Κυριακή 17 Σεπτεμβρίου 2017

"Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑ 1967-1974 - Ιστορική και νομοκανονική προσέγγιση" ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ (διδακτορικό) ΣΥΓΓΡΑΜΜΑ ή ΤΥΜΒΩΡΥΧΙΑ ;;;


 ερωτηση στον προλογισαντα  ομοτ. καθηγητη κ. ιωαννη κονιδαρη 

 Δημοσίευμα  της Εφημερίδος :ΑΓΩΝΑΣ  αρ φυλ. 243 http://www.agonas.org/

 ΤΟΥ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ ΤΑΣΙΟΠΟΥΛΟΥ ΕΚΔΟΤΟΥ – ΔΙΕΥΘΥΝΤΟΥ ΕΦΗΜ. «ΑΓΩΝΑΣ»
Το επίμαχο βιβλίο

Οι φωτογραφίες που μιλούν
 Ο Βαρθολομαίος στην Ελασσώνα  και ο λαμβάνον  βαθυσεβάστως ευλογία κ. Χαράλαμπος Μ. Ανδρεόπουλος δημοσιογραφών τότε, τώρα δρ. θεολόγος

Ο κοσμίτωρ της θεολογικής ΑΠΘ κ. Κωνσταντίνου Μιλτ. Ο αντικανονικός  Ιγνάτιος Λάππας δεσπότης Λαρίσης  ο κ. Ν. Παύλου και ο Χαράλαμπος (Χάρης) Ανδρεόπουλος στο επισκοπείο Λαρίσης




Στήν Ἑπταμελῆ Ἐξεταστική Ἐπιτροπή συμμετεῖχαν, ἐπίσης, ὁ Κοσμήτορας τῆς Θεολογικῆς Σχολῆς, καθηγητής τοῦ Τμήματος Θεολογίας κ. Μιλτιάδης Κωνσταντίνου, ὁ καθηγητής τοῦ Τμήματος Ποιμαντικῆς καί Κοινωνικῆς Θεολογίας κ. Βασίλειος Κουκουσᾶς καί οἱ ἐπίκουροι καθηγητές τοῦ Τμήματος Θεολογίας κ.κ. Νικόλαος Μαγγιῶρος καί Χρῆστος Τσιρώνης. 
Στήν διαδικασία παρέστησαν, μεταξύ τῶν πολλῶν ἀκροατῶν, ὁ ὁμότιμος καθηγητής κ. Ἰωάν. Καραβιδόπουλος, οἱ καθηγητές τῆς Θεολογικῆς Σχολῆς κ.κ. Θεοδ. Γιάγκου, Βάσ. Τσίγκος, ὁ ἐπίκουρος καθηγητής κ. Διον. Βαλαής καί ἡ λέκτορας κ. Ἀντ. Κυριατζή.-
 Ο υποψήφιοςδρ. κ. Χάρης  Ανδρεόπουλος 2ος εξ αριστερών.



απο δεξιά ο κ.Χαράλαμπος Μ. Ανδρεόπουλος  και Μιλτ. Κωνσταντίνου στη Λαρίσα
Αριστερά ο Χαρ. Ανδρεόπουλος με τον Αντικανονικό Ιγνάτιο  Λάππα Λαρίσης



"Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΚΤΑΚΤΟΡΙΑ 1967-1974 -  Ιστορική και νομοκανονική προσέγγιση"   
ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ (διδακτορικό) ΣΥΓΓΡΑΜΜΑ ή ΤΥΜΒΩΡΥΧΙΑ ;;;
 απαντηση στον προλογισαντα  ομοτ. καθηγητη ιωαννη κονιδαρη 
Οπως σας είχαμε προαναγγείλει στο προηγούμενο φύλλο της εφημερίδος "ΑΓΩΝΑΣ" αρ. φυλ. 241-242 http://www.agonas.org/ «πράγματι θα ’χουμε και συνέχεια, διότι οι άνθρωποι μικροί (ποταποί) προσπαθούν ν’ ανέβουν πατώντας επάνω στο ψέμα, ξεχνώντας ότι: “Ουδέν έρπει ψεύδος εις γήρας χρόνου”». Δεν περιμέναμε το “περισπούδαστο” αυτό σύγγραμμα, που προσπαθεί να παραποιήσει την ιστορία και όχι να την καταγράψει, ότι θα κυκλοφορούσε τόσο σύντομα, διότι, ο ίδιος είχε δηλώσει ότι η “διατριβή είναι δεσμευμένη στην Γραμματεία του Πανεπιστημίου από τον συγγραφέα (μέχρι και 4/2019)”. Η επιστημονική του διατριβή κυκλοφόρησε δύο χρόνια ενωρίτερα. “Άγνωσται αι βουλαί των ανθρώπων”.

Το “επιστημονικό” έργο δεν κάνει τίποτα άλλο από το να εκτοξεύει με πείσμα βέλη φαρμακερά εναντίον ενός σιωπηλού, ανύστακτου ιερουργού της υπερτάτης αγάπης, που έδωσε τα πάντα στην εκκλησία. Μπήκε στην εκκλησία φτωχός και έφυγε φτωχότερος. Που είχε “Πνεύμα σοφίας” – “πνεύμα συνέσεως” και βίο διάφανο, τον μακαριστό Αρχιεπίσκοπο Ελλάδος κυρό Ιερώνυμο Α΄ Κοτσώνη.

Αρχή κάνουμε με τον προλογίσαντα το “επιστημονικό” σύγγραμμα καθηγητή Πανεπιστημίου Αθηνών κ. Ιωάν. Κονιδάρη. Για το όλο έργο του κ. Χαρ. Ανδρεόπουλου θα δώσουμε απάντηση από τα ίδια του κείμενα που επικαλείται ως ιστορικές πηγές, αργότερα λόγω του μεγάλου όγκου των στοιχείων. 



(Ερώτημα στον ομότιμο καθηγητή του Εκκλ. Δικαίου της Νομικής Σχολής του Παν. Αθηνών κ. Ιωάννη Μ. Κονιδάρη).

Στις αρχές Ιουνίου ε.ε. διάβασα, στην μία και μοναδική εφημερίδα της Λάρισας, κριτική – χωρίς να αναφέρεται ο κριτικός γιατί είναι μάλλον ο ίδιος – για έκδοση ενός διδακτορικού έργου αναφερόμενου σε μία από τις πλέον σκοτεινές και δυσερμήνευτες περιόδους της σύγχρονης εκκλησιαστικής ιστορίας, με τίτλο «Η Εκκλησία κατά τη δικτατορία 1967-1974». (βλ. φωτ. σελ. 6)

Η κυκλοφορία του συνδύασε ο συγγραφέας να συμπέσει με την συμπλήρωση 50 χρόνων από την εγκαθίδρυση της δικτατορίας το 1967 και με πολύ στόμφο αναφέρει ότι προλογίζεται, και εκθειάζεται μάλιστα, χαρακτηριζόμενο ως «έργο-σταθμό για την εκκλησιαστική ιστορία, αλλά και εφαλτήριο για περαιτέρω αναζητήσεις σε συναφείς κλάδους, όπως το Εκκλησιαστικό Δίκαιο ή/και την Πολιτική ιστορία του τόπου μας».

