Πέμπτη 13 Φεβρουαρίου 2014

ΙΔΟΥ ΤΙ ΦΕΡΝΕΙ Η ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΤΗΣ ΚΥΠΡΟΥ



Γράφει ο Νίκος Χειλαδάκης, 
Δημοσιογράφος-Συγγραφέας-Τουρκολόγος 


 Με ένα άκρως εμπεριστατωμένο άρθρο ο παλαίμαχος και πολύ γνωστός Τούρκος αρθρογράφος και αρχισυντάκτης της τουρκικής εφημερίδας Milliyet, Sami Kohen, παραθέτει τα μεγάλα οφέλη που θα υπάρχουν αφ’ ενός για το ψευδοκράτος της βόρειας Κύπρου και αφ’ ετέρου για την ίδια την Τουρκία η αναμενόμενη «επίλυση» του Κυπριακού. Οι Τούρκοι δεν κρύβουν τον ενθουσιασμό τους μαζί με τους πάτρωνες της προδοσίας Αμερικανούς, αλλά και Ευρωπαίους ιθύνοντες που έσπευσαν να εκδηλώσουν την μεγάλη τους χαρά για την επικείμενη κατάργηση της Κυπριακής Δημοκρατίας. 


 
 Το άρθρο έχει τον άκρως ενδεικτικό τίτλο, «Bu fırsat kaçmalı», δηλαδή, «Δεν πρέπει να χαθεί αυτή η ευκαιρία», φυσικά για τους Τούρκους και όχι για την ελληνική πλευρά που πρόθυμη παραδίδει όλα τα μέχρι σήμερα κεκτημένα. Επειδή κανείς δεν θα σας ενημέρωνε γι’ αυτά τα οφέλη, τα παραθέτουμε παρακάτω όπως ακριβώς το ομολογεί η τουρκική εφημερίδα. Σύμφωνα λοιπόν με τον κ Sami Kohen, τα πραγματικά μεγάλα οφέλη της τουρκικής πλευράς από την συμφωνία για την επίλυση, (βλέπε παράδοση της Κύπρου ), του Κυπριακού, θα είναι τα εξής : 

Η μασονική προώθηση του Οικουμενισμού



Η μασονική προώθηση του Οικουμενισμού
Η ΜΑΣΟΝΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΣ
Ἡ μασονική προώθηση τοῦ Οἰκουμενισμοῦ

τοῦ Μοναχοῦ Σεραφείμ

Α΄ Μέρος. Εἰσαγωγικά
«Ἀπό ὅλες τίς τέχνες πού οἱ Μασόνοι ἐπαγγέλλονται,
τούς διακρίνει εἰδικῶς ἡ τέχνη τῆς μυστικότητος» [1]
(G. Oliver, ἐπιφανής Μασόνος ἱστορικός)
Εἰσαγωγή
1. Ἡ κρυψίνοια καί μυστικότητα τῶν Μασόνων
2. Κληρικοί Μασόνοι καί Οἰκουμενιστές
3. Παραλληλία Μασονίας καί Οἰκουμενισμοῦ
4. Τό Παγκόσμιο Συμβούλιο τῶν Ἐκκλησιῶν (Π.Σ.Ε.) δημιούργημα τῆς Μασονίας καί τῶν Ροκφέλλερ
5. Ἡ ταύτιση μασονικοῦ καί ἰουδαϊκοῦ μεσσιανισμοῦ


