Πέμπτη 27 Φεβρουαρίου 2014

Αγιορείτες πατέρες για την επίσκεψη άρχοντος-πρωθυπουργού εις το Άγιον Όρος.

Last updated on ΣΑΜΑΡΑΣ-ΑΓΙΟΝ-ΟΡΟΣ 
  Ήλθε και ο άρχοντας της Ελλάδος είς τό Άγιον Όρος. Κάποιοι πατέρες του επιφύλαξαν ένθερμη υποδοχή. Αυτοί οι πατέρες δεν ανέγνωσαν ποτέ το : «Μή πεποίθατε έπ’ άρχοντας, επί υϊούς ανθρώπων, οίς ούκ έστι σωτηρία… » ;;; ψαλμός 145 στιχος 3. Γνωστό τοις πάσι πλέον, ότι τέτοια επίσκεψη, σε τέτοιο χρονικό διάστημα(εκλογές έρχονται) καί ειδικά στό Άγιον Όρος έχει στόχο ώστε νά ανανεώσει τό χαμένο προσωπείο τού ευλαβούς Ορθόδοξου Έλληνα πιστού. Ποιός ;;;  Ο τιμώμενος από εβραϊκές συναγωγές και σωματεία….;;; Πολιτικός είναι. Τήν δουλεία του κάνει, εκλογές έρχονται, ψήφους βγήκε να μαζέψει. Ή υποκρισία έν δράσει…

Δευτέρα 24 Φεβρουαρίου 2014

Φεύγετε μακρυά από τους αιρετικούς Οικουμενιστές Επισκόπους

ἅγιος Ἰωάννης ὁ Δαμασκηνός, χρησιμοποιεῖ τὸ γνωστὸ κείμενο τοῦ ἁγ. Ἰωάννου τοῦ Χρυσοστόμου, γιὰ νὰ συνηγορήσει στὴν θέση ὅτι ἀπαιτεῖται ἀπομάκρυνση ἀπὸ τοὺς αἱρετίζοντες ποιμένες.
Καὶ προτρέπει νὰ φεύγουμε ἀπὸ τοὺς αἱρετίζοντες, ποὺ ἀκόμα δὲν ἔχει ἐπίσημα καταδικασθεῖ ἡ αἵρεσή τους, καὶ ἄρα δὲν εἶναι γνωστή στοὺς πολλούς. Δὲν προτρέπει, ὅμως, νὰ φεύγουμε καὶ ἀπὸ τοὺς ποιμένες ποὺ ἡ Ἐκκλησία ἀνέχεται ἀκόμα (παρὰ τὴν ἀκάθαρτη ζωή τους)  ἢ γιατὶ δὲν τοὺς γνωρίζει, ἢ γιατὶ δὲν ἔχει στοιχεῖα γιὰ νὰ τοὺς ἀπομακρύνει ἀπὸ τὸ λειτούργημά τους.

Οι Ιερείς του Κιέβου στο πεδίο της μάχης- Οι Ιερείς της Λαρίσης πειθήνια όργανα του δεσποτισμού

oukr9

oukr1
oukr2
oukr3
oukr4
oukr5

Παραστρατιωτικοί εισβάλλουν σε μοναστήρια και απαιτούν εκκένωση από τους ιερείς και μοναχούς!

Εικόνες Συρίας στο Κίεβο.

 Παραστρατιωτικοί εισβάλλουν σε μοναστήρια και απαιτούν εκκένωση από τους ιερείς και μοναχούς!

