Τρίτη 9 Ιουνίου 2020

«Αιδώς Αργείοι» (Γ΄) «αὐθαιρεσίες πασπαλισμένες μὲ σπαράγματα Πατερικῶν λόγων»

                                            ΑΙΔΩΣ ΑΡΓΕΙΟΙ Γ΄

«αὐθαιρεσίες πασπαλισμένες μὲ σπαράγματα Πατερικῶν λόγων»
Γεώργιος Κ. Τζανάκης
Ἐπειδὴ τὰ διατυπωθέντα ἀπὸ τὸν Σεβασμιώτατο Ἀργολίδος, (Ἡ γῆ εἶναι τετράγωνη) κατὰ τὴν γνώμη μου δὲν πρέπει νὰ μένουν καὶ νὰ αἰωροῦνται στὸ ἐκκλησιαστικὸ στερέωμα ὡς τοξικὸ νέφος,  συνεχίζω τὸν σχολιασμό.
Ἐπαναλαμβάνω ὅτι ἀφορμὴ παίρνω ἀπὸ τὸ δημοσίευμα. Δὲν στρέφομαι ἐναντίον τοῦ προσώπου, τὸ ὁποῖο δὲν γνωρίζω, οὔτε ἐναντίον τῆς ἀρχιερατικῆς του ἰδιότητος, μὴ γένοιτο! Τὶς ἀπόψεις ποὺ διετυπώθησαν καὶ τὸν τρόπο ποὺ ἐξεφράσθησαν σχολιάζω. Ἐξ ἄλλου θὰ ἦτο ἄδικο νὰ ἐστιάσουμε  μόνο στὸ πρόσωπό του, διότι δὲν εἶναι ὁ πρῶτος ἤ ὁ μόνος ποὺ διατυπώνει τέτοιες ἀπόψεις. Πλέον εἶναι πέλαγος μέσα στὸ ὁποῖο κολυμπᾶ τὸ χριστεπώνυμο πλήρωμα καὶ ὅσοι δὲν πνίγονται ψάχνουν βράχο ἤ σανίδα ἤ κάτι νὰ πιαστοῦν.

Η Αλήθεια για τη λεγόμενη ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ


τοῦ Ἰωάννου Μηλιώνη, ἐκπαιδευτικοῦ, μέλους τῆς Π.Ε.Γ.

Τὴν περασμένη ἑβδομάδα ξεκινήσαμε νὰ ψηλαφίσουμε αὐτὸ ποὺ εἶναι γενικὰ γνωστὸ ὡς ἡ «Νέα Ἐποχὴ» τοῦ Ὑδροχόου (New Age)· τί εἶναι, πότε κι ἀπὸ ποιοὺς δημιουργήθηκε, ποιὰ εἶναι ἡ πίστη της, ποιοὶ τὴν προωθοῦν, ποιοὶ εἶναι οἱ στόχοι της. 

Ἀπὸ ὅσα εἴδαμε τὴν προηγούμενη φορά, φαίνεται καθαρὰ ὁ ἀντιχριστιανικὸς χαρακτήρας τῆς «Νέας Ἐποχῆς». Φαίνεται, ἐπίσης, ὅτι βασικὸς στόχος τῆς «Νέας Ἐποχῆς» εἶναι ἡ παγκόσμια κυριαρχία. Αὐτὸς ἦταν καὶ εἶναι ὁ βασικὸς στόχος καὶ τὸ σχέδιο τῶν λεγομένων μυστικῶν ἑταιρειῶν ὅπως ἡ Μασονία, ἡ Θεοσοφία, οἱ Ἰλλουμινάτοι (πεφωτισμένοι), καὶ «Λεσχῶν» ὅπως ἡ Τριμερὴς Ἐπιτροπὴ καὶ ἡ Λέσχη Μπίλντερμπεργκ. Αὐτὸς ὁ ἴδιος στόχος, ἡ παγκόσμια δηλαδὴ κυριαρχία, ἀποτελεῖ ὄνειρο τοῦ σιωνισμοῦ. Οἱ σιωνιστὲς Ἑβραῖοι περιμένουν ἀκόμη τὸν μεσσία. Τὸν περιμένουν ὡς ἐκεῖνον ποὺ θὰ τοὺς ἐξασφαλίσει τὴν παγκόσμια πολιτικοοικονομικὴ ἐπικράτηση.

