Τρίτη 27 Δεκεμβρίου 2022

27 Δεκεμβρίου. † Στεφάνου πρωτομάρτυρος καὶ ἀποστόλου (†34). Θεοδώρου ὁσίου τοῦ γραπτοῦ (†840). Ἁγιογραφικό ἀνάγνωσμα.



Ἀποστολικό ἀνάγνωσμα. Τοῦ πρωτομάρτυρος, Δευτ. γ΄ ἑβδ. Πράξ. (Πρξ. ς΄ 8 - ζ΄ 5, 47-60).

Πραξ. 6,8           Στέφανος δὲ πλήρης πίστεως καὶ δυνάμεως ἐποίει τέρατα καὶ σημεῖα μεγάλα ἐν τῷ λαῷ.

Πραξ. 6,8                 Ο δε Στέφανος, γεμάτος πίστιν και δύναμιν Θεού, έκανε μεταξύ του λαού καταπληκτικά θαύματα και υπερφυσικά έργα, που μαρτυρούσαν την αλήθειαν της πίστεως.

Πραξ. 6,9           ἀνέστησαν δέ τινες τῶν ἐκ τῆς συναγωγῆς τῆς λεγομένης Λιβερτίνων καὶ Κυρηναίων καὶ Ἀλεξανδρέων καὶ τῶν ἀπὸ Κιλικίας καὶ Ἀσίας συζητοῦντες τῷ Στεφάνῳ,

Ὅσιος Παΐσιος : “Πῶς ἑορτάζουν οἱ ἅγιοι τὰ Χριστούγεννα;”

 

«Γιορτὴ σημαίνει Σύναξη καὶ Σύναξη σημαίνει Εὐχαριστία»

Ἐπειδὴ τὸ θέμα μου εἶναι  «πῶς ἑορτάζουν οἱ ἅγιοι τὰ Χριστούγεννα», θὰ ἀναφέρω ἀρχικὰ ἀγαπητοί μου, κάτι γιὰ τὴν ἁγιότητα. Θὰ σᾶς πῶ ὅτι ἅγιοι δὲν εἶναι αὐτοὶ ποὺ ὀνομάζονται «καλοὶ ἄνθρωποι» ἀλλά, ἅγιοι εἶναι αὐτοὶ ποὺ ἀγάπησαν τὸν Θεό καὶ ἑνώθηκαν μαζί Του. Αὐτὸς ὅμως εἶναι κοινὸς σκοπὸς ὅλων μας ! Εἶναι ὁ βασικότερος σκοπὸς τῆς ζωῆς μας. Στὴν ζωὴ τῶν ἁγίων, καὶ εἶναι πολὺ σημαντικὸ αὐτό, βιώνεται ὅλο τὸ ἔργο τῆς Ἐνανθρωπήσεως τοῦ Χριστοῦ. Στοὺς ἁγίους φανερώνεται τὸ μέγα καὶ μοναδικὸ μυστήριο τῆς ἀποκαλύψεως τοῦ Θεοῦ στὸν ἄνθρωπο, ζοῦν μέσα τους «ἱεροκρυφίως» αὐτὸ τὸ γεγονός ! Γίνεται γι᾽ αὐτοὺς ἕνα προσωπικὸ βίωμα καὶ ἕνας συνεχὴς καθημερινὸς ἀγῶνας.

Δευτέρα 26 Δεκεμβρίου 2022

Φώτης Κόντογλου : Τά Χριστούγεννα, τά Φῶτα, ἡ Πρωτοχρονιά

 


Τά Χριστούγεννα, τά Φῶτα, ἡ Πρωτοχρονιά, κ’ ἄλλες μεγάλες γιορτές, γιά πολλούς ἀνθρώπους δέν εἶναι καθόλου γιορτές καί χαρούμενες μέρες, ἀλλά μέρες πού φέρνουνε θλίψη καί δοκιμασία. Δοκιμάζονται οἱ ψυχές ἐκεινῶν πού δέν εἶναι σέ θέση νά χαροῦνε, σέ καιρό πού οἱ ἄλλοι χαίρουνται.

Παρεκτός ἀπό τούς ἀνθρώπους πού εἶναι πικραμένοι ἀπό τίς συμφορές τῆς ζωῆς, τούς χαροκαμένους, τούς ἄρρωστους, οἱ περισσότεροι πικραμένοι εἶναι ἐκεῖνοι πού τούς στενεύει ἡ ἀνάγκη νά γίνουνε τοῦτες τίς χαρμόσυνες μέρες ζητιάνοι, διακονιαρέοι.

Σχόλια τῆς ΣΦΕΒΑ γιά τήν ἐπίσκεψη τοῦ Ἕλληνα πρωθυπουργοῦ στή Β. Ἤπειρο

 

Είναι  σημαντική από κάθε άποψη η σημερινή επίσκεψη του Έλληνα  πρωθυπουργού, στις περιοχές της Βορείου Ηπείρου και μόνο από το γεγονός ότι πέρασαν 31 χρόνια από την προηγούμενη αντίστοιχη επίσκεψη του Κωνσταντίνου Μητσοτάκη στη Δερβιτσάνη.

Σημειώνουμε με ικανοποίηση  το γεγονός της επισκέψεως για πρώτη φορά Έλληνα πρωθυπουργού  στη Χιμάρα  που τόνωσε το εθνικό φρόνημα των κατοίκων της περιοχής και την προσπάθειά τους να αντέξουν στην επιδρομή του αλβανικού παρακράτους στις περιουσίες τους.

Γέροντος Αθανασίου Μυτιληναίου Εις την δεύτερην ημέραν των Χριστουγέννων: «ΟΙ ΠΡΩΤΟΙ ΜΑΡΤΥΡΕΣ ΘΕΑΤΑΙ ΤΗΣ ΕΝΑΝΘΡΩΠΗΣΕΩΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΛΟΓΟΥ» 26-12-2000



          

                    Εις την δεύτερην ημέραν των Χριστουγέννων

    Απομαγνητοφωνημένη ομιλία μακαριστού γέροντος Αθανασίου Μυτιληναίου

                                  με θέμα:

  «ΟΙ ΠΡΩΤΟΙ ΜΑΡΤΥΡΕΣ ΘΕΑΤΑΙ ΤΗΣ

 ΕΝΑΝΘΡΩΠΗΣΕΩΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΛΟΓΟΥ»

          [εκφωνήθηκε στην Ιερά Μονή Κομνηνείου Λαρίσης στις 

26-12-2000]  (Β΄ έκδοσις)

