Σάββατο 20 Ιουνίου 2020

Μετά τους ναούς, κλειδώνουν και τις θύρες της ιστορίας

 «Ένα απέραντο «Εθνικό Νεκροταφείο», που κρύβει στα σπλάχνα του τα κορμιά χιλιάδων παλληκαριών, είναι ο τόπος μας. Και πάνω στα κορμιά αυτά στήθηκαν τα θεμέλια αυτής της πόλης. Και το σιτάρι που φτιάχνει το ψωμί μας, θεριεύει και μεστώνει ρουφώντας από τη γη αίμα αντί για νερό. Κάθε λόφος γύρω μας κι ένας «κρανίου τόπος». Κάθε χωράφι κι ένας «αγρός αίματος…
Η Μάχη του Κιλκίς - Λαχανά που άνοιξε τον δρόμο για την ...
Μετά τους ναούς, κλειδώνουν και τις θύρες της ιστορίας
«Στου Κιλκίς την ολόμαυρη ράχη
περπατώντας η Δόξα μονάχη
μελετά τα λαμπρά παλληκάρια
και στην κόμη στεφάνι φορεί
γινωμένο απ’ ολίγα χορτάρια
πού 'χαν μείνη στην έρημη γη».

 Διαβάζω από το βιβλίο "Αθάνατη Ελλάς" του Δ Καλλιμάχου, αυτόπτου μάρτυρος και "εθελοντού ιεροκήρυκος της Ε' Μεραρχίας", για την ένδοξη μάχη του Κιλκίς: " Εκεί προς τα χαρακώματα ένας φαντάρος μας βαρέως πληγωμένος, ο οποίος μετ' ολίγον δεν θα διέφευγε το μοιραίον, από τας φλόγας των καιομένων σπαρτών που ολονέν τον επλησίαζαν, λέγει προς τον συνάδελφόν του που επήγε να τον βοηθήση:
-Άφησέ με, δεν θέλω τίποτε. Εγώ τώρα θα λέγω νυν απολύεις…απάνω τους. Επάνω τους, συ πάρε μόνον τις μπαλάσκες μου και ρίξε και τις δικές μου σφαίρες για μνημόσυνο. Να, και το παγούρι μου, έχει λιγάκι νερό να δροσίσεις το λαρύγγι σου και το φλογισμένο λιανοντούφεκό σου. Χτυπάτε τους…. και έπεσε…". (Σελ. 61).

Υπέρμαχοι των ανθρωπίνων δικαιωμάτων ή ακτιβιστές ΛΟΑΤ/Αμβλώσεων;


Ο Οργανισμός Ηνωμένων Εθνών μέσω της Ύπατης Αρμοστείας για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα (OHCHR) έχει δραστηριοποιηθεί έντονα την τελευταία δεκαετία στην προώθηση των δικαιωμάτων της κοινότητας Λ.Ο.Α.Τ. αλλά και στην νομιμοποίηση της άμβλωσης. 

Το 2013 η Ύπατη Αρμοστεία έχει λανσάρει την καμπάνια «Ελεύθεροι και Ίσοι», η οποία προωθεί τα ίσα δικαιώματα για τα μέλη της Κοινότητας Λ.Ο.Α.Τ. Το 2017 η καμπάνια είχε φθάσει τις 2,4 δισεκαττομύρια  επικοινωνιακές  ενέργειες σε όλη την υφήλιο και γέννησε ένα κύμα από δυνατά βίντεο, γραφικά και κείμενα που έφτασαν σε όλο τον κόσμο!  Οι καμπάνιες αυτές καθώς και οι εκδηλώσεις οργανώθηκαν σε 30 χώρες με τη συμμετοχή γνωστών προσωπικοτήτων. 

ΚΥΡΙΑΚΗ Β΄ ΜΑΤΘΑΙΟΥ: Η ΚΛΗΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΧΟΛΙΑ ΣΤΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ ΚΑΙ Η ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΑΘ. ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ

Συνημμένα8:31 π.μ. (πριν από 10 ώρες)



Ο Κύριος περπατά στην ακρογιαλιά της Γαλιλαίας. Εκεί βλέπει δυο αδελφούς, τον Σίμωνα, τον οποίο κατόπιν ονόμασε Πέτρο, και τον Ανδρέα τον αδελφό του, οι οποίοι έριχναν δίχτυα στη λίμνη, διότι ήταν ψαράδες. Και τους λέει: Ακολουθήστε µε και θα σας κάνω ικανούς να ψαρεύετε αντί για ψάρια, ανθρώπους — αυτούς με τα πνευματικά δίχτυα του κηρύγματος θα ελκύετε στη Βασιλεία των ουρανών. Κι αυτοί αμέσως άφησαν τα δίχτυα τους και Τον ακολούθησαν. Αφού προχώρησε πιο κει, είδε άλλους δυο αδελφούς, τον Ιάκωβο τον γυιό του Ζεβεδαίου και τον Ιωάννη τον αδελφό του, να ετοιμάζουν τα δίχτυα τους μέσα στο πλοίο μαζί με τον πατέρα τους Ζεβεδαίο. Και τους κάλεσε κοντά του. Κι αυτοί αμέσως άφησαν το πλοίο και τον πατέρα τους και Τον ακολούθησαν.

