Κυριακή 22 Μαρτίου 2020

Ὁ Σταυρὸς τοῦ Χριστοῦ καὶ ὁ Σταυρὸς τοῦ κάθε ἀνθρώπου

«Εἴ τις θέλει ὀπίσω μου ἐλθεῖν, ἀπαρνησάσθω ἑαυτόν καί ἀράτω τόν σταυρόν αὐτοῦ καί ἀκολουθείτω μοι» (Ματθ. ιστ’ 24).

Ἁγίου Ἰγνατίου Μπριαντσιανίνωφ
Ὁ Κύριος εἶπε στούς μαθητές Του: «Εἴ τις θέλει ὀπίσω μου ἐλθεῖν, ἀπαρνησάσθω ἑαυτόν καί ἀράτω τόν σταυρόν αὐτοῦ καί ἀκολουθείτω μοι» (Ματθ. ιστ’ 24). Τί σημαίνει «ὁ σταυρός τοῦ κάθε ἀνθρώπου»; Καί γιατί αὐτός «ὁ σταυρός τοῦ κάθε ἀνθρώπου», δηλαδή ὁ ἰδιαίτερος σταυρός τοῦ καθενός μας, ὀνομάζεται συνάμα καί «Σταυρός τοῦ Χριστοῦ»;

Η θεολογία του Σταυρού Ομιλία του Γέροντος Αθανασίου Μυτιληναίου Κυριακή 18-3-1979 θέμα: 19ον μέρος 1ον


Ομιλία του Γέροντος
Αθανασίου Μυτιληναίου
Κυριακή 18-3-1979
 θέμα: 19ον  μέρος 1ον
Η θεολογία του Σταυρού
(Ακριβής απομαγνητοφώνηση ομιλίας από τον κ. Αθανάσιο Κ)
     Θα παρακαλέσω πολύ στο σημερινό μας θέμα, αν και πάντα ξέρω ότι σας κουράζω λίγο, βαθαίνοντας στον Κύριον, του προσώπου του Ιησού Χριστού, θα παρακαλέσω σήμερα λίγο υπομονή, γιατί πιθανώς να σας κουράσω. Αλλά, κάποτε τα πράγματα έρχονται έτσι που… πρέπει να κουραστούμε. Μην περιμένομε, δηλαδή, πάντοτε ο λόγος του Θεού να είναι εύκολος, εύληπτος και ευχάριστος. Κάποτε πρέπει να καταβάλωμε προσπάθεια να τον καταλάβωμε. Δεν σας κρύβω, αγαπητοί μου, ότι για να καταλάβω κάποτε κάτι, κι αυτό είναι πολύ συχνά, διαβάζω και ξαναδιαβάζω, εύχομαι και προσεύχομαι και ξαναδιαβάζω και επανέρχομαι και επανέρχομαι και επανέρχομαι για πολύ καιρό για να καταλάβω κάτι. Λοιπόν, όπως βλέπετε, ο λόγος του θεού θέλει να βιάζεται και βιαζόμενος να κατακτάται. Γι’ αυτό δεν θα διαμαρτυρηθείτε αν σήμερα ο λόγος του Θεού θα είναι λίγο βαθύτερος και λίγο δυσκολότερος.

ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟ ΤΟ ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΤΩΝ ΝΑΩΝ! Η προσωρινή απαγόρευση της λατρείας, για την προστασία της υγείας, παραβιάζει τη θρησκευτική ελευθερία


Του Κυριάκου Κυριαζόπουλου Καθηγητή (επ.) του Εκκλησιαστικού Δικαίου στη Νομική Σχολή του ΑΠΘ, δικηγόρου παρ’ Αρείω Πάγω, θεολόγου


