Πέμπτη 8 Οκτωβρίου 2015

Το κατάντημα των Οικουμενιστων Επισκόπων! Η παναιρετική προσφώνηση του Μητροπ. Λαγκαδὰ κ. Ιωάννη Τασσιά!




μεινε ἄραγε κάποιος Ἐπίσκοπος ποὺ θὰ ἀντισταθεῖ σ’ αὐτὸ τὸ κατρακύλισμα; Ἀντὶ νὰ καταγγείλει τὸν Οἰκουμενιστὴ Βαρθολομαῖο ὁ μητροπολίτης Λαγκαδά, τὸν ἁγιοποιεῖ!
 Ἐὰν ὁ μητροπολίτης Λαγκαδά, δὲν μπορεῖ νὰ ἀπομακρυνθεῖ ἀπὸ τὸν κακόδοξο, τουλάχιστον δὲν μπορεῖ νὰ μὴν ἐπαινεῖ ἐμετικὰ καὶ προκλητικὰ τὸν κ. Βαρθολομαῖο, τὸν κακοδιδάσκαλο τῆς διηρημένης Ἐκκλησίας, τῆς Βαπτισματικῆς θεολογίας, τῆς ἀδελφῆς Ἐκκλησίας καὶ τῶν λοιπῶν αἱρέσεων;
Ὁ ἐνσαρκωτὴς τοῦ ψευδοποιμένα, μητροπολίτης Λαγκαδά, ἐνῶ βλέπει τὸν αἱρετικὸ «λύκον ἐρχόμενον», ὄχι μόνο «ἀφίησι τὰ πρόβατα καὶ φεύγει» (ὅπως προφητεύει καὶ γι’ αὐτὸν ὁ Κύριος), ἀλλὰ καὶ παραδίδει τὰ πρόβατα στὸν λύκο, καὶ ἐπαινεῖ τὸν λύκο· «καὶ ὁ λύκος ἁρπάζει αὐτὰ καὶ σκορπίζει τὰ πρόβατα» (Ἰωάν. Ι΄ 12).
Θαυμάστε τὸν μισθωτὸ Ποιμένα κ. Ἰωάννη Τασσιά, προσφωνοῦντα τὸν Οἰκουμενιστὴ Πατριάρχη:

« Πατριάρχης τῆς ἀγάπης, ὁ Πατριάρχης τῆς εἰρήνης, ὁ Πατριάρχης τῆς καταλλαγῆς, ὁ Παναγιώτατος ἡμῶν Οἰκουμενικὸς Πατριάρχης, Ἀρχιεπίσκοπος Κωνσταντινουπόλεως καὶ Νέας Ρώμης κ.κ. Βαρθολομαῖος, ὁ Πατριάρχης τῶν καρδιῶν ὅλων μας, εἶναι ἐδῶ σήμερα στὸν Λαγκαδά. Εἶναι ἐδῶ ἐκεῖνος, στὸ πρόσωπο τοῦ ὁποίου σήμερον… ἀτενίζει κανεὶς καὶ συναντᾶ τὸ ὁρατὸν σημεῖον τῆς ἑνότητος (σ.σ.: τί ἐννοεῖ ὁ ποιητής; Ἀναγνωρίζει στὸ πρόσωπο τοῦ κ. Βαρθολομαίου τὴν "ἑνότητα τῆς Πίστεως";). Τῆς ἑνότητος εἰς τὸν Πανορθόδοξον κόσμον, ἀλλὰ καὶ τοῦ φέροντος τὸ μήνυμα τῆς ἑνότητος τῆς ἀγάπης, διὰ πάντα ἄνθρωπον ἐρχόμενον εἰς τὸν κόσμον” (σ.σ.: Δηλαδή, ἄλλος Χριστὸς ὁ κ. Βαρθολομαῖος!!!). Διότι τὸ ἔργον τοῦ Παναγιωτάτου ἡμῶν Οἰκουμενικοῦ Πατριάρχου, εἶναι ἕνα ἔργον οἰκουμενικῆς ποιμαντικῆς μαρτυρίας, ποὺ καλεῖ «πάντα τὰ ἔθνη», ὅπως καὶ ὁ Κύριος, εἰς τὴν ἐπίγνωσιν τῆς ἀληθείας καὶ εἰς τὴν βίωσιν τῆς προϋποθέσεως τῆς εἰρήνης, ποὺ εἶναι ἡ ἐν Χριστῷ ἀγάπη (σ.σ.: Νά, λοιπόν, ποὺ βαθειὰ ἐπίγνωση τῆς Ἀληθείας καὶ ἐπιτυχία μιᾶς παγκόσμιας εἰρήνης ─κατὰ τὸν κ. Τασσιά─ εἶναι νὰ ἀποδεχτοῦμε καὶ νὰ βιώσουμε τὶς κακοδοξίες τοῦ Βαρθολομαίου, ὅτι ἔχουμε ἀδελφὲς Ἐκκλησίες τὶς αἱρετικὲς «ἐκκλησίες» τῆς Δύσεως!!!)

Τετάρτη 7 Οκτωβρίου 2015

OI AΓΙΟΓΡΑΦΙΚΕΣ ΕΝΤΟΛΕΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΣΙ (ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΙ) ΤΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥΣ ΚΑΙ ΠΟΙΜΕΝΕΣ


λόγος ὁ ὁποῖος μᾶς ἀνάγκασε νά προβοῦμε εἰς αὐτήν τήν μικράν ἐργασία καί μελέτη εἶναι ἀφ’ ἑνός μέν ἡ ἀμφισβήτησις ἐκ μέρους κάποιων ἀδελφῶν, κυρίως Ἀντιοικουμενιστῶν, τῆς ἐπιτακτικῆς ἀπολύτου καί ὑποχρεωτικῆς ἐντολῆς τοῦ Θεοῦ, περί ἀμέσου ἀπομακρύνσεως ἀπό τούς αἱρετικούς Ἐπισκόπους και ποιμένας, ἀφ’ ἑτέρου δέ ἡ κατηγορία καί μομφή τήν ὁποία μᾶς ἀπηύθυναν, ὅτι δῆθεν παρερμηνεύουμε τίς Γραφές και, ὡς ἐκ τούτου, ἐξάγουμε τά συμπεράσματα τά ὁποῖα μᾶς ἐξυπηρετοῦν, προκειμένου νά στηρίξωμε τό ὑποχρεωτικό τοῦ ΙΕ΄ Ἱεροῦ Κανόνος τῆς Πρωτοδευτέρας Ἱερᾶς Συνόδου.
Παρουσιάζοντας λοιπόν  αὐτήν τήν μικράν ἐργασία στούς ἀδελφούς, προσεπιδηλοῦμε ὅτι ἡ ἐντολή αὐτή τῆς ἀποτειχίσεως εἶναι ἡ πλέον σαφής καί ἀδιαμφισβήτητη μέσα στήν Ἁγία Γραφή καί, κατά τήν γνώμη μας, αὐτή ἡ ἐντολή εἶναι ἐκείνη, ἡ ὁποία μέ διαφόρους τρόπους ἔχει καταγραφεῖ περισσότερες φορές ἀπό τίς ἄλλες ἐντολές, σέ σημεῖο θά λέγαμε νά τήν συναντᾶς, μελετώντας τήν Ἁγία Γραφή, συνεχῶς μπροστά σου.
Παρ’ ὅλα αὐτά αὐτήν τήν ἐντολή, ἡ ὁποία εἶναι ἴσως ἡ μόνη ἡ ὁποία, ὄχι μόνο προστατεύει τούς Ὀρθοδόξους ἀπό τήν πλάνη, ἀλλά προστατεύει καί τήν ἀλήθεια, καί τήν Ἁγία Γραφή, καί ὅλη τήν Ὀρθόδοξο Παράδοσι ἀπό τή νοθεία καί τήν ἐκκοσμίκευσι, αὐτήν τήν ἐντολή σήμερα τήν ἀμφισβητοῦν κάποιοι, τήν περιορίζουν ὡς θεσπισθεῖσαν ἀπὸ μόνο ἕναν Ἱερό Κανόνα μιᾶς τοπικῆς Συνόδου, τόν ὁποῖο γιά εὐνοήτους λόγους τόν ἐβάπτισαν δυνητικό, τήν ἐντολή αὐτή τοῦ Θεοῦ τήν ὑπέταξαν στίς ἀρχές τοῦ Οἰκουμενισμοῦ καί τῆς Ν. Ἐποχῆς μέ τό νά θεωρήσουν ὅτι ἡ ἐφαρμογή της προκαλεῖ σχίσμα, ἔξοδο ἀπό τήν Ἐκκλησία (τῶν αἱρετικῶν) κ.λπ.

