Τετάρτη 21 Νοεμβρίου 2012

ΚΑΝΟΝΙΚΗ ΓΝΩΜΑΤΕΥΣΗ

   ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ  ΑΓΩΝΑΣ  : Α.Φ.185                    http://www.agonas.org


 16/10/2012).

«Απάντηση σε ερώτημα, αν είναι αρμόδια η Διαρκής Ιερά Σύνοδος, να ασχοληθεί, και να κρίνει Δογματικά, και Γραφικά θέματα, και εκκλησιαστικές αντιλογίες» (Καν. 37ος Αγ. Απ/λων πρβλ. Καν. 5ο Α΄ Οικ. Συνόδου).
Κατά το ισχύον Κανονικό Δίκαιο της Ορθοδόξου Εκκλησίας μας, οι Δογματικές, Γραφικές, και Εκκλησιαστικές Αντιλογίες, προσέτι δε και οι προσωπικές διαφορές, και δικαστικές υποθέσεις και έριδες, κρίνονται και επιλύονται, αποκλειστικά και μόνον, από την ετήσια Ιερά Σύνοδο της Ιεραρχίας, (ΙΣΙ), της Αυτοκεφάλου Εκκλησίας της Ελλάδος.
«Δεύτερον του έτους συνόδους γινέσθω των επισκόπων, και ανακρινέτωσαν αλλήλως τα δόγματα της ευσεβείας, και τας εμπιπτούσας εκκλησιαστικάς αντιλογίας διαλυέτωσαν…
- Και μεν τοι και διαφοράς έστιν ών προς αλλήλους, και δίκας, και έριδας…
- Εξεταζέσθω δε, μη μικροψυχία, ή φιλονικία, ή τινι τοιαύτη αηδία του επισκόπου, αποσυνάγωγοι γεγένηνται…
- Κατά των Κανόνων, πραγματικόν μηδεν ισχύσει. Οι Κανόνες των Πατέρων κρατείτωσαν…
- Ει τις μαχόμενον τύπον τοις νυν ωρισμένοις προσκομίσοι, άκυρον τούτον είναι έδοξε τη αγία πάση και Οικουμενική Συνόδω…
- Οι τοις Κανόσιν εναντιούμενοι τύποι, άκυροι εισι».
(Καν. 37ος Αγ. Απ/λων, πρβλ. «ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΘΕΙΩΝ ΚΑΙ ΙΕΡΩΝ ΚΑΝΟΝΩΝ», Γ. ΡΑΛΛΗ – Μ. ΠΟΤΛΗ, τόμ. 6ος, Σχόλια, ΜΑΤΘΑΙΟΥ ΒΛΑΣΤΑΡΗ, «ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΚΑΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΟΝ Σ΄», Κεφ. Θ΄, σελ. 446-449 – Καν. 5ος Α΄ Οικ. Συνόδου – ΠΗΔΑΛΙΟΝ Αγ. Νικοδήμου, «Προλεγόμενα εν γένει περί των Ιερών Κανόνων», σελ. κ΄-κα΄).
Συνεπώς, ένας Ταγός της Εκκλησίας αν έχει καταγγελθεί επωνύμως, για Δογματικά και άλλα σοβαρά εκκλησιαστικά παραπτώματά του, οφείλει να κριθεί από την Ιεραρχία, το σύνολο των Επισκόπων της Αυτοκεφάλου Εκκλησίας της Ελλάδος, και όχι από την ΑΝΑΡΜΟΔΙΑ Διαρκή Ιερά Σύνοδο (ΔΙΣ), ή και μεταξύ των αντιμαχομένων, και αν αθωωθεί από την ΙΣΙ, τότε δικαιούται να κουνήσει το δάκτυλό του προς τον οποιονδήποτε, που θα αποτολμήσει, να τον προσβάλλει αναφερόμενος σε δογματικά, Εκκλησιαστικά και άλλα παραπτώματά του, για τα οποία ήδη έχει δικαιωθεί, επιδεικνύοντας μάλιστα προς τούτο, και την συγκεκριμένη αθωωτική του απόφαση, και όχι μόνον με λόγια του αέρα.
Αν δεν υπάρχει, για τα ως άνω εκκλησιαστικά παραπτώματα, αθωωτική απόφαση από τη μόνη αρμόδια Σύνοδο της Ιεραρχίας, τότε δεν δικαιούται ο Ταγός αυτός της Εκκλησίας, να επικαλείται Απόφαση για την αθώωσή του, άλλης αναρμόδιας Εκκλησιαστικής Αρχής, γιατί τότε είναι ενδεχόμενο, να κατηγορηθεί για επίκληση και χρήση αντι/Κανονικών, και ουσιαστικά ανυπόστατων στοιχείων, οπότε δυνατόν να καταστεί υπόλογος για αδικήματα της καθημένης Δικαιοσύνης.
Πρεσβύτερος ΕΥΣΤΑΘΙΟΣ ΚΟΛΛΑΣ
Ορθόδοξος Θεολόγος
– Εκκλ/κός Συνήγορος
Επ/μος προ/δρος Συνδέσμου Κληρικών Ελλάδος

ΝΑ ΓΙΑΤΙ ΑΓΩΝΙΖΟΜΑΣΤΕ ΟΙ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΙ  ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΤΗΣ ΛΑΡΙΣΑΣ
ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΥΣ ΕΙΣ ΤΗΝ «ΚΑΝΟΝΙΚΗ ΓΝΩΜΑΤΕΥΣΗ» ΤΟΥ Π. ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ ΚΟΛΛΑ

Να λοιπόν γιατί αγωνιζόμαστε. Αγωνιζόμαστε για την πάταξη της βάναυσης καταπάτησης των σαφών διατάξεων των Ιερών Κανόνων στην περίπτωση της εκλογής και χειροτονίας του κ. ΙΓΝΑΤΙΟΥ στην Ιερά μας Μητρόπολη.
Κατά τους Ιερούς Κανόνες της Ορθοδόξου Εκκλησίας μας τότε και μόνον τότε εκλέγεται και χειροτονείται ένας Επίσκοπος σε μια Επαρχία, όταν υπάρχει κενή Μητροπολιτική θέση. Όταν εξελέγη και χειροτονήθηκε ο κ. ΙΓΝΑΤΙΟΣ, υπήρχε στην Μητρόπολή μας Κανονικός και νόμιμος Μητροπολίτης, ο κ. ΘΕΟΛΟΓΟΣ. Συνεπώς, ο κ. ΙΓΝΑΤΙΟΣ είναι εισέτι αντικανονικός και παράνομος.
Και αγωνιζόμαστε γιατί ο πιστός λαός είναι ο φρουρός της Ορθοδόξου πίστεώς μας και της τάξεως. Γι’  αυτή την αντικανονική και βάρβαρη καταπάτηση, πολλάκις, έχουμε αναφερθεί προς την αρμόδια Εκκλησιαστική Αρχή της Ορθοδόξου Εκκλησίας μας, και ζητάμε την πιστή εφαρμογή των Κανονικών διατάξεων και της τάξης της Ορθοδόξου Εκκλησίας μας και δεν πήραμε, μέχρι σήμερα, Κανονική και Νόμιμη απάντηση από την αρμόδια αυτή Εκκλησιαστική Αρχή.
Εφ’  όσον λοιπόν η υπόθεση της περίπτωσης του κ. ΙΓΝΑΤΙΟΥ είναι καθαρώς Εκκλησιαστικό θέμα, και τον πρώτο λόγο, για την Κανονικότητά του, τον έχει, εισέτι, η Αρμόδια Αρχή της Εκκλησίας μας, τότε πού στηρίζεται η Δικαιοσύνη της Χώρας μας, και κάνει δεκτές τις προσφυγές ενός, εισέτι, αντικανονικού και παράνομου Μητροπολίτη, κατά των, σύμφωνα με την Κανονική Τάξη της Εκκλησίας μας, αγωνιζομένων πιστών της Μητροπόλεως;
     Εδώ υπάρχει, πέραν των τόσων άλλων, και παράβαση του ισχύοντος Συντάγματος της Χώρας, που επαγγέλλεται, αυστηρώς, την πιστή εφαρμογή και τήρηση των Ιερών Κανόνων εκ μέρους της Εκκλησίας της Ελλάδος (άρθρ. 3).
Επειδή λοιπόν ο φρουρός της πίστεως και της Κανονικής Τάξεως είναι ο πιστός λαός του Θεού, δηλώνουμε απερίφραστα, ότι με τα Κανονικά αυτά δικαιώματά μας, θα συνεχίσουμε τους Κανονικούς και νόμιμους αγώνες μας κατά του εισέτι αντικανονικού και παράνομου κ. ΙΓΝΑΤΙΟΥ μέχρι το ξεκαθάρισμα της πολύπλοκης από Κανονικής και Νομικής επόψεως υπόθεσής του.
Ο κ. Ιγνάτιος έχει υποπέσει ενσυνειδήτως στο κεφαλικό-καθαιρετέο κανονικό παράπτωμα του μοιχεπιβάτη που τιμωρείται με καθαίρεση.
Επομένως ο κ. Ιγνάτιος είναι καθαιρετέος.
   