Η κοινή υπουργική απόφαση 2867/Υ1, που δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ 872/Β/16-3-2020 για την αναστολή, δηλαδή για την προσωρινή απαγόρευση της λατρείας όλων των θρησκευμάτων, για λόγους προληπτικής προστασίας της δημόσιας υγείας από τον κορωναϊό, παραβιάζει ευθέως την ελευθερία της λατρείας όλων των θρησκευμάτων, για τους ακόλουθους λόγους:
1 – Η παραπάνω κοινή υπουργική απόφαση δεν περιορίζει απλώς τη συλλογική διάσταση της ελευθερίας της λατρείας, αλλά προσβάλλει τον ίδιο τον πυρήνα της, διότι την αναστέλλει, δηλαδή την καταργεί προσωρινά, μέχρι τις 30-3-2020, με δυνατότητα περαιτέρω αναστολής της, πλην της περίπτωσης της κηδείας, η οποία μπορεί να τελείται με τη συμμετοχή του απολύτως στενού συγγενικού περιβάλλοντος. Η πρόβλεψη από την παραπάνω κοινή υπουργική απόφαση της τηλεοπτικής και ραδιοφωνικής κάλυψης της ορθόδοξης λατρείας δεν αποτελεί επαρκή λόγο για τη νομιμότητα αυτής της υπουργικής απόφασης δυνάμει του Συντάγματος και του διεθνούς δικαίου ανθρωπίνων δικαιωμάτων. 

Επί τη «επιδημική» επελάσει τού «Κορωνοϊού» αποτεινόμενον π α ν δ ή μ ω ς τώ Ορθοδόξω Χριστιανικώ Πληρώματι



Μήπως και πάλιν εφέτος «ούκ ηνέωκται στάδιον αρετών»,
αλλ, άς εξετάση είς έκαστος, δι’ εαυτόν οποίον στάδιον;
και άς επανεύρη το ιδιόμελον των αίνων τής Κυριακής τής Τυροφάγου.
Τής νηστείας τού διαβόλου, όστις από οίνου και ελαίου έτι απέχει
-ώς μηδέπω τούτων γευσάμενος-
μήπως τον αγώνα τελούμεν εκείνου, αναζωσάμενοι την οσφύν;
Μήπως,   μ η   ν ο μ ί μ ω ς   α θ λ ο ύ ν τ ε ς ,
αναλαμβάνομεν  την πανοπλίαν τού Σταυρού αντιμαχήσαι τώ εχθρώ;

Σίγησαν τους Ναούς μας όμως δεν φίμωσαν την συνείδησή μας και την φωνή μας

Τα στασίδια άδεια. Μόνα. Άψυχα κούτσουρα. Αυτά τα στασίδια που αιώνες τώρα, μέσα σε μπαρούτια και πολέμους, δέχονταν να σηκώσουν το βάρος των καιρών, τον πόνο και τον καημό, την χαρά και την αισιοδοξία των χωριανών μου. Αυτά τα στασίδια, σήμερα, άψυχα κούτσουρα.

«Ένας!»
Ψάλαμε χθες τους τρίτους Χαιρετισμούς.
Όλα στη θέση τους. Κατά πως οφείλουμε.
Η Κυρία Θεοτόκος, η Μάννα μας, στο κέντρο του μεγαλόπρεπου Ναού του Πρωτομάρτυρος, να μας κοιτά με ‘κείνο το διαπεραστικό Της βλέμμα.

Ο Δέσποτας στον θρόνο του. Οι παπάδες και οι διάκοι λαμπροφορεμένοι τα ιερά τους να λιβανίζουν με αγιορείτικο μοσχοθυμίαμα. Οι ψαλτάδες τυλιγμένοι στο ράσο τους να ψέλνουν με πόθο τα αργά μαθήματα.
Όντως, όλα στη θέση τους.
Κι όμως…
Οι καμπάνες βουβές, γεμάτες απορία για την σιωπή τους.
Οι πόρτες διπλοκλειδωμένες. Στέκουν υπερήφανα, έτοιμες θαρρείς να εκδιώξουν με το σπαθί τους τον εχθρό.
Τα στασίδια άδεια. Μόνα. Άψυχα κούτσουρα. Αυτά τα στασίδια που αιώνες τώρα, μέσα σε μπαρούτια και πολέμους, δέχονταν να σηκώσουν το βάρος των καιρών, τον πόνο και τον καημό, την χαρά και την αισιοδοξία των χωριανών μου. Αυτά τα στασίδια, σήμερα, άψυχα κούτσουρα.
Οι Χριστιανοί μας αμπαρωμένοι. Κατά τα αυστηρά κελεύσματα του άρχοντος του κόσμου τούτου.  (Δε τους κρίνω, δε τους κακολογώ, δε τους κακίζω. Ναι, οφείλουμε να προσέχουμε και πολύ μάλιστα. Αλλά από πού;)
Η ακολουθία προχωρά. Τα «γράμματα» φτάνουν κοντά στη μέση.
Ερημιά και ταυτόχρονα περίεργη ανησυχία.
Η Μάννα…

