Σάββατο 6 Απριλίου 2013

"Έντομο - τηλεκατευθυνόμενος κατάσκοπος" ("INSECT SPY DRONE") που βρίσκεται ήδη σε παραγωγή και χρήση.





Το της Πόλεως όλης ήθος ομοιούται τοίς άρχουσιν!

Οι μη οργιζόμενοι, εφ' οις δει, ηλίθιοι δοκούντες είναι!

Χαίροισθε, Υγιαίνοιτε, Έρρωσθε



Έρχεται σύντομα....

Ρίξτε μια πιό προσεκτική ματιά εάν ένα "κουνούπι" προσγειωθεί επάνω σας. . . .  


Είναι ή δεν είναι κουνούπι ???? Ρίξτε μια ματιά στη φωτογραφία στο επόμενο Link, και μετά διαβάστε παρακάτω .. . . . 






Μπορέσατε να καταλάβετε περί τίνος πρόκειται ???

Αυτό είναι ένα "Έντομο - τηλεκατευθυνόμενος κατάσκοπος" ("INSECT SPY DRONE") που βρίσκεται ήδη σε παραγωγή και χρήση.



Η ιπτάμενη αυτή συσκευή μπορεί να τηλεκατευθύνεται και να ελέγχεται από μεγάλη απόσταση και είναι εξοπλισμένη με κάμερα και μικρόφωνο.

Η συσκευή αυτή μπορεί επίσης να προσγειωθεί επάνω σου και είναι εξοπλισμένη με μιά βελόνα ικανή να πάρει δείγμα για DNA, αυτό που θα αισθανθείτε είναι ο πόνος τσιμπήματος ενός κουνουπιού. 

Επίσης το "κουνούπι" αυτό είναι ικανό να εγχύσει κάτω από το δέρμα σου μία μικροσυσκευή παρακολούθησης RFID (Radio Frequency Identification). 



Ο "Μεγάλος Αδελφός" μόλις έγινε αρκετά μεγαλύτερος με τέτοιες συσκευές και πρακτικές . . . . .






Παρασκευή 5 Απριλίου 2013

ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΣΤΟ ΣΤΟΧΑΣΤΡΟ ΤΟΥ ΣΙΩΝΙΣΜΟΎ

 

Η  ΩΡΑ  ΤΗΣ  ΑΛΗΘΕΙΑΣ  ΛΙΓΟ  ΠΡΙΝ

ΤΟΝ  Γ'  ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ  ΠΟΛΕΜΟ

  

Πηγή: "Αμέθυστος"



Γράφει ο Ιωάννης Λαμπρόπουλος
(με την βοήθεια σχετικά μεγάλης βιβλιογραφίας)

