Ἡ αὐτοδιάψευσις ἀρχιπράκτορος, ἐπικυρώνει αἰσχρή ἐκποίησι Ἑλληνορθοδοξίας;
{Ἀναζητοῦσαν
ψευδομάρτυρες} [Δέν ἦσαν ἴσες οἱ
ψευδομαρτυρίες]: «οἱ δὲ ἀρχιερεῖς καὶ ὅλον
τὸ συνέδριον // ἐζήτουν
κατὰ τοῦ Ἰησοῦ μαρτυρίαν // εἰς τὸ θανατῶσαι αὐτόν͵
// καὶ οὐχ ηὕρισκον·
// πολλοὶ γὰρ ἐψευδομαρτύρουν κατ΄ αὐτοῦ͵ // καὶ ἴσαι αἱ μαρτυρίαι οὐκ ἦσαν. // ... ἐψευδομαρτύρουν ... // καὶ οὐδὲ
οὕτως ἴση ἦν ἡ μαρτυρία αὐτῶν» (Μαρκ. ιδ’ 55-59). [Ἀλληγορική Ἐπικαιροποιημένη Ἀναλογία]: [Καὶ οἱ ἀρχιερεῖς καὶ ὅλο τὸ συνέδριο // ζητοῦσαν μαρτυρία ἐναντίον τοῦ Ἰησοῦ // γιὰ νὰ τὸν θανατώσουν, // ἀλλὰ δὲν ἔβρισκαν. Διότι πολλοὶ κατέθεταν // ψευδεῖς μαρτυρίες ἐναντίον του, // ἀλλὰ οἱ μαρτυρίες τους
δὲν συμφωνοῦσαν. // Κατέθεταν ψευδεῖς
μαρτυρίες, // ἀλλὰ οὔτε καὶ ἔτσι ἡ μαρτυρία τους ἦταν σύμφωνη]. |
Α. ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΠΡΟΔΟΣΙΑΣ ΚΑΙ ΑΝΑΚΛΗΣΙΣ
i. [Ἀρχιπράκτωρ (CIA), διαψεύδει τόν ἴδιο ἑαυτό]
Τεράστια ἐντύπωσι
προκαλεῖ ἡ διάψευσις, ἀπό πρώην πράκτορα τῆς CIA, τοῦ κ. Τζόν Κυριάκου, ὅτι, ὅσα εἶχε δηλώσει, στήν ἐκπομπή του Τζούλιαν Ντόρεϊ (Γ. Σχετ.), γιά τήν προδοσία
τῆς Ὀρθοδοξίας
ἀπό τόν Πατρ. Βαρθολομαῖο «δέν εἶναι ἀληθῆ». Ἐδῆλωσε
πώς, ὁ Πατρ. Βαρθολομαῖος, ἐξηγοράσθη
καί ἐνεκολπώθη
μέ 20 ἑκατ. $, ἀπό τήν ΥΠΕΞ τῶν ΗΠΑ, τήν Χίλαρι
Κλίντον, προκειμένου νά διασπάση τήν Οὐκρανική Ἐκκλησία. Σκοπός τῆς ἐξαγορᾶς
ἦτο, νά προκαλέση ἐσωτερικό ἐνδοχριστιανικό, ἐνδοορθόδοξο πόλεμο. Στή συνέχεια
νά ἐπακολουθήση καί ὁ θερμός πόλεμος Ρωσίας καί Οὐκρανίας, τοῦ συμφύρματος τῆς
ψευδεπιγράφου ὀντότητος τῆς “Οὐκρανίας”.
Ὁ Κομμουνισμός ἐδημιούργησε στήν Οὐκρανία, ἕνα συνοθύλευμα Ἐθνικῆς καί Θρησκευτικῆς συνειδήσεως, εἰς ἕνα ἀνομοιογενές Κράτος Ρώσων καί διαφόρων λαῶν, καπελωμένοι ἀπό Ναζιστές. Ἕνα τεχνητό κράτος, ὅπως καί στήν περίπτωσι τοῦ ψευδοκράτους τῶν Σκοπίων.