Κανείς δεν βλέπει πια την προφανή δίωξη κατά της Εκκλησίας; Στην Εκκλησία θα κολλήσουν κορωνοϊό, ενώ ο Κωνσταντίνου και οι αλληλέγγυοι συνεργαζόμενοι των διακινητών έχουν ανοσία;

Γράφει ο Χαράλαμπος Μηνάογλου

Διαβάζω ότι σχηματίζεται δικογραφία εις βάρος του Κυθήρων για τους Χαιρετισμούς που ετέλεσε σύμφωνα με τους ιερούς κανόνες και την ποιμαντική του συνείδηση. Και πολλοί επιχαίρουν.... 

Ανάμεσά τους κι εμείς! Φυλακή του πρέπει!
Σαν τους αποστόλους.... σαν τους Πατέρες όλων των εποχών! Επιτέλους και ένας για τον οποίον σε κάποιο βαθμό, το: και τρόπων μέτοχος και θρόνων διάδοχος, δεν αποτελεί ευφημισμό. Όλοι οι χριστιανοί γύρω από τον Κυθήρων... Όχι γιατί έχει ανάγκη την υποστήριξή μας.... Αυτός θα έχει την βοήθεια του Υψίστου διωκώμενος επειδή ετέλεσε τους Χαιρετισμούς στην Υπεραγία Θεοτόκο.... 

Σάββατο 21 Μαρτίου 2020

Σεραφείμ Κυθήρων: πειθαρχεῖν δεῖ Θεῷ μᾶλλον ἢ ἀνθρώποις». Εδώ και πολλά χρόνια ο Σεβασμιώτατος κρατάει Θερμοπύλες

"εἰ γὰρ ἔτι ἀνθρώποις ἤρεσκον, Χριστοῦ δοῦλος οὐκ ἂν ἤμην»!

Να τον έχει ο Θεός καλά τον παππού!
Όαση πραγματική μέσα στην έρημο, λαμπάδα φωτεινή μες στο σκοτάδι. Ο μόνος που και πάλι αντέδρασε από το ίδιο κιόλας βράδυ της απόφασης του καθεστώτος για το κλείσιμο των ναών μας, μιλώντας για απαράδεκτη επέμβαση και ζητώντας άμεση σύγκληση όλης της Ιεραρχίας (χωρίς φυσικά - για μια φορά ακόμη - να εισακουστεί).
   Και χτες πραγματοποίησε κανονικά την Ακολουθία των Χαιρετισμών, όπως είχε εξάλλου προαναγγείλει, συγκεντρώνοντας ασφαλώς τα πυρά από τα καθεστωτικά μαντρόσκυλα των Μέσων Μαζικού Εκμαυλισμού (ενώ αναμένονται πλέον και τα νομικά επίχειρα). 
   Ο παππούς όμως εδώ και δεκαετίες καταθέτει ανελλιπώς και εμπράκτως (σε αντίθεση με κάτι άλλους λογάδες) απαρέγκλιτη «μαρτυρία πίστεως», για να γίνει τώρα ρίψασπις και να αθετήσει και εκείνο το «πειθαρχεῖν δεῖ Θεῷ μᾶλλον ἢ ἀνθρώποις». Εδώ και πολλά χρόνια ο παππούς κρατάει Θερμοπύλες ολομόναχος (με θαυμαστή συνέπεια λόγων και έργων) σε όλα ανεξαιρέτως τα μέτωπα. 

Κάτω τα χέρια από τον Άξιο Μητροπολίτη Κυθήρων Σεραφείμ.


