Σάββατο 24 Μαΐου 2014

«Ποιμένες οἱ μισθωτοί» σπαράξατε τοὺς ἀθώους, τοὺς ἁγίους ὁμολογητᾶς, ἀφοῦ ἐγίνατε λύκοι σεῖς οἱ ἴδιοι.


   Σπαράξατε τὴν Ὀρθοδοξίαν μέσα εἰς τὸ Κολοσσαῖον εἰς τὸ ὁποῖον παρίστανται οἱ Καίσαρες, τῆς σημερινῆς κακούργου ἀθεΐας. 
   Εἶναι καιρὸς ὅμως ν’ ἀποβάλετε τὴν δορὰν τοῦ προβάτου, καθ’ ὅσον αὔτη δὲν ἀπατᾶ πλέον κανένα.



ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΑΘΗΝΑΓΟΡΑΝ*
ΦΩΤΙΟΥ ΚΟΝΤΟΓΛΟΥ


       Ἡ πιθυμία τς μ. Παναγιότητος κα τν σν μν ν ποταχθ ρθόδοξος κκλησία ες τν Πάπαν κα κ μέρους σς νεξήγητος σπουδή, πλήρωσε τν καρδίαν μς φάτου θλίψεως κα θυμίας. Τ τα μας κόμη συρίζουν π τ φρικτν τοτο κουσμα.
   Ἡ ρθόδοξος ποίμνη διχάσθη. Ο μν σς κολούθησαν, ες τν λισθηρν δρόμον τν πάγοντα ες τν πώλειαν, ο δ παρέμειναν δραοι κα σάλευτοι ες τν ρθόδοξον πίστιν τν πατέρων τν, ποτροπιαζόμενοι κα ες μόνην τν σκέψιν τι Οκουμ. Πατριάρχης νηγκαλίσθη τν Πάπαν κα μολύνθη π τ βδέλυγμα τοτο τς σεβείας.
     Ἐκενοι οτινες σς κολούθησαν σαν κ τν προτέρων προδικασμένοι ν σς κολουθήσουν, ντες λόφρονες, ματαιόδοξοι, πιστοι, κα ξενόδουλοι κόλακες κα κολακευόμενοι. σπευσαν λοιπν ν συνταχθσι μ τν «κόσμον», μ τν μαρτωλν κόσμον τς πιγείου νέσεως, τς νευ ταλαιπωριν κα γνος ζως, «ες τν δε μένουσαν πόλιν», μ πιζητοντες «τν μέλλουσαν», ς νύπαρκτον κα μ πιστευτν ες ατούς.
    Ο λλοι μως, ο πιστοί, παρέμειναν σάλευτοι ες τν ρθόδοξον πίστιν, ες τν χώραν τς πενίας, τν στερήσεων, τν πειρασμν, τν διωγμν, βέβαιοι ντες τι ν μέσω ατν παρίσταται Κύριος, επν τι κκλησία Ατο θ εναι συνδεδεμένη μ τ μαρτύριον, τν περιφρόνησιν, τν πτωχείαν, τν μπαιγμόν, τ ποία θ εναι ντιμισθία τς σθεναρς μολογίας τν ες τοτον τν κόσμον.
Ες τ τα τν χον μέρας κα νυκτς ο παρήγοροι λόγοι το Χριστο. «Ε μ δίωξαν κα μς διώξουσιν». διωγμός, κακοπάθησις κα θάνατος εναι ελογημένος κλρος τν γνησίων μαθητν το Χριστο. Τ πανάγιον στόμα το επεν κόμη: « βασιλεία το Θεο βιάζεται κα ο βιαστα ρπάζουσιν ατήν». Πς εναι δυνατν ν πάρχουν βιαστα ες τν παράταξιν τν μάχων, ο ποοι σπευσαν ν συνθηκολογήσουν μ τ ψεδος, δι ν ζήσουν ν συχία κα πολαύσει τν γκοσμίων γαθν;
    Κα σες ο ποιμένες το λαο τί εδους ποιμένες εσθε; Τ πρόβατα τ ποα σς νεπιστεύθη Χριστς τ παραδίδετε ες τος λύκους. Συναυλίζεσθε μ τος ρχοντας το κόσμου τούτου το παρερχομένου, διότι ζηλώσατε τν δόξαν ατν κα οχ τν δόξαν το Θεο.
    Ὑπετάξατε τν πίστιν ες τος μαρτωλος νθρώπους τν κοσμικν πιθυμιν, οτινες δηγονται π τν σατανν.
  Παρεδόθητε κα παρεδώσατε τ πρόβατα ες τν ρχοντα το κόσμου τούτου, ες τν κατέχοντα τν λην, τν χρυσόν, τς φευρέσεις κα τς μηχανς, α ποαι καταπλήττουν τ πλήθη, ς θαύματα το ντιχρίστου.
  Παρεδόθητε κα παρεδώσατε τ πρόβατα ες τν ψευδώνυμον γνσιν, «τν κενν πάτην», τν διδασκομένην ες τς χώρας τς θεΐας κα τς πογνώσεως, που οκ στιν οδ σμ τς αωνίου ζως κα τς ληθος γνώσεως, τς γνώσεως το Θεο.
