Παρασκευή 25 Νοεμβρίου 2016

Γ. Σάββας Λαυριώτης 21-11-16:


H «Αγία και Μεγάλη Σύνοδος» της Κρήτης

πατήρ Σάββας Λαυριώτης: ΟΛΑ ΤΑ ΒΙΝΤΕΟ ΚΛΙΚ ΕΔΩ http://www.youtube.com/playlist?list=...
H «Αγία και μεγάλη σύνοδος» της κρήτης,και περί διακοπής μνημοσύνου.Την 21ην Νοεμβρίου ημέραν δευτέραν και ώραν 6:30 μ.μ. εις την αίθουσαν της εφημερίδας ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΤΥΠΟΣ : «Πανελληνίου Ορθοδόξου Ενώσεως» (Π.Ο.Ε.) (Κάνιγγος 10, Α´ όροφος στην Αθήνα )

Τετάρτη 23 Νοεμβρίου 2016

Ο ΑΝΗΡ, Η ΓΥΝΗ, ΚΑΙ Η...ΑΝΔΡΙΔΑ

Πως καταντήσαμε!«Το βδέλυγμα της ερημώσεως εστώς εν τόπω αγίω» (Ματθ. κδ: 15)

http://orthodox-voice.blogspot.gr/2015/08/15_20.html

Με ανέκφραστη οδύνη διαβάσαμε στο επίσημο όργανο της Ιεράς Αρχιεπισκοπής Θυατείρων και Μεγάλης Βρεταννίας «Ορθόδοξος Κήρυξ» κείμενο με τίτλο «Προσλαλιά γενομένη υπό του Πρωτοσυγκελλεύοντος Θεοφιλεστάτου Επισκόπου Τροπαίου κ. Αθανασίου», στο οποίο περιέχονται και τα εξής απίστευτα: «Εν τω οίκω των Θυατείρων επραγματώθησαν ευάριθμοι τιμητικαί εκδηλώσεις, περιλαμβάνουσαι δεξιώσεις και φιλοξενίας. Εν τοις πλουσίοις τούτοις η Ιερά Αρχιεπισκοπή προσέφερε φιλοξενίαν τη Αυτού Χάριτι τω Αγγλικανώ Κυρίω Rowan Williams μετά της συμβίας αυτού, έτι δε και τω Αγγλικανώ Επισκόπω Dover  Κυρίω Stephen Venner μετά της ανδρίδος αυτού, αμφοτέρας τας φιλοξενίας ταύτας κατά μήνα Απρίλιον».
Διερωτώμεθα:
1. Κατ΄ αρχήν, πόσο συνάδει με την Ορθόδοξη Παράδοση και τη διδασκαλία των Αγίων Πατέρων η φιλοξενία «Αγγλικανού Αρχιεπισκόπου μετά της συμβίας αυτού». Αμνηστεύονται οι αιρετικοί; Τι είδους «συμβία επισκόπου» είναι η φιλοξενηθείσα;
2. Το τραγικότατον, όμως, είναι η φιλοξενία ετέρου «αγγλικανού επισκόπου» μετά της ( άκουσον, άκουσον!!!) ανδρίδος αυτού. Ακούγαμε κατά καιρούς το απερίγραπτο κατάντημα των αιρετικών, έως και αντιχρίστων, «χριστιανικών παραφυάδων», ότι μαζί με το υπόλοιπον πλήθος των αιρετικών τοποθετήσεών τους, αμνηστεύουν προσέτι και τη σοδομία, «παντρεύοντας» μάλιστα σοδομίτας και γομορίτας. Μήπως αγνοούν ότι ο Θεός μετά βδελυγμίας ετιμώρησε την «παρά φύσιν πράξιν» των Σοδομιτών με την «παρά φύσιν βροχήν» φωτιάς και θείου; Όμως, το να αμνηστεύωνται και να επιβραβεύωνται οι επαίσχυντες αυτές συμπεριφορές από ορθοδόξους Επισκόπους, ώστε να παρέχεται στους σοδομίτας και φιλοξενία εις τας Αρχιεπισκοπάς των και η συγκεκριμένη μάλιστα φιλοξενία να προβάλλεται με καμάρι μέσα από τις σελίδες του επισήμου εντύπου εκφραστικού οργάνου της Αρχιεπισκοπής Θυατείρων, αυτό ούτε στο εφιαλτικότερο όνειρό μας δεν θα μπορούσαμε να φανταστούμε!.... 

Αναλογιστείτε τις ευθύνες σας εν όψει της επικείμενης συνελεύσεως της Ιεραρχίας


Αποτέλεσμα εικόνας για ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΕΛΛΑΔΟΣ ΣΥΝΟΔΟΣ ΚΡΗΤΗΣ


ΣΕΒΑΣΜΙΩΤΑΤΟΙ

ΑΝΑΛΟΓΙΣΘΕΙΤΕ ΤΙΣ ΕΥΘΥΝΕΣ ΣΑΣ

ΕΝ ΟΨΕΙ ΤΗΣ ΕΠΙΚΕΙΜΕΝΗΣ

ΣΥΝΕΛΕΥΣΕΩΣ ΤΗΣ ΙΕΡΑΡΧΙΑΣ



   Με μία επιεικώς αυθαίρετη και καταχρηστική παρέμβασή του, που όζει παπόφρονος-εξουσιαστικής νοοτροπίας, ο τείνων διά των κατά καιρούς πρακτικών που μετέρχεται να δικαώσει τον προς το πρόσωπό του προσαφθέντα σκωπτικό τίτλο του σε "πάπα της Ανατολής", πρωθιεράρχης της εν Κωνσταντινουπόλει Εκκλησίας , δε δίστασε να εισέλθει στα interna corporis της αυτοκεφάλου Εκκλησίας της Ελλάδος προκειμένου να χειραγωγήσει τους ιεράρχες που συγκροτούν τη συνέλευση της Ιεράς Συνόδου της Ιεραρχίας με προφανέστατο στόχο οι τελευταίοι, στανικώ τω τρόπω, να εγκρίνουν τις ολέθριες αποφάσεις της ψευδοσυνόδου του Κολυμπαρίου.
Κατόπιν της σημειωθείσης αυτής εξελίξεως οι αρχιερείς που διοικούν την ΑΥΤΟΚΕΦΑΛΗ, επαναλαμβάνω, Εκκλησία μας καλούνται σε πρώτη φάση να αποδοκιμάσουν στεντορεία τη φωνή, με δήλωσή τους, που θα καταστεί και επίσημη δήλωση της Ιεραρχίας, τη συντελεσθείσα ¨εισπήδηση¨από την πλευρά του παραπαίοντος Φαναρίου στα εσωτερικά ζητήματα της κατ Ελλάδα Εκκλησίας.
Και, κατά δεύτερο λόγο, μιμούμενοι τους συνεπισκόπους τους, της Εκκλησίας της Βουλγαρίας, που διέσωσαν την αξιοπρέπεια και το κύρος του επισκοπικού αξιώματος, κολαφίζοντας, ταυτοχρόνως, την εισήλαση του παπικού πνεύματος στη διοίκηση της Ορθοδόξου Εκκλησίας, να απορρίψουν, πανηγυρικώς, τις αποφάσεις της εν Κρήτη ληστρικής συνάξεως, της ξενοκινήτου και αμερικανοπροβλήτου, στιγματίζοντάς τις, από Ορθοδόξου εκκλησιαστικής πλευράς στο διηνεκές και να την προωθήσουν, καταλλήλως, στο περιθώριο και χρονοντούλαπο της εκκλησιαστικής ιστορίας, στο αποθετήριο της και την απορριματοθήκη της, Εκεί, δηλαδή, που της αξίζει και εκεί για την οποία προορίζεται.

Σήμερα -κάποιοι λίγοι- θα αποδείξουν αν είναι Ποιμένες ή παραμένουν ...λυκοποιμένες!


Τί να περιμένουμε από την Ιεραρχία;

Ο Νεοχωρίτης Μητρ. Σερρών βασικός εισηγητής για την Σύνοδο της Κρήτης!


