Παρασκευή 4 Οκτωβρίου 2013

ΟΙ ΛΟΓΟΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΔΙΚΑΙΟΥΝΤAI ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΤΟΥΣ ΟΙ ΛΑΡΙΣΑΙΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ Η ΔΕΣΜΕΥΤΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ ΤΩΝ ΠΙΣΤΩΝ ΕΝΑΝΤΙ ΤΗΣ ΕΚΛΟΓΗΣ ΤΟΥ ΙΕΡΑΤΕΙΟΥ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΠΙΣΤΕΩΣ



ΟΙ ΛΟΓΟΙ  ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ  ΔΙΚΑΙΟΥΝΤAI ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΤΟΥΣ ΟΙ ΛΑΡΙΣΑΙΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ

Η ΔΕΣΜΕΥΤΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ ΤΩΝ ΠΙΣΤΩΝ

ΕΝΑΝΤΙ ΤΗΣ  ΕΚΛΟΓΗΣ  ΤΟΥ  ΙΕΡΑΤΕΙΟΥ

ΚΑΙ  ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΗΣ  ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΠΙΣΤΕΩΣ
  «Επίσκοπον χειροτονείσθαι τον εν πάσιν άμεμπτον, υπό παντός του λαού εκλελεγμένον, του οποίου ονομασθέντος και αρέσαντος συνελθών ο λαός άμα τω πρεσβυτερίω, και τοις παρούσιν επισκόποις εν ημέρα Κυριακή, ο πρόκριτος των λοιπών ερωτάτο το πρεσβυτέριον και τον λαόν, ει αυτός εστίν, όν αιτούνται άρχοντα .... Χειροτονία λαθραίως μη γινέσθω .... Φρουρός της Ορθοδόξου πίστεως είναι ο πιστός λαός του Θεού .... Οι γαρ δι’ αίρεσίν τινα εαυτούς της προς τον καλούμενον επίσκοπον κοινωνίας αποτειχίζοντες της πρεπούσης τιμής τοις ορθοδόξοις αξιωθήσονται». (Απ. Δ/γαί, κεφ. Η΄ IV 1-24. ΒΕΠΕΣ τόμ. 2ος σελ.142-143 – Καν. 7ος Θεοφ. Αλ/νδρείας- Πράξ. 1,13-22 & 5,17. Απόφαση πέντε Πατριαρχών, Καν. 15ος Α/Β)
    Πολλοί είναι εκείνοι που ισχυρίζονται, ότι οι μοναδικοί υπεύθυνοι, έναντι της ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ Πίστεώς μας και της εκλογής του Ιερατείου της Εκκλησίας μας, είναι οι Πατριάρχες, οι Αρχιεπίσκοποι, και οι Επίσκοποι της Εκκλησίας Εκείνου, του Θεανθρώπου Κυρίου μας Ιησού Χριστού, «ήν περιεποιήσατο δια του αίματος του ιδίου» (Πράξ. 20,28).
    Τούτο όμως, δεν είναι αληθές, γιατί η εκλογή των Επισκόπων, Πρεσβυτέρων και Διακόνων, ανήκει κατά πρώτον λόγον στους πιστούς. Οι Ταγοί της Εκκλησίας Εκείνου αναλαμβάνουν τα ανάλογα εκκλησιαστικά Διακονήματα ήτοι: Της σωστής μαθητείας και διδασκαλίας της παραληφθείσας ουράνιας διδασκαλίας Εκείνου και το να Βαπτίζουν και αγιάζουν όλους αυτούς που πιστεύουν, «πορευθέντες μαθητεύσατε πάντα τα έθνη, διδάσκοντες αυτούς πάντα τηρείν πάντα όσα ενετειλάμην υμίν ... και ο πιστεύσας και βαπτισθείς σωθήσεται» (Ματθ. 28,16-20 - Μαρκ. 16,16). Οι πιστοί παρακολουθούν, αδιαλείπτως τη λειτουργία των εκκλησιαστικών Διακονημάτων από το Ιερατείο που έχουν αποδεxτεί, και προστατεύουν, αν παραστεί ανάγκη, την ορθότητα της διδασκαλίας, της μαθητείας, και την εν γένει ζωή και πολιτεία του.
    Αυτός ο πιστός λαός του Θεού που ελέγχει και κρίνει τους Ταγούς της Εκκλησίας Εκείνου, σημαίνει ότι έχει μεγάλες ευθύνες έναντι της εκλογής και της εν γένει βιωτής και πολιτείας των Ταγών Της, ως προς την Ορθόδοξη πίστη. Αυτής ακριβώς της πίστης που μας έχει παραδοθεί από τους Αγίους Αποστόλους και τους διαδόχους των, και που την περιχαράκωσαν, οι Άγιοι Θεοφόροι Πατέρες μας, με Οικουμενικές Συνόδους, και απαραχάρακτους Θείους και Ιερούς Κανόνες.
   Συνεπώς, «φύλακας της ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ πίστεώς μας είναι ο πιστός λαός του Θεού, (Απόφαση των Πατριαρχών), και όχι οι προαναφερθέντες Ταγοί της Εκκλησίας, των οποίων απώτερος σκοπός είναι, το να Διακονούν, την Εκκλησία Εκείνου, αλλά να ελέγχονται, ανελλιπώς, προς τούτο από τον πιστό λαό του Θεού, στο «αν η Διακονία τους αυτή είναι η σωστή», ότε και, ανάλογα, είτε παραμένουν στην Εκκλησία με το «ΑΞΙΟΣ» είτε αν δεν εμφορούνται από ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΦΡΟΝΗΜΑ εκβάλλονται δια του «ΑΝΑΞΙΟΣ» του πιστού λαού.
   Αυτός ο πιστός λαός του Θεού, λοιπόν, εκλέγει αυτούς τους Ταγούς της Εκκλησίας μας, αλλά για να εκλεγεί κάποιος Επίσκοπος ή Πρεσβύτερος, ή Διάκονος, θα πρέπει να ερευνηθεί, από τον πιστό λαό του Θεού: Η εντοπιότητά του, και η οικογένειά του. Η εν γένει ζωή και πολιτεία του, που θα εδράζεται: Στη σωστή πίστη. Στην «έξωθεν καλήν μαρτυρίαν», στην τελεία γνώση και σωστή ερμηνεία και εφαρμογή, της Γραφής και Ιεράς Παραδόσεως, στις διατάξεις των θείων και Ιερών Κανόνων, στη γνώση του Ψαλτήρα, και βεβαίως στην ηλικία, (μετά τα 50 και 30 έτη αντίστοιχα εκτός ειδικής εξαιρέσεως), ώστε τελικά αυτός που θα εκλεγεί από την «Ψήφω του λαού παντός, ... πάσης επιψηφιζομένης της πόλεως ... ψηφίσματι κοινώ πάντων κλήρου και λαού ... μαρτυρία πάντων σχεδόν των κληρικών, του συλλόγου των παλαιών Ιερέων και κρίση πάντων των αγαθών ανδρών», και δη ο Επίσκοπος, να είναι διδάσκαλος σε όλα.
   Ο πιστός λαός του Θεού εκλέγει τους Ταγούς της Εκκλησίας Εκείνου, όπως ακριβώς έγιναν οι εκλογές και χειροτονίες των: Μεγ. Αθανασίου, Νεκταρίου, ιερού Χρυσοστόμου, Ευσταθίου Αντιοχείας, Σισινίου, Ταρασίου, Γερμανού, και πολλών άλλων, ως τούτο μαρτυρείται από τα λυόμενα, του Αγ. Γρηγορίου του Ναζιανζηνού, και της Εκκλησιαστικής ιστορίας των: Θεοδωρήτου και Σωκράτους. (ΘΗΕ. τόμ. 7ος σελ. 679-686).
    Προς τούτο αναφέρονται και περιπτώσεις, που επαληθεύουν του λόγου το αληθές, όπου Μητροπολίτες που εξελέγησαν εν αγνοία του πιστού λαού, δεν έγιναν αποδεκτοί από τους πιστούς των Επισκοπικών Επαρχιών, και αντ’ αυτών εξελέγησαν άλλοι με τη συμμετοχή στην εκλογή και του πιστού λαού. Ενδεικτική είναι η περίπτωση, που ο Πατριάρχης Σισίνιος εξέλεξε και χειροτόνησε τον Πρόκλον ως διάδοχον του Κυζίκου, χωρίς και τη γνώμη του εκεί πιστού λαού, και ο λαός δεν τον δέχτηκε, οπότε αναγκάστηκε ο Πατριάρχης, να χειροτονήσει αντ’ αυτού τον προταθέντα από τον πιστό λαό της Κηζίκου, τον Δαλμάτιον, ο δε Πρόκλος: «... δια τούτο έμενεν οικείας μεν εκκλησίας μη προεστώς, εν δε ταις εκκλησίαις Κωνσταντινουπόλεως κατά τας διδασκαλίας ανθών», (ΘΗΕ. ένθ’ αν.). Κάτι ανάλογο συμβαίνει, χρόνια τώρα, στη Μητρόπολη Λάρισας, για την τοποθέτηση εκεί Επισκόπου εν αγνοία τους και οι εκεί αγωνιζόμενοι πιστοί για την εφαρμογή της Κανονικής τάξης και πράξης ταλαιπωρούνται παντοιότροπα, από τον εκεί λαθραίως επιβάντα Επίσκοπο (Κανών Ζ΄ Θεοφίλου Αλεξανδρείας).
   Εκ των όσων, ακροθιγώς πως, εξετέθησαν αποδεικνύεται, περίτρανα, πόσο ισχυρή είναι η ψήφος του πιστού λαού του Θεού στην εκλογή του Επισκόπου, και γενικά, του Τιμίου Πρεσβυτερείου και της εν Χριστώ Διακονίας, μάλιστα δε είναι τόσο ισχυρή η γνώμη του πιστού λαού, ώστε να δύναται να εκλέξει Επίσκοπο, και αμύητο ακόμη στην Χριστιανική πίστη, όπως τούτο συνέβη με την εκλογή του Αμβροσίου Μεδιολάνων. (ΘΗΕ. ένθ’ αν.).
   Λοιπόν, αυτός ο πιστός λαός του Θεού θα είναι ο άμεσα υπεύθυνος και υπόλογος, «την ημέραν Κυρίου την μεγάλην και επιφανή» (Πράξ. 2,20), έναντι της καθαρότητας της ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ Πίστεως της Μιάς, Αγίας, Καθολικής, και Αποστολικής Εκκλησίας μας, και της εκλογής του Ιερατείου Της, και θα δώσει λόγο, στο αν και κατά πόσον εκτέλεσε πιστά και στο ακέραιον τις υψηλές αυτές υποχρεώσεις του έναντι της         Ορθοδόξου πίστεως και της καθαρότητος του Ιερατείου, γιατί αυτός ο πιστός λαός «είναι ο μόνος φρουρός της Ορθοδόξου Πίστεώς μας».
    Ο Επίσκοπος λοιπόν, γίνεται δεκτός στην Επισκοπή ΜΟΝΟΝ με την αποδοχή (ΑΞΙΟΣ) των πιστών, τόσον στην εκλογή του, όσον και στη χειροτονία του, (το ίδιο συμβαίνει και για τον Πρεσβύτερο της Ενορίας και Διάκονο), και εκβάλλεται της Επισκοπής δια του ΑΝΑΞΙΟΣ, ή και διαγράφεται ακόμη του καταλόγου των Χριστιανών μετά δικαίας και εννόμου δίκης και αποφάσεως, (Καν. 1ος Κυριλ. Αλ/νδρείας - Καν. 1ος & 2ος της Α΄ Οικ. Συνόδου).
     ΔΗΛΑΔΗ, ο Επίσκοπος, ο Πρεσβύτερος και ο Διάκονος, εκλέγονται με την συγκατάθεση του πιστού λαού του Θεού, και με τη χειροτονία τους λαμβάνουν τα ανάλογα Εκκλησιαστικά Διακονήματα, και εγκαθίστανται στις θέσεις τους με την αποδοχή, (ΑΞΙΟΣ), του κυρίαρχου πιστού λαού του Θεού, και ανάλογα με την συμπεριφορά τους εντός της Εκκλησίας, έναντι της Ορθοδόξου Πίστεως και της Κανονικής Τάξεως, είτε, ως ΑΞΙΟΙ, παραμένουν, είτε ως ΑΝΑΞΙΟΙ αποβάλλονται.
    ΠΡΟΣΟΧΗ: Αν ο πιστός λαός του Θεού αδιαφορεί και δεν απαιτεί να εφαρμοστεί αυτή η περιχαρακωμένη Κανονική Τάξη, σχετικά με την εκλογή και χειροτονία του Επισκόπου, του Πρεσβυτέρου και του Διακόνου, και εισέρχονται «εις την αυλήν των προβάτων ουχί δια της θύρας, αλλά αναβαίνοντες αλλαχόθεν, κλέπτες και ληστές ... άνθρωποι πονηροί και γόητες προκόπτοντες επί το χείρον, πλανώντες και πλανώμενοι», (Ιωάν. 10,1-5 – Β΄ Τμοθ. 3,13), τότε δεν φταίνε όλοι αυτοί που αναξίως εισέρχονται ανενόχλητοι στην Εκκλησία Εκείνου, αλλά αυτός ο κυρίαρχος πιστός λαός του Θεού που έχει απεμπολήσει τα κυριαρχικά του δικαιώματα που του έχουν παραχωρηθεί, και εξ αιτίας της αδιαφορίας του αυτής γίνεται αίτιος να «βλασφημείται το όνομα του Θεού εν τοις έθνεσι» (Ρωμ. 2,24).
     Οι πιστοί, έχουν διαπιστώσει, και διαπιστώνουν σχεδόν καθημερινά, την παραχάραξη της Ορθοδόξου πίστεως μας και την πτώση του Ιερατείου της Εκκλησίας μας, αλλά δικαιολογούνται, ότι δήθεν το κακό αυτό είναι οργανωμένο και δεν είναι δυνατόν να καταπολεμηθεί, και θεωρεί ότι αν κάνει χρήση των κυριαρχικών του δικαιωμάτων, θα προκαλέσει βλάβη στην Εκκλησία και σκανδαλισμό.
     Όμως, ΟΧΙ, δεν έχουν δίκιο οι πιστοί, να προβάλλουν αυτή τη δικαιολογία, γιατί δεν είναι ποτέ δυνατόν να είναι αναποτελεσματικά τα δικαιώματα που τους παραχωρούνται από τη Γραφή και τους Θείους και Ιερούς Κανόνες της Ορθοδόξου Εκκλησίας μας. Χρειάζεται όμως προς τούτο αγώνας, και μάλιστα συστηματικός, ώστε να επιτύχουν τελικά σε αυτά τα πανίσχυρα εκκλησιαστικά δικαιώματά τους.