π. Αθανάσιος Μυτιληναίος – Να μάθουμε να κρύπτωμε τα Μυστήρια της Πίστεως από τα μάτια των απίστων.

Αποτέλεσμα εικόνας για π. Αθανάσιος Μυτιληναίος

σ.σ. Διαβάζοντας το απόσπασμα που ακολουθεί συνειδητοποιεί κανείς το μέγεθος της αποστασίας. Ο π. Αθανάσιος μας λέει να μην αποκαλύπτουμε τα Μυστήρια της Πίστεως στους απίστους, στους αδιάφορους (πόσο μάλλον στους διώκτες) κι εμείς σήμερα βλέπουμε τους ίδιους τους ταγούς της Εκκλησίας να έχουν ανοίξει για τα καλά κουβέντα μαζί τους και να ενδίδουν στις πιέσεις τους και να μας λένε τι και πως θα συμπεριφερθούμε μέσα στους Ναούς.
……………………………………………………………………….
… Έχω μια απορία, την οποία δεν μπορώ να λύσω. Δεν ήλθε βέβαια η ώρα για να λυθεί η απορία αυτή αλλά θα ‘ρθει όμως. Ίσως τότε να λυθεί. Ωστόσο τώρα δεν μπορώ να την λύσω.
Όπως θα ξέρετε στην αρχαία Εκκλησία που εδιώκετο από τους ειδωλολάτρας, η Θεία Λειτουργία εγίνετο κρυφά. Στις κατακόμβες, στα σπίτια, στα δάση. Όπως και σήμερα σε χώρες που διώκεται ο Χριστιανισμός η Θεία Λειτουργία τελείται στα σπίτια, στα υπόγεια, στα δάση. Και μάλιστα τελευταία είχα ακούσει ότι και Λειτουργία, Ορθόδοξη Λειτουργία, στο δάσος, στα χιόνια που να κρατάει 12 ώρες! Όπως θα ξέρετε, στις Σλαβικές χώρες η Θεία Λειτουργία κρατάει πάρα πολλές ώρες. Έχουνε πάρει το Αγιορειτικό τυπικό· δεν είναι Λειτουργία καθεαυτή, ο Όρθρος είναι και τα λοιπά που τα παρατείνουν πάρα πάρα πολύ.

Παρασκευή 19 Ιουνίου 2020

ΘΑ ΔΙΔΑΣΚΩΝΤΑΙ ΤΑ ΝΗΠΙΑ ΤΗΝ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΑΝ;


Τὴν 16ην Ἰουνίου ὁ κ. Μητσοτάκης ἐπεσκέφθη τὰ Πανάγια Προσκυνήματα, ἀλλὰ δὲν ἠσπάσθη τὸν Πανάγιον Τάφον, λόγῳ κορωνοϊοῦ!
 Τὴν ἑπομένην «προσεκύνησεν» εἰς τὸ μνημεῖον τοῦ «Ὁλοκαυτώματος», φέρων ἐπὶ κεφαλῆς τὸ ἑβραϊκὸν κάλυμμα. Ἄλλοτε εἶχε δεχθῆ εἰς τὸ μέτωπον τὸ σημάδι τῶν Ἰνδουϊστῶν (7.9.2019). Τελικά, ποῦ πιστεύει;



Στενοὶ συνεργάται τοῦ Πρωθυπουργοῦ
εἶναι ὁμοφυλόφιλοι ἤ ὑποστηρικταὶ τῶν LGBT
ΘΑ ΔΙΔΑΣΚΩΝΤΑΙ ΤΑ ΝΗΠΙΑ
ΤΗΝ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΑΝ;
Ἀκολουθεῖ πιστὰ τὸν Σύριζα. Ἐγκληματικὴ ἡ εἰσαγωγὴ
«γενετησίου ἀγωγῆς» ἀπὸ τὸ νηπιαγωγεῖον.