     Κα τατα, διότι δν εσθε ο ποιμένες ο καλοί, ο θυσιάζοντες τν ζων ατν πρ τν προβάτων κα δηγοντες ατ ες τος εώδεις λειμώνας τς θανάτου ζως.
    Σες εσθε ο μισθωτο ποιμένες, κα κατ τ πανάγιον στόμα το Κυρίου « μισθωτς ποιμν οκ στι ποιμν» (ω. ι, 12). Εσθε μισθωτο τν ρχόντων το κόσμου τούτου, δι τν δόξαν κα τν πλοτον τν ποίων ργάζεσθε.
    Κα παξ εσθε ο δολοι τοιούτων κυρίων, εσθε πλισμένοι μ τ πλα τς βίας, μ τ ποία πειλετε τ πιστ πρόβατα το Χριστο, δι ν τ ναγκάσητε ν σς κολουθήσουν.
     Ἀλλ ατ τ μακάρια πρόβατα πεκδέχονται τ μαρτύριον ς λύτρωσιν κα ς ψευδς σημεον τι θ λάβουν τν μάραντον στέφανον π τν γωνοθέτην Κύριον ησον Χριστόν.
   Ναί! Εμεθα τοιμοι ν μαρτυρήσωμεν μετ χαρς κα γαλλιάσεως πρ τς ρθοδόξου πίστεως, τν ποίαν κρατομεν ς τν μέγιστον θησαυρόν. Μακαρίζομεν τος αυτούς μας, διότι θ διωχθμεν κα θ ποθάνωμεν πρ πίστεως κα ληθείας.
    Ἀκονίσατε τν μάχαιραν τς ασχύνης.  ποστείλατε τ ργανα τς βίας, τ ποία σς δορυφορον κα μ τ ποία εναι πάντοτε πάνοπλος ποστασία. ποστείλατε τ ναντίον μας. δη ες τ γιον ρος νεφανίσθη τ αματωμένον κα ποτρόπαιον φάσγανον τς βίας, δι ν νσπείρη τν τρόμον ες τς γίας καρδίας τν γερόντων, τν σκητν κα τν ρημιτν, ο ποοι ζησαν ν δοκιμασίαις, ν στερήσει, ν τελεία παρνήσει το σαρκίου τν, δι ν εαρεστήσουν τν Κύριον.
    Τ φρικτν πρόσωπον τς βίας μφανίζεται ς τ τς μυθικς κεφαλς τς Μεδούσης ες τν γιασμένον κπον τς Παναγίας. Κα πισθεν ατο του βδελύγματος τς βίας ερίσκεσθε σες, ο «ποιμένες ο μισθωτοί», ο τρίδουλοι τν ρχόντων το σκοτεινο κόσμου το χρήματος, τς θεΐας, το κφυλισμο κα πάσης κολασίας.
    Σπαράξατε τος θώους, τος γίους μολογητς, φο γίνατε λύκοι σες ο διοι ο ποιμένες. 
    Σπαράξατε τν ρθοδοξίαν μέσα ες τ Κολοσσαον ες τ ποον παρίστανται ο Καίσαρες, τς σημερινς κακούργου θεΐας. Εναι καιρς μως ν ποβάλετε τν  δορν το προβάτου, καθ σον ατη δν πατ πλέον κανένα.
« ποιετε, ποιήσατε τάχιον!».
* «Ο.Τ.», πρίλιος 1965.
ΙΩΒ
ΠΗΓΗ: «ΑΝΤΙΠΑΠΙΚΑ»
ΕΚΔΟΣΕΙΣ «ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΤΥΠΟΥ»

ΑΘΗΝΑΙ 1993

Ορθόδοξοι Χριστιανοί, Αποτρέψατε Βεβήλωση των Ιερών Προσκυνημάτων και του Παναγίου Τάφου από τον Αρχιαιρεσιάρχη Πάπα !!!


Ορθόδοξοι Χριστιανοί, Αποτρέψατε Βεβήλωση των Ιερών Προσκυνημάτων και του Παναγίου Τάφου από τον  Αρχιαιρεσιάρχη  Πάπα !!!

ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΠΟΥ ΠΑΝΕ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΔΙΑΒΟΛΟ ΠΡΟΚΕΊΜΕΝΟΥ ΝΑ ΕΚΛΕΓΟΥΝ ΚΑΙ Η ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΠΑΡΑΤΑΞΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ (ΒΙΝΤΕΟ)


"Αφωνότεροι ιχθύων", οι πλείστοι των ιεραρχών μας δύο ημέρες προ της υλοποιήσεως του σκανδαλώδους πατριαρχικού τολμήματος.

