Τρίτη 19 Ιανουαρίου 2021

Η Αρχιερατική αμφίεση της νέας ...κανονικότητας. Η διοικούσα Ελλαδική Εκκλησία βρίσκεται ήδη σε τροχιά «κανονικοποίησης» της βλασφημίας μέσα στους Ναούς.

  Ξεθεμελιώνουν, ισοπεδώνουν, καταστρέφουν τα πάντα. Εκκοσμικεύουν την Εκκλησία.

Η διοικούσα Ελλαδική Εκκλησία βρίσκεται ήδη σε τροχιά «κανονικοποίησης» της βλασφημίας μέσα στους Ναούς.

 https://tasthyras.wordpress.com/2021/01/18/23903/#more-23903



Ωιμέ ο Λαρίσης ειναι ωρέ;;; 


σ.σ. Αν δεν βάλει ο Θεός το χέρι Του δεν θα μείνει τίποτε όρθιο. Μας επαναλαμβάνουν συνέχεια αυτές τις επαίσχυντες ανακοινώσεις για να μας γίνονται όλο και πιο οικείες, να κερδίζουν συνέχεια περισσότερο έδαφος μέσα μας.

 Πόσες αιρέσεις κηρύττουν γυμνή τη κεφαλή σε αυτές τις ανακοινώσεις; Χρησιμοποιούν μία «έκτακτη κατάσταση» για να επιβάλλουν τον ορθολογισμό στη βάση.

 Ξεθεμελιώνουν, ισοπεδώνουν, καταστρέφουν τα πάντα. Εκκοσμικεύουν την Εκκλησία. Με συγχωρείτε. 

Εγώ ξέρω ότι ειδικά στις δύσκολες καταστάσεις οι Χριστιανοί στηρίζονται στην πίστη τους για να βιώσουν αυτό που λέει ο Χριστός «η γὰρ δύναμίς μου ἐν ἀσθενείᾳ τελειοῦται». Εδώ συμβαίνει ακριβώς το αντίθετο.

 Χρησιμοποιείται μία «δύσκολη κατάσταση» για να εκπαιδεύσει συστηματικά τον «πιστό» λαό να μην εμπιστεύεται την πίστη του, να εμποδίζει τον Τριαδικό Θεό να φανερώνει την δύναμή Του.

«Περί τῆς λειτουργίας τῶν Ἱερῶν Ναῶν κατά τό χρονικό διάστημα ἀπό τήν 18η Ἰανουαρίου ἕως καί τήν 25η Ἰανουαρίου ἐ.ἔ.»


(16/1/2021).

  https://tasthyras.wordpress.com/2021/01/18/23903/#more-23903

 

(Για να διαβάσετε το κείμενο σε μορφή PDF, επιλέξτε εδώ.
Επίσης, διαβάστε την Κοινή Ὑπουργική Ἀπόφαση.)

 Πρωτ. 204
Διεκπ. 99
Αθηνησι τη‚ 16ῃ Ἰανουαρίου 2021


ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΜΕ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΟ


Πρός
τήν Ἱερά Ἀρχιεπισκοπή Ἀθηνῶν καί
τίς Ἱερές Μητροπόλεις τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος


Διά τοῦ παρόντος, σᾶς ἀποστέλλουμε συνημμένα τήν ὑπ᾿ ἀριθ. Δ1α/Γ.Π. Οικ.: 3060/1512021 Κοινή Ὑπουργική Ἀπόφαση (Φ.Ε.Κ. Β΄ 89/1612021), μέ θέμα: «Έκτακτα μέτρα προστασίας της δημόσιας υγείας από τον κίνδυνο περαιτέρω διασποράς του κορωνοϊού COVID19 στο σύνολο της Επικράτειας για το διάστημα από τη Δευτέρα 18 Ιανουαρίου 2021 και ώρα 6:00 έως και τη Δευτέρα 25 Ιανουαρίου 2021 και ώρα 6:00».

