Δευτέρα 15 Οκτωβρίου 2012

περί αντιπολυτεκνικής πολιτικής, κοινού αισθήματος και Δικαστών

ΕΛΛΕΙΜΜΑ ΛΟΓΙΚΗΣ ΚΑΙ ΣΘΕΝΟΥΣ (σ.σ. περί αντιπολυτεκνικής πολιτικής, κοινού αισθήματος και Δικαστών)

  • Από τον Βασίλειο Κόκκινο


        Από το 1955, οπότε και επεβλήθη η φορολογία εισοδή­ματος φυσικών προσώπων, διά του Ν.Δ. 3323/55 καμμία κυβέρ­νηση, ομαλή ή ανώμαλη, δημο­κρατική ή δικτατορική, δεν τόλ­μησε να καταργήσει το αφορο­λόγητο ποσό εισοδήματος για κάθε τέκνο. Μπορεί να υπήρξαν αυξομειώσεις τούτου, αλλά ου­δέποτε κατηργήθη η έκπτωση μέρους του εισοδήματος για κά­θε τέκνο. Το αυτό συνέβη και με τον Ν. 2238/94, που κωδικοποίη­σε όλες τις τροποποιήσεις του άνω βασικού νόμου.
        Σε μια χώρα με μέγα δημογραφικό πρόβλημα, όπου ο αριθ­μός των θανάτων είναι μεγαλύ­τερος εκείνου των γεννήσεων, που μειούται συνεχώς, και ο α­ριθμός των αμβλώσεων μεγαλύ­τερος αυτού των γεννήσεων, η κατάργηση του αφορολογήτου ποσού για κάθε τέκνο είναι α­συγχώρητο σφάλμα. Και τα σφάλματα τιμωρούνται πάντοτε.
       Το συγκεκριμένο θα έχει ως αποτέλεσμα τη μείωση της ελληνικής φυλής. Σε λίγα χρο­νιά, οι Έλληνες θα αδυνατούν να αναδείξουν την κυβέρνηση της χώρας τους, την οποία και θα ε­κλέγουν οι σημερινές μειονότη­τες, που θα αποτελούν την πλειοψηφία. Αυτό επιδιώκουν οι κυ βερνώντες; Εκτός εάν έχουν υπ’ όψιν τους άλλη ρύθμιση, μη ανακοινωθείσα ακόμη, η οποία ε­ξουδετερώνει το άνω σφάλμα.
     Διότι, κατά ποια λογική και για ποια σκοπιμότητα θα πληρώ­νει τον ίδιο φόρο ο άγαμος και ο άτεκνος έγγαμος, με τον πατέ­ρα δύο, τριών, πέντε ή και πε­ρισσοτέρων τέκνων; Είναι αυτό φορολογική δικαιοσύνη ή κατά­φωρος και απάνθρωπος αδικία;
Αυτή είναι η, κατά το Σύνταγμα, οφειλομένη προστασία του Κρά­τους προς την οικογένεια, ως θεμέλιο της συντήρησης και προαγωγής του έθνους (άρθρο 21 παρ. 1) και ειδική φροντίδα τούτου (άρθρο 21 παρ. 2) προς τις πολύτεκνες οικογένειες;
      Και ενώ δεν γίνεται καμμία έκπτωση του εισοδήματος για τα τέκνα, απαλλάσσονται της φορολογίας οι αποζημιώσεις των βουλευτών εκ της συμμετοχής τους στις Ε­πιτροπές της Βουλής, οιουδή- ποτε ύψους είναι αυτές.
       Κατά το Σύνταγμα (άρθρο 4 παρ. 5), «οι Ελληνες πολίτες συνεισφέρουν χωρίς διακρίσεις στα δημόσια βάρη, ανάλογα με τις δυνάμεις τους». Στην πραγμα­τικότητα όμως φορολογούνται οι ιδιοκτήτες ακινήτων, οι δημόσιοι υπάλληλοι και οι συνταξιούχοι. Ό­λοι οι άλλοι φορολογικώς «χαϊ­δεύονται». Οι ελεύθεροι επαγγελματίες συγκεντρώνουν απο­δείξεις των δαπανών τους, που εκπίπτουν του εισοδήματος.
     Αυτό όμως δεν ισχύει για τους μισθωτούς και τους συνταξι­ούχους. Το προσφάτως αποκαλυφθέν γεγονός, ότι οι δημόσιοι υπάλ­ληλοι και οι συ­νταξιούχοι δηλώ­νουν φορολογη­τέο εισόδημα 83 δισ. ευρώ, ενώ ό­λοι οι ελεύθεροι επαγγελματίες, ε­πιστήμονες, τε­χνίτες και επιχει­ρηματίες, εισόδη­μα μόνον 3,6 δισ. ευρώ, καταδει­κνύει την αδικία που γίνεται σε βάρος των μι­σθωτών και των συνταξιούχων.
       Η αυθαιρεσία των κυβερνώντων και οι παραβιάσεις του Συντάγματος από αυτούς έχουν υπερβεί κάθε όριο. Επεβλήθη α­ντισυνταγματικούς στους συντα­ξιούχους δικαστές εισφορά αλ­ληλεγγύης 17% (14% αρχικώς, +3% μεταγενεστέρως). Όχι ό­μως επί των καταβαλλόμενων σήμερα πραγματικών αποδο­χών, αλλά επί των ονομαστικών, που προβλέπονταν προ διετίας.
        Η νομολογία του Συμβουλίου  της Επικρατείας έχει δεχθεί παλαιότερα ότι η εισφορά αυτή (ΛΑΦΚΑ) είναι αντισυνταγματι­κή. Εν τούτοις ο σημερινός νομοθέτης αγνοεί την άποψη του αρμοδίου Δικαστηρίου και επι­βάλλει εισφορά, βάσει αποδο­χών που δεν καταβάλλονται. Η ενέργεια αυτή είναι ληστρική. Και δεν γνωρίζει προηγούμενο.
       Η νομοθετική και η εκτελεστι­κή εξουσία έχουν ταυτισθεί πλήρως και ρυθμίζουν ενιαίως τις αποδοχές και συντάξεις των άμεσων εν ενεργεία και συντά­ξει οργάνων τους.
Αλλά, αν και τα άμεσα όργανα της δικαστικής εξουσίας δικαιούνται των αυτών αποδοχών λόγω της ισοτιμίας και ισοδυναμίας των τριών ε­ξουσιών, άνευ της οποίας δεν υφίσταται η διάκριση τούτων, που είναι θεμέλιο του κράτους δικαί­ου, οι αποδοχές των δικαστών ορίζονται κατά το δοκούν από τον υπουργό των   Οικονομικών.
     Προφανώς διότι εκλαμβάνει τους δικαστάς ως υποτεταγμένους στην εκτελεστική ε­ξουσία και όχι ως άμεσα όργανα ισοτίμου, ισοκύρου και ισοδυνά­μου εξουσίας, προβλεπομένης και προστατευομένης από το Σύνταγμα. Αν τολμούν οι κυβερνώντες, ας πουν στον λαό ότι θεωρούν τη Δικαιοσύνη όχι ως ι­σάξια λειτουργία, αλλ’ ως υποτεταγμένη στις δύο άλλες. Για να καταφανεί ότι ενεργούν και σκέπτονται ως φασίστες.
       Βεβαίως, η κοινή γνώμη εί­ναι εναντίον των δικαστών. Όχι διότι δεν τους αναγνωρίζει ως φορείς και εκφραστές της δικαστικής εξουσίας, αλλά διό­τι σε κρίσιμες στιγμές δεν στάθηκαν εις το ύψος της αποστολής τους. 
       Ιδιαίτερα με­ρικοί δικαστές του Συμβουλίου της Ε­πικράτειας, όταν οι πολίτες προσέφυγαν στο ΣτΕ για την περικοπή μισθών και συντάξεών τους.Η πλειοψηφία του Δικαστηρί­ου τούτου έκρινε ότι οι περικοπές αυτές είναι δικαιο­λογημένες, λόγω των εκτά­κτων περιστάσεων και προς προστασία του δημοσίου συμ­φέροντος! Τώρα που η κυβέρ­νηση περικόπτει τις αποδοχές τους βαναύσως, είναι υποχρε­ωμένοι να αναγνώσουν και πά­λι καλύτερα το Σύνταγμα.
     Ομοίως, όταν οι πολίτες ζή­τησαν την ακύρωση του μνημονίου ως αντισυνταγματι­κού, διότι δεν ψηφίσθηκε από 181 βουλευτές, όπως ορίζει το Σύνταγμα, η πλειοψηφία του ΣτΕ δέχθηκε το αντίθετο. 
    Ένας των μελών αυτής μάλιστα, προ της δημοσιεύσεως της αποφάσεως, έσπευσε να γίνει σύμ­βουλος του Γ. Παπανδρέου και στη συνέχεια υπουργός Επι­κράτειας. Αμφιβάλλω αν τούτο έχει προηγούμενο παγκοσμίως.

