Τετάρτη 9 Μαρτίου 2016

Οι Οικουμενιστές της "ΑΝΟΧΗΣ" και της ανεκτικότητας δεν έχουν ούτε Ιερό, ούτε Όσιο!

'Ατιμα και πονηρά των Αρβανιτών Λιάπηδων και Λαππάδων...

Είναι ΑΛΗΘΕΙΑ ότι ΕΒΓΑΛΕ τον ΣΤΑΥΡΟ ΕΝΕΚΑ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΩΝ «Προσφύγων»???
IERONYMOS-XORIS-STAVRO

Γράφει ο Νίκος Χειλαδάκης


Μας έστειλαν μια φωτογραφία η οποία πράγματι μας γεννά πολλά ερωτηματικά, για να μην προχωρήσουμε αμέσως σε αισθήματα αγανάκτησης και οργής.
Ο αρχιεπίσκοπος επισκέφτηκε τα περίφημα Hotspot των προσφύγων, για να εκφράσει την αλληλεγγύη του και την βοήθεια της εκκλησίας και επειδή η συντριπτική πλειοψηφία των προσφύγων είναι μουσουλμάνοι, έβγαλε τον παραδοσιακό αρχιεπισκοπικό του σταυρό ή τηνχριστιανική εικόνα που συνήθως φέρει στο στήθος για να… μην τους προκαλέσει!!!
Αν αλληθεια  είναι αυτός ο λόγος που δεν βλέπουμε να υπάρχει άλλος, τότε ντροπή!
Αυτοί δεν είναι Ιεράρχες της Ελληνικής Ορθοδόξου Εκκλησίας, αλλά μελη μη κυβερνητικών παγκοσμιοποιητικών οργανώσεων που το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι να προωθηθεί η πολυπολιτισμική Νέα Τάξη, ενώ για τα σχέδια ισλαμοποίησης της χώρας,… σκασίλα τους!
         Και εις ανώτερα!

ΝΙΚΟΣ ΧΕΙΛΑΔΑΚΗΣ
Δημοσιογράφος-Συγγραφέας-Τουρκολόγος
www.nikosxeiladakis.gr

ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΙΑΚΩΒΟΣ ΤΣΑΛΙΚΗΣ - ΟΜΙΛΙΑ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ



Τρισάγιος ύμνος-Δύναμις (Καλογήρου). Ήχος α΄ HD


Όταν "τα όργανα του κράτους" υποχωρούν σε λαθρομετανάστες που φωνάζουν "αέρα"!


ΠΡΟΣ ΕΛΛΗΝΕΣ: ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ!!! (βίντεο)

Πῶς κατάντησε ἕνας ἡρωϊκὸς λαὸς μακριὰ ἀπὸ τὸν Θεό! Τώρα ἀντιστράφηκαν οἱ ὅροι: οἱ λαθρομετανάστες φωνάζουν "ἀέρα" καὶ οἱ Ἕλληνες φεύγουμε ἔντρομοι! Καὶ συνεχίζουμε νὰ ἀφήνουμε τὴν πορεία μας στὰ χέρια τοῦ κάθε Τσίπρα, συνεχίζουμε νὰ μένουμε ἀμετανόητα μακριὰ ἀπὸ Αὐτὸν ποὺ κρατεῖ στὰ χέρια Του τὴν πορεία τοῦ κόσμου!



Αντικανονικά και πονηρά προχωρούν όλα, όπως τα σχεδιάζουν οι Οικουμενιστές για την ληστρική Πανορθόδοξο Σύνοδο!


Εκκωφαντική απουσία αντιοικουμενιστών Αρχιερέων, ιερέων και λαϊκών στην Πανορθόδοξη, στην αντιπροσωπεία της Εκκλησίας της Ελλάδος!

Συνήλθε σήμερα Τρίτη, 8 Μαρτίου 2016, στην πρώτη Συνεδρία της εκτάκτου Συγκλήσεώς της, η Ιερά Σύνοδος της Ιεραρχίας της Εκκλησίας της Ελλάδος, υπό την Προεδρία του Μακαριωτάτου Αρχιεπισκόπου Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ. Ιερωνύμου, στην Αίθουσα Συνεδριών της Ιεράς Συνόδου της Ιεραρχίας.

Περί αγάπης και αληθείας προς τους αιρετικούς


Πολύ συχνά στα θέματα της Πίστεως και της προασπίσεώς της, προβάλλεται -συνήθως από νεωτεριστές, όπως λ.χ. τους οικουμενιστές κ.α.- το επιχείρημα αφ’ ενός της «αγάπης» προς τους καινοτόμους, τους αιρετικούς, τους αιρετίζοντες Ορθοδόξους κ.λπ., αφ’ ετέρου δε της «αποφυγής της κατακρίσεώς» τους. Σκοπός αλλά και επιτυγχανόμενο αποτέλεσμα της προβολής αυτού του επιχειρήματος είναι η άμβλυνση των αποστάσεων μεταξύ των «χριστιανικών ομολογιών» και των θρησκειών.
Η παρούσα μελέτη, θα προσπαθήσει να προσεγγίσει λίγο πιο προσεκτικά (όχι πλήρως, αλλά πάντως το κατά δύναμιν βαθύτερα) το θέμα τούτο της αγάπης προς τους αιρετικούς και πώς αυτή νοείται, πάντοτε βάσει αντιπροσωπευτικών διδασκαλιών, οι οποίες απηχούν τη διαχρονική φωνή της Εκκλησίας μας, την «consensus Ecclesiae», δηλ. την «ομοφωνία της Εκκλησίας».
Η πεποίθηση της Εκκλησίας, όπως προκύπτει από αυτά που μας παρέδωκαν όλοι οι φίλοι του Θεού, οι Άγιοι, είναι ότι αγάπη χωρίς την αλήθεια δεν νοείται, διότι αγάπη εν τω ψεύδει δεν είναι αληθής αγάπη, αγάπη εκ Θεού. Πρέπει παραλλήλως τόσο να διαφυλάσσεται η αγάπη, όσο και να προφυλάσσεται η αλήθεια, «και την αγάπην φυλάττεσθαι και την αλήθειαν εκδικείσθαι».

Ο Όσιος Θεοφύλακτος ο Ομολογητής Επίσκοπος Νικομήδειας (8 Μαρτίου)


῞Οταν οἱ Ἅγιοι ἦταν ἀσυμβίβαστοι μὲ τοὺς αἱρετικοὺς καὶ δὲν ἐφοβοῦντο μήπως, ἐλέγχοντας τοὺς "Οἰκουμενιστὲς" τοῦ καιροῦ τους, χάσουν τὸν θρόνο τους, ἀλλὰ τοὺς θύμιζαν κατὰ πρόσωπο ὅτι ἡ περιφρόνηση τῆς μακροθυμίας τοῦ Θεοῦ ὁδηγεῖ σὲ ὄλεθρο!

