Τρίτη 6 Σεπτεμβρίου 2016

Ιδού τα δικαιώματα των αποφάσεων του Κολυμπαρίου: "Το Φανάρι αναγνωρίζει πλέον τις συμπροσευχές"

Σχόλιο του Ιστολογίου Κατάνυξις:  Δεν είναι φήμη, δεν είναι φαντασία, στην επίσημη σελίδα του Οικουμενικού Πατριαρχείου, επισημοποιούνται με καμάρι οι συμπροσευχές! Διαβάστε την πλήρη ανακοίνωση:

14256413_1787842488098130_1636856456_n.png

*  *  *
Η ΕΟΡΤΗ ΤΗΣ ΙΝΔΙΚΤΟΥ ΕΝ ΤΟΙΣ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΟΙΣ
Μεθ̉ ἱεροπρεπείας καί ἐκκλησιαστικῆς τάξεως ἑωρτάσθη ἐν τοῖς Πατριαρχείοις ἡ ἑορτή τῆς νέας Ἰνδικτιῶνος καί ἡ Σύναξις πρός τιμήν καί μνήμην τῆς Ὑπεραγίας Θεοτόκου τῆς Παμμακαρίστου, ἧς ἡ ἱερά εἰκών τεθησαύρισται ἐν τῷ Π. Πατριαρχικῷ Ναῷ, ὡς καί ἡ ἡμέρα προσευχῶν ὑπέρ τῆς προστασίας τοῦ φυσικοῦ Περιβάλλοντος.
Ἡ Α. Θ. Παναγιότης ὁ Οἰκουμενικός Πατριάρχης κ. κ. Βαρθολομαῖος, ἐχοροστάτησε τήν παραμονήν τῆς ἑορτῆς, Τετάρτην, 31ην λ.μ. Αὐγούστου, ἐν τῇ Ἱ. Μονῇ Ζωοδόχου Πηγῆς Βαλουκλῆ κατά τόν Μ. Ἑσπερινόν, εἰς τόν ὁποῖον ἐκκλησιάσθησαν πλεῖστοι ἅγιοι Ἀρχιερεῖς, ὁ Ἐξοχ. Πρέσβυς κ. Εὐάγγελος Σέκερης, Γεν. Πρόξενος τῆς Ἑλλάδος ἐν τῇ Πόλει, ὅμιλος Θεολόγων ὑπό τήν ἡγεσίαν τοῦ Σεβ. ΡΚαθολικοῦ Ἀρχιεπισκόπου Bamberg Γερμανίας κ. Ludwig Schick During, πρός οὕς ὡμίλησεν ὁ Πατριάρχης γερμανιστί, καί πιστοί ἐντεῦθεν.

Ο ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΣ ΨΗΦΟΥ ΤΩΝ ΕΠΙΣΚΟΠΩΝ ΣΤΗΝ ΚΟΛΥΜΠΑΡΙΟ ΣΥΝΟΔΟ ΑΙΡΕΣΗ ΕΚΚΛΗΣΙΟΛΟΓΙΚΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ

Ἀπὸ τὴν μελέτη τοῦ καθηγητῆ Ἐκκλησιαστικοῦ Δικαίου τῆς Νομικῆς Σχολῆς τοῦ Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης


Κυριάκου Κυριαζόπουλου

ΜΕΛΗ ΜΕ ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΙΚΗ ΨΗΦΟ ΤΟΥ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ ΤΗΣ ΑΠΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΩΝ ΧΑΝΙΩΝ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ ΑΡΧΙΕΡΕΙΣ, ΑΛΛΑ ΟΙ ΔΕΚΑ (10) ΑΥΤΟΚΕΦΑΛΕΣ (ΚΑΤΑ ΤΟ ΠΡΟΤΥΠΟ ΤΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΔΙΑΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟΥ ΣΥΓΚΡΗΤΙΣΜΟΥ ΜΕ ΤΙΤΛΟ «ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΕΚΚΛΗΣΙΩΝ»),
ΕΝΩ ΟΛΑ ΤΑ ΕΙΔΗ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΣΥΝΟΔΩΝ ΕΧΟΥΝ ΩΣ ΜΕΛΗ ΤΟΥΣ ΜΟΝΟΝ ΑΡΧΙΕΡΕΙΣ, ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΤΟ ΚΟΙΝΟ ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΚΑΝΟΝΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ – ΑΙΡΕΣΗ ΕΚΚΛΗΣΙΟΛΟΓΙΚΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ

Η Συνοδική Λειτουργία της Εκκλησίας, κατά τους Αποστόλους και τους Πατέρες, στηρίζεται στα δύο βασικά δόγματα της Εκκλησίας, το Τριαδολογικό και το Χριστολογικό. Όπως τα Τρία Πρόσωπα της Μίας ως προς την ουσία Της Τριάδος λειτουργούν συνοδικά, έτσι και η στρατευομένη Εκκλησία πρέπει να λειτουργεί συνοδικά (Αγ. Ιουστίνου Πόποβιτς, Τριαδική Συνοδικότητα, η Εκκλησία ως Μυστήριο του Χριστού, Ορθόδοξη Φιλοσοφία της Αλήθειας – Δογματική της Ορθόδοξης Εκκλησίας, τομ. 4, σελ. 187-188, γαλλική έκδοση). Όπως στο Πρόσωπο του Δευτέρου Προσώπου της Αγίας Τριάδος, δηλ. του Κυρίου Ιησού Χριστού, λειτουργούν συνοδικά οι δύο φύσεις Του (Αγ. Μαξίμου του Ομολογητή, Επιστολή 5, Ελληνική Πατρολογία, τομ. 91, σελ. 484), έτσι και στο Σώμα του, και ειδικότερα στη στρατευομένη Εκκλησία Του, πρέπει να λειτουργούν συνοδικά ο θείος και ο ανθρώπινος παράγοντας, το Άγιο Πνεύμα και οι πιστοί, οι οποίοι στις διάφορες μορφές Εκκλησιαστικών Συνόδων [1) της Συνόδου της Αυτοκέφαλης Εκκλησίας, 2) της Τοπικής ή Αγίας και Μεγάλης Συνόδου ή 3) της Οικουμενικής Συνόδου], εκπροσωπούνται από τους Επαρχιούχους Επισκόπους των κατά τόπους Εκκλησιών ή Επισκοπών τους, οι οποίοι έχουν την αποστολική εξουσία και διακονία να αποφασίζουν ψηφίζοντας όλοι τους, Μαζί με το Άγιο Πνεύμα –αλλά όχι με εμπαιγμό του Αγίου Πνεύματος (όπως έπρατταν οι ψευδο-σύνοδοι που αναφέρονται στην Εκκλησιαστική Ιστορία)– επί δογματικών και ποιμαντικών θεμάτων των αντίστοιχων εκκλησιαστικών περιφερειών, ενώ οι πιστοί (λοιποί κληρικοί, μοναχοί και λαϊκοί) έχουν, δυνάμει της ειδικής ή της γενικής ιερωσύνης τους, το δικαίωμα και το καθήκον να αποδέχονται ή να απορρίπτουν ιδίως τις συνοδικές αποφάσεις που αφορούν σε θέματα πίστεως (Αγ. Ιουστίνου Πόποβιτς, ο.π., σελ. 192-196. Επίσης, Ι. Καρμίρης, Η διοργάνωσις της επιγείου Εκκλησίας και η σχέσις αυτής προς την επουράνιον, Εκκλησιολογία, σελ. 365-808).
Ως προς την ισότητα των Επαρχιούχων Επισκόπων στις Συνόδους, ο Καθηγητής Ιωάννης Καρμίρης παρατηρεί τα εξής:
1 - Κάθε τοπική Εκκλησία υπό τον τελούντα την Ευχαριστία Επίσκοπό της κατέχει το πλήρωμα της Εκκλησίας και πραγματοποιείται ως Σώμα Χριστού στη Θεία Ευχαριστία. Στην ενότητα και την ισότητα και την ταυτότητα της Χάρης, της Πίστεως και της Δομής των τοπικών Ορθοδόξων Εκκλησιών (δηλ. των Επισκοπών) βρίσκεται η μια Ορθόδοξη Καθολική Εκκλησία. Έκφραση της ενότητάς της είναι η Πανορθόδοξη ή Οικουμενική Σύνοδος» (Εκκλησιολογία, σελ. 546). Σημειωτέον ότι, όπως διευκρίνισε ο Πατριάρχης Κωνσταντινουπόλεως, στη σύναξη της Ιεραρχίας του Θρόνου της Κωνσταντινούπολης τον περασμένο Αύγουστο, η μέλλουσα να συνέλθει Πανορθόδοξη Σύνοδος δεν είναι Οικουμενική, διότι δεν μετέχουν οι Παπικοί και οι Προτεστάντες, δηλαδή με βάση την αιρετική διεύρυνση του όρου «Εις Μίαν, Αγίαν, Καθολικήν και Αποστολικήν Εκκλησίαν» του Συμβόλου της Πίστεως της Α΄ και Β΄ Οικουμενικών Συνόδων, η οποία συγκρητιστική διεύρυνση περιλαμβάνει συγκρητιστικά στην Εκκλησία του Χριστού τους Παπικούς και τους Προτεστάντες.
2 – Των Οικουμενικών (και όλων γενικά) των Συνόδων μετείχαν με πλήρη δικαιώματα (δηλ. και με δικαίωμα αποφαστιστικής ψήφου) μόνον οι Επίσκοποι, ήτοι Πατριάρχες, Έξαρχοι, Μητροπολίτες, απλοί (Επαρχιούχοι, δηλ. Ποιμενάρχες) Επίσκοποι» (Εκκλησιολογία, σελ.673).
3 – Η αυθεντία όλων των Συνόδων υπόκειται υπό την ύψιστη αυθεντία της όλης Εκκλησίας, όχι μόνον εκ μέρους των Επισκόπων και λοιπών κληρικών, αλλά και εκ μέρους των πιστών (μοναχών και λαϊκών), το σύνολο των οποίων δεν πλανάται στην πίστη, επειδή έχουν «χρίσμα από του Αγίου και την αλήθειαν» γνωριζόντων (Α΄ Ιωαν. Β΄20, 27) και βιούντων και όντων όλων διδακτών Θεού (Ιωαν. ΣΤ΄, 45). Το κριτήριο της αποδοχής κάποιας Συνόδου από το Σώμα της Εκκλησίας, με την ανωτέρω έννοια, είναι η ακριβής από αυτήν διατύπωση της Ορθόδοξης Πίστης, σύμφωνα με τη διδασκαλία των Αγίων Πατέρων. Η εγκυρότητα κάποιας Συνόδου δεν είναι εκ των προτέρων δεδομένη, εξαρτώμενη από τη βούληση εκείνου που την συγκαλεί ή από τον αριθμό των συγκροτούντων αυτήν επισκόπων κλπ., αλλά εξαρτάται από την εκ των υστέρων αβίαστη αναγνώριση της εγκυρότητάς της από όλες τις κατά τόπους Εκκλησίες (δηλ. τις Επισκοπές), στις οποίες ενεργεί ο  ίδιος Χριστός δια του Αγίου Πνεύματος, όπως και από την αποδοχή των αποφάσεών της από ολόκληρο το εκκλησιαστικό πλήρωμα το αποτελούμενο από κληρικούς και λαϊκούς, ως προερχόμενων από του επιστατούντος Αγίου Πνεύματος του «μεγάλου διδασκάλου της Εκκλησίας» (Αγ. Κυρίλλου Ιεροσολύμων, Κατήχηση 16, 19, ΒΕΠ 39, 209), και εκφραζουσών την κοινή πίστη και συνείδηση, όπως και τη λειτουργική και μυστική εμπειρία και ζωή του εκκλησιαστικού πληρώματος, λαμβανομένου υπόψη ότι Η ΔΩΡΕΑ ΤΟΥ ΑΛΑΘΗΤΟΥ ΧΟΡΗΓΕΙΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΣΤΗΝ ΕΝΟΤΗΤΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΜΕΛΩΝ ΤΗΣ ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΚΦΡΑΖΕΤΑΙ ΤΟΥΤΟ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΕΝΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΟΛΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ (Εκκλησιολογία, 675-677). 
Κατόπιν των ανωτέρω, είναι σαφές ότι η παραβίαση της εκκλησιολογικής ισότητας των Επαρχιούχων Αρχιερέων συνιστάΕΚΚΛΗΣΙΟΛΟΓΙΚΗ  ΑΙΡΕΣΗ.

Δευτέρα 5 Σεπτεμβρίου 2016

Άλλη Ορθοδοξία κι άλλο Χριστό η Εκκλησία της Βουλγαρίας, κι άλλο η Εκκλησία της Ελλάδος!

