ΑΚΟΛΟΥΘΙΑ ΤΟΥ ΟΣΙΟΥ ΠΑΤΡΟΣ ΗΜΩΝ ΒΗΣΣΑΡΙΩΝΟΣ ΤΟΥ ΑΓΑΘΩΝΙΤΟΥ Ψαλλομένη τῇ 22ᾳ τοῦ μηνὸς Ἰανουαρίου
Με κωδωνοκρουσίες υποδέχθηκε η Φθιώτιδα την Αγιοκατάταξη του Οσίου Αγίου Βησσαρίωνος του Αγαθωνίτου
ΑΚΟΛΟΥΘΙΑ ΤΟΥ ΟΣΙΟΥ ΠΑΤΡΟΣ ΗΜΩΝ ΒΗΣΣΑΡΙΩΝΟΣ ΤΟΥ ΑΓΑΘΩΝΙΤΟΥ Ψαλλομένη τῇ 22ᾳ τοῦ μηνὸς Ἰανουαρίου
Με κωδωνοκρουσίες υποδέχθηκε η Φθιώτιδα την Αγιοκατάταξη του Οσίου Αγίου Βησσαρίωνος του Αγαθωνίτου
ΚΥΡΙΑΚΗ ΙΕ΄ ΛΟΥΚΑ [:Α΄ Τιμ. 4,9-15]
Ἀπομαγνητοφωνημένη ὁμιλία μακαριστοῦ γέροντος Ἀθανασίου Μυτιληναίου
μὲ θέμα:
«ΠΑΡΕΚΤΡΟΠΕΣ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑ
[ἐκφωνήθηκε στὴν Ἱερὰ Μονὴ Κομνηνείου Λαρίσης στὶς 28-1-1990]
(Β231)
Ὁ Ἀπόστολος Παῦλος, ἀγαπητοί μου, στέλνοντας τὴν πρώτη του ἐπιστολὴ στὸν πολὺ ἀγαπημένο του μαθητή, τὸν Τιμόθεο, τοῦ σημειώνει καὶ τοῦ γράφει: «Πιστὸς ὁ λόγος καὶ πάσης ἀποδοχῆς ἄξιος». «Ὁ λόγος τοῦ Θεοῦ», λέγει, «εἶναι πιστός, ἀξιόπιστος. Καὶ συνεπῶς, ἀφοῦ εἶναι ἀξιόπιστος, εἶναι ἄξιος κάθε ἀποδοχῆς». «Εἰς τοῦτο γὰρ καὶ κοπιῶμεν καὶ ὀνειδιζόμεθα, ὅτι ἠλπίκαμεν ἐπὶ Θεῷ ζῶντι, ὅς ἐστι σωτὴρ πάντων ἀνθρώπων, μάλιστα πιστῶν». «Γι᾿ αὐτὸν τὸν λόγο κουραζόμαστε καὶ κοπιάζουμε καὶ ὑφιστάμεθα ὀνειδισμούς, γιατί ἔχουμε ἐλπίσει σὲ Θεὸ ζωντανό, ὁ Ὁποῖος εἶναι σωτῆρας ὅλων τῶν ἀνθρώπων, ἰδιαίτερα δέ, σωτῆρας τῶν πιστῶν». «Παράγγελλε ταῦτα καὶ δίδασκε». «Αὐτὰ ποὺ σοῦ γράφω νὰ τὰ παραγγέλλεις καὶ στοὺς ἄλλους καὶ νὰ τὰ διδάσκεις». «Μηδείς σου τῆς νεότητος καταφρονείτω». «Κανεὶς νὰ μὴν πεῖ ὅτι εἶσαι νέος στὴν ἡλικία καὶ συνεπῶς νὰ μὴν σὲ προσέξει. Ἀντιθέτως θὰ σὲ προσέξουν ὅταν θὰ γίνεις τύπος τῶν πιστῶν».
«Η Ακαδημία Θεολογικών Σπουδών Βόλου»
Η
«Ακαδημία Θεολογικών Σπουδών Βόλου» λειτουργεί, πολλές φορές, ως προβολή της
παναιρέσεως του οικουμενισμού, εδώ, στην πόλη (μου) Βόλος. Η αοριστία των όρων
«θεολογικών σπουδών» δικαιολογεί, ως αιτίαση, την εκφορά οικουμενιστικού λόγου,
παρά μια ονομασία όπως «Ορθόδοξη Ακαδημία Θεολογικών σπουδών Βόλου».