Σφοδρές αντιδράσεις και συγκίνηση προκαλεί σε όλη την Ορθοδοξία ο διωγμός του για την Ομολογία του να Λειτουργήσει.

  Όλοι οι Ορθόδοξοι Χριστιανοί Συμπαραστέκονται στο πλευρό του Αγίου Μητροπολίτου Κυθήρων   Σεραφείμ.
Κίνημα των απανταχού Ορθοδόξων Χριστιανών υπέρ του Σεβασμιωτάτου Σεραφείμ.
   Τα όργανα της Νέας Τάξεως Πραγμάτων  λύσσαξαν μᾶς θέλουν φοβισμένους καὶ ὑπάκουους. Ὁ φοβισμένος εἶναι πιὸ ὑπάκουος. 

Παγκοσμία δοκιμαστική άσκηση προσομοίωσης, παγκόσμια μέτρα ἀνησυχίας, παγκοσμία ὑπακοή!  
    Ούτε η Τουρκοκρατία και οι διωγμοί δέν κατόρθωσαν νά κλείσουν τις Εκκλησίες των Ελλήνων, κι όμως οι διεθνιστές με την συναίνεση του ανάξιου των περιστάσεων Αρχιεπισκόπου Ιερωνύμου και των προσκυνημένων δεσποτάδων έκλεισαν τις Εκκλησίες. 
Ἕνα τέτοιο καθεστώς θὰ βόλευε κάθε ἐπιτήδειο δικτάτορα, καὶ ἐννοεῖται αὐτὸν τὸν Ἀντίχριστο, ὅταν θὰ ἔλθῃ.
Ο Σεβασμιώτατος Σεραφείμ δηλώνει πρός κάθε κατεύθυνση:
"πειθαρχεῖν δεῖ Θεῷ μᾶλλον ἢ ἀνθρώποις».
"εἰ γὰρ ἔτι ἀνθρώποις ἤρεσκον, Χριστοῦ δοῦλος οὐκ ἂν ἤμην»!
Εδώ και πολλά χρόνια ο Σεβασμιώτατος κρατάει Θερμοπύλες.

  Ἐπιτέλους καὶ ἕνας Μητροπολίτης γιὰ τὸν ὁποῖον σὲ κάποιο βαθμό, τό "καὶ τρόπων μέτοχος καὶ θρόνων διάδοχος" δὲν ἀποτελεῖ εὐφημισμό.
Σχετικά
Συνελήφθη ο Μητροπολίτης Κυθήρων Σεραφείμ καθώς την Παρασκευή άνοιξε τον Μητροπολιτικό Ναό του Εσταυρωμένου στη Χώρα των Κυθήρων και τέλεσε την ακολουθία των Χαιρετισμών, παρά την σχετική απαγόρευση λόγω κοροναϊού.

Κυθήρων Σεραφείμ – ο μόνος Μητροπολίτης της Ελλαδικής Εκκλησίας που τόλμησε…

Δεν εγκαταλείπει το ποίμνιό του ο Μητροπολίτης Κυθήρων.
Τὴν ὥρα ποὺ σὲ ὅλη τὴ χώρα τὰ μέτρα τῆς ΥΠΑΚΟΗΣ ἔχουν «σπάσει τὰ κοντὲρ» ὁ «ΑΝΥΠΑΚΟΥΟΣ» Μητροπολίτης Κυθήρων συνεχίζει νὰ τελεῖ τὴν αὐτονόητη γιὰ τοὺς Ὀρθόδοξους Χριστιανοὺς θρησκευτικὴ λατρεία τῶν Παρασκευῶν τῆς Μεγάλης Τεσσαρακοστῆς. Τοὺς Χαιρετισμοὺς τῆς Θεοτόκου.

