Σάββατο 6 Ιουνίου 2015

MANIA ΓEPONTIΣMOY ΚΑΙ ΔΕΣΠΟΤΙΣΜΟΥ


Να πιάσουν μίτρα και πατερίτσα και ας προσκυνήσουν και τον Αντίχριστο. 

 Από τέτοιους δεσποτάδες που δεν τους διαλέγει ο πιστός λαός και δεν εξελέγονται με την επιφoίτηση του Αγίου Πνεύματος τι θα περιμένει κανείς;

  • Αναδημοσίευση επικαίρου άρθρου της ιστοσελίδος μας www.augoustinos-kantiotis.gr/?p=15330, από τις 13.9.2010
  • (Απόσπασμα αγιογραφικού μαθήματος του Μητροπολίτου Φλωρίνης π. Αυγουστίνου στην προς Γαλάτας επιστολή, στον «Οίκο Χειροτεχνίας», δηλαδή στο σημερινό Μοναστήρι του Αγίου Αυγουστίνου στην Φλωρίνης, στις 11-1-1991)

sat.-x«Την προς Γαλάτας επιστολή χαρακτηρίζει· το φιλελεύθερο και ελεγκτικό πνεύμα. Την πικρία που αισθάνθηκε ο απόστολος Παύλος από την εγκατάλειψη. Για φανταστείτε να έχει 200-300 χριστιανούς και να φύγουν όλοι!…

Tα ξέρετε τα γεγονότα, να μη τα λέμε. Tώρα τελευταίως υπάρχει η μανία του γεροντισμού. Θα γράψω άρθρο γι’ αυτό. Φοβερό, τρομερό πράγμα! Tο χθεσινό παιδάριον, μόλις το χειροτόνησες να θέλει να κάνει οπαδούς. Nα αποσπά από την Εκκλησία και να μαζεύονται…, να μαζεύονται γύρω του οι χριστιανοί. Διασπώνται έτσι τις δυνάμεις του Χριστιανισμού. Και κάθε πλέον αρχιμανδρίτης έχει μανία γεροντισμού. Mεγάλη νόσος αυτή μέσα στην Eκκλησία του Xριστού.
Eμείς πρέπει να παρηγορούμεθα, αν έμεναν όλοι θα ε­ίχαμε 300-400 ιερείς….
Aλλα πάλι και εγώ υποφέρω στα γηρατειά μου απ᾽ αυτή την αποσκίρτησι, την απολάκτισι, την εγκατάλειψι και παρηγορούμε με την προς Γαλάτας επιστολή. Την διαβάζω συχνά και παρηγορούμε.
Eάν ο Παύλος, που ήταν τόσο μεγάλο υπόδειγμα αιώνιον και αθάνατον, έπαθε αυτά, τί να πούμε εμείς;…
Tί να πούμε για την εγκατάλειψη; Έμειναν μερικά πρόσωπα κοντά μας, όπως είναι και ο π. Iερόθεος, τον οποίον ελέγχουμε παντώς άλλου, εντούτοις παραμένει πιστός και αφοσιωμένος κοντά μας. Έμειναν και ελάχιστα ακόμη πρόσωπα, αλλά δεν αποκλείεται να φύγουν και αυτά και να μείνω μόνος στον κόσμο, και να πω σαν τον απόστολο Παύλο· «Oι πάντες με ἐγκατέλιπον». Ας γίνει και αυτό· Aλλ’ ει ο Θεός μεθ’ ημών ουδείς καθ’ ημών και «Γνώτε έθνη και ηττάσθαι ότι μεθ’ ημών ο Θεός». Aυτό είναι το ουσιώδες…».

ΜΑΝΙΑ ΓΕΡΟΝΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΔΕΣΠΟΤΙΣΜΟΥ

Υπάρχουν σήμερα τέτοια πρόσωπα στη Φλώρινα που έχουν όχι μόνο μανία γεροντισμού αλλά και δεσποτισμού; Υπάρχουν και τα ξέρει ο λαός της Φλώρινας. Δεν είναι πολλά, 1-2 είναι, αλλά εκμεταλλεύονται όλες τις ευκαιρίες για την προβολή τους. Να πιάσουν μίτρα και πατερίτσα και ας προσκυνήσουν και τον Αντίχριστο. Από τέτοιους δεσποτάδες που δεν τους διαλέγει ο πιστός λαός και δεν εξελέγονται με την επιφoίτηση του Αγίου Πνεύματος τι θα περιμένει κανείς;
Να δούμε πως τους φωτογραφίζει ο σεβάσμιος Ορθόδοξος αγωνιστής ιεράρχης της Φλώρινας π. Αυγουστίνος Καντιώτης·
ΑΚΟΥΣΤΕ ΤΟΝ:
«Ὁ Χριστόφορος ὁ Καλύβας, ἕνας ἐπιστήθιος φίλος µου, σπουδαία φυσιογνωµία, µοῦ ἔλεγε πρό ἐτῶν πού συζητούσαµε: “Ρέ Αὐγουστῖνε, δέν κατάλαβες τί θά γίνῃ; Ὁ σατανᾶς µετεχειρίσθη ὅλα τά µέσα γιά νά διάλυση τήν Ἐκκλησία. Θά µεταχειριστῇ εἰς τούς ἔσχατους καιρούς καί ἕνα τελευταῖο ὅπλο: Θά ντύσῃ παπᾶδες καί δεσποτάδες πρόσωπα τῆς ἐξουσίας του· θά τούς φορέσῃ ἐγκόλπια καί θά τούς δώσῃ πατερίτσες! Καί διά µέσου αὐτῶν τῶν ἀρχιερέων θά διάλυσῃ τήν Ἐκκλησία”

Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΝΥΜΦΙΟΣ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ
Ο ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΣ Ο ΝΥΜΦΑΓΩΓΟΣ

Κάποιοι θεολόγοι, αρχιμανδρίτες ακόμη και πνευματικοί πατέρες συγχέουν τον ρόλο τους. Δεν βλέπουν τους εαυτούς τους σαν μικρούς εργάτες του Ευαγγελίου που τάχθηκαν να οδηγήσουν ψυχές στο Χριστό, αλλά αριθμούν οπαδούς και συμπεριφέρονται ως νυμφίοι των ψυχών. Αυτό το αμάρτημα το θεωρούσε πολύ φοβερό ο επίσκοπος Φλωρίνης Αυγουστίνος και δεν επέτρεπε σε κανένα από τα πνευματικά του παιδιά να συγχέει τον ρόλο του. Δεν τον άκουγαν όμως όλοι.
Θα αναφέρουμε κάτι που έγινε στην Κοζάνη την δεκαετία του 60.
Ο π. Αυγουστίνος που εργάστηκε τα δύσκολα χρόνια της Κατοχής στην Μακεδονία είχε γίνει φούτ μπολ στα πόδια των αρχιερέων και είχε πολλές δυσμενείς μεταθέσεις, γιατί τους ήλεγχε. Έφτασαν να μη του επιτρέπουν ούτε την διέλευσή του από τις πόλεις που εργάστηκε και έπαιξε κορώνα γράμματα την ζωή του. Ο κόσμος όμως τον αγαπούσε και τον περίμενε. Τον περίμενε και μια μεγάλη ομάδα κοριτσών, ιεραποστολικών προσώπων από Φλώρινα – Κοζάνη – Γρεβενά για να εξομολογηθεί σ’ αυτόν. Τα πρόσωπα αυτά τον έβλεπαν μόνο μια ή δυο φορές τον χρόνο και για τα προβλήματά τους ενημερώνονταν δια αλληλογραφίας.
Κάποια μέρα, μετά την εξομολόγηση όταν έφευγε έκλαυσαν.
Αυτό το έμαθε ο π. Αυγουστίνος από έναν συνεργάτη του, τον Γεώργιο Παφίλη. Ο π. Αυγουστίνος όμως όχι μόνο δεν κολακεύθηκε από την αγάπη τους, αλλά λυπήθηκε και θεώρησε τα δάκρυα που έχυσαν για την απομάκρυνσή του μεγάλη αμαρτία, και είπε· Δεν είμαι εγώ ο νυμφίος της ψυχής σας, για να κλαίτε όταν φεύγω. Νυμφίος σας είναι ο Χριστός. Αυτόν να αγαπήσετε και κοντά του πάντα να βρίσκεσθε. Εγω είμαι απλώς νυμφαγωγός, αυτό πρέπει καλά να το καταλάβετε. Αν δεν το καταλάβετε, δεν θα ξαναδείτε το πρόσωπό μου και δεν θα επικοινωνήσω ούτε δια αλληλογραφίας μαζί σας.
Ο π. Αυγουστίνος μ” αυτόν τον αυστηρό τρόπο απέκρουε κάθε προσωπολατρία στο πρόσωπό του και δίδασκε τον ρόλο του πνευματικού στην ζωή των πιστών.

Πρόταση νόμου που θα νομιμοποιεί τις εκτρώσεις. Επείγουσα έκκληση συλλογής υπογραφών και αποστολής email διαμαρτυρίας.


