Παρασκευή 10 Απριλίου 2020

Ο ΙΕΡΟΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΛΑΖΑΡΟΥ



ΣΑΒΒΑΤΟ ΤΟΥ ΛΑΖΑΡΟΥ (Ιω. 11,1-45)
    «Τῷ καιρῷ ἐκείνῳ, ἦν τις ἀσθενῶν, Λάζαρος ἀπὸ Βηθανίας, ἐκ τῆς κώμης Μαρίας, καὶ Μάρθας τῆς ἀδελφῆς αὐτῆς (:ήταν τότε κάποιος που λεγόταν Λάζαρος, ο οποίος είχε αρρωστήσει. Αυτός καταγόταν από τη Βηθανία, το χωριό της Μαρίας και της Μάρθας της αδελφής της). Ἦν δὲ Μαρία ἡ ἀλείψασα τὸν Κύριον μύρῳ, καὶ ἐκμάξασα τοὺς πόδας αὐτοῦ ταῖς θριξὶν αὐτῆς, ἧς ὁ ἀδελφὸς Λάζαρος ἠσθένει (:και ήταν η Μαρία εκείνη που αργότερα, λίγο πριν από τον θάνατο του Κυρίου, Τον άλειψε με το μύρο και σκούπισε τα πόδια Του με τα μαλλιά της. Και ο Λάζαρος που ασθενούσε, ήταν αδελφός της)» [Ιω.11,1-2].

Ο Άγιος Λάζαρος, ο τετραήμερος


Η εικόνα ίσως περιέχει: 3 άτοματου Κωνσταντίνου Αθ. Οικονόμου δασκάλου

ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΟΡΘΟΛΟΓΙΣΤΕΣ: Ο Λάζαρος καταγόταν από τη Βηθανία και ήταν αδελφός της Μάρθας και της Μαρίας. Ήταν φίλος του Ιησού Χριστού (Ιωάν. ια΄5,36, Μτθ. κα΄17, Μάρκ. ια΄11) και αναστήθηκε από τους νεκρούς από τον Κύριο. Η έγερση του Λαζάρου εξιστορείται με λεπτομέρεια από τον Ιωάννη στο ιε΄κεφάλαιο του Ευαγγελίου του. Πολλοί ορθολογιστές βλέπουν στη διήγηση της ανάστασης αυτής ένα “σύμβολο πνευματικής ανόρθωσης του αμαρτωλού” και τίποτε περισσότερο. Όμως σε τέτοιες σκέψεις αντιτάσσονται κάποιες λεπτομέρειες της περιγραφής του γεγονότος από τον Ευαγγελιστή, που δεν αφήνουν αμφιβολίες για την κυριολεκτικότητα των λόγων του.

Ἕλληνα και Χριστιανέ μου κάνε τις συγγκρίσεις σου ... αν ακόμα μπορείς

 Βούλγαρος πρωθυπουργός:
«Μόνο ο Κύριος μπορεί να μας βγάλει από αυτή την κρίση» δήλωσε κατηγορηματικά ο πρωθυπουργός της Βουλγαρίας Μπόικο Μπορίσοφ, κατά τη διάρκεια συνέντευξης τύπου, διαμηνύοντας ότι δεν μπορεί να κλείσει τις εκκλησίες. 


Έλληνας αρχιεπίσκοπος:
«Δεν έκλεισαν τις εκκλησίες με χαρά, τις έκλεισαν με δυσκολία και με πόνο, αλλά δεν γινόταν αλλιώς» τόνισε και πρόσθεσε ότι «τις κλείσαμε για να μη γίνουν τα πράγματα χειρότερα».


ΕΘΝΕΓΕΡΣΙΑ

Θαυμάζω τους αγώνες μας και στ’ ονομά τους μνέω

10 Ἀπριλίου 1826 – Ἡ ἡρωϊκή ἔξοδος τοῦ Μεσολογγίου

έξοδος του Μεσολογγίου
Η Τρίτη πολιορκία του Μεσολογγίου (συχνά αναφέρεται και ως δεύτερη πολιορκία) ήταν ένα από τα σημαντικότερα πολεμικά γεγονότα της Ελληνικής Επανάστασης του 1821. Ήταν το γεγονός που έδωσε έμπνευση στο Διονύσιο Σολωμό να γράψει τους “Ελεύθερους Πολιορκημένους”. Έλαβε χώρα στο διάστημα από 25 Απριλίου του 1825 έως 10 Απριλίου του 1826 οπότε και τερματίστηκε με την ηρωική έξοδο του Μεσολογγίου. Η πολιορκία διακρίνεται σε δύο φάσεις. Η πρώτη από τον Απρίλιο του 1825 μέχρι τον Οκτώβριο του 1825 όταν η πόλη πολιορκήθηκε από τα στρατεύματα του Κιουταχή και η δεύτερη από τον Δεκέμβριο του 1825 έως τον Απρίλιο του 1826 όταν η πόλη πολιορκήθηκε από τα στρατεύματα του Ιμπραήμ και του Κιουταχή από κοινού.