Ἡ δαμόκλειος σπάθη τοῦ ὁρίου ἡλικίας καὶ τὰ κονδύλια
δὲν ἐπιτρέπουν εἰς τὴν Ἱεραρχίαν νὰ συνέλθη;
Γράφει ὁ κ. Παναγιώτης Κατραμάδος, θεολόγος
Ἀνησυχοῦν τοὺς γονεῖς αἱ ραγδαῖαι ἐξελίξεις εἰς τὴν ἐκπαίδευσιν τὴν τελευταίαν τετραετίαν. Αἱ Κυβερνήσεις ἀλλάζουν ἀλλὰ ἡ πολιτικὴ παραμένει ἡ ἰδία:

Ποιός θα λογοδοτήσει, λοιπόν, για τις συνέπειες της καραντίνας στο γενικό πληθυσμό, κ. Τσιόδρα;

ΕΞΏΔΙΚΟ ΠΡΌΣΚΛΗΣΗ ΑΠΌ ΔΙΚΗΓΌΡΟ ΤΩΝ ΑΘΗΝΏΝ ΚΑΤΆ ΤΣΙΌΔΡΑ….

Τη Δευτέρα 8 Ιουνίου η επιδημιολόγος Μαρία Βαν Κερχόφε (Maria Van Kerkhove), ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΑΝΑΔΥΟΜΕΝΩΝ ΕΠΙΔΗΜΙΩΝ ΤΟΥ Π.Ο.Υ. (Acting Head of Emerging Diseases), στην ΕΠΙΣΗΜΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΥΠΟΥ ΤΟΥ Π.Ο.Υ. ανακοίνωσε ότι ο Π.Ο.Υ. κατέληξε, μετά από έρευνα εβδομάδων και συγκεντρώνοντας στοιχεία από όλες τις χώρες, στο ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ότι ο ΚΟΡΩΝΟΪΟΣ ΔΕ ΜΕΤΑΔΙΔΕΤΑΙ ΑΠΟ ΑΣΥΜΠΤΩΜΑΤΙΚΟΥΣ (“Εξαιρετικά σπάνια”).

Κατόπιν τούτου, ο δικηγόρος των Αθηνών  Νικόλαος Ι. Αντωνιάδης καλεί γραπτώς τον κ.Τσιόδρα να πάρει θέση  εάν υιοθετεί το περιεχόμενο της δημόσιας ανακοίνωσης του Π.Ο.Υ. περί της μη μεταδοτικότητας του κορωνοϊού από ασυμπτωματικούς, καθώς όλα τα μέτρα που πήρε η κυβέρνηση, συμπεριλαμβανομένης της καραντίνας, τα έλαβε κατόπιν εισηγήσεως του κ. Τσιόδρα και την επιτροπής “σοφών” ( ΕΟΔΥ), της οποίας  προΐσταται σύμφωνα με τον τελευταίο νόμο για την οργάνωση της δημόσιας υγείας, Νόμος 4675/2020

Οι Αυλο-Κολακείες πού καταπίνουν οι Επίσκοποι ξεπερνούν κάθε όριο λογικής καί μέτρου


ΑΝΑΚΗΡΥΣΣΟΥΝ ΤΟΝ “ΑΝΥΠΑΡΚΤΟ” 
κ. ΙΕΡΩΝΥΜΟ ΠΕΡΙΠΟΥ “ΑΓΙΟ”
Του Σεραφείμ Νικολάου

Μετονομάζουν τήν Δειλία Σύνεσι καί τήν ανανδρία Περίσκεψι
Ἀπ. Παῦλος: «Ἔσται γὰρ καιρὸς ὅτε τῆς ὑγιαινούσης διδασκαλίας οὐκ ἀνέξονται͵ ἀλλὰ κατὰ τὰς ἰδίας ἐπιθυμίας ἑαυτοῖς ἐπισωρεύσουσιν διδασκάλους κνηθόμενοι τὴν ἀκοήν͵ καὶ ἀπὸ μὲν τῆς ἀληθείας τὴν ἀκοὴν ἀποστρέψουσιν͵ ἐπὶ δὲ τοὺς μύθους ἐκτραπήσονται» (Β’ Τιμ. δ’ 3).
(Παράφρασις. Απ. Παύλος: Θά έλθη εποχή, κατά τήν οποία, τήν ορθή καί υγιή διδασκαλία δέν θά τήν ανέχονται, αλλά, συμφώνως πρός τής αμαρτωλές επιθυμίες τους θά εντοπίσουν γιά τούς εαυτούς των αναξίους δασκάλους πού θά τούς χαϊδεύουν τά αυτιά μέ κολακείες. Καί από τήν αλήθεια θά απομακρύνουν τήν ακοή καί θά εκτρέπονται είς μύθους καί ψεύδη αντίθετα στό Ευαγγέλιο).


