Τρίτη 29 Νοεμβρίου 2016

Μπράβο κύριε Πειραιώς, κ. Αιτωλίας, κ. Ναυπάκτου, κ. Γόρτυνος, κ. Κονίτσης: ΔΕΝ τολμήσατε να ομολογήσετε την αλήθεια!


Ντροπή σου Δέσποτα, εσύ

"Σώπα ... μην μιλάς"


Δυστυχώς κάποιοι πολύ έξυπνα, δημιούργησαν μια ολόκληρη γενιά κοιμισμένων "πιστών" με το σύνθημα "σώπα μην μιλάς", "κοίτα τον εαυτό σου και τα λάθη σου" κλπ, εν γνώσει τους ότι σε περίπτωση αίρεσης αυτά ΔΕΝ ισχύουν. Τότε ΟΦΕΙΛΕΙΣ να μιλήσεις.

Το αποτέλεσμα το βλέπουμε στις μέρες μας:

Οι φιλόδοξοι αρχιμανδρίτες που -χρησιμοποιώντας θεμιτά και αθέμιτα μέσα- πέτυχαν να καταλάβουν τους δεσποτικούς θρόνους,
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΑΝ επίσημα την Σύνοδο του Κολυμπαρίου, την ψευδοσύνοδο που αναγνώρισε επίσημα τους αιρετικούς ως εκκλησίες, τους μεικτούς γάμους (αναγνωρίζοντας το βάπτισμα των αιρετικών ως έγκυρο μυστήριο!), το ΠΣΕ κλπ.

Ένα σωρό ορθόδοξα σωματεία και αδελφότητες, 10.000 παπάδες της Ελλαδικής εκκλησίας,  δεν άρθρωσαν στην πλειοψηφία τους ούτε λέξη ακόμη.

4 μέρες μετά την επαίσχυντη επίσημη πλέον απόφαση της Ιεράς Συνόδου, δεν βρέθηκε ΟΥΤΕ ΕΝΑΣ δεσπότης να βγει δημόσια και να την καταδικάσει ευθέως ως Ληστρική.

Μπράβο κύριε Πειραιώς, κύριε Αιτωλίας, κύριε Ναυπάκτου, κύριε Γόρτυνος, κύριε Κονίτσης.
6 μήνες τώρα έχετε βγάλει ένα σωρό κείμενα για ένα σωρό ασήμαντα πράγματα παριστάνοντας τάχα τους αγωνιστές,αλλά την κρίσιμη στιγμή ΔΕΝ τολμήσατε να ομολογήσετε την αλήθεια και να αγωνιστείτε σκληρά για αυτήν, για να μην αναγνωριστεί η ψευδοσύνοδος. Ντροπή σας.
Δεν έχουμε τίποτε άλλο παρά να σας αφιερώσουμε τους παρακάτω στίχους:


ΥΓ. Και για να μην σας κοροϊδεύουν μερικοί για το "λιοντάρι", τον μητροπολίτη Πειραιώς ...
Δείτε μερικές φωτογραφίες, ποιος ήταν επίσημος προσκεκλημένος του, μία ημέρα μετά την Σύνοδο της Ιεραρχίας:
"Ιερά αγρυπνία τελέστηκε την Παρασκευή 25 Νοεμβρίου, στον Ιερό Ναό Ευαγγελιστρίας Πειραιώς.
Προεξήρχε και κήρυξε τον θείο λόγο, ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Δημητριάδος κ. Ιγνάτιος", πηγή
κι άλλη δημοσίευση:
«ΕΝΟΡΙΑ εν δράσει… 2016»: Μητροπολίτης Δημητριάδος κ. Ιγνάτιος (video). Πηγή
Με την ευκαιρία της εορτής του Αγίου Μάρτυρος Καλλινίκου στην Ιερά Μονή Παναγίας Χρυσοπηγής εορτάσθη η ονομαστική εορτή του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου πρ. Πειραιώς κ. Καλλινίκου.
(...)
Στη σημερινή Θεία Λειτουργία συλλειτούργησαν οι Σεβασμιώτατοι Μητροπολίτες Σάμου & Ικαρίας κ. Ευσέβιος, Δημητριάδος κ. Iγνάτιος, Πειραιώς κ. Σεραφείμ και Γόρτυνος και Μεγαλοπόλεως κ.Ιερεμίας. Συμπροσευχόμενος ήταν ο εορτάζων Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης πρ. Πειραιώς κ. Καλλίνικος και οι Σεβασμιώτατοι Μητροπολίτες Καλαβρύτων & Αιγιαλείας κ. Αμβρόσιος και Πατρών κ. Χρυσόστομος. Πηγή



Και δύο σχόλια που είδαμε εδώ:

"Εμείς περιμένουμε από τους "αντι-οικουμενιστές" Μητροπολίτες διακοπή εκκλησιαστικής κοινωνίας, 
και αυτούς που τους χάνεις, που τους βρίσκεις μαζί με τον μεταπατερικό οικουμενιστή Ιγνάτιο..."

Ο +Ι.Γ.Ζ. άφησε ένα νέο σχόλιο για την ανάρτησή σας :

"Το καλό στην όλη υπόθεση είναι ότι πέσαν οι μάσκες.
Η γνώμη μου γι' αυτούς τους fake (σ.σ.τους μη γνήσιους) αντιοικουμενιστές είναι η εξής:
Τους κέρδισε η Ιεροσύνη, αλλά τους έχασε το θέατρο."



Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός"

Δευτέρα 28 Νοεμβρίου 2016

Ὁ Κυθήρων Σεραφεὶμ διαψεύδει τὸ Δελτίου Τύπου τῆς Ἱεραρχίας!

Λαϊκή παροιμία: "Ο κλέφτης και ο ψεύτης τον πρώτο χρόνο χαίρονται"!!!


Τί λένε οἱ ἄλλοι Ἐπίσκοποι; Ποῦ εἶναι ἡ εὐαισθησία τους γιὰ τὴν ἀληθεία τῆς Ἐκκλησίας; Ποῦ εἶναι ὁ Πειραιῶς, ὁ Ναυπάκτου, ὁ Αἰγιαλείας;


