Τρίτη 12 Νοεμβρίου 2013

ΣKANΔAΛΩΔHΣ ΠATPIAPXIKOΣ XAIPETIΣMOΣ

του ΟΜΟΛΟΓΗΤΟΥ Θεολογου Νικολαου Σωτηροπουλου
Πατριάρχης Bαρθολομαῖος καὶ Δήμαρχος Mπουτάρης
   

 Ὁ δυναμικὸς Mητροπολίτης Kαλαβρύτων καὶ Aἰγιαλείας κ. Ἀμβρόσιος ἔσεισεν αὐτὲς τὶς ἡμέρες τὸν θρησκευτικὸ καὶ ἐκκλησιαστικὸ κόσμο μὲ ἅγιο σεισμό. Mὲ παρρησία, ἡ ὁποία ὑπενθυμίζει τὴν παρρησία τοῦ συνωνύμου καὶ προστάτου του ἁγίου Ἀμβροσίου, Ἐπισκόπου Mεδιολάνων, ἔγραψεν ἕνα μεγάλο σὲ ἔκτασι καὶ σημασία ἄρθρο, τὸ ὁποῖον ἀναρτήθηκε σὲ πλῆθος ἱστολόγια τοῦ διαδικτύου. Kαὶ μὲ τὸ ἄρθρο αὐτὸ ἐλέγχει αὐστηρῶς τὸν Πατριάρχη Kωνσταντινουπόλεως Bαρθολομαῖο γιὰ πολλὰ καὶ σοβαρὰ ἀτοπήματά του. Ἀπ' αὐτὰ δὲ τὰ ἀτοπήματα ἀναφέρουμε ἐδῶ ἕνα, τὸ ὁποῖο προσβάλλει τὴ χριστιανικὴ ἠθικὴ κατὰ τὸν σιχαμερώτερο τρόπο. Γράφει ὁ Σεβασμιώτατος πρὸς τὸν Πατριάρχη:
    «Mᾶς ἔχει σκανδαλίσει ἀφάνταστα ὁ τρόπος, μὲ τὸν ὁποῖον ἔχετε χαιρετίσει τὸν Δήμαρχο τῆς Θεσσαλονίκης κ. Mπουτάρη!…Ἦταν τόσο μεγάλη ἀνάγκη νὰ τὸν χαϊδέψετε δημοσίως μὲ τὰ δυό σας χέρια στὰ δυό του μάγουλα; Δὲν γνωρίζετε ἆραγε, ὅτι ὁ κύριος αὐτὸς ὄχι μόνον ὑποστηρίζει μὲ πάθος τὴν ὁμοφυλοφιλία, ἀλλὰ καὶ ὅτι καυχᾶται γι' αὐτὸ δημοσίως; Δὲν ἔχετε πληροφορηθῆ, πὼς καὶ ὁ ἴδιος ἀνήκει στὴν τάξη τῶν ἀνθρώπων τοῦ τρίτου φύλου; Δὲν ἔχετε πληροφορηθῆ, ὅτι ἔχει ἐπιλέξει καὶ τὴ δημόσια διαφήμιση τῆς σεξουαλικῆς αὐτῆς ἐκτροπῆς; Δὲν Σᾶς ἔχουν πληροφορήσει, ὅτι ὁ κ. Mπουτάρης ἔχει δηλώσει, πὼς "ἐγκατέλειψε τὴν πεπατημένη", δηλαδὴ τὴ φυσιολογικὴ σαρκικὴ ἕνωση ἀνδρὸς καὶ γυναικός;
    Ἰδοὺ τὰ λόγια τοῦ Δημάρχου, ὅπως ἀναφέρεται στὴν ἱστοσελίδα "Aktines.blogspot.gr/2013/ blog-post_4681html":
     
"Ἔφθασε μάλιστα σὲ τέτοιο σημεῖο ἀναισχυντίας ὁ Δήμαρχος τῆς Θεσσαλονίκης… ὥστε σὲ συνέντευξή του στὸ ὁμοφυλοφιλικὸ περιοδικὸ τῆς Θεσσαλονίκης Screw ἀποκαλύπτει, ὅτι ἐγκατέλειψε τὸν φυσιολογικὸ τρόπο τῶν σαρκικῶν σχέσεων, τὴν πεπατημένη, ὅπως εἶπε, γιὰ νὰ γνωρίσῃ τὶς χαρὲς καὶ τὶς δυσκολίες τῆς σοδομιτικῆς ἁμαρτίας. Eἶπε ἐπὶ λέξει: "Φυσικὰ καὶ ἔχω gay φίλους. Kατανοῶ ἔμφυτα τὴ διαφορετικότητα, γιατὶ ἀπὸ ἕνα σημεῖο καὶ ἔπειτα ἐγκατέλειψα τὴν πεπατημένη καὶ γνώρισα καὶ τὶς χαρὲς καὶ τὶς δυσκολίες αὐτῆς τῆς ἐπιλογῆς"».

Κυριακή 10 Νοεμβρίου 2013

Απο τα ονομαστήρια του Μητροπολίτου Ράσκας και Πριζρένης κ. Αρτεμίου

Εις πολλά έτη, Δέσποτα Αρτέμιε!

