Παρασκευή 5 Νοεμβρίου 2021

ΦΥΓΕΤΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΙΚΟ ΤΟΥ ΘΕΟΥ… εσείς που σήμερα λέγεστε ποιμένες







Μετά από την απόφαση της Ιεράς Συνόδου ότι μόνο με rapid test θα γίνεται o εκκλησιασμός των πιστών, ο Γέροντας, μου είπε να σας υπενθυμίσω κάποια από τα μηνύματα του…

Μετά από αυτήν την απόφαση Ο Ιερώνυμος δεν είναι πλέον Αρχιεπίσκοπος της Ελλάδος, έχει χάσει πλέον την ιδιότητα του από το Άγιο Πνεύμα….. είναι πλέον ένας απλός ρασοφόρος που δεν έχει ψυχή μέσα του όπως και οι άλλοι της Ιεράς Συνόδου.


Πέμπτη 4 Νοεμβρίου 2021

ΑΥΤΗ Η ΟΜΙΛΙΑ ΘΑ ΜΕΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ: Η ΕΥΡΩΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΛΕΕΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕ ΛΕΕΙ


Η ευρωβουλευτής Christine Anderson (Γερμανία) στην ομιλία της σε διάσκεψη τύπου στέλνει ένα πανίσχυρο μύνημα προς τους λαούς της Ευρώπης!

Ο ανίερος πόλεμος εναντίον των ανεμβολίαστων θα συνεχιστεί, θα μας αποκλείσουν από παντού.

 

Για «ιατροφασιστικό τρόπο» διαχείρισης της πανδημίας κατηγόρησε την κυβέρνηση μιλώντας στον Focus FM και στη δημοσιογράφο Δέσποινα Μποτίτση ο Νομικός, πρώην Αναπληρωτής Καθηγητής Ποινικού Δικαίου της Νομικής Σχολής Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης, Κωνσταντίνος Βαθιώτης.

«Προβλέπω ότι με το “σύνδρομο του βραστού βατράχου” θα πάμε και σε rapid test για σούπερ μάρκετ και για όλα τα υπόλοιπα» σημείωσε προσθέτοντας ότι «αυτός ο ανίερος και ολοκληρωτικός πόλεμος που διεξάγεται εναντίων των ανεμβολίαστων Ελλήνων θα συνεχιστεί και θα επιδεινωθεί».

Πληθαίνουν οι φωνές για παύση του μνημοσύνου των προσκυνημένων δεσποτάδων.

       Ανάστατη η Εκκλησία κλήρος και λαός

   Αληθεύει ότι οι κληρικοί προειδοποίησαν με ολική αποχή από τα θρησκευτικά τους καθήκοντα και ακόμη  ότι θα ασκούν τα καθήκοντά τους εκτός των εκκλησιών, για να μην έρθουν σε αντίθεση με το κοινό αίσθημα;

  Πληθαίνουν οι φωνές για παύση  του μνημοσύνου των  προσκυνημένων δεσποτάδων. Ήδη πολλοί ιερείς δημοσίως ή μη έχουν παύσει το μνημόσυνό τους.

  Οι δε πιστοί δεν επιθυμούν καμία κοινωνία με τους  δεσποτάδες που πρόδωσαν, έκλεισαν τις Εκκλησίες και διώκουν ιερείς και πιστούς.

Απαγορεύεται Θεία Λειτουργία χωρίς πιστούς. π. Ἀθανασίου Μυτιληναίου

 Απόσπασμα ομιλίας του Μακαριστού Γέροντος (1927 – 2006) πατρός Αθανασίου Μυτιληναίου.Τῆς Πεντηκοστῆς - Εἰς τήν Θείαν Λειτουργίαν

Η Ιερά Σύνοδος «εξορίζει» τους ανεμβολίαστους από τις εκκλησίες - Μόνο με rapid test o εκκλησιασμός των πιστών

Κάτω η Χούντα!
Σύγκρουση Ιεράς Συνόδου με κληρικούς

Η Ιερά Σύνοδος «εξορίζει» τους ανεμβολίαστους πιστούς από τις εκκλησίες, καθώς θα χρειάζεται rapid test για να μπουν στο χώρο, ενώ παράλληλα τονίζει ότι και οι ανεμβολίαστοι κληρικοί θα χρειάζονται δύο rapid test την εβδομάδα για να ασκούν τα εκκλησιαστικά τους καθήκοντα.

Μπορεί η κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη να άφησε εκτός τις εκκλησίες από τους χώρους στους οποίους χρειάζεται τεστ για να μπει κάποιος, παρόλα αυτά όπως είχαμε αναφέρει η απόφαση της κυβέρνησης είχε να κάνει περισσότερο με επικοινωνιακούς λόγους, καθώς αργά ή σύντομα η κυβέρνηση θα ανακοίνωνε ότι λόγω «πιέσεων» θα άλλαζε την απόφαση της.
Τελικά αυτό ανακοινώθηκε από την Ιερά Σύνοδο, η οποία σε εγκύκλιο που εξέδωσε καλεί όλους τους πιστούς και τον κλήρο «να τηρεί επακριβώς άπαντα τα μέτρα προστασίας», στέλνοντας μήνυμα σε όσους πιστούς δεν έχουν εμβολιαστεί ακόμα να προσέρχονται στους ιερούς ναούς αφότου έχουν υποβληθεί σε διαγνωστικό τεστ (rapid ή pcr).

Προτρέπει παράλληλα εκ νέου τους πολίτες να εμβολιαστούν. Τονίζει επίσης την υποχρέωση των ιερέων, ψαλτών, νεωκόρων κλπ να υποβάλλονται σε δύο τεστ την εβδομάδα (rapid ή pcr). Ο έλεγχος θα γίνεται από τα Εκκλησιαστικά Συμβούλια.

Συμπαιγνία εν όψει συγκυβέρνησης: Συγχαρητήρια Τσίπρα σε… Ιερώνυμο για rapid test πιστών και «αθώωση» Μητσοτάκη!

Κάτω η Χούντα!