    Η αγάπη του Θεού μάς έφερε τον εαυτό Του ανάμεσά μας, αγαπητοί μου. Μας το είχε υποσχεθεί εις τον Παράδεισον εκείνο το μοιραίο δειλινό, όταν οι Πρωτόπλαστοι αναχωρούσαν από αυτόν. Και εκείνη η υπόσχεσις ήταν η κρυφή ελπίδα ότι μια μέρα τα πράγματα θα άλλαζαν. Είχε πει τότε ο Θεός εις τους Πρωτοπλάστους: «Κα χθραν θήσω ν μέσον σο κα ν μέσον τς γυναικς κα ν μέσον το σπέρματός σου κα ν μέσον το σπέρματος ατς· ατός σου τηρήσει κεφαλήν, κα σ τηρήσεις ατο πτέρναν». Δηλαδή, με απλά λόγια, αποτεινόμενος προς την Εύα λέγει ότι «θα βάλω έχθρα ανάμεσα εις το σπέρμα το δικό σου και εις το σπέρμα του διαβόλου». Βέβαια, ο διάβολος δεν έχει σπέρμα, αλλά, εννοείται, το πράγμα τίθεται, το πώς θα ενεργήσει ο διάβολος- ο διάβολος είναι ένας, ε; Και οι δαίμονες. Και δεύτερον, όταν αναφέρεται εις το σπέρμα της γυναικός κάνει εντύπωση ότι δεν αναφέρεται εις τον άντρα ο Θεός, αλλά αναφέρεται εις τη γυναίκα. Η γυναίκα δεν έχει σπέρμα, αλλά εδώ υπάρχει ένας σαφής υπαινιγμός ότι εκείνος ο οποίος θα ήρχετο από τη γυναίκα, θα ήτο εκ Παρθένου. Όπως εκ παρθένου ήταν ο Αδάμ, από πού; Ποιαν παρθένον; Από την παρθένον γη.

Τα δώρα των μάγων (για βασιλιά, θεό και θνητό)! Ο συμβολισμός τους [ΦΩΤΟ+ΒΙΝΤΕΟ]

 


Τα δώρα των μάγων (για βασιλιά, θεό και θνητό)! Ο συμβολισμός τους [ΦΩΤΟ+ΒΙΝΤΕΟ]

του Κωνσταντίνου Αθ. Οικονόμου δασκάλου

Η ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΠΗΓΕΣ: Tα δώρα και οι μάγοι της γέννησης δεν εμφανίζονται σε κανένα άλλο κανονικό Eυαγγέλιο παρά μόνο στο Κατά Ματθαίον και, επίσης, σε μερικά από τα λεγόμενα απόκρυφα Eυαγγέλια. Ο Ματθαίος απευθυνόταν στους εξ Ιουδαίων προσήλυτους πιστούς και είχε στόχο να εξαλείψει κάθε αμφιβολία περί του Ιησού ως αναμενόμενου Μεσσία και να επιβεβαιώσει ότι ήταν σταλμένος από τον Θεό να εκπληρώσει τις προφητείες των Γραφών. Η προσκύνηση των μάγων, σοφών ανδρών που δεν ανήκαν στο πολιτισμικό περιβάλλον του Ιησού, αποδείκνυε, λοιπόν, τη θεϊκή του ιδιότητα και τον ξεχωριστό προορισμό του: οι μάγοι ήταν ουσιαστικά οι πρώτοι εθνικοί που αναγνώρισαν και λάτρεψαν τον Ιησού.

ΤΟ ΣΥΝΑΞΑΡΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΔΕΥΤΕΡΑ 26 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2022

Μετά την Χριστού Γέννησιν
 

Eις τον Iωσήφ.
Τιμῶ Ἰωσὴφ Μνήστορα τῆς Παρθένου,
Ὡς ἐκλεγέντα φύλακα ταύτης μόνον.

Eις τον Iάκωβον.
Σὺ τέκτονος παῖς, ἀλλ' ἀδελφὸς Κυρίου,
Τοῦ πάντα τεκτήναντος ἐν λόγῳ Μάκαρ.

Eις τον Δαβίδ.
Ἐγὼ τὶ φήσω, μαρτυροῦντος Κυρίου,
Τὸν Δαυῒδ εὗρον, ὡς ἐμαυτοῦ καρδίαν;

Κυριακή 25 Δεκεμβρίου 2022

Ο Χριστός, αυτός ο άγνωστος «Οὐκ ἦν αὐτοῖς τόπος ἐν τῷ καταλύματι» (Λουκ. 2,7)

 


Ο Χριστός, αυτός ο άγνωστος «Οὐκ ἦν αὐτοῖς τόπος ἐν τῷ καταλύματι» (Λουκ. 2,7)


Ἡ Γέννησις τοῦ Σωτῆρος Χριστοῦ
Σάββατο 25 Δεκεμβρίου
Τοῦ Μητροπολίτου Φλωρίνης π. Αὐγουστίνου Καντιώτου

Ο Χριστός, αυτός ο άγνωστος

«Οὐκ ἦν αὐτοῖς τόπος ἐν τῷ καταλύματι» (Λουκ. 2,7)

ΣΗΜΕΡΑ, ἀγαπητοί μου, ἡ χριστιανοσύνη ἑ­ορτάζει τὴ Γέννησι τοῦ Κυρίου ἡμῶν Ἰ­ησοῦ Χριστοῦ, γεγονὸς μοναδικὸ στὴν ἱστορία.
Ὑπάρχουν πράγματα ἀξιόλογα, ποὺ δὲν μπο­ρεῖ κανεὶς νὰ τὰ ἀγνοήσῃ, ὅπως λ.χ. ἡ εἴδησι ὅ­­τι στὸν 20ὸ αἰῶνα ὁ ἄνθρωπος πάτησε στὴ σε­λήνη. Ἀλλ᾽ ὅ­σο θαυμαστὸ καὶ ἂν φαντάζῃ αὐτό, εἶνε πολὺ μικρὸ ἀπέναντι στὸ γεγονὸς ὅ­τι ὄχι πλέον ἄνθρωπος ἀλλ᾽ αὐτὸς ὁ Θεός, ποὺ ἐ­ξουσιάζει τὰ ἄστρα καὶ τοὺς γαλαξίες, ἐ­πισκέ­φθηκε τὴ γῆ ἀπὸ τὰ ὕψη τῶν οὐρανῶν. Κατέβηκε ἐδῶ, φόρεσε ἀνθρώπινη σάρκα, περπάτησε ἀνάμεσά μας, δίδαξε, θαυματούργησε, σταυρώθηκε καὶ ἀνελήφθη πάλι στοὺς οὐρανούς. Γεγονὸς ἄνευ προηγουμένου, μοναδικό!

Αλέξανδρου Παπαδιαμάντη, «Το χριστόψωμο (Διήγημα πρωτότυπον)»

 


Αλέξανδρου Παπαδιαμάντη, «Το χριστόψωμο (Διήγημα πρωτότυπον)»

Μεταξύ των πολλών δημωδών τύπων, τους οποίους θα έχωσι να εκμεταλλευθώσιν οι μέλλοντες διηγηματογράφοι μας, διαπρεπή κατέχει θέσιν η κακή πενθερά, ως και η κακή μητρυιά. Περί μητρυιάς άλλοτε θα αποπειραθώ να διαλάβω τινά, προς εποικοδόμησιν των αναγνωστών μου. Περί μιας κακής πενθεράς σήμερον ο λόγος.