Ἐγὼ δὲν ἔχω μετανοήσει, γιατί συνεργάστηκα μὲ ὅλους τούς πρωθυπουργούς


 

 Παραθέτομεν ἀποσπάσματα ἀπὸ τὴν ἐκτενῆ συνέντευξιν τοῦ Ἀρχιεπισκόπ Ἱερωνύμου εἰς τὴν ἐφημερίδα «Καθημερινή» τῆς 31ης Μαΐου 2020:
«– Σᾶς εἶδα τὴ Μεγάλη Ἑβδομάδα στὴ Μητρόπολη μόνο σας σὲ μία ἄδεια ἐκκλησία…
– Ἦταν πάρα πολὺ δύσκολο, ἀλλὰ ὅμως εἴμαστε ὑποχρεωμένοι ὄχι νὰ φύγουμε, νὰ ἐγκαταλείψουμε τὴν προσπάθεια, ἀλλὰ νὰ συνεργαστοῦμε.


Λοιπὸν ἔρχετα  ἡ Πολιτεία καὶ μᾶς λέει ὅτι οἱ εἰδικοί, τοὺς ὁποίους δὲν μποροῦμε να ἀπορρίψουμε, μᾶς λένε ὅτι πρέπει νὰ γίνει αὐτό. Συγκαλοῦμε Σύνοδο καὶ ἡ Σύνοδος ἀσπάζεται τὶς ἀποφάσεις τῆς Πολιτείας καὶ γίνεται ἂς ποῦμε μία ὁμολογία, μία συνομολογία, μία συνεργασία. Μὲ τὸ τραγικὸ ἀποτέλεσμα γιὰ ἐμᾶς ὅτι θὰ κλείσουν οἱ ἐκκλησίες, ὅτι θὰ λειτουργήσουμε μὲ κλειστὲς πόρτες.
Ξέρουμε τί εἶναι αὐτό, ἀλλὰ ὅμως, πάνω ἀπ’ ὅλα βρίσκεται ὁ ἄνθρωπος καὶ θὰ πρέπει νὰ σκεφτοῦμε ἐμεῖς οἱ κληρικοὶ ἀκόμη περισσότερο,
ὑπάρχει Ἐκκλησία χωρὶς τὸν ἄνθρωπο; Καὶ ποιὰ εἶναι ἡ ἀποστολὴ τῆς
Ἐκκλησίας, ἐὰν δὲν εἶναι ὁ ἄνθρωπος; Ὑπάρχει κανόνας ποὺ λέει «νόμος
ὑπέρτατος εἶναι ἡ σωτηρία τοῦ ἀνθρώπου». Ἑπομένως εἶναι καθῆκον ἱερὸν νὰ τὸ παλέψουμε αὐτὸ τὸ πρᾶγμα, ἄλλωστε δὲν εἶναι κάτι ποὺ θὰ μείνει γιὰ πάντα…

Κουλάθηκε ο Δωρόθεος Σύρου, και δίνει το αντίδωρο με κοκκινοδεμένο χέρι;

Κουλάθηκε ο Δωρόθεος Σύρου, και δίνει το αντίδωρο με κοκκινοδεμένο χέρι;

Ασφαλώς καταλάβατε, ότι ο κ. Δωρόθεος σωματικά είναι αρτιμελής. Αλλού είναι το πρόβλημα!


Δευτέρα 8 Ιουνίου 2020

ΠΡΟΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΗ ΑΡΓΟΛΙΔΟΣ – ΚΗΡΥΞΤΕ ΕΘΝΙΚΗ ΜΕΤΑΝΟΙΑ !!! Μια επιστολή… υγειονομικής αγωγής κατά της “ανοησίας και του φανατισμού”…


ΠΡΟΣ:    ΜΗΤΡΟΠΟΛΗ    ΑΡΓΟΛΙΔΟΣ
 Υπ όψιν:  κ.  Νεκτάριου
Κοιν.  : Δ.Ι.Σ.
Αρ. πρωτ. 538/03-06-2020

ΚΡΕΜΑΣΤΙΩΤΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ 
Μετά  πολλής προσοχής ανέγνωσα την δημοσιευθείσα ανακοίνωση σας .
 «Η γη είναι τετράγωνη !»: Η ανοησία και ο φανατισμός βλάπτουν σοβαρά την υγεία .  ΑΡΓΟΛΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ | 3:18:00 μ.μ. | ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ Τρίτη, 19 Μαΐου 2020 https://www.argolikeseidhseis.gr/2020/05/blog-post_101.html

ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ…Σάν σήμερα, ημέρα τῆς Πεντηκοστῆς, πρίν ἀπό τέσσερα χρόνια, ἔλαβε χώρα στήν Κρήτη ἡ ληστρική ψευδοσύνοδος τοῦ Κολυμπαρίου.

