Πέμπτη 3 Σεπτεμβρίου 2015

ΟΙ ΛΗΣΤΕΣ ΤΗΣ ΘΕΙΑΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ


ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΟΣ :ΑΓΩΝΑΣ Εφημερίδα Αγωνιζομένων Χριστιανών Λαρίσης Ιούνιος  α.φ.217  2015-http://www.agonas.org/


Απόσπασμα απο το βιβλίο  του Ερευνητή Ιωάννου Ρίζου "Οι ληστές της Θείας Διδασκαλίας" 
(15) ΑΥΤΑ ΠΡΟΚΑΛΟΥΝ

ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ



Πολλοί (συνήθως κληρικοί) λένε ότι δεν είναι σωστό να εγείρονται τέτοια θέματα (πίστεως) για να αποφευχθεί ο σκανδαλισμός του ποιμνίου και καλό είναι αυτά να μη συζητιούνται. Το αν αυτό είναι σωστό θα το εξετάσουμε πάλι με γνώμονα τις οδηγίες των Αγίων Πατέρων.

«Όταν εσύ κάνεις κάποια εντολή του Θεού ή φυλάς τους θείους και ιερούς κανόνες των Αγίων Αποστόλων ή των Οικουμενικών και τοπικών Συνόδων ή τις παραδόσεις της εκκλησίας και ο άλλος σκανδαλίζεται γι’ αυτό, τότε πρέπει να αδιαφορείς για τον σκανδαλισμό του». «Όταν μεν εμποδίζεται κανένα έργο θεάρεστον διά το σκάνδαλον του άλλου, τότε πρέπει να καταφρονούμε το σκάνδαλον εκείνο».

«Αν δεις την ευσέβεια να βλάπτεται, μην προτιμάς την ομόνοια άλλα να σταθείς γενναία μέχρι θανάτου, μην προδίδοντας την αλήθεια».

«Σκάνδαλο είναι η πλάνη, η αίρεση και η αμαρτία που γίνεται φανερά και όχι βέβαια η στηλίτευση και ο έλεγχος του σκανδάλου».

«Πιο επαινετός είναι ο πόλεμος παρά μία ειρήνη που μας χωρίζει από τον Θεό». «Πώς γίνεται να μην κολασθή αυτός που κάνει ότι δεν βλέπει και σιωπά, όταν οι θεϊκοί νόμοι και κανόνες υβρίζωνται;»

«Είναι προδοσία της αληθείας και επιβουλή των υπολοίπων και εθισμός προς τα κακά, η φαινομενική καλοσύνη προς τους κακούς όταν η βλάβη του ενός [που προκύπτει από τη συμπεριφορά του] μπορεί να εξαπλωθεί και στους υπολοίπους. Τότε δεν πρέπει να μακροθυμούμε, αλλά να ζητάμε το συμφέρον των πολλών...».

Στη βίβλο των ερωταποκρίσεων των Αγίων Βαρσανουφίου και Ιωάννου του Προφήτου εγείρεται από κάποιον το θέμα του αν πρέπει να αναθεματίζουμε τον αιρετικό. Η απάντηση του Αγίου είναι ότι εκείνοι ως αιρετικοί, είναι ήδη κάτω από το ανάθεμα, και ο καθένας μας πρέπει να φροντίζει για τις αμαρτίες του, γι’ αυτό και δεν πρέπει να σπεύδει σε αναθεματισμούς άλλων ανθρώπων, αλλά να φροντίζει να πενθεί. Στην ερώτηση όμως μήπως κανείς δώσει την εντύπωση ότι είναι και ο ίδιος αιρετικός, αν δεν αναθεματίσει τους αιρετικούς, επαναλαμβάνει και πάλι ότι πρέπει κανείς να αρνείται να αναθεματίσει άλλους• προσθέτει, όμως, ότι σε περίπτωση που οι άλλοι σκανδαλιστούν από τον μη αναθεματισμό, ενδείκνυται να αναθεματίσει κανείς τους αιρετικούς. Ουδέποτε όμως επιτρέπεται ο αναθεματισμός προσώπου, τα φρονήματα του οποίου δεν γνωρίζουμε. Βλέπουμε λοιπόν τους Αγίους μας ότι δεν προκρίνουν υπέρ άνω όλων την αποφυγή του σκανδαλισμού, αλλά πρωτίστως ενδιαφέρονται για την διατήρηση της αλήθειας και της σωτηριώδους σχέσης μας με τον Θεό και τις εντολές Του.

(26) Τα εγκλήματα

των τελευταίων δεκαετιών

Όταν το 1919 οι Βρετανοί συζητούσαν την απόδοση της ΚΠόλεως στην Ελλάδα, το Βατικανό δήλωνε ότι προτιμούσε «να βλέπει την ημισέληνο πάνω στην Αγία Σοφία παρά τον Ελληνικό Σταυρό». Κατά τη Μικρασιατική κα-ταστροφή, για τους ποταμούς αιμάτων και τις ανήκουστες θηριωδίες των ορδών του Κεμάλ Αττατούρκ ο Πάπας του έστελνε πρώτος συγχαρητήριο τηλεγράφημα.

Το «Μακεδονικό Ζήτημα» είναι ένα κατασκεύασμα της Παπικής προπαγάνδας από το 1601. Και όταν το 1986 κυοφορείται το ανεξάρτητο κράτος των Σκοπίων, το Βατικανό μεθοδεύει απροκάλυπτα την ανθελληνική του πολιτική. Οργανώνει έκθεση Ορθοδόξων ελληνικών εικόνων, τις οποίες προβάλλει ως «μακεδονική τέχνη», τυπώνει τις Παπικές εγκυκλίους και στην ψευδεπίγραφη «μακεδονική γλώσσα», ενώ στην ίδια διάλεκτο ο Πάπας απαγγέλλει τις ευχές του από το ναό του Αγίου Πέτρου. Τέλος, είναι γνωστές οι διασυνδέσεις του Βατικανού με τη σχισματική Εκκλησία των Σκοπίων, της οποίας την ένταξη στην Ουνία επιδιώκει. Κατά τον καθηγητή π. Γεώργιο Μεταλληνό «Το Βατικανό παραμένει η μεγαλύτερη ανθελληνική δύναμη και προπαγάνδα στον κόσμο».

ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ
ΣΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΦΥΛΛΟ

(28) Σφαγές Σέρβων

από Παπικούς



                   «Οι ληστές της Θείας Διδασκαλίας»

Ένα βιβλίο που ξεσκεπάζει τους σύγχρονους
ψευδοδιδασκάλους   και τον επιβουλεύοντα  πολιορκούντα Οικουμενισμό, την  "εσχάτη αίρεση"  
στην Ορθόδοξη Εκκλησία.
Σήμερα μόνο το 3% των Ελλήνων εκκλησιάζονται συστηματικά.
Πάνω από το 90%  αυτού  του ποσοστού γνωρίζει  για την Πίστη , τον  δρόμο και τον τρόπο της εν Χριστώ σωτηρίας πολύ λιγότερα από όσα  γνωρίζει για τα Τούρκικα σήριαλ , το ποδόσφαιρο  ή τις συνταγές μαγειρικής.
Κατά τον άγιο Νικόδημο τον Αγιορείτη  «οι αδιάφοροι χριστιανοί  δεν θα σωθούν, όχι γιατί δεν πιστεύουν αλλά γιατί δεν ξέρουν σε τι πιστεύουν».
Απ΄την άλλη μεριά, η «Νέα Τάξη» πραγμάτων ή αλλιώς η  «Παγκοσμιοποίηση» , απαιτεί και οικοδομεί  μια νέα παγκόσμια θρησκεία για να κάνει εφικτή την διακυβέρνηση   όλου του κόσμου. Στο γενικευμένο κλίμα αδιαφορίας για την Πίστη, "Ορθόδοξοι"  ποιμένες  συνεργάζονται συστηματικά για την  εξάπλωση αυτής της νέας παγκόσμιας θρησκείας που ονομάστηκε από τους εμπνευστές  της Οικουμενισμός.

Σε όλη την ιστορία της Ορθόδοξης Εκκλησίας   υπεισέρχονταν  σε αυτήν μεθοδικά και ύπουλα «υπάλληλοι», «μισθωτοί», «λύκοι» και «φίδια» ( χαρακτηρισμοί  που απέδωσαν ο Χριστός και οι Απόστολοι στους ψευδοδιδασκάλους) που διέφθειραν πνευματικά  τα λογικά πρόβατα του  Χριστού  εξυπηρετώντας τα προσωπικά τους πάθη .
Μεγάλο τμήμα των πιστών της Ορθόδοξης Εκκλησίας σήμερα μολύνεται  από τις κακοδοξίες και τα  έργα  αιρετικών και αιρετιζόντων μασκοφόρων και οδηγείται   στην απώλεια.

  Στο βιβλίο "Οι ληστές της Θείας Διδασκαλίας"  του Ι.Ρίζου - που προλογίζει ο Ομότιμος καθηγητής θεολογίας του Α.Π.Θ  π.Θεόδωρος Ζήσης και εκδίδει η Ι.Μονή Αγίας Παρασκευής Πτολεμαϊδας-  εμφανίζονται απλά και κατανοητά ,  όχι μόνο οι  νοθείες και παραχαράξεις της Ορθόδοξης Πίστης  που υλοποιούν σήμερα πατριάρχες και επίσκοποι, αλλά και οι  Ορθόδοξες Αγιογραφικές και Αγιοπατερικές θέσεις που προφυλάσσουν τον πιστό από τον κίνδυνο της συμμετοχής του, στην ολέθρια αίρεση του Οικουμενισμού.
Το βιβλίο περιέχει:

       α)   296    σελίδες 
       β)   46      κεφάλαια
       γ)   146    Οικουμενιστικές παρεκτροπές
       δ)    282    Αγιοπατερικές ρήσεις (σε αντιπαράθεση των παρεκτροπών).
       ε)    134    κατάλληλα ανά περίσταση Αγιογραφικά χωρία
     στ)    75     φωτογραφίες- ντοκουμέντα 
        ζ)   515    παραπομπές και σημειώσεις
        η)   140    βιβλία Βιβλιογραφία
Στο site  μας :  www.αντι-οικουμενισμος.eu  μπορείτε να :

  • Διαβάσετε ένα κεφάλαιο του βιβλίου.
  • Δείτε τα περιεχόμενα του .
  • Διαβάσετε  επιστολές Επισκόπων για το βιβλίο.
  • Αγοράσετε  on-line
       τιμή βιβλίου :  8 ευρώ 
Κεντρική διάθεση, παραγγελίες στο:   στο  6976786356 ή στο 24630-27005 εργάσιμες ημέρες και ώρες.

  ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΔΙΑΤΙΘΕΤΑΙ  και στα γραφεία της εφημερίδος:  
 "ΑΓΩΝΑΣ" ΤΩΝ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ  ΛΑΡΙΣΑΣ: Αιόλου 20 και        Αστροναυτών τηλεφ. 2410 284644 
                και fax 2410 551113

Τετάρτη 2 Σεπτεμβρίου 2015

Οι Financial Times ζητούν να καταργηθούν τα μετρητά για «να δοθεί μεγαλύτερη εξουσία στις Κεντρικές Τράπεζες»

Θα τιμωρούνται οι  ανθρώποι που χρησιμοποιούν μετρητά!