Εἰσαγωγή

Ἡ ἰδέα τῆς μασονικῆς ἰδιότητος τῶν Κληρικῶν, καί μόνον ἀκουόμενη, ξενίζει τόν ἐνήμερο πιστό ὀρθόδοξο λαό καί τοῦ εἶναι ἀπεχθής· καί δικαίως! Διότι ὅταν κάποιος Ὀρθόδοξος γνωρίσει καλῶς τήν ἐσωτερική οὐσία τῆς μασονικῆς θρησκείας, πού εἶναι ἡ συγκρητιστική μαγεία τοῦ «ἐσωτερισμοῦ» της, δέν μπορεῖ παρά νά νιώσει ἀποστροφή καί νά συναισθανθεῖ τήν τεράστια πνευματική ἀπειλή της. Ὁ ἁπλός λαός μας θέλει τους Κληρικούς του συμπαθεῖς πρός πάντας, φωτεινούς, εἰλικρινεῖς, πνεόντας πνευματικόν πῦρ κατά τῆς ἁμαρτίας καί τῆς πλάνης, ἐναρέτους, ἄν ὄχι ἁγίους· ἡ Μασονία, ὅσο καί ἄν χρησιμοποιεῖ τά ψιμύθια τῆς φιλανθρωπίας καί τοῦ εἰρηνισμοῦ, ὑποκρύπτει ὅλα τά ἀντίθετα.
Δυστυχῶς, παρά τήν χριστιανική ἁπλότητα, ὡστόσον «οὐ πάντων ἡ πίστις»· γι΄ αὐτόν τόν λόγο ὁ Ἀπόστολος μᾶς προειδοποιεῖ νά φυλασσόμαστε «ἀπό τῶν ἀτόπων καί πονηρῶν ἀνθρώπων» [2]. Τό ὅτι οἱ Χριστιανοί, ὡς πρόβατα ἐν μέσῳ λύκων ἀπεσταλμένα, ὀφείλουμε νά εἴμαστε «ἀκέραιοι ὡς αἱ περιστεραί», δέν αἴρει τήν ὑποχρέωσή μας νά εἴμαστε καί «φρόνιμοι ὡς οἱ ὄφεις» [3], πολύ περισσότερο, καθ΄ ὅσον, κατά τόν Ἀπόστολο Παῦλο[4], οἱ πρῶτοι ἐχθροί τῆς Ἐκκλησίας θά εἶναι Κληρικοί, «λαλοῦντες διεστραμμένα», γιά νά ἀποσποῦν τούς πιστούς μαθητές ὡς ὀπαδούς τους. Ὁ ἐν ἀποστρατείᾳ Ταξίαρχος τῆς Ἑλληνικῆς Χωροφυλακῆς Ἀλέξανδρος Δρεμπέλας, στέλεχος ἐπί μακρόν τῶν ἑλληνικῶν μυστικῶν ὑπηρεσιῶν, περιγράφει στά ἀπομνημονεύματά του τήν ἐπίκινδυνη διείσδυση τῆς Μασονίας στόν ὀρθόδοξο χῶρο: «Εἰς τεκτονισμόν ἀνήκουν πλεῖστοι διανοοούμενοι, πολιτικοί, δικαστικοί, ἀνώτεροι κρατικοί λειτουργοί, ἀξιωματικοί, οἰκονομικοί παράγοντες, ὅλοι οἱ εὔποροι Ἑλληνοαμερικανοί καί ἀρχιερεῖς ἢ θεολόγοι. Οἱ τελευταῖοι, καταστάντες τέκτονες ὡς ἰδιῶται θεολόγοι, προωθήθηκαν ἐπιμελῶς εἰς ἱεραρχίαν Ὀρθοδοξίας καί ὑπῆρξαν οἱ πλέον ἐθνικοί καταστροφεῖς. Ἡ Στοά Ἀθηνῶν μέχρι τό 1963 εἶχε Μέγαν Διδάσκαλον τόν πρύτανιν τοῦ Πανεπιστημίου καί καθηγητήν Θεολογικῆς Σχολῆς καί στή συνέχεια πρώην δικηγόρον» [5].

Τετάρτη 12 Φεβρουαρίου 2014

Άγιος Χρήστος ο Κηπουρός



Το έτος 1748, στις 12 Φεβρουαρίου,
Μαρτύρησε ο Άγιος Χρήστος ο κηπουρός
                  (Από το Νέο Μαρτυρολόγιο Αγ. Νικοδήμου)
Άγιος Χρήστος ο Κηπουρός