[Μέ σοφίσματα η “Ανυπαρξία” αποκαλείται “Χάρισμα”]
Ένας Κληρικός δημοσίευσε, στίς 15/6/20, σέ μία ιστοσελίδα κάποιο ιδιοτύπως κολακευτικό κείμενο γιά τόν Αρχιεπίσκοπο Πάσης Ελλάδος κ. Ιερώνυμο Λιάππη.

Η βάσις του λόγου είναι πώς ο εν λόγω Προκαθήμενος, μοιάζει νά είναι “Ανύπαρκτος”, αλλά στήν πραγματικότητα είναι γεμάτος από πνευματική ζωντάνια καί δραστηριότητα.
Υποκρύπτεται δέ καταλυτική σύγκρισις μέ τόν “Δραστήριο” προηγούμενο Προκαθήμενο, τόν Χριστόδουλο. Συλλογιστικά, ο “Νύν”, ο Ιερώνυμος, κατ’ αντιδιαστολή μέ τόν “Πρίν”, τό Χριστόδουλου, είναι μοναδικός καί ανεπανάληπτος.
Ο συγγραφεύς του άρθρου, υφιστάμενος του κ. Ιερώνυμου, στήν ουσία μέσα από τά λόγια του παραδέχεται, ότι ο κ. Ιερώνυμος είναι αληθινά “ανύπαρκτος”, αφού δέν έχει τού νά καταμαρτυρήση καί νά του παρουσιάση κανένα υπαρκτό έργο.
Ο συγγραφεύς, όντος εκτρέπεται, αφού προσπαθεί μέσα από συλλογισμούς καί σοφίσματα τήν κραυγαλέα “Ανυπαρξία”, σχεδόν νά τήν “Αγιοποιηση”.

[Τά Πέντε Μηδενικά τού κ. Λιάππη]
Μέ άλλα λόγια θέλει νά μάς πείση πώς, ο “Άφωνος”, ο “Υποτεταγμένος”, τό “Άβουλο Πιόνι”, είναι περίπου “όσιος”, ισάξιος καί εφάμιλλος τών Πατερικών μας Μορφών.
Αλλά είναι αφελής η εξιδανίκευςις τού “Σκιώδους” καί η Ουρανοποιησις ενός “Οκνού” επί Θρόνου.
Όλες οι “Ανυπαρξίες” που μνημονεύει ο συντάκτης, είναι καταγεγραμμένες εναργέστατα στήν συνείδησι τού ευσεβούς Λαού μας. Η λογική τών Πιστών δέν σάλεψε, ούτε παραφρόνησε ακόμη.
Ο άγιος μητροπολίτης Αττικής καί Μεγαρίδος Νικόδημος, στα πέντε χρόνια τής Αρχιεπισκοπίας Ιερώνυμου, είχε δημοσιεύσει τεκμηριωμένο, μη απαντηθέν κείμενο. Αναφέρεται στήν, έως τότε, πενταετή απουσία καί ανυπαρξία του κ. Ιερωνύμου. Ο όσιος Πατήρ φωτίζει τήν αλήθεια μέ εμπνευσμένο τρόπο στό έργο «τά Πέντε Μηδενικά».

Αριστείδης Π. Δασκαλάκης: «Ως πότε;». (φοβερό άρθρο προωθήστετο!!!)


«Και λευτερωθήκαμεν από τους Τούρκους και σκλαβωθήκαμεν εις ανθρώπους κακορίζικους, όπου ήταν η ακαθαρσία της Ευρώπης»
(Στρατηγός Ιωάννης Μακρυγιάννης)



«Οι κληρικοί θα γίνουν οι χειρότεροι και ασεβέστεροι των όλων»  

(Άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός)

«Οι ποιμένες ως λύκοι γενήσονται. Οι ιερείς το ψεύδος ασπάσονται. Οι μοναχοί τα του κόσμου ποθήσουσιν...»