Οι Financial Times δημοσίευσαν ένα ανώνυμο άρθρο το οποίο κάνει έκκληση για την κατάργηση των μετρητών, προκειμένου να δοθεί στις...
mystiko-synedrio-gia-apagorevsi-ton-metriton-730x456

Δημοσίευση

Οι Financial Times δημοσίευσαν ένα ανώνυμο άρθρο το οποίο κάνει έκκληση για την κατάργηση των μετρητών, προκειμένου να δοθεί στις κεντρικές τράπεζες και τις κυβερνήσεις περισσότερη εξουσία.
Με τίτλο «Η περίπτωση σχετικά με την συνταξιοδότηση άλλου ενός βάρβαρου λειψάνου», (The case for retiring another “barbarous relic”), το άρθρο επικρίνει το γεγονός ότι οι άνθρωποι αποθηκεύουν μετρητά σε αναμονή μιας άλλης οικονομικής κατάρρευσης, ένας παράγοντας, όπως λέει το άρθρο, ο οποίος προκαλεί «πολλή στρέβλωση στο οικονομικό σύστημα».
«Η ύπαρξη των μετρητών – ένας τίτλος στον κομιστή με μηδενικό επιτόκιο – περιορίζει την ικανότητα των κεντρικών τραπεζών να προωθήσουν μια ύφεση της οικονομίας. Η ανησυχία είναι ότι οι άνθρωποι θα αλλάξουν τις καταθέσεις τους σε μετρητά, αν η κεντρική τράπεζα κινήσει τα ποσοστά σε αρνητικό έδαφος», αναφέρει το άρθρο.
Διαμαρτυρόμενος ότι τα μετρητά δεν μπορούν να παρακολουθούνται και να εντοπίζονται, ο αρθρογράφος υποστηρίζει ότι η κατάργησή τους θα «κάνει τη ζωή ευκολότερη στην προσπάθεια που κάνει η κάθε κυβέρνηση να εξαλείψει την παραοικονομία».
Η κατάργηση των μετρητών θα δώσει επίσης στις κυβερνήσεις μεγαλύτερη εξουσία για την άρση των φόρων απευθείας από τους τραπεζικούς λογαριασμούς των ανθρώπων, υποστηρίζει ο αρθρογράφος, σημειώνοντας πως «ο φόρος προστιθέμενης αξίας, για παράδειγμα, θα μπορούσε να επιβληθεί αυτόματα – και να επιστρέφεται – σε πραγματικό χρόνο σχετικά με τις συναλλαγές μεταξύ τραπεζικών λογαριασμών».
Ο αρθρογράφος κάνει έκκληση επίσης για την «τιμωρία ανθρώπων που χρησιμοποιούν μετρητά», με το να αναγκαστούν να «πληρώνουν οι χρήστες για το προνόμιο της ανωνυμίας», ώστε να «εξακολουθούν να επηρεάζονται από τη νομισματική πολιτική».
Το άρθρο απηχεί ένα επιχείρημα που προέβαλε ο Kenneth Rogoff, ο εβραϊκής καταγωγής Αμερικάνος οικονομολόγος και πρώην επικεφαλής οικονομολόγος του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου, ο οποίος ζήτησε τα υψηλής ονομαστικής αξίας χαρτονομίσματα όπως των 100 € και των 500 € να καταργηθούν.

Τρίτη 1 Σεπτεμβρίου 2015

ΜΕΙΖΟΝ "ΕΘΝΙΚΟ" ΘΕΜΑ Η ΔΙΚΑΙΩΣΗ ΤΟΥ ΔΕΣΠΟΤΗ ΙΓΝΑΤΙΟΥ (ΛΑΠΠΑ) ΛΑΡΙΣΗΣ;


ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΟΣ :ΑΓΩΝΑΣ Εφημερίδα Αγωνιζομένων Χριστιανών Λαρίσης Ιούνιος  α.φ.217  2016-http://www.agonas.org/