Απάντηση σε ξεδιάντροπο και ανυπόφορο Οικουμενιστή

Ἀπάντηση στὸν π. Γεώργιο Τσέτση


 Τοῦ Ἀδαμάντιου Τσακίρογλου
 Γίναμε μάρτυρες καὶ παραλῆπτες μίας ἀκόμα δημοσίας παρέμβασης/παρεκτροπῆς τοῦ γνωστοῦ καὶ μὴ ἐξαιρετέου π. Γεωργίου Τσέτση.
Ὁ π. Γεώργιος Τσέτσης ἐκτὸς ἀπὸ πιστὸ φερέφωνο τοῦ Φαναρίου ἀποτελεῖ καὶ πρότυπο τοῦ σύγχρονου ἐκκοσμικευμένου ἱερέα: Ἐμφανίσιμος, καλοκουρεμένος καριερίστας μὲ σπουδὲς στὸ οἰκουμενιστικὸ κέντρο σπουδῶν Bossey τῆς Ἑλβετίας, κάτοχος διδακτορικοῦ καὶ κυρίων ὀργανωτικῶν θέσεων στὸ Π.Σ.Ε., μὲ κυκλοφορίες cd καὶ ἐκδόσεις βιβλίων καὶ ἄρθρων οἰκουμενιστικοῦ περιεχομένου καὶ πρὸ πάντων διαστεβλωτὴς τῶν δογμάτων καὶ ὑβριστὴς καὶ συκοφάντης κάθε ἀγωνιστοῦ, ρασοφόρου καὶ λαϊκοῦ, ὑπὲρ τῆς ὀρθοδόξου πίστεως καὶ παραδόσεως.

ΟΙ ΙΕΡΑΡΧΑΙ ΠΑΡΕΧΩΡΗΣΑΝ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑΝ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΕΙΣ ΤΟΝ ΚΑΙΣΑΡΑ

Γράφει ὁ κ. Γεώργιος Τραμπούλης, Θεολόγος



ΟΙ ΙΕΡΑΡΧΑΙ ΠΑΡΕΧΩΡΗΣΑΝ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑΝ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΕΙΣ ΤΟΝ ΚΑΙΣΑΡΑ

Τόσο ἡ κρίση πού ξέσπασε στήν Ἐκκλησία τῆς Ἑλλάδος μέ τήν ἀπόφαση τῆς Ἱεραρχίας στίς 12 Ὀκτωβρίου 2019 νά νομιμοποιήση τήν σχισματική ἐκκλησία τῆς Οὐκρανίας, ὅσο καί ἡ νέα κρίση μέ τήν ἀπόφαση νά κλείσουν οἱ Ἱ. Ναοί λόγω τοῦ κορωνοϊοῦ, μέ ἀποτέλεσμα νά στερηθοῦν οἱ πιστοί τήν λειτουργική ζωή τῆς Ἐκκλησίας ἀλλά καί τήν θεία Κοινωνία τῶν ἀχράντων Μυστηρίων, καταδεικνύουν ὅτι ἡ διοικοῦσα Ἐκκλησία ἀφ’ ἑνός ἔχει ὑποταχθῆ πλήρως στόν Καίσαρα καί συμμορφώνεται σέ ὅ,τι τήν προστάζει, ἀφ’ ἑτέρου, ἐπειδή οἱ ἀποφάσεις της κινοῦνται ἐκτός τῶν πλαισίων τῆς ἐκκλησιολογικῆς νομιμότητας, ἔχει σάν ἀποτέλεσμα νά ἀλλοιώνεται τό δόγμα καί ἡ πίστη.
Τό κράτος εἶναι ἐχθρικόν
πρός τήν Ἐκκλησίαν

H EΠOMENH MEΡA: Ψηφιακή επίβλεψη πολιτών made in China;


H EΠOMENH MEΡA: Ψηφιακή επίβλεψη πολιτών made in China; : Ανιχνεύσεις
H EΠOMENH MEΡA: Ψηφιακή επίβλεψη πολιτών made in China; : ΑνιχνεύσειςH EΠOMENH MEΡA: Ψηφιακή επίβλεψη πολιτών made in China;


