Σάββατο 26 Δεκεμβρίου 2020

Πέρασαν μόλις Δύο Χιλιάδες Ἑπτακόσια (2.700) ἔτη ἀπό τότε. Καί, ... «Οι Κορδέλες ἤτανε Χρυσές, χρυσές κι’ Ἁλυσίδες, πῶς δέν τίς εἶδες;»

 

ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ Ο ΑΓΙΟΣ ΑΝΔΡΕΑΣ

ΑΛΥΣΟΔΕΜΕΝΟΣ

Γράφει ο Λεωνίδας Αλεξάνδρου


Ἀπό τό ἀσεβές “Κυλώνειον Ἄγος” στό σύγχρονο “Δόλιο” “Ἄγος

[Κύριος]: «Ὅταν οὖν ἴδητε τὸ βδέλυγμα τῆς ἐρημώσεως τὸ ῥηθὲν διὰ Δανιὴλ τοῦ Προφήτου ἑστώς ἐν τόπῳ ἁγίῳ͵ ὁ ἀναγινώσκων νοείτω͵ τότε οἱ ἐν τῇ Ἰουδαίᾳ φευγέτωσαν εἰς τὰ ὄρη͵ ...» (Ματθ. κδ’ 15-16). [Παράφρασις: (Κύριος) -Ὅταν θά δεῖτε τούς ἀσεβεῖς νά βρίσκωνται στούς τόπους τούς Ἁγίους, ὅπου δέν πρέπει, ὅπως προεῖδε ὁ Προφήτης Δανιήλ, καταλάβετε τί σᾶς ἀναφέρω, Κωδικά καί Συνθηματικά. Τήν ἐποχή ἐκείνη, ὅσοι ζοῦν στήν Ἁγία Γῆ, νά φύγουν τό ταχύτερο καί νά κρυφτοῦν στά ὄρη, γιά νά γλυτώσουν τά φοβερά δεινά, διότι θά ἐνσκήψει ἀνεπανάληπτος καταστροφή].

[Πρωτοφανές “Ἁλυσόδεμα”]

Πότε ἄλλοτε ὑπῆρξε ἁλυσοδεμένος ὁ Ἅγ. Ἀνδρέας τῶν Πατρῶν, ἀνήμερα τῆς Ἑορτῆς του, ὅπως ἐφέτος στίς 30/11/20, λόγω δῆθεν τοῦ Κορωνοϊοῦ; ΠΟΤΕ.

«POLICE LINE DO NOT CROSS», ἔγραφαν οἱ ἀστυνομικές κορδέλες. Δήλ. Ἐδῶ Ἀστυνομία, δέν ἐπιτρέπεται ἡ διάβασις! Ποιός πραγματοποίησε αὐτό τό βδελυρό τέχνασμα, μέ τόσες ἈστυνομικέςΚορδέλες-Ἁλυσίδες” καί μέ πλῆθος ἀπό λυπημένους Ἀστυνομικούς;

Μά, ποιός ἄλλος, παρά ὁ “Τετρά-Γαμος” κ. Μιχ. Χρυσοχοΐδης, ὁ Ὑπουργός Δημοσίας Τάξεως, σέ συμφωνία μέ τόν εἰς Πάτρα Ἐπίσκοπο, τόν “Νεο-Δελφίνο”, τόν κ. Χρυσόστομο Σκλήφα.




Ὁ Ἱ. Ναός τοῦ Ἁγ. Ἀνδρέου, Φυλακισμένος καί ἁλυσοδεμένος. Μέ ἀπαγόρευση προσκυνήσεως ἀπό τούς Πιστούς Χριστιανούς.

 

 

Γιά ποιό λόγο; Μά γιά νά μή εἰσέλθουν οἱ πιστοί καί νά Προσκυνήσουν τό Ἅγιο Πρωτόκλητο Ἀπόστολο Ἀνδρέα.

Προφανῶς, οἱ “Ψευτο-Ἀνδρεῖοι” της Ἐξουσίας εἶναι πιό Ἰσχυροί, Δυνατοί, ἀπό τόν ἐπώνυμο τῆς Ἀνδρείας, τόν Μέγα Ἀπόστολο, τόν Πρωτόκλητο Ἅγ. Ἀνδρέα.

Τόν εἰσαγαγόντα, ὁμοῦ μέ τόν Ἀπ. Φίλιππο, τούς Ἕλληνες πρός στόν Κύριο, ὀλίγον πρό τοῦ Θείου Πάθους (Βλέπε, Ἰωάνν. ιβ’ 19-23). Ἐν προκειμένω προκύπτει, ἐκτός ἀπό τήν θρησκευτική ἀσέβεια καί σαφής Ἐθνική προσβολή. Κάποιοι ἀσυνείδητοι Σχίζουν τό “Συμβόλαιο Τιμῆς καί Ὑπακοῆς καί Δόξης”, πού ὡς Γένος Ἑλληνικό “Ὑπεγράψαμε” μέ τόν Κύριό μας Ἰησοῦ.