Κατά τη Σύνοδο της Κρήτης τον περασμένο Ιούνιο όλοι θυμόμαστε τον Βαρθολομαίο να αναφέρεται στο καυτό ζήτημα των «. «Ο κ. Βαρθολομαίος κατά τη διάρκεια της συζήτησης του κειμένου για το «Αυτόνομο» στην Εκκλησία τόνισε πως δεν είναι στις προθέσεις του να διεκδικήσει τώρα ή στο μέλλον την επιστροφή των Νέων Χωρών στην άμεση δικαιοδοσία του Οικουμενικού Πατριαρχείου.
Η δήλωση αυτή σίγασε τα πυρά εξ Αθηνών και ανακούφισε τους παρευρισκομένους στο Κολυμπάρι… Κάποιοι αναρωτήθηκαν αν ήταν το…αντίδωρο για την στήριξη της Εκκλησίας της Ελλάδος στο Φανάρι για τη Σύνοδο του Κολυμπαρίου. 
Η αυριανή και μεθαυριανή έκτακτη συνεδρίαση της Ιεραρχίας έχει ως βασικό αντικείμενο την Αγία & Μεγάλη Σύνοδο του περασμένου Ιουνίου. Βασικός εισηγητής είναι ένας Ιεράρχης από τις λεγόμενες Νέες Χώρες, o Μητροπολίτης Σερρών.
Συνεπώς το πιθανότερο είναι πως η Εκκλησία της Ελλάδος θα συνταχθεί πλήρως με τα συμφωνηθέντα στην Κρήτη.
Κάτι τέτοιο φάνηκε άλλωστε και από τις προ δεκαημέρου δηλώσεις του ιδίου του κ. Ιερώνυμου όταν και από την Θεσσαλονίκη όπου βρέθηκε χαρακτήρισε «σημαντικό κατόρθωμα τη διεξαγωγή της Αγίας και Μεγάλης Συνόδου».

Σύμφωνα με το ανακοινωθέν για την έκτακτη Ιεραρχία:
Συνέρχεται από την Τετάρτη 23 έως και την Πέμπτη 24 Νοεμβρίου 2016, σε έκτακτη Σύγκλησή Της, η Ιερά Σύνοδος της Ιεραρχίας της Εκκλησίας της Ελλάδος στην αίθουσα των Συνεδριών του Συνοδικού Μεγάρου (Ιασίου 1, Αθήνα).
Το πρωί της Τετάρτης, 23 Νοεμβρίου, από ώρας 6:30 έως 8:30 θα τελεσθεί Αρχιερατική Θεία Λειτουργία στο Συνοδικό Παρεκκλήσιο των Παμμεγίστων Ταξιαρχών, Καθολικό της Ιεράς Μονής Πετράκη, υπό του νεωτέρου τη τάξει Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Καρπενησίου κ. Γεωργίου
Στις 9:00 θα αρχίσουν οι εργασίες της Συνεδριάσεως με εναρκτήρια Ι­ε­ρά Ακολουθία στο Μέγα Συνοδικό.
Στη συνέχεια ο Μακαριώτατος Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ. Ιερώνυμος, Πρόεδρος της Ι­ε­ράς Συνόδου της Ι­ε­ραρ­χί­ας, θα προσφωνήσει τους Σεβασμιωτάτους Συνοδικούς Συνέδρους, θα αντιφωνήσει ο πρώτος τη τάξει εκ των Μελών της Ιεράς Συνόδου της Ιεραρχίας, Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Καρυστίας και Σκύρου κ. Σεραφείμ και θα εκλεγούν τα μέλη της εξ Αρχιερέων Επιτροπής για τις ανακοινώσεις στον Τύπο.

Θα ακολουθήσει η Εισήγηση του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Σερρών και Νιγρίτης κ. Θεολόγου με θέμα: «Ενημέρωσις περί των διεξαχθεισών εργασιών της Αγίας και Μεγάλης Συνόδου της Ορθοδόξου Εκκλησίας». Μετά από την Εισήγηση θα ακολουθήσει συζήτηση επ’ αυτής. Μετά το διάλειμμα θα διεξαχθεί συζήτηση επί της Εισηγήσεως.

ΤΟ ψωμί στην Ελλάδα μέσα από σπάνιο φωτογραφικό υλικό.

Σπάνια φωτογραφικό υλικό της Ελλάδας σε σχέση με το ψωμί.5

Η ιστορία του ψωμιού ξεκινάει πριν από 30.000 χρόνια στην Ευρώπη. Το πρώτο ψωμί που φτιάχτηκε πιθανόν να ήταν μια εκδοχή πάστας σιτηρών, φτιαγμένης από καβουρδισμένους και αλεσμένους κόκκους δημητριακών και νερό, και μπορεί να προέκυψε τυχαία κατά το μαγείρεμα ή και σκόπιμα μετά από πειραματισμό με αλεύρι ολικής αλέσεως και νερό. Το πιο πιθανό είναι να ήταν άζυμο.
1
Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου τα δημητριακά ήταν μια από τις πολλές πηγές τροφίμων, καθώς η δίαιτα των Ευρωπαίων βασιζόταν κυρίως σε τρόφιμα ζωικής προέλευσης. Τα δημητριακά και το ψωμί έγιναν βασική τροφή στη Νεολιθική εποχή, περίπου 10.000 χρόνια πριν, όταν το σιτάρι και το κριθάρι ήταν ανάμεσα στα πρώτα φυτά που καλλιεργήθηκαν.
2
Η καλλιέργειά τους εξαπλώθηκε από τη Νοτιοδυτική Ασία στην Ευρώπη, τη Βόρειο Αφρική και την Ινδική χερσόνησο και έδωσε τη δυνατότητα στους ανθρώπους να γίνουν αγρότες και όχι κυνηγοί και τροφοσυλλέκτες.
Η εμφάνιση του ψωμιού με προζύμι τοποθετείται κατά πάσα πιθανότητα πάλι σε προϊστορικούς χρόνους, όμως οι πρώτες μαρτυρίες εντοπίζονται στην αρχαία Αίγυπτο. Στην αρχαιότητα, η ιδέα ενός αυτοτελούς φούρνου που θα μπορούσε να προθερμανθεί, έχοντας μια πόρτα για πρόσβαση, φαίνεται να ήταν ελληνική.
17292_453419434810390_6462429174966555530_n
Στην αρχαία Ελλάδα το ψωμί ήταν κριθαρένιο. Ο Σόλων είχε δηλώσει πως το σταρένιο ψωμί θα μπορούσε να ψηθεί μόνο σε μέρες γιορτής. Τον 5ο αι. π.Χ. μπορούσε κανείς να αγοράσει ψωμί στην Αθήνα από αρτοποιείο, ενώ στη Ρώμη, οι Έλληνες αρτοποιοί έκαναν την εμφάνισή τους τον 2ο αι. π.Χ., όταν η Μικρά Ασία πέρασε στη Ρωμαϊκή κυριαρχία. Η σημασία του ψωμιού στη διατροφή αντανακλάται και από το όνομα του υπόλοιπου γεύματος: ὄψον , δηλαδή συνοδεία ψωμιού, όποια κι αν ήταν αυτή.
4
Στο Μεσαίωνα, στην Ευρώπη, το ψωμί αποτελούσε όχι μόνο βασική τροφή, αλλά και μέρους του σερβίτσιου. Πιο συγκεκριμένα, ένα κομάτι μπαγιάτικο ψωμί χρησιμοποιούταν σαν απορροφητικό πιάτο, που κατά την ολοκλήρωση του γεύματος μπορούσε να φαγωθεί, να δοθεί στους φτωχούς ή να ταϊστεί στα σκυλιά. Μόλις τον 15ο αι. άρχισε να αντικαθίσται από ξύλινες πιατέλες.
5
Για πολλές γενιές το άσπρο ψωμί προτιμούνταν από τους πλούσιους, ενώ οι φτωχοί έτρωγαν μαύρο (ολικής αλέσεως) ψωμί. Όμως, στις περισσότερες δυτικές κοινωνίες τα πράγματα αντιστράφηκαν στα τέλη του 20ου αι., με το ψωμί ολικής αλέσεως να προτιμάται, εξαιτίας της υψηλής διατροφικής του αξίας, σε αντίθεση με το άσπρο που συνδέθηκε με άγνοια για τη διατροφή.
6

Αρχιμανδρίτης Σάββας Αγιορείτης: «Όχι αιρετική, παναιρετική η Σύνοδος της Κρήτης... Οι Ιεράρχες πρέπει να μιλήσουν». --(ΒΙΝΤΕΟ)



Δεῖτε καὶ τὸ παρακάτω Βίντεο τοῦ π. Σάββα:

Εισπήδηση Πατριάρχου Βαρθολομαίου στην Εκκλησία της Ελλάδος

Ένα ξεκάθαρο μπούλινγκ στον Αρχιεπίσκοπο από τον αιρεσιάρχη Βαρθολομαίο!

papades-570-800x512.png

 Εισπήδηση Πατριάρχου Βαρθολομαίου στην Εκκλησία της Ελλάδος



Ηλίας Γεωργιάδης, Θεολόγος
Επιστολή στον Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο με αφορμή την έκτακτη σύγκληση της Ιεραρχίας της Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας της Ελλάδος, η οποία μεταξύ άλλων θα ασχοληθεί με την Αγία και Μεγάλη Σύνοδο της Κρήτης, με εισήγηση από τον Ποιμενάρχη μας, ο οποίος μετέσχε σε αυτήν, έστειλε ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος.