Τμηθείς ο Χρήστος δι’ αγάπην κυρίου,
κηπουρός ώφθη της Εδέμ του χωρίου.
Αυτός ο Μάρτυρας του Χριστού καταγόταν από την Αρβανιτιά, και όταν έφτασε στην ηλικία των σαράντα ετών, αναχώρησε από την πατρίδα του και πήγε στην Κωνσταντινούπολη και εκεί έγινε κηπουρός. Κάποια μέρα, πουλώντας μήλα στο παζάρι, συμφώνησε με έναν Τούρκο να του πουλήσει τα μήλα που είχε. Πάνω όμως στη συμφωνία, άρχισαν να φιλονικούν και να μαλώνουν μεταξύ τους. Κι ο Τούρκος για να εκδικηθεί, συκοφάντησε τον ευλογημένο Χρήστο, πως είπε τάχα ότι θα γίνει τούρκος. Κι από εκεί παίρνει αμέσως τον Άγιο και τον πηγαίνει στο δικαστήριο του τσαούσμπαση, και παρουσιάζει και ψευδομάρτυρες, ότι είπε στ’ αλήθεια να τουρκέψει.  Κι ο τσαούσμπασης ρώτησε τον Μάρτυρα για αυτό, κι εκείνος απάντησε με μεγάλη γενναιότητα ότι είναι Χριστιανός και ότι τέτοια λόγια δεν είπε, ούτε υπάρχει τρόπος να αλλάξει την πίστη του, ακόμα κι αν δεχτεί χιλιάδες βάσανα.
Τότε ο τσαούσμπασης πρόσταξε και τον ράβδισαν άσχημα, κι έπειτα δένοντάς τον, τον χτύπησαν στο κεφάλι μέχρι που έτρεχαν πολλά αίματα και τον έβαλαν στη φυλακή και του έσφιξαν τα πόδια του στο κακωτικό ξύλο.

Ο ΑΓΙΟΣ ΜΑΡΤΥΣ ΝΙΚΗΦΟΡΟΣ (9 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ)




«Ο άγιος Νικηφόρος έζησε κατά τους χρόνους των βασιλέων Ουαλεριανού και Γαληΐνου και ήταν ένας απλός πολίτης. Είχε δε κι ένα χριστιανό φίλο, πρεσβύτερο της Εκκλησίας, που λεγόταν Σαπρίκιος, ο οποίος από διαβολική ενέργεια μίσησε τον άγιο Νικηφόρο και μνησικακούσε απέναντί του. Όταν συνελήφθη ο Σαπρίκιος από τους ειδωλολάτρες και υφίστατο πολλά βασανιστήρια για την πίστη του Χριστού, ο άγιος Νικηφόρος έστειλε μεσίτες προς αυτόν, ζητώντας συγχώρηση, αλλ’ ο Σαπρίκιος δεν τους άκουσε.  Είδε τότε ο άγιος Νικηφόρος ότι ο Σαπρίκιος οδηγείται εκεί που θα του έκοβαν το κεφάλι, οπότε έτρεξε και έπεσε στα πόδια του ζητώντας συγχώρηση. Και μολονότι του θύμιζε τους νόμους του Χριστού περί συμφιλιώσεως των ανθρώπων, εκείνος δεν υπεχώρησε. Ο Σαπρίκιος πέρασε από πολλά βασανιστήρια και πλησίαζε η ώρα να πάρει το στεφάνι και τα βραβεία από τον Χριστό. Κι ενώ λίγο έμελλε για να του κόψουν το κεφάλι, δεν έδινε τη συγχώρηση. Γι’ αυτόν τον λόγο, απογυμνώθηκε από τη βοήθεια του Θεού και είπε στους δημίους: Αφήστε με και θα θυσιάσω στους θεούς. Μόλις το είδε αυτό ο άγιος Νικηφόρος, παρέδωσε τον εαυτό του στους δήμιους και ομολόγησε τον Χριστό με παρρησία. Με την προσταγή του τυράννου τότε, του έκοψαν το κεφάλι, κι έτσι έλαβε ο άγιος γρήγορα τα βραβεία της αγάπης, την οποία και προσπαθούσε να κάνει πράξη, χάριν του Χριστού,  του δοτήρα της αγάπης».

Η ΝΕΑ ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΤΗΣ ΚΥΠΡΟΥ

KAZAN KAZAN Η ΝΕΑ ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΤΗΣ ΚΥΠΡΟΥ