Ὁ Ὅσιος Θεοφύλακτος καταγόταν ἀπὸ τὴν Ἀνατολὴ καὶ ἔζησε κατὰ τοὺς χρόνους τοῦ αὐτοκράτορα Λέοντος τοῦ Δ’ (775 – 780 μ.Χ.). Λόγω τῆς μεγάλης του παιδείας καὶ πρὸς συνέχιση τῶν σπουδῶν του ἦλθε στὴν Κωνσταντινούπολη, ὅπου γρήγορα ἀπέκτησε φήμη σοφοῦ καὶ δημιούργησε φιλικὲς σχέσεις μὲ ἀνώτερους κρατικοὺς λειτουργοὺς καὶ ἀξιωματούχους, καθὼς καὶ μὲ τὸν μετέπειτα Πατριάρχη Ταράσιο, ποὺ ἦταν τότε πρωτοσηκρίτης.

Τρίτη 8 Μαρτίου 2016

Αυγουστίνος Καντιώτης: Η βουλή θέλει εξορκισμό από τον Άγιο Πορφύριο! Δεν θα ήταν υπερβολή αν συμπεριελάμβανε και την σύνοδο...που τον πολεμούσαν

Ο μακαριστός Επίσκοπος Φλωρίνης Αυγουστίνος Καντιώτης μιλάει για τους Έλληνες πολιτικούς  και την σύνοδο...που τον πολεμούσαν kantiotis


Εξηγεί ότι το Ελληνικό κοινοβούλιο δεν χρειάζεται πλέον αγιασμό αλλά εξορκισμό για να φύγουν τα δαιμόνια.
Και καλεί μάλιστα τον Άγιο Πορφύριο να πραγματοποιήσει τον Εξορκισμό.
Δεν θα ήταν υπερβολή αν συμπεριελάμβανε και την σύνοδο...
Δημοσιεύουμε την συγκλονιστική ομιλία του μακαριστού Καντιώτη, μιας και το επιβάλλουν οι ημέρες.
<

Ο θεολογικός εκμοντερνισμός (στην Ορθοδοξία και στη Δύση), η Ι. Μητρ. Δημητριάδος και η ζωντανή Ιερή Παράδοση

 

[..]Η δική μας ευθύνη (όσων θέλουμε να είμαστε Ορθόδοξοι) είναι να αγωνισθούμε ενωμένοι για να γνωρίσουμε, να βιώσουμε, να διατηρήσουμε ανόθευτη και να μεταδώσουμε την Πίστη των πρώτων χριστιανικών αιώνων, δηλαδή την Ορθοδοξία, στο σύγχρονο άνθρωπο. Ζωντανοί φορείς αυτής της Πίστης είναι οι σύγχρονοι Γέροντες και πνευματικοί Πατέρες (όχι οι μοντέρνοι εκσυγχρονιστές ακαδημαïκοί θεολόγοι)[..]
 
Ταγαράκης Χρήστος

Τόση αγάπη για τους πρόσφυγες λέγεται ... φασισμός! Κι αυτόν υπηρετούν οι Οικουμενιστές Αρχιερείς!


Ιγνάτιος Λαρίσης: Για το θεαθήναι...!
Πηγή 
Ο Δεσπότης Λάρισας Ιγνάτιος Λάππας, ο διώκτης των Αγωνιζομένων Χριστιανών  και οι μετ΄αυτού σε εκδήλωση φιέστα για τους πρόσφυγες...!


Τόση αγάπη για τους πρόσφυγες λέγεται ... φασισμός! 
Υπάρχει ένας Οργανισμός Ηνωμένων Εθνών. Τόσο «Ηνωμένων» που ορισμένοι διαθέτοντες πυρηνικά όπλα, 5 στον αριθμό, μπορούν να προβάλλουν βέτο στους υπόλοιπους 188, όποτε γουστάρουν. 
Ο Οργανισμός αυτός έχει ιδιαίτερη ευαισθησία στους πρόσφυγες. Μόνο που για τους πολέμους που δημιουργούν τους πρόσφυγες κάνει την πάπια. Ψελλίζει κάτι ευχολόγια και μπροστά στους αυτουργούς παθαίνει γλωσσοδέτη.

ΕΠΕΙΓΟΝ: Έλληνες, κάτοικοι ακριτικών περιοχών εγκαταλείπουν τα σπίτια τους και τα χωριά τους. Κατασκοτώθηκαν οι Κολοκοτρωναίοι να διώξουν το γενοκτόνο Ισλάμ από τούτο τον ευλογημένο τόπο, και, μέσα σε μία δεκαετία εκατομμύρια 25άρηδες μουσουλμάνοι εισέρχονται δόξη και τιμή. Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΜΑΣ

http://opaidagogos.blogspot.gr/
Θ α ξεκινήσω, όπως κάθε βράδυ πράττουν τα γνωστά κοπροκάναλα, με μια «συγκινητική» ιστορία, την οποία, ίσως, πολύ σύντομα, θα ζήσουμε στο μέλλον.

Έλληνες, οικογένειες, παιδιά και ηλικιωμένοι κάτοικοι ακριτικών περιοχών, όπως το Κιλκίς, παίρνοντας στην αγκαλιά τους τα λιγοστά τους υπάρχοντα, αναγκάστηκαν να εγκαταλείψουν τα σπίτια τους και τα χωριά τους, διότι εξαθλιωμένες ομάδες Αφγανών, Μαροκινών, Πακιστανών και άλλων μουσουλμάνων, «προσφύγων», περιφέρονται στα χωριά τους απειλώντας …

Ήδη οι πρώτες «ροές» Ελλήνων «μεταναστών» εμφανίστηκαν στην Θεσσαλονίκη, στην Λάρισα, στην Αθήνα και σε άλλες πόλεις της Επικράτειας. Τα 5 περίπου εκατομμύρια των «προσφύγων» που βρίσκονται στην Ελλάδα, δηλώνουν πως, εφ’ όσον η Ευρώπη έκλεισε τις πύλες της, δεν πρόκειται να επιστρέψουν στην φρίκη, τον πόλεμο και την πείνα των χωρών καταγωγής τους, οι οποίες, βέβαια, δεν τους δέχονται.
Εκπρόσωποι των προσφύγων, αντιμετωπίζουν με κατανόηση το ενδεχόμενο να ριζώσουν στην Ελλάδα, μία χώρα με πλούσιο μουσουλμανικό παρελθόν. Παραπέμπουν δε και σε σχετικές μελέτες «Ελλήνων» ιστορικών-Ρεπούση, Λιάκος, Βερέμης- όπου εξαίρεται η αγαστή συνοίκηση και συμβίωση Ρωμιών και Τούρκων.

Το δε υπουργείο Παιδείας μελετά σοβαρά το ενδεχόμενο να ανοίξουν και πάλι τα παρατημένα σχολειά στα χωριά νησιών και απομακρυσμένων περιοχών, να προσλάβει και μουσουλμάνους δασκάλους, για να μην στερηθούν τα προσφυγόπουλα το πανανθρώπινο αγαθό της Παιδείας.
Ταυτόχρονα οι ροές από την Τουρκία συνεχίζονται με αυξανόμενο ρυθμό και σύμφωνα με τις πιο αισιόδοξες προβλέψεις, ενδέχεται το 2020 η Ελλάδα να έχει πληθυσμό γύρω στα 20 εκατομμύρια, εκ των οποίων τα 12 περίπου θα είναι μουσουλμάνοι.

