Δευτέρα 10 Ιουλίου 2023

ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΕΥΩΝ: ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΗ ΑΛΛΟΙΩΣΙΣ ΔΟΓΜΑΤΙΚΟΥ ΟΡΚΟΥ


 Ἀποκάλυψις ἀσεβειῶν: Ἀποτελεῖ ἐφεύρημα, 

ὁ “ἀνύπαρκτος” Χριστός

 

ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΕΥΩΝ: ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΗ ΑΛΛΟΙΩΣΙΣ ΔΟΓΜΑΤΙΚΟΥ ΟΡΚΟΥ

 

Ἀστρολόγοι” καί “Μῦστες”, δεσπόζουν στό “Μαξίμου”;

Γράφει ο θεολόγος Παναγιώτης  Κοσμίδης


{Τρομερός Κυριακός Λόγος }

 [Σεβασμός λεπτομερειῶν Γραφῶν]: «ἀμὴν γὰρ λέγω ὑμῖν͵ // ἕως ἂν παρέλθῃ ὁ οὐρανὸς καὶ ἡ γῆ͵ // ἰῶτα ἓν ἢ μία κεραία // οὐ μὴ παρέλθῃ ἀπὸ τοῦ νόμου // ἕως ἂν πάντα γένηται» (Ματθ. ε’ 18).

«Εὐκοπώτερον δέ ἐστιν // τὸν οὐρανὸν καὶ τὴν γῆν παρελθεῖν // ἢ τοῦ νόμου μίαν κεραίαν πεσεῖν» (Λουκ. ιστ’ 17).

[Παράφρασις]: [Ἀλήθεια, ἀδιαψεύστως, σᾶς δηλώνω, // πώς ἕως ὅτου ἀφανισθῆ ὁ οὐρανός καί ἡ γῆ, // οὔτε ἕνα γιῶτα, οὔτε ἕνα πνεῦμα, // δέν θά ἀχρηστευθῆ ἀπό τον Νόμο, // ἕως ὅτου τά πάντα νά ἐκπληρωθοῦν πλήρως. //

Καί εὐκολώτερο κρίνεται // ὁ οὐρανός καί ἡ γῆ // καί ὁλόκληρος ἡ δημιουργία // νά ἐξαφανισθοῦν, // παρά νά ἐκπέση καί νά καταργηθῆ // ἕνας τόνος, // ἤγουν ἡ παραμικρή λεπτομέρεια τοῦ Νόμου].

  

Α. ΚΑΤΑΠΑΤΗΣΙΣ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ

 

[Δογματικές ἀλλοιώσεις τοῦ Ὅρκου]

Κατά τήν 26ην Ἰουνίου 2023, ὡρκίσθη ἐνώπιον τοῦ προκαθημένου πάσης Ἑλλάδος, ὁ πρωθυπουργεύων (Βλέπε κάτωθι, Ὑπεροπτική ἀλαζονεία).

Διεδραματίσθη μία “Ἱλαρο-Τραγωδία”, πού δέν παίζεται σέ ΚΑΝΕΝΑ, κράτος τῆς Οἰκουμένης.

Συγκεκριμένα, κατά τήν Ἱερή καί μυσταγωγική στιγμή τῆς ἐπικλήσεως τῆς Παναγίας Τριάδος καί τῆς παρ’ Αὐτῆς βοηθείας, ὁ ὁρκιζόμενος, ἐθεώρησε σκόπιμο νά ἀλλοιώση τεχνιέντως καί αὐταρχικῶς, τόν δογματικῆς διαστάσεως ὅρκο.

Συγκεκριμένα:

Προκαθήμενος, ἐκφωνοῦσε ἀργά καί καθαρά τόν ὅρκο:

«Ὁρκίζομαι, εἰς τό Ὄνομα τῆς Ἁγίας καί Ὁμοουσίου καί Ἀδιαιρέτου Τριάδος, νά τηρῶ τό Σύνταγμα καί τούς νόμους καί νά ὑπηρετῶ τό γενικό συμφέρον τοῦ Ἑλληνικοῦ λαοῦ».

ἀφωρισμένος ἀλλοίωσε, σέ δύο σημεῖα, τό, συντομότατο,  σεπτό κείμενο, ὡς ἑξῆς: «Ὁρκίζομαι, εἰς τό Ὄνομα τῆς Ἁγίας (...) Ὁμοουσίου καί Ἀδιαιρέτου Τριάδ(ας), νά τηρῶ ...».

Ἤτοι, παρέλειψε τό “καί”, μετέβαλε τό τῆς Τριάδος εἰς “Τριάδας! Ἀσέβεια, πρός τόν Τριαδικό Θεό, πρό τοῦ ὁποίου ὀφείλουμε νά ἱστάμεθα μετά φόβου καί τρόμου.

Προέβη σέ μία ἀνευλαβῆ, ὑπεροπτική καί ἀλαζονική ἀφαίρεσι καί σέ μία αἰσχρή αὐθαίρετο “μαλιαρή” τροποποίησι.

