Πέμπτη 5 Σεπτεμβρίου 2019

ΑΡΙΣΤΕΙΔΗΣ Π. ΔΑΣΚΑΛΑΚΗΣ: ΠΡΟΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟ ΠΡΟΙΚΟΝΝΗΣΟΥ


Σεβασμιότατε,
μας εκπλήσσει η προσπάθεια άρσης της αγιότητας, που επιχειρήσατε προσφάτως, ενός Αγίου των ημερών μας. Κι ακόμη χειρότερα, με πρόχειρο τρόπο, ανάξιο του αξιώματος ή του διακονήματος του οποίου χάριτι Θεού είστε φορέας. Όχι μέσω μιας οποιασδήποτε Συνοδικής διαδικασίας ή έστω μιας επιστημονικής ημερίδας, αλλά μέσω προσωπικού λογαριασμού σας σε κοινωνικό δίκτυο.
Δεν αποτελεί ξεπεσμό, η εκφορά απόψεων για τόσο σοβαρά θέματα, μέσα από προσωπικούς λογαριασμούς στο facebook;
Καλά οι πλανητάρχες, πολιτικοί, εγχώριοι και μη, πρωθυπουργοί και υπουργοί, να κάνουν δηλώσεις διαδικτυακές, αλλά και μητροπόλεις; Ή μήπως κάνοντας τη δήλωση αυτή, πάψατε για λίγο να είστε επίσκοπος και μιλάτε ως ιδιώτης ή λαϊκός; Σεβασμιότατε είστε δημόσιο πρόσωπο και δη μητροπολίτης. Δεν εκφέρετε απλές γνώμες σε μια παρέα ιδιωτική.
Σε λίγο σεβασμιότατε που θα φθάσουμε; Nα γίνονται Σύνοδοι μέσω teamviewer και skype; Να τελούνται μυστήρια διαδικτυακά; Nα δογματίζετε μέσω emails και sms;
Διαπράξατε μεγάλο ατόπημα σεβασμιότατε, εκτός κι αν ο λογαριασμός αυτός που δημοσίευσε το μήνυμα, δεν ανήκει σε εσάς, αλλά σε δολίους που σας εχθρεύονται και σας φθονούν.
Δεν αμφισβητήσατε απλώς την αγιότητα και τη μαρτυρία του διωκόμενου Ρώσου επισκόπου της διασποράς, αλλά τον κατακρίνατε και τον καθυβρίσατε ποικιλοτρόπως.
Το μύνημά σας :
«ΚΑΠΟΙΟΙ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣΟΥΝ ΜΕ ΤΟ ΖΟΡΙ ΟΤΙ Ο ΡΩΣΣΟΣ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΜΑΞΙΜΟΒΙΤΣ ΕΙΝΑΙ ΑΓΙΟΣ.
ΤΑ ΦΡΙΚΑΛΕΑ ΓΡΑΦΟΜΕΝΑ ΤΟΥ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΟΥ ΠΟΥ ΕΙΔΑΝ ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΤΟ ΦΩΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΟΣ ΠΡΟΔΙΔΟΥΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΘΕΟΛΟΓΙΚΩΣ ΑΚΑΤΑΡΤΙΣΤΟ, ΕΚΚΛΗΣΙΟΛΟΓΙΚΩΣ ΑΝΕΡΜΑΤΙΣΤΟ, ΙΣΤΟΡΙΚΩΣ ΑΓΡΑΜΜΑΤΟ, ΚΑΙ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΩΣ ΚΑΚΟΜΟΙΡΗ. ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΤΑ ΞΕΡΕΙ Ο ΘΕΟΣ

Τετάρτη 4 Σεπτεμβρίου 2019

Γιατί ἄραγε τόσο μῖσος καί τόση μανία ἐναντίον τοῦ Χριστοῦ;



Γράφει ὁ Φώτης Μιχαήλ, ἰατρός

Ἑρμηνεύοντας τό κατά Ἰωάννη Εὐαγγέλιο, ὁ μακαριστός θεολόγος καί φιλόλογος Νικόλαος Σωτηρόπουλος γράφει: Ἡ μεγαλύτερη ἁμαρτία τῶν  Ἰουδαίων εἶναι αὐτή, ὅτι δέν πίστευσαν καί δέν ἀγάπησαν , ἀλλά καί μίσησαν θανασίμως τόν Υἱό τοῦ Θεοῦ. (1)
Γιατί ἄραγε τόσο μῖσος καί τόση μανία ἐναντίον τοῦ Χριστοῦ; Τήν ἀπάντηση μᾶς τήν δίνει ὁ ἴδιος ὁ Κύριος στό κατά Ἰωάννη Εὐαγγέλιο, κεφ. η’, στίχ. 43. Διαλεγόμενος μέ τούς ἀξιωματούχους τοῦ λαοῦ, τούς ἐρωτᾶ: Διατί τήν λαλιάν τήν ἐμήν οὐ γινώσκετε; Γιατί δέν παραδέχεσθε τόν λόγο μου; Καί ἀπαντᾶ ὁ ἴδιος: Ὅτι οὐ δύνασθε ἀκούειν τόν λόγον τόν ἐμόν. Διότι δέν δύνασθε νά ὑπακούετε στό λόγο μου.
Γιατί οἱ ἀκροατές Του δέν μποροῦσαν νά ὑπακούουν στό λόγο Του; Διότι ἁπλούστατα δέν ἤθελαν. Ὁ λόγος τοῦ Χριστοῦ περιέχει πολλά μή, πολλές ἀπαγορεύσεις, ἀπαγορεύσεις ἁμαρτωλῶν πραγμάτων. Ὁ λόγος τοῦ Χριστοῦ ἀπαιτεῖ θυσίες, πολλές φορές δύσκολες καί ὀδυνηρές θυσίες. Καί ἐκεῖνοι τέτοιες θυσίες δέν ἦσαν πρόθυμοι νά κάνουν. (1)
Τούς λέγει ὁ Κύριος: Ὑμεῖς ἐκ τοῦ πατρός τοῦ διαβόλου ἐστέ, καί τάς ἐπιθυμίας τοῦ πατρός ὑμῶν θέλετε ποιεῖν. Ἐσεῖς εἶστε ἀπό τόν πατέρα τόν διάβολο, καί θέλετε νά κάνετε τίς ἐπιθυμίες τοῦ πατέρα σας.