Σύμφωνα μέ τίς προβλέψεις τῆς ὡς ἄνω Κ.Υ.Α. (σελ. 824, 838, 850 καί 851) ἐπιτρέπεται ὑπό αὐστηρούς περιορισμούς ἡ λειτουργία τῶν Ἱερῶν Ναῶν παρουσίᾳ καθορισμένου ἀριθμοῦ πιστῶν ἀπό τήν 6η πρωινή τῆς Δευτέρας 18ης ἕως τήν 6η πρωινή τῆς Δευτέρας 25ης Ἰανουαρίου ἐ.ἔ., τηρουμένων τῶν ὡς κάτωθι μέτρων τά ὁποῖα ἡ Διαρκής Ἱερά Σύνοδος, μέ προγενέστερη ἀπόφασή Της, ἔχει ὁρίσει:

1) Οἱ Ἱεροί Ναοί θά παραμένουν ἀνοικτοί γιά τούς πιστούς καθημερινά, τόσο γιά προσκύνηση καί κατ’ ἰδίαν προσευχή, ὅσο καί γιά συμμετοχή στήν Θεία Λειτουργία καί τίς λοιπές Ἱερές Ἀκολουθίες, τίς ἱεροπραξίες, τά Ἱερά Μυστήρια (Γάμου, Βαπτίσεως κ.λπ.) καί τίς Ἐξόδιες Ἀκολουθίες.

2) Κατά τήν εἴσοδο στόν Ἱερό Ναό πρέπει νά ἐφαρμόζεται, μέ τήν ἐπιτήρηση εἰδικά ἐξουσιοδοτηθέντος ἐπί τούτῳ προσώπου, ἡ τήρηση τῆς ἀποστάσεως τῶν δύο (2) μέτρων μεταξύ τῶν πιστῶν. Ἡ παρουσία πιστῶν ἐντός τῶν Ἱερῶν Ναῶν θά εἶναι σύμφωνη μέ τήν ἀναλογία τοῦ ἑνός (1) προσώπου ἀνά εἴκοσι πέντε (25) τ.μ. ἐπιφανείας καί μέ ἐλάχιστη ἀπόσταση δύο (2) μέτρων μεταξύ τους, μέ μέγιστο ἐπιτρεπόμενο ἀριθμό πιστῶν τά πενήντα (50) πρόσωπα. Κατά τόν ὑπολογισμό τῶν ὡς ἄνω προσώπων, σύμφωνα μέ ὅσα ὁρίζονται στήν ἐν θέματι Κ.Υ.Α. (ἄρθρο 1, παρ. 2), ἐξαιροῦνται οἱ Λειτουργοί καί τό προσωπικό τοῦ Ἱεροῦ Ναοῦ (ἱεροψάλτες, νεωκόροι, ἐπίτροποι κλπ.).

3) Οἱ πιστοί, κατά τήν διάρκεια τῆς παραμονῆς τους στόν Ἱερό Ναό, ὑποχρεοῦνται νά φοροῦν προστατευτικό κάλυμμα προσώπου (ὑφασμάτινη μάσκα), τήν ὁποία θά ἀφαιροῦν μόνο γιά τήν Θεία Μετάληψη. Ἐάν κάποιος πιστός, κατά τήν διάρκεια παραμονῆς του στόν Ἱερό Ναό παρουσιάσει συμπτώματα ἀσθενείας, ἐπιβάλλεται ἡ ἄμεση καί ἀσφαλής ἀπομάκρυνσή του ἤ, ἐφ’ ὅσον τοῦτο δέν εἶναι δυνατόν, ἡ ἀσφαλής μετακίνησή του σέ αὐτοτελῆ χῶρο, μέ σκοπό νά ἀποφευχθεῖ ἡ ἐπαφή του μέ ἄλλα πρόσωπα. Πρός ἀντιμετώπιση τέτοιου εἴδους φαινομένων, κρίνεται ὑποχρεωτική ἡ πρόβλεψη γιά τήν ὕπαρξη κατάλληλου χώρου (π.χ. γραφεῖο, χῶρος στό πνευματικό κέντρο κλπ.) μέ ἐπαρκῆ ἐξαερισμό, ὅπου θά ὑπάρχουν μάσκες, χαρτομάνδηλα, πλαστική σακούλα γιά τήν ἀπόρριψη ὑγειονομικοῦ ὑλικοῦ καί ἀντισηπτικό διάλυμα χειρῶν.