[Ἐξέγερσις 1]: Τό ὕφος καί τό στύλ τοῦ ὁρκιζομένου, ἦτο βαρετό, χαλαρό καί ἀδιάφορο. Μέ τυπικότητα καί ὠχαδελφισμό. Συμμετεῖχε, ὄχι ἐγκάρδια, ἀλλά μᾶλλον ξώκαρδα. Στά ὅρια τῆς εἰρωνίας καί τῆς γελοιοποιήσεως. Λές καί ἦτο δεδομένο, ὅτι θά ἔπαιζε τό ρόλο τοῦ πρωθυπουργεύοντα. Παρόμοιο, μέ τό φαιδρό πρόσωπο ἑκάστου ἀθέου γαμβροῦ, παρισταμένου καταναγκαστικῶς στό “μυστήριο” τοῦ “γάμου” του.

[Ἐξέγερσις 2]: Κατά τήν ἀνάλογο ὁρκωμοσία, τοῦ ἰδίου τύπου, κατά τό 2019, ἀνεδείχθη χείριστος. Ἐξεφώνισε ἐπ’ ἀκριβῶς καί κατά λέξι: «Ὁρκίζομαι, εἰς τό Ὄνομα τῆς Ἁγίας (...) Ὁμοουσί(ας) καί Ἀδιαιρέτου Τριάδ(ας), νά τηρῶ ...». [Παράλειψις τοῦ “καί. Ἐπί πλέον, λεξικογραφικό καί δογματικό ἔγκλημα, “Ὁμοουσί(ας)”. Καί μαλιαροποίησις στόΤριάδ(ας)”]. Ἀσέβεια ἤ ἀγραμματωσύνη; Μήπως ἀμφότερα;

 

[Ὑπεροπτική ἀλαζονεία]

-Εἶμαι παντοδύναμος πολιτικά, καί κάνω ὅτι βούλομαι, ἀκόμη καί στή ἀληθινή θρησκεία, πρό μερικῶν δουλικῶν ἐκπροσώπων της.

Κατ’ αὐτόν τόν τρόπο, ὁ πρωθυπουργεύων-γιά πόσο χρόνο ἆραγε-ὀνειροφαντασιώνεται, ἐπειδή ἀπέσπασε, μόλις τό 18%, τῶν ἐγγεγραμμένων Ἑλλήνων ψηφοφόρων. Τόν ἀποκαλοῦμε πρωθυ­πουρ­γεύοντα καί ὄχι πρωθυπουργό, καθότι, λόγω δολίας ἀδίκου νομοθεσίας, ἀποχῆς καί ἀποκλεισμοῦ κομμάτων, στήν βουλή, ἀντιπροσωπεύεται ΜΟΝΟΝ τό 45% τῶν ἐγγεγραμμένων Ἑλλήνων ψηφοφόρων, ἀπουσιάζοντος τοῦ 55%  τοῦ Λαοῦ.

Ἤγουν, ὀκτώ (8) στούς δέκα (10) Ρωμιούς, δέν ἀνέχονται, οὔτε νά τόν δοῦν στά μάτια τους. Καί σέ δημόσιες ὁμαδικές ἐκδηλώσεις, τόν εἰρωνεύονται, τόν λοιδοροῦν καί τόν προσβάλλουν ἀνηλεῶς.

Τό τρομερό, ὑπενθυμίζουμε, πώς, κατά τήν ἐπάρατο “πανδημία” καί “βατσινωτική ὑγειονομική τυραννία”, ὁ πρωθυπουργεύων ἀπεκάλεσε τούς Ἐπισκόπους “κότες” καί τούς περιέλουσε μέ ἀνάλογες ἀπρεπεῖς ὕβρεις. Καί ἐκεῖνοι, δυστυχῶς, τό ἀνέχθησαν ἐν αἰδημόνω σιωπῆ.

Κατά τήν τελετή, ὤφειλε ὁ Προκαθήμενος Πάσης Ἑλλάδος, νά διακόψη τόν πρωθυπουργεύοντα, πάραυτα, καί νά ἐπαναλάβη ὀρθά τόν σεπτό Συνταγματικό Ὅρκο. Μᾶλλον ὀρθότερον νά μή παραστῆ ὁ ἴδιος, ἀλλά νά ἀποστείλη τόν ἔσχατο διάκονό του, ἔστω κάποιον ἄσημο Ἱερέα.

[Ἐξέγερσις 3]: Ἡ προκλητικῶς πολυπληθεστάτη (63 μέλη) ὁμάς τοῦ ὑπουργικοῦ συμβουλίου, κατά τήν ὁρκωμοσία της (27/6/22), ἐξεφώνησε κατά λέξιν, ἐπ’ ἀκριβῶς τόν θρησκευτικό ὅρκο, ὅπως τόν ἀπήγγειλε ὁ Προκαθήμενος. Πλήν ἑνός ἀθέου ὑφυπουργοῦ, πού κατέφυγε σέ πολιτική διαβεβαίωσι.

Ἤλεγξαν, ἐμφανέστατα, μέ αὐτόν τόν τρόπο, τόν παραφθείραντα τόν ὅρκο τόν δῆθεν πρωθυπουργεύοντα.

 

[Ἀνέλεγκτος ψηφιακή καλπονοθεία]:

Ἐάν βεβαίως δέν ὑφίσταται καί δολία καλπονοθευτική ἐπέμβασις, μέ τό μονοκρατορικά ἀνεξέλεγκτο,  ψηφιακό σύστημα διαχειρίσεως ἀποτελεσμάτων. Μή ἑποπτευόμενο καί ἀνέλεγκτο ἀπό τά ἄλλα κόμματα.