Προς ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΣ, ΕΠΙΣΚΟΠΟΥΣ ΚΑΙ ΓΕΡΟΝΤΕΣ

                   Ο Χριστός βλασφημείται και "ημείς άδωμεν"

          Προς  ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΣ,  ΕΠΙΣΚΟΠΟΥΣ ΚΑΙ ΓΕΡΟΝΤΕΣ

                       «Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΞΑΝΑΣΤΑΥΡΩΝΕΤΑΙ»

              ΚΑΙ ΣΕΙΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΤΟ ΕΡΓΟ
                     ΑΠΟ   ΤΟΥΣ       ΘΡΟΝΟΥΣ ΣΑΣ;

Είχε πει ο Γέροντας Παΐσιος για άλλη βλάσφημη ταινία
«...Και με τις βλάσφημες ταινίες πού παρουσιάζουν, θέλουν να γελοιοποιήσουν τον Χριστό... Η Διαμαρτυρία για την βλάσφημη εκείνη ταινία ήταν ομολογία πίστεως. Το κάνουν, για να πουν «αυτός ήταν ο Χριστός, τώρα θα έρθει ό Μεσσίας», και να παρουσιάσουν μετά τον «Μεσσία» τους. Εκεί το πάνε».
(από Αmethystos)

    Δεν έχω πρόθεση να μιλήσω για την στάση των κουλτουριάρηδων αριστερών και μη, όταν θίγεται η ιδεολογία τους, ή για την ευαισθησία που επιδεικνύουν για την πίστη των μουσουλμάνων μεταναστών. Όλοι, όμως, θυμούνται κάποια  γεγονότα, όπως εκείνα του 1985, με την ταινία «Ελένη»· βασιζόταν στο ομώνυμο βιβλίο του Νίκου Γκατζογιάννη και μιλούσε για το παιδομάζωμα που επέβαλλαν οι αντάρτες του ΕΛΑΣ στην περίοδο του εμφυλίου. Όταν άρχισε να παίζεται στους ελληνικούς κινηματογράφους, υπήρξαν αντιδράσεις από το ΚΚΕ και οι οπαδοί του –επειδή εθίγη η ιδεολογία τους– ξέχασαν τα όσα τώρα λένε περί «ελευθερίας της τέχνης» και προπηλάκιζαν τους θεατές που πήγαιναν να την δουν. Μετά από λίγες ημέρες η προβολή της ταινίας διακόπηκε.