ΔΕΝ  ΞΕΧΝΩ…την αἱρετική, ληστρική σύναξη του Κολυμπαρίου  Τοῦ ιατροῦ Μιχαήλ Φωτίου


Σάν σήμερα, πρίν ἀπό τέσσερα χρόνια, ἔλαβε χώρα στήν Κρήτη ἡ ληστρική ψευδοσύνοδος τοῦ Κολυμπαρίου.

Οἱ ἐκπρόσωποι τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος, ἄλλες ἐντολές ἔλαβαν ἀπό τήν ὁλομέλεια τῆς Ἱερᾶς Συνόδου, καί ἄλλες ἀποφάσεις προέκριναν καί ὑπέγραψαν στό Κολυμπάρι!

Ὦ τῆς παρακοῆς καί τῆς παρανομίας!

Ὦ τῆς φρικτῆς περιφρονήσεως καί προδοσίας τῆς Ἁγιοπατερικῆς μας Παραδόσεως!

Ὠνόμασαν τούς παπικούς ‘’ἐκκλησία’’ καί τούς ἀναγνώρισαν ‘’ἱερωσύνη’’ καί ‘’μυστήρια’’!

‘’Νομιμοποίησαν’’ τούς γάμους τούς μεικτούς!

Ἡμέρα τῆς Πεντηκοστῆς, λειτούργησαν στό Κολυμπάρι, παρουσίᾳ ἐντός τοῦ Ἱεροῦ Ναοῦ πολυμελοῦς ὁμάδος καρδιναλίων!

Προλείαναν τό ἔδαφος γιά τήν προσχεδιαζόμενη ἐκκλησιολογική ἀναγνώριση τῶν ἀχειροτόνητων καί καθηρημένων Οὐκρανῶν.

Ἔστρωσαν χαλί στήν ἐπέλαση τῆς παναιρέσεως τοῦ οἰκουμενισμοῦ!

Στῶμεν καλῶς, ἀδελφοί μου. Στῶμεν μετά φόβου.

Ἡ χάρις τοῦ Παναγίου Πνεύματος νά μᾶς στηρίζει στήν ὀρθοτόμηση τῆς Ἀλήθειας.

 Τοῦ ιατροῦ Μιχαήλ Φωτίου

Η ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΣΗ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ Χρήστος Σαλταούρας

Η ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΣΗ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ
Χρήστος Σαλταούρας
 
Ο πρώτος τύπος απεικόνισης της Αγίας Τριάδος
Αγαπητοί αναγνώστες αποφάσισα να γράψω την μελέτη αυτή ως απάντηση σε ποικίλες γνώμες και ενστάσεις Ορθοδόξων, σχισματικών και αιρετικών, αναφορικά με το θέμα της εικονογράφησης της Αγίας Τριάδος. Το ζήτημα αυτό δυστυχώς έχει καταστεί αιτία διχοστασιών ακόμη και ανάμεσα σε Ορθοδόξους Χριστιανούς πράγμα που με λυπεί πολύ. Στην παρούσα μελέτη θα αναφερθούμε σε τρία θέματα. 
 
Το πρώτο θέμα είναι το κατά πόσο στην Αγία Γραφή έχουμε Θεοφάνειες και μάλιστα αν η Γραφή αναφέρει Θεοφάνεια ειδικώς του πρώτου προσώπου της Τριάδος δηλαδή του Πατρός. Το δεύτερο θέμα που θα μας απασχολήσει είναι η εικόνα που επιγράφεται ως «Η φιλοξενία του Αβραάμ». Τα δύο μάλιστα αυτά θέματα σχετίζονται στενά. Το τρίτο τέλος θέμα  είναι η εικόνα που επιγράφεται ως «Η Αγία Τριάς».
 