Ο Μητροπολίτης Κυθήρων Σεραφείμ
τοποθετείται επί του τελικού Δελτίου Τύπου της Ιεραρχίας
Κατόπιν της σημερινής τηλεφωνικής επικοινωνίας του Ιστολογίου μας (https://katanixis.blogspot.gr/) με τον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Κυθήρων κ. Σεραφείμ, δημοσιεύουμε την τοποθέτησή Του επί του Δελτίου Τύπου της 2ας Συνεδρίας της εκτάκτου Ιεραρχίας της Εκκλησίας της Ελλάδος24 Νοεμβρίου 2016.
Υπενθυμίζουμε οτι στη δεύτερη ημέρα της εκτάκτου Συγκλήσεώς της, η Ιερά Σύνοδος της Ιεραρχίας της Εκκλησίας της Ελλάδος, υπό την Προεδρία του Μακαριωτάτου Αρχιεπισκόπου Αθηνών κ. Ιερωνύμου, εξέδωσε το Δελτίο Τύπου που αναστάτωσε, απογοήτευσε και εξόργισε το χριστεπώνυμο πλήρωμα της Εκκλησίας με την απόφαση που έλαβε σύμφωνα με την ανακοίνωση:
Δεύτερη Συνεδρία της Ι. Συνόδου της Ιεραρχίας της Εκκλησίας της Ελλάδος (24/11/2016) 
…………………….. 
Εν κατακλείδι, μετά από Εισήγηση του Μακαριωτάτου Προέδρου, η οποία έγινε ομόφωνα αποδεκτή, τονίζεται η, μετά την ενδελεχή και λεπτομερή ενημέρωση του Σώματος της Ιεραρχίας της Εκκλησίας της Ελλάδος, επιβεβαίωση της ενότητός Της, και αποφασίσθηκε η έγκριση των προτάσεων της Εισηγήσεως, καθώς και η μελέτη και όλων των κειμένων που υπεβλήθησαν, από την Δ.Ι.Σ., ώστε να συνταχθεί ανακοινωθέν προς ενημέρωση του ιερού κλήρου και του λαού……
Ο Σεβασμιώτατος μητροπολίτης Κυθήρων, προέβη στην εξής δήλωση, εκφράζοντας ταυτόχρονα και την πεποίθησή του, ότι θα αποσυρθεί το συγκεκριμένο Δελτίο Τύπου που δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα και θα αντικατασταθεί με νέο που θα διορθώνει τα πράγματα και θα αποκαθιστά την αλήθεια.
Η δήλωση του Σεβασμιωτάτου είναι η εξής:
Το ανακοινωθέν της Ιεράς Συνόδου της 2ας Συνεδρίας, θεωρώ ότι δεν αποδίδει επακριβώς την απόφαση της σεπτής Ιεραρχίας, όσον αφορά το σημείο εκείνο στο οποίο λέγει ότι ενέκρινε η Ιεραρχία τις προτάσεις που περιέχονται στην εισήγηση του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Σερρών και Νιγρίτης κ. Θεολόγου.Δεν ετέθη τέτοιο θέμα σε ψηφοφορία, ούτε προφορική, ούτε μυστική, ούτε δι άλλου τρόπου (δι’ ανατάσεως των χειρών ή διά βοής).Ακούστηκαν απόψεις και κρίσεις επί της εισηγήσεως, από αρκετούς ιεράρχες και μετά από αυτό, ο Μακαριώτατος ευχαρίστησε και συνεχάρη τον εισηγητή, δήλωσε ότι δεν παίρνουμε καμία απόφαση αλλά αναθέτουμε το θέμα στη Διαρκή Ιερά Σύνοδο, η οποία θα εκτιμήσει όλο το υλικό, τις παρεμβάσεις των Σεβασμιωτάτων Μητροπολιτών, τα πρακτικά και κάποια υπομνήματα τα οποία εζητήθησαν από συνοδικούς συνέδρους και έπειτα από την όλη αυτή επεξεργασία, θα συνταχθεί υπό της Δ.Ι.Σ., εγκύκλιος η οποία θα απευθύνεται στο χριστεπώνυμο πλήρωμα της Εκκλησίας της Ελλάδος.Επομένως δεν υφίσταται πρόκριμα υπό της σεπτής Ιεραρχίας για το όλον θέμα το οποίο εσυζητήθη κατά τας δύο αυτάς ημέρας, γι’ αυτό και κάθε κρίσις και τοποθέτησις θεωρείται βεβιασμένη και ανακριβής.Αυτά γράφονται διά τον καθησυχασμό του λαού του Θεού, συνιστώντας την αναμονή της τελικής αποφάσεως η οποία θα διατυπωθεί διά της Δ.Ι.Σ. η οποία είναι το εκτελεστικό όργανο της Ιεραρχίας”.
Ως διαχειριστές του Ιστολογίου Κατάνυξις, ευχαριστούμε θερμά τον σεβασμιότατο για την παρέμβασή του και τις σαφέστατες διευκρινήσεις. Πρέπει όμως να διατυπώσουμε προς τους αναγνώστες μας πως δεν είμαστε αισιόδοξοι ότι θα αντικατασταθεί το συγκεκριμένο Δελτίο Τύπου. Και ως γνωστόν, τα γραπτά μένουν και όσο το Δελτίο Τύπου παραμένει το ίδιο, εμείς θα ανησυχούμε και θα αγωνιούμε. Πρέπει να διαπιστώσουμε την αλλαγή στην ανακοίνωση της Ιεραρχίας ώστε να αναθαρρήσουμε και να ανασάνουμε από την αίσθηση απογοήτευσης και οργής που μας διακατέχει.
Τέλος να επισημάνουμε κάτι που έχει την αξία του. Ξέρετε ποιός Ιεράρχης είναι υπεύθυνος των Δελτίου Τύπου της Ιεραρχίας; ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Δημητριάδος κ. Ιγνάτιος. Αυτό σίγουρα λέει πάρα πολλά...



Σχόλιο: Ἤδη ἀπὸ χθὲς εἴχαμε πληροφορίες γιὰ ἄλλη μιὰ Οἰκουμενιστικὴ ἀπάτηΔημοσιεύσαμε ἄρθρο μὲ τίτλο "ΨΕΥΔΕΣ ΤΟ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΕΝ ΤΗΣ ΙΕΡΑΡΧΙΑΣΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΜΟΦΩΝΗ Η ΑΠΟΦΑΣΙ;" (ἐδῶ).
    Δηλαδή, μετὰ τοὺς ἐκβιασμοὺς τῶν ἡγετῶν τῆς Παναίρεσης τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, μετὰ τὴν πλαστογραφία τῶν ὑπογραφῶν στὴν Κολυμπάριο ψευτο-Σύνοδο, τώρα ἀποκαλύπτεται καὶ τὸ ψεῦδος τῶν Οἰκουμενιστικῶν κέντρων, ποὺ μεθόδευσαν τὸ ψεύτικο Ἀνακοινωθέν. (Μήπως ὑποψιάζεσθε τοὺς ἠθικοὺς αὐτουργούς;).
  Θὰ περιμένουμε τὶς "ἐξηγήσεις" γιὰ νὰ διαπιστώσουμε ἂν τὸ "ψεῦδος" ἐγκαταστάθηκε καὶ ἐπίσημα στὰ ἕδρανα τῆς Ἱεραρχίας κι ἂν ἡ δειλία, τὸ συμφέρον καὶ ὁ φόβος ἀποτελεῖ τὸ χαρακτηριστικὸ τῶν Ἐπισκόπων, οἱ ὁποῖοι βλέπουν ἕνα ψεύτικο Ἀνακοινωθὲν καὶ δὲν τολμοῦν (οἱ γενναῖοι) νὰ βγοῦν νὰ τὸ διαψεύσουν!
   Ξέρουμε: Τὸ κάναμε θὰ ποῦν (ἂν μιλήσουν) ἀπὸ διάκριση καὶ γιὰ τὸ καλὸ τῆς Ἐκκλησίας!
  Αὐτοὶ εἶναι οἱ Ἐπίσκοποι ποὺ μᾶς καθοδηγοῦν στὴ ...σωτηρία, στοὺς ὁποίους (μᾶς συμβουλεύουν οἱ ἀντι-Οἰκουμενιστὲς ποιμένες) πρέπει νὰ κάνουμε ὑπακοὴ καὶ μετὰ τῶν ὁποίων πρέπει νὰ κοινωνοῦμε!

Προφητικός Λόγος του π. Αυγουστίνου Καντιώτη: Όταν αρχίσει ο μεγάλος διωγμός, μη φοβηθείς!


Ο Επίσκοπος Αυγουστίνος Καντιώτης:

 Όταν αρχίσει ο μεγάλος διωγμός των Χριστιανών και οι Ιερείς και οι Επίσκοποι αρχίσουν να κηρύττουν άλλο Ευαγγέλιο, τότε εσύ μη φοβηθείς, μείνε στον Χριστό και θα νικήσεις!

ΑΝ ΟΛΟΙ ΑΡΝΗΘΟΥΝΕ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΚΑΙ ΓΟΝΑΤΙΣΟΥΝ ΣΤΟΝ ΔΙΑΒΟΛΟ ΕΣΥ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ, ΜΗ ΓΟΝΑΤΙΣΕΙΣ, ΝΑ ΤΟΝ ΠΟΛΕΜΗΣΗΣ ΚΑΙ ΣΥ Ο ΕΝΑΣ ΘΑ ΝΙΚΗΣΗΣ.