Ειτε μονος, ειτε μετ’ αλλων, θα υπερασπισω τα οσια και ιερα.

Ο ΓΙΓΑΣ ΝΕΟΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ΜΑΣ ΕΛΕΓΕ:

διαμ. π. Aυγ ιστ

 

 

Έχω πείσει τον εαυτό μου, είτε μετ’ άλλων είτε μόνος, να υπερασπίσω τα όσια και ιερά.  

Ευχάριστο είναι ν’ αγωνίζεσαι μετ’ άλλων, σου δίνει χαράν και αγαλλίασιν αναφαίρετον. 

«Ιδών ο Παύλος (τους αδελφούς) έλαβε θάρσος» Ο Παύλος, που πήγε στη Ρώμη, όταν είδε τους Χριστιανούς πήρε θάρρος. 

 

 

Ένας Παύλος πήρε θάρρος, πόσω μάλλον εμείς!
Να δίνεις τη μάχη με άλλους είναι ωραίο πράγμα, σε συλλαλητήριο στη Θεσσαλονίκη, στην Πάτρα, στην Αθήνα…
Αν και τώρα υποθερμαίνεται και χαλαρούται το ενδιαφέρον του λαού, λόγω της αδρανείας των ιθυνόντων. 

Γι’ αυτό έχω πείσει τον εαυτό μου να αγωνισθώ, είτε μετ’ άλλων είτε και μόνος αν μείνω.  

Αλλά περιμένετε και εσείς τοιούτον διωγμόν. 

Δεν είναι μακράν η ημέρα που θα έρθει.

O Oικουμενισμος εν δρασει

Άριστος στην εφαρμογή 

της Οικουμενιστικής Πρακτικής 

ο Δημητριάδος Ιγνάτιος, 

αλλά και άλλοι ποιμένες





Πραγματοποιήθηκε (19-22/9) ἡ ΣΤ' Συνάντηση τοῦ Διορθοδόξου Δικτύου Πρωτοβουλιῶν Μελέτης Θρησκειῶν καὶ καταστροφικῶν λατρειῶν στὴν Βουλγαρία.