                            
                          ΜΕΙΖΟΝ   "ΕΘΝΙΚΟ" ΘΕΜΑ

Όπως κατ' επανάληψη δηλώσαμε, δεν ήταν στις προθέσεις μας να γράψουμε ή να γνωστοποιήσουμε κάτι σχετικό με τον ορυμαγδό μηνύσεων του Ιγνατίου σε βάρος μας, παρ' όλη την παράνομη και αντικανονική εκλογή του, τη χειροτονία του, την ψευδοενθρόνισή του και την εγκατάστασή του στη Λάρισα. Αξιομνημόνευτο υπήρξε το γεγονός ότι όλες σχεδόν οι δίκες, παρά τις ψευδομαρτυρίες και μηχανορραφίες - που δεν είναι του παρόντος να γράψουμε - υπήρξαν αθωωτικές!
Όσο ο καιρός περνούσε και οι διαμαρτυρόμενοι χριστιανοί απαλλάσσονταν από τις μεθοδευμένες κατηγορίες του και δεν κλείνονταν στις φυλακές, δεν μπορούσε να ησυχάσει. Σαν άλλος Ηρώδης που ζητούσε τρόπο να θανατώσει το νεογέννητο Χριστό (Ματθ. 2, 13), ξεκίνησε έναν αγώνα με εξώδικα εναντίον της εφημερίδας "ΑΓΩΝΑΣ" και των συντακτών της, με σκοπό το κλείσιμό της, προφασιζόμενος ότι, «διχάζει το ποίμνιο… και οδηγεί σε εμφύλια διαμάχη τους χριστιανούς».
Αποτυγχάνοντας και σ' αυτή την αγωνιώδη του προσπάθεια, έβαλε σε εφαρμογή άλλο σχέδιο.
Κάθε πρώτη Κυριακή, που κυκλοφορούσε η εφημερίδα, συνεργεία με εθελοντές την διένεμαν έξω από τους ναούς της πόλης. Τότε εγκάθετοι κλακαδόροι, συνεπικορούμενοι και από ιερείς, έβριζαν και απειλούσαν τους διανομείς, ζητώντας αρκετές φορές την επέμβαση της αστυνομίας.
Αποτυγχάνοντας ο ταλαίπωρος και σ' αυτό το εκβιαστικό τρικ, σοφίστηκε άλλο:
Η εφημερίδα τοποθετείται σε ΣΤΑΝΤΣ σε κεντρικά σημεία, αφετηρίες λεωφορείων κ.α. απ' όπου την προμηθεύονται οι αναγνώστες. Άνθρωποί του βγαίναν παγανιά, τις μάζευαν και τις έριχναν στους κάδους απορριμμάτων. Όσους πιάσαμε μας έδειχναν τη μητρόπολη γι' αυτό και όλα σχεδόν τα εξώδικά μας τα κοινοποιούσαμε και σ' αυτήν ως ηθικό αυτουργό αυτών των πράξεων. Κάποια στιγμή οι πρόθυμοι "καλοθελητές" τελείωσαν και τότε άρχισαν να τους αντικαθιστούν οι ίδιοι. Σε ενέδρα πιάσαμε επ' αυτοφώρω τον αρχιγραμματέα της μητρόπολης Λάρισας να πετάει τις εφημερίδες και γι' αυτό το Τριμελές Πλημμελειοδικείο Λάρισας τον καταδίκασε σε ποινή φυλάκισης έξι μηνών με ελαφρυντικά του άρθρου 84 παρ. 2Β.
Παρ' όλα αυτά δεν σταμάτησαν. Την Κυριακή της Σταυροπροσκυνήσεως και μετά το πέρας της Θείας Λειτουργίας οι εθελοντές άρχισαν τη διανομή των εφημερίδων στα παραπλεύρως πεζοδρόμια. Τότε δύο νεαρά άτομα βγήκαν από τον ναό, όρμησαν κατ' επάνω τους βρίζοντας και απειλώντας και άρπαξαν 250 εφημερίδες. Το αποτέλεσμα ήταν να καταλήξουμε στο αστυνομικό τμήμα με έναν από τους δράστες που ήταν αλλοδαπός, γιατί ο άλλος εξαφανίστηκε! Εκεί βρεθήκαμε προ μεγάλης εκπλήξεως. Ο αλλοδαπός δράστης αν και επί 3ωρο πιέζονταν να με μηνύσει για να με φυλακίσουν, όπως έλεγαν - εδώ έχει πλήρη εφαρμογή η λαϊκή παροιμία: «Εκεί που μας χρωστούσαν μας πήραν και το βόδι» -, αρνούμενος να υποκύψει έλεγε: «Αφού δεν μ' έκανε τίποτα, για ποιο πράγμα να τον μηνύσω;».
Όπως γίνεται αντιληπτό με τα λόγια και τη στάση του δίδαξε ήθος, αξιοπρέπεια και ανθρωπιά σ' όλους τους υψηλόβαθμους και χαμηλόβαθμους ρασοφόρους και ένστολους, που συμμετείχαν στο κακόγουστο αυτό θέατρο. Θα έπρεπε η πράξη του αυτή, που είναι σπάνια στις μέρες μας, να γραφεί με χρυσά γράμματα ώστε να παραδειγματίζονται με το παράδειγμά του.
Και το αποτέλεσμα; Μετά το 3ωρο και ενώ ήμουν κρατούμενος χωρίς έγκληση, εμφανίστηκε ο αρχιερατικός της μητρόπολης και κατέθεσε μήνυση εναντίον μου - "Θου Κύριε φυλακή τω στόματί μου" -. Το τί ψεύδη αράδιασε είναι φρικτό!!! Κι όλα αυτά για ένα σκοπό· να με παρουσιάσουν ως ταραχοποιό και να με κλείσουν φυλακή.
Να προσήλθε, άραγε, στο Τμήμα μόνος του ο αρχιερατικός, χωρίς την άδεια του δεσπότη Ιγνάτιου Λάππα; Δεν νομίζω. Και αν ναι, την επομένη που το πληροφορήθηκε ο δεσπότης τί έκανε;
Ω Χριστέ μας, για επίσκεψη φυλακισμένων μίλησες "… εν φυλακή ήμην και ουκ επεσκέψασθέ με" (Ματθ. 25, 44) και τους παραβάτες αυτής Σου της εντολής «κατηραμένους» χαρακτήρισες και για «το πυρ το αιώνιον…» τους προορίζεις. Τότε πώς θα αποκαλούσες τους αντιπροσώπους Σου επί της γης, που κύριο μέλημά τους δεν είναι η σωτηρία των πιστών αλλά ο εκμηδενισμός και η εξουθένωσή τους, ο εγκλεισμός του στα βαθύτατα των φυλακών που ευφροσύνη πατριαρχική και δεσποτική προσφέρει.
Πού θα τους τοποθετούσες, Κύριε, όταν χωρίς το φόβο Σου, παλαμίζουν το Ευαγγέλιο  και με ελαφρά καρδία ορκίζονται ψέματα μεταχειριζόμενοι κάθε αθέμιτο μέσο, αρκεί να τους προσφερθούν εδαφιαίες μετάνοιες αναγνώρισης και θεοποίησής τους; «Ουκ έστι δίκαιος ουδέ εις», Κύριε, «πάντες, εξέκλιναν, άμα ηχρειώθησαν» (Ρωμ. γ΄ 10-12).

ΠΟΣΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΗ ΕΙΝΑΙ Η ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ ΣΟΥ ΛΑΡΙΣΑΙΕ ΧΡΙΣΤΙΑΝΕ; ΜΙΑ ΚΑΤΑΔΙΚΗ


ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΟΣ :ΑΓΩΝΑΣ Εφημερίδα Αγωνιζομένων Χριστιανών Λαρίσης Ιούνιος  α.φ.217  2015-http://www.agonas.org/



      Επί χρόνια αναγνώστες, μας πληροφορύσαν ότι δεν έβρισκαν εφημερίδες του ΑΓΩΝΑ στα διάφορα stands που είναι τοποθετημένα σε πολλά κεντρικά σημεία της πόλης μας (Λάρισα). Η τροφοδοσία τους πάντα γίνονταν ανελλιπώς από τους εθελοντές μας.
Διαπιστώσαμε όμως ότι «ταχυδακτυλουργοί» αφαιρούσαν τις εφημερίδες και τις πετούσαν σε κάδους ή τις εξαφάνιζαν να μην ενημερώνεται ο κόσμος σχετικά με τα συμβαίνοντα.
Πάνω από 12 φορές συλλάβαμε ταλαίπωρους ανθρώπους επ’ αυτοφώρω να αφαιρούν εφημερίδες, και μετά να ζητούν συγγνώμη διότι άλλοι ήταν οι αυτουργοί που τους έδιναν κάποιο χαρτζιλίκι ή ένα πιάτο φαγητό. Είχαμε και πολλαπλάσια συμβάντα αφαίρεσης εφημερίδων αλλά με υποδείξεις ανθρώπων και αυτοκινήτων.
Έτσι κάποια στιγμή τέλειωσαν “οι καλοπροαίρετοι” χαρτζιλικωμένοι και αναγκάστηκαν να βγουν παγανιά οι ίδιοι. Τους στήσαμε λοιπόν καρτέρι περιμένοντας να εμφανιστούν. Και δεν άργησαν. Την Κυριακή 8/5/2011 πρωί, βασικός μητροπολιτικός υπάλληλος, αφού πέρασε από διάφορα σημεία, έφθασε στην πλατεία Νομαρχίας, κάνοντας τη σχετική ανίχνευση του χώρου. Κατευθύνθηκε στο stand, στο κέντρο της πλατείας, άρπαξε 50 φύλλα εφημερίδες και προχώρησε για το δεύτερο stand. Τότε προσπαθήσαμε να τον πιάσουμε, φωνάζοντας: «Εσύ πουλάκι μου παίρνεις και πετάς τις εφημερίδες;». Το τι έγινε δεν περιγράφεται. Ακολούθησαν σκηνές καταδίωξης με τον κόσμο να παρακολουθεί και τους οδηγούς των ταξί - είναι στάση ταξί εκεί - να βγαίνουν από τα αυτοκίνητά τους. Ο δράστης το έβαλε στα πόδια και τρέχοντας πήρε το αυτοκίνητό του και εξαφανίστηκε… Η αστυνομία, στην οποία απευθυνθήκαμε αμέσως αρνήθηκε να συνδράμει στη σύλληψή του, όταν άκουσε ότι ο δράστης ήταν ο Αρχιγραμματέας της Ιεράς Μητρόπολης Λάρισας και Τυρνάβου. Έτσι αναγκαστήκαμε να καταθέσουμε μήνυση εναντίον του. Ο κ. Εισαγγελέας τον παρέπεμψε να δικαστεί στο Τριμελές Πλημμελειοδικείο Λάρισας με το κατηγορητήριο: «Κατηγορείται ως υπαίτιος του ότι στην πλατεία Νομαρχίας της Λάρισας στις 8/5/2011 έφθειρε ξένη ιδιοκτησία με σκοπό να παρεμποδίσει την ελεύθερη κυκλοφορία εφημερίδας και ειδικότερα, στον άνω τόπο και χρόνο, αφαίρεσε από το σημείο διανομής (stands) της εφημερίδας “ΑΓΩΝΑΣ”, ένα πακέτο πενήντα (50) φύλλων και τα έριξε σε παρακείμενο κάδο απορριμμάτων επί της οδού Παπαναστασίου με σκοπό να παρεμποδίσει την ελεύθερη κυκλοφορία της ανωτέρω εφημερίδας» κατηγορήθηκε βάσει του άρθρου 334 παρ. 2 του Ποινικού Κώδικα που προβλέπει:
2. «Οι πιο πάνω πράξεις, ή οι πράξεις βίας εναντίον προσώπων ή πραγμάτων, καθώς και πράξεις φθοράς ξένης ιδιοκτησίας, που γίνονται με σκοπό να παρεμποδίσουν την έκδοση και την ελεύθερη κυκλοφορία εφημερίδων ή περιοδικών, καθώς και την ελεύθερη κυκλοφορία βιβλίων, τιμωρούνται με φυλάκιση τουλάχιστον ενός έτους, σε καμία περίπτωση δεν επιτρέπεται μετατροπή ή αναστολή της ποινής».
Η δίκη έγινε, μετά από αλλεπάλληλες αναβολές, στις 10/6/2015 και καταδίκασε τον κατηγορούμενο Αρχιγραμματέα της Ιεράς Μητρόπολης Λάρισας και Τυρνάβου σε ποινή φυλάκισης έξι (6) μηνών με το ελαφρυντικό του άρθρου 84 παρ. 2Β του Π.Κ. που προβλέπει: «2) Ελαφρυντικές περιστάσεις θεωρούνται ιδίως: β) το ότι στην πράξη του ωθήθηκε από όχι ταπεινά αίτια ή από μεγάλη ένδεια ή διατελώντας υπό την επίδραση σοβαρής Απειλής ή υπό την επιβολή του προσώπου στο οποίο αυτός οφείλει υπακοή ή με το οποίο βρίσκεται σε σχέση εξάρτησης».
 Τι έγινε όμως και η είδηση έμεινε άγνωστη στο αναγνωστικό κοινό; Ποιοι είναι άραγε αυτοί που κινούν τα νήματα και γράφουν ό,τι και όπως τα θέλουν; Εμείς πάντως τους ευχαριστούμε για την… αντικειμενική και ελεύθερη πληροφόρηση!!! Διότι, ενώ η δίκη παρακολουθήθηκε, δημοσιογραφικά, δεν έγραψαν ούτε είπαν λέξη, όπως κάνουν όταν κάτι είναι εναντίον μας (και ας είναι οι κατηγορίες του στηριγμένες πάνω στο ψέμα και σε ψευδομάρτυρες που πήγαν κατηγορούμενοι). Τότε η φιλομητροπολιτική εφημερίδα το προβάλλει πρωτοσέλιδα, τα ραδιόφωνα το έχουν πρώτο θέμα και τα σάιτ το εμφανίζουν ως θρίαμβο του δεσπότη Ιγνατίου.
Για τους φίλους και αδελφούς από όλη την Ελλάδα και το εξωτερικό, που ανήσυχοι μας ρωτούν, απαντούμε:
«ΖΕΙ ΚΥΡΙΟΣ Ο ΘΕΟΣ!». Το δίκαιο και η αλήθεια θα θριαμβεύσει. Το ψέμα και η παραπληροφόρηση, που είναι του διαβόλου, «ως καπνός» θα εξαφανιστούν.
Θα δείτε και θα μάθετε πολλά ακόμα.

