Πέμπτη 10 Αυγούστου 2017

ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΟ ΚΗΡΥΓΜΑ ΤΟΥ ΑΡΧΙΕΡΑΤΙΚΟΥ ΕΟΡΔΑΙΑΣ ΣΤΟΝ ΙΕΡΟ ΝΑΟ ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΕΩΣ ΤΟΥ ΣΩΤΗΡΟΣ.. ΓΡΑΦΕΙ Ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ

ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΛΑΟ ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΟ ΚΗΡΥΓΜΑ ΤΟΥ ΑΡΧΙΕΡΑΤΙΚΟΥ ΕΟΡΔΑΙΑΣ ΣΤΟΝ ΙΕΡΟ ΝΑΟ ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΕΩΣ ΤΟΥ ΣΩΤΗΡΟΣ ΧΡΙΣΤΟΥ ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑΣ ΣΤΙΣ 6 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ 2017
«Δδε φορμν ες τν σοφν καθλει γενει σοφώτερος «(Παρ. 9. 9)
Αγαπητοί,
η  αίρεση δεν είναι ένα πράγμα ακίνδυνο! Είναι πολύ επικίνδυνη τόσο όσο και η επίκληση της αυθεντίας. Ο μεταπατερικός φαρισαϊσμός, η αλαζονεία και η υπερηφάνεια των ιερέων αλλά και των υψηλών θεολόγων μας, αποτελεί το Νο 1 εσωτερικό κίνδυνο κατά της Εκκλησίας του Σωτήρος Χριστού.
Ο ιερός Χρυσόστομος εν σχέσει με το ρητό «αν κανείς σας κηρύξει διαφορετικό ευαγγέλιο από εκείνο που παραλάβατε, ας είναι ανάθεμα, είτε είμαι εγώ, είτε κάποιος άγγελος από τους ουρανούς»τονίζει τα εξής: «Ότι όμως ο Παύλος δεν νομοθετεί να υπάρχουν αιρέσεις αλλά απομακρύνει απ’ αυτές όλους όσοι τον προσέχουν, άκουσε τι λέγε  «αν κανείς σας κηρύξει διαφορετικό ευαγγέλιο από εκείνο που παραλάβατε, ας είναι ανάθεμα, είτε είμαι εγώ, είτε κάποιος άγγελος από τους ουρανούς». Δεν θα αναθεμάτιζε όμως και τον εαυτό του και τον άγγελο αν δεν γνώριζε ότι το πράγμα ήταν ακίνδυνο…»[1]!
Ξεκινώντας με αφορμή το κήρυγμα του Αρχιερατικού Εορδαίας - με το οποίο φαίνεται πως συμφωνούν και οι 26 Ιερείς της μητροπολιτικής μας περιφέρειας αλλά και ο πρωτοσύγκελος - βάζω με τη βοήθεια του Θεού ως  βάση τον σωτήριο λόγο του Υιού του, του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού προς τους 12 μαθητές Του. Ενώ αυτοί έτρωγαν τους είπε:  «Αλήθεια σας λέω ότι ένας από εσάς θα με προδώσει».  Τότε λυπήθηκαν πάρα πολύ και άρχισαν να του λένε καθένας ξεχωριστά: «Μήπως εγώ είμαι, Κύριε;» (Ματθ. 26, 21-22)…

Απάντηση στον Πρωτοσύγκελο της Μητροπόλεως Φλωρίνης κ.Νικηφόρο Μανάδη Του Ιωάννου Ρίζου.

Η δύναμη σας δεν πηγάζει από το  Αγιο Πνεύμα αλλά από την κακία. Από την άγνοια του ποιμνίου σας και την συνεπικουρούμενη κρατική εξουσία.


Ο πρωτοσύγκελος της Μητροπόλεως  Φλωρίνης κ.Νικηφόρος Μανάδης , δημοσίευσε  σε τοπικό site, ένα κείμενο που έγραψε το  1992  εναντίον  του παπισμού, για να μας αποδείξει  ότι δεν είναι  φιλοπαπικός και οικουμενιστής.  Δεν ξέρω σε τι διαφέρει η προσπάθεια του, από την προσπάθεια κάποιου  που συλλαμβάνεται για κάποια παρανομία  και επιδεικνύει στους αστυνομικούς σαν αποδειξη  της τιμιότητας του φωτογραφίες από την εποχή που ήταν πρόσκοπος.
Μας έδειξε ο πρωτοσύγκελος  ποιος πιθανόν  να ήταν  τότε, κι όχι βέβαια το ποιός είναι τώρα.

ΣΠΟΥΔΑΙΟ ΔΙΑΔΩΣΤΕΤΟ !!!Τι είναι "Οικουμενισμός"; Τί σημαίνει αποτείχιση; Πότε επιτρέπεται η αποτείχιση; Ποιοί άγιοι προχώρησαν σε αποτείχιση (εφαρμόζοντας τον ΙΕ΄ Κανόνα της Πρωτοδευτέρας Συνόδου);


  ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΛΑΟ ΔΙΑΔΩΣΤΕΤΟ !!!

το παρακάτω φυλλάδιο δημιούργησε η ομάδα


Περιέχει πολλά ενδιαφέροντα ερωτήματα και απαντήσεις όπως:

Είμαστε σε καιρό αιρέσεως;
Τι είναι "Οικουμενισμός";
Τί σημαίνει αποτείχιση;
Πότε επιτρέπεται η αποτείχιση;
Ποιοί Άγιοι δίδαξαν την απομάκρυνση από τους αιρετικούς (πριν αυτοί καταδικαστούν από Σύνοδο);
Ποιοί άγιοι προχώρησαν σε αποτείχιση (εφαρμόζοντας τον ΙΕ΄ Κανόνα της Πρωτοδευτέρας Συνόδου)
Ποιά η στάση του (πιστού) λαού;
Πραγματικά αξίζει να το διαβάσετε και να το προωθήσετε.

Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός"

http://opaidagogos.blogspot.gr/
ΠΡΟΣ
ΤΟΝ ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΛΑΟ


1.Eκκλησία και αίρεση
Εκκλησία, κατά τον Άγιο Ιουστίνο Πόποβιτς, είναι ο Θεάνθρωπος Χριστός παρατεινόμενος εις τους αιώνας. Κεφαλή του Σώματός Της είναι ο Κύριος Ιησούς Χριστός. Κάθε χριστιανός δια του Αγίου Βαπτίσματος γίνεται μέλος της Εκκλησίας. Δια της Θείας Ευχαριστίας, γίνεται ένα σώμα με τον Χριστό και κοινωνεί με την άκτιστη Θεία Χάρη. Ο χριστιανός δια των Αγίων Μυστηρίων και των αρετών, κατά το μέτρο της πίστεώς του και της εν Χριστώ ζωής του εντός της Εκκλησίας καθαρίζεται, φωτίζεται, θεώνεται λόγω της ενανθρώπησης του Θεού Λόγου.