Στην Κύπρο μας, προωθείται από ομάδα βουλευτών πρόταση νόμου, που θα επιτρέπει τις ελεύθερες και δωρεάν εκτρώσεις στα δημόσια νοσηλευτήρια χωρίς αιτιολόγηση μέχρι και τη 12η εβδομάδα της εγκυμοσύνης.
Η έκτρωση είναι φόνος εκ προμελέτης ανυπεράσπιστων παιδιών και οφείλουμε να αντιδράσουμε έντονα σε αυτόν τον δολοφονικό νόμο.  Επείγει να αντιδράσουμε άμεσα.
Σε πρώτη φάση :

(α) Υπογράφουμε στον ιστοτόπο
http://chn.ge/19cix56?recruiter=230201106 . Ενημερώστε όσους περισσότερους φίλους, συγγενείς και γνωστούς σας μπορείτε, για να υπογράψουν και εκείνοι.

(β) Στείλτε στον Πρόεδρο της Βουλής και στους βουλευτές που προωθούν αυτή την πρόταση νόμου ηλεκτρονικό μήνυμα διαμαρτυρίας.
γράφοντας:
ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΤΑΣΗ ΝΟΜΟΥ ΥΠΕΡ ΤΩΝ ΕΚΤΡΩΣΕΩΝ. ΟΙ ΕΚΤΡΩΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΦΟΝΟΙ ΑΝΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ!


ΔHΛΩNOYME ΑΝΕΠΙΦΥΛΑΚΤΑ OTI ΔE ΘA ΔΩΣOYME ΞANA THN ΨHΦO MAΣ ΣE BOYΛEYTEΣ OI OΠOIOI ΘA ΨHΦIΣOYN YΠEP TΩN EKTPΩΣEΩN

Σας δίνουμε τις ηλεκτρονικές διευθύνσεις του Προέδρου της Βουλής και των συγκεκριμένων βουλευτών:

Γιαννάκης Ομήρου, Πρόεδρος Βουλής  president@parliament.cy
Σκεύη Κουτρα-Κουκουμά  skoukouma@parliament.cy
Αθηνά Κυριακίδου  akyriakidou@parliament.cy
Στέλλα Κυριακίδου  skyriakidou@parliament.cy
Ρίκκος Μαππουρίδης  amappourides@parliament.cy
Ρούλα Μαυρονικόλα  rmavronikola@parliament.cy


Θερμή παράκληση, ΣΤΕΙΛΤΕ αυτά τα μηνύματα και προτρέψετε φίλους, γνωστούς και συγγενείς σας να στείλουν και εκείνοι. Η αδιαφορία αποτελεί συνενοχή στο έγκλημα των εκτρώσεων και στον αφανισμό του έθνους μας.

Αν οι δαίμονες εμφανίζονται ως άγγελοι και λένε τα πράγματα που θα έλεγαν οι άγγελοι, τότε πως μπορεί κανείς να διακρίνει ποια είναι η αλήθεια;

του Ιερομονάχου Σεραφείμ Ρόουζ
 
Ε: Αν οι δαίμονες εμφανίζονται ως άγγελοι και λένε τα πράγματα που θα έλεγαν οι άγγελοι, τότε πως μπορεί κανείς να διακρίνει ποια είναι η αλήθεια;

Α: Αυτή είναι μια πολύ καλή ερώτηση. Πρέπει να ταπεινωθείς πρέπει να είσαι σε μια κατάσταση όπου θα θέλεις την αλήθεια του Θεού, κι όχι να ψάχνεις για «εμπειρίες».

Τι έγινε στα 1204 και μας το κρύβουν;








Γράφει ο Φώτης Μιχαήλ, ιατρός

Είναι πολύ παρήγορο, αλλά και τιμητικό για τον Λαό μας, που δεν ξεχνά ποτέ την Πόλη του και τον Αυτοκράτορά του και που κάθε χρόνο, στις 29 Μαΐου, τιμά και μνημονεύει με ιδιαίτερη ευλάβεια τους μάρτυρες της Άλωσης.
Εκείνο, όμως, που, όταν γίνεται, γίνεται κάπως δειλά και συγκαλυμμένα, είναι η αναφορά στον ρόλο που έπαιξαν οι Δυτικοί σε σχέση με τα λυγμικά γεγονότα της πτώσης, όπως επίσης και η ανάδειξη της οντολογίας αυτών των γεγονότων, που δεν είναι άλλη από το Πνεύμα της Ρωμηοσύνης. (1)

Εδώ και πενήντα χρόνια το Π.Σ.Ε. χαρακτηρίστηκε «σατανική οργάνωση» (Αυγουστίνος Καντιώτης). Κι όμως, εδώ και πενήντα χρόνια συμμετέχουμε ανελλιπώς σε αυτό!



Απόσπασμα από «Χριστιανική Σπίθα» του 1959, φυλ. 318

«“ΠΡΟΣΕΧΕΤΕ ΑΠΟ ΤΩΝ ΑΙΡΕΤΙΚΩΝ· ΑΓΙΟΙ ΕΠΙΣΚΟΠΟΙ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΤΕ ΣΤΗΝ ΣΑΤΑΝΙΚΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΤΩΝ ΕΚΚΛΗΣΙΩΝ, ΔΕΝ ΑΚΟΥΤΕ ΤΗΝ ΦΩΝΗ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΠΑΤΕΡΩΝ;».
«Παγκόσμιον Συνέδριον Ἐκκλησιῶν»
Ὤ ποία ἀπάτη και παγίδα! θὰ ἔπρεπε νὰ λέγεται Παγκόσμιον Συνέδριον αἱρετικῶν.
Ὁποία τραγικὴ εἰρωνεία! Ἀντὶ περιφραγμάτων ἡ Ἑλλὰς ἀνοίγει τὰς θύρας της διὰ νὰ ὑποδεχθῆ ποίους; Τοὺς ἐχθροὺς τῆς Ὀρθοδόξου πίστεως, ἐκείνους οἱ ὁποῖοι μᾶς στέλλουν ἐδῶ τοὺς πράκτορές των διὰ νὰ προσηλυτίσουν Ἕλληνας εἰς τὰς αἱρέσεις των.
«Παγκόσμιον Συνέδριον Ἐκκλησιῶν» σοῦ λέγουν. Παγκόσμιον Συνέδριον Ἐκκλησιῶν, καὶ ἄς ἀπουσιάζουν ἀπʼ αὐτὸ ἡ Δυτικὴ Ἐκκλησία καὶ αἱ περισσότεραι αὐτοκέφαλαι Ἐκκλησίαι τῆς Ἀνατολῆς. Ὁποία ἀπάτη! Ὁποία παγίς! Παγκόσμιον Συνέδριον Ἐκκλησιῶν. Τὸ ὀρθόν: θὰ ἔπρεπε νὰ λέγεται καὶ νὰ γράφεται Παγκόσμιον Συνέδριον αἱρετικῶν.

Η καταστροφή/χρεοκοπία της Ελλάδας έχει ήδη έρθει και δεν είναι οικονομική! Πλήρης αδιαφορία από τους Εκκλησιαστικούς μας ταγούς !

Πολλοί στην Ελλάδα ανησυχούν για μια επερχόμενη οικονομική χρεοκοπία. Η Ελλάδα, όμως, έχει ήδη καταστραφεί και χρεοκοπήσει σε δημογραφικό επίπεδο...

Πολλοί στην Ελλάδα ανησυχούν για μια επερχόμενη οικονομική χρεοκοπία. Η Ελλάδα, όμως, έχει ήδη καταστραφεί και χρεοκοπήσει σε δημογραφικό επίπεδο, αλλά ΚΑΝΕΝΑΣ δεν ενδιαφέρεται από την πολιτική και οικονομική ηγεσία του τόπου. Η κατάσταση είναι μη αναστρέψιμη, εκτός αν η σημερινή συγκυβέρνηση αποφασίσει να αλλάξει και να σώσει την Ελλάδα από τη δημογραφική κατάρρευση.
Προσωπική μας άποψη είναι ότι θα έπρεπε σύσσωμη η Ιερά Σύνοδος της Εκκλησίας της Ελλάδας μαζί με την ημιαυτόνομη Εκκλησία της Κρήτης και τους Μητροπολίτες των Δωδεκανήσων να συγκαλέσουν ΠΑΝΕΘΝΙΚΗ συνάντηση για τον τερματισμό του δημογραφικού κατήφορου της χώρας. Αλλά φαίνεται ότι και εδώ επικρατεί «άκρα του τάφου σιωπή» και σιωπηλοί, μοιραίοι,άβουλοι, κοιτάζουμε την θλιβερή δημογραφική εξαφάνιση της χώρας.
Κάνουμε προσωπική έκκληση στον Αρχιεπίσκοπο Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ. Ιερώνυμο και στον πρόεδρο των Ανεξάρτητων Ελλήνων κ. Π. Καμμένο να αναλάβουν προσπάθεια εθνικής σωτηρίας και δημογραφικής ανάκαμψης του Ελληνισμού, γιατί, δυστυχώς, οι προηγούμενες πολιτικές ηγεσίες έχουν αφήσει πίσω τους ΔΗΜΟΓΡΑΦΙΚΑ ΕΡΕΙΠΙΑ, με την άφρονα φορολογική και «κοινωνική» πολιτική που ακολούθησαν σε βάρος των οικογενειών με παιδιά και ειδικότερα εις βάρος των Τρίτεκνων, Πολύτεκνων και Υπερπολύτεκνων Οικογενειών.

