Κυκλοφορεί στην Ελλάδα το πρώτο παιδικό βιβλίο που προωθεί τις ομοφυλόφιλες οικογένειες!
– Οι Βούλγαροι ξεφτιλίζουν την χώρα μας: «Στην Ελλάδα θεσπίζουν μάθημα για τους gay»!
Ένα βιβλίο, το οποίο συν τοις άλλοις περιλαμβάνει και τις αποκαλούμενες από την Νέα τάξη «Οικογένειες Ουράνιο Τόξο»!…
Το βιβλίο είναι μεταφρασμένο στα ελληνικά από τον συγγραφέα παιδικών βιβλίων Αντώνη Παπαθεοδούλου, ο οποίος από το 1999 γράφει και μεταφράζει ιστορίες, τραγούδια και σενάρια για παιδιά, δέχτηκε να κάνει την μετάφραση σε αυτό το εξάμβλωμα που
θέλουν να μας παρουσιάσουν ως παιδικό βιβλίο.
Οι υπεύθυνοι της έκδοσης αυτού του βιβλίου, έκριναν ωστόσο σκόπιμο, να πρωτοπορήσουν και να προωθήσουν την ανωμαλία παραφράζοντας την λέξη «οικογένεια» και παρουσιάζοντας μας ως λογικό με την φύση (φυσιολογικό) ένα ζευγάρι λεσβιών η ομοφυλόφιλων με παιδιά, με απώτερο σκοπό να μολύνουν τις εύπλαστες ψυχές των μικρών παιδιών.
Μπορεί το σχετικό βιβλίο να κυκλοφόρησε πριν λίγες εβδομάδες, όμως κανείς δεν ασχολήθηκε στην ανάδειξη του ζητήματος. Μάλιστα κάποιοι από το αρμόδιο Υπουργείο, προωθούν την ατζέντα της ομοφυλοφιλίας, με σκοπό να χτυπήσουν τον Χριστιανισμό και το θεσμό της οικογένειας.
Μάλιστα το Υπουργείο, έστειλε εγκύκλιο για μαθησιακές δραστηριότητες στις οποίες περιλαμβάνονται «εργαστήρια, διαδραστικά παιχνίδια, θεατρικά δρώμενα, εικαστικές δραστηριότητες, προβολή ταινιών με σχετικό περιεχόμενο που πλαισιώνεται με συζήτηση ή άλλη δράση» καθώς και συζήτηση για τον σεξουαλικό προσανατολισμό και τα ανθρώπινα δικαιώματα, τα έμφυλα στερεότυπα και τις διακρίσεις με βάση το φύλο στην οικογένεια, στην εργασία και στην κοινωνία αλλά και την έμφυλη βία.
Την έντονη αντίδραση και προβληματισμό των Μητροπολιτών Πειραιώς και Φλωρίνης, προκάλεσε η θεματική εβδομάδα που θα εφαρμοστεί στους μαθητές του Γυμνασίου, ηλικίας 13-15 ετών σχετικά με τις «Έμφυλες Ταυτότητες».