Η Ευρωπαϊκή Ένωση και οι θεσμοί, ενώπιον αυτής της θετικής εξέλιξης και στάσης της χώρας μας, που δέχτηκε να
θυσιαστεί φιλοξενώντας, μόνο αυτή, τους πρόσφυγες, χαλάρωσε τα μνημονιακά μέτρα και προβλέπει φρενήρη ανάπτυξη τα επόμενα χρόνια. Ο δε καγκελάριος Β. Σόιμπλε δήλωσε έμπλεος χαράς και ικανοποίησης, ότι απομακρύνθηκε οριστικά το ενδεχόμενο ενός Grexit και προσβλέπει στην συνεργασία των δύο χωρών.

Ο Έλληνας πρωθυπουργός εξέφρασε την ικανοποίησή του και δήλωσε ότι η ελληνική πολιτεία θα κάνει τα πάντα ώστε οι μουσουλμάνοι φίλοι μας να ενσωματωθούν στον εθνικό κορμό και θα πατάξει αμείλικτα τις ακροδεξιές, φασιστικές, ρατσιστικές ομάδες που αντιδρούν σ’ αυτό το ενδεχόμενο.

ΙΣΛΑΜ ...
Διαβάζω από την Ιστορία του Ελληνικού Έθνους της Εκδοτικής Αθηνών (σελ. 39, τόμ. ΙΓ), το κείμενο, όχι ενός «φανατικού» θεολόγου, αλλά ενός πανθομολογουμένως εθνικού ιστορικού, που κανείς εχέφρων δεν αμφισβητεί το κύρος και την αξιοπιστία του, του Απόστολου Βακαλόπουλου.

«Σύμφωνα με την βασική αρχή της ισλαμικής θρησκείας ο κόσμος διαιρείται σε δύο μέρη, στην επικράτεια του Ισλάμ (Dar el Islam) και στην επικράτεια των απίστων (Dar el Harb), δηλαδή του πολέμου. Ο ιερός πόλεμος (Gihad) εναντίον των απίστων για την συνεχή επέκταση της επικράτειας του Ισλάμ αποτελεί, μαζί με το καθήκον της προσευχής, την ουσία της μωαμεθανικής θρησκείας.

Σύμφωνα με το ίδιο το Κοράνι, οι άπιστοι είναι μιαρά όντα, εναντίον των οποίων πρέπει να μάχεται ο πιστός ώσπου να ομολογήσουν ότι δεν υπάρχει άλλος θεός εκτός από τον Αλλάχ. Ο πόλεμος εναντίον των απίστων είναι επομένως κατάσταση μόνιμη και φυσική, η ειρήνη αντίθετα παροδική ανάπαυλα που επιτρέπεται για περιορισμένο χρονικό διάστημα (10 χρόνια), όταν για λόγους ανώτερης βίας η νικηφόρα συνέχιση του πολέμου καθίσταται αδύνατη.

Μόλις όμως οι συνθήκες το επιτρέπουν, η επανάληψη του πολέμου αποτελεί υποχρέωση γιατί ο προφήτης διδάσκει: “μην επικαλείσθε την ειρήνη όταν είσθε ισχυρότεροι”. Ο πόλεμος εναντίον των απίστων πρέπει να συνεχίζεται με σκοπό την πλήρη εξολόθρευσή τους και μόνο οι γυναίκες, τα παιδιά και οι γέροντες εξαιρούνται από τη σφαγή… Οι περιουσίες των απίστων περιέρχονται στους πιστούς…».

Όποιος τα αμφισβητεί αυτά εθελοτυφλεί. Αν συνεχιστεί η εισβολή- γιατί δεν πηγαίνουν προς τις χώρες των ομοθρήσκων τους; το ερώτημα παραμένει- αν εμείς οι λιγοστοί Έλληνες συνεχίσουμε να ανεχόμαστε τους μηρυκασμούς και τις γελοιότητες περί φιλοξενίας, ας ετοιμαστούμε για το…Dar el Islam.

ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ Tά Μέσα Μαζικῆς Ἐξαπάτησης ἐνορχηστρωμένα μᾶς λένε ψέματα! Τόσο γιά τούς πρόσφυγες πού ΔΕΝ εἶναι Σύριοι, ὅσο καί γιά τίς δῆθεν "συμφορές" τους! (βίντεο)

Ὁ Λυκοῦργος Μαρκούδης στήν ἐκπομπή «Γράμματα Σπουδάματα» ἀπό τό 4Ε,
μέ τόν Δάσκαλο καί Θεολόγο Δημήτρη Νατσιό πού ἔγινε στίς 27/1/2016.

ΣΟΚΑΡΕΙ ΜΕ ΤΙΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ ΤΟΥ :


Ἀκολουθεῖ βίντεο:


Ο Λυκούργος Μαρκούδης στην εκπομπή «Γράμματα Σπουδάματα» από το 4Ε, με τον Δάσκαλο και Θεολόγο Δημήτρη Νατσιό που έγινε στις 27/1/2016.
Ο Λυκούργος Μαρκουδής είναι διευθυντής στον ραδιοφωνικό σταθμό Πειραϊκής Εκκλησίας.

Κυριακή 6 Μαρτίου 2016

ΠΡΟΦΗΤΙΚΗ ΟΜΙΛΙΑ ΤΟΥ ΜΑΚΑΡΙΣΤΟΥ Π. ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΡΟΔΡΟΜΟ ΤΟΥ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ - ΤΟΥΣ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΝ Ε.Ε. ΤΗΝ 15.11.1981 Π.Δ. « ΔΑΝΙΗΛ »


Νά ξέ­ρε­τε ὅ­μως, ὅ­τι ὁ Οἰ­κου­με­νι­σμός εἶ­ναι ὁ τε­λευ­ταῖ­ος πρό­δρο­μος τοῦ Ἀν­τι­χρί­στου· δι­ό­τι ὅ­ταν θά γί­νη μιά ἰ­σο­πέ­δω­σις θρη­σκευ­τι­κή καί πο­λι­τι­κή, κυ­βερ­νη­τι­κή, καί θά ὑ­πάρ­ξη ἕ­νας μό­νον πού θά κυ­βερ­νή­ση τόν κό­σμον, αὐ­τός ὁ ἕ­νας κα­τά τήν Ἁ­γί­αν Γρα­φήν καί τούς Πα­τέ­ρες, (ἔρ­χον­ται δέ τά Πρω­τό­κολ­λα τῶν Σο­φῶν τῆς Σι­ών πλά­ϊ νά μᾶς τό ποῦν, πού εἶ­ναι τε­λεί­ως ἀ­νε­ξάρ­τη­ρα ἀ­πό τήν Ἁ­γί­αν Γρα­φήν, εἶ­ναι προ­ϊ­όν­τα τῶν Ἑ­βραί­ων), αὐ­τός θά εἶ­ναι ὁ Ἀν­τί­χρι­στος.