Φεμινισμός στην Χριστιανοσύνη: Ο Θεός, ή Η Θεός (θηλυκό)!!! Οι Οικουμενιστές συνεχώς προχωρούν, κι οι "ορθόδοξοι" -στην πράξη- συνεχώς οπισθοχωρούν, αδρανούν ή σιωπούν!




Να τα μας! Φεμινισμός στην Χριστιανοσύνη! Γυναίκες κληρικοί θέλουν να λέγεται Η Θεός, αντί για ο Θεός!!!



Τα πρώτα...απόνερα της ιερωσύνης των γυναικών -και μάλιστα και με γυναίκα Επίσκοπο στην Αγγλικανική Εκκλησία- είναι πλέον ορατά. 
Δυστυχώς γυναίκες κληρικοί εισήγαγαν στην Χριστιανοσύνη τη χειρότερη μορφή φεμινισμού, σύμφωνα με πληροφορίες του ΕΚΚΛΗΣΙΑOnline, και ζητούν -άκουσον άκουσον- να μην λέμε πια Ο ΘΕΟΣ, αλλά Η ΘΕΟΣ, σαν να πρόκειται για θηλυκό! 
Έχουν μάλιστα και ..επιχειρήματα! 
«Η ορθόδοξη θεολογία λέει ότι όλα τα ανθρώπινα όντα είναι κατ' εικόνα του Θεού, κι ότι ο Θεός δεν έχει φύλο. Περικλείει και τα δύο φύλα. Είναι τόσο αρσενικός όσο και θηλυκός αλλά παράλληλα και πέρα ​​από αρσενικά και θηλυκά. Έτσι, όταν μιλάμε μόνο για την ανδρική μορφή του Θεού, στην πραγματικότητα  μας παρέχεται μια ανεπαρκή κατανόηση του ποιος είναι ο Θεός», είπε η αιδεσιμώατατη Jody Stowell.

Μια παράμετρος που δημιούργησε και εκμεταλλεύτηκε ο Οικουμενισμός: Το ΕΛΛΕΙΜΜΑ ΣΥΝΟΔΙΚΟΤΗΤΟΣ! Στην πράξη καταντήσαμε Βατικανό!

Γιώργος Ν. Παπαθανασόπουλος

Αρχιερατικές εκλογές: Μια από τα ίδια

        Ολοκληρώθηκαν οι εκλογές για την πλήρωση των Μητροπόλεων Κεφαλληνίας και Νέας Κρήνης και Καλαμαριάς. Εξελέγησαν οι εκλεκτοί του Αρχιεπισκόπου κ. Ιερωνύμου, ο Αρχιμανδρίτης Γεράσιμος Φωκάς στη Μητρόπολη Κεφαλληνίας και ο Αρχιμανδρίτης Ιουστίνος Μπαρδάκας στη Μητρόπολη Νέας Κρήνης και Καλαμαριάς. Οι εκλογές  ήσαν «μια από τα ίδια», όπως όλα τα τελευταία χρόνια... Η λέξη εκλογές θα μπορούσε να είναι εντός εισαγωγικών. Μάλλον γίνονται τυπικά, για να είναι νόμιμη η όλη διαδικασία. Θεωρητικά θα μπορούσαν τα μέλη της Ιεραρχίας να δίδουν εξουσιοδότηση στον Αρχιεπίσκοπο, όπως του δίδουν τα μέλη της ΔΙΣ  για το μέγιστο μέρος του
μηνός που δεν συνεδριάζουν, να επιλέγει εκείνος  τον  εκλεκτό του και εκ των υστέρων να  τον εγκρίνουν και να τον χειροτονούν...

ΚΗΡΥΚΑΣ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΑΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΤΟΥ ΒΑΤΙΚΑΝΟΥ! --Γιατί σιωπά ο συμπρόεδρος των Διαλόγων μητροπ. Περγάμου κ. Ζηζιούλας; Γιατί δεν διαμαρτύρεται στους φίλους του γι' αυτήν την αταξία;



Κήρυκας ὑπὲρ τῆς ὁμοφυλοφιλίας σύμβουλος τοῦ Βατικανοῦ
Τοῦ Γιώργου Ν. Παπαθανασόπουλου
Εισαγωγικό Σχόλιο «ΧΡ. ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑΣ»:
Τ κατωτέρω ἐκτιθέμενα βεβαίως δὲν ἀφοροῦν μόνον  στὸ «αἱρετικὸ» ἢ «μακρινό» Βατικανό. Ἀφοροῦν πλέον καὶ στὴν «Ὀρθόδοξη» Ἑλλάδα, ὅπου μὲ λεπτὲς «χειρουργικὲς ἐπεμβάσεις» ἀντιπατερικῶν θεολογικῶν ἐπινοήσεων προωθεῖται ἡ ἐμφύτευση τῆς ἴδιας κεντρικῆς ἰδέας: ὅτι ἡ ὁμοφυλοφιλία δὲν εἶναι “πάθος’’, ἀλλὰ “κατάσταση’’! Συνεπῶς αὐτὴ ΔΙΚΑΙΟΥΤΑΙ ἐκτὸς τῆς πολιτικῆς-κοινωνικῆς ἰσοτιμίας ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗΣ-ΠΟΙΜΑΝΤΙΚΗΣ ΚΑΤΑΞΙΩΣΕΩΣ.
.           Ὁ διορισμὸς ἀπὸ τὸν Πάπα τοῦ πρώην ἡγουμένου (1992-2001) τοῦ τάγματος τῶν ἱεροκηρύκων (Δομινικανῶν) Τίμοθι Ράντκλιφ ὡς
συμβούλου τοῦ Ποντιφικοῦ Συμβουλίου γιὰ τὴ δικαιοσύνη καὶ τὴν εἰρήνη προκαλεῖ ἔντονες ἀντιδράσεις σὲ ρωμαιοκαθολικοὺς κληρικοὺς καὶ λαϊκοὺς σὲ ὅλο τὸν κόσμο. Ὁ ἐν λόγῳ κληρικὸς ἔχει ταχθεῖ ἀνοικτὰ ὑπὲρ τῆς ὁμοφυλοφιλίας.
.           Ὁ Ράντκλιφ τὸ 2005 δήλωσε πὼς ἡ ὁμοφυλοφιλία δὲν πρέπει νὰ εἶναι αἰτία ἀποκλεισμοῦ τῶν ἀνδρῶν ἀπὸ τὴν ἱερωσύνη, ἀλλὰ ἀντίθετα θὰ ἔπρεπε νὰ ἀποκλείονται ἀπὸ τὴν ἱερωσύνη ὅσοι ἀρνοῦνται τὴν προσέλευση τῶν ὁμοφυλόφιλων σ’ αὐτήν.

Ο Ηγούμενος Γέρων Γρηγόριος Ι. Μ. Δοχειαρίου Αγίου Όρους στηλιτεύει την "θολή ιστορία" της μεταφοράς Ιερών εικόνων προς "ευπορισμό δια της εύσεβείας", μέθοδο που την μετέρχονται και στην Μητρόπολη Λάρισας π.χ. Η Μυρτιδιώτισσα στο Τύρναβο κ.ά



Ηγούμενος Δοχειαρίου: ''Παντού παίζεται η τυφλόμυγα αλλά όχι και μέσα στην Εκκλησία''
Του Ηγουμένου της Ι.Μ. Δοχειαρίου Αρχιμ. Γρηγορίου


Εναι Πέμπτη μετ τν ορτ τς Πεντηκοστς. Προσκαρτερν τ λεος το Θεο στ κελλίον μου, πληροφηρήθηκα τν νακοίνωση το ερο Ναο γίας Τριάδος τς Μητροπόλεως Καισαριανς.
Κα λέγω καθ αυτόν: «Τόσες θαυματουργς εκόνες πάρχουν νομαστς στν χρο τς κκλησίας κα μόνον Γοργοϋπήκοος προσφέρεται στν κόσμο γι προσκύνηση; Πόθεν Γοργοϋπήκοος στν Νέα Σιών; Κα μάλιστα προερχομένη π τ ψηλ πατριαρχικ δώματα;»

Παρασκευή 5 Ιουνίου 2015

ΧΑΝΟΜΑΣΤΕ ΔΗΜΟΓΡΑΦΙΚΑ: Ακούν οι ηγέτες μας;

Η 15η Μαΐου ορίστηκε από τον Ο.Η.Ε. ως ”Παγκόσμια Ημέρα της Οικογένειας”.
Το ερώτημα, όμως, είναι: Για ποια Οικογένεια μιλάμε; Για την οικογένεια που ξέραμε μέχρι χθες ή για την ”οικογένεια”, έτσι όπως μας την πλασάρουν σήμερα στα σχολικά προγράμματα και τα ΜΜΕ;
Γεγονός πάντως είναι ότι,τον τελευταίο καιρό, η παραδοσιακή ελληνική οικογένεια δέχθηκε λυσσαλέες και αλλεπάλληλες επιθέσεις από τους εχθρούς μας. Οι απόγονοι του Καρλομάγνου, σε συνεργασία πάντοτε με τους ”δικούς μας” Εφιάλτες και Νενέκους, δεν έπαψαν ούτε στιγμή να την πολεμάνε.
Η Ορθοδοξία, που είναι η πνευματική θωράκιση αυτής της οικογένειας, τους κάθεται πολύ βαριά στο στομάχι, και κάνουνε ό, τι μπορούν, για να την βγάλουνε κι αυτήν από την μέση.
Το δήλωσε, άλλωστε, πριν από λίγες ημέρες, εντελώς απροκάλυπτα, και ο υπουργός των εξωτερικών της Σουηδίας Κάρλ Μπίλντ.
Η Ορθοδοξία, είπε ο ευρωπαίος αξιωματούχος, αποτελεί απειλή για τον δυτικό πολιτισμό!