Αυτό το κείμενο γράφτηκε με πόνο και πολύ αγάπη για όλους τους Έλληνες. Εξαιρετικά όμως για τους ΕΚΛΕΚΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ. Για αυτούς, που τους διακρίνει το ατίθασο ισχυρό Ελληνικό πνεύμα, η καλή διάθεση, οι αγνές προθέσεις και η υγιής αναζήτηση, αλλά κυρίως η πίστη στην ΑΓΙΑ ΤΡΙΑΔΑ γιατί σε αυτούς θα προσφέρει πολλά.
Οπως θα αντιληφθείτε διαβάζοντας, το κείμενο αυτό είναι μοναδικό σε τόση σοβαρότητα, γιατί παρουσιάζει το απόσταγμα της αλήθειας, συνέβαλαν δε σε αυτό, ειδικά καί διακεκριμένα πρόσωπα που τιμούν την Ελλάδα καί την Ορθοδοξία. Για το λόγο αυτό κρατήστε το καί φυλάξτε το “ώς κόρην οφθαλμού”, διαδώστε το παντού για να το διαβάσουν όλοι οι Ελληνες, σε όλα τα μήκη και τα πλάτη της γής.Για να γνωρίζουν την αλήθεια και να είναι προετοιμασμένοι.
Η  ΑΛΗΘΕΙΑ.
Η αλήθεια δέν είναι κάτι υποθετικό.Η αλήθεια δέν είναι θεωρία. Η αλήθεια δέν είναι ιδέα. Η αλήθεια δέν είναι τι νομιζω εγώ ή τι νομίζει αυτός.Η αλήθεια δέν είναι κάτι υποκειμενικό. Καί νά θυμάστε ότι, σε αντίθεση μέ ένα ψέμα, που μπορεί να ειπωθεί μέ χίλιους διαφορετικούς τρόπους, η αλήθεια λέγεται μόνο μέ ένα. ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ.
Η αλήθεια είναι μπροστά μας, είναι γύρω μας. Θεωρητικά τήν γνωρίζουμε γιατί την έχουμε διδαχθεί, την έχουμε ακούσει καί την βλέπουμε.Είναι σάν τά κομάτια ενός πάζλ, πού βρίσκονται όμως ανακατεμένα, με χιλιάδες άλλα κομάτια ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ, ΨΕΥΔΟΥΣ, ΑΛΛΟΙΩΣΗΣ καί ΔΙΑΣΤΡΕΒΛΩΣΗΣ της αλήθειας, με αποτέλεσμα, νά έχουν δημιουργήσει στούς ανθρώπους σύνγχηση, αλλά προπαντώς ΑΓΝΟΙΑ.
Ο Μαίνανδρος ο Δίκαιος τό 310 π.Χ. είπε. “ΕΙΝΑΙ ΦΟΒΕΡΟ ΠΡΑΓΜΑ Η ΑΓΝΟΙΑ ΚΑΙ ΑΙΤΙΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΚΑΚΩΝ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ”. Ξέρετε γιατί; Γιατί ενώ η αλήθεια δημιουργεί γνώση καί η γνώση φέρνει ηρεμία στόν άνθρωπο, αντίθετα τό ψέμα δημιουργεί άγνοια, η άγνοια φέρνει φόβο καί ο φόβος γεννά επιθετικότητα. 
Νομίζω όλοι μας έχουμε αντιληφθεί, ότι δεν ζούμε σε έναν κόσμο που κυριαρχεί η γνώση και η ηρεμία, αλλά σε ένα κόσμο γεμάτο φόβο και επιθετικότητα. Αυτό είναι αποτέλεσμα της ΑΓΝΟΙΑΣ.
Η ΕΛΛΑΣ σήμερα βρίσκεται υπό καθεστώς διωγμού. Διώκεται και συκοφαντείται σε όλο τον κόσμο. Χτυπούν την Ελλάδα και τους Έλληνες αλύπητα. Βγάζουν όλο το μίσος που τρέφουν για την Ελλάδα, με χυδαία και υβριστικά δημοσιεύματα σε όλη την Ευρώπη και ενώ οι Έλληνες εξαπατήθηκαν, καταληστεύθηκαν και καταχρεώθηκαν όλοι, από άθλιους πολιτικούς τυχοδιώκτες, δεν μιλάει κανείς για αυτό. Ότι όμως συνέβαινε τα τελευταία χρόνια ήταν σε πλήρη γνώση των κυβερνήσεων αλλά και των Ευρωπαίων εταίρων, αλλά κανείς δεν μιλούσε, μέχρι την στιγμή που αποφάσισαν ότι έπρεπε να ξεκινήσουν τον διωγμό των Ελλήνων. 
Μας έβαλαν στο στόχαστρο λοιπόν και μας διασύρουν ανά τον κόσμο βρίζοντας την Ελλάδα, την ιστορία μας και τον πολιτισμό μας.
Η ΕΛΛΑΣ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΔΙΩΚΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΧΡΕΟΣ ΤΗΣ. 
ΓΙΑΤΙ ΔΙΩΚΕΤΑΙ Η ΕΛΛΑΣ;
Η ΕΛΛΑΣ ΔΙΩΚΕΤΑΙ, ΔΙΟΤΙ ΔΕΧΘΗΚΕ, ΕΔΡΑΙΩΣΕ
ΚΑΙ ΔΙΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΝΑΙ Η ΜΟΝΗ
ΠΟΥ ΔΙΑΤΗΡΕΙ ΑΝΟΘΕΥΤΗ ΚΑΙ ΟΡΘΟΔΟΞΗ
ΤΗΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΠΙΣΤΗ.
ΑΥΤΟ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΑΝΥΠΕΡΒΛΗΤΟ ΕΜΠΟΔΙΟ
ΣΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΤΟΥ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΣΙΩΝΙΣΜΟΥ- ΣΑΤΑΝΙΣΜΟΥ.
ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΦΩΣ
ΕΙΝΑΙ Ο ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΣ ΕΧΘΡΟΣ ΤΟΥ ΣΚΟΤΟΥΣ.
Εβαλαν στόχο λοιπόν να κατακτήσουν την Ελλάδα, για να μπορέσουν να την ελέγξουν.

Πέμπτη 4 Απριλίου 2013

Ομιλία π. Ευθυμιου Τρικαμηνα στην Σερβία. Τα Θρησκευτικα σχόλια του π. Ευθυμίου μεταφράζει ο διωκόμενος και συναγωνιστής του Επισκοπος Αρτεμιος



Ομιλία π. Ευθυμιου Τρικαμηνα στην Σερβία. Τα Θρησκευτικα σχόλια του π. Ευθυμίου μεταφράζει ο διωκόμενος και συναγωνιστής του Επισκοπος Αρτεμιος

Οι κυριότερες επισημάνσεις του

Στην πρόσφατη επίσκεψη του π. Ευθύμιου Τρικαμηνά στη Σερβία, συλλειτούργησε με τον Μητροπολίτη Ράσκας και Πριζρένης Αρτέμιο. Στο τέλος ο Σεβασμιώτατος του επέδωσε (ως ευλογία) Σταυρό, ο δε π. Ευθύμιος στην ολιγόλεπτη προσφώνηση-ομιλία έκανε ενδιαφέρουσες επισημάνσεις, προσεκάλεσε δε επίσημα τον Σεβασμιώτατο Αρτέμιο, όταν επισκεφθεί την Ελλάδα, να συλλειτουργήσουν στο παλαιό μοναστηράκι του Ευαγγελισμού της Θεοτόκου (Σταγιάτες Βόλου). Την πρόσκληση αυτή ο Σεβασμιώτατος την απεδέχθη.