Κερκύρας Νεκτάριος: Αναγνωρίζουμε μόνο μια κανονική Εκκλησία με τον Μητροπολίτη Ονούφριο

Η εικόνα ίσως περιέχει: 3 άτομα, άτομα στέκονται

Την στιγμή που συνεδριάζει η Διαρκής Ιερά Σύνοδος με τη νέα συνθεσή της και που στην προηγούμενη συνεδρίαση το ουκρανικό εκκλησιαστικό ζήτημα ανατέθηκε στον Αρχιεπίσκοπο να το διαχεριστεί μιας και τους τελευταίους μήνες κάθε Μητρόπολη έκανε ότι ήθελε εκθέτοντας την Εκκλησία της Ελλάδος, ο Μητροπολίτης Κερκύρας εν αντιθέσει με όσα συνέβησαν σε Λαγκαδά, Ζάκυνθο, Μαγνησία κλπ δήλωσε πως αναγνωρίζει μόνο την κανονική εκκλησία υπό τον Μητροπολίτη Ονούφριο! 
Είναι πασιφανές πως το θέμα πρέπει να πάει στον Ιεραρχία γιατί το πρόβλημα την ελληνική εκκλησιαστική επικράτεια διαιωνίζεται.
Αναλυτικότερα, την Δευτέρα ο Μητροπολίτης Οδησσού κ. Αγαθάγγελος, συνοδευόμενος από τον βικάριό του Θεοφιλέστατο Επίσκοπο κ. Διόδωρο και από τους συνεργάτες του μετέβη στο Ιερό Προσκύνημα του Αγίου και Θαυματουργού Σπυρίδωνος. Τον κ. Αγαθάγγελο υποδέχθηκε ο Μητροπολίτης Κερκύρας, Παξών και Διαποντίων Νήσων κ. Νεκτάριος.

Να ευχηθούμε, αυτή η οργή των πιστών κατά της αναπάντεχης βράβευσης Γιανναρά, να ξυπνήσει κάτι μέσα του: την "αλλαγή του νου", μετάνοια!


Ρωμηοί Ορθόδοξοι Ελληνοκύπριοι

 Παρατηρήσεις σχετικές με το βιβλίο του κ. Χρήστου Γιανναρά «Η Ελευθερία του Ήθους»

Παίρνοντας αφορμή από την πρόσφατη βράβευση του Χρήστου Γιανναρά με το Οφφίκιο του Άρχοντος Mεγάλου Ρήτορος από τον Πατριάρχη Βαρθολομαίο, αναδημοσιεύουμε ένα παλαιότερο άρθρο με τίτλο «Παρατηρήσεις σχετικές με το βιβλίο του κ. Χρήστου Γιανναρά «Η Ελευθερία του Ήθους»».
— Σχολιασμός katanixi.gr —

ΡΩΜΗΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΕΛΛΗΝΟΚΥΠΡΙΟΙ 

ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΜΕ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ κ. ΧΡΗΣΤΟΥ ΓΙΑΝΝΑΡΑ Η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΟΥ ΗΘΟΥΣ

Β΄ ΕΚΔΟΣΗ ΑΝΑΘΕΩΡ., ΕΚΔ. ΓΡΗΓΟΡΗ, ΑΘΗΝΑ 1979

Σεπτέμβριος 2017

Μέ τήν εὐλογία τοῦ Γέροντός μας, διαβάσαμε τό ὡς ἄνω βιβλίο, ἔχοντας ὑπ’ὄψιν μας καί ἄλλα συγγράμματα τοῦ ἰδίου συγγραφέως. Διαπιστώσαμε πώς τό πνεῦμα καί ἡ κατεύθυνση τῆς θεολογίας του εἶχαν φιλοσοφική, ἀνθρωποκεντρική ὑποδομή. Ἄλλαξε μόνο τό σχῆμα, ὄχι τήν πνευματική του πορεία, δυστυχῶς, ὁ κ. Γιανναρᾶς, παρ’ὅλη τήν εὐγενική του προσπάθεια νά βελτιωθεῖ. Ἐκεῖνο, πού χρειαζόμαστε ὅλοι, εἶναι ἡ ταπείνωση καί τό ἔλεος τοῦ Ἁγίου Τριαδικοῦ Θεοῦ.