κ.Σεραφείμ Πειραιώς Ορθοδοξίας φιγουρατζή, μοιχεπιβατών και οικουμενιστών συνόμιλε



 Ο ΣΕΡΑΦΕΙΜ ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΟΣ  ΤΟΥ ΙΓΝΑΤΙΟΥ (ΛΑΠΠΑ) ΛΑΡΙΣΑΣ  ΜΕ  ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΑΚΡΙΒΩΣ  ΣΤΟΛΗ ΣΤΗΝ ΠΟΛΥΠΑΘΗ  ΛΑΡΙΣΑ 15-5-2015

Ορθοδοξίας φιγουρατζή, μοιχεπιβατών και οικουμενιστών συνόμιλε

  Άκουγα και διάβαζα πολλά για τα έργα σου ως Πειραιώς. Προβληματιζόμουν από το σκωτσέζικο ντους των απόψεών σου και των ενεργειών σου. Το συζητούσα  και  με άλλους αδελφούς και σήκωναν και αυτοί τους ώμους. Μόνο με μια σχιζοφρενική θεώρηση θα μπορούσε κανείς να τα εξηγήσει. Η με μια διπλωματική ασάφεια  να τάχεις μ’όλους καλά, ώστε και η πίττα νάναι ολάκερη (ορθοδοξοαμύντωρ) και  ο σκύλος (οικουμενιστές ,σκανδαλοποιοί) χορτάτος.

  Σε είχα στο μυαλό μου από παλιότερες φωτογραφίες και βίντεο με το σφηνοειδές ντεκαπάζ της γενειάδας σου, σαν σταλακτίτης, ή σαν να σούτρεξε από τα χείλη ξινόγαλο.

  Σε είδα στην Λάρισα ,άσπρισες, κουρασμένος, έμ δεν είναι εύκολο σπόρ η σχοινοβασία.

  Αλήθεια εσύ  σαν αρχιγραμματέας της συνόδου δεν υποδέχθηκες δίπλα στο Χριστόδουλο τον Πάπα όταν ήρθε στην Αθήνα;

  Εσύ δεν διάβασες μια Κυριακή Ορθοδοξίας τα αναθέματα, και δεν το ξανάκανες; Μιλάς κατά του Οικουμενισμού και συναγελάζεσαι με τους εκπροσώπους του; Λένε πως αν θέλεις να πολεμήσεις μια ιδέα ένα όραμα ο καλύτερος τρόπος είναι να βάλεις έναν γελοίο ή φαύλο να το υπερασπίζεται.

  Για να εξετάσεις ένα οικοδόμημα αν είναι στέρεο, θα πρέπει να βρεις ένα μηχανικό εμπιστοσύνης, εγνωσμένου κύρους, και να ήταν παρών  από τα θεμέλια να βλέπει τα υλικά και το κτίσιμο.

  Για το «πνευματικό» ανάστημα που λέγεται Μεντζελόπουλος ανέτρεξα  στον μακαριστό Αττικής Νικόδημο, που κανείς δεν αμφισβήτησε το ήθος του και την οξυδέρκειά του. Μάλιστα παραβρέθηκες νομίζω και στη κηδεία  του.

  Είσαι το μόνο πρόσωπο για το οποίο μιλάει με τρόμο, σαν αδίστακτο «επιδέξιο κυνηγό των αξιωμάτων».Είναι από δημοσιεύματα της Ελεύθερης πληροφόρησης με υπογραφή  «Ο ΑΤΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΜΕΓΑΡΙΔΟΣ ΝΙΚΟΔΗΜΟΣ».

Παραθέτω συνοπτικά κάποια στοιχεία και ίσως επανέλθω σε άλλο σημείωμα πιο αναλυτικά :

 1.Κλαψουρίζοντας σαν ζήτουλας ότι ο Χριστόδουλος σε αδικεί, δεν σε προωθεί έπιασες φιλία με τον ανεψιό του Αυστραλίας ο οποίος και πίεσε τον θείο του να σου δώσει το ωμοφόριο.

   Γράφει ο Στυλιανός «κατέστησε τούτον συμπαθή εις εμέ ως αδικούμενον, ώστε να ενδώσω εις τας εισηγήσεις του σπλαχνισθέντος αυτόν πρωτανεψιού μου κ Ν.Καλλιούρη  (μεθ ού είχε κατορθώσει να συνάψη φιλίαν προκειμένου να προσεγγίση την ταπεινότητά μου).

  Με μέσον σαν Μάρθα Βούρτση των παλιών ταινιών πήρες το ωμοφόριο…

  2. Η κατάθεσή σου ως μάρτυρας στην δίκη του Μπεζενίτη με τους ομοφυλοφιλικούς διαλόγους που έγιναν καθημερινή προβολή στα παράθυρα των τηλεοράσεων και τα οικονομικά του σκάνδαλα είναι  το «εφαλτήριο» για την ανέλιξή σου. Και αναρωτιέται ο σεβάσμιος γέροντας: «Θα φτάσει άραγε μια μέρα που αυτό το στιγματισμένο άτομο, θα προβληθεί ως άξιο και θα προωθηθεί να ποιμάνει ολόκληρη Μητρόπολη;» (16/12/2005)

  Ο κόσμος βοούσε και εσύ κατέθετες «ουδέποτε κατηγορήθη ο υπό κατηγορίαν μητρ.Αττικής Παντελεήμων για κανένα εκκλησιαστικό παράπτωμα…τιμάται από το ποίμνιό του και θεωρείται ως ένας μετ επιγνώσεως ασκών τα καθήκοντά του Ιεράρχης»!!!

  Και ερωτά ο Γέροντας :. «αν προσήλθες να καταθέσεις  με δική σου πρωτοβουλία, η σπουδή σου αποδεικνύει ότι είσαι φίλος της διαφθοράς εξοικειωμένος με τις απαράδεκτες ιδιαιτερότητες των κραγμένων ρασοφόρων..»

«αν η προσέλευσή σου στα Δικαστήρια δεν αποτελούσε παρότρυνση των δικό σου πεποιθήσεων, ψυχική σου κατάφαση στις ομοφυλοφιλικές ιδιαιτερότητες και στις άλλες ηθικές παρεκτροπές

αλλά από σύσταση άνωθεν ή εντολή…» στην οποία υποκύπτεις,  δείχνει έλλειψη ανδρικής(!!!) σταθερότητος(!!!) που σε «καθιστά ανίκανο και ανάξιο, να προστεί, ως Μητροπολίτης»…

   3.Και επισημαίνει με νόημα ο μακαριστός

Στο παραδικαστικό κύκλωμα, ο Γιοσάκης πήγε φυλακή, δικαστές έχασαν την δουλειά τους, ο Παντελεήμων και ο Θεόκλητος έχασαν τους θρόνους τους, και μόνο ο ψευδομάρτυρας Μεντζελόπουλος τιμ..ήθηκε με μητρόπολη.

 

  Αγαπητέ Σεραφείμ, ’όλοι ήμαστε αμαρτωλοί, αλλά δεν ανεχόμαστε με λερωμένα χέρια να μας δείχνεις τον δρόμο να μας διδάσκεις… και μην πετροβολάς όταν είσαι σε γυάλινο πύργο.

Με λερωμένη την φωλιά σου μη μας μιλάς για καθαριότητα.

Λούφαξε…

Θα επανέλθω με περισσότερες λεπτομέρειες 

Ασκληπιάδης

«Οι ληστές της Θείας Διδασκαλίας» Ένα βιβλίο που ξεσκεπάζει τους σύγχρονους ψευδοδιδασκάλους και τον επιβουλεύοντα πολιορκούντα Οικουμενισμό, την "εσχάτη αίρεση" στην Ορθόδοξη Εκκλησία.


