Σάββατο 5 Οκτωβρίου 2019

Τους θυμιάζω και εκείνοι δεν υποκλίνονται

+Γεώργιος Παπαζάχος


    Βρέθηκα τελευταία σε μια κεντρική εκκλησία των Αθηνών και έζησα βαθύ πόνο. Την ώρα πού Kοινωνούσαν οι Αρχιερείς και οι Ιερείς, γύρω μου είχαν στηθεί «πηγαδάκια» -και όχι από ανθρώπους χωρίς παιδεία.
Δέκα βήματα από το Άγιο Ποτήριο, και οι «τρελές αγελάδες» με το «ουράνιο των Βαλκανίων» εκάλυπταν την παρουσία του Κυρίου. Η θλιβερή αυτή σκηνή έφερε στη μνήμη μου μια συζήτηση με τον γέροντα Πορφύριο πριν από πολλά χρόνια.
     Ήταν και εκείνος στενοχωρημένος, γιατί οι πιστοί έχουν απαιτήσεις -και δικαίως- από τον ιερέα, να είναι προσευχόμενος στο Άγιο Βήμα. Αλλά οι ίδιοι πολλές φορές με τη στάση τους δεν τον βοηθούν.
Εγώ, έλεγε, τους θυμιάζω και εκείνοι δεν υποκλίνονται. Λέω «στώμεν καλώς» και αυτοί κάθονται. Τους ευλογώ και εκείνοι κουβεντιάζουν. Και το τραγικότερο: λέω «πίετε εξ αυτού πάντες» καί προσέρχονται στη Θεία Κοινωνία ελάχιστοι. Μεγάλος πόνος για τον ιερέα.

Νά μήν τό μάθει κανείς!


π. Ἐπιφάνιος Θεοδωρόπουλος 

Αὐτή τή στιγμή μοῦ ἔρχεται στή μνήμη μου τό παράδειγμα μιᾶς πολύ ἁπλῆς γυναίκας τοῦ λαοῦ, πού εἶχα συναντήσει στό ἐξομολογητάριο, πρίν ἀπό πολλά χρόνια. Δέν τήν γνώριζα, οὔτε τήν γνωρίζω· οὔτε ἄν τή δῶ στό δρόμο θά τή θυμηθῶ. Θά πλησίαζε τά 70. Ἴσως νά τήν ἔχει καλέσει ὁ Θεός τώρα.
Ἀφοῦ ἐξομολογήθηκε, δέν θυμᾶμαι πῶς, ἦλθε τό θέμα γιατί αὐτό δέν εἶχε σχέση μέ ἁμαρτίες, τή ρώτησα ἄν ἐργάζεται.
- Ὄχι, πάτερ μου, σταμάτησα· δέν μπορῶ πιά ἄλλο νά ἐργάζομαι.
- Καί πῶς ζῆς; Ἔχεις σύνταξη;
- Ὄχι, οὔτε σύνταξη ἔχω.
Μέ κοίταξε λίγο ἔτσι καχύποπτα, ἀγράμματη ἡ καημένη καί μοῦ λέει:
- Πνευματικός εἶσαι, θά στό πῶ. Ἀλλά δέν θά τό πεῖς πουθενά! Ἡ ἐνορία μας ἔκτισε ἕνα νέο ναό, μεγάλο καί ὡραῖο. Ἔγιναν πάρα πολλά ἔργα μέσα στό ναό· εἶχε μείνει τό τέμπλο. Οἱ ἱερεῖς εἶπαν, καί μία καί δυό καί τρεῖς φορές, ὅτι τώρα θά ἀρχίσουμε τόν ἔρανο γιά νά φτιάξουμε τό τέμπλο ξυλόγλυπτο.

Θὰ παραιτηθῆ καὶ ὁ Ἀρχιεπίσκοπος;



Τὴν ὁδὸν τῆς παραιτήσεως, κατὰ κάποιους, ὑπέδειξε πρὸς τὸν Ἀρχιεπίσκοπον Ἀθηνῶν ὁ πρ. Καλαβρύτων διὰ τῆς παραιτήσεώς του. Ὁ Ἀρχ. Ἱερώνυμος εἶχε δηλώσει ὅτι δὲν θὰ πεθάνη εἰς τὸν θρόνον, ἀλλὰ ὁ ἴδιος εἶχεν ἀναφέρει νὰ μὴ δίδωμεν σημασίαν εἰς τὰ λόγια, ἀλλὰ εἰς τὰς πράξεις. Ὡς ἀναφέρει ἡ ἐφημερὶς «Τὸ Παρασκήνιο» τῆς 24ης Αὐγούστου:
«Ὁποῖος διαβάσει πίσω ἀπὸ τὶς γραμμὲς τῆς ἐπιστολῆς παραίτησής του, ποὺ ἔστειλε στὸν Ἀρχιεπίσκοπο κ. Ἱερώνυμο, θὰ καταλάβει ὅτι δὲν πρόκειται νὰ ἡσυχάσει, ἂν δὲν συμπαρασύρει σὲ παραίτηση καὶ τὸν Μακαριώτατο! Ἐπὶ τὸ λαϊκότερον, τοῦ λέει ὅτι «περάσαμε τὰ 80 καὶ τὰ φάγαμε τὰ ψωμιά μας». Ἄνω τῶν 80 εἶναι ἀκόμα 15 ἱεράρχες. «Ἄνω τῶν 70 ἐτῶν δυναστεία ἐστι καὶ ἄνω τῶν 80 πόνος καὶ κόπος» εἶναι ἡ πεποίθηση τοῦ Ἀμβρόσιου, ποὺ ἔχει δανειστεῖ τὴ ρήση ἀπὸ τὶς γραφὲς τῆς Παλαιᾶς Διαθήκης καὶ εἴμαστε σὲ θέση νὰ γνωρίζουμε ὅτι θέλει νὰ συμπαρασύρει σὲ παραίτηση καὶ τὸν συμμαθητὴ καὶ φίλο του Ἱερώνυμο. Ἕνας πρόσθετος λόγος εἶναι ὅτι ὁ Ἀμβρόσιος δὲν ἐπιθυμεῖ νὰ ἐλέγξει ὁ Μακαριώτατος τὴν ἐκλογὴ τοῦ διαδόχου του. Μᾶλλον εἶναι διαφορετικὲς οἱ ἐπιλογές τους ἀνάμεσα στοὺς ὑπάρχοντες 5-6 «δελφίνους»».