Στην επιστολή αυτή ο Οικουμενικός καλεί τον Μακαριώτατο και την Εκκλησία της Ελλάδος, να περιφρουρήσουν τις αποφάσεις που πάρθηκαν στην Κρήτη.
Υπογραμμίζει πως οι αποφάσεις της Αγίας Συνόδου κατέδειξαν την ενότητα της Ορθοδόξου Εκκλησίας που απορρέει από την συνοδικότητά της.

«ΚΟΡΑΚΕΣ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ ΕΞΕΛΘΕΤΕ ΤΗΣ ΚΙΒΩΤΟΥ»

Κολυμπάριος Σύνοδος: ΚΟΙΝΑ γνωρίσματα με την ΛΗΣΤΡΙΚΗ Σύνοδο της ΕΦΕΣΟΥ!

ΛΗΣΤΡΙΚΗ Η ΣΥΝΟΔΟΣ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ!

ΚΟΙΝΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΓΝΩΡΙΣΜΑΤΑ ΜΕ ΤΗΝ

ΛΗΣΤΡΙΚΗ ΣΥΝΟΔΟ ΤΗΣ ΕΦΕΣΟΥ (449 μ. Χ.)

ΑΠΕΙΛΕΣ ΓΙΑ ΚΑΘΑΙΡΕΣΕΙΣ

ΣΕ ΙΕΡΟΜΟΝΑΧΟΥΣ ΚΑΙ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥΣ

ΜΕ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ!!!

Ἀπὸ νέο, ἐπίκαιρο βιβλίο τοῦ Μητροπολίτη Φλωρίνης π. Αὐγουστίνου Καντιώτου

%ce%bf%ce%b9%ce%ba%ce%bf%cf%85%ce%bc%ce%b5%ce%bd%ce%b9%cf%83%ce%bc%ce%bf%cf%83-%ce%b5%ce%be

  να παράδειγμα Συνόδου ποὺ δὲν ἀνεγνώ­ρισε ἀλλ᾽ ἀπεδοκίμασε ἡ ἐκκλησιαστικὴ συνεί­δησι, εἶνε ἡ ἐν Ἐφέσῳ συγκληθεῖσα τὸ 449 μ.Χ. πολυαριθμότατη Σύνοδος. Κατὰ τὸν ἱστορικὸ Β. Στεφανίδη, ἡ Σύνοδος αὐτὴ συνῆλ­θε ὑπὸ τὸ κράτος βίας καὶ τρομοκρατίας, ποὺ ἀσκοῦσαν σκληροὶ στρατιῶτες, φανατικοὶ μοναχοὶ φερμένοι ἀπὸ ἀλλοῦ, χεροδύναμοι ναῦ­τες καὶ κακότροποι «παραβολάνοι» (νοσοκόμοι καὶ νεκροθάφτες). Ὅταν ὁ πατριάρχης Κωνσταντινουπόλεως Φλαβιανὸς σηκώθηκε νὰ ὑπερασπίσῃ τὸ δόγμα περὶ τῶν δύο φύσεων τοῦ Χριστοῦ, ἀκούστηκαν κραυγές, ὑψώθηκαν ῥαβδιὰ καὶ σφιγμένες γροθιές, ἔπεσαν χαστούκια καὶ κλωτσιές. Ὁ Φλαβιανὸς ζήτησε νὰ καταφύγῃ κάτω ἀπὸ τὴν ἁγία τράπεζα, ἀλλὰ κι ἀπὸ ᾽κεῖ σπρώχνοντας καὶ χτυπώντας τὸν πέταξαν ἔξω ἀπ᾽ τὸ ναό, τὸν καθαίρεσαν καὶ τὸν ἐξώρισαν. Τὰ ἔκτροπα βεβαίωσαν κατόπιν πα­ριστάμενοι ἱεράρχες, ποὺ ἐνώπιον τῆς Δ΄ Οἰκουμενικῆς Συνόδου ὡμολόγησαν· «Οὐδείς (ἐξ ἡμῶν) συνῄνεσε· βίᾳ ἐγένετο· βίᾳ μετὰ πληγῶν· εἰς ἄγραφον χάρτην ὑπεγράψα­μεν...· ὅπου ξίφη καὶ βάκλα (=ῥαβδιά), ποία σύν­οδος;» (Mansi, Πρακτ. Δ΄ Οἰκ. Συν.). Γιὰ τὰ ἔκτροπα αὐτὰ ὁ λαὸς ὠνόμασε τὴν Σύνοδο αὐτὴ λῃστρικήν.

Διαβᾶστε ἐδῶ:


http://www.romfea.gr/oikoumeniko-patriarxeio/11515-bartholomaios-se-ieronumo-perifrouriste-tis-apofaseis-tis-kritis

Τρίτη 22 Νοεμβρίου 2016

Πικρές αλήθειες ενόψει της ιεραρχίας

Μια νοοτροπία που μας ..."αστυνομεύει" !!!

Fdimitrios Athanassiou

Φοβάμαι ότι όλοι μας έχουμε καλλιεργήσει μία λανθασμένη νοοτροπία/κουλτούρα όσον αφορά τον τρόπο που αντιλαμβανόμαστε τους Επισκόπους, η οποία από τη μία εμάς μας 'αστυνομεύει' συνεχώς και από την άλλη έχει φτιάξει ένα ροζ προστατευτικό συννεφάκι γύρω από τους Επισκόπους μας. Όποτε λοιπόν παρατηρηθεί μία εκτροπή των Επισκόπων εμείς, ακόμα κι αν αντιδράσουμε αρχικά, σιγά-σιγά επαναφερόμαστε ομαλά 'στην τάξη'. 

Συγνώμη που θα το πω έτσι, αλλά μας έφαγε η ψευτο-ευγένεια και ο σεβασμός. 

Αυτή τη στιγμή υπάρχουν πολλοί αδελφοί γύρω μας οι οποίοι το θεωρούν σωστό και Ορθόδοξο να υπακούσουν σε οποιαδήποτε απόφαση βγάλει η Ιεραρχία. Πολλοί από αυτούς είναι και σχετικά ενημερωμένοι με αυτά που συμβαίνουν αλλά αυτή η νοοτροπία είναι πιο δυνατή μέσα τους και τους παραλύει.

- Έχουμε μπερδέψει τον σεβασμό με την τυφλή υπακοή. Αυτό το πρώτο αυτομάτως αφαιρεί από εμάς τους ίδιους την αίσθηση του καθήκοντος που και εμείς οφείλουμε να έχουμε, δηλαδή το καθήκον να υπερασπιζόμαστε την Πίστη μας όταν χρειαστεί. Τα έχουμε όλα 'φορτώσει' στους Επισκόπους, τους οποίους ακολουθούμε τυφλά, γιατί, λέει, τους σεβόμαστε.

- Έχουμε μπερδέψει το ρόλο του Ποιμένα με το κοσμικό του αξίωμα. Βλέπουμε τον Επίσκοπο να φοράει τα χρυσοστόλιστα άμφιά του και να κρατάει την ποιμαντική του ράβδο και νομίζουμε ότι αυτό αρκεί για να είναι Ποιμένας. 

ΣΧΙΣΜΑ - ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΟΣ (π. Ευθυμίου Τρικαμηνά)