Ειδικότερα ο υπουργός Παιδείας Κώστας Γαβρόγλου, με εγκύκλιο που
απέστειλε προς όλους τους καθηγητές των Γυμνασίων, ζητά να διοργανωθούν
σε κάθε σχολείο ενημερωτικές δράσεις και δραστηριότητες για τα
εξής θέματα:
1. Σωματικές αλλαγές στην εφηβεία
2. Βιολογικό και Κοινωνικό Φύλο
3. Αποδομώντας τα έμφυλα στερεότυπα
3. Ανθρώπινα δικαιώματα και δικαιώματα των γυναικών
4. Σωματικές αλλαγές στην εφηβεία
5. Φύλο
6. Σεξουαλικός Προσανατολισμός και Ανθρώπινα Δικαιώματα
7. Έμφυλα στερεότυπα και διακρίσεις με βάση το φύλο στην οικογένεια, στην εργασία και στην κοινωνία
8. Έμφυλη βία,
9. Ενδοοικογενειακή βία
10. Βία κατά των γυναικών
11. Ομοφοβία και
12. Τρανφοβία στην κοινωνία και στο σχολείο
Δεύτερη ενημερωτική δράση
Διατροφικές συνήθειες και επιλογές:
-Τρέφομαι ή διατρέφομαι
– Καταναλωτισμός και διαφήμιση
-Το οικολογικό αποτύπωμα της διατροφής
-Οικονομική κρίση και διατροφή
-Διατροφή και υγεία
-Διατροφο – εξαρτώμενες παθήσεις
-Διαταραχές διατροφής και εφηβεία
Τρίτη ενημερωτική δράση
«Πρόληψη εθισμού και εξαρτήσεων»
-Το σχολείο ως κοινότητα Κοινωνικά πρότυπα και εξαρτήσεις
-Εθισμός και εφηβική ηλικία
-Προστατευτικοί παράγοντες ενάντια στον εθισμό
-Οι συνέπειες του εθισμού
-Ο ρόλος της οικογένειας
-Το σχολείο ως κοινότητα
-Δομές ενημέρωσης υποστήριξης και συμβουλευτικής
Οι σχετικές δράσεις και εκδηλώσεις υλοποιούνται στο σύνολό τους στη διάρκεια του σχολικού ωρολογίου προγράμματος.
Σύμφωνα με την εγκύκλιο «οι εκπαιδευτικοί του σχολείου στο πλαίσιο του διδακτικού τους ωραρίου και του ωρολογίου προγράμματος κάθε τάξης οργανώνουν δραστηριότητες που απευθύνονται στους μαθητές και τις μαθήτριες του σχολείου, οι οποίες σχεδιάζονται και υλοποιούνται σύμφωνα με τα περιεχόμενα του Φακέλου Εκπαιδευτικού Υλικού που θα είναι στη διάθεση των σχολείων».
Στις μαθησιακές δραστηριότητες μπορεί να περιλαμβάνονται εργαστήρια, διαδραστικά παιχνίδια, θεατρικά δρώμενα, εικαστικές δραστηριότητες, προβολή ταινιών με σχετικό περιεχόμενο που πλαισιώνεται με συζήτηση ή άλλη δράση, σύντομα βιωματικά εργαστήρια (έως 6 διδακτικές ώρες) με στόχο την ενημέρωση και ευαισθητοποίηση των μαθητών και μαθητριών του σχολείου, συζητήσεις στην ομάδα, σύντομα σχέδια εργασίας (project) κ.ά.
Επιπλέον, μπορούν να προσκληθούν εκπρόσωποι φορέων από σχετικό Κατάλογο που έχει συγκροτήσει το ΙΕΠ για τον σκοπό αυτό προκειμένου να ενημερώσουν τους μαθητές και τις μαθήτριες του σχολείου ή να υλοποιήσουν σχετικές βιωματικές δραστηριότητες κ.λ.π.
Την ίδια στιγμή, τα βουλγαρικά ΜΜΕ ξεφτιλίζουν την χώρα μας, όπου αναφέρουν τα εξής:
Η Ένωση Φιλολόγων Ελλάδας αντέδρασε έντονα κατά του σχεδίου του ελληνικού υπουργείου Παιδείας να καταργήσει τη μελέτη του κλασικού έργου «Αντιγόνη» του Σοφοκλή από το πρόγραμμα σπουδών στα γυμνάσια και στα λύκεια της χώρας, ενώ θα εισαγάγει στην υποχρεωτική εκπαίδευση της διδασκαλίας για την ομοφυλοφιλία, τους τρανσέξουαλ κλπ. στα σχολεία, γράφει το βουλγαρικό πρακτορείο ‘Fokus’.
