Τετάρτη 30 Οκτωβρίου 2024

Συγκέντρωση λόγων και αποφθεγμάτων, κυρίως των αγίων πατέρων: Περί Ομοφυλοφιλίας

Η ιστοσελίδα 'Ρήματα Ζωής' έχει σκοπό την συγκέντρωση λόγων και αποφθεγμάτων, κυρίως των αγίων πατέρων και μητέρων της Ορθοδόξου Εκκλησίας μας, ώστε να διευκολυνθούν οι πιστοί στην καθημερινή τους μελέτη.   https://www.rimata-zois.gr/


                           Περί Ομοφυλοφιλίας

https://www.rimata-zois.gr/peri/omofylofilias



 Όταν φθά­σω­με να κά­νω­με νό­μους υπέρ των ομο­φυ­λο­φί­λων…

Ε, Σί­γου­ρα! Σί­γου­ρα! Σί­γου­ρα!, θα έχω­με γί­νει άμ­πε­λος Σο­δό­μων και Γο­μόρ­ρας…
Διό­τι, ποιό ήταν το αμάρ­τη­μα αυ­τής της Πεν­τα­πό­λε­ως;
Η ομο­φυ­λο­φι­λία...
Π. Αθανάσιος Μυτιληναίος
Όταν ένας άν­δρας ντύ­νε­ται γυ­ναι­κεία, τότε πώς εί­ναι δυ­να­τόν ποτέ, να αι­σθαν­θεί αν­τρι­κά; Και όταν μια γυ­ναί­κα ντύ­νε­ται αν­τρι­κά, πώς εί­ναι δυ­να­τόν ποτέ, να αι­σθαν­θεί γυ­ναι­κεία; Αυτό λέ­γε­ται ψυ­χο­λο­γι­κός εκ­φυ­λι­σμός γι' αυτό και υπάρ­χει η ομο­φυ­λο­φι­λία τόσο στους άν­τρες, όσο και στις γυ­ναί­κες.

 

Η ομο­φυ­λο­φι­λία, όπως και η κτη­νο­βα­σία, εί­ναι ασέ­βεια. Η ομο­φυ­λο­φι­λία θε­ω­ρεί­ται βδε­λυ­κτή μίξη, πα­ρά­νο­μος πρά­ξη, διά­λυ­ση κό­σμου. Θέ­λουν να δια­λύ­σουν το σχέ­διο του Θεού πάνω στη δη­μιουρ­γία οι ομο­φυ­λό­φι­λοι!
Π. Αθανάσιος Μυτιληναίος
Ο φύ­λα­κας Άγ­γε­λος μας εί­ναι δί­πλα μας και βλέ­πει δυ­στυ­χώς όλες τις αμαρ­τί­ες μας, εκτός αυ­τής της αρ­σε­νο­κοι­τί­ας (ομο­φυ­λο­φι­λία).
Εκεί στρέ­φει το πρό­σω­πο του και δεν βλέ­πει.
Δημήτριος Παναγόπουλος
Οι ομο­φυ­λό­φι­λοι εί­ναι χει­ρό­τε­ροι από τους δο­λο­φό­νους, για­τί εί­ναι κα­λύ­τε­ρα να πε­θά­νει κα­νείς, παρά να ζει και να προ­σβάλ­λε­ται έτσι. Κα­θό­τι ο δο­λο­φό­νος χω­ρί­ζει την ψυχή από το σώμα, ενώ ο ομο­φυ­λό­φι­λος κα­τα­στρέ­φει την ψυχή μαζί με το σώμα. Δεν υπάρ­χει πιο σι­χα­με­ρό, πιο φο­βε­ρό, πιο ανόη­το, πιο ατι­μη­τι­κό πράγ­μα από την ομο­φυ­λο­φι­λία.
Τί υπάρ­χει πιο σι­χα­με­ρό και βρω­με­ρό­τε­ρο, από έναν άν­δρα, πάνω στον οποίο έχουν ασελ­γή­σει, σαν να εί­ναι πόρ­νη γυ­ναί­κα;
Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος
Από που προ­έρ­χε­ται η δύ­να­μη της ομο­φυ­λο­φι­λι­κής επι­θυ­μί­ας; Από την εγ­κα­τά­λει­ψη του Θεού. Και η εγ­κα­τά­λει­ψη του Θεού από που προ­έρ­χε­ται; Από την πα­ρα­νο­μία αυ­τών που Τον εγ­κα­τέ­λει­ψαν...
Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος
Όποιο άλλο αμάρ­τη­μα και αν ανα­φέ­ρεις, δεν εί­ναι ισά­ξιο με την δια­στρο­φή. Αν οι δρά­στες της αι­σθά­νον­ται τι πα­θαί­νουν, θα προ­τι­μού­σαν χί­λιους θα­νά­τους, παρά να πά­θουν, ό,τι θα πά­θουν... Να όμως, που με λύσ­σα επι­διώ­κουν ακό­μα βρω­με­ρό­τε­ρα. Με­τα­βάλ­λουν την φύση τους. Γί­νον­ται γυ­ναί­κες, ενώ πα­ρα­μέ­νουν και άν­δρες ή μάλ­λον, ούτε το ένα εί­ναι, ούτε το άλλο... Αν κο­ροϊ­δεύ­εις την φω­τιά της κο­λά­σε­ως, που σου πα­ρου­σιά­ζω, θυ­μί­σου την φω­τιά των Σο­δό­μων. Εί­δα­με και στην πα­ρού­σα ζωή τι­μω­ρί­ες των διε­στραμ­μέ­νων, κό­λα­ση πριν από την κό­λα­ση...

Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος
Οι κά­τοι­κοι των Σο­δό­μων διέ­πρα­ξαν φο­βε­ρή αμαρ­τία και τι­μω­ρή­θη­καν με την πιο φο­βε­ρή τι­μω­ρία, κα­θώς έπε­σε φω­τιά από τον ου­ρα­νό και τους έκα­ψε. Από τότε, κα­νείς δεν τόλ­μη­σε να δια­πρά­ξει την ίδια αμαρ­τία; Πολ­λοί την έκα­ναν, αλλά δεν υπέ­φε­ραν την ίδια τι­μω­ρία. Για­τί άρα­γε; Για­τί φυ­λάσ­σον­ται για μια ακό­μα φο­βε­ρό­τε­ρη τι­μω­ρία...
Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος
Οι ομο­φυ­λό­φι­λοι εί­ναι προ­δό­τες και των 2 φύ­σε­ων και εί­ναι άξιοι να δια­σύ­ρον­ται και να λι­θο­βο­λούν­ται και από άν­δρες και από γυ­ναί­κες, επει­δή αδι­κή­σαν και τα δύο φύλα.
Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος
Εσείς οι ομο­φυ­λό­φι­λοι, εί­στε πιο ανόη­τοι από τα άλο­γα ζώα και πιο πιο αναι­δείς και από τα σκυ­λιά. Για­τί σε καμ­μιά πε­ρί­πτω­ση, δεν συ­ναν­τά­ται τέ­τοια δια­στρο­φι­κή σχέ­ση στα σκυ­λιά, αλλά η φύση γνω­ρί­ζει καλά και σέ­βε­ται, τις ιδιό­τη­τες κάθε φύ­λου.
Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος
Πριν γεν­νη­θεί ο Χρι­στός, Άγ­γε­λος Κυ­ρί­ου στάλ­θη­κε, για να θα­να­τώ­σει όλους τους ομο­φυ­λό­φι­λους, κα­θώς εί­ναι Θε­ο­μί­ση­τη αμαρ­τία.
Άγιος Νικόδημος ο Αγιορείτης
Ο ομο­φυ­λό­φι­λος τι­μω­ρεί­ται, με 15 χρό­νια απο­χή από την Θεία Κοι­νω­νία.
Άγιος Βασίλειος ο Μέγας
Ο θυ­μός του Θεού δεν έπε­σε μόνο στα Σό­δο­μα, αλλά μπο­ρεί να πέ­σει και σε Χρι­στια­νι­κές πό­λεις, πα­ρό­μοιες με τα Σό­δο­μα.
Άγιος Νικόλαος Βελιμίροβιτς
Το πά­θος της ομο­φυ­λο­φι­λί­ας, έγι­νε η αι­τία να φέ­ρει 2 φο­ρές ολο­σχε­ρή κα­τα­στρο­φή: Μία παγ­κό­σμια, τον κα­τα­κλυ­σμό επί Νώε και μία το­πι­κή στα Σό­δο­μα και στα Γό­μο­ρα. Τώρα θα ρω­τή­σει κά­ποιος εύ­λο­γα, ότι στον κα­τα­κλυ­σμό επί Νώε, υπήρ­χαν και μι­κρά παι­διά που πνί­γη­καν. Ήταν και αυτά ομο­φυ­λό­φι­λα; Όχι, αλλά όλοι εί­χαν την προ­διά­θε­ση να ζή­σουν έτσι και ο Θεός εξά­λει­ψε εκεί­νο το σπέρ­μα, εκεί­νο το γέ­νος. Ο μό­νος νορ­μάλ ήταν ο Νώε και η οι­κο­γέ­νεια του και χάρη αυ­τού, συ­νε­χί­στη­κε το αν­θρώ­πι­νο γέ­νος.
Γέροντας Εφραίμ της Σκήτης του Αγίου Ανδρέα
Η ομο­φυ­λο­φι­λία, όπως και η κτη­νο­βα­σία, εί­ναι ασέ­βεια. Η ομο­φυ­λο­φι­λία θε­ω­ρεί­ται βδε­λυ­κτή μίξη, πα­ρά­νο­μος πρά­ξη, διά­λυ­ση κό­σμου. Θέ­λουν να δια­λύ­σουν το σχέ­διο του Θεού πάνω στη δη­μιουρ­γία οι ομο­φυ­λό­φι­λοι!