Πηγή: "Κατάνυξις"
Ἀκολουθοῦν πρόσφατες φωτογραφίες  (20/10/13 μὲ τὸ π. ημερ.)
τοῦ Σεβασμιώτατου μετὰ  ἱερομονάχων, κληρικῶν καὶ χιλιάδων λαϊκῶν ποὺ τὸν ἀκολουθοῦν πιστὰ σἐ  αὐτὴ τὴν "ἔξοδο" ἀπὸ τὴν Οἰκουμενιστοκρατούμενη Σύνοδο τῆς Σερβικῆς Τρόϊκας καὶ τὴν παύση τοῦ Μνημοσύνου τοῦ Πατριάρχη Εἰρηναίου, ποὺ δήλωσε μὲ καμάρι ὅτι εἶναι "Οἰκουμενιστής"(!)
Εὐχόμαστε υἱϊκά, ὁ Κύριος νὰ τοὺς ἐνισχύει ὥστε νὰ κρατήσουν τὴν Ἱερὴ Παράδοση τῆς Ἐκκλησίας γιὰ ἀπομάκρυνση ἀπὸ τοὺς συμπορευόμενους μὲ τὸν Οἰκουμενισμό, ποὺ ὁ πνευματικὸς Πατέρας τοῦ Σεβασμιωτάτου Ἀρτεμίου, ὁ ἅγιος Ἰουστῖνος Πόποβιτς, ἐνῶ ἡ αἵρεση ἦταν ἀκόμα στὰ πρῶτα στάδιά της, τὴν χαρακτήρισε Παναίρεση!



Σάββατο 9 Νοεμβρίου 2013

Ανεξικακία αγ. Νεκταρίου προς τον πνευματικό δήμιό του, Πατριάρχη Ἀλε­ξαν­δρείας Σωφρόνιο!

 


Φέτος, λίγους µῆνες πρίν τήν ἑορτή του (τόν Αὔγουστο), ὁ ἅγιος Νεκτάριος µᾶς ἐπεφύλαξε µιά εὐχάριστη ἔκπληξη-δωρεά του. Μᾶς φανέρωσε µέ ἀπροσδόκητο τρόπο µιά ἄγνωστη ἀλλά καί πολύ σηµαν­τική ἐπιστολή του, ἡ ὁποία, βεβαίως, εἶχε µείνει ἀδηµοσίευτη µέχρι σήµερα.
Ἡ µητέρα ἑνός πνευµατικοῦ µου παιδιοῦ εἶχε –χωρίς νά τό γνωρίζη– στήν κατοχή της ἐπί ἑξῆντα καί πλέον χρόνια, στή Λα­µία, φωτογραφία χειρογράφου ἐπιστολῆς τοῦ ἁγίου Νεκταρίου πρός τόν τότε Μητροπολίτη Ἀθηνῶν κυρό Γερµανόν Καλλιγᾶν. Ἡ ἐπιστολή ἦταν ἀναµεµειγµένη µέ ἔγγραφα καί συµβόλαιά της καί πρό δεκαετίας τά ἔγγραφα αὐτά τά παρέλαβε ἡ κόρη της στήν Ἀθήνα πρός φύλαξη.

Τόν περασµένο Αὔγουστο ἡ κόρη της ἔκανε διαλογή τῶν ἐγγράφων καί πρός µεγάλη της ἔκπληξη εἶδε µέσα σ’ αὐτά καί τήν ἐν λόγῳ ἐπιστολή τοῦ ἁγίου! Ἔσπευσε νά µοῦ δώση τήν ἐπιστολή αὐτή καί, µέ τήν σειρά µου ἐξεπλάγην καί εὐχαρίστησα τόν ἅγιο γιά τήν ἀπρόσµενη ἐπίσκεψή του µέ ἕνα δικό του ἀδηµοσίευτο κείµενο...


 Ὡστόσο ἡ ἐπιστολή τοῦ ἁγίου Νεκταρίου, πού ἐµφανίζεται δη­­µό­σια γιά πρώτη φορά µέσῳ τοῦ περιοδικοῦ µας, δέν εἶναι µιά ἁ­πλῆ ἐπιστολή, πού ἀναφέρεται σέ ὑπηρεσιακά θέµατα ἤ ἀκόµη καί στά γνωστά προβλήµατα πού ἀντιµετώπιζε ὁ ἅγιος Νεκτάριος σάν ἀπο­τέλεσµα τῆς ἀντικανονικῆς καί ἄδικης ἀπολύσεως καί διαγραφῆς του ἀπό τά Δίπτυχα τοῦ Πατριαρχείου Ἀλεξανδρείας. Πρόκειται γιά µιά πολύ σηµαντική ἐπιστολή, πού, ἀφ’ ἑνός µέν ἐµφανίζει µέ ἰδιαίτερο τρόπο τό ἀπαράµιλλο ἐκκλησιαστικό ἦθος τοῦ ἁγίου Νεκταρίου καί, ἀφ’ ἑτέρου, µᾶς παρέχει πολλές πληροφορίες γιά τήν συγγραφική πορεία τῶν µέχρι τό 1893 ἡµιτελῶν συγγραφικῶν ἔργων του, τόν τρόπο πού ἀκολουθοῦσε γιά τήν συγγραφή τῶν βιβλίων του ἀλλά καί µᾶς ἀποκαλύπτει τήν ἐφηµερίδα στήν ὁποία εἶχε ἤδη δηµοσιεύσει κάποια ἀπό τά ἔργα του.


Παραθέτουµε εὐθύς τήν ἐπιστολή αὐτή τοῦ ἁγίου Νεκταρίου µέ τήν φωτογραφία τοῦ χειρογράφου του καί ἐν συνεχείᾳ θά τήν σχολιάσουµε.

Προκαταβολικῶς ἐπισηµαίνουµε ὅτι ἀπό τήν πρώτη παράγραφο τῆς ἐπιστολῆς φαίνεται καθαρά αὐτό πού καί οἱ βιογράφοι τοῦ ἁγίου ἔχουν ἤδη καταγράψει χωρίς ὅµως, νά τεκµηριώνεται σέ γραπτά: ὅτι ὁ Μητροπολίτης Γερµανός ἔτρεφε µεγάλη ἐκτίµηση καί ἀγάπη στό πρόσωπο τοῦ ἁγίου Νεκταρίου:




Ἐν Λαμίᾳ τῇ 1ῃ Ὀκτωβρίου 1893
Πρός τήν Αὐτοῦ Σεβασμιότητα
Τόν Μητροπολίτην Ἀθηνῶν
καί Πρόεδρον τῆς Ἱερᾶς Συνόδου κ. Γερμανόν
Εἰς Ἀθήνας.