 

[ΔΟΞΑΣΤΕ τους! Κατόρθωσαν, ὥστε φυλακίσουν τόν Ἀπόστολο]

Εἴτε Ντροπή τους, ἐπειδή τό ἔπραξαν!

Εἴτε Ντροπή μας, ἐπειδή τό ἀνεχθήκαμε!

 


Ὁ Ἱ. Ναός τοῦ Ἁγ. Ἀνδρέου, σέ παλαιές καλές ἐποχές, Ἐλεύθερος, χωρίς κορδέλες καί ἁλυσίδες, γιά προσκύνηση ἀπό τούς Πιστούς.

 

Δικός μας ὁ Ἅγιος, ὁ Ἅγιος Ἀνδρέας. 

Δικό τους τό “Ἄγος”. Ἡ βαρυτάτη Ἀσέβεια καί Βλασφημία.

Δική μας ἡ Ἀνδρεία τῆς ψυχῆς νά μιλᾶμε, δική τους ἡ Δειλία νά μή ἀπαντᾶνε.

 

[Ἄγος μετά ἀπό χιλιάδες ἔτη]

Κατά τήν Ἀρχαιότητα στήν Ἀθῆνα, σφαγιάσθησαν στόν Παρθενῶνα, οἱ “Ἰκέτες”, οἱ ὀπαδοί τοῦ Κύλωνος. Ὁπότε, ἄμεσε ἐνέσκηψε φοβερή ἀσθένεια, τρόμερο θανατικό, ἀναίτιος λοιμός. Αὐτό ἀποκαλεῖται “Κυλώνειο Ἄγος”. Κατά τίς ἡμέρες μας καταλήξαμε στό διαβόητο “Κ(Ο)υλώνειο Ἄγος”, ἤτοι ἐκεῖνο τό ὁποῖο προέρχεται ἀπό τό ὄνομα “Κούλης”. Ὅπου, προφάσει τοῦ “Κορωνοϊοῦ”, χωρίς λογική, μέτρο καί ἀναλογικότητα, μικροί, μέτριοι καί τεράστιοι Ἱ. Ναοί, “Σφαγιάζονται”, “Βεβηλώνονται”, “Ἁλυσοδένονται”. Φυλακίζονται δέ οἱ Εὐσεβεῖς Χριστιανοί μετά πάσης προσβολῆς καί εἰρωνείας. Ἀσύνετοι, ἀφῆστε τήν κοροϊδία καί ἀνοῖξτε τίς Ἐκκλησίες.

Ἀπό τά δύο γεγονότα, τά δύο “Ἄγη” μᾶς διαχωρίζει μία “Ἐλαχίστη” ἀπόσταση, μόλις 2.652 ἔτη. Ἀπό τό 632 π.Χ. ἕως τό ἀλγεινό σήμερα, τό 2020 μ.Χ..

Ἡ παροῦσα δειλόψυχος μορφή τοῦ Ἡγεμονίσκου, τοῦ ἤδη Ἀφορισθέντος, μᾶς μεταφέρει εἴκοσι ἑπτά (27) αἰῶνες, πίσω. Τέτοιο ἐπίτευγμα καταδεικνύει μία ἀσύλληπτο “Ἱκανότητα” καί μία φανταστική “Ἀξία”!

[Κύριος]: «... Ὅτι τό ἐν ἀνθρώποις ὑψηλόν βδέλυγμα ἐνώπιόν του Θεοῦ  ...» (Λουκ. ιστ’ 15). [Παράφρασις: (Κύριος) -Διότι, ἰσχύει γιά τούς ὑπερφιάλους Φαρισαίους, πώς, αὐτό πού ὁμοιάζει στά ἀνθρώπινα δεδομένα ὡς Ἰσχυρό καί Διάσημο, ἀποτελεῖ ἐνώπιον του Θεοῦ Βδελυρό, Ἀποτρόπαιο καί Ἀποκρουστικό].-

Ἐφημερίς Ὀρθόδοξος Τύπος, Νο 2335, 25/12/20

ΦΩΤΟ-ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΘΕΜΕΛΙΩΣΙΣ ΚΑΙ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΙΣ

https://www.skai.gr/news/greece/patra-synantisi-tou-xrysoxoidi-me-ton-mitropoliti-patron-xrysostomo

 

 

 



[1]
Ἐδημοσιεύθη εἰς τήν Ἐφημερίδα “Ὀρθόδοξος Τύπος”, Νο 2335, 25/12/20