Ὁ μητροπολίτης Θεόκλητος δὲν καταδίκασε τὴν Κολυμπάριο Σύνοδο, τὸν Οἰκουμενισμό, τὸ Π.Σ.Ε., ἀντίθετα εἰσάγει αἱρετικὲς διδασκαλίες στὴν Ἐκκλησια, μνημονεύοντας τὸν Πατριάρχη Βαρθολομαῖο καὶ ὑποστηρίζοντας (παρὰ πᾶσαν διδασκαλία τῶν Ἁγίων) ὅτι εἴμαστε ὑποχρεωμένοι νὰ μνημονεύουμε τὸν αἱρετίζοντα Πατριάρχη, ποὺ διδάσκει γιὰ «ἀδελφὲς» Ἐκκλησίες, ποὺ στὴν πράξη καταλύει τὸ Σύμβολο τῆς Πίστεως,


Ἀπὸ τὴν πρόσφατη διευρυμένη μελέτη τοῦ κ. Κυριαζόπουλου Κυριάκου –καθηγητῆ Ἐκκλησιαστικοῦ Δικαίου τῆς Νομικῆς Σχολῆς τοῦ Α.Π.Θ.– ἀποσποῦμε καὶ δημοσιεύουμε τὶς θέσεις τῆς Ἐκκλησίας τῆς Βουλγαρίας γιὰ τὴν Κολυμπάριο Σύνοδο, καὶ τὶς θέτουμε ὑπ’ ὄψιν τῶν Μητροπολιτῶν (ποὺ νομίζουν ὅτι ἀκολουθοῦν τὸν ὀρθόδοξο δρόμο, ἀλλὰ καὶ τῶν ἀντι- Οἰκουμενιστῶν Πατέρων).
Ἰδιαιτέρως τὶς δημοσιεύουμε γιὰ τὸν Μητροπολίτη Φλωρίνης Θεόκλητο, ποὺ μὲ μεγάλη χαρὰ μᾶς ἀνήγγειλε τὴν παραπομπὴ τοῦ Ἀρχιμανδρίτη π. Παΐσιου Παπαδόπουλου στὴν Σύνοδο –ὅπως φαίνεται πρὸς καθαίρεση– ἐπειδὴ ὁ διωκόμενος Ἀρχιμανδρίτης ἐφάρμοσε, ἀκριβῶς ἐκεῖνα ποὺ πρεσβεύει ἡ Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία, ὅπως αὐτὸ ἐκφράζεται στὴν Ἀνακοίνωση τῆς Ἐκκλησία τῆς Βουλγαρίας!!!
Προφανῶς οἱ Ὀρθόδοξοι ἔχουν διαιρεθεῖ. Ἄλλη Ὀρθοδοξία ἰσχύει στὴν Ἐκκλησία τῆς Βουλγαρίας, ἄλλη ἰσχύει στὴν Ἐκκλησία τῆς Ἑλλάδος. Ἄλλο Χριστὸ πιστεύουν στὴν Βουλγαρία καὶ ἄλλον στὴν Ἑλλάδα. Ὅσοι δέχονται ὅσα πιστεύει καὶ διδάσκει ἡ Ἐκκλησία τῆς Βουλγαρίας (ὅπως ὁ π. Παϊσιος) καταδικάζονται, καὶ ὅσοι αἱρετίζουν, ὑποστηρίζονται.
Ὁ μητροπολίτης Θεόκλητος δὲν καταδίκασε τὴν Κολυμπάριο Σύνοδο, τὸν Οἰκουμενισμό, τὸ Π.Σ.Ε., ἀντίθετα εἰσάγει αἱρετικὲς διδασκαλίες στὴν Ἐκκλησια, μνημονεύοντας τὸν Πατριάρχη Βαρθολομαῖο καὶ ὑποστηρίζοντας (παρὰ πᾶσαν διδασκαλία τῶν Ἁγίων) ὅτι εἴμαστε ὑποχρεωμένοι νὰ μνημονεύουμε τὸν αἱρετίζοντα Πατριάρχη, ποὺ διδάσκει γιὰ «ἀδελφὲς» Ἐκκλησίες, ποὺ στὴν πράξη καταλύει τὸ Σύμβολο τῆς Πίστεως, ποὺ μιλᾶ γιὰ Μία Ἐκκλησία καὶ ἕνα βάπτισμα, ποὺ ἐπιδοκιμάζει συνοδικὰ τὴ συμμετοχὴ στὸ Π.Σ.Ε. (=Παγκόσμιο Συμβούλιο Αἱρέσεων), ποὺ ψήφισε τὴν κατάλυση Δογματικῶν θέσεων καὶ Ι. Κανόνων τῶν Οἰκουμενικῶν Συνόδων ὡς πρὸς τὴν τοὺς μικτοὺς γάμους κ.λπ. Ὅσοι δὲν τὸν μνημονεύουν, τὰ μυστήριά τους εἶναι ἄκυρα! Πρωτοφανῆ,  ἐξωφρενικὰ καὶ ἀσεβῆ πράγματα, ποὺ προσβάλλουν τόσους καὶ τόσους Ἁγίους ποὺ διέκοψαν τὸ Μνημόσυνο τῶν αἱρετιζόντων Ἐπισκόπων τους, ἀκόμα καὶ ἐπὶ ὑποψία αἱρέσεως!
Ἀντίθετα ἀποδοκιμάζει καὶ στέλνει γιὰ καθαίρεση τὸν π. Παΐσιο, ἐπειδὴ ἀρνεῖται ὅλα αὐτὰ καὶ ἀποδοκιμάζει τὶς κακοδοξίες τῶν Παναιρετικῶν Οἰκουμενιστῶν, συμφωνεῖ δηλαδὴ κατὰ πάντα μὲ τὴν Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία τῆς Βουλγαρίας, ποὺ δ[εν συμμετέσχες στὴν αἱρετικὴ Σύνοδος κι ἔχει ἀπομακρυνθεῖ ἀπὸ τὸ Π.Σ.Ε.!
Η ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΒΟΥΛΓΑΡΙΑΣ
(Ἀπόσπασμα ἀπὸ τὴν μελέτη τοῦ κ. Κυριαζόπουλου)
Το Πατριαρχείο της Βουλγαρίας