        
   Μέ τήν λέξι σχίσμα οἱ Πατέρες ἐννόησαν τήν ἀποκοπή καί ἀπόσχισι ἀτόμων ἤ ὁμάδος ἀτόμων ἀπό τό σῶμα τῆς ἐκκλησίας. Ὡς ἐκκλησία ἐννόησαν τήν διαχρονική χορεία τῶν Ἀποστόλων, τῶν μαρτύρων, τῶν πατέρων, τῶν ἁγίων καί τῶν δικαίων, τῶν τεθνεώτων καί τῶν ζώντων, κεφαλή τῶν ὁποίων εἶναι ὁ Χριστός. Ἡ ἐκκλησία αὐτή εἶναι ὁμοειδής καί ὁμόφωνος ὡς πρός τήν πίστι, τήν παράδοσι καί τήν ζωή. Ἡ ἀπόσχισις ἀπό τήν ἀληθινή αὐτή ἐκκλησία σημαίνει ψυχικό καί πνευματικό θάνατο.
  Ἡ ἀπόσχισις γίνεται ὅταν πιστεύση κάποιος καί ἀποδεχθῆ κάτι ἀντίθετο ἀπό τήν ἀποστολική πίστι, καί ὀρθόδοξο παράδοσι, ἤ ὅταν ἐνσυνείδητα ζῆ ἀντίθετα ἀπό αὐτήν, ἀδιαφορώντας γιά τόν εὐαγγελικό νόμο καί τούς κανόνες τῆς ἐκκλησίας.
    Ὁ ἐπίσκοπος εἶναι τό ὁρατό σημεῖο ἑνότητος τῆς ἐκκλησίας, καί πρέπει, ὡς ἐκ τούτου, νά βιώνη ὅλο τόν εὐαγγελικό νόμο καί τήν ὀρθόδοξο παράδοσι αὐτῆς. Ἡ ἀπόσχισις ἀπό τόν ὀρθά φρονοῦντα ἐπίσκοπο σημαίνει καί ἀπόσχισις ἀπό τήν ἐκκλησία. Ἡ ἀπόσχισις ἀπό τόν ὀρθά φρονοῦντα ἐπίσκοπο, λόγῳ διεστραμμένης πίστεως χαρακτηρίζεται ὡς αἵρεσις, ἐνῶ ἡ ἀπόσχισις δι' ἄλλα θέματα ὅπως διοικητικά, ἐκκλησιαστικά, προσωπικά κλπ., τά ὁποῖα οἱ πατέρες τά ὠνόμασαν ἰάσιμα, χαρακτηρίζεται ὡς σχίσμα.
   Τό σχίσμα ἀπαγορεύεται αὐστηρότατα ἀπό τούς πατέρες, αὐτοί δέ πού τό δημιουργοῦν δέν μποροῦν νά συγχωρηθοῦν οὔτε μέ τό αἷμα τοῦ μαρτυρίου, ἄν δέν τό ἐπανορθώσουν.
   Αὐτές εἶναι οἱ βασικές ἀρχές τῶν πατέρων τῆς ἐκκλησίας ὅσον ἀφορᾶ τό σχίσμα. Θά δοῦμε τώρα τίς θέσεις τοῦ ἁγίου Θεοδώρου τοῦ Στουδίτου ἐπί τοῦ θέματος τούτου ἀπό τίς ἐπιστολές του καί, ἐν συνεχείᾳ, θά καταγράψωμε τά βασικά σημεῖα τῆς διδασκαλίας του, προκειμένου νά ἔχωμε πλήρη εἰκόνα, πότε δηλαδή κανομε σχίσμα καί ἀπό ποιούς πρέπει νά ἀποσχιζώμεθα προκειμένου νά ἀνήκωμε στήν ἐκκλησία κλπ.
ΣΥΝΟΠΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΟΥ ΟΣΙΟΥ ΔΙΑ ΤΟ ΣΧΙΣΜΑ
1. Ἡ Ἐκκλησία εἶναι μία καί δέν σχίζεται.
2. Ὅσοι ἔχουν διεστραμμένη πίστι καί ζωή ἀποκόπτονται καί ἀπομακρύνονται αὐτομάτως ἀπό τήν Ἐκκλησία, ὅπως ἀπό τόν παράλιο βράχο τά ἀφρίζοντα κύματα.
3. Ἀποκόπτονται ἀπό τήν Ἐκκλησία καί ὅσοι ἀκολουθοῦν τούς ποιμένας καί ἐπισκόπους, οἱ ὁποῖοι ἔχουν αἱρετικά φρονήματα.
4. Ἡ ἀποκήρυξις ὅλων τῶν αἱρέσεων καί ἡ πλήρης ἀποδοχή τῶν ὅρων καί κανόνων τῶν ἐγκεκριμένων οἰκουμενικῶν καί τοπικῶν συνόδων, ἀποτελεῖ ἀπόδειξι τοῦ ὅτι κάποιος ἀνήκει στήν Ἐκκλησία.
5. Ἡ ἔνστασις καί ἀποτείχισις ἀπό τούς κακῶς φρονοῦντας ἐπισκόπους δέν εἶναι σχίσμα ἀπό τήν Ἐκκλησία, ἀλλά ἀποφυγή σχισμάτων καί ἐπικράτησις τῆς ἀληθείας.

Δευτέρα 21 Νοεμβρίου 2016

Ομιλία Μητροπολίτη Μόρφου Νεοφύτου O μακαριστός Γέροντας Ιάκωβος Τσαλίκης (1999)

O μακαριστός Γέροντας Ιάκωβος Τσαλίκης (1999)

Ομιλία Μητροπολίτη Μόρφου στον Ιερό Ναό Αποστόλου Ανδρέα, Πλατύ Αγλαντζιάς στη Λευκωσία, 1999.

Η τελευταία μέρα του Γέροντα Ιακώβου Τσαλίκη (+21-11-1991)



Ο μακαριστός γέροντας Ιάκωβος αγρύπνησε αποβραδίς με προσευχή. Μα ο εξουθενωμένος δε λησμόνησε και τους πονεμένους. Διάβασε τα τελευταία γράμματα και απάντησε περίπου σε δεκαπέντε. Παρηγόρησε, συμβούλεψε κατά περίπτωση. 
21 του Νοέμβρη. Ξημερώνοντας θα γιόρταζε τα Εισόδια της Θεοτόκου. Ετοιμαζόταν όλη τη νύχτα, θα κατέβαινε. Κανονικά δε θα ‘πρεπε, μα το ήθελε πολύ. Τόσο πολύ που τίποτα δεν μπορούσε να τον αποκλείσει από την τελευταία του θεία Κοινωνία. Με κόπο κατέβηκε, σκοτάδι ακόμα, στην Ακολουθία.  Μερικοί μοναχοί πρόσεξαν μιαν άλλη διάθεση στο πρόσωπο του Γέροντα. Ιλαρότητα υπέρμετρη, αγάπη ξεχείλιζε ολόκληρος, το αγγελικό του χαμόγελο ατέλειωτο.
   Έγινε η Ακολουθία. Έψαλε γονατιστός τόσο άνετα και αναστάσιμα, λες και δεν ήταν άρρωστος.

Γέροντας Ιάκωβος Τσαλίκης: Πνευματική επικοινωνία με τον Άγιο Παΐσιο

Σχετική εικόνα
Μαρ­τυ­ρί­α ιε­ρο­μο­νά­χου Ι­α­κώ­βου: «Ή­μουν λα­ϊ­κός α­κό­μη, φοι­τη­τής στό Εκ­κλη­σι­α­στι­κό Λύκειο Λαμί­ας, τό έ­τος 1986 μέ τό ό­νο­μα Ι­ω­άν­νης. Α­νέ­βη­κα στό Ά­γι­ον Ό­ρος καί επισκέφτηκα, μετά α­πό ευ­λογί­α πού εί­χα α­πό τόν γέ­ροντά μου π. Ιάκωβο Τσα­λί­κη, τόν γέρον­τα Παίσιο, γιά νά τόν συμ­βου­λευ­τώ άν πρέ­πη νά γίνω μο­να­χός ή ό­χι.
»Ο γέ­ρον­τας Ιάκωβος ευ­λα­βεί­το τον γε­ροΠα­ί­σι­ο καί ό­ταν πή­γα, μού έ­δω­σε νά τού δώ­σω κά­τι γιά ευ­λο­γί­α, καί πρό­σθε­σε: Νά πής στόν γε­ρωΠαί­σι­ο, ό­ταν βγή στήν Θεσ­σα­λο­νί­κη, άς έλθη νά μάς δή. Ε­γώ, Γι­αν­νά­κη μου, εί­ναι δύ­σκο­λο νά δώ τόν Γέροντα, γι­α­τί πρέ­πει νά περά­σω βου­νά, λαγ­κά­δι­α, θά­λασ­σα, πού δέν τό ε­πι­τρέ­πει η υ­γε­ί­α μου καί ε­ξ άλλου ο γερω Πα­ί­σι­ος εί­ναι ά­γι­ος, ε­γώ α­μαρ­τω­λός καί α­νά­ξι­ο­ς. Μού έ­δω­σε τό­τε καί 5.000 δραχ­μές νά ανά­ψω κε­ρί στό εκ­κλη­σά­κι του.
»Ό­ταν πή­γα στό Ό­ρος, συ­νάν­τη­σα τόν Γέ­ροντα έ­ξω α­κρι­βώς α­πό τήν πόρ­τα του· μό­λις μάς εί­δε ή­μουν μα­ζί μέ κά­ποι­ο ι­ε­ρο­μό­να­χο, μάς λέ­ει: Βρέ, κα­λώς τους, βρέ, κα­λώς τους!.
»Πήραμε ευ­χή καί λέ­ει σέ μέ­να:
–Βρέ, τί λές; Θά σέ κά­νου­με κα­λό­γε­ρο;
–Γέροντα, τού λέ­ω, έ­χω πρό­βλη­μα α­πό το­ύς γονείς μου.
–Ά­κου­σε νά σού πώ, ά­φη­σε το­ύς γο­νείς νά κλά­ψουν έ­να δυ­ό μή­νες, γιά νά μήν κλαίς ε­σύ αιω­νίως, καί πήγαι­νε πρίν χά­σης τόν θη­σαυ­ρό (εν­νο­ού­σε τόν γέ­ρον­τα Ιάκωβο, χω­ρίς νά τού πώ πού σκε­πτόμουν νά πά­ω γι­ά νά μο­νά­σω).
-Γέροντα, έ­χε­τε τήν ευ­χή τού π. Ι­α­κώ­βου α­πό τόν ό­σι­ο Δαυ­ίδ.
–Άχ, παι­δί μου, αυ­τοί εί­ναι σή­με­ρα οι ά­γι­οι πού α­γω­νί­ζον­ται καί προ­σε­ύ­χον­ται έ­χον­τας ταπε­ί­νω­ση καί αγά­πη. Ε­γώ δέν εί­μαι ά­ξι­ος νά δώ αυ­τόν τόν γί­γαν­τα τής Ορ­θο­δο­ξί­ας, αλ­λά εί­ναι καί μακριά πο­λύ γιά νά τόν συ­ναν­τή­σω, χρει­ά­ζε­ται α­γώ­νας καί κό­πος πο­λύς. Αλ­λά ο Θε­ός μάς έ­χει δώ­σει α­γά­πη καί ε­πι­κοι­νω­νού­με πνευ­μα­τι­κά με­τα­ξύ μας.
»Α­φού μάς εί­πε πολ­λά πνευ­μα­τι­κά καί συμβου­­λές, στό τέ­λος τού λέ­ω:
–Γέροντα, εί­ναι ευ­λο­γη­μέ­νο νά προ­σκυ­νή­σω στό εκ­κλη­σά­κι σας γιά ευ­λο­γί­α;
»Καί ο Γέροντας μού λέ­ει:
–Ό­χι, δέν χρει­ά­ζε­ται.
–Γέροντα, κάν­τε α­γά­πη, γιά ευ­λο­γί­α.

