Δευτέρα 30 Απριλίου 2018

Για να θυμούνται οι παλαιότεροι Ποιμένες και να μαθαίνουν οι νεώτεροι!



(Γρηγορίου ΘεολόγουΕἰς τὸν Μ. Ἀθανάσιον, Ἔργα 6 (Λόγοι), Ἐκδ. “Γρηγόριος ὁ Παλαμᾶς”, σ. 51).

φοῦ ὅμως ἡ ἀνάρρησις τοῦ Ἀθανασίου εἰς τὸν θρόνον γίνεται μὲ αὐτὸν τὸν τρόπον, ὅμοια ἀσκεῖ καὶ τὴν ἀρχήν. Δὲν παίρνει τὸν θρόνον εἰς τὴν κατοχήν του, ὅπως αὐτοὶ ποὺ ἁρπάζουν μίαν ἐξουσίαν ἢ μίαν ἀπροσδόκητον κληρονομίαν καὶ ν΄ ἀρχίση ἀμέσως νὰ ἀλαζονεύεται ἀπὸ ἱκανοποίησιν. Αὐτὴ εἶναι συμπεριφορὰ τῶν νόθων καὶ παρανόμων ἱερέων, τῶν ἀνάξιων διὰ τὴν ἀποστολή τους. Αὐτοὶ δὲν ἔχουν προσφέρει τίποτα ἀπὸ πρωτύτερα εἰς τὴν ἱερωσύνην, μήτε ἔχουν ταλαιπωρηθῆ ἀπὸ πρωτύτερα διὰ τὴν ἀρετήν, τὴν ἰδίαν ὥραν ὡστόσο ἀποδεικνύονται μαθηταὶ καὶ διδάσκαλοι τῆς εὐσεβείας καὶ πρωτοῦ ἐξαγνισθοῦν, ἐξαγνίζουν. Ἱερόσυλοι χθές, ἱερεῖς σήμερα, μακρυὰ ἀπὸ τὸν κύκλον τῶν χριστιανῶν χθὲς καὶ σήμερα μυσταγωγοὶ τῆς πίστεως, παλαιοὶ εἰς τὴν κακίαν καὶ ὁλότελα βρέφη εἰς τὴν εὐσέβειαν.

Κυριακή 29 Απριλίου 2018

ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΟΥ ΠΑΡΑΛΥΤΟΥ : ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ - ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ

 ΑΚΟΛΟΥΘΙΑ ΟΡΘΡΟΥ ΚΑΙ ΘΕΙΑΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ : ΕΔΩ

ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ
ΠΡΑΞΕΩΝ ΤΩΝ ΑΠΟΣΤΟΛΩΝ (θ' 32-42)
Ἐν ταις ημέραις ἐκείναις, ἐγένετο Πέτρον διερχόμενον διὰ πάντων κατελθεῖν καὶ πρὸς τοὺς ἁγίους τοὺς κατοικοῦντας Λύδδαν. Εὗρε δὲ ἐκεῖ ἄνθρωπόν τινα Αἰνέαν ὀνόματι, ἐξ ἐτῶν ὀκτὼ κατακείμενον ἐπὶ κραβάττῳ, ὃς ἦν παραλελυμένος. Καὶ εἶπεν αὐτῷ ὁ Πέτρος· Αἰνέα, ἰᾶταί σε Ἰησοῦς ὁ Χριστός· ἀνάστηθι καὶ στρῶσον σεαυτῷ. Καὶ εὐθέως ἀνέστη. Καὶ εἶδον αὐτὸν πάντες οἱ κατοικοῦντες Λύδδαν καὶ τὸν Σάρωνα, οἵτινες ἐπέστρεψαν ἐπὶ τὸν Κύριον.

«Χρησιμοποιούν τα Ιερά προσκυνήματα και τους Ιερούς Ναούς για να περνάνε μηνύματα "συνύπαρξης" και "συμβιώσεως" με τους αιρετικούς»!!!


Τα δύο είδη προσκυνητών




Στις μέρες μας θα πρέπει να διακρίνουμε δύο βασικά είδη προσκυνητών. Ο λόγος; Η Εκκλησία αλλοτριώνεται από τους Οικουμενιστές και δεν νοείται να λέμε ότι είμαστε μέλη της Εκκλησίας από την μία και από την άλλη να σφυρίζουμε αδιάφορα. Η Εκκλησία είναι ΕΝΑ Σώμα και εν καιρώ αιρέσεων ομολογούσε, έχυνε ποτάμια αίμα.

ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΟΥ ΠΑΡΑΛΥΤΟΥ Ὁμιλία τοῦ ἁγίου ΙΩΑΝΝΟΥ τοῦ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΥ





Πρόσεξε λοιπόν τί λέει ὁ Εὐαγγελιστής κι ἐδῶ: Αὐτό πάλι ἦταν τό δεύτερο σημεῖο πού ἔκανε ὁ Ἰησοῦς, πηγαίνοντας ἀπό τήν Ἰουδαία στήν Γαλιλαία. Καί δέν πρόσθεσε βέβαια ἔτσι ἁπλᾶ τή λέξη «δεύτερο», ἀλλά τονίζει ἀκόμα περισσότερο τό θαῦμα τῶν Σαμαρειτῶν. Δείχνει ὅτι, μόλο πού ἔγινε καί δεύτερο σημεῖο, δέν εἶχαν φτάσει ἀκόμα στό ὕψος ἐκείνων πού τίποτα δέν εἶδαν (τῶν Σαμαρειτῶν) αὐτοί πού ἔχουν δεῖ πολλά καί θαυμάσει. Ὕστερ̉ ἀπ̉ αὐτά ἦταν ἑορτή τῶν Ἰουδαίων. Ποιά ἑορτή; Ἡ ἑορτή τῆς Πεντηκοστῆς, νομίζω, καί ἀνέβηκε ὁ Ἰησοῦς στά Ἱεροσόλυμα. Συστηματικά τίς γιορτές βρίσκεται στήν πόλη.

ΤΟ ΜΕΓΑ ΟΝΟΜΑ

Κυριακὴ τοῦ Παραλύτου (Πράξ. 9,32-42)
Του Μητροπολιτου Φλωρινης π. Αυγουστινου Καντιώτου

Ο ΚΥΡΙΟΣΤΟ ΜΕΓΑ ΟΝΟΜΑ

«Καὶ εἶπεν αὐτῷ ὁ Πέτρος· Αἰνέα, ἰᾶταί σε Ἰησοῦς ὁ Χριστός» (Πράξ. 9,34)

Θὰ ἀρχίσω, ἀγαπητοί μου, τὸ σύντομο κήρυ­γμά μου μὲ μία ἐρώτησι. Ὑπάρχει ἐδῶ κανεὶς ἀβάπτιστος; Θεὸς φυλάξοι. Ἀπὸ τὸ γερον­τότερο μέχρι τὸ μικρὸ παιδάκι, ὅλοι εἴμαστε βαπτισμένοι. Ἀβάπτιστος δὲν ἐπιτρέπεται νὰ μπῇ στὴν Ἐκκλησία· ἐὰν δὲν βαπτισθῇ ὁ ἄνθρωπος «εἰς τὸ ὄνομα τοῦ Πα­τρὸς καὶ τοῦ Υἱοῦ καὶ τοῦ ἁγίου Πνεύματος», δὲν ἀνοίγουν τὰ παλάτια τῆς ἁγίας Τριάδος. Ἄλλωστε «εἰς τὸ ὄνομα τῆς Ἁγίας καὶ Ὁμοουσίου καὶ Ἀδιαιρέτου Τριάδος» στηρίζεται καὶ τὸ ἔθνος μας, ποὺ εἶνε τὸ μόνο μ᾽ αὐτὴ τὴν ἐπικεφαλίδα στὸ Σύν­ταγμά του (Σύνταγμα, Βουλὴ τῶν Ἑλλήνων, Ἀθήνα Νοέμ. 2006, σ. 25).

Η Ελληνικότητα του Μ.Αλεξάνδρου και των ΜακεδόνωνΟ Ιουδαίος ιστορικός Φλάβιος Ιώσηπος και ο Ιππόλυτος Ρώμης αποφαίνονται για την Εθνικότητα του Μεγ.Αλεξάνδρου και των Μακεδόνων Ιωάννης Ν.Ηλιούδης,δ.Φ- Σχολ.Σύμβουλος Φιλολόγων..

  Ο Ιουδαίος ιστορικός Ιώσηπος γεννήθηκε το έτος 37 μ.Χ στην Ιερουσαλήμ καταγόμενος από μεγάλη ιερατική γενεά. Το 67μ.Χ ήρθε στη Ρώμη , όπου μεταξύ άλλων συναναστράφηκε την Ποππαία ,γυναίκα του Νέρωνα.
Η επανάσταση της Γαλιλαίας (66μ.Χ) τον βρήκε στο πλευρό των συμπατριωτών του σε ηγετική θέση.Το 67μ.Χ. έφθασε αιχμάλωτος στη Ρώμη, ελευθερώθηκε όμως από τον Βεσπασιανό και ονομάστηκε Flavius.Το κύριο ιστορικό έργο του είναι η «ΙουδαικήΑρχαιολογία».Όσο κι αν ενδιαφερόταν για τις καλές του σχέσεις με τη Ρώμη,ποτέ δεν έχασε από τα μάτια του την Ιουδαική απολογητική (Lesky,μτφρ.Τσοπανάκη).

Σάββατο 28 Απριλίου 2018

ΑΓΙΟ ΦΩΣ ΝΕΟ ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΟ ΒΙΝΤΕΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΝΑΓΙΟ ΤΑΦΟ




 ΜΕ ΤΟΝ ΕΝ ΧΡΙΣΤΩ ΑΔΕΛΦΟ ΝΙΚΟΛΑΟ 

ΠΟΥ ΕΖΗΣΕ ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΜΕ ΤΟ ΑΓΙΟ ΦΩΣ 

ΦΕΤΟΣ ΣΤΑ ΙΕΡΟΣΟΛΥΜΑ




ΠΕΡΝΑΓΕ ΤΑ 33 ΑΝΑΜΜΕΝΑ ΚΕΡΙΑ ΜΕ ΤΟ ΑΓΙΟ ΦΩΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΟΥ, ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΚΑΙΓΕΤΑΙ

σχόλιο Γ.Θ (ΕΚΤΑΚΤΟ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ) : Σοκ και δέος! Ετοιμαστείτε να μείνετε άφωνοι… Δείτε το ξανά και ξανά!



