Τετάρτη 8 Απριλίου 2020

«ΜΥΣΤΙΚΗ ΑΠΟΣΤΟΛΗ - ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΔΟΥΡΕΙΟΣ ΙΠΠΟΣ» ΑΠΟΣΒΕΣΕΩΣ «ΙΕΡΟΥ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟΥ ΤΗΣ ΛΑΡΙΣΗΣ»



Γράφει ο Σεραφείμ Νικολάου

 ΣΥΝΤΟΜΗ  ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΑΝΑΔΡΟΜΗ ΤΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟΥ ΤΗΣ ΛΑΡΙΣΗΣ
Α Επιχείρηση  μοιχεπιβάτου Σεραφείμ Ορφανού του αυτοαποκαλουμένου «ο θεός της Λαρίσης» Δεν αναγνωρίστηκε ποτέ.  Έφυγε άδοξα.

Β Επιχείρηση μοιχεπιβάτου Δημητρίου Μπεκιάρη-Μαυρογόνατου ήρθε κρυφίως νύχτα με την δύναμη των όπλων αιματοκυλίζοντας τους Χριστιανούς. Έφυγε νύχτα δρομαίος καταδιώκοντάς τον το ΑΝΑΞΙΟΣ.

 Γ Επιχείρηση όντως με μυστικό κωδικό της αστυνομίας «ΠΡΟΞΕΝΟΣ» του  μοιχεπιβάτου Ιγνατίου Λάππα ήρθε «τεθωρακισμένος»  τρομοκρατώντας και επιστρατεύοντας τις κρατικές δυνάμεις καταστολής και  αιματοκυλίζοντας τους ΘΕΟΛΟΓΙΚΟΥΣ. Δεν αναγνωρίστηκε ποτέ.   Έφυγε άδοξα.

Δ  Μητροπολίτης Λαρίσης ΘΕΟΛΟΓΟΣ  το αρνίον του Χριστού αληθινός ποιμήν, τύπος Χριστού που σφαγιάσθηκε  μαζί με άλλους 11 συνεπισκόπους του από την διεφθαρμένη ιεραρχία όργανο των ζοφερών δυνάμεων που την μαστίζουν μέχρι σήμερα. Ο Θεολόγος Λαρίσης ενθρονίσθηκε στις καρδιές των πιστών αγαπήθηκε και διεκδικήθηκε όσο κανείς άλλος μέχρι σήμερα. Εξορίστηκε άδικα, όμως ο πιστός Λαός τον επανέφερε  στον θρόνο του. Αλησμόνητος  53 χρόνια από την ενθρόνισή του, 24 χρόνια από την κοίμησή του. Κόσμος απ’ όλη την Ελλάδα προσκυνά τον τάφο του, η μνήμη του αιωνία!     
  Ενσάρκωνε στο πρόσωπό του το πρότυπο του ιδεώδους ευαγγελικού ποιμένος που έθεσε την αγία ψυχή του υπέρ των λογικών προβάτων της Λαρισαϊκής ποίμνης κυρίως αλλά όχι μόνο αυτής. 
  Ο Θεολόγος ΕΝΩΝΕΙ!!!. Αποτελεί η περίπτωσή του το ιδεώδες πρότυπο του ΑΚΑΤΑΛΥΤΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΥ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥ ΠΟΙΜΝΙΟΥ ΚΑΙ ΠΟΙΜΕΝΟΣ!!!!.

Ε  Επιχείρηση  «διάδοχος των μοιχεπιβατών» πιστό αντίγραφο, δυστυχώς απεδείχθη ο νέος σε «επιχείρηση Δούρειος Ίππος» αποσβέσεως του «Ιερού φαινομένου της Λαρίσης»

ΤΗΣ ΛΑΡΙΣΗΣ»

«Θηριονόμως» εδιώχθησαν άγιοι, κατεδικάσθησαν οι ευσεβείς, νύν μέ έπαρση καταχθονίως στεφανούνται οι διώκτες.

Τόν κατατρέχουν οι
«Ερινύες» τού ανάματος τής «Επταφώτου Εβραϊκής Λυχνίας»



«Οὐαὶ ὑμῖν͵ γραμματεῖς καὶ Φαρισαῖοι ὑποκριταί͵

ὅτι παρομοιάζετε τάφοις κεκονιαμένοις͵

οἵτινες ἔξωθεν μὲν φαίνονται ὡραῖοι ἔσωθεν δὲ γέμουσιν ὀστέων νεκρῶν

καὶ πάσης ἀκαθαρσίας.