 Π. Αθανάσιος Μυτιληναίος 

Όταν θα πλη­θυν­θεί και αυ­ξη­θεί πολύ η ομο­φυ­λο­φι­λία στους Χρι­στια­νι­κούς λα­ούς, τότε πλη­σιά­ζει το τέ­λος της ιστο­ρί­ας.
Άγιος Ιερώνυμος
Ήδη μὲν οὖν ὅλως ἥτ­τη­μα ὑμῖν ἐστιν ὅτι κρί­μα­τα ἔχε­τε μεθ᾿ ἑαυ­τῶν. δια­τί οὐχὶ μᾶλ­λον ἀδι­κεῖ­σθε; δια­τί οὐχὶ μᾶλ­λον ἀπο­στε­ρεῖ­σθε; ἀλλὰ ὑμεῖς ἀδι­κεῖ­τε καὶ ἀπο­στε­ρεῖ­τε, καὶ ταῦ­τα ἀδελ­φούς; ἢ οὐκ οἴ­δα­τε ὅτι ἄδι­κοι βα­σι­λεί­αν Θεοῦ οὐ κλη­ρο­νο­μή­σου­σι; μὴ πλα­νᾶ­σθε· οὔτε πόρ­νοι οὔτε εἰ­δω­λο­λά­τραι οὔτε μοι­χοὶ οὔτε μα­λα­κοὶ οὔτε ἀρ­σε­νο­κοῖ­ται οὔτε πλε­ο­νέ­κται οὔτε κλέ­πται οὔτε μέ­θυ­σοι, οὐ λοί­δο­ροι, οὐχ ἅρ­πα­γες βα­σι­λεί­αν Θεοῦ οὐ κλη­ρο­νο­μή­σου­σι. (Και μό­νον το γε­γο­νός ότι έχε­τε τέ­τοιες δι­κα­στι­κές δια­φο­ρές με­τα­ξύ σας απο­τε­λεί για σας με­γά­λην ήτ­ταν και φθο­ράν. Δια­τί δεν προ­τι­μά­τε μάλ­λον να αδι­κή­σθε από τον αδελ­φόν; Δια­τί δεν προ­τι­μά­τε να στε­ρη­θή­τε μάλ­λον από το δί­καιόν σας, από το συμ­φέ­ρον σας, παρά να κα­τα­φύ­γε­τε εις δί­κας; Αλλά το φο­βε­ρόν εί­ναι ότι σεις, καί­τοι Χρι­στια­νοί, αδι­κεί­τε τους άλ­λους· τους στε­ρεί­τε αυτά που τους ανή­κουν, δια να τα κρα­τή­σε­τε εσείς. Και αυτά τα πράτ­τε­ται εις βά­ρος αδελ­φών; Η δεν γνω­ρί­ζε­τε, ότι όσοι δια­πράτ­τουν αδι­κί­ας, δεν θα κλη­ρο­νο­μή­σουν την βα­σι­λεί­αν του Θεού; Μη πλα­νά­σθε, ούτε πόρ­νοι, ούτε ει­δω­λο­λά­τραι, ούτε μοι­χοί, ούτε θη­λυ­πρε­πείς, ούτε αρ­σε­νο­κοί­ται, ούτε πλε­ο­νέ­κται, ούτε κλέ­πται, ούτε μέ­θυ­σοι, ούτε ύβρι­σται, ούτε άρ­πα­γες θα κλη­ρο­νο­μή­σουν βα­σι­λεί­αν Θεού. )

Α' Επι­στο­λή Προς Κο­ριν­θί­ους 6,7-10

Απόστολος Παύλος
Καὶ μετά ἄρ­σε­νος οὐ κοι­μη­θή­σῃ κοί­την γυ­ναι­κεί­αν, βδέ­λυγ­μα γάρ ἐστι. (Δεν θα κοι­μη­θείς με άρ­ρε­να, όπως κοι­μά­σαι με γυ­ναί­κα, διό­τι η πρά­ξις αυτή εί­ναι μυ­σα­ρά.)