Ἑπομένως, Ἠθικῶς, Ἐθνικῶς καί Δικαιϊκῶς, δέν λογίζεται, οὔτε καταχωρεῖται ὡς κανονικός πρωθυπουργός. Τά νομικά ἀνήθικα μαγειρέματα καί μηχανορραφίες, οὐδέποτε καταργοῦν τήν κρυσταλλίνη ἠθική.

Τό αἴσχιστο προβάλλει ἐσχάτως μέ προκλητικότητα. Μεθοδεύουν τήν αὔξησι τοῦ ὁρίου 3% γιά τήν εἴσοδο στή βουλή, σέ 5%. Κατ’ αὐτόν τόν τρόπο κάθε μικρός πατριωτικός καί λαϊκός συνδυασμός θά ἀποκλείεται σχεδόν μέ πᾶσα βεβαιότητα.

 

[Ἀποκρυπτογράφησις ἀλλοιώσεων]

-Αἴ, καί τί προέκυψε, πού συνέτρεξαν δύο ἀλλαγές στό στόμα τοῦ ἀσήμου πολιτικοῦ;

-Ἴσως τίποτε, ἐάν αὐτό συνέβαινε ἐκ λάθους ἤ ἐκ παραδρομῆς ἤ ἔστω ἐκ συγκινήσεως.

-Πράγματι, αὐτό θά ἐκρίνετο ἄξιον ἐλεητικῆς συγχωρήσεως.

-Ἀλλά τί σημαίνει ἡ παράλειψις τοῦ “καί” πού συνδέει τό «Ἁγίας καί Ὁμοουσίου...»;

-Ἀποκαλύπτει προφανῆ ἀσέβεια καί ἀμφισβήτησι, τῆς Τριενότητος καί Ἑναπολλαπλότητος τοῦ Τριαδικοῦ Θεοῦ μας.

-Δέν μέ ἐνδιαφέρει ἐμένα τί διατείνεσθε ἐσεῖς οἱ Ὀρθόδοξοι. Ἐγώ θά διατυπώνω τά δόγματα, ἀσύδοτα, ἀσύντακτα, ὅπως ἐπιθυμῶ καί γουστάρω.

-Καί, ἐπί πλέον, θά νομοθετῶ ἀντίθετα πρός τό Ἱ. Εὐαγγέλιο, ἐάν μοῦ ἀρέσει, κατά τίς Νεοταξικές προσταγές, θεσμοθετῶντας γάμους διαστροφῆς καί υἱοθεσίες τέκνων ἀπό ὁμοφυλοφίλους.

-Ἡ ὁμάδα ΛΟΑΤΚΙ, ἀποτελεῖ “προστατευόμενο εἶδος”. Ἀδιαφορῶ γιά τούς Νόμους τοῦ Τριαδικοῦ Θεοῦ, καί προοδευτικά, τούς παρατρέχω ἀποφασιστικά.

[Ἐξέγερσις 4]: Θεό τόν ὁποῖο, ὁ ἐν λόγω πολιτικός, οὐδέποτε ἐδήλωσε δημοσίως, ὅτι Τόν σέβεται καί Τόν πιστεύει.

 

[Ἀλλαγή Ὀνόματος Κυρίου]

Καί ἡ ἀλλαγή τοῦ Ὀνόματος τῆς Παναγίας Τριάδος, σέ Τριάδας, φανερώνει αἰσχρή, εἰρωνική βεβήλωσι, γελοιοποίησι τοῦ Παναγίου Ὀνόματος τοῦ Κυρίου. Ἐμεῖς προσευχόμεθα στήν Κυριακή Προσευχή μέ τό Ἁγιασθήτω τό Ὄνομά σου”.

Ἀπό τό στόμα μας, ἀπαγορεύεται νά ἐξέρχεται, ἄνευ λόγου, τό Ὄνομα τοῦ Κυρίου, οὔτε βέβαια νά τροποποιεῖται, εἰδικά, κατά τό ἀσεβές δοκοῦν τῶν τυρανίσκων καί ἐξουσιαστῶν.

Ὁ πρωθυπουργεύων, μέ ἕνα twitter ἀσεβείας, ἐσφράγισε, καθώς οἱ Φαρισαῖοι τόν Τάφο τοῦ Κυρίου μας, τούς Ἱ. Ναούς, κατά τό Πάσχα τοῦ 2021. Ἐπίσης, καί κατά τίς ἄλλες μέγιστες “δῆθεν”, ὅπως διετύπωσαν ἀσεβῶς, ἑορτές τῆς Ὀρθοδοξίας, μάλιστα στά διακόσια (ἔτη) ἀπό τήν Ἐθνική Παλιγγενεσία τοῦ 1821.

Ὡστόσο, σέ δεσπόζουσες θέσεις, μέσα στό γραφεῖο του, κατά τήν προηγουμένη θητεία του, ἐτοποθέτησε τρία (3) βατράχια “Φένγκ Σούϊ”, τῆς παραδο­σια­κής κινεζικῆς Γεω­μα­ντείας.

Καί στήν πλάτη του, προέβαλε μία θολή, ἀλλοιωμένη, δῆθεν εἰκόνα τῆς Παναγίας μας.

Δεῖγμα τῆς προσωπικότητός του, τῶν δυσδιακρίτων καί θολῶν μεταφυσικῶν ὁροθεσιῶν του.