Οὕτως καὶ ὑμεῖς ἔξωθεν μὲν φαίνεσθε τοῖς ἀνθρώποις δίκαιοι͵

ἔσωθεν δέ ἐστε μεστοὶ ὑποκρίσεως καὶ ἀνομίας» (Ματθ. κγ’ 27-28).

(Δηλαδή, Αλλοίμονό σας, Γραμματείς καί Φαρισαίοι υποκριταί, διότι παρομοιάζετε μέ ασβεστωμένους τάφους, πού εξωτερικά φαίνονται όμορφοι,

εσωτερικά όμως είναι γεμάτοι από οστά νεκρών καί από κάθε ακαθαρσία.

Έτσι καί σείς εξωτερικά μέν φαίνεσθε στούς ανθρώπους δίκαιοι,

εσωτερικά είσθε πλήρεις υποκρισίας καί παρανομίας).



[Εξόφθαλμα προκλητική συνέντευξη]

Ο αποσταλείς, μέ “Μυστική Αποστολή” νέος ένοικος τού Επισκοπείου τής Λαρίσης, εκθύμως, παρεχώρησε ωριαία εύγλωττο καί αποκαλυπτική, μά υπερφίαλο συνέντευξη πρός τόν Τηλεοπτικό σταθμό “Θεσσαλία Tv”, στίς 12/3/2020.


Μάς παρεκάλεσαν νά ενδιατρίψουμε σ’ αυτό τό “στημένο” τηλεοπτικό Interview, καί δέν αντέξαμε. Δικαίως αγανακτήσαμε μέ πολλή-πολλή πόνο. Καί αναγκαστικά επισημαίνουμε, χωρίς νά μακρηγορούμε,  μερικές εξόφθαλμες προπέτειες.



[Θαυμάστε με δοξάστε με]

1 Τά λεχθέντα αποτελούν έναν καταπληκτικό συνδυασμό τού προσωπικού του “Μεγαλείου”, μά καί μία “αποκάλυψη” τής “Αθλιότητος” τών ευσεβών Αγωνιζομένων Λαρισαίων Χριστιανών (θεολόγικών).

2 Εν πρώτοις καί λίαν ιταμώς ο άνθρωπος, διαρκώς αναφέρεται αυτάρεσκα στόν τον εαυτό του καί στό “Εγώ του”.

Γιά τά υπέροχα χαρίσματά του, γιά τίς μοναδικές σπουδές του, γιά τα καταπληκτικά έργα του, γιά τίς υψηλές θέσεις πού υπηρέτησε, γιά τίς μοναδικές διακονίες του στήν Εκκλησία. Γενικώς γιά τά μεγαλεία του καί Ναπολεόντεια κατορθώματά του. Σάν νά είναι ο κτίτωρ τού ... Αγ. Αχιλλείου.

Απουσιάζει η σεμνότης καί κυριαρχεί το “Μέγα ΕΓΩ”. Σχεδόν συνεχώς εκφέρει έναν πομπώδη αυτοεπαινετικό λόγο καί μάλιστα σε πρώτο κυρίως ενικό πρόσωπο. ΔΟΞΑΣΤΕ ΤΟΝ!.



[Αμνηστεύει, αποσβήνει τούς αναλγήτους διωγμούς πού έχυσαν αίμα]

1 Αναφέρεται στά επί δεκαετίες Εκκλησιαστικά γεγονότα της Λαρίσης.

·     Τότε πού έλαμψε σάν αστραπή η αγιότης τών διωχθέντων δώδεκα Μητροπολιτών.  

·     Τότε πού άστραψε καί βρόντηξε ο ανεπανάληπτος ηρωϊσμός τών Ευσεβών Λαρισαίων.  

2 Ο ομιλών όμως, ουδαμού καταδικάζει τήν αντικανονική εκδίωξη, τήν απηνή εξορία καί τή βιαία σταύρωση τών αγίων εκείνων δώδεκα Μητροπολιτών.

·     Ούτε μνημονεύει, αγνοεί φαίνεται, τήν αιματηρή βία τών ΜΑΤ.

·     Τά ατελείωτα δικαστήρια, εναντίον τών αγωνιζομένων ευσεβών καί πυρίνων Λαρισαίων.

·     Ούτε μία παραπομπή περί τού αληθούς δικαίου.