(Άγιος Ιππόλυτος)

  Είναι προφανές ότι ζούμε στα τέλη των εσχάτων χρόνων.
  Οι παραπάνω ρήσεις και προφητείες είναι σε πλήρη ισχύ κι εκπλήρωση.
 Ας φανταστούμε μία εποχή που οι επίσκοποι και προκαθήμενοι των ορθοδόξων εκκλησιών δεν θα ενδιαφέρονται καθόλου για τον Χριστό.   Μόνο για εξουσία, κακομοίρηδες καρεκλοκένταυροι ή απλώς κατατρομαγμένοι απ’την ανθρώπινη ισχύ, θα αγαπάνε τη ζωούλα τους σφόδρα και δεν θα την ανταλλάσσουν με τίποτα με το Χριστό.
   Θα παραλλάσουν μυστήρια και πίστη , βαπτίζοντας με ραντισμό , κατηχούμενοι από ιέρειες της Δύσης, θα μοιράζουν «ιερά» βιβλία άλλων θρησκειών, θα ειρωνεύονται αγίους και Πατέρες της εκκλησίας μας, θα βγάζουν και θα φορούν το Σταυρό ως κόσμημα ανάλογα με τις περιστάσεις, έτοιμοι να καταργήσουν το Ευαγγέλιο εάν αυτό απαιτεί το «αγαπημένο» εκκλησίασμα, θα συναγελάζονται, θα συνπροσεύχονται και θα συλλειτουργούν με αιρετικούς, σχισματικούς και  μασόνους, προδίδοντας πίστη, Πατερικούς Κανόνες, Οικουμενικές Συνόδους το ίδιο το Ευαγγέλιο, γιατί έτσι επιτάσσει η «αγάπη» αλλά βέβαια και το διεθνές συμφέρον , με δεξιότητες διπλωματικές υπέρτερες και απ’αυτές των επαγγελματιών του διπλωματικού σώματος.

Μαυροβούνιο: «Στόχος να εξευτελιστεί η Ορθοδοξία»

Η πολιτική εξουσία του Μαυροβουνίου χρησιμοποιεί την αστυνομία προκειμένου να εξυπηρετήσει τα συμφέροντά της, αναφέρουν σε επιστολή τους 46 πανεπιστημιακοί καθηγητές της χώρας, εκφράζοντας την έντονη αντίδρασή τους για τις διώξεις που υφίσταται η Ορθοδοξία, αλλά και για την βίαιη αντιμετώπιση εκ μέρους των αστυνομικών δυνάμεων.
«Πιστεύουμε ότι είναι ηθικό και πολιτικό μας καθήκον να υψώσουμε τη φωνή μας ενάντια στη βία και την καταστολή, πρωτίστως ως ελεύθεροι άνθρωποι, και στη συνέχεια ως πολίτες αυτής της χώρας και, τελικά ως καθηγητές πανεπιστημίων» αναφέρουν στην παρέμβασή τους και προσθέτουν:
«Καταδικάζουμε έντονα τη χρήση βίας και την κατάχρηση των αστυνομικών δυνάμεων για την επίτευξη των πολιτικών στόχων ενός κόμματος με το πρόσχημα του αγώνα για σεβασμό του νόμου και της δημοκρατίας»

Ο Άγιος Νικόλαος Καβάσιλας 20.6


του Κωνσταντίνου Αθ. Οικονόμου, δασκάλου


ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΑ: Ο Νικόλαος Καβάσιλας γεννήθηκε το 1322 στη Θεσσαλονίκη, σε μια εποχή πολιτικής παρακμής του Βυζαντίου, αλλά, αντιθέτως, και σε μια εποχή ανόδου και άνθισης των θεολογικών γραμμάτων. Την εποχή εκείνη, η ορθόδοξη Θεολογία βρισκόταν σε πολύ μεγάλη ακμή μέσα από τις λεγομενες ησυχαστικές έριδες. Η ησυχαστική διδασκαλία του Γρηγορίου Παλαμά, που τότε άρχισε να κυριαρχεί, εστίαζε στη δυνατότητα του ανθρώπου να γίνει κοινωνός του άκτιστου Θείου φωτός, διά της ενώσεώς του με το Θεό και με τις άκτιστες θείες ενέργειές Του, χάρη στην καθαρή καρδιά και την καρδιακή προσευχή.
 Η ησυχαστική διδασκαλία συμπύκνωνε το πραγματικό νόημα της ορθόδοξης πίστης περί της θέωσης του ανθρώπου. Την διδασκαλία αυτή εκπροσώπησε, μεταξύ άλλων, και ο Άγιος Νικόλαος Καβάσιλας, ο οποίος είναι γνωστότερος και ως «ο τελευταίος των Μυστικών». Γεννήθηκε στη Θεσσαλονίκη και ήταν ανιψιός του αρχιεπισκόπου Θεσσαλονίκης Νείλου Καβάσιλα.