   Αφήνοντας, λοιπόν, τους διαφόρων ιδεολογιών οπαδούς, έρχομαι σ’ αυτούς που μας λένε ότι είναι «εις τύπον και τόπον Χριστού»! Αυτούς που μας λένε ότι έχουν «αποστολική» διαδοχή! Αυτούς τους Επισκόπους και πνευματικούς, που μας διδάσκουν να ακολουθούμε το παράδειγμα του Χριστού και των Αγίων Του, αλλά χωρίς να υποφέρουμε και λίγο για το Χριστό. Μόνο με προσευχή και όχι φανατικές διαμαρτυρίες, λένε, πρέπει να υπερασπίζουμε την Πίστη! Κι αφήνουν (αφήνουμε) το Χριστό μόνο Του και πάλι να ξανασταυρώνεται! Κανένας Ιεράρχης κάτω από το Σταυρό Του. Κανένας πνευματικός στον ανηφορικό δρόμο του Γολγοθά! Άλλοι εφησυχάζουν στα επισκοπικά μέγαρά τους, άλλοι ξορκίζουν το κακό με ένα κομποσκοίνι στο χέρι, αλλά κανείς δεν παραβρέθηκε στον επικίνδυνο χώρο, αντιμέτωπος με τα χημικά και τα κλόμπς των αστυνομικών.

       Όταν θίγονται τα «υπεροχικά» πρόσωπα των Πατριαρχών και των Επισκόπων, διαμαρτύρονται, καταφεύγουν στην δικαιοσύνη. Όταν θίγεται, διακωμωδείται, διασύρεται με την πιο βάναυσο τρόπο και επικολλάται σ’ αυτό πρόσωπο του Θεανθρώπου και στα Άγια πρόσωπά των μαθητών Του η κατάπτυστη σοδομική αμαρτία, σιωπούν. Ανώτερα τα «τίμια» πρόσωπά των, από το πρόσωπο του Χριστού!
Άραγε, δεν φοβούνται, μήπως και πάλι ο Θεός μιλήσει, όχι για κάποια Σόδομα, αλλά για όσα διαπράττονται στην Εκκλησία Του και με την σιωπή των Ταγών της, όπως επί Αβραάμ; «Επε δ Κριος· κραυγ Σοδμων κα Γομρρας πεπλθυνται πρς με, κα α μαρται ατν μεγλαι σφδρα. καταβς ον ψομαι, ε κατ τν κραυγν ατν τν ρχομνην πρς με συντελονται, ε δ μ, να γν»; (Γεν. 18, 20-21).
      Ο Κύριος, σε ανάλογη περίπτωση πήρε το φραγγέλιο. Οι πνευματικοί μας ταγοί δειλιούν να πορευτούν εν σώματι, και να τους ακολουθήσουμε όλοι, κι εμείς από τις κοντινές ή μακρινές επαρχίες, για να παύσει η ιστορία με το βλάσφημο αυτό έργο;
      Ο μητροπολίτης Πειραιώς τόλμησε να καταθέσει μήνυση κατά των συντελεστών του θεατρικού έργου "Corpus Christi" για κακόβουλη βλασφημία. Μόνος αυτός, χωρίς καμιά συμπαράσταση από εκκλησιαστικούς φορείς, χωρίς κανένα άλλο Επίσκοπο συνοδοιπόρο, χωρίς κανένα Μοναστήρι, γέροντα, καμιά χριστιανική Αδελφότητα συμπαραστάτη. Συμπαραστάτες –θέατρο εντυπωσιασμού– κλιμάκιο βουλευτών του Λαϊκού Συνδέσμου-Χρυσή Αυγή, των αδιάφορων ή «νεοπαγανιστών» δηλαδή, που, όπως διατύπωσε ανώνυμος σχολιαστής στο διαδίκτυο, «λόγω ύπνωσης των ρασοφόρων παριστάνουν τους υπερασπιστές της πίστης»!

       Λοιπόν, σεβαστοί ποιμένες μας, θεματοφύλακες της Πίστεως, «Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΞΑΝΑΣΤΑΥΡΩΝΕΤΑΙ» και σεις θα συνεχίσετε να παρακολουθείτε το έργο αυτό από την ασφάλεια των Επισκοπίων σας, από τα ησυχαστήριά σας και τους θρόνους σας; Θα αφήσετε την υπεράσπιση του υπεράγιου Προσώπου Του σε άλλους και δη εμφορούμενους από νεοπαγανιστικές ιδέες;
Ο Χριστός ξανασταυρώνεται, και σεις θα βγείτε αύριο Κυριακή να καυτηριάσετε την ταινία με ιλαροτραγικές κραυγές, μέσα στις χρυσοποίκιλτες στολές σας και κάτω από τις φανταχτερές μίτρες σας;
Λεόντιος Διονυσίου

ΤΙ ΕΛΕΓΕ Ο ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΓΙΑ ΤΑ ΒΛΑΣΦΗΜΑ ΕΡΓΑ



«Εἶναι κάποια ταινία κάποιου Ἰταλοῦ σκηνοθέτη, πού βασίζεται σέ κάποιο βιβλίο τοῦ Καζατζάκη, εἶναι, ὅπως λέγεται, ἀπιθάνου βλασφημίας, γιατί προχωρεῖ ἡ ταινία πολύ πέρα ἀπό τίς φοβερές βλασφημίες πού ἀναφέρει ὁ Καζατζάκης στό βιβλίο του αὐτό γιά τό Πρόσωπο τοῦ Ἰησοῦ Χριστοῦ.


Αὐτοί οἱ ἄνθρωποι πού γράφουν ἤ σκηνοθετοῦν ἤ προβάλλουν στόν κινηματογράφο γιά τόν Καζατζάκη ἤ προτρέπουν οἱ ἐκπαιδευτικοί στά σχολεῖα νά διαβάζουν οἱ μαθητές Καζατζάκη, πρέπει νά εἶναι ἄνθρωποι ἐλαυνόμενοι ὑπό λεγεώνων δαιμόνων, σίγουρα.


Γι’ αὐτό, ἀγαπητοί μου, προτροπή μου εἶναι, κανείς, μά κανείς, ἔστω περίεργα, νά μήν πάει νά δεῖ μία τέτοια βλάσφημη ταινία. 


