Τετάρτη 15 Δεκεμβρίου 2021

Νεκτάριος Δαπέργολας: (Ὁμιλία) Ἀντίσταση ἀπέναντι στὸ νεοναζιστικό καθεστώς καὶ ἐμψύχωση ὅσων διώκονται!

Ο Λαός βροντοφώναξε στις μεγάλες συγκεντρώσεις όλων των  πόλεων:  

Πάρτε πίσω τις Αναστολές εργασίας των υγειονομικών.

Κάτω η Χούντα!.

 Η Τρομοκρατία της υποχρεωτικότητας δεν θα περάσει!



Ἀρκετός κόσμος προχτές στήν Κομοτηνή στή συγκέντρωση γιά τά μπόλια καί τήν ὑποχρεωτικότητα, παρά τη σφοδρή κακοκαιρία πού ἕως καί τήν τελευταία στιγμή περισσότερο ἔδειχνε ματαίωση (καί βεβαίως ἀπέτρεψε πολλούς ἀπό τό νά ξεκινήσουν, κυρίως ἀπό τίς γειτονικές πόλεις).

Τελικά βρέθηκε ἕνας στεγασμένος χῶρος (ἡ μεγάλη πυλωτή τῆς παλαιᾶς Νομαρχίας) καί τά εἴπαμε, ἔστω καί μέ τηλεβόες.

Ἡ συγκέντρωση βεβαίως εἶχε πολύ «ψωμί» καί ἔβγαλε (ἤ μᾶλλον ἐπιβεβαίωσε) καί διάφορους…λαγούς, γιά τούς ὁποίους πάντως θά μιλήσουμε ἐκτενέστερα σέ κάποια ἐπόμενη ἀνάρτηση.

Ἐδῶ πρός τό παρόν παραθέτω τό βίντεο μέ τή δική μου ὁμιλία.

Μέ τή διευκρίνιση ἀπλῶς ὅτι τό νόημα αὐτῶν τῶν συγκεντρώσεων (στόν βαθμό τουλάχιστον πού ἐγώ προσωπικά ἀντιλαμβάνομαι τή σημασία τους, καθώς καί τή δική μου θέση μέσα σ’ αὐτές) εἶναι βασικά ἡ ἀποτύπωση ἀντίστασης ἀπέναντι στο νεοναζιστικό καθεστώς καί ἐπί πλέον βεβαίως ἡ ἐμψύχωση ὅσων διώκονται καί ἡ εὐρύτερη ἀλληλοστήριξη ὅσων ἔχουμε ἐπιλέξει νά πάρουμε αὐτόν τόν δύσβατο δρόμο.

Πάντως σίγουρα δέν εἶναι τό θόλωμα τῶν νερῶν, ἡ διασπορά ἀμφιβολιῶν καί σύγχυσης, καθώς καί ἡ διά τῆς πλαγίας νομιμοποίηση θέσεων πού συνήθως ὑπογείως (ἐνίοτε δέ καί προφανῶς) ἐρωτοτροποῦν μέ τό πανδημικό καθεστωτικό ἀφήγημα.

Ἐμεῖς πάντως συνεχίζουμε τόν ἀγώνα ἀπαρέγκλιτα καί ἀνένδοτα, χωρίς «ἥξεις-ἀφήξεις» καί περίεργες συμβιβαστικές διγλωσσίες. Ὅσο γιά κείνη τήν ἄτιμη τήν κορωνο-κρησάρα, ἐξακολουθεῖ πάντοτε νά εἶναι ἐξαιρετικά χρήσιμη…


FB

youtube.com
«Πᾶνος»



 σχόλια:


Χρήστος13 Δεκεμβρίου 2021 - 11:37 μ.μ.

Ευλογημένε Νεκτάριε χαίρομαι και θαυμάζω το αγωνιστικό σου φρόνημα.