Κατ’ αὐτὴν συμμετεῖχαν ἐκπρόσωποι τῶν Ὀρθοδόξων Ἐκκλησιῶν’, οἱ ὁποῖοι διεπίστωσαν, ὅτι «πλειάδα αἱρετικῶν καὶ παραθρησκευτικῶν ὁμάδων ἁλωνίζουν, κυριολεκτικά, τὶς χῶρες μας, προκαλώντας, πολλὲς φορές, κοινωνικές συγκρούσεις καθὼς καὶ παραβιάσεις ἀνθρωπίνων δικαιωμάτων.  Στὴν Συνάντηση παρόντες ἦσαν καὶ ἐκπρόσωποι τῆς Ἱ. Μητροπόλεως Δημητριάδος, ὁ δὲ Μητροπολίτης κ. Ἰγνάτιος σέ  μήνυμά του, «ἐνημέρωσε τοὺς συνέδρους γιὰ τὶς πρωτοβουλίες τῆς Τοπικῆς μας Ἐκκλησίας ὡς πρὸς τὴν ἀντιμετώπιση τοῦ σύγχρονου σκηνικοῦ τῶν αἱρέσεων, κάνοντας ἀναφορά στὴ λειτουργία τοῦ Ἀντιαιρετικοῦ Γραφείου, στὸ Ἀντιαιρετικὸ Σεμινάριο Στελεχῶν Νεότητος σὲ θέματα αἱρέσεων καὶ παραθρησκείας, στὰ τριήμερα σχετικὰ Ἱερατικὰ Σεμινάρια, ὅσο καὶ στὴν ΚΕ΄ Πανορθόδοξη Συνδιάσκεψη ἐντεταλμένων Ἱερῶν Μητροπόλεων γιὰ θέματα αἱρέσεων καὶ παραθρησκείας, ἡ ὁποία θὰ φιλοξενηθεῖ στὸ Συνεδριακὸ Κέντρο Θεσσαλίας, ὑπὸ τὴν αἰγίδα τῆς Ἱ. Συνόδου» (Ἀπὸ τὴν Ἱ. Μητρόπολη Δημητριάδος, www.amen.gr/article15420).

Πέμπτη 3 Οκτωβρίου 2013

ΑΓΙΟΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ Ο ΑΕΡΟΠΑΓΙΤΗΣ ΒΙΝΤΕΟ


Με τα δόγματα θα ασχολούμαστε τώρα; Αυτά θα "εγκλεισθούν εις το θησαυροφυλάκιον"

του Αγωνιστου Ιατρου κ. Λυκουργου ΝΑΝΗ




"Αφετηρία ενός τέτοιου διαλόγου οφείλει να είναι η προβολή των στοιχείων που ενώνουν τις θρησκείες, παρά εκείνων που τις χωρίζουν. 
Αφετηρία ενός τέτοιου διαλόγου οφείλει να είναι η προβολή των κοινών αξιών των διαφόρων θρησκειών, παρά των αντιλήψεων εκείνων περί θρησκευτικής ανωτερότητας που υπονομεύουν την ανοχή στην διαφορετικότητα".

Η νέα "θεότητα" του αιώνα μας, γνήσιο νεοταξικό παράγωγο και έκφανση του politically correct, είναι η "διαφορετικότητα", η "ετερότητα", η "συνύπαρξη", η "ανοιχτή κοινωνία", η "πολυπολιτισμικότητα" κ.τ.ό. που διατρέχει τη σκέψη και αποτυπώνεται στη γραφίδα ενίων εκκλησιαστικών αξιωματούχων.

Η ΔΙΑΦΩΝΙΑ ΤΟΥ ΚΟΡΑΚΑ ΜΕ ΤΟΝ ΤΕΙΣΙΑ «Εκ κακού κόρακος κακόν ωόν»


Ο Τεισίας ήταν μαθητής του φημισμένου εξίσου ρητοροδιδάσκαλου και πολιτικού Κόρακα, που είχε διακριθεί τον πέμπτο αιώνα στις Συρακούσες, ως έξοχος δικανικός ρήτορας. Χαρακτηριστική της ρητορικής δεινότητας των δύο ρητόρων, μαθητού και δάσκαλου ήταν η εξής ιστορία, που διηγούνταν στις Συρακούσες:
Όταν ο Τεισίας ήταν νεαρός ακόμη, επισκέφθηκε τον Κόρακα και του ζήτησε να του μάθει την τέχνη της ρητορικής.  Όμως επειδή ακόμη κι αν πουλούσε όλη του την περιουσία δεν θα έφτανε να πληρώσει ούτε τα μισά δίδακτρα συμφώνησαν ότι θα τον πλήρωνε, όμως, μόνο αν τον έκανε καλό ρήτορα και κέρδιζε την πρώτη του δίκη στο δικαστήριο.

Ο Κόρακας δέχτηκε. Ο Τεισίας έγινε, μετά τετραετή διδασκαλία, εξαίρετος πράγματι ρήτορας, αλλά δεν ανελάμβανε να συνηγορήσει σε δικαστήριο, για να αποφύγει την πληρωμή. Ο Κόρακας αναγκάστηκε να καταγγείλει το μαθητή του στα δικαστήρια.Πολύς κόσμος συγκεντρώθηκε τότε σ’ αυτή τη δίκη, για να παρακολουθήσει τη μονομαχία ανάμεσα σε δάσκαλο και σε μαθητή.


Ας διαβάσουμε την επιχειρηματολογία και των δύο:

Ο Κόρακας εξήγησε στους δικαστές τη συμφωνία, που είχε κάνει με τον Τεισία και τέλειωσε με αυτά τα λόγια:
«Και τώρα, ω δικαστές, αποφασίστε. Σας ειδοποιώ όμως, πως μου είναι αδιάφορο τι απόφαση θα βγάλετε. Γιατί είτε τον καταδικάσετε τον Τεισία είτε τον αθωώσετε, εγώ τα λεφτά μου θα τα πάρω»! Οι δικαστές του ζήτησαν να εξηγήσει. Ο Κόρακας συνέχισε: «Αν το δικαστήριο αποφανθεί, πως οφείλει να με πληρώσει ο μαθητής, σύμφωνα με την απόφασή του, θα με πληρώσει φυσικά. Αν όμως αποφασίσετε, πως δεν υποχρεούται να με πληρώσει, τότε ο μαθητής μου θα έχει κερδίσει την πρώτη του δίκη, οπότε, με βάση τη συμφωνία μας, οφείλει να με πληρώσει».


Οι δικαστές έμειναν έκπληκτοι. Αλλά ανέβηκε τότε στο βήμα ο νεαρός Τεισίας και είπε:

«Και εγώ αδιαφορώ για την απόφαση του δικαστηρίου. Γιατί ότι και αν αποφασίσετε, δεν οφείλω καμιά πληρωμή». 
Στην νέα έκπληξη των δικαστών ο Τεισίας συνέχισε: 
«Αν το δικαστήριο, δηλαδή, αποφασίσει να μην πληρώσω το δάσκαλο, τότε δεν θα τον πληρώσω φυσικά. Αν όμως αποφασίσετε πως πρέπει να τον πληρώσω, τότε θα έχω χάσει την πρώτη μου δίκη, οπότε, κατά τη συμφωνία μας, δεν του οφείλω πληρωμή»! 

Οι δικαστές, μη ξέροντας ποιόν να πρωτοθαυμάσουν, το δάσκαλο ή το μαθητή είπαν τότε την παροιμιώδη έκτοτε φράση:


«Εκ κακού κόρακος κακόν ωόν»


Δεν ξέρει κανείς, τι να πρωτο-θαυμάσει σ' αυτήν την ιστορία :
Την λογική, την εξυπνάδα, την ευστροφία ή τη ρητορική δεινότητα αμφοτέρων !...

Νομίζω, ότι κι αν ακόμη δεν είχαν περισωθεί όλα τα άλλα κείμενα των αρχαίων Ελλήνων,
θα αρκούσε μόνο το ανωτέρω, για να πιστοποιήσει το απίστευτο ζενίθ, που είχε φθάσει η αρχαιοελληνική σκέψη.
Προκαλεί πάντοτε δέος σε όλους τους διανοούμενους της γης !....



 

Τετάρτη 2 Οκτωβρίου 2013

Ἀπεκάλυψε ὅτι οἱ Χιλιασταὶ καὶ οἱ Μασόνοι διεφώνησαν πρὸ ἐτῶν μὲ τὸ βιβλίον τῶν Θρησκευτικῶν τῆς Α´ Λυκείου, ἀπῄτησαν τὴν ἀπόσυρσίν του, καί τὴν ἐκ νέου συγγραφήν του, ἀπὸ τοὺς ἰδίους, κατὰ τὸ τμῆμα, τὸ ὁποῖον ἀφορᾶ τὰς θρησκείας των.