          Στην από 21-4-2016 απόφασή της, η Ιερά Σύνοδος του Πατριαρχείου της Βουλγαρίας αποφάσισε ομόφωνα:
          «Σχετικά με το σημείο 4 του εγγράφου: «Η σχέση της Ορθοδόξου Εκκλησίας με τον υπόλοιπον χριστιανικόν κόσμον».
          Στην Ορθόδοξη Εκκλησία με τη φράση «ενότητα όλων» ανέκαθεν εννοείται ότι οι έχοντες υποπέσει σε αίρεση ή σχίσμα θα πρέπει πρώτα να επιστρέψουν στην Ορθόδοξη πίστη, προσερχόμενοι μεθ’ υπακοής στην Αγία Εκκλησία και τότε, δια της μετανοίας, να γίνουν δεκτοί στην Εκκλησία.
          Σχετικά με το σημείο 5: «Οι σύγχρονοι διμερείς θεολογικοί διάλογοι.. έχουν ως στόχο να αναζητήσουν "την απολεσθείσα χριστιανική ενότητα"…».
          Εδώ θα πρέπει να διευκρινισθεί ότι στην Αγία Ορθόδοξη Εκκλησία, η οποία είναι μία και ενιαία, δεν έχει απολεσθεί ποτέ η ενότητα εν τη πίστει και η κοινωνία εν τω Αγίω Πνεύματι μεταξύ των χριστιανών και δεδομένου ότι η ίδια θα διαρκέσει μέχρι το τέλος του κόσμου, όπως είπε ο Κύριος: «και πύλαι άδου ού κατισχύσουσιν αυτής» (Ματθ. 16:8), άρα η κοινωνία αυτή θα είναι επίσης αιώνια.
          Σχετικά με το σημείο 6, σημείο 16, κλπ.
    Εκτός από την Αγία Ορθόδοξη Εκκλησία δεν υπάρχουν άλλες εκκλησίες, αλλά μόνον αιρέσεις και σχίσματα και το να ονομάζονται τούτα «εκκλησίες» είναι θεολογικώς, δογματικώς και κανονικώς εντελώς εσφαλμένο.
          Σχετικά με το σημείο 12:
   Το αναφερόμενο στο σημείο 12 ότι, «κατά την διεξαγωγή των θεολογικών διαλόγων κοινός στόχος όλων είναι η οριστική αποκατάσταση της ενότητος εν τη αληθινή πίστει και αγάπη», είναι εντελώς εσφαλμένο και απαράδεκτο, διότι πρέπει να διευκρινισθεί και να υπογραμμιστεί ότι η επιστροφή στην αληθινή πίστη αφορά αιρετικούς και σχισματικούς και δεν σχετίζεται καθ’ οιονδήποτε τρόπο με την Ορθόδοξη Εκκλησία.
    Δόξα τω Θεώ, η Βουλγαρική Ορθόδοξη Εκκλησία κατά το έτος 1998 εξήλθε από το Παγκόσμιο Συμβούλιο των Εκκλησιών, δια της οποίας εξόδου της εξέφρασε την αποδοκιμασία της για την δραστηριότητά του, δεδομένου ότι δεν δύναται να είναι μέλος οργανώσεως, στην οποία θεωρείται ως «μία εκ των πολλών, ή ως παρακλάδι της Μίας εκκλησίας», η οποία αναζητεί τρόπο και αγωνίζεται για την αποκατάστασή της μέσω αυτού του Παγκοσμίου Εκκλησιών».

      Ένας είναι ο Κύριος, μία είναι η Εκκλησία, όπως αναφέρεται στο Σύμβολο της Πίστεως» (ἐδῶ).

Xαμογελαστός ο μητροπολίτης Φλωρίνης Θεόκλητος ως μη έχων επίγνωση, ανακοίνωσε ότι παραπέμπει τον Αγωνιστή π.Παϊσιο Παπαδόπουλο. Η ιστορία διδάσκει ότι πάντα πρέπει να φοβόμαστε τους "Εφιάλτες". Καχεκτικά άτομα που ζηλεύουν και μοχθούν. Κυριολεκτικά και μεταφορικά αξιολύπητοι "νάνοι".

Η απάντηση μας στην ανακοίνωση ΔΙΩΞΗΣ του π.Παϊσίου Παπαδόπουλου. 

 http://opaidagogos.blogspot.gr/

Με λύπη μας ακούσαμε σήμερα τον μητροπολίτη Φλωρίνης Θεόκλητο να ανακοινώνει την ΔΙΩΞΗ του ιερομονάχου Παϊσίου Παπαδόπουλου, μέσω του Συνοδικού Δικαστηρίου ("η υπόθεση έφυγε από τα χέρια μας" είπε χαρακτηριστικά).




Αναγνώστης μας σχολίασε εδώ, (απαντώντας σε ένα φερέφωνο του):
"Ο ΛΚ λειτουργεί ως το γραφείο τύπου του δεσπότη. Αμέσως μαθαίνει τα νέα και μέρα νύχτα τον υπερασπίζεται επαγγελματικά. Πως έχει τον χρόνο να παρακολουθεί μέρα νύχτα τι γίνεται και να τα μαθαίνει όλα πρώτος ένας θεός ξέρει. Καταλαβαίνουμε όμως.

Όσο για τον δεσπότη, που παριστάνει τον χαμογελαστό, είδα το βίντεο να χαμογελάει και να λέει έφυγε από τα χέρια μου. Στην ωραία πύλη. Και να χαμογελάνε όλο χαρά καμαρωτοί και οι διάκοι δίπλα του και ο πάτερ Νικηφόρος.
Αντί να πει τα χέρια μου στάζουν αίμα εγώ τον παρέπεμψα στην σύνοδο για να τιμωρηθεί.
Ντροπή σου Θεόκλητε. Ντροπή σου. Ντροπή και στους παρατρεχάμενους.
Ο κόσμος το 
λέει σιγανοπαπαδιά."

Οι διαπιστώσεις :


Ο πάντα χαμογελαστός μητροπολίτης Φλωρίνης (όπως χαρακτηριστικά επεσήμανε και ο σχολιαστής), χαμογελώντας σήμερα Κυριακή 4 Σεπτεμβρίου 2016 μπροστά στην Ωραία Πύλη, ανακοίνωσε ότι παραπέμπει τον π.Παϊσιο Παπαδόπουλο στην Σύνοδο -άρα σε Συνοδικό δικαστήριο για να δικαστεί. Δεν ξανάγινε! Διαδικασίες εξπρές!!! Μέσα σε λιγότερο από 1 βδομάδα!



Αντιλαμβανόμαστε όλοι ότι ο Θεόκλητος καθοδηγήθηκε  -είτε από το Φανάρι είτε από τους "παρατρεχάμενους", τους λεγόμενους "αυλοκόλακες", που αφθονούν σε κάθε μητροπολιτικό περιβάλλον και συχνά δίνουν τα διαπιστευτήρια τους αλλού. 

Ο ίδιος ο Θεόκλητος ως χαρακτήρας, όπως πληροφορούμαστε, δεν είχε ποτέ ούτε τόλμη ούτε αποφασιστικότητα. Μόνος του αποκλείεται να οργάνωσε κάτι τέτοιο.



Ο μητροπολίτης Θεόκλητος αντί να συμπεριφερθεί σαν πατέρας, με ταπείνωση να δει το αληθινό πρόβλημα: την εισβολή και επιβολή του οικουμενισμού, επέλεξε να συμπεριφερθεί σαν "δεσπότης". Τραγικό λάθος.