Corpus Christi (= Σώμα Χριστού) – Αιδώς Αργείοι «Ει τις ου φιλεί τον Κύριον Ιησούν Χριστόν, ήτω ανάθεμα»




Μαράν Αθά (= Ο Κύριος έχει έλθει)
(Α΄ Κορινθ. 16, 22)
Εις την Αποκάλυψιν του Ευαγγελιστού Ιωάννου υπάρχει προφητεία, κατά την οποίαν το εν τω κόσμω ηθικόν κακόν, η πλάνη και η αμαρτία, η υπό μορφήν πολυκεφάλου τέρατος εμφανιζομένη, θα εξαπλώση τους πλοκάμους λίαν επικινδύνως θα λάβη διαστάσεις τοιαύτας, ώστε θα έλθη εποχή κατά την οποίαν το κακόν, όχι μόνο θα λέγεται και θα πράττεται αναισχύντως, αλλά και το χείριστον όλων, ο λέγων την χυδαιοτέραν ύβριν και ο πράττων το φρικιαστικώτερον έγκλημα, θα επαίνεται, θα χειροκροτείται, θα στεφανώνεται δημοσίως. Εκάστη κεφαλή του δόρατος θα φέρει διάδημα χρυσούν. Η κακία, δηλαδή εστεμμένη, ο διάβολος θριαμβεύων (Αποκ. 12, 3-5).
Αδελφοί και Πατέρες! Η εποχή αυτή έφθασε. Πλείστα γεγονότα των τελευταίων δεκαετηρίδων του παρόντος αιώνος του απατεώνος, μαρτυρούν τούτο. Συχνά παριστάμεθα ακροαταί και θεαταί ανθρώπων οι οποίοι σπεύδουν να συγχαρούν, να χειροκροτήσουν και να βραβεύσουν άθλια έργα απίστων, που υποκαθιστούν το ηθικόν και θρησκευτικόν οικοδόμημα. Το σκότος καλείται φως και το φως σκότος.

Τρίτη 20 Νοεμβρίου 2012

Για την ενθρόνιση του δέσποτα Ιγνατίου (Λάππα) Λαρίσης


Αγώνας - Εφημερίδα Αγωνιζομένων Χριστιανών Λαρίσης ΜΟΕΜΒ. 2011 ΑΡ.ΦΥΛ.174 
«… Θα λέγαμε τελικά ότι η “ενθρόνιση” που έγινε στον Άγιο Αχίλλιο στις 28 Ιουλίου του 1994, δεν θύμιζε ούτε τον ερχομό του Χριστού, ούτε τις ενθρονίσεις των αγίων Πατέρων, αλλά την βίαιη αρπαγή της εξουσίας από κάποιο απόλυτο μονάρχη ή αιρετικό επίσκοπο, όπως είχε γίνει στην Αλεξάνδρεια από το μοιχεπιβάτη Γρηγόριο τον Καππαδόκη, που άρπαξε κυριολεκτικά με την δύναμη του στρατού και των αιρετικών αρχόντων της εποχής του τον επισκοπικό θρόνο του Μ. Αθανασίου.

Αχιλλέας Β. Πιτσίλκας
Δρ. Θεολογίας

Δευτέρα 19 Νοεμβρίου 2012

ΑΡΧΙΕΡΕΑ ζητάω – ΑΡΧΙΕΡΕΑ ζητώ… Θα τρελαθώ!!!

ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ : ΑΓΩΝΑΣ  Α.Φ.185    http://www.agonas.org

ΧΡΟΝΟΓΡΑΦΗΜΑ
Ο φιλόσοφος Διογένης ζητούσε με το φανάρι να βρει άνθρωπο.
Ο μεγάλος κήρυκας Ηλίας Μηνιάτης έψαχνε μέσα σε ναούς, μοναστήρια… να βρει χριστιανό!
Κι εγώ, την εβδομάδα από 8/10/2012 ζητούσα Αρχιερέα! Μετά το Φανάρι, γύρισα επαρχίες, μικρές και μεγάλες μητροπόλεις φωνάζοντας: ΑΡΧΙΕΡΕΑ ΖΗΤΩ!!
Κατέληξα στην πρωτεύουσα (Αθήνα), με τις 12 μητροπόλεις, μια αρχιεπισκοπή με συνοδικά μέγαρα, με ναούς καλλιμάρμαρους και χρυσοφόρα παρεκκλήσια, ψάχνοντας να βρω Αρχιερέα. Συνάντησα δεσποτάδες διαμαντοστολισμένους να κρατούν τα δικηροτρίκηρα και να υψώνουν τα χέρια προς τον ουρανό “φωνάζοντας”: «Κύριε, Κύριε επίβλεψον εξ ουρανού…». Άκουσα κηρύγματα και μ’ έπιασε ανατριχίλα: «Όποιος δεν εισέρχεται από την θύρα στην αυλή των προβάτων… κλέπτης εστί και ληστής…», «… Όποιος βλασφημεί το Άγιο Πνεύμα δεν συγχωρείται και ένοχος είναι εις τον αιώνα…». Κι αναλογίσθηκα: Πόσοι απ’ αυτούς υποκρίνονται άλλα λέγοντας και άλλα κάνοντας! Αλήθεια δε φοβούνται το Θεό!!
Ζαλισμένος όπως ήμουνα, και τριγυρίζοντας, βρέθηκα στο μητροπολιτικό ναό Αθηνών. Μπήκα μέσα. Η ωραία πύλη του Ιερού ήταν ανοιχτή. Αντίκρυσα τον Εσταυρωμένο. Προχώρησα κι αφού πλησίασα, γονάτισα και φίλησα τα άγια ματωμένα πόδια του. Καθώς αποχωρούσα, είδα να μπαίνει ένα τσούρμο παπάδων, έχοντας στη μέση έναν καλοντυμένο κληρικό με μια μαγγούρα στο χέρι. Κρέμονταν δε στο στήθος του με χοντρές χρυσές αλυσίδες 2 ολόχρυσοι σταυροί και ανάμεσά τους ένα στρόγγυλο με την εικόνα της αναστάσεως του Χριστού. Πλησιάζοντάς τον του είπα: «Αρχιερέα ζητώ!» κι εκείνος κοιτάζοντάς με μ’ απάντησε: «Εγώ είμαι».
Κατέβασα το κεφάλι κι αποτραβήχτηκα στην δεξιά γωνία. Με πήρε το παράπονο, ενώ μουρμούριζα: «Χριστέ-Χριστέ μου, είναι αυτός Αρχιερέας;;;».
Ήρθαν ακόμη αρκετοί. Η λειτουργία προχωρούσε, όταν ένας με μια ζώνη μεγάλη, που την έβαζε πότε από δώ και πότε από κει, άρχισε να διαβάζει το Ευαγγέλιο. Οι ψάλτες με μελωδικό τρόπο έψαλαν το: «Εις πολλά έτη δέσποτα» ενώ αυτός ευλογούσε…
Μετά βγήκε να κηρύξει. Στο κεφάλι είχε ένα χρυσοκέντητο αυτοκρατορικό στέμμα. Θεέ μου, – σκέφτηκα – τι σχέση μπορεί να έχει με το ακάνθινο στεφάνι του Χριστού που ήταν επάνω στον ξύλινο σταυρό πίσω από την Αγία Τράπεζα; Φορούσε μια στολή χρυσοΰφαντη με μαρτυρικές παραστάσεις του Χριστού και των αγίων. Την διακοσμούσαν πολύτιμα πετράδια που θάμπωναν τα μάτια όταν την κοίταζες. Άραγε αυτή συμβόλιζε τον άραφο χιτώνα του Χριστού;