Κύριε καθηγητά, διαβάζοντας κι εγώ αυτό το “επιστημονικό”, «έργο-σταθμό», που κατά την άποψή σας ο συγγραφέας έχει «εδραία επιστημονική κατάρτιση και αντικειμενική κρίση», προβληματίστηκα διότι είχα διαμορφώσει άλλη γνώμη – όπως και πολλοί άλλοι – σχετικά με τις θέσεις που είχατε εκφράσει κατά καιρούς ως καθηγητής του Εκκλ. Δικαίου με άρθρα σε εφημερίδες ή ραδιοφωνικούς σταθμούς. Ήταν κάπως διαφορετικές απ’ αυτές που εκφράζετε προλογίζοντας το “επιστημονικό” σύγγραμμα.

Γι’ αυτό απορώ και ζητώ να μάθω αν υπάρχει κάτι αντίστοιχο στην ιστορική βιβλιογραφία. Διότι, σύγγραμμα 380 σελίδων για το οποίο χρησιμοποιήθηκαν πάνω από 350 βοηθήματα, [βιβλία (μελέτες), δεκάδες “ηλεκτρονικές πηγές” (Διαδικτυακός τόπος, Youtube, Διαδίκτυο), 52 Νομοθεσίες, τόμοι ολόκληροι (Αρχεία – πρακτικά, Βουλή των Ελλήνων, Ακαδημίας, διημερίδες…), Συνοδικαί Εγκύκλιοι (1957-1995) χιλιάδων σελίδων, 14 ογκωδέστατοι τόμοι (Στράγκα, Ράλλη, Καραμανλή), αφιερώματα, εφημερίδες, περιοδικά] – καθ’ υπολογισμόν 200 χιλιάδων σελίδων και πλέον – και ο “δόκιμος” – κατά την επιστημονική σας άποψη –, πολυγραφώτατος ερευνητής, που μόχθησε για να φέρει σε αίσιο πέρας την πραγματεία του, δεν βρήκε ΤΙΠΟΤΑ, μα ΤΙΠΟΤΑ το καλό στον “καταραμένο” Ιερώνυμο Κοτσώνη;

"Η εκκλησία της Ελλάδος και η χούντα". Τριαντάφυλλος Τασιόπουλος

  Απάντηση σε δημοσίευμα της Εφημ. "Καθημερινή" με θέμα:

"Η εκκλησία της Ελλάδος και η χούντα".

«Ει δε που την ΕΥΣΕΒΕΙΑΝ παραβλαπτόμενην ή τους ασθενείς ΑΔΙΚΟΥΜΕΝΟΥΣ θεάσαιο, μη προτίμα την ειρήνην της αληθείας, αλλ’ ίστατο γενναίως, έως αίματος προς την αμαρτίαν ανταγωνιζόμενος» (άγ. Ισίδωρος Πηλουσιώτης).
Αποτέλεσμα εικόνας για ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΧΟΥΝΤΑ

Εφημερίδα Καθημερινή Αθήνα



Κύριε Διευθυντά, πριν μιας εβδομάδα (7/7/2017) σας στείλαμε με e-mail απάντηση στο δημοσίευμα σας 11-6-2017 με θέμα: "Η εκκλησία της Ελλάδος και η χούντα". Την εβδομάδα που μας πέρασε δεν είδαμε να έχετε δημοσιεύσει κάτι. Μετά ταύτα είμαστε υποχρεωμένοι να το δημοσιεύσουμε πλέον εμείς.

Ευχαριστώ Εφημ. "Αγώνας"

Τασιόπουλος Τριαντάφυλλος Λάρισα   
                                                                               14-7-2017

Στην έγκριτη εφημερίδα σας “ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ”, στο Κυριακάτικο φύλλο της 11ης Ιουνίου 2017 και στην σελίδα 29 δημοσιεύετε ένα ολοσέλιδο ιστορικό γεγονός «50 χρόνια πριν» του Μητροπολίτη Αλκαλοχωρίου Ανδρέα Νανάκη, επιμέλεια της Ευάνθης Χατζηβασιλείου με τίτλο“Η Εκκλησία της Ελλάδος και η Χούντα” και υπότιτλο «Η παρέμβαση του δικτατορικού καθεστώτος στην Ιεραρχία με την επιβολή Ιερωνύμου, ανοίγει τον δρόμο για επώδυνες εξελίξεις».

Δεν θα ασχολούμουν με το δημοσίευμα, παρ’ ότι την περίοδο της χούντας την έχω ζήσει και μάλιστα διωκόμενος, εάν ο αρθρογράφος ήταν ένας απλός μητροπολίτης, “εις τόπον και τύπον Χριστού”, διότι σχεδόν όλοι τους έχουν φτιάξει ένα Χριστό στα μέτρα τους αποφεύγοντας να τον μιμηθούν. Έτσι το ακάνθινο στεφάνι το έκαναν διαμαντοστόλιστη μίτρα, τον άραφο χιτώνα χρυσοκέντητη στολή, το σάκκο μουσειακό είδος, τον κάλαμο ολόχρυση διαμαντοστόλιστη ράβδο και τους Ιερούς Κανόνες, που θέσπισαν οι άγιοι Πατέρες για να “Κανονίζουν” την εν Χριστώ ζωή μας, όπλο αμφίβολης χρήσης, τους μεν ίδιους ν’ απαλλάσσει πάσης ενοχής τους άλλους δε να εξοντώνει χωρίς σπλάχνα οικτιρμών.

Ο εορτασμός του πρώτου Οικουμενιστή Αγίου και τα ατράνταχτα στοιχεία που αποδεικνύουν τὴν παράνομη μετονομασία ενός Εθνομάρτυρος σε Άγιο! (ΒΙΝΤΕΟ)



"Μνήμη Αγίου Χρυσοστόμου Σμύρνης στην Νέα Ιωνία"





   Την Κυριακή 17/9 τιμάται η ετήσια μνήμη του Αγίου Εθνοϊερομάρτυρος Χρυσοστόμου Σμύρνης και των συν αυτώ μαρτυρησάντων Ιεραρχών, Αμβροσίου Μοσχονησίων, Γρηγορίου Κυδωνιών, Προκοπίου Ικονίου και Ευθυμίου Ζήλων και των Κληρικών και λαϊκών, κατά την Μικρασιατική καταστροφή, με επίκεντρο την προσφυγική ενορία της Ευαγγελιστρίας Ν. Ιωνίας.
   Την παραμονή της εορτής, στις 6.30μ.μ. θα τελεστεί ο Μέγας Πανηγυρικός Εσπερινός, προεξάρχοντος του Αρχιμ. Αμφιλοχίου Μήλτου, ο οποίος θα κηρύξει τον Θείο Λόγο.
    Ανήμερα της εορτής θα τελεστεί πανηγυρική Θεία Λειτουργία, ιερουργούντος του Σεβ. Μητροπολίτου

Γονείς ενωθείτε και καταστρέψτε το κακό…..




Γράφει ο Βαφειάδης Αναστάσιος   vafkanast@gmail.com 
Με αφορμή τα θέματα (μεταξύ και άλλων, όπως η θεματική εβδομάδα και τα μαθήματα σεξουαλικού προσανατολισμού) που έχουν συμπεριλάβει από το Υπουργείο Παιδείας, και ειδικότερα στα Θρησκευτικά του Δημοτικού Σχολείου, και συγκεκριμένα από την Γ’ Τάξη, που σκοπός τους ήταν να μετατρέψουν το μάθημα των Θρησκευτικών από Γνωσιακό σε Κατηχητικό, ώστε να δημιουργήσουν ερωτηματικά στα παιδιά μας για τις άλλες θρησκείες, και να τα προσηλυτίσουν αργότερα χωρίς κόπο,,, θέλω να αναφέρω τα παρακάτω..