Σεβασμιώτατε ἐν Χριστῷ ἀδελφέ κ. Γερμανέ,
Τήν Ὑμετέραν Πανίερον Κορυφήν ἥδιστα προσαγορεύω ἀδελφικῶς.

Αἱ πρός τήν Ἐπισκοπικήν Ἐπιτροπήν συστάσεις τῆς Ὑμετέρας φίλης Σεβασμιότητος μοί ἐπιβάλλουσι τό καθῆκον νά Σᾶς εὐχαριστήσω διά τήν εὐγέ­νειάν Σας καί τά πρός ἐμέ ἀγαθά Σας αἰσθήματα καί νά διαβεβαιώσω τήν Ὑ. Σεβασμιότητα ὅτι ἔσομαι αὐτῇ εὐγνώμων καί πρόθυμος εἰς ὅ,τι τό τῆς Ἐκκλησίας συμφέρον ἤθελεν ὑπαγορεύσῃ.

Ἐν Λαμίᾳ ἤδη ὡμίλησα δίς, ὁ δέ Πανάγαθος Θεός εὐδόκησε νά ἐμ­βάλῃ λόγον τοῖς χείλεσί μου, καί νά διδάξω τό πολυπληθές ἀκροατήριόν μου οὕτως ὥστε νά μορφωθῆ πεποίθησις πρός τήν διδασκαλίαν μου. Τοῦτο μέ εὐχαριστεῖ καί μέ παρηγορεῖ, ἐλπίζω δέ νά φανῶ ὠφέλιμος.

Ἀλλά Σεβασμιώτατε φρονῶ, ὅτι θά ἐφαινόμην ὠφελιμότερος, ἐάν εἶχον μόνιμον τήν διατριβήν καί εὑρισκόμην παρά τινι Βιβλιοθήκῃ – ἔχω ἤδη τέσσαρα ἔργα ἡμιτελῆ, ὅλως πρωτότυπα καί ὠφελιμώτατα πρός πάντας.

Τό ἕν ἤρχησα ἀπό τῆς φοιτήσεώς μου ἐν τῷ Πανεπιστημίῳ, εἰργάσθην εἰς τήν Ἐθνικήν Βιβλιοθήκην καί μετά ταῦτα εἰς τήν Βιβλιοθήκην τοῦ Πατριαρχείου ἐν Καΐρῳ· τό πλεῖστον μέρος αὐτοῦ ἐδημοσίευσα ὡς πραγ­μα­τείας εἰς τόν «Τηλέγραφον» τῆς Ἀλεξανδρείας καί ἤρεσεν εἰς πάντας καί εἰς αὐτόν τόν Πατριάρχην. Εἶναι μία χριστιανική Ἑορτολογία καί Ἀρχαιολογία διδακτικωτάτη. Τό δεύτερον εἶναι μία Λειτουργική.



Ἐν Καΐρῳ εὑρίσκεται χει­ρόγραφος ἡ Λειτουργία τοῦ Ἀποστόλου καί Εὐαγγελιστοῦ Μάρκου. Τό χειρό­γραφον τῆς Λειτουργίας ταύτης εἶναι σπανιώτατον, ὡς ἐφρόντισα νά μάθω. Πρότινων δέ μόνον ἐτῶν ἐδη­μο­σιεύθη ὑπό Ἄγγλου τινός θεολό­γου ἐξ ἑνός χειρογράφου τῆς Βιβλι­ο­θήκης τῶν Παρισίων. Τήν ἔκδοσιν ταύτην ἔλαβον καί παρέβαλον πρός τό χειρόγραφον τῆς Βιβλιοθήκης τοῦ Πατριαρχείου, ἐκ δέ τῆς ἀντιπαραβολῆς φαίνεται ὅτι τό χειρόγραφον τῆς Βιβλιοθήκης τοῦ Πατριαρχείου καί τε­­λει­­ώτερον εἶναι καί ἀκριβέστερον. Ὅθεν ἀπεφάσισα νά ἐκδώσω τό χει­ρό­γραφον μέ προλεγόμενα. Ἐπειδή δέ εὑρίσκονται καί διάφορα ἀντίγραφα τῆς Λειτουργίας τοῦ Ἀδελφοθέουἀντέγραψα καί ταῦτα ὅπως ποιήσω μίαν ἔκδοσιν, τήν τελειωτέραν, εἰς ἥν θά προτάξω καί τινά περί τῆς ἱστορίας τῶν Λειτουργιῶν. Καί τήν ἐργασίαν ταύτην ἔχω ἡμιτελῆ.

Ἕτερον ἔργον πολύ σπουδαῖον, τό ὁποῖον ὀνομάζω Ἠθικά κεφάλαια καί οὗτινος ἤδη ἔγραψα τό 90ον Κεφάλαιον, μένει καί αὐτό δι’ ἔλλειψιν βοηθημάτων ἀτελές.