Σημειώνουμε τις  επισημάνσεις του π. Ευθύμιου:

1) Δεν κρινόμαστε, είπε, μόνο για τις άλλες πράξεις μας, αλλά ιδιαίτερα «ὅταν ὑπάρχει καὶ αἵρεσις μέσα στὴν Ἐκκλησία, γιὰ τὸ πρῶτο ποὺ κρινόμεθα καὶ κατακρινόμεθα, ἂν δὲν κρατήσωμε ὀρθόδοξο στάση, εἶναι διὰ τὰ θέματα τῆς Πίστεως καὶ ὕστερα δι’ ὅλα τὰ ὑπόλοιπα».

2) Οι Επίσκοποι στην ελλαδική Εκκλησία, τόνισε, «ἀκολουθοῦν τὴν αἵρεση τοῦ Οἰκουμενισμοῦ». (Τούτο είναι φανερό από τα εξής, όπως εξηγεί αλλού· διότι: συμμετέχουν στο Παγκόσμιο Συμβούλιο Εκκλησιών και, παρά τις διαπιστώσεις Αγίων ανδρών, ότι αυτή η απόφαση για συμμετοχή στο Π.Σ.Ε. είναι «φρικαλέα» και αποτελεί «ανήκουστο προδοσία» [Άγιος Ιουστίνος Πόποβιτς], παραμένουν σ’ αυτό· συμμετέχουν σε συμπροσευχές με τους αιρετικούς· αρνούνται να κατονομάσουν τους «ορθόδοξους» αρχηγούς της αιρέσεως και έχουν κοινωνία με αυτούς· τους υποδέχονται και τους επευφημούν· επίσης, δεν τολμούν να ελέγξουν τις πρόσφατες μετά του Πάπα εναγκαλισμούς του Πατριάρχη, ο οποίος επίσημα παρίσταται στην ενθρόνιση του αιρετικού Πάπα και δια της προσφωνήσεως προς αυτόν, αποδέχεται τον Πάπα ως Επίσκοπο της Εκκλησίας!!!).

3) Από αυτούς, συνέχισε, τους Επισκόπους «δικάστηκα καὶ καταδικάστηκα, διότι δὲν τοὺς ἐμνημόνευα, ἐπειδὴ ἀκολουθοῦσαν τὴν αἵρεση» του Οικουμενισμού. «Ἡ ποινὴ ποὺ μοῦ ἐπέβαλαν, δὲν εἶχε κανονικὰ ἐρείσματα, δὲν ἐστηρίζετο πουθενά, διότι ὅταν ὑπάρχει αἵρεσις, ὀφείλουμε νὰ ἀπομακρυνθοῦμε καὶ ἀπὸ τὴν αἵρεσι καὶ ἀπὸ τοὺς αἱρετικούς».

4) Τόνισε ιδιαίτερα και ως «παράδοξο» γεγονός, το ότι «καὶ οἱ λεγόμενοι ἀντι-οἰκουμενιστὲς στὴν Ἑλλάδα, ἐτήρησαν τὴν στάσι τῆς σιωπῆς στὸ θέμα μου», και έτσι «κατ’ οὐσίαν συμφωνοῦσαν σιωπηλὰ μὲ τὴν ἀπόφασι» των παρανομησάντων Επισκόπων. Αυτή ήταν και η αιτία που προσέφυγα «στὴν ἀγάπη σας, θεωρήσας ὅτι δὲν εἶναι σωστὸ νὰ καταθέσω τὰ ὅπλα, ζητώντας νὰ οἰκονομήσετε προσωρινὰ τὴ δική μου περίπτωση, ἕως ὅτου... καταδικασθεί η αίρεση». Γι’ αυτό και εζήτησα, να μου δώσετε «τὴν εὐλογία νὰ τελῶ τὰ ἱερατικά μου καθήκοντα», όπως γινόταν πάντα στην Εκκλησία: όταν «σε καιρό αιρέσεως» οι ανθιστάμενοι ορθόδοξοι εδιώκοντο από τους αιρετίζοντες Επισκόπους, κατέφευγαν σε άλλους Ορθόδοξους Επισκόπους.

Την ομιλία - θρησκευτικα σχόλια, μετέφραζε ο ελληνομαθείς Σεβασμιώτατος Αρτέμιος.

Τετάρτη 3 Απριλίου 2013

Στον αναχωρησαντα δια τους Ουρανους Χαλκεντερο Γεροντα μητροπολιτην ΝΙΚΟΔΗΜΟΝ

 

«Kαί νύν άγοις εσθλόν επί τέρμα πορείας» 
(από τα έπη Γρηγορίου).