                   «Οι ληστές της Θείας Διδασκαλίας»

Ένα βιβλίο που ξεσκεπάζει τους σύγχρονους
ψευδοδιδασκάλους   και τον επιβουλεύοντα  πολιορκούντα Οικουμενισμό, την  "εσχάτη αίρεση"  
στην Ορθόδοξη Εκκλησία.
Σήμερα μόνο το 3% των Ελλήνων εκκλησιάζονται συστηματικά.
Πάνω από το 90%  αυτού  του ποσοστού γνωρίζει  για την Πίστη , τον  δρόμο και τον τρόπο της εν Χριστώ σωτηρίας πολύ λιγότερα από όσα  γνωρίζει για τα Τούρκικα σήριαλ , το ποδόσφαιρο  ή τις συνταγές μαγειρικής.
Κατά τον άγιο Νικόδημο τον Αγιορείτη  «οι αδιάφοροι χριστιανοί  δεν θα σωθούν, όχι γιατί δεν πιστεύουν αλλά γιατί δεν ξέρουν σε τι πιστεύουν».
Απ΄την άλλη μεριά, η «Νέα Τάξη» πραγμάτων ή αλλιώς η  «Παγκοσμιοποίηση» , απαιτεί και οικοδομεί  μια νέα παγκόσμια θρησκεία για να κάνει εφικτή την διακυβέρνηση   όλου του κόσμου. Στο γενικευμένο κλίμα αδιαφορίας για την Πίστη, "Ορθόδοξοι"  ποιμένες  συνεργάζονται συστηματικά για την  εξάπλωση αυτής της νέας παγκόσμιας θρησκείας που ονομάστηκε από τους εμπνευστές  της Οικουμενισμός.
Σε όλη την ιστορία της Ορθόδοξης Εκκλησίας   υπεισέρχονταν  σε αυτήν μεθοδικά και ύπουλα «υπάλληλοι», «μισθωτοί», «λύκοι» και «φίδια» ( χαρακτηρισμοί  που απέδωσαν ο Χριστός και οι Απόστολοι στους ψευδοδιδασκάλους) που διέφθειραν πνευματικά  τα λογικά πρόβατα του  Χριστού  εξυπηρετώντας τα προσωπικά τους πάθη .
Μεγάλο τμήμα των πιστών της Ορθόδοξης Εκκλησίας σήμερα μολύνεται  από τις κακοδοξίες και τα  έργα  αιρετικών και αιρετιζόντων μασκοφόρων και οδηγείται   στην απώλεια.

Γ΄ ΔΥΣΗ ΤῶΝ ΣΤΑΥΡΟΦΟΡΩΝ ΤΗΣ ΛΕΗΛΑΣΙΑΣ, ΤΗΣ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΤΗΝΟΒΑΣΙΑΣ

ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΟΣ :  "ΑΓΩΝΑΣ" Εφημερίδα Αγωνιζομένων Χριστιανών Λαρίσης αρ. φύλλου 214 & 215 Μάρτιος -Απρίλιος 2015   http://www.agonas.org/



«Ἄσ’ τούς αὐτούς (τούς Γάλλους), πού μαζεύουν τούς Μουσουλμάνους καί χτίζουν τζαμιά. Ἀργότερα θά καταλάβουν τί συμβαίνει καί τότε θά εἶναι οἱ πρῶτοι πού θά πάρουν μέτρα ἐναντίον τους. Θά δεῖτε τί θά κάνουν».

Γέρων Παΐσιος

«Μαρτυρίες Προσκυνητῶν»

Τόμ. Β΄, σέλ. 365

ΠΡΙΝ ΤΡΙΑΝΤΑ χρόνια τά ἔλεγε αὐτά καί πολλά ἄλλα παρόμοια, ὁ Ἅγιος Παΐσιος, ἀλλά πόσοι τόν ἄκουγαν; Τώρα ἐπαληθεύεται κατά τόν πιό ἐπώδυνο τρόπο. Τό μακελειό στή Γαλλία καί στόν τρόμο νά συνεχίζεται ἀδιάπτωτος στήν ὑπόλοιπη «φιλελεύθερη»... Δύση, εἶναι κατά πῶς ἐξελίσσεται, ἡἀρχή τοῦ κακοῦ. Ἔχουμε νά δοῦμε πολλά...

•  «ΤΑ ΔΕΙΝΑ ΜΑΣ σήμερα εἶναι τό προοίμιο ἐκείνων πού, Εὐρωπαῖοι καί Δυτικοί χριστιανοί, θά ὑποφέρουν ἐπίσης στό ἐγγύς μέλλον», εἶπε πρό καιροῦὁ Χαλδαῖος Λατίνος ἀρχιεπίσκοπος τῆς Μοσούλης, Amel Shimoun Nona ἀπό τήν ἐξορία του στό Κουρδιστᾶν. (Ἔχει γράψει γι’ αὐτόν ἡ «Χ.Β.»).

•  ΓΙΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ καί ἄλλα ἐπερχόμενα, ἐμεῖς ἐδῶ στή πτωχή καί ἀδύναμη «Χριστιανική Βιβλιογραφία», «διαβάζουμε» τά γεγονότα μέ ἕνα ἐντελῶς διαφορετικό σκεπτικό. Κατ᾽ἀρχήν δέν εἴμαστε «Charlie». Σεβόμαστε τόν θάνατο τόσων ἀνθρώπων πού ὅμως αὐτοί καί τά ἐξοργιστικά γραφήματά τους διαμόρφωσαν μιά «ἐλεύθερη» δῆθεν ἔκφραση πού ὁδηγοῦσε μέ μαθηματική ἀκρίβεια στήν ἔκπτωση τοῦ δυτικοῦ... πολιτισμοῦ.

ΞΑΝΑΡΧΕΤΑΙ Η ΚΑΡΤΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ Στην ευθεiα το ηλεκτρονικo φακeλωμα

ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΟΣ :  "ΑΓΩΝΑΣ" Εφημερίδα Αγωνιζομένων Χριστιανών Λαρίσης αρ. φύλλου 214 & 215 Μάρτιος -Απρίλιος 2015   http://www.agonas.org/

ΞΑΝΑΡΧΕΤΑΙ Η ΚΑΡΤΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ
Στην ευθεiα το ηλεκτρονικo φακeλωμα



Στην τελική ευθεία μπαίνει η υλοποίηση της ηλεκτρονικής κάρτας του πολίτη. Αυτή τη φορά προωθείται με δύο πλάγιους τρόπους εφαρμογής της. Πρώτον μας λένε για την πάταξη της φοροδιαφυγής και της γραφειοκρατίας και δεύτερο για την καταπολέμηση της φτώχειας για την οποία θα εφαρμόσουν πολιτική σε κοινωνικές ομάδες που ζουν κάτω από το όριο της φτώχειας.

Μέσα στις προτάσεις του υπουργού Οικονομικών Γ. Βαρουφάκη προς τον πρόεδρο του Eurogroup είναι και η κάρτα του πολίτη (η έξυπνη κάρτα όπως την αποκαλούν) ως εργαλείο της διοικητικής μεταρρύθμισης για την καταπολέμηση της γραφειοκρατίας στο Δημόσιο και τη βελτίωση του επιχειρηματικού κλίματος.

Κυριακή 31 Μαΐου 2015

ΙΓΝΑΤΙΕ – ΙΓΝΑΤΙΕ ! 'Ο ὀρύσσων βόθρον εἰς αὐτὸν ἐμπεσεῖται, (Π.Δ.Εκκλ.10,8), άνοιξες λάκκο να μας ρiξεις μέσα, αλλά θα πέσης εσύ μέσα. "ΖΕΙ ΚΥΡΙΟΣ ΣΑΒΑΩΘ

ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΟΣ :  "ΑΓΩΝΑΣ" Εφημερίδα Αγωνιζομένων Χριστιανών Λαρίσης αρ. φύλλου 214 & 215 Μάρτιος -Απρίλιος 2015   http://www.agonas.org/



ΙΓΝΑΤΙΕ – ΙΓΝΑΤΙΕ !
'Ο ὀρύσσων βόθρον εἰς αὐτὸν ἐμπεσεῖται,  (Π.Δ.Εκκλ.10,8)
άνοιξες λάκκο να μας ρiξεις μέσα....