Πέμπτη 7 Νοεμβρίου 2013

ΔΗΜΟΣΘΕΝΗΣ ΠΡΟΣ ΑΘΗΝΑΙΟΥΣ Α-Π-Ι-Σ-Τ-Ε-Υ-Τ-Ο !!! ΣΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΡΑΣΕ ΜΙΑ ΜΕΡΑ!!:

ΔΗΜΟΣΘΕΝΗΣ ΠΡΟΣ ΑΘΗΝΑΙΟΥΣ

 Έχω την εντύπωση, ότι είναι μέσα στη Βουλή τα βλέπει και τα λέει.
Α-Π-Ι-Σ-Τ-Ε-Υ-Τ-Ο !!! ΣΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΡΑΣΕ ΜΙΑ ΜΕΡΑ!!
ΔΗΜΟΣΘΕΝΗΣ ΠΡΟΣ ΑΘΗΝΑΙΟΥΣ:
-Οι ελληνικές πόλεις νοσούν.     
 Οι πολιτευόμενοι και διαχειριστές των κοινών δωροδοκούνται και εξαγοράζονται.  
 Κι όσο για τη μεγάλη μάζα των πολιτών, είτε δεν αντιλαμβάνονται τα όσα διαπράττουν οι κυβερνώντες,
 είτε τα αντιλαμβάνονται αλλά δεν αντιδρούν, βυθισμένοι όπως είναι στη  ραστώνη και την άνεση της καθημερινότητας.
Από τούτη την αρρώστια έχουν προσβληθεί παντού οι πάντες - απλώς, ο καθένας τρέφει την ψευδαίσθηση ότι η συμφορά
δεν θα χτυπήσει τη δική του πόρτα, αλλά θα διασφαλίσει τα δικά του συμφέροντα εκμεταλλευόμενος τους κινδύνους των άλλων (...)

- Κι ενώ κανονικά όλες οι συζητήσεις γίνονται πριν απ' τα όποια γεγονότα,
εσείς διαβουλεύεστε πάντα κατόπιν εορτής (...)

- Αφήσατε όλον αυτό τον καιρό να κυλήσει με συνεχείς αναβολές, μετάθεση των ελπίδων σας σε άλλους, αλληλοκατηγορίες
  και καταγγελίες.   Αυτά συνεχίζετε να κάνετε και σήμερα (...)

- Όλοι πρέπει να εξοργίζεστε εξίσου όταν βλέπετε ότι πολύ εύκολα κινδυνεύουν να κακοποιηθούν οι πιο φτωχοί και αδύναμοι πολίτες,
  ενώ οι βδελυροί και πλούσιοι μπορούν να αδικοπραγούν ατιμωρητί και να εξαγοράζουν πρόσωπα για να εκβιάζουν καταστάσεις (...)

- Στρέψτε το βλέμμα προς τους σημερινούς πολιτικούς: άλλοι από φτωχοί έγιναν πάμπλουτοι, άλλοι από άσημοι χόρτασαν τιμές,
  ορισμένοι έφτιαξαν σπίτια δίπλα στα οποία τα δημόσια οικοδομήματα είναι πιο σεμνά, κι όσο ο πλούτος της πόλης ελαττωνόταν,
  τόσο ο δικός τους αύξανε(...)

- Δεν είναι ασφαλώς ένα και δύο τα αίτια ένεκα των οποίων έφθασαν τα πράγματα εδώ.  Αλλά την κύρια αιτία θα τη βρείτε στο πρόσωπο
   εκείνων που προτιμούν να σας είναι ευχάριστοι παρά να σας συμβουλεύουν ορθά.   Απ' αυτούς, πολλοί προσπαθούν να συντηρούν τη σημερινή κατάσταση γιατί αντλούν από αυτή δημοτικότητα και εξουσία - κι έτσι ούτε οι ίδιοι προνοούν για το αύριο, ούτε νοιάζονται για το αν εσείς προνοείτε (...)

- Βρίσκονται σε τέτοια εγκατάλειψη και σε τέτοια χάλια τα πράγματα, ώστε ακόμη όσοι μιλούν από τούτο το βήμα πρότειναν συνειδητά τα πιο βλαβερά μέτρα κι εσείς τα ψηφίζατε, πάλι δεν θα μπορούσαμε να βρεθούμε σε χειρότερη θέση (...)







π. Ἀρσένιε. Ημέτερος εί, ή εκ των υπεναντίων; "Και τίκτεις και παρθενεύεις";;;

  Ὁ σεβαστός Μοναχός π. Ἀρσένιος Βλιαγκόφτης, εἶναι  δεδηλωμένος ἀντιοικουμενιστής, αλλά συμμετέχει ώς εισηγητής σε εκδηλώσεις του μοιχεπιβάτου Ιγνατίου Λάππα Λαρίσης (στο παρελθόν) και του έτερου νεο-μεταπατερικού φωστήρος Ιγνατίου του Βόλου. 

"Και τίκτει και παρθενεύει";;;




Μέ μεγάλη μας ἔκπληξη διαβάσαμε στόν τοπικό τύπο τῆς πόλης τοῦ Βόλου, τήν παρουσία τοῦ Μοναχοῦ (ἐντεταλμένου ἐπί τῶν αἱρέσεων τῆς Ι. Μητροπόλεως Κασσανδρείας) π. Ἀρσενίου Βλιαγκόφτη στήν ἀντιαιρετική  ἡμερίδα γιά νέες οἰκογένειες, πού διοργάνωσε ἡ Μητρόπολη Δημητριάδος, ὁ ὁποῖος ὡς εἰσηγητής ἀνέπτυξε τό θέμα:  «Κίνδυνοι γιά τούς νέους καί τίς οἰκογένειες ἀπό τίς σέκτες καί τρόποι ἀντιμετωπίσεως». Ἴσως κάποιος ἀναρωτηθεῖ, γιατί νά προκαλέσει ἔκπληξη ἡ παρουσία τοῦ ἐν λόγῳ Μοναχοῦ σέ μία ἀντιαιρετική ἡμερίδα, ἀφοῦ μάλιστα εἶναι καί ὁ πλέον ἁρμόδιος, ὡς ἐντεταλμένος ἐπί τῶν αἱρέσεων ἄλλης Μητροπόλεως, νά μιλήσει γιά τά θέματα αὐτά καί νά ἐνημερώσει τούς νέους καί τίς  οἰκογένειες γιά τόν κίνδυνο πού διατρέχουν.