Τρίτη 6 Οκτωβρίου 2015

Πρόσεχε τι σπέρνεις τώρα!!!Αυτό θα καθορίσει τί θα θερίσεις αύριο!!!


Αν σπείρεις εντιμότητα, θα θερίσεις εμπιστοσύνη.
Αν σπείρεις καλοσύνη, θα θερίσεις φίλους.


Αν σπείρεις ταπεινοφροσύνη, θα θερίσεις μεγαλείο.
Αν σπείρεις επιμονή, θα θερίσεις νίκη.
Αν σπείρεις στοχασμό, θα θερίσεις αρμονία.
Αν σπείρεις σκληρή δουλειά, θα θερίσεις επιτυχία.
Αν σπείρεις συγχώρηση, θα θερίσεις συμφιλίωση.
Αν σπείρεις ειλικρίνεια, θα θερίσεις καλές σχέσεις.
Αν σπείρεις υπομονή, θα θερίσεις βελτίωση.


Αν σπείρεις πίστη, θα θερίσεις θαύματα.
Αν σπείρεις ανεντιμότητα, θα θερίσεις δυσπιστία.
Αν σπείρεις εγωισμό, θα θερίσεις μοναξιά.
Αν σπείρεις περηφάνια, θα θερίσεις καταστροφή.
Αν σπείρεις ζήλια, θα θερίσεις ταλαιπωρία.
Αν σπείρεις οκνηρία, θα θερίσεις στασιμότητα.
Αν σπείρεις πικρία, θα θερίσεις απομόνωση.
Αν σπείρεις πλεονεξία, θα θερίσεις απώλεια.
Αν σπείρεις κακολογία, θα θερίσεις εχθρούς.
Αν σπείρεις στενοχώριες, θα θερίσεις ρυτίδες.
Αν σπείρεις αμαρτίες, θα θερίσεις ενοχές.
Πρόσεχε, λοιπόν, τί σπέρνεις τώρα. Αυτό θα καθορίσει τί θα θερίσεις αύριο!


http://blogs.sch.gr/kantonopou/

ΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΤΩΝ ΕΣΧΑΤΩΝ ΚΑΙΡΩΝ ΤΟΥ ΜΗΤΡ. ΦΛΩΡΙΝΗΣ ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΥ ΚΑΝΤΙΩΤΟΥ ΕΝΑ ΒΙΒΛΙΟ ΠΡΟΦΗΤΙΚΟ ΚΑΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟ


«ΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΤΩΝ ΕΣΧΑΤΩΝ ΚΑΙΡΩΝ»
Ἕνα βιβλίο προφητικό και Ὁρθόδοξο
για κάθε ἀγωνιζόμενο χριστιανό
ΚΥΚΛΟΦΟΡΗΣΕ
Η ΝΕΑ ΕΠΗΥΞΗΜΕΝΗ ΕΚΔΟΣΗ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ
«ΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΤΩΝ ΕΣΧΑΤΩΝ ΚΑΙΡΩΝ»
ΤΟΥ ΜΗΤΡ. ΦΛΩΡΙΝΗΣ ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΥ ΚΑΝΤΙΩΤΟΥ
ΕΝΑ ΒΙΒΛΙΟ ΠΡΟΦΗΤΙΚΟ ΚΑΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟ
Τὰ λόγια τοῦ ἀγωνιστοῦ ἱεράρχου Μητροπολίτου Φλωρίνης π. Αὐγουστίνου Ν. Καντιώτου δίνουν θάρρος, δύναμη και παρηγοριά σὲ κάθε ἀγωνιζόμενο χριστιανό.
Διαβάσετε τὰ περιεχόμενα τοῦ βιβλίου και θὰ πάρετε την πρώτη εὐεργετικὴ δόση, για νὰ ἀντιμετωπίσετε τὰ δύσκολα που ἔρχονται. Ὅλα εἶναι λόγια τοῦ Μητροπολίτου Φλωρίνης π. Αὐγουστίνου
(Υπάρχουν εἴτε ἠχητικά ποὺ ἀπομαγνητοφωνήθηκαν, εἴτε γραπτὰ ἀπὸ τὸ περιοδικὸ «ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΣΠΙΘΑ», ἡ ὁποια ἐκδίδεται ἀπὸ τὸ 1944, ἀπὸ τὴν Κατοχὴ στὴν Κοζάνη).
Τὰ λόγια τοῦ Γέροντος στηρίζονται στὴν Ἁγία Γραφή και στοὺς Πατέρες τῆς Ἐκκλησίας, γι᾽ αὐτὸ εἶναι προφητικὰ, ἀληθινὰ καὶ ἐπίκαιρα.
Οἱ νεοπατέρες οἱκουμενισταί ἱεράρχαι, ποὺ συμμάχησαν μὲ τοὺς ἐχθροὺς τῆς Ὀρθοδόξου πίστεως, μας νανουρίζουν καὶ μᾶς ὀδηγοῦν στὴν αἴρεση, ἄς προσέχουμε· ἐνῶ οἱ ἅγιοι Πατέρες τῆς ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ, μᾶς ξυπνοῦν και μᾶς κρατοῦν σε ἐγρηγόρηση.

Δευτέρα 5 Οκτωβρίου 2015

Mια προσωπική μαρτυρία γιά τον θαυμαστό Άγιο Παϊσιο απο τον ιεραπόστολο ιερομόναχο Θεολόγο Χρυσανθακόπουλο


Ο  Γέροντας ανέφερε ότι κάθε εποχήν  έχει τούς αγίους της,  πού με την  προσευχή τους  κρατούν τον κόσμο να μην τον καταστρέψει  ο διάβολος. Η προσευχή, έλεγε επίσης, ενός αγίου μπορεί να αλλάξει το σχέδιο του Θεού.
Παρουσίαση της έκδοσης του βιβλίου ιερομονάχου Ισαάκ για τον άγιο Παΐσιο στην τουρκική γλώσσα ,η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στην Κωνσταντινούπολη
  Σεβασμιώτατοι,  αξιότιμε κ. Γενικέ Πρόξενε της Ελλάδος, σεβαστοί πατέρες,  αγαπητοί μου αδελφοί,

Αναξίως, αλλά κάνοντας υπακοή, ηλθα να δώσω μιά προσωπική μαρτυρία γιά έναν θαυμαστόν Αγιο πού η Αγάπη του Θεού  έβαλε στην ζωή μου, πού δεν αξιώθηκα να τον  μιμηθώ  αλλά προσπαθώ να ζω με την ευχή του.

Μεσα  στην  χαρά  της  σημερινής  παρουσίασης  επιτρέψτε  μου  να σας αναπτύξω μερικές  εμπειρίες  πού βίωσα  καί  δεν  είναι  καταγεγραμμένες  στον  τόμο  πού εκδίδεται σήμερα.
Η μικρή μαρτυρία που σας καταθέτω αρχίζει από το 1972 πού σαν φοιτητής , στην δεύτερη επίσκεψή μου στο Αγιον Ορος,  γνώρισα έναν Ανθρωπο, όπως  ο Θεός θέλει τον Ανθρωπο, Εικόνα Του ζωντανή μπροστά μου, τον  Αγιο  Παίσιο.  Κάθε φορά  που συναντούσα τον Γέροντα είχα την συναίσθηση ότι  μού μιλούσε ο Θεός. Ο ίδιος εξαφανιζόταν μέσα στην Αγάπη, στην Ταπείνωση, στην Πραότητα, στην Διάκριση. Δέν στεκόταν μπροστά μου σαν μία προσωπικότητα, αλλά ήταν διάφανος ώστε μέσω αυτού να βλέπω καί να ακούω τον Θεό, διότι «ζούσε ουκέτι αυτός αλλά ζουσε εν αυτώ ο Χριστός».