Μέσα σε 1 βδομάδα τον έμαθαν όλα τα ορθόδοξα ιστολόγια. Γκρέμισε το "καλοκάγαθο" προφίλ που έχτιζε τόσα χρόνια.  Το αστείο είναι ότι ο ίδιος έβγαινε με βίντεο για να "μιλήσει (=εκφοβίσει)" και πάντα στο ίδιο τοπικό ΜΜΕ. Γι αυτό λέμε ότι κάποιοι τον συμβουλεύουν.. Αυτοί, θέλουν απλά ένα δεδικασμένο, για τους ιερείς που θα ακολουθήσουν την "διακοπή του μνημοσύνου". Και όπως επισημάναμε και στο παρελθόν, ξεφορτώνονται τους αντιοικουμενιστές έναν -έναν (καθότι οι "ηγέτες" του αγώνος ακόμη ... κρύβονται και σκέπτονται)



Η ιστορία διδάσκει ότι πάντα πρέπει να φοβόμαστε τους "Εφιάλτες". Καχεκτικά άτομα που ζηλεύουν και μοχθούν. Κυριολεκτικά και μεταφορικά αξιολύπητοι "νάνοι". Πολλές φορές κολάνε σαν βδέλλες δίπλα σε μεγάλες μορφές, ανεβαίνοντας μαζί τους. Σε κάποιες περιπτώσεις ως βδέλλες, πίνουν το αίμα του ευεργέτη τους. Όταν όμως φθάσουν ψηλά, αποκαλύπτεται η γύμνια τους.



Ο λαός λέει : "γελάει καλύτερα όποιος γελάει τελευταίος". Εμείς προαισθανόμαστε ότι δεν θα βγει σε καλό το γέλιο αυτό του Θεόκλητου.



και η απάντηση μας:



Σήμερα είναι 4 Σεπτεμβρίου.

Όπως έχουμε προειδοποιήσει, ήρθε η ώρα να μάθει ο πιστός λαός ποιοι διοικούνε την εκκλησία. Πάντα με αδιάσειστα ντοκουμέντα. Δεν μπορείτε να φανταστείτε για τί σήψη μιλάμε.



Για να κάνουμε όμως λίγο πιο ενδιαφέρουσα την παρουσίαση, υποσχεθήκαμε ότι σε κάθε χτύπημα (άδικη δίωξη) των οικουμενιστών, θα κάνουμε και μία αποκάλυψη (πχ εδώ). Μη μας πείτε ότι αυτό δεν το κάνει πιο ενδιαφέρον! Στα σχολεία μας εφαρμόζουμε "διαδραστικότητα"! Την εφαρμόζουμε στην πράξη ΚΑΙ στα ιστολόγια! 



Ραντεβού σε 10 ημέρες λοιπόν.Υψώσεως του Τιμίου Σταυρού. 

14 Σεπτεμβρίου 2016 (ναι, με το νέο ημερολόγιο!).

Όπως ξέρετε, κρατάμε τον λόγο μας.

Μέχρι τότε διαβάστε μια ακόμη ομολογιακή απάντηση συναδέλφου, εδώ

Μετά τις αποφάσεις της Συνόδου της Κρήτης, ο εξουνιτισμός προχωρεί ανεμπόδιστα, με τη σφραγίδα της Συνόδου!


ΕΠΙΠΛΕΟΝ: ο μητροπολίτης τους (Σιδηροκάστρου Μακάριος) εξαπάτησε τους πιστούς ότι η επίσκεψη του Πάπα στην Λέσβο θα ήταν ιδιωτική και ΑΠΟΚΑΛΕΙ τουςΠαπικούς ΕΚΚΛΗΣΙΑ!

Από: Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός"

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: 


Λάβαμε το παρακάτω μήνυμα από απολύτως αξιόπιστους αναγνώστες μας:
    "Πραγματοποιήσαμε προσκύνημα στις 30/8/2016 στην Ιερά Μονή Τιμίου Προδρόμου στο Ακριτοχώρι για να προσκυνήσουμε τα Άγια λείψανα. (προφανώς αναφέρονται σε υπότμημα της σιαγόνας του Τιμίου Προδρόμου που ήρθε την προηγούμενη ημέρα στο μοναστήρι, (διαβάστε σχετικά εδώ και εδώ)

Αφού θαυμάσαμε την λαμπρότητα και την ομορφιά της μονής, μας περίμενε μια έκπληξη στην έξοδο του μοναστηριού.Κοντοσταθήκαμε στην πόρτα γιατί ο αυλόγυρος γέμισε με κόσμο.Ανάμεσα τους διακρίναμε καθολικούς καλογέρους, καλόγριες, ιερείς καθολικούς και ορθοδόξους.
Ταυτόχρονα υπήρχαν και λαϊκοί που μιλούσαν την ιταλική και την Ελληνική.Χαρούμενοι και γελαστοί θαύμαζαν το μοναστήρι.Διακρίναμε ανάμεσα τους τον καθηγητή της θεολογικής κ. Παναγιώτη Σκαλτσή, που φαινόταν διοργανωτής.
Στο τέλος του γκρουπ, υπήρχαν 3 καθηγητές που έλεγαν ότι τέτοιες κινήσεις θα πρέπει να συνεχιστούν διότι σταμάτησαν επί Χριστόδουλου.Διαπιστώσαμε στο πάρκινγκ πούλμαν του ΑΠΘ που τους μετέφερε στην μονή.
Το γεγονός αναφέραμε σε φίλους που μετά από 2 ώρες επισκέφθηκαν το μοναστήρι και επιβεβαίωσαν όσα τους είπαμε.Ρωτώντας μια μοναχή, τι συμβαίνει, τους απάντησε ότι κάποια κυρία της περιοχής έδωσε πολλά χρήματα στο μοναστήρι ζητώντας ως χάρη να δεχθούν το γκρουπ αυτό".


Σχόλια:
1)  Με μια απλή αναζήτηση στο διαδίκτυο διαπιστώνουμε ότι εκείνες τις μέρες (28 - 30 Αυγούστου) γινόταν στην Θεσσαλονίκη το "Διεθνές Διαχριστιανικό Συνέδριο για τον Ευαγγελισμό και Επανευαγγελισμό στην Ευρώπη του 21ου Αιώνα" με συμμετοχή και παπικών.


Πράγματι το συνέδριο έκλεισε στις 30 Αυγούστου, με την Παπική "Θεία Λειτουργία" σε παπικό ναό της Θεσσαλονίκης, στις 9 πμ.
Σύμφωνα με το επίσημο πρόγραμμα, ακολούθησε  "Εκδρομή - Γεύμα- Συμπεράσματα"

Οπότε προφανώς η εκδρομή περιλάμβανε την Μονή Ακριτοχωρίου!
Συμπίπτει απόλυτα με όσα μας έστειλαν οι αναγνώστες μας.