Λαυρα Κίεβο
πηγή Λίθος Φωτός


Οπλισμένοι παραστρατιωτικοί περικύκλωσαν την ΙΜ Λαύρας του Κιέβου και απαίτησαν την εκκένωση της ώστε να καταληφθεί από το ψευδοπατριαρχείο του Κιέβου, σύμφωνα με επίσημη ανακοίνωση του επικεφαλής της Ουκρανικής Ορθόδοξης Εκκλησίας του Πατριαρχείου της Μόσχας, Βασίλη Ασίμοφ.
“Σύμφωνα με τις πληροφορίες μας,  70 οπλισμένοι παραστρατιωτικοί αφού είχαν αποκλείσει την Λαύρα με περιπολίες, εισέβαλλαν εντός και απέκλεισαν κάθε πρόσβαση λέγοντας ότι σύντομα θα αποφασιστεί η… παράδοση της μονής στο αυτοαποκαλούμενο “Πατριαρχείο του Κιέβου”
Σύμφωνα με τον Ασίμοφ, γύρω από την μονή βρίσκονται αυτή την στιγμή περί τους 300 παραστρατιωτικούς.

ΜΕ ΤΙΣ ΕΥΛΟΓΙΕΣ ΤΟΥ ΒΑΤΙΚΑΝΟΥ Η ΟΥΚΡΑΝΙΚΗ ΚΡΙΣΗ


Η ΔΥΤΙΚΗ ΕΥΡΩΠΗ ΔΙΕΚΔΙΚΕΙ ΤΗΝ ΟΥΚΡΑΝΙΑ
ΜΕ ΜΟΧΛΟ ΠΙΕΣΗΣ ΟΥΝΙΤΕΣ ΚΑΙ ΚΑΘΟΛΙΚΟΥΣ

 Priests of different faiths pray a protests during clashes with police in central Kiev (AP Photo/Sergei Chuzavkov) Oι παπάδες στην πρώτη γραμμή όπως αναφέρει και η εφημερίδα La Croix

Ουνίτης ευλογεί αντικυβερνητικούς διαδηλωτές(WP)
Ουνίτης ευλογεί αντικυβερνητικούς διαδηλωτές(WP)
Βρυξέλλες Πορφύρης Δ/Σταφυλά Π  για το pentapostagma.gr

«Αυτό που συμβαίνει σήμερα στην Ουκρανία  δύναται να επιφέρει σημαντικές συνέπειες στις σχέσεις συμφιλίωσης ορθοδόξων και καθολικών”, παραδέχεται το “aleteia” (διεθνές καθολικό μέσο). Συνεχίζει:
Ενδεικτικό της θρησκευτικής έντασης είναι το γεγονός ότι η κυβέρνηση Ianoukovitch είχε απειλήσει την ουκρανική  ”ελληνοκαθολική” Εκκλησία «με παύση των δραστηριοτήτων της και με αναστολή της λειτουργίας της», αν οι ιερείς της δεν σταματήσουν τις αγρυπνίες  στο πλευρό των διαδηλωτών στην πρωτεύουσα. 