«ΑΞΙΟΘΡΗΝΗΤΟΣ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΑ ΧΡΕΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ»


ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΟΣ :ΑΓΩΝΑΣ Εφημερίδα Αγωνιζομένων Χριστιανών Λαρίσης Ιούνιος  α.φ.217  2016-http://www.agonas.org/


(Στο παρόν φύλλο θα κάνουμε μία υπέρβαση δημοσίευοντας την 5η συνέχεια αντί της 4ης. Κι αυτό διότι, η κυβέρνηση ζήτησε εκτάκτως δημοψήφισμα την ερχομένη Κυριακή 5/7/2015 για το χρέος. Το κείμενο αυτό περιγράφει με σαφή τρόπο τι χρήματα δανείστηκε, πόσα πλήρωσε, και τι χρωστάει ακόμα το ελληνικό κράτος). 
Η ΜΕΓΑΛΗ ΑΠΑΤΗ
Ο κόσμος ελάχιστα γνωρίζει τι ακριβώς συμβαίνει στο επίπεδο της παγκόσμιας οικονομίας, και τούτο, διότι σχεδόν ποτέ κανείς πολιτικός, και ιδιαίτερα οικονομολόγος, δεν εξήγησε με απλά λόγια τι ακριβώς συμβαίνει. Αυτό θα προσπαθήσουμε να κάνουμε για να διαφωτίσουμε, με τεκμηριωμένες απόψεις και με στοιχεία που προκύπτουν μέσα από επίσημα κείμενα, πώς βρέθηκε η ελληνική οικονομία στην κατάρρευση.

Αποκάλυψη του Ιωάννου Ομιλίες στο βιβλίο της Αποκάλυψης του Αγ. Ιωάννου του Θεολόγου από το μακαριστό γέροντα π. Αθανάσιο Μυτιληναίο. Ερμηνεία εις την Αποκάλυψη, 3η συνέχεια από τη 10η Ομιλία που έγινε στις 11&18-1-1981


ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΟΣ :ΑΓΩΝΑΣ Εφημερίδα Αγωνιζομένων Χριστιανών Λαρίσης Μαϊος  α.φ.216  2015-http://www.agonas.org/
Αποκαλυψη του Ιωαννου

Ομιλίες στο βιβλίο της Αποκάλυψης του Αγ. Ιωάννου του Θεολόγου από το μακαριστό γέροντα π. Αθανάσιο Μυτιληναίο.

Ερμηνεία εις την Αποκάλυψη, 3η συνέχεια από τη 10η Ομιλία που έγινε στις 11-1-1981



«Μισῶ τά ἔργα τῶν Νικολαϊτῶν». «πάντας θέλει σωθῆναι

καί εἰς ἐπίγνωσιν

ἀληθείας ἐλθεῖν» (Τιμ. β΄ 4)



Ὁ σκοπός τοῦ νόμου τοῦ Θεοῦ δέν εἶναι νά καταστρέψουμε τήν σάρκα. Ὅταν σοῦ λέγῃ νά νηστέψῃς, νά ἐγκρατευτῇς, ἀκόμα καί νά ἀγρυπνήσῃς καί ὅ,τι ἄλλο, δέν σοῦ τά λέγει γιά νά καταστρέψῃς τήν σάρκα! Αὐτά δέν εἶναι σωματοκτόνα στοιχεῖα· εἶναι ἁπλῶς παθοκτόνα. Δέν νηστεύω, γιά νά καταστρέψω τήν σάρκα, σάν κάτι κακό. Αὐτό εἶναι γνωστικόν· εἶναι δυαρχικόν· εἶναι τῶν Γνωστικῶν αἵρεσις.
Ἀλλά αὐτοί παρερμηνεύουν καί λέγουν:
«Ἀφοῦ πρέπει ἐγώ νά καταστρέψω τήν σάρκα, γιά νά σώσω τό πνεῦμα, καί δέν δύναμαι νά τό ἐπιτύχω διά τῆς ἐγκρατείας –Αὐτό δεχόταν καί ὁ Πλάτων, ὁ ὁποῖος ἦτο Δυαρχικός. Ἀλλά καί ὅλα τά φιλοσοφικά συστήματα, μέχρι σήμερα, εἶναι δυαρχικά. Δέχονται τό «καλό» καί τό «κακό» σέ μιά πάλη ἀνάμεσά τους ἀέναη–, ἀκολουθῶ τήν ἄλλην ὁδό· ὄχι τοῦ νόμου, ἀλλά τῆς ἀντινομίας· καί λέγομαι «Ἀντινομιστής». Δηλαδή· θά διασκεδάζω, θά τρώγω, θά πίνω μέχρι σκασμοῦ! θά πορνεύω μέχρι σκασμοῦ! κι ἔτσι, θά καταστρέψω τήν σάρκα μου».
Ἡ ἀρχή τους ἦταν ἡ ἑξῆς: «Παραχρεῖσθαι τῇ σαρκί δεῖ»· ἔτσι ἔλεγαν! «Παραχρεῖσθαι» –νά γίνῃ παράχρησις, δηλαδή κατάχρησις–. «Δεῖ» –πρέπει–. «Πρέπει νά γίνῃ κατάχρησις τῆς σάρκας. Μέ τόν τρόπον αὐτόν, θά βρῶ τήν εὐτυχία· θά ἐλευθερωθῇ τό πνεῦμα μου»!
Θά μοῦ πῆτε: «Μά, αὐτά πού τότε πίστευαν ἦταν φοβερά πράγματα».
Γιατί, ἀγαπητοί μου, μόνον τότε; Ἐπαναλαμβάνονται καί στήν ἐποχή μας.
Τί εἶναι τό κίνημα τῶν «hippies»; Οἱ σημερινοί νέοι πῶς κινοῦνται μέ τά ναρκωτικά; Μήπως σήμερα δέν κυνηγοῦμε τήν εὐτυχία μας, τίς ἡδονές, τούς «παραδείσους», διά τῶν ναρκωτικῶν; Καί ἐπειδή δέν μποροῦμε νά βροῦμε τήν εὐτυχία μας, τόν «παράδεισο», διά τῆς ὁδοῦ τοῦ νόμου τοῦ Θεοῦ –εἶναι δύσκολη ἡ ὁδός αὐτή!–, τόν βρίσκομε μέ ἄλλον τρόπο· ἀντινομικά· ἀντίθετα στόν νόμο τοῦ Θεοῦ. Πῶς; Μέ τά ναρκωτικά, μέ τίς διασκεδάσεις,... Καί σοῦ λέγει: «Βρίσκω τήν εὐτυχία μέ τόν τρόπον αὐτόν. Βέβαια, φθείρω τήν σάρκα μου, ἀλλά αὐτό δέν ἔχει καί τόση σημασία· ἀρκεῖ νά βρῶ τήν εὐτυχία μου»!…