ΓIATI ΠΙΣΤΕΥΩ ΣΤΟ ΧΡΙΣΤΟ Μητροπολίτου Φλωρίνης π. Αὐγουστίνου Καντιώτου


Ὅσοι, ἀγαπητοί μου, βρισκόμαστε στὸ ναὸ εἴμαστε βαπτισμένοι «εἰς τὸ ὄνομα τοῦ Πατρὸς καὶ τοῦ Υἱοῦ καὶ τοῦ ἁγίου Πνεύματος», στὸ ὄνομα τῆς ἁγίας Τριάδος.
Ἀλλὰ φτάνει αὐτό, φτάνει ὅτι ἔχουμε βγῆ ἀπὸ τὴν κολυμβήθρα; Ὄχι βέβαια· χρειάζεται καὶ κάτι ἄλλο. Ποιό; Ἂν ὑποθέσουμε ὅτι πηγαίνεις σ᾽ ἕνα ἄλλο μέρος ὅπου δὲν ζοῦν Χρι­στιανοὶ καὶ σὲ ρωτήσουν «Ἐμεῖς ἐδῶ ἔχου­με τὴ θρησκεία μας, ἐσὺ τί πιστεύεις;», θ᾿ ἀπαν­τή­σῃς βέβαια ὅτι πιστεύεις στὸ Χριστό· «ἡμεῖς εἰς Χριστὸν Ἰ­ησοῦν ἐ­πιστεύσαμεν» ὅπως λέει σή­μερα ὁ ἀ­πόστολος (Γαλ. 6,16). Ἂν ὅμως σὲ ρωτή­σουν «Καὶ γιατί πιστεύεις στὸ Χριστό; τί εἶ­δες στὸ Χριστὸ καὶ τὸν πιστεύεις;», θὰ βρε­θῇς σὲ δυσ­κολία. Πᾶμε σὲ σχολειὰ καὶ πανεπιστήμια, παίρνουμε διπλώματα, ἀλλὰ δὲν γνωρίζουμε οὔτε τὸ ἀλ­φάβητο τῆς πίστεώς μας· δὲν καθί­σαμε νὰ μάθουμε τὴν ἁγία μας πίστι.

Σάββατο 16 Σεπτεμβρίου 2017

Δριμεία καταγγελία του Κ. Λούλη κατά Μητροπολίτη Ιγνάτιου για δωρεά που... «χάθηκε»


Νέες βαριές σκιές πάνω από τη Μητρόπολη Δημητριάδος

Μιλώντας στην τελετή ο προσηλωμένος στο κοινωνικό έργο της εκκλησίας κ. Λούλης και παρόντος του κ. Ιγνατίου, εξέφρασε την πικρία του, καταγγέλλοντας ότι παρότι έδωσε το τεράστιο για την εποχή εκείνη ποσό, προκειμένου να δημιουργηθεί το ίδρυμα χρονίων παθήσεων στην μνήμη της μητέρας του, αυτό δεν έγινε τελικά πράξη




Νέες βαριές σκιές πάνω από τη Μητρόπολη Δημητριάδος ρίχνουν οι καταγγελίες του βιομηχάνου Κωνσταντίνου Λούλη, ο οποίος αποκάλυψε ότι τα χρήματα που έδωσε προ πολλών ετών (πρόκειται για 100 εκατ. δρχ) για τη δημιουργία ιδρύματος χρόνιων παθήσεων δεν πήγαν ποτέ στο σκοπό για τον οποίο προορίζονταν -και παραμένει άγνωστη η κατάληξή τους ακόμη και σήμερα!

Τη συγκλονιστική καταγγελία ο κ. Λούλης την έκανε μάλιστα ενώπιον του Μητροπολίτη Δημητριάδος Ιγνάτιου, ο οποίος αυτό το διάστημα δέχεται ξανά οξεία κριτική για την περιβόητη υπόθεση με την πώληση αμφισβητούμενων εκτάσεων σε ιδιωτική εταιρία προ δεκαετίας - την αποκαλούμενη και υπόθεση «Βατοπεδίου του Βόλου».

Το νέο αποκαλυπτικό περιστατικό για τα όσα τουλάχιστον περίεργα συμβαίνουν στην Μητρόπολη Δημητριάδος έγιναν κατά την τελετή για τα εγκαίνια της «Κιβωτού του Κόσμου» στο Διμήνι. Πρόκειται για μία νέα δωρεά του κ. Λούλη, καθώς η «Κιβωτός του Κόσμου» θα στεγαστεί στην οικεία της οικογένειας στον Άνω Βόλο. Τα εγκαίνια έγιναν παρουσία πλήθους κόσμου, των τοπικών αρχών και της μπάντας του Πολεμικού Ναυτικού!

Ο Κωνσταντίνος Λούλης 

Αντιστεκόμαστε στην θρησκευτική υποδούλωση των παιδιών μας…

thriskeytikiYpodoulosi 

Αγαπητοί γονείς, αντισταθείτε στην θρησκευτική υποδούλωση των παιδιών σας στην αντίχριστη νέα τάξη πράγματων, υποβάλλοντας στα σχολεία των παιδιών σας αιτήσεις για απαλλαγή από το νέο μάθημα των θρησκευτικών, το οποίο δεν είναι μάθημα ορθόδοξο, αλλά κατηχητικό στη δια-θρησκειακή και παν-θρησκειακή πνευματικότητα (δηλ. Στην απόκτηση όχι μόνο γνώσεων για τις άλλες θρησκείες, αλλά και θρησκευτικών εμπειριών των ορθοδόξων παιδιών από τις άλλες θρησκείες), και επομένως κατηχητικό στην πράσινη παγκόσμια θρησκεία του σατανά.
-
Μπορείτε να κατεβάσετε το σχέδιο της αίτησης απαλλαγής, καθώς και τη μελέτη του καθηγητή Κυριάκου Κυριαζόπουλου που περιλαμβάνει τη νομική επιχειρηματολογία για την απαλλαγή και η οποία πρέπει να συνοδεύσει την αίτηση απαλλαγής

Σχέδιο αίτησης απαλλαγής
σε μορφή PDF »
σε μορφή WORD »

Μελέτη που περιλαμβάνει
την Νομική επιχειρηματολογία (PDF) »

Οι Ορθόδοξοι Χριστιανοί Γονείς ζητούν απαλλαγή των παιδιών τους από τα νέα Θρησκευτικά! --Οι θεολόγοι τί κάνουν; Θα τα διδάξουν;


Κόλαφος! Χριστιανοί γονείς ζητούν απαλλαγή των παιδιών τους από τα νέα Θρησκευτικά

– «Δεν θα διδαχθούμε Κοράνι και Ιουδαϊσμό»

Απόλυτη σύγχυση μετά τα πειράματα της διοικούσης Εκκλησίας και του υπουργείου Παιδείας με το πολύπαθο μάθημα των Θρησκευτικών.
Δεν μας έφταναν οι συνήθεις-ύποπτοι αυτοαποκαλούμενοι άθεοι, οι οποίοι κάθε τέτοια περίοδο πραγματοποιούν εκστρατεία ενημέρωσης για το πως μπορεί ένας γονέας να πάρει απαλλαγή για το παιδί του από το μάθημα των Θρησκευτικών τώρα φτάσαμε στο σημείο να ζητούν απαλλαγή και Χριστιανοί γονείς!
Μπορεί οι υπεύθυνοι της Επιτροπής της Ελλαδικής Εκκλησίας να υποστηρίζουν πως η «Εκκλησία συναποφασίζει για τα Θρησκευτικά»-άσχετα αν το υπουργείο επισήμως τους διαψεύδει- θεωρώντας πως το μάθημα ανταποκρίνεται πλήρως στις απαιτήσεις του πιστού λαού αλλά και παράλληλα της εποχής, ωστόσο γονείς στην Μυτιλήνη ζητούν με έγγραφο τους την απαλλαγή των παιδιών τους από την διδασκαλία συγκεκριμένων κεφαλαίων από το μάθημα που υπενθυμίζεται φέτος θα έχει την μορφή φακέλων μαθητή.
Συγκεκριμένα, λοιπόν, γονέας σε Δημοτικό Σχολείο της Μυτιλήνης ζητάει να μην διδαχθεί το παιδί του ό,τι έχει να κάνει με το Κοράνι και τον Ιουδαϊσμό φέτος γιατί όπως λέει τα συγκεκριμένα 5 κεφάλαια «δεν συνάδουν με τα πιστεύω και τις θρησκευτικές πεποιθήσεις της οικογένειας»
Δείτε το φωτογραφικό στιγμιότυπο της αίτησης:



Πηγή

Μια μικρή παρουσίαση του βιβλίου: "ΑΠΑΝΘΙΣΜΑ ΑΝΤΙΑΙΡΕΤΙΚΟΝ" του Αδαμαντίου Τσακίρογλου



πιτέλους κάποιος τόλμησε! Ὁ κ. Τσακίρογλου, μὲ πόνο ψυχῆς ἀντιμετωπίζει τὰ τελευταῖα χρόνια τὴν Παναίρεση τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, πρῶτα στὴ Γερμανία ὅπου διαμένει καὶ ταυτόχρονα στὴν Ἑλλάδα μὲ τὴν δημοσίευση ἐποικοδομητικῶν καὶ ἀντιαιρετικῶν ἄρθρων. Μ’ αὐτὴ τὴν ἔννοια καὶ στὴν προσπάθειά
του νὰ ἀντιληφθοῦν καὶ ἄλλοι ἀδελφοί μας τὴν φθοροποιὸ δράση τῆς «ἐσχάτης αἱρέσεως τῆς ἱστορίας», ποὺ ἀποσυντονίζει καὶ διαλύει τὸ σῶμα τῆς Ἐκκλησίας τοῦ Χριστοῦ, προχώρησε στὴν θεραπεία μιᾶς μεγάλης ἐλλείψεως: Εἶδε ὅτι ὑπάρχει ἀνάγκη ἑνὸς βιβλίου-βοηθήματος, ποὺ θὰ μποροῦσε νὰ τὸ χρησιμοποιήσει κάθε πιστὸς ποὺ ἐνδιαφέρεται γιὰ τὴν ὑπεράσπιση τῆς ἀκεραιότητος τῆς Πίστεως, ἀλλὰ τὴν δική του προστασία ἀπὸ τὴν Παναίρεση.

Παρασκευή 15 Σεπτεμβρίου 2017

Όταν τα αντίγραφα ιστορικών εικόνων πολλαπλασιάζονται με ταχύτητα… φωτοτυπίας

Όταν τα αντίγραφα ιστορικών εικόνων πολλαπλασιάζονται με ταχύτητα… φωτοτυπίας
Προβληματισμός στις ταξεις του Κλήρου για το κατά πόσον χάνεται το μέτρο

 Ανδρέας Λουδάρος
 Ναι ή όχι στα αντίγραφα; Αυτό το ερώτημα απασχολεί όλο και περισσότερο τις τάξεις του Κλήρου τελευταία, ύστερα από την σχεδόν εκρηκτική αύξηση μιας νέας τάσης στον ελλαδικό χώρο, η οποία σχετίζεται με την ενθρόνιση πιστών αντιγράφων ιστορικών εικόνων σε διάφορους ναούς και μονές της επικράτειας.
Όπως κάθε τι, έτσι και αυτή η νέα τάση στα εκκλησιαστικά πράγματα, έχει τους υποστηρικτές της, τους σκεπτικούς αλλά και τους κάθετα διαφωνούντες. Αν κρίνουμε από την συνεχή αύξηση των σχετικών τελετών φαίνεται πως οι υποστηρικτές πολλαπλασιάζονται, αν και δεν είναι διόλου ευκαταφρόνητος ο αριθμός εκείνων που θεωρούν πως έχει χαθεί το μέτρο.
Σύμφωνα με έρευνα του orthodoxia.info, σε αντίθεση με το πρόσφατο παρελθόν που οι ενθρονίσεις πιστών αντιγράφων ήταν κάτι το εξαιρετικά σπάνιο, μόνο τα τελευταία 4 χρόνια έχουν υπάρξει άνω των 20 τέτοιων τελετών.
«Πρωταθλήτρια» στην διανομή πιστών αντιγράφων φαίνεται πως είναι η Μονή Βατοπαιδίου, η οποία σε τακτά χρονικά διαστήματα δωρίζει πιστά αντίγραφα δυο εκ των εφέστιων εικόνων της σε ναούς, μονές και μητροπόλεις σε ολόκληρη την επικράτεια.

Πέμπτη 14 Σεπτεμβρίου 2017

Όταν τις μάσκες της φορούν Δεσποτάδες...


Η πίστις του Πατριάρχη και η Πίστις των Πατέρων!


Ὁ Πατριάρχης Βαρθολομαῖος εἶπε:
«Ὅλες οἱ θρησκεῖες εἶναι ὁδοὶ σωτηρίας»[1].
   «Οἱ δικοί μας στόχοι εἶναι ἴδιοι μέ αὐτούς τοῦ πάπα Ἰωάννου 23ου νά ἐκσυγχρονίσουμε τήν Ἐκκλησία καί νά προωθήσουμε τήν ἑνότητα τῶν Χριστιανῶν. Ἐπίσης, ἡ Σύνοδος θά σημάνει τό ἄνοιγμα τῆς Ὀρθόδοξης Ἐκκλησίας στίς μή Χριστιανικές θρησκεῖες καί σέ ὁλόκληρη τήν ἀνθρωπότητα. Αὐτό σημαίνει μία νέα στάση ἔναντι τοῦ Ἰσλάμ, τοῦ Βουδισμοῦ, τοῦ σύγχρονου πολιτισμοῦ καί ὅσον ἀφορᾶ τίς ἐπιδιώξεις γιά ἀδελφότητα χωρίς ρατσιστικές διακρίσεις … μέ ἄλλα λόγια θά σημάνει τό τέλος δώδεκα αἰώνων ἀπομόνωσης τῆς Ὀρθόδοξης Ἐκκλησίας»[2] 


Ὁ Κύριος Ἰησοῦς Χριστός καί οἱ Ἅγιοι Πατέρες λέγουν:

Ένα ταξίδι στον κόσμο της Φρίκης του ΚΚΕ «Η τρύπα της Τατάρνας»

Αν είσαι Χριστιανός και πέρασες και εσύ από κολυμβήθρα με γλυτώνεις, αν θέλεις αδελφέ μου.