Για όσους επιμένουν να Μνημονεύουν τους αιρετικούς: Οικουμενισμός και Πανθρησκεία. Η νεα πραγματικότητα.

Λυκούργος Νάνης




      Δύο ημέρες προ της υλοποιήσεως του σκανδαλώδους πατριαρχικού τολμήματος, και "άκρα του τάφου σιωπή" βασιλεύει εντός του περιβόλου του επισκοπικού σώματος (και όχι μόνο) της Ελλαδικής Εκκλησίας.

     "Αφωνότεροι ιχθύων", οι πλείστοι των ιεραρχών μας, μάλλον έχουν στραμμένη την προσοχή τους στα συλλείτουργα, (εύχομαι, ΟΛΟΨΥΧΩΣ, να τους αδικώ αλλά, δυστυχέστατα, αυτήν την εντύπωση αποκομίζει κανείς περιηγούμενος το διαδίκτυο) τα οποία, ειρήσθω εν παρόδω, τόσο μα τόσο απωθούν, πιστούς και απίστους, εξ αιτίας του τρόπου με τον οποίο αυτά πραγματοποιούνται, και κάθε άλλο παρά διαφαίνεται να συνέχονται απ το θλιβερό γεγονός ότι ο πατριάρχης Κωνσταντινουπόλεως, αιρόμενος υπεράνω των Θείων και Ιερών κανόνων, των απαγορευόντων ρητώς και κατηγορηματικώς την μετά των αιρετικών συμπροσευχή (παρά τις σοφιστείες των υποστηρικτών τους) και επισυρόντων φρικτές αρές επί των κεφαλών των κατά καιρούς παραβατών τους, πρόκειται να προσθέσει έναν ακόμη κόμβο στο κομβολόγιο των οικουμενιστικών-προδοτικών της Ορθοδοξίας ανομημάτων του με την επικείμενη επίσκεψή του στα Ιεροσόλυμα.

    Η εκκωφαντική αυτή επισκοπική σιωπή δίδει, αναντιλέκτως, αφορμή στον πιστό λαό, που αγωνιά για την οσημέραι επιτεινόμενη παραφθορά, νόθευση και προδοσία του Ορθοδόξου Δόγματος, να εξαγάγει μελαγχολικά συμπεράσματα αναφορικά με το βαθμό συμβιβασμού τινών εξ αυτών με την προμνημονευθείσα προδοσία
(εννοείται ότι η συγκεκριμένη αναφορά ισχύει για τους ορθοφρονούντες ποιμένες και κατ΄ ουδένα λόγο για τους θεράποντες του οικουμενιστικού συγκρητισμού επισκόπους).

       Τυγχάνει, αναμφιρρήστως, αδιανόητο, να εκπορεύονται αγωνιώδεις και έμπονες κραυγές διαμαρτυρίας απ τη μεριά κατώτερων βαθμίδων κληρικών, μοναχών και λαικών και να σιωπούν οι ταγοί της Εκκλησίας.

    Κραυγάζουν "στεντορεία τη φωνή" και διατόρως οι στρατιώτες και οι στρατηγοί έχουν πάθει... "γλωσσοδέτη", εξ αιτίας, πιθανότατα,μιας στρεβλής αντιλήψεως περί εκκλησιαστικής γαλήνης και ενότητος, η οποία, όμως, κάθε άλλο παρά στοιχεί με τις αγιοπατερικές και ιεροκανονικές επιταγές( αλλά , εν πολλοίς, και με την κοινή λογική) οι οποίες όταν "Θεός το κινδυνευόμενον" όχι απλώς επιτρέπουν αλλά επιβάλλουν το θεοφιλή έλεγχο των κακώς κειμένων.

     Με τον κίνδυνο να καταστούμε κουραστικοί αξίζει να υπομνήσουμε για μία ακόμη φορά ότι κορυφαίες εκκλησιαστικές προσωπικότητες, μεμαρτυρυμένης Ορθοδόξου πνευματικότητος, αλλά και αναγνωρισμένοι άγιοι της Εκκλησίας προ δεκαετιών καυτηρίασαν και στηλίτευσαν κατά ποιμαντικό-συνειδησιακό χρέος την ολέθρια και καταστροφική οικουμενιστική-συγκρητιστική πολιτική του αλήστου (αρνητικής εννοείται) μνήμης μακαριστού Αθηναγόρα αδιαφορώντας για τις οιεσδήποτε συνέπειες και, καθιστάμενοι, κατ αυτόν τον τρόπο παραδείγματα προς μίμηση για τους "μέλλοντας ποιμαίνειν την Εκκλησίαν".