Πέμπτη 18 Ιουνίου 2020

Απορία 64η: «Τι είναι ο αφορισμός και σε ποιες περιπτώσεις γίνεται αυτός;» [Εκφωνήθηκε κατά το έτος 1992]


  Γέροντος Αθανασίου Μυτιληναίου

                       Απαντήσεις επί αποριών ανδρών- γυναικών
Απορία 64η:
     «Τι είναι ο αφορισμός και σε ποιες περιπτώσεις γίνεται αυτός;»
                                                                               [Εκφωνήθηκε κατά το έτος 1992]
    Λέει μία απορία: «Τι είναι ο αφορισμός και σε ποιες περιπτώσεις γίνεται αυτός;». Ο αφορισμός, αγαπητοί μου, είναι το εξής πράγμα. Κατ΄αρχάς τι θα πει αφορισμός, η λέξις αφορισμός. Από το ρήμα ἀπό+ ὁρίζω. Το ὁρίζω παίρνει δασεία, το π γίνεται φ, τα ξέρουμε αυτά από το Δημοτικό νομίζω, και έτσι λέμε ἀπό + ὁρίζω, ἀπορίζω, ἀφορίζω. Ώστε από εκεί παράγεται ο αφορισμός.
    Τι θα πει αφορίζω; Από και όρια, από και ορίζω. Θα πει βγάζω έξω από τα όρια. Η Εκκλησία έχει όρια. Έχει μάντρα, «καί φραγμόν περιέθηκεν», λέει στην παραβολή ο Κύριος. Και στον Ισραήλ είχε βάλει φραγμόν, δηλαδή νοητά σύνορα: «Δεν θα βγεις στους γειτονικούς σου λαούς που ειδωλολατρούν να κάνεις παρέα μαζί τους, συνοικέσια και γιορτές».
    Έτσι και εδώ, η Εκκλησία έχει τα όριά της. Από τα όρια αυτά δεν μπορείς να βγεις, αν θέλεις να είσαι Χριστιανός. Και ποια είναι τα όρια αυτά; Είναι εκεί που τελειώνει ο Χριστός και αρχίζει ο διάβολος. Εκεί είναι τα όρια. Έτσι αν αφορίσουμε κάποιον, ουσιαστικά τον βγάζουμε από τα όρια της Εκκλησίας και επειδή δεν υπάρχει καμία ζώνη ασφαλείας ουδετέρα και διεθνής, όπως γίνεται δεν ξέρω πού, ας πούμε στην Κύπρο, εκεί στο χώρισμα, μόλις βγεις από τα όρια της Εκκλησίας, κατ’ ανάγκην πέφτεις εις τον χώρον του διαβόλου.

Γέροντος Αθανασίου Μυτιληναίου Απορία 84η «Ποιος είναι ο εισηγητής του πενθημέρου;» [Εκφωνήθηκε στις 2/2/1987]


 Γέροντος Αθανασίου Μυτιληναίου   

Απαντήσεις επί αποριών
ανδρών- γυναικών
Απορία 84η   «Ποιος είναι ο εισηγητής του πενθημέρου;»
                                                                                    [Εκφωνήθηκε στις  2/2/1987]
      Είναι η εξής, η απορία αυτή: Ετέθη θέμα ως προς το πενθήμερο της εργασίας και μάλιστα εχθές, επειδή το ίδιο πράγμα είπα στις κοπέλες στο Ανώτερο Θηλέων, έκανα την απορία: «Μήπως κάποιος από σας ξέρετε ποιος είναι ο εισηγητής του 5μέρου; Δηλαδή από πότε χρονολογείται κατ’ αρχαιότητα αυτή η ιδέα της πενθημέρου εργασίας». Και μου είπε μία κοπέλα, η οποία ετελείωσε τη Φιλολογία μάλιστα, ότι από το 1810 τόσο, λέει, κάποιος Εβραίος, ο οποίος εισηγήθη το πενθήμερο της εργασίας κλπ. Και είπα ότι «όχι, βεβαίως είναι πολύ αρχαιότερον».
      Βέβαια όσοι έχετε ακούσει αυτό το θέμα που έκανα χθες στο Ανώτερο Θηλέων δια του μικροφώνου στο παρακείμενο Αναγνωστήριο, ίσως θα ακούσατε το όλο θέμα. Αλλά για να ερωτήσουμε έτσι, απλώς να ρωτήσουμε, μήπως έχετε υπόψη σας ποιος ήταν εισηγητής του πενθήμερου αυτού; Μήπως ξέρετε; Όχι βέβαια να απαντήσει εκείνος ο οποίος άκουσε χθες στο Αναγνωστήριο. Μήπως ξέρετε;

ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΠΙΣΤΟΛΗ: Προς τον Σεβασμιώτατον Μητροπολίτην Αργολίδας κκ Νεκτάριον