Περι ιερωσύνης: φοβερά η ευθύνη του πνευματικού που δίνει συμμαρτυρία! Μὲ ἀφορμὴ τὴν πρόσφατη χειροτονία πρώην μέντιουμ

Περὶ ἱερωσύνης, καθαρότητος τῶν ἱερέων καὶ ἡ φοβερὰ εὐθύνη τοῦ πνευματικοῦ ποὺ δίνει συμμαρτυρία 
... Ιερέας δὲν μπορεῖς νὰ γίνεις,  παιδί μου δὲν μπορῶ νὰ σοὺ δώσω συμμαρτυρία."

    Μὲ ἀφορμὴ ἀνάρτηση σχετικὰ μὲ τὴν πρόσφατη χειροτονία πρώην μέντιουμ θυμήθηκα ἄλλη μία συνομιλία ποὺ εἶχα στὴν Ἁγία Γῆ τὸ 1993 μὲ τὸν τελευταῖο μεγάλο πνευματικό της Παλαιστίνης τὸν Γέροντα Σεραφεὶμ τὸν Ἁγιοσαβαΐτη (φῶτο). Ἡ συζήτηση γιὰ τὰ κωλύματα, ἄμεσα καὶ ἔμμεσα, ὅποτέ μου εἶπε τὸ παρακάτω περιστατικό.
Νεανίας τις προσῆλθε στὴν Λαύρα τοῦ Ἁγίου Σάββα ὁρμώμενος ἐκ Θεσσαλονίκης, παιδὶ ποὺ μεγάλωσε μὲ φόβο Θεοῦ καὶ διατηρήθηκε καθαρὸς ὅπως τὸν γέννησε ἡ μητέρα του μὲ σκοπὸ κάποια στιγμὴ νὰ ἱερωθεῖ. Ἐξομολογήθηκε λοιπὸν στὸν Γέροντα Σεραφεὶμ ὁ ὁποῖος περιχαρής του εἶπε πὼς ἔχει τὴν εὐλογία του νὰ διακονήσει τὸ φρικτὸ θυσιαστήριο. Πρὶν διαβάσει τὴν συγχωρετικὴ εὐχὴ ὁ Γέροντας, ὁ νέος του εἶπε..."Γέροντα ξέχασα νὰ σᾶς πῶ καὶ κάτι τελευταῖο" "Πρὶν μερικοὺς μῆνες ἡ ἀδελφή μου σύναψε σχέση ἀπὸ τὴν ὁποία ἔμεινε ἔγκυος. Μόλις τὸ κατάλαβε καὶ ἀφοῦ πέρασαν λίγες μέρες ἡ σχέση της τὴν ἐγκατέλειψε καὶ βρίσκονταν σὲ δύσκολη κατάσταση. Ἕνα πρωϊνὸ ἑτοιμαζόμουν νὰ πάω μὲ τὸ ἁμάξι στὴν δουλειὰ ὅταν ἐκείνη μὲ βρῆκε στὶς σκάλες καὶ μοῦ ζήτησε νὰ τὴν πάω στὸ γυναικολόγο. Προσπάθησα νὰ τὴν πείσω νὰ μὴν κάνει ἔκτρωση ἐκείνη ὅμως ἦταν ἀνένδοτη. Τελικὰ τὴν....συνόδευσα στὸ νοσοκομεῖο."
Ὁ Γέροντας Σεραφεὶμ τινάχθηκε σὰν ἐλατήριο καὶ τοῦ εἶπε... "Συμμέτοχος σὲ φόνο ἔγινες, ἱερέας δὲν μπορεῖς νὰ γίνεις, μὲ συγχωρεῖς παιδί μου δὲν μπορῶ νὰ σοὺ δώσω συμμαρτυρία."

Αρχιμ. Επιφανίου Χατζηγιάγκου Φυσικού Η ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΣΥΜΠΑΝ



Η παρουσία του Θεού μέσα στο Σύμπαν

Το πιο σημαντικό ερώτημα
Υπάρχει Θεός; Ένα ερώτημα που απασχόλησε τον άνθρωπο από τα πανάρχαια χρόνια μέχρι σήμερα. Η ύπαρξι του Θεού είναι το πιο βασικό θέμα της ζωής μας. Αν υπάρχει Θεός και μεταφυσικός κόσμος, η ζωή μας έχει νόημα και περιεχόμενο. Αν δεν υπάρχει Θεός, η ζωή μας είναι μια πορεία που ξεκινά από το μηδέν και καταλήγει στο μηδέν.
Γι' αυτό, η πρώτη και βασική αλήθεια που ομολογούμε στο Σύμβολο της Πίστεως είναι η ύπαρξι του Θεού: «Πιστεύω εις ένα Θεόν». Και ο απόστολος Παύλος τονίζει: «Πιστεύσαι δει τον προσερχόμενον τω Θεώ ότι έστι και τοις εκξητούσιν αυτόν μισθαποδότης γίνεται» (Εβρ. 11, 6).
Δηλαδή, εκείνος που πλησιάζει το Θεό για να Τον λατρεύσει, θα πρέπει προηγουμένως να πιστέψει ότι υπάρχει Θεός και ότι θα αποδώσει στον καθένα κατά τα έργα του.
Αφού λοιπόν η ύπαρξι του Θεού είναι το θεμέλιο της πίστεως, γι' αυτό και πολεμήθηκε όσο τίποτε άλλο από τους υλιστές και άθεους.

Παρασκευή 4 Οκτωβρίου 2019

"Εκλογές" επισκόπων. Ο Ιερώνυμος Λιάπης με τις επιλογές του άλωσε την Εκκλησία. Αποφασίζει και διατάσσει εκτελώντας τις εντολές των αφεντικών του

Γιώργος Παπαθανασόπουλος, Ο Αρχιεπίσκοπος έκανε τις επιλογές του...