Εἶπα οὔτε ἀπό περιέργεια, γιατί αὐτός πού θά τολμήσει νά πάει νά δεῖ ἀπό περιέργεια -τό ξαναλέω, ὄχι ἀπό ἀσεβῆ διάθεση- ξέρετε τί θά πάθει; 


Ἀκοῦστε τί θά πάθει.  


Θά δεχτεῖ τόν κόλαφο τοῦ δαίμονα τῆς βλασφημίας ἰσοβίως! 


Δέν θά τοῦ φεύγουν ἐκεῖνα πού θά δεῖ καί θά ἀκούσει ποτέ μέσα ἀπό τήν ψυχή του! 


Θά κάνει προσευχή καί θά τοῦ ἔρχονται οἱ εἰκόνες αὐτές. 


Θά πηγαίνει στήν ἐκκλησία καί θά τοῦ ἔρχονται αὐτές οἱ βλασφημίες, θά τόν δέρνει, ὑπογραμμίζω, ἰσόβια ὁ δαίμων τῆς βλασφημίας! 


Εἶναι φοβερός ὁ δαίμων τῆς βλασφημίας. 


Μήν δώσομε εὐκαιρίες στό δαίμονα τῆς βλασφημίας νά δοῦμε τέτοια πράγματα, γιατί δέν θά ἡσυχάσομε ποτέ!»



(Πράξεις, ὁμιλία 88η)

Παρασκευή 12 Οκτωβρίου 2012

Ο ΑΝΕΚΔΙΗΓΗΤΟΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ ΑΜΒΡΟΣΙΟΣ



Του Παναγιώτη Τελεβάντου

Ποιος έχασε την ντροπή και τη συναίσθηση του βάρους της ευθύνης του επισκοπικού αξιώματος για να την βρει ο Αγιος Καλαβρύτων;

Εμβρόντητοι πληροφορηθήκαμε κατά την ακροαματική διαδικασία της αγωγής του κ. Σημάτη εναντίον του Μητροπολίτη Καλαβρύτων κ. Αμβρόσιου, ότι ο Σεβ. αρνήθηκε να ζητήσει συγγνώμη για να αποσύρει ο κ. Σημάτης την αγωγή. 

Αντίθετα με περισσή θρασύτητα και ασυνειδησία ομολόγησε - χωρίς να ερυθριάσει - ότι δεν αισθάνεται σε τίποτα ένοχος ώστε να χρειάζεται να ζητήσει συγγνώμη.!!!

Εκεί που περιμέναμε ότι ο κ. Σημάτης θα ήταν άκαμπτος επειδή επιτέλους θα μπορούσε να πλήξει τον Σεβασμιότατο επί ίσοις όροις, τελικά αποδείχτηκε διαλλακτικός και οπωσδήποτε πρόθυμος να αποσύρει την αγωγή με μια απλή έκφραση απολογίας, παρόλη τη μεγάλη δικαιολογημένη του πικρία. 

Πλην όμως αποδείχθηκε στην πράξη ότι "αλλού είναι τα κακαρίσματα και αλλού γεννούν οι κότες.!!!"

Ο Σεβασμιότατος Καλαβρύτων δεν έφταιξε σε τίποτα, ισχυρίζεται!!!.

Υπάρχει ένα βιβλίο, Σεβασμιότατε, που ονομάζεται Ευαγγέλιο. Σ’ αυτό το βιβλίο υπάρχει μια παραβολή που λέγεται παραβολή του ασώτου. 

Σ’ αυτή την παραβολή ο Χριστός - δεν ξέρω αν τον έχετε ακουστά - παρουσιάζει το Θεό να αγναντεύει στον ορίζοντα για να δει το παιδί του να επιστρέφει και τρέχει να το προυπαντήσει με ανοιχτές αγκάλες πριν προφθάσει να ανοίξει το στόμα του.

Αν ως “εις τύπον και τόπον Χριστού ιστάμενος” πατέρας του κ. Σημάτη είχατε ελαχιστομόριον της συνείδησης του χρέους σας ως επισκόπου θα έπρεπε να ενεργήσετε ανάλογα. 

Οχι μόνον να προθυμοποιηθείτε να ζητήσετε συγγνώμη από τον κ. Σημάτη για όλες τις ταλαιπωρίες που τον καθυποβάλατε όλα αυτά τα χρόνια - και τον ίδιο και την οικογένειά του -, αλλά και να πέσετε στα πόδια του στο δικαστήριο και να του πείτε:

"Παιδί μου σε παρακαλώ συγχώρα με. Συγχώρεσέ με από καρδιάς. Είσαι παιδί μου και είμαι ο πατέρας σου. Με τι μούτρα θα συναντήσω τον Χριστό εν εκείνη τη Ημέρα αν εσύ χάσεις την ψυχή σου με την στάση σου απέναντι στην Εκκλησία; Σε παρακαλώ συγχώρα με και αλάφρυνε την ψυχή μου από το κρίμα που σε εξώθησα σε διάσταση με την Εκκλησία. Είμαι προχωρημένης ηλικίας και δεν ξέρω πότε θα με καλέσει ο Δίκαιος Κριτής. Μη με αφήσεις σε παρακαλώ να πεθάνω αναπολόγητος και μην αφήσεις τον εαυτό σου αναπολόγητο εν Εκείνη τη Ημέρα. Σε παρακαλώ παιδί μου συγχώρα με.” 

Αυτά θα κάνατε και αυτά θα λέγατε, Σεβασμιότατε, αν είχατε ελαχίστη συνείδηση επισκοπικής ευθύνης. 

Αλλά είναι προφανές ότι ζητώ πολλά από ένα “χριστοδουλάνθρωπο” που διόρισε πρωτόσυγκελό του τον γνωστό Θεόκλητο Κουμαριανό που “επεστράφη πάλλευκος στην Εκκλησία και στην κοινωνία”.

Σεβασμιότατε! Ο Θεός είναι και δικός σας Πατέρας.! Αγναντεύει στον ορίζοντα αναμένοντας την δική σας επιστροφή, όπως αναμένει την επιστροφή όλων μας. Αδράξετε την ευκαιρία τώρα με τη δίκη. Μην την αφήσετε να πάει χαμένη.!