Ἐπώνυμο πολιτικό, τόν κατεβρόχθισαν τά ψάρια τῶν Πρεσπῶν μετά τήν ὁμώνυμο συμφωνία.

Τόν ἕτερο, θά τόν καταπατίσουν τά βατράχια, τῶν ἀνατολικῶν θρησκειῶν, μέ τά ἐξογκωμένα καί κωνικά μάτια. 

 

Β. ΚΑΤΑΠΤΩΣΙΣ, ΠΑΡΑΚΜΗ ΜΑΓΕΙΑΣ

 

[Μάγοι καί ἀστρολόγοι, μᾶς κυβερνοῦν;]

Ἐπίσης, στό γραφεῖο του ὑπῆρχε ἕνα χρυσό μοσχάρι (παραπέμπει στό εἰδωλολατρικό μόσχο τῆς Παλαιᾶς Διαθήκης;). Τό συγκεκριμένο, κάποια στιγμή ἀντεκατεστάθη μέ ἕναν ταῦρο.

Ἐρωτῶμεν, ἐντελῶς καλοπίστως καί καλοπροαιρέτως, ἐάν ἀληθεύουν σχετικά δημοσιεύματα. Ὁ πρωθυπουργεύων κατευθυνόταν ἀπό μύστη τῆς ἀπωανατολικῆς φιλοσοφίας;

Αὐτός ἐξεδιώχθη καί κατέλαβε τήν θέσι του κάποιος ἀστρολόγος; Ὁπότε, γι’ αὐτή τήν αἰτία ἐξηφανίσθησαν τά βατράχια “Φένγκ Σούϊ” ἀπό τό γραφεῖο.

Παραμύθια ἤ παραπληροφόρησις; Ὡστόσο, στήν Βουλή, στίς 16/6/21, τό συγκεκριμένο δημόσιο πρόσωπο, ἀπεφάνθη μέ σκοταδιστική θρασύτητα: «Τ’ ἄστρα εὐθυγραμμίσθησαν καί ἑπομένως, θά πάη καλά ἡ οἰκονομία!». Ἐπιστροφή τρεῖς χιλιάδες χρόνια πρίν στήν ἐποχή, πρό Χριστοῦ τῶν μάγων καί τῶν ἀποκρυφιστῶν.

Ἀπολαῦστε πολιτισμένο εὐρωπαῖο καί χριστιανό νά διακηρύττη δημοσίους τήν πίστι του στά ἄστρα, τῶν παλαιῶν εἰδωλολατρῶν.

https://www.youtube.com/watch?v=jAN-Cj79VzY

Στή συνέχεια τῶν γεγονότων, ἀπεμακρύνθη ὁ ἀστρολόγος καί ἐπανῆλθε ὁ μύστης τῆς ἀνατολῆς. Εὖγε!  ὑψίστη πρόοδος.

 

[Λευκές μαγεῖες, ἀποκρυφισμοί]:

Σημειώνουμε πώς, κατά τίς τελετές λευκῆς μαγείας τοῦ ἀποκρυφισμοῦ κυριαρχεῖ ἡ ἀπόκρυψις τῆς σατανικότητος. Ἐμφανίζονται ἀλλοιωμένες εἰκόνες, καί λέγονται παραφθαρμένες ἤ ἀνάποδες προσευχές. Καί διαστρεβλωμένοι Σταυροί. Κατ’ αὐτόν τόν τρόπο, ἀποκρύπτεται ὁ μάγος (διάμεσος), ἐμφανιζόμενος ὡς εὐσεβής χριστιανός πρός παραπλάνησι.

Παλαιός πρωθυπουργός τῆς Ἑλλάδος, εἶχε μεταφυσικές ἰδιορυθμίες. Κατέφευγε στούς μάγους, στά μέντιουμ καί στούς πνευματιστές. Ἀνακαλοῦσε τήν ψυχή τοῦ Βενιζέλου νά τόν συμβουλευθῆ γιά τήν ἐξωτερική πολιτική.

Ἐπίσης ὑπέρχει ἡ ἀποκαλουμένη Γκατζοφική τέχνη, πού γελοιποιεῖ Χριστιανικές εἰκόνες καί Εὐαγγελικές διηγήσεις. (Γράφει σχετικά ὁ Μακαριστός Ἀρχιμ. π. Χαρ. Βασιλόπουλος).

Ἆραγε, ταῦτα ἔχουν σχέσι μέ τό θέμα μας; Σέ μία βαθύτατα Ὀθρόδοξο Ἑλλάδα, εἶναι ἀδύνατον κάποιος νά εὐδοκιμήση, ἐάν εὐθέως κτυπᾶ τήν πίστι τῶν Ἑλληνορθοδόξων. Φροντίζει λοιπόν νά ἀποκρύπτεται. Ἐάν εἶναι λύκος νά ἐνδύεται προβιά. Ἐάν εἶναι ἀδύναμος νά χρησιμοποιεῖ τήν “λεοντῆ”. Καί ἐάν δυσκολεύεται νά ἀναλαμβάνει τήν ἀλωπεκῆ.

Προφανέστατα, «Ἐξ Ὄνυχος τόν λέοντα». Καί πασιφανέστατα, «Ἐκ βλέμματος τόν δαίμονα». Καί φυσικά «ἐκ λόγων τόν ἄπιστο».