Τὴν ὥρα ποὺ τὰ live streaming πῆραν φωτιὰ καὶ οἱ βαρύγδουπες προτροπὲς περὶ ὑπακοῆς καὶ δῆθεν αὐτομαστιγόματος ἀπὸ τὰ ἐπιτίμια τοῦ Θεοῦ ἔχουν κατακλύσει τὸ διαδίκτυο, ὁ Μητροπολίτης Κυθήρων μὲ εὐλογημένη ἀνυπακοὴ, ὅπως εἶχε διαμηνύσει ἄλλωστε μὲ τὴν ἐπιστολή του στὴν ΔΙΣ «Ἡ Θεία Λατρεία εἶναι ἐλευθέρα καὶ ἀβίαστος», συνεχίζει νὰ πράττει ὅτι ἔπραξαν ὅλοι οἱ χριστιανοὶ κατὰ τὴ διάρκεια τῆς ἱστορίας. Σὲ ὅλες τὶς δύσκολες περιστάσεις ἐξάπλωσης λοιμώδους ἀσθένειας ἡ στροφὴ ἦταν πρὸς τὸ Θεὸ τὴν Παναγία καὶ τοὺς Ἁγίους! Ἡ θρησκευτικὴ λατρεία, ἡ θεία κοινωνία οἱ λιτανεῖες καὶ οἱ δεήσεις πύκνωναν καὶ δὲν ἀπαγορευόταν.
Ὁ μόνος Μητροπολίτης τῆς Ἑλλαδικῆς Ἐκκλησίας ποὺ τόλμησε νὰ βάλει ὡς γνώμονα τὸ ὑπερλόγο καὶ τὸ ὑπερφυσικό του Θεοῦ καὶ ὄχι τὸ κτιστὸ καὶ λογικὸ τῶν ἀνθρώπων.  «Πειθαρχεῖν δεῖ Θεῷ μᾶλλον ἢ ἀνθρώποις»; Σᾶς εὐχαριστοῦμε Σεβασμιώτατε, συνεχίστε νὰ δίνετε στοὺς πιστοὺς τὴν πνευματικὴ τροφὴ ποὺ ὅλοι ἔχουμε ἀνάγκη αὐτὲς τὶς ἡμέρες !
Ρωμαίικο Οδοιπορικό



«Μακάριοι οι δεδιωγμένοι ένεκεν δικαιοσύνης..."! Μακάρι να τον μιμηθούν οι "ψοφοδεοίς" συμποιμένες κάθε βαθμού!


Δικογραφία για τον Μητροπολίτη Κυθήρων  που άνοιξε την εκκλησία
  «Μακάριοι οἱ δεδιωγμένοι ἕνεκεν δικαιοσύνης, ὅτι αὐτῶν ἐστιν ἡ βασιλεία τῶν οὐρανῶν: Μακάριοι όσοι έχουν διωχθή ένεκα της αρετής και της πίστεώς των, διότι εις αυτούς ανήκει η βασιλεία των ουρανών» (Ματθ. 5,10).

Οι πρώτες αντιδράσεις για τον προκλητικό Μητροπολίτη στα Κύθηρα
 

    ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΟΡΓΗ ΞΕΣΗΚΩΣΕ Η ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΗ ΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΚΥΘΗΡΩΝ, ΠΟΥ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΑΨΗΦΗΣΕ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΣΕ ΑΝΟΙΧΤΟ ΝΑΟ.

 

Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΚΥΘΗΡΩΝ ΣΕΡΑΦΕΙΜ, ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ ΝΑ ΠΑΕΙ ΚΟΝΤΡΑ ΣΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΦΥΓΗ ΣΥΝΩΣΤΙΣΜΩΝ, ΛΟΓΩ ΚΟΡΩΝΟΪΟΥ ΚΑΙ ΜΕ ΜΙΑ ΚΙΝΗΣΗ ΠΟΥ ΠΡΟΚΑΛΕΣΕ ΤΗΝ ΚΟΙΝΗ ΓΝΩΜΗ, ΑΦΗΣΕ ΤΙΣ ΠΟΡΤΕΣ ΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΝΑΟΥ ΤΟΥ ΕΣΤΑΥΡΩΜΕΝΟΥ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΤΩΝ ΚΥΘΗΡΩΝ ΑΝΟΙΚΤΕΣ, ΕΝΩ ΧΤΥΠΗΣΑΝ ΟΙ ΚΑΜΠΑΝΕΣ ΩΣ ΚΑΛΕΣΜΑ ΤΩΝ ΠΙΣΤΩΝ. 