Πέμπτη 11 Οκτωβρίου 2012

Κρίμα κ. Χριστινάκη! Κρίμα Σεβασμιώτατοι Ιεράρχες για το μέλος των Επιτροπών σας. Κρίμα Σεβασμιότατε Καλαβρύτων για το μάρτυρά σας!


    Ενώπιον  του δικαστηρίου ο κατηγορούμενος δεσπότης Καλαβρύτων και Αιγιαλείας κ. Αμβρόσιος επιχειρεί να συγκαλύψει τα ψεύδη του με διάτρητη και αντιφατική γνωμοδότηση του περιβόητου καθηγητού κ. Χριστινάκη.  
    Κρίμα κ. Χριστινάκη! Κρίμα Σεβασμιώτατοι Ιεράρχες για το μέλος των Επιτροπών σας. Κρίμα Σεβασμιότατε Καλαβρύτων για το μάρτυρά σας!   
  Αφορμή για περαιτέρω  εξονυχιστική διερεύνηση των γνωμοδοτήσεων.  
Ως μάρτυρα υπερασπίσεως ο μητρ. Καλαβρύτων είχε προτείνει και τον καθηγητή Κανονικού Δικαίου και μέλος της Νομοκανονικής Επιτροπής της Ιεράς Συνόδου κ. Π. Χριστινάκη, κατ’ εντολήν της οποίας είχε κάνει Γνωμοδότηση για το θέμα, αν ο αφορισμός που είχε επιβάλει ο Μητροπολίτης Καλαβρύτων, για τον οποίο δικάζεται, ήταν Μικρός ή Μεγάλος.
Και όπως είναι φυσικό ήταν γνωστή στον κατηγορούμενο Ιεράρχη κ. Αμβρόσιο. Θα επιθυμούσε ο Καλαβρύτων να συγκαλύψει με το κύρος του καθηγητή ο κ. Χριστινάκης την ψευδή διαβεβαίωση του Μητροπολίτη Καλαβρύτων, ότι ο αφορισμός που είχε επιβάλει ήταν Μικρός.
Μητροπ. Καλαβρύτων: «Ως προς το επιτίμιον δια το οποίον απορεί ο κ. Σημάτης, να είναι βέβαιος ότι αποτελεί μικρόν αφορισμόν και ουδέν πολιτικόν δικαστήριον μπορεί να αποφανθεί περί αυτού»!
Οποία έκπληξη επιφυλάχθηκε στα μέλη του Δικαστηρίου. Ο κ. Χριστινάκης κατάθεσε περί της ψευδεπίγραφης και ταχυδακτυλουργικής μετονομασίας του Μικρού αφορισμού ως Μεγάλου, πράγματα αντίθετα από την Γνωμάτευση, που ο ίδιος είχε κάνει κατ’ εντολή της Ι. Συνόδου! Είπε δηλαδή, ότι δεν είναι μεν μικρός ο αφορισμός, αλλ΄ ούτε και Μεγάλος!!! «Εκ των εγγράφων στην συγκεκριμένη περίπτωση προκύπτει ότι ο Σεβασμιότατος Μητροπολίτης Αιγιαλείας επέβαλε στον εγκαλούντα την ποινή της στέρησης της Θείας Ευχαριστίας. Δεν προκύπτει από τα γραφόμενα, κατά την γνώμη μου, ότι τον απέκοψε και από το Σώμα της Εκκλησίας της Ελλάδος»!!!
Κρίμα κ. Χριστινάκη! Κρίμα Σεβασμιώτατοι Ιεράρχες για το μέλος των Επιτροπών σας. Κρίμα Σεβασμιότατε Καλαβρύτων για το μάρτυρά σας!
Και όταν το δικαστήριο εμφάνισε στο μάρτυρα την δική του Γνωμοδότηση, που ήταν αντίθετη με την κατάθεσή του, ο κ. Χριστινάκη είπε πως δεν θυμόταν καλά!!!
Να και η Γνωμάτευση του κ. καθηγητή:
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
Τμήμα Κοινωνικής Θεολογίας.
Καθηγητής Παν. Χριστινάκης, Επίκουρη Καθηγήτρια Ελένη Χριστινάκη-Γλάρου.
«...Στο σημείο αυτό δεν μπορούμε να μην παρατηρήσουμε ότι υπάρχει σοβαρή αντίφαση μεταξύ του χαρακτηρισμού του επιβληθέντος επιτιμίου και της ουσιαστικής περιγραφής του περιεχομένου του από πλευράς Σεβασμιοτάτου Μητροπολίτου. Πράγματι ενώ το επιτίμιο χαρακτηρίζεται με μεγάλο τίτλο στο επίσημο όργανο της μητροπόλεως Καλαβρύτων και Αιγιαλείας, ως «Μικρός αφορισμός», στη συνέχεια και εντός κειμένου περιγράφεται και εξειδικεύεται ως μεγάλος αφορισμός η ανάθεμα. Πράγματι το επιβληθέν επιτίμιο δεν περιορίζεται μόνο σε αποχή από τη Θεία Ευχαριστία, που και αυτή θα έπρεπε για τη συγκεκριμένη συμπεριφορά του κ. Σημάτη, να είναι ορισμένης διαρκείας, αλλά περιέχει και στοιχεία που προσιδιάζουν μόνο στο Μεγάλο αφορισμό. Έτσι διαπιστώνεται στην απόφαση του Σεβασμιοτάτου Μητροπολίτου ότι ο κ. Σημάτης με τη συμπεριφορά του έθεσε εαυτόν εκτός Εκκλησίας, δηλαδή αυτοαποκόπηκε από την Ορθόδοξη Εκκλησία. Αυτό όμως  ισχύει για τους αιρετικούς, τους σχισματικούς, τους αποστάτες. Ο κ. Σημάτης, πουθενά δεν δήλωσε πρόθεση ή απόφαση ή άλλα στοιχεία από τα οποία να προκύπτει ότι αυτοαποκόπηκε, ή είχε πρόθεση να αυτοαποκοπεί από το Σώμα της Ορθοδόξου Εκκλησίας. Αλλά και με την υπόθεση ότι υπάρχουν τέτοια στοιχεία, τα οποία εμείς αγνοούμε, και πάλι η διαπιστωτική πράξη της αυτοαποκοπής του κ. Σημάτη από την Εκκλησία, ή άλλως της πλήρους ακοινωνησίας αυτού μετ' αυτής, που συνιστά το περιεχόμενο του Μεγάλου αφορισμού, θα έπρεπε να επιβληθεί όχι από τον οικείο Ιεράρχη, αλλά από την Ιερά Σύνοδο της Ιεραρχίας...»!!!
Με τέτοιες μαρτυρίες θέλουν να κερδίσουν τις δίκες οι μεγαλόσχημοι κληρικοί!
Πώς ξεχνάτε τον νόμο της ταυτοπάθειας ;
   Θα πρέπει να εφαρμοσθεί η πρόβλεψη των Ιερών Κανόνων περί ΤΑΥΤΟΠΑΘΕΙΑΣ.
     Βλέπετε, οι Άγιοι και οι Ιεροί Κανόνες, δεν χαρίζουν σε κανένα όταν δεν υπάρχει μετάνοια.  