Η Αγία Τριάδα

† π. Αντώνιος Αλεβιζόπουλος
Δρ. Θεολογίας  Δρ. Φιλοσοφίας

Η ΑΓΙΑ ΤΡΙΑΔΑ
Πιστεύουμε σε ένα Θεό, που είναι τέλειος και όχι ατε­λής. Η μία θεία ουσία είναι απλή και όχι σύνθετη. Γι' αυτό και όταν λέμε πως πιστεύουμε σε Πατέρα, Υιό και Άγιο Πνεύμα, δεν εννοούμε τρεις θεούς, αλλά Ένα: Μία Ουσία σε τρεις Υποστάσεις.
Ο Πατέρας είναι η μοναδική αιτία και η μοναδική πη­γή, από την οποία πηγάζει η θεία ύπαρξη του Υιού διά της προαιώνιου γεννήσεως, και του Αγίου Πνεύματος διά της προαιώνιου εκπορεύσεως. Τα τρία πρόσωπα της μιας Θεότη­τας αλληλοϋπάρχουν. Αυτό όμως δεν σημαίνει πως συγχέον­ται· «Εγώ εν τω πατρί και ο Πατήρ εν εμοί» (Ιω. ιδ' 10-11). Αυτό το «εγώ», σε αντιπαραβολή με το «ο Πατήρ», δηλώνει πως πρόκειται για δύο πρόσωπα, όχι για ένα. Το ίδιο και η δήλωση του Ιωάννη: «Εν αρχή ην ο Λόγος, και ο Λόγος ην προς τον Θεόν... Ούτος ην εν αρχή προς τον Θεόν... Και ο Λόγος σαρξ εγένετο και εσκήνωσεν εν ημίν» (Ιω. α' 1.14).

Κυριακή 7 Ιουνίου 2020

ΓΕΡΜΑΝΟΣ ΚΑΡΑΒΑΓΓΕΛΗΣ (1866-1935): Στην κηδεία μου μόνο ένας ιερεύς χωρίς διάκονο. Κανείς αντιπρόσωπος του κράτους και της εκκλησίας.

ΓΕΡΜΑΝΟΣ ΚΑΡΑΒΑΓΓΕΛΗΣ (1866-1935) "Η κηδεία μου θα γίνει στο Ναό του Αγίου Γεωργίου Καρύτση με ένα μόνο ιερέα, χωρίς διάκονο. Δεν δέχομαι δε στην κηδεία μου ούτε αντιπρόσωπο του κράτους, ούτε της εκκλησίας, εάν τυχόν ήθελαν αναμνησθή μετά θανάτου τας εθνικάς μου υπηρεσίας. Δεν χρεωστώ εις κανένα ουδέ οβολόν, εις το Έθνος προσέφερα ό,τι ήτο δυνατόν ως Ιεράρχης του '21...
".Ο ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΣ ΑΓΩΝΑΣ

Στην κηδεία μου μόνο ένας ιερεύς χωρίς διάκονο.
Κανείς αντιπρόσωπος του κράτους και της Εκκλησίας.

ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ
«O Γερμανός Καραβαγγέλης υπηρέτησε σε πέντε εκκλησιαστικές επαρχίες του Οικουμενικού Θρόνου. Το 1896 και σε ηλικία μόνο 30 ετών εξελέγη επίσκοπος Χαριουπόλεως. Την 21η Οκτωβρίου 1900, 34 ετών τότε, εξελέγη Μητροπολίτης Καστοριάς. Ήταν η εποχή, που το Οικουμενικό Πατριαρχείο έδινε ιδιαίτερη σημασία στις Μητροπόλεις της Μακεδονίας και της Θράκης, αφού μόνο η εκκλησία τότε θα μπορούσε να αποτελέσει την ασπίδα του ελληνισμού στις επιθέσεις των Βουλγάρων.»
Στα προλεγόμενα του βιβλίου του Μητροπολίτη Αυστρίας, ο καθηγητής κ. Απόστολος Γλαβίνας, γράφει:
«Ο Γερμανός Καραβαγγέλης, ως ηγετική φυσιογνωμία του Μακεδονικού Αγώνος, ανέπτυσσε πρωτοβουλίες, συνεργαζόταν με εκπρόσωπους των Αθηνών περιόδευε την Επαρχία ταλαιπωρούνταν κινδύνευε, εμψύχωνε τους πάντες, αλληλογραφούσε με παράγοντες, οργάνωνε αντιστασιακές ομάδες, αναπτέρωνε τους Έλληνες και Πατριαρχικούς, ενίσχυε τους αδύναμους, σαγήνευε τους οπλαρχηγούς, ξυπνούσε τις υπνώτουσες συνειδήσεις των Αθηνών και με μία ασυνήθιστα έντονη, διαρκή και αποτελεσματική δραστηριότητα, περιφρουρούσε το ποίμνιό του και τον Ελληνισμό της βορειοδυτικής Μακεδονίας από τους Βούλγαρους Εξαρχικούς.»