Προσφωνησι στην εξοδιο ακολουθια 
του αρχιμανδριτου Δανιηλ Αερακη
«Kαί νύν άγοις εσθλόν επί τέρμα πορείας» 
(από τα έπη Γρηγορίου).

Tο στίχο αυτό του Γρηγορίου του Θεολόγου, στό βιβλίο «H ικεσία ενός αγίου», τον μετέφρασε ο σπουδαίος σύγχρονος θεολόγος, ο επίσκοπος Nικόδημος, ως εξής: «Σε ικετεύω, Θεέ μου, να με φέρεις σε τέρμα πορείας αγαθό».

Kαι το τέρμα το αγαθό έφτασε για την επίγεια πορεία, σεβάσμιε πατέρα.
• Tη σκληρή σκυτάλη της ανηφορικής σου πορείας την παραδίνεις, για να πάρεις το στεφάνι, ηρωικέ αγωνιστή.

• Tο βαρύ Σταυρό, που θέλησαν απύθμενες κακότητες να σου φορτώσουν, στον πήρε κιόλας ο άγγελος του ουρανού, για να σε χειραγωγήσει στη Σύναξη των αγίων του ουρανού, εσένα αγνέ λειτουργέ, που τόσους μυσταγώγησες για τη μετοχή στο μυστήριο της Eκκλησίας και για την επισυναγωγή τους στην ευχαριστιακή σύναξη

Aλλά θα σ’ έχουμε για πάντα οδηγό στη θεολογική αναζήτηση, στην πνευματική ζωή, στην εκκλησιαστική πορεία, στη διακονική προσφορά:

• Σε εποχή ιδεολογικής και πνευματικής συγχύσεως, έκανες το ξεκαθάρισμα του πνευματικού τοπίου.

• Σε εποχή σεισμικών δονήσεων στον εκκλησιαστικό χώρο, υπήρξες  το στήριγμα των θεσμών και της αλήθειας.

• Σε εποχή ειδωλοποιήσεως της μεγαλομανίας και της θρησκευτικής επιδεικτικότητας, ήσουν η αναζωπύρωσις της πνευματικής λατρείας και ζωής. 
Mιλώντας σ’ ένα βιβλίο σου για εντυπωσιακούς, αλλ’ όχι πνευματικούς θρησκευτικούς πανηγυρισμούς, σημειώνεις:  
«O λαός εντυπωσιάζεται. Ίσως και τέρπεται. Aλλά δεν χειραγωγείται στο ανώγαιο του Mυστικού Δείπνου και δεν ζει την οδύνη και τη μυστική χαρά του Σταυρού» (σελ. 124).
• Σε εποχή αποπροσανατολισμού, από τον τρόπο της ζωής και της γραφίδας σου έγινε ο επαναπροσδιορισμός της εκκλησιαστικής ζωής και θεολογίας.

• Σε εποχή, που η διαφθορά περιβλήθηκε κουλτουριάρικο μανδύα, συ προέβαλες τη γνησιότητα του Oρθοδόξου δόγματος και την καθαρότητα του εκκλησιαστικού ήθους.

• Σε εποχή εμπορευματοποιήσεως της θρησκείας και επαγγελματοποιήσεως της ιερωσύνης, πάλαιψες για την επιστροφή στη λειτουργία της Πεντηκοστής και στη θυσία του Σταυρού.

• Σε εποχή επικρατήσεως ψευδαδέλφων και αγυρτών στον ιερό περίβολο, η αγωνία σου και ο αγώνας σου ήταν για την υγιαίνουσα διδασκαλία και για την ανιδιοτελή διακονία.

Σπορά του λόγου
Tο βιβλίο, που σαν Kυριακοδρόμιο, αναλύει πρωτότυπα τις Eυαγγελικές περικοπές. Kαι ήταν κάθε λόγος σου σπορά με βάση το άγιο παρελθόν και προοπτική το αιώνιο μέλλον.

Σπορά «με αγάπη κι ελπίδα στον επόμενο κρίκο της αποστολικής διαδοχής», σημειώνεις στην αφιέρωση. 
Mέσα στο απύθμενο γύρω σου μίσος, εσύ έσπερνες την αγάπη. 
Mέσα στο ζοφερό ορίζοντα του καιροσκοπισμού, συ, μεγάλε οραματιστή, διέκρινες ακτίνες ελπίδας.

Παγκοσμιοποίηση και Eκκλησία
Ένας άλλος τίτλος βιβλίου. Περιορισμένος ο ίδιος για δεκαετίες με αλυσίδες διοικητικής εκκλησιαστικής απομόνωσης, έγραφες με δυναμισμό για το παγκόσμιο ξάπλωμα της Eκκλησίας.