Ὁ σεβαστός Μοναχός π. Ἀρσένιος Βλιαγκόφτης, γιά ὅσους δέν γνωρίζουν, ἐδῶ καί ἀρκετά χρόνια (γιά πρώτη φορά τόν ἀκούσαμε  τό ἔτος 2000 στό Μοναχικό Συνέδριο στά Μετέωρα παρουσίᾳ τοῦ Ἀρχιεπισκόπου τότε Ἀθηνῶν κ. Χριστόδουλου καί μᾶς χαροποίησε ἰδιαίτερα μέ τίς θέσεις του), συμμετέχει σέ ὅλα σχεδόν τά ἀντιοικουμενιστικά συνέδρια, ἡμερίδες, συνάξεις, ὁμιλίες–ἐκδηλώσεις σέ διάφορες μητροπόλεις, εἴτε ὡς εἰσηγητής, εἴτε ὡς συντονιστής, εἴτε ὡς γραμματέας τῶν συντονιστικῶν ἐπιτροπῶν  τῶν συνεδρίων–ἡμερίδων αὐτῶν. Εἶναι λοιπόν δεδηλωμένος ἀντιοικουμενιστής, ἐργάζεται ἀδιαλείπτως ἐδῶ καί χρόνια γιά τήν ἐνημέρωση τῶν πιστῶν γιά τήν Παναίρεση τῆς ἐποχῆς μας, εἶναι δέ καί σύμβουλος ἐκδόσεως τοῦ Περιοδικοῦ «ΠΑΡΑΚΑΤΑΘΗΚΗ», τό ὁποῖο καί αὐτό δημοσιεύει ἄρθρα ἀντιαιρετικά καί κυρίως ἀντιοικουμενιστικά.
Σέ πρόσφατη μάλιστα ἡμερίδα, πού διοργανώθηκε ἀπό τήν Ἱερά Μητρόπολη Πειραιῶς, μετεῖχε ὡς μέλος τῆς γραμματείας τῆς συντονιστικῆς ἐπιτροπῆς. Στήν συγκεκριμένη ἡμερίδα καταγγέλθηκε ἐπισήμως ἡ Ἀκαδημία τῶν Θεολογικῶν Σπουδῶν τῆς Μητροπόλεως Δημητριάδος ἄμεσα καί ἔμμεσα  φωτογραφήθηκε ὁ ἠθικός αὐτουργός–ἱδρυτής αὐτῆς ὁ Μητροπολίτης Δημητριάδος κ. Ἰγνάτιος, ὁ ὁποῖος εἶναι ὀπαδός τῆς «μεταπατερικῆς θεολογίας», οἰκουμενιστής, νεωτεριστής, καινοτόμος, σύμφωνα  καί μέ τήν ἀποκαλυπτική εἰσήγηση τοῦ ἐρευνητοῦ κ. Ι. Μαρκᾶ στήν ἐν λόγῳ ἡμερίδα.
Ἐξάλλου ἡ  ἐφημερίδα «Ὀρθόδοξος Τύπος» εἶχε δημοσιεύσει σέ πληθώρα φύλλων της, ὁλόκληρα ἄρθρα καί μάλιστα πρωτοσέλιδα γιά τήν δράση τοῦ Μητροπολίτου Δημητριάδος καί τήν σχέση του μέ τήν αἵρεση της Μεταπατερικῆς Θεολογίας, τοῦ Οἰκουμενισμοῦ καί τῆς νεοφανοῦς Λειτουργικῆς Ἀναγέννησης (μεταγλώττισης τῶν κειμένων τῶν ἱερῶν Ἀκολουθιῶν, τῶν Εὐχῶν καί Μυστηρίων τῆς Θ. Λατρείας μας).
Συνεπῶς εἶναι πασίγνωστες οἱ θέσεις τοῦ συγκεκριμένου Μητροπολίτου, ἡ γραμμή πού ἀκολουθεῖ, καθώς καί ἡ συμπόρευσή του μέ τούς Οἰκουμενιστές τοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριαρχείου, τοῦ Π.Σ.Ε. καί ἄλλων διεθνῶν Ὀργανισμῶν  (Πατριάρχη Βαρθολομαίου, Περγάμου Ἰωάννη Ζηζιούλα, τῶν θεολόγων Π. Βασιλειάδη καί Γ. Μαρτζέλου κἄ.).

Τετάρτη 6 Νοεμβρίου 2013

Ο ΧΡΙΣΤΟΣ είναι ο Μοναδικός Δάσκαλος

Αγίου Νικολάου Αχρίδος: Ο ΧΡΙΣΤΟΣ είναι ο Μοναδικός Δάσκαλος

χριστος


Ευλογημένος είναι εκείνος ο άνθρωπος που δεν θέλει να κάνει το δάσκαλο ούτε τον αρχηγό. Τρία ουράνια χαρίσματα συνοδεύουν ένα τέτοιο άνθρωπο: το πρώτο ονομάζεται ειρήνη, το δεύτερο ονομάζεται σοφία, και το τρίτο ονομάζεται ευδοξία.


Ο Κύριος είπε στους μαθητές Του: «Μηδέ κληθήσετε καθηγηταί· εις γαρ υμών εστιν ο καθηγητής, ο Χριστός» (Ματθ. 23, 10).


Εσείς που ανελλιπώς μελετάτε την Αγία Γραφή ίσως θα βρεθείτε σε αμηχανία, προκειμένου να φέρετε σε συμφωνία την παραπάνω σαφή εντολή με την επόμενη: Πηγαίνετε να κηρύξετε και να διδάξετε όλους τους λαούς. (Ματθ. 28, 19-20). 

