Παρασκευή 4 Οκτωβρίου 2019

Το "δούλεμα" του δίψυχου Λαρίσης στον Γέροντα Μητροπολίτη Κυθήρων κ. Σεραφείμ


Είπε να κλείσει την φετινή τουριστική περίοδο με εκδρομή, επ’ ευκαιρία πανηγύρεως, στα Κύθηρα. Στην συνάντησή του με τον Μητροπολίτη κ. Σεραφείμ, του είπε πως τον θαυμάζει για την ορθόδοξη και αγωνιστική βιωτή του, την σθεναρή του στάση στο Ουκρανικό.., κ.ά., και κατόπιν συλλειτούργησαν.
Να σημειώσω πως λίγες μέρες μετά, ο Κυθήρων ανέβαινε στη Θεσσαλονίκη, προσκεκλημένος σε μνημόσυνο, αλλά όταν έμαθε καθ’ οδόν ότι θα παραβρεθεί και ο Μητροπολίτής Λαγκαδά κ. Ιωάννης, έκανε αναστροφή καί δέν μετέβη στή Θεσσαλονίκη. Ο λόγος αυτής τής αποφάσεως ήτο ότι, ο εν λόγω κληρικός συλλειτούργησε μέ “Ψευδ-Επισκόπους”, τής “Ψευτο-Αυτοκέφαλης”, “Εκκλησίας” τής Ουκρανίας τού κ. Επιφανίου.
Με αυτή την αναφορά μου θέλω να δείξω ότι ο κ. Σεραφείμ προσέχει πού με ποιούς συλλειτουργεί.
Αλλά, ...ο Λαρίσης, επιστρέφοντας από τά Κύθηρα στην έδρα του, μας ξάφνιασε αρνητικά, αναρτώντας καί προβάλλοντας στο ιστολόγιο τής Ι. Μητροπόλεως την μακροσκελή απάντηση του Μητροπολίτου Πισιδίας κ. Σωτηρίου Τράμπα, πού αναφερόταν σέ επιστολή ανωνύμου για το Ουκρανικό,  καί υποστήριζε τις καταστρεπτικές πατριαρχικές ενέργειες γιά τό Ουκρανικό.ΕΔΩ
Αιφνιδιαστήκαμε, διότι το ιστολόγιο της Μητρόπολης, έως τώρα, λειτουργούσε ως ιστολόγιο εμετικής αυτοπροβολής του δεσπότη, ικανοποιώντας τον άκρατο, εγωιστικό ναρκισσισμό. Καί νά τώρα προβάλλεται καί κάποιο “ψυχωφέλιμο” άρθρο, αλλά εντελώς καταστρεπτικό γιά τήν καθόλο Ορθοδοξία μας.  
Ως λογικός Χριστιανός, δεν είμαι σίγουρος εάν τα γεροντικά εγκεφαλικά κύτταρα ηδυνήθησαν να συντάξουν ένα  τόσο μακροσκελές άρθρο. Μήπως άραγε τό συνέταξε κάποιος άλλος και το “χρέωσαν” στον 90-Χρονο Γέροντα Μητροπολίτη Πισιδίας, τον π. Σωτήριο; Καί έτσι νά δημιουργείται η εντύπωσις ότι ο συνετός πατήρ “ξιφούλκησε”, στηρίζοντας τά εκκλησιαστικά ανοσιουργήματα τού “Φαναρίου”.
Εις τίς δυσήνιες αυτές περιστάσεις, ενεφανίσθησαν ξαφνικά άλλοι δύο  Ηρακλειδείς του Πατριάρχου τού “Φαναρίου”:
O πρώτος ο επικοινωνιολόγος κ. Σωτ. Τζούμαρας. «Τό “πεπνυμένο” (=γεμάτο σοφία) τέκνο μου», όπως τόν προσφωνούσε ο μακαριστός Χριστόδουλος. Το “Σαπρόφυτο” του “Θερμοκηπίου” των “Kουσουρλίδων” αυτού τού Αρχιεπισκόπου. Φαίνεται πώς αναιτίως ελησμόνησε τήν φαιδρή “ακοινωνησία” πού επέβαλε τό “Φανάρι”, στόν αγαπητό του Χριστόδουλο!
Καί ο δεύτερος, ο υπερήλικας Μητροπολίτης Πισιδίας, o κ. Σωτήριος Τράμπας. Ένας Κληρικός ο οποίος, από πολύ παλαιά, άριστα κατέχει τί γένους καί τί χρώματος ρεύματα εισβάλλουν εκεί, στίς μή “γλαυκές” εκβολές τής “Μαύρης Θαλάσσης”.