Η καθαρή αλήθεια για τους μισθωτούς Ποιμένες...,



αλλά…  και αποποίηση ευθυνών!
Μοναχού Σεραφείμ (Ζήση)
Ο κορωνοϊός διδάσκει το «πως» της Αποτειχίσεως
(…μάλλον δε και το «δια τι»)
Ι.Ν. Προφήτου Ηλιού Θεσσαλονίκης
Μά, τῳόντι, ὅταν ὁ Θεός ἀποφασίσει νά ἐξευτελίσει τούς Θεομπαῖκτες Κληρικούς, δέν τούς ἐκπλύνουν οὔτε οἱ τέσσερις ποταμοί τοῦ Παραδείσου
Επιμέλεια σύνταξης: katanixi.gr
Εἶναι ἡ ἀντίχριστη ἐποχή πού ἀπό τή μιά σφραγίζονται τίς Κυριακές τό πρωί οἱ Ἱεροί Ναοί καί ἀπαγορεύονται οἱ Θεῖες Λειτουργίες, ἐξ αἰτίας τοῦ Κορωνοϊοῦ καί ἀπό τή ἄλλη, ἐπιμηκύνεται τό ὡράριο λειτουργίας τῶν σοῦπερ μάρκετ καί τίς Κυριακές, ἀπό τό πρωί τῶν Κυριακῶν, θά ἀνοίγουν γιά νά ψωνίζει ὁ κόσμος!

Συγχώρεσέ μας Κύριε…(Για 10 τουλάχιστον λόγους)

ΣΥΓΧΩΡΕΣΕ ΜΑΣ ΚΥΡΙΕ (Για 10 τουλάχιστον λόγους)
1.Γιατί ἐνῶ εἴμαστε Κύριε, μία χώρα σκανδαλωδῶς εὐνοημένη στήν διάρκεια τῆς Ἱστορίας, ἀπό Ἐσένα, τήν Παναγία Μητέρα Σου καί ὅλους τούς Ἁγίους μας  καί εἶναι  ἀμέτρητες οἱ στιγμές στήν Ἐθνική καί προσωπική μας ἱστορία, πού μᾶς πῆρες στήν ἀγκαλιά Σου καί μᾶς ἔσωσες,  ἐμεῖς μέ ἕνα Tweet(!) τοῦ πρωθυπουργοῦ μας,  Σοῦ δηλώσαμε ἐπίσημα ὅτι δέν Σέ χρειαζόμαστε πλέον !

2.Γιατί αὐτήν τήν ὥρα πού κυριαρχεῖ ὁ φόβος τοῦ θανάτου, τά super market, τά Pet shops! καί οἱ τράπεζες, (οἱ ναοί τοῦ χρήματος)   μᾶς εἶναι ἀπαραίτητα γιά νά λειτουργοῦν, (κι ἄς κινδυνεύουμε νά κολλήσουμε καί ἐκεῖ), ἀλλά ΟΧΙ οἱ ναοί σου Χριστέ μας!
3.Γιατί τά delivery τοῦ φαγητοῦ μᾶς εἶναι ἀναγκαῖα, ἀλλά ΟΧΙ οἱ «delivery» (ἱερεῖς)  τοῦ δικοῦ Σου Σώματος και  Αἴματος, Χριστέ μας !
4.Γιατί ΕΜΕΙΣ οἱ πιστοί Σου, οἱ βαπτισμένοι καί  μυρωμένοι ντρεπόμαστε καί φοβόμαστε νά πιάσουμε τό μάκτρο τοῦ Ἁγίου Ποτηρίου, νά φιλήσουμε τίς Ἱερές Εἰκόνες καί νά πάρουμε τήν εὐχή τῶν ἱερέων μας. Φοβόμαστε μάλιστα (ὤ τῆς βλασφημίας! ) νά πλησιάσουμε καί στό Ποτήριο τῆς Ζωῆς! Βάζουμε ὅμως δεξιό λογισμό Χριστέ μας καί ἰσχυριζόμαστε ὅτι τό κάνουμε ἀπό ἀγάπη γιά νά προστατέψουμε τούς ἀδελφούς μας. Στό super market ἐξακολουθοῦμε  ὅμως νά πηγαίνουμε Χριστέ μας καί ἄς κινδυνεύουμε καί ἐκεῖ! Μή μᾶς παρεξηγεῖς Χριστέ μας,  πού  ἐκεῖ ἡ ἀγάπη μας ἀτονεῖ  λίγο!