Πρέπει να αποφεύγουμε τους Οικουμενιστές

Οι δημόσιες σχέσεις, η διπλωματία  επισκόπων, Πνευματικών, Μοναστηριών,  κληρικών και Λαϊκών δυστυχώς υπερτερούν στις μέρες μας ἀπό τον Λόγο του Θεού και των Πατέρων. Κοσμικότεροι πάντων η πλειοψηφία των Δεσποτάδων, ξεπερνούν τους πολιτικάντηδες.  Και εμείς οι χριστιανοί τους προσκυνάμε....

Οἱ Ἅγιοι τὰ γράφουν, ἀλλὰ ποιός νοιάζεται;


Μ. Βασίλειος: Ἐκεῖνον ποὺ μᾶς ἐμποδίζει νὰ ἐφαρμόζουμε τὶς Ἐντολὲς τοῦ Κυρίου, πρέπει νὰ τὸν ἀποφεύγουμε καὶ νὰ εἶναι γιὰ μᾶς βδελυκτός!
  Πειθαρχεῖν δὴ Θεῷ μᾶλλον ἢ ἀνθρώποις μνημονεύοντας τοῦ Κυρίου λέγοντος: Ἀλλοτρίῳ δὲ οὐ μὴ ἀκολουθήσωσι, ἀλλὰ φεύξονται ἀπ΄αὐτοῦ, ὅτι οὐκ οἴδασι τῶν ἀλλοτρίων τὴν φωνήν, καὶ τοῦ Ἀποστόλου τολμήσαντος ὑπὲρ τῆς ἡμετέρας ἀσφαλείας καὶ αὐτῶν καθάψασθαι τῶν Ἀγγέλων δι΄ ὧν φησί: Κἂν ἡμεῖς ἢ Ἄγγελος ἐξ οὐρανοῦ εὐαγγελίζητε ὑμῖν, παρ΄ ὃ εὐαγγελισάμεθα ὑμῖν, ἀνάθεμα ἔστω. Ἐξ ὧν παιδευόμεθα, ὅτι κἂν πολὺ γνήσιός τις ᾖ, κἂν ὑπερβαλλόντως ἔνδοξος ὁ κωλύων τὸ ὑπὸ τοῦ Κυρίου προστεταγμένον ἢ προτρέπων ποιεῖν τὸ ὑπ΄ αὐτοῦ κεκωλυμένον φευκτὸς ἢ καὶ βδελυκτὸς ὀφείλει εἶναι ἑκάστῳ τῶν ἀγαπώντων τὸν Κύριον.

ΔΙΩΓΜΟΣ ΕΥΛΑΒΟΥΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΙΕΡΕΩΣ ΕΠ' ΑΟΡΙΣΤΟΝ ΑΡΓΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟ ΘΥΑΤΕΙΡΩΝ ΝΙΚΗΤΑ

Αντί να βάζει σε αργία ένα ευλαβή κληρικό ο Οικουμενιστής και νεωτεριστής Αρχιεπίσκοπος Θυατείρων κ. Νικήτας, που συνεγελάζεται συνεχώς με τον Πάπα και τους Αγγλικανούς, θα έπρεπε τον μεν καλό κληρικό π. Γερμανό Κουρκούνη να επαινέσει δημόσια και να τερματίσει αμέσως όλες τις Οικουμενιστικές του δραστηριότητες.


