Κυριακή 26 Φεβρουαρίου 2017

Μασόνοι στο Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, κάντε τα σπίτια σας Κρυφά Σχολειά.

Ομιλεί ο  Δημήτριος Νατσιός

%ce%b5%ce%bb%ce%bb%ce%ac%ce%b4%ce%b1-%ce%bf%cf%81%ce%b8%ce%bf%ce%b4%ce%bf%ce%be%ce%af%ce%b1
Υπάρχει όμως μια ομάδα, το βαθύ κράτος ακόμη, κρατάει από παλιά, το οποίο κάνει κουμάντο στο Υπουργείο Παιδείας. Το δε Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, πριν από τέσσερα χρόνια ο π. Γεώργιος Μεταλληνός κατήγγειλε και γράφτηκε σε πρωτοσέλιδο μιας Αθηναϊκής, πανελλαδικής σε κυκλοφορία, εφημερίδας, από τα 9 μέλη τα 5 είναι μασόνοι, και δεν το διέψευσαν ποτέ.
Τι μπορούν να κάνουν οι γονείς.
Θυμάμαι ένα κείμενο του Καργάκου σε έναν συλλογικό τόμο
για την οικογένεια έλεγε το εξής: οι γονείς και οι πατεράδες ας μην μιλάνε λέει για το ποδόσφαιρο, για τον Παναθηναϊκό και τον Ολυμπιακό στα παιδιά τους, αλλά ας μιλήσουν για το Μεσολόγγι

Να συζητήσουμε, να κλείσουμε όπως είπε ο κύριος Μαλκίδης ο Θεοφάνης τις τηλεοράσεις, τα βοθροκάναλα που διοχετεύουν ό,τι δηλητήριο υπάρχει μέσα στην Ελληνική οικογένεια και να συζητήσουμε με τα παιδιά. Να συζητούμε για σπουδαία πράγματα, να ξαναπιάσουμε το νήμα από την αρχή. Δεν χάθηκε τίποτε.
Ξέχασα να πω ότι γίνονται και άλλα δύο εγκλήματα σήμερα στο σχολείο. Πρώτον, ότι έβαλαν από την Πρώτη Δημοτικού υπολογιστές, χωρίς να υπάρχει παγκοσμίως καμία έρευνα που να τεκμηριώνει ότι πρέπει να μπουν οι υπολογιστές και ως μάθημα από την Πρώτη Δημοτικού. Δεν υπάρχει, πειραματίζονται εις βάρος των παιδιών μας. Και δεύτερον, έβαλαν από την Πρώτη Δημοτικού τα αγγλικά, ξένη γλώσσα, και αυτό παγκόσμια πρωτοτυπία. Πριν ακόμη προσλάβουν τα παιδιά τη μητρική τους γλώσσα και οικειωθούν τους χυμούς της και μάθουν πώς εργάζεται η γλώσσα μας, τα βραχυκυκλώνουν με την εκμάθηση της αγγλικής.
Τα σπίτια να γίνουν Κρυφά Σχολειά και να δώσουμε στα παιδιά το καλό βιβλίο. Πηνελόπη Δέλτα, Γαλάτεια Σουρέλη, Μυρσίνη Βιγγοπούλου, τυχαία φέρνω τώρα τρία ονόματα. Αυτοί που είναι προγραμμένοι από τα σχολικά βιβλία. Οι Μύθοι του Αισώπου, που δεν υπάρχουν. Επιτρέπεται να μην έχουμε Μύθους του Αισώπου, στο Δημοτικό τουλάχιστον, που είναι παγκόσμιο ανάγνωσμα; Και δεν υπάρχει καλύτερος τρόπος να διδάξεις τα παιδιά, με το μύθο. Μύθος εστί λόγος ψευδής εικονίζων την αλήθεια. Αυτό έκανε ο Αίσωπος, περνούσε τα μηνύματα με πολύ ευχάριστο τρόπο.
Ρωτήστε τα παιδιά σας, τα εγγόνια σας, κάντε ένα πείραμα σήμερα: πες μου παιδί μου αν θυμάσαι από τα περσινά βιβλία Γλώσσας ΕΝΑ κείμενο. Που να του έμεινε στη μνήμη. Κάντε το αυτό το πείραμα. Τίποτα. Γιατί; Δεν φταίνε τα παιδιά. Όταν τα μήλα είναι ξινά δεν φταίνε τα μήλα φταίνε οι μηλιές, Άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός. Γίνετε κι εσείς οι γονείς, και οι δάσκαλοι βάζω εγώ, καλές μηλιές για να είναι και τα μήλα, τα παιδιά σας, γλυκά. 

Το σπίτι επαναλαμβάνω, Κρυφό Σχολειό, και οι τάξεις, όσοι δάσκαλοι έχουμε αναφορά στην Πίστη και στην Πατρίδα. Εγώ δεν τα διδάσκω τα βιβλία, κάνω δικά μου κείμενα και δεν νομίζω να κατηγορηθώ από κανέναν αν διδάσκω στη θέση των συνταγών μαγειρικής τον Ελύτη, τον Βρεττάκο, τον Καβάφη και τους μεγάλους λογοτέχνες μας. Κάποιοι άλλοι να μην κοιμούνται ήσυχοι, που βάλανε την παιδεραστία μέσα στα σχολικά βιβλία. Αυτοί θα εκτεθούν στο τέλος, όταν φύγει αυτό το ψευτορωμαίικο και έρθει το πραγματικό ρωμαίικο.

***