Χριστουγεννιάτικα Διηγήματα Στην Σπηλιά Φώτης Κόντογλου

 

Ἀπόστολος Σαραντίδης: Ἀντί εὐχῶν


 Δοκίμιο σύντομης σπονδυλωτῆς ἀντισυμβατικῆς προσέγγισης τοῦ Δωδεκαήμερου


1.   Ἀλλοτρίωση
Ἡ βίαια καὶ ἐπιτυχὴς προσπάθεια αἰώνων εἰσαγωγῆς ἰδεολογίας, ἀλλοτρίωσε καὶ θρησκειοποίησε  τὴν ἐκκλησιαστικὴ ἀλήθεια, μὰ ποτὲ δὲν κατάφερε νὰ κατακερματίσει τὴ Μία Ἁγία Καθολικὴ καὶ Ἀποστολικὴ τοῦ Χριστοῦ Ἐκκλησία διότι ἐκ φύσεώς Της «καὶ πύλαι Ἅδου οὐ κατισχύσουσιν αὐτῆς». Αὐτὸ ποὺ στὴν πραγματικότητα πέτυχαν, ἦταν ὁ κακοήθης νεοπλασματικὸς πολλαπλασιασμὸς ἀντορθόδοξων αἱρετικῶν «ἐθνοφυλετικῶν» παρασυναγωγῶν στὸ ὄνομα ἑνὸς ἀλλοιωμένου καὶ ὡς ἐκ τούτου ἀνύπαρκτου Χριστοῦ ποὺ δὲν σώζει ἀπὸ τὴν πτώση, κατὰ κανόνα ὑποταγμένων στὶς σκοπιμότητες τοῦ κρατικοῦ ἐθνικισμοῦ. Κλειδὶ στὴν κατανόηση, ἡ πτώση.

Η κατά Σάρκα Γέννησις του Κυρίου μας Ιησού Χριστού- Υπομνηματισμός της Ευαγγελικής περικοπής από τον Ιερό Χρυσόστομο.




Η ΚΑΤΑ ΣΑΡΚΑ ΓΕΝΝΗΣΙΣ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΗΜΩΝ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ[:Ματθ.2,1-12]

ΥΠΟΜΝΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΠΕΡΙΚΟΠΗΣ

ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΕΡΟ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟ

   «Τοῦ δὲ Ἰησοῦ γεννηθέντος ἐν Βηθλεὲμ τῆς Ἰουδαίας ἐν ἡμέραις Ἡρῴδου τοῦ βασιλέως, ἰδοὺ μάγοι ἀπὸ ἀνατολῶν παρεγένοντο εἰς Ἱεροσόλυμα λέγοντες· ποῦ ἐστιν ὁ τεχθεὶς βασιλεὺς τῶν Ἰουδαίων; εἴδομεν γὰρ αὐτοῦ τὸν ἀστέρα ἐν τῇ ἀνατολῇ καὶ ἤλθομεν προσκυνῆσαι αὐτῷ(:όταν λοιπόν ο Ιησούς γεννήθηκε στη Βηθλεέμ της Ιουδαίας τις ημέρες του βασιλιά Ηρώδη, ιδού σοφοί αστρονόμοι από τα μέρη της ανατολής ήλθαν στα Ιεροσόλυμα και άρχισαν να ρωτούν: ‘’Πού είναι ο βασιλιάς των Ιουδαίων που τώρα τελευταία γεννήθηκε; Διότι είδαμε το αστέρι Του να ανατέλλει και να δίνει έτσι την είδηση για τη γέννηση του νέου βασιλιά και ήρθαμε να Τον προσκυνήσουμε’’)»[Ματθ.2,1-3]

ΤΟ ΣΥΝΑΞΑΡΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΚΥΡΙΑΚΗ 25 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2022

Η ΓΕΝΝΗΣΙΣ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΗΜΩΝ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ
 


Αὐτὴ τὴν ἡμέρα ἡ ἁγία Ἐκκλησία μας γιορτάζει τὸ μεγάλο καὶ ἀνερμήνευτο γεγονὸς τῆς κατὰ σάρκα γεννήσεως τοῦ Υἱοῦ καὶ Λόγου τοῦ Θεοῦ ἀπὸ τὴν Ὑπεραγία Θεοτόκο.

Μετὰ τὸν Εὐαγγελισμὸ τῆς Παρθένου Μαρίας ἀπὸ τὸν ἀρχάγγελο Γαβριὴλ καὶ ἐνῶ πλησίαζε ὁ καιρὸς νὰ τελειώσουν οἱ ἐννέα μῆνες ἀπὸ τὴν ὑπερφυσικὴ σύλληψη τοῦ Χριστοῦ στὴν παρθενική της μήτρα, ὁ Καίσαρ Αὔγουστος διέταξε ἀπογραφὴ τοῦ πληθυσμοῦ τοῦ ρωμαϊκοῦ κράτους.

Τότε ὁ Ἰωσὴφ μαζὶ μὲ τὴν Θεοτόκο, ξεκίνησαν γιὰ τὴν Βηθλεέμ, γιὰ νὰ ἀπογραφοῦν ἐκεῖ. Ἐπειδὴ ὅμως εἶχε πλησιάσει ὁ καιρὸς νὰ γεννήσει ἡ Παρθένος καὶ δὲν ἔβρισκαν κατοικία νὰ καταλύσουν, διότι εἶχε μαζευτεῖ πολὺς λαὸς στὴν Βηθλεέμ, μπῆκαν σὲ ἕνα φτωχικὸ σπήλαιο.

Σάββατο 24 Δεκεμβρίου 2022

Υπομνηματισμός της προφητείας του Ησαΐα για την εκ Παρθένου Γέννηση του Κυρίου από τον Ιερό Χρυσόστομο.