Ο Κύριος στέλνει τους μαθητές Του να διδάσκουν, αλλά τους απαγορεύει να ονομάζονται δάσκαλοι. Πώς μπορεί να γίνει αυτό; Πράγματι θα ήταν δύσκολο να το κατανοήσουμε, αν δεν έλεγε στο τέλος: «Εις γαρ υμών εστιν ο καθηγητής, ο Χριστός». Αυτό σημαίνει: Εγώ είμαι ο Δάσκαλος και η διδασκαλία είναι δική μου. Εγώ είμαι ο μοναδικός αληθινός Δάσκαλος και εσείς είστε μόνο φορείς της διδασκαλίας Μου. Έφερα τη διδασκαλία Μου από τον ουρανό και την αποκάλυψα σε σας. Δεν την ανακαλύψατε εσείς, αλλά την ακούσατε από Μένα και την δεχτήκατε. Εγώ είμαι ο Δάσκαλος. Το έργο σας είναι να διδάξετε τα λόγια μου στους ανθρώπους όπως προσφέρατε εκείνους τους πέντε άρτους, τους οποίους Εγώ ευλόγησα και πολλαπλασίασα. Τότε Εγώ ήμουν ο Οικοδεσπότης και εσείς οι υπηρέτες γύρω από το τραπέζι μου. Τώρα σας λέγω ότι Εγώ είμαι ο Δάσκαλος και εσείς είστε υπηρέτες του θεϊκού λόγου.

Με αυτά τα λόγια ο Κύριος ήθελε πρώτο, να επιστήσει την προσοχή στους μαθητές Του, πως μόνον Αυτός είναι ο Δάσκαλος της σωτήριας και ουράνιας διδασκαλίας. Δεύτερο, να προστατέψει τους μαθητές Του από την υπερηφάνεια, γιατί από αυτήν δεν μπορούν να προστατευθούν οι αυτοαποκαλούμενοι δάσκαλοι, επειδή πιστεύουν ότι έχουν δική τους πρωτότυπη διδασκαλία.

Τρίτο, οι μαθητές Του, συνειδητοποιώντας πως ήταν μόνο φορείς της διδασκαλίας Του καταλάβαιναν πως έπρεπε να είναι πολύ προσεκτικοί. Έπρεπε να παραδίδουν την διδασκαλία Του ακριβώς όπως τη διδάχτηκαν, χωρίς να συμπληρώνουν και χωρίς να αφαιρούν κάτι.

Οι Άγιοι Απόστολοι είχαν πλήρη συναίσθηση της διδασκαλικής τους αποστολής. Γι’ αυτό το λόγο ο απόστολος Ιάκωβος προειδοποιεί τους βαπτισμένους χριστιανούς: Αδελφοί μου μη κάνετε όλοι σας το δάσκαλο, γιατί πρέπει να ξέρετε ότι οι δάσκαλοι θα κριθούμε πιο αυστηρά. Όλοι μας κάνουμε πολλά σφάλματα. Αν κάποιος δεν κάνει σφάλματα με τα λόγια, αυτός είναι τέλειος άνθρωπος και ικανός να χαλιναγωγήσει όλο τον εαυτό του (Ιάκ. 3, 1-2). Τα ψέματα των ψευδοδιδασκάλων προκάλεσαν μεγάλες αιματοχυσίες στον κόσμο. Γι’ αυτό το λόγο ο Άγιος Παύλος προειδοποιεί όλους τους χριστιανούς με τα εξής:

«Προσέχετε καλά, μη σας εξαπατήσει κανείς με τους απατηλούς και κούφιους συλλογισμούς της ανθρώπινης σοφίας, που στηρίζονται σε ανθρώπινες παραδόσεις και σε μία λανθασμένη πίστη προς τα στοιχεία του κόσμου και όχι στη διδασκαλία του Χριστού (Κολ. 2, 8). β. που συνεχώς μαθαίνουν και ποτέ δεν μπορούν να φτάσουν στην τέλεια γνώση της αλήθειας (Τιμ. Β’, 3, 7). γ. Γιατί θα ‘ρθει καιρός που οι άνθρωποι δε θα ανέχονται τη σωστή διδασκαλία, αλλά θα συγκεντρώνουν γύρω τους πλήθος από δασκάλους, που να ταιριάζουν με τις επιθυμίες τους, για ν’ ακούν αυτά που τους αρέσουν (Τιμ. Β’ 4, 3-4).

Τρίτη 5 Νοεμβρίου 2013

Τα εκατομμύρια των χριστιανών που βλέπουν την κατάργηση της αργίας της Κυριακής αντίθετο προς μια εκ των δέκα εντολών τι έκαναν.; ΟΙ ..αερο…κύρηκες ξόδεψαν ώρες πύρινων λόγων, οι τόσοι μπαστουνάδες της συνόδου της εκκλησίας, αδύναμοι, παράλυτοι στην παρέμβασή τους .Άφωνοι σαν τον Ζαχαρία απέναντι στους κρατούντας.


 Η ροζιασμένη γκλίτσα του ορεσίβιου τσοπάνη πιο ισχυρή από τις επίχρυσες, διακοσμημένες πατερίτσες.
Μπράβο στους τσοπαναραίους.

 Ντροπή για τους «χριστιανούληδες»
Γράφει: Ο Ασκληπιάδης

  Ακούστηκε από την τηλεόραση  πως θα φορολογηθούν τα μαντριά.

Έβγαλαν απ το ταγάρι το κινητό οι τσοπάνηδες και πήραν τηλέφωνο στο βουλευτή τους στο κινητό και με δύο λόγια του είπαν ορθά κοφτά αυτό να μη γίνει γιατί αν ξαναπεράσει απ το χωριό θα τον κλείσει στη στάνη με τα ζώα.