3 Μέ ούτε μία λεξούλα τής εμβριθούς σοφίας του πού νά αποδοκιμάζει τους διώκτες των ευσεβών,

·     Μέ, ... 356 δίκες καί ακροαματικές διαδικασίες,

·     καί μέ, ... 7.000 σελίδες δικογραφίες.

4 Αμνηστεύει πλήρως, καί θά λέγαμε ότι “Αγιοποιεί” τους τρείς αναλγήτουςΜοιχεπιβάτες” Επισκόπους της Λαρίσης καί τά τσιράκια τους. Αυτούς που εξαπέστειλαν στο εδώλιο του κατηγορουμένου, όχι έναν καί δύο,

·     Αλλά, ... 680 απλούς Χριστιανούς αγωνιστές.

·     Ούτε υποσημείωση καί ανάμνηση καί απλή συμπάθεια γιά τόν πνευματικό καί σωματικό πόνο.

·     Ούτε ένα τυπικό έστω δάκρυ συμπόνοιας γιά τό αίμα πού έρρευσε άφθονο στούς δρόμους τής Θεσσαλικής Πρωτευούσης.

5 Ούτε μνεία γίνεται φυσικά γιά τά πολλά εκατομμύρια δρχ, ή τά δεκάδες χιλιάδες ευρώ που απαιτούσαν δικαστικά οι αδυσώπητοι διώκτες “Μοιχεπιβάτες” από πτωχούς, από απλούς μεροκαματιάρηδες, μά ευσεβείς οικογενειάρχες και πολυτέκνους φαμελιάρηδες.

6 Δεν επιμετρά το ξύλο που γεύτηκαν οι ευλαβείς Χριστιανοί, γιατί αυτό δέν έπεσε επάνω στή δική του τήν πλάτη. Ούτε καί τό αίμα πού εχύθη ποταμηδόν, γιατί δέν ήταν τό δικό του. Γιατί συμμετείχαν καί έδρασαν κάποιοι νύν δικοί του καί νύν εκλεκτοί συνεργάτες του μέ σκαιό παρελθόν.

Δηλώνει εμβριθής γνώστης τών γεγονότων, αλλά καταπίνει αμάσητο τό γεγονός ότι, κατά τήν μαύρη εκείνη περίοδο,

·     τραυματίσθησαν  άκαρδα, όχι λίγοι, αλλά... 400 πιστοί Χριστιανοί,

·     καί, από αυτούς οι 150 υπέστησαν βαρύτατες κακώσεις.



[Καταδικάζει μέ αναίδεια τούς Ήρωες καί τούς προσκαλεί σέ “Προθανάτιο” μετάνοια]

7 Μέ πολλή θράσος, όλους αυτούς τους ήρωες της αληθούς καί ζωντανής Εκκλησίας μας, δέν τούς αγνοεί απλώς, αλλά τους καταδικάζει πλήρως. Τους προτρέπει μάλιστα σε βαθιά “Προθανάτιο”  μετάνοια, γιά νά μήν πάνε... στήν Κόλασι.

Μάλλον φαίνεται πώς, γιά νά παραπέμψουμε στόν Γάλλο υπαρξιστή Φιλόσοφο Ζαν-Πολ Σαρτρ ( 1905-1980 μ.Χ.), «Η κόλασή του είναι  οι άλλοι (δηλ. οι ευσεβείς Λαρισσαίοι)».

8 Αντί να τους αποδώσει τά εύσημα και στεφάνους τιμής, αυτός τούς επιτίθεται σάν Ρωμαίος Δημόσιος “Tιμητής”. (= Αξιωματούχος στην αρχαία Ρώμη, που είχε ως έργο να εκτιμά την περιουσία και να ελέγχει τα ήθη των πολιτών).

9Αντιθέτως, τους απηνείς καί σκληρούς διώκτες τους, τούς αθωώνει πλήρως καί τούς στεφανώνει μέ αναίδεια.

Μερικούς μάλιστα, αμέσως μέ τήν εις Λάρισα επέλασή του, τούς εβράβευσε εκθύμως μέ κάθε επισημότητα, αγνοώντας τά έργα τής αθλιότητός τους καί προκαλώντας τίς ευσεβείς συνειδήσεις.

10 Προφανώς, η χειρότερη μορφή δικαιοσύνης είναι η “πλαστή”, η εμφανιζομένη ως δήθεν δικαιοσύνη. Η ψευδεπίγραφη δικαιοσύνη.