Γέρος πλέον ἐπίσκοπος, ποὺ βρίσκομαι στὸ τέλος τῆς ἐπιγείου ζωῆς μου, ὕστερα ἀπὸ πολύπλακτον καὶ περιπετειώδη βίον 40 ἐτῶν στὴν Πατρίδα σᾶς συνιστῶ παιδιά. Ἂν ἔρθη ἐποχὴ ποὺ θὰ ἀκούσωμε καὶ ἐμεῖς ὄχι στὸ θέατρο, ἀλλὰ στὴν πραγματικότητα διωγμός. Καὶ θ᾿ ἀκουστῆ ἡ λέξη διωγμὸς ἐναντίον τῶν πιστῶν χριστιανῶν, μὴ φοβηθεῖτε, μὴ δειλιάσετε. Ἐγὼ μὲν δὲν θὰ ζῶ πλέον, θὰ βρίσκομαι ὑπὸ τὸν τάφο, ἀλλὰ ἐσεῖς τὴν φωνὴν τῆς Νικομηδείας, τὴν φωνὴ τῶν μαρτύρων, θ᾿ ἀκούσετε νὰ φωνάζουν, ἀπ᾿ ἄκρου εἰς ἄκρου διωγμός καὶ οἱ Ἐκκλησίες καὶ οἱ ἱερεῖς καὶ οἱ ἐπίσκοποι θὰ ἐξαλείψουν τὸ Εὐαγγέλιο, γιὰ νὰ κηρυχθῆ νέον εὐαγγέλιο. 

Καὶ ὅτι γίνεται στὴν Ἀλβανία καὶ ὅτι γίνεται σὲ χῶρες μακριά, θὰ γίνη καὶ στὴν Ἑλλάδα, προφητεύω. 

Κυριακή 27 Νοεμβρίου 2016

Λόγοι περί ακτημοσύνης και μοναχικής αποταγής (Μ. Βασίλειος και Μ. Αθανάσιος)

«Έτι έν σοι λείπει».

Κυριακή ΙΓ΄ Λουκά:

Λόγοι περί ακτημοσύνης και μοναχικής αποταγής

(Μ. Βασίλειος και Μ. Αθανάσιος)

Η Ευαγγελική Περικοπή της Θείας Λειτουργίας

Κατά Λουκάν Ευαγγέλιον: ιη΄ 18-27.
Τω καιρώ εκείνω, επηρώτησεν τον Ιησούν τις αυτόν άρχων λέγων: διδάσκαλε αγαθέ, τί ποιήσας ζωήν αιώνιον κληρονομήσω; Είπε δέ αυτώ ο Ιησούς: τί με λέγεις αγαθόν; Ουδείς αγαθός, ει μή είς, ο Θεός. Τας εντολάς οίδας΄ μή μοιχεύσης, μή φονεύσης, μή κλέψης, μή ψευδομαρτυρήσης, τίμα τον πατέρα σου και την μητέρα σου. Ο δέ είπε: ταύτα πάντα εφυλαξάμην εκ νεότητός μου. Ακούσας δέ ταύτα ο Ιησούς είπεν αυτώ: έτι έν σοι λείπει, πάντα όσα έχεις πώλησον και διάδος πτωχοίς, και έξεις θησαυρόν εν ουρανώ, και δεύρο ακολούθει μοι. Ο δέ ακούσας ταύτα περίλυπος εγένετο· ήν γάρ πλούσιος σφόδρα. Ιδών δέ αυτόν ο Ιησούς περίλυπον γενόμενον, είπε: πώς δυσκόλως οι τα χρήματα έχοντες εισελεύσονται εις την βασιλείαν του Θεού! Ευκοπώτερον γάρ εστι κάμηλον δια τρυμαλιάς ραφίδος εισελθείν, ή πλούσιον εις την βασιλείαν του Θεού εισελθείν. Είπον δέ οι ακούσαντες: και τίς δύναται σωθήναι; Ο δέ είπε: τα αδύνατα παρά ανθρώποις δυνατά παρά τω Θεώ εστίν.

Απόδοση:
    Κάποιος άρχοντας τον ρώτησε: «Αγαθέ Διδάσκαλε, τι να κάνω για να κληρονομήσω την αιώνια ζωή;» Ο Ιησούς του απάντησε: «Γιατί με αποκαλείς “αγαθό;” Κανένας δεν είναι αγαθός, παρά μόνο ένας: ο Θεός. Τις εντολές τις ξέρεις: μη μοιχεύσεις, μη σκοτώσεις, μην κλέψεις, μην ψευδομαρτυρήσεις, τίμα τον πατέρα σου και τη μη¬τέρα σου». Κι εκείνος του είπε: «Όλα αυτά τα τηρώ από τα νιάτα μου». Όταν τ’ άκουσε ο Ιησούς του είπε: «Ένα ακόμη σου λείπει: πούλησε όλα όσα έχεις και δώσε τα χρήματα στους φτωχούς, κι έτσι θα έχεις θησαυρό κοντά στο Θεό και έλα να με ακολουθήσεις». Μόλις εκείνος τ’ άκουσε αυτά, πολύ στενοχωρήθηκε, γιατί ήταν πάμπλουτος.

Ένα κακέκτυπο Επισκόπου αποκαλύπτει τι εστί Οικουμενισμός και "νέα εκκλησία"!


 ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΗ ΒΟΜΒΑ:

Ο Κύπρου Χρυσόστομος για
Κυπριακό και Μεγάλη Σύνοδο



kilroy-xrisostomos.jpg

   Διαβάστε προσεκτικά τις δηλώσεις του Αρχιεπισκόπου Κύπρου. Σας παραθέτουμε δύο αποκαλυπτικά αποσπάσματα, για να καταλάβετε πως η αλήθεια αποκαλύπτεται εκεί που δεν το περιμένουμε. Άλλη μια απόδειξη πατερικής διοικήσεως και "Κολυμπαριώτικης" συνοδικότητας.
   Αναρωτιέται ακόμη κανείς πως επιβλήθηκαν τα κείμενα του Κολυμπαρίου?

"..Ήθελα να γίνει η Μεγάλη Σύνοδος και καλώς έγινε και εάν δεν γινόταν δεν θα μπορούσε ποτέ πλέον να γίνει διότι η γελοιοποίηση θα ήταν τόσο μεγάλη που θα μας έκανε επί αιώνες να μην αποφασίσουμε να κάνουμε Σύνοδο.."

"..Κι όταν μερικοί Συνοδικοί έφυγαν και δεν υπέγραψαν, υπέγραψα εγώ γι αυτούς κι όταν επιστρέψαμε στην Κύπρο έκανα συνεδρία της Συνόδου τους επέπληξα και τους είπα δεν θα πάρετε πρόσκληση να έλθετε στη Σύνοδο αν δεν μάθετε να υλοποιείτε τις αποφάσεις της Μεγάλης Συνόδου που είναι υποχρεωτικές και για μένα και για σας, δεν μπορεί ο καθένας να κάνει ό,τι θέλει... Όποιος θέλει να κάνει δουλειά δική του να πάει στο σπίτι του...»

Του Θεόδωρου Καλμούκου, Εθνικός Κήρυκας
Ο Μακαριότατος Αρχιεπίσκοπος Νέας Ιουστινιανής και πάσης Κύπρου κ. Χρυσόστομος, με αποκλειστική του συνέντευξη στον «Εθνικό Κήρυκα», σχολιάζει το πρόσφατο ναυάγιο των συνομιλιών για το Κυπριακό. Αποκαλύπτει τις συνομιλίες και προτροπές του προς τον Πρόεδρο της Κυπριακής Δημοκρατίας κ. Νίκο Αναστασιάδη «να είναι απαιτητικός».
Επίσης αποκαλύπτει την συνομιλία του με τον Πατριάρχη Μόσχας κ. Κύριλλο για την Μεγάλη Σύνοδο της Ορθόδοξης Εκκλησίας τον περασμένο Ιούνιο στην Κρήτη και την απουσία του κ. Κυρίλλου την τελευταία στιγμή από αυτή με διάφορες προφάσεις και αιτιάσεις.

ΜΕΡΙΚΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΑΝΑΦΟΡΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΙΕΡΑΡΧΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΦΑΤΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΤΗΣ ΙΕΡΑΡΧΙΑΣ: Νάνη Λύκ.