Σέ μία συγκλονιστικὴ ἀποκάλυψη προέβη ὁ δημοσιογράφος Κώστας Χαρδαβέλλας. 

Ἀπεκάλυψε ὅτι οἱ Χιλιασταὶ καὶ οἱ Μασόνοι διεφώνησαν πρὸ ἐτῶν μὲ τὸ βιβλίον τῶν Θρησκευτικῶν τῆς Α´ Λυκείου, ἀπῄτησαν τὴν ἀπόσυρσίν του, καί τὴν ἐκ νέου συγγραφήν του, ἀπὸ τοὺς ἰδίους, κατὰ τὸ τμῆμα, τὸ ὁποῖον ἀφορᾶ τὰς θρησκείας των. 
Καί  τὸ αἴτημά τους ἱκανοποιήθηκε ὑπὸ τοῦ Παιδαγωγικοῦ Ἰνστιτοῦτου τοῦ ὑπουργείου Παιδείας, τὸ ὁποῖον σήμερον συμπλέει μὲ τὰς θέσεις τῆς Βουλευτοῦ κ. Ρεπούση καὶ τῶν Κομμάτων τῆς ἀριστερᾶς, εἰς τὴν κατάργησιν τοῦ κατηχητικοῦ μαθήματος τῶν Θρησκευτικῶν καὶ τὴν διδασκαλίαν τῆς Θρησκειολογίας.
Ὁ δημοσιογράφος Κων. Χαρδαβέλλας ἔκαμνε τὰς ἀποκαλύψεις εἰς τὸ τελευταῖον τεῦχος τοῦ περιοδικοῦ «Ἐπίκαιρα» καὶ ὑποστηρίζει πὼς τὸ βιβλίον αὐτὸ διδάσκεται ἀκόμη καὶ σήμερον εἰς τοὺς μαθητὰς καὶ τὰς μαθητρίας. 
Συμφώνως πρὸς τὰς ἀποκαλύψεις οἱ Μασόνοι ἠνωχλήθησαν ἀπὸ τὸ περιεχόμενον τοῦ βιβλίου πρὸ τῆς ἐκδόσεώς του καὶ ἀπῄτησαν τὴν ἀφαίρεσιν τοῦ κεφαλαίου, τὸ ὁποῖον ἔκανεν ἀναφορὰν εἰς αὐτούς· τελικῶς συνέγραψαν αὐτοὶ νέον κεφάλαιον μὲ τὴν σύμφωνον γνώμην τοῦ Παιδαγωγικοῦ Ἰνστιτούτου.
Οἱ Ἰεχωβάδες ἀντέδρασαν, ἐπειδὴ τὸ ὑπουργεῖον Παιδείας τοὺς ἀνεγνώριζεν ὡς «Χριστιανούς» . Ὁ δημοσιογράφος μεταφέρει ἀπὸ τὸ βιβλίον τί ἀκριβῶς γράφουν οἱ Χιλιασταὶ καὶ οἱ Μασόνοι, ἐνῶ ἀπευθυνόμενος πρὸς τὸ Κράτος, τὰ κόμματα καὶ τοὺς Πολιτικούς θέτει τὸ ἐρώτημα: 
«Ποιὸς ἀποφασίζει γιὰ τὸ τί ἀκριβῶς διδάσκονται οἱ μαθητὲς τῶν ἑλληνικῶν σχολείων γιὰ τὶς ἄλλες θρησκεῖες; Σήμερα καταδικάζεται ἡ «Ὀρθόδοξη κατήχηση» τὴν ἴδια στιγμὴ ἐπιτρέπεται στοὺς ἐκπροσώπους τῶν ἄλλων θρησκειῶν (ἢ ὀργανισμῶν, ὅπως αὐτοαποκαλοῦνται) νὰ καθορίζουν ἐκεῖνοι τὸ περιεχόμενο τοῦ βιβλίου τῶν Θρησκευτικῶν, ποὺ διδάσκονται τὰ παιδιά μας στὸ σχολεῖο».

ΕΒΡΑΙΟΙ ΚΑΤΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΒΙΝΤΕΟ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΗΣ ΕΚΠΟΜΠΗΣ


Το βίντεο αυτό πρέπει να το δουν όλοι οι 'Ελληνες


«Ο παπισμός στον Ντοστογιέφσκυ»


επιμέλεια: του Αρχιμ. Ιωαννικίου Κοτσώνη


     «Ο Ρωμαϊκός καθολικισμός δεν είναι πια χριστιανισμός».
                                 "Οι δαιμονισμένοι"

     «... Ο καθολικισμός είναι πίστη μη χριστιανική... Ο καθολικισμός της Ρώμης είναι χειρότερος από τον αθεϊσμό... Ο αθεϊσμός κηρύττει μονάχα το μηδέν, ο καθολικισμός, όμως, προχωρεί πιο πέρα ακόμα· κηρύττει ένα διαστρεβλωμένο Χριστό, ένα Χριστό αντίθετο του Χριστού. Κηρύττει τον Αντίχριστο».
                      "Ο ηλίθιος", [Δ, 1, VII]

     «... Η Ρώμη ανακήρυξε ένα Χριστό που υπέκυψε στον τρίτο πειρασμό του σατανά... Διακήρυξε σε όλο τον κόσμο πώς ο Χριστός δεν μπορεί να βασιλέψει χωρίς την επίγεια βασιλεία. Ήταν το ίδιο σαν να ανακήρυξε ο καθολικισμός τον Αντίχριστο, κι αυτό ήταν που κατέστρεψε την Δύση».
                                "Οι δαιμονισμένοι"

     «... Ο πάπας άρπαξε γη, έκατσε σε γήινο θρόνο και επήρε ξίφος στα χέρια του. Από τότε δεν έχει αλλάξει τίποτε, μονάχα πού στο ξίφος πρόσθεσαν και το ψεύδος, την ραδιουργία, την απάτη, τον φανατισμό, την πρόληψη, το έγκλημα».
                                                 "Ο ηλίθιος"

     «... Παίξανε (οι παπικοί) με τα πιο άγια, τα πιο δίκαια, τα πιο αγνά, τα πιο φλογερά αισθήματα του λαού. Όλα, όλα τα προδώσανε, για να κερδίσουν την ανάξια γήινη εξουσία. Δεν είναι, λοιπόν, όλα αυτά διδασκαλία του Αντιχρίστου;»
                                          "Ο ηλίθιος"

              

Τρίτη 1 Οκτωβρίου 2013

Πρώην μέλος Boco Haram: "Πίναμε το αίμα των χριστιανών"