Ο οφφικιάλιος Χρήστος Γιανναράς για την εκλογή δεσποτάδων και την συμπεριφορά των

 «Βδέλυγμα σε τόπο άγιο»                  ΧΡΗΣΤΟΣ ΓΙΑΝΝΑΡΑΣ

Χρήστος ΓιανναράςΗ  επιφυλλίδα επιτρέπεται να αιθεροβατεί – είναι φιλολογικό είδος, δεν πειθαρχεί στις απαιτήσεις επικαιρότητας της ειδησεογραφίας.
Στην οργάνωση και στη λειτουργία του ελλαδικού κράτους, ποια δεδομένα δεν είναι ελληνικά, δεν τα γέννησε η σοφία της ανάγκης, η εμπειρική παράδοση του Ελληνισμού; Είναι πολλά, ας ξεχωρίσουμε τρία: Ο διακοσμητικός ρόλος της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, δηλαδή το συγκεντρωτικό κράτος. Επίσης, η προτεραιότητα δάνειων ιδεολογημάτων (όχι της επιχώριας ανάγκης) στην άσκηση της πολιτικής. Και η αλλοτρίωση του εκκλησιαστικού κοινωνικού θησαυρίσματος σε «επικρατούσα θρησκεία».
   Η θρησκεία συνήθως είναι θεσμοποιημένη αγοραπωλησία: κάποιοι πουλάνε, κάποιοι αγοράζουν. Πωλούνται χρηστικά ωφελιμοθηρικά προτάγματα, αγοράζονται παρηγορητικές ψευδαισθήσεις. Το κράτος κατοχυρώνει τη συναλλαγή, διότι του εξασφαλίζει λιγότερο φόρτο δουλειάς για την αστυνομία και τα δικαστήρια. Αλλοτριώνει θεσμικά σε θρησκεία (σε ατομοκεντρικό νομικισμό και ηθικοπλαστική προπαγάνδα, δηλαδή σε «κήρυγμα») την ανατροπή της θρησκείας, που είναι ο εκκλησιαστικός γιορτασμός της ζωής. Παραβλέπει το κράτος ότι μπροστάρηδες στη Γιορτή της Εκκλησίας είναι ο ληστής, η πόρνη, ο άσωτος. Στη θέση της τολμηρής απελευθερωτικής ανατροπής, το κράτος αντιτάσσει ένστολους υπαλλήλους της δημόσιας τάξης και του καθωσπρεπισμού.
   Οι θρησκευτικοί υπάλληλοι του κράτους διαβαθμίζονται – οι υψηλόβαθμοι είναι ογδόντα δύο (82) «μητροπολίτες». Πώς επιλέγονται; Πρέπει να είναι άγαμοι (όχι έμπειροι μοναστικής άσκησης, απλώς απάντρευτοι). Να έχουν και πτυχίο «πανεπιστημιακής» Θεολογικής Σχολής. Με ποια διαδικασία εκλέγονται; Μόνο με παρασκήνιο – η ψηφοφορία είναι μυστική, οι εκλέκτορες δεν αιτιολογούν την ψήφο τους. Πρόκειται για το απόλυτο της αυθαιρεσίας.
  Η μετάβαση από τη βαθμίδα του «πρεσβυτέρου» (ιερέα) στη βαθμίδα του μητροπολίτη επισκόπου συνιστά υπαρκτική μετάλλαξη, κυριολεκτική – από σερνάμενη κάμπια σε χρυσοστολισμένη πεταλούδα. Το ασήμαντο, καλογεροφορεμένο «παπαδάκι» μεταμορφώνεται ακαριαία σε πρίγκηπα, γίνεται αφέντης, δεσπότης, μπορεί και τριανταπεντάρης αλλά σεβασμιότατος, όλοι γονατίζουν μπροστά του και τον προσκυνούν.
Συχνά διαχειρίζεται χρήματα πολλά, αλλά τον άνθρωπο τον αλλάζει κυρίως η δύναμη, η εξουσιαστική ισχύς, το ακαταμάχητο κύρος του αξιώματος. Και μαζί, το αιφνίδιο της ριζικής μεταβολής. Ο φτωχός, χιλιοταπεινωμένος στις σημερινές συνθήκες «παπάς», που τον έχει λιώσει η μοναξιά και η περιθωριοποίηση, «εξαίφνης» γίνεται οικοδεσπότης επισκοπικής έπαυλης, συχνά διώροφης ή τριώροφης, με κήπο, ανθοκομική ποικιλία, υπηρετικό προσωπικό, ένα ή και «στόλο» αυτοκινήτων, με οδηγό ή οδηγούς, μάγειρα, οικονόμο.
Αυτή η ονειρώδης «μεταστοιχείωση» κερδίζεται με ένα πτυχίο Θεολογικής, που το παίρνει πια σήμερα ο πάσα ένας. Το μεγαλωμένο συνήθως στην ένδεια, συμπλεγματικό χωριατόπουλο, χωρίς εμπειρία και εθισμούς στην αστική συμπεριφορά, μεταφυτεύεται σε συνθήκες και όρους άρχοντα. Επίσημα δείπνα, συνεχής συγχρωτισμός με τους σκληροπετσωμένους της εξουσίας, αλισβερίσια μυθικών κονδυλίων, περίγυρος αδίστακτων κερδομανών.

To εκκλησάκι που αντιστέκεται στη κατεδάφισή του – Η τρομερή του ιστορία!




Μεγάλη απόφαση να κατεδαφιστεί ένα εκκλησάκι. Γίνεται ακόμα δυσκολότερη όταν τα σημάδια φωνάζουν να μην το κάνεις!
Το εκκλησάκι που «αρνούνταν» να κατεδαφιστεί,το συρματόσχοινα έσπαγαν,οι γερανοί χάλαγαν,οι εργάτες αρνούνταν τα χρήματα!
Ένα περίεργο φαινόμενο στην περιοχή του Διυλιστηρίου Το εκκλησάκι της Αγίας Σωτήρας στον Ασπρόπυργο είναι αδύνατο να κατεδαφιστεί, σαν να το υπερασπίζεται μια υπερφυσική δύναμη .
Στην ανατολική πλευρά της περιοχής μέσα στην οποία γίνονται σήμερα τα έργα των κρατικών διυλιστηρίων πετρελαίου, στον Ασπρόπυργο, κτίσθηκε πριν από 50 περίπου χρόνια, πάνω σ’ ένα μικρό ύψωμα, το γραφικό εκκλησάκι «Αγία Σωτήρα».