Συμπαιγνία εν όψει συγκυβέρνησης: Συγχαρητήρια Τσίπρα σε… Ιερώνυμο για rapid test πιστών και «αθώωση» Μητσοτάκη!

Τριγωνική συνεννόηση Κ.Μητσοτάκη, Α.Τσίπρα και Ιερώνυμου προκύπτει από την εξέλιξη των γεγονότων αναφορικά με τον περιορισμό πρόσβασης στις εκκλησίες των πιστών.

Η μεν κυβέρνηση υπό το βάρος της κατακραυγής και του τεράστιου πολιτικού κόστους που ήδη πληρώνει μεταξύ των ψηφοφόρων της για την απαγόρευση πρόσβασης στις εκκλησίες στο πρώτο και στο δεύτερο lockdown, απέφυγε να επιβάλλει άμεσα μέτρα κάτι όμως το οποίο ζήτησε ο Α.Τσίπρας και το έπραξε ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος!

Συγκεκριμένα εχθές ο Α.Τσίπρας ζήτησε ο ίδιος αλλά και στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ (ένα Θεό μόνο για εμβολιασμένους) και αποκλεισμό από τις εκκλησίες των ανεμβολίαστων και ήρθε σήμερα η Ιερά Σύνοδος, που ελέγχεται ακόμα από τον Ιερώνυμο, και ζήτησε... rapid test από τους ανεμβολίαστους για να μπαίνουν στην εκκλησία και να κάνουν την προσευχή τους!

Δηλαδή ο ένας κόβει και ο άλλος ράβει.

Ουσιαστικά πρόκειται για μια κλασσική συμπαιγνία όπου όλοι είναι ικανοποιημένοι: Ο Κ.Μητσοτάκης αποφεύγει το άμεσο πολιτικό ανάθεμα που θα πίεζε ακόμα περισσότερο τα ποσοστά του κόμματός του, ο Α.Τσίπρας κλείνει το μάτι στο αριστερό ακρωτήριό του προσπαθώντας να το συσπειρώσει, καθώς εμφανίζει σαφή ίχνη αποσυσπείρωσης και ο Ιερώνυμος κάνει τη «βρώμικη» δουλειά, ως συνήθως, καθώς δεν έχει πολιτικό κόστος, αλλά σίγουρα έχει πολιτικά και όχι μόνο ανταλλάγματα.

ΤΑ ΕΜΒΟΛΙΑ mRNA ΚΑΤΑΣΤΕΛΛΟΥΝ ΤΟΝ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟ ΕΠΙΔΙΟΡΘΩΣΗΣ ΤΟΥ DNA


Η «ΕΠΙΣΤΗΜΗ» ΤΗΣ ΦΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΤΡΟΜΟΥ

 

ΣΟΥΗΔΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ-ΒΟΜΒΑ 

Του MikeAdams

Τρίτη, 2 Νοεμβρίου 2021

 

Η πλήρης έρευνα στο Viruses:https://www.mdpi.com/1999-4915/13/10/2056/htm

Aντίγραφό της έχει αποθηκευτεί σε μορφή PDF σε διακομιστές NN στη διεύθυνση URL:

https://www.naturalnews.com/files/viruses-13-02056-v2.pdf
 

Επιλογή-επιμέλεια κειμένου:

Κλεάνθης Γρίβας

 

[Σημείωση του επιμελητή: Με βάση τα ευρήματα αυτής της συγκλονιστικής έρευνας, αναμένεται με αγωνία τι θα συμβεί από την άποψη των παρενεργειών των «εμβολίων»-mRNA όσο προχωράμε προς τη συμπλήρωση δύο ετών από την έναρξη των μαζικών εμβολιασμών, που άρχισαν στις ΗΠΑ στα τέλη του 2020 και στην ΕΥΡΩΠΗ στις αρχές της άνοιξης του 2021].

 

Η πρωτεΐνη ακίδα του εμβολίου εισέρχεται στους πυρήνες των κυττάρων, καταστέλλει τον επισκευαστικό μηχανισμό του DNA και θα προκαλέσει μια έκρηξη καρκίνων, ανοσοανεπάρκειας, αυτοάνοσων διαταραχών και επιτάχυνση της γήρανσης. Αυτό το εύρημα μπορεί να περιγραφεί μόνο ως αληθινή «φρίκη» σε ό,τι αφορά τις επιπτώσεις του.

Συγκλονιστικός ο Δάσκαλος Δημήτρης Νατσιός για τα σχολικά βιβλία και το μέλλον των παιδιών μας.


-https://www.youtube.com/watch?v=hvRRbQDM4yY Stefanos Damianidis

Σουτσάριτ Μπακντί – Τί έγινε; Αρχίσατε στην Ελλάδα να μην πιστεύετε στον Θεό;

ΜΠΑΚΝΤΙ: . Τί έγινε; Αρχίσατε στην Ελλάδα να μην πιστεύετε στον Θεό; Δεν το κατανοώ αυτό. Που πιστεύετε; Στους διεφθαρμένους πολιτικούς και στους αμερικανούς πολιτικάντηδες;»

σ.σ. Δεν ξέρω τί ήθελε να «ψαρέψει» ο Μάκης Τριανταφυλλόπουλος με την ερώτηση που έκανε στον Σουτσάριτ Μπακντί. Αυτό που ξέρω είναι ότι η απάντηση του Ταϊλανδικής καταγωγής επιστήμονα έδειξε το κενό πίσω από το ανόητο κόμπλεξ που έχει ο σημερινός Έλληνας για την Ορθόδοξη Πίστη τουπου την θεωρεί παλιομοδίτικο και άχρηστο πράγμα.

Ο Έλληνας σήμερα νομίζει ότι έγινε «κάποιος», ότι «εκσυγχρονίστηκε» που ανέβηκε στο δέντρο να φάει μπανάνες μαζί με τους ευρωπίθηκους. Ήλθε όμως ο συμπαθής αυτός άνθρωπος και επιστήμονας να του υπενθυμίσει να σταματήσει να τρώει ξυλοκέρατα.