Αγίου Ιωάννου, αρχιεπισκόπου Κωνσταντινουπόλεως του Χρυσοστόμου

ΥΠΟΜΝΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΠΡΟΦΗΤΕΙΑΣ ΤΟΥ ΗΣΑΪΑ

ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚ ΠΑΡΘΕΝΟΥ ΓΕΝΝΗΣΗ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ

   «Καὶ προσέθετο Κύριος λαλῆσαι τῷ ῎Αχαζ λέγων· αἴτησαι σεαυτῷ σημεῖον παρὰ Κυρίου Θεοῦ σου εἰς βάθος ἢ εἰς ὕψος. καὶ εἶπεν ῎Αχαζ· οὐ μὴ αἰτήσω οὐδ᾿ οὐ μὴ πειράσω Κύριον. καὶ εἶπεν· ἀκούσατε δή, οἶκος Δαυίδ· μὴ μικρὸν ὑμῖν ἀγῶνα παρέχειν ἀνθρώποις; καὶ πῶς Κυρίῳ παρέχετε ἀγῶνα; διὰ τοῦτο δώσει Κύριος αὐτὸς ὑμῖν σημεῖον· ἰδοὺ ἡ παρθένος ἐν γαστρὶ ἕξει, καὶ τέξεται υἱόν, καὶ καλέσεις τὸ ὄνομα αὐτοῦ ᾿Εμμανουήλ(:και μίλησε και πάλι ο Κύριος προς τον Άχαζ και είπε:  “Ζήτησε προς πληροφόρησή σου από τον Κύριο τον Θεό σου κάποιο θαύμα, είτε στο βάθος της γης και ακόμη πιο κάτω, είτε στο ύψος του ουρανού”. Και είπε ο Άχαζ: “Δεν θα ζητήσω σημείο, ούτε θα υποβάλω σε πειρασμό τον Κύριο, θέτοντας υπό αμφισβήτηση τη βεβαίωσή Του. Και είπε ο Προφήτης: “Ακούστε λοιπόν εσείς, που αποτελείτε τον βασιλικό οίκο του Δαβίδ: Μήπως είναι μικρό πράγμα να παρέχετε στενοχωρίες και κόπους σε ανθρώπους απεσταλμένους από τον Θεό, όπως είναι οι Προφήτες; Και πώς λοιπόν τολμάτε με την απιστία σας να στενοχωρείτε τον Θεό; Για τον λόγο αυτόν θα δώσει μόνος Του Αυτός ο ίδιος ο Κύριος σε σας θαύμα υπερφυσικό: ιδού, η Παρθένος υπερφυώς θα συλλάβει στη γαστέρα της και θα γεννήσει Υιό και θα καλέσετε το όνομά Του Εμμανουήλ, δηλαδή “μαζί μας ο Θεός”)»[Ησ. 7,10-16].

Ο άγιος Κύριλλος Αλεξανδρείας για την κατά Σάρκα Γέννηση του Κυρίου μας Ιησού Χριστού

 

Ο ΑΓΙΟΣ ΚΥΡΙΛΛΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ

ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑ ΣΑΡΚΑ ΓΕΝΝΗΣΗ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΜΑΣ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ

              [Υπομνηματισμός των χωρίων Λουκά 2,1-11]

   «Ἐγένετο δὲ ἐν ταῖς ἡμέραις ἐκείναις ἐξῆλθε δόγμα παρὰ Καίσαρος Αὐγούστου ἀπογράφεσθαι πᾶσαν τὴν οἰκουμένην. αὕτη ἡ ἀπογραφὴ πρώτη ἐγένετο ἡγεμονεύοντος τῆς Συρίας Κυρηνίου. καὶ ἐπορεύοντο πάντες ἀπογράφεσθαι, ἕκαστος εἰς τὴν ἰδίαν πόλιν(:Τις ημέρες εκείνες μετά τη γέννηση του Ιωάννη εκδόθηκε από τον Καίσαρα Αύγουστο διάταγμα να εγγραφούν στους δημόσιους φορολογικούς καταλόγους όλοι οι κάτοικοι του κόσμου που βρίσκονταν κάτω από την κυριαρχία των Ρωμαίων. Η απογραφή αυτή ήταν η πρώτη που έγινε στην Ιουδαία, την εποχή που ηγεμόνας της Συρίας ήταν ο Κυρήνιος (και διακρίνεται έτσι από τη δεύτερη απογραφή, την οποία έκανε αργότερα πάλι ο ίδιος). Και όλοι πήγαιναν να εγγραφούν στους φορολογικούς καταλόγους, καθένας στην πόλη από την οποία καταγόταν η οικογένειά του)»[Λουκά 2, 1-3]

π. Αθανάσιος Μυτιληναίος, Η νύχτα των Χριστουγέννων


 Î‘ποτέλεσμα εικόνας για Ï€. Αθανάσιος Μυτιληναίος

Η ΓΕΝΝΗΣΙΣ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ[:Ματθ.2,1-12]

Απομαγνητοφωνημένη ομιλία μακαριστού γέροντος Αθανασίου Μυτιληναίου με θέμα:

«Η ΝΥΧΤΑ ΤΩΝ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΩΝ»

  [εκφωνήθηκε στην Ιερά Μονή Κομνηνείου Λαρίσης στις 25-12-2000] -(Β΄έκδοσις)

     Όταν ο Θεός Λόγος, αγαπητοί μου, εδημιούργει το σύμπαν, όρισε μια χρονική στιγμή που θα το επεσκέπτετο ο Ίδιος εμφανώς. Και αυτή η μεγάλη επίσκεψις είναι η Ενανθρώπησις του Θεού Λόγου. Και η παρουσία Του στη γη την κατέστησε τη γη μας το κέντρον του κτιστού ορατού κόσμου. Είναι το πιο μεγάλο γεγονός στον ορατόν και εις τον αόρατον κτιστόν κόσμον, μπροστά στον οποίο έμεινε έκπληκτος και αυτός ακόμη ο αγγελικός κόσμος. Και όλα αυτά τα εκπληκτικά έγιναν μέσα στην ησυχία μιας νύκτας. Αν ο Θεός είπε στην έναρξη της Δημιουργίας Του: «Γενηθήτω φῶς» -και «ἐγένετο φῶς»-, όμως εις το σκότος των βουλών Του υπήρχε η μεγάλη πρόθεσις της Ενανθρωπήσεως.

Η ΚΑΤΑ ΣΑΡΚΑ ΓΕΝΝΗΣΙΣ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΜΑΣ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ [:Γαλ. 4,4-7] ΥΠΟΜΝΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΣ ΠΕΡΙΚΟΠΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΓΙΟ ΘΕΟΦΥΛΑΚΤΟ ΒΟΥΛΓΑΡΙΑΣ [ἀπόδοση στήν ἁπλή ἑλληνική: ἅγιος Νικόδημος ὁ Ἁγιορείτης]



Η ΚΑΤΑ ΣΑΡΚΑ ΓΕΝΝΗΣΙΣ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΜΑΣ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ [:Γαλ. 4,4-7]

ΥΠΟΜΝΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΣ ΠΕΡΙΚΟΠΗΣ

ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΓΙΟ ΘΕΟΦΥΛΑΚΤΟ ΒΟΥΛΓΑΡΙΑΣ

[ἀπόδοση στὴν ἁπλὴ ἑλληνική: ἅγιος Νικόδημος ὁ Ἁγιορείτης]

