Σάββατο 23 Ιανουαρίου 2021

Οι διάδοχοι των θρόνων και η Διαδοχή...

neokoros diadoxi

Βυθισμένος στον καναπέ έβλεπα την ορκωμοσία του 46ου προέδρου των ΗΠΑ και αμέσως το μυαλό μου ταξίδεψε στις ημέρες εκείνες των εκλογών…

Ποιος θα ξεχάσει σκέφτηκα την περιπετειώδη καταμέτρηση των ψήφων στην Αμερική;

Στην ιστορία θα μείνει και η όχι και τόσο ομαλή διαδοχή της επόμενης κυβέρνησης.

Κι εκεί που ήμουν βυθισμένος στις σκέψεις μου, θυμήθηκα τις δικές μας εκκλησιαστικές επερχόμενες εκλογές…

Σκέφτηκα πως αν μπορούσε ο κόσμος να δει το ανακάτεμα και το παρασκήνιο για κάθε εκλογή Μητροπολίτη, οι πρόσφατες εκλογές των ΗΠΑ θα του φαίνονταν κινούμενα σχέδια…

Να σας πω την αλήθεια το lockdown σαν Νεωκόρο με ξεκούρασε λίγο…αλλά οι Αρχιερείς άδραξαν την ευκαιρία και επιδόθηκαν σε στρατηγικές.

Στον Λαγκαδά μαθαίνω…θέλουν να τοποθετήσουν έναν Αρχιμανδρίτη που θα είναι γερός σαν Πλάτανος.

Ενώ στην Αρχόντισσα της Μακεδονίας θέλουν να πετύχουν μια καλή νίκη… με υποψήφιο από το Δεσποτάτο της Ηπείρου.

Στην πόλη του Κάσσανδρου το μέλλον δείχνει μεταθετό…και κάτι μου λέει ότι ο Αρχιεπίσκοπος φαίνεται να έχει κατασταλάξει σε αυτόν που ελεεί τους πάντες!

Είδαν με την εκλογή του Ιταλίας ότι ο Πατριάρχης δείχνει να μην πολύ προβληματίζεται να δώσει πράσινο φως για μεταθετό!

Προχθές, πετάχτηκα στον «Ευαγγελισμό» να πάρω κάτι εξετάσεις που έκανε ο Προϊστάμενος... βλέπεις τα σουβλάκια των Χριστουγέννων του ανέβασαν την χοληστερίνη…

«Κάπου σε ξέρω εσένα! Αν θυμάμαι καλά είσαι νεωκόρος, μου είχες δώσει αρτοκλασία κάποτε για το σπίτι» - άκουσα να μου λέει ένας νοσοκόμος, που κάτω από την μάσκα μου θύμισε λίγο τον κ. Σωτήρη.

Με πλησιάζει και ψιθυριστά μου λέει: «Πάρε αυτό το μπλοκάκι…το βρήκα στο δωμάτιο μετά το εξιτήριο του Μεγάλου».

«Διαδοχή» έγραφε απ΄ έξω…

Δεν σας κρύβω ότι οι περισσότερες σημειώσεις ήταν με συμμετρική κρυπτογραφία…και άλλες με τοσκική διάλεκτο!

Σας το έχω ξαναπεί αλλά δεν με πιστεύατε, δεν είναι εύκολη η δουλειά του Νεωκόρου. Τώρα στα γεράματα πρέπει να αποκρυπτογραφήσω τα μηνύματα του αύριο!

3η μέρα: «Συνάντηση Κτίριο Αλέξανδρου Μιχαληνού για την διαδοχή μου», στοπ. «Ο εκλεκτός πρέπει να φανεί ότι είναι δώρο Θεού για την Εκκλησία», στοπ.

6η μέρα: «Ζήτησαν την άποψη του δικού μου: Σπάρτης είπε!»

8η μέρα: «Κινητικότητα μου λένε από την Πελοπόννησο στην Πρεσβεία τους τελευταίους μήνες» -> «Καλός, αλλά θέλουν τον Yes man».

10η μέρα: «Οικόπεδο φθηνό παραχώρηση – πώληση σε νησί. Κερδίζει έδαφος για διάδοχος μου.»

13η μέρα: «Πιέσεις από Ευρωπαϊκή χώρα. Είμαι μεγάλος και αδύναμος. Ίσως το παραβάν πλησιάζει».

Δεν μπορούσα να τα καταλάβω όλα, πολλά σχήματα, σύμβολα, αλλά και σκισμένες σελίδες.

Ίσως μια μέρα…να μπορέσω να αποκρυπτογραφήσω και τις υπόλοιπες σελίδες και να τα μοιραστώ μαζί σας!

Υ.Γ. Στο μικροσκόπιο μου λέει φίλος Νεωκόρος από τον Ψηλορείτη ότι είναι και η Κρήτη. Η μάχη θα γίνει ανάμεσα στον Πρωτόκλητο και στον εξάδελφο του Γρηγόριου του Ναζιανζηνού…! Μέχρι τότε ίδωμεν!

Ο ΝΕΩΚΟΡΟΣ

πηγή