Αυτές οι  αγρυπνίες έδωσαν σκηνές μιντιακής και πολιτικής εκμετάλλευσης όπου μέλη του κλήρου πρωτοστάτησαν ή εικόνες από εκκλησίες κατ΄όψιν ορθόδοξες όπου μεταφέρονταν τραυματίες. Μεγάλα ονόματα του διεθνούς καθολικισμού όπως ο Καρδινάλιος της Ν.Υόρκης Timothy Dolan εξέφρασαν την υποστήριξή τους στο φιλοευρωενωσιακό κίνημα.Ο ψευδοπατριάρχης Φιλάρετος των ουνιτών, το θρησκευτικό σκέλος των φιλοευρωενωσιακών κινημάτων, αιτιολογεί την βία: « οι άνθρωποι ήλπιζαν ότι θα υπογραφόταν η συμφωνία με την Ε.Ε. κάτι που δεν έγινε ».
A Ukrainian priest stands in front of a line of riot police as he takes part in a protest (EPA/ZURAB KURTSIKIDZE)
 Αντίθετα, ο Πατριάρχης Κύριλλος ο 1ος από τη Μόσχα κάλεσε τους ανθενωτικούς συμπεριλαμβανομένου του κλήρου “να αντισταθούν στην  απορρόφηση της Ουκρανίας από την βέβηλη Δύση”, μήνυμα που εκπεφρασμένα ενόχλησε τον καθολικισμό.« Όταν ένα μέλος του κλήρου εμφανίζεται στα οδοφράγματα και προκαλεί τα άτομα αυτό δεν είναι ένα μήνυμα της Εκκλησίας » δήλωσε o Kύριλλος.
Ο αντικανονικός Πατριάρχης Κιέβου, Φιλάρετος που δια της διάσπασης της Ορθόδοξης Εκκλησίας διευκόλυνε και την πολιτική διάσπαση και πυροδότησε το εμφυλιακό κλίμα,  δηλώνει “ότι επιθυμεί απαγκίστρωση από την ρώσικη αυτοκρατορία”. Ουσιαστικά, επιλέγει την τιάρα των δυτικών και την αυτοκρατορία των αισθήσεων του δυτικού πολιτισμού.
Εντός της επικράτειας η διάσπαση της κοινωνικής συνοχής πέρα από τη γλωσσική διαφορά -ρωσόφωνοι και ουκρανόφωνοι- επιβαρύνεται και από το θρησκευτικό σχίσμα που πάντα ιστορικά προηγείται ή έπεται από μια πολιτική διάσπαση ή απόσχιση.Η Ουκρανία είναι διηραιμένη ανάμεσα στη Ανατολή που είναι Oρθόδοξη και στη Δύση που είναι πλειοψηφικά Kαθολική.Υπάρχουν 3 κυρίαρχες εκκλησίες:
Η Ορθόδοξη Εκκλησία της Ουκρανίας που ανήκει στο Πατριαρχείο Μόσχας η μόνη κανονική και αναγνωρίσιμη από τον υπόλοιπο ορθόδοξο κόσμο.Προίσταται ο μητροπολίτης Κιέβου, Βλαδίμηρος.Η Ορθόδοξη Εκκλησία που ανήκει στο Πατριαρχείο της Μόσχας είναι η πιο πολυάριθμη.
Η μικρή αλλά μεγάλης επιρροής ελληνοκαθολική Eκκλησία( υπό τη δικαιοδοσία του Βατικανού αλλά διατηρούν το ορθόδοξο τελετουργικό, οι λεγόμενοι “ουνίτες”) που απαριθμεί  μόλις 5.000.000.Ο πρώην πρόεδρος Ιouchetchenko όταν επεδίωξε απεξάρτηση από Ρωσία κατά την Πορτοκαλί Επανάσταση είχε υποστηριχθεί σθεναρά από τους πιστούς αυτής της Εκκλησίας.(La Vie/ Le monde )
