Σάββατο 8 Νοεμβρίου 2014

ΑΚΟΛΟΥΘΙΑ ΠΑΡΑΚΛΗΤΙΚΟΥ ΚΑΝΟΝΟΣ ΤΟΥ ΕΝ ΑΓΙΟΙΣ ΠΑΤΡΟΣ ΠΑΪΣΙΟΥ ΤΟΥ ΑΓΙΟΡΕΙΤΟΥ (κατά κόσμον Αρσένιος Εζνεπίδης, 25 Ιουλίου 1924 - 12 Ιουλίου 1994)

             


ΑΚΟΛΟΥΘΙΑ ΠΑΡΑΚΛΗΤΙΚΟΥ ΚΑΝΟΝΟΣ  ΤΟΥ  ΕΝ  ΑΓΙΟΙΣ ΠΑΤΡΟΣ ΠΑΪΣΙΟΥ ΤΟΥ ΑΓΙΟΡΕΙΤΟΥ
Κύ­ρι­ε εἰ­σά­κου­σον τῆς προ­σευ­χῆς μου, ἐ­νώ­τι­σαι τὴν δέ­η­σίν μου ἐν τῇ ἀ­λη­θεί­ᾳ σου, εἰ­σά­κου­σόν μου ἐν τῇ δι­και­ο­σύ­νῃ σου. Καὶ μὴ εἰ­σέλ­θεις εἰς κρί­σιν με­τὰ τοῦ δού­λου σοῦ, ὅ­τι οὐ δι­και­ο­θή­σε­ται ἐ­νώ­πι­ον σοῦ πᾶς ζῶν. Ὅ­τι κα­τε­δί­ω­ξεν ὁ ἐ­χθρὸς τὴν ψυ­χήν μου. Ἐ­τα­πεί­νω­σε εἰς γῆν τὴν ζω­ήν μου. Ἐ­κά­θι­σε μὲ ἐν σκο­τει­νοῖς ὡς νε­κροὺς αἰ­ῶ­νος, καὶ ἠ­κη­δί­α­σεν ἐπ΄ ἐ­μὲ τὸ πνεῦ­μά μου, ἐν ἐ­μοὶ ἐ­τα­ρά­χθη ἡ καρ­δί­α μου. Ἐ­μνή­σθην ἡ­με­ρῶν ἀρ­χαί­ων, ἐ­με­λέ­τη­σα ἐν πᾶ­σι τοῖς ἔρ­γοις σου, ἐν ποι­ή­μα­σι τῶν χει­ρῶν σου ἐ­με­λέ­των. Δι­ε­πέ­τα­σα πρὸς σὲ τάς χεῖ­ράς μου, ἡ ψυ­χή μου ὡς γῆ ἄ­νυ­δρος σοί. Τα­χὺ εἰ­σά­κου­σόν μου, Κύ­ρι­ε, ἐ­ξέ­λι­πε τὸ πνεῦ­μά μου. Μὴν ἀ­πο­στρέ­ψῃς τὸ πρό­σω­πόν σου ἀπ΄ ἐ­μοῦ καὶ ὁ­μοι­ω­θή­σο­μαι τοῖς κα­τα­βαί­νου­σιν εἰς λάκ­κον. Ἀ­κου­στὸν ποί­η­σόν μοι τὸ πρω­ὶ τὸ ἔ­λε­ός σου, ὅ­τι πρὸς σὲ ἥ­ρα τὴν ψυ­χήν μου. Ἐ­ξε­λοῦ μὲ ἐκ τῶν ἐ­χθρῶν μου, Κύ­ρι­ε, πρὸς σὲ κα­τέ­φυ­γον, δί­δα­ξον μὲ τοῦ ποι­εῖν τὸ θέ­λη­μά σου, ὅ­τι σὺ εἰ ὁ Θε­ός μου. Τὸ πνεῦ­μά σου τὸ ἀ­γα­θὸν ὁ­δη­γή­σει μὲ ἐν γῆ εὐ­θεῖ­α, ἕ­νε­κεν τοῦ ὀ­νό­μα­τός σου, Κύ­ρι­ε, ζή­σεις μέ. Ἐν τῇ δι­και­ο­σύ­νῃ σου ἐ­ξά­ξεις ἐκ θλί­ψε­ως τὴν ψυ­χήν μου, καὶ ἐν τῷ ἐ­λέ­ει σου ἐ­ξο­λο­θρεύ­σεις τοὺς ἐ­χθρούς μου, καὶ ἀ­πο­λεῖς πάν­τας τοὺς θλί­βον­τας τὴν ψυ­χήν μου, ὅ­τι ἐ­γὼ δοῦ­λος σοῦ εἰ­μι.
Θε­ὸς Κύ­ρι­ος καὶ ἐ­πέ­φα­νεν ἡ­μῖν, εὐ­λο­γη­μέ­νος ὁ ἐρ­χό­με­νος ἐν ὀ­νό­μα­τι Κυ­ρί­ου.
Τῷ Ἁ­γί­ῳ τοῦ Χρι­στοῦ Πα­ϊ­σί­ω, τῷ δο­ξα­σθέν­τι δω­ρε­αῖς οὐ­ρα­νί­ους, προ­σπέ­σω­μεν  ἐκ βά­θους ψυ­χῆς Ἅ­γι­ε Πα­ϊ­σι­ε, Ὀρ­θο­δό­ξων Προ­στά­τα, πά­σης ἡ­μὰς λύ­τρω­σε συμ­φο­ρὰς καὶ ἀ­νάγ­κης καὶ πει­ρα­σμώ­ν  καὶ νό­σων χα­λε­πῶν, τοὺς κα­τα­φεύ­γον­τας Πά­τερ, τῇ σκέ­πῃ σου.

Παρασκευή 7 Νοεμβρίου 2014

«Πιασμένοι χέρι-χέρι εμφανίστηκαν πρωί - πρωί στο κτίριο της Συνόδου ο δεσπότης με τον αγαπημένο του Πρωτοσύγκελο.

ΨΑΛΤΙΚΑ ΛΑΜΠΑΔΑΡΙΟΥ 
ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ  ΕΦΗΜΕΡΙΔΟΣ  "ΑΓΩΝΑΣ " ΑΡ.ΦΥΛ.208  http://www.agonas.org/
Χερι – ΧΕΡΙ

Ωραία σκηνή μας μετέφερε και πάλι ο ρομφαιάτος «Νεωκόρος» στις αρχές του Σεπτέμβρη: «Πιασμένοι χέρι-χέρι εμφανίστηκαν πρωί - πρωί στο κτίριο της Συνόδου ο δεσπότης με τον αγαπημένο του Πρωτοσύγκελο. Τους είχε πιάσει η αγωνία. Είχαν πάει να κάνουν τις συστάσεις στον Αρχιεπίσκοπο. Κρατούσαν και ένα κουτί κορνεδάκια από τον “Κωνσταντινίδη” για να τον γλυκάνουν ώστε να τον πείσουν πως ο δικός του είναι ο καταλληλότερος για τα Μέγαρα υποψήφιος δεσπότης.
«Θα εισακουσθούν; Θα πικραθούν; Θα γλυκαθούν; Ο Οκτώβρης θα το δείξει».
Οι παπάδες που το μάθαν, άρχισαν να κάνουν κρυφά “λιτανείες” μήπως και ξεκουμπιστεί και ησυχάσει η πόλη.
Πάντως ο Αρχιεπίσκοπος – όπως μάθαμε – τον περιεργάστηκε από κορυφής μέχρις ονύχων και τους υποσχέθηκε ότι θα είναι στους “υπόψιν”.
Εμείς πάντως – αφού το θέλουν και οι ιερείς – θα τον βοηθήσουμε, λίαν προσεχώς ίσως, με πιο γλυκό τρόπο – όχι βέβαια με κορνεδάκια – να αποχωρήσει.