.
Ακολουθεί μαρτυρία του Κωνσταντίνου Τόλη, κατοίκου περιοχής Τατάρνας (14 χρόνων τότε)
«…τι είδαν τα μάτια μου; και τι δεν είδαν που δεν πρόκειται να τα ξεχάσω ποτέ!. Πρέπει να σας πω πως αυτή εκεί κάτω η τρύπα έχει φάει πολύ κόσμο. Πάνω από 3.000 κορμιά πετάξανε μέσα σ’αυτή και όποιος θέλει ας έρθει να με διαψεύσει… …Η τρύπα αυτή, που κανείς δεν ξέρει πόσα μέτρα βάθος έχει, επικοινωνούσε τότε με το ποτάμι,κάτω, τον Αχελώο. Τώρα έγινε η τεχνητή λίμνη για το Υδροηλ/κο εργοστάσιο, και επικοινωνεί μ’αυτή. Προσπάθησαν κάποτε να την ερευνήσουν Ιάπωνες, ειδικοί, αλλά μετά από ένα ορισμένο βάθος πολλών μέτρων που κατέβηκαν, επέστρεψαν άκαρποι. …
Κάθε μέρα σχεδόν, τους έβλεπα, κρυμμένος πίσω από τα πυκνά ρείκια, στη θέση εδώ που βρισκόμαστε τώρα, να πετάνε στην Τρύπα ολόγυμνους και δεμένους, τους δυστυχείς εκείνους ανθρώπους, που άλλοι τρέμανε από τον φόβο και άλλοι τα’χανε εντελώς χαμένα.»
Στην ερώτησή μας γιατί τους ρίχνανε στην Τρύπα και δεν τους εκτελούσαν, απάντησε :
«…απλούστατα, για να μην μπαίνουν στο κόπο να ανοίγουν κάθε μέρα 5-10 λάκκους, που κάποτε ίσως να αποκαλύπτονταν, ενώ μέσα σ’αυτό το χάος που τους έριχναν, δεν υπήρχε περίπτωση να βρεθεί ίχνος απ’αυτούς. Την τρύπα αυτή τους την υπέδειξε ένας γύφτος, ο γυφτο-Σταύρος, που είχε εδώ παρακάτω εργαστήριο που έφτιαχνε τσαπιά και άλλα σκαπτικά εργαλεία.

Ὁ Σταυρὸς τοῦ Χριστοῦ καὶ ὁ «σταυρὸς» τῶν (Ἀντι)Οἰκουμενιστῶν

Φιλιππησίους 3, 18: «Πολλοὶ γὰρ περιπατοῦσιν, οὓς πολλάκις ἔλεγον ὑμῖν, νῦν δὲ καὶ κλαίων λέγω, τοὺς ἐχθροὺς τοῦ σταυροῦ τοῦ Χριστοῦ, ὧν τὸ τέλος ἀπώλεια, ὧν ὁ Θεὸς ἡ κοιλία καὶ ἡ δόξα ἐν τῇ αἰσχύνῃ αὐτῶν, οἱ τὰ ἐπίγεια φρονοῦντες!».                   Ἀδαμάντιος Τσακίρογλου


Ὁ Ἀπόστολος Παῦλος δὲν συνήθιζε νὰ καυχιέται γιὰ τίποτα ἄλλο ἐκτὸς ἀπὸ ἕνα: «Κηρύσσουμε Χριστόν ἐσταυρωμένο, ποὺ εἶναι στοὺς Ἰουδαίους, λόγῳ τῆς ἀπιστίας των στὸ σωτηριῶδες πάθος, σκάνδαλο. Στούς Ἕλληνες δὲ εἶναι μωρία, διότι, λόγῳ τῆς ἀπιστίας τους πρὸς τὶς θεῖες ἐπαγγελίες, δὲν προτιμοῦν τίποτε ἄλλο ἐκτός ἀπὸ τὰ πρόσκαιρα. Σ᾽ ἐμᾶς δὲ τοὺς καλεσμένους ἀπὸ τὸ Θεό, εἶναι θεία δύναμις καὶ Θεοῦ σοφία» (Μετάφρ. Ἁγ. Γρηγορίου τοῦ Παλαμᾶ στὴν Α’ Κορ. 1, 23), «Ἐγὼ ἔχω σταυρωθεῖ μαζὶ μὲ τὸν Χριστὸ καὶ δὲν ζῶ πλέον ἐγώ, ὁ παλαιὸς φυσικὸς ἄνθρωπος, ἀλλὰ ζεῖ μέσα μου ὁ Χριστός» (Γαλ. 2, 20).
Καὶ καυχιόταν δικαίως γιὰ τὸν Σταυρό, γιατὶ ὁ Σταυρὸς ἀπὸ ὄργανο θανάτου ἔγινε -μέσῳ τῆς Σταύρωσης τοῦ Κυρίου μας- σύμβολο δόξας τοῦ Υἰοῦ τοῦ Ἀνθρώπου, ὄργανο σωτηρίας καὶ νίκης, στολίδι τῶν ἀγγέλων, καὶ ἀσφάλεια, τεῖχος καὶ ὀχύρωμα τῆς Ἐκκλησίας καὶ τῶν Ἁγίων Της. Ἐμεῖς οἱ Χριστιανοὶ καλούμαστε γιὰ νὰ γίνουμε μέτοχοι τῆς βασιλείας τοῦ Θεοῦ πρῶτα νὰ γίνουμε μιμητὲς Χριστοῦ καὶ νὰ ἀναλάβουμε ἐλευθέρως καὶ προθύμως τὸν Σταυρὸ ποὺ μᾶς ἀναλογεῖ διότι «ὃς οὐ λαμβάνει τὸν σταυρὸν αὐτοῦ καὶ ἀκολουθεῖ ὀπίσω μου, οὐκ ἔστι μου ἄξιος. (Ματθ. 37-38). Καλούμαστε να ταπεινωθοῦμε γιὰ νὰ ὑψωθοῦμε, νὰ στερηθοῦμε, νὰ ἐμπαιχθοῦμε, νὰ περιφρονηθοῦμε, νὰ ὁμολογήσουμε καὶ νὰ διωχθοῦμε γιὰ τὸν Σταυρὸ τοῦ Κυρίου, νὰ συσταυρωθοῦμε μὲ Αὐτόν.

Ομιλία του Γέροντος Αθανασίου Μυτιληναίου Η θεολογία του Σταυρού 25-3-1979 Θέμα:20ον μέρος 2ον



Ομιλία του Γέροντος Αθανασίου Μυτιληναίου
Κυριακή 25-3-1979 
Θέμα:20ον  μέρος 2ον
 Η θεολογία του Σταυρού






















(Ακριβής απομαγνητοφώνηση ομιλίας από τον        κ. Αθανάσιο Κ.)
     Και τώρα, αγαπητοί μου, ερχόμεθα εις την συνέχεια του περασμένου θέματός μας, σ’ ένα ακόμα βαθύτερο νόημα του μυστηρίου του Σταυρού. Αν λάβετε δε υπόψιν ότι το βάθος της θεολογίας του Σταυρού είναι ανεξάντλητον, ουδέποτε θα εξαντληθεί εις τους αιώνας, όσο και αν οι αιώνες βαθαίνουν μέσα εις το μυστήριο αυτό. Φυσικά εδώ δεν γίνεται καμία άλλη απόπειρα, παρά μία προσπάθεια ενός γενικού σκαριφήματος, μιας στοιχειώδους αντιλήψεως του μυστηρίου της θεολογίας του Σταυρού. Και σήμερα θα είναι ειδικά ως προς τον Σταυρόν το τελευταίο μα θέμα, διότι πρώτα ο Θεός, από την ερχόμενη Κυριακή θα εισέλθομε σε ένα άλλο κεφάλαιον, εις την ταφήν του Κυρίου και την εις Άδου κάθοδον του Κυρίου.
     Ο Άγιος Γρηγόριος ο Παλαμάς γράφει τα εξής: «ὁ το Χριστοῦ σταυρός προανεκηρύτετο καί προανετυπούτο μυστικῶς εἰς γενεών ἀρχαίων καί οὐδείς ποτέ κατηλλάγη τῷ Θεῷ χωρίς τῆς τοῦ σταυροῦ δυνάμεως. Καί ὥσπερ μήπω ὄντος τοῦ ἀνθρώπου τῆς ἀμαρτίας τοῦ υἱοῦ τῆς ἀνομίας, τοῦ Ἀντιχρίστου, λέγω, ὁ ἠγαπημένος τῷ Χριστῶ φησί Θεολόγος· καί νῦν ἀγαπητοί ὁ Ἀντίχριστος ἐστίν, οὕτω καί ὁ σταυρός ἵνα τοῖς προγενεστέροις καί πρό τοῦ τελεστῆναι. Ὁ γάρ μέγας Παῦλος σαφέστερον ἡμᾶς διδάσκων, ὅτι μήπω παραγενόμενος ἐν ἡμῖν ἐστίν ὁ Ἀντίχριστος φησίν ὅτι τό μυστήριον αὐτοῦ ἐνεργεῖται ἐν ἡμῖν. Οὕτω δή καί ὁ τοῦ Χριστοῦ σταυρός μήπω γεγονός ἐν τοῖς προπάτορσιν ἦν· το γάρ μυστήριον αὐτοῦ ἐνηργεῖτο ἐν αὐτοῖς».
     Είναι πραγματικά εξαιρετικώς σπουδαία αυτά τα οποία μας λέγει ο μεγάλος αυτός ομολογητής του 14ου αιώνος. Ο Άγιος Γρηγόριος ο Παλαμάς.