Στα Σόδομα και Γόμορρα δυστυχώς δεν βρέθηκαν ούτε 10 ευλαβής.
Στην βασιλεύουσα την Κωνσταντινούπολη δυστυχώς δεν βρέθηκαν ούτε 5 Ορθόδοξοι Χριστιανοί σύμφωνα με το όραμα που είδε ο Μωάμεθ με την παλάμη.

Στην Πατρίδα μας Δόξα τω Θεώ σίγουρα θα υπάρχουν πάνω από 10 πραγματικοί Ορθόδοξοι Χριστιανοί, για αυτό και ο Κύριος μας Ιησούς Χριστός μακροθυμεί και δεν μας τιμωρεί ακόμα.

Όπως λες στο βίντεο:
Όσο εμείς δεν ομολογούμε και δεν αντιδρούμε αυτοί θα κάνουν χειρότερα μας λέει ο Άγιος Παΐσιος.

Και όταν οι άρχοντες σε έναν λαό είναι βλάσφημοι και ο λαός δεν αντιδράει, τότε γίνεται συνένοχος, και τότε η τιμωρία του Θεού δεν έρχεται μόνο στους άρχοντες αλλά σε όλο τον λαό.

Δυστυχώς σήμερα οι Ιεράρχες έχουν γίνει οι ασεβέστεροι όλων.
Τους ακούμε να λένε χίλιες δύο αρλούμπες και μόνο μία λέξη δεν βγαίνει από το στόμα τους ΜΕΤΆΝΟΙΑ.

Η Νινευή σώθηκε από την καταστροφή μόνο με την μετάνοια την έμπρακτη.

Εμείς περιμένουμε να σωθούμε από το κακό που μας βρήκε με το διαβόλιο όπως το αποκαλεί ο πατήρ Σάββας Αγιορείτης.
Και όχι με την μετάνοια για να ζητήσουμε το έλεος του Θεού.

Δυστυχώς σήμερα η αμαρτία βγήκε από τα υπόγεια και ξεχύθηκε στους δρόμους.
Σήμερα όχι μόνο δεν υπάρχει μετάνοια, αλλά υπάρχει πρόκληση και διαστροφή.
Για αυτό τα πράγματα θα χειροτερεύουν όλο και περισσότερο.
Όταν βλέπουμε την Εικόνα της Παναγίας μας να δακρύζει για μήνες και δεν συγκινούμαστε αλίμονό μας σε τι μας περιμένει.
Θα γράψω κάτι ακόμα μέσα από τον Μακαριστό πατέρα Αθανάσιο Μυτιληναίο.Απάντηση



Χρήστος14 Δεκεμβρίου 2021 - 12:20 π.μ.

Παίρνοντας αφορμή από το Μακαριστό πατέρα Αθανάσιου Μυτιληναίου θα αντιγράψω αποσπάσματα από άλλο άρθρο:

ΙΕΡΟΥΣΑΛΗΜ, ΙΕΡΟΥΣΑΛΗΜ, Η ΑΠΟΚΤΕΝΝΟΥΣΑ ΤΟΥΣ ΠΡΟΦΗΤΑΣ ΚΑΙ ΛΙΘΟΒΟΛΟΥΣΑ ΤΟΥΣ ΑΠΕΣΤΑΛΜΕΝΟΥΣ…» (Ματθ. κγ´, 37-38)

Θλίψιν καί ἀγανάκτησιν προξενεῖ εἰς τήν ψυχήν ὁ λόγος τοῦ Κυρίου ἡμῶν Ἰησοῦ Χριστοῦ ὁ ὁποῖος ἀπευθύνεται εἰς τήν Ἱερουσαλήμ, δηλαδή εἰς τούς κατοίκους τῆς προφητοκτόνου πόλεως. Ἐάν ὅμως ἐξετάσωμε καί δοῦμε γιά ποῖον λόγον ἐλέχθη ἡ φρᾶσις αὐτή, θά διαπιστώσωμε ὅτι κατά τό μᾶλλον ἤ ἧττον τό ἴδιο ἰσχύει καί γιά ἐμᾶς σήμερα.