   Άγιος Ιουστίνος Πόποβιτς, π. Παίσιος, π. Φιλόθεος Ζερβάκος,π. Αυγουστίνος Καντιώτης, π. Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος είναι μερικά, μόνο, απ τα ονόματα των ελεγξάντων, εν αγάπη μεν, εν αληθεία δε, την αθηναγόρειο προδοσία.

          Επίσης, επιβάλλεται να μνημονεύσουμε των μακαριστών αρχιεπισκόπου Αθηνών Χρυσοστόμου του Β΄, Τρίκκης και Σταγών Διονυσίου, Μηθύμνης Ιακώβου, Κερκύρας Μεθοδίου, Παραμυθίας Παύλου, Χίου Χρυσοστόμου, Ελευθερουπόλεως Αμβροσίου, Ζιχνών Νικοδήμου, π. Θεοκλήτου Διονυσιάτου, π. Σπυρίδωνος Μπιλάλη, π. Χαραλάμπους Βασιλόπουλου, αειμνήστου Παναγιώτη Τρεμπέλα αλλά και συλλογικοτήτων όπως επί παραδείγματι πολλών μονών του Αγίου Όρους, ιεραποστολικών αδελφοτήτων και συλλόγων όπως π.χ. ΠΟΕ, Τρεις Ιεράρχες, Σωτήρ, Σταυρός κ.ά.
     Γιατί σήμερα δεν παριστάμεθα μάρτυρες μιας, παρόμοιου μεγέθους και εντάσεως, αντιδράσεως και αντιστάσεως στη συντελούμενη προδοσία;
      Τι να υποθέσει κανείς;

     Τόσο πια έχει εισχωρήσει ο λίβας του συμβιβασμού στο σύγχρονο επισκοπικό σώμα αλλά και στον καθόλου εκκλησιαστικό βίο αποξηραίνοντας κάθε ικμάδα αντιδράσεως και αντιστάσεως;
    Μπορούμε άραγε να είμαστε αισιόδοξοι χωρίς να χαρακτηρισθούμε αιθεροβάμονες;

Λ.Ν.

Παρασκευή 23 Μαΐου 2014


Ο ΑΛΛΟΣ «ΘΕΟΣ». Αφιερωμένο στην συνάντηση Πατριάρχη-Πάπα

Γράφει ο Νίκος Χειλαδάκης
Πριν από μερικά χρόνια είχα βρεθεί σε μια αγρύπνια σε ένα κεντρικό ναό της Θεσσαλονίκης. Στο τέλος της λειτουργίας ένα γνωστός αγιορείτης ιερομόναχος μίλησε στο εκκλησίασμα και αναφέρθηκε σε έναν επίσης πολύ γνωστό ορθόδοξο αρχιεπίσκοπο βαλκανικής χώρας. Ο εν λόγω αρχιεπίσκοπος με πολλές περγαμηνές και μεγάλη συγγραφική παρουσία είχε δηλώσει τότε ότι, «ήρθε ο καιρός να κτίσουμε ένα παγκόσμιο ναό όπου θα μπορούν όλοι να προσευχόμαστε στον κοινό θεό». Στην επίμονη ερώτηση του ιερομόναχου ποιος θα είναι αυτό ο θεός και πως θα ονομάζεται αυτός ο θεός, ο αρχιεπίσκοπος δεν απάντησε, προχώρησε όμως στην έδρα της αρχιεπισκοπής του στην οικοδόμηση ενός χριστιανικού ναού με την φροντίδα να μοιάζει καταπληκτικά με μουσουλμανικό τέμενος στην προσπάθεια του να συνδυάσει τις δυο θρησκείες, όπως ο ίδιος υποστήριξε.

Συνάντηση Πάπα-Πατριάρχη: Ἀντιδράσεις «μωρῶν παρθένων»!