Η
σκέψη της παρεκκλίνει της διδασκαλίας (διαχρονικής) της Ορθοδόξου Εκκλησίας∙
δεν συμφωνεί, επίσης, με την Ομολογία περί του νοήματος της Εκκλησίας των Αγίων
Πατέρων, όπως την εκφράζει (για παράδειγμα) και ο Αρχιεπίσκοπος Χριστόδουλος
(ως Αρχιμανδρίτης), τότε που ορθοτομούσε τον λόγο της αληθείας: «Ο ορθός βίος
που συμφωνεί με του Θεού το θέλημα είναι η ισχυρά μας πανοπλία εναντίον του
αντιδίκου μας. Και η πανοπλία αυτή ευρίσκεται αποτεθησαυρισμένη μέσα εις την
Εκκλησίαν μας της Ορθοδόξου, έξω της οποίας δεν υπάρχει καμμία σωτηρία.
Η
εκκλησία μας είναι η «ταμειούχος της Θείας Χάριτος» που μας εξασφαλίζει τα
πνευματικά εκείνα όπλα με τα οποία ημπορούμε να παλαισωμε τον αντίπαλόν μας»
(Βιβλίο «Πόλεμος κατά του Σατανά», Σελ. 83).
Η σιωπή (προδοσία) των ενοριών, η σιωπή ορισμένων Ιερών Μονών – πλην Αγίας Τριάδος Γατζέας-, η σιωπή των τοπικών χριστιανικών οργανώσεων και του τοπικού Τύπου, βοηθούν (έμμεσα) στην εξάπλωση του οικουμενισμού.
τοῦ Νεκτάριου Δαπέργολα, Διδάκτορος Ἱστορίας
Πρῶτα κατάπιαν ἀμάσητο ὅλο τό ἄθλιο ψευδαφήγημα (καί μάλιστα τόσο κακοστημένο, πού σύντομα ἔπαψε νά τούς παρέχει κάθε ἄλλοθι καί δικαιολογία) καί ἀφέθηκαν νά γίνουν θλιβερές ἀγέλες, ποτισμένες ἀπό τά (διανοητικά) δηλητήρια τῆς νεοταξικῆς προπαγάνδας καί τά (κυριολεκτικά) δηλητήρια τῶν ἐμβολίων.
Μετά στείλανε στήν καρμανιόλα καί τά παιδιά τους (ἀκόμη καί σέ πολύ μικρή ἡλικία), χωρίς νά τούς περνάει κἄν ἡ παραμικρή ὑποψία ἤ ἀμφιβολία ἀπό τό μυαλό.
(Διάλογος μέ τόν Θεοδόσιο, τόν ἐπίσκοπο Καισαρείας Βιθυνίας, κατά τήν πρώτη του ἐξορία στό φρούριο τῆς Βιζύης τῆς Θράκης.)
ΠΡΟΛΕΓΟΜΕΝΑ
Ὁ ἅγιος Μάξιμος ὁ Ὁμολογητής, μέγας θεολόγος καί Πατήρ τῆς Ἐκκλησίας, ὡμολόγησε τήν Ὀρθόδοξο Πίστι σέ μία ἐποχή πού παρουσιάζει πολλές ὁμοιότητες μέ τήν ἰδική μας. Ἡ πολιτική τῶν τότε αὐτοκρατόρων ἀπέβλεπε σέ πολιτικοκοινωνικές ἑνοποιήσεις σάν τίς σημερινές. Ὡς πρόσφορο μέσον γιά τήν πραγματοποίησί τους θεωρήθηκε ἡ ὑποστήριξις τῆς αἱρέσεως τοῦ Μονοθελητισμοῦ. Εἶχαν χρησιμοποιηθῆ καί ἐκκλησιαστικοί ἄνδρες, οἱ ὁποῖοι ὑποστήριζαν τήν αἵρεσι χάριν τῶν κοσμικῶν αὐτῶν σκοπιμοτήτων.
Με δημόσια παρέμβαση του ο δισεκατομμυριούχος, ιδιοκτήτης του Twitter, Έλον Μασκ αποκάλυψε πως είχε πολύ σοβαρές παρενέργειες από το εμβόλιο κατά του Covid-19 και ειδικότερα στην δεύτερη δόση, η οποία έγινε με mRNA εμβόλιο (η πρώτη δεν ήταν) και ότι φοβάται πως «μπορεί να έχει μόνιμη βλάβη στην υγεία» του.