  Καθηγητής  Π. Γ.

Τετάρτη 10 Οκτωβρίου 2012

Οι νικηφόροι πόλεμοι 1912-1913



Εφημερίδα Αγωνιζομένων Χριστιανών Λαρίσης A. Φ. 184
http://www.agonas.org
 

«Όλβιος όστις της Ιστορίας έσχε μάθησιν = ευτυχής είναι αυτός που μαθαίνει την ιστορία» (Ηρόδοτος).
   «Η ιστορία είναι θεματοφύλακας των μεγάλων πράξεων, μάρτυρας για το παρελθόν, παράδειγμα προς μίμηση για το παρόν και σύμβουλος ανεκτίμητος για το μέλλον» (Θερβάντες).
Συμπληρώνονται ήδη 100 χρόνια από την 5η Οκτωβρίου 1912, ημέρα κατά την οποία η Ελλάδα εξόρμησε ακάθεκτη από τη Μελούνα, για να πραγματοποιήσει τη «Μεγάλη Ιδέα του Γένους», που για αιώνες γαλουχούσε τις γενιές του Έθνους.
Κανείς δεν ανέμενε το θαύμα αυτό μετά την τραγική απογοήτευση του ατυχούς πολέμου του 1897 με την Τουρκία.
Η επανάσταση όμως του «Στρατιωτικού Συνδέσμου» με αρχηγό το συνταγματάρχη Ν. Ζορμπά που εκδηλώθηκε τη 14η προς 15η Αυγούστου 1909 στο Γουδί, η αποδοχή των στόχων της για ενίσχυση των ενόπλων δυνάμεων, αναδιοργάνωση του κράτους, βελτίωση της παιδείας και της θέσης των εργατών και κατάργηση της «απαίσιας συναλλαγής» από το λαό, η ανάληψη της διακυβέρνησης της χώρας από το νέο και ικανό πολιτικό Ελευθέριο Βενιζέλο στις 6 Οκτωβρίου 1910 και η πλήρης σύμπνοια μεταξύ Βασιλέα Γεωργίου Α΄ και πρωθυπουργού, συνετέλεσαν στο να αλλάξει άρδην και προς το καλύτερο η κατάσταση.

Τρίτη 9 Οκτωβρίου 2012

ΚΡΑΥΓΗ ΑΓΩΝΙΑΣ ΠΟΛΥΤΕΚΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ

Εσείς τι κάνετε τώρα κ.Πρωθυπουργέ;


    ΜΑΣ ΑΠΟΤΕΛΕΙΩΝΕΤΕ;                       08-10-2012

 
       Κύριε Πρωθυπουργέ,                                         
    Την ώρα αυτή που σας γράφω τα παρακάτω διακατέχομαι από μεγάλη αγανάκτηση αλλά και θλίψη γιατί προσπαθώ να καταλάβω αν τελικά εγώ είμαι ο ηλίθιος ή εσείς οι υποτιθέμενοι πολιτικοί και <<σωτήρες>> της πατρίδας μας έχετε τόσο καλές προθέσεις που πραγματικά θέλετε να μας σώσετε.

Κυριακή 7 Οκτωβρίου 2012

Σχόλια στην επικαιρότητα της «μεταπατερικής δεσποτοκρατίας», ειδήσεις, που φροντίζουν να συντηρούν αειφόρως τα πεπραγμένα των «χρυσοφορεμένων» διαδόχων των Αποστόλων.