Η “Ορθόδοξη Εκκλησία του Κιέβου” (“Πατριαρχείο του Κιέβου”, που δεν αναγνωρίζεται από τα υπόλοιπα ορθόδοξα πατριαρχεία) που αν και επίσημα δεν είναι ακόμη υπό την δικαιοδοσία της Υψηλής Πύλης του Βατικανού, ενεργεί μόνο γι’ αυτό και τους πολιτικούς εκφραστές του.Είναι η απόλυτη “ουνία” με την απόλυτη κάλυψη της μη ακόμη ενσωμάτωσής της στη Ρώμη. Η Σύνοδος της Ρώσικης Εκκλησίας το 1997 την ανακήρυξε σχισματική και την αναθεμάτισε. Προσφάτως αναγνώρισε τις βαπτίσεις της ελληνοκαθολικής εκκλησίας (επίσημα ουνίτικης) . Iδρύθηκε το 1992 από τον τότε μητροπολίτη Φιλάρετο που απεχώρησε από την κανονική Εκκλησία, και νυν αυτοανακηρυχθέντα “Πατριάρχη  Κιέβου”.
Eν τω μεταξύ υπάρχει και ένα σεβαστό ποσοστό της τάξης του 27 % που είναι Προστεστάντες και οι οποίοι συνεχώς διαμαρτύρονται μέσω ΜΚΟ για τα δικαιώματά τους.
A man kneels before an Orthodox priest in an area separating police and anti-government protestors near Dynamo Stadium on January 25, 2014 in Kiev. (Rob Stothard/Getty Images)
Τα γεγονότα ήταν αναμενόμενα.
O προκάτοχος του Κύριλλου, Πατριάρχης Μόσχας και Πασών των Ρωσιών Αλέξιος ο 2ος, σε συνέντευξη στο AFP (2004) κατηγορούσε τον τότε Πάπα ότι “επιχειρεί και πραγματώνει διεμβόλιση της Oρθοδοξίας δια του προσηλυτισμού”.Είχε εστιάσει στο φαινόμενο του ουνιτισμού στην Ουκρανία.Οι Oυνίτες της Oυκρανίας είναι οι καθολικοί που διατηρώντας το απόλυτα βυζαντινό /σλάβικο τελετουργικό στη λατρεία αλλά και στην παράδοση, προσηλυτίζουν τους πιστούς ορθόδοξους. Ο Αλέξιος, είχε προειδοποιήσει εγκαίρως για τον πρωτεύοντα ρόλο του Βατικανού στο Ουκρανικό: “Από την στιγμή που η ελληνοκαθολική Eκκλησία της Ουκρανίας βρίσκεται υπό την δικαιοδοσία του Πάπα της Ρώμης, η συνέχεια θα εξαρτηθεί από τη θέση του Βατικανού. Eκατοντάδες χιλιάδες ορθόδοξοι χριστιανοί στην Ουκρανία βιώνουν ένα καθεστώς διωγμού μειονότητας.”Διαβλέποντας την επερχόμενη κρίση είχε τονίσει ότι  η ελληνοκαθολική Eκκλησία της Ουκρανίας “επιδεινώνει την κατάσταση,αναπτύσοντας τον θρησκευτικό της επεκτατισμό στο Νότο και την Ανατολή της Ουκρανίας σε περιοχές παραδοσιακά ορθόδοξες και κατ΄αυτό τον τρόπο  αποπειράται να εμφυτεύσει τον ουνιτισμό εκεί όπου ιστορικά δεν υπήρξε ποτέ”.
A clergyman walks as people rest inside Mikhailovsky Zlatoverkhy Cathedral (REUTERS/David Mdzinarishvili)
Σε μια εποχή όπου ακόμα οι Oυνίτες δεν είχαν το σημερινό status του “Πατριαρχείου του Κιέβου”, ο Αλέξιος είχε προειδοποιήσει για τις κινήσεις του τότε καρδινάλιου Husar, Ουνίτη Αρχιεπισκόπου της παραμεθόριας με τα πολωνικά σύνορα πόλης Livn. Είχε εναντιωθεί στον  Husar  ο οποίος διεκδικούσε το δικαίωμα μεταφοράς της επισκοπικής του έδρας από το Livn στο Κίεβο.Όπερ και εγένετο το 2005. «Αυτό θα αποτελέσει -όπως και αποτέλεσε- μια παράλληλη (υπονομευτική ) δομή στην κανονική Ορθόδοξη Εκκλησία της χώρας που είναι μια αυτόνομη εκκλησία υπό την δικαιοδοσία του Πατριαρχείου Μόσχας.(περιοδικό FE TRANSMESA E SANTA TRADICION No 125)