ΓΕΡΟΝΤΑ ΙΑΚΩΒΕ ΕΥΛΟΓΗΤΕ

Γέροντας Ιάκωβος Tσαλίκης: «Με συγχωρείτε, Άγιε Άγγελε. Μπορώ να περάσω;»

Μάς διηγήθηκε πολιός αγιορείτης ιερομόναχος, πνευματικό παιδί του οσίου γέροντος παπα Φιλάρετου, ηγουμένου της Μονής Κωνσταμονίτου.


«Όταν γέρασε ο π. Φιλάρετος δυσκολευόταν να ανέβει τη σκάλα που οδηγούσε στο ηγουμενείο. Μια φορά πλησιάσαμε αθόρυβα με έναν άλλο νέο μοναχό και τον ακούσαμε να συνομιλεί με κάποιον αόρατο επισκέπτη: «Ευχαριστώ πολύ. Αύριο πάλι εδώ την ίδια ώρα.»

Μετά από επιμονή των δύο νέων μοναχών και πιθανόν προς ωφέλεια τους, ο άγιος παπούλης τούς ομολόγησε ότι ερχόταν Άγγελος Κυρίου κάθε μέρα την ίδια ώρα ο οποίος τον βοηθούσε να ανέβει τη σκάλα.

Άλλη φορά ο ίδιος ιερομόναχος άνοιξε χωρίς να χτυπήσει την πόρτα του κελλιού του παπα-Φιλάρετου και ακούστηκε ήχος φτερουγίσματος στο δωμάτιο.

Ο παπα-Φιλάρετος αναγκάστηκε να παραδεχτεί ότι εκείνη την ώρα βρισκόταν Άγιος Άγγελος στο κελλάκι του».

Ο π. Ιάκωβος Tσαλίκης έβλεπε συχνότατα τους αγγέλους να παρίστανται στη Θεία Λειτουργία.

Μια φορά κατά τη Μεγάλη Είσοδο, δεν μπορούσε να προχωρήσει λόγω του πλήθους των παρισταμένων αγίων αγγέλων και με τη χαρακτηριστική του ευγένεια απευθύνθηκε στον πλησιέστερο Άγιο Άγγελο, τού οποίου τα φτερά αισθανόταν να τον αγγίζουν: «Με συγχωρείτε, Άγιε Άγγελε. Μπορώ να περάσω;»

ΑΝ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ, ΠΟΥ «ΒΛΕΠΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΑ»!!!

  ΦΥΛΑΧΘΕΙΤΕ ΕΝΣΠΕΊΡΕΙ ΔΙΧΌΝΟΙΑ ΜΕΣΑ ΣΤΙΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ  ΤΟΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΊ ΚΑΙ Ο  ΔΕΣΠΟΤΟΚΛΗΤΟΣ

ceb1cebdceb8cf81

Διαφημίζεται ἀπὸ κάποιες γυναῖκες, ὡς πολύ καλός πνευματικός, που «βλέπει πράγματα» καὶ τρέχουν πολλοί για νὰ τὸν γνωρίσουν, νὰ πάρουν τὴν εὐχή του και νὰ λύσουν τὰ προβλήματά τους! Προσέξτε! Ζοῦμε σὲ ἄσχημους καιρούς καὶ πρέπει νὰ προσέχουμε, γιὰ νὰ μὴ πλανηθοῦμε.


Ὑπάρχουν ἀκόμα πνευματικοί πατέρες ἅγιοι, ποὺ ἀγαποῦν τὸν Θεό καὶ ἐνδιαφέρονται για την σωτηρία τῆς ψυχῆς τῶν πνευματικῶν τους τέκνων. Νιώθουν βαριά την εὐθύνη για τις ψυχές που τους παραδίδει ὁ Θεός. Δίνουν συμβουλές ἅγιες, μετὰ ἀπὸ προσευχή και προστατεύουν τὰ πνευματικά τους τέκνα ἀπὸ ὁρατοὺς και ἀοράτους κινδύνους.

Πῶς θὰ καταλάβουμε ἐὰν ἕνας πνευματικός εἶναι καλός; Ἀκούστε τί συμβουλεύει ὁ σεβάσμιος Μητροπολίτης Φλωρίνης π. Αὐγουστῖνος Καντιώτης·
Στοὺς ἐσχάτους καιροὺς που ζοῦμε, ὑπάρχουν και οἱ ἐπαγγελματίες παπάδες και δεσποτάδες, που χρειάζονται ὁπαδούς.  Αὐτοὶ καὶ τὸν διάβολο προσκυνᾶνε ἀρκεῖ νὰ ἐπιτύχουν πρόσκαιρα προσωπικά ὁφέλη. Την Ὀρθόδοξη πίστη, την ἔχουν μόνο γιὰ νὰ περνοῦν καλά σ’ αὐτή την ζωή. Γιὰ τὴν ἄλλη; Δεν τους ἐνδιαφέρει! Θέλουν νὰ μαζεύουν κόσμο. καὶ νὰ τοὺς θεωροῦν ἁγίους καὶ μεγάλους γεροντάδες, για νὰ αὐτοικανοποιοῦν τὸν ἐγωϊσμό τους.

«ΠΛΑΝΩΝΤΕΣ ΚΑΙ ΠΛΑΝΩΜΕΝΟΙ»


Εἶναι ἕνας ἀρχιμανδρίτης στην Δυτική Μακεδονία, που «βλέπει πράγματα»! Δεν λέμε τὴν πόλη, γιατί ἕνας εἶναι, δὲν ὑπαρχει ἄλλος! Μπορεῖ εὐκολα νὰ τὸν βρεῖ κανείς καὶ νὰ ἀκούσει για τὴν φήμη του! Τὸν γνωρίζουμε πολύ καλά καὶ ἐχουμε εὐθύνη ἀν τὸν ἀφήσουμε νὰ παραπλανᾶ τους ἀδελφούς μας, μὲ τὴν δῆθεν ἁγιότητά του και τὸ δῆθεν σπάνιο προορατικό του χάρισμα.


Ἔχει κάποια πνευματικά τέκνα. Κάποτε τοῦ ἔδιναν το 1/10 ἀπὸ τον μισθό τους για φιλανθρωπία και ἔκανε  τα χρήματα ὅτι αὐτὸς ἤθελε.

Τώρα λόγω τῆς κρίσης, παρ’ ὅλο που αὐξήθηκαν τὰ τέκνα του, δεν μπορεῖ νὰ μαζέψει ἐκείνα τὰ ποσά, γι’ αὐτό σὲ ὁμιλία του στον ναό, παραπονέθηκε ποὺ δὲν τὸν βοηθοῦν οἰκονομικά για το ἔργο του, οὔτε τὰ πνευματικά του τέκνα!


Θὰ ἀναφέρουμε δύο παλαιότερες φιλανθρωπίες του·

Κάποια κοπέλλα ἀγόρασε αὐτοκίνητο καὶ τὰ γραμμάτια ἐρχόταν στον ναό και στο δικό του ὄνομα. Αὐτή παντρεύτηκε, ἀλλὰ ἔκανε κάτι φρικιαστικό. Αὐτός καὶ τότε, ἔκανε το πᾶν για να την ἀποκαταστήση!!