Στην αφιέρωση ενός βιβλίου σου, παραθέτεις περικοπή από επιστολή του Mεγ. Bασιλείου για το Γρηγόριο το Θεολόγο. 
Mικρής, άσημης πόλεως επίσκοπος ο Γρηγόριος. 
Kαι ο Bασίλειος, που γνώριζε την αξία του Γρηγορίου, λέει: 
Θάθελα να έχη επισκοπή «σύμμετρον τή φύσει αυτού». 
Aνάλογη με το πνευματικό του ανάστημα. Kαι «σύμμετρος τή φύσει» του Γρηγορίου ήταν επισκοπή, που θα συμπεριλάμβανε όλη την οικουμένη.
Eσύ, καλέ μας ποιμένα, βρέθηκες διωγμένος από την κανονική σου επισκοπή. 
Πριν από 39 χρόνια, δίστομος δικτατορική μάχαιρα θέλησε να κόψη το διοικητικό δεσμό σου με τα παιδιά σου, με τα πρόβατά σου, με το ποίμνιό σου.
O πιστός όμως λαός, που γνωρίζει την αγία βιοτή σου, το μεγαλείο της καρδιάς σου, την αγιοπνευματική σου διάνοια, το θεολογικό σου ύψος, όχι μόνο σε διατήρησε επίσκοπο της καρδιάς του, αλλά και πίστευε, ότι σού ’πρεπε, «σύμμετρος τή φύσει σου» επισκοπή. 
Tώρα την έχεις!

• Στερήθηκες θρόνο. 
Σου χάρισαν πόνο.

• Mέσα σου όμως είχες πάντα μια λαχτάρα. 
Kαι την διατύπωσες σε ένα σου βιβλίο: 
«H Σύνοδος, που θα είναι γέννημα της Πεντηκοστής και πράξη της Eκκλησίας όλης, είναι μέσα μου κρυφή λαχτάρα. 
Nοσταλγία ανεκπλήρωτη. 
Eμπειρία άγνωστη. 
Tη βλέπω να φωτίζει την ιστορία. 
Kαι να μη λειτουργεί στην εποχή μου. 
Kρατάω τη νοσταλγία και την επενδύω με την αναιμική μου ικεσία» (σελ. 119-120).
• H λαχτάρα σου, γνήσιε επίσκοπε, θέλουμε να είναι και δική μας λαχτάρα. 
Eίναι η πνευματική σου διαθήκη και παρακαταθήκη. 
Kαι τώρα για σένα είναι η προσευχή σου. 
Eίναι η ικεσία ενός αγίου. 
H ικεσία της παρρησίας σου. 
Iκετεύεις για μια Aγιοπνευματική Σύναξη, για μία Eκκλησία ανθρώπων, που «λιτανεύουν το Σταυρό και βιώνουν την Aνάσταση», κατά τη χαρακτηριστική σου φράση.

• O ουρανός σήμερα αγάλλεται. 
H επί γης Eκκλησία σε προπέμπει στην γλυκειά Του αγκάλη. 
Tην ευχή σου ζητάμε θερμά, καλέ μας επίσκοπε Nικόδημε, καύχημα της σύγχρονης Eκκλησίας.

ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ ΑΤΤΙΚΗΣ και ΜΕΓΑΡΙΔΟΣ κ. ΝΙΚΟΔΗΜΟΥ, ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΚΔΟΣΗ ΤΩΝ ΕΠΑΙΣΧΥΝΤΩΝ ΔΙΑΤΑΓΜΑΤΩΝ TOY AΠΡΙΛΙΟΥ 1994

ΕΦΥΓΕ,

ΑΛΛΑ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΝΑ ΦΩΝΑΖΕΙ:


Προς τους αδιστακτους αρχιεπισκοπους, τεθνεωτες και ζωντες, Σεραφειμ, Χριστοδουλο και Ιερωνυμο, και τους συνενοχους τους μητροπολιτες, που λενε οτι πιστευουν στο Θεο, αλλα δεν μπορουν να το αποδειξουν.


ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ 
ΑΤΤΙΚΗΣ και ΜΕΓΑΡΙΔΟΣ 
κ. ΝΙΚΟΔΗΜΟΥ, 
ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΚΔΟΣΗ ΤΩΝ ΕΠΑΙΣΧΥΝΤΩΝ ΔΙΑΤΑΓΜΑΤΩΝ  
TOY AΠΡΙΛΙΟΥ 1994



"Επιτρέπω στον εαυτό μου να θεωρηθώ ως ο μεγαλύτερος εγκληματίας της Ελληνικής Πατρίδας. 

Δεν μπορώ όμως να κατανοήσω γιατί επί είκοσι χρόνια πρέπει να καταδιώκομαι και να καταδικάζομαι χωρίς να μου απαγγέλεται η κατηγορία και χωρίς να μου δίνεται το δικαίωμα απολογίας. 



Λυπάμαι δε βαθύτατα για το ότι ο τελευταίος διωγμός εκπορεύεται απ την επιθανάτια κλίνη ενός αρχιεπισκόπου, που θα έπρεπε
να απλώνει το χέρι σε Ευλογία.



Η έκδοση διατάγματος αποτελεί Σταλινική φίμωση της Δικαιοσύνης και προκλητική κατάλυση του Συντάγματος. 



Η έκδοσή του θα ρίξει σε μεγάλη περιπέτεια την Εκκλησία και θα διασύρει διεθνώς την Ελληνική Πολιτεία."

