Τετάρτη 20 Ιανουαρίου 2021

Μείνετε ξύπνιοι.... Απαντήστε στις Ερωτήσεις πριν να εμβολιασθείτε

Απαντήστε  στις Ερωτήσεις  πριν να εμβολιασθείτε


Ας υποθέσουμε ότι εμβολιάζομαι:
1. Μπορώ να σταματήσω να φοράω τη στοματική μάσκα;
- Οχι.
2. Μπορούν να ανοίξουν ξανά εστιατόρια, καταστήματα κ.λπ. και όλα να λειτουργούν ξανά κανονικά;
- Οχι.
3. Είμαι ανθεκτικός στο COVID-19;
- Ίσως, αλλά δεν ξέρουμε ακριβώς, μάλλον δεν θα σας εμποδίσει να το κολλήσετε.
4. Τουλάχιστον δεν θα είμαι πλέον μεταδοτικός στους άλλους;
- Όχι, μπορείς να το μεταβιβάσεις, ίσως, κανείς δεν ξέρει. Ούτε ο ΠΟΥ.
5. Εάν εμβολιάσουμε όλα τα παιδιά, το σχολείο θα λειτουργήσει ξανά κανονικά;
- Οχι.
6. Εάν έχω εμβολιαστεί, μπορώ να σταματήσω την κοινωνική αποστασιοποίηση;
- Οχι.
7. Εάν έχω εμβολιαστεί, μπορώ να σταματήσω την απολύμανση των χεριών μου;
- Οχι.
8. Εάν εμβολιαστώ κι εγω και ο (μεγάλος) πατέρας μου, μπορούμε να αγκαλιάσουμε ο ένας τον άλλον;
- Οχι.

9. Θα ανοίξουν ξανά οι κινηματογράφοι, τα θέατρα και τα στάδια χάρη στα εμβόλια;
- Οχι.
10. Θα μπορέσουν να συγκεντρωθούν οι εμβολιασμένοι;
- Οχι.
11. Ποιο είναι το πραγματικό όφελος του εμβολιασμού;
- Ο ιός δεν θα σε σκοτώσει.
12. Είστε βέβαιοι ότι δεν θα με σκοτώσει;
- Οχι.
13. Εάν ο ιός στατιστικά δεν θα με σκοτώσει, γιατί πρέπει να εμβολιαστώ;
- Για την προστασία άλλων.
14. Αν λοιπόν εμβολιαστώ, οι άλλοι είναι 100% σίγουροι ότι δεν θα τους κολλήσω;
- Οχι.
15. Μόλις εμβολιαστώ, δεν θα ξαναβγώ θετικός χρησιμοποιώντας το pcr;
- Οχι. Στην πραγματικότητα, θα βγείτε θετικός χρησιμοποιώντας pcr ακόμη πιο γρήγορα.
15. Μόλις εμβολιαστώ, δεν διατρέχω τον κίνδυνο σοβαρών (θανατηφόρων) παρενεργειών;
16. Εάν εμβολιασθώ,  είναι βέβαιο ότι δεν θα μεταδόσω στοιχεία στα γονίδια που θα έχουν επιπτώσεις στους απογόνους μου;     -ΟΧΙ
- Κανείς δεν το ξέρει ακόμα, σύμφωνα με τον ΠΟΥ και το RIVM που είναι πολύ νωρίς για να μπορέσουμε να κρίνουμε.
Γιατί πρέπει να εμβολιαστούμε;
Ξέρει κανείς;;;;
Μείνετε ξύπνιοι....

πηγή

Δέν εἶναι ὑποχρεωτικό τό ἐμβόλιο; Τότε γιατί ἔρχεται ἡ ἠλεκτρονική ταυτότητα covid-19; 

 

Δέν εἶναι ὑποχρεωτικό τό ἐμβόλιο; Τότε γιατί προτείνεται ὑποχρεωτικά στίς ἀερομεταφορές καί ζητοῦνται λίστες «ἀρνητῶν» στίς ὑπηρεσίες;

 

Δέν εἶναι ὑποχρεωτικό τό ἐμβόλιο; Τότε γιατί ἀνακοινώθηκε τό ψηφιακό πιστοποιητικό ἐμβολιασμοῦ ἀπό τόν Ὑπουργό Τουρισμοῦ;),