Και τι βλέπουμε, πανικόβλητοι για πότε τρέξανε στον υπουργό και πήραν την διαβεβαίωση ότι οι στάνες θα εξαιρεθούν του φόρου. Είναι εντυπωσιακός ο αριθμός των 111 βουλευτών που τους συμπαραστέκονται.

Οι τσομπάνηδες(προς άρση παρεξηγήσεως και εγώ εκτρέφω ζώα, είμαι ένας απ αυτούς) με ένα σφύριγμα, μια φωνή, ένα κούνημα της γκλίτσας τα ζώα τους υπακούουν όπως και η γραφή λέει «της φωνής του ακούει», βλέπω όμως πως και οι βουλευτές τους ακούν…γιατί είναι ντόμπροι, συνεπείς, λιγόλογοι, μπεσαλήδες.

Ο λόγος τους είναι συμβόλαιο.. Είναι original ,αυθεντικοί.. Τους θαυμάζω. Κι αν είναι μόνο 5-10 χιλιάδες  άτομα η αποφασιστικότητα τους και η επιρροή είναι τεράστια.



      Τα εκατομμύρια των χριστιανών που βλέπουν την κατάργηση της αργίας της Κυριακής αντίθετο προς μια εκ των δέκα εντολών τι έκαναν.;

ΟΙ ..αερο…κύρηκες ξόδεψαν ώρες πύρινων λόγων, οι τόσοι μπαστουνάδες της συνόδου της εκκλησίας, αδύναμοι, παράλυτοι στην  παρέμβασή τους .Άφωνοι σαν τον Ζαχαρία απέναντι στους κρατούντας.

    Η ροζιασμένη γκλίτσα του ορεσίβιου τσοπάνη πιο ισχυρή από τις επίχρυσες, διακοσμημένες πατερίτσες, Ο αυθεντικός λόγος χλευάζει την ευγένεια  την αποφασιστικότητα(;)των λαλίστατων imitations χριστιανούληδων.

Ακόμη και οι άνθρωποι –βουλευτές δεν τους παίρνουν στα σοβαρά, δεν τους πιστεύουν…

    Είναι δυνατόν βλέποντας πως 5-10 χιλιάδες χτυπώντας την γκλίτσα πάνω στο βουνό να εισακούονται και τα εκατομμύρια των «χριστιανών» που είναι σ όλα τα επίπεδα τις εξουσίας να αγνοούνται;

Μπράβο στους μεν ,ντροπή για τους δε.
 Ασκληπιάδης

ΦΩΤΟΕΚΘΕΣΗ ΕΥΓΕΝΩΝ ΚΛΗΡΙΚΟΛΑΪΚΩΝ  ΟΜΟΛΟΓΙΑΚΩΝ ΣΥΝΑΣΤΡΟΦΩΝ 
Ο αυθεντικός λόγος χλευάζει την ευγένεια.





 









Δευτέρα 4 Νοεμβρίου 2013

Λεονταρισμοί Επισκόπων για Κυριακή αργία!