ΑΝΑΒΡΑΣΜΟΣ ΣΤΗ ΜΗΤΡΟΠΟΛΗ
1) Γράφεται, παπά μου, η “ευλογία” στα βιβλία;
Σε αιφνιδιαστική επίσκεψη – έλεγχο ναού ο δεσπότης ζήτησε τα οικονομικά βιβλία, και τί είδε ο καψερός… Ο παπάς είχε καταχωρημένα τα φακελάκια που έδινε στο δεσπότη, στο Πρωτοσύγκελο και στην υπόλοιπη κουστωδία…
- Τι είναι αυτά που γράφεις; του λέει ο δεσπότης. Αυτά μου τα δίνει ο ναός έτσι για… ευλογία. Αυτά δεν γράφονται! Αμ, εσύ δεν κάνεις για δω…
Μετά από λίγες μέρες μάθαμε – δεν ξέρουμε αν αληθεύει – ότι φέρνει στο ναό για προϊστάμενο, ένα παλαιό “τέκνον του” με το οποίο τα είχε τσουγκρίσει και το… εξαπόστειλε, γι’ αυτό και κάμποσο καιρό περιφέρονταν σαν τον άσωτο γιο από μητρόπολη σε μητρόπολη. Επειδή όμως κατάφερνε να… τακτοποιεί τα πάντα – ακόμα και τις «ευλογίες» προς το δεσπότη – χωρίς να γράφονται πουθενά, τον ξανάφερε!

2) Μιλάνε έτσι, παπά μου, στο δεσπότη;
Απρόσμενα ο δεσπότης επισκέφθηκε γραφείο ιερού ναού. Οι ιερείς τον υποδέχθηκαν ευδιάθετοι και καλοσυνάτοι για την τιμή που τους έκανε και αφού του πρόσφεραν τα καφεκεράσματα και έφαγαν το γλυκό, ο δεσπότης ζήτησε – μια και βρέθηκε – να δει λίγο τα βιβλία του ναού. Ο προϊστάμενος παπάς χαρωπός του τα έδωσε… Ο δεσπότης τα έριξε μια λοξή ματιά, και απορημένος του λέει:
- Τα άλλα θέλω, παπά μου!
- Ποια άλλα Σεβασμιώτατε; Δεν έχουμε άλλα…
- Άστα αυτά… Είσαι κ…
Τι ήταν αυτό… Στο άκουσμα του χαρακτηρισμού «κ…» ο γεροδεμένος παπάς έγινε θηρίο και ξέσπασε, ξεχνώντας τους τύπους. «Εμένα θα πεις «….» που άφησα τη δουλειά μου και έγινα παπάς γιατί πιστεύω σ’ αυτό που κάνω;».
Μπήκαν στη μέση οι υπόλοιποι – αιώνια λαμόγια, ανθρωπάκια – όχι να συγχαρούν τον λεβέντη και τίμιο παπά, αλλά για να τον επιπλήξουν.
Κατάχλωμος και τρέμοντας ο δεσπότης απ’ το αναπάντεχο – βλέπετε τους έχουν μάθει στην τυφλή υπακοή και όταν ακόμα καταδυναστεύουν το ποίμνιο ως λύκοι βαρείς – απάντησε με οργή: «Έτσι μιλάνε στο δεσπότη, παπά μου; Σύντομα θα τακτοποιήσω τα πράγματα».
Και δεν άργησε να στείλει στο ναό άλλο παπά, νεοφώτιστο να «τακτοποιήσει» τα πράγματα κατά την εντολή και δεσποτική επιθυμία.
3) Έπαθαν την πλάκα τους!
Όταν βρίσκεσθε σε επισκοπείο καλά είναι να έχετε τα αυτιά βουλωμένα και τα μάτια κλειστά γιατί μπορεί να μπλέξετε άθελά σας, όπως έπαθε ένας αγαθός παππούλης που βρέθηκε σ’ αυτό. Εμείς το μάθαμε αλλά ο ιερέας βρήκε τον μπελά του.
Το ιστορικό έχει ως εξής:
Μπαίνοντας στο επισκοπείο αντίκρισε ιερέα σε έξαλλη κατάσταση – «λέων ωρυόμενος ζητών τίνα καταπίη» (Α΄ Πέτρος 5, 8) – να φωνάζει «ωραίες» φράσεις και να «ψιλοραντίζει» τον κατά Μέγα. Φεύγοντας δε, βρόντησε πόρτες και παράθυρα.
Η αναστάτωση ήταν τόσο μεγάλη ώστε για μέρες ο παπάς ήταν εξαφανισμένος από προσώπου γης…
Όσοι είδαν και άκουσαν το περιστατικό έπαθαν την πλάκα τους!
4) Τα βρήκαν εντάξει;
Σε ναό πραγματοποιήθηκε ΕΔΕ από παπάδες που διόρισε ο δεσπότης για ιερέα που «πήρε το παγκάρι» και έφυγε και οικονομικός έλεγχος από επιθεωρητή τους.
Πριν καλά, καλά τελειώσουν όλα, βγήκαν οι κλακαδόροι και διαλαλούσαν ότι οι κατηγορίες ήταν ψευδείς και όλα τα βρήκαν εντάξει!
Έλα όμως και να δεις! Όπως μαθαίνουμε, ο προϊστάμενος του ναού πήρε πόδι και έρχεται άλλος από χωριό, αλλά “δυνατός”, για να τακτοποιήσει τα κακώς έχοντα!
Κατά τα άλλα, τα βρήκαν εντάξει!



ΕΝΑ ΦΟΒΕΡΟ ΕΡΩΤΗΜΑ !
Ο Πατριάρχης “του γένους” είναι Ορθόδοξος; Πιστεύει;

Ένα ερώτημα που προκαλεί τρόμο. Γιατί; Διότι, ενώ σε όλα τα Κοιμητήρια – νεκροταφεία ενταφιάζονται πάσης φύσεως άνθρωποι (αλλόθρησκοι, άπιστοι, άθεοι, αιρετικοί, χριστιανοί κ.ά.) εξαίρεση αποτέλεσε η εντολή του Πατριάρχη του γένους προς τον Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο κι αυτός στη συνέχεια στον δεσπότη Αιτωλίας-Ακαρνανίας Κοσμά:
1) Να μην ενταφιάσουν εντός του κοιμητηρίου τον συγκεκριμένο αδελφό.
2) Να μην συμμετέχει κανείς μητροπολίτης στην εξόδιο ακολουθία.
3) Να διαβαστεί η ακολουθία με ένα παπά
4) Ο επικήδειος λόγος, αν εκφωνηθεί, να έχει συγκεκριμένο χρόνο.
5) Να μην επιτραπεί σε κανέναν – ούτε σε πνευματικούς αδελφούς – να του διαβάσουν Τρισάγιο.
Η κατάπτυστη αυτή απόφαση δεν αφορούσε κάποιον εχθρό της Εκκλησίας αλλά τον ακάματο εργάτη του Ευαγγελίου, τον φλογερό Ιεροκήρυκα, τον Πρύτανη της Θεολογίας Νικόλαο Σωτηρόπουλο, που ο Κύριος τον κάλεσε στο Βασίλειο της Δόξης του την 28η Αυγούστου 2014.
Και όλα αυτά γιατί; αφού «ψόγος εν αυτώ ευρέθη ουδείς;». Η απάντηση είναι απλή: Ήταν ΔΙΚΑΙΟΣ και ο Δίκαιος για τους φθονερούς είναι «βαρύς και βλεπόμενος». Η παρουσία του και μόνη τους ήλεγχε.
Ο γραπτός και προφορικός κηρυκτικός του λόγος στηλίτευε τους παρεκκλίνοντας από την Ορθόδοξη πίστη Πατριάρχες, Αρχιεπισκόπους, επισκόπους κ.α.
Η εξωτερική ιεραποστολή του ανά την υφήλιο καρποφόρησε τόσο ώστε χιλιάδες άθεοι, άπιστοι, αιρετικοί, αδιάφοροι να προσέλθουν στην Ορθόδοξη Εκκλησία μας.
Η συγγραφή δεκάδων βιβλίων (αντιαιρετικών, απολογητικών, ερμηνευτικών κ.ά.), η δημοσίευση χιλιάδων άρθρων σε περιοδικά και εφημερίδες και οι άπειρες πνευματικές μάχες σε τηλεοπτικές και ραδιοφωνικές εκπομπές εδραίωσαν (και εδραιώνουν) τη πίστη των Ορθοδόξων προς καταισχύνη των υψηλόβαθμων της Εκκλησίας μας.
Η ζωή του υπήρξε εν Χριστώ, ταπεινή, ασκητική, αθόρυβη, πλήρης προσφοράς και αγάπης στον πλησίον, έτοιμη να «πολεμήσει» στην πρώτη γραμμή.
Εκήρυτε το Ευαγγέλιο αδάπανο, αν και γλωσσόκομο δεν εβάσταζε, τις δε βασικές ανάγκες της επιβίωσης και του πνευματικού έργου αντιμετώπιζαν οι φίλοι του. Έζησε φτωχός και πέθανε πάμφτωχος.
Οι του Χριστού άνθρωποι εκτιμώντας τον άνθρωπο του Θεού για την διδαχή και τη βιωτή του τον αγάπησαν, προσεύχονταν τα χρόνια του διωγμού του και τον συμπαραστάθηκαν.
Οι άνθρωποι του Κακού – λυκοποιμένες, αντίθετα, χαίρονταν να του βάζουν εμπόδια γιατί επιζητούσαν την αποτυχία στο έργο της σωτηρίας. Το μίσος αυτών των ανθρώπων αβυσσαλέο γι’ αυτό κι ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος ζήτησε να θάψουν τον Μεγάλο αυτό διδάσκαλο της Ορθοδοξίας σε κάποιο απομακρυσμένο τόπο (χωράφι, χαντάκι, δρόμο…) και όχι στο κοιμητήριο.
Δικαιολογημένα να τρομάζουμε μπροστά στην τόση κακία και να δημιουργούνται ερωτηματικά ως προς την πίστη του.
 