     Λέγει ότι το μυστήριον του Σταυρού του Χριστού προανεκηρύσσετο και προετυπούτο κατά έναν τρόπον μυστικόν ήδη από τις προ Χριστού γενεές, τις αρχαίες γενεές και τις προ νόμου και τις μετά νόμον. Δηλαδή και προ του Μωυσέως και μετά τον Μωυσέα, αλλά και προ του Αβραάμ. Αναφέρεται τόσο πίσω, όσο φθάνοντες εις τον Αδάμ και την Εύα, όπως θα δούμε στη συνέχεια του θέματός μας.  Και κάτι πολύ σπουδαίο. Ότι κανείς ποτέ δεν κατηλλάγη τω Θεώ, δηλαδή δεν συνεφιλιώθη με τον Θεό, χωρίς την δύναμη του Σταυρού. Ούτε μετά τον Σταυρόν ούτε προ του Σταυρού. Πώς κατηλλάγη όμως κανείς, πως συνεφιλιώθη κανείς προ του Σταυρού, αφού δεν υπήρχε ακόμη ο Σταυρός;

Ομιλία του Γέροντος Αθανασίου Μυτιληναίου Η θεολογία του Σταυρού 18-3-1979 θέμα:19ον μέρος 1ον




 

Ομιλία του Γέροντος
Αθανασίου Μυτιληναίου
Κυριακή 18-3-1979
 θέμα: 19ον  μέρος 1ον
Η θεολογία του Σταυρού


(Ακριβήςαπομαγνητοφώνηση ομιλίας από τον κ. Αθανάσιο Κ.)


     Θα παρακαλέσω πολύ στο σημερινό μας θέμα, αν και πάντα ξέρω ότι σας κουράζω λίγο, βαθαίνοντας στον Κύριον, του προσώπου του Ιησού Χριστού, θα παρακαλέσω σήμερα λίγο υπομονή, γιατί πιθανώς να σας κουράσω. Αλλά, κάποτε τα πράγματα έρχονται έτσι που… πρέπει να κουραστούμε. Μην περιμένομε, δηλαδή, πάντοτε ο λόγος του Θεού να είναι εύκολος, εύληπτος και ευχάριστος. Κάποτε πρέπει να καταβάλωμε προσπάθεια να τον καταλάβωμε. Δεν σας κρύβω, αγαπητοί μου, ότι για να καταλάβω κάποτε κάτι, κι αυτό είναι πολύ συχνά, διαβάζω και ξαναδιαβάζω, εύχομαι και προσεύχομαι και ξαναδιαβάζω και επανέρχομαι και επανέρχομαι και επανέρχομαι για πολύ καιρό για να καταλάβω κάτι. Λοιπόν, όπως βλέπετε, ο λόγος του θεού θέλει να βιάζεται και βιαζόμενος να κατακτάται. Γι’ αυτό δεν θα διαμαρτυρηθείτε αν σήμερα ο λόγος του Θεού θα είναι λίγο βαθύτερος και λίγο δυσκολότερος.
     Ο σταυρικός θάνατος του Χριστού είναι ένα μυστήριον. Έχει όχι μόνον ένα ηθικό, αλλά και ένα μυστηριακό και λειτουργικό νόημα. Είναι το Πάσχα της Καινής Διαθήκης, που η μυστηριακή σημασία αποκαλύπτεται εις αυτόν τον Μυστικόν Δείπνον, για τον οποίον σε παρελθόντα θέματα, περυσινά είχαμε ομιλήσει. Φαίνεται ίσως παράξενο ότι η Ευχαριστία, δηλαδή το μυστήριο της Θείας Ευχαριστίας, που έλαβε χώρα για πρώτη φορά εις τον Μυστικόν Δείπνον, προηγείται του Γολγοθά. Διότι εκεί, στο υπερώον, ο Ιησούς είπε εις τους μαθητάς του «λάβετε, φάγετε, τοῦ ἐστί το  σῶμα μου. Πίετε (ἐε τοῦ ποτηρίου) πάντες τοῦτο ἐστί τό αἷμα μου».  

Τετάρτη 13 Σεπτεμβρίου 2017

Ο Οικουμενικός Πατριάρχης στην Ρωμαιοκαθολική Αρχιεπισκοπή της Μπολόνια

Γι' αυτή την ΑΣΕΒΕΙΑ τι έχει να πεί ο Σιδηροκάστρου, που τιμωρεί τον ΕΥΣΕΒΗ π. Φώτιο, επειδή διαμαρτύρεται ακριβώς για τέτοιες ΑΣΕΒΕΙΕΣ;

vartholomaios-2.jpg

Συλλείτουργο με Ρωμαιοκαθολικούς ανήμερα του Σταυρού
Η Ρωμαιοκαθολική Αρχιεπισκοπή της Μπολόνια στην Ιταλία, είναι έτοιμη να υποδεχτεί τον Οικουμενικό Πατριάρχη Βαρθολομαίο, το διάστημα από 13–15 Σεπτεμβρίου 2017.
Στην σχετική είδηση στον ιστότοπο της Αρχιεπισκοπής της Μπολόνια, αναφέρεται ότι αποτελεί γεγονός χαράς η επίσκεψη του Πατριάρχου και ότι οι σχέσεις Ορθοδόξων και Καθολικών στην Μπολόνια είναι σχέσεις αγάπης και φιλίας.

Σφοδρή επίθεση του Μητροπολίτη Μεσσηνίας κατά της “αγίας ανυπακοής” -Τι είπε για τις διακοπές μνημονεύσεων. Ποιους κατηγόρησε πως θέλουν να μετατρέψουν την Εκκλησία σε σέκτα– Δριμεία επίθεση κατά Πούτιν και ρωσικής Εκκλησίας


Δεν θα άξιζαν προσοχής και απαντήσεως! Αλλά ο λόγος του κυρίου Χρυσοστόμου Σαββάτου αποτελεί βλασφημία κατά του Αγίου Πνεύματος!