Καί τοῦτο διότι ἡ καρδιά τοῦ Θεανθρώπου ξεχείλιζε ἀπό ἀγάπη καί στοργή γιά ὅλους τούς ἀνθρώπους. Αὐτός εἶναι καί ὁ λόγος γιά τόν ὁποῖο ὁ Χριστός παρομοιάζει τόν ἑαυτόν Του μέ ὄρνιθα «ποσάκις ἠθέλησα ἐπισυναγεῖν τά τέκνα σου ὅν τρόπον σου ἐπισυνάγει ὄρνις» (Ματθ. κγ´, 37). Ἡ ὄρνις εἶναι πολύ θερμή καί στοργική πρός τά μικρά της.

Μελετῶντας κανείς τήν ἱστορία τοῦ Ἰσραήλ μέσα ἀπό τίς σελίδες τῆς Βίβλου, θαυμάζει τήν ἀγάπη τοῦ Θεοῦ ἀφ᾽ ἑνός, καί ἀφ᾽ ἑτέρου μένει ἔκπληκτος γιά τήν περιφρόνησι αὐτῆς τῆς Θείας προστασίας ἡ ὁποία κατήντησε τελικῶς παραφροσύνη. Γι᾽ αὐτό καί ἐπειδή οἱ ἴδιοι οἱ ἀγνώμονες Ἰουδαῖοι δέν Τόν θέλησαν, ὁ Χριστός ἀπέσυρε τήν εὔνοιά Του καί τούς ἐγκατέλειψε εἰς τίς ἄγριες διαθέσεις τῶν ἐχθρῶν των. Οἱ Ρωμαῖοι μέ τίς "σιδερένιες" τους λεγεῶνες πίπτουν ἐπάνω εἰς αὐτούς ὡς γῦπες καί κόρακες καί τούς κατασπαράσσουν. Ἡ ἱστορία περιγράφει μέ τά μελανώτερα τῶν χρωμάτων τά γεγονότα τά ὁποῖα συνέβησαν εἰς τήν Ἱερουσαλήμ κατά τό 70 μ.Χ.

Ἀλλά, εἴπαμε εἰς τήν ἀρχή, ὅτι τά λόγια αὐτά «Ἱερουσαλήμ, Ἱερουσαλήμ, ἡ ἀποκτέννουσα τούς προφήτας καί λιθοβολοῦσα τούς ἀπεσταλμένους...» (Ματθ. κγ´, 37-38), ἐάν ἀναλυθοῦν βαθύτερα, δείχνουν πώς ἔχουν νά κάνουν καί μέ τό ἰδικό μας ἔθνος, τό Ἑλληνικόν, ἀφοῦ κι ἐμεῖς δεχώμεθα, ὅπως καί ὁ παλαιός Ἰσραήλ, τήν Χάριν καί τήν εὐλογίαν τοῦ Θεοῦ, ὄχι ἁπλῶς δαψιλῶς, ἀλλά κατά κυριολεξίαν σκανδαλωδῶς.

Φαίνεται πώς ἄρχοντες καί ἀρχόμενοι ἔχομε ἐξαλείψει ἀπό τήν συνείδησίν μας πώς ὑφίστανται καί ἐνεργοῦν καί οἱ «πνευματικοί νόμοι». Φαίνεται πώς κλῆρος καί λαός βαυκαλιζόμεθα θεωροῦντες ὅτι ἡ ἀνοχή τοῦ Θεοῦ πάντοτε θά συγκρατῇ τήν δικαιοσύνην Του. Φαίνεται πώς ἔχομε κι ἐμεῖς ἐν πολλοῖς καλλιεργήσει τήν νοοτροπία τῶν Ἑβραίων, οἱ ὁποῖοι ἔλεγαν «Πατέρα ἔχομεν τόν Ἀβραάμ» γιά νά λάβουν τήν ἀπάντησι ἀπό τόν ἴδιο τόν Κύριο, ὅτι «Δύναται ὁ Θεός ἐκ τῶν λίθων τούτων ἐγεῖραι τέκνα τῷ Ἀβραάμ» (Λουκ. γ', 8), μήπως καί ἀφυπνισθοῦν ἀπό τήν πνευματική τους ραστώνη καί ἀναισθησία.
Απάντηση



Χρήστος14 Δεκεμβρίου 2021 - 12:36 π.μ.