Αντγος Νικος Ταμουριδης: Ερχεται το «σφραγισμα» των πολιτων με σκοπο την υποδουλωση ολων στον «αρχοντα του κοσμου τουτου», δηλαδη στον αντιχριστο

ΚΑΡΤΑ ΠΟΛΙΤΟΥ ἀρχειο επισκ. Αυγ. Καντιωτου

http://www.eleftheripatrida.gr/arthrografia

https://www.pentapostagma.gr/2018/04/%ce%b1%c83.html

Κάτοχος »κάρτας πολίτη» = Απόλυτος δούλος!

Η (ανθ)ελληνική και αντίχριστη κυβέρνηση, με την ένοχη πίεση και της αντιπολίτευσης, ετοιμάζεται να εφοδιάσει τον κάθε Έλληνα και την κάθε Ελληνίδα με νέα ηλεκτρονική ταυτότητα, την λεγόμενη κάρτα του πολίτη, πολυδιαφημίζοντας παράλληλα τα δήθεν οφέλη της »αχρήματης κοινωνίας». Πρωτοπόροι και πάλι οι πολιτικοί μας ταγοί στην καταστροφή, αφού ελάχιστες χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης (ή μάλλον της Ευρωπαϊκής Διάλυσης) έχουν εφαρμόσει μέχρι τώρα αυτή την διαδικασία.

Η κυβέρνηση της Βαυαρίας θέλει να μπουν σταυροί σε κάθε κυβερνητικό κτίριο


Η κυβέρνηση της Βαυαρίας θέλει να μπουν σταυροί σε κάθε κυβερνητικό κτίριο
Η κυβέρνηση της Βαυαρίας θέλει να μπουν σταυροί σε κάθε κυβερνητικό κτίριο
Τι λέει ο πρωθυπουργός Σέντερ και τι διευκρινίζει για το θρησκευτικό σύμβολο
Οργισμένες αντιδράσεις από την αντιπολίτευση έχει προκαλέσει το σχέδιο της κυβέρνησης του κρατιδίου της Βαυαρίας, στη Γερμανία, να τοποθετηθούν σταυροί υποχρεωτικά σε κάθε κυβερνητικό κτίριο. Ένας επιφανής κληρικός μάλιστα κατηγόρησε την κυβέρνηση για υποκρισία, ενόψει των εκλογών.

Η Χριστιανοκοινωνική Ένωση - CSU, κόμμα – εταίρος των Συντηρητικών της Άνγκελα Μέρκελ σε εθνικό επίπεδο, αντιμετωπίζει σκληρό ανταγωνισμό από την Εναλλακτική για τη Γερμανία- AfD στις εκλογές του Οκτωβρίου.

ΚΛΕΙΣΤΕ ΤΙΣ ΤΗΛΕΟΡΑΣΕΙΣ

ΑΥΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΟ ΑΙΤΗΜΑ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ΜΑΣ!

Του δημοσιογράφου Ευθυμίου Παπανικολάου

Κι ὅμως, ὅταν τὸ ἔλεγε
ὁ Καντιώτης, τὸν ἔβγαζαν
ἐξωπραγματικό!
   Τα ΜΜΕ και ιδιαίτερα τα κανάλια αποτελούν τη χοάνη πολτοποίησης της Ιστορίας, του Πολιτισμού, των Ιδεών, των Αξιών και εθνικών συμβόλων, των Ανθρώπων…
   Το τηλεοπτικό εμπορικό θέαμα έχει ισοπεδώσει τα πάντα. Δεν έχει αφήσει τίποτα όρθιο, ούτε Ιερό ούτε Όσιο. Όλα πλέον τα υποτάσσει στους νόμους της αχαλίνωτης αγοράς, της παραποίησης και του εξευτελισμού των πάντων. Ωστόσο, έξω από αυτή την αχαλίνωτη και θηριωδώς καταστροφική χυδαιότητα της αγοράς, υπάρχει και μια άλλη φρικώδης διαστροφή συνειδητής επιλογής: Η συνειδητή επιλογή κατεδάφισης των ιστορικών και εθνικών συμβόλων ταυτότητας και μνήμης, συνακόλουθα και της Ορθοδοξίας, η οποία αποτελεί συστατικό στοιχείο της εθνικής μας ταυτότητας και μνήμης.

Παρασκευή 27 Απριλίου 2018

Οικουμενιστική “σφηγκοφωλιά” η…. ορθόδοξη ακαδημία Κρήτης

Τελικά ποιος ο ρόλος της περίφημης Ορθόδοξης Ακαδημίας Κρήτης; Για ακόμη μια φορά όσα συμβαίνουν εκεί προκαλούν το κοινό αίσθημα κάθε πιστού αληθινά Ορθόδοξου-και όχι κατ΄όνομα- Χριστιανού.