4) Πρός τόν σκοπό τῆς ἐνημερώσεως καί καλῆς ἐξυπηρετήσεως τῶν πιστῶν, ἀλλά καί τῆς πιστῆς ἐφαρμογῆς τῶν προβλεπομένων ὑγειονομικῶν μέτρων, τά Ἐκκλησιαστικά Συμβούλια ὅλων τῶν Ἱερῶν Ναῶν ὑποχρεοῦνται νά ἀναρτοῦν στούς πίνακες ἀνακοινώσεων ἤ καί στίς ὑπάρχουσες ἱστοσελίδες τους τά ἑξῆς: α) τόν συνολικό ἀριθμό τῶν πιστῶν, οἱ ὁποῖοι δύνανται νά παρευρίσκονται ταυτοχρόνως ἐντός τοῦ Ἱεροῦ Ναοῦ, συμφώνως πρός τίς ἀνωτέρω ὑγειονομικές ὑποδείξεις, β) τό ὡράριο τελέσεως τῶν Ἱερῶν Ἀκολουθιῶν καί γ) τό ὡράριο κατά τό ὁποῖο ὁ Ἱερός Ναός θά παραμένει ἀνοικτός γιά τήν προσέλευση τῶν πιστῶν.

5) Τά ὄργανα διοικήσεως (ἐπίτροποι), τό προσωπικό τοῦ Ἱεροῦ Ναοῦ (νεωκόροι) καί οἱ ἐθελοντές (ἱερόπαιδες κλπ.) ὑποχρεοῦνται νά φέρουν τά ὑπό τοῦ νόμου προβλεπόμενα μέτρα προστασίας (μάσκα, γάντια κλπ.). Ἐξαιροῦνται μόνο οἱ θρησκευτικοί λειτουργοί καί οἱ ἱεροψάλτες καί αὐτοί μόνο κατά τήν ὥρα τελέσεως τῶν Ἱερῶν Ἀκολουθιῶν. Ὁ ἀριθμός τῶν ἱεροψαλτῶν κάθε ἀναλογίου δέν δύναται νά ὑπερβαίνει τόν ἀριθμό τῶν τριῶν (3), ἐνῶ εἶναι ἐπιβεβλημένο νά τηρεῖται μεταξύ τους ἀπόσταση τριῶν (3) μέτρων.

6) Στίς εἰσόδους τῶν Ἱερῶν Ναῶν θά τοποθετηθοῦν ἀντισηπτικά/ἀπολυμαντικά, γιά τήν ὑποχρεωτική ἀπολύμανση τῶν χειρῶν ὅλων τῶν εἰσερχομένων, ἐνῶ σέ ἐμφανές σημεῖο τοῦ Ἱεροῦ Ναοῦ θά τοποθετηθεῖ καί ὁ προβλεπόμενος ἀναγκαῖος ἐξοπλισμός ὑγιεινῆς (χαρτομάνδηλα, χάρτινες πετσέτες κλπ.).

7) Ὅπου παρέχεται ἡ δυνατότητα διευθετήσεως τοῦ χώρου ἑκάστου Ἱεροῦ Ναοῦ μέ σκοπό τήν παρουσία τῶν πιστῶν σύμφωνα μέ τήν ὡς ἄνω ἀναλογία τοῦ ἑνός (1) προσώπου ἀνά εἴκοσι πέντε (25) τ.μ. ἐπιφανείας καί μέ ἐλάχιστη ἀπόσταση δύο (2) μέτρων μεταξύ τους, πρέπει νά διατηροῦνται ἐντός τῶν Ἱερῶν Ναῶν μόνο τά ἀντιστοιχοῦντα στούς προσερχομένους καθίσματα. Τά περισσεύοντα καθίσματα, καλό εἶναι νά μεταφέρονται ἐκτός Αὐτῶν.

8) Ὁ φυσικός ἐξαερισμός τῶν Ἱερῶν Ναῶν εἶναι ὑποχρεωτικός γιά ὅσο τό δυνατόν μεγαλύτερο χρονικό διάστημα ἐπιτρέπουν οἱ καιρικές συνθῆκες τοῦ χειμῶνος, ἀκόμη καί κατά τήν διάρκεια χρήσεως κλιματισμοῦ.