Ὁ παπισµὸς τελευταῖα «παίζει ὅλα τὰ χαρτιά» του, προκειµένου νὰ πραγµατοποιήσει «ἢ τώρα ἢ ποτὲ» τὸ δαιµονικὸ καὶ καταχθόνιο σχέδιό του γιὰ τὴν ὑποταγὴ τῆς Ἐκκλησίας στὴν «παντόφλα» τοῦ «ἀλάθητου» του αντίχριστου πάπα !

Οἰκουµενιστικαὶ παπικαὶ ἀδελφότητες:
Μία ἀκόµη δολία παγίς τοῦ Παπισµοῦ!
Church leaders attend prayer of thanksgiving for Brother Roger
ΜΕΤΑ τὸ «Μποζὲ» ἦρθε καὶ τὸ «Ταϊζὲ» νὰ «µπεῖ στὴ ζωή µας»! Ὁ παπισµὸς τελευταῖα «παίζει ὅλα τὰ χαρτιά» του, προκειµένου νὰ πραγµατοποιήσει «ἢ τώρα ἢ ποτὲ» τὸ δαιµονικὸ καὶ καταχθόνιο σχέδιό του γιὰ τὴν ὑποταγὴ τῆς Ἐκκλησίας στὴν «παντόφλα» τοῦ «ἀλάθητου»! Ἱδρύει «µοναστικὰ κέντρα», τὰ ὁποῖα ἔχουν «ὀρθόδοξο προφίλ», γιὰ νὰ δείξει δῆθεν τὸν «σεβασµὸ» τοῦ παπισµοῦ στὴν ὀρθόδοξη πνευµατικότητα.  Στὴν οὐσία ὅµως στοχεύει στὸ νὰ παγιδεύσει τοὺς ὀρθοδόξους σὲ συζητήσεις περὶ τὴν ὀρθόδοξη πνευµατικότητα καὶ ὄχι νὰ προωθήσει πραγµατικὰ τὴν Ὀρθοδοξία! Εἶναι, γιὰ ὅσους δὲν τὸ καταλαβαίνουν, ἢ δὲν θέλουν νὰ τὸ καταλάβουν, µία ἄλλης µορφῆς οὐνία ἐν δράσει. Μία ἀκόµη δόλια παγίδα τοῦ παπισµοῦ!

ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΦΛΩΡΙΝΗΣ ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΣ ΚΑΝΤΙΩΤΗΣ: Η ΙΕΡΑ ΣΥΝΟΔΟΣ ΝΑ ΜΗΝ ΑΣΧΟΛΕΙΤΕ ΜΕ ΜΙΚΡΑ ΚΑΙ ΑΣΗΜΑΝΤΑ, ΑΛΛΑ ΜΕ ΜΕΓΑΛΑ ΚΑΙ ΤΡΙΣΜΕΓΙΣΤΑ ΘΕΜΑΤΑ. φοβουμαι —ειναι πολλα τα σημαδια—, μηπως γινουμε νεκροθαφται του ιστορικου μας εθνους

ΝΟΣΕΙ ΤΟ ΣΥΝΟΔΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ

῾Η δὲ μεγαλυτέρα ἀδικία, πρωτοφανὴς – δὲν ξέρω ἂν τὴν αἰσθάνεστε ἐσεῖς, ἐγὼ τὴν αἰσθάνομαι… Πρωτοφανὴς ἀδικία, πρωτοφανής… Πρωτοφανής… Χωρὶς δίκη, χωρὶς ἀπολογία δώδεκα ἐκλεκτοὶ ἱεράρχαι, σεβάσμιοι ἱεράρχαι, ποὺ ποτέ τους δὲ᾿ ζήτησαν νὰ γίνουν ἱεράρχαι, ἀλλὰ ἦσκον τὸ ἱεραποστολικό τους ἔργο μετὰ πίστεως καὶ αὐταπαρνήσεως καὶ ἁγνότητος, δώδεκα ἱεράρχαι, ἐπὶ τῆς δικτατορίας ῾Ιωαννίδη, ἐσφάγισαν ὡς ἀρνία διὰ τῆς μαχαίρας, τῆς ἀγρίας μαχαίρας τῆς ἱεραρχίας, τῆς – ὑπὸ Μείζονος λεγομένης ῾Ιεραρχίας. ᾿Εσφάγισαν… «Οὔτε βάρβαροι», λέει ὁ Χρυσόστομος, «οὔτε Σαβρωμάται οὕτω πως δικάζουσι».
 Ἀπομαγνητοφωνημένο ἀπόσπασμα ὁμιλίας τοῦ Μητροπολίτου Φλωρίνης π. Αὐγουστίνου Καντιώτου.
Ἔγινε στὴν Ἀθήνα στὶς 15-1-1989, μὲ θέμα: «Ψευδοχριστιανοί»