Τρίτη 2 Απριλίου 2013

ΕΙΣ ΜΝΗΜΗΝ ΑΤΤΙΚΗΣ ΝΙΚΟΔΗΜΟΥ


του ιατρου κ. Λυκουργου ΝΑΝΗ


Ο μακαριστός ΚΑΝΟΝΙΚΟΣ ΚΑΙ ΝΟΜΙΜΟΣ μητροπολίτης Αττικής και Μεγαρίδος Νικόδημος εκοιμήθη εν Κυρίω! 
Και εκοιμήθη ΑΔΙΚΑΙΩΤΟΣ ΚΑΙ ΕΞΟΡΙΣΤΟΣ απ το προσφιλές του ποίμνιο αφού καταδιώχθηκε απηνώς μέχρι της τελευτής του από μία μερίδα συνεπισκόπων του επί 39 συναπτά έτη! 

Κηρύχθηκε έκπτωτος του θρόνου του στις 25 Ιουνίου του 1974 από ένα νόθο συνοδικό σχήμα που ψευδεπίγραφα "βαφτίστηκε" ιερά Σύνοδος της Ιεραρχίας αφού πρώτα "κολοβώθηκε" η κανονική ιεραρχία με την αντικανονική, αυθαίρετη, παράνομη και ετσιθελική απαγόρευση της συμμετοχής σε αυτήν των 34 απ τους 66 τότε εν ενεργεία μητροπολίτες επί τη βάσει όχι κάποιου ιερού κανόνα αλλά επί τη βάσει συντακτικών πράξεων. 

 Κηρύχθηκε έκπτωτος ΑΝΑΙΤΙΩΣ, ΑΝΕΞΕΤΑΣΤΩΣ, ΑΝΑΠΟΛΟΓΗΤΩΣ και ΣΤΕΡΗΘΕΙΣ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΔΙΚΑΣΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ επί 14 ολόκληρα χρόνια αφού απαγορεύτηκε διά των προειρημένων συντακτικών πράξεων το δικαίωμα προσφυγής στη δικαιοσύνη, δικαίωμα που έχει, και ορθώς, και ο ειδεχθέστερος των εγκληματιών! 
Και μετά μιλάμε για ανθρώπινα δικαιώματα εν 21ω αιώνι χωρίς να ντρεπόμαστε λιγάκι! 

Ευτυχώς το 1988 η πολιτεία ΚΙ ΟΧΙ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ του χορήγησε το αναφαίρετο δικαίωμα της προσφυγής στη δικαιοσύνη της πατρίδας μας με συνέπεια με πλειάδα σχετικών αποφάσεων του ανωτάτου διοικητικού δικαστηρίου (ΣΤΕ) να δικαιωθεί πανηγυρικά! 
Αξίζει στο σημείο αυτό να αναφερθεί το γεγονός ότι ο κοιμηθείς μητροπολίτης πληροφορήθηκε την έκπτωσή του από το...τηλέφωνο! 

Επιπροσθέτως θα πρέπει να τονισθεί ότι ο μακαριστός Νικόδημος όταν" βία και δυναστεία και ουχί οικεία βουλήσει" εγκατέλειψε το επισκοπείο της μητροπόλεως Αττικής και Μεγαρίδος συναποκόμισε και τη μοναδική "περιουσία" του που συνίστατο στα βιβλία του που τόσο αγαπούσε και τα οποία φορτώθηκαν σ ένα τρίκυκλο! 

Στην επαίσχυντη απόφαση εκπτώσεώς του δεν αναφερόταν ούτε ένας (αριθμός 1) ιερός κανόνας! 
Ο μακαριστός Κοζάνης Διονύσιος χαρακτήρισε την απόφαση εκπτώσεως των 12 "πράξη παραφροσύνης και αυτοκτονίας που δίνει την εντύπωση ότι οι ιεράρχες ΟΥΤΕ ΘΕΟΝ ΦΟΒΟΥΜΕΘΑ ΟΥΤΕ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΕΝΤΡΕΠΟΜΕΘΑ",  ο μακαριστός Φλωρίνης Αυγουστίνος μίλησε για "ΚΥΚΛΩΠΕΙΟ ΔΙΚΑΙΟ", ο αείμνηστος Κωνσταντίνος Μουρατίδης για "ΣΧΙΖΟΦΡΕΝΙΚΕΣ ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΑΞΕΙΣ" και για "ΛΗΣΤΡΙΚΗ ΣΥΝΟΔΟ".  
Και σαν να μην αρκούσε η έκπτωσή τους η μισάδελφη πρεσβυτέρα ιεραρχία όπως καμουφλαρισμένα ονομάστηκε το τότε "εκκλησιαστικό κατεστημένο" τους απένειμε και "παρατσούκλια" τουτέστιν τίτλους πάλαι ποτέ διαλαμψασών μητροπόλεων προκειμένου να τους ταπεινώσει ακόμη περισσότερο! 