του Byung-Chul Han*, φιλόσοφου


Μετάφραση: Ευάγγελος Δ. Νιάνιος.
[Η Κίνα βρίσκεται στο απυρόβλητο του δυτικού Τύπου καθώς ο ακόρεστος καπιταλισμός βρήκε εκεί το θερμοκήπιό του: ισχυρή, αδιατάρακτη κεντρική εξουσία, φτηνά εργατικά χέρια και ανυπαρξία συνδικαλισμού.
Αγνοήθηκαν μάλιστα εντελώς οι ευθύνες του καθεστώτος στην εμφάνιση της πανδημίας του κορωνοϊού, οι ελλιπείς ή λανθασμένες σχετικές πληροφορίες, οι συλλήψεις γιατρών και η φίμωση ιδρυμάτων. Μάλιστα, η επιτυχία του καθεστώτος στην αντιμετώπιση της πανδημίας, μέσω της στενής ψηφιακής επιτήρησης των πολιτών, καθιστά την Κίνα πρότυπο κοινωνικής οργάνωσης προς μίμηση στην ψηφιακή εποχή. Ο Σλαβόι Ζίζεκ είχε επισημάνει τον κίνδυνο να υποκύψει η Δύση στον πειρασμό του κινέζικου ολοκληρωτισμού (περισσότερα, Ανιχνεύσεις, MADE IN CHINE: Ο ολοκληρωτικός καπιταλισμός είναι το μέλλον μας;). Η πανδημία του κορωνοϊού της δίνει την ευκαιρία που αναζητούσε… Ε.Δ.Ν.]
Κάμερες παντού στην Κίνα! Κουνούπι δεν ξεφεύγει! Και από τη φιλελεύθερη και δημοκρατική Δύση των Δικαιωμάτων του Ανθρώπου δεν ακούγεται κιχ!

Οι συγκλονιστικὲς εικόνες από την Ορθόδοξη Γεωργία ελέγχουν την δειλία των Ελλαδιτών Ιεραρχών!

Γιατί οι Έλληνες επίσκοποι δεν επιτρέψαν να λειτουργήσουν οι Εκκλησίες όπως της Γεωργίας ;;;
Όταν θέλεις βρίσκεις τον τρόπο Βίντεο


Πέμπτη 9 Απριλίου 2020

Το μένος και το μίσος της κοσμικής εξουσίας ενάντια στην Εκκλησία του Χριστού

Έγκλημα κατά του Θεού!

Υπουργός Παιδείας, Νίκη Κεραμέως
Επιμέλεια σύνταξης: katanixi.gr Κάνε ἐγγραφή στό νέο κανάλι τῆς Κατάνυξης τοῦ Youtube πατώντας ἐδῶ: https://bit.ly/2WldGra
Το τελευταίο διάστημα, παρακολουθούμε με ανοιχτό το στόμα και με πόνο στην καρδιά, την ευθεία επίθεση της Πολιτείας ενάντια στην Ορθόδοξη Εκκλησία. 

Δημήτρης Νατσιός, Σε τούτα τα αγιασμένα χώματα μάθαμε να κάνουμε υπακοή στους αγίους και τους ήρωές μας

Το Αφηρημένο Blog: Πασχαλινά έθιμα στην Ευρώπη

Δημήτρης Νατσιός, δάσκαλος-θεολόγος-Κιλκίς
Οι καμπάνες και τα σήμαντρα να μην χτυπούν, τα μεγάφωνα για να ακούν οι ενορίτες κλειστά. Μες στο ναό μόνο ο παπάς και ο ψάλτης. Η Θεία Κοινωνία εστία μετάδοσης της ασθένειας. Αστυνομία και συλλήψεις. Πρόστιμα και φυλάκιση. Όπως τα παραθέτω νομίζεις ότι διαβάζεις εικόνες από την εποχή της Τουρκοκρατίας ή της κομμουνιστικής Σοβιετίας και τις διώξεις του Χριστιανισμού. 

Αντίσταση καμμία. «Τώρα να υπακούσουμε στο κράτος και μετά …χαρές και πανηγύρια». Μάλιστα. Βγαίνει ο Ναυπάκτου ως κυβερνητικός εκπρόσωπος και ο Πέτσας ως εκπρόσωπος της Ιεραρχίας. Ούτε ένα όχι δεν ακούστηκε. Παραπέμπουν στους Πατέρες-οι οποίοι τους διαψεύδουν και τους ελέγχουν- ψάχνουν εναγωνίως κείμενα υποστηρικτικά του προσκυνήματος στους εφήμερους άρχοντες.
Τι διαβάζουμε όμως στην Ιερά Ιστορία; Τι έπρατταν οι άγιοι όταν η εξουσία αυθαιρετούσε εις βάρος της Πίστεως;

"Τριάκοντα αργύρια και αγρός Κεραμέως" !!!

Η δύναμη της Ανάστασης βρίσκεται στην ιαχή "ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ!" Διότι περί ιαχής πρόκειται και μάλιστα θριαμβικής επί του θανάτου.
           "Θανάτω θάνατον πατήσας".

Η εικόνα ίσως περιέχει: 1 άτομο, κείμενο που λέει "Κεραμέως: "Απαγορεύονται ρητά τα μεγάφωνα και η προσέλευση των πιστών τη M. Εβδομάδα""
Ας γίνουμε εμείς, λοιπόν, τα μεγάφωνα που θέλει να κλείσει η Κεραμέως. Εσείς που βγήκατε στις 9 μ.μ στα μπαλκόνια και χειροκροτήσατε, βγείτε και τη νύχτα της Ανάστασης μαζί μας να βροντοφωνάξουμε "ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ!"
Βάλτε και τα μεγάφωνα των ηχείων σας στη διαπασών να βουϊξει ο τόπος!
           Όλη η Ελλάδα!!!
Αν θέλουμε μπορούμε να ακυρώσουμε την ασέβεια της Κεραμέως, διότι περί προφάσεως πρόκειται η απόφαση της, και να κάνουμε τα σφιγμένα χειλάκια της να σκάσουν από το κακό τους!