2 MHTR«…Αὐτὴ τὴν ἑβδομάδα εἶχα Σύνοδο. Βεβαίως, βλέπω ὅτι θὰ περιμένετε νέα ἀπὸ τὴ Σύνοδο. Καί… προσπαθήσαμε κ᾿ ἐκεῖ νὰ δώσωμε – νὰ εἴπωμεν ὅσο μπορούσαμε τὴν ἀλήθεια. Κονταροχτυπηθήκαμε πολύ. Ναί… ᾿Εκεῖ ἐπικρατεῖ ἕνα σύστημα, σύστημα παλαιό. ῞Οπως ἐτόνισα, νοσεῖ συνοδικῶς ἡ ᾿Εκκλησία. ῞Ενα σύστημα ὅτι ὅ,τι γίνεται, ὅ,τι λέγεται ἐκεῖ, νὰ μένῃ μυστικό. ᾿Επικρατεῖ τὸ σύνθημα· «Τὰ ἐν οἴκῳ, μὴ ἐν δήμῳ».
Προσπαθήσαμε νὰ σπάσουμε τὸ φράγμα αὐτὸ τῆς σιωπῆς. Ναί… Καὶ ὡμιλήσαμε κατ᾿ ἐπανάληψι… Καὶ ἐκάναμε – δὲ᾿ λέγω περισσότερα. Διότι μὲ τὴ βοήθεια τοῦ Θεοῦ ἔκανα τρεῖς ἀγορεύσεις· καὶ τὶς ἀγορεύσεις αὐτὲς θὰ τὶς δῆτε εἰς τὸν «᾿Ορθόδοξο τύπο». Καὶ εἰς τὸν «᾿Εκκλησιαστικὸ ἀγῶνα» θὰ πληροφορηθῆτε τὰ νεώτερα νέα τῆς Συνόδου.
Συνοπτικῶς λέγω, ὅτι στὴν πρώτη ἀγόρευσι ἐτόνισα, ὅτι – ὅπως ἐτόνισε κ᾿ ἕνας ἐκλεκτὸς δημοσιογράφος τῶν ᾿Αθηνῶν, ὁ κύριος Σαρδελής, ὅτι πρέπει νὰ παύσῃ ἡ ῥουτῖνα μέσ᾿ στὴν ᾿Εκκλησία. ῾Ρουτῖνα, ῥουτῖνα τρομερά. Νὰ φύγωμε ἀπὸ τὰ μικρὰ καὶ ἀσήμαντα πράγματα καὶ νὰ ἐξετάσωμε καὶ νὰ ἐρευνήσωμε ἀπὸ τὴν σκοπιὰν τοῦ Εὐαγγελίου τὰ μεγάλα, τὰ τρισμέγιστα θέματα, ποὺ ἀπασχολοῦν τὸ ταλαίπωρο ἔθνος μας, ποὺ κινδυνεύει – δὲν εἶνε προφητεία· θὰ εἶνε δεινὴ αὐτὴ ἡ προφητεία… Δὲν ἀποκλείεται, ἐμεῖς οἱ ῞Ελληνες, τοῦ ἱστορικοῦ αὐτοῦ ἔθνους ἡ σύγχρονη γενεά, ἡ ὁποία ἔφυγε μακριὰ ἀπὸ τὸ Θεό, φοβοῦμαι πολύ —εἶνε πολλὰ τὰ σημάδια—, μήπως γίνουμε νεκροθάφται ἑνὸς ἱστορικοῦ ἔθνους, ἐὰν δὲν ἀφυπνισθῶμεν ὅλοι μας, ἰδίως δὲ ἡ ἡγεσία ἡ πνευματική…
Λοιπόν, τὸ ἕνα εἶνε αὐτό… ῾Η δεύτερη ἀγόρευσι εἶνε, ὅτι ἡ ᾿Εκκλησία μας ἡ ᾿Ορθόδοξος, ἡ ἐπίσημος ᾿Εκκλησία δὲν ἔχει ἑνότητα, δὲν ὑπάρχει ἑνότης… ῾Ενότης φαινομενική, ἑνότης πραγματική, ἑνότης – «τὴν ἑνότητα τῆς πίστεως» (᾿Εφεσ. 4,13), λέμε ἐμεῖς – μὴν πῶ καμμιὰ σκληρὰ λέξι… Τὰ λέμε χωρὶς καμμία συναίσθησι. Δίκιον εἶχε ὁ μακαρίτης ὁ ῾Ιερώνυμος, ὅτι —ἔπρεπε νὰ γράψῃ βιβλίο πολύτιμο, ποὺ δὲν τὸ ἔγραψε— τὰ λησμονησμένα λόγια τοῦ Χριστοῦ – πρέπει νὰ τὰ ζωντανεύσωμε πάλι μέσα εἰς τὸ λαό μας τὰ λόγια τοῦ Χριστοῦ μας. ῾Η ἑνότης δὲν ὑπάρχει στὴν ᾿Εκκλησία. Καὶ γιὰ νὰ ἐπέλθῃ ἑνότης πρέπει νὰ ἀποκατασταθοῦν μερικὲς ἀδικίες, ἀδικίες τρομερές.
῾Η δὲ μεγαλυτέρα ἀδικία, πρωτοφανὴς – δὲν ξέρω ἂν τὴν αἰσθάνεστε ἐσεῖς, ἐγὼ τὴν αἰσθάνομαι… Πρωτοφανὴς ἀδικία, πρωτοφανής… Πρωτοφανής… Χωρὶς δίκη, χωρὶς ἀπολογία δώδεκα ἐκλεκτοὶ ἱεράρχαι, σεβάσμιοι ἱεράρχαι, ποὺ ποτέ τους δὲ᾿ ζήτησαν νὰ γίνουν ἱεράρχαι, ἀλλὰ ἦσκον τὸ ἱεραποστολικό τους ἔργο μετὰ πίστεως καὶ αὐταπαρνήσεως καὶ ἁγνότητος, δώδεκα ἱεράρχαι, ἐπὶ τῆς δικτατορίας ῾Ιωαννίδη, ἐσφάγισαν ὡς ἀρνία διὰ τῆς μαχαίρας, τῆς ἀγρίας μαχαίρας τῆς ἱεραρχίας, τῆς – ὑπὸ Μείζονος λεγομένης ῾Ιεραρχίας. ᾿Εσφάγισαν… «Οὔτε βάρβαροι», λέει ὁ Χρυσόστομος, «οὔτε Σαβρωμάται οὕτω πως δικάζουσι».
Καὶ αὐτὴ ἡ ἀδικία ἐξακολουθεῖ μέχρι σήμερα νὰ ὑπάρχῃ. ᾿Ετόνισα λοιπὸν καὶ εἶπα, ὅτι πρέπει νὰ ἀρθῇ αὐτὴ ἡ ἀδικία γιὰ νὰ προοδεύσῃ – καὶ νὰ ἐπανέλθουν εἰς τὰ καθήκοντά τους αὐτοὶ ποὺ ζοῦν τοὐλάχιστον· δυὸ – τρεῖς ἀείμνηστοι ἀπῆλθον μὲ πικρίαν μεγάλην εἰς τὸ ὑπερπέραν… ᾿Ανεχώρησαν εἰς τὸ ὑπερπέραν μὲ μεγάλην πικρίαν. Αὐτὸς ἦτο – ἕνας ὁ ἅγιος Χαλκίδος – ἅγιος ἄνθρωπος… Λοιπόν… ῾Ο δεύτερος ἤτανε ὁ Θεσσαλονίκης, ὁ πάτερ Λεωνίδας… Καὶ τρίτος ἤτανε τοῦ Κιλκισίου, ὁ πάτερ Χαρίτων. Αὐτοὶ οἱ τρεῖς…
Λοιπόν… Τὸ τρίτο θέμα ἤτανε, ὅτι εἴπαμε, ὅτι ἐὰν δὲν προσέξωμε – πρέπει νὰ δώσωμε μεγάλη σημασία· ὅτι κῦμα αἱρέσεων φοβερό, ἀκρὶς ᾿Αποκαλύψεως (βλ. ᾿Απ. 9,3· 9,7) ἐκάλυψε τὴν ῾Ελλάδα καὶ ζητεῖ νὰ φάῃ τὴν τελευταία χλωρίδα, τὴν πνευματικὴ χλωρίδα – περάσατε ἀπὸ χωράφι ποὺ πέρασε ἀκρίδα; δὲ᾿ μένει τίποτα. ᾿Εγὼ ἐπέρασα ἀπὸ χωράφια ποὺ πέρασε ἡ ἀκρίδα καὶ ἔκλαιγε ὁ χωρικός. Τίποτε δὲν ἔμεινε ἀπολύτως· ἔφαγαν ὅλη τὴ χλωρίδα. ᾿Ακρίδα ᾿Αποκαλύψεως!… Τρακόσες αἱρέσεις ἔχουν πλακώσει, ποὺ ἂν δὲν προσέξωμε, σβήνει ἡ ᾿Ορθοδοξία. Κ᾿ ἐνῷ ἐμεῖς προσπαθοῦμε νὰ κάνουμε ἐξωτερικὴ ἱεραποστολή —δὲν ἀρνοῦμαι—, ἐμεῖς κινδυνεύομε ὡς ὀρθόδοξοι νὰ σβήσωμε —ὡς ὀρθόδοξη χώρα— στὴν πατρίδα μας.
Τὰ τρία αὐτὰ θέματα ἀνεκίνησα, καὶ ἐπ᾿ αὐτῶν θὰ γίνῃ καὶ νέα πάλι συζήτησι —ἂν θέλῃ ὁ Θεός— καὶ ὅ,τι δυνάμεθα πράττωμεν. Δεηθῆτε τῷ Κυρίῳ· «Στερέωσον, Κύριε, τὴν ᾿Εκκλησίαν, ἣν ἐκτίσω τῷ τιμίῳ σου αἵματι» (καταβ. ῾Υπαπαντῆς)…»

Μητρόπολη Πειραιώς: Ο Οικουμενισμός δεν φθίνει, αλλά γιγαντώνεται!



 Εἰς βάρος ποιοῦ γιγαντώνεται ὁ Οἰκουμενισμός, Σεβασμιώτατε; Ποιῶν παίρνουν τὴν θέση οἱ Οἰκουμενιστές; Ποιούς ἐξαφανίζουν; Ποιούς μεταλλάσσουν; Ὄχι τοὺς ὀρθόδοξους πιστούς; Καὶ τότε, γιατί ἐσεῖς Μνημονεύετε αὐτοὺς ποὺ διαλύουν τὴν Ὀρθοδοξία;
Γράφει ἡ Μητρόπολη Πειραιῶς (ἐδῶ):
«Το συμπέρασμα: ο Διαχριστιανικός και Διαθρησκειακός Οικουμενισμός, όχι μόνο δεν φθίνει και δεν αποδυναμώνεται, αλλά όλο και περισσότερο γιγαντώνεται. Οι οικουμενιστικές εκδηλώσεις όχι μόνο δεν απομειώνονται, αλλ’ απεναντίας πολλαπλασιάζονται, πράγμα που αποδεικνύει ότι ο Οικουμενισμός άλλαξε προσωπείο μετά την αποτυχία των διαλόγων και σήμερα βρίσκεται στο ύψιστο σημείο της ακμής του και της δράσεώς του, ανενδοιάστως προπαγανδίζοντας την εωσφορική Πανθρησκεία.
Το γεγονός επίσης ότι η ανθρωπότητα βαδίζει προς την Πανθρησκεία, που αποτελεί την τελική κατάληξη του Οικουμενισμού, σύμφωνα με τις προφητείες αγίων Γερόντων της εποχής μας, αποδεικνύει ξεκάθαρα ότι η μελλοντική πορεία του Οικουμενισμού δεν αναμένεται να είναι φθίνουσα, αλλά ανοδική».