-Επί τη βάσει ποίων κριτηρίων ανετέθη η εισήγηση του όλου ζητήματος στο μητροπολίτη Σερρών; Μήπως ένεκα του αντιοικουμενιστικού και φιλοπαραδοσιακού του φρονήματος; Μήπως επειδή θεωρείται κάτοχος λιπαράς θεολογικής μορφώσεως; Μήπως επειδή δεν διατελεί σε σχέση πνευματικής εξαρτήσεως από το πατριαρχείο Κωνσταντινουπόλεως που πρωτοστάστησε στην προετοιμασία και σύγκληση της ληστρικής συνόδου της Κρήτης;
Προφανώς, για τίποτε από όλα αυτά. Για ποιον, λοιπόν, λόγο θεωρήθηκε ως ο καταλληλότερος προκειμένου να πραγματευθεί και αναπτύξει το τόσο σοβαρό αυτό θέμα;

Αν είναι όντως ψευδές, γιατί δεν βγαίνουν να το επιβεβαιώσουν οι διαφωνήσαντες Ιεράρχες; Και ποιά αξία έχει η διαφωνία τους, εφ΄ όσον κοινωνούν με τους αιρεσιάρχες και (κατά το δημοσίευμα) "ψεύτες";



ΨΕΥΔΕΣ 


ΤΟ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΕΝ ΤΗΣ ΙΕΡΑΡΧΙΑΣ;



ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΜΟΦΩΝΗ Η ΑΠΟΦΑΣΙ;


Απο εγκυρες πληροφοριες που λαβαμε απο αρχιερεις της Βορειου Ελλαδος, μαθαμε οτι η αποφασι της Ιεραρχιας που δημοσιοποιηθηκε ως ....ομοφωνο κειμενο της Ιεραρχιας, δεν εκφραζει την πραγματικοτητα. 
Η αποφασι δεν ηταν ΟΜΟΦΩΝΗ, αλλα υπηρξαν σφοδροτατες αντιδρασεις, ιδιαιτερα δε απο τους μητροπολιτες Κυθηρων, Ναυπακτου, Πειραιως, αλλα

και αλλους, οι οποιοι, μαλιστα, υπεβαλαν και υπομνηματα.
Λεγεται οτι το ανακοινωθεν συνεταξαν, γνωστοι εν τη Ιουδαια Οικουμενιστες αρχιερεις... που εργαζονται μεσα στην Εκκλησια ως ....Δουρειοι Ιπποι και φερεφωνα του Αρχιαιρεσιαρχου του Φαναριου, ο οποιος ενω θαπρεπε να καταστη κατηγορουμενος ως Αιρεσιαρχης και να καθαιρεθη, εχει το θρασος να κανει ανακοινωσεις και να απειλει τους αντιδρωντες Ορθοδοξους.

Άλλο αγώνας για την ανατροπή των αιρετικών αποφάσεων μιας Συνόδου κι άλλο συμπόρευση μετά των κακοδόξως αποφασισάντων!


   Παρέμβαση και κείμενο Μητροπολίτη Ναυπάκτου στην Ιεραρχία

   Ἀπορεῖ κανεὶς γιὰ τὸ πῶς εἶναι δυνατὸν κάποιος Ἐπίσκοπος νὰ καταδεικνύει (χρησιμοποιώντας μὲ καταλυτικὸ τρόπο τὴν ἐκκλησιαστικὴ ἱστορία καὶ Ὀρθόδοξη Παράδοση) τὶς κακόδοξες ἐνέργειες καὶ ἀποφάσεις τῶν ἐν Κολυμπαρίῳ συνέδρων καὶ ἀπὸ τὴν ἄλλη νὰ ταυτίζεται μαζί τους, κάνοντας προτάσεις ποὺ ἀπέχουν ἀπὸ τὴν ὀρθόδοξη στάση καὶ ὁμολογία τῶν Ἁγίων Πατέρων.
    Δὲν ἐνδιαφέρει αὐτὴ τὴν στιγμὴ νὰ κρίνουμε γιὰ ποιό λόγο ὁ μητροπολίτης Ναυπάκτου Ἱερόθεου (περὶ αὐτοῦ πρόκειται) προέβη στὶς παρακάτω συγκεκριμένες προτάσεις ὡς πρὸς τὴν ἀπόρριψη τῆς Κολυμπαρίου Συνόδου ἢ τὴν ἐπιφύλαξη γιὰ τὸ περιεχόμενο τῶν ἀποφάσεών της, ἀλλὰ νὰ ἐπισημάνουμε ὅτι οἱ προτάσεις του δὲν εἶναι ρεαλιστικές, ἀλλὰ ἀνεδαφικὲς καί, ὡς ἐκ τούτου, συμβάλλουν στὴν ἐπικράτηση τῆς Παναιρέσεως τοῦ Οἰκουμενισμοῦ.

Η Συνοδική Απόφαση της Ορθοδόξου Εκκλησίας της Γεωργίας, του 1988, για τις Συμφωνίες του Σαμπεζύ και του Μπάλαμαντ, για την Θεωρία των Κλάδων και πολύ περισσότερα.

Μία Απόφαση Ορόσημο

μείζων κεφάλαιο στον Αγώνα

για την Ορθόδοξη Εκκλησιολογία



ΕΙΣΑΓΩΓΗ

Η Συνοδική Απόφαση της Αποστολικής Ορθοδόξου Εκκλησίας της Γεωργίας, του 1998 έχει ξεχωριστή σημασία ανάμεσα στα Κείμενα-ορόσημα της σύγχρονης Ορθοδόξου εκκλησιαστικής ιστορίας, τα οποία σφραγίζουν τον αγώνα της Εκκλησίας να διατηρήσει ανόθευτη την «άπαξ παραδοθείσαν πίστιν» και την πίστη Της στην «Μίαν Αγίαν, Καθολικήν και Αποστολικήν Εκκλησίαν».
Στο απόηχο μιας παλαιότερης απόφασης της Ρωσικής Ορθοδόξου Εκκλησίας της Διασποράς (Υπερορίου), του 1983, η οποία καταδίκαζε την αίρεση του Οικουμενισμού, με ειδικότερη μάλιστα αναφορά στη «Θεωρία των Κλάδων», η εν λόγω Απόφαση της Εκκλησίας της Γεωργίας είναι ευρύτερου φάσματος, καθώς θίγει έξι διαφορετικές εκφράσεις ανορθοδόξων διδαχών, που απορρέουν

από την σύγχρονη Οικουμενική κίνηση και οικουμενική διαπλοκή Τοπικών Ορθοδόξων Εκκλησιών.

Οι Κληρικοί και Μοναχοί στα έσχατα χρόνια (Ιωάννου Ρίζου)