Γνωρίζουμε,
πώς, ὅταν κάποιος μιλᾶ καί στή συνέχεια κρίνει ἀπαραίτητο νά διερμηνεύση τόν
ἑαυτό του, ἤ νά τόν διαψεύση, τότε ὑπάρχει τεράστιο ζήτημα ἀνοϊκότητος. Μᾶλλον ὑποκρύπτονται ἐκβιασμοί καί
τελεσίγραφα.
«Ἡ τῆς ἀληθείας ἀπόπτωσις͵ // ἀορασία ἐστὶ διανοίας καὶ τύφλωσις. // Τὸ μὲν ἀληθὲς ἓν͵ τὸ δὲ ψεύδεσθαι πολυσχιδές». (Δηλ. ἡ ἀπομάκρυνσις ἀπὸ τὴν
ἀλήθεια ἀποτελεῖ τύφλωσι τοῦ νοῦ καὶ πνευματικὴ ἀορασία. Ἡ ἀλήθεια εἶναι μόνον μία, ἐνῷ τὸ ψεῦδος ἐμφανίζει πολλὲς ἀλληλοανερούμενες μορφές) [Ἅγ. Ἰωάννης Δαμασκηνός, TLG, Ἱερά
Παράλληλα, (Sacra parallela) 96.436.3-6].
Νά
καταχωρηθῆ πώς, τό ποσό τῶν 20 ἑκατ. εὐρώ, εἶναι ἀπειροελάχιστο,
συγκρινόμενο μέ τά 500 δίς. $, πού ἀνάλωσαν οἱ ΕὐρωΑμερικάνοι, γιά
νά ἐπιτυχουν φθρά καί τήν στρατηγική ἧττα στήν Ρωσία; Ἡ Οὐκρανία, κατήντησε μία
“Ἰδιωτική Στρατιωτική Ἑταιρεία”.
Σκοπός της νά πολεμᾶ καί νά βλάπτη τή
Ρωσία, κατ’ ἐντολήν τῶν ΗΠΑ, τῶν Ἄγγλων καί τῶν Γάλλων, μέ αἷμα Οὐκρανικό.
Πολλοί,
κατηγοροῦν ἐκκλησιαστικούς, ὅτι, ἀποτελοῦν τό Ἀμερικανοτουρκικό
πρακτορεῖο, ἀρνησιπατρίας. Λογίζονται,
ὡς διορισμένοι πρέσβεις τῆς Οὐασιγκτῶνος. ὡς Πανδολοριώτατοι καί οἰκονονομικοί.
{Μνημονικόν 1}: Ἀξιοσημείωτο, καί καταλυτικό,
πώς, μετά τήν δήλωσι τοῦ πρ. πράκτορος, οὐδεμία δημοσία διάψευσις προεβλήθη ἀπό τό θιγόμενο “Φανάρι”. Ἐπικρατεῖ
ἀπόλυτος ἰχθύος, ὥστε νά λησμονηθῆ ἡ
ὑπόθεσις.
Προφανέστατα,
τά ὁλοφώτεινα ἀστέρια, οἱ ἀλήθειες, δέν ἀντανακλῶνται σέ
μία ταραγμένη λίμνη.
ii. [Ἀρχική καταγγελία καί αὐτοδιάψευσις]
Ἡ
ἀρχική τοποθέτησις τοῦ κ. Κυράκου, εἶναι ἡ κάτωθι:
«Ἡ
ἱστορία ἦταν ὅτι ἡ τότε ὑπουργός Ἐξωτερικῶν Χίλαρι Κλίντον εἶχε προσφέρει στόν
Οἰκουμενικό Πατριάρχη Κωνσταντινουπόλεως Βαρθολομαῖο, 20 ἑκατομμύρια $, γιά νά
ἀναγνωρίσει τήν αὐτοκέφαλη ἤ αὐτοδιοικούμενη φύση τῆς Ὀρθόδοξης Ἐκκλησίας τῆς
Οὐκρανίας, ἡ ὁποία βρισκόταν στή δικαιοδοσία τῆς Ρωσικῆς Ὀρθόδοξης Ἐκκλησίας
γιά αἰῶνες.