"ΖΕΙ ΚΥΡΙΟΣ ΣΑΒΑΩΘ”

Το Σεραφειμικό Κονκλάβιο χρόνια προσπαθούσε με ψέματα να εξοντώσει τον μακαριστό Θεολόγο διότι τους ήταν βαρύς και βλεπόμενος. Η ελληνική πολιτική Δικαιοσύνη όμως, με ανώτατους δικαστές στο Συμβούλιο της Επικρατείας και με ανοιχτές τις πόρτες – για να το παρακολουθεί όποιος ήθελε – με τριάντα (30) και πλέον αποφάσεις δικαίωσε τον Σεβ. Θεολόγο. Επίσης η Ολομέλεια του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους με ομόφωνη απόφαση (698/29-10-92) κατέδειξε ότι νόμιμος και κανονικός μητροπολίτης Λάρισας και Τυρνάβου ήταν ο Σεβ. Θεολόγος και μόνον αυτός είχε δικαίωμα υπογραφής.
Η Εκκλησιαστική Δικαιοσύνη συνεδριάζοντας με κλειδωμένες πόρτες και ζωσμένο το Συνοδικό Μέγαρο με δεκάδες διμοιρίες των ΜΑΤ, δίκαζε και καταδίκαζε το Θεολόγο. Και χωρίς ποτέ να τον γνωρίσει κατ’ όψιν, να τον ακούσει, να εξετάσει μάρτυρες υπεράσπισης, να δεχθεί συνηγόρους, να απολογηθεί, του έστειλαν την προαποφασισθείσα καταδίκη του ως μη έχοντες ανάγκην μαρτύρων.φωτ.1



Τέτοιες δίκες δεν έγιναν στους αιώνες. Εκεί που θα έπρεπε να λάμπει ο ήλιος της δικαιοσύνης, έπεφτε βαρειά η σκιά της αδικίας και της σκοπιμότητας. Αυτό που δεν τόλμησε το ιουδαϊκό Συνέδριο να κάνει, να θανατώση αναπολόγητο τον Κύριό μας, το έπραξε μια “Συναγωγή Πονηρευομένων”, το σεραφειμικό κονκλάβιο βρίζοντας και απειλώντας όποιον δεν συμφωνούσε με τα κελεύσματά του, παρόντος του Ιγνατίου Λάππα ως πρώτου γραμματέα και πρακτικογράφου των Συνοδικών Συνεδριάσεων (φωτ. 1).
Εδώ μέσα, στις συνοδικές υπηρεσίες, έγινε το μαγείρεμα των “πονηρευόμενων”, και η υπόσχεση του Σεραφείμ «Μόλις φάμε τον Θεολόγο θα γίνεις Λάρισας, Ιγνάτιε!!». Το βεβαίωσε και η “ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ” γράφοντας στις 25-5-96: «Ο Αρχιεπίσκοπος τον καλεί και του λέει ότι θα τον προτείνει για την Λάρισα. Κι ο π. Ιγνάτιος (Λάππας) – φανερά έκπληκτος – τον ακούει και συγκατανεύει χωρίς να σχολιάσει. Λίγο μετά η είδηση μαθαίνεται μεταξύ των Σεραφειμικών μητροπολιτών…».
Για χρόνια περίμεναν, σαν όρνεα, να κατασπαράξουν το σώμα του Θεολόγου! Έφθασαν μάλιστα οι ξεδιάντροποι να ρωτήσουν τους γιατρούς του Νοσοκομείου “Ευαγγελισμός” πόσο χρόνο ζωής έδιναν στο Θεολόγο μετά την εγχείρηση που είχε κάνει! «Σκληροτράχηλοι και απερίτμητοι τη καρδία και τοις ωσίν…» (Πράξ. 7,51). Η κακότητα και το πάθος τους τύφλωσαν τα μάτια, αυτιά και νου. Όποιος μπορούσε να διαβάσει τις καρδιές και τους νεφρούς των ενόχων και πονηρών εντεταλμένων οργάνων, θα έβλεπε ότι το Σραφειμικό Κονκλάβιο αποφάσιζε μυστικά και εν κρυπτώ, επισκεπτόταν γραφεία υπουργών, δικαστών…, ως και στο σπίτι του Πρωθυπουργού Ανδρέα Παπανδρέου έγινε σύσκεψη υπό την “ηγεσία” της Δήμητρας Λιάνη [εφ. “το ΠΑΡΟΝ”, 13-11-95] (φωτ. 2) και προαποφασίστηκε η καταδίκη του αθώου Θεολόγου. Και ο Θεολόγος κατά το πρότυπο του Κυρίου «Ως πρόβατον επί σφαγήν ήχθη και ως αμνός εναντίον του κείροντος αυτόν άφωνος ουκ ανοίγει το στόμα αυτού…» (Ησ. 53,7).
Αφού είδαν και αποείδαν ότι ο Θεολόγος παρέμενε όρθιος σαν το κυπαρίσσι, παρά τις τσεκουριές που δέχονταν – συκοφαντίες, διαβολές, βρισιές, βασανιστήρια πιεστικά – από τους αχρείους “ξυλοκόπους”, κατέστρωσαν το τελευταίο δικτατορικό τους σχέδιο.
.φωτ.2
ΣΑΤΑΝΙΚΟ  ΣΧΕΔΙΟ
Ο Αρχιεπίσκοπος κάλεσε με εγκύκλιό του, για τις 25 Μαΐου 1994, Σύνοδο της Ιεραρχίας με θέμα την πλήρωση «των κενών μητροπολιτικών εδρών» χωρίς όμως να αναφέρει ποιες ήταν, φοβούμενος μην μπλοκαριστούν, αν ανακάλυπταν τις παρανομίες που είχαν σχεδιάσει, και δεν αναδείκνυαν τους προεκλεγμένους, για την Λάρισα τον Ιγνάτιο Λάππα και την Αττική τον Παντελεήμονα Μπεζενίτη (που αργότερα καθαιρέθηκε για ακατανόμαστες πράξεις και κλοπές) αγαπημένα παιδιά του συστήματος, αποτελούντα «σάρκα εκ της σαρκός των και οστούν εκ των οστέων τους».
Με ψέματα έπεισαν τους δικαστές του Συμβουλίου Επικρατείας ότι δεν πρόκειται να συμβεί κάτι το μεμπτό, γι’ αυτό και ο Πρόεδρος του ΣτΕ, σε προσφυγή του Θεολόγου, απάντησε με έγγραφά του την 24-3-1994, παραμονή της συνεδρίασης της Συνόδου: «Από τα στοιχεία δεν προκύπτει ότι στην αυριανή συνεδρίαση η Ι.Σ.Ι. θα προβεί στην πλήρωση της Μητρόπολης Λαρίσης και Τυρνάβου (αρ. απ. 336/1994).
φωτ.3
 Αποδεικτικό της ονομαστικής άδειας εισόδου διότι η χειροτονία του Ιγνατίου Λάππα Λάρισας έγινε κεκλεισμένων  των θυρών  του καθεδρικού ναού Αθηνών με μόνη  την μικρή  παρουσία  Σαλαμίνιων αρβανιτών. Ενώ οι  Λαρισαίοι Αγωνιζόμενοι Χριστιανοί Αιματοκυλίζονταν έξω του ναού απο εκατοντάδες ασφαλίτες και αστυνομικούς καταστολής.