Ο εκλεκτός του Ιερωνύμου Λιάπη  ο Νεκτάριος Αργολίδος


Σεβασμιώτατε,

αρχικά ζητώ συγγνώμη, που τολμώ να γράψω κάτι, ενώ δέν είμαι ούτε άγιος, ούτε θεολόγος, ούτε ιερέας ούτε μοναχός αλλά ο τελευταίος των πιστών, πλην όμως μετέχω στο χριστεπώνυμο πλήρωμα της Ορθόδοξης Εκκλησίας της Ελλάδας.  Σας δηλώνω μάλιστα ότι επώνυμα και «παρρησία θα λαλήσω» έχοντας και τη σχετική ευλογία του γέροντος πνευματικού.  Κι αυτό γιατί όπως είπε και ο Όσιος Εφραίμ Κατουνακιώτης (μια και τον αναφέρατε) «είπε ο γέροντας, είναι σαν να το είπε ο Χριστός».


Έπεσε στην αντίληψή μου πρόσφατα το άρθρο σας "Η γη είναι τετράγωνη" (www.romfea.gr/epikairotita-xronika/37137-argolidos-nektarios-i-gi-einai-tetragoni) για διάφορα ενδοεκκλησιαστικά συμβάντα με αφορμή τον θρυλούμενο ιό, όπως για παράδειγμα το να κατηγορούνται επίσκοποι από άμβωνος, να θεολογούν λαϊκοί και διάφορα άλλα.  Έχοντας υπάρξει αναγνώστης του βιβλίου σας "Ο Θεός είναι άπαιχτος”, ομολογώ ότι με απογοήτευσε ο τίτλος του άρθρου σας. 

Ο π.ΤΙΜΟΘΕΟΣ ΤΟΡΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΛΟΜΒΙΑ ΤΗΝ ΒΕΝΕΖΟΥΕΛΑ ΚΑΙ ΙΝΔΙΑΝΟΣ.

ΑΞΙΖΕΙ ΒΑΘΕΙΑΣ ΤΙΜΗΣ ΚΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΩΝ!!

https://www.youtube.com/watch?time_continue=180&v=r_drir94ZsY&feature=emb_logo
Μία πολύ συγκινητική αναφορά από καρδιάς του ευγενεστάτου π. Τιμοθέου Τόρες, που απευθύνεται με πολύ αγάπη και ευγνωμοσύνη 
προς εμάς τους Ελληνορθοδόξους αδελφούς εν Χριστώ και μας 
στηρίζει στις δυσκολίες και τα  προβλήματα μας και συγχρόνως, μας υπενθυμίζει με πολύ διακριτικό και ευλογημένο τρόπο τις ευθύνες που έχουμε αναλάβει, από τότε που εγνωρίσαμε και επιστεύσαμε εις τον Χριστόν, εδώ και δύο χιλιάδες χρόνια.

ΠΡΟΣΚΥΝΑ ΚΥΡΙΑΚΟ... ΕΧΕΙΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗ...

ΠΡΟΣΚΥΝΑ ΚΥΡΙΑΚΟ...

ΠΡΟΣΚΥΝΗΣΕ O ΕΛΛΗΝΑΣ  ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΣΤΟ ΙΣΡΑΗΛ – ΦΟΡΕΣΕ ΚΑΙ ΤΟ ΚΙΠΑ, ΚΑΠΕΛΩΘΗΚΕ ΚΑΙ ΠΗΡΕ ΕΝΤΟΛΕΣ ΓΙΑ..! (ΒΙΝΤΕΟ & ΦΩΤΟ)

stefani_mitsotakis

mitsotakis_netaniahu_maskesΦόρο τιμής στους περίπου έξι εκατομμύρια Εβραίους που δολοφονήθηκαν από τους Ναζί απέτισε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, ο οποίος επισκέφθηκε σήμερα το μνημείο του Ολοκαυτώματος Yad Vashem, στην Ιερουσαλήμ.
Ο πρωθυπουργός κατέθεσε στεφάνι στην εμβληματική Αίθουσα Μνήμης (Hall of Remembrance), όπου είναι χαραγμένα τα ονόματα τοποθεσιών όπου διαπράχθηκαν οι χειρότερες θηριωδίες των Ναζί σε βάρος των Εβραίων.
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης επισκέφθηκε επίσης τα ενδότερα του μνημείου όπου, μεταξύ άλλων, εκτίθεται ένα βαγόνι από τα τραίνα που οδηγούσαν τους Εβραίους στα στρατόπεδα συγκέντρωσης κατά τη διάρκεια του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου.
vagoni

Ὅταν οἱ ψευδὸ-ἐπίσκοποί της «αὐτοκεφάλου» Οὐκρανικῆς Ἐκκλησίας ἐπισκέφθηκαν τὴν Ἱερὰ Μονὴ Παναγίας τῆς Βαρνάκοβας !