Ποιμένες με αξιοπρέπεια οι 12 δεν έστερξαν να αποποιηθούν τους κανονικούς τους επισκοπικούς τίτλους ΜΗ ΥΠΟΓΡΑΦΟΝΤΑΣ  ΤΑ ΕΓΓΡΑΦΑ ΜΙΣΘΟΔΟΣΙΑΣ ΤΟΥΣ ΜΕ ΤΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΠΑΡΑΤΣΟΥΚΛΙΑ με συνέπεια να στερηθούν του μισθού τους και να ζήσουν για κάποια χρόνια ΜΕ ΤΙΣ ΕΛΕΗΜΟΣΥΝΕΣ, ΝΑΙ ΤΙΣ ΕΛΕΗΜΟΣΥΝΕΣ ΤΩΝ ΠΙΣΤΩΝ!Το 1990   οι 12 έκπτωτοι, εν οις και ο Αττικής Νικόδημος, επιτέλους δικαιώθηκαν! 

Πανηγύρισε ο Ουρανός και επλήσθη αγαλλιάσεως ο πιστός λαός του Θεού που είδε επιτέλους να επανενθρονίζεται το δίκαιο εν τόπω Αγίω ! 
Κάποιος όμως σκύλιασε! 
Κι έπραξε το παν προκειμένου να ματαιώσει την αποκατάστασή του! 
Κι αυτός ήταν ο μισόκαλος δαίμονας που τέρπεται όταν διαιωνίζεται η διαίρεση στην Εκκλησία κι όταν κατισχύει το άδικο! 

Και χρησιμοποιώντας σαν όργανά του εμπαθείς και συμφεροντολόγους επισκόπους και πολιτικούς, προστάτες των πρώτων ξεκίνησε μία πείσμονα επιχείρηση αρνήσεως συμμορφώσεως της διοίκησης της Ελλαδικής Εκκλησίας προς τις αποφάσεις που δικαίωναν τους προαναφερθέντες εκπτώτους! 
Και ταυτόχρονα ξεκίνησε και νέα μεθόδευση διωγμού του Αττικής Νικοδήμου και των συνεξορίστων του αρχιερέων που οδήγησε στην εκ νέου έκπτωσή τους με το ανυπόστατο από κανονικής πλευράς και επαίσχυντο " ψευτοεπιτίμιο της ακοινωνησίας" που όπως τόνισε ο μακαριστός νομομαθής αρχιεπίσκοπος Αθηνών Χριστόδουλος "ουδόλως συνιστά νόμιμον βάσιν εκδόσεως διαταγμάτων ανακλητικών των αρχικών βασιλικών διαταγμάτων".

Άλλος δε μητροπολίτης μίλησε για μεθόδευση προσώπων "κινουμένων εις το εκκλησιαστικόν παρασκήνιον". 
Δυστυχώς τη συνεργεία πολιτικών και εκκλησιαστικών αρχόντων και επί τη βάσει των πασχόντων κανονικώς και νομικώς ειρημένων "κουρελοεπιτιμίων", ας με συγχωρήσουν οι αναγνώστες, σφαγιάστηκε εκ νέου ο μακαριστός Νικόδημος, όπως και οι επίσης μακαριστοί Λαρίσης Θεολόγος και Θεσσαλιώτιδος Κωνσταντίνος ΜΕ ΤΗ ΣΥΜΒΟΛΗ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ ΤΟΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ! 

 Ανώτατος δικαστικός εκμυστηρεύτηκε σε συνομιλητή του το εξής φοβερό: "θυσιάσαμε τους τρεις μητροπολίτες για να ειρηνεύσει η Εκκλησία"! 
Ο δε αείμνηστος Χριστόδουλος προέβη σε μία δήλωση-βόμβα μεγατόνων: "εάν ο λαός μάθαινε τα τεκταινόμενα γύρω απ την υπόθεση των 12 ΘΑ ΣΙΧΑΙΝΟΤΑΝ ΤΟΥΣ ΚΑΘΕ ΕΙΔΟΥΣ ΜΕΓΑΛΟΣΧΗΜΟΥΣ"! 

Δυστυχώς ούτε ο μακαριστός αρχιεπίσκοπος ούτε και ο μετά ταύτα διάδοχός του  ακολούθησαν την οδό που επέβαλλε το δίκαιο και η ηθική και συνετέλεσαν στην παγίωση της αδικίας ! 
ΔΙΕΨΕΥΣΑΝ ΤΙΣ ΠΡΟΣΔΟΚΙΕΣ  ΤΩΝ ΠΙΣΤΩΝ που ανέμεναν διαφορετική πολιτική απ αυτήν του αναταράξαντος όσον ουδείς άλλος μέχρι τότε την εκκλησιαστική ζωή προκατόχου τους! 
"Σαλαμοποίησαν" τη μητρόπολη Αττικής και Μεγαρίδος δίχως την έγκριση του κυριάρχη μητροπολίτη τοποθετώντας στα κομμάτια της ανθρώπους που απασχόλησαν αρνητικά τις εφημερίδες με τα καμώματά τους(όχι όλοι)!. 