Τρίτη 3 Σεπτεμβρίου 2019

Ποιοι "αστέρες" προβοκάτορες των μητροπόλεων συμμετείχαν στην βλάσφημη διάσκεψη της Οξφόρδης για την ομοφυλοφιλία;


  Η ΑΠΟΛΥΤΗ ΚΑΤΑΝΤΙΑ! ΠΑΡΑΒΡΕΘΗΚΑΝ ΚΑΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΛΗΡΙΚΟΙ!

Διαδώστε το παντού!  Έχει σαπίσει το παν! Αρκετά τους έχουμε ανεχθεί! 

Πολλοί ήταν οι προβοκάτορες στην βλάσφημη διάσκεψη της Οξφόρδης για την ομοφυλοφιλία.


Ο «ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ» ΜΕ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟΝ ΑΝΤΑΛΛΑΞΑΝ ΣΚΕΨΕΙΣ ΟΙ ΔΙΚΟΙ ΜΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΕΙ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΝΑ ΠΟΙΜΑΙΝΕΙ ΣΤΟΝ 21ο ΑΙΏΝΑ!!
Λίγο πριν ξεκινήσει η αισχρή συκοφαντική επίθεση εναντίον του Μητροπολίτου Μόρφου κ. Νεόφυτου, στην Οξφόρδη έλαβε χώρα μια βλάσφημη διάσκεψη με θέμα την σχέση της Ορθόδοξης Εκκλησίας με το «βιολογικό και κοινωνικό φύλο». Παρουσιάστηκε ως «πρωτοποριακή», δηλαδή, ό,τι μας πάει πίσω πριν την γέννηση του Χριστού είναι «πρωτοποριακό»!
Σε αυτήν λοιπόν την «πρωτοποριακή» συνάντηση, για την οποία μόνο καλά λόγια θα ακούμε και κανείς από τους συμμετέχοντες δεν θα συκοφαντείται αλλά αντιθέτως θα προβιβάζεται και θα φιλοξενείται από τα συστημικά ΜΜΕ, άνθρωποι από τέσσερις Ελληνικές Μητροπόλεις «τίμησαν» με την παρουσία τους τους αιρετικούς και τους ομοφυλόφυλους ακτιβιστές για τα «δικαιώματα» των ΛΟΑΤΚΙ.
Η Ιερά Μητρόπολη Μεσογαίας και Λαυρεωτικής με τον π. Δημήτριο Μπαθρέλο.
Η Ιερά Μητρόπολη Δημητριάδος και Αλμυρού με τους Δρς Παντελή Καλαϊτζίδη και Νικόλαο Ασπρούλη, διευθυντή και αναπληρωτή διευθυντή αντίστοιχα της Ακαδημίας Θεολογικών Σπουδών Βόλου.
Η Αρχιεπισκοπή Αθηνών με τον πρόσφατα χειροτονηθέντα π. Ισίδωρο Κάτσο.
Η Ιερά Μητρόπολη Θηβών και Λεβαδείας με τον (ποιόν άλλον;) π. Βασίλειο Θερμό.

Η μυροβλυσία της πρώτης εικόνας του π. Σεραφείμ Ρόουζ ...

«Είναι πιο αργά από ό,τι νομίζεις! Βιάσου λοιπόν να επιτελέσεις το έργο του Θεού».

Το 1995 ένας "ρωμαιοκαθολικός ιερέας" στην Ιταλία, ο π. Ανδρέας Κασινάσκο, συγκινήθηκε με την ανάγνωση της βιογραφίας και των έργων του π. Σεραφείμ και πήρε την απόφαση να μεταστραφεί στην ορθόδοξη πίστη. 
Αργότερα έγινε ορθόδοξος μοναχός και ιερέας, παίρνοντας το όνομα π. Αμβρόσιος. Ως ευγνωμοσύνη προς τον π. Σεραφείμ για την αλλαγή της ζωής του, που τον οδήγησε στην αληθινή Εκκλησία, ανέθεσε μια αγιογράφηση της εικόνας του σε ένα Ρουμάνο αγιογράφο, τον π. Ειρηναίο.

 Ο αγιογράφος, λεπτοτεχνώντας το εικονιζόμενο πρόσωπο, προσδίδει σ’ αυτό μια προσεκτική ομοιότητα με τον π. Σεραφείμ – η εικονογράφηση αποδίδει μια μορφή προ-αγιοποίησης, χωρίς φωτοστέφανο και χωρίς τη λέξη «άγιος»: ολοφάνερα, αυτό έγινε με την ελπίδα ότι αυτά τα στοιχεία θα συμπληρωθούν όταν, Θεού θέλοντος, αγιοποιηθεί τυπικά ο π. Σεραφείμ. Η αγιογραφία δείχνει τον π. Σεραφείμ να κρατά ένα βιβλίο, στο οποίο είναι γραμμένα στα ιταλικά τα γνωστά του λόγια: «Είναι πιο αργά από ό,τι νομίζεις! Βιάσου λοιπόν να επιτελέσεις το έργο του Θεού».