Περί επιστολογραφίας του Απόστολου Σαραντίδη

  Ο Οικουμενικός Πατριάρχης - και οι συν αυτώ - σύμφωνα με τους Ιερούς Κανόνες, τις Ορθόδοξες Οικουμενικές Συνόδους και τους θεόπτες αγίους Πατέρες της Εκκλησίας, είναι αιρετικός ναι ή όχι;

Αποτέλεσμα εικόνας για οικουμενισμοσ
του Απόστολου Σαραντίδη
Το τελευταίο χρονικό διάστημα και εν όψει των αλλεπάλληλων αποτειχίσεων ιερωμένων από την κατεγνωσμένη παναίρεση του Οικουμενισμού που δυστυχώς συνεχώς καταλαμβάνει χώρο μέσα στην εκκλησιαστική διοίκηση εκτοπίζοντας το ορθόδοξο φρόνημα και σκανδαλίζοντας τους πιστούς οι οποίοι αναζητούν κάποιο στήριγμα, μιαν επίσημη γνώμη, κάποια ορθόδοξη αναφορά, έχει παρατηρηθεί κυρίως στο διαδίκτυο, μια πληθώρα επιστολών και δήθεν απαντήσεων εκκλησιαστικών παραγόντων προς αντιοικουμενιστική αρθρογραφία είτε απλών πιστών από τις τάξεις των λαϊκών είτε έμπειρων θεολόγων, ιερωμένων και μη.

''ΤΑ ΜΠΟΥΝΙΔΙΑ''. Άρθρο του Καθηγουμένου της Ι.Μ. Δοχειαρίου Γέροντα Γρηγορίου




Γράψαμε μὲ τὴν βοήθεια τοῦ Θεοῦ ἕνα κείμενο γιὰ τὴν Σύνοδο τοῦ Κολυμπαρίου. Διαβάζοντάς το, ὁ καθένας καταλαβαίνει ὅτι ἡ Σύνοδος αὐτὴ δὲν ἔγινε ἀποδεκτὴ ἀπὸ τὸ Ἁγιώνυμον Ὄρος, οὔτε ἀνέκοψε ἢ τάραξε τὴν πορεία του. Συνεχίζει ὁ ἱερὸς τόπος νὰ ζῆ μέσα στὴν ὀρθόδοξη ζωὴ καὶ παράδοση. Σεμνὰ εἴπαμε τὸν λογισμό μας, ἀλλὰ δὲν γίνεται νὰ ξεχνοῦμε ὅτι ἡ Ἐκκλησία τῆς Κωνσταντινουπόλεως εἶναι γιὰ μᾶς ἡ αἱμοσταγὴς μητέρα Ἐκκλησία, ἡ ὁποία κάνει τὴν πορεία της μέσα σὲ εἴκοσι δύο ἑκατομμύρια ἀλλοφύλους καὶ ἀλλοθρήσκους, καὶ κρατιέται στὸ ὕψος της, δὲν θὰ πῶ μὲ διπλωματία, θὰ πῶ μὲ προσευχὴ καὶ προσοχή. Δὲν μπορῶ λοιπὸν ἐγὼ ὁ καλόγερος ἐκ τοῦ ἀσφαλοῦς νὰ λακτίζω τὴν Ἐκκλησία μου.

ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΔΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ ΑΓΙΟΡΕΙΤΕΣ ΛΑΥΡΙΩΤΕΣ ΕΠΟΜΕΝΟΥΣ ΤΩΝ ΤΥΜΠΑΝΙΑΙΩΝ ΛΑΥΡΙΩΤΩΝ ΠΑΤΕΡΩΝ ΕΠΙ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΟΥ ΒΕΚΚΟΥ

Αγιορείτες Μεγίστης Λαύρας: «Ο πατρ. Βαρθολομαίος είναι «άγιος», εμείς δέν τόν φθάνουμε ούτε στό μικρό του δακτυλάκι»!!!





         «κεῖνος πού διώκεται ἀπό αὐτούς πού φαίνεται ὅτι εἶναι ὁμόπιστοι, λόγω τῆς ὑγιοῦς πίστεως, θά ἔχη μεγαλύτερον στέφανον ἀπό αὐτόν πού μαρτυρεῖ ἀπό εἰδωλολάτρη» (Ἅγ. Ἰωσήφ, Πατρ. Κων/λεως)

       ν πρώτοις, εὐχαριστοῦμεν τόν Κύριόν μας Ἰησοῦν Χριστόν, πού μᾶς ἀξιώνει νά ὁμολογοῦμεν τήν πίστην μας ἐνώπιον τῶν ἀνθρώπων καί μάλιστα νά διωκόμαστε καί νά ἐξοριζόμαστε δι’ αὐτήν. Καί γι’ αὐτό, εὐχαριστοῦμε καί τούς Λαυριῶτες πατέρες πού, παρά τοῦ ὅτι ἀποδεικνύουν ἑαυτούς ἀρνητές τοῦ Χριστοῦ καί ἀλλότριους Αὐτοῦ, μέ τόν διωγμό πού κινοῦν ἐναντίον μας, μᾶς καθιστοῦν, ἄν καί ἀνάξιοι καί ἁμαρτωλοί, ὁμολογητές.
     Πολλοί θά θεωρήσουν αὐτήν τήν ἐπιστολή σκληρή καί ἀκραία. Καί ὅμως, ἐγράφη ἐν ἀληθείᾳ καί ἀγάπη, διότι ὅταν ἡ ἀρρώστια εἶναι σέ τελικό στάδιο τότε τό νυστέρι πρέπει νά εἰσχωρήσει μέχρι τό κόκκαλο μήπως καί ἐπέλθει ἡ ἐπιθυμητή ἴασις. Ἄν καί νομίζω πώς οἱ ἀγαπητοί, κατά τ’ ἄλλα, Λαυριῶτες πατέρες, ἤδη ἐνεκρώθηκαν ὡς πρός τήν πίστιν καί «εὐκοπώτερόν ἐστι κάμηλον διὰ τρυμαλιᾶς ραφίδος εἰσελθεῖν ἢ Λαυριώτην εἰς τὴν βασιλείαν τοῦ Θεοῦ εἰσελθεῖν», (πρβ Μάρκ. Ι, 25). Ἀλλά ποιός ξέρει, γίνονται καί σήμερα θαύματα.
ΜΙΚΡΟΊ ΆΝΘΡΩΠΟΙ ΜΕΓΑΛΟ ΚΑΚΟ 
      Οἱ πατέρες τῆς Ἱ.Μ.Μ. Λαύρας ξεπέρασαν κάθε μέτρο, λαμβάνοντας θέση διωκτῶν ἔναντι στούς πατέρες πού ἀγωνίζονται γιά τήν πατροπαράδοτη ἀποστολική μας πίστη καί μέ αὐτόν τόν τρόπο ἔγιναν ἀρνητές τῆς Ὀρθοδοξίας καί προδότες τοῦ Χριστοῦ.
       Ὑποστηρίζουν, ἀνοικτά πλέον, πώς ὁ πατριάρχης Βαρθολομαῖος εἶναι «ἅγιος» ἄνθρωπος, πώς ἐμεῖς δέν μποροῦμε νά τόν φθάσουμε οὔτε στό μικρό του δακτυλάκι, πώς ὅποιος εἶναι ἀντίθετος μέ αὐτόν καί μέ αὐτά πού κάνει ὑπακούει τόν σατανά καί εἶναι ἐκτός Ἐκκλησίας καί σωτηρίας!!!
      Δέν διαβάσατε ποτέ, ταλαίπωροι Λαυριῶται, πώς « φθείρων τὴν πίστιν ἐν τῇ κακῇ διδασκαλίᾳ, ρυπαρὸς γενόμενος εἰς πῦρ ἄσβεστον χωρήσει ὁμοίως καὶ ὁ ἀκούων αὐτοῦ;» (Ἅγιος Ἰγνάτιος Θεοφόρος, P.G, 5,657)