9) Εἶναι ἀπολύτως ἀπαραίτητη ἡ συχνή καί σχολαστική καθαριότητα τῶν Ἱερῶν Ναῶν, καθώς καί ἡ τακτική ἀπολύμανση τῶν σημείων καί τῶν ἐπιφανειῶν τοῦ Ἱεροῦ Ναοῦ ὅπου παρατηρεῖται συχνή πρόσβαση τῶν πιστῶν.

10) Κατά τήν προσέλευση στήν Θεία Μετάληψη, τήν διανομή τοῦ ἀντιδώρου καί ἄλλων εὐλογιῶν (ἄρτου, κολλύβων κλπ.) ἀπαιτεῖται, μέ εὐθύνη τοῦ Ἐκκλησιαστικοῦ Συμβουλίου, νά τηρεῖται μέ ἀκρίβεια ἡ προβλεπόμενη ἀπόσταση τῶν δύο (2) μέτρων μεταξύ τῶν πιστῶν.

11) Οἱ κατά τόπους Σεβασμιώτατοι Μητροπολίτες δύνανται, κατά τήν ἔμφρονα ποιμαντική τους κρίση, νά ἐπιτρέψουν: α) σέ ὅσους Ἱερούς Ναούς ὑφίστανται περισσότεροι τοῦ ἑνός Ἐφημέριοι, τήν τέλεση περισσοτέρων Θείων Λειτουργιῶν τήν ἴδια ἡμέρα, πρός ἀποφυγή συνωστισμοῦ τῶν πιστῶν, ἀφοῦ γιά μισή ὥρα μεταξύ τῶν Λειτουργιῶν ἐξαερίζεται ἐπαρκῶς ὁ Ἱερός Ναός, β) τήν τέλεση τῆς Ἀκολουθίας τοῦ Ὄρθρου ἀφ’ ἑσπέρας, μετά τήν Ἀκολουθία τοῦ Ἑσπερινοῦ καί γ) τήν χρονική μετάθεση τῶν μικρῶν Ἀγρυπνιῶν κατά τίς ἀπογευματινές ὧρες, λόγῳ τῆς ἰσχύουσας ἀπαγορεύσεως κυκλοφορίας μετά τίς 21.00.

12) Ὅσοι ἀπό τούς πιστούς ἀνήκουν σέ ὑγειονομικῶς εὐπαθεῖς ὁμάδες (ἡλικιωμένοι, ἀσθενεῖς πάσχοντες ἀπό ἀναπνευστικά προβλήματα ἤ σακχαρώδη διαβήτη ἤ καρδιαγγειακά νοσήματα, ἀνοσοκατεσταλμένοι) παρακαλοῦνται νά ἀποφεύγουν τήν ἔξοδο ἐκ τῆς οἰκίας αὐτῶν, χάριν τῆς προστασίας τῆς ὑγείας τους. Οἱ ὑπεύθυνοι Ἱερεῖς τῶν Ἐνοριῶν τους ἔχουν εὐθύνη καί καθῆκον νά ρυθμίσουν τήν κατ᾿ οἶκον διακονία τους.

13) Σύμφωνα καί μέ παλαιότερες Ἀποφάσεις τῆς Διαρκοῦς Ἱερᾶς Συνόδου, συνιστᾶται ἡ μετά λιτότητος καί ἁπλότητος τέλεση τῶν Ἱερῶν Ἀκολουθιῶν, συμφώνως πρός τό ἦθος καί τήν παράδοση τῆς Ὀρθοδόξου Καθολικῆς Ἐκκλησίας καί μέ τήν μέγιστη κατά τό δυνατόν συντομία, γιά τόν προφανῆ λόγο τῆς ἀποφυγῆς πολύωρου συγχρωτισμοῦ τῶν πιστῶν.