Ἡ Πεντηκοστή καί ἡ Παγκοσμιοποίησις - π.ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ (Τῆς Πεντηκοστῆς) ΕΚΦΩΝΗΘΗΚΕ ΣΤΙΣ 18-06-2000

ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΟΜΙΛΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΑΚΑΡΙΣΤΟ ΑΡΧΙΜΑΝΔΡΙΤΗ π.ΑΘΑΝΑΣΙΟ ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟ ΜΕ ΘΕΜΑ

 "Ἡ Πεντηκοστή, σημεῖον ἑνώσεως καί ἡ Παγκοσμιοποίησις, σημεῖον διαλύσεως". ΕΚΦΩΝΗΘΗΚΕ ΣΤΙΣ 18-06-2000


Αλυσοδένουν τους πιστούς με το πετραχήλι τους και τους μεταβάλλουν σε αυτόματα κινούμενα (ρομπότ).

Αλυσοδένουν τους πιστούς με το πετραχήλι...

Ο Θεός, επειδή, ο άνθρωπος ήτο προικισμένος με ελεύθερη θέληση, μετά την πτώση, ζήτησε ευθύνες. Έτσι η ευθύνη είναι στοιχείο της ζωής μας. Είναι αδιανόητο να θεωρείς το άτομο υπεύθυνο για τις πράξεις του και συγχρόνως να του αρνήσαι το δικαίωμα να αποφασίζει γι’ αυτές.

Μία τρομακτική εικόνα.


Πρέπει να είμαι τελικά ο μόνος άνθρωπος στην Ελλάδα που κατά βάθος σοκαρίστηκε από αυτές τις εικόνες.




Διότι σε αυτές τις εικόνες βλέπω τον πυρήνα της ‘ιδεολογίας’ και το μόντους οπεράντι της νέας οργουελιανής τάξης. Εάν τεθεί σε εφαρμογή το πλήρες σχέδιο της νέας τάξεως, οι άνθρωποι του μέλλοντος σε αυτές τις φωτογραφίες ούτε να προσευχηθούν θα μπορούν ούτε να διαμαρτυρηθούν. Το ΠΑΜΕ βέβαια λόγω ταξικής ισότητας!!, όπως δεν έχει πρόβλημα με τους λαθρομετανάστες που αντικαθιστούν τους Έλληνες άλλο τόσο θα έχει και με τα….. ρομπότ!! Είναι αξιοσημείωτο ότι το συνδικάτο τηλεπικοινωνιών ήταν από τα πρώτα (αν όχι το πρώτο) που έδωσε συγχαρητήρια στο ΠΑΜΕ για την «συμβολική του αυτήν κινητοποίηση». Όντως «συμβολική» συντρόφια!!

ΟΧΙ ΕΙΣ ΤΟΝ ΓΕΝΕΤΗΣΊΩΝ ΓΕΝΙΤΣΑΡΙΣΜΟΝ ΤΗΣ ΥΠΟΥΡΓΟΥ


  Οὔτε ΠΕΝΤΗΚΟΣΤΗΝ θὰ ἑορτάσωμεν ἐλεύθερα!   Ἀνώτατον ὅριον τὰ 100 ἄτομα μὲ ΦΕΚ κ. Κεραμέως!

ΟΧΙ ΕΙΣ ΤΟΝ ΓΕΝΕΤΗΣΙΟΝ
ΓΕΝΙΤΣΑΡΙΣΜΟΝ ΤΗΣ ΥΠΟΥΡΓΟΥ
Ποία ἡ θέσις τῆς Ἐκκλησίας;

Εἰκὼν ἀπὸ ἐγκεκριμένον ὑλικὸν τοῦ Ὑπ. Παιδείας
διὰ τὴν “εὐαισθητοποίηση σὲ ζητήματα Σεξουαλικοῦ Προσανατολισμοῦ”!

Ἡ ἀγγλικὴ γλῶσσα εἰς τὰ νηπιαγωγεῖα θὰ ἐπιφέρη συντόμως
καὶ τὴν διδασκαλίαν τῆς τουρκικῆς εἰς τὴν Θράκην!