     «κεῖνο τὸν καιρὸ θὰ ψυχραθεῖ ἡ ἀγάπη τῶν πολλῶν. Θὰ γίνουν ἐπιδρομὲς ἐθνῶν. Μετακινήσεις λαῶν, ἀνωμαλία στοὺς κυβερνῆτες, οἱ Ἱερεῖς θὰ γίνουν ἄσωτοι καὶ οἱ Μοναχοὶ θὰ ζοῦν μὲ ἀμέλεια. Οἱ Ἐπίσκοποι πάλι τῶν καιρῶν ἐκείνων θὰ δείχνουν δουλικότητα πρὸς τοὺς ἰσχυρούς»  (Ἀββὰς Παμβώ).
Οἱ Κληρικοὶ καὶ Μοναχοὶ στὰ ἔσχατα χρόνια
Στὰ ἐνταλτήρια γράμματα μὲ τὰ ὁποῖα ἐφοδίαζε ἡ Ἐκκλησία τοὺς χειροτονηθέντες Ἀρχιερεῖς, τὸ πρῶτο καθῆκον ποὺ τοὺς ὑπενθύμιζε ἦταν ἡ φύλαξη τῆς Ὀρθοδόξου Πίστεως. 
Διὰ τοῦ θεσμοῦ τῆς Ἀρχιερωσύνης  «τὰ τῆς καθαρᾶς καὶ ἀμωμήτου πίστεως διαφυλάττεται γνωρίσματα καὶ ἀνόθευτον ταύτης ἐναστράπτει τῆς Ὀρθοδοξίας τὸ κάλλος». Καί «τὰ θεῖα καὶ ἀποστολικὰ θεσπίσματα, χερσὶν ὑπτίαις, εἰσδέχεσθαι καὶ ὡς θεοχαράκτους πλάκας ταῦτα τιμᾶν καὶ φυλάττειν».[1] Καὶ μόνον τὸ ὄνομα τοῦ Ἐπισκόπου –παρατηρεῖ ὁ Ζωναρᾶς στὴν ἑρμηνεία τοῦ ΝΗ΄ Ἀποστολικοῦ Κανόνα– πρέπει νὰ εἶναι μία διαρκὴς ὑπόμνηση τοῦ πνευματικοῦ χρέους τοῦ ἐπισκόπου ἀπέναντι στὸν λαό. Ὁ Ἐπίσκοπος εἶναι ὁ φρουρός, ποὺ ἀπὸ ὑψηλὸ μέρος ἐπισκοπεῖ, μηπως ἀντιληφθεῖ ἔγκαιρα κάποια ἐχθρικὴ ἐνέργεια. Ἀλλοίμονο ἐὰν ὁ Ἐπίσκοπος κοιμηθεῖ. Ἡ πόλη θὰ καταστραφεῖ ἐξ αἰτίας του. Πρὸς αὐτὸν ἀπευθύνεται ἡ φωνὴ τοῦ Ἰεζεκιήλ: «Υἱὲ ἀνθρώπου, σκοπὸν τέθεικά σε τῷ οἴκῳ Ἰσραὴλ καὶ τῷ οἴκῳ Ἰούδα· εἰ μὴ διαστείλῃ, μηδὲ λαλήσῃς ἀποθανεῖται ὁ ἄνομος ἐν τῇ ἀνομίᾳ αὐτοῦ καὶ τὸ αἷμα αὐτοῦ ἐκ τῆς χειρός σου ἐκζητήσω».[2] Ὅταν ὁ ὕπαρχος τοῦ αὐτοκράτορα Οὐάλεντα (304-378), ὁ Μόδεστος, πίεζε τοὺς Ἐπισκόπους νὰ ὑπογράψουν ὑπὲρ τοῦ ἀρειανισμοῦ, ὁ Μ. Βασίλειος ἀπτόητος ἀπὸ τὶς ἀπειλὲς γιὰ δήμευση τῆς περιουσίας του, ἐξορία καὶ θανατικὴ καταδίκη, ἀρνοῦνταν. Ὁ Μόδεστος ἐξοργισμένος τοῦ εἶπε ὅτι κανεὶς Ἐπίσκοπος δὲν τοῦ μίλησε ἔτσι. Καὶ ὁ Μ. Βασίλειος ἀπάντησε: «Φαίνεται ὅτι δὲν συνάντησες πραγματικὸ Ἐπίσκοπο». Τέτοιοι  ἦταν οἱ Ἐπίσκοποι τοῦ Χριστοῦ.
Πῶς θὰ εἶναι ὅμως οἱ Κληρικοὶ καὶ Μοναχοὶ τῶν ἐσχάτων χρόνων; Τί λένε οἱ Ἅγιοί μας;
Ὁ ἅγιος Ἱππόλυτος
«Οἱ ποιμένες ὡς λύκοι γενήσονται. Οἱ Ἱερεῖς τὸ ψεῦδος ἀσπάσονται. Οἱ Μοναχοὶ τὰ τοῦ κόσμου ποθήσουσιν...».[3]

Σάββατο 26 Νοεμβρίου 2016

Ο άγιος Στυλιανός ο Παφλαγών [26/11]





ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ: Οι πληροφορίες που έχουμε για τον Άγιο Στυλιανό είναι ιδιαίτερα φτωχές. Σύμφωνα με το Συναξαριστή, καταγόταν από την Παφλαγονία, όπου και φυλασσόταν το λείψανό του. Έζησε μεταξύ του τέλους του 4ου αιώνα και των αρχών του 6ου. Μόλις ενηλικιώθηκε, μοίρασε την πατρική του περιουσία στους φτωχούς και έζησε σε ερημικό τόπο με νηστεία και επίπονο άσκηση μέσα σε σπήλαιο. Απέκτησε, συν τω χρόνω, τη φήμη του ιατρού πολλών νόσων, κυρίως όμως για τη θαυματουργική του προσευχή που βοήθησε πολλές γυναίκες που δεν μπορούσαν να κάνουν παιδιά, να αποκτήσουν τελικά απογόνους. Γράφει ο Συναξαριστής: “Οπηνίκα γαρ ο φθοροποιός θάνατος, διά της των νεογνών θνήξεως, ατεκνούσας τας κυούσας απετέλει, το του Αγίου όνομααι μητέρες επικαλούμεναι (...) προς τεκνογονίαν αύθις μετεσκευάζοντο”. Έτσι, από νωρίς ο Άγιος θεωρήθηκε προστάτης των νηπίων. Μάλιστα εικονίζεται να κρατά στην αγκαλιά του νήπιο σπαργανωμένο. Εκοιμήθη εν ειρήνη στην Παφλαγονία, άγνωστο πότε.

Η ΑΓΙΑ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ Θεατρ. σκετσ - απ. ομ. Μητροπολιτη Φλωρίνης Αυγουστίνου.mp4


ΔΙΩΚΟΜΕΝΟΙ ΑΓΙΟΡΕΙΤΕΣ ΜΟΝΑΧΟΙ ΣΕ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΣΤΗ ΚΟΡΙΝΘΟ


ΚΟΡΙΝΘΟΣ:

Πηγή: http://www.sfedona.gr

    Δύο Αγιορείτες Μοναχοί (π. Σάββας καὶ π. Μωϋσῆς) διωκόμενοι για τις θέσεις τους υπέρ της Ορθοδοξίας και κατά της δήθεν Ορθόδοξης Συνόδου της Κρήτης και της σύμπλευσης με τον οικουμενισμό, παραβρέθηκαν σήμερα και μίλησαν σε σημαντικό αριθμό συμπολιτών μας, στην αίθουσα εκδηλώσεων του Επιμελητηρίου Κορινθίας.

Χαρακτηριστική η προσφώνηση τους στο ξεκίνημα της ομιλίας τους: «Αγαπητοί ορθόδοξοι συναγωνιστές»


Φωτογραφία του Lakis Giannidakis.
  
  Με καθαρό και τεκμηριωμένο λόγο εξήγησαν αναλυτικά τις θέσεις τους που είναι και θέσεις των γνήσιων Ορθοδόξων Χριστιανών και όπως είπαν η Σύνοδος στο Κολυμπάρι της Κρήτης καταλύει στην ουσία το ίδιο το Σύμβολο της Πίστεως που λέει «εις μια Αγίαν Εκλλησίαν…» ενώ οι συμμετέχοντες στην Σύνοδο αναγνώρισαν και άλλες αιρετικές εκκλησίες.

Μοναχές προς Αρχιεπίσκοπο Ιασίου Θεοφάνη: "Απορρίψετε τη Σύνοδο της Κρήτης"!

«Καταργείται μόνη της
                                η Σύνοδος της Κρήτης»