Η Ένωση δημοσίευσε επίσημη δήλωση, εκφράζοντας τη δυσαρέσκειά της για το προτεινόμενο πρόγραμμα. Σύμφωνα με αυτούς, ακόμη και κατά τη διάρκεια της στρατιωτικής χούντας στη χώρα δεν αποσύρθηκε το έργο του Σοφοκλή. Εξέφρασε, ακόμη, την ανησυχία της ότι θα μειωθεί η σημασία της γενοκτονίας των Ελλήνων στη Μικρά Ασία κατά τη διάρκεια της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας.
Εν τω μεταξύ, οι συζητήσεις για την εισαγωγή διδακτέας ύλης είναι ακόμη ανοιχτή, αλλά ο υπουργός Παιδείας, Κώστας Γαβρόγλου, προτίθεται να θεσπίσει την υποχρεωτική διδασκαλία για την ομοφυλοφιλία, τους τρανσέξουαλ κλπ. στα σχολεία, σημειώνει το δημοσίευμα.
Με τον έναν ή τον άλλο τρόπο, λοιπόν, οι gay βρίσκονται πάντα στην επικαιρότητα.Αν και αποτελούν ένα πολύ μικρό ποσοστό του πλανήτη μας, γύρω στο 3%, η πολύ καλή «προβολή» τους φαίνεται να φτάνει ή και να ξεπερνάει το 50%του παγκόσμιου πληθυσμού.
Βέβαια, οι άνθρωποι αυτοί θέλουν να έχουν κάθε δικαίωμα να διεκδικούν και να προασπίζονται τις προτιμήσεις τους, είτε αυτό αρέσει σε κάποιους είτε όχι. Ωστόσο η συνεχής προβολή των επιλογών και των προτιμήσεων των gay μοιάζει να είναι κατευθυνόμενη. Όπως η τοποθέτηση προϊόντων στα ράφια ενός supermarket.
Μερικές φορές αυτό το «προϊόν» επιβάλλεται εξαναγκάζοντας straight και παιδιά να το αποδεχτούν. Θα τους αφήσουμε να το επιβάλλουν;
Το βιβλίο είναι μεταφρασμένο στα ελληνικά από τον συγγραφέα παιδικών βιβλίων Αντώνη Παπαθεοδούλου, ο οποίος από το 1999 γράφει και μεταφράζει ιστορίες, τραγούδια και σενάρια για παιδιά, δέχτηκε να κάνει την μετάφραση σε αυτό το εξάμβλωμα που
θέλουν να μας παρουσιάσουν ως παιδικό βιβλίο.
Οι υπεύθυνοι της έκδοσης αυτού του βιβλίου, έκριναν ωστόσο σκόπιμο, να πρωτοπορήσουν και να προωθήσουν την ανωμαλία παραφράζοντας την λέξη «οικογένεια» και παρουσιάζοντας μας ως λογικό με την φύση (φυσιολογικό) ένα ζευγάρι λεσβιών η ομοφυλόφιλων με παιδιά, με απώτερο σκοπό να μολύνουν τις εύπλαστες ψυχές των μικρών παιδιών.
Το εικονογραφημένο βιβλίο, στην προσπάθεια του να μας παρουσιάσει τις
διάφορες μορφές οικογένειας, αναφέρει ότι: «κάποια παιδιά έχουν δύο
μαμάδες και δύο μπαμπάδες».
Το πιο μεγάλο βιβλίο για τις Οικογένειες, (σύμφωνα με την περιγραφή
του βιβλίου) εξερευνά τις διάφορες μορφές της οικογένειας σήμερα, και
γίνεται υπέροχη αφορμή για συζήτηση γύρω από ευαίσθητα θέματα, ανάμεσα
σε μικρούς και μεγάλους.Το βιβλίο κέρδισε το School Library Association Information Book Award στην κατηγορία κάτω των 7.