«Ὃτε δὲ ἦλθε τὸ πλήρωμα τοῦ χρόνου, ἐξαπέστειλεν ὁ Θεὸς τὸν υἱὸν αὐτοῦ, γενόμενον ἐκ γυναικός, γενόμενον ὑπὸ νόμον, ἵνα τοὺς ὑπὸ νόμον ἐξαγοράσῃ, ἵνα τὴν ὑἱοθεσίαν ἀπολάβωμεν (:ὅταν ὅμως συμπληρώθηκε ὁ χρόνος ποὺ εἶχε ὁρίσει ἡ πανσοφία τοῦ Θεοῦ, ἀπέστειλε ὁ Θεὸς στὸν κόσμο τὸν Υἱό Του, ὁ ὁποῖος ἔγινε ἄνθρωπος ἀπὸ γυναῖκα καὶ ὑποτάχθηκε στὸν μωσαϊκὸ νόμο, προκειμένου νὰ ἐξαγοράσει ἐκείνους ποὺ ἦταν ὑποδουλωμένοι στὴν κατάρα τοῦ μωσαϊκοῦ νόμου, γιὰ νὰ λάβουμε τὴν υἱοθεσία ποὺ ὁ Θεὸς μᾶς εἶχε ὑποσχεθεῖ)» [Γαλ. 4,4-5].

Γράφει ο Γιάννης Φρύδας ΣΤΟ ΚΑΦΕΝΕΙΟ ΤΟΥ ΓΙΑΝΝΗ 88 Οδός άνω και κάτω μία

 




Οδός άνω και κάτω μία

Ξέρω πολύ καλά από τι τρέχω να ξεφύγω,

αλλά δεν ξέρω τι ψάχνω να βρω.


Μισέλ ντε Μονταίν


Γράφει ο Γιάννης Φρύδας

ΣΤΟ ΚΑΦΕΝΕΙΟ ΤΟΥ ΓΙΑΝΝΗ 88

                     

Ανηφόρες – κατηφόρες

  Από τον Ηράκλειτο δανείστηκα τον σημερινό τίτλο του Καφενείου. Βλέπετε οποίαν θυσίαν υφίσταμαι για τον καφέ σας; Και να ήταν μόνο ο τίτλος, μικρό το κακό… Εκτός του νερού που είναι από τη βρύση μου, τα υπόλοιπα υλικά (καφοζάχαρες) είναι κι αυτά δανεικά και χρωστούμενα. Αλλά, τι θέλετε να κάνει ένας πτωχός πλην τίμιος καφετζής; Σε μια χώρα που βαδίζει σταθερά στο δόγμα: «δανεικά, κυρά, τ’ αλεύρι, δανεικό και το προζύμι», εθίζονται και οι πολίτες, γι’ αυτό καταφέραμε να έχουμε υψηλό δημόσιο αλλά και ιδιωτικό χρέος. Βέβαια, ο Ηράκλειτος δεν  έχει πια την αξίωση να του επιστρέφω τα δανεισθέντα, αφού έχει παραιτηθεί προ πολλού από τα πνευματικά του δικαιώματα. Η χώρα, όμως, έμπλεξε για τα καλά. Αντί να καταφεύγει κι αυτή στον Ηράκλειτο, για να αποφεύγει κάποιες κακοτοπιές, πήγαινε και δανειζόταν στο Διεθνές Νομισματικό Ταμείο και στις αγορές... Ωστόσο, δε μας τρομάζει ο δανεισμός… Μαθημένοι από χρόνια, ξέρουμε τι να κάνουμε: παίρνουμε νέα δάνεια και πληρώνουμε τα παλιά… Τέλος πάντων… συνιχάου κι πάμι παρακάτ’, γιατί κοντεύω να βγω εκτός θέματος… 

ΤΟ ΣΥΝΑΞΑΡΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΣΑΒΒΑΤΟ 24 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2022


Παραμονὴ τῆς τοῦ Χριστοῦ Γεννήσεως

Ἀπολυτίκιον. Ἦχος δ’. Κατεπλάγη Ἰωσήφ

Ἀπεγράφετο ποτέ, σὺν τῷ πρεσβευτῇ Ἰωσήφ, ὡς ἐκ σπέρματος Δαβίδ, ἐν Βηθλεὲμ ἡ Μαριάμ, κυοφοροῦσα τὴν ἄσπορον κυοφορίαν· ἐπέστη δὲ καιρός, ὁ τῆς Γεννήσεως, καὶ τόπος ἦν οὐδείς, τῷ καταλύματι, ἀλλ’ ὡς τερπνὸν παλάτιον τὸ Σπήλαιον, τῇ Βασιλίδι ἐδείκνυτο. Χριστὸς γεννᾶται, τὴν πρὶν πεσοῦσαν ἀναστήσων εἰκόνα.

Κοντάκιον. Ἦχος γ’. Ἡ Παρθένος σήμερον. Ἡ Παρθένος σήμερον, τὸν προαιώνιον Λόγον, ἐν Σπηλαίῳ ἔρχεται, ἀποτεκεῖν ἀπορρήτως, Χόρευε, ἡ οἰκουμένη ἀκουτισθεῖσα, δόξασον, μετὰ Ἀγγέλων καὶ τῶν Ποιμένων, βουληθέντα ἐποφθῆναι, παιδίον νέον, τὸν πρὸ αἰώνων Θεόν.

Παρασκευή 23 Δεκεμβρίου 2022

ΤΟ ΤΕΡΑΣ ΤΗΣ ΜΑΣΟΝΙΑΣ ΤΟ 1949 ΕΝΔΥΕΤΑΙ ΤΟΝ ΖΗΤΙΑΝΟ, ΑΛΛΑ ΒΡΙΣΚΕΙ ΤΟΝ ΔΑΣΚΑΛΟ ΤΟΥ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟ ΙΕΡΕΑ ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟ ΚΑΝΤΙΩΤΗ!

   


                                        

ΤΟ ΤΕΡΑΣ ΤΗΣ ΜΑΣΟΝΙΑΣ ΤΟ 1949 ΕΝΔΥΕΤΑΙ ΤΟΝ ΖΗΤΙΑΝΟ, ΑΛΛΑ ΒΡΙΣΚΕΙ ΤΟΝ ΔΑΣΚΑΛΟ ΤΟΥ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟ ΙΕΡΕΑ ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟ ΚΑΝΤΙΩΤΗ!

Διαβάστε την «ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΣΠΙΘΑ» ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΑΣΟΝΙΑ
https://www.augoustinos-kantiotis.gr/?p=27859
Με βασιλικὸ διάταγμα το 1949 και υποβολαια τον υπουργό γερο Κ. Καραμαλη το τέρας της μασονίας βγαινει απο το σκοτεινο του αντρο και ζητα ελεημοσυνη απο τους δισκους των ορθοδόξων εκκλησιων και των ἱερῶν μονῶν!!! Ο στρατιωτικος ιερευς Αυγουστινος Καντιωτης επιτιθεται και το διαλυει. Ὁ βασιλιας Παυλος αναγκάζεται νὰ ἀνακαλέση την υπογραφή του.