Ἐκκλησία ὑπέρ ΗΠΑ καί κατά Πούτιν γιά τήν Οὐκρανία. Η προδοσία ειναι σχεδιασμένη απο Ιερώνυμο Βαρθολομαίο και ΗΠΑ


Κρίσιμη γεωπολιτική ἀπόφασις – Δῶρο στήν Κυβέρνηση
Αποτέλεσμα εικόνας για ιερωνυμος και επιφανιος
ΜΙΑ κρίσιμη ἀπόφαση μέ σαφεῖς γεωπολιτικές προεκτάσεις φέρεται πώς ἔλαβε ὁ Ἀρχιεπίσκοπος Ἱερώνυμος μετά διεργασίες ἀρκετῶν μηνῶν. Ἀποστέλλει ἐντός τῶν ἑπομένων μηνῶν πρός τόν ἡγέτη τῆς λεγομένης Σχισματικῆς Ἐκκλησίας τῆς Οὐκρανίας  Ἐπιφάνιο τό λεγόμενον «εἰρηνικό γράμμα», διά τοῦ ὁποίου ἀναγνωρίζει τό Αὐτοκέφαλον τῆς νεοϊδρυθείσης Ἐκκλησίας.
Στήν πραγματικότητα ἡ Ἐκκλησία τῆς Ἑλλάδος ἔρχεται μετά τό Οἰκουμενικό Πατριαρχεῖο Κων/λεως ἴσως ἀπό τίς πρῶτες στόν κόσμο καί παρεμβαίνει στήν διαμάχη Ρωσσίας – Οὐκρανίας γιά τό μεῖζον ἐκκλησιαστικό ζήτημα πού ἔχει προκύψει, ὑπέρ τῆς δεύτερης.

Άγιος Νικόλαος Αχρίδος : Μασονία, ο μέγιστος εχθρός της Ορθοδοξίας


Ο Άγιος Νικόλαος (Βελιμίροβιτς), Επίσκοπος Αχρίδος (1881-1956) ανήκει στις επιφανέστερες και με οικουμενικό κύρος θεολογικές μορφές της Ορθοδόξου Εκκλησίας της Σερβίας του τελευταίου αιώνος, μαζί και με τον πνευματικό του υιό, τον γνωστό Γέροντα και Θεολόγο Άγιο Ιουστίνο Πόποβιτς, της Μονής του Τσέλιε, Καθηγητή (1935-1945) της Δογματικής στη Θεολογική Σχολή Βελιγραδίου.


Ο Νικόλαος Βελιμίροβιτς, διδάκτωρ της Θεολογίας στο Πανεπιστήμιο της Βέρνης (1908) και της Φιλοσοφίας στο Πανεπιστήμο της Γενεύης (1909), ακολούθησε μετέπειτα την οδό της αφιερώσεως στον Χριστό και την Εκκλησία Του. Υπηρέτησε την Εκκλησία της Σερβίας ως Επίσκοπος Ζίτσας (1919, 1934-1941) και Αχρίδος (1920-1934). Μετά την επικράτηση των Γερμανών στη Γιουγκοσλαβία (1941) υπέστη διώξεις και κατέληξε στο στρατόπεδο συγκεντρώσεως Νταχάου, όπου υπέστη κακουχίες και βασανιστήρια. Μετά το πέρας του Β΄ Π.Π. και την επικράτηση του κομμουνισμού στη Νοτιοσλαβία, κατέφυγε στις Η.Π.Α. όπου δίδαξε σε διάφορες Ορθόδοξες Χριστιανικές Πανεπιστημιακές Σχολές και Σεμινάρια. Ανακηρύχθηκε Άγιος από την Ιερά Σύνοδο της Ορθοδόξου Εκκλησίας της Σερβίας το έτος 2003, εορταζόμενος στις 18 Μαρτίου (ημερομηνία κοιμήσεως).
Ο Άγιος Νικόλαος Αχρίδος χαρακτηρίζεται και πράγματι υπήρξε και διατελεί παρά Θεώ ως «Ποιμένας με ιδιαίτερη διακριτικότητα, λόγιος με βαθιά καλλιέργεια, πνευματικός άνθρωπος με μεγάλη απήχηση και διεθνή ακτινοβολία» [1].

Η Μέγα Αλήθεια . Καθίστε καλά και δείτε ποιοι και γιατί ξεπούλησαν την Ιστορία της ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ



Δευτέρα 2 Σεπτεμβρίου 2019

ΛΥΚΟΥΡΓΟΣ ΝΑΝΗΣ: ΣΧΟΛΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΣΤΗ ΧΟΡΕΙΑ ΤΩΝ ΟΦΦΙΚΙΑΛΙΩΝ ΤΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΕΩΣ ΤΟΥ ΧΡΗΣΤΟΥ ΓΙΑΝΝΑΡΑ

  O ΚΑΝΤΙΩΤΗΣ ΓΙΑ ΓΙΑΝΝΑΡΑ
"ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΣΘΕ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΔΙΑ ΤΟ ΚΥΜΑ ΤΗΣ ΑΝΗΘΙΚΟΤΗΤΟΣ , ΤΟ ΟΠΟΙΟΝ ΤΕΙΝΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΚΛΥΣΗ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ ΜΕ ΕΠΙΚΑΛΥΜΜΑ ΤΑΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΑΣ ΙΔΕΑΣ".
Δεν μας εκπλήσσει η κατάταξη στη χορεία των οφφικιάλιων του πατριαρχείου Κωνσταντινουπόλεως του γνωστού και μη εξαιρετέου Χ.Γιανναρά. πρόκειται για έναν ακόμη κρίκο στην αλυσίδα των πνευματικών εγκλημάτων του εν λόγω Πατριαρχείου.Και τούτο γιατί είναι γνωστή η στάση των ενοίκων του απέναντι στις ετεροδιδασκαλίες και τους αυτουργούς τους.Άλλωστε, από ιεράρχες του Φαναρίου έχουν εκπορευθεί κραυγαλέα αιρεσιολογήματα (βλέπε περιπτώσεις Στυλιανού Χαρκιανάκι, Ιωάννου Ζηζιούλα, Ελπιδοφόρου Λαμπρυνιάδη, Βαρθολομαίου Αρχοντώνη).