Περίεργοι και αποκαλυπτικοί τούτοι οι καιροί που ζούμε.


Ο διάλογος, από 32:50 έως 33:20.

«ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΠΟΥΛΟΣ: Βέβαια εμείς δεν ξέρουμε ποιος θεός θα μας προστατεύσει. Ο δικός μας που είμαστε Χριστιανοί Ορθόδοξοι; Ο δικός σας που είστε Βουδιστής; Ποιός απ’ όλους τους θεούς… Ποιον πρέπει να επικαλεστούμε; Ποιόν θεό;

ΜΠΑΚΝΤΙ: Ο δικός σας θα σας προστατεύσει τελικά. Τί έγινε; Αρχίσατε στην Ελλάδα να μην πιστεύετε στον Θεό; Δεν το κατανοώ αυτό. Που πιστεύετε; Στους διεφθαρμένους πολιτικούς και στους αμερικανούς πολιτικάντηδες;»

Οι ποιό σκληροί διώκτες είναι οι δεσποτάδες Ο Μητροπολίτης Μυτιλήνης Ιάκωβος διατάζει Μπόλιασμα υπό την απειλή Αργίας άνευ αποδοχών…

Κάτω η Χούντα!

«Έχετε μια εβδομάδα να εμβολιαστείτε αλλιώς θα βγείτε σε ανεργία άνευ μισθού» είπε ο Μητροπολίτης και ο Γ.Παπαδάκης τον χαρακτήρισε «πραγματικό Χριστιανό»


Και άλλος σαλταρισμένος δεσπότης, τι ζούμε ρε φίλε !
Ο Μητροπολίτης Μυτιλήνης Ιάκωβος διατάζει Μπόλιασμα υπό την απειλή Αργίας άνευ αποδοχών…

Ας θυμηθούμε και άλλα κατορθώματα του εν λόγω… ΘΕΟΣ ΦΥΛΑΞΟΙ «ποιμένα» !!!!!!!!!

Κορονοϊός: Τι είπε ο Μητροπολίτης Mυτιλήνης Ιάκωβος για τον ιερέα αρνητή

Μητροπολίτης Ιάκωβος: Δεν έχει κανείς το δικαίωμα να θέτει σε κίνδυνο ανθρώπινες ζωές

Σε αργία τέθηκε ιερέας στη Μυτιλήνη με εντολή του Μητροπολίτη Μυτιλήνης Ερεσσού και Πλωμαρίου, κκ. Ιάκωβου, καθώς παρακινούσε τον κόσμο να μην φοράει μάσκα και να μην φοβάται.

Όλα ξεκίνησαν όταν ο εν λόγω ιερέας που λειτουργεί χρόνια στο χωριό Πηγή του Δήμου Μυτιλήνης ανήρτησε πινακίδα που παρακινούσε τους πιστούς να μπαίνουν εντός της εκκλησίας χωρίς μάσκα, ενώ σε κάθε λειτουργία της Κυριακής έβγαζε κήρυγμα κατά της μάσκας και του κορονοϊού.

Το kedenews επικοινώνησε με τον Μητροπολίτη Μυτιλήνης κκ Ιάκωβο ο οποίος δήλωσε για το θέμα : ‘’Ο ιερέας ειδοποιήθηκε δύο φορές από τον Πρωτοσύγγελο της Μητρόπολης να συμμορφωθεί με τις σαφείς οδηγίες της Ιεράς Συνόδου για τη τήρηση των μέτρων κατά του κορονοϊού αλλά συνέχισε να παραβιάζει τους κανόνες. Μάλιστα πραγματοποιούσε και θρησκευτικές τελετές, χωρίς να τηρεί το επιτρεπτό όριο των συμμετεχόντων.

Κυριάκος Μητσοτάκης, ο νέος Αρχιεπίσκοπος της Εκκλησίας της Ελλάδος

Κάτω η Χούντα!


 Fr. Matthew Vulcanescu Sermon on Holy and Great Friday

Transcript En We are on Holy and Great Friday, the service that is held in the Holy Mountain during Saturday morning, when Christ was buried. https://www.youtube.com/watch?v=vUaiBu4RiJQ&t=12s

Τετάρτη 3 Νοεμβρίου 2021

ΟΙ ΕΟΡΤΑΖΟΝΤΕΣ ΠΟΛΥΕΤΕΙΣ ΔΟΞΕΣ, “ΑΠΟΠΕΜΠΟΝΤΑΙ”, ΑΠΟΒΙΩΝΟΥΝ


 

 Γράφει ο Λεωνίδας Αλεξάνδρου

Ἀποδεδειγμένα, μᾶς λένε οἱ σοφοί γέροντες, ὅποιος μεγαλόσχημος προκαθήμενος ἤ ἐπίσκοπος γιορτάζει μέ ἐγωϊσμους καί τυμπανοκρουσίες τά πολύχρονα ἔργα δοξης, μέ ἐμετικούς λιβανισμούς καί γελοίους ἐπαίνους “τελειώνει”. Χάνει τά πάντα, παροπλίζεται, συνταξιοδοτεῖται, ἀχρηστεύεται καί τίς περισσότερες φορές χάνει τή ζωή του σέ ἄμεσο χρόνο.

Τά περιστατικά ἄφθονα. Νά μνημονεύσουμε σχετικῶς μερικά.

Ὁ εἰς πειραιᾶ Μητροπολίτης Καλλινικος Καροῦσος, μετά τίς δοξολογικες τυμπανοκρουσίες, τῶν ἔργων του, στά 25-χρονα, ἀπεπέμθη, διασυρθείς ἐποδύνως δημοσίως.

Ὁ προκαθήμενος Χριστόδουλος, διοργάνωσε πρίν τή δεκαετία στό θρόνο τῆς Ἑλλάδος, τά 10-χρονα. Ἡ ἔγκριτος τότε ἐφημερίς, Ἐλευθεροτυπία, μέ ἕνα τετραγωνάκι τόν προειδοποίησε καί τόν γελοιοποίησε. Ἀπέθανε τελικῶς πρίν κἄν συμπληρώσει τήν πλήρη δεκαετία.