   
­ ΠΕΡΑΣΕ απαρατήρητη και φέτος η αποφράς ημέρα της πτώσεως της Βασιλεύουσας. Εκτός ελαχίστων περιπτώσεων καμιά αναφορά δεν έγινε από τα κανάλια της προδοσίας και της πορνικής διαφθοράς. Καμιά αναφορά από τον κίτρινο τύπο της διαπλοκής και της παραπληροφόρησης...
­ ΕΙΔΙΚΑ, τα κανάλια της «τουρκομανίας» (MEGA, ΑΝΤΕΝΑ), ανήμερα της 29ης Μαΐου, Μνήμη της Πτώσεως, έπαιζαν τούρκικα σήριαλ... Τί μπορεί να πει κανείς... Στέγνωσαν οι ελληνικές ψυχές. Αλλοτριώθηκαν τα αισθήματα και η υπερηφάνειά μας κατάντησε συνώνυμη της υποτέλειας.
­ ΤΙΜΗΤΙΚΗ εξαίρεση μέσα σ’ αυτή την ένοχη σιωπή η Εφημ. «Δημοκρατία», που αφιέρωσε αρκετά κείμενα για την πτώση της Βασιλεύουσας και η ΕΡΤ.1 η οποία το πρωινό της Τρίτης 29 Μαΐου προέβαλε ένα αφιέρωμα στην αποφράδα ημέρα της Αλώσεως.
­ ΓΡΑΦΕΙ η «ΑΚΙΣ»: «Άραγε οι σημερινοί δάσκαλοι και καθηγητάδες μίλησαν στα παιδιά μας στις 29 Μαΐου για τη “μαύρη επέτειο”, φοβάμαι ότι κανείς δεν είπε και φέτος στα παιδιά ότι τα στολίδια του Αγίου Μάρκου της Βενετίας είναι δικά μας», είναι λεηλατημένα απαράμιλλα πολιτιστικά μεγαλουργήματα από την πληγωμένη Βασιλεύουσα. Τούρκοι και Ευρωπαίοι είναι οι βάνδαλοι λεηλάτες.
­ ΠΡΟΣΠΑΘΩ να βρω ένα επιχείρημα, με καλή θέληση, που να δικαιώνει τον Οικουμενικό Πατριάρχη Βαρθολομαίο για τις επισκέψεις που δέχεται και εκθύμως δίχως διάκριση... ευλογεί. Επισκέψεις... καλλιτεχνών, αοιδών, επιχειρηματιών και πρωθυπουργών που όλοι αυτοί ποζάρουν με τον Οικουμενικό Πατριάρχη δίχως να ντρέπονται και δίχως ο Πατριάρχης να κρατά κάποιες αποστάσεις.
­ ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΤΑΙΟΝ η Γεννηματά, να λέει το «Πιστεύω» στον Πατριαρχικό Ναό; ή ο καταστροφέας Τζέφρυ την ίδια έκτροπή και να σηκώνει επίσης τον Επιτάφιο; Ποιά σχέση έχουν αυτοί οι άνθρωποι με το «Ορθόδοξο Πιστεύω;» και τον Επιτάφιο Θρήνο;
­ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ο Πατριάρχης να δέχεται την επίσκεψη αοιδών, όπως τελευταία την πορνοχορεύτρια της γιουροβίζιον και να την... ευλογεί μπροστά στις κάμερες δίνοντας στη νεολαία το μήνυμα «όλοι ίδιοι είμαστε», γίνεται και σεις το ίδιο; Να δεχθεί την «πόρνη» και τον «τελώνει» στη σιωπή της κατανύξεως για να τους δώσει την λυτρωτική άφεση ναι, αλλά όχι... αμετανόητους ρεκλαμαδόρους, μπροστά στις κάμερες, που συνεχίζουν την άτακτη ζωή τους και είναι παραδείγματα αποφυγής.
­ ΔΕΝ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ εκεί στο Πατριαρχείο ότι κάτι τέτοια φάουλ με... «καλλιτέχνες» και οικουμενιστές, ευτελίζεται ο θεσμός του Οικουμενικού Πατριαρχείου;
­ ΑΛΛΑ ΚΑΤΙ παρόμοια συμβαίνουν και εδώ στην Εκκλησία της Ελλάδος. Ο Αρχιεπίσκοπος «συνεργάζεται» π.χ. με τον εκκλησιομάχο Καμίνη, συντρώγει με τον Λαυρεντιάδη και Κυριακίδη, πρόσωπα για πολλούς αμφιλεγόμενα, δέχεται συνομιλητή, μέρες εκλογών, τον Θάνο Τζήμερο της «Δημιουργίας Ξανά», ο οποίος φέρεται να είναι «ιεχωβάς» ή «απολλωνιστής» αλλά οπωσδήποτε πολέμιος του όρκου και του μαθήματος των θρησκευτικών.
­ ΤΟ ΔΕ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ απ’ όλα είναι ότι ο Αρχιεπίσκοπος συνομιλεί με έναν υβριστή της πατρίδας του, όταν σε επιστολή του, αυτός, προς την Μέρκελ, μεταξύ των άλλων απαξιωτικών για τη χώρα μας, της γράφει: «Εξοχοτάτη αν ήμουν στη θέση σας, θα έλεγα “να πάει στο διάολο αυτή η απαίσια χώρα”». Ρωτάμε ποιά σκοπιμότητα υπερτερεί της αξιοπρέπειας και του κύρους της ανωτάτης Εκκλησιαστικής Αρχής να δέχεται συνομιλητή, επί ίσοις όροις, ένα συκοφάντη της χώρας του; (Τον ίδιο αυτό υβριστή δέχθηκε και ο Οικουμενικός Πατριάρχης επίσης). Πού είναι η αρετή της διακρίσεως;
­ ΕΠΙΣΗΣ ο Αρχιεπίσκοπος έχει συνεργάτες έμπιστους, έναν συριζαίο ονόματι Κατσιάρα και άλλον έναν κύριο Γιαγκάζογλου, που είναι από τους διακεκριμένους πολεμίους του χαρακτήρος του μαθήματος των θρησκευτικών και φορέων επίσης «προοδευτικών ιδεών» όπως αυτές εκφράζονται στους νεοθεολόγους «Παντός καιρού και Καταιγίδας»...
­ ΘΕΛΕΤΕ τώρα φρέσκια και αναζωπυρωμένη την επάρατη ασθένεια κάποιων δεσποτάδων από τον μεταδοτικό ιό των «ιερών σόου» στα «ονοματήριά» τους; Φέτος σειρά είχε νεοχειροτονηθείς «δεσπότης» των βορείων προαστίων με τη μάζωξη των γνωστών ρεκλαμαδόρων, πρωτοστατούντος του επισκόπου Σύρου, ο οποίος είναι και ο γεννήτωρ της προκλητικής αυτής συνήθειας.
­ Α, ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΧΑΣΩ να σας ενημερώσω για δύο σημαντικές θεολογικές και εκκλησιαστικές, της «μεταπατερικής δεσποτοκρατίας», ειδήσεις, που φροντίζουν να συντηρούν αειφόρως τα πεπραγμένα των «χρυσοφορεμένων» διαδόχων των Αποστόλων.
­ ΠΡΩΤΟΝ: Ανήμερα των εκλογών της 6ης Μαΐου, Ιστοσελίδα Εκκλησιαστικών ειδήσεων μας πληροφορεί ότι επίσκοπος έφθασε από την έδρα του στην Αθήνα, για να εκπληρώσει το εκλογικό του δικαίωμα. Μέγα εκκλησιαστικό γεγονός... Λειτούργησε-χοροστάτησε σε κεντρικό Ναό και αμέσως μετά στην πασαρέλα της Ιστοσελίδας παρήλασαν 35 φωτογραφίες του με τις αντίστοιχες πόζες, μεταξύ των οποίων και δύο από αυτές να «υψώνει» το άγιον ποτήριο στο ιερό θυσιαστήριο...!!
­ Ω, ΤΗΣ... ευλαβείας (!!) Κατήργησε ο Λειτουργός «τας Θύρας, τας Θύρας εν σοφία πρόσχωμεν» και ασόφοις έδωσε την ευκαιρία σε κάθε άπιστο «τα άγια τοις κυσί»!!
­ ΔΕΥΤΕΡΟΝ: Φέτος μετηνάστευσε η πασαρέλα των ονοματηρίων του ιδίου επισκόπου, από Σύρο και Τήνο στην εορτή του Αγίου Δωροθέου, (5 Ιουνίου), στην Β. Ελλάδα, όπου κατέφθασε με πολυμελή κουστωδία ιερέων, μοναχών, ψαλτών και άλλων παρατρεχάμενων για να εγκαινιάσει Ναόν επ’ ονόματι του Αγίου Δωροθέου. Από πίσω πάντα η «προσωπική» του Ιστοσελίδα Εκκλησιαστικών ειδήσεων, η οποία δεν παραλείπει να ακολουθεί ανελλιπώς τις «ποιμαντικές» δραστηριότητές του.
­ ΩΣ ΠΟΤΕ λοιπόν η Ιερά Σύνοδος θα σιωπά και δεν θα παρεμβαίνει να υποδείξει ότι όλες αυτές οι φιέστες εκτός του ότι είναι εκκλησιολογικές αποκλίσεις με τον τρόπο που επαναλαμβάνονται και καθιερώνονται, ταυτόχρονα δε είναι κενόδοξες προκλήσεις εν μέσω κρίσεως αξιακής και οικονομικής;
­ ΤΙ ΤΗΝ ΗΘΕΛΑΝ οι πατέρες της Ιεράς Κοινότητας του Αγίου Όρους αυτή την ανακοίνωση ότι δεν δέχονται να φορολογηθούν τα περιουσιακά στοιχεία των Μονών έξω του Αγίου Όρους; Δεν αντιλαμβάνονται ότι θα προκαλέσουν καυστικά σχόλια από τούς καραδοκούντες;
ΣΤΥΛ. ΛΑΓΟΥΡΟΣ