Τετάρτη 9 Αυγούστου 2017

ΤΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΟΥ ΘΕΟΚΛΗΤΟΥ ΟΙ ΠΡΩΤΕΣ ΔΙΩΞΕΙΣ ΙΕΡΟΜΟΝΑΧΩΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΕΣΠΟΤΗ ΘΕΟΚΛΗΤΟ, ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΗΓΑΝ ΣΤΗΝ ΥΠΟΔΟΧΗ ΤΟΥ ΠΑΤΡ. ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΥ ΤΟ 2005, ΔΥΝΑΜΙΚΗ Η ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΗ ΤΟΥ ΛΑΟΥ

ΤΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΟΥ ΘΕΟΚΛΗΤΟΥ ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ

Τοὺς κανόνες τῆς Ἐκκλησίας και τοὺς νόμους τῆς πολιτειας τοὺς χρησιμοποιεῖ ὁ δεσπότης Θεόκλητος ὅπου και ὅπως τὸν βολεύει. Στὶς πρόσφατες διώξεις τῶν ἱερομονάχων, ἐπικαλεῖται νόμους, ἀλλὰ λέει τὰ ἀντίθετα ἀπὸ ἐκείνα ποὺ ἔλεγε στὸ π. Μελέτιο. Καλεῖ τὸν π. Ιγνάτιο και π. Παϊσιο ν᾽ἀφήσουν τὸ Μοναστήρι και νὰ πᾶνε στὶς ἐνορίες τους, για νὰ τὸν μνημονεύουν! Στὴν Ἅγία Σκέπη το 2005, ἔλεγε ὅτι οἱ ἱερομόναχοι εἶναι γιὰ τὰ μοναστήρια και ὄχι για τοὺς ναούς τῶν πόλεων καὶ ὅτι προσωρινὰ και παράνομα ὁ σεβάσμιος ἀγωνιστὴς ἱεράρχης π. Αὐγουστῖνος Καντιώτης ἔβαλε τον π. Μελέτιο προϊστάμενο τοῦ ναοῦ τῆς Ἁγίας Σκέπης και τὸν κατεῖχε 10 χρόνια!!!

Ἡ δυναμική διαμαρτυρία τῶν πιστῶν τῆς Ἁγίας Σκέπης, γιὰ τὴν ὑπεράσπιση τοῦ ἀρχιμανδρίτη π. Μελετίου Βαδραχάνη, προϊσταμένου τοῦ ναοῦ, ἔγινε αἰτία νὰ φοβηθῆ ὁ δεσπότης καὶ νὰ μὴ προχωρήση στὸν διωγμό τῶν ὑπολοίπων ἱερομονάχων ποὺ δὲν θέλαν να πάη ο πατριάρχης στη Φλώρινα. Τόσο μεγαλη ἦταν ἡ ἔνταση τῶν διαμαρτυριῶν, ποὺ ὁ δεσπότης έχασε τὴν ψυχραιμία του και άπειλοῦσε μὲ τὸν εἰσαγγελέα τους πιστούς που διαμαρτύρονται, ἀκοῦστέ τον, στο βίντεο.

(Για την ἰστορία δημοσιεύουμε τὴν πρώτη αὐτὴ δυναμική διαμαρτυρία τῶν πιστῶν τῆς Πτολεμαϊδας, γιὰ νὰ τὴν συγκρίνουν μὲ τὴν πρόσφατη τοῦ 2017 και νὰ καταλάβουν οἱ ἐχθροὶ τῆς πίστεως ὅτι ὁ πιστός λαό της μητροπόλεως Φλωρίνης δὲν ἀστιεύεται καὶ δὲν ἀκολουθεῖ τὸν δεσπότη Θεόκλητο στὸν βούρκο τοῦ οἰκουμενισμοῦ και τῆς πανθρησκείας. Τὰ Ὀρθόδοξα κάστρα ποὺ ὑψωσε ὁ Μητροπολίτης Αὐγουστινος στὴν Φλώρινα δὲν παραδίδονται κ. Βαρθολομαῖο και ἂς ἔχεις ὅλους τοὺς δεσποτάδες δούλους σου! Ὁ π. Θεόκλητος με τὴν συμπεριφορά του ἀπέδειξε ὅτι δὲν ἦταν ποτέ τοῦ πατρός Αὐγουστίνου και δὲν ἦταν ἐπιλογή του Γέροντος για νὰ γίνη δεσπότης. Μόνος του το θέλησε και κάποιοι ποὺ τοὺς βώλευε τον βοήθησαν. Αὐτὸ μποροῦν νὰ τὸ ἐπιβεβαιώσουν δύο κάτοικοι τῆς Πτολεμαϊδας: Ο Γεώργιος Ασανάκης, ο Σωκράτης Βασιλειάδης και ἕνας ἱερέας, κάτοικοι Πτολεμαϊδος και οι τρείς, πήγαν στη Φλώρινα, στο σπίτι που έμενε ο Γέροντας, μετά την παραίτησίν του, για να πάρουν την ευχή του. Ήταν η ημέρα που εξελέγη ο π. Θεόκλητος Μητροπολίτης Φλωρίνης. Ο Σωκράτης Βασιλειάδης λέει στον π. Αυγουστίνο: Γέροντα, να χαιρόμαστε τον καινούργιο μας δεσπότη. Και ο π. Αυγουστίνος· Σούφρωσε τα χείλη του, κίνησε απαισιόδοξα το δεξί του χέρι, και έβγαλε έναν αναστεναγμό λέγοντας κάτι για το Μοναστήρι του Αγίου Αυγουστίνου.

Ο μητρ. Λαγκαδά Ιωάννης με διώκει, γιατί αντιστάθηκα στην αίρεση του Οικουμενισμού! «...εἰ κακῶς ἐλάλησα, μαρτύρησον περὶ τοῦ κακοῦ· εἰ δὲ καλῶς, τί με δέρεις;» (Ιωαν. 18,23)

Γράφει ο π. Φώτιος Βεζύνιας
Αποτέλεσμα εικόνας για μοναχός -επιστολή

Ανοικτή επιστολή προς σεβαστόν
πρωτοπρεσβύτερον π. Σεβαστόν.

Θεσσαλονίκη 8-8-2017

Πάτερ Σεβαστέ ευλόγησον.
     Χαίρε εν Κυρίω.

     Η αφορμή για την επιστολή μου αυτή, μου εδόθη από  μία ευχάριστη συνάντηση. Συναντήθηκα με έναν αγαπημένο μου δάσκαλο. Τον κ. Ιωάννη. Κοινός γνωστός των δυο μας, από την κοινή μας πατρίδα, και αγαπητός. Αυτόν που μας πήρε μαζί με τους συμμαθητές μου, από το χέρι σε ηλικία έξη ετών, και μας έμαθε πολλά. Αν τα συγκρίνω δε με το σήμερα…. τότε όχι μόνο πολλά αλλά και πολύτιμα. Είναι γιατί ο προσανατολισμός του σχολείου εκείνων των χρόνων, -δεκαετία του 1960- ήταν προσανατολισμός ουσίας.

Τώρα οἱ Οἰκουμενιστές (μετὰ τὸν π. Μάξιμο Καραβά) ἔβαλαν στὸ στόχαστρο τὸν π. Εὐστράτιο!

Οἱ διωγμοί συνεχίζονται ἀπὸ Ἁγιορεῖτες πρὸς Ἁγιορεῖτες!!!

«ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΙΡΕΤΙΚΟΙ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΦΑΤΣΑ»!