Προφανῶς, καί τά 30-χρονα του Πατρ. Βαρθολομαίου, φρονοῦμε, θά ἔχουν, ἀναμφίβολα ἀνάλογο κατάληξι. Οἱ διαφημίσεις καί οἱ σαπουνόφουσκες, θά ἐπιφέρουν τό ἀποτέλεσμα, κατά τόν πατερικό Πνευματικό Νόμο.

ΨΕΥΤΟΣΥΝΟΔΙΚΟΤΗΣ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΥ

 

Γράφει ο Λεωνίδας Αλεξάνδρου

Ἦταν τότε ἐποχές παντοδυναμίας κυβερνήσεων ΠΑΣΟΚ. Στό Φανάρι δέν ὑπῆρχε οὔτε ΙΣΙ, οὔτε ΔΙΣ. Ἡ ὑπάρχουσα τότε Ψευτο-ΔΙΣ, ἦτο διορισμένη καί ἀποτελούμενη ἀπό τιτουλάριους τοῦ περιβάλλοντος Βοσπόρου, μέ ἀπολελυμενη χειροτονία.

Ἕνα Ἀπόρρητο ἔγγραφο συνετάχθη ἀπό Ἐκκλησιαστικό Παράγοντα, πρός τήν τότε Κυβερησι. Ἀπαιτοῦσε τήν λειτουργία ΙΣΙ καί ΔΙΣ στό Φανάρι.

Ἡ τότε Κυβέρνησι τό υἱοθέτησε καί ἀπαίτησε τήν ἐφαρμογή του. Ἡ σύγκρουσι ἄναψε. Τό Φανάρι ἠρνεῖτο. Ἡ Πολιτεία ἐπίεζε, ἀπειλῶντας νά κόψῃ τήν ἐτήσια παχυλή ἐνίσχυσι. Τό πρᾶγμα τῆς χρηματοδοτήσεως, διέρευσε καί στόν τύπο, ἀπό μία χαραμάδα τοῦ συστήματος. Ὁ τότε Ὑπουργός Ἐξωτερικῶν ὠριόταν ἐναντίον τοῦ Πατρ. Βαρθολομαίου.

Πατριαρχική αφασία: «... Σκασίλα μου ἄν δέν μέ μνημονεύει ὁ Πατριάρχης Μόσχας... ».


Ο “ΣΚΑΣΙΛΑΣ” ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΣ

 Γράφει ο Λεωνίδας Αλεξάνδρου 


Ὁ Πατρ. Βαρθολομαῖος μεταβάς στίς ΗΠΑ, (Ὀκτώβριος 2021), ξεστόμισε κάτι φοβερό, ἀλλά καί ποταπό.

«... Σκασίλα μου ἄν δέν μέ μνημονεύει ὁ Πατριάρχης Μόσχας... ».

https://www.liberal.gr/news/bartholomaios-skasila-mou-an-den-me-mnimoneuei-i-rosiki-ekklisia/411139

Φανέρωνε μία ψυχωτική ταραχή καί μεταφυσικό Τρόμο.

 

Προφανῶς ἀποδεικνύεται πώς εἶναι “Ἐκκλησιολογικῶς Ἀγράμματος” καί “Θεολογικῶς Ἀμαθής”.

 

Διότι ἡ μνημόνευσις στήν Ἐκκλησίας καί ἡ κοινωνία τῶν Ὀρθόδοξων Ἐκκλησιῶν, ἔχει ἑνωτικό περιεχόμενο οὐσίας.

Δέν εἶναι θέμα φιλίας ἡ ἔχθρας.

Οὔτε ζήτημα οἰκονομικῶν συμβάσεων.

Οὔτε διακοπή Διπλωματικῶν σχέσεων.

Ἀλλά οὐσιῶδες θέμα ἑνότητος τῆς μίας Ἑνιαίς Καθολικῆς Ἐκκλησίας.

 

ΜΗΤΣΟΚΑΚΗΣ: ΑΣΕΒΕΙΑ ΚΑΙ ΦΟΒΟΣ ΘΑΝΑΤΟΥ

 Γράφει ο Λεωνίδας Αλεξάνδρου

ΜΗΤΣΟΚΑΚΗΣ: ΑΣΕΒΕΙΑ ΚΑΙ ΦΟΒΟΣ ΘΑΝΑΤΟΥ

Τρεῖς διακεκριμένοι Πολιτικοί καθόταν ἀσεβῶς μέσα στόν Ἱ. Καθεδρικό Ναό, κατά τήν κηδεία τοῦ Μίκη Θεοδωράκη (8/9/21).

ἀφωρισμένος Κυρ. Μητσοτάκης, ὁ Ἀλ. Τσίπρας καί ἡ Φωτεινή Γεννηματᾶ.

 

Ἅπαντες, “ἔφαγαν” “Πελέκημα”, ἀπό τόν τύπο γι’ αὐτή τους τή ἀπρεπῆ στάσι, κυρίως ὅμως ὁ ἀφωρισμένος.

Ἀλλά, στήν ἐπελθοῦσα μετά ταῦτα κηδεία τοῦ ἑνός ἀπό τούς τρεῖς, τῆς Φωτεινῆς Γεννηματᾶ, (27/10/21), ἡ ἀσεβής στάσις ἀπεφεύχθη.

Ὁ Κυρ. Μητσοτάκης, ὄρθιος ἤ καθιστός, ἀλλά σέ στάσι σεμνή καί φοβισμένη.

Φόβος ἀπό προηγηθέντα τά δημοσιεύματα;

Μήπως, κάτι πιό βαθύ, δηλ. Μεταφυσικός φόβος;

 

Μήπως τρόμος ἀπό τήν ἀνακύψασα ἐν τῶ μεταξύ, ἀσθένεια τῆς ἀδελφῆς του, τῆς Θεοδώρας Μπακογιάννη;

Νικητά Τροπαιοφόρε Γεώργιε

Νικητά Τροπαιοφόρε Γεώργιε, καταφρόνησες κάθε επίγεια εξουσία και τιμή, συστρατεύθηκες με τον Ζώντα Χριστό και με την αήττητη Πίστη σου νίκησες, ικέτευε τον Παντοδύναμο Σωτήρα μας να μην φοβηθούμε τα μαρτύρια, και με υπομονή να νικήσουμε!Άγιος Γεώργιος ο Μεγαλομάρτυρας και Τροπαιοφόρος - ΕΜΠΡΟΣ

Στίχοι
Ναού τα εγκαίνια, Μάρτυς και θέσιν,
Των λειψάνων σου νυν γεραίρει η κτίσις.