Ο κ. ΜΑΞΙΜΟΣ ΤΑ ΛΕΕΙ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ!

Ο χριστιανός Βουλευτής κ. Μάξιμος Χαρακόπουλος βρέθηκε στο Κολικόντασι της Βορείου Ηπείρου, συμμετέχοντας στις εορταστικές εκδηλώσεις για τα 300 χρόνια από τη γέννηση του αγίου Κοσμά του Αιτωλού, και από εκεί έκανε τις παρακάτω «βαρυσήμαντες» δηλώσεις: «Αποτίουμε φόρο τιμής όχι μόνο στον Απόστολο της Ορθοδοξίας, αλλά και στον αγνό πατριώτη και απαράμιλλο προστάτη των γραμμάτων… Χωρίς φόβο απέναντι στις απειλές, γεμάτος αυταπάρνηση, υψώνει το φρόνημα των σκλάβων… και κτίζει σχολεία για να νικηθεί η αμάθεια και η δεισιδαιμονία.
Το έργο του ανεκτίμητο και μοναδικό προκαλούσε πραγματικό σεισμό απ’ όπου περνούσε. Πολλοί ήταν αυτοί όμως, που δεν ήθελαν την αφύπνιση του σκλάβου. Και ο Πατροκοσμάς προκάλεσε την μήνιν και την εκδικητική μανία, που κατέληξε στο μαρτυρικό του θάνατο εδώ στο Κολικόντασι.
… Επιβάλλεται η ανάδειξη του προσκυνήματος… να δημιουργήσει από μόνο του ένα ρεύμα θρησκευτικού τουρισμού στη γείτονα». Ωραία τα είπε ο κ. Μάξιμος, αλλά χωρίς την ταμπακέρα. Γιατί άραγε δεν αναφέρθηκε καθόλου, στο ποιοι πλήρωσαν για το θάνατό του, ποιοι τον σκότωσαν και γιατί τον σκότωσαν; Ασφαλώς από σκοπιμότητα. Ο βιογράφος του περιγράφει καθαρά τους λόγους του θανάτου του.
«… Πρώτον μεν διότι εκατάπεισε τους χριστιανούς να μεταφέρουν το κοινόν παζάρι από την Κυριακήν εις το Σάββατο, ενέργεια που στους εβραίους επροξένησε μεγάλην φθοράν.
Δεύτερο διότι τους εκήρυξε δια φανερούς εχθρούς, και ότι είναι έτοιμοι, κάθε καιρόν να κάμουν κάθε κακόν εις τους Χριστιανούς.
Τρίτον, τους είπε να βγάλουν από τας κεφαλάς τας μακράς φούντας και τα τοιαύτα τα οποία όλα ηγόραζαν από τους Εβραίους…
Και λοιπόν, μην υποφέροντας πλέον να βλέπουν και να ακούουν τον Άγιον ελέγχοντας αυτούς, επήγαν εις τον Κουρτ Πασάν και του έδωσαν πουγγιά πολλά, δια να τον βγάλη από την ζωήν».
Σκόπιμα δεν αναφέρθηκε ο κ. βουλευτής στο ποιος πλήρωσε, γιατί πλήρωσε και ποιος σκότωσε τον άγιο Κοσμά, γιατί θα έπρεπε να ονομάσει τους Εβραίους και τους Τούρκους. Έλα όμως που δεν θέλει να τα χαλάσει με τους πρώτους γιατί θα τους ζητήσει την ψήφο στις εκλογές και τους δεύτερους γιατί θα τους στενοχωρούσε και ίσως γίνονταν ανεπιθύμητος στην Τουρκία; Δεν μπορεί όμως από τη μια να θαυμάζει και να επαινεί τον Πατροκοσμά, που έδωσε τη ζωή του για να καθιερωθεί η Κυριακή ημέρα αργίας και από την άλλη ο ίδιος με την ψήφο του να συμβάλει στην δημιουργία νόμου που καθιερώνει την Κυριακή εργάσιμη.
«Σήμερα, μάλιστα, - συνέχισε -  που βιώνουμε μια γενική αμφισβήτηση των αξιών...». Και ερωτούμε πώς να μην αμφισβητούνται οι αξίες και τα ιδανικά όταν οι βουλευτές μας και μάλιστα «χριστιανοί», άλλα λένε και άλλα κάνουν;


Πέμπτη 6 Νοεμβρίου 2014

Αρχιμανδρίτης π. Λαυρέντιος Μ. Γρατσίας:«Αναίρεση της Εξελικτικής Δημιουργίας Exeldim» Η Ορθόδοξη θέση για το θέμα της Εξέλιξης

Αρχιμανδρίτης π. Λαυρέντιος Μ. Γρατσίας:

«Αναίρεση της Εξελικτικής Δημιουργίας Exeldim»

Η Ορθόδοξη θέση για το θέμα της Εξέλιξης



25 Ὀκτωβρίου 2014


Εισήγηση π. Λαυρεντίου Γρατσία: 