«Λόγος εἰς τὰ Εἰσόδια τῆς Θεοτόκου»

Τοῦ ἐν Ἁγίοις Πατρὸς ἡμῶν Γρηγορίου τοῦ Παλαμᾶ

(νεοελληνικὴ ἀπόδοση)
Ἐὰν τὸ δένδρο ἀναγνωρίζεται ἀπὸ τὸν καρπό, καὶ τὸ καλὸ δένδρο παράγει ἐπίσης καλὸν καρπὸ (Ματθ. 7, 16. Λουκ. 6, 44), ἡ μητέρα τῆς αὐτοαγαθότητος, ἡ γεννήτρια τῆς ἀΐδιας καλλονῆς, πῶς δὲν θὰ ὑπερεῖχε ἀσυγκρίτως κατὰ τὴν καλοκαγαθία ἀπὸ κάθε ἀγαθὸ ἐγκόσμιο καὶ ὑπερκόσμιο; Διότι ἡ δύναμις ποὺ ἐκαλλιέργησε τὰ πάντα, ἡ συναΐδια καὶ ἀπαράλλακτη εἰκὼν τῆς ἀγαθότητος, ὁ προαιώνιος καὶ ὑπερούσιος καὶ ὑπεράγαθος Λόγος, ἀπὸ ἀνέκφραστη φιλανθρωπία κι᾽ εὐσπλαγχνία γιὰ χάρι μας ἠθέλησε νὰ περιβληθῇ τὴν ἰδική μας εἰκόνα, γιὰ νὰ ἀνακαλέσῃ τὴν φύσι ποὺ εἶχε συρθῇ κάτω στοὺς μυχοὺς τοῦ ἅδη καὶ νὰ τὴν ἀνακαινίσῃ, διότι εἶχε παλαιωθῆ, καὶ νὰ τὴν ἀναβιβάσῃ πρὸς τὸ ὑπερουράνιο ὕψος τῆς βασιλείας καὶ θεότητός του. Γιὰ νὰ ἑνωθῇ λοιπὸν μὲ αὐτὴν καθ᾽ ὑπόσταση, ἐπειδὴ ἐχρειαζόταν σαρκικὸ πρόσλημα καὶ σάρκα νέα συγχρόνως καὶ ἰδική μας, ὥστε νὰ μᾶς ἀνανεώσῃ ἀπὸ ἐμᾶς τοὺς ἴδιους, ἐπὶ πλέον δὲ ἐχρειαζόταν καὶ κυοφορία καὶ γέννα σὰν τὴ δική μας, τροφὴ μετὰ τὴ γέννα καὶ κατάλληλη ἀγωγή, γινόμενος πρὸς χάριν μας καθ᾽ ὅλα σὰν ἐμᾶς, εὑρίσκει γιὰ ὅλα πρέπουσα ὑπηρέτρια καὶ χορηγὸ ἀμόλυντης φύσεως ἀπὸ τὸν ἑαυτό της αὐτὴν τὴν ἀειπάρθενη, ἡ ὁποία ὑμνεῖται ἀπὸ μᾶς καὶ τῆς ὁποίας σήμερα ἑορτάζομε τὴν παράδοξη εἴσοδο στὰ ἅγια τῶν ἁγίων. Διότι αὐτὴν προορίζει πρὶν ἀπὸ τοὺς αἰῶνες ὁ Θεὸς γιὰ τὴ σωτηρία καὶ ἀποκατάσταση τοῦ γένους, καὶ τὴν ἐκλέγει ἀνάμεσα ἀπὸ ὅλους, ὄχι ἁπλῶς τοὺς πολλούς, ἀλλὰ τοὺς ἀπὸ τοὺς αἰῶνες ἐκλεγμένους καὶ θαυμαστοὺς καὶ περιβοήτους γιὰ τὴν εὐσέβεια καὶ σύνεσι, καθὼς καὶ γιὰ τὰ κοινωφελῆ καὶ θεοφιλῆ συγχρόνως ἤθη καὶ λόγια καὶ ἔργα.

Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΝΑΓΚΗ ΕΙΝΑΙ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ – EΛΛΑΣ ΕΛΛΑΣ! «ΜΕΡΙΜΝΑΣ ΚΑΙ ΤΥΡΒΑΖΗ ΠΕΡΙ ΠΟΛΛΑ ΕΝΟΣ ΔΕ ΕΣΤΙ ΧΡΕΙΑ»


dateΕἰσόδια τῆς Θεοτόκου
21 Νοεμβρίου
Τοῦ Μητροπολίτου Φλωρίνης π. Αὐγουστίνου Καντιώτου

Ἡ μεγαλυτερη αναγκη ο ΧΡΙΣΤΟΣ

π. Αυγουστ. Καντιωτης κηρυτ. Γρεβενα

«Μάρθα Μάρθα, μεριμνᾷς καὶ τυρβάζῃ περὶ πολλά· ἑνὸς δέ ἐστι χρεία» (Λουκ. 10,41-42)

ΣΗΜΕΡΑ, ἀγαπητοί μου, εἶνε ἑορτή, ἑορτὴ τῆς ὑπεραγίας Θεοτόκου. Ἡ ὑπεραγία Θε­οτόκος ἑορτάζει ὄχι μόνο μιὰ φορὰ τὸ χρόνο ὅπως ἄλλοι ἅγιοι ἀλλὰ πολλὲς φορές. Καὶ οἱ ἑορτές της ὀνομάζονται θεομητορικὲς ἑορ­τές. Τέσσερις εἶνε οἱ σπουδαιότερες· τὰ Γενέ­θλια (8 Σεπτ.), τὰ Εἰσόδια (21 Νοεμ.), ὁ Εὐαγγελισμός (25 Μαρτ.), καὶ ἡ Κοίμησις (15 Αὐγ.). Σήμερα εἶνε τὰ Εἰσόδια τῆς Θεοτόκου.
Καμμιά ἄλλη γυναίκα ἀπὸ τὰ δισεκατομμύρια τῶν γυναικῶν ποὺ πέρασαν ἀπὸ τὸν πλανήτη μας δὲν ἔχει τόση τιμὴ ὅση ἡ ὑπεραγία Θεοτόκος. Ἡ Ὀρθόδοξος Ἐκκλησία τὴν τιμᾷ δεόντως· τὴν ὀνομάζει ἀειπάρθενον. Γιατί ἀειπάρθενον; Διότι εἶνε παρθένος πρὸ τοῦ τόκου, παρθένος κατὰ τὸν τόκο, παρθένος με­τὰ τὸν τόκο· παρθένος σὲ ὅλη τὴ ζωή της.
Σήμερα διαβάζεται ὡς εὐαγγέ­λιο μία ὡραί­α περικοπὴ ἀπὸ τὸ κατὰ Λου­κᾶν. Τί λέει;

ΜΗΤΕΡΕΣ ΔΟΛΟΦΟΝΟΥΝ ΤΗΝ…ΜΗΤΡΟΤΗΤΑ!

Ω ΓΕΝΕΑ ΑΠΙΣΤΗ ΚΑΙ ΔΙΕΣΤΡΑΜΜΕΝΗ, ...ΜΑΧΑΙΡΑ ΥΜΑΣ ΚΑΤΕΔΕΤΑΙ.

  φρικιαστικό θέαμα


%cf%86%ce%bf%cf%84%ce%bf1


Ένα φρικιαστικό θέαμα που κυκλοφορεί τελευταία στο διαδίκτυο με έγγυες γυναίκες στο τελικός στάδιο εγκυμοσύνης, προκαλεί πραγματικά σοκ, όπως θα δείτε στα παρακάτω βίντεο.
Κατηγορούμε τη βία των μουσουλμάνων, επισημαίνουμε την απειλή να αλωθεί ο πολιτισμός μας και η θρησκεία μας από το Ισλάμ και από την άλλη εμείς οι ίδιοι με έναν φοβερό όπως θα δείτε τρόπο, (όχι έκτρωση), δολοφονούμε τα ίδια μας τα παιδιά πριν ακόμη γεννηθούν. Οι εικόνες αυτές, όπου γυναίκες έγκυες χτυπούν με μίσος οι ίδιες τις κοιλιές τους για να σκοτώσουν το παιδί που κυοφορούν, μας θυμίζει ακόμα και την εποχή προ Χριστού όπου οι άνθρωποι θυσίαζαν ανθρώπους προς χάριν των θεών-δαιμόνων που λάτρευαν τότε.

Αυτό το φρικτό θέαμα μαζί με τα εκατομμύρια των εκτρώσεων, τα αντισυλληπτικά χάπια, τις τεχνικές στειρώσεις αντρών και γυναικών, μας οδηγεί με μαθηματική ακρίβεια στον ενταφιασμό του χριστιανικού κόσμου την ίδια ώρα που οι μουσουλμάνες γεννάνε αβέρτα πολλά παιδιά.

loading...