«Σταυροδρόμια Θεολογικών Διαλόγων» τιτλοφορείται το θεολογικό συνέδριο που λαμβάνει χώρα τις τελευταίες ημέρες στις εγκαταστάσεις της με πολύ έντονη παρουσία Ρωμαιοκαθολικών με μπροστάρη την “αλεπού” τουΒατικανού καρδινάλιο Κοχ!
Συγκεκριμένα, λοιπον, η Ορθόδοξος Ακαδημία Κρήτης (ΟΑΚ), το  Ίδρυμα PRO ORIENTE (Βιέννη/Αυστρία) και το Οικουμενικό Ινστιτούτο Johann Adam Möhler (Paderborn/Γερμανία), συνδιοργανώνουν Συνέδριο με θέμα: «Σταυροδρόμια Θεολογικών Διαλόγων», στις εγκαταστάσεις της ΟΑΚ, από την Τρίτη 24 έως και σήμερα Πέμπτη 26 Απριλίου .
Σύμφωνα με τα ανακοινωθέντα “η Θεματολογία του Συνεδρίου σχετίζεται με τη μετάδοση των νέων προοπτικών στη συνάντηση της Ορθοδόξου και της Καθολικής Εκκλησίας”.

Αποστολή: καταστρέψτε την οικογένεια



Το παρόν κείμενο δημοσιεύτηκε πριν από επτά χρόνια. Τώρα που οι μαγαρισιές και η ασέλγεια  γίνονται  νόμος-  «Δεν μπορούμε για λόγους ισότητας και συνταγματικότητας να εξαιρέσουμε τα ομόφυλα ζευγάρια από την αναδοχή” δηλώνει ένα πτώμα υπουργικό  –και παρακολουθούμε την μετατροπή της πατρίδας μας, σε Σόμομα και Γόμορα, τον πλήρη εξευτελισμό του θεοϊδρυτου θεσμού της οικογένειας, καλό είναι να θυμηθούμε τι γράφουν τα σχολικά βιβλία γι’ αυτήν. ‘Όπως τόσα χρόνια συμβαίνει με την γενοκτόνο μας  Τουρκιά, που τα κοπροκάναλα, μας την παρουσιάζουν τάχα και «νοικοκύρη λαό», τον ίδιο λαό που έσφαζε χιλιάδες Κύπριους πριν από 40 χρόνια, κατά παρόμοιο τρόπο, και το τρισάθλιο υπουργείο Παιδείας, μαγαρίζει, με τα βλάσφημα και καρκινογόνα «πνευματικώς» βιβλία και προγράμματά του, τα παιδιά σας ΕΛΛΗΝΕΣ. Ας ακούσουμε τι μας κανοναρχεί το αθάνατο ’21 και ας πράξει ο καθείς κατά την συνείδησή του.
«Όταν μου πειράξουν την πατρίδα και τη θρησκεία μου, θα μιλήσω, θα’ νεργήσω κι’ ό,τι θέλουν ας μου κάνουν» 
Στρατηγός Μακρυγιάννης

Πέμπτη 26 Απριλίου 2018

ΑΠΑΓΟΡΕΥΩ ΝΑ ΕΙΣΕΡΧΟΝΤΑΙ ΕΙΣ ΤΟΥΣ ΝΑΟΥΣ ΚΑΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ,ΕΝΔΕΔΥΜΕΝΑΙ ΜΕ ΠΑΝΤΑΛΟΝΙΑ, ΟΙΑΣΔΗΠΟΤΕ ΗΛΙΚΙΑΣ.


Ο ΦΛΩΡΙΝΗΣ ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΑΝΤΕΛΟΝΟΦΟΡΟΥΣΕΣ 
ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΑΠΟ ΣΧΕΤΙΚΗ ΕΓΚΥΚΛΙΟ ΤΟΥ ΜΑΚΑΡΙΣΤΟΥ ΦΛΩΡΙΝΗΣ ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΥ:
«
Ως επίσκοπος συναισθανόμενος τας ευθύνας μου γράφω την παρούσαν εγκύκλιον , επί τη εισόδω εις την Μεγάλην Τεσσαρακοστήν και ανανεώνων και συμπληρώνων προγενεστέραν εγκύκλιον περι απαγορεύσεως της εισόδου εις τους ιερούς ναούς ασέμνως ενδεδυμένων προσώπων ΑΠΑΓΟΡΕΥΩ ΝΑ ΕΙΣΕΡΧΟΝΤΑΙ ΕΙΣ ΤΟΥΣ ΝΑΟΥΣ ΚΑΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ,ΕΝΔΕΔΥΜΕΝΑΙ ΜΕ ΠΑΝΤΑΛΟΝΙΑ, ΟΙΑΣΔΗΠΟΤΕ ΗΛΙΚΙΑΣ.
 