Οι Επίσκοποι, όχι μόνο ξεπουλήθηκαν στον Καίσαρα, αλλά και δεν διστάζουν και να τον ...επαινούν!!

Ες τν κκλησίαν νδημε ρχιερατικ πιδημία!

«Καμία διάθεσις αὐτομεμψίας διὰ τὸν οἰκουμενισμὸν καὶ τὸ σχίσμα εἰς τὴν Ὀρθοδοξίαν. Καμία δήλωσις μετανοίας διὰ τὴν ποιμαντικὴν ἀποτυχίαν!».

Τοῦ  Παύλου Τρακάδα

Ἀντιδράσεις ἀμετανοήτων;

     Εἶναι πράγματι ἀξιοκατάκριτος ἡ εὐκολία μὲ τὴν ὁποίαν ἀπεμπόλησαν τὴν Θ. Λειτουργίαν αὐτοί, τοὺς ὁποίους ἔθεσεν ὁ Θεὸς «ἐπισκόπους ποιμαίνει τὴν ἐκκλησίαν». Ἀφοῦ ἔκλεισαν οἱ ἱ. ναοὶ κατέληξαν «ἑαυτοὺς ποιμαίνοντες… καὶ τὸ στόμα αὐτῶν λαλεῖ ὑπέρογκα». Ὑπερ­ηκόντισαν καὶ τὰς ἀπόψεις τῶν πολιτικῶν, ἐγκωμιάζοντες τὸν Πρωθυπουργὸν διὰ τὴν σύνεσίν του καὶ χαρακτηρίζοντες ὡς ἐπιπολαίους ὅσους ἐπιμένουν διὰ τὴν ἀνάγκην τῆς Θ. Λειτουργίας!

Ποιός βάσκανε τον Γόρτυνος κ. Ιερεμία; Θαυμάστε το τεράστιο εκτόπισμα δεσπότου!

«Η εκκλησία θα ήταν άσπλαχνη αν χτυπούσε την καμπάνα...»!!!


Ο Γόρτυνος Ιερεμίας συνέκρινε τον κορονοϊό με τον Τούρκο!!!
Κι άρα, με ποιόν συγκρίνονται οι επίσκοποι που έκλεισαν τους Ναούς;!!! Γιατί την εντολή δεν την έδωσε ο «καημένος» ο κορονοϊός!

Στο Δημοτικό Ραδιόφωνο Τρίπολης και τον δημοσιογράφο Δημήτρη Μανιατάκο μίλησε το πρωί της Πέμπτης (09/04) ο Μητροπολίτης Γόρτυνος και Μεγαλοπόλεως κ. Ιερεμίας. “Θέλω να εκφράσω και εγώ τον πόνο μου και την αγωνία μου. Στην ζωή μας όμως πρέπει να έχουμε αγώνα και όχι αγωνία. Ότι και να μας συμβεί στην ζωή πρέπει να αγωνιζόμαστε και να είμαστε μαχητές για να είμαστε μελλοντικά νικητές», ανέφερε μεταξύ άλλων ο Μητροπολίτης, ενώ συμπλήρωσε: «Αγωνιώ για τα όσα συμβαίνουν που είναι παγκόσμια γεγονότα και δεν έχουν μόνο ελλαδική εμβέλεια. Μελετώ την Αγία Γραφή και δεν μου είναι περίεργα αυτά που βλέπω, γιατί τα λέει όλα.

ΙΔΟΥ ΠΩΣ ...ΓΕΛΟΙΟΠΟΙΟΥΝ ΤΟΝ ΚΟΡΟΝΟΪΟ ΣΤΗΝ ΟΥΚΡΑΝΙΑ!

ΙΔΟΥ ΠΩΣ ΓΙΟΡΤΑΖΟΥΝ ΤΟΝ ΚΟΡΟΝΟΪΟ ΣΤΗΝ ΟΥΚΡΑΝΙΑ.


ΤΟΝ ΓΕΛΟΙΟΠΟΙΟΥΝ.
ΠΙΣΤΗ ΑΙΩΝΙΑ..ΠΙΣΤΗ ΠΕΡΙΦΗΜΗ..ΕΙΝΑΙ Η ΠΙΣΤΗ ΜΑΣ Η ΟΡΘΟΔΟΞΗ...ΛΕΕΙ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ...ΕΙΝΑΙ ΣΕΡΒΙΚΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ...ΤΟ ΕΓΡΑΨΕ Ο ΣΕΡΒΟΣ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΣ

Η πομπή κατά του κορονοϊού των Ορθόδοξων Χριστιανών στη Βινίτσα της Ουκρανίας.