Η ισλαμιστική τρομοκρατική οργάνωση BokoHaram άνοιξε πυρ εναντίον τουλάχιστον 50 φοιτητών την Κυριακή 29/09/13 στη Γεωργική Σχολή της επαρχίας Yobe, στο Gombe στα βορειοανατολικά της Νιγηρίας, μια περιοχή  της οποίας  τα εκπαιδευτικά  ιδρύματα  έχουν και στο παρελβόν πληγεί από την  ίδια τρομοκρατική οργάνωση .
Τους προηγούμενες μήνες με παρόμοια επίθεση είχαν χτυπήσει σχολείο στο Potiscum , σκοτώνοντας 27 μαθητές μαζί με τον δάσκαλό τους. Το σύστημα εκπαίδευσης αποτελεί πάγιο στόχο της εξτρεμιστικής οργάνωσης καθώς το θεωρούν μια δυτική επινόηση. Οι τρομοκράτες εισέβαλλαν στον κοιτώνα του εκπαιδευτικού ιδρύματος και πυροβόλησαν τους φοιτητές που κοιμούνταν. Οι σωροί μεταφέρθηκαν στο κεντρικό νοσοκομείο της πρωτεύουσας Damaturu, σύμφωνα με δήλωση του επικεφαλή των αστυνομικών αρχών, SanusiRufai.
Μετά την εκλογική νίκη στο προεδρικό αξίωμα του χριστιανού GoodluckJonathan στις 16 Απριλίου του 2011 , οι ισλαμιστές της BokoHaram μάχονται για την εγκαθίδρυση της Σαρίας και έχουν αναλάβει την ευθύνη για δεκάδες πολύνεκρες τρομοκρατικές επιθέσεις .
Τον περασμένο Μάιο ο Πρόεδρος της Νιγηρίας αναγκάστηκε να κυρήξει το κράτος σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης σε τρείς περιφέρειες που πλήττονται από τις δολοφονικές ενέργειες των ισλαμιστών της ομάδας. Οι κυβερνητικές δυνάμεις κατάφεραν να εκδιώξουν τους ισλαμιστές από το Maidugur στα βορειοανατολικά και να εξαρθρώσουν τις βάσεις της οργάνωσης κατά μήκος της συνοριακής γραμμής με το Τσαντ. O στρατός επιχειρεί και σε άλλες περιοχές προκειμένου να εξουδετερώσει όλα τα προπύργια των εξεγερμένων ισλαμιστών.
Boko HaramΗ BokoHaram μαζί με άλλα τρομοκρατικά σχήματα , παρακλάδια της Άλ Κάιντα, αποτελούν τη μεγαλύτερη απειλή για τη χώρα.
Οι εκμυστηρεύσεις του 27χρονου NasirIsiaku, πρώην μέλους της οργάνωσης Boko Haram, ενώπιον χριστιανικού ακροατηρίου στη Γκάνα, δίνουν ανατριχιαστικές λεπτομέρειες για τη δράση και τις δομές της ισλαμιστικής οργάνωσης (Ghananews 13/08/13/ObservatoiredeChristianophobie, dreuzinfo). Ο Isiaku εξιστορεί τη ζωή του ως δολοφόνου και την απροσδόκητη μεταστροφή του :
“Oι εκπαιδευτές μας μας δίδασκαν πως όσους  περισσότερουςχριστιανούς σκοτώναμε τόσο περισσότερο διασφαλίζαμε την είσοδό μας στον Παράδεισο (Alijonan). Εντάχθηκα στο  « BafarawaIslamicCenter » το 2010,  όπου παρακολουθούσαμε μαθήματα αραβικής γλώσσας.
Κάθε χρόνο μια εικοσάδα από τα μέλη μας πήγαιναν στο Ιράν όπου βρίσκεται το στρατηγείο για να πραγματοποιήσουν ειδική εκπαίδευση.Η οργάνωσή μας αποκαλείται σιιτική , ωστόσο με την BokoHaram συμπράτταμε στο πρόγραμμα της εθνοκάθαρσης .
H ονομασία BokoHaram σημαίνει «η δυτική εκπαίδευση είναι αμαρτία  » Υπάρχουν και άλλες εγκληματικές οργανώσεις, που αποτελούν μέρος  της σέκτας BokoHaram  και γνωρίζω τουλάχιστον έξι.

Παύλος Φωτίου- Ο τέως Ραββίνος της Ισραηλινής Κοινότητας της Άρτας,που έγινε Ορθόδοξος την Κυριακή της Πεντηκοστής του 1952



Εβραϊκή συναγωγή στην Άρτα
 Πρωτοπρεσβυτέρου  Δημητρίου Αθανασίου εκπαιδευτικού (χημικού)
Ο Χριστός ,«το φως το αληθινόν, το φωτίζον πάντα άνθρωπον ερχόμενον εις τον κόσμον»,συνεχίζει το έργο  της σωτηρίας των ανθρώπων και προσκαλεί ποικιλοτρόπως  στην Ορθόδοξη Εκκλησία πολλούς, που ανετράφησαν μέσα σε κοινότητες ετεροδόξων. Οι περιπτώσεις τους είναι ποικίλες και ομοιάζουν – αν τις συνθέσει κανείς – με ένα πολύχρωμο χαλί από τους θαυμαστούς τρόπους της Θείας Χάριτος και το μυστήριο της ανθρωπίνης καρδιάς.
«Η Χάρις εις πάντας εκκέχυται· ουκ Ιουδαίον, ουκ Έλληνα, ου βάρβαρον, ου Σκύθην, ουκ ελεύθερον, ου δούλον αποστρεφομένη· πάντας ομοίως προσιεμένη (προσεγγίζουσα) και μετά της ίσης τιμής».(Αγ.Ιωάννης Χρυσόστομος)
Υπάρχουν πολλές αιτίες για τις οποίες κάποιος, που ανήκει σε μια ετερόδοξη θρησκευτική ομάδα, έρχεται στην Ορθοδοξία. Αλλά ο πιο σημαντικός παράγων είναι πάντα η παρουσία της Θείας Χάριτος, η οποία δρα κατά ποικίλους τρόπους, αγγίζοντας την ψυχή κάθε ανθρώπου, που είναι δεκτικός φωτισμού, και οδηγώντας τον να αναζητήσει την αλήθεια. Μετά, εκείνος πωλεί ό,τι έχει στην κατοχή του, με σκοπό να αποκτήσει τον «πολύτιμο μαργαρίτη», την Ορθόδοξη πίστη μας.
Στους περισσότερους ανθρώπους που προσέρχονται στην Ορθοδοξία , διακρίνομε τα ιδιάζοντα χαρακτηριστικά εκείνα, που απαντώνται σε όσους έλαβαν το δώρο της μετανοίας. Αυτά είναι:
α.η «συντετριμμένη και τεταπεινωμένη καρδία»
β. μία ειλημένη απόφαση  να βρει κανείς οπωσδήποτε την αλήθεια ανεξαρτήτως κόστους.
γ.ένα ταπεινό φρόνημα, που του επιτρέπει να δει την ζωή από μια άλλη οπτική γωνία
δ.μια διάθεση  να κάνει συγκρίσεις μεταξύ εκείνου που είχε και αυτού που ανακαλύπτει.
ε. και τελικά, μια σταθερή απόφαση να αλλάξει ζωή.
Στην ομάδα των ανθρώπων εκείνων, που μετά από έρευνα πολλών ετών απαρνήθηκε τον Ιουδαισμό και βαπτίσθηκε Ορθόδοξος χριστιανός ήταν ο Παύλος Φωτίου, πρώην ραββίνος της Εβραικής κοινότητας της Άρτας
Όντως υπήρξε ένας σύγχρονος ομολογητής, ο οποίος κοιμήθηκε στα μέσα της δεκαετίας του 1980.
...........................................................................................................

Η Συναγωγή Γκρέκα
Μια συγκλονιστική μαρτυρία
«Τον Παύλο Φωτίου, είχα γνωρίσει σε χώρους και περιβάλλοντα ιερών ναών και κηρυγμάτων στην Αθήνα  και κατ΄επανάληψη σε συζητήσεις τον είχα ακούσει να κάνει λόγο για την στροφή του από την εβραική θρησκεία στην Ορθόδοξη Χριστιανική πίστη.Όταν μιλούσε τον ακούγαμε με δέος και συγκίνηση και του κάναμε σχετικές ερωτήσεις. Ζούσε έντονα τη μυστηριακή ζωή της Εκκλησίας. Η μορφή του, η φυσιογνωμία του, απέπνεε σεβασμό, «μύριζε » λιβάνι. Θα αναφέρω ένα συγκεκριμένο περιστατικό από την γνωριμία μου με τον Παύλο Φωτίου, του οποίου υπήρξα αυτόπτης μάρτυς. Απ΄ό,τι μπορώ να θυμηθώ συνέβη μεταξύ των ετών 1960-1962-στην Αθήνα.
Ήταν Μεγάλη Πέμπτη βράδυ και βρεθήκαμε σε ναό των Αθηνών για την ακολουθία των Σεπτών Παθών. Λαϊκός τότε ευρισκόμουν παραπλεύρως του Παύλου Φωτίου, πλησίον του τέμπλου και πρό των εικόνων Χριστού και Προδρόμου.Όταν ο καλλίφωνος ιερέας διάβασε  την ευαγγελική περικοπή:«λαβών ύδωρ(ο Πιλάτος)  απενίψατο τας χείρας απέναντι του όχλου λέγων ¨αθώος ειμί από του αίματος του δικαίου τούτου υμείς όψεσθε,  και αποκριθείς πάς ο λαός είπε το αίμα αυτού εφ΄ημάς και επί τα τέκνα ημών (δηλ.τους απογόνους τους).» (Ματθ.κζ 24-25), ο Παύλος Φωτίου έπεσε απότομα στο έδαφος λιπόθυμος. Και ενώ ο ιερεας συνέχιζε την ανάγνωση, τον μεταφέραμε στο ιερό. Tον είδε αμέσως γιατρός που υπήρχε στο εκκλησίασμα του έκανε τα πρόχειρα και απαραίτητα και σε λίγο συνήλθε και δεν θέλησε να φύγει πριν τελειώσει η ακολουθία.