Η Δύση έπαιξε το σίγουρο χαρτί του Καθολικισμού, της Σταυροφορίας των αυθορμήτως «εξεγερμένων” για να προωθήσει τον πολιτικοοικονομικό της και πνευματικό  επεκτατισμό.

 
A Ukrainian church priest blesses a fighter during clashes with riot police (EPA/MAXIM SHIPENKOV)
To φωτορεπορτάζ είναι από το Washington Post (20/02/14)

Πηγή: http://lithosfotos.blogspot.co.uk/2014/02/blog-post_5936.html

Κυριακή 23 Φεβρουαρίου 2014

“Την σκότωσαν γιατί ήταν χριστιανή.”


dans-la-cathedrale-copte-du-caire-des-fideles-priaient-hier-a-la-chandelle

Πορφύρης Δ./ Σταφυλά Π.,Βρυξέλλες για το pentapostagma.gr

Μουσουλμάνος δολοφόνησε 30χρονη φαρμακοποιό στην Αίγυπτο.Στο Kom Ombo μια πόλη της  Άνω Αιγύπτου που βρίσκεται στα 48 χμ. από το Assouan, ένας μουσουλμάνος επιτέθηκε σε πολλούς χριστιανούς στις 8 Φεβρουαρίου.Επιτέθηκε και σ΄ένα φαρμακείο  που το έχουν κόπτες αλλά απωθήθηκε.Βγαίνοντας στο δρόμο σε πραγματικό αμόκ, επιτέθηκε σε 2 περαστικούς φοιτητές χριστιανούς.Τέλος, πάντα σε κατάσταση εκτός ελέγχου στοχοποίησε ένα άλλο φαρμακείο κοπτών και δολοφόνησε εν ψυχρώ την 30χρονη υπάλληλο Madline Wagih Demian. «Την σκότωσε με μοναδικό κίνητρο το ότι ήταν χριστιανή”,δήλωσε σοκαρισμένος ο αδερφός του θύματος Ayman Wagih Demian.”Και για τίποτε άλλο.” “Αυτός είχε στοχοποιήσει τα χριστιανικά φαρμακεία.Στο πρώτο απέτυχε και έπειτα πήγε στο επόμενο», διευκρινίζει η ιδιοκτήτρια  όπου εργαζόταν το θύμα.(Παρατηρητήριο Χριστιανοφοβίας 20/02/14)

Η μετά θάνατον ζωή




Η ΜΕΤΑ ΘΑΝΑΤΟΝ ΖΩΗ


Γέροντος Παϊσίου Αγιορείτου



Οι υπόδικοι νεκροί

-Γέροντα, όταν πεθάνη ο άνθρωπος, συναισθάνεται αμέσως σε τι κατάσταση βρίσκεται;

Ναι, συνέρχεται και λέει «τι έκανα;», αλλα «φαϊντά γιόκ[1]», δηλαδή δεν οφελεί αυτό. Όπως ένας μεθυσμένος, αν σκοτώση λ.χ. την μάνα του, γελάει, τραγουδάει, επειδή δεν καταλαβαί­νει τι έκανε, και, όταν ξεμεθύση, κλαίει και οδύρεται και λέει «τι έκανα;», έτσι και όσοι σ' αυτήν την ζωή κάνουν αταξίες είναι σαν μεθυσμένοι. Δεν καταλα­βαίνουν τι κάνουν, δεν αισθάνονται την ενοχή τους. Όταν όμως πεθάνουν, τότε φεύγει αυτή η μέθη και συ­νέρχονται. Ανοίγουν τα μάτια της ψυχής τους και συναισθάνονται την ενοχή τους, γιατί η ψυχή, όταν βγη από το σώμα, κινείται, βλέπει, αντιλαμβάνεται με μια ασύλληπτη ταχύτητα.

Μερικοί ρωτούν πότε θα γίνη η Δευτέρα Παρου­σία. Για τον άνθρωπο όμως που πεθαίνει γίνεται κατά κάποιον τρόπο η Δευτέρα Παρουσία, γιατί κρίνεται ανάλογα με την κατάσταση στην οποία τον βρίσκει ο θάνατος.