Γνωρίζω, ότι και η νέα εγκύκλιος θα προκαλέση αντιδράσεις. Αλλ όπως με την βοήθειαν του Θεού η τάξις και η ευπρέπεια επεβλήθη εις όλους τους ναούς της Μητροπόλεως και ουδεμία ασέμνως ενδεδυμένη τολμά να εισέλθη εις τους ναούς , ούτω και τώρα θα επιβληθή η τάξις και η ευπρέπεια
 ΟΥΔΕΜΙΑ ΠΑΝΤΑΛΟΝΟΦΟΡΟΣ ΕΙΣ ΤΟΝ ΦΟΒΕΡΟΝ ΤΟΠΟΝ ΤΗΣ ΛΑΤΡΕΙΑΣ! ΒΔΕΛΥΓΜΑΤΑ ΕΣΤΩΤΑ ΕΝ ΤΟΠΩ ΑΓΙΩ ΔΕΝ ΘΑ ΑΝΕΧΘΗ Ο ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ!
(
Βλέπε «ΠΡΟΣ ΤΟ ΧΡΙΣΤΕΠΩΝΥΜΟΝ ΠΛΗΡΩΜΑ», σελ.294-295).

 ====================================

ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΡΛ΄ (130)
ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΣ ΦΛΩΡΙΝΗΣ, ΠΡΕΣΠΩΝ & ΕΟΡΔΑΙΑΣ
Εν Φλωρίνη τη 1η Μαρτίου 1971
ΠΡΩΤ. 536 ΑΡΙΘΜ. {ΔΙΕΚΠ. 369

ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΜΕ ΑΝΔΡΙΚΗ ΕΝΔΥΜΑΣΙΑ

Π Ρ Ο Σ

π. ΑυγουστΤον ευσεβή κλήρον και λαόν της καθ’ ημάς Ι. Μητροπόλεως

Τελευταιο απόσπασμα της ἐγκυκλιου

«……..Ορθώς ελέχθη, εξ αφορμής της εξάλλου εμφανίσεως της σημερινής νεότητος, ότι τα μακριά μαλλιά των νέων είνε έκφρασις του αναρχικού πνεύματος, το οποίον πνέει μεταπολεμικώς εις όλον τον κόσμον. Και δεν είνε μόνον τα μακριά μαλλιά, περί των οποίων τόσο θόρυβος εγένετο εις τας καθημερινάς εφημερίδας. Είνε και άλλαι εμφανίσεις και εκδηλώσεις. Μία εξ αυτών είνε και ο τρόπος, με τον οποίον σήμερον ενδύονται γυναίκες και άνδρες. 

Πως μπαίνουμε στον Ιερό Ναό;

Πως μπαίνουμε στον Ιερό Ναό
Του π. Γεωργίου Κουγιουμτζόγλου. Ιερός Ναός Αγίου Γεωργίου, μετόχιον Ιεράς Μονής Γρηγορίου Αγίου Όρους.  Συμβολή στη λογική λατρεία του Θεού, για ενεργό συμμετοχή των πιστών, Θεσσαλονίκη 2008, σελ. 97-106

Όταν αποφασίζουμε να πάμε στον ιερό Ναό[1] πρέπει προκαταβολικά να πιστεύουμε ότι μπαίνουμε σε χώρο ιερό, σε τόπο προσευχής και κατανύξεως, όπου ευρίσκεται και κατοικεί αόρατα ο Θεός, ο Βασιλεύς των Βασιλευό­ντων και ότι κάθε είσοδος μας σε Ναό μας προσθέτει αγια­σμό και Θεία ευλογία.
Αυτό επιβάλλει να μπαίνουμε σιωπηλοί, το βάδισμα μας να γίνεται σεμνά και αθόρυβα, οι κινήσεις μας γενικά πρέπει να δεικνύουν ευλάβεια και ή διάθεση μας να μαρτυρεί διάθεση για λήψη ευλογίας και θείας Χάριτος.

Τετάρτη 25 Απριλίου 2018

Λυκούργος Νάνης, Σχόλιο με αφορμή την υπό ιερέως εκζήτηση συγγνώμης από παντελονοφορούσες ενορίτισσες


Η ΘΛΙΒΕΡΗ ΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΚΑΒΑΛΑΣ ΣΤΗΝ ΥΠΟΘΕΣΗ ΤΟΥ ΙΕΡΕΩΣ ΠΟΥ ΝΑ ΚΟΙΝΩΝΗΣΕΙ ΤΙΣ ΠΑΝΤΕΛΟΝΟΦΟΡΟΥΣΕΣ ΕΝΟΡΙΤΙΣΣΕΣ ΤΟΥ.===========




ΣΧΟΛΙΟ ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΗΝ ΥΠΟ ΙΕΡΕΩΣ ΕΚΖΗΤΗΣΗ ΣΥΓΓΝΩΜΗΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΑΝΤΕΛΟΝΟΦΟΡΟΥΣΕΣ ΕΝΟΡΙΤΙΣΣΕΣ ΤΟΥ ΠΟΥ ΑΡΝΗΘΗΚΕ ΝΑ ΚΟΙΝΩΝΗΣΕΙ
Kαι μη χειρότερα! Ο ιερέας ζήτησε  συγγνώμη από τις παντελονοφορούσες ενορίτισσές του γιατί στοίχησε την πρακτική του με το θέλημα του Θεού αρνούμενος θεοφιλώς να τις κοινωνήσει!! Και σαν να μην έφθανε κάτι τέτοιο εν συνεχεία κάλεσε τους πιστούς να προσέρχονται στο ναό άνευ όρων και προυποθέσεων. ( Εάν ο εν λόγω κληρικός μίλησε με άγαρμπο και άκομψο τρόπο στις ενορίτισσές του οπωσδήποτε άριστα έπραξε και ζήτησε συγγνώμη από αυτές. Ευγενικά αλλά σταθερά, απόλυτα και αδιαπραγμάτευτα και όχι άκομψα και άγαρμπα πρέπει καθε κληρικός να δρα εν προκειμένω. 