     Ἀλ­λα τόν οἰ­κο­νο­μι­κόν συ­νε­ται­ρι­σμόν πού λέ­γε­ται Ε. Ε. ἐν­δι­α­φέ­ρει. Γι’ αὐ­τό ἔρ­χε­ται καί λέ­ει στή Βου­λή τῶν Ἑλ­λή­νων ὅ­τι θά εἰ­σα­χθῆ αὐ­τός ὁ νό­μος, ἐ­κεῖ­νος ὁ νό­μος κ.τ.λ.. Φέ­ρ’ εἰ­πεῖν: οἱ Χι­λια­σταί θά κι­νοῦν­ται ἔ­τσι, οἱ ὁ­μο­φυ­λό­φι­λοι, θά γί­νη νό­μος καί θά ἀ­μνη­στευ­θοῦν, ἡ μοι­χεί­α θά ἀ­μνη­στευ­θῆ, οἱ ἀμ­βλώ­σεις, οἱ ἐ­κτρώ­σεις θά γί­νη νό­μος νά ἀ­μνη­στευ­θοῦν, δέν θά κα­τα­δι­κά­ζε­ται πλέ­ον οὔ­τε ὁ για­τρός οὔ­τε ὁ ἄν­θρω­πος, ἡ γυ­ναί­κα πού κά­νει ἄμ­βλω­σι, ἔ­κτρω­σι· ὄ­χι. Αὐ­τά για­τί; Λέ­ει γιά νά ἔ­χω­με προ­σαρ­μο­γή ἀ­πό νο­μο­θε­τι­κῆς πλευ­ρᾶς μέ τήν Εὐ­ρώ­πη! Για­τί; Γιά ποι­όν λό­γο; Γιά νά ’­χω­με Ἡ­νω­μέ­νη Εὐ­ρώ­πη· γιά νά πρέ­πη νά σκε­φτώ­μα­στε ὅ­λοι τό ἴ­διο!...
ΠΡΟΦΗΤΙΚΗ ΟΜΙΛΙΑ ΤΟΥ ΜΑΚΑΡΙΣΤΟΥ Π. ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΡΟΔΡΟΜΟ ΤΟΥ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ - ΤΟΥΣ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΝ Ε.Ε. ΤΗΝ 15.11.1981 Π.Δ.  « ΔΑΝΙΗΛ »
Προ­σέξ­τε σ’ αὐ­τό τό ση­μεῖ­ο· ἴ­σως ἐ­δῶ θά κα­τα­λά­βε­τε τό κλει­δί, τό για­τί ἐ­δι­ώ­κον­το οἱ Χρι­στια­νοί. Εἶ­ναι ἕ­να πα­ρά πο­λύ ση­μαν­τι­κό ση­μεῖ­ο, πού πι­θα­νῶς νά σᾶς λυ­θῆ μιά ἀ­πο­ρί­α. Βέ­βαι­α πολ­λοί ἄρ­χον­τες με­τά τόν Να­βου­χο­δο­νό­σο­ρα τό εἶ­χαν ἐ­πι­χει­ρή­σει αὐ­τό, ὅ­πως καί οἱ Ρω­μαῖ­οι τό εἶ­χαν ἐ­πι­χει­ρή­σει, ὅ­πως καί σή­με­ρα ἐ­πι­χει­ρεῖ­ται αὐ­τό. Ξέ­ρε­τε πῶς ἐ­πι­χει­ρεῖ­ται αὐ­τό σή­με­ρα; Μέ τόν Οἰ­κου­με­νι­σμόν!
Ὅ­ταν ἐ­πί πα­ρα­δείγ­μα­τι λέ­με: «Τί θά πῆ εἴ­σα­στε Ὀρ­θό­δο­ξοι; τί θά πῆ εἴ­σα­στε Ρω­μαι­ο­κα­θο­λι­κοί; Τί­πο­τα. Μπο­ροῦ­με νά τά βά­λω­με αὐ­τά σ’ ἕ­να χαρ­μά­νι καί νά βγά­λω­με ἕ­να και­νούρ­γιο πρᾶγ­μα». Μά­λι­στα, ἐ­σχε­δι­ά­ζε­το νά γί­νη στήν Ἀ­με­ρι­κή ἕ­νας να­ός, ὁ ὁ­ποῖ­ος θά εἶ­χε μί­αν σκε­πήν, ἀλ­λά μέ­σα θά ἦ­ταν τρεῖς να­οί, ἤ τέσ­σε­ρεις να­οί, ἴ­σως πέν­τε. Ἀ­κοῦ­στε· θά ἦ­ταν οἱ Ὀρ­θό­δο­ξοι, οἱ Ρω­μαι­ο­κα­θο­λι­κοί, οἱ Πρω­τε­στάν­ται, οἱ Μω­α­με­θα­νοί καί οἱ Ἑ­βραῖ­οι. Ὅ­λοι θά ἦ­σαν κά­τω ἀ­πό τά ἴ­δια κε­ρα­μί­δια, κά­τω ἀ­πό τήν ἰ­δί­αν σκε­πήν.
Αὐ­τό ἦ­ταν ἕ­να ἐ­πι­χεί­ρη­μα, νά δο­θῆ σάρ­κα καί ὀ­στᾶ στήν ἰ­δέ­α τοῦ Οἰ­κου­με­νι­σμοῦ. Καί  σή­με­ρα ὁ Οἰ­κου­με­νι­σμός ὑ­πάρ­χει, καί ὅ­πως θά γνω­ρί­ζε­τε εἶ­ναι ὁ ὑ­π’ ἀ­ριθ­μόν (1) ἕ­να ἐ­χθρός, ὄ­χι μό­νον τῆς Ὀρ­θο­δο­ξί­ας ἁ­πλῶς, ἀλ­λά καί γε­νι­κά τοῦ Χρι­στι­α­νι­σμοῦ.
Δέν εἶ­ναι πολ­λά χρό­νια, λί­γο με­τά τό 1970, ὅ­ταν στίς ἐ­φη­με­ρί­δες ἐ­γρά­φον­το κά­τι ἄρ­θρα ὑ­πέρ τοῦ Μω­α­με­θα­νι­σμοῦ· καί μά­λι­στα σέ μιά, θά λέ­γα­με, δι­πλω­μα­τι­κή σχέ­σι μέ τήν Αἴ­γυ­πτο, ὅ­τι ἡ ἡ­μέ­ρα πού οἱ Χρι­στια­νοί θά ἑ­νω­θοῦν μέ τούς Μω­α­με­θα­νούς εἶ­ναι πο­λύ κον­τά. Ἀ­κού­σα­τε;... Εἶ­ναι ἀ­πί­θα­νο, εἶ­ναι δη­λα­δή ἀ­δι­α­νό­η­τα πράγ­μα­τα. Αὐ­τά, ἐ­πι­χει­ροῦν­ται καί τε­λε­σι­ουρ­γοῦν­ται αὐ­τήν τήν στιγ­μή. Εἶ­ναι ἡ­γε­μο­νι­κή τε­λε­σι­ουρ­γί­α αὐ­τή.