«Ἀκηκόατε, ἑωράκατε, // πεπόνθατε, ἔχετε, // δικάζετε»(Λυσίας, Κατά Ἐρατοσθένους).

 

[Ἀντισυνταγματική ὁροθεσία]

Ὁ Καταστατικός Χάρτης τῆς Ἑλλάδος, τό Σύνταγμά μας, στήν προμετωπίδα του, φέρει τήν ἐπίκλησι τῆς Παναγίας Τριάδος, ὡς ἑξῆς κατά λέξιν:

«Εἰς τό Ὄνομα τῆς Ἁγίας // καί Ὁμοουσίου καί // Ἀδιαιρέτου Τριάδος».

Προφανῶς, ἐν προκειμένω, δέν χωρᾶ οὔτε προσθήκη οὔτε ἀφαίρεσις ἀπό κανένα δημόσιο πρόσωπο.

Εἰδικά στά δογματικά θέματα, ἀκόμη καί ἕνα ἀσήμαντο “ι” ἀλλοιώνει, ὁλόκληρο τό μέγα δόγμα. Ὁ Μέγας Ἀθανάσιος, γιά ἕνα ἀσήμαντο “ι” ὑπέστη τά πάνδεινα, προκειμένου νά κρατήση καθαρά καί ἀλώβητο τήν Ἁγία Πίστι μας. «Ὁμοούσιος τῶ Πατρί» καί ὄχι «Ὁμο(ι)ούσιος τῶ Πατρί», διεκήρυττε.

Ἡ Δ’ Οἰκουμενική Σύνοδος, ἀπεσαφήνισε τό Χριστολογικό δόγμα. Ἐξέδωσε ὅρο δογματικό, περί τῆς ὑποστατικῆς ἑνώσεως (= ἕνωσις σ’ ἕνα Πρόσωπο, σέ μία Ὑπόστασι) τῶν δύο ἐν Χριστῶ φύσεων: «Ἐν δύο φύσεσιν (ὄχι ἐκ δύο φύσεων) // ἀσυγχύτως, ἀτρέπτως //ἀδιαιρέτως καί ἀχωρίστως γνωριζομένη».

Ὁ Κύριος προστάζει πώς, οὔτε γιῶτα οὔτε κεραία, δέν ἐπιτρέπεται νά ἀλλάξουν ἀπό τά Λόγια μου (Ματθ. ε’ 18, Λουκ. ιστ’ 17).  

Σημειωτέον, πώς, τά Ἱ. Κείμενα τῆς πίστεως, κατά τίς Οἰκουμενικές Συνόδους, δέν ὑφίστανται οὐδεμία τροποποίησι ἤ βελτίωσι. Τά “Καί” ὑποδηλώνουν ὕψιστο, ὑπερβατικό καί θεολογικό νόημα. Π.χ., στό Σύμβολο τῆς Πίστεως, «Πιστεύω εἰς Ἕναν Θεόν Πατέρα...», «Καί εἰς ἕνα Κύριον Ἰησοῦν Χριστόν ...», «Καί εἰς τό Πνεῦμα τό Ἅγιον ...». Παράλειψις τοῦ “Καί”, θά μείωνε τόν Κύριο καί τό Παν. Πνεῦμα, καταργῶντας τήν τριπρόσωπο ἰσότιμο Τριαδικότητα.

Οἱ φαῦλοι κατά τήν προαίρεσι, ἄν καί κρυπτόμενοι, ἀποκαλύπτονται ἀπό τά ἴδια τά λόγια τους.

«Ἵνα γὰρ ὁ λόγος αὐτοῦ ἀληθὴς τοῖς μετὰ ταῦτα φανῇ͵ ἠλέγχθησαν ἄπιστοι καὶ κρυπτόμενοι (= Ἐλέγχονται ἄπιστοι ἀκόμη καί ὅταν ἐκρύπτοντο). ῏Ησαν μὲν γὰρ τῇ προαιρέσει φαῦλοι· ἐπειδὴ δὲ ἔκρυπτον αὐτῶν τὴν ἀπιστίαν͵ ὁ λόγος ἔλεγχος γέγονεν αὐτῶν.

Διὰ τοῦτο γοῦν οὐκ ἐπίστευον͵ ὅτι ἤλεγχεν (= Δέν πίστευσαν γιατί τούς ἤλεγχε, ἐνῶ ἔκρυπταν τήν ἀπιστία τους;) αὐτοὺς ὁ λόγος κρυπτομένους;» (Μέγας Ἀθανάσιος).

 

[Σεβασμός στά ἐπιστημονικά σύμβολα]

Προφανῶς, καί στόν ἐπιστημονικό κόσμο, ἀποπτύονται οἱ ἀλλαγές τῶν “δογμάτων-ἀξιωμάτων”.

Ἕνας φοιτητής, ἀντικατέστησε τόν ἀσυμβατικό ἀριθμό “π” (= Περιφέρεια/Διάμετρος)= 3,14, μέ τό λατινικό p.