NASHE WIARA PRAWOSLAWNA...WIARA WIECZNA,WIARA SLAWNA ...NASHE WIARA PRAWOSLAWNA.. 
ΠΙΣΤΗ ΑΙΩΝΙΑ..ΠΙΣΤΗ ΠΕΡΙΦΗΜΗ..ΕΙΝΑΙ Η ΠΙΣΤΗ ΜΑΣ Η ΟΡΘΟΔΟΞΗ...ΛΕΕΙ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ...ΕΙΝΑΙ ΣΕΡΒΙΚΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ...ΤΟ ΕΓΡΑΨΕ Ο ΣΕΡΒΟΣ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΜΙΧΑΗΛ...ΚΛΑΙΣ Η ΔΕ ΚΛΑΙΣ ΟΤΑΝ ΒΛΕΠΕΙΣ ΤΙ ΛΙΤΑΝΕΙΕΣ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙ ΣΛΑΒΟΙ ..ΠΟΥ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΕΣΩ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΚΥΡΙΛΛΟ & ΜΕΘΟΔΙΟ ΤΟΥΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΝ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΣΛΑΒΙΚΟ ΑΛΦΑΒΗΤΟ ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΜΕΤΑΦΡΑΣΤΗΚΕ Η ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ ΚΑΙ Η ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ.... ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΚΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΑΝ....???? ΜΙΑ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ...ΚΑΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΠΟΜΕΙΝΑΜΕ ΠΛΕΟΝ ΜΕ ΑΡΧΙΕΡΕΙΣ

Η Ελλάς Ἐποικίζεται Χάρτης - Προσφυγικοί οικισμοί στην Ελλάδα | ΚΕΠΕΜ

Πρώτα κάνετε τόν ΣΤΑΥΡΟ σας! Μετά ανοίξτε το 'λίνκ' καί ΔΕΙΤΕ πολύ - πολύ ΚΑΛΑ.....

Δίκην δικτατορίας ἡ ΔΙΣ ἀπαγορεύει εἰς τὸ ἑξῆς τὴν ἐλευθερίαν τοῦ λόγου

Ἡ ΔΙΣ διχάζει



Δίκην δικτατορίας ἡ ΔΙΣ ἀπαγορεύει εἰς τὸ ἑξῆς τὴν ἐλευθερίαν τοῦ λόγου, «ἀποτειχίζει» τοὺς ἱερεῖς ἀπὸ τοὺς λαϊκοὺς ἐντὸς τῶν ἱ. ναῶν καὶ τιμωρεῖ τὸ ποίμνιον στεροῦσα τὴν Θ. Κοινωνίαν ἀκόμη καὶ τὸ Πάσχα! Παραθέτομεν μέρος τοῦ ἀνακοινωθέντος τῆς 1ης Ἀπριλίου 2020:
«Χαιρετίζει τὴ δήλωση τῆς Ἀξιοτίμου Ὑπουργοῦ Παιδείας καὶ Θρησκευμάτων κ. Νίκης Κεραμέως, τῆς 30ῆς Μαρτίου 2020 στὰ Μ.Μ.Ε. Ἀποτελεῖ ὄντως «πηγὴν ὕδατος ζῶντος» στὴν «λειτουργικὴ ἐρημία» τῶν Κληρικῶν μας, ἡ πρόταση λειτουργίας τῶν Ἱερῶν Ναῶν καὶ τῶν Ἱερῶν Μονῶν, ἔστω καὶ «κεκλεισμένων τῶν θυρῶν», κατὰ τὴν Ἑβδομάδα τῶν Παθῶν καὶ τὴν ἑορτὴ τῆς Ἀναστάσεως τοῦ Κυρίου.

Κέλευσον κυρία Κεραμέως ἰδού οί δούλοι σου ὑπακοῦνε !!


Παρέδωσαν τα κλειδιά των Ορθόδοξων Εκκλησιών  κρατήσανε τη αρχιεπισκοπική μίτρα
Κέλευσον κυρία Κεραμέως ἰδού οί δούλοι σου ὑπακοῦνε !!!

 ΕΧΕΙ ΤΟ ΘΡΑΣΟΣ KAI THN ANAIΔEIA ΝΑ ΜΑΣ ΔΙΝΕΙ ΕΝΤΟΛΗ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΜΕ ΟΥΤΕ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΝΑΟΥΣ ΜΑΣ.

Κεραμέως ἀποφασίζομε: ''Απαγορεύονται ρητά τα μεγάφωνα και η προσέλευση των πιστών τη Μ. Εβδομάδα''
    Σχετικά με τη λειτουργία των εκκλησιών το Πάσχα, η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως. κατέστησε σαφές ότι δεν επιτρέπεται πιστοί να συμμετέχουν στη θεία λειτουργία της εκκλησίας, ότι απαγορεύονται ρητά τα μεγάφωνα και η προσέλευση των πιστών τη Μεγάλη Εβδομάδα, σύμφωνα με την απόφαση.