σφαλῶς καλὲς οἱ διαμαρτυρίες γιὰ τὴν προσπάθεια σταδιακῆς κατάργησης τῆς ἀργίας τῆς Κυριακῆς. Ἀλλὰ θὰ ἀποτελέσει κι αὐτὴ ἡ ἐνέργεια μιὰ ἀκόμα γραφικότητα στὸν καμβὰ τῶν ἐνεργειῶν τῶν συμβιβασμένων κληρικῶν, ἕνα ἀκόμα ἄλλοθι, μιὰ προσπάθεια νὰ πείσουν ὅτι ὑπάρχουν.
Διότι ποιός θὰ λάβει σοβαρὰ ὑπόψιν τὴν διαμαρτυρία ἀνθρώπων, ποὺ ἔχουν ἀφήσει τὴν Πίστη τῆς Ἐκκλησίας τοῦ Κυρίου, στὰ χέρια τῶν παναιρετικῶν Οἰκουμενιστῶν; Ποιός θὰ προσέξει τὴν διαμαρτυρία Ἐπισκόπων ποὺ διαπράττουν τὴν μεγίστη ἀδικία κατὰ τῶν μελῶν τῆς Ἐκκλησίας, ἀφοῦ τὰ ἔχουν ἀφήσει ἀπροστάτευτα στὰ χέρια ἀμοραλιστῶν πολιτικῶν, μαζὶ μὲ τοὺς ὁποίους ἀπολαμβάνουν τὴν ἡδονὴ τοῦ ἐξουσιαστῆ ἡγέτη, μὲ τοὺς ὁποίους συναλλάσσονται προεκλογικὰ καὶ μετεκλογικὰ καὶ συν-δοξολογοῦνται; Ἢ μήπως δὲν γνωρίζουν οἱ Τροϊκανοὶ ἀφέντες μας τὴν δειλία τους καὶ τὰ κουσούρια τους; Ὁ ἅγιος Ἰωάννης
ὁ Χρυσόστομος ἔχασε τὸ θρόνο του κυρίως, γιατὶ ὑπερασπίστηκε μιὰ μόνο χῆρα γυναῖκα, ποὺ ἀδικεῖτο ἀπὸ τὴν αὐτοκράτειρα Εὐδοξία. Ποιός ἀπὸ αὐτοὺς ἔχει τέτοια διάθεση; ΚΑΝΕΝΑΣ!
Ἂν εἶχαν τέτοια διάθεση, θὰ εἶχαν ἀποτρέψει ἐδῶ καὶ καιρὸ τοὺς πολιτικοὺς καὶ τοὺς Πατριάρχες στὸ καταστροφικὸ ἔργο τους: δηλαδή, τὸ ξεθεμέλιωμα τῆς Πατρίδος, τὴν περιθωριοποίηση τῆς Ἐκκλησίας, τὴν ἀλλοίωση τῆς Πίστης.
Καὶ ποιό, ἀλήθεια, τὸ κόστος γιὰ ἕνα διαμαρτυρόμενο ἱεροκήρυκα-ποιμένα ἢ Ἐπίσκοπο, ὅταν ὁμιλεῖ καὶ ἐξαπολύει μύδρους γιὰ τὴν κατάργηση τῆς Κυριακῆς ἀργίας; ΚΑΝΕΝΑ! Οὐδεὶς θὰ τὸν ἀκούσει, κανένας ἀπὸ τοὺς ἄρχοντες δὲν θὰ στεναχωρηθεῖ. Οἱ τέτοιοι ποιμένες, θὰ δρέψουν μόνο κάποια «μπράβο», ἀπὸ τοὺς ὑποτακτικούς τους!
Ἐξάλλου ἡ Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία ἐξ  ὑπαρχῆς ἀνδρώθηκε καὶ ἔζησε σὲ καιροὺς ποὺ δὲν εἶχε θεσμοθετηθεῖ ἡ Κυριακὴ ἀργία, ἀλλὰ καὶ στὴν πορεία της, ἐπεκτάθηκε σὲ χῶρες ἢ συμβίωσε μὲ κατακτητὲς ποὺ δὲν εἶχαν ἢ δὲν σεβάστηκαν  τὴν ἀργία τῆς Κυριακῆς.
Καλὴ φαινομενικὰ ἡ διαμαρτυρία, ἀλλὰ μιὰ ἀκόμα Δονκιχωτικὴ ἐνέργεια γιὰ ἀνθρώπους ποὺ ὑποδέχονται μετὰ φανῶν καὶ λαμπάδων ἕνα αἱρεσιάρχη Πατριάρχη! Καὶ ἀφοῦ δὲν τολμοῦν νὰ ὑψώσουν φωνὴ διαμαρτυρίας γιὰ τὰ δικά τους χρονίζοντα καὶ ἀκανθώδη θέματα, πῶς θὰ τολμήσουν νὰ ἔρθουν σὲ κόντρα μὲ αὐτοὺς ἀπὸ τοὺς ὁποίους ἐξαρτᾶται ὁ μισθὸς καὶ ἡ ἐξουσία τους; Αὐτοὶ ποὺ ἀποφεύγουν “ὅπως ὁ διάβολος τὸ λιβάνι”  νὰ μιλήσουν γιὰ τὰ οὐσιώδη ζητήματα τῆς Πίστεως (γιατὶ δὲν θέλουν νὰ χάσουν τὸ «καπέλο» τους, καὶ τὸ θρόνο τους, φοβοῦνται μιὰ πιθανὴ ἀπομόνωση ἀπὸ τὴν συντεχνία τους), πῶς θὰ τὰ βάλλουν μὲ τοὺς ἄρχοντες τοῦ αἰῶνος τούτου;
Αὐτὸς εἶναι ὁ λόγος. Κι ἂς μιλοῦν γιὰ διάκριση, κι ἂς ἐπιστρατεύουν πλεῖστες ὅσες εὔλογες δικαιολογίες!
Λοιπόν, γενναῖοι ποιμένες, γενναῖοι Ἐπίσκοποι, διαμαρτυρηθεῖτε γιὰ τὰ καίρια τῆς Πίστεως, γιὰ τὴν παναίρεση τοῦ Οἰκουμενισμοῦ ποὺ κατατρώγει τὰ σπλάγχνα τῆς Ἐκκλησίας! Διαμαρτυρηθεῖτε π.χ. γιὰ τὴν ἀπο-ορθοδοξοποίηση τῆς Παιδείας στὸ ἀφεντικό σας, τὸν Ἀρχιεπίσκοπο Ἱερώνυμο, ποὺ διοικεῖ κατὰ τὸ δοκοῦν τὴν Ἐκκλησία καὶ ἔχει παραδώσει, ἐδῶ καὶ χρόνια, τὴν τύχη τοῦ μαθήματος τῶν Θρησκευτικῶν στὰ χέρια καιροσκόπων οἰκουμενιστῶν θεολόγων! Διαμαρτυρηθεῖτε θυσιαστικά, ἀποφασιστικὰ καὶ σταθερὰ γιὰ τὴν ἐξαθλίωση τοῦ λαοῦ! Διαμαρτυρηθεῖτε γιὰ τὸ τεράστιο θέμα τῶν ἐγκληματικῶν ἀεροψεκασμῶν! Ἀπαιτεῖστε αὔριο, οἱ ὑπεύθυνοι πολιτικοὶ νὰ δώσουν λόγο γιὰ τὸ ξέφραγο αἰθέριο ἀμπέλι, ἢ καλύτερα, γιὰ τὴν προδοτικὴ ἐκχώρηση τῶν πάντων στὴν Μασωνία, στὴν Τρόϊκα, στὴν Νέα Τάξη!
Τότε, καὶ μόνο τότε θὰ συγκινήσετε τοὺς πιστούς· τότε θὰ σᾶς ἀκολουθήσουν.
Διαφορετικά, ἀφῆστε τοὺς θεατρινισμούς. Οἱ νεοταξῖτες, οἱ Τροϊκανοὶ καὶ οἱ σὲ θρησκευτικὸ ἐπίπεδο συνεργάτες τους Οἰκουμενιστὲς (ποὺ τυφλὰ ὑπηρετεῖτε ἢ ἀνέχεσθε)  καγχάζουν μαζί σας.
Γιατὶ ἔχετε δώσει «γῆν καὶ ὕδωρ»!
Σημάτης Παναγιώτης