Ποι­ός ὁ σκο­πός; Βέ­βαι­α εἶ­ναι σχέ­δια τῶν Ἑ­βραί­ων αὐ­τά, τοῦ παγ­κο­σμί­ου Σι­ω­νι­σμοῦ, ὥ­στε μέ τόν Οικουμενισμό νά δη­μι­ουρ­γή­σουν μί­α θρη­σκευ­τι­κήν ἑ­νό­τη­τα τῶν λα­ῶν, δῆ­θεν ἐν ὀ­νό­μα­τι τῆς εἰ­ρή­νης, ἐ­νῶ στήν πραγ­μα­τι­κό­τη­τα εἶ­ναι διά τήν ὑ­πο­τα­γήν τοῦ κό­σμου σέ μί­α παγ­κο­σμί­α κυ­βέρ­νη­σι.
Μά­λι­στα τήν πρω­το­χρο­νιά τοῦ 1980, ἕ­νας πο­λι­τι­κός τῆς Ἑλ­λά­δος, εἶ­χε μι­λή­σει γι’ αὐ­τήν τήν παγ­κο­σμί­αν κυ­βέρ­νη­σιν, ὅ­τι δέν ἀρ­γεῖ ἡ ἡ­μέ­ρα πού θά ἔρ­θη αὐ­τή ἡ παγ­κο­σμί­α κυ­βέρ­νη­σι.
 Ξε­κι­νοῦν ὅ­μως ἀ­πό τόν θρη­σκευ­τι­κόν το­μέ­α, για­τί, ὅ­πως ξέ­ρε­τε, ὁ θρη­σκευ­τι­κός το­μεύς εἶ­ναι ἐ­κεῖ­νος ὁ ὁ­ποῖ­ος χω­ρί­ζει τούς λα­ούς. Καί αὐ­τή τή στιγ­μή, ἐ­πί πα­ρα­δείγ­μα­τι, εἴ­δα­τε πῶς κι­νοῦν­ται οἱ Ἄ­ρα­βες; Δέν πο­λι­τι­κο­λο­γῶ μ’ αὐ­τά πού λέ­γω· θέ­λω νά σᾶς δώ­σω νά δῆ­τε τό φόν­το τῶν πραγ­μά­των· δι­ό­τι εἶ­ναι Μου­σουλ­μά­νοι καί στρέ­φον­ται ἐ­ναν­τί­ον τῶν Χρι­στια­νῶν.
 Ἀν­τι­θέ­τως οἱ ἴ­διοι θέ­λουν νά εἶ­ναι ἡ­νω­μέ­νοι, ἄλ­λο ἄν δέν τό κα­τα­φέρ­νουν αὐ­τό τό πρᾶγ­μα· ἕ­τε­ρον ἑ­κά­τε­ρον. Λέ­γον­ται ἀ­δελ­φοί Μου­σουλ­μά­νοι, ὅ­πως θά λε­γό­μα­στε ἐ­μεῖς ἀ­δελ­φοί Χρι­στια­νοί.
Νά ξέ­ρε­τε ὅ­μως, ὅ­τι ὁ Οἰ­κου­με­νι­σμός εἶ­ναι ὁ τε­λευ­ταῖ­ος πρό­δρο­μος τοῦ Ἀν­τι­χρί­στου· δι­ό­τι ὅ­ταν θά γί­νη μιά ἰ­σο­πέ­δω­σις θρη­σκευ­τι­κή καί πο­λι­τι­κή, κυ­βερ­νη­τι­κή, καί θά ὑ­πάρ­ξη ἕ­νας μό­νον πού θά κυ­βερ­νή­ση τόν κό­σμον, αὐ­τός ὁ ἕ­νας κα­τά τήν Ἁ­γί­αν Γρα­φήν καί τούς Πα­τέ­ρες, (ἔρ­χον­ται δέ τά Πρω­τό­κολ­λα τῶν Σο­φῶν τῆς Σι­ών πλά­ϊ νά μᾶς τό ποῦν, πού εἶ­ναι τε­λεί­ως ἀ­νε­ξάρ­τη­ρα ἀ­πό τήν Ἁ­γί­αν Γρα­φήν, εἶ­ναι προ­ϊ­όν­τα τῶν Ἑ­βραί­ων), αὐ­τός θά εἶ­ναι ὁ Ἀν­τί­χρι­στος.
Ἔ­τσι ὁ Οἰ­κου­με­νι­σμός χα­ρα­κτη­ρί­στη­κε ἀν­τί­χρι­στον σύ­στη­μα,  ἀ­πό τούς με­γα­λυ­τέ­ρους θε­ο­λό­γους τῆς ἐ­πο­χῆς μας, ὅ­πως ἀ­πό τόν μα­κα­ρί­την τόν π. Ἰ­ου­στῖ­νο Πό­πο­βιτς, Σέρ­βο, ἀλ­λά καί ἀ­πό ἄλ­λους ἐ­πι­φα­νεῖς θε­ο­λό­γους Ὀρ­θο­δό­ξους. Χω­ρίς δη­λα­δή πε­ρι­στρο­φές.
Ἔ­τσι ἐ­δῶ ὁ Να­βου­χο­δο­νό­σορ θέ­λει νά δη­μι­ουρ­γή­ση ἕ­ναν θρη­σκευ­τι­κόν οἰ­κου­με­νι­σμόν. Δη­λα­δή βλέ­πει κα­νέ­νας ὅ­τι οἱ ρί­ζες πραγ­μά­των πού ἐ­πι­χει­ροῦν­ται στήν ἐ­πο­χή μας δέν εἶ­ναι και­νούρ­γι­ες· εἶ­ναι πα­λι­ές, εἶ­ναι πο­λύ βα­θει­ές, ἀ­νή­κουν μέ­σα στήν Ἱ­στο­ρί­α.
 Ἀλ­λά ὁ Να­βου­χο­δο­νό­σορ ἤ­θε­λε νά ἐ­πι­τύ­χη καί κά­τι ἄλ­λο· ἤ­θε­λε νά ἐ­πι­τύ­χη μί­αν ἐ­θνι­κή ἑ­νό­τη­τα· καί αὐ­τή ἦ­ταν, ἄν ὅ­λοι οἱ ὑ­πό κα­το­χήν λα­οί, ἐ­λά­τρευ­αν τόν θε­όν Μαρ­δούχ, καί ἔ­τσι δέν ἤ­τα­νε πο­λύ εὔ­κο­λο νά ὑ­πάρ­ξη μί­α ἐ­πα­νά­στα­σις ἐκ μέ­ρους ἑ­νός λα­οῦ, ὁ ὁ­ποῖ­ος  σι­γά-σι­γά, ἀ­φοῦ θά ἐ­λά­τρευ­ε τόν Μαρ­δούχ, τόν πο­λι­οῦ­χον τῆς Βα­βυ­λῶ­νος, θά ἠ­σθά­νε­το ὅ­τι στρέ­φε­ται ἐ­ναν­τί­ον τῆς Βα­βυ­λῶ­νος ὡς εἰς τόν θε­όν τῆς Βα­βυ­λῶ­νος.