    Τέλος, τόνισε πως θα εφαρμοστεί πλήρως η κοινή υπουργική απόφαση.

«Κεκλεισμένων των στομάτων…». Καθεστώς Εμβέρ Χότζα, Αστυνομοκρατίας και τρομοκρατίας (δήθεν για τον κορονοϊό), στίς Ορθόδοξες Εκκλησίες μας !



       Διατάξτε κυρία,
 
ἰδού οί δούλοι σου ὑπακοῦνε !!










Φαίνεται ότι δεν έχουμε καταλάβει ότι έχουν αρχίσει οί διώξεις της Ορθόδοξης Εκκλησίας συνεργούντων παθητικά όχι μόνο του Αρχιεπισκόπου με τις κάθε τόσο «σοφές συμβουλές» του, αλλά και αρκετών ιεραρχών φίλων του

Τετάρτη 8 Απριλίου 2020

Επιστολή Ορθόδοξου Υπερπολύτεκνου προς τον Αρχιεπίσκοπο Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ.κ. Ιερώνυμο


Θεσσαλονίκη 3/4/2020
ΜΑΚΑΡΙΩΤΑΤΕ
Με συναίσθημα ευθύνης για την Ορθόδοξη διαπαιδαγώγηση της πολυμελούς οικογένειας μου συνολικά 13 ατόμων (10 παιδιά, σύζυγος, μητέρα) και επειδή δεν έχω ιδιαίτερα θεολογικές γνώσεις ήθελα να σας υποβάλω κάποια ερωτήματα:
1) Μήπως άλλαξε Κεφαλή της Εκκλησίας και στη θέση του Χριστού μπήκε ο εκάστοτε κυβερνήτης;
2)Μήπως δεν υπάρχει στην εκκλησία μας βίωμα 2.000 ετών με μεταδοτικές ασθένειες πιο σοβαρές όπως φυματίωσης, πανούκλας, λέπρας με παράδειγμα τον Πατέρα Χρυσάνθο που διακόνησε χρόνια στο νησί των λεπρών στη Σπιναλόγκα με χειραψίες και χειροφίληματα από λεπρούς χωρίς να μεταδοθεί τίποτα σε αυτόν;

«ΜΥΣΤΙΚΗ ΑΠΟΣΤΟΛΗ - ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΔΟΥΡΕΙΟΣ ΙΠΠΟΣ» ΑΠΟΣΒΕΣΕΩΣ «ΙΕΡΟΥ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟΥ ΤΗΣ ΛΑΡΙΣΗΣ»



Γράφει ο Σεραφείμ Νικολάου

 ΣΥΝΤΟΜΗ  ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΑΝΑΔΡΟΜΗ ΤΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟΥ ΤΗΣ ΛΑΡΙΣΗΣ
Α Επιχείρηση  μοιχεπιβάτου Σεραφείμ Ορφανού του αυτοαποκαλουμένου «ο θεός της Λαρίσης» Δεν αναγνωρίστηκε ποτέ.  Έφυγε άδοξα.

Β Επιχείρηση μοιχεπιβάτου Δημητρίου Μπεκιάρη-Μαυρογόνατου ήρθε κρυφίως νύχτα με την δύναμη των όπλων αιματοκυλίζοντας τους Χριστιανούς. Έφυγε νύχτα δρομαίος καταδιώκοντάς τον το ΑΝΑΞΙΟΣ.

 Γ Επιχείρηση όντως με μυστικό κωδικό της αστυνομίας «ΠΡΟΞΕΝΟΣ» του  μοιχεπιβάτου Ιγνατίου Λάππα ήρθε «τεθωρακισμένος»  τρομοκρατώντας και επιστρατεύοντας τις κρατικές δυνάμεις καταστολής και  αιματοκυλίζοντας τους ΘΕΟΛΟΓΙΚΟΥΣ. Δεν αναγνωρίστηκε ποτέ.   Έφυγε άδοξα.

Δ  Μητροπολίτης Λαρίσης ΘΕΟΛΟΓΟΣ  το αρνίον του Χριστού αληθινός ποιμήν, τύπος Χριστού που σφαγιάσθηκε  μαζί με άλλους 11 συνεπισκόπους του από την διεφθαρμένη ιεραρχία όργανο των ζοφερών δυνάμεων που την μαστίζουν μέχρι σήμερα. Ο Θεολόγος Λαρίσης ενθρονίσθηκε στις καρδιές των πιστών αγαπήθηκε και διεκδικήθηκε όσο κανείς άλλος μέχρι σήμερα. Εξορίστηκε άδικα, όμως ο πιστός Λαός τον επανέφερε  στον θρόνο του. Αλησμόνητος  53 χρόνια από την ενθρόνισή του, 24 χρόνια από την κοίμησή του. Κόσμος απ’ όλη την Ελλάδα προσκυνά τον τάφο του, η μνήμη του αιωνία!     
  Ενσάρκωνε στο πρόσωπό του το πρότυπο του ιδεώδους ευαγγελικού ποιμένος που έθεσε την αγία ψυχή του υπέρ των λογικών προβάτων της Λαρισαϊκής ποίμνης κυρίως αλλά όχι μόνο αυτής. 
  Ο Θεολόγος ΕΝΩΝΕΙ!!!. Αποτελεί η περίπτωσή του το ιδεώδες πρότυπο του ΑΚΑΤΑΛΥΤΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΥ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥ ΠΟΙΜΝΙΟΥ ΚΑΙ ΠΟΙΜΕΝΟΣ!!!!.