     Από εξακριβωμένη πηγή μάθαμε ότι η Ι. Μ. Μεγίστης Λαύρας αποφάσισε να διώξει τον ιερομόναχο γέροντα Ευστράτιο από το μετόχι της, «Άξιον Εστί» στην Βαρυπόμπη.
Ἐδῶ ὁ π. Εὐστράτιος βαπτίζει
ὀρθόδοξα κι ὄχι ὅπως βάπτισε
πρόσφατα ὁ οἰκουμενιστὴς
μητροπολίτης Λαγκαδᾶ! 
    Απ' ό,τι φαίνεται ακολουθεί και η δίωξη του μοναχού π. Κοσμά του Κουτλουμουσιανού), επειδή διέκοψε την μνημόνευση του Οικουμενιστή Πατριάρχη Βαρθολομαίου και όσων των μνημονεύουν, πιστός στην διδασκαλία των Αγίων Πατέρων, ως προς τί πρέπει να πράττουν τα μέλη της Εκκλησίας σε καιρό αιρέσεως.

   Έχουν μάλιστα κλειδώσει το κελί του γέροντα στη Μονή, το οποίο μοιράζεται με τον αγωνιστή γέροντα Σάββα Λαυρεώτη με λουκέτο, ώστε να μην μπορούν να μπουν χωρίς την άδειά τους.

Τρίτη 8 Αυγούστου 2017

Ο Καραϊσκάκης και οι αρνητές στράτευσης







Γράφει η Δημήτρης Νατσιός

σχόλιο Γ.Θ : Τέτοια κείμενα κάνουν τα θεμέλια του ψευτορωμαίικου να τρίζου
Έλα, της θάλασσας θεριό
και του πελάγου μπόρα,
το φοβερό σκουπιδαριό,
να διώξεις απ’ τη Χώρα!Ν. Γκάτσος


Ο κ. υπουργός της πάλαι ποτέ Εθνικής και νυν νεοταξικής Παιδείας, δεν υπηρέτησε την στρατιωτική του θητεία. Σύμφωνα με το “Πρώτο Θέμα”, όταν ο Κώστας Γαβρόγλου έφτασε σε ηλικία 24 ετών, το 1971, και κλήθηκε να υπηρετήσει στον Ελληνικό Στρατό για μια θητεία μόλις οκτώ μηνών, προτίμησε να την εξαγοράσει ώστε να συνεχίσει τις σπουδές του στα καλύτερα πανεπιστήμια της Βρετανίας και των ΗΠΑ. (Λόγω της εκ της Πόλης καταγωγής του). Τώρα υπεραμύνεται της θητείας…. Ο Καραϊσκάκης, ο Αχιλλέας της Ρούμελης, και όλοι οι νέοι και αρχαίοι καπεταναίοι του Γένους, στους αρνητές στράτευσης, εφάρμοζαν κάτι περίεργες και “σκοταδιστκές πρακτικές”, ως θα έλεγε μια προοδευτική συνιστώσα…Ας τις δούμε:

Στην αρχαία Αθήνα όσους αρνούνταν να στρατευτούν, τους ριψάσπιδες (= ρίπτω την ασπίδα) τους φορούσαν γυναικεία ρούχα, τους περιέφεραν στην πόλη και τους διαπόμπευαν μέχρι εσχάτης ξεφτίλας. Οι λιποτάκτες χαρακτηρίζονταν «άτιμοι» – και τα τέκνα τους κληρονομούσαν το στίγμα- δεν είχαν κανένα πολιτικό, δικαίωμα, ήταν ηθικά εκμηδενισμένοι, αξιοκαταφρόνητοι. Είναι γνωστός ο όρκος των Αθηναίων εφήβων: «Ου καταισχύνω τα όπλα…. αμυνώ δε και υπέρ ιερών και οσίων, και μόνος και μετά πολλών, και την πατρίδα ουκ ελάττω παραδώσω…».
Για την Σπάρτη ήταν αδιανόητη η αποφυγή στράτευσης. Οι δειλοί ανασκολπίζονταν. Στα «αποφθέγματα Λακαινών» του Πλούταρχου διασώζεται το εξής:
«Η Δαμάτρια, ακούγοντας πως ο γιος της ήταν δειλός και ανάξιός της στην μάχη, όταν αυτός έφτασε στο σπίτι, τον σκότωσε. Το επίγραμμα στον τάφο της είναι το εξής: “τον παραβάντα νόμους Δαμάτριον έκτανε (=σκότωσε) μήτηρ, η Λακεδαιμονία τον Λακεδαιμόνιον”. (εκδ. «Κάκτος», σελ. 227).
Αυτά στην αρχαία εποχή όπου η φιλοπατρία και η ανδρεία ήταν αρετές, τρανές και σπουδαίες. Για τους αρχαίους η αξία ενός άνδρα συμπυκνώνεται στην περίφημη ομηρική φράση: «εις οιωνός άριστος αμύνεσθαι περί πάτρης». Ενώ «της δειλίας αισχρά γίγνεται τέκνα», η δειλία, η λιποταξία, γεννοβολά αισχρά τέκνα.
Στην νεότερη εποχή εξόχως αποκαλυπτική και ξεκαρδιστική είναι η τακτική του στρατάρχη της Ρούμελης, του Καραϊσκάκη. Αυτός, όπως γράφει ο Δημήτρης Φωτιάδης στην βιογραφία του, «έσερνε ένα γυναικείο παλιόβρακο, γνωστό σ’ όλο το ασκέρι του με τ’ όνομα το βρακί της Κατερίνας, που το φόραγε στους φοβιτσιάρηδες». Όταν η πατρίδα κινδύνευε και ήθελε ο στρατηγός να στρατολογήσει πολεμιστές πήγαινε στα χωριά και τους μάζευε. Όσους κρύβονταν, τους κιοτήδες, «τις σαπιοκοιλιές», όπως τους ονόμαζε ο Καραϊσκάκης, τους ξετρύπωνε και τους ανάγκαζε να φορέσουν «το βρακί της Κατερίνας». (Η Κατερίνα ήταν περιβόητο για την ελευθεριότητά του γύναιο της περιοχής). Όσοι λαγόκαρδοι και κιοτήδες φορούσαν «το βρακί» ντροπιάζονταν διά βίου και συνήθως εξαφανίζονταν, για να γλιτώσουν τον περίγελω του κόσμου και κυρίως των οικείων τους, μανάδων, αδελφών και γυναικών τους. Εκείνα τα χρόνια «μιλούσαν οι καρδιές, τώρα μιλούν τα χρήματα» (Κανάρης). Οι λιποτάκτες ατιμάζονταν ως ανάξιοι της πατρίδας. Αναστήθηκε το Γένος από ανθρώπους «τρελούς» σαν τον Καραϊσκάκη, που με τις ηρωϊκές «αποκοτιές τους» έδιναν θάρρος. Χαρακτηριστικό το παρακάτω επεισόδιο, το οποίο αναφέρει ο Φωτιάδης (σελ. 111). Συνήθιζε στις μάχες ο στρατηγός να προκαλεί τους Τούρκους με βρισιές και χοντρά πειράγματα. «Μέσα στο ξάναμμα της μάχης», (στο Κομπότι, στις 8 Ιουνίου του 1821), τους φωνάζει.
– Ουχά, κιοτήδες, σταθείτε ωρέ να πολεμήσετε!
– Ποιος είσαι εσύ ωρέ, που θα μας πεις κιοτήδες;
– Είμαι ο γιος της καλογριάς και σας χέζω!
– Εμάς, γκιαούρη, χέζεις;
– Εσάς μεμέτηδες!
– Περίμενε, μπάσταρδε, να σε πιάσουμε, να σε σουβλίσουμε και τότες βλέπεις τι θα κρένει ο πισινός σου!
– Εμένα, ωρέ, θα σουβλίσετε;
– Εσένα, ωρέ, Καραϊσκάκη!
– Αμ τότες σταθήτε ν’ ακούσετε από τώρα τι κρένει (=λέει) ο πισινός μου!
Πηδάει πάνω σ’ ένα βράχο, ξεβρακώνεται, τεντώνει γυμνό τον κώλο του στους οχτρούς και τους φωνάζει:
– να ωρέ Τούρκοι…!
Ήταν όμως κρυμμένος κοντά ένας Τούρκος, τον πυροβόλησε και είδε και τρόμαξε να γιατροπορευτεί από το βόλι που τον βρήκε «στα μεριά». Όταν όμως έγινε το βαυαροκρατούμενο κρατίδιο οι αγωνιστές παραμερίστηκαν και τα αξιώματα πήγαιναν στους απειροπόλεμους πολιτικάντηδες, στο ζυμάρι των Τούρκων. Και επιδαψίλευαν τους εαυτούς τους με γελοιωδέστατους τίτλους. «Έλεγε ο Κολοκοτρώνης καταγελών: και ευγενέστατον και πανευγενέστατον και ενδοξότατον και εκλαμπρότατον και εξοχότατον και μεγαλειότατον με ονόμασαν, μόνο τον τίτλο του παναγιότατου δε μ’ έδωκαν». (Σπηλιάδης, «Απομνημονεύματα», τομ. Γ΄, σελ. 38).
Από την αυγή του νεοελληνικού βίου διαφαίνεται ποιοι θα κυβερνούν: «οι εκλαμπρότατοι», οι οποίοι στους εθνικούς αγώνες προτιμούσαν «το βρακί» παρά το πεδίο της τιμής. Τώρα βέβαια επεκτάθηκε η τακτική του …«βρακοφορέματος» και εν καιρώ ειρήνης. Το 1940 κάτι παρόμοιο συμβαίνει. Οι γιοι των «εκλαμπρότατων» αναπαύονται «βοηθητικοί» στα μετόπισθεν, ενώ ο απλός λαός κατασκοτώνεται για την τιμή του έθνους στα βορειοηπειρώτικα βουνά, στις αετοράχες της Πίνδου. Στο βιβλίο του «Οπλίτης στο αλβανικό μέτωπο», ο σπουδαίος λαογράφος Δημ. Λουκάτος, γράφει: «Σήμερα, 25 Νοεμβρίου 1940, έκαμα μια βόλτα στα γραφεία των Εμπέδων. Ένα σωρό φαντάροι έχουν βολευτεί εκεί μέσα. Μ’ ένα μπιλιετάκι, μ’ έναν γνωστό, από δω και από κει, τα κατάφεραν. Τώρα είναι ήσυχοι. Είναι όλοι τους από αριστοκρατικές αθηναϊκές οικογένειες, και πολλοί έρχονται στο γραφείο τους με ιδιόκτητη κούρσα. Τους ξεχωρίζεις από τα καλοχτενισμένα μαλλιά, τα μεταξωτά πουκάμισα, τα καλοβαλμένα φανταρίστικα, και το ρολόι του χεριού. Τους ξεχωρίζεις ακόμα, από το ακατάδεχτο ύφος τους και την απροθυμία τους να σ’ εξυπηρετήσουν. Τα τσακίσματα και τις ευγένειες τα σπαταλάνε στους αξιωματικούς…». (εκδ. «Ποταμός», σελ. 25). Αυτοί οι κιοτήδες, οι γόνοι των «καλών» οικογενειών, διακρίθηκαν την περίοδο της Κατοχής, ως δοσίλογοι ή μαυραγορίτες. Όταν απελευθερωθήκαμε γλίτωσαν την κρεμάλα, γιατί εκμεταλλεύτηκαν τον εμφυλιοπολεμικό κυκεώνα, έγιναν φανατικοί του καθεστώτος, έκαναν τις βρωμοδουλειές του, και έλαβαν άφεσιν αμαρτιών. Οι έκγονοί τους, μαζί με τις αιματοβαμμένες περιουσίες τους, κληρονόμησαν και την αφιλοπατρία, την αποφυγή της στράτευσης, τον παρασιτισμό.
Ποιοι, τα τελευταία χρόνια του σαλταδορισμού, είναι φυγόστρατοι, απαλλάσσοντα από το χρέος της υπηρετήσεως της πατρίδας; Κάποιοι γόνοι πολιτικών, επώνυμοι αθλητές, καλλιτέχνες και λοιποί τζιτζιφιόγκοι και μοσχοαναθρεμμένοι γιοι και ανηψιοί των ισχυρών οικονομικά παραγόντων, αφιλόπατροι καριερίστες και οι… Ιεχωβάδες. Όλο το “φοβερό σκουπιδαριό” που λυμαίνεται, δηλαδή, τον τόπο. Αν ήταν δυνατόν να αποκαλυφθούν, θα διαπιστώναμε πως είναι αυτοί που λεηλάτησαν την πατρίδα, που κατέχουν περίοπτες και χρυσοπλήρωτες θέσεις του Δημοσίου, που ροκανίζουν επιδοτήσεις, είναι όλοι τους «εκλαμπρότατοι» και «πανευγενέστατοι”. ( Και ένιοι σεβασμιότατοι). Και αντί να μάθουμε ποιοι είναι «οι σαπιοκοιλιές», να τους φορέσει ο λαός το περιβόητο…εσώρουχο, μήπως και ξεκουμπιστούν από την ντροπή και γλιτώσει ο τόπος, επιβραβεύονται με αξιώματα και τιμές.
Και όμως η θητεία ενός νέου αποτελεί ύψιστο καθήκον. Παρ’ όλη την κατασυκοφάντηση του στρατού μας τις τελευταίες μεταπολιτευτικές δεκαετίες, η εμπιστοσύνη του λαού παραμένει ακλόνητη σ’ αυτόν. Ο στρατός για έναν νέο συνιστά σχολείο πατριδογνωσίας, πειθαρχίας, συναλληλίας, αλληλεγγύης.. πηγαίνεις παιδί, γυρίζεις άντρας, έλεγαν οι παλιοί. Όποιος για αστείο λόγο δεν υπηρετούσε, του έμενε κουσούρι μια ζωή, κορίτσι καλό για παντρειά κανείς δεν του εμπιστευόταν, εύκολα δουλειά δεν έβρισκε.
Όταν ήμασταν ακόμη Ρωμιοί, πριν γίνουμε Ευρωπαίοι, οι άντρες μιλούσαν με καμάρι για την στρατιωτική τους θητεία, αν και οι τότε κακουχίες και οι στερήσεις, είναι αδιανόητες για την σημερινή γενιά του κινητού, της κατάληψης και του χαβαλέ. Τώρα το εκσυχγρονιστικό – νεοεποχίτικο σαράκι της αρνησιπατρίας και της απέχθειας για την στράτευση, φωλιάζει στις καρδιές των νέων, με αποτέλεσμα η θητεία να θεωρείται χάσιμο χρόνου, κοροϊδία. Οι παρελάσεις, που τονώνουν το αίσθημα ασφάλειας του λαού μας και λειτουργούν ως αναλαμπές εθνικής υπερηφάνειας – τόσο απαραίτητες για την κρισιμότατη περιοχή και εποχή μας – μπήκαν στο στόχαστρο των χασομέρηδων της ειρηνοφιλίας. Και είναι σίγουρο ότι θα καταργηθούν, μόνο μια παρέλαση θα γίνεται: της παρδαλής υπερηφάνειας.
( Έφτασε, θυμάμαι, κάποτε και ένας πρόεδρος της ΟΛΜΕ να ζητήσει την κατάργησή των εθνικών παρελάσεων, διότι αποτελούν φασιστικό κατάλοιπο. Τέτοια παραδείγματα από τους «εκλαμπρότατους» και τους νεόπλουτους του χρήματος και πνεύματος παίρνει η λαϊκή ψυχή, οι νέοι, και αποβάλλουν κάθε ευγενική πνοή, κάθε εδραία αξία).
Την περίοδο της Τουρκοκρατίας, όταν γεννιόταν αγόρι εύχονταν στην μάνα: να σου ζήσει, να γίνει καπετάνιος, να του γράψουν και τραγούδι. Τώρα γεμίσαμε «λιανοπαίδια», που, αντί για παντελόνια, φορούν του Καραϊσκάκη το ατιμωτικό -λέξη του Μακρυγιάννη αυτή -κωλόπανο…
(Ζητώ συγγνώμη για τις ορολογίες, αλλά είναι της γενιάς του ’21, η οποία, ευτυχώς, δεν γνώριζε από την όλο κουδουνίσματα και κορδακισμούς γλώσσα της σήμερον).
Νατσιός Δημήτρης
δάσκαλος-Κιλκίςhttp://www.antibaro.gr/article/17396

