Παρασκευή 31 Δεκεμβρίου 2021

Σεβ. Ἐδέσσης: «Δὲν ἔγιναν οἱ ἀμβλώσεις μὲ σκοπὸ νὰ μολύνουν τοὺς ἀνθρώπους»

 

Ἀπογοητευτικὴ, νομίζομεν, εἶναι ἡ θέσις τοῦ Σεβ. Ἐδέσσης σχετικῶς μὲ τὸ ζήτημα τῆς σχέσεως ἐκτρώσεων καὶ ἐμβολίων. Ὡς διαπιστώνει κανεὶς οὔτε ὀρθῶς ἐνημερωμένος εἶναι διὰ τὸ συγκεκριμένον ζήτημα οὔτε ὅμως καὶ θεολογικῶς τοποθετεῖται σωστά. Πλέον δυσάρεστον εἶναι ὅτι δὲν ἀντιλαμβάνεται οὔτε ὅτι τὸ θέμα εἶναι κατ’ ἐξοχὴν ζήτημα πολιτικῶν ἀποφάσεων καὶ ὄχι ἰατρικῶν οὔτε συλλαμβάνει τὴν ἀνθρωπιστικὴν πλευράν, ὅταν ἡ ἀπουσία 7.000 ὑγειονομικῶν ἀπὸ τὰ νοσοκομεῖα ἔχει ὁδηγήσει εἰς θανάτους. Παραθέτομεν ἀπομαγνητοφώνησιν συνεντεύξεως ὡς αὐτὴ ἀνηρτήθη εἰς τὸ κανάλι «Ἀπαρχὴ» τοῦ φορέως «youtube» τῆς 2ας Νοεμβρίου 2021 μὲ τίτλον «Ἡ μεταφυσικοποίση τῆς ἰατρικῆς»:

«…Ἡ πανδημία εἶναι γεγονός. Σὲ ἐκεῖνο ποὺ διαφωνῶ ἐγὼ εἶναι ὅτι πολλοὶ δίνουν στὴν πανδημία θρησκευτικὸ χαρακτήρα πρᾶγμα ποὺ εἶναι ἀπαράδεκτο. Ἕνα γεγονὸς ποὺ ἀνήκει στὸ γιατρὸ προσ­παθοῦν νὰ τὸ οἰκειοποιηθοῦν μερικοὶ καὶ νὰ τοῦ δώσουν μεταφυσικὸ χαρακτήρα, ὅτι εἶναι τὸ 666, ὅτι τρῶμε ἀνθρώπινες σάρκες καὶ εἴμαστε καννίβαλοι. Ὅπως μᾶς εἶπε ἕνας: ὅποιος κάνει τὸ ἐμβόλιο θὰ πάει στὴν κόλαση. Αὐτὰ δὲν τὰ παραδέχομαι, τὸ ‘χω πεῖ καὶ δημόσια. Παραδέχομαι ὅτι ὑπάρχει πανδημία. Εἶναι μία νόσος, ἡ ὁποία εἴτε εἶναι ἀπὸ τὴν κακουργία τοῦ διαβόλου εἴτε ἔχει ἐπικρατήσει ἀπὸ τὴν ἐπιπολαιότητα τῶν ἀνθρώπων. Μπορεῖ νὰ εἶναι καὶ ἰὸς ὁ ὁποῖος καλλιεργήθηκε σὲ ἐργαστήρια. Δὲν τὰ ξέρει κανεὶς αὐτά. Αὐτὸ δὲν τὸ ἀποκλείω. Μὲ κανένα λόγο ὅμως δὲν τὸ πιστεύω ὅτι ἔχει σχέση μὲ τὴν ἄλλη ζωή. Μὲ τὴν ἄλλη ζωὴ ἔχει σχέση πῶς θὰ ἀντιμετωπίσεις τὴν ἀσθένεια, ἂν ἔχεις ὑπομονή, ἂν ἔχεις πίστη πρὸς τὸν Θεό, ἂν δὲν γογγύζεις. Αὐτὰ εἶναι πνευματικὰ θέματα, ἀλλὰ τὸ νὰ πεῖς ὅτι ἔκανες τὸ ἐμβόλιο ἄρα εἶσαι ἔνοχος ἐνώπιον τοῦ Θεοῦ, ἐπειδὴ αὐτὸ ἔχει ἀνθρώπινα ἔμβρυα. Αὐτὰ δὲν τὸ παραδέχομαι, διότι, γιὰ νὰ πεῖς ὅτι εἶσαι ὑπόλογος γιὰ ἀνθρώπινες σάρκες καὶ ὅτι τρῶς ἀνθρώπινες σάρκες πρέπει νὰ τὸ θέλεις καὶ ἐσύ. Ἡ ἁμαρτία καὶ ἡ χάρις τοῦ Θεοῦ προϋποθέτει νὰ θέλεις καὶ ἐσύ. Πῶς λέει ὁ Ἅγιος Γρηγόριος ὁ Νύσσης στοὺς μακαρισμούς; «οὐδὲν τῶν ἀπροαιρέτων μακαριστόν», δηλ. γιὰ νὰ σὲ μακαρίσει ὁ Θεὸς πρέπει νὰ βάλεις τὴν προαίρεσή σου καὶ νὰ σὲ κατακρίνει πάλι γιὰ τὴν προαίρεσή σου. Ἐδῶ δὲν ἔχουμε προαίρεση ὅτι ἔγιναν οἱ ἀμβλώσεις μὲ σκοπὸ νὰ μολύνουν τοὺς ἀνθρώπους. Αὐτὰ ὅπως τὸ ἐξήγησαν καὶ οἱ γιατροί, ἐγὼ δὲν εἶμαι γιατρός, αὐτὰ ἦταν στὶς δοκιμές. Μετὰ ὅταν ἐξαπέλυσαν τὰ ἐμβόλια εἶναι χημικὲς ἑνώσεις ἀντίστοιχες μὲ ἐκεῖνες ποὺ ἔκαναν στὰ πειράματα. Αὐτὰ ἐκεῖνοι τὰ ξέρουν. Αὐτὸ εἶναι τὸ ἕνα ὅτι δὲν πιστεύω ὅτι ἔχει χαρακτήρα θρησκευτικό. Θρησκευτικὸ χαρακτήρα ἔ­χει, ὅταν ὑποστεῖς τὴ νόσο καὶ βρίζεις τὸ Θεὸ καὶ κάνεις δύσκολη τὴ ζωὴ τῶν ἀνθρώπων.