Δυστυχώς, το πιο δυσάρεστο είναι ότι παρατηρώ διάφορες ομάδες
και ιστοσελίδες στο διαδύκτιο να επευφημούν και να προτείνουν ως
ιδανικό το συγκεκριμένο βιβλίο. Μπορεί το σχετικό βιβλίο να κυκλοφόρησε πριν λίγες εβδομάδες, όμως κανείς δεν ασχολήθηκε στην ανάδειξη του ζητήματος. Μάλιστα κάποιοι από το αρμόδιο Υπουργείο, προωθούν την ατζέντα της ομοφυλοφιλίας, με σκοπό να χτυπήσουν τον Χριστιανισμό και το θεσμό της οικογένειας.
Μάλιστα το Υπουργείο, έστειλε εγκύκλιο για μαθησιακές δραστηριότητες στις οποίες περιλαμβάνονται «εργαστήρια, διαδραστικά παιχνίδια, θεατρικά δρώμενα, εικαστικές δραστηριότητες, προβολή ταινιών με σχετικό περιεχόμενο που πλαισιώνεται με συζήτηση ή άλλη δράση» καθώς και συζήτηση για τον σεξουαλικό προσανατολισμό και τα ανθρώπινα δικαιώματα, τα έμφυλα στερεότυπα και τις διακρίσεις με βάση το φύλο στην οικογένεια, στην εργασία και στην κοινωνία αλλά και την έμφυλη βία.
Την έντονη αντίδραση και προβληματισμό των Μητροπολιτών Πειραιώς και Φλωρίνης, προκάλεσε η θεματική εβδομάδα που θα εφαρμοστεί στους μαθητές του Γυμνασίου, ηλικίας 13-15 ετών σχετικά με τις «Έμφυλες Ταυτότητες».
1. Σωματικές αλλαγές στην εφηβεία
2. Βιολογικό και Κοινωνικό Φύλο
3. Αποδομώντας τα έμφυλα στερεότυπα
3. Ανθρώπινα δικαιώματα και δικαιώματα των γυναικών
4. Σωματικές αλλαγές στην εφηβεία
5. Φύλο
6. Σεξουαλικός Προσανατολισμός και Ανθρώπινα Δικαιώματα
7. Έμφυλα στερεότυπα και διακρίσεις με βάση το φύλο στην οικογένεια, στην εργασία και στην κοινωνία
8. Έμφυλη βία,
9. Ενδοοικογενειακή βία
10. Βία κατά των γυναικών
11. Ομοφοβία και
12. Τρανφοβία στην κοινωνία και στο σχολείο
Δεύτερη ενημερωτική δράση
Διατροφικές συνήθειες και επιλογές:
-Τρέφομαι ή διατρέφομαι
– Καταναλωτισμός και διαφήμιση
-Το οικολογικό αποτύπωμα της διατροφής
-Οικονομική κρίση και διατροφή
-Διατροφή και υγεία
-Διατροφο – εξαρτώμενες παθήσεις
-Διαταραχές διατροφής και εφηβεία
Τρίτη ενημερωτική δράση
«Πρόληψη εθισμού και εξαρτήσεων»
-Το σχολείο ως κοινότητα Κοινωνικά πρότυπα και εξαρτήσεις
-Εθισμός και εφηβική ηλικία
-Προστατευτικοί παράγοντες ενάντια στον εθισμό
-Οι συνέπειες του εθισμού
-Ο ρόλος της οικογένειας
-Το σχολείο ως κοινότητα
-Δομές ενημέρωσης υποστήριξης και συμβουλευτικής
Οι σχετικές δράσεις και εκδηλώσεις υλοποιούνται στο σύνολό τους στη διάρκεια του σχολικού ωρολογίου προγράμματος.
Σύμφωνα με την εγκύκλιο «οι εκπαιδευτικοί του σχολείου στο πλαίσιο του διδακτικού τους ωραρίου και του ωρολογίου προγράμματος κάθε τάξης οργανώνουν δραστηριότητες που απευθύνονται στους μαθητές και τις μαθήτριες του σχολείου, οι οποίες σχεδιάζονται και υλοποιούνται σύμφωνα με τα περιεχόμενα του Φακέλου Εκπαιδευτικού Υλικού που θα είναι στη διάθεση των σχολείων».