Πώς να λησμονήση κανείς τη δήλωση του πατριάρχη Βαρθολομαίου για τον Περγάμου τον οποίο αποκάλεσε "στιβαρό βραχίονα"; Πώς να ξεχάσουμε την τύχη που επεφύλαξε στη μήνυση του μακαριστού Φλωρίνης Αυγουστίνου σε βάρος του βλασφημήσαντος την αναμαρτησία του Θεανθρώπου Χριστού Αυστραλίας Στυλιανού η πατριαρχική σύνοδος; Το ζήτημα έγκειται στον τρόπο που αντιδρά κλήρος και λαός απέναντι στα εκφυλιστικά αυτά φαινόμενα.Πώς, αλήθεια, αντιδρούν οι επίσκοποι, οι πρεσβύτεροι και οι διάκονοι, οι ηγούμενοι, μοναχοί και μοναχές, οι ιεραποστολικές αδελφότητες, ο εκκλησιαστικός τύπος και ο κάθε πιστός χωριστά;Δυστυχώς για κάποιους από αυτούς ο πολύς Γιανναράς αποτελεί ένα είδος ταμπού οπότε έχει παραμείνει στο απυρόβλητο. Κάποιοι επίσκοποι, μάλιστα, τον καλούν και στις μητροπολιτικές τους περιφέρειες προκειμένου να μιλήσει στο ποίμνιό τους (όρα περιπτώσεις Μεσογαίας Νικολάου, Κερκύρας Νεκταρίου, Αργολίδος Νεκταρίου).

Εάν εξαιρέσουμε κάποια ευαισθητοποιημένα ιστολόγια που καυτηριάζουν τη γιανναρική συφιλίδα από κει και πέρα βασιλεύει η ένοχη ανοχή και η κράζουσα αφωνία.

ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΕΠΙΣΗΜΑ Η ΕΛΛΑΔΑ


Στο απόσπασμα η Ορθοδοξία και η ελληνικότητα της Πατρίδος…

 
Του Παναγιώτη Αποστόλου 
Πολιτικού αναλυτή – αρθρογράφου
egerssi@otenet.gr
www.egerssi.gr
Έκανε ιδιαίτερη αίσθηση στο διαδίκτυο, όπου αναταράχτηκε από πολλά σάιτ, το τελευταίο μου άρθρο με αναφορά στα Δωδεκάνησα: “Έντονο Οθωμανικό παρασκήνιο στην Κω”!

Στο οποίο άρθρο μου συμπεριέλαβα δημοσίευμα του πάντα ενημερωμένου σάιτ για Δωδεκανησιακά θέματα, AegeaNews:

«Άμεση ήταν η απάντηση του ΒΑΚΟΥΦ της Κω στην ανακοίνωση των μουσουλμάνων της Δυτικής Θράκης, οι οποίοι άσκησαν δριμεία κριτική για τα ανενεργά τζαμιά του νησιού.

Ο Σωτήρης Τζούμας με λιβανίσματα και εκφοβισμούς προπαγανδίζει την αναγνώριση των σχισματικών της Ουκρανίας!


Υπάρχει λύση σε αυτή την κατρακύλα των δημοσιογραφίσκων;;;


O άσχετος και αθεολόγητος δημοσιογραφίσκος προσπαθεί να κάνει «μπούλυινγκ» σε όσους αγιοπατερικούς διαφωνούν με το έγκλημα της Ουκρανίας ,έτσι έμαθε ο ταλαίπωρος κοντά στον Χριστόδουλο; 
Αναμασά τις πλάνες περί πρώτου και και και … 
Μα ο Οκτώβρης είναι κοντά και κάθε καρτεγάρης συνήθως πηγαίνει  στο πάγκο του...
Δείτε φίλοι μας λιβανίσματα  και εκφοβισμούς !

Η Ιεραρχία θα αποφανθεί για το Ουκρανικό- Έτσι αποφάσισε η ΔΙΣ- Η τρίπλα του Αρχιεπισκόπου για να κοπάσει τις λίγες αντιδράσεις 

Η υποδόρια τρώση του Ορθόδοξου φρονήματος δια του Νέου Ποινικού Κώδικος


Χαράλαμπος Β. Κατσιβαρδάς, Δικηγόρος παρ’ Αρείῳ Πάγῳ
Αποτέλεσμα εικόνας για ΝΕΟΣ ΠΟΙΝΙΚΟΣ ΚΩΔΙΚΑΣ
Ενώ βαίνουμε αφεύκτως προς το πέρας του θέρους του πολύπαθου διαδραμόντος έτους, ένεκεν των αλλεπάλληλων εκλογικών αναμετρήσεων, (αυτοδιοικητικές-βουλευτικές εκλογές), υφίσταται  ένα καίριο και ζέον ζήτημα το οποίο ουδόλως εθίγη, και σχετίζεται με τον πολιτισμό και την Ορθόδοξη παράδοσή μας, όπου οι μηχανισμοί της επελαυνούσης παγκοσμιοποιήσεως και της βαθμηδόν εγκαθιδρυθησομένης Νέας Τάξης Πραγμάτων, βουλεύονται απεριφράστως να την επιβάλλουν, δια πυρός και σιδήρου, επί της ήδη διανοητικά λοβοτομημένης κοινωνικής μάζης.

Κυριακή 1 Σεπτεμβρίου 2019

Ουκρανικό – Το χρονικό μιας προδοσίας, οι ημερομηνίες και φωτογραφίες μιλούν.


ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΙΤΡΕΨΟΥΜΕ ΣΤΟΥΣ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΝΑ ΠΑΡΑΔΩΣΟΥΝ ΤΑ ΑΓΙΑ ΤΟΙΣ ΚΥΣΙ. ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΣΥΝΕΝΟΧΟΙ ΣΤΟΥΣ ΔΙΩΓΜΟΥΣ ΑΔΕΛΦΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ.