Επιστροφή στον τόπο του εγκλήματος.


Στο βίντεο που ακολουθεί, ο Μητροπολίτης Φωκίδος Θεόκτιστος «κλαίει» και «οδύρεται» για την πυρκαγιά που κατέστρεψε την Ιερά Μονή Βαρνάκοβας και την ιστορική θαυματουργή Εικόνα.

Όπως αποτυπώνει και η άνω φωτογραφία, στα αριστερά του Μητροπολίτη διακρίνεται ο Πρωτοσύγκελος της Μητρόπολης και Αρχιμανδρίτης της Ι.Μονής Αγίων Αυγουστίνου Ιππώνος και Σεραφείμ του Σαρώφ στο Τρίκορφο Φωκίδος. Στα δεξιά του Μητροπολίτη διακρίνεται ένας ιερωμένος της Μητροπόλεως το όνομα του οποίου δεν γνωρίζω αλλά τον έχω δει σε αρκετές κοινές εμφανίσεις με τον Μητροπολίτη Φωκίδος. Οι τρεις αυτοί κληρικοί έχουν κάποια ιστορία…
Αν θυμόμαστε τον Μητροπολίτη Φωκίδος Θεόκτιστο για κάτι, αυτό είναι για την ολόθερμη στήριξή του στην απόφαση του πατριάρχη Βαρθολομαίου να φυτέψει το φίδι των ουνιτίζοντων, αχειροτόνητων και καθηρημένων σχισματικών στην Ουκρανία, οι οποίοι έως τώρα σκαρφίζονται τρόπους να καταφάγουν το Σώμα της Κανονικής Εκκλησίας του Μητροπολίτη Ονουφρίου.

Τετάρτη 17 Ιουνίου 2020

Άκρως μολυσματική, αν όχι και προκλητική, η σύναξη μελών ΕΔΥ των περί τον ΕΟΔΥ μετά της Κατερίνας Σακελλαροπούλου, ενώ ο κ. Τσιόδρας και οι σὺν αυτώ φίμωσαν τούς Έλληνες, αυτοί δεν έβαλαν μάσκα… ίνα του ιού και της δυσωδίας προστατευθούν.


«Δυστυχισμένε μου λαέ, καλέ και αγαπημένε. Πάντα ευκολόπιστε και πάντα προδομένε» (Δ. Σολωμός)

    Άκρως μολυσματική, αν όχι και προκλητική, η σύναξη μελών ΕΔΥ των περί τον  ΕΟΔΥ μετά της Κατερίνας Σακελλαροπούλου, ενώ ο κ. Τσιόδρας  και οι σὺν αυτώ φίμωσαν τούς Έλληνες,  αυτοί   δεν έβαλαν μάσκα… ίνα του ιού και της δυσωδίας  προστατευθούν. 
   Κύριε Σωτήρη Τσιόδρα,  μπορεί να πείθετε ανθρώπους όχι όμως και την Αλήθεια. 
    Μπορεί τώρα  να αρέσεις ως «γλυκύς», όπως σε κολάκεψε η  Κατερίνα, αλλά πρόσεχε, μήπως δεν αρέσετε για πάντα  στην Αλήθεια. 
 σχόλια:Ιωάννης


 ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΕ ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΥΓΕΙΑΣ (ΕΔΥ)
Η ΠτΔ Κατερίνα Σακελλαροπούλου με τον Σωτήρη Τσιόδρα

Μασκα για την προστασία απο τον ιό των Γύφτων Λάρισας

17|06|2020 |


Υποδεχόμενη την επιτροπή, η κ. Σακελλαροπούλου εξέφρασε την χαρά της για την συνάντηση, ενώ, απευθυνόμενη στα μέλη της Επιτροπής
Εθνικού Οργανισμού Δημόσιας Υγείας ΕΟΔΥ για το νέο κορονοϊό, τους συνεχάρη και τους ευχαρίστησε για τον τρόπο που λειτούργησαν κατά τη διάρκεια της πανδημίας.
Όπως είπε η Πρόεδρος, «ο εκπρόσωπος της Επιτροπής, ο καθηγητής κ. Τσιόδρας, πέτυχε με τη δημόσια παρουσία του, με τον γλυκύ και άμεσο τρόπο του, να εμπνεύσει σε όλους μας αισθήματα ασφάλειας κι εμπιστοσύνης».