Οι Άγιοι του Θεού είναι κοντά στις καρδιές που πιστεύουν. Η πίστη εκείνου που προσεύχεται μπορεί να τους φέρει στην καρδιά του σε μιά στιγμή, να λάβει τάχιστα ανάλογα με την πίστη του, πνευματική βοήθεια! Το λέω αυτό από εμπειρία.
Άγιος Ιωάννης της Κρονστάνδης

Δεν υπάρχει διαθέσιμη περιγραφή για τη φωτογραφία.Ύμνος
στον Άγιο μεγαλομάρτυρα Γεώργιο
Αγίου Νικολάου Βελιμίροβιτς

Σχολιασμός στην αυθάδη και ειρωνική απάντηση του νεοσσού δεσπότη της Λαρίσης (;) κ. Ιερωνύμου προς τον τον Καλαβρύτων και Αιγιαλείας κ. Αμβρόσιο (βίντεο)

Λέβης υπ' ατμόν ο Ιερώνυμος μετά το "χαστούκι" Αμβροσίου

«ΣΙΩΠΑ, ΠΕΦΙΜΩΣΟ!

ΔΙΑΣΤΡΟΦΕΑ ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΠΑΡΑΔΟΣΕΩΣ»  

Ιερώνυμος Λάρισας ανάβει τη επτάφωτη λυχνία των εβραίων 
   Παρακάτω παραθέτουμε την αυθάδη και
ειρωνική απάντηση του Λαρίσης (;) κ. Ιερωνύμου προς τον  τον Αιγιαλείας και Καλαβρύτων κ. Αμβρόσιο. 

   Ο κ. Ιερώνυμος επιχειρεί αντιφαντικώς, με ψευδείς δικαιολογίες, διαστρέφοντας τα γεγονότα να αντικρούσει όσα εύστοχα μετά παρρησίας του επισημαίνει ο Καλαβρύτων και Αιγιαλείας κ. Αμβρόσιος. 

   Εκ του κειμένου αναδύεται αβιάστως η μοχθηρότητα και ο υπερφίαλος εγωϊσμός από τον οποίο εμφορείται ο βαρύγδουπος δέσποτας των Λαρισαίων.  

   Το ύφος της απαντήσεώς του δίνει την εντύπωση ότι, αν μπορούσε, θα γρονθοκοπούσε τον γέροντα επίσκοπο π. Αμβρόσιο, γιατί διαφώνησε με τη νεοεποχήτικη  "αυθεντία" του. Κατά τα άλλα τολμά και ομιλεί υποκριτικώς για τα "πρωτεία τιμής" εις τους παλαιοτέρους των επισκόπων. ΝΤΡΟΠΗ! 

  Οι Λαρισαίοι αντιδρώντας στην συμπεριφορά του διαμηνύουν: κ. Ιερώνυμε, αποτελείτε όνειδος και ένα κούφιο περιεχομένου νεοταξικό ανδρείκελο  persona non grata για την Λάρισα! 

Ιερώνυμος Ντόρα Νταβέλης

Δείτε το Βίντεο:

ΒΑΘΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΤΟ ΡΗΓΜΑ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ


ΚΑΠΟΤΕ Ο ΔΙΑΒΟΛΟΣ ΕΙΧΕ ΠΕΙ

Κάποτε ο διάβολος κάλεσε μία παγκόσμια συνέλευση δαιμόνων. Στην εναρκτήρια ομιλία του, ανάμεσα στα άλλα, είπε: «Δεν μπορούμε να εμποδίσουμε τους Χριστιανούς να πηγαίνουν στην εκκλησία.

 Δεν μπορούμε να τους εμποδίσουμε να διαβάζουν την Αγία Γραφή και να γνωρίζουν την αλήθεια. Δεν μπορούμε ούτε ακόμα και να τους εμποδίσουμε να έχουν μία ζωντανή στενή σχέση με τον Σωτήρα τους. Άπάξ και αποκτήσουν αυτήν τη σύνδεση με τον Ιησού, εμείς χάνουμε κάθε δύναμη πάνω τους.

Τα πάντα μέσα στο Ναό “πλημμύρισαν” από το μύρο του Αγίου!...

 



Το θαύμα της Μυρόβλυσης του Αγίου Δημητρίου τον Οκτώβριο του 1987.

Το θαύμα της μυρόβλυσης του Αγίου Δημητρίου, εντός του Ιερού Ναού του στη Θεσσαλονίκη, κατά το έτος 1987, όπως την διηγείται ο τότε διάκονος του Ναού και σημερινός Εφημέριος του Ιερού Ναού Κοιμήσεως της Θεοτόκου, Σαράντα Εκκλησιών Θεσσαλονίκης, π. Χρήστος Κότιος.

Ήταν 26 Οκτωβρίου 1987. Ώρα περασμένες δέκα το βράδυ. Η Θεσσαλονίκη γιόρταζε την μνήμη της αθλήσεως του πολιούχου της Αγίου Δημητρίου καθώς και τα ελευθέριά της από την περίπου πεντακοσίων ετών (1430-1912) καταδυναστεία των Οθωμανών.

Ο ναός του Αγίου Δημητρίου με ανοιχτές τις πόρτες δεχόταν τους νυχτερινούς προσκυνητές, που γονάτιζαν μπροστά στην ασημένια λάρνακα με τα άγια λείψανα του Μυροβλύτου. Την ώρα εκείνη δεν θα ήταν περισσότεροι από τριάντα με σαράντα άνθρωποι στον ναό.