 Ουκρανικό – Το χρονικό μιας προδοσίας, οι ημερομηνίες και φωτογραφίες μιλούν.
Στις 17 Απριλίου του 2018, ο Τζέφρυ Πάιατ επισκέφτηκε το Άγιον Όρος. Συναντήθηκε, όπως έγραψε ο ίδιος στο Twitter, με τον Ηγούμενο της Μονής Βατοπαιδίου Εφραίμ και τον Μητροπολίτη Ναυπάκτου και Αγίου Βλασίου Ιερόθεο.

Στις 22 Απριλίου του 2018, το πατρ. Κωνστ/πόλεως ανακοίνωσε ότι απεδέχθη το αίτημα αυτοκεφαλίας του Ποροσένκο και των σχισματικών.
 
Στις 14 Μαΐου του 2018, αντιπροσωπεία του Φαναρίου (Περγάμου, Γαλλίας, Σμύρνης) συναντήθηκε με τον Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο για το αυτοκέφαλο της Ουκρανίας. Από Ελληνικής πλευράς παρόντες ήταν επίσης οι: Νέας Σμύρνης Συμεών (εκ μέρους της Δ.Ι.Σ.), Διδυμοτείχου Ορεστιάδος και Σουφλίου Δαμασκηνός και Δημητριάδος και Αλμυρού Ιγνάτιος. Σημειωτέον, ότι 10 περίπου μήνες αργότερα κατόπιν αποφάσεως της Δ.Ι. Σ. συστάθηκαν οι δύο συνοδικές επιτροπές με τους προεδρεύοντες Δαμασκηνό (εκ μέρους της Συνοδικής Επιτροπής Δογματικών και Νομοκανονικών Ζητημάτων) και Ιγνάτιο (εκ μέρους Συνοδικής Επιτροπής Διορθοδόξων και Διαχριστιανικών Ζητημάτων) για να εξετάσουν το Ουκρανικό.

 
Στις 29 Μαΐου του 2018, ο Τζέφρυ Πάιατ συναντήθηκε με τον Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο. Θέματα συζητήσεως: Σκοπιανό, Ουκρανικό.

Στις 23 Ιουνίου του 2018, αντιπροσωπεία της κανονικής Εκκλησίας της Ουκρανίας επισκέφτηκε το Φανάρι.

Στις 31 Αυγούστου του 2018, Κύριλλος και
Βαρθολομαίος συναντήθηκαν στο Φανάρι. Η συνάντηση δεν έφερε αποτέλεσμα.

Από την 1η έως 3η Σεπτεμβρίου του 2018, Έλληνες Μητροπολίτες των λεγομένων «Νέων Χωρών» συμμετείχαν στην «Σύναξη της Ιεραρχίας του Θρόνου».
Πρόκειται περί ενός καινοφανούς και βλάσφημου «θεσμού» του Βαρθολομαίου ο οποίος επιθυμεί να ελέγχει τους ιεράρχες στις αποικίες του. Σε αυτήν την κρίσιμη στιγμή και ενώ όλοι καταλάβαιναν ότι η Ελλάδα θα βρισκόταν ενώπιον τετελεσμένων, η Δ.Ι.Σ. της 27ης Αυγούστου του 2018 δεν ασχολήθηκε δεόντως με το θέμα. Διέρρευσε όμως το ΑΠΕ-ΜΠΕ ότι

Σκάνδαλο μεγατόνων: Η φρίκη του Xαλάλ στο πιάτο της Ελληνικής οικογένειας –Ακόμη και σε στρατόπεδα παρατηρήθηκε η χρήση προϊόντων. Θα επιληφθεί το Υπουργείο Εθν. Αμύνης; - Σάλος με τις αποκαλύψεις

Τελετουργική και επώδυνη σφαγή του ζώου επικαλούμενοι τον Αλάχ.

Βεβηλώνουν τους Χριστιανούς




Σάλος έχει προκληθεί μετά την αποκάλυψη ότι η πασίγνωστη φέτα «Ήπειρος» φέρει σφραγίδα με την πιστοποίηση «Χαλάλ».

Ο όρος «Χαλάλ» είναι σχεδόν άγνωστος στην Ελλάδα, αλλά για τον μουσουλμανικό κόσμο αποτελεί υποχρεωτική διατροφική καθημερινότητα.

Οι μουσουλμάνοι απαγορεύεται αυστηρά να καταναλώνουν ζωϊκά προϊόντα που δεν έχουν πιστοποίηση «Χαλάλ».

Η πιστοποίηση του εν λόγω τυροκομείου προφανώς αφορά την πυτιά που χρησιμοποιείται για το πήξιμο του τυριού, η οποία κατά τον παραδοσιακό τρόπο προέρχεται από εντόσθια νεαρών ζώων που δεν έχουν απογαλακτιστεί. Είναι άγνωστο αν η εταιρεία χρησιμοποιεί φυτικής προέλευσης πυτιά.

Η περίπτωση της φέτας «Ήπειρος» έχει ήδη προκαλέσει το έντονο ενδιαφέρον φιλοζωϊκών σωματείων και ακτιβιστών για τα Δικαιώματα των Ζώων, ενώ έχουν ενημερωθεί και βουλευτές του ελληνικού Κοινοβουλίου, αναφέρει το zougla.gr

Τελετουργική και επώδυνη σφαγή του ζώου

Η πιστοποίηση «Χαλάλ» δεν αφορά κάτι σχετικό με την ποιότητα ή το είδος της τροφής. Πρόκειται για έναν τελετουργικό τρόπο σφαγής του ζώου, όπου ο μουσουλμάνος σφαγέας -μόνο μουσουλμάνος επιτρέπεται να σφάξει το ζώο- διαβάζει μια προσευχή, όπου προφέρεται το όνομα του Αλλάχ, ενώ το σφάγιο κρεμιέται ανάποδα.