Εἶπα ὅτι τά χρήματα στάλθηκαν μέσῳ
οὐκρανικῶν τραπεζῶν καί ὅτι ὅταν τελικά ἔφτασαν στήν Κωνσταντινούπολη, ἔλειπαν 5 ἑκατομμύρια $. Ἄκουσα αὐτή τήν ἱστορία ἀπό ἕναν ἀξιωματοῦχο τοῦ Στέϊτ Ντιπάρτμεντ,
πού εἶχε ἰσχυριστεῖ ὅτι εἶχε ἄμεση γνώση τῆς κατάστασης». (Σχέτ. Α καί Γ)
Καταχωροῦμε
πώς, καί μόνον, ὁ ἙλλληνοΑμερικανός πράκτωρ, ἐπανερχόμενος καί
ξαναδημοσιεύοντας τό θέμα, ἰσχυροποιεῖ τήν ἀρχική πρώτη δήλωσι, ὡς σθεναρά καί
ἀδιάψευστο. Προβάλλει, προπαγανδίζει καί διαφημίζει ἐκτενέστερα τά λεχθέντα περί
“Σιμωνίας”, “Προδοσίας” καί “Ξεπουλήματος” τοῦ Χριστοῦ, τῆς Ἐκκλησίας Του καί τοῦ
Ἑλληνισμοῦ.
Κάθε χαλαρός συλλογισμός καταλήγει σέ
ἀπίθανα συμπεράσματα. Ἰδού ἡ ὑποτυπώδης αὐτοδιάψευσις καί ἡ κωδικοποιημένη αἰτιολογία της:
«Γιά
νά γίνουν τά πράγματα χειρότερα, ἡ ἐπανάληψη αὐτῆς τῆς ἱστορίας μπορεῖ νά ἔχει
θέσει σέ κίνδυνο
τόν Οἰκουμενικό Πατριάρχη Βαρθολομαῖο. Ἔχει ἤδη γίνει ἀντικείμενο ἐγκληματικῶν καί τρομοκρατικῶν
ἐπιθέσεων ἀπό Τούρκους ἐθνικιστές, ἐπιθέσεις στά μέσα ἐνημέρωσης καί στό
εἰδησεογραφικό πρόγραμμα 60 Minutes.
Ὅσοι μέ γνωρίζετε προσωπικά γνωρίζετε
πόσο σημαντική εἶναι γιά μένα ἡ Ὀρθόδοξη πίστη μου. Καί ἐκτός αὐτοῦ, ὁ Πατριάρχης Βαρθολομαῖος εἶναι ἕνας
προσωπικός μου ἥρωας.
Εἶναι γνωστός ὡς «ὁ Πράσινος Πατριάρχης» λόγῳ τῆς ἐπιρροῆς καί τῆς μακροχρόνιας
ὑποστήριξής του γιά τήν προστασία τοῦ περιβάλλοντος καί εἶναι ὑπέρμαχος τῆς εἰρήνης σέ ὅλο τόν κόσμο» (Σχέτ. Α).
Ἀναλύοντας προσεκτικά τήν αὐτοδιάψευσι καί διαβάζοντας σέ δεύτερο καί τρίτο ἐπίπεδο, σαφέτατα καταλήγουμε, πώς, ἡ ἀλήθεια
βρίσκεται στήν ἀρχική καί μόνον δήλωσι. Καθότι ὁ εὐαίσθητος ἙλληνοΑμερικανός,
αἰτιολογεῖ τήν ἐπανόρθωσι μέ τήν μεγάλη Ὀρθόδοξο πίστι του. Κατά
συνέπειαν, πίσω ἀπό τήν αἰτιολόγησι τῆς ἀναιρέσεως, κρύβονται θρησκευτικές
διαστάσεις, τουλάχιστον ψυχολογικές καί πολιτικές πιέσεις καί ἴσως ὄχι μόνον. Καί ἐκβιασμοί;
Προφανῶς
ἡ διάψευσις ὑπηγορεύθη ἀπό
τό ἴδο Φανάρι, καθότι ἡ δήλωσις, στήν κυριολεξία, “ἁγιοποιεῖ” τόν Πατρ.