Διαβάστε περισσότερα στο βιβλίο ΜΙΑ ΖΩΝΤΑΝΗ ΙΣΤΟΡΙΑ, ὁ π. Αὐγουστῖνος Καντιώτης στὴν Κοζάνη Ν2, σελ. 42-64, τῆς Ανδρονίκης Καπλάνογλου
ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ

Ο σχισματικός «Μητροπολίτης» Ντραμπίνκο θεωρεί την κανονική Εκκλησία της Ουκρανίας καρκίνωμα!


 

Ο ΕΙΚΟΝΙΖΟΜΕΝΟΣ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΟΣ «ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ» ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΣΥΛΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕΙ  ΜΕ ΗΓΟΥΜΕΝΟΥΣ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΟΡΟΥΣ ΚΑΙ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΑΔΕΣ (ΕΝΑΣ ΜΑΛΙΣΤΑ ΤΟΥ ΔΩΡΙΣΕ ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΚΑΙ ΛΕΙΨΑΝΟ ΑΓΙΟΥ), ΘΕΩΡΕΙ ΤΟΥΣ ΚΛΗΡΙΚΟΥΣ ΤΗΣ ΚΑΝΟΝΙΚΗΣ ΟΥΚΡΑΝΙΚΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΚΑΡΚΙΝΩΜΑΤΑ!

Ο Ντραμπίνκο ευχαρίστησε τον Θεό και την Υπηρεσία Ασφαλείας της Ουκρανίας για τις έρευνες που διεξάγουν στις επαρχίες της [κανονικής] Ουκρανικής Ορθόδοξης Εκκλησίας.

Ο Αλέξανδρος Ντραμπίνκο, «Μητροπολίτης Περιασλάφ-Χμελνυτσκιι» της [σχισματικής] «Ορθόδοξης Εκκλησίας της Ουκρανίας», σύγκρινε στο Κανάλι 24 τους εκπροσώπους της κανονικής Ουκρανικής Εκκλησίας με καρκινικά κύτταρα που έπρεπε να είχαν αφαιρεθεί νωρίτερα.

Σύμφωνα με τον ίδιο, αυτά τα καρκινικά κύτταρα μπορούν να ναρκώσουν ολόκληρο το σώμα με το «δηλητήριο του ρωσικού κόσμου», το οποίο εισήγαγε ο Πατριάρχης Κύριλλος στην Ουκρανία.

Αυτός ήτανε ο ιδεολόγος του «απελευθερωτικού πολέμου» που εξαπέλυσε ο Βλαδίμηρος Πούτιν εναντίον της Ουκρανίας, σημείωσε.

Ο Ντραμπίνκο πρόσθεσε ότι οι αξιωματούχοι της Υπηρεσίας Ασφαλείας της Ουκρανίας έπρεπε να είχαν πραγματοποιήσει έρευνες στην Ουκρανική Ορθόδοξη Εκκλησία από πολύ νωρίτερα και ότι αυτό θα πρέπει να γίνεται συστηματικά για να «επηρεάζει ολόκληρο το σώμα των εκκλησιών του Πατριαρχείου Μόσχας».

ΤΟ ΣΥΝΑΞΑΡΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 23 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2022

Οἱ Ἅγιοι 10 Μάρτυρες οἱ ἐν Κρήτῃ


Τοῦ ποιμενάρχου θρέμματα Χριστοῦ δέκα,
Εἰσηλάθη τμηθέντα μάνδρᾳ Μαρτύρων.
Εἰκάδι τῇ τριτάτῃ δέκα ἐν Κρήτῃ τάμον ἄνδρας.


Ἀπὸ αὐτούς, οἱ μὲν Θεόδουλος, Σατορνῖνος, Εὔπορος, Γελάσιος καὶ Εὐνικιανός, ἦταν ἀπὸ τὴ Γορτυνία τῆς Κρήτης. Ὁ Ζωτικός, ἀπὸ τὴν Κνωσό. Ὁ Ἀγαθόπους ἀπὸ τὸ λιμένα Πανούρμου. Ὁ Βασιλειάδης (ἢ Βασιλείδης) ἀπὸ τὴν Κυδωνία. Ὁ Εὐάρεστος καὶ ὁ Μόβιος (ἢ Πόμπιος, ἢ Πόντιος) ἀπὸ τὸ Ἡράκλειο.

Πέμπτη 22 Δεκεμβρίου 2022

Νεκτάριος Δαπέργολας στόν Focus Fm 20-12-22

 



 
 
 «Πᾶνος»

3 σχόλια:

  1. Ευλογημένε αγωνιστή Νεκτάριε, θα σχολιάσω εδώ το προηγούμενο καταπληκτικό σου άρθρο!

    http://ethnegersis.blogspot.com/2022/12/blog-post_43.html

    «Μενέ θεκέλ φαρές»

    «ἐζυγίσθημεν, ἐμετρήθημεν καί εὑρέθημεν ἐλλιπεῖς».

«Είμαι Ορθόδοξος και κατ’ αλήθειαν ευσεβής» (Άγιος Νεομάρτυς ΜΙΧΑΗΛ – εκ Γρανίτσης Ευρυτανίας

Ὁ Ἅγιος Νεομάρτυς Μιχαὴλ ὁ ἐκ Γρανίτσης


«Είμαι Ορθόδοξος και κατ’ αλήθειαν ευσεβής»

(Άγιος Νεομάρτυς ΜΙΧΑΗΛ – εκ Γρανίτσης Ευρυτανίας)


Είναι αλήθεια, ότι οι Ορθόδοξοι Έλληνες υπέστησαν μεγάλης κλίμακας

(σε οξύτητα) διωγμούς στους αιώνες 15 ο και 16 ο από την Μωαμεθανική

Τουρκική κυριαρχία στον Ελληνικό χώρο.

Ακριβώς αυτή την ιστορική περίοδο (21/3/1544) διακρίνεται ως

Νεομάρτυς ο Άγιος Μιχαήλ εκ Γρανίτσης της Ευρυτανίας.

Ο ταχυδρόμος και το κορίτσι χωρίς πόδια

Rosie-Davies22

 Μιά 'μέρα ένας ταχυδρόμος χτύπησε τήν πόρτα ενός σπιτιού.  Μιά παιδική φωνή ακούστηκε πίσω από τήν πόρτα νά λέει:

 - Αμέσως, παρακαλώ περιμένετε λίγο!

  Μετά από λίγα λεπτά ό ταχυδρόμος άρχισε νά χτυπά ξανά τήν πόρτα.  Ή φωνή ενός μικρού κοριτσιού ακούστηκε πίσω από τήν πόρτα:

 - Άν βιάζεστε, αφήστε τά γράμματα στό χαλάκι.