Κυριακή 4 Οκτωβρίου 2015

Ο 'Αγιος Νεκτάριος

Ο Άγιος συνέθεσε τον ύμνο «Αγνή Παρθένε Δέσποινα», ο οποίος θεωρείται απο τους πιο κατανυκτικούς της ορθοδοξίας. Η παράδοση θέλει την Παναγία να εμφανίζεται ενώπιον του Αγίου Νεκταρίου στο μοναστήρι της Αίγινας, και να του ζητάει να καταγράψει σε χαρτί τον ύμνο.




Οι χτύποι στον τάφο του Αγίου Νεκταρίου

Ο Άγιος Νεκτάριος το 1908 παραιτήθηκε από διευθυντής της Ριζαρείου Σχολής για λόγους υγείας και γήρατος και εγκαταστάθηκε στο μοναστήρι της Αγίας Τριάδος στην Αίγινα.

Δύο γεγονότα που έλαβαν χώρα τότε είχαν σαν αποτέλεσμα να γίνει άμεσα λαοφιλής. Θεράπευσε έναν δαιμονισμένο νεαρό κάτι που μαθεύτηκε πολύ γρήγορα και οι χωρικοί τότε τον επισκέφτηκαν ζητώντας του να κάνει λειτουργία και δέηση στον Θεό να βρέξει, γιατί είχε 3 χρόνια να βρέξει στο νησί με αποτέλεσμα να έχει προκληθεί εκτεταμένη ανομβρία και οικονομική ζημία.

Πράγματι λειτούργησε με σύσσωμη την παρουσία των νησιωτών, και την ίδια μέρα άρχισε να βρέχει. Αυτά, οι Αιγινίτες τα έλαβαν ως θεϊκά σημάδια με αποτέλεσμα να θεωρούν Άγιο τον Νεκτάριο, ακόμα και εν ζωή.

Επι 13 χρόνια αφοσιώθηκε στην καθοδήγηση των μοναχών, στην ανοικοδόμηση της μονής, στη συγγραφή και στην πνευματική και οικονομική στήριξη των αδυνάτων κατοίκων του νησιού.

Σάββατο 3 Οκτωβρίου 2015

Ομιλία εις το «Καθώς θέλετε ίνα ποιώσιν υμίν οι άνθρωποι, και υμείς ποιείτε αυτοίς»

Κυριακή Β' Λουκά: Ομιλία αγ. Γρηγορίου Παλαμά



Ομιλία εις το
«Καθώς θέλετε ίνα ποιώσιν υμίν οι
άνθρωποι, και υμείς ποιείτε αυτοίς»
(Αγ. Γρηγόριος Παλαμάς)
alopsis
Το Ευαγγέλιο Της Κυριακής (Λουκά στ΄ 31-36)

Και καθώς θέλετε ίνα ποιώσιν υμίν οι άνθρωποι, και υμείς ποιείτε αυτοίς ομοίως. Και ει αγαπάτε τους αγαπώντας υμάς, ποία υμίν χάρις εστί; Και γαρ οι αμαρτωλοί τους αγαπώντας αυτούς αγαπώσι. Και εάν αγαθοποιήτε τους αγαθοποιούντας υμάς, ποία υμίν χάρις εστί; Και γαρ οι αμαρτωλοί το αυτό ποιούσι. Και εάν δανείζητε παρ΄ ων ελπίζετε απολαβείν, ποία υμίν χάρις εστί; Και γαρ αμαρτωλοί αμαρτωλοίς δανείζουσιν ίνα απολάβωσι τα ίσα. Πλην αγαπάτε τους εχθρούς υμών και αγαθοποιείτε και δανείζετε μηδέν απελπίζοντες, και
έσται ο μισθός υμών πολύς, και έσεσθε υιοί υψίστου, ότι αυτός χρηστός εστίν επί τους αχαρίστους και πονηρούς. Γίνεσθε ουν οικτίρμονες, καθώς και ο πατήρ υμών οικτίρμων εστί.
Μετάφραση
Όπως θέλετε να σας συμπεριφέρονται οι άνθρωποι, έτσι ακριβώς να τους συμπεριφέρεστε κι εσείς. Γιατί, αν αγαπάτε αυτούς που σας αγαπούν, ποια εύνοια περιμένετε από το Θεό; Αφού και οι αμαρτωλοί αγαπούν αυτούς που τους αγαπούν. Κι αν κάνετε καλό σ΄ αυτούς που σας κάνουν καλό, ποια εύνοια περιμένετε από το Θεό; Και οι αμαρτωλοί το ίδιο κάνουν. Αν δανείζετε σ΄ όσους ελπίζετε να σας τα επιστρέψουν, ποια εύνοια περιμένετε από το Θεό; Και οι αμαρτωλοί δανείζουν στους ομοίους τους για να τα πάρουν πίσω. Αντίθετα, εσείς ν΄ αγαπάτε τους εχθρούς σας, να κάνετε το καλό και να δανείζετε, χωρίς να περιμένετε να πάρετε πίσω τίποτε. Κι έτσι, ο Θεός, που είναι καλός ακόμα και με τους αχάριστους και τους κακούς, θα σας ανταμείψει με το παραπάνω και θα σας κάνει παιδιά του. Να είστε λοιπόν σπλαχνικοί, όπως σπλαχνικός είναι κι ο Θεός Πατέρας σας.

Σχόλιο στην Εισήγηση του Μητροπολίτη Περγάμου Ιωάννη στην Σύναξη της Ιεραρχίας του Οικουμενικού Θρόνου





    
Πρόκειται για μία απέλπιδα προσπάθεια δικαιολογήσεως των αδικαιολογήτων απ την πλευρά του μητροπολίτη Περγάμου, του κατέχοντος ηγετικη θέση στο διεξαγόμενο διάλογο και μεγάλη ευθύνη φέροντος για την προσγενομένη, στα πλαίσια της διαξαγωγής του, ζημία του καλώς εννοουμένου συμφέροντος της παγκοσμίου-οικουμενικής Ορθοδοξίας.
 
    Το κείμενο της εισηγήσεώς του  στην άγνωστη στο ιεροκανονικό δίκαιο "σύναξη ιεραρχών του οικουμενικού θρόνου", αποτελεί, σε κάποιο βαθμό, μίαν "απολογία", τρόπον τινά, απ τη μεριά των όσων πρωτοστατούν σ αυτόν υπέρ της αναγκαιότητος της συνεχίσεώς του μετά τον ορυμαγδό των δικαιολογημένων αντιδράσεων που εχει προκαλέσει εδώ και δεκαετίες το γεγονός ότι οι διεξαγόμενοι διάλογοι όχι μόνο έχουν αποβεί μάταιοι και ανωφελείς αλλά, το και κυριότερο, βλαπτικοί και επιζήμιοι για την ιερή υπόθεση της προασπίσεως του Ορθοδόξου Δόγματος.

   Οι διάλογοι με τους ετεροδόξους, δηλαδή τους αιρετικούς, και τους αλλοθρήσκους είναι κατ αρχήν ευκταίοι, επιθυμητοί και θεμιτοί, ΥΠΟ ΟΥΣΙΩΔΕΙΣ, ΟΜΩΣ, ΟΡΟΥΣ ΚΑΙ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ.

ΓΕΡΟΝΤΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΥ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ



«Ἀγαπῶ πάρα πολύ τή νεότητα, γιά νά μήν πάθει κακό καί βλάβη»
(Κατηχήσεις Ἁγ. Κυρίλλου, ὁμιλία 164η)
Συλλογή ἀναφορῶν
 τοῦ Γέροντος Ἀθανασίου Μυτιληναίου
 γιά τούς νέους

                                                        Πρόλογος
  Ὁ Γέροντας Ἀθανάσιος Μυτιληναῖος μᾶς ἄφησε μιά μεγάλη πνευματική κληρονομιά. Μᾶς παρέδωσε ἕναν τεράστιο ἀριθμό κατηχητικῶν ὁμιλιῶν, κατανεμημένων σέ διαφορετικές θεματικές σειρές.
 Ἀκούσαμε καί συλλέξαμε ἀπό μεγάλο ἀριθμό ὁμιλιῶν, κατά τήν κρίση μας, ἐνδεικτικές ἀναφορές τοῦ πατρός Ἀθανασίου, πού μᾶς ἔκαναν ἰδιαίτερη ἐντύπωση καί ἀφοροῦσαν τούς νέους καί τά προβλήματά τους.
  Τίς παρουσιάζουμε καί εὐελπιστοῦμε νά γίνουν ἀφετηρία προβληματισμοῦ γιά κάθε νέο καί νέα, γιά κάθε γονιό καί ἐκπαιδευτικό, γιά κάθε ἄνθρωπο πού ἐνδιαφέρεται γιά τούς νέους καί τήν προκοπή τους.
 Στό τέλος κάθε ἀναφορᾶς ὑπάρχει ἡ παραπομπή της, προκειμένου νά μπορεῖ ὁ κάθε ἀναγνώστης νά ἀνατρέξει στή συγκεκριμένη σειρά καί ὁμιλία γιά περαιτέρω ἐμβάθυνση.
Εἴθε ὁ Ἅγιος Τριαδικός Θεός δι΄εὐχῶν τοῦ μακαριστοῦ Γέροντά μας, π. Ἀθανασίου Μυτιληναίου να εὐλογήσει τήν πνευματική καρποφορία στις ψυχές ὅλων μας.  
Εἰσαγωγή
Ὁ Γέροντας Ἀθανάσιος Μυτιληναῖος ἀγαποῦσε πάρα πολύ τή νεότητα, ὅπως ἄλλωστε μᾶς ἀναφέρει καί στήν 164η ὁμιλία του, στή σειρά Κατηχήσεις Ἁγίου Κυρίλλου.
Ἐξομολογοῦσε ἤ ἔδινε πνευματικές συμβουλές κατά προτεραιότητα σέ νέους ἀνθρώπους, κυρίως ὅμως σέ φοιτητές καί στρατιῶτες, πέρα ἀπό τό προκαθορισμένο καί βεβαρυμμένο πρόγραμμα ἐξομολόγησης, μελέτης καί προσφορᾶς τοῦ λόγου τοῦ Θεοῦ.
Τόν ἐνδιέφερε οἱ νέοι νά μήν πέσουν πρωτίστως σέ σαρκικά ἁμαρτήματα, γιατί, ὅπως ἔλεγε, ἡ νεότητα εἶναι ἐπιρρεπής σέ αὐτά, ἀλλά ἐπίσης τόν βασάνιζε καί τό πρόβλημα τῆς ψυχαγωγίας τους. Ἔλεγε χαρακτηριστικά:  «Ὁ σύγχρονος πιστός δέν θέλει νά ἀποδεχτεῖ τήν ἀναμάρτητη ψυχαγωγία. Θέλει νά ἁμαρτήσει στήν ψυχαγωγία καί μάλιστα, γενετήσια νά ἁμαρτήσει».
Παράλληλα, ἐφιστοῦσε τήν προσοχή στό νά μήν γλιστρήσουν οἱ νέοι καί σέ ἄλλες παγίδες τῶν μεθοδιῶν τοῦ διαβόλου, ὅπως στά ναρκωτικά, στή μόδα, στίς κακές παρέες, στή ρυπαρή λογοτεχνία, στή ρόκ μουσική, στήν τηλεόραση καί στό διαδίκτυο. Μάλιστα γιά τό διαδίκτυο εἶχε πεῖ πώς ὅ,τι ἄφησε ἀνέπαφο ἡ τηλεόραση θά τό σαρρώσει τό διαδίκτυο.
Συμβούλευε τούς νέους πῶς νά σταθοῦν στό σχολεῖο, στίς σπουδές, στό στρατό τά ἀγόρια. Νά ἀγαποῦν καί νά μελετοῦν τή φύση καί νά ἐπιδιώκουν νά βρίσκονται τακτικά σέ αὐτή, νά μελετοῦν τό λόγο τοῦ Θεοῦ, νά ἀγαποῦν τή γλῶσσα καί τήν ἱστορία μας, νά ἔχουν ὑγιῆ καί ψυχωφέλιμη ψυχαγωγία, ἀλλά καί τρόπους καλῆς συμπεριφορᾶς. 

ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ : ΔΙΗΓΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΙΔΙΚΗ ΤΟΥ ΗΛΙΚΙΑ


«Οἱ πρόγονοι καί τῆς μητέρας μου καί τοῦ πατέρα μου κατάγονται ἀπό τή Μυτιλήνη, γι’ αὐτό καί Μυτιληναῖος λέγομαι. Ἀλλά καί ἡ μητέρα μου κατάγεται ἀπό τή Σάμο καί συνεπῶς καί ἡ Μυτιλήνη καί ἡ Σάμος εἶναι πατρίδες μου».
(Δευτερονόμιο, ὁμιλία 32η) 


«Θυμᾶμαι ἐγώ, γέννημα-θρέμμα, κάτοικος Κηφισιᾶς. Ἡ Κηφισιά, ἕνα προάστιο τῶν Ἀθηνῶν, μόλις 13 χιλιόμετρα βόρεια τῶν Ἀθηνῶν».

(Σειράχ, ὁμιλία 269η)

«Στό νησί τοῦ πατέρα μου, πολύ μικρός ἤμουνα, εἶχα τελειώσει τήν Α’ Δημοτικοῦ, καί εἴχαμε πάει σέ μία παραλία, πολύ μεγάλη παραλία, ὡραία ἀμμουδιά, λέγεται Πλατύγιαλος. Ἐκεῖ εἶναι καί μία ἐκκλησία, πού εἶναι λίγο μέσα στή θάλασσα. Μέ ἕνα διάδρομο ξέρας, προχωρᾶ κανείς μέσα στή θάλασσα, μετά τήν πλαγιά ἦταν κάτι μεγάλες ἀγκαθιές σέ ἕνα τμῆμα καί θυμᾶμαι, ὑπῆρχαν κάτι κρινάκια. Ἐγώ, παιδάκι ἤμουν, ἔσκυβα μέσα ἐκεῖ στά κρινάκια, μέσα στίς ἀγκαθιές. Αὐτοί εἶναι οἱ πιστοί. Μέσα στίς ἀγκαθιές αὐτοῦ τοῦ κόσμου εἶναι τά κρινάκια τοῦ Θεοῦ, εἶναι οἱ πιστοί Χριστιανοί. Αὐτοί εἶναι τά ἀληθινά λουλούδια, τά ζωντανά, τά ὡραῖα. Ἔτσι στολίζεται ἡ Ἐκκλησία, ὄχι μόνο μέ ὡραῖα ἀντικείμενα, ἀλλά καί μέ ὡραῖες ψυχές, καί ἔτσι πρέπει νά εἴμαστε».

http://athanasiosmytilinaios.blogspot.gr (Κατηχήσεις Ἁγ. Κυρίλλου, ὁμιλία 165η)

Πέμπτη 1 Οκτωβρίου 2015

Ημέρα να μη περάση χωρίς προσευχήν, αλλά και προσευχή να μη γίνη χωρίς δάκρυ!!!


Ημέρα πού θα πέραση και δεν ένοιωσες τον Χριστό μας στην καρδία σου, δια της προσευχής, αναγνώσεως Ψαλτηρίου, Ευαγγελίου, κλπ., κλπ., να θεωρείς ότι απώλεσες αύτη την μέρα!

Να παρακαλείς με δάκρυα, όπως η Μαρία Μαγδαληνή και να λέγεις: Χριστέ μου, μη με εγκατάλειψης! Χριστέ μου μη με αφήνεις μόνο, Χριστέ μου γλυκύτατε, μη πάρεις την ψυχήν μου αν δεν γίνω όλος Σος!

Επιμένετε και αυξάνετε την προσευχήν. Θα κάμετε την προσευχήν την οποίαν ορίζει η Εκκλησία μας, δηλ. Εξάψαλμο, Απόδειπνο, Παράκλησιν κλπ. θα τα διαβάζετε αυτά από τα βιβλία, άλλα ενίοτε αφήνετε τα και δι' ολίγον. Δηλαδή χωρίς το βιβλίον, εκτός τα λόγια, αυτά της προσευχής, μιλήσατε και μόνοι σας στο τον Χριστό μας. Άπλα και από την καρδιά σας, πείτε Του σαν να τον βλέπατε μπροστά σας: «Πατέρα μου, έσφαλλα, δεν πέρασα την ημέρα μου πνευματικά, άλλα με κοσμικά πράγματα. Κατέκρινα, μίλησα πολύ, γέλασα, Έφαγα πολύ, προσευχή δεν έκαμα, είχα τόσες αδυναμίες και πτώσεις. Συγχώρεσέ με Κύριε κλπ.» Έτσι να λέγετε και θα σας λυπηθεί τότε ο Χριστός μας και θα σας στείλει δάκρυα. Και πρέπει να έλθουν δάκρυα, διότι αυτά τα δάκρυα της προσευχής θα σας δώσουν δύναμιν και χαράν. Αυτά θα σας πάρουν τις θλίψεις.