14) Ἡ ἐφαρμογή τῶν μέτρων αὐτῶν περιλαμβάνει: α) ὅλους τούς Καθεδρικούς, Μητροπολιτικούς, Ἐνοριακούς, Προσκυνηματικούς, Κοιμητηριακούς, Ἱδρυματικούς κλπ. Ἱερούς Ναούς, τά Μητροπολιτικά καί Ἐνοριακά Παρεκκλήσια καί β) τίς Ἱερές Μονές καί τά Ἡσυχαστήρια. Ὁ ἀριθμός πιστῶν, τόν ὁποῖον ἐπιτρέπεται νά δέχονται οἱ Ἱεροί Ναοί τῶν Μονῶν (ἀποκλειστικά καί μόνο κατά τήν ὥρα τῶν Ἀκολουθιῶν, χωρίς νά παρέχεται δυνατότητα φιλοξενίας ἤ διανυκτερεύσεως) δέν εἶναι δυνατόν νά ὑπερβαίνει τήν ἀναλογία τοῦ ἑνός (1) προσώπου ἀνά εἴκοσι πέντε (25) τ.μ. καί μέ ἀπόσταση δύο (2) μέτρων μεταξύ τους μέ ἀνώτατο ὅριο τά πενήντα (50) πρόσωπα.

15) Δέν ἐπιτρέπεται ἡ προσέλευση πιστῶν στά Παρεκκλήσια τά ὁποῖα εὑρίσκονται ἐντός ἰδιωτικῶν κτημάτων, κτιρίων καί ἐπιχειρήσεων (π.χ. συγκροτημάτων κατοικιῶν, κέντρων ἐκδηλώσεων, ξενοδοχείων κλπ.) διότι, ὡς ἰδιωτικοί Ναοί, εἶναι προορισμένοι γιά τήν ἐξυπηρέτηση τῶν θρησκευτικῶν ἀναγκῶν τῶν ἰδιοκτητῶν καί τῶν οἰκείων τους.

16) Τά Γραφεῖα Τύπου τῶν Ἱερῶν Μητροπόλεων καλοῦνται, ὑπό τίς ὁδηγίες καί κατευθύνσεις τῶν κατά τόπους Σεβασμιωτάτων Μητροπολιτῶν, νά ἐπιδείξουν ἰδιαίτερη προσοχή στίς ἀνακοινώσεις οἱ ὁποῖες ἐκδίδονται ὑπό τῶν Ἱερῶν Μητροπόλεων, τῶν Ἱερῶν Ναῶν καί Μονῶν περί τοῦ προγράμματος τῶν Ἱερῶν Ἀκολουθιῶν, ὥστε νά εἶναι κατά πάντα σύμφωνες μέ ὅσα προβλέπονται στήν ὡς ἄνω Κ.Υ.Α., ἐνῶ ἰδιαίτερη προσοχή πρέπει νά ἐπιδειχθεῖ καί στίς δημοσιευόμενες φωτογραφίες.

Τέλος, σᾶς ὑπενθυμίζουμε τήν ἐπισήμανση τῆς Διαρκοῦς Ἱερᾶς Συνόδου, ὡς πρός τήν ἀνάγκη ἀκριβοῦς τηρήσεως ὅλων τῶν θεσπισθέντων ὑγειονομικῶν διατάξεων κατά τῆς διαδόσεως τῆς πανδημίας τοῦ νέου κορωνοϊοῦ καί παρακαλοῦμε διά τά καθ᾿ ὑμᾶς.

Ἐντολῇ καί ἐξουσιοδοτήσει τῆς Ἱερᾶς Συνόδου
Ὁ Ἀρχιγραμματεύς

† Ὁ Ὠρεῶν Φιλόθεος

Εκκλησία της Ελλάδος.

2 thoughts on “Η διοικούσα Ελλαδική Εκκλησία βρίσκεται ήδη σε τροχιά «κανονικοποίησης» της βλασφημίας μέσα στους Ναούς.

  1. Τὸ ὡραῖο εἶναι τὸ «ταβάνι» τῶν 50 ἀτόμων ποὺ τίθεται… Ἐντελῶς προσχηματικά, ἀφοῦ γιὰ νὰ «πιάσει» κάποιος ναὸς τὰ 50 ἄτομα (μὲ τὶς προϋποθέσεις ποὺ τίθενται) θὰ πρέπει νὰ ἔχει ὡφέλιμο χῶρο…. (!!!!!) 50×25 = 1250m2

    Ναί, καλὰ εἴδατε… περίπου ἐνάμισυ στρέμμα (μόνο ὁ ὡφέλιμος χῶρος…)

    Ὁ Ἅγιος Ἀνδρέας Πατρῶν τὸν διαθέτει;;;;;;;