Πλην όμως το ρεπορτάζ διαλαμβάνει ότι ζήτησε συγγνώμη γιατί ΘΕΟΦΙΛΩΣ ενεργών δεν τους κοινώνησε. Τον παρουσίασε, τουτέστιν, ως μεταμεληθεντα επειδή συντόνισε τη στάση του με αυτή του θείου θελήματος.Τα όσα λοιπόν ακολουθούν γράφονται υπό την τελευταία αναγκαία και ικανή συνθήκη).Εκάμφθη, πιθανώς, κατόπιν σχετικής αντιδράσεως κοσμικώς φρονούντων "χριστιανών"!  (Ενδεχομένως να υφίστανται και άλλοι λόγοι τους οποίους δεν γνωρίζουμε).

Ο Οικουμενισμός και η σύμπραξη της κοσμικής εξουσίας

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEh7sA2fKvkEc1olCazp-ZYMBs3mcmjPga8l7XItsec1ySt9L5N8rUAWuR74twBTnmkVvOyJY0sAIeum3RboONtdGgUWzmTBo-1Ca4YLk90ET62170cwYO7IIon5UWvmg8_XkTUUBaVHwOE/s640/_aaa00281490390276.jpg

Τοῦ Ἀδαμάντιου Τσακίρογλου


Μελετώντας κάποιος τὴν ἱστορία τῶν αἱρέσεων θὰ βγάλει τὸ συμπέρασμα, ὅτι ἡ ἐξάπλωση καὶ ἡ, γιὰ ἕνα χρονικὸ διάστημα, ἐπικράτηση μίας αἵρεσης ὑποκινούταν ἢ εἶχε πάντα τὴν ὑποστήριξη τῆς κοσμικῆς ἐξουσίας. Οἱ αἱρέσεις εἶχαν πάντα στενὲς σχέσεις μὲ διάφορα κοινωνικὰ στρώματα, ἐθνικὰ συμφέροντα, πολιτιστικὰ χαρακτηριστικὰ καὶ ἱστορικὲς ἐξελίξεις. Ἡ κοσμικὴ ἐξουσία, εἴτε βιώνοντας καιροὺς κρίσεως εἴτε καιροὺς ἀνάπτυξης καὶ μεγάλης ἰσχύος, ἦταν αὐτὴ ποὺ ἔδινε τὰ μέσα στοὺς αἱρετικοὺς γιὰ νὰ πολεμήσουν τὴν Ἐκκλησία καὶ γιὰ νὰ ἐγκαθιδρυθοῦν στὴν θέση Της. Τὰ μέσα αὐτὰ εἶναι διαχρονικὰ καὶ ἐμφανίζονται μέχρι σήμερα: οἱ ἀπειλές, ὁ διωγμός, ἡ προπαγάνδα, ὁ δελεασμὸς μέσῳ ἀξιωμάτων πλούτου καὶ ἀναγνώρισης, τὸ ἐπιχείρημα τοῦ διακυβεύματος τῆς κρατικῆς, ἐθνικῆς, κοινωνικῆς συνοχῆς καὶ τῆς ἐθνικῆς σωτηρίας ἀπὸ τοὺς ἐξωτερικοὺς κινδύνους.

Τρίτη 24 Απριλίου 2018

Αποκαλύψεις για το πρόσφατο συνέδριο στη θεολογική του ΑΠΘ “Αθηναγόρας και Οικουμένη!” (BINTEO)


Αποκαλύψεις για το πρόσφατο συνέδριο στη θεολογική του ΑΠΘ “Αθηναγόρας και Οικουμένη!” (BINTEO)
Γράφει ὁ π. Νικόλαος Μανώλης
Το ρεπορτάζ που ακολουθεί είναι από κοινού εργασία των δύο Ιστολογίων μας, του Ιστολογίου “κατήχησις” και της Ιστοσελίδας “κατάνυξις”. Πρόκειται για την αντίδραση που οργανώθηκε κατά του οικουμενιστικού και πονηρού συνεδρίου στη Θεολογική του ΑΠΘ για τον πατριάρχη Αθηναγόρα, τη διανομή ενός ενημερωτικού φυλλαδίου της συνάξεως Ορθοδόξων Κληρικών και Μοναχών για τον οικουμενιστή και Μασόνο Πατριάρχη και τις αντιδράσεις που ακολούθησαν.