Η κατάντια των Οικουμενιστών! Ἀδαμάντιου Τσακίρογλου


Παρακολουθώντας κανεὶς τὰ τελευταῖα γεγονότα, τοὺς διωγμούς, τὰ σχόλια καὶ τὶς ἀντιδράσεις τῶν Οἰκουμενιστῶν δὲν μπορεῖ πιὰ παρὰ νὰ νιώθει λύπηση γιὰ τὴν κατάντια αὐτῶν τῶν ἀνθρώπων.

Βλέποντας τὰ ἀπὸ τὴν ὀργὴ παραμορφωμένα πρόσωπά τους, τὶς γεμάτες δοκησισοφία καὶ εἰρωνεία ἐκφράσεις τους, τὸ πόσο ἐπιθυμοῦν νὰ βγάλουν τὸ ράσο μιμούμενοι τοὺς ἑτερόδοξους καταλαβαίνουμε, γιατί ὁ Ἅγ. Παΐσιος εἶπε: «Ὄχι μόνο θέλουν νὰ μᾶς ὑποτάξουν, ἀλλὰ καὶ δὲν πιστεύουν ὅτι ἔχουμε τὴν ἀλήθεια... Μετὰ λύπης μου, ἀπὸ ὅσους φιλενωτικοὺς ἔχω γνωρίσει, δὲν εἶδα νὰ ἔχουν οὔτε ψίχα πνευματικὴ οὔτε φλοιό...».

Σίγουρα δὲν θὰ μποροῦν τὴν νύχτα νὰ κοιμηθοῦν καὶ θὰ στριφογυρίζουν ὀργισμένοι στὸ δεσποτικό τους κρεβάτι, σκεπτόμενοι, ὅτι ἕνας 82χρονος ἡγούμενος (βλέπε Μηλοχώρι) τόλμησε νὰ διακόψει τὴν μνημόνευσή τους!

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗ «ΔΗΛΩΣΗ ΜΟΝΑΧΩΝ ΕΓΓΕΓΡΑΜΜΕΝΩΝ ΣΤΗΝ ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΑΓΙΑΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΜΗΛΟΧΩΡΙΟΥ ΕΟΡΔΑΙΑΣ»... ΓΡΑΦΕΙ Ο ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ


ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗ «ΔΗΛΩΣΗ ΜΟΝΑΧΩΝ ΕΓΓΕΓΡΑΜΜΕΝΩΝ ΣΤΗΝ ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΑΓΙΑΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΜΗΛΟΧΩΡΙΟΥ ΕΟΡΔΑΙΑΣ»
«Η αλήθεια δεν είναι ύβρις» (π. Αυγουστίνος)
«Όταν αγαπάμε κάποιον και του λέμε την αλήθεια, τον αγαπάμε» (π. Μάξιμος)
Αγαπητοί,
Ο Κύριος θα πει μία ημέρα και ώρα σε κάποιους από εμάς, «ΟΥΚ ΟΙΔΑ ΥΜΑΣ»! Αν και η ημέρα του Κυρίου δεν έφτασε, ο λόγος αυτός του Θεού από πριν μας έγινε γνωστός διά του Λόγου, διά του Υιού Του. Τίποτα, λέγει ο Κύριος, δεν σας έκρυψα!
Αδελφοί εν Χριστώ.
Στη γνωστή «Δήλωση» οι τέσσερεις κληρικοί της Μητροπόλεώς μας μεταξύ πολλών άλλων έγραψαν για τους τρεις πατέρες της ιεράς Μονής Αγίας Παρασκευής:«Τελευταίος γκρεμός τους ήταν το ότι υπέβαλαν  πολυσέλιδη ΜΗΝΥΣΗ εναντίον του Σεβασμιότατου Μητροπολίτη μας»[1].Οι τέσσερεις υπέρμαχοι του Δεσπότη έχουν δίκιο! Έχουν δίκιο ως προς τον γκρεμό που μας οδηγούν οι εκκλησιαστικοί μας άρχοντες, ιερείς και επίσκοπος. Ο άγιος Ειρηναίος επίσκοπος Λουγδούνου λέγει κάπου πως όταν ένας παρασύρει πολλούς στον γκρεμό της αίρεσης και φτάσει πολύ κοντά στο ακραίο σημείο αυτού προσπαθεί να γυρίσει προς τα πίσω αλλά οι άλλοι που έρχονται από πίσω του, με την ορμή που έχουν, σπρώχνουν πρώτον αυτόν στον γκρεμό κι έπειτα πέφτουν και αυτοί (οι οπαδοί του)!

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΒΛΑΣΗΣ: Θα γινει σοβαρη συζητηση στην μητροπολη μας για τη λεγομενη συνοδο της Κρητης; ΤΗ ΔΕΧΕΣΤΕ ο κ. Θεοκλητος, εσεις κι ολοι οι ιερεις μας ή την ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΕΤΕ;


 2. ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ «ΠΕΡΙ ΠΑΠΙΣΜΟΥ» ΤΟΥ π. ΝΙΚΗΦΟΡΟΥ ΜΑΝΑΔΗ (ΓΡΑΦΕΙ Ο ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΓΟΤΟΥΧΙΔΗΣ) 

  3. “ΠΕΡΙ ΠΑΠΙΣΜΟΥ” ΕΙΣΗΓΗΣΗ ΤΟΥ π. ΝΙΚΗΦΟΡΟΥ ΜΑΝΑΔΗ, ΕΠΙ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ ΦΛΩΡΙΝΗΣ ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΥ

Ψευδοσυνοδος Κρητης ιντ


Σεβαστέ Πατέρα Νικηφόρε,

ποτέ δε φανταζόμουν, όταν σας γνώριζα πριν 20 χρόνια, ότι θα νιώσω την ανάγκη να απευθυνθώ σε σας δημόσια και να τοποθετηθώ με σεβασμό μεν, ΔΥΣΤΥΧΩΣ απέναντι δε, στη λογική της δημοσίευσης της συγκεκριμένης επιστολής σας. Μνημειώδης πράγματι, η εισήγησή σας στο Ιερατικό Συνέδριο της Μητρόπολης Φλωρίνης, Πρεσπών κι Εορδαίας, το 1992 βέβαια. Εντούτοις, η επικαιροποίησή της το 2017 από μέρους σας, μόνο χαρά μπορεί να προκαλέσει.
Όμως σήμερα το ζήτημά μας είναι μόνο ο παπισμός, έτσι αφηρημένα; Η δίωξη των ΠΑΤΕΡΩΝ ΜΑΞΙΜΟΥ,ΙΓΝΑΤΙΟΥ ΚΑΙ ΠΑΪΣΙΟΥ γίνεται,επειδή δεν καταλάβαμε ότι είστε αντιπαπικός; ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ π.Νικηφόρε,κατανοήστε επιτέλους το πρόβλημα. Το αναφέρω ξανά με λίγες λέξεις. ΕΠΙΣΗΜΗ (ΔΙΑ ΠΑΝΟΡΘΟΔΟΞΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΤΟ 2016 ΣΤΗΝ ΚΡΗΤΗ)ΣΥΜΠΟΡΕΥΣΗ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΜΑΣ, ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΝΑΙΡΕΣΗ(ΚΑΤΑ ΤΑ ΛΕΓΟΜΕΝΑ ΑΓΙΩΝ ΜΑΣ) ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ. Αυτός δεν είναι ο λόγος που διέκοψαν (σύμφωνα με τους ΙΕΡΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ) οι 3 ΠΑΤΕΡΕΣ, τη μνημόνευση του μητροπολίτη κ.Θεοκλήτου; Θα γίνει σοβαρή συζήτηση στην μητρόπολή μας για τη λεγόμενη σύνοδο της Κρήτης;ΤΗ ΔΕΧΕΣΤΕ ο κ.Θεόκλητος,εσείς κι όλοι οι ιερείς μας ή την ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΕΤΕ;
ΔΥΣΤΥΧΩΣ π.Νικηφόρε, όσο αντιπαπικός δείχνετε στην επιστολή σας, τόσο φιλοοικουμενιστής (συγγνώμη αλλά δεν μπορώ να μην το πω) δείχνετε στις ενέργειές σας (ΔΙΩΞΗ των 3 ΠΑΤΕΡΩΝ από τις μονές τους, ΑΠΟΔΟΧΗ της ΔΙΑΚΟΠΗΣ ΜΙΣΘΟΔΟΣΙΑΣ ΤΟΥΣ, ΑΠΟΔΟΧΗ της θέσης του ΗΓΟΥΜΕΝΟΥ ΣΤΗΝ ΑΓΙΑ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ).

Δευτέρα 7 Αυγούστου 2017

Η Αγία Παρασκευή Μηλοχωρίου έχει άριστο οιακοστρόφο (τιμονιέρη- Καπετάνιο) στο Μοναστήρι της και την Αδελφότητα, τον Γέροντα ΜΑΞΙΜΟ ΚΑΡΑΒΑ. Αποβάλλει τους ασύνετους και προκλητικούς μοναχούς. κ. Θεόκλητε στις εσχατιές του βίου σας ενσπείρετε διχόνοια και θερίζετε θύελλες. Δεν υπάρχει κάποιος να σας αγαπά και να προστατεύσει την υστεροφημία σας;;;




Ο ΘΕΟΚΛΗΤΟΣ ΦΛΩΡΙΝΗΣ Ο ΠΑΝΤΟΤΕ ΟΔΗΓΟΥΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΜΗΔΕΠΟΤΕ ΟΔΗΓΩΝ, ΜΕΤΑ ΤΟΥ ΑΙΜΑΤΟΚΥΛΙΣΑΝΤΟΣ   ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΗΣ ΛΑΡΙΣΗΣ  ΙΓΝΑΤΙΟΥ ΛΑΠΠΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΕΡΑΦΕΙΜ ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ, ΤΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΑΝΑΣΤΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΣΕΡΑΦΕΙΜ ΤΙΚΑ,
ΟΙ  ΦΩΣΤΗΡΕΣ ΠΟΥ ΜΙΜΕΙΤΑΙ Ο ΘΕΟΚΛΗΤΟΣ   ΚΑΙ  ΤΟΝ ΣΤΗΡΙΖΟΥΝ !!!


 





ΠΡΑΞΗ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ ΤΗΣ ΑΔΕΛΦΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΜΟΝΗΣ ΑΓΙΑΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΜΗΛΟΧΩΡΙΟΥ
 ΜΕ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΑΠΟΒΑΛΛΟΝΤΑΙ ΟΡΙΣΤΙΚΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΟΙ ΤΕΣΣΕΡΙΣ (4) ΑΡΧΙΜΑΝΔΡΙΤΕΣ, ΕΓΓΕΓΡΑΜΜΕΝΟΙ ΣΤΟ ΜΟΝΑΧΟΛΟΓΙΟ ΤΗΣ
 ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΤΗΣ ΠΑΝΑΙΡΕΤΙΚΗΣ ΔΗΛΩΣΗΣ ΤΟΥΣ ΜΕ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ 2-8-2017, ΜΕ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΤΟΝ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΦΛΩΡΙΝΗΣ

Ιερά Μονή Αγίας Παρασκευής Μηλοχωρίου

Πράξη της Γενικής Συνελεύσεως της Αδελφότητας υπ’ αριθμόν 3

Η Γενική Συνέλευση της Αδελφότητας της Ιεράς μας Μονής συνήλθε,σήμερα 7-8- 2017, σε Έκτακτη Συνεδρίαση, κατόπιν σχετικής από 2-8-2017 προσκλήσεως του Ηγουμένου προς τους έχοντες δικαίωμα ψήφου αδελφούς

Η Γενική Συνέλευση της Αδελφότητας έχει απαρτία, επειδή παρευρίσκονται όλοι

οι έχοντες δικαίωμα ψήφου αδελφοί, οι οποίοι εκ του Κανονισμού (αφού αυτός είναι Κανονισμός Ορθόδοξης και Όχι Οικουμενιστικής - Γνωστικιστικής Μονής) νοείται ότι πρέπει να είναι Ορθόδοξοι και να μην ακολουθούν την Παναίρεση του Οικουμενισμού ή Θρησκευτικού Συγκρητισμού ή Γνωστικισμού και τις λοιπές αιρέσεις (παπισμού των προκαθημένων, δεσποτοκρατείας, εκκοσμίκευσης κλπ), οι οποίες εισήχθησαν ψευδο-συνοδικά από την Ψευδο-σύνοδο της Κρήτης του 2016

Θέμα Μόνον: Διαγραφή από το Μοναχολόγιο της Ιεράς Μονής και οριστική αποβολή από την Ιερά Μονή των εγγεγραμμένων στο Μοναχολόγιό της αρχιμανδριτών 1) Πρόδρομου Μωϋσίδη, 2) Κυρίλλου Τακίδη, 3) Χαράλαμπου Ζιώγα, 4) Τιμόθεου Τσισμαλίδη, εξαιτίας της απαρνήσεως από αυτούς της Ορθοδοξίας και προσχωρήσεως στην Παναίρεση του Οικουμενισμού ή Θρησκευτικού Συγκρητισμού ή Γνωστικισμού, η οποία εισήχθη ψευδο-συνοδικά με την Ψευδο-σύνοδο της Κρήτης το 2016, επειδή με την από 2-8- 2017 δημοσιευμένη, σε διάφορες ιστοσελίδες του διαδικτύου, κοινή δήλωσή τους, υποστηρίζουν τον Μητροπολίτη Φλωρίνης με τον οποίο κοινωνούν και τον οποίο μνημονεύουν και κατά του οποίου η Ιερά μας Μονή άσκησε την από 24-7- 2017 κανονική μήνυσή της επί αιρέσει (η οποία επιδόθηκε σε τούτον, με δικαστικό επιμελητή, στις 31-7- 2017).