Του Μάνου Χατζηγιάννη
    βλάσφημος ἄνθρωπος, Χρυσόστομος Σαββᾶτος, παρὰ τὶς χειροπιαστὲς ἀποδείξεις ὅτι ἡ Κολυμπάριος Σύνοδος εἶναι κακόδοξη, καὶ χωρὶς νὰ ἀποδείξει τὸ ἀντίθετο, ἀντίθετα ἐπαναλαμβάνοντας τετριμμένες κοινοτοπίες, μᾶς καλεῖ –καὶ εἰδικὰ ὅσους ἐλέγχουν τὶς κακοδοξίες της– νὰ ἀποδεχθοῦμε τὴν Σύνοδο «ὡς ἔργο τοῦ Παρακλήτου»!!! Ἂς δοῦμε τὰ ἐπιχειρήματά του, τὰ ὁποῖα ἀνέπτυξε σὲ χῶρο ποὺ ὁ Οἰκουμενιστὴς συνεπίσκοπός του Λαγκαδᾶ Ἰωάννης τοῦ παραχώρησε!
«Νά συμπεριφερόμεθα μέ τρόπο πού νά καταξιώνεταιΣυνοδικός θεσμός καί νά μή συμβάλλουμε στήν ἀποδόμησή του, πού τελικά εἶναι ἡ ἀποδόμηση τῆς ἑνότητας τοῦ ἴδιου τοῦ Ἐκκλησιαστικοῦ Σώματος, ἀναγνωρίζοντες καί ἀποδεχόμενοι τό ἔργο τῆς Ἁγίας καί Μεγάλης Συνόδου τῆς Ὀρθόδοξης Ἐκκλησίας, ὡς ἔργο τοῦ Παρακλήτου, ὡς ἔργο ἑνότητας, ἐλευθερίας, κοινωνίας, σεβασμοῦ, ἀλληλεγγύης, καταλλαγῆς, εἰρήνης καί διακονίας μεταξύ τῶν λαῶν καί τῶν ἐθνῶν».

Ο δεσπότης Σιδηροκάστρου Μακάριος ΔΙΕΚΟΨΕ παρανόμως, από σήμερα 12/9/2017, την μισθοδοσία του π. Φωτίου Τζούρα, ιερέως με 2 ανήλικα παιδιά.

ΕΚΤΑΚΤΟ:

Οι Οικουμενιστές προχωρούν ενωμένοι, αφού κατάφεραν να διαιρέσουν τους Ορθοδόξους!


  Γράψαμε εδώ για τον ευλαβή ιερέα που ΔΙΕΚΟΨΕ την μνημόνευση του μητροπολίτη Σιδηροκάστρου Μακαρίου (ο Μακάριος συμμετείχε και προσυπέγραψε τις αποφάσεις της ψευδοΣυνόδου της Κρήτης).

Πριν λίγα λεπτά αδερφός έλαβε το παρακάτω μήνυμα από τον π. Φώτιο,
"ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ !!! ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΣΗΜΕΡΑ ΕΠΑΛΗΘΕΥΤΗΚΕ Η ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ ΤΟΥ ΧΑΦΙΕ ΣΤΙΣ 14 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΤΟΝ ΑΥΓΟΥΣΤΟ ΟΛΟΚΛΗΡΩΝΕΤΑΙ Η ΔΙΑΚΟΠΗ ΤΗΣ ΜΙΣΘΟΔΟΣΙΑΣ ΣΟΥ.
ΟΝΤΩΣ ΣΗΜΕΡΑ ΔΕΝ ΜΠΗΚΕ Ο ΜΙΣΘΟΣ (σχόλιο: εννοεί Σεπτεμβρίου). ΔΕΝ ΜΠΗΚΑΝ ΤΑ ΑΡΓΥΡΙΑ ΤΟΥ ΙΟΥΔΑ.
ΔΟΞΑ ΣΟΙ Ο ΘΕΟΣ.ΑΠΟ ΣΗΜΕΡΑ ΝΟΙΩΘΩ ΧΑΡΑ, ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ."(σχόλιο: η μισθοδοσία εκάστου μήνα γίνεται στις 12 του μηνός)
Να θυμίσουμε ότι ο π. Φώτιος κατοικεί μαζί με τα 2 ανήλικα παιδιά του σε κάποιο σπίτι της τοπικής κοινότητας και πριν λίγες ημέρες ο τοπικός πρόεδρος απαίτησε να φύγει από το σπίτι εντός 1 εβδομάδας! μέχρι το τέλος Αυγούστου! Δημοσιεύσαμε το θέμα στο διαδίκτυο (εδώ) και ο Δήμος για να αποφύγει την κατακραυγή αποποιήθηκε κάθε ευθύνη.

Μουσουλμάνοι έδειραν μέχρι θανάτου χριστιανό συμμαθητή τους γιατί ήπιε νερό από το ίδιο ποτήρι!

Μέχρι θανάτου χτύπησαν έναν χριστιανό συμμαθητή τους μουσουλμάνοι μαθητές σε σχολείο του Πακιστάν γιατί τους εξόργισε όταν ήπιε από το ίδιο ποτήρι με έναν από αυτούς νερό.



Το περιστατικό συνέβη στην επαρχία Βεχάρι της Πουντζάμπ του Πακιστάν και θύμα είναι ο 17χρονος Σαρούν Μασίχ, ο οποίος μάλιστα φοιτούσε στο συγκεκριμένο σχολείο μόλις για τέσσερις ημέρες.

Ακόμα πιο σοκαριστικό είναι το γεγονός πως όταν συνέβη ο ειδεχθής ξυλοδαρμός, ήταν παρών ο δάσκαλος των παιδιών, ο οποίος ισχυρίζεται πως δεν είδε τίποτα γιατί... διάβαζε εφημερίδα!

Πρόκειται για ένα ιδιωτικό σχολείο του Πακιστάν και οι γονείς του Σαρούν μάζευαν χρήματα πολύ καιρό ώστε να κατορθώσουν να στείλουν το παιδί τους εκεί, ώστε να λάβει την καλύτερη δυνατή μόρφωση...

Πληροφορίες αναφέρουν πως έγινε θύμα bullying από την πρώτη ημέρα που πάτησε το πόδι του εκεί, εξαιτίας του γεγονότος πως ήταν χριστιανός. Ένας συμμαθητής του μάλιστα φέρεται να του είχε πει: «Είσαι χριστιανός, μην τολμήσεις να καθίσεις μαζί μας, αν θέλεις την ζωή σου»! 

Η ακτινογραφία της ΔΙΣ και ο γνωστός... Δωδώνης Με αυτούς ο Οικουμενισμός θα συνεχίσει την ...επιτυχή πορεία του!


Οι Μητροπολίτες που θα διοικούν για έναν χρόνο την Εκκλησία!
Τα υπέρ και τα κατά του καθενός


Δεν μπορώ να αντισταθώ στον πειρασμό και να μη σχολιάσω τα μέλη της ΔΙΣ που έκανε πρεμιέρα αυτή την εβδομάδα. Μία χρονιά θα τους έχουμε να διοικούν την Εκκλησία μαζί με τον Αρχιεπίσκοπο κ. Ιερώνυμο και, όσο να πεις, έναν ρόλο παραπάνω τον έχουν. Οι περισσότεροι, σχετικά νέοι σε εμπειρία και απαίδευτοι στις δυσκολίες και τις κρίσεις. Τους πιάνω έναν έναν και τους… ψυχογραφώ με περισσότερες «διευκρινίσεις».