Το ζώο πρέπει να πεθάνει χωρίς να έχει χάσει τις αισθήσεις του. Ενώ είναι ζωντανό, σφάζεται αργά με ένα μαχαίρι στον λαιμό μέχρι να χάσει όλο του το αίμα, χωρίς ο σφαγέας να αποκόψει τον νωτιαίο μυελό, γεγονός που επιφέρει ακαριαίο θάνατο. Αυτό σημαίνει ότι τα ζώα βιώνουν έναν αργό και οδυνηρό θάνατο.

Σάββατο 31 Αυγούστου 2019

Ἀρχή τῆς Ἰνδίκτου. Ἑρμηνεία τῆς ἀποστολικῆς περικοπῆς ἀπό τόν Ἱερό Χρυσόστομο.

Μέρος Πρῶτο


ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΙΝΔΙΚΤΟΥ[:Α΄Τιμ.2,1-7]

  ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΣ ΠΕΡΙΚΟΠΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΕΡΟ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟ

[Μέρος πρώτο:υπομνηματισμός των εδαφίων Α΄Τιμ.2,1-2]

   «Παρακαλ ον πρτον πντων ποιεσθαι δεσεις, προσευχς, ντεξεις, εχαριστας, πρ πντων νθρπων,πρ βασιλων κα πντων τν ν περοχ ντων, να ρεμον κα σχιον βον διγωμεν ν πσ εσεβείᾳ κα σεμντητι τοτο γρ καλν κα πδεκτον νπιον το σωτρος μν Θεο,ς πντας νθρπους θλει σωθναι κα ες πγνωσιν ληθεας λθεν(:Σύμφωνα λοιπόν με όλα τα προηγούμενα οφείλουμε να αγαπάμε όλους τους ανθρώπους. Και ο Ιησούς Χριστός άλλωστε ήλθε στον κόσμο για να σώσει όλους τους αμαρτωλούς. 

Σωστές θέσεις Αγίων, που χρησιμοποιούνται για να δώσουν λάθος μήνυμα!

Ἅγιος Νικόλαος Βελιμίροβιτς:

«Διόρθωνε τὸν ἱερέα, ἀλλὰ μὴν ἀπομακρύνεσαι ἀπὸ αὐτόν...»


  «Π.Π.»:  Σωστό, ἀλλ’ ὅταν πρόκειται γιὰ Ὀρθόδοξο ἱερέα κι ὄχι γιὰ αἱρετικό, ἢ ποιμένα ποὺ ἐγκαταλείπει τὰ πρόβατα στὸ στόμα τῶν οἰκουμενιστικῶν «λύκων», εἴτε διότι εἶναι συμβιβασμένος μὲ τὴν Παναίρεση, εἴτε διότι φοβᾶται καὶ τρέμει γιὰ τὴν θεσούλα του, προδίδοντας ἔτσι τὴν ἀλήθεια τῆς Ἐκκλησίας τοῦ Κυρίου καὶ τὸ ποίμνιό του! Ὁ Ἅγιος τὸ λέει ξεκάθαρα: πρόσεχε ποιούς ποιμένες ἀκολουθεῖς, "μὴν ἐπιτρέπεις στὸν καθένα νὰ εἶναι ποιμένας σου"!



πὸ τὸ βιβλίο: Ἁγίου Νικολάου Ἐπισκόπου Ἀχρίδος, Μέσα ἀπὸ τὸ παράθυρο τῆς φυλακῆς. Μηνύματα πρὸς τὸν λαό. Ἐκδόσεις «Ὀρθόδοξος Κυψέλη», Θεσσαλονίκη 2012, σ. 271


     Νὰ πορεύεσαι, ἔχοντας στὸ νοῦ τὴ σοφία τῶν Πατέρων σου. Μὴν ἐπιτρέπεις στὸν καθένα νὰ εἶναι ποιμένας σου... Ἀπὸ τοὺς ἱερεῖς ξεκίνησε ὁ πειρασμὸς στὴ Δύση, ἀπὸ τοὺς ἱερεῖς ξεκίνησε ἡ καταστροφὴ τῆς Δύσης. Ἀπὸ ἐκείνους τοὺς ἱερεῖς ποὺ χαλᾶνε κάθε τι ἱερὸ καὶ ἀναποδογυρίζουνε τὸ νόμο... Ὁ ἀρχιερέας Ἀαρὼν δὲν σφυρηλάτησε τὸ χρυσὸ μόσχο στὴν ἔρημο καὶ ἄφησε τὸ λαὸ νὰ τὸν προσκυνᾶ ἀντὶ τὸν ἀληθινὸ Θεό; Γιὰ χίλια χρόνια περίπου ἡ Ἐκκλησία τοῦ Χριστοῦ στὴν Ἀνατολὴ καὶ στὴ Δύση ἦταν μία Ἐκκλησία, μὲ τὸν ἴδιο νοῦ, μὲ τὴν ἴδια καρδιὰ καὶ μὲ τὴν ἴδια αἴσθηση καθήκοντος. Ἀλλά, στὸ τέλος τῆς χιλιετίας ἀπὸ τὴ γέννηση τοῦ Σωτήρα τοῦ κόσμου, ὁ ἁλυσοδεμένος σατανᾶς ἐλευθερώθηκε ἀπὸ τὴν κόλαση, γιὰ νὰ ἐξαπατήσει αὐτὸ τὸν κόσμο. Καὶ ὁ τρόπος τοῦ σατανᾶ δὲν εἶναι ὅπως ὁ τρόπος τοῦ Χριστοῦ.