Βαρθολομαῖο, ὡς ἀγωνιστή κατά τῆς “κλιματικῆς ἀλλαγῆς” καί “ὑπέρμαχο” τῆς
εἰρήνης (!), τόν πυρπολητή τοῦ πολέμου. Προσέτι, ὁ κ. Κυριακοῦ, ἔλαβε αὐστηρές
ἐντολές, ἀπό τήν φανατική
φιλοουκρανική Κυβέρνησι τοῦ κ. Κυρ. Μητσοτάκη. Ἐπιπλέον, ψαύουμε τά δάκτυλα τοῦ μυστικῶν ὑπηρεσιῶν τῆς Οὐασικτῶνος καί
τῶν Ἀθηνῶν καί τῶν ἀντιστοίχων ΥΠΕΞ.
Ὡστόσο, «Ὁ χρόνος ἅπαντα τοῖσιν ὕστερον φράσει͵ // λάλος ἐστὶν οὗτος͵
οὐκ ἐρωτῶσιν λέγει». (Ἤτοι, ὁ χρόνος παρέχει ὅλες τίς ἀπαντήσεις. Εἶναι πολύ ὁμιλητικός καί δέν χρειάζεται νά
τόν ἐρωτήσης). (Εὐριπίδης, TLG, Fragmenta 112).
iii.
[Ἔκλεψαν
τόν Πατρ. Βαρθολομαῖο]
Κατά
τό ἐπίκαιρο χρονικο διάστημα, μετά τήν ψευτοσύνοδο τοῦ
Κιέβου (2018), τῆς ἀναγνωρίσεως τῆς Ψευτοεκκλησίας τοῦ Ντουμένκο, ἐσημειώθη παράδοξος
διάρρηξις στήν οἰκία τοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριάρχη
Βαρθολομαίου στά Θεραπειά τῆς Κωνσταντινουπόλεως, τόν Νοέμβριο τοῦ 2019. Κατά
τή διάρκεια τῆς διαρρήξεως, ὁ Πατριάρχης ἀπουσίαζε, ἐνῷ στό σπίτι βρισκόταν ἡ
οἰκονόμος του, ἡ ὁποία ἀντελήφθη τούς δράστες. Οἱ διαρρῆκτες ἔψαξαν τούς χώρους
τῆς οἰκίας, ἀλλά ἀποχώρησαν
χωρίς, ὅπως ἐδηλώθη, νά “ἀφαιρέσουν”
κάποιο ἀντικείμενο. Περίεργος κλοπή χωρίς ... κλέψιμο!
Μετά
ἀπό δύο ἑβδομάδες ἐρευνῶν, οἱ τουρκικές ἀρχές συνέλαβαν τέσσερα ἄτομα, πού
φέρονται νά ἐμπλέκονται στή διάρρηξι.
Ἐπιπλέον,
μετά ὀκτώ (8) μῆνες, Αὔγουστο 2021, οἱ Μικρασιατικές Ἀρχές ἐξάρθρωσαν μιά σπεῖρα, πού εἶχε διαρρήξει πάνω ἀπό 14 σπίτια,
συμπεριλαμβανομένης τῆς οἰκίας τοῦ
Πατριάρχου. Ἄλλο περίεργο καί τοῦτο. Ξανάπιασαν τούς κλέπτες, πού ἤδη εἶχαν
συλλάβει πρίν ἀπό ἐννέα μῆνες; Εἴδησις πλήρης ψεύδους καί καταχθονίων
στοιχείων.
Β. ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΠΡΟΔΟΣΙΑΣ
iv.
[Πράκτωρ:
Ἀπεκάλυψε αἰσχρά βασανιστήρια τῆς CIA]
Καταχωροῦμε
πώς, ὁ πρώην ἙλληνοΑμερικανός πράκτωρ, βρέθηκε στό μάτι τοῦ κυκλῶνα, καί ἐφυλακίσθη, ὅταν μετά τό τέλος τῆς θητείας του στήν CIA
ἀπεκάλυψε, ἀρχικά σέ τηλεοπτική του συνέντευξη τό 2007, τά βδελυρά βασανιστήρια, στά ὁποῖα ὑποβλήθηκαν μέλη τῆς Ἀλ Κάϊντα καί
ὕποπτοι γιά τρομοκρατία ἀπό τίς ὑποχθόνιες μυστικές ὑπηρεσίες τῶν ΗΠΑ.