Αποτέλεσμα εικόνας για ΣΥΝΟΔΟΣ ΤΟΥ ΚΟΛΥΜΒΑΡΙΟΥ


Επιστολή προς τον Σεβασμιώτατον Αρχιεπίσκοπον Ιασίου και Μητροπολίτην Μολδαβίας και Μπουκοβίνας, κ. Θεοφάνην της Ηγουμένης της Ι.Μ. Paltin, Ιουστίνας:
Επιστολή προς τον Σεβασμιώτατον Αρχιεπίσκοπον Ιασίου και Μητροπολίτην Μολδαβίας και Μπουκοβίνας, κ. Θεοφάνην της Ηγουμένης της Ι.Μ. Paltin, Ιουστίνας:
«Σεβασμιώτατε,
Με υιική υπακοή και βαθιά λύπη Σας απευθύνουμε αυτή την επιστολή, εμείς, οι ανάξιοι, οι μη φωτισμένοι κατά τον βίο και οι τελευταίοι της Μιας, Αγίας, Καθολικής και Αποστολικής Εκκλησίας. Ο προβληματισμός και η λύπη μας προκλήθηκαν από τη σύγκληση, τις αποφάσεις και ιδιαιτέρως από τις δυνατές συνέπειες της Συνόδου της Κρήτης (2016). Ξέρουμε ότι η Αντιπροσωπία της Ορθοδόξου Εκκλησίας της Ρουμανίας έκανε μεγάλο αγώνα για την ομολογία της Ορθοδοξίας, αγώνα στον οποίο Εσείς είχατε μεγάλη συμβολή. Καθώς ξέρετε, με την ευλογία και τη θέλησή Σας, εμείς, η αδελφότητα της Ιεράς Μονής Paltin Petru Voda, κατά τις ταπεινές μας δυνάμεις, αντιμετωπίσαμε αυτή τη Συν­οδο με πνευματικό τρόπο, με νηστεία και προσευχή. Παρόλο που ήμασταν πεπεισμένοι ότι έπρεπε να αναβληθεί η σύγκληση αυτής της Συνόδου, διότι παρουσίαζε τεράστια θεολογικά προβλήματα ακόμα και στον ίδιο τον «Κανονισμό Διοργάνωσης και Λειτουργίας», εφόσον δεν εκπληρώθηκε η αναμενόμενη ομοφωνία, απαραίτητη για την έγκριση των προπαρασκευαστικών κειμένων, και ταυτόχρονα υ­πήρχαν και σχετικές αν­τιρρήσεις εκ μέρους κάποιων Τοπικών Εκκλησιών, κάναμε υπακοή και προσ­ευχηθήκαμε να διεξαχθούν με τη Χάρη και το Φως της Αλήθειας οι εργασίες της Συνόδου της Κρήτης και να ακολουθήσουν τις αποφάσεις των Θείων και Αγίων Πατέρων ημών. Είχαμε την πεποίθηση ότι ο Παντοδύναμος Θεός πληρώνει τις ανθρώπινες αδυναμίες και ελλείψεις και δύναται να μετατρέψει το κακό σε καλό. Συνάμα, οι ειδήσεις για την υπεράσπιση της Ορθοδοξίας από την Ρουμανική Αντιπροσωπία μας έδωσαν ελπίδα και μας ενίσχυσαν στην προσευχή και νηστεία μας.

Νέα δεδομένα περί Φαναρίου και CIA


Ορθόδοξος Τύπος ΕφημερίδαΤέλη Σεπτεμβρίου μετά από διάφορα άρθρα που είδαν το φως της δημοσιότητος σχετικώς με κατηγορίας εναντίον του Πατριάρχου Κων/πόλεως εδημοσιεύθη και άρθρον της δημοσιογράφου Tatiana Derkach (19 Σεπτεμβρίου 2016) εις το ιστολόγιον «Φως Φαναρίου» με τον τίτλον «Ποιός είναι πίσω από την επικοινωνιανή επίθεση κατά του Πατριάρχη Βαρθολομαίου;». Από το εκτενές αυτό άρθρον δημοσιεύομεν ολίγα αποσπάσματα και θέτομεν ερωτήματα.

Η αποχή της Εκκλησίας της Ρωσίας
από το Κολυμβάρι
«Στις 17 Ιουνίου έγινε η επίσημη έναρξη της Πανορθόδοξης Συνόδου στην Κρήτη. Ήταν τότε ήδη σαφές ότι η Εκκλησία της Ρωσίας έχει λάβει οριστικά την απόφαση να σαμποτάρει αυτήν την
πανεκκλησιαστική σύναξη. Λόγοι για σαμποτάζ υπήρχαν πολλοί. Μετά τη συνάντηση στην Αβάνα του Πατριάρχη Κυρίλλου και του Πάπα, στους συντηρητικούς κύκλους άρχισε να αυξάνεται η ένταση. Ένας αριθμός κληρικών, ακόμα και επισκόπων, αρνήθηκαν να μνημονεύουν τον Πατριάρχη Κύριλλο κατά την τέλεση της Λειτουργίας. Η συνάντηση στην Αβάνα όχι μόνο δεν είχε πετύχει επικοινωνιακό αποτέλεσμα, αλλά στην ουσία έκοψε το δρόμο για την συμμετοχή του Πατριάρχη Κυρίλλου στην Πανορθόδοξη Σύνοδο. Συμμετοχή σε αυτή τη Σύνοδο θα θεωρούνταν από τους «υποτελείς» του ως απόλυτη προδοσία της Ορθοδοξίας – με όλα τα συνακόλουθα προβλήματα πειθαρχίας.

«Ενημέρωσις περί των διεξαχθεισών εργασιών της Αγίας και Μεγάλης Συνόδου της Ορθοδόξου Εκκλησίας»-Μητροπολίτης Σερρών και Νιγρίτης Θεολόγος



«ΕΝΗΜΕΡΩΣΙΣ ΠΕΡΙ ΤΩΝ ΔΙΕΞΑΧΘΕΙΣΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ
ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ
ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ»

«Το γαρ της  Εκκλησίας όνομα ου χωρισμού, 
αλλά ενώσεως εστί, και συμφωνίας όνομα»
(Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος, 
Ερμηνεία εις την Α  Κορινθίους, PG 61, 13).

Μακαριώτατε  άγιε Πρόεδρε,
Σεβασμιώτατοι  Συνοδικοί  Πατέρες και αδελφοί,
Με αισθήματα βαθείας συστολής ανέρχομαι, όχι αυτόκλητος, αλλά υπό της Εκκλησίας δια της ιδικής σας φωνής, Μακαριώτατε Δέσποτα και σεπτοί Συνοδικοί πατέρες, καλούμενος στο ιερό τούτο βήμα του σεπτού και μυστικού υπερώου της αγιωτάτης Εκκλησίας της Ελλάδος, όπου τη επιπνοία του Παρακλήτου Πνεύματος μυσταγωγείται το ανά τους αιώνες επεκτεινόμενον  μυστήριον και θαύμα της αγίας Πεντηκοστής, το οποίον «όλον συγκροτεί τον θεσμόν της Εκκλησίας» (Υμνολογία εορτής της αγίας Πεντηκοστής). Συνέχει με δέος και θάμβος με καταλαμβάνει αναλογιζόμενον την πτωχείαν των δυνάμεών μου, το ύψος των κατά καιρούς κοσμησάντων, δι’ έργων και λόγων, το ιερώτατον τούτο βήμα, την κρισιμότητα των περιστάσεων, την δυσκολίαν του εγχειρήματος, την ιδιαιτερότητα του θέματος, την εύλογον ευαισθησίαν του χριστεπωνύμου πληρώματος, τις απαιτήσεις της αληθείας και την περιωπήν του θεοφιλούς τούτου ακροατηρίου. Αλλά επί τω Θεώ πέποιθα, Πατέρες και Αδελφοί, και τις ιδικές σας ευχές επικαλούμαι, ώστε το ανατεθέν έργον να αχθή, λυσιτελώς και ακινδύνως, σε αίσιον και θεοφιλές τέλος.
Οφειλετικώς και ευγνωμόνως ευχαριστώ τον τε Μακαριώτατον Προκαθήμενον και Πρόεδρον της Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας της Ελλάδος, Αρχιεπίσκοπον Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ. Ιερώνυμον και τους Σεβασμιωτάτους συμπαρέδρους της προλαβούσης 159ης Συνοδικής περιόδου για την όλως τιμητικήν προς το ταπεινόν μου πρόσωπον εμπιστοσύνην τους, εκφρασθείσαν διά της αναθέσεως, Συνοδική Αποφάσει (Δ.Ι.Σ. 1.6.2016) της αρξαμένης ήδη εισηγήσεως, εχούσης αυτολεξεί τον τίτλον, κατά την διατύπωσιν του σχετικού Συνοδικού Εγγράφου (3150/11-7-2016) «Ενημέρωσις περί των διεξαχθεισών εργασιών της Αγίας και Μεγάλης Συνόδου της Ορθοδόξου Εκκλησίας». Τα κατά τα ανωτέρω σαφώς και σοφώς προδιαγεγραμμένα όρια προτίθεμαι να ακολουθήσω με την μεγαλυτέραν δυνατήν πιστότητα. 
Α. ΣΥΝΟΔΙΚΟΝ ΠΟΛΙΤΕΥΜΑ - ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ
ΑΓΙΑΣ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ
Η αγία Ορθόδοξος Εκκλησία, ως το πανάγιον Σώμα του Κυρίου Ιησού Χριστού, κοινωνία θεώσεως και «πρόγευσις και βίωσις των εσχάτων εν τη θεία Ευχαριστία και αποκάλυψις της δόξης των μελλόντων», πορεύεται θεραπευτικώς, φωτιστικώς και αγιαστικώς μέσα στην ιστορίαν, ως «ο Χριστός ο μεθ’ ημών ων και εις τον αιώνα παρατεινόμενος» (Ιερός Αυγουστίνος). Είναι η Εκκλησία των πανευφήμων Αποστόλων, των θεοφόρων Πατέρων, των αγίων και μεγάλων Οικουμενικών, ως και των καθολικού κύρους Συνόδων, της μίας, αγίας, καθολικής και αποστολικής Εκκλησίας. Αυτή η θεμελιακού χαρακτήρος Συνοδική συνείδησις διέπει, κατευθύνει και φωτίζει όλες τις θεσμικές εκφράσεις, λειτουργίες και ολόκληρον την ζωήν της, με αναφοράν και κέντρον πάντοτε το αγιώτατο μυστήριον της θείας Ευχαριστίας ως και όλην την μυστηριακήν της ζωήν, καθώς, κατά τον άγιον Νικόλαον τον Καβάσιλα, «η Εκκλησία εν τοις μυστηρίοις σημαίνεται». Η αγία Ορθόδοξος Εκκλησία, η μία, αγία, καθολική και αποστολική Εκκλησία του Χριστού, διεφύλαξεν αλώβητον και ανόθευτον, και μετά την τραγικήν απόσχισιν της δυτικής χριστιανοσύνης από το Σώμα της οντολογικώς αδιαιρέτου και ακεραίας πάντοτε παραμενούσης αγίας Εκκλησίας του Χριστού, την παραδεδομένην, από των Αποστολικών ακόμη χρόνων τρισσήν ενότητα, στην πίστιν, στην λατρείαν και στην κανονικήν παράδοσιν της εκκλησιαστικής διοικήσεως. 