Μετὰ τὸ δεύτερον τὸ ὁποῖο θέλω νὰ πῶ εἶναι ὅτι ἐμεῖς δὲν πρέπει νὰ ἀποτρέπουμε κανένα, ὅταν θέλει νὰ κάνει τὸ ἐμβόλιο ἢ ἂν δὲν θέλει νὰ τὸ κάνει. Νὰ ἐπιλέξει αὐτὸς εἶναι στὴν προαίρεσή του ἢ νὰ τὸ κάνει ἢ νὰ μὴ τὸ κάνει. Βρές τε ἕνα γιατρὸ τὴν ἐμπιστοσύνης σας ποὺ νὰ εἶναι κατηρτισμένος νὰ σᾶς βοηθήσει νὰ δεῖτε τί ταιριάζει σὲ ἐσᾶς. Δὲν θὰ ἤθελα νὰ βγάλω ἕνα ἔγγραφο καὶ νὰ λέω: μὴ κάνετε τὸ ἐμβόλιο, γιατί θὰ πάτε στὴν κόλαση, ὅπως τὸ κάνουν πολλοὶ πνευματικοί. Ἢ μὴ κάνετε τὸ ἐμβόλιο, γιατί ἔχει ἔμβρυα ἀνθρώπων.

Ἐκεῖνο ποὺ μὲ προβληματίζει πάρα πολὺ εἶναι οἱ παρενέργειες τοῦ ἐμβολίου, οἱ ὁποῖες εἶναι πάρα πολὺ φοβερὲς καὶ δὲν εἶναι γνωστὲς στὸν κόσμο. Ἔχω περιπτώσεις ἐδῶ, ὁ ἄνθρωπος ἔκανε τὸ ἐμβόλιο καὶ παρέλυσαν τὰ ἄκρα του ἀπὸ κάτω γιὰ δύο μῆνες. Ἡ ἀδελφή μου ἔκανε τὸ ἐμβόλιο καὶ μετὰ ἀπὸ δέκα μέρες ποὺ βγῆκε ἀπὸ τὸ νοσοκομεῖο δὲν μπόρεσε νὰ περπατήσει καὶ μὲ ἀλλεπάλληλα ἐγκεφαλικὰ πέθανε. Αὐτὰ τὰ ἔχω δεῖ ὁ ἴδιος, ὅτι οἱ παρενέργειες εἶναι πάρα πολλές, ὅπως εἶναι οἱ παρενέργειες σὲ κάθε ἐμβόλιο. Καὶ ἀσπιρίνη ἂν πάρεις κάποια φορὰ καὶ τὸ στομάχι δὲν εἶναι πολὺ καλὸ, μπορεῖ νὰ πάθεις διάτρηση. Ἔχει παρενέργειες ὅπως ὅλα τὰ φάρμακα. Δὲν γνωρίζουμε ποιὲς εἶναι αὐτὲς οἱ παρενέργειες, ἐπειδὴ εἶναι πρωτοφανὴς ἡ ἀρρώστια, ὁ ἰός, ὁ φονευτὴς ἰός. Ἔφερε πολλοὺς ἀνθρώπους στὸ θάνατο. Ὁ καθένας ἂς κάνει τὴν προσευχή του, ἂς πάει στὸν πνευματικό του, ἂς συμβουλευθεῖ ἕνα γιατρὸ καὶ ἂς πράξει ὅ,τι εἶναι καλύτερο γιὰ τὸν ἑαυτό του.