Με τα απαλά του χέρια κρατούσε ράβδο από λευκόχρυσο πολλών καρατίων και με τον όφι του Μωυσή γεμάτο διαμαντόπετρες. Αυτή ασφαλώς, συμβολίζει την ροζιασμένη ξύλινη οδοιπορική ράβδο του Χριστού και των Αποστόλων!!!
Δεν πίστευα στα μάτια μου με όσα έβλεπα μπροστά μου, γι’ αυτό και αναρωτήθηκα: Μήπως οι ληστές δεν πήραν χαμπάρι και χτυπούν πρατήρια, σπίτια, γέροντες…;

Οχετος υβρεων, ψευδών, συκοφαντιών και παραπληροφόρησης από το μέλος της ΕΣΗΕΑ κα Μαρίτα Πάλλη εναντίον του Αγωνιστού Θεολόγου καθηγητού Παναγιώτη Σημάτη





Προς την
Ηλεκτρονική εφημερίδα
press-gr.blogspot.gr

Κοινοποίηση: ΕΣΗΕΑ και όσα ιστολόγια το δημοσίευσαν


Θέμα: Απάντηση σε συκοφαντικό δημοσίευμα

Παρακαλώ να δημοσιεύσετε-αναρτήσετε το παρακάτω άρθρο, εις απάντηση συκοφαντικού άρθρου της  κ. Μαρίτας Πάλλη που το Σάββατο, 20 Οκτωβρίου 2012, δημοσιεύσατε εναντίον μου στην ηλεκτρονική εφημερίδα σας,
http://press-gr.blogspot.gr/2012/10/blog-post_9938.html
με το ίδιο μέγεθος γραμμάτων και τις υπογραμμίσεις, βάσει του νόμου περί τύπου (όπως αυτός νοείται και εφαρμόζεται είτε στον Τύπο, είτε αναλογικά στο Διαδίκτυο).


Οχετος υβρεων, ψευδών, συκοφαντιών και παραπληροφόρησης
από το μέλος της ΕΣΗΕΑ κα Μαρίτα Πάλλη εναντίον μου

Με έκπληξη διάβασα στο ιστολόγιό σας το άρθρο της δημοσιογράφου κ. Μαρίτας Πάλλη που δημοσιεύσατε το Σάββατο, 20 Οκτωβρίου 2012, υπό τον τίτλο «ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟΣ ΦΑΝΑΤΙΣΜΟΣ ΣΤΗ ΜΕΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ...».
Πρόκειται για άρθρο που περιέχει πάνω από σαράντα (40) ανακρίβειες, ψεύδη, συκοφαντίες, διαστροφή των γεγονότων, παραπληροφόρηση κ.λπ. εναντίον μου, δια των οποίων προσβάλλεται βάναυσα η προσωπικότητά μου. Δηλαδή, είναι μια άνευ προηγουμένου κατασυκοφάντηση, προσβολή προσωπικότητος και διαβολής μου στην κοινωνία, τον εκπαιδευτικό κόσμο και τους έμμεσα ή άμεσα προϊσταμένους μου από την ανωτέρω δημοσιογράφο-θεολόγο, η οποία ψεύδεται ασυστόλως μη σεβόμενη ούτε την ιδιότητα της θεολόγου, ούτε της δημοσιογράφου.
Δημοσιεύσατε το κείμενό της, χωρίς να ερευνήσετε αν ευσταθούν οι εναντίον μου αιτιάσεις και κατηγορίες, παρόλο που στο άρθρο πληροφορεί ότι είμαι καθηγητής εν ενεργεία σε Γυμνάσιο του Αιγίου, και λόγω του ότι ηλεκτρονική εφημερίδα σας έχει μεγάλη αναγνωσιμότητα, η συκοφαντική δυσφήμηση που δια του άρθρου αυτού της κ. Μαρίτας Πάλλη συντελείται εις βάρος μου έγινε γνωστή σε ανεξακρίβωτο αριθμό αναγνωστών.
Ως εκ τούτου, η βλάβη στο πρόσωπό μου με στιγματίζει ανεπανόρθωτα, γι’ αυτό και ενώ ήδη ο δικηγόρος μου εξετάζει το νομικό μέρος της υποθέσεως, με το άρθρο αυτό δίνεται μια πρώτη απάντηση, για να δοθεί η εντύπωση ότι  αποδέχομαι τις συκοφαντίες της μισαλλοδοξίας και του φανατισμού, που η κα Πάλλη μου προσάπτει, ως αληθινές, γεγονός που διαταράσσει τις αρμονικές σχέσεις που υπάρχουν με τους μαθητές μου (και με τους γονείς τους), αλλά με τους συμπολίτες και τον εκπαιδευτικό και θεολογικό κόσμο.
Επί πλέον δε, το άρθρο αυτό –αν έμενε αναπάντητο– είμαι σίγουρος ότι θα χρησιμοποιηθεί εναντίον μου στη συνεχιζόμενη Δίκη στο Εφετείο Πατρών υπέρ του Μητροπολίτη Καλαβρύτων. Είναι ολοφάνερο ότι το άρθρο αυτό της κα Πάλλη, αποτελεί κακόβουλη παρέμβαση «έξωθεν» στην διεξαγόμενη δίκη, καθόσον μάλιστα,  κάποια στοιχεία της δίκης, που διαστρεβλωμένα παρουσιάζει, ακούστηκαν καθ΄ ον χρόνον αυτή δεν ήταν παρούσα, και άρα είναι ερευνητέον ποια η σκοπιμότητα της δημοσίευσης και από ποιόν τα έλαβε: Από το Δικαστήριο; Φαίνεται αδύνατον. Από τον κατηγορούμενο ή τους δικηγόρους του; Εξεταστέον.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ
* Η κ. Μαρίτα Πάλλη ήταν διευθύντριας του γραφείου τύπου της Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας της Ελλάδος ως το 2011, αρμόδια στον τομέα της εκκλησιαστικής ενημέρωσης των Μητροπολιτών (www.esiea.gr/gr/2arxeio/2011/10/07.htm).
* Ο Μητροπολίτης Καλαβρύτων στις 27 Ιανουαρίου 2011 την ευχαριστεί, διότι απ’ την θέση που είχε στην Ι. Σύνοδο εξυπηρετούσε και αυτόν. Έγραφε: «Ευχαριστούμε την κα Μαρίτα Πάλλη, διότι μέ τά λεπτομερή Ενημερωτικά Σημειώματα, τα λεγόμενα καί newsletter, από τό Γραφείο Τύπου της Ιεράς Συνόδου μας παρέχει άμεση, υπεύθυνη καί πρό πάντων σφαιρική ενημέρωση. + Ο ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ ΚΑΙ ΑΙΓΙΑΛΕΙΑΣ ΑΜΒΡΟΣΙΟΣ».
mkka.blogspot.gr/2011_01_01_archive.html
* Στιγμιότυπο από το Εφετείο Πατρών, σε ανάπαυλα της δίκης (17 Οκτωβρίου 2012). Εισερχομένη στην αίθουσα διεξαγωγής της Δίκης η κ. Πάλλη, κατευθύνεται  προς τον Μητροπολίτη και αλληλοασπάζονται. Κατόπιν η κα Πάλλη, κάθεται πίσω από τα έδρανα που είμαστε καθήμενοι εγώ και η σύζυγός μου και κρατάει σημειώσεις, σχολιάζοντας αρνητικά κατά διαστήματα τον δικηγόρο και τους μάρτυρες κατηγορίας. Κάποια στιγμή απευθύνεται προς αυτήν ο δικηγόρος κ. Λεπίδας και της λέει: Βλέπω ότι κρατάτε σημειώσεις. Να γράψετε κι αυτά κα δημοσιογράφε. Η κ. Πάλλη μόλις ακουόμενη, αλλ΄ εις επήκοον εμού και της συζύγου μου, ψιθυρίζει: Μη φοβάσαι, θα σε τακτοποιήσω και σένα.
Η με τα παραπάνω «διαπιστευτήρια» κ. Μαρίτα Πάλλη, έγραψε το ψευδέστατο και εμπαθές εναντίον μας άρθρο, υπό τον τίτλο: «ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟΣ ΦΑΝΑΤΙΣΜΟΣ ΣΤΗ ΜΕΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ...».


ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΩ ΚΑΙ ΑΝΑΣΚΕΥΑΖΩ
τα πάνω από σαράντα (40) ψεύδη, ανακρίβειες και συκοφαντίες της
εναντίον μου, που περιέχει σε ένα μόνο άρθρο!

1ο ψεύδος: «“Θεολόγος” καθηγητής σχολείου  σπέρνει δηλητήριο φανατισμού σε μαθητές». Ουδέποτε έσπειρα «δηλητήριο φανατισμού σε μαθητές». Αυτό αποτελεί ψεύδος και συκοφαντία, που στηρίζει σε ένα άλλο (το παρακάτω δεύτερο) αναπόδεικτο ψεύδος της.
2ο ψεύδος: Ο Μητροπολίτης εμηνύθη από το Σημάτη, επειδή «μίλησε με καθολικούς αντί να τους αποπέμψει». Είναι φαιδρό ψεύδος ότι ο Μητροπολίτης Καλαβρύτων παρεπέμφθη να δικαστεί, επειδή μίλησε με καθολικούς. Με αυτό, εκτός από μένα, θίγει τους δικαστές που συνέταξαν το Βούλευμα. Η αλήθεια είναι ότι ο Μητροπολίτης με αφόρησε παρανόμως και εμπαθώς, με κατήγγειλε στο Υπουργείο Παιδείας (το οποίο με αθώωσε), και στη συνέχεια με απείλησε. Βάσει λοιπόν του βουλεύματος:
«Α) Στις 9-5-2006 καταμήνυσε άλλον ψευδώς ότι τέλεσε πειθαρχικές παραβάσεις, με σκοπό να προκαλέσει την καταδίωξή του, συνέταξε και απηύθυνε προς την τότε Υπουργό Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων έγγραφο, στο οποίο διατύπωσε γραπτώς ψευδείς ισχυρισμούς και αιτιάσεις για το πρόσωπο του εγκαλούντος (σ.σ. Σημάτη), ενώ τελούσε εν γνώσει της αναλήθειας τους..., ενώ η αλήθεια την οποία γνώριζε ήταν ότι ο εγκαλών ουδέποτε ενήργησε κατά τον τρόπο που του καταμαρτυρούσε. Β) Εν γνώσει του (σ.σ. Ο Μητροπολίτης), ισχυρίστηκε ενώπιον τρίτων για κάποιον άλλον ψευδή γεγονότα... Γ) Στις 5-7-2006 προσέβαλε με λόγο την τιμή άλλου Δ) Στις 12-5-2006 απείλησε άλλον με παράνομη πράξη, προτρέποντάς τον σε μεταμέλεια «άλλως τα χειρότερα έπονται», περιάγοντας τον τελευταίο σε τρόμο και ανησυχία. Ήτοι για παράβαση των άρθρων 1, 12, 14 παρ.1, 16, 18, 26 παρ. Ια, 27 παρ.1, 94 παρ.1, 229 παρ.1, 363-362, 361, 333 ΠΚ».
3ο ψεύδος: Είναι ψευδέστατη η φράση που ισχυρίζεται ότι είπα για το Μητροπολίτη: «μίλησε με καθολικούς αντί να τους αποπέμψει  με την ποιμαντορική ράβδο». Ουδέποτε διετύπωσα την θέση ή σκέφτηκα, ότι τους Ρωμαιοκαθολικούς πρέπει ο Επίσκοπος να τους αποπέμπει, χρησιμοποιώντας «ποιμαντική ράβδο». Αντίθετα πρέπει να διαλέγεται εν ελευθερία με πάντες, σκοπεύοντας να τους προβληματίσει και να τους μεταδώσει εν αγάπη την αλήθεια, που πιστεύει ότι κατέχει. Αυτό τουλάχιστον κάνω ως καθηγητής στο Γυμνάσιο.
4ο ψεύδος: Γράφει: «Αν δεν ήταν άκρως σοβαρό, επειδή  εμπλέκονται  αγνές παιδικές εύπλαστες ψυχές και διάνοιες  μαθητών σχολείου του θεολόγου,  που αντί να διδάσκονται στα Θρησκευτικά, την Χριστιανική αγάπη στον πλησίον τους και τις Χριστιανικές aρετές της αλληλοπεριχώρησης, της αγάπης  και  της αλληλεγγύης,  δηλητηριάζονται επί έτη,  με το φαρμάκι του φανατισμού, της διχόνοιας και της απόρριψης των  “κατ’ εικόνα και καθ’ ομοίωσιν” Θεού (και) καθολικών συνανθρώπων τους».
Είναι ψεύδος και συκοφαντία, η κατηγορία της κ. Πάλλη, ότι ως καθηγητής δηλητηριάζω τις ψυχές των παιδιών, διδάσκων το μίσος, το φανατισμό, τη διχόνοια, την απόρριψη των άλλων. Διδάσκω ακριβώς τα αντίθετα· εκείνα που το Ευαγγέλιο, ο Χριστός της αγάπης, οι μαθητές της Αγάπης, οι Άγιοι της Αγάπης διδάσκουν και όχι ό,τι οι εντός του Δικαστηρίου συνήγοροι του Μητροπολίτη (και εκτός του Δικαστηρίου η κα Πάλλη) ισχυρίζονται.
5ο ψεύδος: Γράφει ότι ως δάσκαλος που διδάσκει σε «εύπλαστες ψυχές και διάνοιες  μαθητών σχολείου... δεν έχει τον...Θεό μου,  στρεβλώνει  και  διερμηνεύει αυθαιρέτως  ως και  τον ίδιον τον Θεό...». Είναι ψεύδος ότι δεν έχω τον Θεόν μου. Ίσως κρίνει εξ ιδίων τα αλλότρια. Πιστεύω στον αληθινό Θεό, παρουσιάζω τα περί Θεού σύμφωνα με τις δυνατότητές μου, ακολουθώντας όσα η Παράδοσή μας διδάσκει, χωρίς να στρεβλώνω, χωρίς να διερμηνεύω αυθαίρετα, χωρίς να προσθέτω ή να αφαιρώ απ’ αυτήν.
6ο ψεύδος: Γράφει ότι «προσβάλλω επί σειρά ετών ...με υβριστικούς χαρακτηρισμούς, ευθέως  την προσωπικότητά του,  την θεσμική του θέση και το αξίωμά  του κ. Αμβρόσιου ως Ιεράρχη της Εκκλησίας της Ελλάδος». Δεν προσβάλλω και δεν υβρίζω τον κ. Αμβρόσιο. Παρουσιάζω γεγονότα και εκφέρω κρίσεις με βάση τα θεολογικά-πατερικά κείμενα, για τις αυθαίρετες θεολογικά θέσεις του και τις καινοφανείς διδασκαλίες και πρακτικές του Μητροπολίτη Καλαβρύτων, ως προς τις συμπροσευχές, το Filioque, τους Παπικούς, τους Προτεστάντες κ.λπ.

Δύο Μητροπολίτες με καταθέσεις-σοκ που πυροδοτούν υποψίες

Οι ελεγκτές του ΣΔΟΕ – σύμφωνα με αποκλειστικό ρεπορτάζ της εφημερίδας «Κυριακάτικη Δημοκρατία» - βρήκαν 5.000.000 ευρώ σε ιεράρχες (της Αττικής) που δεν δικαιολογούνται και αναμένεται να τους καλέσουν για εξηγήσεις. Στο στόχαστρο έχουν μπει και οι στενοί συγγενείς τους

 

















Το ρεπορτάζ της εφημερίδας «Κυριακάτικη Δημοκρατία», με τίτλο «Και δύο Μητροπολίτες με καταθέσεις-σοκ που πυροδοτούν υποψίες», που υπογράφει ο δημοσιογράφος Βασίλης Αγγελόπουλος, έχει ήδη προκαλέσει τριγμούς στο εσωτερικό της Εκκλησίας της Ελλάδος καθώς – σύμφωνα με τις πληροφορίες που έρχονται στο φως της δημοσιότητας – «δύο Μητροπολίτες του λεκανοπεδίου Αττικής βρίσκονται στο στόχαστρο του ΣΔΟΕ για υπεξαίρεση εκατομμυρίων ευρώ από τις μητροπόλεις τους».