ΤΟ ΠΑΝΗΓΥΡΙ ΑΓΙΟΥ ΑΧΙΛΛΕΙΟΥ ΛΑΡΙΣΗΣ 15 ΜΑΪΟΥ 2015

ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΟΣ :ΑΓΩΝΑΣ Εφημερίδα Αγωνιζομένων Χριστιανών Λαρίσης Μαϊος  α.φ.216  2015-http://www.agonas.org/





«Μιλάμε για παράδοση και ζούμε το παράδοξο! Μιλάμε για Εκκλησία και ζούμε πανηγύρια φρικτής φιγούρας, τεράστιας σπατάλης, προκλητικού θρησκευτικού «χαβαλέ»! Μιλάμε για τιμή μαρτύρων και ζούμε τη λάμψη της πολυτέλειας ακόμα και στις λάρνακες…. Μητροπολίτες περιφέρονται (ευτυχώς όχι όλοι) διαρκώς από πανηγύρι σε πανηγύρι, από ονομαστήρια σε ονομαστήρια, από χειροτονία σε χειροτονία, από υποδοχές σε υποδοχές, από λιτανεύσεις σε λιτανεύσεις, από ταξίδια σε ταξίδια…» (π. Δανιήλ Αεράκης). Και ενώ η χώρα διέρχεται την πιο δύσκολη οικονομική κατάσταση, και φέτος μαζεύτηκε στην εορτή του πολιούχου Αγίου Αχιλλείου ένα τσούρμο δεσποτάδων (9 στον αριθμό να μην χαλάσουν την παράδοση!) για να επιδείξουν αρχιερατικές στολές, μίτρες, πατερίτσες, εγκόλπια, σταυρούς… στο δεσποτικό φεστιβάλ! Και γιατί να μην έρθουν, αφού όλα είναι πληρωμένα απ’ το κεράκι του «φιλόχριστου»λαού; Τσάμπα ήρθαν, τσάμπα (καλο)έφαγαν στα καλύτερα κέντρα δύο ημέρες, τσάμπα (καλο)κοιμήθηκαν σε υπερπολυτελές ξενοδοχείο, τσάμπα θα επιστρέψουν παίρνοντας και τα δωράκια τους. Τι θέλετε σεις αδέλφια να κάνουν οι άνθρωποι; Να αφήσουν την καλοπέραση και να τρέχουν σε σπίτια δυστυχισμένων, αρρώστων, ανέργων ή σε πενθούντες για να τους παρηγορήσουν; Σιγά!!! Είναι ευαίσθητοι οι άνθρωποι και δεν αντέχουν τέτοια σεκλέτια. Βλέποντας αναγνώστες μας στην τηλεόραση και ακούγοντας από το ραδιόφωνο τις φαφλάτες και τις φιγουρομανίες μέσα στον άγιο χώρο του θυσιαστηρίου, μας ζήτησαν να κάνουμε μερικές ερωτήσεις στους πανηγυρτζήδες δεσποτάδες, που «τίμησαν» με την παρουσία τους το πανηγύρι της Λάρισας, ώστε να πληροφορηθούν από τους ίδιους τα συμβάντα κι αν όντως αυτά αληθεύουν, γιατί εμείς πολλά δεν τα γνωρίζουμε και σε πολλά δεν συμφωνούμε, είμαστε όμως υποχρεωμένοι, για χάρη της αντικειμενικής πληροφόρησης, να ρωτήσουμε κάνοντας δεκτή κάθε απάντηση.




Α) Πολλές ερωτήσεις αφορούσαν τον Πειραιώς Σεραφείμ και ζητούσαν να τους απαντήσει σε διάφορα θέματα. Μερικές από τις απαντήσεις περιλαμβάνονται στο άρθρο «ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ» στην πρώτη σελίδα. Για τις υπόλοιπες θ’ ασχοληθούμε προσεχώς.