    Στὰ «ὑπόλοιπα» τὰ σοβαρὰ τῶρα… ξεχωρίζει τὸ 11): «α) σέ ὅσους Ἱερούς Ναούς ὑφίστανται περισσότεροι τοῦ ἑνός Ἐφημέριοι, τήν τέλεση περισσοτέρων Θείων Λειτουργιῶν τήν ἴδια ἡμέρα, πρός ἀποφυγή συνωστισμοῦ τῶν πιστῶν, ἀφοῦ γιά μισή ὥρα μεταξύ τῶν Λειτουργιῶν ἐξαερίζεται ἐπαρκῶς ὁ Ἱερός Ναός»,
    Αὐτὸ (καὶ ὄχι πολὺ μακροπρόθεσμα…) θὰ ὁδηγήσει σὲ φαινόμενα «ἀθρόας» τέλεσης ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΜΕΝΩΝ Θείων Λειτουργιῶν πιθανὸν ὑπὸ τοῦ ἰδίου ἱερέως ἢ τοῦ ἰδίου Θυσιαστηρίου πράγματα ποὺ ἀπαγορεύονται ῥητῶς ἀπὸ τοὺς κανόνες… ἐπίσης κάποιες Θεῖες Λειτουργίες θὰ γίνουν …μεσημεριανές, (καθὼς μάλιστα θὰ πρέπει νὰ προηγεῖται καὶ μισάωρο …ἐξαερισμοῦ ἀνάμεσα τῶν Λειτουργιῶν)… μὲ συνακόλουθη κατάργηση τῆς ΑΣΙΤΙΑΣ πρὸ τῆς μεταλήψεως τῆς Θείας Κοινωνίας (καὶ τοῦ ἀντιδώρου) πρᾶγμα ποὺ ἤδη εἶχε ἀρχίσει νὰ ἐμφανίζεται (κατὰ τὶς τελούμενες προηγιασμένες κατὰ τὶς ἀπογευματινές ὧρες) ἀλλὰ τῶρα θὰ ἐπεκταθεῖ μέχρις καταργήσεως!
    «β) τήν τέλεση τῆς Ἀκολουθίας τοῦ Ὄρθρου ἀφ’ ἑσπέρας, μετά τήν Ἀκολουθία τοῦ Ἑσπερινοῦ»
    Αὐτὸ σημαίνει τὴν ἐν τῇ πράξει κατάργηση τοῦ Ὄρθρου λαμβανομένης ὑπ΄ όψην τῆς συμμετοχῆς ποὺ εἶχε ἤδη πρὸ κορονοϊοῦ ὁ Ἑσπερινός (τὴν ἴδια καὶ λιγότερη συμμετοχὴ θὰ ἔχει πλέον καὶ ὁ Ὄρθρος)…

    Ἀλήθεια εἶναι ἄξιο …» ἀπορίας» πῶς οἱ ξιφουλκοῦντες κατὰ τοῦ «Ῥωσικοῦ ἐθνοφυλετισμοῦ» καὶ τῶν «ὁπαδῶν του» (ἔτσι χαρακτηρίζουν τοὺς ὑπερμάχους τῆς κανονικότητας…) …ἐκ…ῥωσοποιοῦν τὴ λειτουργικὴ πράξη τῆς ἐν Ἑλλάδι Ἐκκλησίας ἀφοῦ ἡ τέλεση τοῦ Ὄρθρου μαζὶ μὲ τὸν Ἑσπερινό, εἶναι χαρακτηριστικὸ τῆς Ῥωσικῆς Ἐκκλησίας! Ἐδῶ δὲν «κινδυνεύουμε» ἀπὸ τὸ «Ῥωσικὸ ἐθνοφυλετισμό»;;;;;; (Ἀλλὰ τουλάχιστον στὴ Ῥωσία δὲν ἀδιαφοροῦν γιὰ τὴ λειτουργικὴ ζωή ὅπως ἐμεῖς…)
    «καί γ) τήν χρονική μετάθεση τῶν μικρῶν Ἀγρυπνιῶν κατά τίς ἀπογευματινές ὧρες, λόγῳ τῆς ἰσχύουσας ἀπαγορεύσεως κυκλοφορίας μετά τίς 21.00»