Ἡ «σεξουαλικὴ ἀγωγὴ» στοχεύει εἰς τὴν ἀποδοχὴν τῆς ὁμοφυλοφιλίας!
Γράφει ὁ κ. Παῦλος Τρακάδας, Θεολόγος
Ἡ κ. Ν. Κεραμέως μετὰ τὴν προσβολήν της ἔναντι τῆς Ἀποδόσεως τῆς ἑορτῆς τῆς Ἀναστάσεως, παρουσιασθεῖσα μὲ μάσκα εἰς τὸν Καθεδρικὸν Ναόν τῶν Ἀθηνῶν, καὶ μετὰ τὰ ὑπονοούμενα ὅτι ἡ Θ. Κοινωνία μεταδίδει ἀσθενείας, τώρα ἐπιτίθεται εἰς τὰ παιδιά μας!

Ο Άγιος Θεοφάνης ο Νεομάρτυρας [8.6.1588]


του Κωνσταντίνου Αθ. Οικονόμου, δασκάλου
Ο ΜΙΚΡΟΣ ΡΑΦΤΗΣ ΠΟΥ ΑΛΛΑΞΟΠΙΣΤΕΙ: Ο Άγιος Θεοφάνης [κατά κόσμον Θεόδωρος] γεννήθηκε στο χωριό Ζαπάντι, [Καλόβρυση], Καλαμάτας, από ευσεβείς γονείς, τον Νικόλαο και την Κύρω. Νέος καθώς βρισκόταν στην Κωνσταντινούπολη και μάθαινε τη ραπτική τέχνη από σκληρό αφέντη, ο κατά κόσμον Θεόδωρος, που διακρινόταν για τη σωματική του ωραιότητα παρασύρθηκε, αρνήθηκε τη χριστιανική του πίστη και ασπάσθηκε τον μουσουλμανισμό. Οι μουσουλμάνοι χάρηκαν για την αλλαξοπιστία του και τον περιποιούνταν με πολλές κολακείες και τιμές, διδάσκοντάς τον επί μία εξαετία τα τουρκικά και αραβικά στα βασιλικά ανάκτορα.

Νέος Πύργος Βαβέλ ο Οικουμενισμός

Ἀπὸ ὁμιλία π. Ἀθαν. Μυτιληναίου γιὰ τὴν Πεντηκοστή
Τὸ μεγάλο θέμα τῆς ἑνότητος ἀνοίγει ἡ ἑορτὴ τῆς Πεντηκοστῆς. Θέτει ὅλους, καὶ ἰδίως τοὺς ποιμένες, πρὸ τῶν εὐθυνῶν μας —ἄλλη μιὰ φορά, πάλι καὶ πάλι— καθὼς καλούμεθα νὰ
ἀντιμετωπίσουμε τὸ ἄμεσο, ταχέως ἐξελισσόμενο, διαβρωτικὸ τῆς πνευματικῆς μας ζωῆς, διαλυτικὸ τῆς ἀγάπης, θέμα τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, θέμα ποὺ σχετίζεται μὲ τὴ σωτηρία μας. Ἕνα θέμα γάγγραινα στὴ ζωή τῆς σύγχρονης Ἐκκλησίας, ποὺ κατὰ τὸν π. Ἀθανάσιο ἀποτελεῖ τὸ ὄχημα τῆς ἐκ δευτέρου τελικῆς προσπάθειας ἀνεγέρσεως τοῦ Πύργου τῆς Βαβέλ, λίγο πρὶν τὸ τέλος τῆς ἱστορίας.

Ἑρμηνεία τῆς Ἀποστολικῆς περικοπῆς ἀπό τόν Ἱερό Χρυσόστόμο (Πράξ. 2,1-11)

Κυριακή τῆς Πεντηκοστῆς (Α)


Ἑρμηνεία τῆς Ἀποστολικῆς περικοπῆς ἀπό τόν Ἱερό Χρυσόστόμο (Πράξ. 2,1-11)
Μέρος Πρῶτο
«Καὶ ἐν τῷ συμπληροῦσθαι τὴν ἡμέραν τῆς πεντηκοστῆς ἦσαν ἅπαντες ὁμοθυμαδὸν ἐπὶ τὸ αὐτό (:το πρωί της ημέρας της Πεντηκοστής -καθώς ολοκληρωνόταν η ημέρα αυτή η οποία άρχισε από το απόγευμα της παραμονής της- όλοι οι πιστοί με μια καρδιά ήταν συναγμένοι στο ίδιο μέρος)» [Πράξεις 2,1]. 