Ἐγώ εἰμι ἡ ἀνάστασις καί ἡ ζωή. Ὁ πιστεύων εἰς ἐμέ, κἄν ἀποθάνῃ, ζήσεται

 «Ἐγώ εἰμι ἡ ἀνάστασις καί ἡ ζωή. Ὁ πιστεύων εἰς ἐμέ, κἄν ἀποθάνῃ, ζήσεται·

καί πᾶς ὁ ζῶν καί πιστεύων εἰς ἐμέ οὐ μή ἀποθάνῃ εἰς τόν αἰῶνα.» (Ἰωαν. 11, 25-26)


Ο Γεώργιος Καραϊσκάκης και η συμμετοχή του στον αγώνα (1821-1827) β΄μέρος (τελευταίο)

από τον Κων/νο Αθ. Οικονόμου, δάσκαλο

    Οι διενέξεις του με την Κεντρική Διοίκηση: Μετά την προηγούμενή του νίκη [μάχη Σοβολάκου] ο Καραϊσκάκης απαίτησε από την κεντρική διοίκηση το αρματολίκι των Αγράφων, πράγμα που η “Γερουσία της Δυτικής Χέρσου Ελλάδος”, απέρριψε, δίνοντας αντ' αυτού τη θέση του αρματολού στον Γιάννη Ράγκο. Αποτέλεσμα αυτής της απόφασης ήταν η ανοιχτή σύγκρουση Ράγκου και Καραϊσκάκη. Πίσω από την απόφαση αυτή της διοίκησης ήταν ο Μαυροκορδάτος ο οποίος ποτέ δεν έκρυψε την αντιπάθειά του προς τον Θεσσαλό οπλαρχηγό.

 Το καλοκαίρι του 1823 έφτασε στα Τρίκαλα ο πασάς της Σκόδρας Μουσταής ή Μαχμούτ και απαίτησε από τον Καραϊσκάκη υποταγή. Εκείνος αρνήθηκε αλλά, επειδή δεν διέθετε ισχυρές δυνάμεις, εγκατέλειψε τα Άγραφα στέλνοντας ενισχύσεις στα στρατεύματα του Μάρκου Μπότσαρη στο Καρπενήσι. Ο ίδιος χτυπημένος από φυματίωση κατέφυγε στη Μονή του Προυσού, προσωρινά και τον Οκτώβριο του ίδιου έτους στην Κεφαλονιά για να εξεταστεί από γιατρούς, οι οποίοι τον ενημέρωσαν ότι η αρρώστια του ήταν ανίατη. 

Το Δεκέμβριο του ίδιου έτους είδε για μια φορά ακόμη την οικογένειά του στην Ιθάκη. Τον επόμενο μήνα ο Καραϊσκάκης διορίστηκε από το Μαυροκορδάτο, για να εξουδετερωθεί κατά κάποιον τρόπο, στρατιωτικός διοικητής Μεσολογγίου. Εδώ ο Καραϊσκάκης έπεσε σε ένα παράπτωμα, οι συνέπειες του οποίου τον ακολούθησαν τα επόμενα χρόνια. Το 1824, λοιπόν, ο Καραϊσκάκης ήλθε σε αντιπαλότητα με τη διοίκηση Στ. Ελλάδας. Κατά τη διάρκεια της συνέλευσης στο Μεσολόγγι, είχε ασθένησει και μεταφερθεί στο Ανατολικό, παραμένοντας εκεί μέχρι να αναρρώσει, ενώ οι υπόλοιποι οπλαρχηγοί συνέχισαν τον αγώνα. Ο Καραϊσκάκης φαινόταν δυσαρεστημένος επειδή η επιτροπή υπολόγισε για λογαριασμό του λιγότερους μισθωτούς στρατιώτες κι επειδή συνεχώς δεχόταν παρατηρήσεις για τις καθημερινές αταξίες τους. Στις 19/3 ένας ανιψιός του λογομάχησε με δυο ψαράδες απ' το Μεσολόγγι, οι οποίοι τον χτύπησαν και εν συνεχεία εξαφανίστηκαν. Την επομένη ο Καραϊσκάκης έστειλε μερικούς στρατιώτες του στο Μεσολόγγι για να συλλάβουν τους ενόχους. Αυτοί επειδή δεν βρήκαν τους ψαράδες, συνέλαβαν δυο προκρίτους και τους παρέδωσαν στον Καραϊσκάκη στο Ανατολικό. Κι όχι μόνο αυτό, αλλά επιπλέον διέταξε τους στρατιώτες του να καταλάβουν το Βασιλάδι, όπου βρίσκονταν και επτά τουρκικά πλοία. Συγχρόνως, σαν σε συνεννόηση, 300 Οθωμανοί ερχόμενοι από τη Ναύπακτο, κατέλαβαν, προωθούμενοι, τη θέση Κακιά Σκάλα. Αργότερα, ο Καραϊσκάκης κατηγορήθηκε ότι την ίδια περίοδο είχε στείλει ένα πρωτοπαλίκαρό του, τον Κ. Βουλπιώτη, στα Γιάννενα για συνομιλίες με τον Ομέρ Βρυώνη. 