Ὁ καθηγητής του τόν κατεκεραύνωσε:

-Ἀσέβεια. Πῶς ἐτόλμησες νά παραφθείρης, τήν πιό “διάσημη” μαθηματική σταθερά, συμβολιζομένη μέ τό Ἑλληνικό γράμα “π”; Τό ἐν λόγω σύμβολο, κοσμεῖ ὅλα τά ἐπιστημονικά συγγράμματα καί τούς παπύρους, ἐδῶ καί δυόμισι χιλιάδες (2500) ἔτη. Τό χρησιμοποιοῦν ὅλοι ἀνεξαιρέτως οἱ λαοί καί οἱ σκαπανεῖς τῆς ἐπιστήμης.

-Ὑπομιμνήσκουμε καί τόν μνημονιακό κανόνα τοῦ π= 3,14159 «Ἀεί(3 γράμματα) ὁ(1) Θεός(4) ὁ(1) μέγας(5) γεωμετρεῖ(9)». Γιά περισσότερα ψηφία δέ: π=3,1415926535897932384626: «Ἀεί ὁ Θεός ὁ Μέγας γεωμετρεῖ, // τό κύκλου μῆκος ἵνα ὁρίση διαμέτρω, // παρήγαγεν ἀριθμόν ἀπέραντον, // καί ὅν, φεῦ, // οὐδέποτε ὅλον θνητοί θά εὕρωσι».

 

[Προσέβαλε τούς Ἕλληνες]

Ὁ πρωθυπουργεύων, ἐπί μία τετραετία ἐβασάνισε τούς Ἕλληνες, τούς ἀφήρεσε κάθε ἐλευθερία, τούς “ἐμβολίασε” ἀναγκαστικά, τούς ἐγέμισε μέ θανάτους καί μέ ἀσθένειες ἔκτακτες, τούς φυλάκισε μέ χαρτιά κυκλοφορίας. Τούς “βατσίνωσε” μέ κακόφημα ἐκτρωματικά μεταλλαξιογόνα “Μπόλια” mRNA.

Αὐτός ὁ ἴδιος, ἀπετόλμησε μέ θράσος  καί μετέβαλε τόν θρησκευτικό ὅρκο, μέ τόν ὁποῖο, ἔχουν δώσει τήν δέουσα, ἐνώπιον Θεοῦ διαβεβαίωσι, περίπου διακόσιοι (200) πρωθυπουργοί, ἀπό τό 1821 καί ἐντεῦθεν.

Τούς ὅρκους καί τίς σπονδές καί τίς συμμαχίες οἱ Ἔνδοξοι Ἀρχαῖοι, ἀνέγραφον σέ στῆλες λίθινες καί τίς τοποθετοῦσαν στά Ἱερά.

«... τὰς δὲ ξυνθήκας τὰς περὶ τῶν σπονδῶν // καὶ τῶν ὅρκων καὶ τῆς ξυμμαχίας // ἀναγράψαι ἐν στήλῃ λιθίνῃ Ἀθηναίους μὲν ἐν πόλει͵ // Ἀργείους δὲ ἐν ἀγορᾷ // ἐν τοῦ Ἀπόλλωνος τῷ ἱερῷ͵ // Μαντινέας δὲ ἐν τοῦ Διὸς τῷ ἱερῷ ἐν τῇ ἀγορᾷ·» (Θουκυδίδης, Thesaurus Linguae Graecae, Hist. 5.47.11.1-5.47.11.5).

 

[Ὄχι τυπική διαδικασία]

Ἆραγε, αὐτός ὁ θρασύς, ὁ ὁποῖος “ἔγραψε” στά παλιά ὑποδήματά του τόν δογματικό ὅρκο, “γελοιοποιῶντας” τον, θά σεβασθῆ τούς Νόμους, τό Σύνταγμα, τήν Ἠθική, τήν Πατρίδα, τά Ἐθνικά Δίκαια, τούς Πολίτες της καί πρωτίστως τόν Πανάγιο Τριαδικό Θεό;

Ἡ ὁρκωμοσία, δέν ἀποτελεῖ τυπική, βαρετή καί ἄνευ σημασίας δευτερεύουσα πολιτική γραφειοκρατική διαδικασία, ὅπως π.χ., ἡ διαδήλωσις καί ἡ συνέντευξις. Ἀλλά συνιστᾶ ἔκφρασι τῆς βαθυτάτης καρδιακῆς πίστεως καί τῆς γρανιτένιας δεσμεύσεως, ἐνώπιον τοῦ Κυρίου μας καί τοῦ εὐσεβοῦς Λαοῦ μας.

 

Β. ΑΘΕΪΣΤΙΚΕΣ ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ

 

[Ἀσέβεια Πολιτικοῦ]

Ἀσεβειῶν κατάστιχα: Κάποια πασίγνωστος πολιτικός, σέ συνεδρίασι τοῦ “Ἰνστιτούτου Πολιτισμικῆς Διπλωματίας” (19/6/23;), ἐξεστόμισε, λόγο ἀσεβῆ καί φρικτό, ἀρυόμενο ἀπό τήν ἐποχή τοῦ “Ἐπιστημονικοῦ Ὑλισμοῦ”, τοῦ Στάλιν καί τῆς Σοβιετίας:

-«Τό διαδίκτυο εἶναι ἡ πιό σοσιαλιστική ἐφεύρεσι, μετά τή θρησκεία τοῦ Χριστοῦ».