Ὅσον ἀφορᾶ δέ εἰς ὅσα συνέβησαν ἐπ᾽ ἐσχάτων μεταξύ τοῦ Πατριάρχου καί τοῦ αἱρεσιάρχου Πάπα (ὅπου καί ἐδῶ ἐπεκράτησε «ἄκρα τοῦ τάφου σιωπή» ἀπό κλῆρο καί λαό), ἄς ἀναφωνήσωμεν περιπαθῶς:

Ἱερουσαλήμ, Ἱερουσαλήμ, εἰς τά ἐδάφη ὅπου ἐπάτησαν οἱ πόδες τοῦ Θεανθρώπου πῶς ἀνέχθηκες συμπροσευχές καί παραβιάσεις τῶν Ἱερῶν Κανόνων τῆς ᾽Εκκλησίας Του, πού ἐτραυμάτισαν τό Σῶμα Του;

Ἱερουσαλήμ, Ἱερουσαλήμ, εἰς τόν κῆπον τῆς ἀγωνίας τοῦ Χριστοῦ, ὅπου ἐστάλαξε ὡσεί θρόμβοι αἵματος ὁ ἱδρώς Του, πῶς ἐδέχθης ἀβαρίες καί συγκαταβάσεις εἰς θέματα Πίστεως, προσυπέγραψες καί ἠνέχθης «Θεοφιλῶς» τό «καϊαφικόν συνέδριον»;

Ὦ, Ἱερουσαλήμ, ἐξέπεσας διά τῶν ποιμένων σου μέ ἀποτέλεσμα οἱ πολιτικές, κοσμικές καί ὑποχθόνιες τώρα κατευθύνσεις νά καθορίζουν εἰς τά γεωγραφικά σου ὅρια τήν ἐκκλησιαστικήν γραμμήν τῶν παλαιφάτων Πατριαρχείων;

Ὦ, Ἱερουσαλήμ, ὅπου ὁ Χριστός «… πρὸ αἰώνων εἰργάσατο σωτηρίαν ἐν μέσῳ τῆς γῆς» (Ψαλμ. ογ´, 12), τώρα παροργίζεις τήν ἀνοχήν καί δικαιοσύνην Του καί ἡ Χάρις Του θέλεις νά μεταβληθῇ εἰς «… πῦρ καταναλῖσκον»; (Ἑβρ. ιβ´, 29).

Ἀναπαύονται οἱ ποιμένες σου εἰς τό νά ἐρημώσουν τά Ἱερά θυσιαστήρια καί νά ἀδειάσουν τά Ὀρθόδοξα προσκυνήματα; Θέλεις νά ἐκπληρωθῇ, γιά εἰσέτι μία φορά, ἡ προφητεία Του «ἰδού ἀφίεται ὑμῖν ὁ οἶκος ὑμῶν ἔρημος»; (Ματθ. κγ´, 38).

῏Ω, ποιμένες καί λαέ Του περιούσιε, καθεύδετε καί ὑπνώττετε; Λέγει τό Πνεῦμα τό Ἅγιον διά τοῦ Ἀποστόλου «νήψατε, γρηγορήσατε...» (Α´ Πέτρου ε´, 8). Ἀφυπνισθῆτε λοιπόν διότι ὁσονούπω «... ἔρχεται ἡ ὀργή τοῦ Θεοῦ ἐπί τούς υἱούς τῆς ἀπειθείας» (Ἐφεσ. ε´, 6).