Οἱ δε­σπο­τά­δες πού τούς ἔ­πι­α­σε, ἄ­ξα­φνα ἔ­ρω­τας µέ τούς Λα­τί­νους, λέ­νε πώς τό κά­νου­νε ἀ­πό «ἀ­γά­πη». Ο δι­ά­βο­λος, ἅ­µα θε­λή­σει νά κά­νει τό πι­ό πο­νη­ρό παι­γνί­δι του, µι­λᾶ ὁ ἀ­λητή­ρι­ος γι­ά ἀ­γά­πη

Tοῦ Φώ­τη Κό­ντο­γλου


Με­γά­λο, πο­λύ µε­γά­λο καί σπου­δαῖ­ο εἶ­ναι ἕ­να ζή­τη­µα πού δέν τοῦ δώ­σα­νε σχε­δόν κα­θό­λου προ­σο­χή οἱ πε­ρισ­σό­τε­ροι ῞Ελ­λη­νες. Κι αὐ­τό εἶ­ναι τό ὅ­τι ἀ­πό και­ρό ἀρ­χί­σα­νε κά­ποι­οι δι­κοί µας κλη­ρι­κοί νά θέ­λουν καί νά ἐ­πι­δι­ώ­κουν νά δέ­σουν στε­νές σχέ­σεις µέ τούς πα­πι­κούς, πού ἐ­πί τό­σους αἰ­ῶ­νες µᾶς ρη­µά­ξα­νε. Γι­α­τί, στ᾿ ἀ­λη­θι­νά, δέν ὑ­πάρ­χει πι­ό µε­γά­λος ἀ­ντί­µα­χος τῆς φυ­λῆς µας, κι ἐ­πί­µο­νος ἀ­ντί­µα­χος, πού, σώ­νει καί κα­λά, θέ­λει νά σβή­σει τῆν ᾿Ορ­θο­δο­ξί­α. Οἱ δε­σπο­τά­δες πού εἶ­πα πώς τούς ἔ­πι­α­σε, ἄ­ξα­φνα κι ἀ­να­πά­ντε­χα, ὁ ἔ­ρω­τας µέ τούς Λα­τί­νους, λέ­νε πώς τό κά­νου­νε ἀ­πό «ἀ­γά­πη». Μά αὐ­τό εἶ­ναι χον­δρο­ει­δε­στά­τη δι­και­ο­λο­γί­α καί κα­λά θά κά­νου­νε νά πα­ρα­τή­σου­νε αὐ­τά τά ρο­σό­λι­α τῆς «ἀ­γά­πης», πού τήν κά­να­νε ρε­ζί­λι. ῾Ο δι­ά­βο­λος, ἅ­µα θε­λή­σει νά κά­νει τό πι­ό πο­νη­ρό παι­γνί­δι του, µι­λᾶ, ὁ ἀ­λι­τή­ρι­ος γι­ά ἀ­γά­πη. ῞Ο,τι εἶ­πε ὁ Χρι­στός, τό λέ­γει κι αὐ­τός κάλ­πι­κα, γι­ά νά ξε­γε­λά­σει. Τώ­ρα, στά κα­λά κα­θού­µε­να, τούς ρα­σο­φό­ρους µας στήν Πό­λη, τούς ἔ­πι­α­σε πα­ρο­ξυ­σµός τῆς ἀ­γά­πης γι­ά τούς ᾿Ι­τα­λι­ά­νους, πού στέ­κου­νται, ὅ­πως πά­ντα, κρύ­οι καί πε­ρή­φα­νοι καί δέν γυ­ρί­ζου­νε νά τούς δοῦ­νε αὐ­τούς τούς «ἐν Χρι­στῷ ἀ­δελ­φούς», πού ὅ­σα τούς κά­να­νε ἀ­πό τόν και­ρό τῶν....
Σταυ­ρο­φό­ρων ἴ­σα­µε τώ­ρα, δέν τούς τά 'κα­νε µή­τε Τοῦρ­κος, µή­τε Τά­τα­ρος, µή­τε Μω­µα­χε­τᾶ­νος. ῎Ι­σως κι οἱ δι­κοί µας νά κά­νουν ἀ­πό πα­ρε­ξη­γη­µέ­νη κα­λω­σύ­νη.

῞Ο­πως εἶ­πα, οἱ πε­ρισ­σό­τε­ροι δι­κοί µας δέν δώ­σα­νε καµ­µι­ά ση­µα­σία σ᾿ αὐ­τές τίς φι­λο­πα­πι­κές κι­νή­σεις, πού εἶ­ναι θά­να­τος γι­ά τό γέ­νος µας καί πού τίς κι­νή­σα­νε οἱ κα­τα­χθό­νι­ες δυ­νά­µεις πού πο­λε­µᾶ­νε τόν Χρι­στό καί πού µέ τά λε­πτά τούς ἀ­γο­ρά­ζου­νε ὅ­λους, δέν δώ­σα­νε λοι­πόν καµ­µι­ά ση­µα­σί­α, γι­α­τί τά θε­ω­ροῦ­νε τι­πο­τέ­νι­α πρά­γµα­τα, ἄν δέν εἶ­ναι κι οἱ ἴ­δι­οι ἀ­γο­ρα­σµέ­νοι, ἄ­ξι­α µο­να­χά γι­ά κά­ποι­ους στε­νο­κέ­φα­λους πα­λι­οη­µε­ρο­λο­γί­τες καί φα­να­τι­κούς ἀ­πο­πε­τρω­µέ­νους χρι­στι­α­νούς. Τώ­ρα τά µυ­α­λά γι­νή­κα­νε φαρ­δει­ά, καί κα­τα­γί­νο­νται µέ ἄλ­λα, κο­σµοϊ­στο­ρι­κά προ­βλή­µα­τα! «Θά κα­θό­µα­στε νά κυτ­τά­ζου­µε τώ­ρα πα­πά­δες κι ᾿Ορ­θο­δο­ξί­ες»; Μά αὐ­τούς δέν τούς µέ­λει κι ἄν ἐ­ξα­φα­νι­σθεῖ ἀ­πό τόν κό­σµο κά­θε ἑλ­λη­νι­κό πρᾶ­γµα. Καί θά ἐ­ξα­φα­νι­σθεῖ ὄ­χι τό­σο εὔ­κο­λα µέ τόν ἀ­µε­ρι­κα­νι­σµό πού πά­θα­µε, ὅ­σο ἄν γί­νου­µε στή θρη­σκεί­α πα­πι­κοί. Γι­α­τί γι᾿ αὐ­τοῦ πᾶ­µε. Πα­πι­κή ῾Ελ­λά­δα θά πεῖ ἐ­ξα­φά­νι­ση τῆς ῾Ελ­λά­δας. Νά γι­α­τί εἶ­πα πώς εἶ­ναι πο­λύ σπου­δαῖ­ο ζή­τη­µα αὐ­τές οἱ ἐ­ρω­το­τρο­πί­ες πού ἀρ­χί­σα­νε κά­ποι­οι κλη­ρι­κοί δι­κοί µας µέ τούς πα­πι­κούς, κι ἡ αἰ­τί­α εἶ­ναι τό ὅ­τι δέν νοι­ώ­σα­νε τί εἶ­ναι ᾿Ορ­θο­δο­ξί­α ὁ­λό­τε­λα, µ᾿ ὅ­λο πού εἶ­ναι δε­σπο­τά­δες.