  Ό ταχυδρόμος απάντησε:

 - Έχετε μιά επιστολή πού απαιτεί τήν υπογραφή σας.  Θά περιμένω.

  Ήδη θυμωμένος, ό ταχυδρόμος νόμιζε ότι θά τού έλεγε κάτι.  Πέρασε λίγη ώρα μέχρι νά ανοίξει η πόρτα.  Όλος του ό θυμός έσβησε αμέσως.  Ένα κοριτσάκι μέ καροτσάκι, χωρίς πόδια, αλλά μέ γουρλωμένα μάτια, τόν παρακολουθούσε.  Ό Ταχυδρόμος τής έδωσε τό γράμμα καί τής ζήτησε νά υπογράψει.  Μετά από αυτό έφυγε.  Τό κοριτσάκι χαμογέλασε καί είπε:

 - Σάς ευχαριστούμε γιά τήν υπομονή σας.  Καλή μέρα.

ΜΗΝ ΤΣΙΜΠΆΤΕ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΤΟΝ market pass τους.Μην ξεχνάτε, τα μετρητά είναι βασιλιάς!

                                                   

Γιατί να πληρώσουμε με μετρητά παντού αντί για τραπεζική κάρτα;

- Έχω στην τσέπη μου έναν λογαριασμό 50€ και θα τον πάω σε ένα εστιατόριο και θα πληρώσω το δείπνο μου με αυτόν.
Ο ιδιοκτήτης του εστιατορίου χρησιμοποιεί αυτά τα 50€ για να πληρώσει τον λογαριασμό του στο πλυντήριο αυτοκινήτων.
Ιδιοκτήτης πλυντηρίου αυτοκινήτων πληρώνει για το κούρεμα του στον κουρέα του.
Η κομμώτρια χρησιμοποιεί αυτά τα 50€ για το ταμείο στο σούπερ μάρκετ.
Μετά από ένα απεριόριστο ποσό πληρωμών το χαρτονόμισμα 50-50 παραμένει το ίδιο νόημα έχει εξυπηρετήσει τον σκοπό του για όλους όσους το χρησιμοποίησαν ως πληρωμή και η τράπεζα δεν έχει καμία δουλειά ή παρέμβαση σε κανένα θέμα
ΑΛΛΑ ΤΙ
- ΑΝ πάω τώρα σε εστιατόριο και πληρώσω ψηφιακά με την τραπεζική μου κάρτα,
- το κόστος της ψηφιακής πληρωμής μου, το οποίο χρεώνεται στον ιδιοκτήτη του εστιατορίου, συμπεριλαμβανομένου του κόστους συναλλαγής σε ποσοστό, είναι κατά μέσο όρο 2,5%, το οποίο στη συνέχεια ανέρχεται στα 1,25€ για κάθε επιπλέον συναλλαγή πληρωμής.
(Αυτό σημαίνει ότι κάθε επόμενη συναλλαγή πληρωμής κοστίζει 1,25€)
- το ίδιο κόστος εφαρμόζεται όταν ο ιδιοκτήτης εστιατορίου πληρώνει ψηφιακά τον λογαριασμό του στο πλυσταριό,
- οι πληρωμές του ιδιοκτήτη του πλυντηρίου στο κομμωτήριο,
- οι επόμενες πληρωμές επίσης κλπ.
Ως εκ τούτου, μετά τις πρώτες 36 συναλλαγές, από αυτά τα 50€ μένουν μόνο 5€ και τα υπόλοιπα 45€ έχουν γίνει ιδιοκτησία της τράπεζας... Ευχαριστώ όλες τις ψηφιακές συναλλαγές και προμήθειες!
Επιπλέον, το κόστος μιας χρεωστικής κάρτας είναι κατά μέσο όρο 2,25€ τον μήνα, οπότε τα 50€ μετά από ένα μήνα εξοικονόμησης αξίζουν μόνο 47,75€
Πάει έφυγε, τα ξοδεύεις μόνο μια φορά
Τα μετρητά είναι βασιλιάς!


ΣΟΚ! ΖΩΓΡΑΦΙΑ ΠΑΙΔΙΟΥ ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΟΥ ΣΕ ΑΝΑΣΤΟΛΗ ΠΟΥ ΖΗΤΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΓΙΟ ΒΑΣΙΛΗ ΓΑΛΑ ΚΑΙ ΨΩΜΙ!!!

 

ΤΟ ΣΥΝΑΞΑΡΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΠΕΜΠΤΗ 22 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2022


Ἡ Ἁγία Ἀναστασία ἡ Φαρμακολύτρια



Ἀναστασία φάρμακον πιστοῖς μέγα,
Πᾶν φάρμακον λύουσα, καὶ κεκαυμένη.
Καύθη Ἀναστασία πυρὶ δευτέρᾳ εἰκάδι λαύρῳ.

Τετάρτη 21 Δεκεμβρίου 2022

Ευαρεστείται ο Θεός με την Φιλανθρωπία της Μητροπόλεως Πειραιώς αλλά και άλλων Μητροπόλεων που μεθοδεύουν προς τούτο βδελυρές κοσμικευμένες διασκεδάσεις που προσβάλλουν την πίστη μας; Βίντεο

 “Ποιμένες πολλοί διέφθειραν τον αμπελώνα μου, εμόλυναν την μερίδα μου…” (Ιερεμ. 12, 10)

Οἱ πλεῖστοι τῶν σημερινῶν ἀρχιερέων ἀδιαφοροῦν γιά τό θεῖον θέλημα καθολοκληρίαν. 

Δέν τούς μέλει περί τῶν προβάτων, ἐκτός ὀλίγων ἐξαιρέσεων. Ἀλλοίμονον!

 Οἱ διάδοχοι τῶν Ἀποστόλων, οἱ ἀντιπρόσωποι τοῦ Χριστοῦ, πού κατήντησαν!…

«Ένθα όρχησις, εκεί διάβολος»  Ιωάννης Χρυσόστομος.

Αυτός ο άνθρωπος αυτός… που είναι ο άλλος τους εαυτός! (βίντεο)

Λυκούργος Νάνης, ιατρός

Θαρρείς και οι μητροπόλεις είναι τσιφλίκια των κατά τόπους μητροπιλιτών, φέουδα και τιμάριά τους, και οι τελευταίοι μπορούν να κάνουν ό,τι θέλουν χωρίς να λογοδοτούν σε κανέναν!

Έχει παραγίνει τα τελευταία χρόνια η απαίσια-δαιμονόπνευστη και δαιμονοκίνητη μόδα των κοσμικότροπων συναυλιών κάποιων ιερών μητροπόλεων.