1. Πρόλογος

Η θεωρία της εξελίξεως από πλευράς θεολογικής

Κυκλοφορεῖ συχνὰ ἡ φήμη ὅτι οἱ σχέσεις Ἐκκλησίας καὶ ἐπιστήμης δὲν εἶνε φιλικές. Αὐτὸ δὲν ἀληθεύει. Ἡ Ἐκκλησία δὲν διαφωνεῖ μὲ τὴν ἐπιστήμη, ὅταν ἡ ἐπιστήμη κάνῃ τὴ δουλειά της σωστὰ καὶ μένῃ μέσα στὰ ὅρια τῆς δικαιοδοσίας της. Στὴν ὀρθόδοξη Ἀνατολὴ δὲν σημειώθηκαν κρούσματα στὶς μεταξύ τους σχέσεις.
Στὸν χῶρο τῆς ἐπιστήμης γνωρίζουμε ὅτι διατυπώνονται πολλὲς θεωρίες
ὡς τρόποι καὶ μέσα προωθήσεως τῆς γνώσεως. Καὶ κάθε θεωρία παύει νὰ εἶνε θεωρία, γίνεται ἐπιβεβαιωμένη γνῶσι καὶ ἐντάσσεται πιὰ στὶς κατακτήσεις τῆς ἐπιστήμης ἀπὸ τὴ στιγμὴ ποὺ μὲ τὶς γνωστὲς καὶ ἀποδεκτὲς ἐπιστημονικὲς μεθόδους (παρατήρησι, πείραμα) ἐπαληθεύει τὶς εἰκασίες της καὶ προσκομίζει τεκμήρια τῆς ὀρθότητός τους.
Αὐτὸ ἰσχύει καὶ γιὰ τὴ θεωρία τῆς ἐξελίξεως, τὴν ὁποία πολλοί, δίχως ἐπαρκῆ τεκμήρια, δέχονται ἀσυζητητί, χωρὶς ἀμφιβολία. Ὡστόστο ἡ ἁπλῆ λογικὴ ἀπορεῖ· Ἂν ἡ ἐξέλιξι ἦταν ἕνας γενικὰ ἰσχύων νόμος, δὲν θὰ ἔπρεπε τὰ τεκμήριά της, τὰ κρίσιμα ἀπολιθώματα δηλαδή, νὰ εἶνε ἄφθονα; γιατί λοιπὸν εἶνε τόσο σπάνια; Κινεῖ δὲ τὴν ὑποψία τοῦτο· γιὰ τὴ θεωρία αὐτὴ ὑπάρχει διεθνῶς ἰσχυρὸς ἐπιστημονικὸς ἀντίλογος καθόλου εὐκαταφρόνητος. Γιατί ἆραγε κατὰ κανόνα ὁ ἀντίλογος αὐτὸς ἀπαξιώνεται καὶ ἀποσιωπᾶται;
Ἂν μποροῦσαν ὅλοι νὰ δοῦν, ὄχι σὲ ἔντεχνα σκίτσα πάνω στὸ χαρτὶ ἀλλὰ σὲ αἴθουσες ἑνὸς μουσείου, ἀλλεπάλληλες σειρὲς ἐκθεμάτων, αὐθεντικὰ ἀπολιθώματα ζωντανῶν ὀργανισμῶν, ποὺ ν᾽ ἀρχίζουν ἀπὸ τοὺς ἀτελέστερους καὶ νὰ καταλήγουν στοὺς τελειότερους, τότε ἡ θεωρία θὰ εἶχε τεκμήρια, θὰ γινόταν γνῶσις ἐξακριβωμένη καὶ θὰ ἔπαυαν στὶς τάξεις τῶν ἐπιστημόνων οἱ διαφωνίες ποὺ τώρα ἀκούγονται. Τότε καὶ ἡ Ἐκκλησία, ποὺ ἀγαπᾷ τὴν ἀλήθεια καὶ δὲν κλείνει τὰ μάτια μπροστὰ σ᾽ αὐτήν, δὲν θὰ εἶχε κανένα λόγο νὰ ἐπιφυλάσσεται ἀπέναντι στὴν ὑπόθεσι τῆς ἐξελίξεως. Δὲν ὑπάρχουν ὅμως ὄχι πολλὲς σειρὲς τέτοιων ἀπολιθωμάτων ἀλλ᾽ οὔτε μία.

2. Αρχαία Γραμματεία



Ἀρχαία γραμματεία

Ἐξετάζοντας τὸ θέμα «Ἡ θεωρία τῆς ἐξελίξεως ἀπὸ πλευρᾶς θεολογικῆς», δὲν θὰ ἦταν ἄσκοπο νὰ βλέπαμε, ἔστω καὶ ἀκροθιγῶς - ἀντιπροσωπευτικά, μήπως ὑπάρχει μνεία ἐξελίξεως ἐκτὸς ἁγίας Γραφῆς, στὰ γραπτὰ μνημεῖα ποὺ σώθηκαν μέσα στὰ τρεῖς χιλιάδες χρόνια ἱστορικοῦ βίου τοῦ κόσμου. Μιὰ σύντομη λοιπὸν ματιὰ στὴν ἀρχαία ἐξωχριστιανικὴ γραμματεία, σὲ κείμενα σχετικὰ μὲ τὸ ζήτημα αὐτό.

Ὁ Ἀριστοτέλης εἶνε ὁ πρῶτος ποὺ διατύπωσε τὴν ἄποψι ὅτι κάθε θεωρία πρέπει νὰ συμφωνῇ μὲ τὰ γεγονότα· καὶ ἂν κάποιες παρατηρήσεις δὲν συμφωνοῦν μὲ τὴ θεωρία, πρέπει νὰ ἀλλάζουμε τὴ θεωρία καὶ ὄχι τὰ γεγονότα. Ἡ θέσι αὐτὴ ἀποτελεῖ τὸν θεμέλιο λίθο κάθε ἐπιστήμης. Ἡ συνεισφορὰ τοῦ Ἀριστοτέλη στὴν ἑδραίωσι τῆς ἐπιστημονικῆς σκέψεως ὑπῆρξε τεράστια. Αὐτὸς εἶπε ὅτι «ἡ φύσις μηδὲν μήτε ἀτελὲς ποιεῖ μήτε μάτην». Ὁ Ἀριστοτέλης (350 χρόνια πρὸ Χριστοῦ) ἔχει 4 ἔργα ποὺ ἀποτελοῦν μία μεγάλη ζῳολογία· σ᾽ αὐτὰ ὅμως δὲν ἀναφέρει τίποτε γιὰ ἐξέλιξι. 

Ὁ Ξενοφάνης ὁ Κολοφώνιος (570-490 π.Χ., δύο αἰῶνες ἀρχαιότερος ἀπ᾽ τὸν Ἀριστοτέλη) μιλάει κάπου γιὰ μία σαρδέλα (ἀφύη) ποὺ βρέθηκε ἀπολιθωμένη στὴν καρδιὰ μιᾶς πέτρας ἀπὸ τὴν Πάρο, καθὼς καὶ γιὰ ὁλόκληρες πλᾶκες (=γεωλογικὰ στρώματα) μὲ ἀπολιθώματα πάντων τῶν θαλασσίων στὰ ὀρεινὰ τῆς νήσου Μελίτης (=Μάλτας)· οὔτε αὐτὸς λέει κάτι γιὰ ἐξέλιξι (βλ. Κ. Σιαμάκη, Ὁ οὐρανὸς καὶ ἡ Γῆ, ἐκδ. Δόναξ, Θεσσαλονίκη 2011, σσ. 319, 328, 332-3).

Ὅπως φαίνεται, τὰ εἴδη τῶν ζωντανῶν ὀργανισμῶν στοὺς ἀρχαίους, ἐδῶ καὶ τρεῖς χιλιετίες, εἶνε ὅπως τὰ βλέπουμε κ᾽ ἐμεῖς σήμερα.



3. Η Αγία Γραφή

Ἂς ἔλθουμε τώρα στὴν ἁγία Γραφή.

Ἡ θεωρία τῆς ἐξελίξεως μιλάει γιὰ τὶς μακρὲς γεωλογικὲς περιόδους, ἑκατομμυρίων ἐτῶν, τὶς ὁποῖες προβάλλει γιὰ νὰ κάνῃ ἔτσι πιὸ πιθανὴ τὴν πρότασί της. Κατὰ τὴν ἁγία Γραφὴ ἡ μὲν προ-ανθρώπινη ἡλικία τοῦ σύμπαντος
καὶ τῆς Γῆς δὲν ἀποκλείεται νὰ εἶνε τόσο μεγάλη, ἡ μετὰ τὴν ἐμφάνισι ὅμως τοῦ ἀνθρώπου ζωή, ὅπως συνάγεται ἀπὸ τὶς γενεαλογίες καὶ τοὺς καταλόγους ὀνομάτων, δὲν φτάνει τὰ 10.000 χρόνια· κατὰ τὰ ἐπίσημα Δίπτυχα τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος τὸ τρέχον ἔτος (2014) εἶνε τὸ 7.522 «ἀπὸ κτίσεως κόσμου», ἀπὸ τῆς δημιουργίας δηλαδὴ τῆς ἀνθρωπότητος. Αὐτὴ εἶνε ἡ ἡλικία τοῦ ἀνθρώπου.