Όπως αναφέρει το ρεπορτάζ ήδη «κλιμάκιο του Σώματος πραγματοποιεί εξονυχιστικό έλεγχο στους τραπεζικούς λογαριασμούς τους, καθώς από τα πρώτα στοιχεία φαίνεται ότι υπάρχουν καταθέσεις που υπερβαίνουν τα 5.000.000 ευρώ, οι οποίες ως τώρα δεν μπορούν να δικαιολογηθούν». 


Σημειώνεται μάλιστα πως «προτού η υπόθεη πάρει το δρόμο του εισαγγελέα, οι δύο Μητροπολίτες αναμένεται να κληθούν τις ερχόμενες ημέρες για να δώσουν εξηγήσεις. 


Οι αποκαλύψεις αυτές έρχονται στην επιφάνεια σε συνέχεια πρόσφατου εντοπισμού ενός ιερέα, ο οποίος βρέθηκε να έχει στον τραπεζικό του λογαριασμό ποσό κοντά στα 3.000.000 ευρώ από καταθέσεις της τελευταίας τριετίας».


Ο Ιερέας, οι Μητροπολίτες και οι καταθέσεις


 Σε ό,τι αφορά την εν λόγω υπόθεση, στο άκρως ενδιαφέρον ρεπορτάζ της εφημερίδας «Κυριακάτικη Δημοκρατία», αναφέρεται πως προκάλεσε ακόμα μεγαλύτερη εντύπωση στις αρμόδιες Αρχές η άμεση καταβολή από τον Ιερέα του προστίμου που του είχε επιβληθεί και το οποίο έφτανε το 1.100.000 ευρώ.



«Το γεγονός ότι βρέθηκε πολίτης, και μάλιστα ιερέας, με τόσο μεγάλη οικονομική επιφάνεια προκάλεσε ακόμα μεγαλύτερες υποψίες», σημειώνει στο ρεπορτάζ της η «Κυριακάτικη Δημοκρατία» και συνεχίζει: 


«Η συγκεκριμένη κίνηση, σε συνδυασμό με καταγγελίες που είχε στη διάθεσή του το ΣΔΟΕ, οδήγησε τους ελεγκτές να αναζητήσουν το κατά πόσο ο εν λόγω ιερέας λειτουργούσε με στόχο να καλύψει τα ίχνη για να μη βγουν στην επιφάνεια τα μεγάλα «ψάρια». 


Αν δηλαδή ήταν ο αποδέκτης ενός τεράστιου χρηματικού ποσού, που όμως ανήκε σε κάποιον άλλο. Ένα επιπλέον στοιχείο που αξιολογήθηκε ανάλογα είναι ότι η ενορία του ιερέα των 3.000.000 ευρώ βρίσκεται στη Μητρόπολη ενός εκ των δύο μητροπολιτών που ελέγχονται και για τους οποίους υπήρχαν πληροφορίες για “περίεργη” οικονομική διαχείριση. 


Έτσι, οι αρμόδιες Αρχές είχαν πλέον κάθε λόγο να ζητήσουν στοιχεία για τους τραπεζικούς λογαριασμούς των δύο μητροπολιτών, αλλά και συγγενικών τους προσώπων, μια και φαινόταν ότι είχε στηθεί ολόκληρο κύκλωμα μετακίνησης κεφαλαίων από τη μια τσέπη στην άλλη».



Σύμφωνα με το ρεπορτάζ της εφημερίδας οι δύο Μητροπόλεις διαθέτουν μεγάλη περιουσία η οποία περιλαμβάνει ακίνητα στην Αττική και χιλιάδες στρέμματα γης σε διάφορες περιοχές της χώρας, ομόλογα, αμοιβαία κεφάλαια και μετοχές αξίας δεκάδων εκατομμυρίων ευρώ.


Πήραν "φωτιά" τα τηλέφωνα των Μητροπολιτών


Το αποκαλυπτικό ρεπορτάζ της εφημερίδας «Κυριακάτικη Δημοκρατία» έχει αναστατώσει πολλούς Αρχιερείς. Από τις πρώτες ώρες που κυκλοφόρησε η εφημερίδα τα τηλέφωνα των μητροπολιτών έχουν πάρει φωτιά. Κάποιοι εμφανίζονται ανήσυχοι για την έκταση που θα λάβει η έρευνα του ΣΔΟΕ και ταυτόχρονα προβληματισμένοι για την χρονική συγκυρία των διαδοχικών διαρροών πληροφοριών που σχετίζονται με εκκλησιαστικά πρόσωπα.

Κυριακή 18 Νοεμβρίου 2012

ΨΑΛΤΙΚΑ ΛΑΜΠΑΔΑΡΙΟΥ



ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ : ΑΓΩΝΑΣ  Α.Φ.185    http://www.agonas.org
     ΣΙΓΑ-ΣΙΓΑ ΠΕΦΤΟΥΝ ΟΙ ΜΑΣΚΕΣ  ΤΩΝ                          ΔΕΣΠΟΤΑΔΩΝ
      Οι δεσποτάδες μοιάζουν με χαμαιλέοντες γιατί μεταμορφώνονται ανάλογα με την περίπτωση. Τους βλέπουμε να εμφανίζονται ως σούπερ Ορθόδοξοι ενώ οικουμενίζουν. Μιλούν για αγάπη ενώ στις καρδιές τους φωλιάζει το μίσος. Παρουσιάζονται πράοι και μελιστάλακτοι, κόλακες και ειρηνικοί προς τους ισχυρούς της γης, αυταρχικοί δε στους ποιμενόμενους. Μιλούν για πίστη, εγκράτεια, νηστεία, ελεημοσύνη, αφιλαργυρία αλλά όχι γι’ αυτούς. Σε κατ’ ιδίαν συζητήσεις περιπαίζουν και αμφισβητούν τα πάντα.
Ο λόγος σήμερα είναι για έναν «μεγάλο» αντι-οικουμενιστή δεσπότη, ο οποίος έβαλε την υπογραφή του (τρίτος στη σειρά) στο έγγραφο της “Ομολογία πίστεως”.
Τότε που μαζεύαμε υπογραφές, – αρκετοί μας ρωτούσαν, εάν γνωρίζαμε τον μητροπολίτη Αιτωλίας και Ακαρνανίας Κοσμά!!
Εμείς, παρασυρθέντες από το γεγονός ότι ευθαρσώς υπέγραψε τους όρους της ομολογίας πίστεως – δεν ήταν άλλωστε εύκολο, εξ αιτίας της μυστικής τρομοκρατίας περί αφορισμού – τον υπερασπισθήκαμε. Και πριν εκείνοι απομακρυνθούν μας πληροφόρησαν ότι είναι πολυπρόσωπος, φάσκει και αντιφάσκει, ξεχνά εύκολα (!) τους Ιερούς Κανόνες, προσπερνάει τους νόμους, είναι σκληρός στους ανυπεράσπιστους (παπάδες…) και είναι σε θέση να συλλειτουργήσει και με οικουμενιστές… Με άλλα λόγια αντί για Κοσμάς θα μπορούσε να ονομάζεται «Κόσμος» (κοσμικός, αδιάφορος…).
Δυστυχώς, δεν άργησαν τα παραπάνω να επαληθευθούν, γι’ αυτό και προσεχώς θ’ αναφερθούμε σ’ αυτά.
Σήμερα θ’ ασχοληθούμε με τέσσερα από τα τελευταία γεγονότα στα οποία έπαιξε πρωταγωνιστικό ρόλο.
Α΄. Ο «άγιος» δεσπότης Κοσμάς ψήφισε την αποκατάσταση του Παντελή Μπεζενίτη – μοιχεπιβάτη Ζακύνθου και Αττικής, τώρα δε απλού μοναχού λόγω των πολλών παρανομιών. Επικεφαλής της δεσποτικής τριανδρίας (Αιτωλίας Κοσμάς, Λαγκαδά Ιωάννης και Χίου Μάρκος), που επιδιώκει την ανατροπή πλήθους καταδικαστικών αποφάσεων των πολιτικών δικαστηρίων, ανέλαβε ο ίδιος προκειμένου να επισκεφθούν τον νόμιμο και κανονικό μητροπολίτη Αττικής και Μεγαρίδος κ. Νικόδημο για να τον πείσουν (τουμπάρουν) να παρανομήσει, αναγνωρίζοντας ως κανονικές τις παρανομίες που έκαναν τόσα χρόνια εις βάρος του οι “ταλαίπωροι” δεσποτάδες και αρχιεπίσκοποι. Και τούτο γιατί, αφενός δεν μπορούν νομικά να ξεπεράσουν το θέμα «Νικόδημος» και αφετέρου τους είναι συνειδησιακά αδύνατον να προχωρήσουν.
Β΄. Τον είδαμε στην Τήνο (22/7/2012) να συλλειτουργεί με τον τοπικό δεσπότη Δωρόθεο, γνωστόν για τις ιδιόρρυθμες εκκλησιαστικές του θέσεις, τις οικουμενιστικές τοποθετήσεις και τα παπικά ανοίγματα.
Γ΄. Έκανε τα πάντα προκειμένου να σφραγίσει ορθόδοξο χριστιανικό ναό που λειτουργούσε εντός της διεθνούς Ακαδημίας «Άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός», επειδή διαφωνούσε μαζί του γνωστός στην περιοχή Αρχιμανδρίτης, αδιαφορώντας αν αλωνίζουν και λειτουργούν στη μητρόπολή του πάσης φύσεως αιρετικοί.
Δ΄. Προσκάλεσε ως τιμώμενο πρόσωπο στην ονομαστική του εορτή (24/8/12 – του αγ. Κοσμά του Αιτωλού) τον αντιΚανονικό και παράνομο δεσπότη Λάρισας Ιγνάτιο Λάππα, ο οποίος αιματοκύλησε την πόλη, έστειλε δεκάδες χριστιανούς στο νοσοκομείο και έσυρε στα δικαστήρια μερικές δεκάδες επειδή δεν τον αποδέχονται. “Δολοφόνησε” επίσης τον άγιο Θεολόγο και έστειλε αρχιερείς και ιερείς να απολογηθούν σε Συνοδικά δικαστήρια.
Το τραγελαφικό δε είναι, ότι τον παρουσίασε σαν μια «μεγάλη, πνευματική προσωπικότητα» (τρομάρα του), που, αν υπήρχε Ορθόδοξη εκκλησιαστική Δικαιοσύνη, θάπρεπε να τον είχε υποβιβάσει στις τάξεις των μοναχών.
Επειδή όμως «κύλησε ο τέντζερης και βρήκε το καπάκι», δεν απορούμε πώς ο «άγιος» Αιτωλοακαρνανίας ταίριασε με τον «άγιο» Λαρίσης. Και όσοι εκ των δεσποτάδων, ηγουμένων, καθηγητών, θεολόγων κ.ά. σπεύδουν να συνεργαστούν μαζί του αποδεικνύουν το βάθος της πνευματικότητάς τους.