Παρασκευή 20 Μαρτίου 2020

Όποιες κι αν είναι οι σκοπιμότητες αλλά και τα αποτελέσματα εκ του κορωνοϊού, δεν παύουν να αποτελούν ..."Αποκαλυπτικά" προανακρούσματα!


«..καὶ ἐδόθη αὐτῷ ἐξουσία ἐπὶ τὸ τέταρτον τῆς γῆς, ἀποκτεῖναι ἐν ρομφαίᾳ καὶ ἐν λιμῷ καὶ ἐν θανάτῳ καὶ ὑπὸ τῶν θηρίων τῆς γῆς». Αποκάλυψις Ιωάννου (Κέφ. 6, στίχ. 7). 
7 Καὶ ὅτε ἤνοιξε τὴν σφραγῖδα τὴν τετάρτην, ἤκουσα φωνὴν τοῦ τετάρτου ζῴου λέγοντος· ἔρχου.8 καὶ εἶδον, καὶ ἰδοὺ ἵππος χλωρός (πρασινοκίτρινος), καὶ ὁ καθήμενος ἐπάνω αὐτοῦ, ὄνομα αὐτῷ ὁ θάνατος, καὶ ὁ ᾅδης ἠκολούθει μετ᾿ αὐτοῦ· καὶ ἐδόθη αὐτῷ ἐξουσία ἐπὶ τὸ τέταρτον τῆς γῆς, ἀποκτεῖναι ἐν ρομφαίᾳ καὶ ἐν λιμῷ καὶ ἐν θανάτῳ καὶ ὑπὸ τῶν θηρίων τῆς γῆς.   Αποκάλυψις Ιωάννου (Κέφ. 6, στίχος 7).

  Ο Γέροντας Αθανάσιος στην 30η ομιλία του, από τη σειρά ομιλιών "Ιερά Αποκάλυψις", ερμηνεύοντας τον στίχο 7 και συγκεκριμένα τη φράση "ἀποκτεῖναι ὑπὸ τῶν θηρίων τῆς γῆς" μας αναφέρει τα ακόλουθα:

π. Αθανάσιος Μυτιληναίος: «Δεν ξέρω τι μέρες έρχονται. Επιμένω πάρα πολύ. Μη νομίσετε ότι θα διακοπεί η λατρεία του Θεού.»


σ.σ. Το άκρως επίκαιρο απόσπασμα από ομιλία του π. Αθανασίου Μυτιληναίου, μου το έστειλε η αδελφή Αργυρώ. Βρίσκεται και σε αυτήν την ομιλία που είχα απομαγνητοφωνήσει στο παρελθόν.
Απομαγνητοφώνηση Αργυρώ.
Πράξεις, ομιλία 72, από το 13’ και μετά.

Αυτός είναι ο λόγος που διατηρούν την ίδια νοοτροπία (Ιουδαίοι), ότι ο Θεός είναι δικός τους και δεν μπορεί να ανήκει στους εθνικούς. Ήταν τότε που έφτασαν να καταδικάσουν τον Στέφανον, και που σήμερα επιθυμούν να κτίσουν τον ναόν των, για να αισθανθούν ότι πάλι ο Θεός είναι μαζί τους, κατά μια σύγχρονη διακήρυξή τους, που σας διάβασα την περασμένη Δευτέρα. Εκείνο που δημοσιεύθη στους Τάιμς της Ν. Υόρκης, και εκεί λέγει, ο Θεός έφυγε από μας.
Γιατί έφυγε από σας ; γιατί δεν έχομε ναό. Πρέπει λοιπόν να ξαναχτίσομε ναό για έρθει ο Θεός. Να περιμένει τώρα 20 αιώνες ο Θεός πότε να ξαναχτίσουν οι Εβραίοι τον ναό τους, για να πάει να εγκαθιδρυθεί μέσα στον ναόν.