Αγαπήστε και την προσευχή. Ένας έκαμε προσευχή όλην την νύχτα. Τα λόγια της προσευχής του έρχονταν το ένα μετά το άλλο χωρίς δυσκολία.

Είτε έχεις ζήλο είτε όχι, την προσευχήν δεν θα κόβεις. Ούτε θα αμελής. Δια πολλούς λόγους την προσευχήν δεν θα κόβεις. Ούτε θα αμελής. Προσπάθησε επίσης, ένα κόμπο δάκρυ κάθε βράδυ να έχεις.

Ημέρα να μη περάση χωρίς προσευχήν, αλλά και προσευχή να μη γίνη χωρίς δάκρυ.

Γέρων Ιερώνυμος της Αιγίνης,
ο Καππαδόκης
http://inpantanassis.blogspot.com.eg/

Τετάρτη 30 Σεπτεμβρίου 2015

"Μιναρέδες - οι λόγχες του Ισλάμ στην Ευρώπη"


EXOYN ΛΥΣΣΑΞΕΙ ΟΙ ΑΘΕΟΙ, ΓΙΑ ΝΑ ΒΓΑΛΟΥΝ ΤΑ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΑΠΟ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ. Η ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΘΕΟΛΟΓΩΝ ΑΠΑΝΤΑ


πανελληνια Ενωση Θεολόγων
 Xαλκοκονδύλη 37 – 104 32 AΘHNA (Tηλ. 21052 24 180 FAX 21052 24 420, E-mail : petheol@gmail.com, Ιστοχώρος : www.petheol.gr
Αθήνα 25 Σεπτεμβρίου 2015
Αριθμ. Πρωτ.: 126
αθεϊα λύσαξε copy
Προς το ΔΣ της ΟΛΜΕ,ού, Τ.Κ. 10563 Αθήνα Κορνάρου 2 & Ερμ

Θέμα: Ανοικτή επιστολή διαμαρτυρίας της Πανελλήνιας Ένωσης
Θεολόγων προς το ΔΣ της ΟΛΜΕ

Μετά την ανακοίνωση που δημοσιοποιήθηκε από το ΔΣ της ΟΛΜΕ για το ευαίσθητο ζήτημα της απαλλαγής των μαθητών από το Μάθημα των Θρησκευτικών (ΜτΘ), αισθανόμαστε την ανάγκη, ως Θεολόγοι επιστήμονες, υπεύθυνοι παιδαγωγοί και συνάδελφοι, να προβούμε στις παρακάτω παρατηρήσεις:
1. Εκφράζουμε την έντονη διαμαρτυρία μας για τον τρόπο με τον οποίο το ΔΣ της ΟΛΜΕ αναλαμβάνει τέτοιες πρωτοβουλίες για ένα τόσο πολύπτυχο και ευαίσθητο ζήτημα, χωρίς να έχει προηγηθεί κανένας διάλογος με την Πανελλήνια Ένωση Θεολόγων, τα χιλιάδες μέλη της οποίας είναι και μέλη της ΟΛΜΕ. Αυτό συνιστά αντισυναδελφική και αντιδεοντολογική ενέργεια, ατόπημα που τραυματίζει το κοινό αίσθημα για δημοκρατικές διαδικασίες και, ταυτόχρονα, προσβάλλει και υποτιμά, από ηθικής και συνδικαλιστικής απόψεως, τους Θεολόγους εκπαιδευτικούς της ΟΛΜΕ. Ο τρόπος δε, με τον οποίο διατυπώνεται το αίτημα του ΔΣ της ΟΛΜΕ προς τον Υπουργό Παιδείας, αφού πρώτα το «συζήτησε … και αποφάσισε» προδίδει το πνεύμα μιας αλάθητης αυθεντίας, που αποφαίνεται επί ενός ζητήματος, ερήμην αυτών στους οποίους αφορά άμεσα.

Πριν ο Οικουμενισμὸς βραχυκυκλώσει τα πάντα!




Τὶς δύο παρακάτω δημοσιεύσεις ἀνακάλυψε ὁ κ. Λυκοῦργος Νάνης. Τὶς εἶχε στείλει παλαιότερα ὡς σχόλιο στὴν «Πατερικὴ Παράδοση».
Εἶναι σημαντικὸ ὅτι δημοσιεύτηκαν στὴν ἐφημερίδα «Ἐκκλησιαστικὸς Ἀγών», γιατὶ αὐτὸ δείχνει ὅτι τότε, πολὺ πρὶν συγγράψει ὁ π. Εὐθύμιος Τρικαμηνᾶς τὸ σχετικὸ βιβλίο γιὰ τὸ Χρυσόστομο Σμύρνης (μὲ τὸ πλῆθος τῶν ἀποδεικτικῶν στοιχείων καὶ κειμένων γιὰ τὶς μασωνικὲς καὶ οἰκουμενιστικὲς ἰδέες τοῦ Χρυσοστόμου), ὑπῆρχαν καὶ ἄλλοι εὐαίσθητοι πιστοί, ἱερεῖς καὶ θεολόγοι, καὶ μάλιστα ὁ  ἀείμνηστος π. Αὐγουστῖνος Καντιώτης, καὶ ὁ μελετητὴς τοῦ Μασωνισμοῦ Νικόλαος Ψαρουδάκης, οἱ ὁποῖοι ἀντέδρασαν στὴν ἀντικανονικὴ αὐτὴ Συνοδικὴ ἀπόφαση.
Δυστυχῶς σήμερα, ὁ Οἰκουμενισμὸς βραχυκύκλωσε τὰ πάντα, κι ἔτσι, ἐλάχιστες φωνὲς διαμαρτυρίες πλέον ἀκούγονται. Οἱ θεωρούμενοι ὡς «ἀντι-Οἰκουμενιστὲς» Ἐπίσκοποι (Κονίτσης, Γλυφάδας, Πειραιῶς,  κ. ἄ.) ὑπέκυψαν στὴν οἰκουμενιστικὴ προπαγάνδα καὶ «γραμμὴ» καὶ ἔχουν ἀποδεχθεῖ τὸ γεγονός! Καὶ ὁ μὲν πρῶτος ὑποστήριξε διὰ ἄρθρου τὴν ἁγιοποίηση, γιὰ νὰ ἱκανοποιήσει τὸν Ἀρχιεπίσκοπο Χριστόδουλο ποὺ τὸν ἔκανε Ἑπίσκοπο καὶ εἶχε πρωτοστατήσει στὴν ἁγιοποίηση, οἱ δὲ δύο ἄλλοι τελοῦν λειτουργίες εἰς μνήμην ἑνὸς Μασώνου καὶ Οἰκουμενιστῆ Ἁγίου, αὐτοὶ οἱ …ἀντι-Οἰκουμενιστές!!! (Τὸ ἴδιο βέβαια γίνεται ἀπὸ τὸν Δημητριάδος, Πατρῶν κ.ἄ.).

Τρίτη 29 Σεπτεμβρίου 2015

ΕΞΟΙΚΕΙΩΣΑΝ ΗΔΗ ΤΟΝ ΛΑΟ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΕΠΙΒΑΛΛΟΥΝ ΔΙΑ ΤΩΝ ΕΙΚΟΝΩΝ ΤΗΝ ΑΦΟΜΟΙΩΣΗ ΤΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑ! ΚΑΙ ΟΙ ΠΟΙΜΕΝΕΣ ΚΑΘΕΥΔΟΥΝ!