Η Άγκυρα απαγόρευσε την Θεία Λειτουργία στο Αϊβαλί - Μηδενική αντίδραση από ΥΠΕΞ

01/10/13 - 16:09


Σε νέα πρόκληση προχώρησε η Τουρκία κατά της Ελλάδας: Το "υπουργείο Πολιτισμού" - ναι, έχουν και οι Τούρκοι "υπουργείου Πολιτιμσού" τρομάρα τους - απαγόρευσε την παραχώρηση του ναού του Ταξιάρχη στο Αϊβαλί για την τέλεση της Θείας Λειτουργίας.
Η αρνητική απόφαση στάλθηκε στο Πατριαρχείο αργά το βράδυ της Παρασκευής.
Σημειώνεται ότι το Πατριαρχείο είχε υποβάλει σχετικό αίτημα έξι μήνες πριν και οι απαντήσεις που λάμβανε έκτοτε ήταν καθησυχαστικές και πάντα θετικές.
Τελικά. ο Μητροπολίτης Κυδωνιών Αθηναγόρας τέλεσε την πρώτη του Θεία Λειτουργία σε ξενοδοχείο, όπου και πραγματοποιήθηκε η ενθρόνιση του νέου Μητροπολίτη. Μαζί με τον Αθηναγόρα, ήταν και περισσότεροι από 1.100 Έλληνες, οι περισσότεροι από τους οποίους Μυτιληνιοί.
Ο Οικουμενικός Πατριάρχης Βαρθολομαίος δεν μετέβη τελικά στο Αϊβαλί, μετά την απόφαση των αρμοδίων υπηρεσιών του υπουργείου Πολιτισμού της Τουρκίας να μην επιτρέψουν την τέλεση της Θείας Λειτουργίας στον ανακαινισμένο Ναό των Ταξιαρχών.
Έξω από τον Ναό παρέμειναν καθ' όλη τη διάρκεια της ημέρας υπήρχε μεγάλη αστυνομική δύναμη σε μια επίδειξη ισχύος της Τουρκίας απέναντι στους Έλληνες προσκυνητές
Υπενθυμίζεται, ότι το 2000 ο Οικουμενικός Πατριάρχης είχε τελέσει, χωρίς προβλήματα, τη Θεία Λειτουργία στους Ταξιάρχες των Κυδωνιών που όμως δεν είχαν ακόμα ανακαινισθεί.
Στο ελληνικό υπουργείο Εξωτερικών προφανώς ήταν απασχολημένοι με την "εγκληματική οργάνωση Χρυσή Αυγή" και την "δικαίωση του υπουργού Εξωτερικών Ε.Βενιζέλου στον χαρακτηρισμό της ως "εγκληματική οργάνωση" και δεν αντέδρασε κανείς για να μην κακοκαρδίσει και τον "φίλο του" όπως ο ίδιος τον χαρακτήρισε, Α.Νταβούτογλου...
Ο Ελληνισμός σε διωγμό. Εντός και εκτός Ελλάδος...

Περί Εθνομάρτυρος ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΥ ΣΜΥΡΝΗΣ. Η Απάντηση του π. Ευθύμιου Τρικαμηνά προς κ. Κ. Νούση





«...θά προσκαλέσω τόν κ. Νούση καί οονδήποτε λλον νά καταθέσουν καί ατοί νάλογα στοιχεα σχετικά μέ τήν προσωπικότητα το Χρυσοστόμου Σμύρνης, τά ποα νά συνηγορον πέρ τς γιότητός του νά διαψεύδουν τά δικά μας.
Διά τοῦ τρόπου αὐτοῦ νομίζω θά ἀποδειχθῆ, ἄν ἐμεῖς εἴμεθα ἁγιομάχοι ἤ αὐτοί εἶναι ὑπερασπιστές καί  νεοεποχιτῶν ἁγίων, φτιαγμένων στά μέτρα τῶν Μασόνων καί τῶν Οἰκουμενιστῶν μέ τελικό σκοπό τόν ἐρχομό τοῦ Ἀντιχρίστου» (π. Εθ. Τρικαμηνς)
 
πειδή μοῦ ἀπεστάλη σέ φωτοαντίγραφο ἕνα δημοσίευμα ἀπό τό ἱστολόγιο «ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΟΔΟΣ» γραμμένο ἀπό τόν θεολόγο κ. Κώστα Νούση, σχετικά μέ τήν ἁγιότητα τοῦ ἐθνομάρτυρος Χρυσοστόμου Σμύρνης, ἐθεώρησα ἀναγκαῖο νά ἀπαντήσω, ἐξ αἰτίας τοῦ ὅτι ἔχω μελετήσει ἐπισταμένως τόν ἐν λόγῳ ἐθνομάρτυρα, ἀπό τήν ἐποχή τῆς ἁγιοποιήσεώς του καί θεωρῶ ὅτι ἡ ἁγιοποίησις αὐτή εἶναι μοναδική, πρωτάκουστη, ἀσυμβίβαστη κατά πάντα μέ ὅλο τό Ὀρθόδοξο ἁγιολόγιο, καί ἀπολύτως προσαρμοσμένη στίς ἀπαιτήσεις καί κατευθύνσεις τῆς Ν. Ἐποχῆς καί τοῦ Ἀντιχρίστου.
Θά προσπαθήσω λοιπόν, προκειμένου νά δοθῆ ἡ κατά τό δυνατόν ὁλοκληρωμένη εἰκόνα τῆς προσωπικότητος τοῦ Χρυσοστόμου Σμύρνης, νά μήν καταπιαστῶ μέ τήν φιλολογία καί τίς θεωρίες τοῦ κ. Κ. Νούση, διότι αὐτά ἔχουν ἀποδειχθῆ ὅτι παραποιοῦν τήν ἀλήθεια, ἀποπροσανατολίζουν καί ὁδηγοῦν εἰς ἕνα λαβύρινθο ἀτερμόνων συζητήσεων εἰς τίς ὁποῖες τελικῶς δέν ἐξάγεται συμπέρασμα ἤ ἕκαστος ἐξάγει τά συμπεράσματα πού τόν ἐξυπηρετοῦν.
Διά τόν λόγον αὐτόν θά παρουσιάσω περιληπτικά τά «πιστεύω» τοῦ Χρυσοστόμου Σμύρνης, τήν ἰδεολογία του καί τήν ὅλη πορεία τῆς ἐπιγείου ζωῆς του, ὥστε νά ἀποδειχθῆ, κατά τόν πλέον ἀνάγλυφον καί πειστικόν τρόπο, ὁ σκοπός τῆς ἁγιοποιήσεως καί ἡ ἐκ διαμέτρου εἰκόνα του μέ τούς ὄντως Ἁγίους. Τελικῶς θά προσκαλέσω τόν κ. Νούση καί οἱονδήποτε ἄλλον νά καταθέσουν καί αὐτοί ἀνάλογα στοιχεῖα σχετικά μέ τήν προσωπικότητα τοῦ Χρυσοστόμου Σμύρνης, τά ὁποῖα νά συνηγοροῦν ὑπέρ τῆς ἁγιότητός του ἤ νά διαψεύδουν τά ἰδικά μας.

«Περί τοῦ ζητήματος τῆς “ΕΙΚΑΖΟΜΕΝΗΣ ΣΥΝΑΙΝΕΣΕΩΣ”, συμφώνως τοῖς Ν. 3984/2011 καί 4075/2012» ΤΟ ΚΑΝΙΒΑΛΙΚΟ ΕΓΚΛΗΜΑ ΕΠΕΥΛΟΓΕΙΤΑΙ.



ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ 

ΞΥΠΝΕΙΣΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ.

Δεν σκοτωνουν μονο οι Πολιτικοι την ψυχη της πατριδας μας, κατακρεουργουν και οι δεσποταδες την Διδασκαλια της Εκκλησιας μας.


H λεγομενη "Ιερα Συνοδος" συμφωνει με την ΕΙΚΑΖΟΜΕΝΗ ΣΥΝΑΙΝΕΣΙ των ΣΥΓΓΕΝΩΝ και εγκωμιαζει τον Κανιβαλλικο Νομο Λοβερδου της Προσκυνημενης και Κατοχικης Κυβερνησης.


"Διαπιστουται πασιφανως", οτι η Ιερα Συνοδος ΨΕΥΔΕΤΑΙ οτι κατηργηθη η ΕΙΚΑΖΟΜΕΝΗ ΣΥΝΑΙΝΕΣΙ. 


Λεγει, ΨΕΥΔΕΣΤΑΤΑ η "Ιερα" σύνοδος, οτι ο νεος νομος "καταργεῖ κατ’ οὐσίαν τήν εἰκαζομένην συναίνεσιν, ἀφ’ ἑτέρου δέ ὑπερέχει ἀκόμη καί τοῦ παλαιοτέρου νόμου"...


Απλα ριχνει το μπαλακι (την αποκλειστικη ευθυνη), η ΕΙΚΑΖΟΜΕΝΗ ΣΥΝΑΙΝΕΣΙ να περιελθη, στους ταλαιπωρους ΣΥΓΓΕΝΕΙΣ.