«Οι ληστές της Θείας Διδασκαλίας» Ένα βιβλίο που ξεσκεπάζει τους σύγχρονους ψευδοδιδασκάλους στην Ορθόδοξη Εκκλησία.

«Οι ληστές της Θείας Διδασκαλίας»


Ένα βιβλίο που ξεσκεπάζει τους σύγχρονους
ψευδοδιδασκάλους  στην Ορθόδοξη Εκκλησία.

Σήμερα μόνο το 3% των Ελλήνων εκκλησιάζονται συστηματικά.
Πάνω από το 90%  αυτού  του ποσοστού γνωρίζει  για την Πίστη , τον  δρόμο και τον τρόπο της εν Χριστώ σωτηρίας πολύ λιγότερα από όσα  γνωρίζει για τα Τούρκικα σήριαλ , το ποδόσφαιρο  ή τις συνταγές μαγειρικής.
Κατά τον άγιο Νικόδημο τον Αγιορείτη  «οι αδιάφοροι χριστιανοί  δεν θα σωθούν, όχι γιατί δεν πιστεύουν αλλά γιατί δεν ξέρουν σε τι πιστεύουν».
Απ΄την άλλη μεριά, η «Νέα Τάξη» πραγμάτων ή αλλιώς η  «Παγκοσμιοποίηση» , απαιτεί και οικοδομεί  μια νέα παγκόσμια θρησκεία για να κάνει εφικτή την διακυβέρνηση   όλου του κόσμου. Στο γενικευμένο κλίμα αδιαφορίας για την Πίστη, "Ορθόδοξοι"  ποιμένες  συνεργάζονται συστηματικά για την  εξάπλωση αυτής της νέας παγκόσμιας θρησκείας που ονομάστηκε από τους εμπνευστές  της Οικουμενισμός.
Σε όλη την ιστορία της Ορθόδοξης Εκκλησίας   υπεισέρχονταν  σε αυτήν μεθοδικά και ύπουλα «υπάλληλοι», «μισθωτοί», «λύκοι» και «φίδια» ( χαρακτηρισμοί  που απέδωσαν ο Χριστός και οι Απόστολοι στους ψευδοδιδασκάλους)
που διέφθειραν πνευματικά  τα λογικά πρόβατα του  Χριστού  εξυπηρετώντας τα προσωπικά τους πάθη .
Μεγάλο τμήμα των πιστών της Ορθόδοξης Εκκλησίας σήμερα μολύνεται  από τις κακοδοξίες και τα  έργα  αιρετικών και αιρετιζόντων μασκοφόρων και οδηγείται   στην απώλεια.

Στο βιβλίο "Οι ληστές της Θείας Διδασκαλίας"  του Ι.Ρίζου - που προλογίζει ο Ομότιμος καθηγητής θεολογίας του Α.Π.Θ  π.Θεόδωρος Ζήσης και εκδίδει η Ι.Μονή Αγίας Παρασκευής Πτολεμαϊδας-  εμφανίζονται απλά και κατανοητά ,  όχι μόνο οι  νοθείες και παραχαράξεις της Ορθόδοξης Πίστης  που υλοποιούν σήμερα πατριάρχες και επίσκοποι, αλλά και οι  Ορθόδοξες Αγιογραφικές και Αγιοπατερικές θέσεις που προφυλάσσουν τον πιστό από τον κίνδυνο της συμμετοχής του, στην ολέθρια αίρεση του Οικουμενισμού.


Το βιβλίο περιέχει:

       α)   296    σελίδες 
       β)   46      κεφάλαια
       γ)   146    Οικουμενιστικές παρεκτροπές
       δ)    282    Αγιοπατερικές ρήσεις (σε αντιπαράθεση των παρεκτροπών).
       ε)    134    κατάλληλα ανά περίσταση Αγιογραφικά χωρία
     στ)    75     φωτογραφίες- ντοκουμέντα 
        ζ)   515    παραπομπές και σημειώσεις 
        η)   140    βιβλία Βιβλιογραφία

Στο site  μας :  www.αντι-οικουμενισμος.eu  μπορείτε να :

  • Διαβάσετε ένα κεφάλαιο του βιβλίου.
  • Δείτε τα περιεχόμενα του .
  • Διαβάσετε  επιστολές Επισκόπων για το βιβλίο.
  • Αγοράσετε  on-line


τιμή βιβλίου :  8 ευρώ

παραγγελίες στο :    στο  6976786356
                                 ή   στο 24630-27005 εργάσιμες ημέρες και ώρες.



Δευτέρα 3 Νοεμβρίου 2014

Σκέφτομαι το χθές και το σήμερα στην Εκκλησία της Λάρισας.

                         Φιλήματα Ιούδα

Σκέφτομαι το χθες και το σήμερα στην Λάρισα. Πόσοι ήταν παρά τω Θεολόγω τον οποίον υπερασπίζονταν λυσσωδώς, εκκλησιαστικοί Λεωνίδες, που θα υπερασπίζονταν μέχρι θανάτου την κανονικότητα στην εκκλησία, που ακόμα και στην κηδεία του εξέφραζαν την ευχή να έρθει  «ένας άξιος δεσπότης στη Λάρισα» ενώ γύριζε σαν χασαπόσκυλο ο μοιχεπιβάτης..

Αλλά…άνθρωποι κι αυτοί τι να κάνουν;!!! Έπαιρνε ο καθένας το δωράκι του και λούφαξαν,. 
                     
 Ο θεολόγος Βασ... από την μιά βιογραφούσε τον μακαριστό  Θεολόγο και από την άλλη προσκυνά δουλοπρεπώς πανοικεί  τον  μοιχεπιβάτη διώκτη του. 
   Ο μοναχός από την μιά αγιογραφούσε και υμνογραφούσε τον Θεολόγο και απο την άλλη προσκυνούσε το "Καππαδόκιον Τέρας" για να λάβει το αντιστάθμισμα της χειροτονίας και μια θέση ανταποδοτική με τούς κεκοιμημένους.  Ο μοναχός αυτός έπρεπε να αποδείξη την αφοσιωσή του στον "αρχηθύτη της Λαρίσης" γι' αυτό έγινε και δεινός  καταδότης ψευδομάρτυρας των πρώην αδελφών του γιατί ως "δημόσιος υπάλληλος" πρέπει  να υπερασπίζεται τον χειραγωγήσαντα για να εγκαταλείψει την μονή της μετανοίας του  και να κυκλοφορεί για καιρό ο ακτήμων καλόγερος  με επιβλητικό  τζιπ και να γεύεται τους καρπούς των θεάρεστων έργων του,   την μέθεξη της κολακείας του, και να περιφέρει την αίγλη του υποτεταγμένου  παραστήματος  στον δέσποτα της βίας!   
    Εξαφάνισαν τα αντίτυπα των βιβλίων για τον  Μακαριστό  τραυλίζουν όταν αναγκάζονταν να προφέρουν τις λέξεις Θεολόγου και Αθανασίου Μυτιληναίου…
   Βέβαια δεν έλαβαν αργύρια, αφού έπεσαν σε τσιφούτη και δεινό φιλάργυρο και νάρκισσο, αλλά πήραν προνόμια όπως χειροτονίες, τοποθετήσεις σε ναούς –μαγαζιά γωνία, άδειες, οφίκια, διευκολύνσεις, μεταθέσεις,  προβολή από το ραδιόφωνο, και φωτογραφίες (πολλές φωτογραφίες!!), αλλά και μεταπτυχιακά.
  Αλήθεια, ο κ. Τρίτος , ο  Ροταριανός κ. Κωνσταντίνου ο κ. Βασιλειάδης  του "καιρού" έχουν κάποια  ανάμιξη;;; για κάποιους αυλικούς με παρεμβάσεις  του μεγάλου ;;;; 
   Τους μπούκωσε, δεν μιλούν πλέον… θα τους  ανταμείψει  όλους με τον νόμισμα  που ξέρει αυτός όπως και τους άλλους ...
       Ο Άγιος Λογγίνος ήταν ο Κεντυρίωνας που του ανατέθει  η
Σταύρωση του Κυρίου και με όσα θαυμαστά είδε αναφώνησε πως «αληθώς Θεού Υιός ει». Αντιστάθηκε κόλλησε στον Χριστό και κανείς δεν μπόρεσε να τον αποσπάσει από κει…
      Οι σημερινές πνευματικές περικοκλάδες με την κοίμηση του Θεολόγου, έχασαν το υποστήριγμα και αγωνιωδώς αναζητούσαν ένα κάποιο άλλο στήριγμα. Το εύκαμπτο πνευματικό τους «ανάστημα» χωρίς την στήριξη του Επίσημου, θα σερνόταν κατά γης…
  Πνευματικά ακάρεα και παράσιτα που για την επιβίωση χρειάζονται κάποιον με την ζωντάνια της εξουσίας να κολλήσουν πάνω του ας είναι άπλυτος και βρωμερός αρκεί νάχει εξουσία.…     
  Τι να πρωτοθυμηθούμε  από το θέατρο της εκκλησιαστικής υποκρισίας;;    «Θεέ μου, φύλαξέ με από τους φίλους, γιατί τους εχθρούς τους ξέρω»                                                            
 Π.Μ.