τσι κι ἀλλιῶς φτάνουμε στὴν περιπόθητη γιὰ τὸ Βατικανὸ Ἕνωση «δίχως ν’ ἀνοίξει ρουθοῦνι» κατὰ τὴν λαϊκὴ ἔκφραση. Οἱ Ποιμένες ἀδιάφοροι, ἄβουλοι, δειλοὶ καὶ μοιραῖοι ἄφησαν τὸν Πατριάρχη τῆς Παναιρέσεως τοῦ Οἰκουμενισμοῦ νὰ ὁδηγεῖ τὸ σῶμα τῆς Ὀρθόδοξης Ἐκκλησίας στὸ ἅρμα τῆς Πανθρησκείας τοῦ Ἀντιχρίστου.
Ἄραγε, ὅσοι Ποιμένες θὰ ἀντικρύσουν μεθαύριο στὰ Ἱεροσόλυμα καὶ ὀφθαλμοφανῶς ἕνα ἀπὸ τὰ «βδελύγματα τῆς ἐρημώσεως», τὴν ἐπιβεβαίωση τῆς ἀμετανοησίας τῶν Οἰκουμενιστῶν Ἀρχιερέων καὶ τῆς σταθερῆς ἀποφάσεώς τους νὰ προχωρήσουν ἕως τὸ τέλος τὸν δρόμο τῆς Παναιρέσεως, θὰ συγκλονιστοῦν; Θὰ ἀποφασίσουν τὴν ἄμεση ἀπομάκρυνση ἀπὸ τοὺς αἱρετικούς; Θὰ διακόψουν τὸ Μνημόσυνό αὐτῶν ποὺ δὲν εὐαγγελίζονται πλέον Χριστό, ἀλλὰ δουλεύουν γιὰ τὸν Ἀντίχριστο, στρώνουν τὸ χαλὶ γιὰ τὴν Πανθρησκεία του;
Τὸ εὐχόμαστε, ἀλλὰ δὲν ἐλπίζουμε. Ἡ μέχρι τώρα πολιτική τους, ὁμοιάζει μὲ ἐκείνη τῶν πέντε μωρῶν παρθένων. Ὁ συγχρωτισμὸς καὶ ἡ «κοινωνία» τους μὲ τοὺς αἱρετικοὺς δὲν τοὺς ἐπέτρεψε νὰ φροντίσουν γιὰ τὸ «λάδι» τῆς Ὁμολογίας.
Στὴν ἀνάρτηση αὐτὴ δὲν θὰ ἀσχοληθοῦμε μὲ τὶς ἐνέργειες τῶν Οἰκουμενιστῶν, οἱ ὁποῖοι ἔπαψαν ἀπὸ καιρὸ νὰ εἶναι προδότες τῆς Πίστεως, μὲ τὴν ἔννοια ὅτι πλέον ἔχουν μεταπηδήσει στὸ ἐχθρικὸ στρατόπεδο ὡς αἱρετικοί· ἀλλὰ θὰ σχολιάσουμε μία ἀκόμα ὁμολογιακὴ κατὰ βᾶσιν ἐνέργεια, τὴν ὑποβολὴ Ὑπομνήματος στὴν Ἱ. Σύνοδο ἀπὸ τοὺς πέντε Μητροπολίτες «κατά των αποφάσεων του Π.Σ.Ε. εν Πουσάν», ἀφοῦ αὐτοὶ πλέον προδίδουν τὴν Πίστη.
Γιατὶ ἡ προδοσία δὲν γίνεται ἀπὸ τοὺς ἤδη ἐχθροὺς τῆς Πίστεως Οἰκουμενιστές, ἀλλὰ ἀπὸ τοὺς οἰκείους τῆς Πίστεως, ποὺ τὴν ἀφήνουν ἀνυπεράσπιστη στὰ στόματα τῶν λύκων καὶ συμπορεύονται μαζί τους, ἀνεχόμενοι ἢ ἁπλῶς διαμαρτυρόμενοι, ἀλλὰ κοινωνοῦντες καὶ ἀποδεχόμενοι ὡς Ἐπισκόπους τοὺς ψευδεπισκόπους. Καὶ δὲν μποροῦν νὰ ποῦν ὅτι δὲν γνωρίζουν ὅτι κολυμπᾶμε στὴν αἵρεση ἐδῶ καὶ δεκαετίες.
Γιὰ νὰ μὴν ἀναφερθοῦμε πάλι στὸν ἅγιο Ἰουστῖνο Πόποβιτς ποὺ ὀνόμασε πρὶν ἀπὸ 50 χρόνια Παναίρεση τὸν Οἰκουμενισμό, θὰ προσφύγουμε στὸν π. Ἐπιφάνιο Θεοδωρόπουλο (τὸν ὁποῖον εὐλαβοῦνται καὶ τὸν ἐπικαλοῦνται ὅταν τοὺς συμφέρει), ὁ ὁποῖος ἔχει ἐπισημάνει ἐδῶ καὶ μισὸ αἰῶνα, μὲ ἐπιστολή του πρὸς τὸν Πατριάρχη Ἀθηναγόρα:



Σχόλια στὸ Ὑπόμνημα τῶν πέντε Μητροπολιτῶν
κατὰ τῶν ἀποφάσεων τοῦ Π.Σ.Ε. ἐν Πουσάν
Καὶ μὲ αὐτὸ τὸ σημαντικὸ κείμενο ὁ χαρτοπόλεμος συνεχίζεται. Τ σκυτάλη τοῦ χαρτοπόλεμου ἀπὸ τὸν Μητροπολίτη Πειραιῶς καὶ τοὺς Συναξιακούς, πῆραν τώρα οἱ πέντε Μητροπολίτες: Κονίτσης Ἀνδρέας, Γλυφάδας Παῦλος, Κυθήρων Σεραφείμ, Αἰτωλίας Κοσμᾶς καὶ Γόρτυνος Ἱερεμίας. Μὲ ἕνα πράγματι κατοχυρωμένο θεολογικὰ Ὑπόμνημα καταδεικνύουν δύο τουλάχιστον πράγματα ταυτόχρονα.
Πρῶτον ὅτι ἀνεμπόδιστα οἱ Οἰκουμενιστὲς Προκαθήμενοι τῆς Ὀρθόδοξης Ἐκκλησίας, χωρὶς ἀντιδράσεις ἀπὸ τὶς τυπικὰ ὀρθόδοξες Συνόδους ποὺ τὶς διοικοῦν, ἀπροκάλυπτα πλέον, ἐτσιθελικὰ καὶ αὐθαίρετα ἐφαρμόζουν τὸ πρόγραμμα τῶν Πανθρησκειαστῶν.
Δεύτερον τὴν δική τους ἀνυπακοὴ στὴν διδασκαλία τῶν Ἁγίων Πατέρων περὶ προφυλάξεως τῶν πιστῶν ἀπὸ τὸ αἱρετικὸ μόλυσμα καὶ περὶ τῆς ἀπομακρύνσεως ἀπὸ τοὺς αἱρετικούς.

ΚΙΝΑ:64 ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ ΚΑΤΕΔΑΦΙΣΤΗΚΑΝ ΚΑΙ ΣΤΑΥΡΟΙ ΑΦΑΙΡΕΘΗΚΑΝ ΜΕ ΔΙΑΤΑΓΜΑ

Πορφύρης Δ Σταφυλά Π
Η εκστρατεία διωγμού κατά των χριστιανών στην Zhejiang οδήγησε στη μαζική καταστροφή τόπων λατρείας στην αφαίρεση ή απάλειψη των σταυρών και σε συγκρούσεις μεταξύ χριστιανών και αστυνομίας κατά τη διάρκεια ενός μήνα στις εκκλησίες.Την ίδια περίοδο το σχέδιο της κατεδάφισης « της Ιερουσαλήμ της Ανατολής » εφαρμόζεται αμείλικτα.
Όπως μεταδίδει το πρακτορείο AsiaNews (21.05.14) για περισσότερες από 60 εκκλησίες κυρίως στην πόλη Wenzhou (της επονομαζόμενης και Ιερουσαλήμ της Ανατολής λόγω της σημαντικής χριστιανικής κοινότητας που διαθέτει ) στην περιοχή του Zhejiang εκδόθηκε ένα διάταγμα κατεδάφισης το οποίο και υλοποιήθηκε με την κατεδάφιση μέρους των κτιριακών συγκροτημάτων. Σταυροί κατεδαφίστηκαν, επικαλύφθηκαν και κυρίως απήχθησαν από γερανούς.
Το Yongjia County είναι αυτό όπου αφαιρέθηκαν οι περισσότεροι σταυροί και όπου η μεγαλειώδης Εκκλησία Sanjiang στην Yongjia κατεδαφίστηκε.
pol
Εξ΄αιτίας των πιέσων που ασκούν οι αρχές οι περισσότερες εκκλησίες δεν ήταν σε θέση να αποστείλουν πληροφορίες και υλικό από την κατεδάφιση και τις πράξεις βεβήλωσης.
Στην Wenzhou υπάρχουν ενδείξεις ότι οι αρχές από το τέλος Μαίου θα απαγορεύσουν και τις εκκλησίες κατ΄ οίκον. Η κυβέρνηση θα ξεκινήσει τη νέα αυτή εκστρατεία με 85 τέτοιες εκκλησίες.
Ενδεικτικά από την μακροσκελή λίστα με τις κατεδαφισμένες εκκλησίες και το φωτογραφικό υλικό :
39
1. 27η Φεβρουαρίου αφαίρεση του σταυρού του ναού Huanghu στην περιφέρεια Yuhang.
2.Στις 27 Φεβρουαρίου η εκκλησία Baiquan στην πόλη Baiquan της επαρχίας Dinghai Zhoushan , Zhejiang δέχθηκε το διάταγμα για την αφαίρεση του σταυρού.Στις 4 Απριλίου περισσότεροι από 100 άνδρες των ειδικών δυνάμεων και παραστρατιωτικοί περικύκλωσαν το ναό και αφαίρεσαν βιαίως το σταυρό.
3. Aρχές Απριλίου αφαιρείται ο σταυρός της εκκλησίας στην πόλη Gangtou Yantou της επαρχίας Yongjia , Wenzhou.
63