Λευι­τι­κόν 18,22
Προφήτης Μωυσής
Έλε­γε ο Όσιος Πορ­φύ­ριος ο Καυ­σο­κα­λυ­βί­της, ότι γνώ­ρι­ζε νέ­ους που εί­χαν εκ φύ­σε­ως την τάση του αν­τί­θε­του φύ­λου. Δη­λα­δή, ενώ ήταν αγό­ρια, αι­σθα­νόν­του­σαν πε­ρισ­σό­τε­ρο σαν κο­ρί­τσια και το αν­τί­θε­το, αλλά όχι μόνο δεν εκτρά­πη­καν προς το κακό της αν­τί­θε­της φύ­σε­ως, αλλά κρά­τη­σαν και τη δική τους φύση με σω­φρο­σύ­νη, και αγιό­τη­τα και έζη­σαν σαν επί­γειοι άγ­γε­λοι.
Σε ση­μεί­ω­ση του Αγί­ου Νι­κο­δή­μου του Αγιο­ρεί­του, στα Προ­λε­γό­με­να του πε­ζού Κα­νό­νος της Χρι­στού Γεν­νή­σε­ως, από το Εορ­το­δρό­μιο (τό­μος Α', σελ. 145), ανα­φέ­ρον­ται τρία θαύ­μα­τα που ακο­λού­θη­σαν την Γέν­νη­ση του Χρι­στού. Πα­ρα­θέ­του­με εδώ το τρί­το συγ­κλο­νι­στι­κό θαύ­μα: "Τρί­τον δε και τε­λευ­ταί­ον θαύ­μα ηκο­λού­θη­σεν εν τη Χρι­στού Γεν­νή­σει, λέ­γει γαρ ένας Δι­δά­σκα­λος, ότι την νύ­χτα εκεί­νην , κατά την οποία εγεν­νή­θη ο Δε­σπό­της Χρι­στός , έστει­λε πρώ­τον ένα Άγ­γε­λον και εθα­νά­τω­σεν όλους τους αρ­σε­νο­κοί­τας , όπου ήσαν εις τον Κό­σμον , και έπει­τα εγεν­νή­θη , διά να μη ευ­ρε­θή τότε εις την γην μία τοιαύ­τη Θε­ο­μί­ση­τος αμαρ­τία ( παρά Ιε­ρο­νύ­μω )".
Ένας νε­α­ρός αγω­νι­ζό­ταν ενάν­τια στην ομο­φυ­λο­φι­λία, αλλά ένιω­θε αδύ­να­μος γι' αυτό τον αγώ­να. Ο νέος πήγε στον Άγιο Παϊ­σιο τον Αγιο­ρεί­τη και του είπε, ότι δεν μπο­ρού­σε να στα­μα­τή­σει να ζει ως ομο­φυ­λό­φι­λος. Και ο Άγιος Παϊ­σιος, αφού του είπε να εξο­μο­λο­γη­θεί , τον ρώ­τη­σε:

- Μπο­ρείς να δια­βά­ζεις ένα κε­φά­λαιο από την Αγία Γρα­φή;
- Μπο­ρώ.
- Μπο­ρείς να πη­γαί­νεις κάθε Κυ­ρια­κή στην Εκ­κλη­σία;
- Μπο­ρώ.
- Μπο­ρείς να νη­στεύ­εις Τε­τάρ­τη και Πα­ρα­σκευή;
- Μπο­ρώ.
- Μπο­ρείς ένα μι­κρό ποσό να το δί­νεις ελεη­μο­σύ­νη;
- Μπο­ρώ.
- Μπο­ρείς...
- Μπο­ρώ... (πολ­λά ακό­μα).

Στο τέ­λος του λέει ο Άγιος Παϊ­σιος:
- Βλέ­πεις ότι μπο­ρείς να κά­νεις χί­λια πράγ­μα­τα και δεν μπο­ρείς ένα. Κάνε εσύ τα χί­λια και άφη­σε στο Θεό το ένα!...

 

https://www.rimata-zois.gr/peri/omofylofilias