«ΔΕΙΝΟΝ ΠΡΟΣ ΚΕΝΤΡΑ ΛΑΚΤΙΖΕΙΝ»

«…Εύχομαι να βρεθεί αντάξιος διάδοχος του μακαριστού Θεολόγου για να ειρηνεύσει αυτός ο τόπος…».
Λόγια μεστά, που ειπώθηκαν στις 3-8-1996 από τον τότε Αρχ/τη π. Ιγνάτιο Μανδελίδη και τώρα επίσκοπο Πενταπόλεως.
Εξαιτίας των λόγων αυτών και διότι έλαβε μέρος στην εξόδιο ακολουθία του μακαριστού Θεολόγου καταγγέλθηκε στην Ι. Σύνοδο από τον εισπηδήσαντα στην μητρόπολή μας Ιγνάτιο Λάππα και κλήθηκε σε απολογία.
Και ο αγνωών αναγνώστης θα αναρωτιέται: Τι έγινε; Βρέθηκε ο κατ’ ευχήν διάδοχος του Θεολόγου; Ασφαλώς όχι. Και τούτο γιατί, ενώ οι Ι. Κανόνες και η Παράδοση της Εκκλησίας άλλα γράφουν και διδάσκουν, οι «άγιοι» πατέρες τους διαγράφουν όταν αυτοί αντίκεινται στις προσωπικές τους επιθυμίες και αδυναμίες.
Έτσι, εμπαίζοντας το Άγιο Πνεύμα, έστειλαν τον, ελέω Σεραφείμ Τίκα (Αρχ/που), Ιγνάτιο Λάππα, ζώντος του αγίου Θεολόγου και επισπεύδοντας τον θάνατό του.
Έκτοτε οι πιστοί, που ορθοφρονούν και ζουν εν Χριστώ Ιησού – όχι οι ριψάσπιδες και Δημάδες –, βρίσκονται υπό διωγμόν μέχρι σήμερα (16 χρόνια).
Θα πληροφορηθήκατε, άγιε πάτερ, ότι μερικές δεκάδες χριστιανοί – κάποιοι εκ των οποίων είναι μέλη και ακροατές της εδώ οργάνωσής σας – κινδυνεύουν να χάσουν τα σπίτια τους εξ αιτίας της πολλής «αγάπης» του συνεπισκόπου και συνονόματου Ι. Λάππα.
Θα διαβάσατε ότι η φωλιά που εκκόλαψε τα μέλη του οικουμενιστικού συνδέσμου «ΚΑΙΡΟΣ» υπήρξε το επισκοπείο της μητρόπολης Λάρισας. Αυτά, επαινούμενα και ευλογούμενα από τον επιχώριο δεσπότη ως άριστα συνεργαζόμενα, με διάφορες εκδηλώσεις άνοιξαν το δρόμο για την ίδρυση αυτού του εκκλησιαστικού μορφώματος των «προοδευτικών» θεολόγων, με σκοπό να διασπάσουν την «ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΘΕΟΛΟΓΩΝ» (Π.Ε.Θ.).
Όταν ο κ. Ιγνάτιος το αντιλήφθηκε – αφού πρώτα εκτέθηκε δίδοντας επισκοπική κάλυψη – προσπάθησε να τους «αδειάσει» (όπως άδειασε τόσους και τόσους που τον στήριξαν για να στρογγυλοκαθήσει στην μητρόπολη Λάρισας) και να πλανήσει τους χριστιανούς γράφοντας το άρθρο «Άλας άναλον…», το οποίο δημοσίευσαν ως «βαρυσήμαντο» τόσο το περιοδικό «ΣΩΤΗΡ» όσο και η εφημερίδα «ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΤΥΠΟΣ», δυστυχώς!!
Διαπιστώνετε ότι τόσο εσείς όσο και η οργάνωση αρχίζετε να αλλάζετε πορεία πλεύσης. Πέθανε ο Θεολόγος και, σύμφωνα με την οργανωσιακή φιλοσοφία, πρέπει να αναπληρωθεί και να γίνει αποδεκτός, οποιοσδήποτε κι αν είναι ο αντικαταστάτης του. Σας είναι αδιάφορο αν είναι όντως εις «τύπον και τόπον Χριστού». Κι ενώ, στη συγκεκριμένη περίπτωση, γνωρίσατε καλά (16 χρόνια) το ποιόν του μοιχεπιβάτη και διώκτη των πιστών Ιγνάτιου, εσείς σπεύσατε να του προσφέρετε «γην και ύδωρ», υποταγήν άνευ όρων και να ξεχάσετε τα θύματά του, που ζουν με την αγωνία της κατάσχεσης κι αυτής της φτωχής τους κατοικίας.
Καλέσατε τον νέον Αρσάκιο να σας ευλογήσει τη νέα κηρυκτική περίοδο και να σας απευθύνει λόγον «πάνυ ωφέλιμον», ως ο κύριος ομιλητής. Αναλογιστήκατε γιατί τόσες επιχειρήσεις κι αυτή ακόμη η ποδοσφαιρική ομάδα, στις οποίες αυτά τα χρόνια έκανε αγιασμούς, πήγαν στο χειρότερο; Δεν εισακούγονται οι δεήσεις του.
Αλλά και το θέμα που σας ανέπτυξε: «… απελάκτισεν ο ηγαπημένος» (Δευτ. 32, 15) (κλώτσησε ο αγαπημένος) μήπως με αυτό ήθελε να σας ψέξει γιατί ενώ είχατε τον αγαπημένο (Θεολόγο) του δώσατε κλωτσιά για να πάτε με τον ισχυρό της ημέρας πιστεύοντας πως έτσι θα προκόψει η οργάνωση;
Ας μη ξεχνάμε όμως ότι «δεινόν εστί προς κέντρα λακτίζειν».