Παρασκευή 25 Νοεμβρίου 2016

Αντί για λέοντες, αλώπεκες!


Τοῦ Ἀδαμάντιου Τσακίρογλου
  


   Ἅγιος Ἀθανάσιος μᾶς παρέδωσε μία ἱστορία, ἡ ὁποία ἀναδεικνύει τοὺς ψευδοποιμένες, ποὺ λυμαίνουν τὴν Ἐκκλησία τοῦ Χριστοῦ: Ἕνας ἄνθρωπος -ἔπασχε- ἔπασχε ἀπὸ βαρειὰ μορφῆς πνευμονία. Ἦρθαν λοιπὸν οἱ γιατροί, τὸν ἐξέτασαν στὰ χέρια καὶ στὰ πόδια, τὸν βρῆκαν ἀρτιμελῆ, συμφώνησαν, ὅτι εἶναι ὑγιῆς καὶ ἔφυγαν ἱκανοποιημένοι μὲ τὸ ἔργο τους.

Επικυρώνουν αυτοί τώρα την σύνοδο της Κρήτης και περιμένουν να έρθει μία άλλη σύνοδος να την ανατρέψει;

Ιλιγγιά ο νούς μπροστά στις μεθοδεύσεις!

   Δημιουργούν τις προϋποθέσεις της παγιώσεως της ψευδοσυνόδου και τάχα μου πετάνε το μπαλάκι σέ μία άλλη σύνοδο που θα ξηλώσει την παρούσα; Αμελούν το καθήκον του παρόντος και ευελπιστούν εις το μέλλον; 
   Σιωπούν ενόχως αυτοι και αναθέτουν στους επερχομένους να μιλήσουν; 
   Ευωχούνται αυτοί σήμερον ευδαιμονούντες και υποθηκεύουν το μέλλον της εκκλησίας; 
   Τρώνε αυτοί σήμερον καννιβαλικώς τις σάρκες της εκκλησίας και περιμένουν την σύνεση από τους επιγόνους; Δημιουργούν αυτοί σήμερον μώλωπες στό σώμα της εκκλησίας και περιμένουν τους μείρακες της αύριον να τους θεραπεύσουν; Και αυτοί από πού θα παραλάβουν την πίστη ανόθευτο, σέ τίνων τά πόδια θα μαθητεύσουν; 
   Κλέβουν αυτοί σήμερα ως ληστές και αρχαιοκάπηλοι όλο τον αποθηκευμένο πλούτο και λένε μέ τόσο κυνικό τρόπο ελάτε να μας πιάσετε άν μπορείτε! Και δέν ντρέπονται να τά λένε αυτά αυτοί οι θεολόγοι της φτήνιας που εξευτέλισαν το αξίωμα του επισκόπου! 
    Τον λόγο απο εδώ και πέρα θά έχει η συνείδηση της εκκλησίας και όποιος μεμονωμένος επίσκοπος διασώζει την τιμή του αξιώματός του! 
Λωρίτου Ελένη

ΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΛΑΟΙ ΚΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΩΣ Η ΕΛΛΑΔΑ ΣΤΟΧΟΣ ΑΓΡΙΑΣ ΠΡΩΤΟΦΑΝΟΥΣ ΕΠΙΘΕΣΕΩΣ


ΟΙ ΣΚΟΤΕΙΝΕΣ Δ ΥΝΑΜΕΙΣ ΕΧΟΥΝ ΒΡΑΧΥΚΥΚΛ ΩΣΕΙ ΤΟ Ε ΘΝΟΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΑΕΤΟΣ ΣΤΟ ΚΛΟΥΒΙ ΕΜΠΡΟΣ ΝΑ ΣΠΑΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΦΥΛΑΚΗ ΑΥΤΗ ΚΑΙ ΑΕΤΟΣ ΝΑ ΠΕΤΑΞΗ ΠΑΛΙ ΨΗΛΑ, ΠΟΛΥ ΨΗΛΑ (Μητροπολιτης Φλωρινης Αυγουστινος Καντιωτης)
Ἀπό τὸ βιβλίο τοῦ Μητροπολίτου Φλωρίνης π. Αὐγουστίνου Καντιώτου                                                                                     

«Κόρακες τοῦ Οἰκουμενισμοῦ ἐξέλθετε τῆς Κιβωτοῦ», ἐκδοσή 2016, σελ.4

aetos-kloubi

Ὁ Ὀρθόδοξος λαὸς τῆς Ἀνατολῆς, ἀλλὰ ἰδιατέρως τῆς Ἑλλάδος ἔγινε στόχος ἀγρίας πρωτοφανοῦς ἐπιθέσεως. Ἐχθροὶ τῆς Ὀρθοδόξου πίστεως ὐλισταί, ἄπιστοι, ἄθεοι, ἀλλὰ καὶ αἱρετικοὶ παλαιότεροι καὶ νεώτεροι, ποικιλώνυμοι, πτερωτοὶ δράκοντες τῆς Ἀποκαλύψεως, βαρεῖς λύκοι καλυπτόμενοι μὲ τὴν δορὰν τοῦ προβάτου ἔχουν ἐπιδράμει στὸν δυστυχισμένο μας λαό. Οὐνῖται, Παπισταί, Ἐπισκοπιανοί, Πρεσβυτεριανοί, Πεντηκοστιανοί, Ἀβδεντισταὶ (Σαββατισταὶ) Πλημμούθιοι…, Χιλιασταὶ καὶ ὅλα τὰ εἴδη τῶν αἱρέσεων εὑρίσκονται καὶ δροῦν ἀνάμεσά μας.
Οἱ σκοτεινές δυνάμεις έχουν βραχυκυκλώση το ταλαίπωρον Έθνος μας και είναι σαν αετός στο κλουβί…. Εμπρός να σπάσουμε την φυλακήν αυτή και ο αετός να πετάξει πάλι ψηλά, πολύ ψηλά, μέχρι τα άστρα του ουρανού…..
Μᾶς ἔρχεται στὴν Ἑλλάδα ἐκτὸς τῶν ἄλλων κακῶν… ὁ παπισμός.
Ὁ παπισμὸς εἶνε θηρίον τῆς Ἀποκαλύψεως….Τί ἐστί παπισμός; Σύνολο αιρέσεων. Και φοβούμαι δυστυχώς, ότι θα δούμε στη Μητρόπολη [των Αθηνών], -εγώ δεν πηγαίνω στη Μητρόπολη-, θα δείτε την επίσημη εορτή της 25 Μαρτίου…, μπροστά-μπροστά, πρώτον …σαν κόκορα, με τα φτερά του τα κολωτά να στέκεται δίπλα στον πρωθυπουργό, δεν ξέρω ποιος θα είναι τότε, ένας καρδινάλιος. Από ώρα σε ώρα ετοιμάζουν να μας φέρουν καρδινάλιο, για να φορέσουμε κουστούμι!
Η Ελλάς τους μοιρίζει χωριατίλα και θέλουν να μας φορέσουν Ευρωπαϊκό κουστούμι!… Μα, χίλιες φορές με φουστανέλα, χωριάτες, με χωριάτικο κουστούμι και Ελλάδα στην καρδιά…