Σχετική εικόνα


            Ο Αρχιεπίσκοπος κ. Ιερώνυμος έκανε τις επιλογές του, ως προς τους Μητροπολίτες που θα εκλεγούν κατά την τακτική συνεδρίαση της Ιεραρχίας του προσεχούς Οκτωβρίου και ως προς τον χειρισμό του Ουκρανικού. Κατά την πρόσφατη επίσκεψή του στον Μητροπολίτη Μαντινείας και Κυνουρίας Αλέξανδρο, για τα ονομαστήριά του, ανακοίνωσε τους εκλεκτούς του, που, σχεδόν είναι βέβαιο ότι θα εκλεγούν Μητροπολίτες εις Φθιώτιδα, Λήμνο και Αιγιαλεία.

Για την πλούσια σε παράδοση και πολυπληθή  Μητρόπολη Φθιώτιδος ο Αρχιεπίσκοπος προαλείφει τον στενό του συνεργάτη, Επίσκοπο Θεσπιών Συμεών. Νέος στην ηλικία ο εν λόγω κληρικός (42 ετών) και νέος στην ιερωσύνη ( διάκονος χειροτονήθηκε το 2011). Στο βιογραφικό του περιγράφει με λεπτομέρεια τις θέσεις που του ανέθεσε ο Αρχιεπίσκοπος. Στη λεπτομερή αφήγηση της ζωής του γράφει, μεταξύ άλλων, ότι από δεκαετίας, το 2002, «έγινε δεκτός από τη ΓΣ του τμήματος ως υποψήφιος Διδάκτωρ στον τομέα Δογματικής Θεολογίας». Επίσης γράφει ότι «κατέχει τιμητικό δίπλωμα Βυζαντινής Μουσικής από το Εκκλησιαστικό Ίδρυμα Βυζαντινής και Παραδοσιακής Μουσικής της Ιεράς Αρχιεπισκοπής Αθηνών». Ιδρύματος του οποίου, απόντος του Αρχιεπισκόπου, προεδρεύει.

Το "δούλεμα" του δίψυχου Λαρίσης στον Γέροντα Μητροπολίτη Κυθήρων κ. Σεραφείμ


Είπε να κλείσει την φετινή τουριστική περίοδο με εκδρομή, επ’ ευκαιρία πανηγύρεως, στα Κύθηρα. Στην συνάντησή του με τον Μητροπολίτη κ. Σεραφείμ, του είπε πως τον θαυμάζει για την ορθόδοξη και αγωνιστική βιωτή του, την σθεναρή του στάση στο Ουκρανικό.., κ.ά., και κατόπιν συλλειτούργησαν.
Να σημειώσω πως λίγες μέρες μετά, ο Κυθήρων ανέβαινε στη Θεσσαλονίκη, προσκεκλημένος σε μνημόσυνο, αλλά όταν έμαθε καθ’ οδόν ότι θα παραβρεθεί και ο Μητροπολίτής Λαγκαδά κ. Ιωάννης, έκανε αναστροφή καί δέν μετέβη στή Θεσσαλονίκη. Ο λόγος αυτής τής αποφάσεως ήτο ότι, ο εν λόγω κληρικός συλλειτούργησε μέ “Ψευδ-Επισκόπους”, τής “Ψευτο-Αυτοκέφαλης”, “Εκκλησίας” τής Ουκρανίας τού κ. Επιφανίου.
Με αυτή την αναφορά μου θέλω να δείξω ότι ο κ. Σεραφείμ προσέχει πού με ποιούς συλλειτουργεί.
Αλλά, ...ο Λαρίσης, επιστρέφοντας από τά Κύθηρα στην έδρα του, μας ξάφνιασε αρνητικά, αναρτώντας καί προβάλλοντας στο ιστολόγιο τής Ι. Μητροπόλεως την μακροσκελή απάντηση του Μητροπολίτου Πισιδίας κ. Σωτηρίου Τράμπα, πού αναφερόταν σέ επιστολή ανωνύμου για το Ουκρανικό,  καί υποστήριζε τις καταστρεπτικές πατριαρχικές ενέργειες γιά τό Ουκρανικό.ΕΔΩ
Αιφνιδιαστήκαμε, διότι το ιστολόγιο της Μητρόπολης, έως τώρα, λειτουργούσε ως ιστολόγιο εμετικής αυτοπροβολής του δεσπότη, ικανοποιώντας τον άκρατο, εγωιστικό ναρκισσισμό. Καί νά τώρα προβάλλεται καί κάποιο “ψυχωφέλιμο” άρθρο, αλλά εντελώς καταστρεπτικό γιά τήν καθόλο Ορθοδοξία μας.  

Εις μνήμη του αείμνηστου Νικολάου Σωτηρόπουλου

Επίκαιρο ερώτημα προς την Α.Θ.Π. κ. Βαρθολομαίο



Χρῆστος Λιβανός

   πὶ τῇ συμπληρώσει πενταετίας ἀπὸ τὴν κοίμησι τοῦ ἀγωνιστοῦ θεολόγου Νικολάου Σωτηροπούλου (Ν.Σ.) καὶ μὲ νωπὴ στὴ σκέψη μας τὴν ἀντικανονικὴ καὶ αὐθαίρετη ἀπόδοσι αὐτοκεφαλίας στὴν οὐκρανικὴ ψευδοεκκλησία, εὐλόγως τίθεται τὸ ἑξῆς ἐρώτημα πρὸς τὸν Παναγιώτατο Πατριάρχη Κωνσταντινουπόλεως κ. Βαρθολομαῖο:
    πως θὰ ἐνθυμῆσθε, Παναγιώτατε, ἕνα ἀπὸ τὰ «ἐγκλήματα», πού, κατὰ τὴν «Μείζονα καὶ Ὑπερτελῆ Σύνοδό» σας (Δεκ.1993), εἶχε διαπράξει ὁ ἀείμνηστος Θεολόγος ἦταν καὶ «ὁ συγχρωτισμός του εἰς Αὐστραλίαν μετὰ σχισματικῶν»! Καὶ τὸν καταδικάσατε ἀναπολόγητο, ἀδίκως καὶ ἀντικανονικῶς μὲ τὴν ἐσχάτη ἐκκλησιαστικὴ ποινή, μὲ ἀφορισμό!

    Ὁ Ν.Σ., βεβαίως, ἀνέτρεψε τὴν ἀνυπόστατη ἐκείνη κατηγορία μὲ ἰσχυρὴ καὶ πειστικὴ ἐπιχειρηματολογία.