                                                                                 


Δευτέρα 27 Οκτωβρίου 2014

ΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΠΡΟΣ ΡΙΨΑΣΠΙΔΕΣ «Θεέ μου, φύλαξέ με από τους φίλους, γιατί τους εχθρούς τους ξέρω»




https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjILfnv6NAH99M7TNLkDaodD3GI-0H4Jytl794-UVYTorc1vSVtC2aE1eSoqH-sqjtjYT9cmzgZ13YhmRcCQyuJIhBsi-XWDfCCExgYPSg-KSLfTJfR_Qa2LItRVpoaV93AatrEKGj_q6IM/s1600/ap-petrow-arn.jpg
  Γιατί πατέρες μου; Γιατί αδέλφια μου αγωνιστές;
Λέει ένα ρητό: «Θεέ μου, φύλαξέ με από τους φίλους, γιατί τους εχθρούς τους ξέρω», ή «γιατί το μάτι σου είναι βγαλμένο τόσο βαθειά; Μου το ΄βγαλε ο αδερφός μου!!!»
 Πιάνω την γραφίδα και αφήνω τη μύτη της να εκφράσει το παράπονο, την οργή, την απέχθεια, που βράζει και κοχλάζει. Οι λογισμοί και οι αμφιβολίες συνωθούνται από την επονείδιστη προδοσία.
Μάθαμε, εμπεδώσαμε, βιώσαμε πως στην πνευματική ζωή της εκκλησίας μας κεντρικό πρόσωπο, είναι ο πνευματικός πατέρας. Σε εμπνέει, σε καθοδηγεί, σε πιάνει από το χέρι σφιχτά για να σε βγάλει από τα ναρκοπέδια της κοσμικής ζωής, από τις παγίδες του πονηρού και ως λήπτης γενναίος να συμπαρασταθεί στην παλαίστρα του σταδίου. Είναι η φωνή του Θεού. Τον βάζεις καπετάνιο στο σκαρί της ψυχής σου. Κι όπως πίσω από ένα σπουδαίο άνδρα κρύβεται πάντα μία σπουδαία μάνα, έτσι και πίσω από έναν ευλαβή χριστιανό, κρύβεται ένας καλός πνευματικός, πίσω από ένα μάρτυρα, ένας ομολογητής ορθόδοξος πνευματικός. Πίσω από τον μικρό Νέστορα στέκει ο Άγιος Δημήτριος.
 Πρόσφατα βουλευτής από την Κοζάνη δεν ενέκρινε με την ψήφο του την αιχμαλωσία του λαού και της πατρίδος μας από την τρόικα, επικαλούμενος την εντολή του πνευματικού του και όλοι τον θαυμάσαμε και τον μακαρίσαμε, άσχετα  αν υπέστη την σχετική διαγραφή… που αποτελεί στεφάνι γι’ αυτόν και τον πνευματικό του.
 Δυστυχώς βλέπουμε τελευταία στην τοπική εκκλησία μας πως κάποια πράγματα άλλαξαν. Πατέρες-καθοδηγητές, Θεολόγοι, διδάχοι- καθηγητές, ρήτορες- εκφραστές του Θελήματος του Θεού, άλλαξαν ρότα κατά 180 μοίρες. Άλλαξαν οι Ιεροί Κανόνες και η Ιερά Παράδοση; Άραγε ο Θεός (ο αυτός εις τους αιώνας) άλλαξε το θέλημά του; (άπαγε της βλασφημίας) ή μήπως δεν το εκφράζουν και οι οδηγίες πηγάζουν από προσωπικά- ανθρώπινα εφήμερα συμφέροντα;
 Ανταλλάξατε τους πιστούς χριστιανούς, τους αγωνιστές που σας ασπάζονταν το χέρι, με μια προσοδοφόρα θέση… Και, όπως οι Γερμανοί, επί κατοχής στους προδότες πρώτα ανέθεταν τις εκτελέσεις για να αποδείξουν την υποταγή τους, έτσι και σας, ένας νέος Αρσάκειος σας ευτέλισε αναθέτοντας ρόλο Ιούδα και στηθήκατε θρασύτατοι, ανερυθρίαστοι ψευδομάρτυρες ενώπιον δικαστηρίων κατά δεκάδων αδερφών σας. Από πιστοί διάκονοι και αγωνιστές για «ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΚΑΙ ΖΩΣΑ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ», της κανονικότητας, του δίκαιου του μαρτυρικού αγίου Θεολόγου, γίνατε ριψάσπιδες, θεραπαινίδες, ζοφεροί οπαδοί της εξουσίας . Πώς μπορείτε να αντικρίσετε την εικόνα του πραότατου Θεολόγου, που ένας από σας τόλμησε να γράψει αυθαίρετα …την  ακολουθία του (εσπερινό, όρθρο, θεία λειτουργία και παράκληση).
 Πώς να ξεπεράσεις την πρόκληση, όταν φλογερός θεολόγος αποπειράθηκε, από την μια να βιογραφήσει τον μακαριστό μητροπολίτη Θεολόγο, εκδίδοντας τόμο, και από την άλλη να «αγιογραφήσει» και να προσκυνά δουλοπρεπώς τον «δολοφόνο»του;;;
 Το κύρος σας ετρώσατε. Τι και αν μας προδώσατε; Και τον Κύριόν μας επρόδωσαν. Τίς υμάς αβάσκανεν ;;;
 Εκεί που σου δείχνουν το Θεϊκό μονοπάτι οδηγώντας σε από το χέρι, διαπιστώνεις ξαφνικά πως κοντοστέκονται, απομακρύνονται από κοντά σου προς την αντίθετη κατεύθυνση και σου φωνάζουν να αλλάξεις πορεία και συ, και να τους ακολουθήσεις στο πισωγύρισμα, να γυρίσεις την πλάτη σου στην πορεία προς την θέωση που οι ίδιοι σου υπέδειξαν…
 Φαντάσου να σε προτρέπει να δώσεις θαρραλέα μαρτυρία για τον Χριστό, και να ευχαριστείς τον Θεό γι’ αυτό, διότι σου έβαλε στο δρόμο σου τον πνευματικό σου με το αγωνιστικό φρόνημα. Να είσαι έτοιμος και την ζωή σου να δώσεις για τον Χριστό. Να μπαίνεις στο Κολοσσαίο της κοσμικής ζωής, αισθανόμενος την χλεύη των θεατών, έτοιμος στο στίβο να παλέψεις με τα θηρία κι αυτός με δρασκελιές να σκαρφαλώνει στις κερκίδες, να στρογγυλοκάθεται δίπλα στον διώκτη «αυτοκράτορα» και μάλιστα να …σου γνέφει να παραιτήσεις, να συρθείς, και να βγεις από το μικρό άνοιγμα της καταπακτής. Να σε προτρέπει να δραπετεύσεις, να πας κοντά του, να παρακολουθήσεις το θέαμα, όπως τόσοι αδελφοί σου…, αφήνοντας κάποιο άλλο «κορόιδο, ξεροκέφαλο» να δώσει τον …αγώνα…
 Δεν κοκκινίζει καν….
Σε μια σύγκρουση αμαξοστοιχίας με αυτοκίνητο σε αφύλακτη διάβαση, το μόνο θύμα ήταν ο μηχανοδηγός που ήταν ο μόνος όρθιος, καθώς εγκατέλειψε την υπεύθυνη θέση του και έτρεχε προς το πίσω μέρος του τραίνου για να σώσει την ζωούλα του, ο φουκαράς!!!
 Σαν σύγχρονος Ξέρξης που ανέβηκε στον λόφο να παρακολουθήσει την ναυμαχία της Σαλαμίνας, σύμφωνα με τις εντολές που ο ίδιος έδωσε. Με τη διαφορά ότι εκείνος μετά δεν έπεσε στα πόδια των Αθηναίων στρατηγών, ούτε βέβαια παρότρυνε τους δικούς του να πράξουν το ίδιο.
 Oι πολιορκημένοι σημάνανε ηρωική ΕΞΟΔΟ και εσείς φωνάξατε ΠΙΣΩ, ΠΙΣΩ, !!! και ανοίξατε την κερκόπορτα της προδοσίας!.
 Σαλπίσατε πόλεμο, θέσατε σε συναγερμό οικογένειες , διατάξατε επιθέσεις για τον Χριστό και την Εκκλησία και μετά από κάποιο καιρό, πήγατε με αυτόν που στοχοποιήσατε ως «εχθρό»!!!