Έτσι, ενώ ο Ιγνάτιος γνώριζε, ως Α΄ γραμματέας και πρακτικογράφος της Συνόδου, ότι η μητρόπολη Λάρισας δεν ήταν σε χηρεία και δεν μπορούσε να γίνει εκλογή, όπως προέβλεπε και ο Καταστατικός Χάρτης 570/1977 αρθρ. 25/1 («προς πλήρωση χηρεύοντος μητροπολιτικού θρόνου τα μέλη της Ιεραρχίας της Εκκλησίας της Ελλάδος, συνερχόμενα εις συνεδρίαν…») συμφώνησε με την εκλογή του Δεν μας είπε όμως εάν ήταν χηρεύουσα η μητρόπολη Λάρισας, γιατί έφυγε ο Δημήτριος Μπεκιάρης που ήταν και εψηφισμένος ως μητροπολίτης Λάρισας; Ή γιατί εκδιώχθηκαν ως παράνομοι οι τοποτηρητές Καρδίτσης Κλεόπας, ο Φθιώτιδος Δαμασκηνός, οι έξαρχοι Θηβών Ιερώνυμος (ο νυν αρχιεπίσκοπος) και ο Σερρών Μάξιμος κ.α.;
Οι τριάντα (30) περίπου αποφάσεις του Ανωτάτου Ακυρωτικού Δικαστηρίου της χώρας μας, από το 1989 έως το 1995, στηρίζονταν στο αλάνθαστο σκεπτικό ότι «Η Μητρόπολις Λάρισας και Τυρνάβου δεν ήταν εν χηρεία και κάθε προσπάθεια εκλογής νέου μητροπολίτη είναι μη νόμιμη, κατά τα εκτεθέντα ανωτέρω, διότι ακυρώθηκε εξ υπαρχής η απομάκρυνση του αιτούντος (Θεολόγου) από τη ρηθείσα Μητρόπολη. Για το βάσιμο αυτό λόγο, πρέπει να ακυρωθεί η προσβαλλόμενη απόφαση της Ιεράς Συνόδου της Ιεραρχίας (εκλογή μητροπολίτη) και να απορριφθεί η παρέμβαση του υπουργού Παιδείας… (ΣτΕ αρ. 3805/90)» (είχε κάνει παρέμβαση ο υπουργός εναντίον του Θεολόγου).
Εκτός των ανωτέρω επιχειρημάτων έχουμε και τους Θείους και Ιερούς Κανόνες που είναι αμείλικτοι για τους παραβαίνοντας διαλαλώντας: «Ο επίσκοπος ουκ εκβάλλεται της εαυτούς επισκοπής ειμή κατόπιν δίκης, συμφώνου προς τους Θείους και Ιερούς Κανόνες…». «Επίσκοπος ου καθίσταται επισκοπής, ζώντος του Επισκόπου αυτής» (Ι. Καν. 1ος Κυρ. Αλεξανδρείας, 87ος Καρθαγένης, 16ος Συν. Πρωτοδευτέρας κ.π.α.).
Και το Εκκλησιαστικό Δίκαιο τονίζει: «Πας εν ενεργεία Μητροπολίτης κανονικώς χειροτονηθείς και κατασταθείς δεν στερείται της Μητροπόλεως αυτού ει μη κατόπιν αμετακλήτου καταδίκης…».
Όλα αυτά έπρεπε να τα γνώριζε ο Ιγνάτιος Λάππας ώστε να μην δεχθεί την εκλογή του. Εάν όμως δεν τα γνώριζε – πράγμα απίθανο – τότε έχει υποπέσει και σε άλλα Κανονικά αδικήματα όπως οι Ιεροί Κανόνες ορίζουν (2ος τ΄ Οικουμενικής Συνόδου, ο 24ος της Καρθαγένης, κ.α. καθώς και ο ψαλμός 118,16) και γι’ αυτό έπρεπε να καθαιρεθεί.
Με ψέματα λοιπόν προχώρησαν στην χειροτονία του. Κι ενώ όλο το σεραφειμικό κονκλάβιο και ο ίδιος ο Ιγνάτιος γνώριζαν ότι, όλα ήταν αντικανονικά και παράνομα, αυτοί προσπαθούσαν με κάθε τρόπο να δημιουργήσουν τετελεσμένα γεγονότα. Το Τμήμα αναστολών του ΣτΕ συνήλθε άμεσα – την θεώρησε ως εμπαιγμό – στην προσφυγή του Σεβ. Θεολόγου και ανέστειλε την εκλογή του Ιγνατίου ως παράνομη (Απ. Αρ. 407/94).
Και παρά την εναντίον τους απόφαση καταπέλτης δεν πτοήθηκαν οι παράνομοι “Ιουδαίοι” και το Σάββατο 28 Μαΐου 1994, αφού κατέβασαν όλες τις αστυνομικές δυνάμεις της Αθήνας και με αποκλεισμένο το χώρο γύρω από την μητρόπολη Αθηνών, προχώρησαν στην “χειροτονία”.
Να πως περιγράφει τα γεγονότα η φίλη του τοπική εφημ. «ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ» την 29-5-1994: «Από πολύ νωρίς ο χώρος πέριξ της Μητρόπολης Αθηνών είχε αποκλεισθεί από ισχυρές αστυνομικές δυνάμεις, οι οποίες περιέφραξαν την περιοχή με συρματόσχοινα. Το προαύλιο και την είσοδο του ναού πλησίαζαν μόνο όσοι είχαν «άδεια εισόδου» (φωτ. 3) από το γραφείο τύπου και δημοσίων σχέσεων της Ιεράς Συνόδου».
Και συνεχίζει:
«Με πρωτοφανή αγριότητα οι δυνάμεις των ΜΑΤ αντιμετώπισαν τους Χριστιανούς της Λάρισας… Ξυλοκόπησαν μέχρι θανάτου ηλικιωμένους, γυναίκες, άνδρες και παιδιά και έστειλαν στο νοσοκομείο αρκετούς» (αναφέρονται ονομαστικά δέκα πέντε άτομα που νοσηλεύτηκαν στο νοσοκομείο Ερυθρός Σταυρός) (φωτ. 4).φωτ4
Τι κρίμα! Το χέρι που έπρεπε να μας ευλογεί και να μας κοινωνεί, έγινε φονικό όργανο, γεμίζοντας τα κράσπεδα του Μητροπολιτικού Ναού Αθηνών με αιμόφυρτους…
Και μόνο γι’ αυτό είναι καθηρημένος όπως ορίζουν οι Ιεροί Κανόνες: «Όχι μόνον καθαιρούνται οι ιερωμένοι εκείνοι όπου κτυπήσουν οι ίδιοι με το χέρι των, αλλά και εκείνοι όπου βάλουν άλλους να κτυπήσουν» (Ι. Καν. Αγ. Αποστόλων κ.τ. σελ. 26).
Και σύμφωνα με το Εκκλησιαστικό δίκαιο η χειροτονία του είναι παράνομη γιατί είχε ανασταλεί η εκλογή του και συνεπώς δεν μπορούσε να πραγματοποιηθεί και μάλιστα «κεκλεισμένων των θυρών».
Και κατά το Κανονικό Δίκαιο είναι αντικανονική γιατί παραβιάστηκαν οι Ιεροί Κανόνες που ορίζουν: «Χειροτονείν εν μέσω της Εκκλησίας, παρόντος του λαού και προσφωνούντος του επισκόπου, ει και ο λαός δύναται αυτώ μαρτυρείν, χειροτονία δε λαθραίως μη γίνεσθω» (Ι. Καν. Ζ΄ Θεοφ. Αλεξ.). «Και επί αυτού του λαού, ου μέλει χειροτονείσθαι… και ότε καθαρός φανείη επί δημοσίας προσόψεως ειθ’ αυτώ χειροτονηθείη» (Ι. Καν. ΗΘ΄ της εν Καρθαγένης Τ.Σ.) κ.ά.
Η εντολή του Χριστού στους Αποστόλους ήταν κρυστάλλινη «καθώς απέσταλκέ με ο Πατήρ καγώ πέμπτω υμάς…». Με αυτή την εξουσία οι Απόστολοι έκαναν το «τυπικό» της εκλογής των διαδόχων τους, επισκόπων. Ο λαός εξέλεγε, αυτοί χειροτονούσαν και το Άγιο Πνεύμα γέμιζε με φως και πνεύμα άγιο τους άξιους επισκόπους.
Άρα, οι Θείοι Ιεροί Κανόνες μας προστάζουν: Η χειροτονία επισκόπων δεν γίνεται ποτέ «κεκλεισμένων των θυρών», αλλά με την συμμετοχή του λαού, που επισφαλίζει τα τελούμενα, καταθέτοντας την «συμμαρτυρία» του με το “άξιος” ή “ανάξιος”.
ΨΕΥΔΟΕΝΘΡΟΝΙΣΗ
«Τί να το κάνουμε το Προεδρικό Διάταγμα; Για την Εκκλησία είμαστε Μητροπολίτες, αφού χειροτονηθήκαμε» αποφάνθηκε ο “μέγας” Δωδώνης! Έτσι με τη νέα αυτή σατανική θεωρία, που ονομάστηκε “Δωδώνια & Σια”, και την αργυροπληρωμένη “ελεύθερη δημοκρατική πληροφόρηση”, η προσφιλής μέθοδος της Σεραφειμικής Φατρίας πέρασε το μήνυμα στο λαό.
Με το ψέμα πλέον αυτό ήλθατε στη Λάρισα προστατευόμενος από 30 διμοιρίες των ΜΑΤ και 2500 αστυνομικούς, ένα κόστος τεράστιο το οποίο τώρα το βιώνει ο ελληνικός λαός. Τί κρίμα!!
Κι όλα αυτά γιατί; Για να ανεβείτε για μία ώρα (τόσο περίπου κράτησε η όλη διαδικασία της «ενθρόνισής» σου) στο θρόνο του μητροπολιτικού ναού του Αγίου Αχιλλείου – «σθένων και τρέμων», υπό την προστασία των ασπίδων των Ειδικών Δυνάμεων –, να σας δώσουν μια πατερίτσα, να σας φορέσουν την μίτρα στο κεφάλι και να έχετε έτσι την ψευδαίσθηση ότι καταφέρατε να υποκλέψετε το κατ’ ευδοκίαν θέλημα του Θεού;φωτ.5
Το πώς φθάσατε στη Λάρισα και εισήλθατε στο ναό, το είδε όλη η υφήλιος χάριν των ΜΜΕ. Ευτυχώς τα απ’ ευθείας προβληθέντα γεγονότα δεν πρόλαβαν να τα μοντάρουν και είδαμε την πραγματικότητα σε όλο το τραγελαφικό μεγαλείο της.
Κακοποιήσατε εκατοντάδες απλούς πολίτες (150 νοσηλεύτηκαν στο Κρατικό Νοσοκομείο και ακόμη περισσότεροι, ελαφρότερα) βάφοντας τους δρόμους της Λάρισας με αγνό χριστιανικό αίμα, και γίνατε αιτία να κλεισθούν στα κρατητήρια μοναχοί, κληρικοί και λαϊκοί. Και όλα αυτά, γιατί;
Ο Κύριός μας στους αιώνες φωνάζει: «Αμήν αμήν λέγω υμίν (για τις περιπτώσεις αυτές), ο μη εισερχόμενος δια της θύρας εις την αυλήν των προβάτων, αλλά αναβαίνων αλλαχόθεν, εκείνος κλέπτης εστί και ληστής» (Ιωαν. 10,1).
Εσείς το ίδιο βράδυ μαζέψατε τους κλακαδόρους που  κουβαλήσατε μαζί σας για να κάνετε το ΣΟΟΥ, το σκάσατε από την Λάρισα γιατί δεν βρήκατε ούτε εξοχικό κέντρο ούτε ξενοδοχείο – σας κλείσανε την πόρτα – για να κάνετε την προγραμματισμένη δεξίωση! Αφήσατε πίσω μια πόλη βομβαρδισμένη από τις δυνάμεις καταστολής.
  Είναι φοβερό, κληρικός και μάλιστα υποψήφιος δεσπότης, να μην γνωρίζει τους Ιερούς Κανόνες που θέσπισαν οι Θεοφόροι Πατέρες και που ορίζουν την κάθε λεπτομέρεια για την ζωή και λειτουργία της Εκκλησίας; Κι εσείς, ο γαλουχημένος με τα νάματα της χατζηφώτιας Παιδείας θα θυμάστε ότι μας αποκαλούσατε: «φασιστοειδή, τραμπούκους, τυφλοπόντικες…» γιατί αγωνιζόμασταν για τα Νομοκανονικά μας δικαιώματα που μας τα ορίζουν πληθώρα Ιεροί Κανόνες (ο 36ος Αγ. Αποστόλων, ο 18ος Συνόδου Αντιοχείας, ο 18ος Συνόδου Αγκύρας, κ.α.) που επιτάσσουν: «Οι πιστοί κάτοικοι μιας επαρχίας-επισκοπής έχουν δικαίωμα, και μάλιστα καταλυτικό, επί του Επισκόπου, που θα τους αποσταλεί. Δικαιούνται ν’ αρνηθούν την τοποθέτησή του, όχι μόνον όταν υπάρχουν αποχρώντες λόγοι, αλλά και για ανυποταξία και για τη μοχθηρία του. Στις περιπτώσεις αυτές ο Επίσκοπος δεν μεταβαίνει στην Επισκοπή για να μην προκληθούν σκάνδαλα και ταραχές στην Εκκλησία… Κατά συνέπεια οι διαμαρτυρόμενοι για την τοποθέτηση ενός Επισκόπου, δεν διαπράττουν κανένα λάθος, αλλά διεκδικούν τα Νομοκανονικά τους δικαιώματα και δύνανται να επαναστατήσουν ωσάκις προκαλούνται βάναυσα» (για την ερμηνεία π. Ευσ. Κολλάς).
Σας ρωτήσαμε τότε, σας ρωτάμε ακόμη και σήμερα: ήσασταν παράνομος ΝΑΙ ή ΟΧΙ; Εάν όχι, γιατί ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας κ. Καραμανλής δεν υπέγραψε το Διάταγμα αναγνωρίσεώς σας αλλά το επέστρεψε πίσω στο υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων με την ένδειξη “επιστρέφεται – απαράδεκτο”; Γιατί δεν δώσατε τη νενομισμένη διαβεβαίωση; Γιατί δεν είχατε δικαίωμα υπογραφής; Γιατί δεν πληρωνόσασταν από το Δημόσιο και σας δίναν από τα χρήματα του Παναγίου Τάφου…;
Επιτρέπεται, ένας Α΄ Γραμματέας - πρακτικογράφος μιας καθ’ ύλην αρμόδιας υπηρεσίας, να μη γνωρίζει ότι στη χώρα μας ισχύει  η αρχή της «Νόμω της Κρατούσης Πολιτείας», και συνεπώς χωρίς Διάταγμα της Πολιτείας και τη νενομισμένη διαβεβαίωση στον Π. της Δ. κανένας κληρικός δεν τοποθετείται, δεν μισθοδοτείται, δεν νομιμοποιείται; Και ότι με το σύστημα της “συναλληλίας” τις σχέσεις Εκκλησίας και Κράτους όλες οι Κανονικές αποφάσεις της Εκκλησίας επικυρώνονται από τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας ώστε ν’ αποτελούν και νόμους του κράτους;
Αν, όπως ψευδώς ισχυριζόσασταν (ο Δωδώνης, εσείς και όλοι η Σεραφειμική φατρία) δεν χρειάζονται τα Προεδρικά Διατάγματα, τότε γιατί βάλατε λυτούς και δεμένους, γυναίκες και άνδρες, υπουργούς και πρωθυπουργούς να πετύχετε την άρση των νόμιμων Προεδρικών Διαταγμάτων – Θεολόγου, Νικοδήμου και Κωνσταντίνου; Και γιατί μόλις την πετύχατε τρέξατε στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας να δώσετε την κατά την εκκλησιαστική και πολιτική τάξη “διαβεβαίωση”; ΚΑΙ ΜΕΤΑ; (φωτ.5)
Βαβαί της διαστροφής! Ακολούθησαν φωτογραφικές πόζες με τους «ανέντιμους» Π.Δ/ας, υπουργό Παιδείας, Αρχιεπίσκοπο… τις εφημερίδες και τα ηλεκτρονικά ΜΜΕ κρατώντας το… διάταγμα στο χέρι και προβάλλοντας πλέον την νομιμότητα, την οποία δεν είχατε επί δύο χρόνια, αλλά ενεργούσατε παρανόμως ως νόμιμος, απολαμβάνων κάθε προστασία!
Αλήθεια, μπορείτε και κοιμάστε ήσυχος; Μπορείτε να λέγεστε Χριστιανός; Μ’ αυτά που κάνατε, για ένα μόνο μπορείτε να καυχάσθε: ότι με πάθος υπήρξατε ο επικεφαλής των διωκτών του οσίου Θεολόγου και της Κανονικής Εκκλησίας! «Συνηγάγατε όλην την σπείραν» στην μαρτυρική Λάρισα, σκοτώνοντας τον Αθώο και Δίκαιο, δολοφονώντας την αλήθεια και τώρα, πάλι με ψέματα, καταδιώκετε τον πιστό λαό γιατί δεν σας αποδέχεται.
Με ψέματα δέκα οκτώ (18) χρόνια προσπαθείτε να παραμένετε σαν βδέλλα γαντζωμένος στο μητροπολιτικό θρόνο του Αγ. Αχιλλείου επιχειρώντας κάθε φορά να πείσετε τους Λαρισαίους ότι επιτελείτε έργο και ως εκ τούτου δικαιολογούνται οι – κατόπιν συγγνώμης – δίσκοι, η αφαίμαξη των παγκαριών και η διαγραφή του ένοχου παρελθόντος.
Γι’ αυτά σύντομα θα μάθετε περισσότερα.
Το ότι με ψέματα καταδίκασες 34 χριστιανούς είχαμε γράψει στο φύλλο 211/12/2014 αναφέροντας δέκα μεγάλα ψέματα, που μόνο ένας τεχνοκράτης του ψεύδους μπορούσε να τα λέει, να τα γράφει και να ζητάει χρηματική ικανοποίηση είκοσι χιλιάδων (20.000) ευρώ από τον κάθε απλό και αθώο πολίτη ως «αποκατάσταση (!) της ηθικής βλάβης που υπέστης» (εξ αιτίας της μη αποδοχής σου).
Τα ψέματά σου δεν έχουν τελειωμό. Θα επανέλθουμε όμως εάν χρειαστεί.