Β)

 Από τον «άγιο» Γλυφάδας ζητούν να πληροφορηθούν τί συνέβη στη δίκη του Γιοσάκη, που έγινε τον Αύγουστο του 2012 και στην οποία ένας από τους Συνοδικούς Δικαστές ήταν και ο ίδιος (Παύλος). Τότε έλαβε χώρα ένα ανεπανάληπτο κωμικοτραγικό γεγονός όπως το περιέγραψαν τα μέσα ενημέρωσης εκείνων των ημερών: «… Μετά από 5-6 χρόνια και δεκαπέντε περίπου αναβολές είπαν επιτέλους να δικάσουν τον Ιάκωβο Γιοσάκη. Μετά την ανάγνωση του κατηγορητηρίου, ο Γιοσάκης απολογούμενος άρχισε να περιγράφει με «γλαφυρό» τρόπο την «καθαρή και αγία ζωή» του καθενός εκ των Συνοδικών δικαστών δεσποτάδων. Τότε συνέβη το … «έλα να δεις». Ένας εκ των «καθαρών» έπεσε κάτω ξηρός και οδηγήθηκε με το φορείο στον Ευαγγελισμό. Άλλος «άγιος» λιποθύμησε και για να συνέλθει του ‘ριχναν νερό. Και οι υπόλοιποι εξαφανίστηκαν και άφησαν το Γιοσάκη μόνο!!!». Και από τότε ο φάκελος μπήκε στο χρονοντούλαπο.

ΝΑ ΓΙΝΗ ΑΥΤΟΚΑΘΑΡΣΗ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΔΕΣΠΟΤΙΚΟΙ ΘΡΟΝΟΙ ΝΑ ΜΗ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΕΠΑΘΛΑ ΤΩΝ ΚΟΛΑΚΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΘΕΟΦΟΒΩΝ ΚΛΗΡΙΚΩΝ


Γιατί ὁλίγον ἀκόμα καὶ ἡ θύελλα ἔρχεται

    •  
    • Ὁ ἀρχιεπίσκοπος Ἱερώνυμος ὁ Α´τὸ 1967 ἔκανε κάποια κάθαρση στην Ἐκκλησία και ἀπομάκρυνε κακούς καὶ διεφθαρμένους ἀρχιερεῖς καὶ ἔκανε νέους ποὺ εἶχαν φόβο Θεοῦ, ἀλλὰ στὴν βιασύνη του νὰ καθαρίση την Ἐκκλησία δὲν ἐφήρμοσε τοὺς Κανόνας τῆς Ἐκκλησίας γι᾽αὐτὸ ἀπέτυχε.
      Σήμερα, δεν πάει νὰ καίγεται ὁ κόσμος, αὐτοὶ μόνο για πανηγύρια καὶ συλλείτουργα εἶναι.
    • Δὲν ὑπάρχει κανείς νὰ τοὺς συμμαζέψῃ;
      Ὁ τελευταῖος ποὺ χειροτόνησαν δεν πάει μόνο σε πανηγύρια, ἀλλὰ τὸ διαλαλεῖ κι ὅλας. Καλεῖ φωτογράφο για νὰ τὸν ἀποθανατίσῃ! καὶ οἱ φωτογραφίες ἀνεβαίνουν στο διαδίκτυο!!! Και μετρᾶμε: …41 φωτογραφίες στην Κλαδοράχη, 48 στη Νέα Μηχανιώνα, 46 στην Μονή τῶν Ιβήρων!!!… Μὲ τέτοιους ἀνθρώπους,
      «Τὸ γόητρον τῆς Ἐπισήμου Ἐκκλησίας καταπίπτη καὶ ἡ ἀγανάκτησις τοῦ λαοῦ μας ὀγκοῦται». Ἡ Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία πολεμεῖται, ὁ κόσμος ὑποφέρει και αὐτοί με τὰ πανηγύρια ἀσχολοῦνται!
Συμβουλές τοῦ Μητροπολίτου Φλωρίνης π. Αὐγουστίνου Καντιώτου Ἀποσπάσματα ἀπὸ τὴν «Χριστιανική Σπίθα», ἀρ. φυλ. 226, Απρίλιος 1960

Δεσπ. θρονοι επαθλα κολακων

«Νὰ καταστραφοῦν, ναὶ νὰ καταστραφοῦν τὰ σατανικὰ ἐργοστάσια, ἀπὸ τὰ ὁποία προωθοῦνται διεφθαρμένοι κληρικοί. Καὶ οἱ ἀρχιερεῖς ποὺ ἐν γνώσει τῆς ἠθικῆς ἀθλιότητος των προβαίνουν  εἰς τὴν χειροτονία των νὰ είσαχθοῦν ἀμέσως εἰς δίκη καὶ νὰ καθαιρεθοῦν· Ἔτσι οἱ χεῖρες τῶν ἄλλων ἀρχιερέων θα τρέμουν γιὰ κάθε νέα χειροτονία.
Νὰ μὴ γίνεται οὐδεμία χειροτονία ἐπισκόπου, ἐὰν προηγουμένως ὁ εὐσεβὴς λαὸς κάθε μητροπόλεως διὰ σώματος ἐκλεκτόρων (300-400) Ὅπως στὴν Κύπρο δὲν προτείνη τὸν κατά τὴν κρίσιν αὐτοῦ ἄξιον πρὸς διαποίμανσην τῆς λογικῆς ποίμνης. Τὸ «ψήφω κλήρου καὶ λαοῦ» πρέπει νὰ ἐπανέλθη εἰς τὴν ζωὴν τῆς συγχρόνου Ἐκκλησίας, για νὰ μὴν εἶναι οἱ δεσποτικοὶ θρόνοι τὰ ἔπαθλα ἀρριβιστῶν ὑποψηφίων, οἱ ὁποῖοι νικοῦν τοὺς ἄλλους εἰς τοὺς αἰσχροὺς ἀγῶνας τῆς κολακείας καὶ παντοειδῶν περιποιήσεων πρὸς τοὺς ἰσχυροὺς τῆς Ἐκκλησίας παράγοντες (Ἴδε ἀνάπτυξιν τοῦ θέματος εἰς ἡμέτερον βιβλίον «Ἐλευθέρα καὶ ζῶσα ἐκκλησία» Ἀθῆναι 1954 σελ. 91-101).