Φρίξατε μέ τό βίντεο, ὁμιλία στά Ἀγγλικά, στήν διεύθυνσι:

https://www.vimaorthodoxias.gr/eipan/ntora-mpakogianni-o-christianismos-einai-mia-quot-sosialistiki-efeyresi-quot-vinteo/

Τί σημαίνει τοῦτο τό φρικῶδες;

«Ὅτι ὁ Χριστιανισμός, καθώς καί ὁ Χριστός, ἀποτελεῖ μία διανοητική ἐφεύρεσι, ὅπως καί τό διαδίκτυο».

Ἑπομένως, οὐδέποτε ἐσαρκώθη ὁ Χριστός Υἱός, ἀλλά ἀνέκυψε ἀπό τό πουθενά, μόνον ὡς μία νοητική, θρησκευτική, πολιτική ἐφεύρεσις. Δέν ὑφίσταται Χριστός Ἀληθινός, Σαρκωθείς, Σταυρωθείς καί Ἀναστάς διά τήν σωτηρία μας.

Ὁ Χριστιανισμός, καταχωρεῖται ὡς, ἐξωπραγματικό φανταστικό πολιτικό δημιούργημα!

Ἕτερον: Θρασύτατος ἀλλόθρησκος ἐξαγγέλλει: «Θά ξαναγράψουμε τό Εὐαγγέλιο καί θά δημιουργήσουμε θρησκεία μέ τήν Τεχνητή Νοημοσύνη».

Ἕτερος ἄθεος, ἐδήλωσε ὑπερφίαλα: «Οὐδέποτε ὑπῆρξε Χριστιανισμός στόν κόσμο».

Προσέτι, ἀκαδημαϊκός, ἀποφαινόταν μέ ὑπεροψία: «Κατέστην ἀκαδημαϊκός καί δέν ἐδημιούργησα ἀκόμη μία Θρησκεία».

Γιά νά λάβη τήν πληρωμένη ἀπάντησι: «Βιώσε μία Μεγάλη Παρασκευή καί μία Ἀνάστασι καί τότε εὔκολα θά θεσμοθετήσης μία θρησκεία. Μέχρι τότε συνέχιζε νά βρωμίζης τόν κόσμο μέ τήν χωματίλα καί τό δηλητήριό σου»!

«Τέτοιο μαντρί, τέτοιο τυρί». // «Πρόβειο τυρί σέ σκυλίσιο τουλούμι» (παροιμία λαϊκή). Κατ’ αὐτόν τόν τρόπο, ἀξιολογεῖται κάθε πρόσωπο, ὑποτίθεται σοβαρό, τό ὁποῖο ὁποῖος ἐλέγχεται ἀπό Μυστικές Ὀργανώσεις, ἀπό Ξένες Δυνάμεις καί ἀπό Ἀθεϊστικά ρεύματα.

 

[Πολιτικοί καίγονται, ἄλλοι μεταβάλλονται σέ λίπασμα]

Προσφάτως, προβεβλημένος πολιτικός ἐζήτησε, ἀντί νά τόν ἐνταφιάσουν νά τόν κατακαύσουν. Ὁ ἐν λόγω καταχωρεῖται ὡς, ὁ συνυπεύθυνος, γιά τήν ἀτίμωσι τῶν Ἰμίων καί τῆς Σημαίας (1996), τήν ὁποία «πῆρε ὁ ἀέρας», ὅπως ἀπεφάνθη προσφυῶς ὁ δειλός. Ὁ εὐτελίσας τόν ἔνδοξο Ἑλληνισμό, μέ τήν κατάπτυστο προδοτική παράδοσι τοῦ Κούρδου ἡγέτη, τοῦ Ἀβδ. Ὀτσαλάν, στούς διῶκτες του Τούρκους.

Οἱ σχετικές ἀπαριθμήσεις, θά ὁδηγήσουν σέ κουραστική μεγέθυνσι τοῦ κειμένου. Ἐν τούτοις, κρίνεται, βασική παράλειψις, τό νά μή μνημονεύσουμε τά λόγια θανόντος ἀσεβοῦς πολιτικοῦ:

-«Ὅταν πεθάνουμε, τότε θά μεταβληθοῦμε σέ κοπριά γιά τά σκόρδα»(Οὐδέν περί ψυχῆς, Θεοῦ, Παραδείσου. Συνειδητός ἄθεος; Πρῶτος, θεατρικά μετέβαινε στούς Ἱ. Ναούς καί δῆθεν ἐλάμβανε υἱϊκά τήν εὐλογία τῶν πατέρων στήν γενέτειρά του).

 «Εἰ δὲ χωρίς ἐστε παιδείας // ἧς μέτοχοι γεγόνασιν πάντες͵ // ἄρα νόθοι καὶ οὐχ υἱοί ἐστε»(Ἑβρ. ιβ’ 8).

 

[Ὀρθός-λόγος, ἀντί Χριστός-Λόγος, γιά ἀντιχρίστους]

Κατά τή Γαλλική Ἐπανάστασι, διά νόμου, ὅπως καί ἀπό τόν πρωθυπουργεύοντα, ἐσφραγίσθησαν ὅλοι οἱ Ἱ. Ναοί. Ἡ ἑβδομαδιαία ἀργία τῆς ἡμέρας Κυρίου, τῆς Κυριακῆς, κατηργήθη, καί καθιερώθη τό δεκαήμερον. Δηλ. ἐννέα ἡμέρες ἐργασία καί μία ξεκούρασις, ἄνευ βεβαίως θείων λειτουργειῶν.