katanixis και katihisis: Είναι ιδιαίτερη τιμή μας να φιλοξενούμε αποκλειστικά τις μαρτυρίες της ομάδας Ορθοδόξων Χριστιανών που παραβρέθηκαν στην έναρξη του Συνεδρίου παρωδία: “Αθηναγόρας και Οικουμένη” και μοίρασε το Ορθόδοξο φυλλάδιο (εδώ) απάντηση στην επιχειρούμενη αγιοποίησή του.  Εμείς σαν Ορθόδοξες διαδικτυακές ιεραποστολικές παρουσίες, από την πρώτη στιγμή ασκήσαμε έντονη κριτική για το συγκεκριμένο συνέδριο, στοχεύοντας ιδιαιτέρως στη στάση των Μητροπολιτών Νέας Κρήνης και Καλαμαριάς κ.Ιουστίνου και Νεαπόλεως και Σταυρουπόλεως κ.Βαρνάβα, που ξεσήκωσε κύμα διαμαρτυριών αναγνωστών και φίλων μας. Η στάση μας ενέπνευσε και μια πλειάδα αρθρογράφων που στήριξαν με τη γραφίδα τους, προς δόξαν Θεού την αλήθεια περί του προσώπου του Πατριάρχου Αθηναγόρου και τη σχέση μασονίας και οικουμενισμού. Αποτέλεσμα των διαμαρτυριών μας ήταν να υπαναχωρήσουν οι δύο Μητροπολίτες και να μην παραστούν στο συνέδριο.
Σαν επιστέγασμα της δίκαιης, πατερικής και Ορθόδοξης αντίδρασης, ήρθε η συγγραφή του φυλλαδίου από τη “Σύναξη Ορθοδόξων Κληρικών και Μοναχών” και η διανομή του στην έναρξη του συνεδρίου.
Παρακάτω καταγράφουμε τις μαρτυρίες της ομάδας των απλών ανωνύμων πιστών που αντιμετώπισαν πρόσωπο με πρόσωπο τον τύφο και την αμετανοησία της πλάνης των οικουμενιστών πανεπιστημιακών δασκάλων, που ευτυχώς απευθύνονται σε ένα εξαιρετικά συρρικνωμένο ακροατήριο, σε μια θεολογίζουσα ελίτ, που διαρκώς απομακρύνεται από το Ορθόδοξο αισθητήριο του πιστού λαού και απολαμβάνει τη μακαριότητα της αυθεντίας “αεί πλανώντες και πλανώμενοι”.
Διαβάστε τις αποκαλυπτικές μαρτυρίες που μας εμπιστεύτηκαν κατ’ αποκλειστικότητα και φρίξτε!
“ Κατ’ αρχήν η προσέλευση κατά την πρώτη μέρα ήταν πολύ μικρή 40-50 άτομα!
Μάλλον περισσότεροι ήταν αυτοί που διοργάνωναν την ημερίδα, παρά αυτοί που θα την παρακολουθούσαν.
Ήταν οι περισσότεροι ευγενικοί μαζί μας (και οι καθηγητές και οι φοιτητές) και δεν είχαμε απολύτως κανένα πρόβλημα. Όλοι σχεδόν διαβάζανε με ενδιαφερον το φυλλάδιο και κανεις δεν είπε τίποτα εναντίον!
Πολλοί φοιτητές το κρατούσαν στα χέρια στο διάλειμμα, ένας φοιτητής που είχε διαβάσει το φυλλάδιο τηλ ένα φίλο του και του είπε με απογοήτευση: "Και αυτός μασόνος ήταν ..."
Το βέβαιο είναι πως όλος ο θεολογικός σύνδεσμος ΚΑΙΡΟΣ ήταν εκεί !
Τα παρατράγουδα ξεκίνησαν με τον κοσμήτορα της Θεολογικής κ. Μιλτιάδη




Κωνσταντίνου, ο οποίος μόλις αντιλήφθηκε  περι τίνος πρόκειται, ορυόμενος εξαπέλυσε φραστική επίθεση:
  • Εμείς είμαστε παιδιά του Θεού και εσείς παιδιά του διαβόλου.
Προκλητικά και προστακτικά απαίτησε:
  • Φύγετε από εδώ και πάτε στην Εκκλησία σας. Εδώ είναι Θεολογική

ΑΡΘΡΟ- ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΓΕΡΟΝΤΟΣ ΜΑΞΙΜΟΥ Θεόκλητος ἐναντίον …Θεοκλήτου!


Ἐπειδή ὅμως δέν γνωρίζω ἐάν πρόκειται περί ἑνός καί τοῦ αὐτοῦ προσώπου ἤ περί δύο διαφορετικῶν προσώπων καί ἵνα μή ἀδικήσω τόν Ὀρθόδοξο Ἐπίσκοπο ταυτίζοντάς τον μέ τόν διώκτη καί ἀθεόφοβον Ἐπίσκοπον, παρακαλῶ, ὅποιος γνωρίζει τήν ἀλήθεια περί τούτου, νά μέ ἐνημερώση σχετικῶς.