Μια επιστολή Ιεράρχη για το προηγηθέν δημοσίευμα  του "ΑΓΩΝΑ" στο  Α.Φ.184      “ΥΠΟΚΡΙΤΑ”
Πολιός Ιεράρχης – ένας από τους πολλούς ανά την Ελλάδα και το εξωτερικό που τακτικά μας γράφουν και μας στηρίζουν στο δίκαιο αγώνα μας – μας έστειλε επιστολή της οποίας απόσπασμα δημοσιεύουμε.
«… Διαβάζοντας το τελευταίο φύλλο της εφημερίδος “ΑΓΩΝΑΣ” (αρ. 184 μηνός Σεπτεμβρίου και στην 8η σελίδα “Ψαλτικά”) συγκλονίστηκα αλλά και οργίσθηκα. Δύο βράδυα δεν μπόρεσα να κοιμηθώ. Εκείνο το “Υποκριτά μήπως είναι λίγο” κάτι μου θύμισε, αλλά τότε…, πέρασε χωρίς να δοθεί ιδιαίτερη σημασία. Αγαπητοί, το ότι, ο αδελφός Ιγνάτιος έφτασε σ’ αυτή την πράξη, να ζητήσει δηλαδή από τον μακαριώτατο Αρχιεπίσκοπο Σεραφείμ και από την Αγία Ιερά Σύνοδο την τιμωρία των μετασχόντων αρχιερέων, αρχιμανδριτών, ηγουμένων, ιερέων κ.α. στην εξόδιο ακολουθία του γέροντος μακαριστού Θεολόγου, με εξόργισε… Είναι αδιανόητο για Αρχιερέα…».
Υπ. Εφ. Σεβασμιώτατε γέροντα, εάν ήτο μόνο αυτό θα λέγαμε… στα τσακίδια. Αλλά ο αντικανονικώς εκλεγείς και χειροτονηθείς Ιγνάτιος Λάππας αμφισβήτησε ακόμη και την Αρχιεροσύνη του αγίου Θεολόγου, φθάνοντας στο σημείο να μη λειτουργεί σε ναούς που εγκαινίασε ο Θεολόγος. Ζήτησε μάλιστα με έγγραφό του από την Ιερά Σύνοδο να αποφανθεί εάν τα εγκαίνια που τελέσθηκαν από τον μακαριστό είχαν νομο Κανονική ισχύ.
Η κακότητά του δε, έφθασε σε τέτοιο βαθμό, ώστε να ζητήσει εξηγήσεις από ιερείς που συμμετείχαν σε στέφανα ή κηδείες πνευματικών παιδιών του Σου Θεολόγου και να τα κατεβάζει από τα ψαλτήρια ως μη κάμπτοντα γόνυ τω Βαάλ.
Σεβασμιώτατε, δεν γνωρίζουμε όμως τι έγινε με τους τόσους ιερείς και διακόνους που χειροτόνησε ο Σεβασμιώτατος μακαριστός Θεολόγος; Γιατί πώς συλλειτουργούσε με ιερείς – χειροτονία Θεολόγου – αφού αμφισβητούσε την Αρχιεροσύνη του Θεολόγου; Τι κρίμα!!!
(Πολλά θα έρθουν στο φως προσεχώς).



Σάββατο 17 Νοεμβρίου 2012

ANEΠΙΘΥΜΗΤΟΣ Ο ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΠΑΥΛΟΣ


ΣΤΟΥΣ ΣΗΜΕΡΙΝΟΥΣ ΠΑΝΗΓΥΡΤΖΙΔΕΣ ΔΕΣΠΟΤΑΔΕΣ
 
Τὰ μεγάλα συλλείτουργα καὶ ἡ πολυτέλεια τῶν σημερινῶν δεσποτάδων δὲν ἔχουν καμιὰ σχέση μὲ τὸν Ἀπόστολο Παῦλο



Θὰ μαζευτοῦν καὶ δεσποτάδες μὲ τὰ ἐγκόλπιά τους καὶ μὲ τὶς σπινθηροβολοῦσες μίτρες τους, θὰ μαζευτοῦν ὅλοι ἐπάνω ἐκεῖ. 
 Ἔ, Χριστιανοί μου, σᾶς ἐνθουσιάζει αὐτὴ ἡ πανήγυρις; σᾶς ἐνθουσιάζουν αἱ στολαὶ αἱ λαμπραὶ τῶν παπάδων μας καὶ τὰ ῥαβδιὰ τὰ δεσποτικὰ καὶ τὰ στέμματα καὶ οἱ φωνὲς καὶ οἱ πανηγύρεις; 
Δὲν ξέρω.



Σᾶς κάνω μιὰ ὑπόθεσι μόνο. 
Φαντασθῆτε τὴν ὥρα ἐκείνη, ποὺ εἶνε ὅλοι αὐτοὶ μαζεμένοι ἐκεῖ, νά ᾽ρχεται ὁ ἀπόστολος Παῦλος· μὲ τὸ ῥαβδί του, χωρὶς νά ᾽χῃ μίτρες στὸ κεφάλι… Πώ πω! δὲν μπορῶ νὰ φαντασθῶ τὸν Παῦλο μὲ μία μίτρα, δὲν μπορῶ νὰ φαντασθῶ τὸν Παῦλο μὲ μπαστούνια καὶ πολυτέλεια, δὲν μπορῶ νὰ φαντασθῶ τὸν Παῦλο μὲ αὐτοκίνητα πολυτελείας, δὲν μπορῶ νὰ φαντασθῶ τὸν Παῦλο μὲ διαταγὰς καὶ ἀστραπὰς καὶ βροντάς· δὲν μπορῶ νὰ φαντασθῶ τὸν Παῦλο σὰν Ἀλῆ πασᾶ νὰ κυβερνᾷ τοὺς πιστούς. 
Δὲν μπορῶ νὰ φαντασθῶ ἔτσι τὸν Παῦλο· εἶνε μιὰ ἄρνησις τοῦ Χριστιανισμοῦ ὅλη αὐτὴ ἡ ἐμφάνισις τοῦ ἱερατείου μας.



Ἐὰν πραγματικῶς λοιπόν, μὲ ἀλεξίπτωτο τοῦ οὐρανοῦ, ἔπεφτε ἀπὸ πάνω ἀπὸ τὰ οὐράνια κάτω στὴ γῆ τὴν ὥρα ἐκείνη καὶ ἔλεγαν «Ὁ Παῦλος ὁ ἀπόστολος!», –ὤ τότε, ἀδελφοί μου– θὰ ἄλλαζε ὅλη αὐτὴ ἡ ψευδής σκηνοθεσία, ὅλο αὐτὸ τὸ φεστιβὰλ τὸ ὁποῖο ἑορτάζουνε ὅλοι αὐτοί οἱ ψαλτάδες, οἱ παπᾶδες μὲ τὰ λαμπρά τους ἄμφια, οἱ δεσποτάδες). 
Καὶ μόνον αὐτοί; 
Καὶ ἐμεῖς ὅλοι, ἀδελφοί μου· καὶ ὅλη ἡ Ἀθήνα, καὶ ὅλη ἡ Ἑλλάδα, μὲ τὸ λαὸ καὶ τὸν κλῆρο της, μὲ τοὺς φτωχούς, μὲ τοὺς πλουσίους, μὲ τοὺς βασιλιᾶδες της. 
 Ἐὰν μᾶς στύψῃς ὅπως στύβεις τὸ λεμόνι, ἂν μᾶς στύψῃς ὅλους (παπᾶδες, ψαλτάδες, δεσποτάδες, καλογέρους, ἀσκητάδες, ἱεροκήρυκας, θεολόγους), ἐὰν μᾶς στύψῃς ὅλους, τὸ νυχάκι τοῦ Παύλου δὲν κάνουμε.
Ἄχ Χριστιανοί μου! 
 Ἕνας Παῦλος ἦταν αὐτός –ὅταν τὸ σκέπτομαι κλαίω–, καὶ ἔγινε ἠλεκτρικὴ σκούπα καὶ καθάρισε τὴν Ἑλλάδα· ὀγδόντα δεσποτάδες, ἑκατὸ ἱεροκήρυκες, ὀκτὼ χιλιάδες παπᾶδες ἐμεῖς, καὶ ἡ Ἑλλάδα ἐβρώμισε. 
Πού, ἂν εἴχαμε Πνεῦμα Θεοῦ, θὰ εἴχαμε ἀνακαινίσει τὸν κόσμο ὅλο.  
Ἄχ Παῦλε, ἄχ Παῦλε!