Η πραγματικότητα όμως είναι πως ο Μαυροκορδάτος υπέδειξε τον Καραϊσκάκη να έρθει σε πρόσκαιρη συμφωνία με τους Τούρκους, τα λεγόμενα “καπάκια” που ήταν γενικά συνηθισμένα κατά την περίοδο του Αγώνα. Όλα αυτά έδωσαν λαβή για υποψίες επιβουλής του αγώνα από μέρους του Θεσσαλού οπλαρχηγού. Η διοίκηση έδωσε εντολή στον Καραϊσκάκη να αφήσει τους προκρίτους, ελευθερώνοντας συγχρόνως κάποιους δικούς του που κρατούνταν στο Μεσολόγγι, ενισχύοντας συγχρόνως την άμυνα της πόλης. Λίγο αργότερα ο Μαυροκορδάτος και άλλοι οπλαρχηγοί πήγαν στο Ανατολικό και κατόπιν οδήγησαν τον Καραϊσκάκη στο Μεσολόγγι για ανακρίσεις, ενώ διορίστηκε ειδική επιτροπή για να τον δικάσει με την κατηγορία της προδοσίας. Η επιτροπή αυτή στις 2 Απριλίου έβγαλε τη απόφασή της, σύμφωνα με την οποία ο Καραϊσκάκης καταδικαζόταν ως προδότης της πατρίδας.[Ας μην ξεχνάει ο αναγνώστης ότι βρισκόμαστε στην περίοδο των εμφυλίων πολέμων] Εκείνος όμως μαζί με αρκετούς από το σώμα του, ξέφυγε από το Μεσολόγγι και εισέβαλε στον Ασπροπόταμο λεηλατώντας κάποια χωριά1. Στη συνέχεια, με διαταγή της τουρκικής αρχής, εκδιώχτηκε από τους αρματολούς της περιοχής. Από εκεί καταδιωκόμενος κατέφυγε αρχικά στα Άγραφα κι έπειτα από συγκρούσεις με τους “κυβερνητικούς”, που ενισχύθηκαν και από οθωμανικές δυνάμεις υπό την ηγεσία του δερβέναγα Σούλτζια Κόρτζια, στο Καρπενήσι, όπου κλείστηκε πολιορκούμενος στον Ναό του Αγίου Αθανασίου, όμως κι από εκεί κατάφερε να ξεφύγει. Λίγο αργότερα, μην αντέχοντας τις συνεχείς διώξεις, έστειλε επιστολή συγγνώμης στον Μαυροκορδάτο, όπου μεταξύ άλλων έγραφε: “Δεν ηξεύρω, αν είναι από τα κρύα τα πολλά όπου αρρώστησα πάλιν, ή από τους τόσους αφορισμούς όπου μου εκάματε. Και σε παρακαλώ να με συγχωρέσει η διοίκησις και όλοι οι Χριστιανοί, και να μου στείλει μια συγχωρητική ευχή από τον αρχιερέα2” Όμως η αίτηση αυτή δεν έγινε δεκτή αρχικά. Πάντως λίγους μήνες αργότερα ο Καραϊσκάκης έγινε και πάλι δεκτός με τιμές από τους υπόλοιπους οπλαρχηγούς και τη διοίκηση. Λίγους μήνες αργότερα συμμετείχε στις εμφύλιες συγκρούσεις στο πλευρό του Κωλέττη και των κυβερνητικών. Μάλιστα στη διάρκεια μιας εκστρατείας στα Καλάβρυτα λεηλάτησε σπίτια της οικογένειας των Ζαΐμηδων. Αυτό σίγουρα είναι η μελανότερη σελίδα στην ένδοξη ιστορία του Θεσσαλού ήρωα.

 Το Μάιο του 1825 ο Καραϊσκάκης έφτασε στο Δίστομο μετά από οδηγίες της κυβέρνησης για να ανασυγκροτήσει τον επαναστατικό αγώνα που έπνεε τα λοίσθια στη Ρούμελη. Εκεί αντιμετώπισε με επιτυχία την πολιορκία της κωμόπολης απ' τους Τούρκους της Άμφισσας, ενώ στη συνέχεια απάλλαξε τους κατοίκους της ορεινής Ευρυτανίας από τους Τούρκους. Έπειτα κατευθύνθηκε στο Μεσολόγγι για να βοηθήσει τους πολιορκημένους κατοίκους του, προσφέροντες μεγάλες υπηρεσίες στην ανακούφιση των εξαντλημένων ελληνικών δυνάμεων της πόλης. Στα τέλη Οκτωβρίου είδε για τελευταία φορά την οικογένειά του στον Κάλαμο, πριν επιστρέψει ξανά στο Μεσολόγγι για την τελική σύγκρουση. Κατά τη διάρκεια της εξόδου των πολιορκημένων ο Καραϊσκάκης ήταν άρρωστος από φυματίωση. Μετά την ατυχή εξέλιξη στο Μεσολόγγι ο Ζαΐμης παραβλέποντας την παλιά διαμάχη του με το Θεσσαλό ήρωα, διόρισε τον Καραϊσκάκη αρχιστράτηγο της Ρούμελης (Ιούλιος 1826). Τον ίδιο μήνα ο νέος αρχιστράτηγος οργάνωσε στην Ελευσίνα στρατόπεδο με δύναμη 660 ανδρών με στόχο να ανακουφίσει τους πολιορκημένους Έλληνες στην Ακρόπολη, που απειλούνταν από τον ισχυρό κλοιό του Κιουταχή. Τους επόμενους μήνες αντιμετώπισε τους Τούρκους στη Δόμβραινα, στον Όσιο Λουκά, στην Αράχωβα, στο Κερατσίνι και στο Τουρκοχώρι, προσθέτοντας και άλλες μεγάλες επιτυχίες στη νικηφόρα αρχιστρατηγία του. Η ήττα μάλιστα των Τούρκων στην Αράχωβα μπορεί να συγκριθεί μόνο με τη νικηφόρα μάχη των Δερβενακίων, μιας και οι Οθωμανοί εγκατέλειψαν στα πεδία του Παρνασσού περισσότερους από 1.700 νεκρούς συμπολεμιστές τους. Στο μεταξύ αρχιστράτηγος των ελληνικών δυνάμεων τοποθετήθηκε από την Γ΄ Εθνοσυνέλευση ο Άγγλος Ριχ. Τσωρτς, ενώ αρχιναύαρχος ο Τόμας Κόχραν.