Της παλαιάς Ελλάδος 

Ο Χαλκίδος κ. Χρυσόστομος, μετριοπαθής, αισιόδοξος και χαμηλών τόνων, πηγαίνει πάντα με την πλειοψηφία και δεν βάζει το χέρι στη φωτιά. Της ίδιας σχολής είναι και ο Κερκύρας κ. Νεκτάριος, που επιλέγει να κρατιέται μακριά από παρασκηνιακές διεργασίες. Προτιμά να πηγαίνει με το ρεύμα. Ο Σύρου είναι γνωστός, επικοινωνιακός και αεικίνητος. Τον Νέας Σμύρνης κ. Συμεών τον περιμένω ως τη συντηρητική φωνή της Εκκλησίας, που προτιμά λύσεις παραδοσιακές και εσωστρεφείς. Σοβαρό και μετρημένο, όπως πάντα, προβλέπω τον Θήρας κ. Επιφάνιο. Την ευκαιρία του να αποδείξει ότι είναι παρών, υγιής και ακμαίος ψάχνει ο Γλυφάδας κ. Παύλος. Προβλέπω, λοιπόν, ότι θα κάνει παρεμβάσεις με αντίκτυπο σε κάθε ευκαιρία.
Των Νέων Χωρών

Ορισμένοι λένε πως ο Δράμας κ. Παύλος θα είναι τα αυτιά και τα μάτια του Οικουμενικού Πατριάρχη στη νέα ΔΙΣ. Ο Λαγκαδά κ. Ιωάννης φλερτάρει επίσης με το Πατριαρχείο, για να εγκρίνει μια μελλοντική μετάθεσή του στη Θεσσαλονίκη. Είναι εκείνος που ρίχνει νερό στον μύλο των αρχιερατικών ζυμώσεων… Ο Σισανίου κ. Παύλος προβλέπεται ως το κοινωνικό και ευαίσθητο ελατήριο της φετινής ΔΙΣ. Ο Κιλκισίου κ. Εμμανουήλ είναι το πιο πιστό παιδί της φετινής ΔΙΣ και θα τηρήσει το γράμμα και το πνεύμα του Αρχιεπισκόπου. Δεν είναι μόνο επειδή συνδέονται πολλά χρόνια με στενή φιλία. Είναι που ο κ. Εμμανουήλ επιδιώκει και μετάθεση σε κεντρική Μητρόπολη της Αττικής, ευελπιστώντας να μείνει κενή σύντομα. Αν ήταν ποδοσφαιρική ομάδα και προπονητής ο κ. Ιερώνυμος, οι Χίου κ. Μάρκος και Νικοπόλεως κ. Χρυσόστομος θα ήταν σίγουρα… στον πάγκο. Αγευστοι και άχρωμοι στα δημόσια πράγματα, συμπληρώνουν τον απαραίτητο αριθμό των 12 μελών της Συνόδου.



Εκτρεπόμενος (ξανά)

Ο αρχιμανδρίτης της Αρχιεπισκοπής και παλιός διάκος του μακαριστού Χριστοδούλου αποδεικνύεται σκληρό καρύδι. Τα βάζει με μεγαλόσχημους κληρικούς και δεν υπολογίζει τίποτα. Ομως στους τελευταίους εορτασμούς για τον Αγιο Διονύσιο στη Ζάκυνθο έβαλε τα γυαλιά στον Μητροπολίτη Δωδώνης κ. Χρυσόστομο. Ο καημένος πήγε μέσα στο Ιερό για να λάβει αντίδωρο από τον Οικουμενικό Πατριάρχη. Ηταν ο μόνος τρόπος να τον προσεγγίσει, λένε κάποιοι... Ο Δωδώνης αντιλήφθηκε το σκηνικό και με τον γνωστό του χοντροκομμένο τρόπο ακούστηκε, μου λένε, μέχρι το… Ναυάγιο. «Τι θες εσύ εδώ; Και ποιος σε κάλεσε;» ούρλιαζε μέσα στο Ιερό. «Δεν έχω το δικαίωμα να πάρω την ευλογία του παναγιοτάτου;» απάντησε ο αρχιμανδρίτης. Ο Δωδώνης κινητοποίησε μέχρι και την Αστυνομία για να απαλλαγεί από τον αρχιμανδρίτη και να μην τον αφήσει να κοινωνήσει. Απίστευτα πράγματα και τρομερή εμπάθεια... Ωστόσο ο νεαρός κληρικός όχι μόνο έλαβε την ευλογία του παναγιοτάτου, αλλά και εξασφάλισε το απόγευμα ιδιωτική συνάντηση μίας ώρας μαζί του, συζητώντας θέματα της Αρχιεπισκοπής και όχι μόνο. Με ποιο «αντάλλαγμα», δεν γνωρίζω. Το μόνο που μπορώ να σας πω είναι πως ο Δωδώνης στο άκουσμα του νεαρού κληρικού βγάζει ακόμη φλύκταινες… Χριστιανικό πνεύμα σε όλο του το μεγαλείο!
Τα σέβη μου, ο Μελχισεδέκ

Υπέρ της δωρεάς οργάνων τάχθηκε ο Μητροπολίτης Μεσσηνίας Χρυσόστομος


timthumb.jpgΟ άνθρωπος που δεν δίστασε να συνηγορήσει υπέρ της δολοφονίας της Εκκλησίας (κακοδοξώντας περί διηρημένης Εκκλησίας), γιατί θα διστάσει να υπερασπιστεί τη δολοφονία ανθρώπων;





Έκανε αίσθηση η παρέμβαση του Μητροπολίτη Μεσσηνίας Χρυσοστόμου στο πλαίσιο του Διεθνούς Συνεδρίου του Ερευνητικού Ινστιτούτου για την μακροζωία και την πρόληψη των ασθενειών γήρατος.
Ο κ. Χρυσόστομος εμφανίστηκε κατά της καύση των νεκρών τονίζοντας ότι κανένας δεν μπορεί να αυτοδιαχειριστεί τη ζωή του κατά το δοκούν ή να επιδιώξει την αυτοκαταστροφή του. «Δεν υπάρχει ζωή όπου υπάρχει ατομικότητα. Ο άνθρωπος σχετίζεται πρώτιστα με τον Θεό και η σχέση αυτή «παράγει» ζωή, γι’ αυτό και υπάρχει η δυνατότητα να ζήσει αιώνια. Η επιτυχία προς την αιωνιότητα εξαρτάται τελικά οπό τον τρόπο με τον οποίο ο άνθρωπος διαχειρίζεται το θείο δώρο του ως ζωή. Η πραγματική ζωή δεν συνεπάγεται μία αποκλειστική και αυτοδιαχειριζόμενη κατάσταση, αλλά είναι μία ζωή ιερά η οποία δεν ανήκει αποκλειστικά στον άνθρωπο αλλά σε όλους και πρώτιστα στο Θεό. Εξαιτίας αυτής της ιερότητας της ζωής του ανθρώπου κανένας δεν μπορεί να αυτοδιαχειριστεί τη ζωή του κατά το δοκούν ή να επιδιώξει την αυτοκαταστροφή του (τα προβλήματα της ευθανασίας, της αυτοκτονίας, της καύσης του σώματος) και μάλιστα ἐν ονόματι οποιασδήποτε έννοιας ατομικού δικαιώματος ἤ ατομικής ελευθερίας» δήλωσε χαρακτηριστικά ο κ Χρυσόστομος.
Ο Μητροπολίτης Μεσσηνίας εμφανίστηκε και υπέρ της δωρεάς οργάνων. «Ο άνθρωπος ανήκει σε όλους τούς άλλους, τούς εκτός του εαυτού του γι αυτό και πρέπει να θυσιάζεται γι’ αυτούς (αυτοθυσία) και επίσης να προσφέρεται σωματικά