Ποιος Ορθόδοξος Πατριάρχης πρωταγωνίστησε σε οικουμενιστική τελετή στην Αρμενία;

   Σχόλιο "Π.Π.": Ἡ κατακλυσμιαία δημοσίευση τέτοιων εἰκόνων ἀπὸ τὰ ἀντι-Οικουμενιστικὰ ἱστολόγια, ἐφ΄ ὅσον δὲν ἀκολουθεῖται ἀπὸ τὴν Διακοπή τοῦ μνημοσύνου τῶν ἀσχημονούντων Πατριαρχών, ἐθίζουν τὸ λαὸ στὶς αἱρετικὲς αὐτὲς ἐνέργειες καὶ ἀλλοιώνουν τὰ ὀρθόδοξα αἰσθητήρια. Πότε θὰ τὸ καταλάβουν οἱ ἀντι-Οἰκουμενιστές ἱστολόγοι καὶ οἱ Πατέρες ποὺ τοὺς καθοδηγοῦν;

 Πηγή: ¨Κατάνυξις"

Είναι πραγματικά λυπηρό, ο κόσμος κυριολεκτικά να χάνεται και οι Ορθόδοξοι Πατριάρχες να διαγκωνίζονται πρωτοκαθεδρία στη παράδοση της Ορθοδοξίας λαίλαπα του οικουμενισμού. Όταν η θρησκευτική συνείδηση του λαού ποδοπατείται επιδεικτικά από τους ολετήρες της Νέας Εποχής, οι θεματοφύλακες της πίστεως, οι εκλεκτοί επιδίδονται σε μια μάχη οικουμενιστικής εκτροπής, χωρίς προηγούμενο. Διαβάστε το δημοσίευμα του Αγιορείτικου Βήματος και θαυμάστε τις φωτογραφίες που μας παιδαγωγούν στην πραγματικότητα της πανθρησκείας. 

"Η πλειοψηφία από αυτούς που φεύγουν απο την Συρία είναι Τζιχαντιστές οι οποίοι είναι καλοπληρωμένοι.Πιστέψτε με, αυτοί δεν είναι πρόσφυγες, είναι λαθρομετανάστες με οικονομική άνεση."


ΑΥΤΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ «ΠΑΡΑΝΟΜΟΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΗΣ», ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΣΥΡΙΑ ΠΟΥ ΑΓΑΠΑΕΙ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΤΗΣ


Η γυναίκα αυτή είναι από την Συρία και μίλησε σε μια κεντρική πλατεία στο Βελιγράδι της Σερβίας. Στο βίντεο αυτό αποκαλύπτει την πραγματικότητα και το παρασκήνιο που δεν μας δείχνουν τα καθεστωτικά ΜΜΕ για το πρόβλημα του τραγικού και αιματηρού πολέμου στην πατρίδα της.
«Είμαι εδώ μπροστά σας σαν ένας περίφανος πολίτης της Συρίας για να σας πω για την κατάστασή στη χώρα μου η οποία είναι επίσης σημαντική και για την Σερβία. Είμασταν μια αξιοπρεπή χώρα πριν αρχίσει ο πόλεμος. Το μεγαλύτερο πρόβλημά μας ήταν η Παλαιστίνη. Θέλαμε να λύσουμε τα μικρά μας προβλήματα σε σύγκριση με αυτά που έχουμε σήμερα. Είχαμε γραφειοκρατία, διαφθορά σε κάποιους τομείς, αλλά δεν γνωρίσαμε αδικία και τρομοκρατία.

ΓΕΡΟΝΤΟΣ ΠΑΪΣΙΟΥ ΑΓΙΟΡΕΙΤΟΥ ΛΟΓΟΙ Β'- ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΑΦΥΠΝΙΣΗ

ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΕΥΛΑΒΕΙΑ
  

ΑΓΩΝΑΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΓΙΑΣΜΟ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ




Πολύ χαίρομαι, όταν βλέπω ψυχές που προσέχουν και αγωνίζονται μέσα στον κόσμο που γέμισε από ταγκαλάκια. Ο Θεός, σαν καλός και δίκαιος που είναι, έδωσε σε όλους μας και ανάλογα χαρίσματα – π.χ. στους άνδρες τον ανδρισμό και στις γυναίκες την αγάπη-, για να αγωνιζώμαστε και να ανεβαίνουμε την πνευματική κλίμακα με την βοήθεια της θείας Χάριτος και να πλησιάζουμε όλο και περισσότερο σ’ Εκείνον που είναι ο Δημιουργός μας. Ποτέ δεν πρέπει να ξεχνούμε ότι έχουμε δίπλα μας, εκτός από ανθρώπους που μπορούν να μας βοηθήσουν πνευματικά, και τον ίδιο τον Χριστό που μας βοηθάει, την Παναγία, τα Χερουβείμ, τα Σεραφείμ και τους Αγίους Πάντες. Θάρρος λοιπόν! Ο Χριστός είναι πολύ δυνατός, είναι παντοδύναμος, και θα δώση την θεϊκή Του δύναμη, να συντρίψουμε τα κέρατα του πονηρού. Μας παρακολουθεί συνέχεια αοράτως και θα μας ενισχύη, όταν εμείς έχουμε την αγαθή προαίρεση και κάνουμε τον κατά δύναμιν αγώνα μας.

«Ο Αντίχριστος είναι εδώ»! Πικρές αλήθειες σε ...υψηλούς τόνους!



ΣΦΥΡΟΚΟΠΟΥΝ ΑΛΥΠΗΤΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ ΟΙ ΣΚΟΤΕΙΝΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ, ΓΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΔΕΣΟΥΝ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟ ΑΡΜΑ ΤΟΥ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ ΧΩΡΙΣ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ

Γράφει ο Ιωάννης Λαμπρόπουλος
Πηγή: "augoustinos-kantiotis"
 
Ο  Αντίχριστος  είναι  εδώ»!
Όλη αυτή η σημερινή αθλιότητα και η απόλυτη παραλογία που ζούμε στην Ελλάδα, δείχνει πως μπήκε στην τελική της ευθεία. Λίγα μέτρα έμειναν να διανύσει ακόμα αυτή η ταλαίπωρη και χιλιοπροδομένη πατρίδα, μέχρι να την δούμε να τερματίζει αποκαμωμένη και μισοπεθαμένη, όπως την κατάντησαν.
Σε αυτόν τον αγώνα που ονομάστηκε «Νεώτερη Ελληνική Ιστορία». Ένας αγώνας που ξεκίνησε με την επανάσταση του 1821, πέρασε δια πυρός και σιδήρου μέσα από παγκόσμιους πολέμους, Βαλκανικούς πολέμους, απελευθερώσεις εδαφών, προδοσίες, μικρασιατική καταστροφή, γενοκτονία και ξεριζωμός, φτώχεια, Γερμανική κατοχή, ολοκαυτώματα, εμφύλιο πόλεμο, Σεπτεμβριανά, πάλι προδοσίες και Τουρκική κατοχή Κύπρου.

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΒΟΜΒΑ ΑΠΟ ΕΠΙΣΚΟΠΟ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ!!!!! (Βίντεο)

...κι εσείς τα κορόϊδα δεν θα αντιδράτε… Ξέρετε γιατί δεν θα αντιδράτε; Γιατί θα σᾶς λένε «Κάντε υπακοή στην Εκκλησία» ("opaidagogos")

Μοῦ εἶπε Ἐπίσκοπος, ἀπὸ τὰ πρωτοκλασάτα μέλη τῆς Ἱεραρχίας:
«Πάτερ μου, σε λίγο καιρό, όχι μακριά, σε πολύ λίγα χρόνια, θα υπάρξη μία εκκλησία σε όλον τον κόσμο… παπικοί, προτεστάντες, ορθόδοξοι, θα υπάρχει μία λέξη, αυτή που επικρατεί στις ημέρες μας, «ενότητα»· υπό το πρίσμα τῆς ενότητος.
Από κάτω θα γίνει ένας ακταρμᾶς, δηλ. ο καθένας θα κρατάει την πίστη του, αλλά εδώ θα βλέπετε καρδινάλιο. Αυτός θα κρατάει την πίστη του, εγώ την πίστη μου, θα έχουμε όμως κοινό ποτήριο. 
Και θα μεταλαμβάνουμε και σείς τα κορόïδα θα μᾶς βλέπετε και δεν θα αντιδράτε. 
Ξέρετε γιατί δεν θα αντιδράτε; Γιατί θα σᾶς λένε «Κάντε υπακοή στην Εκκλησία».