Τετάρτη 2 Οκτωβρίου 2019

Αποστομωτική απάντηση στον σεβασμ. Πισιδίας και αποκάλυψη προθέσεων του Ιερωνύμου Λαρίσης περι Ψευδ- Αυτοκεφαλίας της Ουκρανίας

 ΑΚΥΡΑ είναι τά “μυστήρια” τών αχειροτονήτων της Ουκρανίας, κατά τούς Ι. Κανόνες 
 Ο ΕΙΣ ΛΑΡΙΣΑ ΜΝΗΜΟΝΕΥΕΙ ΑΝΤΙΚΑΝΟΝΙΚΩΣ ΤΟΝ  “ΨΕΥΤΟ-ΚΙΕΒΟΥ”, ΣΤΗ ΖΑΚΥΝΘΟ (24-8-2019)

 
Στηρίζει τήν “Ψευτο-Αυτοκεφαλία” μέ ασπίδα τόν Μητροπολίτη Πισιδίας 
«Ἐκ τοῦ στόματός σου κρίνω σε͵ πονηρὲ δοῦλε» (Λουκ. ιθ’ 22). (Ήτοι, Από τά λόγια τού στόματός σου θά σέ κρίνω δούλε πονηρέ).
του  Σεραφείμ Νικολάου
Οι 120 Ελλαδίτες Μητροπολίτες δέν αποκαλύπτουν τί πρεσβεύουν για το Ουκρανικό
  Δυστυχώς, τό μέγα πρόβλημα τής “Κακο-Κεφαλίας”, μιάς ανύπαρκτης καί ανυπόστατης “Εκκλησίας”, μιάς “Ψευτο-Αυτοκεφαλίας”, αχειροτονήτων καί καθηρημένων στήν Ουκρανία, τή Μικρή Ρωσία, ταλανίζει βίαια τήν Ορθοδοξία.
    Καί, δυστυχώς, οι διάδοχοι τών Αποστόλων, οι Επίσκοποι, οι 120 Επίσκοποι τής Ελλάδος, σχεδόν όλοι σιωπούν. Αλλά καί όσοι αρθρώνουν κάποιες απόψεις ανακατεύουν τήν αλήθεια μέ τό ψεύδος.
  Τρέμουν καί γι’ αυτό τό λόγο κρύπτονται από τήν φωτεινή Ευαγγελική καί Νομοκανονική αλήθεια καί από τόν ευσεβή λαό μας. Αλλά, οι σκοπιμότητες, τά συμφέρονται καί οι φόβοι τους τούς κάνουν νά μή μιλούν.
  Προφανώς διακατέχονται από τρομερό φόβο πρός τούς ισχυρούς τών τών Πολιτικών καί τών Εκκλησιαστικών εξουσιών. Καί μάλιστα αυτό τό φοβικό σύνδρομο υπερνικά τό αντίρροπο συναίσθημα τού μίσους πρός τούς εξουσιαστές. Διπολικές προσωπικότητες μέ μίσος καί φόβο πρός τά δυναστικά αφεντικά τους.
   Καί μοιάζει ως αυτοί νά μή φοβούνται τόν Κύριό μας, αλλά μόνο τούς συνεργούς τού Κοσμοκράτορος τού Αιώνος τούτου. Γι’ αυτή τήν αιτία, δέν προβάλλουν καί δέν ομολογούν μέ καθαρή παρρησία τήν αλήθεια. Ότι δηλαδή, δέν αποδέχονται μέ κανένα τρόπο, αχειροτονήτους, καθηρημένους καί αναθεματισμένους. Καί ούτε διακηρύττουν μέ γρανιτένια επιμονή, πώς δέν εκχωρούν “Νεο-Παπικές” δικαιοδοσίες εις ουδένα θνητό.
  Εν προκειμένω, ο μακαριστός φλογερός Μητροπολίτης π. Αυγουστίνος Καντιώτης, θά τούς εχαρακτήριζε, καί τώρα, όπως καί τότε σέ ανάλογες περιπτώσεις, ως “Ψοφοδεείς” καί ως “Λαγοπόδαρους”.

Ο εις Λάρισα, σιωπά αιδημόνως, αλλά μνημονεύει τόν “Ψευτο-Κιέβου”

Ο Καντιώτης τόβλεπε και τόλεγε, οι Χριστιανοί συνθηκολόγησαν: Η εκκοσμίκευση και ο Οικουμενισμός ἔσβησε τον ζήλο τους! Εγκατέλειψαν τον υπέρ της Πίστεως αγώνα!


Ἂν ἔχετε διάθεσι ν’ ἀγωνιστῆτε, ὑπάρχει ἐλπὶς νὰ νικήσωμε· ἂν δὲν ἔχετε διάθεσι, θὰ μᾶς σαρώσῃ τὸ κῦμα τῆς ἀπιστίας τῆς ἀθεΐας καὶ ὅλων τῶν αἱρέσεων.
Επίσκοπος Αυγουστίνος Καντιώτης: Έχουν σύστημα οι άθεοι να γκρεμίσουν την Εκκλησία του Χριστού

ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΔΙΑΦΟΡΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ. 

ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΓΩΝΙΣΤΑΙ

     ς στρατιῶται Χριστοῦ, ὡς πιστὰ τέκνα τῆς Ἐκκλησίας, δὲν πρέπει νὰ ἀδιαφοροῦμε γιὰ τὰ ἐκκλησιαστικὰ θέματα, ἀλλὰ νὰ δείχνουμε ζωηρὸν ἐνδιαφέρον γιὰ τὴν Ἐκκλησίαν τοῦ Χριστοῦ.
Πρέπει οἱ Χριστιανοὶ νὰ εἶνε ἀγωνισταί. Καὶ ὅταν λέμε νὰ εἶνε ἀγωνισταί, δὲν ἐννοοῦμε νὰ πάρουν ῥόπαλα, τουφέκια, καραμπῖνες, ὅπλα. Ὄχι. Μακριὰ αὐτὰ ἀπὸ μᾶς. Χρειαζόμεθα ὅπλα
πνευματικά. Καὶ πνευματικά μας ὅπλα εἶνε ὁ λόγος τοῦ Θεοῦ· εἶνε ἡ διαμαρτυρία μας, εἶνε οἱ φωνές μας, τὸ «αἶσχος», ὅλο αὐτὸ τὸ κλίμα τὸ ὁποῖο μποροῦμε νὰ δημιουργήσωμε, ποὺ εἶνε τὸ φραγγέλλιο τοῦ Ἰησοῦ Χριστοῦ, τὸ ὁποῖο θὰ πρέπῃ νὰ ὑψώσουμε διαμαρτυρόμενοι γιὰ τὴν ἀθλία κατάστασι τῆς κοινωνίας.
    Στὰ μαρτυρολόγια μένουμε κατάπληκτοι βλέποντας τὴν ἀνδρεία τῶν Χριστιανῶν. Ἐμφανίζονταν μπροστὰ στοὺς αὐτοκράτορας καὶ τοὺς τυράννους καὶ φωνάζανε· Αἶσχος, ντροπή σας, ἀπάνθρωποι καὶ σκληροί! Διαμαρτύροντο γιὰ τὴν σκληρότητά των. Τοὺς πιάνανε κι αὐτοὺς καὶ τοὺς βασανίζανε. Τέτοιοι ζωντανοὶ Χριστιανοὶ ἦταν ἐκεῖνοι.

Ο αιρετικός Βαρθολομαίος ανάμεσα στην άλλη αιρετική κομπανία! --Και μια δήλωση άρνησης του Τριαδικού Θεού που προστίθεται στην άρνηση του Δόγματος περί Μίας Εκκλησίας!!!

Ο Οικουμενικός Πατριάρχης συνυπέγραψε άρθρο για το κλίμα με γυναίκα Αρχιεπίσκοπο

-Προσοχή σε μια…περίεργη αναφορά!



Του Μανώλη Κείου

Μετά τους Ουνίτες ο Οικουμενικός Πατριάρχης Βαρθολομαίος συναντήθηκε χθες και με γυναίκα Επίσκοπο!!!

 
Κατά τα άλλα το πρόβλημα της Ορθοδοξίας είναι η διαίρεση στο ουκρανικό….

Η συνάντηση έλαβε χώρα στην Ουψάλα, με την Αρχιεπίσκοπο της Εκκλησίας της Σουηδίας Antje Jackelén και τα μέλη της Επισκοπικής Συνέλευσης Σουηδίας.
Η Αρχιεπίσκοπος Ουψάλας και πάσης Σουηδίας παρέθεσε δεξίωση προς τιμήν του ενώ ο κ. Βαρθολομαίος και η γυναίκα Αρχιεπίσκοπος υπέγραψαν κείμενο για την κλιματική αλλαγή, το οποίο δημοσιεύθηκε στην ευρείας κυκλοφορίας εφημερίδα Dagens Nyheter στις 24 Σεπτεμβρίου 2019.

Στο κείμενο αναφέρεται πως «η λύση της κλιματικής κρίσης παρεμποδίζεται όσο οι άνθρωποι και η φύση αντιμετωπίζονται μόνο από την άποψη της οικονομίας και της τεχνολογίας. Αλλά πρέπει να επιλέξουμε τη ζωή και να δώσουμε στη γη την ευκαιρία να θεραπεύσει».

Πόσο ντροπιάζει τον Χριστό, ο εις "τύπον και τόπον Χριστού" Βαρθολομαίος!

Καὶ βέβαια ὅσοι ἀνέχονται τὸν Πατριάρχη φαντάστηκαν ποτὲ τὸν Χριστό νὰ ἔκανε τὸ ἴδιο; Πιστεύουν ὅτι ὁ Χριστὸς χαίρεται ἢ λυπεῖται μὲ ὅσους κοινωνοῦν μὲ ἕναν ποὺ μὲ τὶς πράξεις του βλασφημεῖ τὸν Κύριο τῆς δόξης!

Ο Οικουμενικός Πατριάρχης συναντήθηκε με την αιρετική Αρχιεπίσκοπο της «Εκκλησίας» της Σουηδίας

Ασχολούνται δήθεν με την κλιματική αλλαγή αλλά τους ξέφυγε η δαιμονική τεχνική, που τους χορεύει στο ταψί… Απώλεσαν τη σοβαρότητα…
— Σχολιασμός katanixi.gr —
Ο Οικουμενικός Πατριάρχης Βαρθολομαίος συναντήθηκε σήμερα, Τρίτη 1 Οκτωβρίου 2019, στην Ουψάλα, με την «Αρχιεπίσκοπο της Εκκλησίας της Σουηδίας» Antje Jackelén και τα μέλη της Επισκοπικής Συνέλευσης Σουηδίας.
Η Αρχιεπίσκοπος Ουψάλας και πάσης Σουηδίας παρέθεσε
δεξίωση προς τιμήν του Πατριάρχου στην οποία παραβρέθηκαν πολλά στελέχη της τοπικής κοινωνίας.

Τρίτη 1 Οκτωβρίου 2019

Γιώργος Παπαθανασόπουλους, Το Ουκρανικό και ο Μητροπολίτης Πισιδίας Σωτήριος

Αποτέλεσμα εικόνας για Πισιδίας Σωτήριος

            

Ο Σεβ. Μητροπολίτης Πισιδίας Σωτήριος σε πολλά κείμενά του με πάθος υποστηρίζει την οδηγούσα την Ορθοδοξία σε σχίσμα ενέργεια του Οικουμενικού Πατριάρχου στην Ουκρανία. Προφανώς δεν έχει λάβει υπόψη του τις αρτίως θεμελιωμένες εκκλησιολογικές απόψεις του πνευματικού του αδελφού, Μακαριωτάτου Αρχιεπισκόπου Αλβανίας κ. Αναστασίου.

            Διερωτάται ο Σεβ. γιατί ο Οικουμενικός Πατριάρχης δεν έχει το δικαίωμα μόνος του να δώσει Αυτοκεφαλία σε μια Ορθόδοξη Εκκλησία, αφού «την έχει δώσει σε τόσες άλλες Εκκλησίες, όπως Αλβανίας, Ελλάδος, Σερβίας, Βουλγαρίας και άλλες;» Η απάντηση είναι απλή: Οι εν λόγω Εκκλησίες ήσαν υπό την δικαιοδοσία του Οικουμενικού Θρόνου, η Ουκρανία δεν είναι. Αυτή είναι η καθοριστική διαφορά.