Η καταδίκη 33 Χριστιανών ΣΥΝ 1 τα ψέματα του δεσπότη Λάρισας Ιγνατίου

ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΟΣ :  "ΑΓΩΝΑΣ" Εφημερίδα Αγωνιζομένων Χριστιανών Λαρίσης αρ. φύλλου 214 & 215 Μάρτιος -Απρίλιος 2015   http://www.agonas.org/



Η  καταδίκη 33 Χριστιανών ΣΥΝ 1 τα ψέματα του δεσπότη Λάρισας  Ιγνατίου
Η πρόθεσή μας δεν ήταν να ασχοληθούμε με δικαστικές εκκλησιαστικές υποθέσεις – μάρτυρα επικαλούμαστε τον Κύριό μας – όποια και αν ήταν η έκβασή τους. Αυτή, την τοποθέτησή μας, την τηρήσαμε με ευλάβεια μέχρι τελευταία, έστω και αν πολλές αποφάσεις υπήρξαν άδικες και λαθεμένες δεδομένου ότι οι δικαστές κρίνουν με ανθρώπινα κριτήρια και αξιολογούν τα γεγονότα στηριζόμενοι στις καταθέσεις των μαρτύρων. Θα πείτε πως, δεν μπορεί να γίνει αλλοιώς. Εδώ όμως είναι το μείζον ζήτημα. Εάν σου τύχει ο (ψευδο)μάρτυρας κατηγορίας να είναι αστυνομικός και με κορώνα ή ιερωμένος υψηλόβαθμος ή το επιβάλλει κάποια “σκοπιμότητα” τότε ο κατηγορούμενος την έχει βαμμένη κι ας έχει ατράνταχτα απαλλακτικά στοιχεία διότι τις πιο πολλές φορές δεν λαμβάνονται υπόψιν.