 Γιατί;;; Είναι τελικά καλός, ο εχθρός, ο μοιχεπιβάτης, ο αντικανονικός, ο ανάξιος, έγινε αίφνης άξιος και κανονικός; Απόλυτη Πνευματική ανισορροπία…
 « Μα πέθανε, και ο αγώνας ήταν …προσωπικά για κείνον… Και αναρωτιέμαι, γιατί δεν σαλπίσατε την υποχώρηση; γιατί δεν κάνατε την συνθηκολόγηση ακριβώς μετά την ταφή του, αλλά χρειάστηκαν αρκετά χρόνια να συνειδητοποιήσετε την απώλεια του Θεολόγου ή του Αθανασίου;;;
 Είναι και η άλλη πρόφαση: … Πολύ κράτησε ο αγώνας… Ο καλός χριστιανός δεν πρέπει να αγωνίζεται όλη του την ζωή, παρά μόνο κάποιες στιγμές, να μην κουράζεται….
 Βρήκαμε και το άλλο: Μένεις στον καναπέ, γονατίζεις στο περσικό χαλί, την ώρα που έχει διαφημίσεις η τηλεόραση και προσεύχεσαι στο Θεό να συνεχίσει Αυτός !!! τον αγώνα,.. γιατί εσύ δεν έχεις χρόνο με τα κηρύγματα, τις ακολουθίες, τους κύκλους, τις εκδρομές….
 Και παρά την σχιζοφρενική και αλλόκοτη πορεία, χωρίς ίχνος μεταμέλειας για τις λάθος «εκτιμήσεις, και τους σαλτιμπαγκικο΄θς ελιγμούς, που οδήγησαν οικογένειες σε δεινή κατάσταση, ώστε να σύρονται στα δικαστήρια, και να απειλούνται με οικονομική καταστροφή, αυτοί τον χαβά τους. Και σαν να μη συμβαίνει τίποτα, συνεχίζουν τα βαρύγδουπα κηρύγματα, τα κατηχητικά και τους λιθοβολισμούς όσων δεν ακολουθούν τις δικές τους ανακυβηστήσεις… Μαφιόζικα ανασηκώνουν τους ώμους μονολογώντας: «ουκ οίδα τον άνθρωπο!!!»
 Πώς το αντέχει η ευαίσθητη συνείδησή σας να είναι υπό διωγμό ευσεβείς οικογενειάρχες, πολύτεκνοι, φτωχοί γέροντες με τα παιδιά τους, πεπαιδευμένοι νοικοκυραίοι επιστήμονες, επειδή παρέμειναν «τοις κείνων ρήμασι πειθόμενοι»… Πού ‘ναι το ανδρείο χριστιανικό φρόνημα που κατ ‘ιδίαν, αλλά και από καθέδρας στεντορίως υποστηρίζατε;;;
 Τι ειρωνεία! Συμπαραστέκεσθε στους καταδίκους φυλακισμένους πληρώνετε για την αποφυλάκισή των, κάνετε και Ιεραπόστολή στο εσωτερικό και στο εξωτερικό, και οι ίδιοι αδιαφορείτε για τους πρώην συναγωνιστές σας αδελφούς που τους καταδιώκει ο δεσπότης σας! Μάλιστα νομίζω τυγχάνει και προϊστάμενος της μέριμνας των φυλακών, ο πρώην «φύλακας άγγελος» διάκος του Θεολόγου. Εμμέσως ενθαρρύνετε με την σιωπηρή στάση το διωκτικό έργο του προστάτη σας. Φανταστείτε τον Θεολόγο τι θα έλεγε… «και εσύ τέκνον…»! «Ουδείς αχαριστότερος του ευεργετηθέντος».
 Τον διώκτη μας τον βάλατε κήρυκα στους άμβωνες των αιθουσών σας, και δεν διστάσατε στον συναφιακό μολυσμό σας απ’ τον μοιχεπιβάτη. Κατά τα άλλα «απέχετε της μοιχείας»…. (της πνευματικής εννοούμε). Μερικοί μάλιστα τον υποδεχθήκατε στα σπίτια σας, και ευλογηθήκατε, χωρίς να αρθρώσετε λόγο προδρομικό «ουκ έξεστί σοι», «κάτω τα χέρια σου από τα αδέρφια μας».
 Σ’ αυτούς τους διωκόμενους αγωνιζόμενους χριστιανούς της Λάρισας και τα ελεήμονα αισθήματά των, προσφεύγετε για οικονομική ενίσχυση και συμπαράσταση του έργου αλλά και για τους ανώδυνους αγώνες σας.
 Του ψάλλατε μεγαλοπρεπώς, όσο ουδείς άλλος, αυτοκρατορική φήμη και Κουκουζέλιον πολυχρόνιον και ο λαρυγγάς σας δεν συνεστάλη,ενώ πριν τον αποδοκιμάζατε ως Ανάξιο!
 Το θέλημα του Θεού, που θέλετε να εκφράζετε είναι Ο.Φ.Α. (όπου φυσάει ο άνεμος) του γήινου προσωπικού κοντόφθαλμου συμφέροντος και της ματαιοδοξίας.
 Αναρωτιέμαι από καιρό, ποιο είναι χειρότερο, το να νιώθεις τα αισθήματα του πατριού, ή να βλέπεις την ασυνέπεια του πατέρα σου και μερικών πρώην συναγωνιστών σου; Πόσο πληγώνεσαι, όταν ανακαλύπτεις ότι το βάθρο που ύψωσες τον πατέρα σου είναι χάρτινο, και ότι κάτω από την μάσκα της αυθεντίας κρύβεται ασημαντότητα. που επιζητεί την εύνοια της εξουσίας!
 Σάπια κλωνάρια που όταν πας να κρατηθείς, σπάνε και μένεις μετέωρος!!!.
 Ποιο παράδειγμα δίνεται στους νέους;
 Εφιάλτες υπήρχαν πάντοτε, υπήρξε και ο Ιούδας «μεταμεληθείς.»
 Δεν ψελλίσατε ούτε μια συγγνώμη που βάλατε σε περιπέτειες οικογένειες, που σκανδαλίσατε πολύ κόσμο με τα καμώματά σας και κυρίως τους νέους.
 Μην τολμήσετε να πείτε πως άλλαξαν οι εποχές, γιατί αυτό πιπιλίζουν οι φωστήρες της μεταπατερικής Θεολογίας!
 Κάποιος, καθ’ όλα σεβαστός και ιεραπόστολος με συμβούλευσε : «πρέπει να μοιάσουμε την χελώνα που όταν υπάρχει ησυχία προχωρά, όταν όμως ακούσει θόρυβο κλείνεται στο καβούκι της μέχρι να περάσει ο κίνδυνος!!!
 Χελώνα … Τί να πεις για τον αετό που περιπολεί στους αιθέρες αγναντεύοντας τις κορφές!…
 Χελώνα που σέρνεται στη γη, χοϊκοί άνθρωποι που κλείνονται στο καβούκι τους, στον εαυτούλη τους, πατούν με σιγουριά, κι επειδή σέρνονται, δεν πρόκειται ποτέ να «πέσουν».
 Χελώνα που τρέμει όταν δεν πατά στο χώμα, αγκιστρωμένη στα νύχια του αετού, γνωρίζει καλά πως το ταξίδι αυτό στα ουράνια γίνεται για να βρεθεί ένας βράχος, να απελευθερωθεί από τα γαμψά νύχια και να σπάσει το καύκαλο του βολέματος, της καλοπέρασης και της ναρκισσευόμενης αδολεσχίας.
 Θεού επιτρέποντος πορευόμαστε, όχι με ανακυβιστήσεις, όχι έρποντας, αλλά θηριομαχούντες. Δεν γονατίζουμε σε τυραννίσκους παρά μονάχα στον Άγιο τριαδικό Θεό, στους Άγίους Του και στους νεκρούς μας!.
 Πάντως σας ευχαριστούμε για το «κοσκίνισμα», για την πνευματική ανάταση που μας χαρίσατε, για την αγωνιστικότητα που μας εμφυτεύσατε, τον δρόμο του αγώνα που μας δείξατε!.
 Σας ευχαριστούμε και για την πικρή γεύση της προδοσίας που μας ποτίσατε, γιατί ήταν ένα καλό μάθημα στο «μη πεποίθατε … επί υιούς ανθρώπων…»!
 Διάγουμε ευελπιστώντας,… χωρίς να διαλανθάνει της προσοχής μας η επαμφοτερίζουσα διπλωματική πορεία των ευέλικτων ελιγμών σας.
 Σκανδαλίσατε πολύ κόσμο και ιδίως νέους. Αναρωτιέμαι με ποια παρρησία θα βρεθείτε μπρος στο Θεολόγο και τον Αθανάσιο, όταν έρθει η ώρα…
 Συγχωρήστε με για το ύφος μου …