Ο Αττικής Νικόδημος δε δικαιώθηκε επί της γης! 
Θρονιάστηκε όμως στις καρδιές του πιστού λαού και θα λάβει εν ουρανώ τη δικαίωσή του απ τον "δικαιοσύνας αγαπώντα" Κύριο την Εκκλησία Του Οποίου με πιστότητα και εν φόβω Θεού διακόνησε και υπηρέτησε! 
Άλλωστε τόσοι και τόσοι άγιοι βίωσαν τον άδικο διωγμό απ το εκκλησιαστικό κατεστημένο των ημερών τους φεύγοντας απ τον παρόντα κόσμο αδικαίωτοι αλλά κομίζοντες εν ουρανοίς στέφος άφθαρτον! 

Μακαριστέ μας δεσπότη, πολύκλαυστε Νικόδημε,  Μακαρία η οδός η πορεύη σήμερον ότι ητοιμάσθη σοι τόπος αναπαυσεως! 
ΕΙΗ Η ΜΝΗΜΗ ΣΟΥ ΑΙΩΝΙΑ

Εκοιμήθη ο Αττικής Νικόδημος

Εκοιμήθη ο Αττικής Νικόδημος


                               Εκοιμήθη ο Μητροπολίτης Αττικής και Μεγαρίδος

Νικόδημος Γκατζιρούλης



Πηγή: amen.gr
του Νίκου Παπαχρήστου

 

Την τελευταία του πνοή άφησε το βράδυ της Δευτέρας ο Μητροπολίτης κυρός Νικόδημος Γκατζιρούλης, 86 ετών.
 Η εξόδιος ακολουθία του μακαριστού Ιεράρχη θα τελεστή στην Ιερά Μονή Μεταμορφώσεως (Νεό Στουδίο) στην Αυλώνα σήμερα το απόγευμα, στις 6. 


Ακολουθεί ένα απόσπασμα από την συνέντευξη  του Μακαριστού Μητροπολίτη Νικοδήμου (που έδωσε το 2010) στον Νίκο Παπαχρήστου:

Ν.Π.: Κλείνοντας την συνέντευξη αυτή θα ήθελα να σας ρωτήσω Σεβασμιώτατε, εάν συγχωρείτε όλους όσοι, σε αυτά τα 36 χρόνια, σας πίκραναν…

Μητρ.Νικόδημος: Δεν κρατάω τίποτα για κανέναν αδελφέ μου. Είναι περιττό. Τι να κρατήσω; Εκεί είναι το θέμα; Εγώ αύριο το πρωί φεύγω… Κύριε μου, ελέησέ με. Δεν ξέρω αν στην πόρτα του Αγίου Πέτρου συναντήσω τον τάδε ή τον δείνα…(γελάει).

Ν.Π.: Συγχωρείτε όμως αυτούς που θεωρείτε ότι σας αδίκησαν;

Μητρ.Νικόδημος:
 Δεν τους σκέπτομαι καθόλου. Να αρχίσω τον κατάλογο τώρα; Κοίταξε να δεις όλοι γινόμαστε ιστορία σε κάποια φάση. Γινόμαστε ιστορία. Γυρίζεις πίσω… μπορεί να στιγματίζεις κάποια πράξη αλλά από μια απόσταση. Χρόνου, εντυπώσεων… Δεν είναι δυνατόν κανείς να κρατάει… Είναι αδιανόητο. 
Ν.Π.: Θα θέλατε να είχατε αποφύγει κάποια πράγματα;

Μητρ.Νικόδημος: Τα λάθη μου, ναι. Όσα λάθη έχω κάνει θα ήθελα να τα αποφύγω. Δεν λέω ότι δεν έχω κάνει λάθη στη ζωή μου.
Γιατί αλάθητος δεν είναι κανένας. Ούτε εγώ είμαι αλάθητος. Και θα είμαι ευτυχής εάν πουν «ξέρεις έχεις κάνει αυτό το λάθος». Και θα ζητήσω συγνώμη. Και αν το λάθος μου είναι τέτοιο που πρέπει να τιμωρηθώ, να τιμωρηθώ, γιατί όχι. 


Ν.Π.: Σεβασμιώτατε, σας ευχαριστώ θερμά για την συζήτηση που είχαμε…

Μητρ.Νικόδημος: 
Και εγώ χάρηκα που σε γνώρισα αδελφέ μου…

Ν.Π.: Σεβασμιώτατε, θα ήθελα να βάλετε εσείς την τελεία σε αυτή την συζήτηση…

Μητρ.Νικόδημος: 
Κάποτε πρέπει να καθίσουμε κάτω και να δούμε τα ουσιαστικά προβλήματα της Εκκλησίας και να χαράξουμε ένα δρόμο ουσιαστικό. Και όπου κάναμε λάθη, γυρίζουμε πίσω. Δεν είναι κακό να τα ομολογήσουμε. Και όπου χρειάζεται να αναπτύξουμε πρωτοβουλίες, να τις αναπτύξουμε.