Ξέ­ρου­με ὅ­τι οἱ Ρω­μαῖ­οι αὐ­το­κρά­το­ρες θε­ο­ποι­οῦ­σαν τόν ἑ­αυ­τόν τους. Ἡ θε­ο­ποί­η­σις τῶν αὐ­το­κρα­τό­ρων δέν ἔ­χει ἁ­πλῶς θρη­σκευ­τι­κόν χα­ρα­κτῆ­ρα, ἀλ­λά καί πο­λι­τι­κόν· δι­ό­τι μό­λις ἀ­νε­κυ­ρήσ­σε­το ἕ­νας αὐ­το­κρά­τωρ, ἀ­μέ­σως ἔ­φτια­χναν ἀ­γάλ­μα­τά του σ’ ὅ­λη τήν ρω­μα­ϊ­κήν ἐ­πι­κρά­τεια, καί δι­ε­τάσ­σον­το ὅ­λοι οἱ ὑ­πό κα­το­χήν λα­οί νά προ­σκυ­νοῦν τό ἄ­γαλ­μα τοῦ θε­οῦ αὐ­το­κρά­το­ρος καί νά προ­σφέ­ρουν εἰς αὐ­τό θυ­σί­ες. Για­τί; Χά­ριν πο­λι­τι­κῆς ἑ­νό­τη­τος. Εἶ­ναι κά­τι ἀ­νά­λο­γο πού σή­με­ρα συμ­βαί­νει μέ τήν  Ε. Ε. (Ε.Ο.Κ.). Προ­σέξ­τε νά ἰ­δῆ­τε.
Σᾶς εἶ­πα δέν εἶ­ναι και­νούρ­για πράγ­μα­τα· εἶ­ναι πο­λύ-πο­λύ πα­λιά αὐ­τά. Ἡ Ε.Ε. εἶ­ναι ἕ­νας οἰ­κο­νο­μι­κός ὀρ­γα­νι­σμός. Φαι­νο­με­νι­κά εἶ­ναι ἕ­νας οἰ­κο­νο­μι­κός ὀρ­γα­νι­σμός, όμως εἶ­ναι κά­τι πο­λύ πε­ρισ­σό­τε­ρο. Ἄν ἀ­νοί­ξε­τε τήν πα­λιά ἐγ­κυ­κλο­παί­δεια τοῦ Πυρ­σοῦ, ὑ­πάρ­χει ἕ­να πο­λύ με­γά­λο ἄρ­θρο πού ἀ­να­φέ­ρεται σ’ αὐ­τήν τήν ἀ­πό­πει­ρα τῆς Ἡ­νω­μέ­νης Εὐ­ρώ­πης, εὐ­θύς με­τά τόν Α’ παγ­κό­σμιον πό­λε­μον, μέ ξε­κί­νη­μα τήν οἰ­κο­νο­μι­κήν ἑ­νό­τη­τα τῆς Εὐ­ρώ­πης καί μέ τέλος, τήν πο­λι­τι­κήν ἑ­νό­τη­τα τῆς Εὐ­ρώ­πης.
Ἄς ὑ­πο­θέ­σου­με ὅ­τι ὑ­πάρ­χει ἕ­νας συ­νε­ται­ρι­σμός σι­τα­ριοῦ και  πη­γαί­νουν ὅ­λοι οἱ πα­ρα­γω­γοί τό σι­τά­ρι τους εκεί. Αὐ­τός ὁ συ­νε­ται­ρι­σμός ν’ ἀρ­χί­ση, (πέ­ρα ἀ­πό τήν πε­ρί­πτω­σι συλ­λο­γῆς σί­του) , νά λέ­η στούς ἀν­θρώ­πους, τούς πα­ρα­γω­γούς, καί νά ὁ­ρί­ζη ἕ­ναν τρό­πο ζω­ῆς πού νά εἶ­ναι ὅ­μοι­ος στά σπί­τια τους. Θά σᾶς φαι­νό­ταν πα­ρά­ξε­νο αὐ­τό; Δη­λα­δή νά ἐ­ξαγ­γέλ­λη μέ­τρα ὁ συ­νε­ται­ρι­σμός πού νά προ­σαρ­μό­ζων­ται ὅ­λοι οἱ συ­νε­ταῖ­ροι κά­τω ἀ­πό τά μέ­τρα τοῦ συ­νε­ται­ρι­σμοῦ. Εἶ­ναι ἀ­δι­α­νό­η­τον! Ὁ συ­νε­ται­ρι­σμός δέν ἐν­δι­α­φέ­ρε­ται πα­ρά μό­νον νά πα­ρα­λά­βη τό σι­τά­ρι. Τί θά κά­νης σπί­τι σου ἐ­σύ, τί θά φᾶς, πῶς περ­νᾶς μέ τή γυ­ναῖ­κα σου καί τά παι­διά σου, τί πι­στεύ­εις, αὐ­τό δέν ἐν­δι­α­φέ­ρει τόν συ­νε­ται­ρι­σμό.
Ἀλ­λα τόν οἰ­κο­νο­μι­κόν συ­νε­ται­ρι­σμόν πού λέ­γε­ται Ε. Ε. ἐν­δι­α­φέ­ρει. Γι’ αὐ­τό ἔρ­χε­ται καί λέ­ει στή Βου­λή τῶν Ἑλ­λή­νων ὅ­τι θά εἰ­σα­χθῆ αὐ­τός ὁ νό­μος, ἐ­κεῖ­νος ὁ νό­μος κ.τ.λ.. Φέ­ρ’ εἰ­πεῖν: οἱ Χι­λια­σταί θά κι­νοῦν­ται ἔ­τσι, οἱ ὁ­μο­φυ­λό­φι­λοι, θά γί­νη νό­μος καί θά ἀ­μνη­στευ­θοῦν, ἡ μοι­χεί­α θά ἀ­μνη­στευ­θῆ, οἱ ἀμ­βλώ­σεις, οἱ ἐ­κτρώ­σεις θά γί­νη νό­μος νά ἀ­μνη­στευ­θοῦν, δέν θά κα­τα­δι­κά­ζε­ται πλέ­ον οὔ­τε ὁ για­τρός οὔ­τε ὁ ἄν­θρω­πος, ἡ γυ­ναί­κα πού κά­νει ἄμ­βλω­σι, ἔ­κτρω­σι· ὄ­χι. Αὐ­τά για­τί; Λέ­ει γιά νά ἔ­χω­με προ­σαρ­μο­γή ἀ­πό νο­μο­θε­τι­κῆς πλευ­ρᾶς μέ τήν Εὐ­ρώ­πη! Για­τί; Γιά ποι­όν λό­γο; Γιά νά ’­χω­με Ἡ­νω­μέ­νη Εὐ­ρώ­πη· γιά νά πρέ­πη νά σκε­φτώ­μα­στε ὅ­λοι τό ἴ­διο!...
Οἱ ρί­ζες αὐ­τῶν τῶν κα­τα­στά­σε­ων ἀ­νή­κου­νε πο­λύ πα­λιά! Νά μιά πρώ­τη· ὁ Να­βου­χο­δο­νό­σορ, μέ τό χρυ­σό αὐ­τό ἄ­γαλ­μα.
Καί κα­λεῖ ὅ­λους τούς δι­οι­κη­τάς, το­πάρ­χας, ὑ­ψη­λά πρό­σω­πα καί τά λοι­πά, νά ἔρ­θουν νά προ­σκυ­νή­σουν τό χρυ­σό αὐ­τό ἄ­γαλ­μα, τήν χρυ­σῆ εἰ­κό­να.
Δό­θη­κε ἡ ἐν­το­λή ὡς ἑ­ξῆς· ὅ­ταν θά ἔ­παι­ζαν μου­σι­κά ὄρ­γα­να, θά ἔ­πε­φταν ὅ­λοι νά προ­σκυ­νή­σουν τόν Μαρ­δούχ…………………………..


ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΙΛΙΑ ΤΟΥ ΜΑΚΑΡΙΣΤΟΥ Π. ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΥ ΣΤΙΣ 15.11.1981 ΣΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΗΣ ΠΑΛΑΙΑΣ ΔΙΑΘΗΚΗΣ « ΔΑΝΙΗΛ »

ΣΤΟΝ ΤΥΡΝΑΒΟ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΑΝ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΓΙΑ ΚΑΡΤΑ ΠΟΛΙΤΗ-ΙΣΛΑΜΟΠΟΙΗΣΗ. Ο ΑΝΤΙΚΑΝΟΝΙΚΟΣ ΔΕΣΠΟΤΗΣ ΛΑΡΙΣΑΣ ΙΓΝΑΤΙΟΣ ΛΑΠΠΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΟΡΓΑΝΑ ΤΟΥ ΣΕ ΠΛΗΡΗ ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΤΕΚΤΑΙΝΟΜΕΝΑ

ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΑΝ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΓΙΑ ΚΑΡΤΑ ΠΟΛΙΤΗ-ΙΣΛΑΜΟΠΟΙΗΣΗ. Άρχισε η φίμωση του χριστιανικού, ορθόδοξου, πατριωτικού λόγου http://opaidagogos.blogspot.gr/

 Δήμος απαγόρευσε ως “διχαστική” και “ξενοφοβική” ομιλία – εκδήλωση για την Κάρτα Πολίτη και την ισλαμοποίηση της Χώρας



Δεύτερο κρούσμα θρησκευτικής λογοκρισίας!
Έλληνες, αντισταθείτε στα φαινόμενα αυτά.
Γεμίστε τη ζωή σας Χριστό και Ελλάδα. Μιλείστε. Δεν έμεινε πολύς καιρός!

Μετά την απαγόρευση του Υπουργού Παιδείας κ. Φίλη προς τον Μητροπολίτη Μεσογαίας κ. Νικόλαο να ομιλήσει σε δύο σχολεία της Θεσσαλονίκης, όπου είχε προσκληθεί (βλ. εδώ)
έχουμε και δεύτερη λογοκριτική απαγόρευση από Δήμο και συγκεκριμένα από το Δήμο Τυρνάβου, 
ο οποίος απαγόρευσε στον αγωνιστή ορθόδοξο μαχητή δικηγόρο της πόλης των Τρικάλων κ. Δήμο Θανάσουλα να ομιλήσει, ως προσεκεκλημένος συλλόγου, για την Κάρτα Πολίτη, την αχρήματη κοινωνία και την ισλαμοποίηση της Χώρας μας. 

Στο σχέδιο οι Δεσποτάδες, οι θεραπαινίδες και η εθνική αλεκτρυόνα κάνουν....φιλανθρωπία!

Οι Δεσπότες κάνουν....φιλανθρωπία!

Βοηθούν στους "πρόσφυγες" (λαθροεισβολείς), μαζί με το Ρουβά, την Βαρδονογιάννη και τα ΜΜΕ! Νεότερη Ενημέρωση!

ΠΡΟΣΟΧΗ: Διαβάστε την είδηση μέχρι τέλους (μαζί με την σημαντική Νεότερη Ενημέρωση)

Για το θέμα λάβαμε (μέσω εμαιλ) 2 σχόλια:
ΔΕΙΤΕ ΠΩΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΥΝ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΑ ΜΜΕ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΠΟΙΟΙ ΗΤΑΝ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΣΥΝΟΔΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΝ ΤΟΥΣ «ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ»:
http://www.protothema.gr/greece/article/558318/prosfuges/

ΡΟΥΒΑΔΕΣ, «ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΟΣ» ΒΑΡΔΙΝΟΓΙΑΝΝΗ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΣΥΝΟΔΕΙΑ ΜΜΕ, Ο ΔΗΜΤΣΑΣ ΤΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΜΚΟ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΙ.

ΕΤΣΙ ΛΟΙΠΟΝ, «ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ» ΚΑΙ «ΦΟΡΕΑ» ΘΕΛΟΥΝ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ, ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΟΙ ΙΕΡΑΡΧΕΣ;
ΜΗΠΩΣ ΕΧΟΥΝ ΗΔΗ ΑΠΟΔΕΧΤΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΡΟΛΟ;;;
ΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥΝ ΤΟΥΣ ΠΙΣΤΟΥΣ, ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΡΟΥΝ ΚΙ ΕΚΕΙΝΟΙ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ.

Αντί να απλώσει το χέρι του ο μητροπολίτης, για να του το ασπαστεί, απλώνει το χέρι της η κ.Βαρδινογιάννη!
Και το δεύτερο σχόλιο :

Η Ελλάδα μας σβήνει κάθε μέρα και οι Δεσπότες κάνουν....αλληλεγγύη..

-Δε θα σχολίαζα κάτι αλλά, όταν ο Έλληνας υποφέρει , δεν έχει να πληρώσει ΕΝΦΙΑ, διώκεται η Πίστη του από τους άθεους αλητο-κομμουνιστές του ΣΥΡΙΖΑ (Βλέπε απαγόρευση ομιλίας στον Μεσογαίας Νικόλαο), σύμφωνο, ανεργία, λαθρομετανάστευση κλπ,
οι Δεσποτάδες παρέμεναν μουγκοί!
Τώρα, τι πρεμούρα τους έπιασε;

Οι εν δυνάμει εξτρεμιστές του ισλάμ που ταΐζουμε σήμερα, θα μας δαγκώσουν αύριο. 
Δεν το βλέπουν οι Δεσπότες μας;
-Αλήθεια την προπαγάνδα που θα κάνουν οι "πρόσφυγες", σε λίγο καιρό υπέρ του Ισλάμ, πως θα την αντιμετωπίσουν;;;

Ελλάδα τέλος και επίσημα.....
και ο δικός μας ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ:
1.
"Προσέχετε τὴν ἐλεημοσύνην ὑμῶν μὴ ποιεῖν ἔμπροσθεν τῶν ἀνθρώπων πρὸς τὸ θεαθῆναι αὐτοῖς· εἰ δὲ μήγε, μισθὸν οὐκ ἔχετε παρὰ τῷ πατρὶ ὑμῶν τῷ ἐν τοῖς οὐρανοῖς. 
 2 ῞Οταν οὖν ποιῇς ἐλεημοσύνην, μὴ σαλπίσῃς ἔμπροσθέν σου, ὥσπερ οἱ ὑποκριταὶ ποιοῦσιν ἐν ταῖς συναγωγαῖς καὶ ἐν ταῖς ρύμαις, ὅπως δοξασθῶσιν ὑπὸ τῶν ἀνθρώπων· ἀμὴν λέγω ὑμῖν, ἀπέχουσι τὸν μισθὸν αὐτῶν. 
 3 σοῦ δὲ ποιοῦντος ἐλεημοσύνην μὴ γνώτω ἡ ἀριστερά σου τί ποιεῖ ἡ δεξιά σου,"
(κατά Ματθαίον κεφ 6)

Γέροντος Αθανασίου Μυτιληναίου Ἡ ἑ­νό­τη­τα τῶν πι­στῶν και η αίρεση του Οικουμενισμού