 Σύντομα οι δυο τους ήρθαν σε ρήξη με τον Καραϊσκάκη για τον τρόπο αντιμετώπισης του Κιουταχή, που επιδράμοντας στη Αττική απειλούσε την Ακρόπολη των Αθηνών, το μοναδικό οχύρωμα που είχαν ακόμη υπό την κατοχή τους οι επαναστάτες. Στις 21 Απριλίου του 1827 οι δυο πλευρές ήρθαν σε συνεννόηση και βρήκαν τον “κοινό τόπο” που γεφύρωνε τις διαφωνίες τους. Όμως την επομένη, κι ενώ ο Έλληνας αρχιστράτηγος παρουσίασε υψηλό πυρετό λόγω της έξαρσης της νόσου του, μερικοί μεθυσμένοι Κρητικοί3 που τους είχε προσλάβει με μισθό ο Κόχραν, αφού επιτέθηκαν τελείως ανοργάνωτα στις δυνάμεις του Κιουταχή, άρχισαν να υποχωρούν. Για να μην πάρει έκταση αυτή η απρόοπτη και όχι οργανωμένη σύγκρουση, ο Καραϊσκάκης όρμησε στο πεδίο της, όπου όμως τραυματίστηκε σοβαρά στη βουβωνική χώρα. Αμέσως κάποιοι στρατιώτες του τον μετέφεραν στο πλοίο του Τσωρτς. Την προηγουμένη του θανάτου του ο ήρωας είπε στους συμπολεμιστές του που βρίσκονταν στο πλευρό του: “Να η διαθήκη μου: στο γιο μου αφήνω το όπλο μου, το μόνο χτήμα μου αυτή τη στιγμή. Τη θυγατέρα μου την παραδίδω σε σας, παλιοί μου σύντροφοι. Αυτά για μένα. Τι να σας πω; Ήθελα να είχα όλο το έθνος εδώ για να του ειπώ τι αξίζετε... Αύριο το πρωί ελάτε να σας ξαναειδώ. Ο Καραϊσκάκης εξέπνευσε στις 23 Απριλίου του 1827, ανήμερα του Άη-Γιωργιού, παρά τις προσπάθειες των γιατρών.

Σύμφωνα με νεώτερες ιστορικές έρευνες ο θάνατος του ίσως να μην οφείλονταν σε εχθρικό βόλι, αλλά σε κάποια δολοφονικά χέρια. Άλλωστε η βρετανική πολιτική την εποχή εκείνη ενδιαφερόταν για τον περιορισμό της επανάστασης στην περιοχή της Πελοποννήσου και μόνον, πράγμα το οποίο είναι βέβαιον ότι δεν θα δεχόταν ποτέ ο Καραϊσκάκης. Η ουσία είναι πως με το θάνατό του επικράτησε η ολέθρια πολιτική των Άγγλων, που οδήγησε με τα τεχνάσματά τους στην απώλεια τελικά της Ακρόπολης από τους Έλληνες.

Ο Σπ. Τρικούπης για το τέλος του Καραϊσκάκη

Όταν ο Καραϊσκάκης ξαναγύρισε στη σκηνή του (μετά το θανάσιμο τραυματισμό του) τον μετέφεραν στο γιατρό, ο οποίος τον εξέτασε και διαπίστωσε ότι είχε τραυματιστεί θανάσιμα στο βουβώνα. Τότε τον πήγαν στο πλοίο του Τσορτς στο Φάληρο (..) ο Καραϊσκάκης αντιλήφθηκε όχι μόνο ότι η πληγή του ήταν θανάσιμη αλλά και ότι δεν του έμενε ακόμα πολλή ζωή. Για το λόγο αυτό κάλεσε αμέσως στο πλοίο τον ιερέα, εξομολογήθηκε, μετέλαβε, ζήτησε συγχώρεση από όλους τους παρόντες και ζήτησε να τον θάψουν στην εκκλησία του Αγίου Δημητρίου της Σαλαμίνας. Αφού τέλειωσε όλα όσα έπρεπε να κάνει σα χριστιανός, μίλησε στους υπόλοιπους σαν πατριώτης και σαν πατέρας. Σαν πατριώτης τους είπε να μη δειλιάζουν, να έχουν τις ελπίδες τους στη βοήθεια του Θεού, να συνεχίζουν να δοξάζουν την Ελλάδα όπως έκαναν ως τότε και να είναι βέβαιοι ότι η πατρίδα θα αποτινάξει τελικά το ζυγό της, όσα κι αν πάθει. Σαν πατέρας παράγγειλε να ζητήσουν εξ ονόματός του αγάπη και προστασία για τα παιδιά του από την κυβέρνηση. Παρά τους δυνατούς πόνους κατάφερε να κρατήσει τη σκέψη του καθαρή και τα λόγια του σωστά ως την τρίτη ώρα μετά τα μεσάνυχτα. Πέθανε μια ώρα αργότερα και την επομένη η σορός του μεταφέρθηκε στη Σαλαμίνα για να ταφεί στο μέρος που είχε ζητήσει. (..) αυτό ήταν το περιστατικό που τερμάτισε τη ζωή του Καραϊσκάκη τη στιγμή ακριβώς που η χώρα είχε τόσο μεγάλη ανάγκη από τις υπηρεσίες του.” Σπ. Τρικούπης, Ιστορία της Ελληνικής Επανάστασης, Εκδ. Λιβάνη, 1992, τόμος 4, σσ. 144-5.

1Σπ. Τρικούπης, 3ος τόμος, ό. π., σσ. 120-1.

2 . Σπ. Τρικούπης, 3ος τόμος, ό. π., σ. 121.

3Καρλ Μέντελσον- Μπαρτόλντι, Επίτομη Ιστορία της Ελληνικής Επαναστάσεως, Κυριακάτικη 2011, σ.177.

Γέροντας Γαβριήλ (κελί Κουτλουμουσιανόν): Αιρετικός αυτός που ισχυρίζεται ότι «όποιος κόβει το Μνημόσυνο είναι σχισματικός και εκτός της Εκκλησίας»



ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ
Γέροντας Γαβριήλ (κελί Κουτλουμουσιανόν): Αιρετικός αυτός που ισχυρίζεται ότι «όποιος κόβει το Μνημόσυνο είναι σχισματικός και εκτός της Εκκλησίας»
02/11/2021

«Όσοι λένε ότι δεν επιτρέπεται ο έλεγχος στην Εκκλησία είναι αιρετικοί, γιατί η Εκκλησία θέσπισε τον έλεγχο» (Γέροντας Γαβριήλ)
Επιμέλεια σύνταξης: katanixi.gr