Θεόκλητος ἐναντίον …Θεοκλήτου!
Α΄. Ο ΕΝΑΣ ΘΕΟΚΛΗΤΟΣ

Πρό δέκα (10) περίπου ἐτῶν, καί συγκεκριμένα, τόν Ἀπρίλιον τοῦ 2008, ἐδημοσιεύθη εἰς τό περιοδικόν «Χριστιανική Σπίθα» ἐγκύκλιος ἐπισκόπου Δυτικῆς Μακεδονίας, ὀνομαζομένου Θεοκλήτου, μεστή Ὀρθοδόξου Ὁμολογίας, ὡς κεραυνός ἐναντίον τῶν τεσσάρων μεγάλων αἱρέσεων πού λυμαίνονται τήν Ὀρθοδοξία· δηλαδή τοῦ Παπισμοῦ, τῆς Οὐνίας, τοῦ Προτεσταντισμοῦ καί τῆς παναιρέσεως τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, ἐκφωνηθεῖσα τήν Κυριακή της Ὀρθοδοξίας τοῦ αὐτοῦ ἔτους εἰς τούς ἱερούς Ναούς τῆς Μητροπόλεώς του. Δοξάσαμε τόν Θεό πού ἕνας ἐπίσκοπος της Ἑλλαδικῆς Ἐκκλησίας εἶχε τό θάρρος «νά πεῖ τά σύκα-σύκα καί τή σκάφη-σκάφη», τήν στιγμή πού ἄλλοι Ἐπίσκοποι, εἴτε ἐκ φόβου, εἴτε ἐκ σκοπιμότητος τηροῦν σιγήν ἰχθύος φοβούμενοι ἤ ἀκολουθοῦντες τόν προδότη καί αἱρεσιάρχη πατριάρχη Βαρθολομαῖο, ὅς, «κρίμασιν, οἶς οἶδε Θεός», ἐπικάθεται ἐπί τοῦ πρώτου θρόνου τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας.

Τοῦτο τό κείμενο τῆς ἐγκυκλίου πρέπει νά σταλῆ στόν κ. Βαρθολομαῖο γιά νά γνωρίση ὅτι καί σήμερα, στόν καιρό τῆς ἀποστασίας καί τῆς παναιρέσεως τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, ὑπάρχουν Ἀρχιερεῖς πού σέ θέματα Πίστεως δέν φοβοῦνται οὔτε Πατριάρχας, οὔτε Ἀρχιεπισκόπους, οὔτε Συνόδους, ἀλλά κεραυνοβολοῦν τίς αἱρέσεις καί τίς ἀναθεματίζουν, κατά τόν Ἀπόστολο Παῦλο (Γαλ. 1,8).
[Στο παράρτημα παρατίθεται ὁλόκληρον τό κείμενον τῆς ἐγκυκλίου γιά νά θαυμάσετε τόν ἄνδρα καί νά δοξάσετε τόν Θεό].

Οι διωγμοί σιγά-σιγά επεκτείνονται! (Βίντεο-Ομιλία π. Ευθυμίου Τρικαμηνά) --Να, με ποιό αισχρό τρόπο επικρατεί η αίρεση!

ΟΣΟ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ
ΟΙ ΑΝΤΙ-ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΜΕΝΟΥΝ ΣΤΟΝ ΧΑΡΤΟΠΟΛΕΜΟ
ΤΟΣΟ ΟΙ ΟΛΙΓΙΣΤΟΙ ΕΞΟΥΣΙΑΣΤΕΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΕΠΙΒΑΛΛΟΝΤΑΙ
ΚΑΙ ΕΔΡΑΙΩΝΟΥΝ ΤΗΝ ΠΑΝΑΙΡΕΣΗ
ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΝΕΩΝ ΔΙΩΓΜΩΝ
στὸ ΑΓΙΟΝ ΟΡΟΣ
ἀπὸ Ἁγιορεῖτες τῆς Λαύρας
ποὺ μᾶς μεταφέρει ὁ π. Εὐθύμιος

       Στὰ Καυσοκαλύβια ὑπάρχει κάποιος π. Γεώργιος, ὁ ὁποῖος ἔχει ἁγιογραφήσει εἰκόνα τῆς Παναγίας ποὺ στὸ ἕνα της χέρι κρατάει τὸ Βατικανὸ καὶ στὸ ἄλλο τὴν Ἁγιά-Σοφιά. Δείχνει δηλαδή τὴν Παναγία νὰ ἑνώνει τὰ διεστῶτα, τὴν αἵρεση μὲ τὴν Ὀρθοδοξία, τὸ Βατικανὸ μὲ τὸ Φανάρι. Αὐτὴ ἡ εἰκόνα κυκλοφόρησε, ἔχουν γραφεῖ καὶ βιβλία καὶ κείμενα στὸ διαδίκτυο.
     Γι’ αὐτὴν τὴν εἰκόνα καὶ τὴν ἐξτρεμιστικὴ στάση τοῦ ἱερομονάχου π. Γεωργίου (ὁ ὁποῖος μάλιστα καυχιέται ὅτι εἶναι πνευματικοπαίδι τοῦ ἁγίου Πορφυρίου) ἀντέδρασαν κάποιοι ἁγιορεῖτες Πατέρες ποὺ δὲν εἶναι ἀποτειχισμένοι· δὲν πήγαιναν νὰ πάρουν ἀντίδωρο ἀπὸ τὸ χέρι του, νὰ κοινωνήσουν κ.λπ.