(οι 2 φωτογραφίες του προγράμματος από εκκλησιαστικό πρακτορείο ειδήσεων, εδώ)



2) Αμφιβάλουμε αν πράγματι "μια κυρία" έδωσε χρήματα στη μονή και αυτό ήταν η "πρόφαση" για να δεχτούν τους παπικούς.
Αντιθέτως, το μοναστήρι του Ακριτοχωρίου ήταν ΧΟΡΗΓΟΣ του Συνεδρίου όπως βλέπετε στο κάτω μέρος του εντύπου:





3)  Στην επίσημη ιστοσελίδα της "Καθολικής επισκοπής Σύρου", εδώ,
διαβάζουμε ότι μηνύματα απέστειλαν ο Πάπας Φραγκίσκος και ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος (το μήνυμα του Βαρθολομαίου διάβασε ο μητροπολίτης Θεσσαλονίκης Άνθιμος!)



Στο διαδίκτυο (δείτε εδώ), θα δείτε άφθονες φωτογραφίες του Θεσσαλονίκης Ανθίμου, δίπλα σε παπικούς (στο συνέδριο αυτό):



Να κι ο καθηγητής κ.Παναγιώτης Σκαλτσής που αναφέρουν οι αναγνώστες μας!
Είχε ψηφίσει ΝΑΙ στην ίδρυση τμήματος Ισλαμικών Σπουδών, όπως μπορείτε να δείτε εδώ!

ο κ.Σκαλτσής δίπλα σε παπικό "μοναχό"

Ο κ.Σκαλτσής στον αντικανονικό Ιγνάτιο Λάππα Λαρίσης και την χαριέστατη    συνοδεία του  που τον στηρίζει στο έργο του…



4) Στην μονή Ακριτοχωρίου, στις 22 Οκτωβρίου 2012, ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος είχε "θερμή συνάντηση" με τον τότε Πρόεδρο του ΣΥΡΙΖΑ Αλέξη Τσίρα (πηγή, πηγή):
5) Μην ξεχνάμε ότι η συγκεκριμένη μονή (Ακριτοχωρίου) είναι μετόχι της Μονής Ξενοφώντος του Αγίου Όρους (κι εμείς περιμένουμε από το Άγιο Όρος να αντιδράσει στην οικουμενιστική λαίλαπα και να διακόψει το μνημόσυνο του Βαρθολομαίου).

6) Μην ξεχνάμε ακόμη ότι η γερόντισσα Ιακώβη του μοναστηριού του Ακριτοχωρίου συμμετείχε (μαζί με μία ακόμη μοναχή) " στους εορτασμούς για την 75η επέτειο από την ίδρυση της Παπικής οικουμενιστικής κοινότητας Ταιζέ". Δείτε εδώ:






Δείτε τε την:



7) Όσο για τον μητροπολίτη Σιδηροκάστρου Μακάριο, στον οποίο υπάγεται το γυναικείο μοναστήρι του Ακριτοχωρίου (ο οποίος εμφανίζεται στις 2 πρώτες φωτογραφίες κατά την υποδοχή του λειψάνου του Τιμίου Προδρόμου, στις 29 Αυγούστου 2016),


θυμίζουμε ότι όπως είχε αποκαλύψει το zougla.gr (εδώ και εδώ), αντάλλαξε σε έμπορο το mini bus  που παρέλαβε μετά την λήξη των Ολυμπιακών Αγώνων (minibus που πιθανότατα προοριζόταν για ίδρυμα), για να παραλάβει πολυτελή λιμουζίνα!

Όπως γράφει χαρακτηριστικά το άρθρο του zougla.gr
"O ίδιος όμως, δεν μας εξήγησε, γιατί ενώ αιτήθηκε «επιβατικού» όπως λέει από τον οργανισμό αξιοποίησης ολυμπιακής περιουσίας, δεν προέβαλε αντίρρηση, όταν του προσέφεραν το mini bus. Επίσης, εφόσον έλαβε το λεωφορειάκι, γιατί δεν επέλεξε να το παραχωρήσει στα παιδιά του ΚΕΠΕΠ που το είχαν πραγματικά ανάγκη, αφού το δικό τους όχημα «εξαφανίστηκε», αλλά τελικά επέλεξε να το ανταλλάξει με επιβατικό πολυτελείας (SKODA SUPERB - 20.000 ευρώ), αν και ο ίδιος ισχυρίζεται πως πρόκειται για ένα «κοινό αυτοκίνητο που έχουν πλείστοι όσοι»."


8) Θυμίζουμε τις διαβεβαιώσεις του μητροπολίτη Σιδηροκάστρου Μακαρίου,  ως "συνοδικός", πριν μόλις λίγους μήνες, ότι η Επίσκεψη του Πάπα στην Λέσβο "θα είναι ιδιωτική, ανεπίσημη",



Όπως είδατε στο βίντεο, δήλωσε ότι: "Ο Πάπας είναι ο αρχηγός μιας πολύ μεγάλης, πολυαρίθμου ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ"!

Για την "ιδιωτική" και "ανεπίσημη" επίσκεψη του Πάπα, θυμόμαστε όλοι τι "ανεπίσημη" υποδοχή του έγινε (από Τσίπρα, Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο και Πατριάρχη Βαρθολομαίο, με online σύνδεση της ΕΡΤ)





Βλέπετε πως μας εξαπατούν; "Ιδιωτική επίσκεψη" !
Να θυμηθούμε ότι στους συνοδικούς που προσκάλεσαν τον Πάπα στη Λέσβο, εκτός από τον Σιδηροκάστρου Μακάριο, ήταν και ο Ναυπάκτου Ιερόθεος και ο Φλωρίνης Θεόκλητος.

Όσο για τον Πάπα που κατά τον μητροπολίτη Σιδηροκάστρου Μακάριο είναι ο αρχηγός μιας ... "εκκλησίας", του απαντούμε ότι
στο Σύμβολο της Πίστεως λέει : «Εις Μίαν, Αγίαν, Καθολικήν και Αποστολικήν Εκκλησίαν».

Ο Σιδηροκάστρου Μακάριος όμως,  αντίθετα με τους Αγίους Πατέρες, αναγνωρίζει κι άλλες ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ.
Κάτι που αποφασίστηκε και στην ληστρική (ψευδο)Σύνοδο της Κρήτης.
Κάθε πιστός οφείλει 
και σύντομα θα δώσει την απάντηση του.
Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός"

Μετά τις αποφάσεις της Συνόδου της Κρήτης, ο εξουνιτισμός προχωρεί ανεμπόδιστα, με τη σφραγίδα της Συνόδου!