Προφανῶς,
πρόκειται περί ἀνθρώπου, πού διαθέτει μία εὐαίσθητο συνείδησι, καί δέν ἄντεξε στή φρίκη. Αὐτοελέγχεται καί
μιλᾶ γιά τά ἐγκλήματα συγκεκριμένων μυστικῶν Ὑπηρεσιῶν, ἀλλά καί Κρατῶν. Ἀποκαλύπτει
τά αἰσχρά βασανιστήρια τής CIA καί τίς καταχθόνιες μεθοδεύσεις τοῦ ΥΠΕΞ
τῶν ΗΠΑ.
Γι’
αὐτό τό λόγο, πέρασε στά σίδερα γιά τίς ἀποκαλύψεις κατά τῆς CIA. Λογικό νά ἀπειλήθη καί γιά τήν προδοσία
τῶν εἴκοσι ἑκατ. $., ὅτι θά ξαναφυλακισθῆ. Καί γι’ αὐτό τήν ἀνεκάλεσε, ἀλλά
πολύ χλιαρά. Χωρίς νά πείθη κανέναν. Ἔμαθε τό μάθημα τῆς
ἀποκρύψεως τῶν ἐγκλημάτων μέ τόν πολύ δύσκολο τρόπο. Ἀλλά ἐπαναλαμβάνοντας,
προσεκτικές δηλώσεις καί ἀντιδηλώσεις περνᾶ τό πνεῦμα τῆς ἀληθείας.
v. [Σόφισμα Ἐπιμενείδου, ψεῦτες, ἀληθεύοντες]
Ἐάν ὁ
κ. Τζ. Κυριακοῦ εἶναι ψεύτης, τότε, ἰσχύει ἀπολύτως τό παράδοξο τοῦ φιλοσόφου Ἐπιμενίδου, τό “παράδοξο τοῦ Ψεύτη”, πού βασίζεται στήν
φράσι: «Πάντες Κρῆτες // ἀεὶ ψεῦσται». (Ἤγουν, ὅλοι οἱ Κρῆτες // εἶναι πάντοτε ψεῦτες).
Ὁ
Ἐπιμενίδης (6ος αἰ. π.Χ.), φιλόσοφος καί ποιητής, ἐφόσον ὁ ἴδιος ἦτο
Κρητικός, φαίνεται νά αὐτοαναιρεῖται:
Ἐάν
λέγει τήν ἀλήθεια, τότε ὅλοι οἱ Κρῆτες (συμπεριλαμβανομένου τοῦ ἴδιου) εἶναι
ψεῦτες. Κατα συνέπειαν, ἡ δήλωσί του εἶναι ψευδής.
Ἐάν
ἀντιθέτως λέγει ψέματα, τότε δέν ἰσχύει τό ἀπόφθεγμα, πώς «ὅλοι οἱ Κρῆτες εἶναι
ψεῦτες», ὁπότε κάποιοι κρητικοί, λένε ἀλήθεια. Ἀλλά, τότε ἡ δήλωσί του εἶναι
ἀληθινή καί πάλι προκύπτει ἀντίφασις.
Αὐτό
τό παράδοξο ἐνέπνευσε μεταγενέστερες λογικές καί μαθηματικές συζητήσεις, ὅπως
τό “παράδοξο τοῦ ψεύτη” ("Αὐτή ἡ πρόταση εἶναι ψευδής") καί τίς
θεωρίες αὐτοαναφορᾶς στά μαθηματικά καί στή
λογική.
Ὁ κ.