Καί νῦν ἄς ἀπορήσωμε καί ἄς διερωτηθοῦμε:

ἐάν παρευρίσκετο ἐκεῖ ὁ ἴδιος ὁ Ἀπόστολος Πέτρος, τοῦ ὁποίου ὁ Πάπας καυχᾶται πώς εἶναι διάδοχος, θά ἔμενεν ἄραγε ἀπαθής, ἤ θά ἀπέσπα ἐκ τῆς θήκης, ὄχι ἁπλῆν μάχαιραν, ἀλλά δίστομον ρομφαίαν;

Θά ἔμενεν ἀπαθής, ἤ, ὡς ἄλλος Προφήτης Ἠλίας, ζηλωτής καί πυρφόρος, θά ''ἐτακτοποιοῦσε'', ὅπως τούς ἁρμόζει, τούς ἱερεῖς καί ἀρχιερεῖς τῆς αἰσχύνης;
Θά ἔστεκε ἄραγε ἀπαθής ὁ Ἀπόστολος Πέτρος θεωρῶν τά αἱρετικά καί οἰκουμενιστικά θέατρα τοῦ παραλόγου;
Μήπως θά ἐπανελάμβανε καί πάλιν, ὡς ἕτερος δίκαιος Φινεές, τήν πρᾶξιν ἐκείνου ἡ ὁποία ἐλογίσθη ὡς δικαιοσύνη ἐνώπιον τοῦ Θεοῦ;

Καί ἀπηύθυνε τούς λόγους αὐτούς ὁ Χριστός, εἰς τούς μέν ἄρχοντας διότι σατανικῶς ἐπέβαλλαν, εἰς τούς δέ ἀρχομένους διότι ἀνοήτως καί ἄνευ ἀντιδράσεως ἀνέχονταν.

ΚΑΙ ΘΑ ΜΕΊΝΩ ΣΕ ΑΥΤΌ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΊΟ:
εἰς τούς δέ ἀρχομένους διότι ἀνοήτως καί ἄνευ ἀντιδράσεως ἀνέχονταν.

ΚΑΙ ΌΠΩΣ ΛΈΕΙ ΕΥΛΟΓΗΜΈΝΕ ΝΕΚΤΆΡΙΕ ΚΑΙ Ο ΆΓΙΟΣ ΙΩΆΝΝΗΣ Ο ΧΡΥΣΌΣΤΟΜΟΣ:
Δεν πραγματοποιούνται όσα εξαρτώνται από τον Θεό, αν δεν προηγηθούν όσα εξαρτώνται από τους ανθρώπους.

Για αυτό συνέχισε τον καλόν αγώνα..




Απάντηση



Χρήστος14 Δεκεμβρίου 2021 - 12:55 π.μ.

Και όπως προανέφερα για την Εικόνα της Παναγίας που δακρύζει αυτό σημαίνει ότι σταμάτησε πλέον η ανοχή του Κυρίου μας και έρχεται τώρα η δίκαια τιμωρία μας.
Κλαίει η Μητέρα Παναγία μας για όσα πρόκειται να μας συμβούν αλλά δυστυχώς εμείς μένουμε ασυγκίνητοι.

Οι Εβραίοι όχι μόνο δεν δεχόταν αυτά που τους έλεγαν οι Προφήτες αλλά τους θανατώναν κιόλας.
Και δεχόντουσαν αυτά που τους έλεγαν οι ψευδοπροφήτες που τους χαϊδεύαν τα αυτιά.
Το αποτέλεσμα ήταν να σέρνονται αλυσοδεμένοι αιχμάλωτοι στην Βαβυλώνα και να περνούν τα πάνδεινα.

Δυστυχώς τα ίδια θα συμβούν και σε μας. Δια την αμετανοησία μας.

Τα αποσπάσματα τα ανέβασα από το ιστολόγιο της Ιεράς Μονής Παντοκράτορος Μελισσοχωρίου.