ΕΠΙΠΛΕΟΝ: ο μητροπολίτης τους (Σιδηροκάστρου Μακάριος) εξαπάτησε τους πιστούς ότι η επίσκεψη του Πάπα στην Λέσβο θα ήταν ιδιωτική και ΑΠΟΚΑΛΕΙ τουςΠαπικούς ΕΚΚΛΗΣΙΑ!

Από: Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός"

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: 


Λάβαμε το παρακάτω μήνυμα από απολύτως αξιόπιστους αναγνώστες μας:
    "Πραγματοποιήσαμε προσκύνημα στις 30/8/2016 στην Ιερά Μονή Τιμίου Προδρόμου στο Ακριτοχώρι για να προσκυνήσουμε τα Άγια λείψανα. (προφανώς αναφέρονται σε υπότμημα της σιαγόνας του Τιμίου Προδρόμου που ήρθε την προηγούμενη ημέρα στο μοναστήρι, (διαβάστε σχετικά εδώ και εδώ)

Αφού θαυμάσαμε την λαμπρότητα και την ομορφιά της μονής, μας περίμενε μια έκπληξη στην έξοδο του μοναστηριού.Κοντοσταθήκαμε στην πόρτα γιατί ο αυλόγυρος γέμισε με κόσμο.Ανάμεσα τους διακρίναμε καθολικούς καλογέρους, καλόγριες, ιερείς καθολικούς και ορθοδόξους.
Ταυτόχρονα υπήρχαν και λαϊκοί που μιλούσαν την ιταλική και την Ελληνική.Χαρούμενοι και γελαστοί θαύμαζαν το μοναστήρι.Διακρίναμε ανάμεσα τους τον καθηγητή της θεολογικής κ. Παναγιώτη Σκαλτσή, που φαινόταν διοργανωτής.
Στο τέλος του γκρουπ, υπήρχαν 3 καθηγητές που έλεγαν ότι τέτοιες κινήσεις θα πρέπει να συνεχιστούν διότι σταμάτησαν επί Χριστόδουλου.Διαπιστώσαμε στο πάρκινγκ πούλμαν του ΑΠΘ που τους μετέφερε στην μονή.
Το γεγονός αναφέραμε σε φίλους που μετά από 2 ώρες επισκέφθηκαν το μοναστήρι και επιβεβαίωσαν όσα τους είπαμε.Ρωτώντας μια μοναχή, τι συμβαίνει, τους απάντησε ότι κάποια κυρία της περιοχής έδωσε πολλά χρήματα στο μοναστήρι ζητώντας ως χάρη να δεχθούν το γκρουπ αυτό".


Σχόλια:
1)  Με μια απλή αναζήτηση στο διαδίκτυο διαπιστώνουμε ότι εκείνες τις μέρες (28 - 30 Αυγούστου) γινόταν στην Θεσσαλονίκη το "Διεθνές Διαχριστιανικό Συνέδριο για τον Ευαγγελισμό και Επανευαγγελισμό στην Ευρώπη του 21ου Αιώνα" με συμμετοχή και παπικών.


Πράγματι το συνέδριο έκλεισε στις 30 Αυγούστου, με την Παπική "Θεία Λειτουργία" σε παπικό ναό της Θεσσαλονίκης, στις 9 πμ.
Σύμφωνα με το επίσημο πρόγραμμα, ακολούθησε  "Εκδρομή - Γεύμα- Συμπεράσματα"

Οπότε προφανώς η εκδρομή περιλάμβανε την Μονή Ακριτοχωρίου!
Συμπίπτει απόλυτα με όσα μας έστειλαν οι αναγνώστες μας.


(οι 2 φωτογραφίες του προγράμματος από εκκλησιαστικό πρακτορείο ειδήσεων, εδώ)



2) Αμφιβάλουμε αν πράγματι "μια κυρία" έδωσε χρήματα στη μονή και αυτό ήταν η "πρόφαση" για να δεχτούν τους παπικούς.
Αντιθέτως, το μοναστήρι του Ακριτοχωρίου ήταν ΧΟΡΗΓΟΣ του Συνεδρίου όπως βλέπετε στο κάτω μέρος του εντύπου:





3)  Στην επίσημη ιστοσελίδα της "Καθολικής επισκοπής Σύρου", εδώ,
διαβάζουμε ότι μηνύματα απέστειλαν ο Πάπας Φραγκίσκος και ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος (το μήνυμα του Βαρθολομαίου διάβασε ο μητροπολίτης Θεσσαλονίκης Άνθιμος!)



Στο διαδίκτυο (δείτε εδώ), θα δείτε άφθονες φωτογραφίες του Θεσσαλονίκης Ανθίμου, δίπλα σε παπικούς (στο συνέδριο αυτό):



Να κι ο καθηγητής κ.Παναγιώτης Σκαλτσής που αναφέρουν οι αναγνώστες μας!
Είχε ψηφίσει ΝΑΙ στην ίδρυση τμήματος Ισλαμικών Σπουδών, όπως μπορείτε να δείτε εδώ!

ο κ.Σκαλτσής δίπλα σε παπικό "μοναχό"

Ο κ.Σκαλτσής στον αντικανονικό Ιγνάτιο Λάππα Λαρίσης και την χαριέστατη    συνοδεία του  που τον στηρίζει στο έργο του…



4) Στην μονή Ακριτοχωρίου, στις 22 Οκτωβρίου 2012, ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος είχε "θερμή συνάντηση" με τον τότε Πρόεδρο του ΣΥΡΙΖΑ Αλέξη Τσίρα (πηγή, πηγή):
5) Μην ξεχνάμε ότι η συγκεκριμένη μονή (Ακριτοχωρίου) είναι μετόχι της Μονής Ξενοφώντος του Αγίου Όρους (κι εμείς περιμένουμε από το Άγιο Όρος να αντιδράσει στην οικουμενιστική λαίλαπα και να διακόψει το μνημόσυνο του Βαρθολομαίου).

6) Μην ξεχνάμε ακόμη ότι η γερόντισσα Ιακώβη του μοναστηριού του Ακριτοχωρίου συμμετείχε (μαζί με μία ακόμη μοναχή) " στους εορτασμούς για την 75η επέτειο από την ίδρυση της Παπικής οικουμενιστικής κοινότητας Ταιζέ". Δείτε εδώ:





Δείτε τε την:



7) Όσο για τον μητροπολίτη Σιδηροκάστρου Μακάριο, στον οποίο υπάγεται το γυναικείο μοναστήρι του Ακριτοχωρίου (ο οποίος εμφανίζεται στις 2 πρώτες φωτογραφίες κατά την υποδοχή του λειψάνου του Τιμίου Προδρόμου, στις 29 Αυγούστου 2016),


θυμίζουμε ότι όπως είχε αποκαλύψει το zougla.gr (εδώ και εδώ), αντάλλαξε σε έμπορο το mini bus  που παρέλαβε μετά την λήξη των Ολυμπιακών Αγώνων (minibus που πιθανότατα προοριζόταν για ίδρυμα), για να παραλάβει πολυτελή λιμουζίνα!