Γράφει ο Νίκος Χειλαδάκης
Το θυμόσαστε το περίφημο Kazan Kazan; Ήταν η πολύ πονηρή και εύστοχη φράση  που  ακούστηκε από τον πρωθυπουργό της Τουρκίας, Ταΐπ Ερντογάν, στη συνάντησή που είχε  με τον Έλληνα πρωθυπουργό στις 24 Μαρτίου 2013 στην Κωνσταντινούπολη, θέλοντας να υπογραμμίσει την θέση της Τουρκίας ότι όλα στα Αιγαίο πρέπει να μοιραστούν… φίφτι φίφτυ με τους Έλληνες. Δηλαδή με λίγα λογία, το σπίτι το δικό σου μου ανήκει στο ήμισυ και αυτό λέγεται... διπλωματία. Φυσικά ο πολύς κ Σαμαράς όχι μόνο δεν αντέδρασε, αλλά συνέχισε να χαμογελά με το γνωστό για πολλούς χαρακτηριστικό του χαμόγελο, που θα μπορούσε να ερμηνευτεί με το… «άλλα λόγια να αγαπιόμαστε». Τώρα αυτό το περίφημο Kazan Kazan ξανάρχεται στην επικαιρότητα από τους Τούρκους με τον πιο προβεβλημένο τρόπο και αναφέρεται στην Κύπρο και στην επανέναρξη των συνομιλιών για το Κυπριακό που ακυρώνει την ύπαρξη της Κυπριακής Δημοκρατίας ενώ εξισώνει την ελεύθερη Κύπρο με την κατεχομένη από το 1974 από τα τουρκικά στρατεύματα, βόρειο Κύπρο.

Δευτέρα 10 Φεβρουαρίου 2014

Πώς ο Άγιος Χαράλαμπος με θαυμαστή επέμβαση διέσωσε το 1943 τα Φιλιατρά από τη θηριωδία των Γερμανών κατακτητών

Το 1943 το Γερμανικό Στρατηγείο της Τρίπολης διέταξε τον Γερμανό Διοικητή των Φιλιατρών, Κοντάου, για κάποιο σαμποτάζ που είχαν κάνει οι αντάρτες, να κάψουν τα Φιλιατρά, να σκοτώσουν τους πρόκριτους της πόλης και να συλλάβουνε 1.500 κατοίκους της για να τους στείλουν στη Γερμανία σε στρατόπεδα – κολαστήρια. Ο Κοντάου έδωσε με την σειρά του διαταγή στους στρατιώτες του να προχωρήσουν την επομένη στις 6.00 π.μ. στην εκτέλεσή της.

Που είναι η Ιερά Σύνοδος της Εκκλησιάς,  να κηρύξη ΜΕΤΑΝΟΙΑ; 

Οι δεσποτάδες ασχολούνται στα διαβούλια τους με την "εκλογή" δεσποτάδων .... χειρότερων απο αυτούς.

Αμην λεγω υμιν, ου μη αφεθη ωδε λιθος επι λιθον, ος ου καταλυθησεται. (ματθ.ΚΔ΄2).

Περισυ στον καρναβαλο του Ληξουριου, "οι χριστιανοι" διακωμωδουσαν τον Εσταυρωμενο.
Ο λαος της Ελλαδος, οπως καταντησε,  δεν μετανοησε για ΤΙΠΟΤΑ.
Ερχονται οσονουπω και αλλα δεινα στην πατριδα μας.
Χρειαζεται Νινευϊτικη ΜΕΤΑΝΟΙΑ.

ΛΑΕ ΤΟΥ ΛΗΞΟΥΡΙΟΥ, των ΠΑΤΡΩΝ και των αλλων Πολεων: ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ τα καρναβάλια τις κραιπαλες και τις μεθες και ΜΕΤΑΝΟΕΙΣΤΕ.
Αλλοιως...
ΜΑΧΑΙΡΑ ΥΜΑΣ ΚΑΤΕΔΕΤΑΙ....

ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΤΕΡΟΙ ΟΙ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΑΠΙΚΟΥΣ

Σύμφωνα μὲ τὴν διδασκαλία τῶν Ἁγίων:

ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΤΕΡΟΙ  ΟΙ  ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ
ΑΠΟ  ΤΟΥΣ  ΠΑΠΙΚΟΥΣ
Στὴν πρὸς «Δυτικοῖς» ἐπιστολή του ὁ Μ. Βασίλειος, γράφει:
«Λοιπόν, τὸ μὲν θρασὺ καὶ ἀναίσχυντον τμῆμα τῆς αἱρέσεως τῶν Ἀρειανῶν, ἀφοῦ φανερῶς ἀπεκόπη ἀπὸ τὸ σῶμα τῆς Ἐκκλησίας, παραμένει εἰς τὴν πλάνην του, ἀλλ’ ὀλίγον μᾶς βλάπτει, διότι ἡ ἀσέβειά των εἶναι φανερὰ εἰς ὅλους.
Ὅσοι ὅμως εἶναι ἐνδεδυμένοι μὲ δέρμα προβάτου καὶ ἐμφανίζουν ἐξωτερικόν (βίον) ἥμερον καὶ πρᾶον, ἐνῶ ἐσωτερικῶς κατασπαράσσουν ἀνηλεῶς τὰ πρόβατα τοῦ Χριστοῦ, μάλιστα διότι ἔχουν ἀρχικῶς προέλθει ἀπὸ ἡμᾶς, εὐκόλως προξενοῦν βλάβην εἰς τοὺς ἁπλουστέρους, αὐτοί (κυρίως) εἶναι ἐπικίνδυνοι καὶ δύσκολοι εἰς τὸ νὰ προφυλαχθῇ κανεὶς ἀπὸ αὐτούς: (Οἱ δὲ τὴν δορὰν τοῦ προβάτου περιβεβλημένοι καὶ τὴν ἐπιφάνειαν ἥμερον προβαλλόμενοι καὶ πραεῖαν, ἔνδοθεν δὲ σπαράσσοντες ἀφειδῶς τὰ Χριστοῦ ποίμνια καὶ διὰ τὸ ἐξ ἡμῶν ὡρμῆσθαι εὐκόλως ἐμβάλλοντες βλάβην τοῖς ἁπλουστέροις, οὗτοί εἰσιν οἱ χαλεποὶ καὶ δυσφύλακτοι).
» Αὐτοί (ἀκριβῶς), ζητοῦμεν ἀπὸ τὴν τελειότητά σας, νὰ γνωστοποιηθοῦν δημοσίως εἰς ὅλας τὰς Ἐκκλησίας τῆς Ἀνατολῆς, ὥστε ἤ, ἂν ὀρθοποδήσουν (εἰς τὴν ἀλήθειαν), νὰ ἀνήκουν εἰλικρινῶς μαζί μας, ἤ, ἐὰν  παραμείνουν διεστραμμένοι, νὰ διατηροῦν μεταξύ των μόνον τὴν βλάβην, χωρὶς νὰ δύνανται ἐξ αἰτίας τῆς ἀπροφυλάκτου ἐπικοινωνίας (μαζί των) νὰ μεταδίδουν τὴν ἀσθένειάν των εἰς ὅσους τοὺς πλησιάζουν.
» Εἶναι ὅμως ἀνάγκη νὰ μνημονεύσωμεν αὐτοὺς ὀνομαστικῶς, ὥστε καὶ σεῖς οἱ ἴδιοι νὰ γνωρίσετε ποῖοι κάμνουν ταραχὰς μεταξύ μας, ἀλλὰ καὶ νὰ κάμετε τοῦτο φανερὸν εἰς τὰς Ἐκκλησίας σας. Διότι ὁ ἰδικός μας βεβαίως λόγος φαίνεται εἰς τοὺς πολλοὺς ὕποπτος, ὅτι δῆθεν ἕνεκα μερικῶν προσωπικῶν διαφορῶν προτιμῶμεν νὰ δεικνύωμεν ἀπέναντί των στάσιν μικρόψυχον (καὶ φιλόνικον)».
(Μ. Βασιλείου, Τοῖς Δυτικοῖς, ἐπιστ. σξγ΄, Ἐκδ. «Ὠφελίμου Βιβλίου», (μτφρ. Μπιλάλη Νικόδημου, μοναχοῦ ἁγιορείτου, ὅπ. παρ., κεφ. 2, σελ. 124-125).