4 .4 Απριλίου στην περιφέρεια του Pyongyang στο Wenzhou οι αρχές έστειλαν ειδικές δυνάμεις για να καταπνίξουν την αντίσταση των κατοίκων για την κατεδάφιση ναού που όντως έγινε. Σημειώθηκαν τραυματισμοί.
5 .Κατεδάφιση σταυρού της εκκλησίας Gaoloudilai του Rui’an στο Wenzhou στις 11 Απριλίου.
6 . 17/05 κατεδαφίζεται ο σταυρός της εκκλησίας στο Yongjia County στο Wenzhou.
38
7 .Κατεδαφίζεται ο σταυρός της εκκλησίας Yongjia Huangcun στο Wenzhou.
8. 17 /05 κατεδαφίζεται η εκκλησία της Yongjia Yantan στο Wenzhou
7
40
11

Ποιοι καθηγητές του Τμήματος Θεολογίας ΑΠΘ ψήφισαν ΝΑΙ και ποιοι ΟΧΙ στην ίδρυση Τμήματος Ισλαμικών Σπουδών


ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ
Την Παρασκευή 7.3.2014 σε Γενική Συνέλευση του Τμήματος Θεολογίας της Θεολογικής Σχολής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης συζητήθηκε το θέμα της δημιουργίας Τμήματος Ισλαμικών Σπουδών. Η πλειοψηφία των μελών ΔΕΠ που συμμετείχαν στη σχετική ψηφοφορία που ακολούθησε υπερψήφισε τη σχετική πρόταση. Το ιστολόγιό μας δημοσιεύει ονομαστικά το αποτέλεσμα της Ψηφοφορίας. 
ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΤΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΠΟΥ ΨΗΦΙΣΑΝ ΘΕΤΙΚΑ, ΑΡΝΗΤΙΚΑ Ή ΑΠΕΙΧΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ:

Παρασκευή 7.3.2014
Ψήφισαν κατ᾽ ἀλφαβητική σειρά  ΝΑΙ (23)
Ἀμοιρίδου Εὐαγγελία
Ἀτματζίδης Χαράλαμπος
Βαλαῆς Διονύσιος
Γκουτζιούδης Μόσχος
Εὐαγγέλου Ἠλίας
Ζιάκα Ἀγγελική
Ἰωαννίδης Φώτιος
Κόλτσιου-Νικήτα Ἄννα
Κούκουρα Δήμητρα
Κυριατζῆ Ἀντωνία
Κωνσταντίνου Μιλτιάδης
Μαρτζέλος Γεώργιος
Μητροπούλου-Μούρκα Βασιλική
Παπαγεωργίου Νίκη
Παχῆς Παναγιώτης
Πέτρου Ἰωάννης
Σκαλτσῆς Παναγιώτης
Σκιαδαρέσης π. Ἰωάννης
Σταμούλης Χρυσόστομος
Στογιαννίδης Ἀθανάσιος
Τσομπανίδης Στυλιανός
Ὑφαντῆς Παναγιώτης
Χατζούλη Γλυκερία

ΟΧΙ (6)
Κογκούλης Ἰωάννης
Κουρεμπελές Ἰωάννης
Μυρίδης Νικόλαος
Οἰκονόμου Ἑλένη
Σιάσος Λάμπρος
Τσελεγγίδης Δημήτριος

ΛΕΥΚΟ (1)
Ράντζου Μαρία

ΑΠΟΝΤΕΣ (8)

 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...
Αξίζουν θερμά συγχαρητήρια στην εκλεκτή μειοψηφία των έξι καθηγητών που με την παροχή αρνητικής ψήφου διέσωσαν την τιμή και αξιοπρέπεια της Θεολογικής Σχολής του ΑΠΘ.
Όσο για τη θλιβερή πλειοψηφία (ανάμεσά τους φιγουράρουν κάποια στελέχη της σέκτας του ΚΑΙΡΟΥ) έχει δώσει δείγματα γραφής πριν από καιρό με την κατάπτυστη εκείνη επιστολή με την οποία ζητούσαν την κεφαλήν επί πίνακι των ομολογητών μητροπολιτών Πειραιώς και Κυθήρων.
Η λέξη "ντροπή" είναι πολύ μικρή για να περιγράψει το μέγεθος της κατάπτωσής τους!

Πέμπτη 22 Μαΐου 2014

action alert ΑΚΡΩΣ ΕΠΕΙΓΟΝ ΑΓΩΝΙΩΔΗΣ ΕΚΚΛΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΩΤΗΡΙΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΤΗΣ ΜΑΡΙΑΜ, ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΧΡΙΣΤΙΑΝΗΣ ΜΗΤΕΡΑΣ ΚΑΙ ΕΓΚΥΜΟΝΟΥΣΑΣ ΣΤΟ ΣΟΥΔΑΝ


ΑΚΡΩΣ ΕΠΕΙΓΟΝ ΚΑΙ ΘΕΡΜΟΤΑΤΗ ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ 

ΓΙΑ ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΚΑΙ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΩΝ, ΤΗΝ ΠΡΕΣΒΕΙΑ  ΤΟΥ ΣΟΥΔΑΝ ΚΑΙ ΤΗΝ Ι. ΣΥΝΟΔΟ  ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ


Δικαστήριο του Χαρτούμ με βάση τη σαρία του ισλάμ καταδίκασε μια 27χρονη γυναίκα σε θάνατο επειδή ασπάστηκε τον χριστιανισμό, παρά τις εκκλήσεις δυτικών χωρών να γίνει σεβαστό το δικαίωμά της να επιλέξει θρησκεία.
ΠΡΟΩΘΗΣΑΤΕ ΤΗΝ  ΠΑΡΟΥΣΑ  ΕΚΚΛΗΣΗ  
Αγαπητοί φίλοι, 


σας διαβιβάζω το πιο κάτω ψήφισμα που αναφέρεται στην θανατική καταδίκη διά απαγχονισμού, εγκύου γυναίκας που βρίσκεται τώρα στο τέλος της εγκυμοσύνης της, είναι δε και μητέρα ενός νηπίου 20 μηνών!

Η καταδίκη που θα εκτελεστεί αύριο Πέμπτη στο Σουδάν, περιλαμβάνει πρώτα την υποβολή της νεαρής αυτής γυναίκας, στο μαρτύριο των 100 μαστιγώσεων!

Το έγκλημα της για το οποίο καταδικάζεται; Είναι Χριστιανή Ορθόδοξη, παντρεμένη με Χριστιανό, δηλώνει δε ότι θα παραμείνει πιστή μέχρι το τέλος, στην Ορθοδοξία, την θρησκεία της μητέρας της με την οποία ανατράφηκε και μεγάλωσε!

Σας παρακαλούμε να υπογράψετε αμέσως αυτό το ψήφισμα, ώστε να ενώσετε κι εσείς τη φωνή σας με τους υπόλοιπους ανθρώπους από όλη την οικουμένη, που απαιτούμε την άμεση απελευθέρωση της διότι είναι αθώα. Η επιλογή θρησκείας αποτελεί αναφαίρετο δικαίωμα του κάθε ανθρώπου.


Σας παρακαλούμε να διαβιβάσετε αυτό το ψήφισμα στους φίλους, γνωστούς και συνεργάτες σας.

Με φιλικούς χαιρετισμούς.
A judge in Sudan just sentenced Meriam, who is 8 months pregnant, to death by 100 lashes and hanging by the neck.


care2 petitionsite actionAlert
action alert!
A judge in Sudan sentenced a pregnant woman named Meriam to 100 lashes and death by hanging for being Christian.
Please sign the petition today!
take action
please share
it helps!
share on facebook  share on
                                                          twitter  share via
                                                          email

Dear Sir/Madam,

A judge in Sudan just sentenced 27-year-old Meriam to 100 lashes and death by hanging for violating her faith and marrying a Christian man.

We must act immediately to save Meriam from this horrific death. Click here to sign the petition asking the United States and the United Kingdom to intervene and put pressure on Sudan to stop Meriam's execution.

Meriam is 8 months pregnant and has a 20 month-old child. The courts are convicting her of violating her Muslim faith and adultery because her marriage to a Christian man is void under Sharia law. But Meriam says she was raised by her mother as a Christian her whole life.

Adultery and violation of faith should not be considered crimes at all, let alone acts worthy of the death penalty. Human rights groups are calling this a breach of international human rights law.

If enough of us raise our voices in protest against this horrific sentencing, the government of Sudan will be forced to protect Meriam from execution. Please sign the petition to join the campaign to protect Meriam.

ΜΗΠΩΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ;

Εκλογές στην Ελλάδα - Συνάντηση Πάπα και Πατριάρχη στα Ιεροσόλυμα. Δυο "τελευταίες" παράλληλες προδοσίες;


Ζούμε κρίσιμες στιγμές, στιγμές ζωής η θανάτου του ελληνισμού, της ελληνικής κοινωνίας, της ίδιας μας της ύπαρξης σαν έθνος, σαν λαός, σαν πρόσωπα και κοινωνικές μονάδες. Ζούμε την αποκορύφωμα ενός μεγάλου δράματος, ενός αδυσώπητου πολέμου κατά της Ελλάδας κατά της Ορθοδοξίας, κατά των ίδιων των Ελλήνων, κατά της ίδιας της επιβίωσης μας, της ίδιας της ζωής μας. Η Ελλάδα μπορεί αύριο να μην υπάρχει, ο τόπος αυτός που έγραψε επί τόσες χιλιετίες αμέτρητες σελίδες ένδοξης ιστορίας, που έβγαλε αμέτρητους ήρωες και μάρτυρες, που  έδωσε το παράδειγμα του ηρωισμού στην παγκόσμια ιστορία, μπορεί αύριο να είναι μια θλιβερή ανάμνηση καθώς τίποτα πια δεν θα θυμίζει την ύπαρξη του.