Ἔχει χαθεῖ ἡ ἑνότητα καὶ πολὺ φοβᾶμαι ὅτι προϊόντος τοῦ χρόνου θὰ γίνει χειρότερη ἡ κατάσταση…».

Τὴν 18ην Νοεμβρίου 2021 τὸ Γραφεῖον Τύπου τῆς Ἱ. Μ. Ἐ­δέσσης προέβη εἰς διάψευσιν:

«Σὲ πρόσφατη προφορικὴ συνέντευξή του ὁ Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Ἐδέσσης Πέλλης καὶ Ἀλμωπίας κ. Ἰωὴλ ἐν τῇ ρύμῃ τοῦ λόγου ἀναφερόμενος σὲ πρόσωπο τοῦ στενοῦ συγγενικοῦ του περιβάλλοντος (τῆς ἀδελφῆς του), ποὺ νόσησε καὶ κατέληξε ἀπὸ τὶς παρενέργειες τοῦ κορωνοϊοῦ, χρησιμοποίησε ἐκ παραδρομῆς τὴν λέξη «ἐμβόλιο». Αὐτὴ ἡ διατύπωση ἄφησε νὰ ἐννοηθεῖ, ὅτι αἰτία θανάτου ἦταν οἱ παρενέργειες τοῦ ἐμβολίου. Διαδόθηκε μάλιστα καὶ στὸ διαδίκτυο. Συν­επῶς διευκρινίζουμε:

1. Τὸ ἐν λόγω πρόσωπο οὐδέποτε ἔκανε ἐμβόλιο γιὰ τὸν κορωνοϊό. Νόσησε τὸν Νοέμβριο τοῦ 2020 ἀπὸ τὸν κορωνοϊὸ καὶ μετὰ τὴν ἔξοδο ἀπὸ τὸ νοσοκομεῖο ὁ θάνατός του ἐπῆλθε ἀπὸ τὶς συνέπειες – παρενέργειες τῆς νόσου (παράλυση κάτω ἄκρων καὶ ἀλλεπάλληλες θρομβώσεις) μερικοὺς μῆνες μετά. Ὅπως δυστυχῶς συνέβη καὶ σὲ πολλοὺς ἄλλους νοσήσαντες.

2. Πάγια θέση τοῦ Σεβασμιωτάτου, τὴν ὁποία ἐπαναλαμβάνει συνεχῶς ἀπὸ τὴν ἔναρξη τῆς δυνατότητος προληπτικοῦ ἐμβολιασμοῦ γιὰ τὸν θανατηφόρο ἰό, εἶναι ὅτι ἡ ἐπιλογὴ τοῦ ἐμβολιασμοῦ δὲν εἶναι θέμα πίστεως, ἀλλὰ ζήτημα τῆς ἰατρικῆς ἐπιστήμης. Συνεπῶς θὰ πρέπει νὰ γίνεται σύμφωνα μὲ τὴν συμβουλὴ ἰατροῦ, ποὺ γνωρίζει τὸ ἰατρικὸ ἱστορικό μας».

Πάντως κατὰ τὴν συνέντευξιν ὁ Σεβασμιώτατος ὄχι μόνον ἀναφέρεται καὶ εἰς ἕτερον περιστατικὸν ποὺ ὀφείλεται εἰς τὸ ἐμβόλιον, ἀλλὰ καὶ ἡ σύνταξις τῶν προτάσεων δὲν δύναται νὰ ἑρμηνευθῆ διαφορετικὰ παρὰ μόνον εἰς ἀναφορὰν πρὸς τὸ ἐμβόλιον. Τὸ Γραφεῖον Τύπου εἶναι πλέον ἀξιόπιστον τοῦ Σεβασμιωτάτου;

Σεβ. Ἐδέσσης: «Δὲν ἔγιναν οἱ ἀμβλώσεις μὲ σκοπὸ νὰ μολύνουν τοὺς ἀνθρώπους» - Ορθόδοξος Τύπος (orthodoxostypos.gr)