“Η κυβερνητικὴ ἀπαγόρευση τῆς Θείας Λειτουργίας δὲν ἔχει ἱστορικὸ προηγούμενο!”



Παρέμβαση σὲ ἐκπομπὴ τῆς Ραδιοφωνικῆς Λέσχης Τρικάλων τοῦ κ. Δήμου Θανάσουλα ἐκ μέρους τοῦ Παρατηρητηρίου τῆς Ἑνωμένης Ρωμηοσύνης
Ρωμαίικο Οδοιπορικό

Ο Ορθόδοξος Τύπος προτείνει Πατερική άντιμετώπιση

Μετάθεση της Μ. εβδομάδος και του Πάσχα
Υπaiθριες Λειτουργίες στα προαύλια των Ιερών Ναών
Πεντάωρη παράταση διάρκειας της θείας κοινωνίας

Τοῦ κ. Παναγιώτου Κατραμάδου, Θεολόγου
 (απόσπασμα από εδώ: http://orthodoxostypos.gr)


Τί ἔπρεπε νὰ ἀντιπροτείνη ἡ ΔΙΣ;
Ἡ ΔΙΣ ἔπρεπε νὰ εἶναι προετοιμασμένη διὰ τὰς ἐνεργείας τοῦ Πρωθυπουργοῦ μὲ ἕνα «σχέδιον Β», ἂν καὶ φημολογεῖται ὅτι τουλάχιστον ὁ Ἀρχιεπίσκοπος ἐγνώριζεν. Ἦτο χρέος της νὰ προβῆ εἰς ἀντιπροτάσεις, ἀποφασίζουσα λύσεις ὡς ἑξῆς:
Πρῶτον, καθιέρωσιν Θ. Λειτουργιῶν εἰς τὴν ὕπαιθρον. Οἱ περισσότεροι ἄλλωστε ἱ. ναοὶ διαθέτουν προαύλιον ἢ ὑπάρχει ἄλλος ἐξωτερικὸς χῶρος, ὅπου θὰ ἐλαμβάνοντο ταυτοχρόνως καὶ ὅλα τὰ ὑπόλοιπα μέτρα (τήρησις ἀποστάσεων, μάσκαι κ.λπ.)
Δεύτερον, νὰ τελῆται ἡ Θ. Λειτουργία καθημερινὰ χωρὶς τὴν παρουσίαν πιστῶν, ἀλλὰ ὁ ἱερεὺς νὰ παραμένη ἐκεῖ διὰ πέντε ἕξι ὥρας, διά νὰ κοινωνῆ ὅσους θὰ προσέρχωνται διὰ «ἀτομικὴν προσευχήν». Μὲ τὴν μὴ τέλεσιν τῆς Θ. Λειτουργίας ὄχι μόνον μένει ἀπροστάτευτος ὁ λαός, ἀλλὰ καὶ παραδέχεται ἡ Διοικοῦσα Ἐκκλησία ὅτι δὲν εἶναι ἀπαραίτητος ἡ Θ. Μετάληψις, ἀλλὰ μάλιστα αἰωρεῖται καὶ ἡ ὑπόνοια ὅτι μεταδίδει ἀσθενείας!
Τρίτον, νὰ γίνη μετάθεσις τῶν μεγάλων Ἑορτῶν π.χ. Εὐαγγελισμὸς Θεοτόκου, τῆς Μεγάλης Ἑβδομάδος ἢ ἔστω τῆς ἑορτῆς τοῦ Πάσχα, κατὰ ἕνα ἢ δύο μῆνας. Οἱ Ὀρθόδοξοι δὲν εἴμεθα χρονολάτραι, ἀλλὰ Χριστολάτραι. Ἄριστα ἐθέσπισαν οἱ Θ. Πατέρες τὸν λειτουργικὸν κύκλον (ἐκεῖ θὰ ἐπανέλθωμεν ὅταν παρέλθη ὁ κίνδυνος) καὶ διὰ τοῦτο ἐπέτρεψαν νὰ μετατίθεται π.χ. ἡ ἑορτὴ τοῦ Ἁγίου Γεωργίου μετὰ τὸ Πάσχα.