Κατόπιν σχετικής εισηγήσεως του Ηγουμένου – Προέδρου της, η Γενική Συνέλευση της Αδελφότητας, ομόφωνα αποφασίζει:

Έχοντας υπόψη:

Α. Το παλαίφατο μοναστικό καθεστώς, το οποίο προβλέπει την ποινή της αποβολής μοναχού από την Ιερά Μονή για οποιαδήποτε κανονική αιτία και μάλιστα για δημόσια διακήρυξη αιρέσεως, η οποία ποινή επιβάλλεται κατά οποιουδήποτε μοναχού που αποδεικνύεται ότι δεν ανταποκρίνεται επαξίως στην αποστολή του και ο οποίος παραβιάζει τις μοναχικές του επαγγελίες (ακτημοσύνης, παρθενίας και υπακοής) και μάλιστα την μοναχική του επαγγελία της υπακοής στην Εκκλησία του Χριστού και όχι σε επίσκοπο μη ορθοτομούντα τον Λόγον της Αληθείας (Κανόνες 31ος Αγίων Αποστόλων και 15ος της Πρωτοδευτέρας Συνόδου) και ο οποίος μεταβάλλεται σε μέλος της Μοναχικής Αδελφότητας που διαβρώνει αιρετικά την Αδελφότητα [Μεγάλου Αθανασίου, Προς Κάστορα (Migne, Ελληνική Πατρολογία (εφεξής Ελλ. Πατρ., τόμος 28, στήλη 853), Μεγάλου Βασιλείου, Όροι κατά πλάτος,14, 28, 47 (Ελλ. Πατρ., τ. 31, στ. 949, 988, 1036), του ιδίου, Όροι κατ’επιτομήν, 39, 41, 44, 84 (Ελλ. Πατρ., τ. 31, στ. 1109, 1111επ., 1145, του ιδίου, Ασκητικαί Διατάξεις ΚΘ΄ Β, ΛΔ΄ IC (Ελλ. Πατρ., τ. 31, στ. 629επ.),Αγίου Θεοδώρου Στουδίτη, Επιστολή ΡΞΔ΄ (Ελλ. Πατρ., τ. 99, στ. 1251)],και

ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΥ ΓΟΤΟΥΧΙΔΗ ΣΤΟΝ ΚΟΤΤΗ ΚΩΝΣΤΑΝΣΤΙΝΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΓΡΑΦΟΜΕΝΩΝ ΤΟΥ... ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΜΕΡΙΚΩΝ ΚΛΗΡΙΚΩΝ ΤΗΣ ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΟΣ


http://www.augoustinos-kantiotis.gr/wp-content/uploads/2014/06/%CE%9F%CE%A1%CE%93%CE%91%CE%9D%CE%91-%CE%91%CE%9D%CE%A4%CE%99%CE%A7%CE%A1%CE%99%CE%A3%CE%A4%CE%9F%CE%A5-2.jpg

Εκεί ένα ετερόκλητο συνονθύλευμα, έπαιξε τον ρόλο του πορτιέρη, απαγορεύοντας «εις τους οικουμενιστάς την είσοδον εις το άγιον άβατον του αντι-οικουμενισμού»: από γνωστές και μη εξαιρετέες νικηφόρες καντιωτικές «αφιερωμένες δεσποινίδες», κάτι άλλες όψιμες που ντεμέκ ορθοτομούν συμπεριφερόμενες ανάγωγα προς το πρωτοσύγκελο και τον αρχιερατικό επίτροπο της Μητροπόλεως (σαν πενθερές όλο υφάκι προς τον άνεργο σώγαμπρο τους), κάτι άλλα ριζώματα ζιζανιοφόρα, τα οποία την είδαν «κάλαμοι οξυγράφοι» και «μάρτυρες του μεγίστου αγώνος της πίστεως». Αντιληφθήκαμε και κάτι αλληλέγγυους ρασοφόρους εκτός τόπου και χρόνου. Είδα και ένα τύπο να εμποδίζει τον π. Νικηφόρο, προτάσσοντας την χείρα του, δίκην ρομφαίας Αγγέλου, ως άλλο  πεπτωκότα Αδάμ, αποκλείοντας το εισόδιον αυτού εν τω μοναστικώ παραδείσω.

Απάντηση Γοτουχίδη Χαράλαμπου 


Αυτα εγραφε την ημερα της γιορτης της αγιας Παρασκευης που πηγε να προσκυνησει και μετα εκανε εκτενεστατο ρεπορταζ μια ωρα μετα την αποχωρηση του απο το μοναστηρι. Ποσο υποκριτης μπορει να ειναι!!!! Ακολουθει η απαντηση που του

Κυριακή 6 Αυγούστου 2017

ΕΧΟΥΝ ΛΥΣΑΞΕΙ ΝΑ ΡΙΞΟΥΝ ΤΟ ΤΕΜΕΝΟΣ ΤΟΥ ΟΜΑΡ ΠΡΟΚΑΛΩΝΤΑΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΧΑΟΣ (Βίντεο)

εκρηκτικό τοπίο που μυρίζει αίμα και μπαρούτι και μπορεί να τινάξει όλο τον πλανήτη στον αέρα. 


Γράφει η Σουλτάνα Χειλαδάκη

Οι τελευταίες εξελίξεις στην Ιερουσαλήμ και η μεγάλη ένταση μεταξύ Ισραηλινών και Παλαιστίνιων  έχει ως αφετηρία τον πάγιο στόχο των απανταχού Εβραίων να ρίξουν το τέμενος του  Ομάρ για να βάλουν τα θεμέλια του νέου ναού του Σολομώντος.

Σάββατο 5 Αυγούστου 2017

ΟI OYΡΑΝΙΕΣ ΑΠΟΛΑΥΣΕΙΣ



                        
              Μητροπολίτου Φλωρίνης π. Αυγουστίνου Καντιώτου
Κόποι κα μόχθοι, γαπητοί μου, συκοφαν­­τίες κα διωγμοί, κα τέλος μαρτυρικς θάνατος, νά πς διήνυσε τ στάδιο τς πιγείου ζως του Κύριός μας ησος Χριστός. λλ κα ο πόστολοι δν θ διέφεραν· θ βάδιζαν κι ατο τν «τεθλιμμένην ­δόν» (Ματθ. 7,14), τ ματωμένο δρόμο, πο πρ­τος βάδισε κα πότισε μ τ αμα του θεος Διδάσκαλός τους.

Η Μεταμόρφωση του Κυρίου του Κων. Α. Οικονόμου, δασκάλου



Η Μεταμόρφωση του Κυρίου

ΓΕΝΙΚΑ: Στις 6 Αυγούστου η Αγία μας Ορθόδοξη Εκκλησία εορτάζει την ανάμνηση της Θείας Μεταμορφώσεως του Σωτήρος μας Ιησού Χριστού. Η Μεταμόρφωση έλαβε χώρα σε όρος υψηλόν σύμφωνα και με τους τρεις λεγόμενους Συνοπτικούς Ευαγγελιστές, Ματθαίο, Μάρκο και Λουκά, μάλιστα δε κατά την Ιερά Παράδοση στο όρος Θαβώρ, που στα εβραϊκά σημαίνει “έλευση φωτός”.