·     Αυτή που αθωώνει τον ένοχο και καταδικάζει τον αθώο.

·     Αυτή πού βραβεύει τούς σφαγείς καί ξανακαταδικάζει τούς αγαθούς “Αμνούς”.

·     Αυτή πού πραγματικά ξαναεξορίζει τόν αθώο καί άκακο άγιο Θεολόγο.

·     καί τούς άλλους ένδεκα σταυρωθέντες αγίους Μητροπολίτες.

·     Αυτή πού έστησε όχι δικαστήρια, αλλά προαποφασισμένα “Καταδικαστήρια”.



[Είναι συνεπής Διάδοχος τών διωκτών “Μοιχεπιβατών” καί τών συνεργών τους]

11 Με πολή δυσκολία, φανερά καί μέ τό τσιγκέλι, εκφέρει το όνομα του αγίου Θεολόγου. Αυτοπιέζεται να ξεστομίσει δύο άκαρδους επαίνους, αλλά παραλείπει να μνημονεύση τόν τίτλο του. Ότι αυτός πού αναφέρει απλώς ως «Θεολόγο», ήτο ο βαθύτατα ευσεβής, ο μοναδικός πραγματικός Μητροπολίτης Λαρίσης.

·     Τί ήτο δηλαδή ο Θεολόγος; Ένα τίποτε;

·     Δέν είχε θεσμική θέσι καί έναν Αποστολικό τίτλο;

·     Δέν ήτο Επίσκοπος τής Ορθοδοξίας;

·     Υπήρξε ένας περαστικός “Νεωκόρος” από τή Λάρισα;

·     Διετέλεσε ως ένας άσημος “Καντηλαναύτης” στή Θεσσαλία;

·     Τί ήτο άνθρωπέ μου; Τό αγνοείς; Γιατί τό παραλείπεις;

·     Τί νομίζεις μεγάλε Σοφέ;

·     Τί φρονείς νεοφερμένε στή Θεσσαλία “Πολυγνώστη”;

12 Είναι φανερόν λοιπόν πώς, ο ίδιος νιώθει ότι είναι ένας κανονικός καί “Συνεπής Διάδοχος” τών “Μοιχεπιβατών”, των σφαγιαστών του αγίου Θεολόγου.

 Στή συνέχεια, ακόμη καί αυτά τά διπλωματικά καί παραπειστικά τυπικά εγκώμια πού ψυχρά άρθρωσε γιά τόν, «Άτιτλο» (χωρίς τον επιβεβλημένο τίτλο) γιά εκείνον, τόν μαρτυρικό Μητροπολίτη Λαρίσης, Πλαταμώνος και Τυρνάβου  Θεολόγο, τά χρησιμοποιεί μεθοδικά μέ δόλιο τρόπο, ώστε νά καταδικάσει τεκμηριωμένα τούς Αγωνιζομένους Λαρισαίους.  Εφαρμόζοντας «Τον γαρ ουκ όντα πας είωθεν επαινείν». (Συνηθίζεται να επαινούν όλοι αυτόν που δεν βρίσκεται πια στη ζωή) Θουκυδίδης, 460-394 π.Χ., Αθηναίος ιστορικός (από τον Επιτάφιο του Περικλέους)

13 Επιχειρεί να εξευμενίσει τους αφελείς προς άγραν οπαδών, υποδυόμενος τον ρόλον του ευλαβεστάτου ειρηνοποιού και δολίως να υποβάλει στους Θεολογικούς το «σύνρομο της Στοχόλμης».

·     Καλός ο ... Θεολόγος,

·     Αλλά ... κάκιστοι οι οπαδοί του.

Ουσιαστικώς εγκρίνει τίς αιματηρές διώξεις. Διότι τάχα οι ίδιοι οι “Θεολογικοί” ευθύνονται γιά όσα δικαίως υπέστησαν. Καθότι υπήρξαν κάκιστες καί βίαιες οι πράξεις τους.

14  Εξαπολύει πυρίνους μύδρους κατά των πιστών Αγωνιζομένων Χριστιανών. Άκαρδα τους παρομοιάζει καί στενοκέφαλα τους παραλληλίζει, με όλους τους εγκληματίες, εκείνους που ετέλεσαν έργα αισχρά καί μάλιστα στο όνομα του Κυρίου Ιησού.