Καὶ ἂν ἤρχετο ὄχι στὸ 53 μ.Χ. ποὺ ἦρθε ὁ ἀπόστολος Παῦλος, ἀλλὰ ἂν ἐρχόταν σήμερα στὸ «κλεινὸν ἄστυ» ὁ ἀπόστολος Παῦλος, θὰ εἶχε καὶ σήμερα ἐχθρούς. 
 Ἀλλὰ ἂς μὲ συχωρέσῃ ὁ Θεὸς γι᾽ αὐτὴν τὴν πικρὰν ἀλήθεια ποὺ θὰ πῶ.  
Ἂν καὶ ξέρω ὅτι μέσα στὸ ἀκροατήριό μου ἔχω κατασκόπους οἱ ὁποῖοι παρακολουθοῦν τὸ γνήσιο καὶ ἀποστολικὸ καὶ ῥιζοσπαστικὸ κήρυγμά μου, μιλῶ καθαρὰ ἐνώπιον Θεοῦ καὶ ἀνθρώπων, καὶ ὁποιοσδήποτε καὶ ἂν εἶνε ἂς προσπαθήσῃ νὰ μὲ διαψεύσῃ καὶ νὰ κατηγορήσῃ ὅ,τι θέλει. 
 Ἐὰν ἐρχότανε ὁ ἀπόστολος Παῦλος στὴν Ἀθήνα μέσα, στὴν Ἑλλάδα μέσα, οἱ μεγαλύτεροι ἐχθροί του, ποὺ δὲν θὰ τὸν ἀφήνανε νὰ μείνῃ οὔτε εἰκοσιτέσσερις ὧρες, οὔτε νὰ πιῇ ἕνα ποτήρι νερό, θὰ ἤτανε – ποιοί, ἀδελφοί μου; 
Δὲν τὸ λέτε· θὰ ἦταν οἱ δεσποτάδες.



Ὄχι ἀγαπητοί μου ὅλοι. Ὄχι ὅλοι, ἀλλὰ οἱ κακοὶ ἐκεῖνοι ἐπίσκοποι, οἱ ὁποῖοι ἐδίωξαν ἕνα Μέγα Βασίλειο, ἕνα Χρυσόστομο καὶ ἀργότερα ἕνα Μέγα Ἀθανάσιο· οἱ κακοὶ ἐπίσκοποι, περὶ τῶν ὁποίων εἶπε ὁ Χρυσόστομος ὅτι «Οὐδὲν δέδοικα ὡς ἐπισκόπους πλὴν ἐνίων» (τίποτα δὲν φοβήθηκα ὅσο τοὺς ἐπισκόπους ἐκτὸς ἀπὸ μερικούς). 
Οἱ κακοὶ ἐπίσκοποι δὲν θὰ τὸν ἀφήνανε νὰ μείνῃ οὔτε εἰκοσιτέσσερις ὧρες. 
Δὲν θὰ τολμοῦσε. 
Ποῦ νὰ πάῃ ὁ Παῦλος; 
Νὰ πάῃ στὸ Μεσολόγγι; 
Οἱ παράνομοι καὶ ἀντικανονικοὶ δεσποτάδες –γιατὶ θὰ εἶχε ἕνα ραβδὶ φωτιὰ καὶ λαύρα– θὰ τοῦ ἔλεγαν· «Ἐμεῖς ἐδῶ στὸ Μεσολόγγι ἔχουμε ἱεροκήρυκας σπουδαίους καὶ μεγάλους». 

Θὰ πήγαινε στὰ Γιάννενα; «Ἔχουμε ἱεροκήρυκας». 
Θὰ πήγαινε στὸ Βόλο; «Ἔχουμε ἱεροκήρυκας».  
Ὅπου νὰ πήγαινε, δὲν θὰ μποροῦσε να σταθῇ. Εὐγενέστεροι ἦσαν οἱ Ἀθηναῖοι τὰ χρόνια ἐκεῖνα· τὸν ἀνεβάσανε ἐπάνω στὸ βῆμα τοῦ Ἀρείου πάγου (βλ. Πράξ. 17,19 κ.ἑ.). 
 Ἂν ἐρχόταν τώρα, ἡ δημοσία ἀσφάλεια θὰ τὸν συνελάμβανε ὡς ἐπικίνδυνο καὶ θὰ τὸν ὡδηγοῦσε στὴν ἐξορία, δὲν θὰ τὸν ἄφηνε νὰ μείνῃ οὔτε εἰκοσιτέσσερις ὧρες.

Ὤ θεομπαῖκτες, ὤ ὑποκριταί, ὢ φεστιβὰλ θρησκευτικό!…  
Ὅταν παρουσιαστῇ πνεῦμα τὸ ὁποῖον ἔχει σπινθῆρα ἀποστόλου Παῦλου, δὲν γίνεται δεκτός.  
Ἐντὸς ὀλίγου μέσα εἰς τὴν Ἑλλάδα δὲν θὰ ὑπάρχῃ θέσι [γι᾽ αὐτόν].  
Ἐὰν κατισχύσῃ ἡ ἀνομία, ἡ ἀσέβεια, ἡ ἁμαρτία, δὲν θά ᾽χῃ θέσι. 
Κάθε τίμιος κληρικὸς ποὺ πιστεύει στὸν Ἐσταυρωμένο, κάθε κληρικὸς μὲ παρρησία καὶ ἔλεγχο, δὲν θά ᾽χῃ θέσι. 
Μέσα στὴν φαυλοκρατούμενη ἐκκλησία δὲν θά ᾽χουν θέσι οἱ τίμιοι ἄνθρωποι.



Ἀλλ᾽ ὦ Παῦλε ἀπόστολε.  
Ἐσὺ ποὺ ἀγάπησες τὸ γένος μας, ἐλθὲ καὶ πάλι ἐν μέσῳ ἡμῶν. 
Παρηγόρησέ μας, ἐνίσχυσέ μας, δῶσε μας καὶ πάλι τὴν Ἑλλάδα μας. 
Καὶ τότε, τὰ βράχια θὰ τινάξουν ρόδα πρὸς τιμὴν τῆς ἁγίας Τριάδος εἰς τοὺς αἰῶνας τῶν αἰώνων· ἀμήν.
(†) πίσκοπος Αγουστνος

(ἐπίλογος ὁμιλίας ποὺ ἔγινε στὴν Αθήνα το 1965)

Πηγή: augoustinos-kantiotis.gr/?p=29729

EΓEIPATE ΦΩNHN ΕΝΤΟΝΩΤΕΡΑ

πηγή:http://www.augoustinos-kantiotis.gr/

Επιστολή του Γέροντος Παϊσίου

στον Γέροντα Μητροπολίτη Φλωρίνης π. Αυγουστίνο Καντιώτη

Εδημοσιεύθη εις το περιοδικό της Μητροπόλεως «Σάλπιγξ Ορθοδοξίας», τον Αυγ. 1985, αριθ. τευχους 199
N. Σκήτη – Aγ. Όρους 5/18-6-85

Σεβαστέ μου ιεράρχα, χαίρετε εν Kυρίω.

Eις ώρας νυκτός ετελείωσα την ανάγνωσιν της απολογίας σας επί τη συμπληρώσει πεντήκοντα ετών εις τους αγώνας κ.τ.λ.
Oμιλείτε και περί εχθρών. Mην εκπλαγείτε. Ό,τι ευλογεί ο Θεός, μισεί ο πονηρός δαίμων και εγείρει αγώνας. Kύριος ο Θεός διαφυλάττει ους ηγάπησε. Συγχωρήσατε πάντας, και μη παύσετε, τώρα εις την δύσιν του βίου, τον ελεγκτικόν αγώνα προς παραβάτας κυρίως εις το προσεχές μέλλον, το θλιβερόν δια την ανθρωπότητα. Tώρα που η αποστασία αυξάνει και τα του Θεού απορρίπτονται.

Εγείρατε φωνήν εντονωτέραν, και εστέ πεπεισμένος ότι θα έχετε λαμπρότερα κατορθώματα εις τους αγώνας σας και λαμπρότερον τον στέφανον παρά Kυρίου.

Yικώς την δεξιάν σου ασπάζομαι ζητών τας ευλογίας σας
Παϊσιος ελάχιστος εν μοναχοίς