Μα ειναι δυνατον, να διδεται το δικαιωμα ΖΩΗΣ του αλλου, στους συγγενεις;


Να γινουν οι συγγενεις ενοχοι ΔΟΛΟΦΟΝΙΑΣ των συγγενων τους;


Το 99% των δοτων, ειναι ΖΩΝΤΑΝΟΙ ΑΣΘΕΝΕΙΣ, και πως ειναι δυνατον να τους ανακηρυττει η 
" ΣΥΝΟΔΟΣ" ως θανοντας;


Και ειναι αυτο "Εκκλησια Χριστου";



Ιδου το Αντιχριστιανικο, ΑντιΕκκλησιαστικο και αντιΠατερικο κειμενο της Ανιερης αρχιερατικης συνοδου της Εκκλησιας των ΜΑΤ και των ΡΟΠΑΛΩΝ.


Και αυτο το ΑΙΣΧΟΣ, το υπογραφουν οι παρακατω λεγομενοι αρχιερεις;

Καρυστίας και Σκύρου κ. Σεραφείμ,
Νέας Κρήνης και Καλαμαριάς κ. Προκόπιος,
Θεσσαλονίκης κ. Άνθιμος,
Παραμυθίας, Φιλιατών και Γηρομερίου κ. Τίτος,
Ιωαννίνων κ. Θεόκλητος,
Γρεβενών κ. Σέργιος,
Μηθύμνης κ. Χρυσόστομος,
Θηβών και Λεβαδείας κ. Γεώργιος,
Παροναξίας κ. Καλλίνικος,
Ιλίου, Αχαρνών και Πετρουπόλεως κ. Αθηναγόρας,
Ζακύνθου κ. Διονύσιος,
Κηφισίας, Αμαρουσίου και Ωρωπού κ. Κύριλλος


ΟΥΔΕΙΣ ΜΕΙΟΨΗΦΙΣΕ;

NTΡΟΠΗ.
 «Περί τοῦ ζητήματος τῆς “ΕΙΚΑΖΟΜΕΝΗΣ ΣΥΝΑΙΝΕΣΕΩΣ”, συμφώνως τοῖς Ν. 3984/2011 καί 4075/2012»




Πρωτ. 4035

Ἀριθμ. Διεκπ. 1778

Ἀθήνῃσι 26ῃ Σεπτεμβρίου 2013

Συνοδικῇ Ἀποφάσει, ληφθείσῃ ἐν τῇ Συνεδρίᾳ τῆς Διαρκοῦς Ἱερᾶς Συνόδου τῆς 31ης μηνός Αὐγούστου ἐ.ἔ., καί κατόπιν σχετικῆς εἰσηγήσεως τῆς Εἰδικῆς Συνοδικῆς Ἐπιτροπῆς ἐπί τῆς Βιοηθικῆς, γνωρίζομεν ὑμῖν, ὅτι ἡ Ἱερά Σύνοδος, ἐν τῇ ῥηθείσῃ Συνεδρίᾳ Αὐτῆς, ἤχθη εἰς τήν ἀπόφασιν ὅπως ὑπευθύνως πληροφορήσῃ ὑμᾶς ἐπί τῶν ὡς κάτωθι.


Διά τοῦ νέου Νόμου 3984/2011 περί τῶν μεταμοσχεύσεων καί τῆς δωρεᾶς ὀργάνων, ὁ ὁποῖος ἀντικατέστησε τόν παλαιότερον Νόμον 2737/1999, εἰσήχθη ἡ ἔννοια τῆς εἰκαζομένης συναινέσεως, κατά τήν ὁποίαν ὅποιος δέν ἔχει δηλώσει ἐγγράφως, ὅσον ἦτο ἐν ζωῇ, ὅτι ἀρνεῖται τήν μετά θάνατον δωρεάν τῶν ὀργάνων του, τότε αὐτομάτως θεωρεῖται καί δωρητής. Ὑπό τήν ἔννοιαν αὐτήν, ἡ μή ἄρνησις ἑρμηνεύθη ὑπό τοῦ νομοθέτου ὡς συναίνεσις. Ἡ διατύπωσις τοῦ Ν. 3984 (ἄρθρ. 9, παρ. 2) ἔχει ὡς ἑξῆς: «Η αφαίρεση ενός ή περισσότερων οργάνων από ενήλικο, θανόν πρόσωπο πραγματοποιείται εφόσον, όσο ζούσε, δεν είχε εκφράσει την αντίθεση του”. Ὁ Νόμος προέβλεπεν ὅτι ἡ ἰσχύς τῆς ἀνωτέρω διατάξεως θά ἤρχιζεν ἀπό 1ης Ἰουνίου 2013.

Εἰς τό ὡς ἄνω μέτρον ἀντέδρασαν διά ποικίλους λόγους διάφοροι φορεῖς, ὡς ὁ Ἐθνικός Ὀργανισμός Μεταμοσχεύσεων, οἱ σύλλογοι μεταμοσχευμένων, οἱ σύλλογοι νεφροπαθῶν, ὁ Πανελλήνιος Ἰατρικός Σύλλογος, ὁ Ἐθνικός Σύνδεσμος Νοσηλευτῶν Ἑλλάδας καί κυρίως ἡ Ἱερά Σύνοδος, ἡ ὁποία μάλιστα ἀπέσυρε τόν ἐκπρόσωπόν της ἀπό τοῦ Διοικητικοῦ Συμβουλίου τοῦ Ἐθνικοῦ Ὀργανισμοῦ Μεταμοσχεύσεων.

Κατόπιν τούτου, ὁ τότε Ὑπουργός Ὑγείας, κ. Ἀνδρέας Λοβέρδος, ὑπεχρεώθη καί προσῆλθεν εἰς συνάντησιν μετά τῶν μελῶν τῆς Διαρκοῦς Ἱερᾶς Συνόδου, τήν 13ην Ὀκτωβρίου 2011, ὁπότε καί μεταπεισθείς ὑπεσχέθη νά διορθώσῃ διά τροπολογίας τήν ἐπίμαχον διάταξιν, ὅπερ καί τελικῶς ἐγένετο διά τοῦ Νόμου 4075/ 2012, ὅπουεἰσάγεται ἡ ἔννοια τῆς οἰκογενειακῆς συναινέσεως (Ἄρθρο 55, παρ. 4, ΦΕΚ 86, τεῦχ. Α΄, 11.4.2012), ἤτοι εἰς τήν ἀρχικήν διατύπωσιν τοῦ Ν. 3984 (ἄρθρ. 9, παρ. 2) «Η αφαίρεση ενός ή περισσότερων οργάνων από ενήλικο, θανόν πρόσωπο πραγματοποιείται εφόσον, όσο ζούσε, δεν είχε εκφράσει την αντίθεση του”, προστίθεται ἡ περιοριστική πρότασις: «και κατόπιν συναίνεσης της οικογένειάς του».

Ὡς ἐκ τούτου, εἰσάγεται ἡ συναίνεσις τῆς οἰκογενείας. Ἐν τέλει, αὐτή ἡ τροπολογία ἀφ’ ἑνός μέν καταργεῖ κατ’ οὐσίαν τήν εἰκαζομένην συναίνεσιν, ἀφ’ ἑτέρου δέ ὑπερέχει ἀκόμη καί τοῦ παλαιοτέρου νόμου, τοῦ Ν. 2737/1999, διότι ἐκεῖ ἤρκει ἡ σιωπή τῶν στενῶν συγγενῶν, ἐνῷ τώρα ἀπαιτεῖται ὁπωσδήποτε ἡ συναίνεσίς των.

Ἐν ὄψει τῶν ἀνωτέρω, διαπιστοῦται πασιφανῶς ὅτι ἡ ἀντίληψις καθ’ ἥν ἀπό 1-6-2013 τυγχάνομεν ὅλοι «ἐν δυνάμει δότες» ἀποδεικνύεται προφανῶς ἐσφαλμένη. Ταῦτα πάντα γνωρίζοντες ὑμῖν, παρακαλοῦμεν ἐν ταὐτῷ διά τήν ὀρθήν κατά τά ἀνωτέρω ἐπί τοῦ θέματος πληροφόρησιν τοῦ χριστεπωνύμου πληρώματος.