ΑΜΦΙΠΟΛΗ!!! Ο ΤΑΦΟΣ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΟΝ ΜΕΓΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟ ΚΑΙ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ!!!! Ο ΛΟΓΟΣ ΠΟΥ ΤΟ ΕΚΡΥΒΑΝ!!!

Το ΜΕΓΑΛΟ ΠΛΙΑΤΣΙΚΟ από τους ΕΓΓΛΕΖΟΥΣ το 1916 !!! (Φωτογραφίες ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΑ)

======================================================================
Η ΑΜΦΙΠΟΛΗ, Ο ΜΕΓΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ  ΚΑΙ Ο ΕΚΒΙΑΣΜΟΣ ΤΩΝ ΣΚΟΠΙΩΝ            

 Γράφει ο Ιωάννης Λαμπρόπουλος

Το να μιλήσεις για αυτό το μοναδικό ταφικό-μνημείο είναι εύκολο. Να πεις όμως ουσιώδεις και λογικές αλήθειες, αυτό είναι δύσκολο. Όχι όμως λόγω του “γρίφου”, που κάποιοι ισχυρίζονται πως  καλύπτει την έρευνα, αλλά λόγω των γεωστρατηγικών συμφερόντων  που υπάρχουν από  πίσω και λόγω φυσικά του ανθελληνικού “λόμπυ” που κυβερνάει και ελέγχει τα πράγματα στην Ελλάδα.

Είναι η ώρα λοιπόν, να μάθουν ΚΑΙ οι Έλληνες την αλήθεια για το παγκόσμια μοναδικό και μεγαλοπρεπές Ταφικό ΜΝΗΜΕΙΟ της ΑΜΦΙΠΟΛΗΣ. Και λέω να μάθουν και οι Έλληνες, γιατί ΟΛΟΙ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ εκτός από τους Έλληνες. Το γνωρίζουν οι αρχαιολόγοι της Ελλάδος, αλλά και αρχαιολόγοι του εξωτερικού. 

Το γνωρίζουν όλοι σχεδόν οι Κυβερνήτες και οι Πρωθυπουργοί της Ελλάδος, από τον Μεταξά μέχρι σήμερα. Αλλά κανείς δεν έδωσε ποτέ την εντολή της ανασκαφής, γιατί αυτό δεν συμβαδίζει με τα συμφέροντα των ανθελλήνων και των Μασόνων που μας ελέγχουν.  Σε κανέναν δεν άρεσε δηλαδή η Ιδέα, της τεράστιας προβολής που θα έπαιρνε η Ελλάδα ανά τον κόσμο, μετά την ανασκαφή του ταφικού μνημείου, της μεγαλύτερης και ιστορικότερης παγκόσμιας μορφής, του ΜΕΓΑΛΟΥ  ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ.

Μην βλέπετε που δείχνουν οι αρχαιολόγοι “ψύχραιμοι”. Τα ευρήματα μέχρι τώρα είναι απίστευτα , μοναδικά και πρωτόγνωρα για την παγκόσμια αρχαιολογία. Για να σας το πω σε μια πιο απλή γλώσσα, κοιτάζονται μεταξύ τους, για να βεβαιωθούν πως είναι αλήθεια αυτά που βλέπουν  και δεν ζουν σε όνειρο. Δεν βλέπουν μόνο έναν ΤΑΦΟ. Βλέπουν μαζί και ένα ΜΝΗΜΕΙΟ. Βλέπουν μαζί και ένα ΗΡΩΟ. Βλέπουν μαζί και ένα ΜΑΝΤΕΙΟ. Βλέπουν ένα παγκόσμια ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΘΑΥΜΑ, όπως παγκόσμια ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ είναι και ο ΜΕΓΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ.



Γνωρίζουν πως θα βρούν τον ΜΕΓΑ  ΑΛΕΞΑΝΔΡΟ από την ώρα που αποφάσισαν να ξεκινήσουν την εκσκαφή.  Όπως είπαμε είναι γνωστό εδώ και δεκαετίες, αλλά κανείς δεν το ξεκίναγε, διότι επικρατούσαν τα ανθελληνικά συμφέροντα.

ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΔΗΛΑΔΗ ΞΑΦΝΙΚΑ;; ΕΓΙΝΑΝ ΦΙΛΛΕΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ;;

Όχι, όχι μην νομίζετε πως το κάνουν για το συμφέρον  της Ελλάδος.   Τα ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ που βρίσκονται από πίσω και αποφάσισαν την εκσκαφή, ΕΙΝΑΙ ΤΕΡΑΣΤΙΑ, και εντελώς ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΑ και  ΑΝΤΕΘΝΙΚΑ. Αλλά πρίν ΑΠΟΚΑΛΥΨΩ τις πληροφορίες μου, να δούμε  τα πράγματα ένα ένα και να τα βάλουμε στη θέση τους.

 Καλά δεν αναρωτήθηκε κανένας, γιατί να θέλουν ΤΩΡΑ οι καταστροφείς της Ελλάδος, να κάνουν την εκσκαφή του Τάφου του ΜΕΓΑΛΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ;;; Γιατί τώρα αφού το γνωρίζουν εδώ και δεκαετίες;; Μήπως νομίζετε πως τώρα τους έπιασε το ενδιαφέρον για τον ΜΕΓΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟ;;

Και να κάνω και άλλη μία ερώτηση; Αν οριστικοποιηθεί πως είναι ο τάφος του ΜΕΓΑΛΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ, αυτό τι σημαίνει για τα Σκόπια ΞΕΡΕΤΕ;;;; Σημαίνει ΔΙΑΛΥΣΗ του ψευτοκράτους εντός 15 ημερών αφού θα τελειώσει γι’ αυτούς οριστικά το όνομα ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ που πάνω σε αυτό θεμελίωσαν το  ψευδοκράτος και τις όποιες διεκδικήσεις τους.