    ὅπερ καὶ τὸ χειρότερο… ἀφοῦ ἤδη τὸ ἀπαράδεκτο ἀπὸ τυπικῆς ἀπόψεως φαινόμενο τοῦ νὰ τελειώνει ἡ Θεία Λειτουργία κατὰ τὶς …00:30 (γιὰ νὰ μὴν πῶ καὶ 23:00 τῆς προηγουμένης ἡμέρας…) ἦταν ἐμπαιγμὸς τῆς ἀρχῆς ὅτι ἡ Θεία Λειτουργία πρέπει νὰ εἶναι τὸ ΠΡΩΤΟ καὶ ὄχι τὸ τελευταῖο ΕΡΓΟ τῆς ἡμέρας…

    Τῶρα πλέον καθιερώνεται «ἐπισήμως» (…) νὰ γίνεται ὡς «τελευταῖο ἔργο τῆς προηγούμενης (μάλιστα…) ἡμέρας…

    Περιττὸ νὰ σημειώσουμε δέ, ὅτι στοὺς ἀνωτέρω τρεῖς «νεωτερισμούς» ἡ παπικὴ παρασυναγωγή, προηγεῖται κατὰ …δεκαετίες!!!!

    …ἀκολουθοῦμε ὅμως κι ἐμεῖς πιστά… νὰ μὴ χάσουμε….


  2. Εξαιρετικό το σχόλιο ! Ακριβώς αυτό συμβαίνει. Το Μυστήριο δεν είναι θρησκευτική τελετή αλλά μυστική διαδικασία χορήγησης Θείας Χάριτος (Ακτίστων Ενεργειών) είτε κάποιοι το καταλαβαίνουν είτε όχι. Τα Μυστήρια δεν είναι απρουπόθετα. Για να χορηγηθεί (απελευθερωθεί) η Θεία Χάρις πρέπει να τηρούνται ορισμένες προυποθέσεις.

          Για παράδειγμα, στο Μυστήριο της Θείας Ευχαριστίας , μέρος του οποίου είναι η Θεία Κοινωνία , η οποία δεν αποτελεί από μόνη της Μυστήριο (άρα δεν μπορώ να πάρω Θεία Κοινωνία εν είδει προιόντος εμπορίου, με delivery κλπ. χωρίς να έχω συμμετάσχει αυτοπροσώπως στο συνολικό Μυστήριο της Θείας Ευχαριστίας), απαραίτητη προϋπόθεση είναι η ελεύθερη και ακώλυτη προσέλευση της Εκκλησίας (του λαού του Θεού) στο Ναό. Διότι μόνον τότε η Εκκλησία είναι επιλογή της προαίρεσης του καθενός και τελεί κατά χάρι εν αγιότητι (τα Άγια τοις Αγίοις) και δεν είναι αποτέλεσμα καταναγκασμού (δουλείας) είτε θετικού (πηγαίνω με το ζόρι χωρίς να το θέλω) είτε αρνητικού (με εμποδίζουν να πάω ενώ θέλω). 

       Οταν μέλη της Εκκλησίας παρεμποδίζονται από άλλους ανθρώπους να συμμετάσχουν στο Μυστήριο λόγω περιορισμένου αριθμού, τότε, αφενός καταπατείται το αυτεξούσιό τους από άλλους ανθρώπους και αφετέρου οι άνθρωποι οι οποίοι είτε αμέσως αυτοί που αποφασίζουν, επιβάλλουν ή επιτρέπουν τον περιορισμένο αριθμό είτε εμμέσως αυτοί που συμμετέχουν εγωστικά στην «θρησκευτική τελετή» όντας από τους τυχερούς 25 και αδιαφορώντας για τα υπόλοιπα μέλη της Εκκλησίας (άρα χωρίς να βρίσκονται σε κοινωνία Εκκλησίας ), παρεμποδίζουν το έργο του Θεού επί Γης δαιτων Μυστηρίων , αφού παρεμποδίζουν με τις ενέργειές του ο Θεός να προσφέρει το δώρο του Μυστηρίου ανεξαιρέτως σε όσους πιστούς το επιθυμούν κι όχι εκλεκτικά σε κάποιους.