Ἐντολῇ καί Ἐξουσιοδοτήσει τῆς Ἱερᾶς Συνόδου

Ὁ Ἀρχιγραμματεύς

† Ὁ Διαυλείας Γαβριήλ

  1. Λ.Ν
    Αυτό είναι το ζήτημα σεβασμιώτατοι;
    Ή το γεγονός ότι τυχόν ταύτιση της έννοιας του λεγόμενου εγκεφαλικού θανάτου με τον ανθρώπινο βιολογικό θάνατο τυγχάνει προβληματική και επιστημονικώς ανεπέρειστη εφόσον ελλείπει, ως ουσιώδης όρος για την επιστημονική καθιέρωση της διαληφθείσης ταυτίσεως, το επιστημονικό consensus, καθώς, άλλωστε, διαλαμβάνει η σχετική, άφθονη, εν προκειμένω, βιβλιογραφία; Εφ όσον έγκριτα μέλη της διεθνούς επιστημονικής κοινότητας εκφράζουν σοβαρές επιφυλάξεις αναφορικά με την ως άνω ταύτιση και εφ όσον η αποκομισθείσα, άχρι τούδε, κλινική εμπειρία διαψεύδει παταγωδώς την επιχειρούμενη συνταύτιση, εξ αντικειμένου δημιουργείται μείζον ηθικό και πνευματικό ζήτημα, που αναποδράστως άπτεται της χριστιανικής ηθικής και εσχατολογίας με κατάδηλες σωτηριολογικές συνέπειες.
    Εκεί θα έπρεπε, κατά τη γνώμη μου, να εστιάσουν οι αρχιερείς, οι συγκροτούντες τη Διαρκή Ιερά Σύνοδο, την προβληματική τους κι όχι τόσο στο θέμα της υπάρξεως ή όχι και της οικογενειακής συναινέσεως. Ο πιστός λαός ανέμενε απ τους ποιμένες του μεγαλύτερη υπευθυνότητα αναφορικά με την ηθική διάσταση του ακανθώδους ζητήματος των μεταμοσχεύσεων και ειδικά με το ζήτημα του εγκεφαλικού θανάτου που αποτελεί τον πυρήνα και την "πέτρα του σκανδάλου" στο συγκεκριμένο θέμα. Δυστυχώς, οι προσωπικές απόψεις κάποιων μελών της συνοδικής επιτροπής βιοηθικής, κατά τρόπο ήκιστα δημοκρατικό, περιβλήθηκαν εν τέλει το μανδύα του καθολοκού εκκλησιαστικού κύρους, πράγμα που οπωσδήποτε, και ευτυχώς, δε συμβαίνει! Το κύρος όμως των συνοδικών μελών έχει διακυβευθεί εξ ιδίας των υπαιτιότητος!
    .

    ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΡΔΑΣΗΣ

    Το αίσχος αυτό το υπογράφουν οι Μητροπολίτες - μέλη της ΔΙΣ, δεν το υπογράφει όμως ένας Μητροπολίτης μη μέλος της ΔΙΣ, που είναι ο ηθικός αυτουργός του εγκλήματος αυτού: Ο Μεσογαίας Νικόλαος. Αλλά και αυτοί που το υπογράφουν καταλαβαίνουν τι τους γίνεται; Είναι όλοι εις τύπον και τόπον Χριστούν και επευλογούν μια δολοφονία; Δηλ. ο Χριστός ευλογεί δολοφονίες;

    Μεταφέρουμε απόσπασμα της διαμαρτυρίας μας, για το έγκλημα αυτό, που δημοσιεύτηκε πριν 5 χρόνια στον Ο.Τ. σε 4 συνέχειες τον Φεβρουάριο και Μάρτιο του 2008:


    ".......... Αλλά είναι εύλογο το ερώτημα, ποια θέση παίρνει η Εκκλησία; Η Εκκλησία, ως το σώμα του Χριστού, έχει αποφανθεί στα θέματα της ζωής και του θανάτου, ακολουθώντας τις κατευθύνσεις που δίδουν τα αγιογραφικά και αγιοπατερικά κείμενα και έχουν αμετάκλητα αποτυπωθεί στις Οικουμενικές της Συνόδους. Όταν λοιπόν η Εκκλησία θεωρεί τον άνθρωπο ως έχοντα σώμα και ψυχή από της συλλήψεως –καίτοι απουσιάζουν αρχικά όλα τα όργανα του σώματος, ακόμη και τα βασικά, όπως η καρδιά και ο εγκέφαλος- και θεωρεί την άμβλωση ενός εμβρύου, χωρίς όργανα, ως φόνο, πόσο μάλλον δεν θα θεωρεί ως φόνο την αφαίρεση της ζωής ενός τέλειου οργανισμού, που είχε την ατυχία να υποστεί ο εγκέφαλός του βλάβη, ενώ τα υπόλοιπα όργανα του σώματός του λειτουργούν κανονικά, έστω και υποστηριζόμενα με τεχνητό τρόπο; Ποιος δίνει λοιπόν και σε ποιόν το δικαίωμα να αποφασίσει πότε θα επέμβει στη συντόμευση της ζωής ενός ασθενούς, στην πορεία του προς το τέλος και έτσι να διαταράξει το έργο του Θεού;

    Δυστυχώς όμως η Ελλαδική Εκκλησία δεν φαίνεται να ακολουθεί το δρόμο αυτό. Εστερνίσθηκε το πόρισμα της Επιτροπής Βιοϊατρικής και Ηθικής Δεοντολογίας, που προτάσσει την αγάπη, αντί της αλήθειας. Έτσι θεωρεί πολυτιμότερη τη ζωή του λήπτη, που μπορεί να ζήσει, από τη ζωή του δότη, «που αμετάκλητα αναχωρεί». Αλλά πως μπορεί να επέμβει κανείς στο «αμετάκλητο»; Αυτή η επέμβαση δεν είναι έργο του Θεού; Ο Θεός δεν μπορεί να παρέμβει και στο δικό μας «αμετάκλητο»; Πως λοιπόν θέτουμε τη δική μας απόφαση περί παράτασης ή μη της ζωής ενός δότη, πάνω από την απόφαση του ίδιου του Θεού; Ως δικαιολογία, για την απόφαση αυτή της Επιτροπής, παρουσιάζεται χωρίο από τον Ιωάννη, το οποίον αναφέρεται αποκλειστικά και μόνον στο Χριστό και σε κανέναν άλλον: «δια τούτο ο πατήρ με αγαπά, ότι εγώ τίθημι την ψυχήν μου, ίνα πάλιν λάβω αυτήν» (10. 17). Δηλ. «Γι’ αυτό ο Πατέρας με αγαπάει, γιατί εγώ θυσιάζω τη ζωή μου, ώστε να την ξαναπάρω». Τι θέλει να ειπεί ο Χριστός εδώ; Ότι ο Πατέρας του τον αγαπάει, γιατί προσφέρει τη ζωή του για τη σωτηρίου του λαού, αν και ξέρει ότι θα την ξαναπάρει πίσω με την Ανάστασή του. Αυτός ο ίδιος προσφέρει τη ζωή του, έχοντας πλήρη εξουσία να κάνει αυτό που επιλέγει, η δε επιλογή του δεν είναι ασυμβίβαστη με το ότι η θυσία του αποτελεί εντολή του Πατέρα του. Ποια σύγκριση μπορεί να υπάρξει μεταξύ της σταυρικής θυσίας του Χριστού και της Ανάστασής του με την «προσφορά» οργάνων ενός δότη, σ’ έναν λήπτη; Ο δότης ασφαλώς -αν βέβαια είναι γνώστης- δεν θυσιάζει τη ζωή του, αν υποτίθεται ότι αυτή θα του είναι άχρηστη σ’ ένα λήπτη, ώστε να αναστηθεί και να κερδίσει έτσι τη Βασιλεία των Ουρανών! Ο κάθε νεκρός, δεν μπορεί να κυριαρχήσει στα πράγματα, ενώ ο Χριστός κυριαρχεί στα πράγματα. Είναι η ιδιαιτερότητα αυτού του νεκρού. Μπορεί ένας οιοσδήποτε νεκρός να δώσει τη ζωή του και μ’ αυτή του την ενέργεια να πάει στον Άδη και να ανασύρει όλες τις ψυχές των ήδη νεκρών; Ασφαλώς όχι, γιατί μόνον ο Χριστός έχει αυτή τη μοναδικότητα. Γι’ αυτό και ο Χρυσόστομος καταγράφει, ότι μόνον ο Χριστός μπορεί «να άρη την ψυχήν αυτού». Έτσι αποδεικνύεται, ότι με τη χρησιμοποίηση αυτού του χωρίου, διαστρέφεται η θεολογία των μεταμοσχεύσεων.
    http://apotixisi.blogspot.gr

Τρείς ημέρες στην έρημο του Αγίου ¨Ορους ΒΙΝΤΕΟ