Όμως η καταγγελία του δεν σταμάτησε εκεί καθώς είπε πως και ο ξάδερφός του ο οποίος είναι νέος και απόλυτα υγιής, χρειάστηκε να νοσηλευτεί στο νοσοκομείο, με σοβαρά συμπτώματα μυοκαρδίτιδας!
Ο Έλον Μασκ, απαντώντας σε ανάρτηση χρήστη του Twitter η οποία αναφερόταν στα στοιχεία του CDC για τις παρενέργειες των εμβολίων, αποκάλυψε ότι και ο ίδιος αντιμετώπισε σοβαρές παρενέργειες έπειτα από τη δεύτερη δόση εμβολίου mRNA
«Για αρκετές ημέρες ένιωθα ότι θα πεθάνω», έγραψε χαρακτηριστικά. «Ελπίζω πως δεν θα έχω μόνιμη βλάβη στην υγεία», συμπλήρωσε.
Ἡ ὁμιλία θὰ συνοδεύεται μὲ προβολὴ εἰκόνων. Ἡ εἴσοδος εἶνε ἐλεύθερη. Μπορεῖτε νὰ ἐπωφεληθῆτε τὴν διάλεξι αὐτὴ σεῖς προσωπικά, ἀλλὰ καὶ νὰ καλέσετε φίλους σας.
Ὁ π. Ἐπιφάνιος ἀνεβαίνει στὸ βῆμα αὐτὸ γιὰ πρώτη φορά, συνδέεται ὅμως μ᾽ αύτὸ πολὺ στενὰ καὶ ἀπὸ πολὺ παλαιά, καθὼς εἶνε ὁ τελευταῖος κληρικὸς ποὺ ἔδωσε στὴν Ἐκκλησία μας ὁ ἱδρυτὴς τῆς αἰθούσης μακαριστὸς ἐπίσκοπος τῆς ἀκριτικῆς Φλωρίνης π. Αὐγουστῖνος Καντιώτης.
ΚΥΡΙΑΚΗ ΙΕ΄ ΛΟΥΚΑ [:Λουκ. 19,1-10]
Ὁμιλία ἁγίου Ἰωάννου, ἀρχιεπισκόπου Κωνσταντινουπόλεως τοῦ Χρυσοστόμου,
«Εἰς τὸν Ζακχαῖον τὸν τελώνην»
Ὅσοι ποθοῦν ἔντονα καθετὶ καλό, καθόλου δὲν διαφέρουν ἀπὸ ὅσους αἰσθάνονται δίψα, ἀγαπητοί μου. Ὅσο πιὸ πολὺ δὲν βρίσκουν αὐτὸ ποὺ ἡ ψυχή τους ἐπιζητεῖ, τόσο περισσότερο ἀνάβει ἡ δίψα τους γιὰ αὐτὰ ποὺ ποθοῦν· καὶ τὴ νύχτα ὀνειρεύονται σὰν διψασμένοι τίς πηγὲς τῶν ὅσων ποθοῦν νὰ βροῦν· καὶ ὅταν ξημερώσει, περιερχόμενοι ἀπὸ τόπο σὲ τόπο, μὲ ἀεικίνητα μάτια κοιτάζοντας ἐρευνητικὰ γύρω, ἀναζητοῦν αὐτὰ ποὺ ποθεῖ ἡ καρδιά τους· καὶ εἶναι ὅπως ἀκριβῶς οἱ ὁδοιπόροι ποὺ σὲ ὥρα μεσημεριάτικου καύσωνα διασχίζουν τὴν ἄνυδρη γῆ, πιεσμένοι ἀπὸ τὴ δίψα, καὶ ποὺ ἐξετάζουν γύρω τους νὰ βροῦν πηγὲς νὰ δροσιστοῦν καὶ νὰ ξεδιψάσουν καὶ πολλὲς φορὲς θὰ τοὺς δεῖς νὰ ἀνεβαίνουν αὐτοὶ ἀκόμη καὶ βουνά, γιὰ νὰ φτάσουν ὅπου ὑπάρχει κάποια πηγή· κι ὅταν ἀπὸ μακριὰ τὴ δοῦν, χαίρονται καὶ σπεύδουν νὰ συνεχίσουν καὶ νὰ ὁλοκληρώσουν τὴν πορεία τους πρὸς αὐτήν· ἔπειτα φθάνουν στὴν πηγὴ καὶ σβήνουν μὲ τὸ νερὸ τὴ δίψα τους· τέτοιοι εἶναι καὶ οἱ ἄνθρωποι ποὺ εἶναι φίλοι τοῦ Χριστοῦ. Τὴν ἡμέρα ἀναζητοῦν τὸν ποθούμενό τους Χριστὸ μὲ καλὰ ἔργα καὶ τὴ νύχτα συνομιλοῦν μαζὶ Του μὲ τὴν προσευχὴ καὶ ὅταν κοιμοῦνται βλέπουν στὸ ὄνειρό τους ὅτι περπατοῦν μαζί Του· ὅταν στὰ ὁράματά τους Τὸν δοῦν ἀπὸ μακριά, χαίρονται καὶ ἀναγαλλιάζουν, ὅπως ἀκριβῶς οἱ διψασμένοι, ὅταν βροῦν τίς πηγὲς ποὺ ποθοῦν· καὶ πάλι ὅταν ξυπνήσουν, θέλουν νὰ ξανακοιμηθοῦν, γιὰ νὰ ἀντικρύσουν στὸν ὕπνο τους τὴν ἴδια πάλι ὀπτασία.