Το ίδιο το Οικουμενικό Πατριαρχείο επί του σημερινού Πατριάρχη Βαρθολομαίου αναγνωρίζοντας την αντικανονικότητα  να δίδει  από μόνο Του την Αυτοκεφαλία έθεσε το θέμα στις προσυνοδικές διασκέψεις, μαζί με αυτό της Αυτονομίας, εν όψει της Πανορθόδοξης Συνόδου. Στην πρότασή του το Φανάρι δεχόταν ότι για να δοθεί η Αυτοκεφαλία σε μιαν Εκκλησία πρέπει να υπάρχει η ΟΜΟΦΩΝΙΑ όλων των κατά τόπους Ορθοδόξων Εκκλησιών.

ΑΡΙΣΤΕΙΔΗΣ Π. ΔΑΣΚΑΛΑΚΗΣ: «Ἐπίσκοπον ἀπὸ παροικίας ἑτέρας εἰς ἑτέραν μὴ μεθίστασθαι…μένειν δὲ εἰς ἣν ἐκληρώθη ὑπὸ τοῦ Θεοῦ ἐξ ἀρχῆς ἐκκλησίαν»


                     ΤΟ ΜΕΤΑΘΕΤΟ ΤΩΝ ΕΠΙΣΚΟΠΩΝ
Πόσο τηρείται η εντολή του Αποστόλου Παύλου προς Τιμόθεο:

«δεῖ οὖν τὸν ἐπίσκοπον ἀνεπίληπτον εἶναι, … νηφάλιον, σώφρονα, κόσμιον, φιλόξενον, διδακτικόν,»(Α Τιμ.3,2)
 ΠΡΟΣΟΧΗ!!! ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΑΡΘΡΟ ΠΡΟΩΘΗΣΤΕ ΤΟ

     ΑΡΙΣΤΕΙΔΗΣ Π. ΔΑΣΚΑΛΑΚΗΣ: «Ἐπίσκοπον ἀπὸ παροικίας ἑτέρας εἰς ἑτέραν μὴ μεθίστασθαι…μένειν δὲ εἰς ἣν ἐκληρώθη ὑπὸ τοῦ Θεοῦ ἐξ ἀρχῆς ἐκκλησίαν»
   Η λέξη επίσκοπος σημαίνει «ο επιβλέπων». Προκύπτει απ’ το ρήμα επισκοπώ, που σημαίνει «εξετάζω κάτι καλά, το σκέπτομαι, επιθεωρώ».
Στη γλώσσα και την παράδοση της Ορθοδόξου Ανατολικής Εκκλησίας, αποτελεί την ανώτερη (3η ) βαθμίδα του κλήρου.
   Η λέξη επίσκοπος παρ’ ότι είναι κοινή στην καθομιλουμένη, στην Καινή Διαθήκη εμφανίζεται μόνο σε πέντε χωρία (Πραξ.20,28, Τιτ.1,7, Α Τιμ.3,2, Φιλ.1,1, Α Πε.2,25)
  Στη συνάφεια κράτους-εκκλησίας, με την πολιτική να διεισδύει και να εμβολίζει την εκκλησία, τη δε ιεραρχία (με εξαιρέσεις βέβαια) να αποδέχεται ιδιοτελώς αυτή την εισπήδηση, οδήγησε σε ένα αλισβερίσι δίχως τέλος, ανάμεσα σε κυβερνώντες και ανώτερο κλήρο.

Δευτέρα 30 Σεπτεμβρίου 2019

Οι σύγχρονοι εφιάλτες- η χαίνουσα και χρόνια πυορροούσα πληγή του έθνους μας.

Οι κλειδούχοι της Κερκόπορτας καθίστανται οι Δούρειοι ίπποι του συστήματος!
H φαιά προπαγάνδα του συστήματος καθίσταται σαφής και πολλάκις δεδομένη, όμως δέον όπως συνειδητοποιήσουμε εναργώς, το τι μέλλει γενέσθαι εις την Πατρίδα μας, αναφορικώς με τα τεκταινόμενα.

Εις τα προηγούμενα άρθρα ανέφερα την εμμονή ορισμένων κύκλων, «γνωστών- αγνώστων τοις πάσι» , οι οποίοι εντελώς άκαιρα, υπό τον μανδύα της νομιμοφάνειας, επιδιώκουν να αποδομήσουν το έθνος, αφενός εξαιτίας και συνεπεία της ανέλεγκτης ροής μεταναστεύσεως και αφετέρου με τα αλλεπάλληλα πλήγματα προς την Ορθόδοξη παράδοση μας, ως συστατικό δομικό στοιχείο του Ελληνισμού μας.
Ειδικότερον, οι σχεδιασμοί της επελαύνουσας παγκοσμιοποιήσεως και της εγκαθιδρυθησομένης  Νέας Τάξης Πραγμάτων,  επιδιώκουν την επιβολή ενός ουδετεροθενούς και ουδετερόθρησκου κράτος, σε έναν διανοητικά λοβοτομημένο λαό ο οποίος σκέπτεται βοσκηματωδώς, μία υδαρή άλλοις λόγοις μάζα, άνευ εθνικής συνειδήσεως, η οποία καθίσταται ευχερής εις την χειραγώγηση, όπως και δυστυχώς το όντι συμβαίνει εις την Πατρίδα μας.

Έγώ είμ’ ένας Δεσπότης και περνάω σάν Ίππότης αγκαλιά με το «Βελίαλ» μέσ’ σέ τόσα μεγαλεία.

«ΧΡΙΣΤΟ  Η  ΒΕΛΙΑΛ;»
(Β’ ΚΟΡΙΝΘΙΟΥΣ 6,15)
ΟΠΗ  ΑΝ  ΘΕΛΗΣ  ΕΚΤΕΝΕΙΣ  ΤΗΝ  ΧΕΙΡΑ  ΣΟΥ





 


Αν  αυτό  το  λέν  λατρεία.  Αν  αυτό  είν’  προσευχή,
Και   ‘γώ  τά  «Πρωτόκιά»  μου  τά  πουλώ  για  μια  φακή!