Παρασκευή 5 Οκτωβρίου 2012

Έως πότε θα ανεχόμαστε να υβρίζεται ο Άσπιλος και Άμωμος Ιησούς;

του ιατρου κ. Λυκουργου Νανη
 

Τι πράττει εν προκειμένω η ΙΣΙ; 
Ποια η αντίδρασή της; 

Έως πότε θα ανεχόμαστε να υβρίζεται ο Άσπιλος και Άμωμος Ιησούς; 

Πότε επιτέλους θα ενεργοποιηθεί το πνευματικό όπλο του αφορισμού για παιδαγωγικούς λόγους ίνα και οι λοιποί φόβον έχωσιν; 



Ως πότε θα σταθμίζουμε την εκκλησιαστική πολιτική μας με βάση το τι θα πει και πώς θα μας χαρακτηρίσει ο εσμός των ψευτοπροοδευτικών και θολοκουλτουριαρέων που έχει ξεσαλώσει και δεν ορρωδεί προ ουδενός; 



Κάποιοι δυστυχείς αλλά και με περισσό θράσος συνάνθρωποί μας αντλώντας όχι απ την ιστορική πραγματικότητα αλλά ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΑΠ ΤΗ ΒΟΡΒΟΡΩΔΗ ΚΑΙ ΡΥΠΑΡΗ ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΤΟΥΣ υβρίζουν αναίσχυντα τον αρχηγό της πίστεώς μας, τον ΠΑΣΗΣ ΕΠΕΚΕΙΝΑ ΚΑΘΑΡΟΤΗΤΟΣ ΥΙΟ ΚΑΙ ΛΟΓΟ ΤΟΥ ΘΕΟΥ. 



Διάσημοι άθεοι και αγνωστικιστές και σκεπτικιστές και αρνητές της θεότητας του Χριστού μας που παρήλασαν στο ιστορικό προσκήνιο αναγνώρισαν και διακήρυξαν το άφθαστο και ασύγκριτο ηθικό μεγαλείο του Κυρίου μας. 

Δεν διανοήθηκαν να διατυπώσουν έστω και την ελάχιστη αρνητική υπόνοια για την ηθική υπόσταση του Θεανθρώπου. 



Αρρωστημένοι όμως εγκέφαλοι όπως ο δυσώνυμος Καζαντζάκης και κάποιοι όμοιοί του ανασταύρωσαν με τις τρισαίσχιστες φαντασιώσεις τους το Βασιλέα των Αγγέλων. Γιατί αυτή η αντίχριστη μόδα του ευτελισμού του Θεανδρικού προσώπου του Ιησού δεν έχει την αρχή της στα νεότερα χρόνια αλλά στους πρώτους χριστιανικούς χρόνους και στο σατανικό Ταλμούδ που περιλαμβάνει ανήκουστες ύβρεις κατά των Ιερών Προσώπων της Πίστεώς μας. 

 Και διαχρονικά επαναλαμβάνεται και υλοποιείται από διάφορους δαιμονόπληκτους.