Με σκοπό την καταπολέμηση της φτώχειας και τον εορτασμό εθνικών επετείων το βδέλυγμα της ερημώσεως τείνει να παγιώσει την παρουσία του εν τόποις αγίοις.

Δυστυχώς, δεν σημειώνονται αντιδράσεις ούτε από την πλευρά του κλήρου, ούτε των μονών, ούτε των ιεραποστολικών αδελφοτήτων, ούτε από την πλευρά των θεολόγων.

Ελάχιστες, μονάχα, αντιδράσεις από πολύ λίγα ιστολόγια και από την πλευρά μεμονωμένων πιστών. 

Και οι κοσμικόφρονες επίσκοποι, αποθρασύνονται. 

Και δίδουν την εντύπωση ότι τυγχάνουν οπαδοί του απαίσιου δόγματος «ο σκοπός αγιάζει τα μέσα». 

Ως πότε θα μας ανέχεται ο Κύριος; 

=================================

Ποιος μπορεί, άραγε, να λησμονήση την αποφράδα εκείνη ημέρα κατά την οποία έλαβε χώρα η γνωστή συναυλία της αισχύνης εντός του ιερού ναού του Αγίου Παντελεήμονος της οδού Αχαρνών με την σκανδαλώδη παρουσία των αρχιεπισκόπων Τιράνων και Αθηνών;
Το ανίερο και βέβηλο αυτό συμβάν;
Το παρόν, μαχητικό ιστολόγιο, έχει σχολιάσει και άλλες, κοσμικού τύπου, συναυλίες ιερών μητροπόλεων, όπως π.χ. της μητροπόλεως Πατρών.
Ειδικά στη μητρόπολη του Πειραιά, υπάρχει μια «ενορία εν δράσει» που πρωτοστατεί στη διοργάνωση τέτοιου είδους εκδηλώσεων που δεν εκπέμπουν «Χριστού ευωδία» αλλά αποπνέουν κοσμική δυσωδία.
Με την ευλογία, προφανώς, του μητροπολίτη Πειραιώς…
ΕΩΣ ΠΟΤΕ ΘΑ ΑΝΕΧΟΜΑΣΤΕ ΤΑ ΑΙΣΧΗ ΤΟΥΣ;

-https://www.youtube.com/watch?v=sQbkc6oBvcM

Χρήστος22 Δεκεμβρίου 2022 

ΕIΝΑΙ ΕΦΙΚΤΗ Η ΑΠΟΤΟΞΙΝΩΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΕΪΝΗ ΑΚΙΔΑ (SPIKE) ΤΟΥ KOBINT ΕΜΒOΛΙΟY;



Ακολουθεί η μετάφραση στα Ελληνικά του βίντεο:

Είναι δυνατή η αποτοξίνωση από την πρωτεΐνη ακίδα (spike) τόσο του εμβολίου όσο και της φυσικής ασθένειας;

Μιλάμε γι' αυτό με τη Δρ Λορέτα Μπολγκάν, πτυχιούχο χημείας και φαρμακευτικής τεχνολογίας από το Πανεπιστήμιο της Πάντοβα, όπου απέκτησε επίσης το διδακτορικό της στις φαρμακευτικές επιστήμες και εργάστηκε κατά τη διάρκεια του διδακτορικού της ως ερευνήτρια στο Γενικό Νοσοκομείο της Μασαχουσέτης στη Βοστώνη.

- Ναι, ναι, σίγουρα ναι, επειδή πρέπει να έχουμε κατά νου επειδή γνωρίζουμε ότι η πρωτεΐνη ακίδα τόσο η φυσική όσο και αυτή από το εμβόλιο είναι ευάλωτη στα αντιοξειδωτικά, οπότε μπορούμε να σπάσουμε με τη χρήση αντιοξειδωτικών το σημείο δέσμευσης τόσο της φυσικής όσο και της εμβολιαστικής ακίδας και να προσπαθήσουμε να την αποβάλουμε από τον οργανισμό.

Ψωροκώσταινα: προσβολή της πατρίδας και χλευασμός μιας ηρωίδας / Κείμενο: Μωραΐτες εν Χορώ

 

Ψωροκώσταινα: προσβολή της πατρίδας και χλευασμός μιας ηρωίδας / Κείμενο: Μωραΐτες εν Χορώ

Όταν το 1821 καταστράφηκε η πόλη των Κυδωνιών, της Μικράς Ασίας, μετά από την αποτυχημένη επαναστατική κίνηση που επιχειρήθηκε, ο πληθυσμός της σφάχτηκε σχεδόν όλος. Στην χαλασιά αυτή βρέθηκε και η Πανωραία Χατζηκώστα.

Η Πανώρεια ήταν σύζυγος του πάμπλουτου Αϊβαλιώτη εμπόρου Κώστα Χατζηκώστα. Φημιζόταν, όχι μόνο για τα πλούτη της αλλά και για την ομορφιά της. Τον άντρα της και τα παιδιά της, τους έσφαξαν μπρος τα μάτια της οι Τούρκοι. Η οδύνη σάλεψε το λογικό της όμως κατάφερε να σωθεί και να βρεθεί στα Ψαρά, γι’ αυτό ονομάστηκε Ψαροκώσταινα.

Ἱπποκράτης:«Δὲν θὰ δώσω σχετικὰ φάρμακα εἰς βάρος τοῦ ἐμβρύου»


 



« ἡ γυνὴ ὅταν τίκτῃ, λύπην ἔχει, ὅτι ἦλθεν ἡ ὥρα αὐτῆς· ὅταν δὲ γεννήσῃ τὸ παιδίον, οὐκέτι μνημονεύει τῆς θλίψεως διὰ τὴν χαρὰν ὅτι ἐγεννήθη ἄνθρωπος εἰς τὸν κόσμον (Ἰω. ιστ´, 21)».

Κάθε γυναίκα, ὅταν γεννᾶ, αἰσθάνεται πόνους καὶ ἔχει λύπη, διότι ἦλθε ἡ ὥρα της νὰ γεννήση. Ὅταν ὅμως γεννήση τὸ βρέφος της, δὲν θυμᾶται πλέον τὴ θλίψη καὶ τοὺς πόνους τοῦ τεκετοῦ, ἐξαιτίας τῆς χαρᾶς, ποὺ νιώθει, διότι ἔφερε ἕναν ἄνθρωπο στὸν κόσμο.

Εἶναι μεγάλη χαρά, ὅταν γεννιέται ἕνα παιδί. Δυστυχῶς παρασύρονται ὁρισμένοι ἀπὸ τὸν ἀνθρωποκτόνο διάβολο καὶ σκοτώνουν, πρὶν γεννηθοῦν τὰ ἴδια τὰ παιδιά τους βοηθούμενοι ἀπὸ ὁρισμένους ἀδίστακτους γιατρούς.

Τὶ λέει ὅμως ὁ ὅρκος τοῦ Ἱπποκράτη;