Όπως γράφει χαρακτηριστικά το άρθρο του zougla.gr
"O ίδιος όμως, δεν μας εξήγησε, γιατί ενώ αιτήθηκε «επιβατικού» όπως λέει από τον οργανισμό αξιοποίησης ολυμπιακής περιουσίας, δεν προέβαλε αντίρρηση, όταν του προσέφεραν το mini bus. Επίσης, εφόσον έλαβε το λεωφορειάκι, γιατί δεν επέλεξε να το παραχωρήσει στα παιδιά του ΚΕΠΕΠ που το είχαν πραγματικά ανάγκη, αφού το δικό τους όχημα «εξαφανίστηκε», αλλά τελικά επέλεξε να το ανταλλάξει με επιβατικό πολυτελείας (SKODA SUPERB - 20.000 ευρώ), αν και ο ίδιος ισχυρίζεται πως πρόκειται για ένα «κοινό αυτοκίνητο που έχουν πλείστοι όσοι»."

8) Θυμίζουμε τις διαβεβαιώσεις του μητροπολίτη Σιδηροκάστρου Μακαρίου,  ως "συνοδικός", πριν μόλις λίγους μήνες, ότι η Επίσκεψη του Πάπα στην Λέσβο "θα είναι ιδιωτική, ανεπίσημη",



Όπως είδατε στο βίντεο, δήλωσε ότι: "Ο Πάπας είναι ο αρχηγός μιας πολύ μεγάλης, πολυαρίθμου ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ"!

Για την "ιδιωτική" και "ανεπίσημη" επίσκεψη του Πάπα, θυμόμαστε όλοι τι "ανεπίσημη" υποδοχή του έγινε (από Τσίπρα, Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο και Πατριάρχη Βαρθολομαίο, με online σύνδεση της ΕΡΤ)





Βλέπετε πως μας εξαπατούν; "Ιδιωτική επίσκεψη" !
Να θυμηθούμε ότι στους συνοδικούς που προσκάλεσαν τον Πάπα στη Λέσβο, εκτός από τον Σιδηροκάστρου Μακάριο, ήταν και ο Ναυπάκτου Ιερόθεος και ο Φλωρίνης Θεόκλητος.

Όσο για τον Πάπα που κατά τον μητροπολίτη Σιδηροκάστρου Μακάριο είναι ο αρχηγός μιας ... "εκκλησίας", του απαντούμε ότι
στο Σύμβολο της Πίστεως λέει : «Εις Μίαν, Αγίαν, Καθολικήν και Αποστολικήν Εκκλησίαν».

Ο Σιδηροκάστρου Μακάριος όμως,  αντίθετα με τους Αγίους Πατέρες, αναγνωρίζει κι άλλες ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ.
Κάτι που αποφασίστηκε και στην ληστρική (ψευδο)Σύνοδο της Κρήτης.
Κάθε πιστός οφείλει 
και σύντομα θα δώσει την απάντηση του.
Ομάδα Εκπαιδευτικών "Ο Παιδαγωγός"

Από δω και πέρα, πάντα θα βρίσκουμε μπροστά μας την ...Κολυμπάριο Σύνοδο!!!


Αυτό θα είναι το νέο μάθημα των Θρησκευτικών - Όλες οι αλλαγές

«Είναι αναγκαίο το μάθημα των Θρησκευτικών στο σημερινό σχολείο;». Ο κ. Γιαγκάζογλου λέγει: «Η πρόσφατη Σύνοδος στην Κρήτη έδειξε με το κείμενο για την αποστολή της Εκκλησίας ότι είμαστε μια Εκκλησία, η ορθόδοξη, η οποία διαλέγεται, μπαίνει σε διάλογο χωρίς να προδίδει την ταυτότητά της»!






Αυτό θα είναι το νέο μάθημα των Θρησκευτικών - Όλες οι αλλαγές

Για τις αλλαγές που θα ισχύσουν για το ΜτΘ, με «θεμελιώδη αρχή, στο εξής, την προσέγγιση των άλλων θρησκευτικών παραδόσεων και το σεβασμό στη θρησκευτική ετερότητα» μιλάει στο ΑΠΕ - ΜΠΕ ο Σταύρος Γιαγκάζογλου, σύμβουλος του υπουργείου Παιδείας και προϊστάμενος του Γραφείου Έρευνας, Σχεδιασμού και Εφαρμογών Α΄ του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ).
   «Αφετηρία για το νέο μάθημα είναι η κεντρική θρησκευτική παράδοση του τόπου, η ορθοδοξία» ξεκαθαρίζει και σημειώνει: «Αυτό που είναι καινούργιο είναι ότι η ορθοδοξία μπαίνει σε διάλογο με τις άλλες θρησκευτικές παραδόσεις. Αυτό το στοιχείο, το άνοιγμα της ορθοδοξίας, να συζητάει και να διαλέγεται με τιςάλλες χριστιανικές παραδόσεις της Ευρώπης και τις άλλες θρησκείες, είναι αίτημα των καιρών μας. Επίσης, όχι απλώς ανανεώνεται το ΜτΘ αλλά εκσυγχρονίζεται διπλά, δηλαδή και ως προς την εισαγωγή νέων εκπαιδευτικών μεθόδων. Η διδασκαλία θα γίνεται με τη χρήση νέων τεχνικών μάθησης, με έμφαση στη βιωματική και διερευνητική προσέγγιση». Ο κ Γιαγκάζογλου ήταν μέλος της επιτροπής του ΙΕΠ που υπό την προεδρία του προέδρου του Ινστιτούτου Γεράσιμου Κουζέλη εργάστηκε για την αναβάθμιση του μαθήματος των Θρησκευτικών και όπως μεταφέρει: «ο υπουργός Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων Νίκος Φίλης είχε διατυπώσει από την πρώτη στιγμή που ανέλαβε την ηγεσία του υπουργείου, τη θέση ότι τα θρησκευτικά δεν μπορεί να είναι ένα υποχρεωτικό μάθημα στο σχολείο εάν δεν ανανεωθούν, αν δεν ξεπεράσουν τον κατηχητικό τους χαρακτήρα».