Ἐπί πλέον στό δημόσιο λόγο, ἐντεκατεστάθη Ὁ “Θεός Λόγος”, δηλ. ὁ Χριστός μας, μέ τόν “Ὀρθό Λόγο”, ἤτοι μέ τόν ὀρθολογισμό καί τήν λογοκρατία τοῦ ὑλισμοῦ.

Ἀμφότερα, ὅπως καί πολλά ἕτερα ὑλοκρατικά, κατήργησε ὁ Μέγας Ναπολέων Βοναπάρτης (1769-1821 μ.Χ.), ὁ ἐκ Μάνης, ἀλλά καί καταγόμενος ἐκ Τραπεζοῦντος.

 

{Ὅρκος Κυρίου γιά Σωτηρία μας}

 [Προφητεία Ζαχαρίου]: «... ποιῆσαι ἔλεος // μετὰ τῶν πατέρων ἡμῶν // καὶ μνησθῆναι διαθήκης ἁγίας αὐτοῦ͵ // ὅρκον ὃν ὤμοσεν πρὸς Ἀβραὰμ τὸν πατέρα ἡμῶν͵ // τοῦ δοῦναι ἡμῖν ἀφόβως ἐκ χειρὸς ἐχθρῶν ῥυσθέντας // λατρεύειν αὐτῷ ἐν ὁσιότητι καὶ δικαιοσύνῃ // ἐνώπιον αὐτοῦ πάσαις ταῖς ἡμέραις ἡμων» (Λουκ. α’ 72-75).

[Παράφρασις]: [(ἦλθε ἡ ὥρα, κατά τήν γέννησι τοῦ Προδρόμου), // ὁ Κύριος νά μᾶς ἐλεήση, // ὅπως καί τούς πατέρες μας // καί νά ἐνθυμηθῆ τήν “Συμφωνία-Διαθήκη”  τήν ἁγία Του καί τόν ὅρκο, // τόν ὁποῖον ἀψευδῶς ὡρκίσθη πρός τόν Ἀβραάμ τόν Πατέρα μας, // ὥστε νά ἀπαλλαγοῦμε ἀπό τούς ἐχθρούς μας, //  καί νά Τόν λατρεύουμε κατά Πρόσωπον, // μέ καθαρότητα καί δικαιοσύνη, // ὅλες τίς ἡμέρες, γιά πάντα]._

 

ΦΩΤΟ-ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΘΕΜΕΛΙΩΣΙΣ ΚΑΙ ΤΕΚΜΗ­ΡΙ­ΩΣΙΣ

 












 

Ὁρκωμοσία, ἀλλοιωμένη Κυρ. Μητσοτάκη.


 

Θεοδώρα Μπακογιάννη


 

Κυρ. Μητσοτάκης μέ ἀνατολίτικα μαγικά βα­τράχια ἀνατολικῶν θρη­σκειῶν. Τά “Φένγκ Σούϊ”, τῆς παραδο­σια­κής κινεζικῆς Γεωμαντείας.

Κυρ. Μητσοτάκης μέ ἀνατολίτικα μαγικά βα­τράχια ἀνατολικῶν θρη­σκειῶν. Τά “Φένγκ Σούϊ”, τῆς παραδο­σια­κής κινεζικῆς Γεωμαντείας.


ΚΛΑΣΙΚΕΣ ΠΑΡΑΠΟΜΠΕΣ

 

Arg 4.797 to Arg 4.798 ὁ δ΄ ἔπειτα πελώριον ὅρκον ὄμοσσε͵ μήποτέ σ΄ ἀθανάτοιο θεοῦ καλέεσθαι ἄκοιτιν. Ἀπολώνιος Ρόδιος

Arg 4.1086 to Arg 4.1088 τῶ φίλε μήτ΄ οὖν αὐτὸς ἑκὼν ἐπίορκον ὀμόσσαι θείης Αἰσονίδην͵ μήτ΄ ἄσχετα σεῖο ἕκητι παῖδα πατὴρ θυμῷ κεκοτηότι δηλήσαιτο. Ἀπολώνιος Ρόδιος

Fragmenta 286.5 to Fragmenta 286.7 φήμ΄ ἐγὼ τυραννίδα κτείνειν τε πλείστους κτημάτων τ΄ ἀποστερεῖν ὅρκους τε παραβαίνοντας ἐκπορθεῖν πόλεις· Εὐριπίδης

Adversus oppugnatores vitae monasticae 47.358.3 to Adversus oppugnatores vitae monasticae  47.358.7 Τοὺς γὰρ χρημάτων ἐρῶντας καὶ βασκάνους καὶ κακοήθεις καὶ πολυόρκους καὶ ἐπιόρκους καὶ θρασεῖς καὶ λοιδόρους καὶ κλέπτας καὶ ἀναισχύντους καὶ ἰταμοὺς καὶ ἀγνώμονας καὶ πάντα ἀνάγκη εἶναι τὰ κακά. Χρυσόστομος

Hist 2.73.3.4 to Hist 2.74.1.1 ἐπισκήπτουσί τε ὑμῖν πρὸς τῶν ὅρκων οὓς οἱ πατέρες ὤμοσαν μηδὲν νεωτερίζειν περὶ τὴν 2.74.1 ξυμμαχίαν. Θουκυδίδης