Δεν  αντέχουνε  τά  μάτια.  Δεν  αντέχει  ή  ακοή,
Γιατί  μέσα  στους  ναούς  μας  διάολος  πλέον  κατοικεί.

Παντού  έχει  εισχωρήσει  ή  ΤV  με  το  γυαλί.
Για  επίδειξη  και  σόου  πλέον  όλους  προκαλεί.

Είν’  ή  μίτρα  στο  κεφάλι  ίσια  και  φανταχτερή;
Μην  είναι  στραβό  το  γένι;  Διόρθωσέ  το  με  το  χτένι
Διάκε  μου,  τί  καρτερείς;
Το  ωμόφορο  στο  σβέρκο  να  το  φτιάξης  δε  μπορείς;
Το  μαντήλι  στη  ματσούκα  ξέχασες  για  να  το  βάλης.

Διάκο  για  να  με  προσέχης  σ’  έχω  όπου  θα  βρεθώ  και  στέκω,
και  ό  νούς  σου  πέρα  τρέχει(;) γύρω  σ΄ όλα  περιτρέχει
παρεκτός  μόν’  από  μένα;!

Δι΄ αυτό  κι’  εγώ  εσένα,  Διάκο  πάντα  θα  σ’  αφήσω
και  Παπά  δε  θα  σέ  κάνω, μέχρι και πού να πεθάνω.


«Τά  είδωλα  των εθνών,  άργυρο  και  το  χρυσάφι»
πάλι  εγώ  θα   ‘ ξαναστήσω  και  ναούς  πολλούς  θα  χτίσω,

π. Αθανάσιος Μυτιληναίος -Ἔχουσιν οὗτοι τοὺς οἴκους, ἡμεῖς τὸν ἔνοικον.

Posted on



π. Αθανάσιος Μυτιληναίος -Ἔχουσιν οὗτοι τοὺς οἴκους, ἡμεῖς τὸν ἔνοικον. Μακαριστός Γέροντας π. Αθανάσιος Μυτιληναίος (1927 – 2006)
Όταν κατέκτησε την Ιερουσαλήμ έκρινε ότι εκεί έπρεπε να χτιστεί ο ναός. Βέβαια καθ’ υπόδειξη του Θεού, διότι ποτέ δεν έκανε ο Δαυίδ τίποτε αν δεν έπαιρνε την πληροφορία από τον Θεό. Ήτανε πιστός στα δικαιώματα του Θεού, εν αντιθέσει με τον Σαούλ, ο οποίος δεν ήτο πιστός.
Ώστε, λέγει ο Ιερός Χρυσόστομος, ούκ ήν ναός άχρι τότε·
Ώστε λοιπόν δεν υπήρχε μέχρι τότε ναός.
καίτοι καί τά έθνη εξέωστο,
παρ’ ότι, λέει, είχαν εξωσθεί και τα έθνη, οι εθνικοί,
τοσαύτα θαύματα, και ουδαμού ναός
τόσα θαύματα εγίνοντο, κι όμως δεν υπήρχε πουθενά ναός. -Θαύματα εννοείται επεμβάσεις του Θεού στην ιστορία του Ισραήλ.

Εἶναι μεγάλη ἡ εὐθύνη τοῦ Μητροπολίτη Δημητριάδος κ. Ἰγνατίου ποὺ ἵδρυσε μία Ἀκαδημία, ἡ ὁποία σπέρνει ζιζάνια στὸν ἀγρὸ τῆς Ἐκκλησίας.

Ἀκαδημαϊκὰ ζιζάνια

Toῦ πρωτοπρεσβυτέρου π. Διονυσίου Τάτση
Ἡ ἀκαδημία Θεολογικῶν Σπουδῶν τῆς Μητροπόλεως Δημητριάδος πολλὲς φορὲς προκαλεῖ μὲ τὶς ριζοσπαστικές της πρωτοβουλίες. Ἀποτελεῖ τὸ δημόσιο καὶ ἐπίσημο βῆμα τῶν οἰκουμενιστῶν στὴν Ἑλλάδα καὶ ἔχει βαλθεῖ νὰ γκρεμίσει κάθετι, ποὺ ἐμποδίζει τὴ δράση τους. Ἡ ἐν λόγῳ Ἀκαδημία θέλει νὰ ἀνοίξει νέους ὁρίζοντες, νὰ ἀπελευθερώσει τὴν Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία ἀπὸ τὰ πατερικὰ τείχη καὶ νὰ ἀκολουθήσει τὴ μεταπατερικὴ ὁδό, χωρὶς ὁδοδεῖκτες.

Την Εκκλησία του Χριστού γιατί Την πειράζεις;


Είσαι οικουμενιστής; 
Είσαι μετα-πατεριστής; Με γειά σου με χαρά σου. 
Πήγαινε παραπέρα και φτιάξε το μαγαζί σου. Την Εκκλησία του Χριστού γιατί Την πειράζεις;  
Σε πείραξε; 
Δύο χιλιάδες χρόνια ποτισμένα με μαρτύρια Αγίων, ποιος είσαι εσύ που θα Την αλλάξεις; 
Ούτε το ότι είναι βλάσφημοι καταλαβαίνουν, ούτε και το ότι δεν φοράνε παντελόνια. 
Βλέπεις καμιά φορά ακόμη και δηλωμένους άθεους να λένε, αυτό δεν μου ανήκει δεν το πειράζω. Τούτοι εδώ όμως ούτε αυτό δεν καταλαβαίνουν. Ορμάνε σα να είναι όλα δικά τους. Τόσο πολύ τους έχει τυφλώσει ο διάβολος, να μην καταλαβαίνουν ούτε τα στοιχειώδη, για να πολεμούν την Εκκλησία.
Φαίη 

Κυριακή 29 Σεπτεμβρίου 2019

Η Πανελλήνια Ένωση Θεολόγων (ΠΕΘ) ζητά από το Υπουργείο Παιδείας να εφαρμόσει την απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας

Από τη χθεσινή ημερίδα για την ορθόδοξη θεολογία στο σχολείο
«Να επιστρέψουν στα σχολεία τα παλιά βιβλία των θρησκευτικών»
Η ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΘΕΟΛΟΓΩΝ ΖΗΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΣτΕ

Να επιστρέψουν στο σχολείο τα παλιά βιβλία του μαθήματος των θρησκευτικών μέχρι να δημιουργηθεί νέα εκπαιδευτική ύλη, σύμφωνη με την απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας και να δημιουργηθεί νέο μάθημα ηθικής για τους άθεους και αντίστοιχα θρησκευτικών για τους αλλόθρησκους, ζητά η Πανελλήνια Ενωση Θεολόγων (ΠΕΘ).
Ο πρόεδρός της δε, κ. Ηρακλής Ρεράκης, καθηγητής Παιδαγωγικής – Χριστιανικής Παιδαγωγικής της Θεολογικής Σχολής του ΑΠΘ, σημειώνει στην «Ε» πως αν δεν γίνουν όλα αυτά, θα αποδειχθεί ότι «υπάρχει ρατσισμός εναντίον των ορθοδόξων μαθητών».

Κόπηκε η προσευχή στο Βρεφοκομείο και στους Δημοτικούς Παιδικούς Σταθμούς της Πάτρας

Κόπηκε η προσευχή στο Δημοτικό Βρεφοκομείο της Πάτρας και στους Δημοτικούς Παιδικούς Σταθμούς της Πάτρας αναφέρει ο δημοτικός σύμβουλος του σπιράλ Χαράλαμπος Στανίτσας ο οποίος χθες έθεσε σχετική ερώτηση στον Δήμαρχο στη διάρκεια της συνεδρίασης του Δημοτικού Συμβουλίου. Όπως αναφέρει «μετά από καταγγελίες πολλών γονέων και δασκάλων ότι δεν πραγματοποιείται προσευχή στο Βρεφοκομείο και στου Δημοτικούς Παιδικούς Σταθμούς, υπέβαλα ερώτηση στον Δήμαρχο, ως πρόεδρο του Βρεφοκομείου, κατά την χτεσινή συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου. Ρώτησα : α) αν αληθεύει ότι κόπηκε η προσευχή και β) αν απαγορεύτηκε στις δασκάλες να κάνουν τον σταυρό τους . Ο Δήμαρχος απάντησε πως αληθεύει και το αιτιολόγησε ότι δεν ανήκουν όλα τα παιδάκια στην ίδια θρησκεία και ιδιωτικά ο καθείς μπορεί να πιστεύει ό,τι θέλει. Ενημερωτικά, κατά την προηγούμενη θητεία Πελετίδη, η προσευχή γίνονταν κανονικά, ενώ ενδιαμέσως δεν έχει βγει καμία εγκύκλιος που να απαγορεύει την προσευχή. Όταν ο άνθρωπος αισθάνεται παντοδύναμος βγάζει τον πραγματικό εαυτό του», σχολιάζει ο κ. Στανίτσας.

Η «στρατηγική ανακόντα» στο ουκρανικό μέτωπο – μια πρόκληση για την παγκόσμια Ορθοδοξία

Η «στρατηγική ανακόντα» στο ουκρανικό μέτωπο – μια πρόκληση για την παγκόσμια Ορθοδοξία

Η στρατηγική «ανακόντα» διατυπώθηκε για πρώτη φορά κατά τη διάρκεια τού αμερικανικού εμφυλίου πολέμου από τον στρατηγό Γουίνφιλντ Σκοτ, διοικητή του στρατού τών Βορείων. 

Η στρατηγική, εμπνεόμενη από τήν τακτική τού ανακόντα να τυλίγει και να σφίγγει μέχρι ασφυξίας τη λεία του, προέβλεπε το μπλοκάρισμα κι από θάλασσα αλλά και κατά μήκος των ακτών, του εχθρού, στερώντας τον τελευταίο από κάθε πρόσβαση στα λιμάνια, αποκλεισμός ο οποίος θα επέφερε βαρύ πλήγμα στον εχθρό.
Η εκκίνηση του σχεδίου «Ορθόδοξη εκκλησία της Ουκρανίας» μαρτυρεί μια άλλη σοβαρή πρόοδο του Βατικανού στο δρόμο για την υλοποίηση της στρατηγικής του για την απορρόφηση του Ορθόδοξου κόσμου. Ταυτόχρονα, η Ουκρανική Ελληνόρυθμη Καθολική Εκκλησία ([Ο.Ε.Κ.Ε.] στην συνέχεια) θα εξακολουθήσει να είναι ένα από τα κύρια εργαλεία τής Αγίας Έδρας για την επίλυση των σχετικών προβλημάτων.

Οφειλόμενες εξηγήσεις στους επικριτές μου





Αὐτές τίς ἡμέρες κάποιοι ἐπικριτές μου μέ βαρεῖς χαρακτηρισμούς καί δριμεῖες ἐκφράσεις καταφέρονται ἐναντίον μου ἐξ ἀφορμῆς τῆς στάσεως καί τῶν δηλώσεών μου ἐν Ἱερᾷ Συνόδῳ καί ἐκτός Αὐτῆς ἐπί τοῦ φλέγοντος καί περιπλόκου Οὐκρανικοῦ ζητήματος.

Οἱ θέσεις μου ἐπί τοῦ σοβαροτάτου αὐτοῦ Κανονικοῦ καί Ἐκκλησιολογικοῦ θέματος εἶναι ξεκάθαρες καί διάφανες. Γιά τήν ἀκρίβεια δέν εἶναι δικές μου οἱ θέσεις αὐτές, ἀλλά τοῦ Θείου Νόμου, τοῦ Ἱεροῦ Εὐαγγελίου τοῦ Σωτῆρος μας Ἰησοῦ Χριστοῦ, τῶν Θείων καί Ἱερῶν Κανόνων τῶν Ἁγίων Οἰκουμενικῶν Συνόδων καί τοῦ Ἱεροῦ Πηδαλίου ἐν γένει, τῆς Δογματικῆς Διδασκαλίας τῆς Ἁγίας ἡμῶν Ὀρθοδόξου Καθολικῆς Ἐκκλησίας καί τῶν Ἁγίων Πατέρων Αὐτῆς, καί ἐκεῖθεν ἀντλῶ τήν ἐπιχειρηματολογία μου.