Γράφει ὁ Πορφυρίτης
Εἰσῆλθαν γιά τά καλά, οἱ διοικοῦντες τίς τοπικές ὀρθόδοξες Ἐκκλησίες, στόν ἀνάποδο καί ἀπατηλό κόσμο τῆς Νέας Τάξης Πραγμάτων! «Ἑνότητα!», κραυγάζουν καί σπέρνουν τή διχόνοια, προσπαθώντας νά κατισχύσουν τήν Ἐκκλησία τῆς Ὁποίας «πύλαι ἅδου οὐ κατισχύσουσιν»! (Ματθ. 16, 18).
Τά ἀποτελέσματα, κραυγάζουν καί αὐτά διά τῶν γεγονότων: αἱματηροί διωγμοί ἐναντίον τῆς Ὀρθόδοξης Ἐκκλησίας τῆς Οὐκρανίας, διχασμός στήν Ἀφρική ἀπό τήν εἰσχώρηση τῆς Ρωσικῆς Ὀρθόδοξης Ἐκκλησίας[1], «οἰκογενειακές» ὑποθέσεις μεταξύ ἑλληνόφωνων καί σλαβόφωνων, πεζοδρομιακή καί ποδοσφαιρική «θεολογία» τοῦ τύπου: «σκασίλα...», «Ἐγώ εἶμαι ὁ πρῶτος στή σειρά κι ἐσύ ὁ πέμπτος»[2] «Ἐγώ εἶμαι ἡ Μητέρα, ἐσεῖς εἶστε θυγατέρες» ἤ ἀγώνας μεταξύ «Ἑλλάδας – Ρωσίας»... Ἐπιπλέον, στόν ἀνάποδο κόσμο, οἱ φορεῖς ἐτεροδιδασκαλιῶν παρουσιάζονται ὡς φορεῖς τῆς Ὀρθοδόξου Παραδόσεως!
ΚΥΡΙΑΚΗ ΙΕ΄ ΛΟΥΚΑ [: Α' Τιμ. 4,9-16]
ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΣ ΠΕΡΙΚΟΠΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΕΡΟ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟ
«Πιστὸς ὁ λόγος καὶ πάσης ἀποδοχῆς ἄξιος· εἰς τοῦτο γὰρ καὶ κοπιῶμεν καὶ ὀνειδιζόμεθα, ὅτι ἠλπίκαμεν ἐπὶ Θεῷ ζῶντι, ὅς ἐστι σωτὴρ πάντων ἀνθρώπων, μάλιστα πιστῶν (:Τὸ ὅτι οἱ ἀγῶνες τῆς εὐσεβοῦς καὶ ἁγίας ζωῆς μᾶς ὠφελοῦν καὶ στὴ ζωὴ αὐτὴ καὶ στὴ μελλοντικὴ εἶναι λόγος ἀξιόπιστος καὶ ἄξιος νὰ τὸν ἀποδεχθεῖ κανεὶς μὲ ὅλη του τὴν καρδιά. Κι ἐπειδὴ ὁ λόγος αὐτὸς εἶναι ἀξιόπιστος, γι᾿ αὐτὸ ἀκριβῶς κι ἐμεῖς ὑπομένουμε κόπους καὶ δεχόμαστε ὀνειδισμοὺς ὅτι εἴμαστε δῆθεν ἀνόητοι, ἐπειδὴ ἔχουμε στηρίξει τίς ἐλπίδες μας στὸν ζωντανὸ Θεό. Αὐτὸς εἶναι ὁ σωτῆρας ὅλων τῶν ἀνθρώπων, τοὺς ὁποίους συντηρεῖ μὲ τὴν πρόνοιά Του, προπαντὸς ὅμως τῶν πιστῶν, τοὺς ὁποίους σώζει ἀπὸ τὸν αἰώνιο θάνατο)» [Α΄ Τιμ. 4,9-10].