        Περαιτέρω, η Εκκλησία για να μπορεί να αγιαστεί κατά χάρι στη διάρκεια του Μυστηρίου της Θείας Ευχαριστίας πρέπει να βρίσκεται σε κατάσταση σεβασμού (φόβου) προς τον Θεό συνερχόμενη εντός του Ναού για να μπορέσει να λειτουργήσει ως Σώμα Χριστού. Ερχόμαστε στο Ναό ημίγυμνοι ή γελοία και απρεπώς ενδεδυμένοι ; φωνασκούμε, κραυγάζουμε, τραγουδάμε, μιλάμε μεταξύ μας, περπατούμε δεξιά κι αριστερά, κάνουμε εμπόριο, μετακινούμε και πειράζουμε τις εικόνες, εκστομίζουμε χυδαιότητες, οι άνδρες μπορούν να φοράνε καπέλα ; Όταν, συνεπώς, μέλη της Εκκλησίας φορούν προσωπίδες, τότε, όχι μόνον αυτοί αλλά όλοι οι παριστάμενοι (διότι δεν συμμετέχουμε ως άτομα αλλά ως σύνολον, ως Εκκλησία στα Μυστήρια) βρίσκονται σε κατάσταση ασέβειας πρός το Θεό, άρνησης πίστης και βλασφημίας Αγίου Πνεύματος . 

        Διότι, θεωρούν ότι δεν υπάρχει Αγιον Πνεύμα μέσα στον αγιασμένο και μυρωμένο από την τελετή του Καθαγιασμού των εγκαινίων του Ναό (βλασφημία), αρνούνται τη χάρι των εικόνων, των λειψάνων, των τοιχογραφιών κλπ. όπως διδάσκει η Εκκλησία μας και δεν τις προσκυνούν (άρνηση πίστης) και προσέρχονται με προσωπίδες στο Μυστήριο της Θείας Κοινωνίας δηλ. ενώπιον του Χριστού στην Ωραία Πύλη ή αποχωρουν από αυτό βάζοντας ξανά προσωπίδες (ασέβεια και βλασφημία). Συνεπώς, δεν προσέρχονται στο Μυστήριο με τις απαραίτητες προϋποθέσεις ούτε με Φόβο (σεβασμό) ούτε με Πίστη (την αρνούνται) ούτε με Αγάπη (που είναι η τήρηση των εντολών του Θεού). Σε όλες αυτές τις περιπτώσεις, στην πραγματικότητα δεν υπάρχει Εκκλησία για να τελέσει τα Μυστήρια, αφού αυτο-ακυρώνεται και αυτά τα Μυστήρια είναι απλώς θρησκευτικές τελετές χωρίς καμία χορήγηση (μύηση) Θείας Χάρης. 

        Η επίκληση ανωτέρας βίας δηλ. της επιδημίας-πανδημίας ως ουσιαστικού λόγου για την ακύρωση της Εκκλησίας ως αγιασμένου Σώματος Χριστού είναι εντελώς ανθρωποκεντρική θεώρηση των πραγμάτων και ταυτόχρονα βλασφημία. Διότι, εμπεριέχει τόσο την άποψη ότι η Εκκλησία συνερχομένη εντός του Ναού «επί το αυτό» αποτελεί μολυσματικό σώμα κι όχι αγιασμένο Σώμα Χριστού όσο και την αλαζονική άποψη του ανθρώπου ότι οι ασθένειες που του συμβαίνουν ή ο θάνατος του καθενός μας δεν έιναι αποκλειστκιό προνόμιο του Θεού, όπως κι η γέννησή μας, αλλά εξαρτάται από τις δικές του ανθρώπινες ενέργειες (επιστήμη, μέτρα κυβερνήσεων κλπ.).

        Ο σημερινός πιστός βρίσκεται στην πλάνη να θεωρεί ότι η προσωπίδα (μάσκα) είναι αυτή που τον ζωοποιεί και τον σώζει κι όχι το Αγιον Πνεύμα, όπως είπε ο ίδιος ο Κυριός μας Χριστός. Διότι, άλλο ο Βίος μας που είναι πεπερασμένος και θνητός (τα λίγα χρόνια που βρισκόμαστε προσωρινά στον πλανήτη Γη) κι άλλο η Ζωή μας που έχει αιωνιότητα.