Ε  Επιχείρηση  «διάδοχος των μοιχεπιβατών» πιστό αντίγραφο, δυστυχώς απεδείχθη ο νέος σε «επιχείρηση Δούρειος Ίππος» αποσβέσεως του «Ιερού φαινομένου της Λαρίσης»

ΤΗΣ ΛΑΡΙΣΗΣ»

«Θηριονόμως» εδιώχθησαν άγιοι, κατεδικάσθησαν οι ευσεβείς, νύν μέ έπαρση καταχθονίως στεφανούνται οι διώκτες.

Τόν κατατρέχουν οι
«Ερινύες» τού ανάματος τής «Επταφώτου Εβραϊκής Λυχνίας»



«Οὐαὶ ὑμῖν͵ γραμματεῖς καὶ Φαρισαῖοι ὑποκριταί͵

ὅτι παρομοιάζετε τάφοις κεκονιαμένοις͵

οἵτινες ἔξωθεν μὲν φαίνονται ὡραῖοι ἔσωθεν δὲ γέμουσιν ὀστέων νεκρῶν

καὶ πάσης ἀκαθαρσίας.

Οὕτως καὶ ὑμεῖς ἔξωθεν μὲν φαίνεσθε τοῖς ἀνθρώποις δίκαιοι͵

ἔσωθεν δέ ἐστε μεστοὶ ὑποκρίσεως καὶ ἀνομίας» (Ματθ. κγ’ 27-28).

(Δηλαδή, Αλλοίμονό σας, Γραμματείς καί Φαρισαίοι υποκριταί, διότι παρομοιάζετε μέ ασβεστωμένους τάφους, πού εξωτερικά φαίνονται όμορφοι,

εσωτερικά όμως είναι γεμάτοι από οστά νεκρών καί από κάθε ακαθαρσία.

Έτσι καί σείς εξωτερικά μέν φαίνεσθε στούς ανθρώπους δίκαιοι,

εσωτερικά είσθε πλήρεις υποκρισίας καί παρανομίας).



[Εξόφθαλμα προκλητική συνέντευξη]

Ο αποσταλείς, μέ “Μυστική Αποστολή” νέος ένοικος τού Επισκοπείου τής Λαρίσης, εκθύμως, παρεχώρησε ωριαία εύγλωττο καί αποκαλυπτική, μά υπερφίαλο συνέντευξη πρός τόν Τηλεοπτικό σταθμό “Θεσσαλία Tv”, στίς 12/3/2020.


Μάς παρεκάλεσαν νά ενδιατρίψουμε σ’ αυτό τό “στημένο” τηλεοπτικό Interview, καί δέν αντέξαμε. Δικαίως αγανακτήσαμε μέ πολλή-πολλή πόνο. Καί αναγκαστικά επισημαίνουμε, χωρίς νά μακρηγορούμε,  μερικές εξόφθαλμες προπέτειες.

Κατά της απαγόρευσης των λειτουργιών στις Εκκλησίες στρέφονται 4 δικηγόροι και ζητούν την ακύρωση της απόφασης από το ΣτΕ

NewsroomΝα ακυρωθεί ως αντισυνταγματική και παράνομη η απόφαση πανελλαδικής απαγόρευσης προσωρινά των λειτουργιών και των ιεροπραξιών που επέβαλε η Κυβέρνηση λόγω πανδημίας στις Εκκλησίες και τους άλλους θρησκευτικούς χώρους λατρείας της χώρας ζητούν τέσσερις δικηγόροι από το Συμβούλιο της Επικρατείας.
Η αίτηση των τεσσάρων πολιτών (δύο γυναίκες δικηγόροι και δύο άνδρες) θα συζητηθεί στις 5η Μαίου 2020, από το Δ΄ Τμήμα του ΣτΕ με πρόεδρο τη Μαρία Καραμανώφ και εισηγητή τον πάρεδρο Ιωάννη Παπαγιάννη.
Οι αιτούντες νομικοί ειδικότερα στρέφονται κατά των διατάξεων «του άρθρου πρώτου της από 25-2-2020 Πράξεις Νομοθετικού Περιεχομένου που αφορά τα κατεπείγοντα μέτρα αποφυγής και περιορισμού της διάδοσης του κορωνοϊού, εκδόθηκε η υπ΄ αριθμ. 2867/Υ1/2020 απόφαση των υπουργών Παιδείας και Υγείας με την οποία επιβλήθηκε το μέτρο της προσωρινής απαγόρευσης της τέλεσης κάθε είδους λειτουργιών και ιεροπραξιών στους θρησκευτικούς χώρους λατρείας για το χρονικό διάστημα από 16.3.2020 έως 30.3.2020».
Υπενθυμίζεται ότι από τον περιορισμό αυτό εξαιρούνται οι θρησκευτικές ιεροπραξίες για ταφικές εκδηλώσεις (κηδείες), όπως η προσέλευση πιστών για ατομική προσευχή με βραχεία παραμονή τους στον χώρο λατρείας, τηρουμένης της αναλογίας του ενός ατόμου ανά 10 τ.μ. επιφανείας και με ελάχιστη απόσταση τα 2 μέτρα μεταξύ τους.