Καὶ σὲ ἄλλη ἐπιστολὴ γράφει ὁ Μ. Βασίλειος μὲ τὸ ἴδιο πνεῦμα:
«Τ μν ον παρ τν ρειανν (σ.σ. σήμερα Παπικν) κπαλαι κατ τς κκλησας σκευωρομενα, ε κα πολλ κα μεγλα κα κατ πσαν διαβεβοημνα τν οκουμνην, λλ' ον φορητ μν στι δι τ παρ φανερν χθρν κα πολεμων το λγου τς ληθεας γνεσθαι· ος ταν μ ποισωσι τ συνθη, θαυμζομεν, οχ ταν μγα τι κα νεανικν κατ τς εσεβεας τολμσωσι.  Λυπε  δ  μς  κα  ταρσσει  τ παρ τν μοψχων  κα μοδξων  γινμενα» (Μ. Βασιλείου, Πρς Πέτρον πίσκοπον λεξανδρείας, πιστ. σξϚ΄, κεφ. 1, στιχ. 12-20, σελ. 136).
μετάφραση (Μπιλάλη Νικοδήμου, γιορείτου μοναχο): 
«σα λοιπν φ’ νς δολιεύονται ο ρειανο νέκαθεν ναντίον τς κκλησίας, μολονότι εναι πολλ κα μεγάλα κα διατυμπανισμένα ες λην τν Οκουμένην, παρ τατα μς εναι ποφερτά, λόγ το τι γίνονται π φανερος χθρος κα πολεμίους το λόγου τς ληθείας. Μάλιστα τος θαυμάζομεν, ταν δν κάνουν ,τι συνηθίζουν κα χι ταν τολμήσουν κάτι σοβαρν κα θρασ ναντίον τς εσεβος πίστεως. φ’ τέρου μως μς λυπον κα μς ταράσσουν σα γίνονται π τος μοψύχους κα μοδόξους»


(Ἀπὸ τὸ βιβλίο "Ἡ Πατερικὴ στάση στοὺς  Θεολογικοὺς Διαλόγους", Σημάτη Παναγιώτη 

ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΣΕ ΠΕΙΝΑΣΜΕΝΟΥΣ , ΞΥΠΟΛΥΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΑΣ 1950, ΠΑΙΔΕΙΑ ΥΨΗΛΩΝ ΙΔΑΝΙΚΩΝ


ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΣΤΗΝ ΑΣΥΔΟΣΙΑ
Τότε…στην 10ετία του 50!!

Τότε που στα θρανία καθόμαστε ανά έξι παιδιά.

Τότε που όταν ο Δάσκαλος σε κοιτούσε…έτρεμες απ` το φόβο σου!

Τότε που πηγαίναμε ξυπόλυτοι να μάθουμε γράμματα.

Τότε που δεν υπήρχε ούτε σόμπα στην αίθουσα.

Τότε που παρακολουθούσαμε τον δάσκαλο με σταυρωμένα χέρια.

Τότε…..,που μαθαίναμε και γράμματα!

(Υ.Γ.Δείτε το ύφος του Δασκάλου,αλλά και το βλέμμα των παιδιών,κοιτάζοντάς τον στα…μάτια,με σταυρωμένα χέρια)



 ΣΧΟΛΕΙΑ ΜΕΤΑ ΤΟ 1960







Σάββατο 8 Φεβρουαρίου 2014

Σαμαρὰς καὶ Ἀναστασιάδης ξεπουλοῦν τὴν Κύπρο! "Κοινότητα" γιὰ τὸν Ἕλληνα πρωθυπουργὸ ἡ μεγαλόνησος!


Σὸκ προκαλεῖ ἡ ἀναφορὰ τοῦ πρωθυπουργοῦ Ἀντώνη Σαμαρὰ κατὰ τὴν διάρκεια τῶν κοινῶν δηλώσεών μετὰ τὴν συνάντηση ποὺ εἶχε μὲ τὸν πρόεδρο τῆς Κπρου Νίκο Ἀναστασιάδη: Χαρακτήρισε "κοινότητα" τὸ Κυπριακὸ κράτος καὶ κατ' αὐτὸν τὸν τρόπο φυσικὰ ἔδειξε τὴν συγκατάθεσή του γιὰ τὴν ἀποδοχὴ τοῦ νέου σχεδίου Ἀνᾶν, ἐνῶ δικαίωσε καὶ τὸν γενικό γραμματέα τοῦ ΟΗΕ ποὺ εἶχε χαρακτηρίσει ἐπίσης τὸ κυπριακὸ κράτος ὡς "ἑλληνοκυπριακὴ κοινότητα"!



ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΧΡΕΟΣ Από το 1974 μέχρι σήμερα



ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΟΣ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ ΛΑΡΙΣΗΣ: ΑΓΩΝΑΣ α.φ 199,198,197http://www.agonas.org/
ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΧΡΕΟΣ

Από το 1974 μέχρι σήμερα
Από το 1974 έχουν τεράστια ευθύνη οι πολιτικοί μας. Όλοι οι Πρωθυπουργοί και υπουργοί Οικονομικών έκαναν πράγματα εντελώς ασυμβίβαστα με την οικονομική κατάσταση. Δεν δίσταζαν να δίδουν ψευδή στοιχεία για να αποφεύγουν το πολιτικό κόστος. Άλλα έλεγαν και άλλα έπρατταν. Οι ενέργειές τους υπήρξαν εντελώς ασυμβίβαστες με την οικονομική κατάσταση της χώρας. Κι ενώ έβλεπαν την καταστροφική πορεία, αυτοί συνέχιζαν την ανεύθυνη σπατάλη καταχρεώνοντας το Κράτος με εγκληματικούς δανεισμούς από διεθνείς τοκογλύφους.
Το δημόσιο χρέος – όπως είναι γνωστό – δημιουργείται, όταν οι Κυβερνήσεις στους ετήσιους προϋπολογισμούς (σχέση εσόδων-εξόδων) παρουσιάζουν ελλείμματα, που σημαίνει ότι τα έξοδα είναι περισσότερα από τα έσοδα. Τη διαφορά (τα ελλείμματα) την καλύπτουν μεν με την σύναψη δανείων, εξασφαλίζοντας «τυπικά» τον ισοσκελισμό, επιβαρύνουν όμως το Κράτος με τόκους που αυξάνουν το δημόσιο χρέος, το οποίο για να αντιμετωπιστεί, απαιτεί επιβολή νέων φόρων.
Εκθέσεις του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου και άλλων Διεθνών Οργανισμών μας έκρουαν, κατά τακτά χρονικά διαστήματα, τον κώδωνα του κινδύνου για την πορεία της οικονομίας μας, υποδεικνύοντας στους Έλληνες πολιτικούς μας τον τρόπο ώστε να αποφευχθούν αυτά που βιώνουμε σήμερα. Εμείς όμως τίποτα απ’ όλα αυτά δεν εφαρμόσαμε.
Και ακολουθεί το ερώτημα: Γιατί η Eurostat εθελοτυφλούσε και οι Ευρωπαίοι εταίροι μας, κι ενώ ξέρανε την πραγματικότητα, κάναν στραβά μάτια; Την απάντηση την έδωσε ο Γερμανός οικονομολόγος Λίντερ Γκέργκεν: «… Η Γερμανία και η Γαλλία έκαναν τα στραβά μάτια, διότι η Ελλάδα δεν είναι ανταγωνίστρια χώρα. ΑΝΤΙΘΕΤΑ είναι μια καλή αγορά και ευκαιρία να κερδοσκοπήσουν πάνω μας, διότι μας δάνειζαν με τόκο, και τα δανεικά πριν φθάσουν στην Ελλάδα τα ξανάπαιρναν πίσω με τις εισαγωγές αυτοκινήτων BMW, Mercedes, Opel, Audi, Bosch, Siemens, Miele, AEG, Lidl, VW, Citroen, Peugeot, Renault και αγορά οπλικών συστημάτων κ.ά.».
ΤΟ ΧΡΕΟΣ κατά περιόδους
Με την πτώση της δικτατορίας το 1974 το χρέος ανέρχονταν σε 330 χιλ. ευρώ. Ήταν όμως υγιές διότι υπήρχε μεγάλη βιομηχανική και αγροτική ανάπτυξη.
Στην περίοδο 1975-1981 η τότε κυβέρνηση είχε συνάψει 24 εξωτερικά δάνεια – τρία από την γαλλική κυβέρνηση και τα υπόλοιπα από διεθνείς οργανισμούς και τράπεζες. Συνέπεσε και η πετρελαϊκή κρίση το 1977 και το χρέος έφθασε τα 2.500 δις ευρώ (τόκοι 148 εκατ.).
Την περίοδο 1981-1989 (κυβέρνηση Α. Παπανδρέου) ο δημόσιος τομέας διευρύνεται εντυπωσιακά. Οι ασχολούμενοι στην κεντρική διοίκηση (ΔΕΚΟ από 300.000 θα αυξηθούν σε 460.000) μαζί με τις δημόσιες τράπεζες και τις επιχειρήσεις (προβληματικές) τις ελεγχόμενες από το Δημόσιο θα φθάσουν τις 460.000!!!