Κυράκος ὁμολογεῖ ὅτι εἶναι ψεύτης,
καθώς παραδέχεται, πώς ἡ πρώτη ἀποκάλυψις ἦτο ψευδής. Ἐφ’
ὅσον ὅμως ἀποδίδει στόν ἑαυτό του τόν ψόγο τοῦ ψεύτη, θἄναι συστηματικά ψεύτης. Τότε, ἀσφαλῶς ἡ δευτέρα δήλωσις ἑνός ψεύτη
εἶναι ψευδής. Ἑπομένως τά “πρόδοτρα” ἐνεθυλακώθησαν ἀπό τόν ἔνοχο. Αὐτός παρέλαβε
τά 20 ἑκατ. $.
Ἐπίσης,
ἐάν καθώς δηλώνει, «πόσο
σημαντική εἶναι γιά μένα ἡ Ὀρθόδοξη πίστη μου», τότε δέν σέβεται οὔτε τήν πίστι του. Ψεύδεται
ἀσυστόλως, ἀφοῦ στήν πρώτη του ἀναφορά, κατηγορεῖ ἀδιάντροπα καί ἀσύστολα.
Ὁ
Ἐπιμενίδης, ἐμφανίζεται ἀκόμη στήν Καινή Διαθήκη. Ὁ Ἀπόστολος Παῦλος καταχωρεῖ:
«Εἶπέν τις ἐξ αὐτῶν
(Κρητῶν), // ἴδιος αὐτῶν προφήτης· // Κρῆτες ἀεὶ ψεῦσται,
// κακὰ θηρία, // γαστέρες ἀργαί». (Ἤτοι,
ἕνας δικός τους προφήτης εἶπε: «Οἱ Κρῆτες
εἶναι πάντα ψεῦτες, κακά θηρία, ἀργόσχολοι, κοιλιόδουλοι»)(Τίτ. α’ 12).
Ὁ θεῖος
Παῦλος, ἀποδέχεται τή ρῆσι αὐτή ὡς ἀληθινή, ἄν καί ὁ Ἐπιμενίδης ἦταν
προχριστιανικός φιλόσοφος. Αὐτό φανερώνει, πώς, τά παράδοξα καί οἱ φιλοσοφικές σκέψεις συχνά ἐνσωματώνονται δεόντως στή θεολογία.
vi.
[Δέν ὑπάρχει χρυσάφι νά προδώσουμε]
Κατά
τήν λαϊκή θυμοσοφία, τόν “λύκο” τόν βλέπουμε τόν Ντορό (χνάρια) γυρεύουμε;
Μετά
ἀπό τίς καταιγιστικές προπαγάνδες, γιά ἁγιοποίησι ἐφιαλτικῶν ἀρχόντων, ἔχουμε ἀπολέσει,
ἴσως, μαζικά τήν δυνατότητα νά διαλογιζώμεθα. Ὑπέστημε
πλύσι ἐγκεφάλου ἀπό
τόν τύπο καί τήν ἄρχουσα τάξι. Πτωχές οἱ λέξεις στίς δύσκολες στιγμές τῆς
Πατρίδος τῶν συνοδοιπόρων τῆς καταστροφῆς.
Μετά
τήν προδοσία τοῦ Ἐφιάλτη στίς
Θερμοπῦλες, οἱ Πέρσες ἐβάδιζαν κατά τῶν Ἀθηνῶν. Κατά τήν ὥρα ἐκείνη, συνεκλήθη σύναξις
τῶν Πολιτικῶν καί τῶν Στρατιωτικῶν, προκειμένου νά ἀποφασίσουν τί θά ἐνεργήσουν.
Οἱ πολιτικοί, καί κάποιος Λυκίδης,
προέτειναν, νά ὑποταχθοῦν στούς Πέρσες, γιατί οἱ Πέρσες ἔρχονται νά τούς κάνουν
χρυσούς ἀπό πάνω μέχρι κάτω.
Καί
ἀπεφάνθησαν κατηγορηματικά οἱ πατριῶτες Ἀθηναῖοι:
-Δέν
ὑπάρχει χρυσός ἐπάνω στή γῆ, οὔτε χρυσός κάτω ἀπό τή γῆ, πού νά μᾶς προκαλέση
νά προδώσουμε τήν Πατρίδα μας.