- Γέροντα, πως είναι οι κολασμένοι;

- Είναι υπόδικοι, φυλακισμένοι, που βασανίζονται ανάλογα με τις αμαρτίες που έκαναν και περιμένουν να γίνη η τελική δίκη, η μέλλουσα κρίση. Υπάρχουν βαρυποινίτες, υπάρχουν και υπόδικοι με ελαφρότερες ποινές.

- Και οι Άγιοι και ο ληστής[2];

- Οι Άγιοι και ο ληστής είναι στον Παράδεισο, άλλα δεν έχουν λάβει την τέλεια δόξα, όπως και οι υπόδικοι είναι στην κόλαση, άλλα δεν έχουν λάβει την τέλεια καταδίκη. Ο Θεός, ενώ έχει πει εδώ και τόσους αιώνες το «μετανοείτε ήγγικε γαρ η βασιλεία των ουρανών[3]», παρατείνει-παρατείνει τον χρόνο, επειδή περιμένει εμάς[4] να διορθωθούμε. Αλλά εμείς παραμένοντας στις κακομοιριές μας αδικούμε τους Αγίους, γιατί δεν μπορούν να λάβουν την τέλεια δόξα, την οποία θα λά­βουν μετά την μέλλουσα Κρίση.

Η προσευχή και τα μνημόσυνα για τους κεκοιμημένους[5]

- Γέροντα, οι υπόδικοι νεκροί μπορούν να προσεύ­χονται;

- Έρχονται σε συναίσθηση και ζητούν βοήθεια, αλλά δεν μπορούν να βοηθήσουν τον εαυτό τους. Όσοι βρί­σκονται στον Άδη μόνον ένα πράγμα θα ήθελαν από τον Χριστό: να ζήσουν πέντε λεπτά, για να μετανοή­σουν. Εμείς που ζούμε, έχουμε περιθώρια μετανοίας, ενώ οι καημένοι οι κεκοιμημένοι δεν μπορούν πια μό­νοι τους να καλυτερεύσουν την θέση τους, αλλά περι­μένουν από μας βοήθεια.

Γι' αυτό έχουμε χρέος να τους βοηθούμε με την προσευχή μας.
Μου λέει ο λογισμός ότι μόνον το δέκα τοις εκατό από τους υπόδικους νεκρούς βρίσκονται σε δαιμονική κατάσταση και, εκεί που είναι, βρίζουν τον Θεό, όπως οι δαίμονες. Δεν ζητούν βοήθεια, αλλά και δεν δέχονται βοήθεια. Γιατί, τί να τους κάνη ο Θεός; Σαν ένα παιδί που απομακρύνεται από τον πατέρα του, σπαταλάει όλη την περιουσία του και από πάνω βρίζει τον πατέ­ρα του. Ε, τι να το κάνη αυτό ο πατέρας του; 
   Οι άλλοι όμως υπόδικοι, που έχουν λίγο φιλότιμο, αισθάνονται την ενοχή τους, μετανοούν και υποφέρουν για τις αμαρτίες τους. Ζητούν να βοηθηθούν και βοηθιούνται θετικά με τις προσευχές των πιστών. Τους δίνει δηλα­δή ο Θεός μια ευκαιρία, τώρα που είναι υπόδικοι, να βοηθηθούν μέχρι να γίνη η Δευτέρα Παρουσία. Και όπως σ' αυτήν την ζωή, αν κάποιος είναι φίλος με τον βασιλιά, μπορεί να μεσολαβήση και να βοηθήση έναν υπόδικο, έτσι και αν είναι κανείς «φίλος» με τον Θεό, μπορεί να μεσολαβήση στον Θεό με την προσευχή του και να μεταφέρη τους υπόδικους νεκρούς από την μια «φυλακή» σε άλλη καλύτερη, από το ένα «κρατητήριο» σε ένα άλλο καλύτερο. Η ακόμη μπορεί να τους μετα­φέρη και σε «δωμάτιο» η σε «διαμέρισμα».