Το Σάββατο εκοιμήθη ο Ηγούμενος Γέροντας Κύριλλος.
Καλό παράδεισο να έχει και να πρεσβεύει υπέρ ημών.

Έχω την ευλογία να εκκλησιάζομαι σε αυτό το Μοναστήρι.

Και ολόκληρο το άρθρο

https://www.impantokratoros.gr/80C1B8CD.el.aspx

Απάντηση



Χρήστος14 Δεκεμβρίου 2021 - 1:38 π.μ.

Θα γράψω κάτι ακόμα στην αγάπη σας.

Ζητούμε στις προσευχές μας από τον Κύριον μας Ιησού Χριστό να μας δίνει υγεία εφημερία και όλα τα αγαθά, δεν ζητούμε όμως το σημαντικότερο και σπουδαιότερο.
Να μας δίνει φώτιση και την Βασιλεία των Ουρανών.

Ζητεῖτε πρῶτον τήν βασιλείαν τοῦ Θεοῦ καί τήν δικαιοσύνην αὐτοῦ καί ταῦτα πάντα –δέν ἐξαιρεῖται τίποτε– καί ταῦτα πάντα προστεθήσεται ὑμῖν.

Ὁ Θεός παρέδωκε τόν ἴδιο τόν ἑαυτό του εἰς θάνατον.
Ἔδωσε τόν ἑαυτό του καί τόν ἔδωσε ὁλοκληρωτικά· ὅπως λέει ὁ ἀπόστολος Παῦλος, ἐγένετο ὑπήκοος μέχρι θανάτου, θανάτου δέ σταυροῦ.

Ἄν ἐπιτρέπεται νά πῶ· Εἶσαι ἄρρωστος καί βογγᾶς. Πόσο ὡραῖα εἶναι καί στή δυσκολότερη περίπτωση πού μπορεῖ νά ρθεῖ ὁ πόνος, καί τότε πού ἡ ὅλη ἀσθένεια φωλιάζει μέσα σου κατά τέτοιο τρόπο πού σέ ἐξουδενώνει, ἐσύ νά τό πάρεις αὐτό ὄχι μέ τήν ἔννοια, «ἄχ, Κύριε μου, ἔλα νά μέ θεραπεύσεις, πονῶ πολύ, δέν ἀντέχω ἄλλο»,
ἀλλά ἀκριβῶς μέσα ἀπ᾿ αὐτό τόν πόνο, μέσα ἀπ᾿ αὐτό τό μακελειό, μέσα ἀπ᾿ αὐτή τή διάλυση, ἄν ἐπιτρέπεται νά ποῦμε, πού γίνεται κανείς φύλλο καί φτερό, μέσα ἀπ᾿ αὐτή τήν ἐξουθένωση, ἐσύ νά μείνεις πιστός στόν Χριστό καί μέσα ἀπό κεῖ νά βρεῖς ἀληθινά τόν Χριστό.
Νά σκεφτεῖς ὅτι παρών εἶναι ὁ Χριστός, ὅτι τό ξέρει καί τό ἐπιτρέπει αὐτό ὁ Χριστός.
Τό μέλημά μας, ἐκεῖνο πού θέλει ὁ Χριστός δέν εἶναι νά τοῦ ζητήσουμε τή θεραπεία. Αὐτός πού ἐπέτρεψε νά ρθεῖ ἡ ἀρρώστια, αὐτός ξέρει πότε θά τήν πάρει.

Ἐκεῖνο πού θέλει εἶναι μέσα ἀπό κεῖ νά μάθεις αὐτό τό μάθημα πού δέν τό κατάλαβες ποτέ, δέν τό ᾿μαθες ποτέ: ζητεῖτε πρῶτον τήν βασιλείαν τοῦ Θεοῦ καί τήν δικαιοσύνην αὐτοῦ καί ταῦτα πάντα προστεθήσεται ὑμῖν.