Ο καθηγητής ξεκίνησε με μια «βόμβα», αναφερόμενος στο βιβλίο “Η επιδημία του αυτισμού: Το βρώμικο μικρό μυστικό του Μετανθρωπισμού”, μέσα στο οποίο «συνδέονται μεταξύ τους ο εμβολιασμός, ο αυτισμός, ο αεροψεκασμός και ο μετα-ανθρωπισμός. Πώς συνδέονται όλα αυτά; Συνδέονται μέσω του αλουμινίου» και πρόσθεσε: «Το αλουμίνιο περιέχεται στα εμβόλια, όχι μόνο σ’ αυτά κατά του κορονοϊού, αλλά και στα παλιότερα εμβόλια. Το αλουμίνιο περιέχεται στους αεροψεκασμούς και με αυτό τον τρόπο, μέσω του αλουμινίου, προκαλείται αυτισμός στους ανθρώπους. Βεβαίως, οι νεοταξίτες θα βγουν και θα πουν ότι όλα αυτά είναι συνωμοσιολογίες».
Ακολουθεί η απομαγνητοφώνηση του εξαιρετικού βίντεο από το κανάλι The People's Voice:Μια αμφιλεγόμενη πρωτοβουλία που προωθείται στους διαδρόμους της εξουσίας από τον Κλάους Σβαμπ. Το Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ στο Νταβός πρόκειται να εξοργίσει τις οικογένειες και όσους νοιάζονται για τα παιδιά. Το Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ ζητά τώρα την αποποινικοποίηση του σεξ με παιδιά υποστηρίζοντας ότι οι νόμοι κατά του σεξ με ηλικιακό χάσμα, γνωστότερου ως παιδοφιλία παραβιάζουν τα ανθρώπινα δικαιώματα και δεν αποτελούν μια μάστιγα.
Η επιδημία παιδοφιλίας που σαρώνει τον κόσμο είναι στην πραγματικότητα ένα δώρο της φύσης στην ανθρωπότητα, σύμφωνα με τον Κλάους Σβαμπ του οποίου το ΠΟΦ δήλωσε ότι οι παιδόφιλοι είναι πλασμένοι από τη φύση σε όλο και μεγαλύτερους αριθμούς, για κάποιο λόγο. Σύμφωνα με μια ερευνητική εργασία που παρουσιάστηκε στο ΠΟΦ, στο Νταβός το φαινόμενο της παιδεραστίας αντιπροσωπεύει την προσπάθεια της φύσης να εξαγνίσει τη γη και να σώσει την ανθρωπότητα από τον εαυτό της.
«Ο Μητσοτάκης δικτάτωρ»5 + 1 αποτυπώματα της «έξυπνης μητσοτακικής δικτατορίας» με αφορμή το βιβλίο του David Irving «Ο Πόλεμος του Χίτλερ»
Γράφει ο Κωνσταντίνος Ι. Βαθιώτης, τέως Αναπληρωτής Καθηγητής Νομικής Σχολής Δ.Π.Θ. Όταν ο Χίτλερ έγινε καγκελάριος της Γερμανίας (στις 30 Ιανουαρίου 1933), ένα από τα πρώτα πράγματα που έκανε ήταν να διορίσει Υπουργό Προπαγάνδας και Δημόσιου Διαφωτισμού τον δρ. Γιόζεφ Γκαίμπελς, «έναν εύγλωττο τριανταπεντάχρονο από τη Ρηνανία». Σύμφωνα με την εξιστόρηση του David Irving στον πρώτο τόμο του ογκώδους έργου του «Ο Πόλεμος του Χίτλερ»¹:
|