Στήν
συνέχεια, τιμωροῦν παραδειγματικά τούς ἑθελοπροδότες. Παίρνουν τά κεφάλια τῶν
πολιτικῶν καί ἀποφασίζουν: Θά πολεμήσουμε.
«Περιστάντες Λυκίδην // κατέλευσαν βάλλοντες ...
// διακελευσαμένη δὲ γυνὴ γυναικὶ // καὶ παραλαβοῦσα ἐπὶ τὴν Λυκίδεω οἰκίην // ἤισαν αὐτοκελέες͵ // καὶ κατὰ μὲν ἔλευσαν αὐτοῦ τὴν γυναῖκα͵ // κατὰ δὲ τὰ τέκνα» (Ἡρόδοτος
TLG, Hist 9.5.8-10).
(Ἀφοῦ περικύκλωσαν τὸν Λυκίδη, // τὸν ἐφόνευσαν λιθοβολῶντας τον // ... μετά τήν φήμη τό ἔμαθαν οἱ Ἀθηναῖες, // συνεκεντρώθησαν αὐθόρμητα // καὶ κατευθύνθηκαν πρὸς τὸ σπίτι του Λυκίδη.
// Ἐκεῖ, θανάτωσαν τὴ γυναῖκα του καθὼς καὶ τὰ παιδιά του).
Κατ’
αὐτόν τόν τρόπο κατεκτήθησαν οἱ Σαλαμῖνες (480
π.Χ.).
Τέλος,
Ὁτιδήποτε ἀνακοινώνεται πρόωρα, ἀποστερεῖται τή “μαγεία” του. Σημαντικό ρόλο,
παίζει ὁ Aἰφνιδιασμός. «Θλῖψιν ἐπὶ θλῖψιν προσδέχου͵ // ἐλπίδα ἐπ΄ ἐλπίδι͵ // ἔτι μικρὸν ἔτι μικρὸν // διὰ φαυλισμὸν χειλέων διὰ γλώσσης ἑτέρας͵ ...».
(Ἤτοι, θλῖψις ἐπάνω στή θλῖψι νά περιμένης, // ἐλπίδα ἐπάνω στήν ἐλπίδα· // ἀκόμη
λίγο, ἀκόμη λίγο. // Μέ λόγια περιφρονητικά καί μέ γλῶσσα ξένη // θά μιλήσω σέ
αὐτόν τόν λαό) (Ἡσαϊας κη’ 10-11).
Λοιπόν,
κατά τούς θεοφόρους Πατέρες, ὁ “Λέων Ἐγείγερται”, ὁ “Λαός ἐξεγείγερται”. Ἱερός
λαός καί ἡρωϊκός Ἡγέτης πρό ὀφθαλμῶν.
{Σχίζει τά Ἀρχιερατικά ἄμφια} [Δέν χρειάζονται μάρτυρες]: «Ὁ δὲ ἀρχιερεὺς διαρρήξας τοὺς χιτῶνας αὐτοῦ λέγει͵ Τί ἔτι χρείαν
ἔχομεν μαρτύρων;
14.64 ἠκούσατε τῆς βλασφημίας· τί ὑμῖν φαίνεται; οἱ δὲ
πάντες κατέκριναν αὐτὸν ἔνοχον εἶναι θανάτου»
(Μαρκ.
ιδ’ 63-64). [Καταδίκη Κυρίου]: (Καὶ ὁ ἀρχιερεύς, // σκίζοντας τὰ ἱμάτιά του, λέγει: // "Τί ἄλλη ἀνάγκη ἔχουμε ἀπὸ μάρτυρες; // Ἀκούσατε τὴ βλασφημία! // Τί
σᾶς φαίνεται; // Καὶ ὅλοι τὸν καταδίκασαν ὡς ἔνοχο θανάτου)._ |
Σχετικές ἀναρτήσεις:
Γ. Ukraine and the greek orthodox patriarchate of constantinople, by @johnkiriakou https://t.co/dlzrqpya2i — john kiriakou (@johnkiriakou) march 11, 2025
| |
| |
| |
| |
|
| |
|