·     Τούς Σταυροφόρους,

·     Τούς Ιεροεξαταστές,

·     Τούς φονιάδες τού Παπισμού.

Θαυμάστε τό φιλοσοφικό του αφήγημα:

Είναι τό ίδιο οι σφαγιασθέντες “Αμνοί” τής Λαρίσης μ’ εκείνους πού έκαιγαν ζωντανούς ανθρώπους κατά τόν Μεσαίωνα μέ τή “Ιερά Εξέταση”!



[“Μυστική αποστολή” νά εξαφανισθεί το “Ιερό φαινόμενο της Λαρίσης”]

« Ἐκ τοῦ στόματός σου κρίνω σε͵ πονηρὲ δοῦλε» (Λουκ. ιθ’ 22). (Δηλαδή, από τό στόμα σου καί από τά ίδια τά λόγια σου θά σέ κρίνω, θά σέ αποκαλύψω καί θά σέ καταδικάσω δούλε πονηρέ).

1 Από τά έργα του καί από τά λόγια του εμφανέστατα αποδεικνύεται, καί ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΤΑΙ, πώς τό άτομο αυτό έχει εκουσίως επωμισθεί καί αναλάβει μία μεγάλη “Μαύρη Αποστολή”, ένα “Δόλιο Χρέος” από τήν Εκκλησιαστική Διοίκηση.

·     Νά αποσβήσει τό μοναδικό μεγαλείο, εκείνο πού αποκαλείται “Ιερό Φαινόμενο Λαρίσης”,  διά τής  επιβολής ψυχαναγκαστικής  μετανοίας ...

·     Νά διασύρει καί νά διαγράψει τόν “Πεντηκονταετή” Πνευματικό Πόλεμο, διά ... τής μετανοίας ...

·     Νά τόν κατασυκοφαντήσει καί νά τον εξαφανίσει από τήν σύγχρονη σκοτεινή Εκκλησιαστική ζωή καί τήν Ιστορία, διά τής ... μετανοίας ...

·     Νά παραδώσει δέ λευκούς καί αμέμπτους τούς “Μοιχεπιβάτες”, τούς συνεργούς των καί τούς “Συνοδοιπόρους” των, διά τής ... αμετανοησίας ...

·     Νά στεφανώσει τούς φυσικούς καί ηθικούς αυτουργούς ενός μεγίστου εκκλησιολογικού εγκλήματος τού προηγουμένου αιώνος, διά τής ... αμετανοησίας ...

2 Γι’ αυτό τό λόγο τόν απέστειλαν στή Λάρισα, κολακεύοντάς τον, ψευδώς, ως κατάλληλο καί ικανό γι’ αυτόν τόν “Ηράκλειο Άθλο”.

«Τό πιό ατίθασο αλογάκι είναι τό καλαμάκι», έλεγε κάποιος Στρατηγός. (Τουτέστιν, τό πιό επικίνδυνο είναι νά καβαλάει κανείς τό καλάμι τής υπερηφανείας καί νά νομίζει ότι είναι κάποιος μέ αξία).

3 Αλλά φυσικά αυτός θά αποτύχη σ’ αυτή τήν δόλια “Μυστική Αποστολή” του. Διότι, ποτέ τό φώς δέν σβήνεται μέ τό ψεύδος. Η λάμψη δέν αμαυρώνεται από οποιεσδήποτε μικρονοϊκές μεθοδεύσεις. Οι άγιοι δώδεκα αδίκως εκθρονισθέντες, καί οι Ήρωες Λαρισαίοι αγωνισθέντες αστράφτουν στό στερέωμα.

«Στόν ουρανό ανεμίζουν εμβλήματα,

καί στόν αέρα αντηχούν ουράνιες υμνωδίες».

Αδύνατον νά σβήσουν τά εμβλήματα καί να παύσουν οι υμνωδίες.



[Τόν κατατρέχουν οι “Ερινύες” τού ανάματος τής Επταφώτου Εβραϊκής Λυχνίας]

1 Τέλος, κάτω από τα λόγια του καί πίσω από τό κατηφές ύφος του διαφαίνεται καθαρά η φοβική του μελαγχολία.

Συνταράσσεται, επειδή, στήν Ελλάδα πολλοί ομιλούν γι’ αυτόν. Γράφουν εναντίον του μερικές ευσεβείς Εφημερίδες καί κάποια θρησκευτικά Ιστολόγια.΄

Δέν τόν επαινούν, όπως θά ήθελε, αλλά τόν κατακεραυνώνουν σφόδρα γιά τά βαρύτατα, τά συμβολικά, μά καί τά πραγματικά ατοπήματά του.