Τρίτη 7 Απριλίου 2020

Τα ωμοφόρια που έγιναν… καπίστρια…


Προ εβδομάδων συγκλήθηκε η Σύνοδος της Εκκλησίας για να πάρει απόφαση για την πανδημία του ιού. Στο προαύλιο της αρχιεπισκοπής, κοπελούδες ( σαν να συμμετείχαν σε θεατρικό δρώμενο- παιγνίδι)  σημάδευαν στο κούτελο τους δεσποτάδες με λέιζερ για να δουν τη θερμοκρασία τους. (Θα ‘ταν χρήσιμο να υπήρχε η δυνατότητα να μετρήσουν την …ορθοδοξότητά τους…)...Οι δεσποτάδες χαμογελούσαν αυτάρεσκα…για την φροντίδα αυτή της υγείας τους.
Μετά από ώρες εκδόθηκε με κάθε επισημότητα και στόμφο η απόφαση…
Σε λίγο ο πρωθυπουργός με την κυρά των θρησκευμάτων  μέσω ίντερνετ  έσκισε, προκλητικά την απόφαση της συνόδου και την πέταξε προσβλητικά στα μούτρα των δεσποτάδων… τους άδειασε κυριολεκτικά!!! Μια απόφαση που την ποδοπάτησε, την έριξε στον κάλαθο των αχρήστων…
Λαϊκά τους έλεγε: «άντε πάτε από δω ρε !!!»
Τους έβαλε το καπίστρι της δικής του απόφασης και τους οδήγησε στο παχνί του εξευτελισμού…
Ένα ζώο, όταν το δένεις, του στερείς την ελευθερία, το κάνεις υποχείριό σου, αντιδρά λίγο ή πολύ.
Τι έκαναν τα «γκεσέμια» οι δεσποτάδες στον προκλητικό τρόπο εκμηδένισης και ευτελισμού της εξουσίας των, ως θρησκευτικών ταγών ;
Λούφαξαν, έβαλαν την ουρά κάτω από τα σκέλια. Οι ωμοφοριούχοι ποιμένες έγιναν αρουραίοι και χώθηκαν στις τρύπες τους!!! Ευθιξία, φιλότιμο, μαχητικότητα, γενναίο φρόνημα…

Ο λοιμός της Αθήνας το 430 π.χ. - «Αποκαμωμένοι παρατούσαν τα μοιρολόγια...»



    Η  Ιστορία απεχθάνεται τις συγκρίσεις, αλλά ευνοεί τους συσχετισμούς. Δεν είναι καν το μεγάλο βιβλίο απ' το οποίο αντλούμε μαθήματα, έτοιμα να εφαρμοστούν ανά εποχή, καθ' υπόδειξη ενός ακατάσχετου αναχρονισμού. Δεν μπορούμε να μπαίνουμε δύο φορές στο ορμητικό της ποτάμι ούτε να επιχειρούμε κοπτοραπτική πάνω στο πατρόν με τα διδάγματά της.
    Μπορούμε όμως να την αναλύουμε με τη χειρουργική μέθοδο της επιστήμης διατηρώντας ανοιχτά τα περάσματα της συναισθηματικής νοημοσύνης. Με την άδεια της επιστημονικής φαντασίας, το πλησιέστερο όχημα που διαθέτουμε είναι μια χρονομηχανή σε διαρκή παλινδρομική κίνηση. Επιχειρούμε κάθε φορά τη ριψοκίνδυνη «ονομάτων επίσκεψι» για να αντικρίσουμε, στο μέτρο του δυνατού, τις εικόνες που πάγωσε ο χρόνος.
Η πανδημία του 2020 δεν αντικατοπτρίζεται στον λοιμό της Αθήνας το 430 π.Χ. Παρά την υπερανάλυση των ημερών, δεν χρειάζεται να αντλήσουμε ομοιότητες ή να αποστάξουμε το αρχαίο κείμενο για να το φέρουμε στην εποχή μας.
   Η εξιστόρηση του Θουκυδίδη στέκει ως το μεγάλο αφήγημα σε μια εποχή κρίσης. Αναζητά αιτίες απέναντι σε μιαν «αόρατη απειλή».