Στις μαθησιακές δραστηριότητες μπορεί να περιλαμβάνονται εργαστήρια, διαδραστικά παιχνίδια, θεατρικά δρώμενα, εικαστικές δραστηριότητες, προβολή ταινιών με σχετικό περιεχόμενο που πλαισιώνεται με συζήτηση ή άλλη δράση, σύντομα βιωματικά εργαστήρια (έως 6 διδακτικές ώρες) με στόχο την ενημέρωση και ευαισθητοποίηση των μαθητών και μαθητριών του σχολείου, συζητήσεις στην ομάδα, σύντομα σχέδια εργασίας (project) κ.ά.
Επιπλέον, μπορούν να προσκληθούν εκπρόσωποι φορέων από σχετικό Κατάλογο που έχει συγκροτήσει το ΙΕΠ για τον σκοπό αυτό προκειμένου να ενημερώσουν τους μαθητές και τις μαθήτριες του σχολείου ή να υλοποιήσουν σχετικές βιωματικές δραστηριότητες κ.λ.π.
Την ίδια στιγμή, τα βουλγαρικά ΜΜΕ ξεφτιλίζουν την χώρα μας, όπου αναφέρουν τα εξής:
Η Ένωση Φιλολόγων Ελλάδας αντέδρασε έντονα κατά του σχεδίου του ελληνικού υπουργείου Παιδείας να καταργήσει τη μελέτη του κλασικού έργου «Αντιγόνη» του Σοφοκλή από το πρόγραμμα σπουδών στα γυμνάσια και στα λύκεια της χώρας, ενώ θα εισαγάγει στην υποχρεωτική εκπαίδευση της διδασκαλίας για την ομοφυλοφιλία, τους τρανσέξουαλ κλπ. στα σχολεία, γράφει το βουλγαρικό πρακτορείο ‘Fokus’.
Η Ένωση δημοσίευσε επίσημη δήλωση, εκφράζοντας τη δυσαρέσκειά της για το προτεινόμενο πρόγραμμα. Σύμφωνα με αυτούς, ακόμη και κατά τη διάρκεια της στρατιωτικής χούντας στη χώρα δεν αποσύρθηκε το έργο του Σοφοκλή. Εξέφρασε, ακόμη, την ανησυχία της ότι θα μειωθεί η σημασία της γενοκτονίας των Ελλήνων στη Μικρά Ασία κατά τη διάρκεια της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας.
Εν τω μεταξύ, οι συζητήσεις για την εισαγωγή διδακτέας ύλης είναι ακόμη ανοιχτή, αλλά ο υπουργός Παιδείας, Κώστας Γαβρόγλου, προτίθεται να θεσπίσει την υποχρεωτική διδασκαλία για την ομοφυλοφιλία, τους τρανσέξουαλ κλπ. στα σχολεία, σημειώνει το δημοσίευμα.
Με τον έναν ή τον άλλο τρόπο, λοιπόν, οι gay βρίσκονται πάντα στην επικαιρότητα.Αν και αποτελούν ένα πολύ μικρό ποσοστό του πλανήτη μας, γύρω στο 3%, η πολύ καλή «προβολή» τους φαίνεται να φτάνει ή και να ξεπερνάει το 50%του παγκόσμιου πληθυσμού.
Βέβαια, οι άνθρωποι αυτοί θέλουν να έχουν κάθε δικαίωμα να διεκδικούν και να προασπίζονται τις προτιμήσεις τους, είτε αυτό αρέσει σε κάποιους είτε όχι. Ωστόσο η συνεχής προβολή των επιλογών και των προτιμήσεων των gay μοιάζει να είναι κατευθυνόμενη. Όπως η τοποθέτηση προϊόντων στα ράφια ενός supermarket.
Μερικές φορές αυτό το «προϊόν» επιβάλλεται εξαναγκάζοντας straight και παιδιά να το αποδεχτούν. Θα τους αφήσουμε να το επιβάλλουν;