2 Γιά παράδειγμα, ελέγχεται σφόδρα για την έκθυμη, καί επί δύο συναπτά έτη, επαναλαμβανομένη συμμετοχή του στις ΕβραϊκέςΠολιτικο-Θρησκευτικές” εκδηλώσεις τού Ολοκαυτώματος καί τών ετεροθρήσκων.

3 Ιδιαζόντως τόν πανικοβάλλει η προβολή καί η διάδοση μιάς καταπληκτικής φωτογραφίας του.

·     Εκείνης που τόν εμφανίζει νά ανάπτει επισήμως καί δημοσίως μία “Λαμπάδα Λατρευτικής Απεικονίσεως” στην “Eπτάφωτο Λυχνία”, τό κύριο Ιερό Σύμβολο της Ισραηλιτικής θρησκείας.

·     Καί αυτό ατόπημα συνετελέσθη στήν Λάρισα τήν 30ή Ιανουαρίου 2020, ήτοι ανήμερα τής μεγάλης εορτής τών Τριών Ιεραρχών.  

·     Ένα άναμα, τό οποίο δικαιούνται καί ενεργούν μόνον οι εντεταλμένοι Εβραίοι δάσκαλοι καί Ραβίνοι, οι Κοέν.
[Τί σκέπτεται η νεαρά Κορασίδα;]
Ο “Ένοικος” τού Επισκοπείου ανάπτει, εν αμηχανία τήν Επτάφωτο Εβραϊκή Λυχνία, αλλά, πρό τών απορρητικών οφθαλμών σιωπώσης Νεαράς Κορασίδος, η οποία ίσταται εις στάσι Ενατενίσεως.
Τόν θωρεί ευθυτενώς καί ΣτοχάζεταιΔιαλογίζεται καί Φιλοσοφεί! Ίσως συγκρατεί ένα ελαφρό χαμόγελο. Ίσως  υποκρύπτει μιά ανεπαίσθητο Ειρωνεία, πρός ένα Ρασοφόρο αλλοτρίου θρησκείας.
Ανοίγουμε έναν παράξενο ανοικτό διαγωνισμό:
-Τί συλλογισμούς εκφέρει στό μυαλό της;
- Ότι καί νά είπητε, όποια επιλογή θέλετε. Θά  ευστοχήσετε:
  • ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... 
  • Ακριβώς αυτό ... σκέπτεται!



[Κύριε, Αίμα καί δάκρυα καί πόνος]

·     «Κύριε, Κύρε πούσαι δίκαιος, δικαίωσε καί μένα».

·     «Κύριε, Κύριε, επίβλεψον εξ Ουρανού».

Διότι,

«Του Εσταυρωμένου η πληγή, η Δική Σου ανοικτή πληγή, αιμορραγεί ακόμη!».

-Κύριε, Κύριε, Εσύ ο Ίδιος μάς προφητεύεις καί ... μάς προειδοποιείς:

«... Ἰδοὺ ἐγὼ ἀποστέλλω πρὸς ὑμᾶς προφήτας καὶ σοφοὺς καὶ γραμματεῖς·

ἐξ αὐτῶν ἀποκτενεῖτε καὶ σταυρώσετε͵

καὶ ἐξ αὐτῶν μαστιγώσετε ἐν ταῖς συναγωγαῖς ὑμῶν

καὶ διώξετε ἀπὸ πόλεως εἰς πόλιν·» (Ματθ. κγ’ 34).

(Ήτοι, Ιδού εγώ αποστέλλω σέ σάς Προφήτες καί σοφούς καί διδασκάλους. Καί άλλους από αυτούς φονεύετε καί άλλους τούς σταυρώνετε,

καί άλλους τούς μαστιγώνετε στίς Συναγωγές

καί τούς καταδιώκετε από πόλεως εις πόλιν).



Υ.Γ. Ο συντάκτης εδώ, ΔΕΝ ανήκει στήν τότε τιμημένη “Ηρωϊκή ομάδα τών Λαρισαίων”. Επομένως, τά γραφόμενα δέν αποτελούν κανέναν αυτοέπαινο

Γράφει ο Σεραφείμ Νικολάου
Σχετικό Βίντεο :
Θεσσαλία Tv”, στίς 12/3/2020.