Είναι χαρακτηριστικό πως η εικόνα που η ίδια η έγκυος χτυπάει την κοιλιά της για να σκοτώσει το παιδί της πριν αυτό γεννηθεί, έχει συχνά ως αιτία το μίσος για αυτόν που την άφησε έγκυο, ακόμα και για την κοινωνία μέσα στην οποία ζει. Ο Θεός ας μας φωτίσει!
Λουκ. 1,50 Το δε έλεος και η αγάπη του ξεχύνονται εις γενεάς γενεών προς όλους εκείνους, που τον φοβούνται και τον σέβονται.
13 «Εσείς είστε το αλάτι της γης. Αν όμως το αλάτι αλλοιωθεί, με τι θα ξαναγίνει αλμυρό; Σε τίποτα δεν αξίζει πια παρά μόνο, αφού πεταχτεί έξω, να καταπατιέται από τους ανθρώπους. 

14 Εσείς είστε το φως του κόσμου. Δε δύναται πόλη να κρυφτεί, όταν βρίσκεται πάνω σε όρος. 
15 Ούτε ανάβουν λύχνο και τον θέτουν κάτω από το μόδι, αλλά πάνω στο λυχνοστάτη και έτσι λάμπει σε όλους όσοι είναι μέσα στην οικία. 
16 Έτσι ας λάμψει το φως σας μπροστά στους ανθρώπους, για να δουν τα καλά σας έργα και να δοξάσουν τον Πατέρα σας που είναι στους ουρανούς».

ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΧΕΙΛΑΔΑΚΗ
www.nikosxeiladakis.gr

Παρασκευή 18 Νοεμβρίου 2016

Κρυπτώμενοι υπό την μπούργκα του αντιρατσισμού πολιτικοί και δεσποτάδες θέτουν σε διωγμό τούς Ορθοδόξους Χριστιανούς με εργαλείο τους μετανάστες εποικιστές

ΓΕΡΜΑΝΙΑ: 12χρονοι μουσουλμάνοι λιθοβόλησαν χριστιανό ορθόδοξο ιερέα


Τα ινδάλματα των νέων "Ευρωπαίων"

H «διαφορετικότητα» σε δράση! Μικρής ηλικίας μουσουλμάνοι εισβολείς λιθοβόλησαν έναν Χριστιανό Αιθίοπα ιερέα την περασμένη εβδομάδα ενώ πήγαινε στην εκκλησία, έξω από την Φρανκφούρτη της Γερμανίας, δείχνοντας για μια ακόμη φορά, με τον πλέον σαφή τρόπο, ποια θα είναι Ευρώπη από εδώ και στο εξής, με την συνεχιζόμενη εισβολή τριτοκοσμικών μουσουλμάνων λαθρομεταναστών.


Σύμφωνα με δημοσίευμα της Christian Today, ο εφημέριος, ντυμένος με την ιερατική του στολή και με έναν Σταυρό γύρω από το λαιμό του, δέχθηκε επίθεση, ενώ επισκέπτονταν την πόλη του Raunheim στην περιοχή Gross-Gerau στην Έσση, το οποίο αποτελεί μέρος της αστικής περιοχής της Φρανκφούρτης.



Τζαμιά στην Φρανκφούρτη


Ο ιερέας, 47 ετών, ο οποίος επέλεξε να μην γίνει γνωστό το όνομά του, βάδιζε προς τη 
Ρωσική Ορθόδοξη Εκκλησία στην Frankfurter Strasse όταν μια ομάδα μουσουλμάνων αγοριών, ηλικίας από 10 έως 12 ετών, του πέταξε πέτρες, φωνάζοντας «Allahu Akbar».

Η Alexandra Rang, ρωσίδα ιδιοκτήτρια του ορθόδοξου ξενοδοχείου η οποία έχτισε το εκκλησάκι στο οποίο εφημέρευε ο ιερέας, δυσκολεύτηκε να πιστέψει την είδηση όταν την άκουσε για πρώτη φορά. «Το να σου πετάξουν πέτρες είναι το χειρότερο πράγμα που μπορεί να φανταστεί ένας ιερέας», είπε.

Φυσικά, το περιστατικό δεν είναι «μεμονωμένο», καθώς υπάρχει ένας αυξανόμενος αριθμός τέτοιων επιθέσεων, ακόμα και μέσα στα «κέντρα προσφύγων» στη Γερμανία.

Για παράδειγμα, μια έκθεση νωρίτερα φέτοςαποκάλυψε ότι υπήρξαν όχι λιγότερες από 743 αναφερόμενες επιθέσεις από μουσουλμάνους κατά χριστιανών σε τέτοια κέντρα στη Γερμανία.



«Οι τεκμηριωμένες περιπτώσεις επιβεβαιώνουν ότι η κατάσταση των χριστιανών προσφύγων στα γερμανικά καταφύγια προσφύγων εξακολουθεί να είναι αφόρητη», αναφέρει η έκθεση, που εκδόθηκε από την ομάδα Open Doors Germany, που, όπως καταλαβαίνετε και από το όνομά της, είναι υπέρ της συνεχιζόμενης εισβολής.


«Ως μειονότητα υφίστανται διακρίσεις, ξυλοδαρμούς και λαμβάνουν απειλές θανάτου από μουσουλμάνους πρόσφυγες και εν μέρει από το μουσουλμανικό προσωπικό (ασφάλεια, διερμηνείς, εθελοντές) για θρησκευτικούς λόγους», προσθέτει η έκθεση.



Η έκθεση ανέφερε ότι ο αριθμός των προσφύγων που διώκεται είναι πιθανό να είναι μόνο η "κορυφή του παγόβουνου", καθώς πρόκειται για επιθέσεις που έχουν θρησκευτικά κίνητρα, κατά χριστιανών και Yazidis και εκτιμούν ότι μέχρι και 40.000 χριστιανοί πρόσφυγες θα μπορούσαν να έχουν επηρεαστεί.

Αν ληφθεί υπόψη ότι οι μισοί πρόσφυγες που δέχτηκαν επίθεση από μουσουλμάνους, δήλωσαν ότι η «γερμανική ασφάλεια» εμπλέκεται σε τέτοια περιστατικά, καταλαβαίνουμε ότι οι «Γερμανοί» που έχουν προσληφθεί για να εργαστούν ως ασφάλεια σε αυτά τα κέντρα είναι μουσουλμάνοι μη γερμανικής εθνοτικής καταγωγής, που έχουν προφανείς συμπάθειες στους νεοαφιχθέντες ομοθρήσκους τους.


Ο λιθοβολισμός του ιερέα στο Raunheim είναι, ως εκ τούτου, μόνο το τελευταίο μίας σειράς περιστατικών που προμηνύουν το τι πρόκειται να ζήσει η Ευρώπη, η οποία τείνει να μετατραπεί σε ένα κλώνο της Μέσης Ανατολής και της Αφρικής.


ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ / Πηγή

Σχόλιο
Φτηνά εργατικά χέρια ήθελαν, κατακτητές απέκτησαν... αυτά είναι τα αποτελέσματα τού προτεσταντισμού και τής άκρατης αισχροκέρδειας.

Μιλά ο άνθρωπος που κρατά το ποίμνιό του στο σκοτάδι ως προς την Παναίρεση!



mitropolitis-nikolaos

Γράφει ο Αιμίλιος Πολυγένης

Την έντονη αντίδρασή του για το καινούριο νομοσχέδιο που εξισώνει το σύμφωνο συμβίωσης με τον θρησκευτικό γάμο εξέφρασε ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Φθιώτιδος κ. Νικόλαος σε δηλώσεις του στο STAR Κεντρικής Ελλάδας.
"Δεν μπορώ να καταλάβω αυτοί που αποβλέπουν σε αυτά τα νομοθετήματα που αποβλέπουν. Ο γάμος είναι ένας θεσμός αιώνιος και όλοι οι λαοί στηρίζονται στην οικογένεια. Αυτή η ισοπέδωση και η βρώμα και η διαφθορά θα γκρεμίσει την κοινωνία μας" ανέφερε μεταξύ άλλων ο Μητροπολίτης Φθιώτιδος.

Γέροντος Αθανασίου Μυτιληναίου: Παιδαγωγική σημασία της νηστείας


Τετάρτη 16 Νοεμβρίου 2016

ΗΓΟΥΜΕΝΟΣ ΜΑΞΙΜΟΣ ΚΑΡΑΒΑΣ:Αὐτὸν τὸν βλάσφημον, πῶς τολμᾶς, αββά Ἀμυνταίου και Εορδαίας (π. Σεβαστιανέ Τοπάλη ), καὶ τὸν ἀποκαλεῖς «Μεγάλον καὶ σοφὸν ποιμένα καὶ ἄριστον οἰακοστρόφον τοῦ Πλοίου τῆς τοῦ Χριστοῦ Ἐκκλησίας»;

  Νά, ποιόν ΜΝΗΜΟΝΕΥΟΥΝ οι Μητροπολίτες των Νέων Χωρών!