Κυριακή τῆς Πεντηκοστῆς (Β)

 

Ἑρμηνεία τῆς Ἀποστολικῆς περικοπῆς ἀπό τόν Ἱερό Χρυσόστόμο (Πράξ. 2,1-11)
Μέρος Δεύτερο

Αλλά ας δούμε από την αρχή τα λεχθέντα· «ἐπλήρωσεν ὅλον τὸν οἶκον (:γέμισε όλο το σπίτι)», λέει. Η πνοή έγινε όπως η κολυμπήθρα του ύδατος. Αυτή ήταν απόδειξη της αφθονίας και της σφοδρότητας. Πουθενά δεν έχει γίνει παρόμοιο στους προφήτες, αλλά τότε μεν κατά τον τρόπο αυτό έγινε σε εκείνους, στους προφήτες όμως διαφορετικά.

ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΗΣ ΠΕΝΤΗΚΟΣΤΗΣ[:Ιω. 7,37-52 και 8,12] YΠΟΜΝΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΠΕΡΙΚΟΠΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΕΡΟ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟ


 «ν δ τ σχάτ μέρ τ μεγάλ τς ορτς εστήκει ησος κα κραξε λέγων· άν τις διψ, ρχέσθω πρός με κα πινέτω. πιστεύων ες μέ, καθς επεν γραφή, ποταμο κ τς κοιλίας ατο εύσουσιν δατος ζντος (: κατά την τελευταία και επισημότερη από τις άλλες ημέρες της εορτής[της Σκηνοπηγίας] στάθηκε όρθιος ο Ιησούς και με δυνατή φωνή είπε: εάν κανείς αισθάνεται πόθο και δίψα, όχι για αγαθά υλικά και φθαρτά, αλλά για πνευματικά και αιώνια, για την εσωτερική γαλήνη και τη μακαριότητα της θείας ζωής, ας έλθει κοντά Μου μέσω της πίστεως και ας πίνει την αλήθεια που προσφέρω, για να ικανοποιηθούν έτσι οι πλέον μύχιοι και ευγενείς πόθοι του. Εκείνος που πιστεύει σε Εμένα,  σύμφωνα με τους λόγους της Γραφής, θα γίνει αστείρευτη πνευματική πηγή· και από την καρδιά και τα βάθη της ψυχής του θα αναβλύζουν ποταμοί από ολόδροσο τρεχούμενο νερό, για να ξεδιψά όχι μόνο ο ίδιος αλλά και όλοι όσοι έρχονται σε επικοινωνία με αυτόν)»[:Ιω.7 ,37-38]·[ερμηνευτική απόδοση Παναγιώτου Τρεμπέλα].

Σάββατο 6 Ιουνίου 2020

ΚΑΝΕΝΑ ΚΡΟΥΣΜΑ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΠΟΥ ΚΟΙΝΩΝΗΣΑΝ...


ΠΟΥ ΚΡΥΦΤΗΚΑΝ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΛΕΓΑΝ ΟΤΙ Η ΘΕΙΑ  ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕΤΑΔΙΔΕΙ  ΜΕ ΤΟ ΣΑΛΙΟ ΤΟΝ ΙΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ;


Πέρασαν 15 ημέρες από τις 17 Μαΐου που άνοιξαν οι Εκκλησίες και Κοινώνησαν δεκάδες ίσως και εκατοντάδες χιλιάδες Χριστιανοί.
Σύμφωνα με τον φόβο που σκορπούσαν για την Θεία Κοινωνία πολλοί επώνυμοι, θα έπρεπε ήδη να έχουμε χιλιάδες νέους ασθενείς. 
Πού εξαφανίστηκαν σήμερα όλοι αυτοί οι οποίοι δεν θυμούνται αν ποτέ είχαν Κοινωνήσει στη ζωή τους; Ξέρουμε όμως ότι όχι μόνο δεν τους αφήνει ο Εγωϊσμός τους να το παραδεχθούν...

Αλλά το Μίσος τους για το Σώμα και το Αίμα του Χριστού θα εκδηλωθεί ξανά μελλοντικά με πιο πολύ δηλητήριο. 

Έχει όμως ο Θεός τους τρόπους του...

 ''Σιγησάτω πάσα σάρξ βροτεία''