Παρακαλῶ πά­ρα πο­λύ προ­σέξ­τε αὐ­τό ἐ­δῶ τό ση­μεῖ­ο· εἶ­ναι ἐ­πί­και­ρο ὅ­σο πο­τέ ἄλ­λο­τε. Δι­ό­τι ὁ Οἰ­κου­με­νι­σμός αὐ­τή τήν στιγ­μή –πού δέν εἶ­ναι τί­πο­τα ἄλ­λο πα­ρά ἕ­να ἀ­να­κά­τω­μα ὅ­λων τῶν αἱ­ρέ­σε­ων, ἕ­να ἀ­να­κά­τω­μα, πραγ­μα­τι­κό ἀ­να­κά­τω­μα– σοῦ λέ­ει: θά ἔ­χου­με τήν ἑ­νό­τη­τα ἐν ἀ­γά­πῃ
 Ὄ­χι, κύ­ριοι· ἡ ἑ­νό­τη­τα δέν θά εἶ­ναι μόνο ἐν ἀ­γά­πῃ, ἀλ­λά θά εἶ­ναι ἐν ἀ­γά­πῃ καί ἐν ἀ­λη­θεί­ᾳ. Καί τό ἐν ἀ­λη­θεί­ᾳ ση­μαί­νει δογ­μα­τι­κή ἀ­λή­θεια, δη­λα­δή ὀρ­θο­δο­ξό­τητα. Δέν μπο­ρῶ ἐ­γώ νά ἔ­χω ἑ­νό­τη­τα μ’ ἐσέ­να, ὅ­ταν ἐσύ δέν πι­στεύ­εις τοῦ­το ἤ ἐ­κεῖ­νο καί ἡ πί­στη σου εἶ­ναι παρ­δα­λή. Δέν μπο­ρῶ νά ἔ­χω μαζί σου ἑ­νό­τη­τα. 
     Ἐ­ξάλ­λου, για­τί ἀ­γω­νί­στη­καν οἱ Πα­τέ­ρες τῆς Ἐκ­κλη­σί­ας μας; Για­τί τούς προ­βάλ­λει σή­με­ρα ἡ Ἐκ­κλη­σί­α –του­λά­χι­στον τούς Πα­τέ­ρες τῆς Α΄ Οἰ­κου­με­νι­κῆς Συ­νό­δου– καί τούς τι­μᾶ; Γιά νά ὑ­πεν­θυ­μί­ζει ὅ­τι ἡ ἑ­νό­τη­τα πρέ­πει νά εἶ­ναι καί ἐν ἀ­λη­θεί­ᾳ.

«Ἐ­ὰν μὴ Κύ­ριος φυ­λά­ξῃ πό­λιν, εἰς μά­την ἠ­γρύ­πνη­σεν ὁ φυ­λάσ­σων»[12]. Ἐ­άν ὁ Κύ­ριος δέν φυ­λά­ξει τήν πό­λη, μά­ται­α ἀ­γρύ­πνη­σαν οἱ σκο­ποί της, αὐτοί πού φυ­λᾶ­νε τήν πό­λη.

Τό λέ­ω αὐ­τό για­τί ἔ­χου­με τούς Τούρ­κους ἀ­πό ’δῶ, τούς πα­ρα­τούρ­κους ἀ­πό ’κεῖ... τούς πα­ρα­πά­νω καί τούς πα­ρα­κά­τω... Ὅ­λους αὐ­τούς, ἄν μᾶς ἐ­πι­τε­θοῦν, δέν θά μπο­ρέ­σου­με νά κά­νου­με τί­πο­τα γιά νά τούς βγά­λου­με ἀ­πό τήν πα­τρί­δα μας, ἐ­άν τήν πα­τρί­δα μας δέν τήν φυ­λά­ει ὁ Χρι­στός. Αὐ­τό βε­βαί­ως δέν κα­ταρ­γεῖ τήν ἄ­μυ­να. Προ­σέξ­τε: δέν κα­ταρ­γεῖ τήν φύλαξη τῶν συνόρων. Μή­πως καί οἱ Ἑ­βραῖ­οι δέν ἔ­κα­ναν πο­λέ­μους; Ὅ­ταν ὅ­μως ὁ Θε­ός εὐ­λο­γοῦ­σε τήν προ­σπά­θειά τους, ἦ­ταν τρο­παι­ο­φό­ροι στόν πό­λε­μο· ὅ­ταν δέν τήν εὐ­λο­γοῦ­σε τήν προ­σπά­θειά τους, ἦ­ταν κά­τι φο­βε­ρό!

Ἡ ἑ­νό­τη­τα τῶν πι­στῶν 
Κυ­ρια­κή Ἁ­γί­ων Πα­τέ­ρων



Σή­με­ρα ἡ Ἐκ­κλη­σί­α μας, ἀ­γα­πη­τοί μου, τι­μᾶ τήν μνή­μη τῶν ἁ­γί­ων τρι­α­κο­σί­ων δε­κα­ο­κτώ Πα­τέ­ρων τῆς Α΄ Οἰ­κου­με­νι­κῆς Συ­νό­δου, τῆς ἐν Νι­καί­ᾳ. Καί τήν τι­μᾶ ἀ­φε­νός μέν γιά νά δο­ξά­σει τόν Ἅ­γιο Τρι­α­δι­κό Θε­ό, πού πάν­το­τε δι­α­σώ­ζει τήν ἀ­λή­θεια μέ­σα στήν Ἐκ­κλη­σί­α Του –δι­ό­τι οἱ Σύ­νο­δοι πάν­το­τε δι­έ­σω­ζαν τήν ἀ­λή­θεια τή δογ­μα­τι­κή– καί ἀφετέρου δέ γιά νά τι­μή­σει τούς θε­ο­φό­ρους Πα­τέ­ρες πού συγ­κρο­τοῦ­σαν αὐ­τές τίς Οἰ­κου­με­νι­κές Συ­νό­δους.

Ἀλ­λά ἡ Ἐκ­κλη­σί­α μας ὁ­μοί­ως θέ­λει νά προ­βάλ­λει –ἔ­τσι του­λά­χι­στον φαί­νε­ται στή ση­με­ρι­νή εὐ­αγ­γε­λι­κή πε­ρι­κο­πή–[1] τήν ἑ­νό­τη­τα τῶν πι­στῶν ἐν ἀ­γά­πῃ καί ἀ­λη­θεί­ᾳ. Προ­σέξ­τε: τήν ἑνότητα ἐν ἀ­γά­πῃ καί ἀ­λη­θεί­ᾳ!

Αὐ­τό τό ἴ­διο πρό­βλη­μα φαί­νε­ται ὅ­τι ὑ­πάρ­χει πάν­το­τε μέ­σα στήν Ἐκ­κλη­σί­α, τό πρό­βλη­μα τῆς ἑ­νό­τη­τος ἐν ἀ­γά­πῃ καί ἀ­λη­θεί­ᾳ, ἀ­κρι­βῶς γιατί κα­τά κά­ποι­ον τρό­πο δέν εἶ­ναι λί­γοι ἐ­κεῖ­νοι πού διατα­ράσ­σουν αὐ­τή τήν ἑ­νό­τη­τα τῆς Ἐκ­κλη­σί­ας, πάν­το­τε, φυ­σι­κά μέ­χρι σή­με­ρα, ἀλ­λά καί μέ­χρι πού νά τε­λει­ώ­σει ἡ Ἱ­στο­ρί­α.