ΑΠΑΝΤΗΣΙΣ ΕΙΣ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΤΟΥ ΑΡΧΙΕΡΑΤΙΚΟΥ ΕΠΙΤΡΟΠΟΥ ΑΜΥΝΤΑΙΟΥ ΦΛΩΡΙΝΗΣ 

«Η ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΗ ΤΥΡΑΝΝΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΟΛΕΜΙΚΟ ΜΕΝΟΣ»

%cf%80-%ce%bc%ce%b1%ce%be%ce%b9%ce%bc%ce%bf%cf%82


 ΑΠΟ ΤΟΝ ΗΓΟΥΜΕΝΟ ΜΑΞΙΜΟ ΚΑΡΑΒΑ:
   Αφουγκραστηκαμε, πραγματι, την αγωνια του πατριαρχη, οχι για τον Ἑλληνισμο και την Ἐκκλησια, αλλα για το οτι δεν καταφερε ακομη να μας δεση αιχμαλωτους στο αρμα της παπικης «Ἐκκλησιας»!

   Διαβάζοντας τὸ ἄρθρο τοῦ Ἀρχιερατικοῦ ἐπιτρόπου Ἀμυνταίου Φλωρίνης μὲ τίτλο «Ἡ ἰδεολογικὴ τυραννία καὶ τὸ πολεμικὸ μένος»* δὲν βρῆκα τίποτα τὸ ἀληθινό, παρὰ μόνον ὅ,τι ἀναφέρεται στὸ πρόσωπο τοῦ Πάπα καὶ τοῦ Παπισμοῦ, ὀνομάζοντάς τον «ξεδοντιασμένο θηρίο καὶ παραπαῖον ἀνήθικο παιδεραστικὸ σύστημα ποὺ ὅλος ὁ κόσμος τὸν “κράζει’’ ὡς τὴν πόρνη τῆς Ἀποκαλύψεως».
   
   Καὶ ἐρωτῶμεν τὸν ἅγιον Ἀμυνταίου, νὰ μᾶς ἀναφέρη μία μόνο λέξι ἀπὸ τὸ στόμα τοῦ «Μεγάλου καὶ σοφοῦ καὶ οἰακοστρόφου [δηλ. πηδαλιούχου] τῆς τοῦ Χριστοῦ Ἐκκλησίας» ποὺ νὰ καταφέρεται κατὰ τοῦ ἀντιχρίστου Πάπα.

Φλωρίνης Θεόκλητος
   Ἀντιθέτως, ὅπου σταθῆ καὶ ὅπου βρεθῆ «Ἁγιώτατον Ἀδελφὸν» καὶ «Πρῶτον μεταξὺ ἴσων» τὸν προσφωνεῖ. Αὐτὸν δὲ τὸν Οἰκουμενικὸν Πατριάρχην οἱ τῶν «Νέων Χωρῶν» τῆς Ἑλλαδικῆς Ἐκκλησίας Ἐπίσκοποι ὡς «ὀρθοτομοῦντα τὸν λόγον τῆς ἀληθείας» μνημονεύουν κατὰ τὴν ἱερώτερη ὥραν τῆς Θείας Λειτουργίας, χωρὶς φόβον Θεοῦ!
    Αὐτὸν τὸν βλάσφημον, πῶς τολμᾶς, ἅγιε Ἀμυνταίου (π. Σεβαστιανέ Τοπάλη) καὶ τὸν ἀποκαλεῖς «Μεγάλον καὶ σοφὸν ποιμένα καὶ ἄριστον οἰακοστρόφον τοῦ Πλοίου τῆς τοῦ Χριστοῦ Ἐκκλησίας»;
 
   Ἄς ἀποκαλέση καὶ ὁ «Οἰκουμενικὸς» τὸν Πάπα ὅπως τὸν ἀποκαλεῖς κι ἐσύ, καὶ θὰ μεταβοῦμε ὁμαδικῶς εἰς Κωνσταντινούπολιν νὰ τοῦ ζητήσωμεν δημοσίως συγγνώμη!
   Διὰ δὲ τὰ ἄλλα ποὺ ἀναγράφεις, ὅτι «οὐδέποτε σκύψαμε νὰ ἀφουγκραστοῦμε τὴν ἀγωνία του γιὰ τὸν Ἑλληνισμὸ καὶ τὴν Ἐκκλησία…», ἀφουγκραστήκαμε, πράγματι, τὴν ἀγωνία του, ὄχι γιὰ τὸν Ἑλληνισμὸ καὶ τὴν Ἐκκλησία, ἀλλὰ γιὰ τὸ ὅτι δὲν κατάφερε ἀκόμη νὰ μᾶς δέση αἰχμαλώτους στὸ ἅρμα τῆς παπικῆς «Ἐκκλησίας».
     Δὲν ἀγωνιᾶ λοιπὸν γιὰ τὸν Ἑλληνισμὸ καὶ γιὰ τὴν Ἐκκλησία, ἀλλά, ἀντιθέτως, ὑβρίζει τὸν Ἑλληνισμὸ καὶ τὴν Ὀρθοδοξία, λέγοντας κατὰ τὴν ἑορτὴ τὴν θρονικὴ τοῦ Πατριαρχείου, στὶς 30-11-1998, πρὸς τοὺς ἐκπροσώπους τοῦ Πάπα τὰ ἑξῆς φοβερά:
 

 «Σεβασμιώτατε Καρδινάλιε κύριε William Η. Keeler καὶ λοιποὶ ἐν Χριστῷ ἀδελφοὶ οἱ ἀποτελοῦντες τὴν Ἀντιπροσωπείαν τῆς Ἐκκλησίας Ρώμης,… Δὲν πρέπει νὰ σπαταλήσωμεν τὸν χρόνον εἰς ἀναζητήσεις εὐθυνῶν. Οἱ κληροδοτήσαντες εἰς ἡμᾶς τὴν διάσπασιν προπάτορες ἡμῶν ὑπῆρξαν ἀτυχῆ θύματα τοῦ ἀρχεκάκου ὄφεως καὶ εὑρίσκονται ἤδη εἰς χεῖρας τοῦ δικαιοκρίτου Θεοῦ. Αἰτούμεθα ὑπὲρ αὐτῶν τὸ ἔλεος τοῦ Θεοῦ, ἀλλ’ ὀφείλομεν ἐνώπιον Αὐτοῦ ὅπως ἐπανορθώσωμεν τὰ σφάλματα ἐκείνων» (Ἀπό τό περιοδικὸ τοῦ Πατριαρχείου ΕΠΙΣΚΕΨΙΣ, ἀρ. τεύχ. 563 τοῦ 1998).
  
    Ὡς πρὸς τὸν Ἑλληνισμόν,  αὐτὸς ποὺ  «ἀγωνιᾶ γιὰ τὸν Ἑλληνισμὸ» εἶπε τὰ ἀνεπανάληπτα  καὶ ὑβριστικὰ λόγια ταῦτα: «Δυστυχῶς, οἱ δύο λαοὶ [Τοῦρκοι καὶ Ἕλληνες] διέκοψαν τὴν ὑπέροχη συμβίωση τῶν 400 χρόνων [δηλ. τὴν Τουρκικὴ δουλεία] ὅταν ξεσηκώθηκαν κάτι ξεβράκωτοι τὸ 1821 καὶ δημιούργησαν τὶς γνωστὲς προστριβές» (ἐφημ. «Αὐριανὴ», φ. 26/10/1991).

    Πές μας λοιπόν, ἅγιε Ἀμυνταίου, τί εἶναι αὐτὸ ποὺ μᾶς ἀναγκάζει νὰ τὸν ἐγκωμιάζουμε καὶ νὰ τὸν δεχώμαστε ὡς Προκαθήμενον τῆς Ὀρθοδοξίας;

    
    Αὐτὰ τὰ ὀλίγα, πρὸς τὸ παρόν, ἴνα ἐνημερωθῆς περὶ τοῦ «μεγάλου καὶ σοφοῦ οἰακοστρόφου τῆς Ἐκκλησίας» καὶ νὰ πάψης νὰ μᾶς κατηγορῆς.
Μὲ ἀγάπη Χριστοῦ,
Μηλοχώριον, 11/11/2016
Ἀρχιμ. Μάξιμος Καραβᾶς
Ἱερὰ Μονὴ Ἀγίας Παρασκευῆς Ἐορδαίας.

* www.amyntaionews.gr/2016/11/blog-post_87.html