Φαίνεται πως τό Ουκρανικό πρόβλημα άφησε πολλούς «ρήτορας πολύφθογγους ως ιχθύας αφώνους». Καί ο εις Λάρισα κρύπτεται πίσω από τον Γέροντα Πισιδίας. Ο νομιζόμενος “γίγαντας” του χειρισμού του λόγου  πίσω από ένα ανήμπορο γεροντάκι!!!
Προφανώς πατάει επάνω σέ δύο εντελώς διαφορετικής πορείας βάρκες. Καθότι πηγάνει καί μέ τον Μητροπολίτη τών  Κυθήρων, αλλά και εκείνον τόν τής Πισιδίας.
Επειδή η αλήθεια λέγεται με δυό σταράτες κουβέντες, ενώ το ψέμα θέλει μακρόσυρτες δικαιολογίες θα αναφερθώ με λίγες γραμμές στους παιδαριώδης ισχυρισμούς του Πισιδίας και σε κάποιες  ερωτήσεις.
Η Ρωσική Εκκλησία τιμώρησε την Ουκρανική Εκκλησία ως σχισματική. Την απόφασή της αυτή κοινοποίησε στο Οικουμενικό Πατριαρχείο και σε όλες τις Ορθόδοξες Εκκλησίες.  Όλος ο Ορθόδοξος κόσμος αποδέχθηκε την απόφαση αυτή, το δε Οικουμενικό Πατριαρχείο την επικρότησε!!!!
Αναγνωρίζοντας άνευ ουδεμίας επιφυλάξεως την ποινή, Έτσι γίνεται σταθερή διακήρυξη τού δικαίου, πώς η Ρωσική Εκκλησία έχει και την δικαιοδοσία στην Ουκρανική Εκκλησία. Δεν μπορείς να τιμωρήσεις «αλλότριον οικέτην». Ο ίδιος ο Πισιδίας παραδέχεται πως για χρόνια δεν τους κοινωνούσε, γιατί ήταν  αποκομμένοι από το σώμα της εκκλησίας.!!!
Εξηγόρασας ημάς με πακέτα δολαρίων   ή κατά την κινηματογραφική ατάκα  «είναι πολλά τα λεφτά Αρη…»
Και ξαφνικά από μόνος του ο Πατριάρχης κάνει την “κωλοτούμπα”. Αναγνωρίζει την Σχισματική Εκκλησία τής Ουκρανίας  ως κανονική. Εκείνη πού ο ίδιος επί πολλά χρόνια θεωρούσε απόλυτα Σχισματική!!! Καί αυτό τό κάνει πλήρως πραξικοπηματικά καί αντικανονικά, αφού αρπάζει την δικαιοδοσία της Ουκρανίας από την Ρωσική Εκκλησία!!!
Και δικαίως ρωτά ο Αλβανίας κ. Αναστάσιος προβάλλει τό αναντίρρητο επιχείρημα: «Οι αφωρισμένοι, καθηρημένοι, αναθεματισμένοι έχουν αποστολική διαδοχή; Και δύνανται να χειροτονούν ιερείς και επισκόπους;»!!! Ασφαλέστατα, γιά τούς λογικούς, όχι.
Φαίνεται ως νά έπεσαν πολλά ανταλλάγματα γι αυτή την σχιζοφρενική, δαιμονιώδη απόφαση του κ. Βαρθολομαίου…Παρεσύρθη υπό του αρχεκάκου όφεως, κατά την ίδια τή δική του ρήση…
Και νά πως δικαιολογεί ο Γέροντας Πισιδίας την κίνηση αυτή:
«Οι σχισματικοί στην Ουκρανία είναι εκατομμύρια και έπρεπε να γίνει επαναφορά στην ποίμνην του Χριστού»…
Αναρωτιέται ο Αλβανίας, έκαναν κάποια αίτηση συγνώμης ή μετανοίας; ΟΧΙ.
Όταν τους εκπαραθυρώνατε άγιε Πισιδίας, όταν τους αποκόπτατε «άσπλαχνα» από το σώμα της Εκκλησίας δεν βλέπατε ότι ήταν εκατομμύρια; Τότε μήπως είχατε καταρράκτη στα μάτια;
Μήπως ανεώχθησαν τώρα οι οφθαλμοί όχι με τον πηλό του ευαγγελίου, αλλά με τα τούβλα των δολαρίων και άλλων παροχών; Προς τί η σπαραξικάρδια κραυγή σας; Πρέπει να ντρέπονται αυτοί που αναπαράγουν τις αστείες δικαιολογίες, γιατί εσείς έχετε το ελαφρυντικό της λίαν προχωρημένης ηλικίας.
Χωρίς σχολιασμό θα αναφέρω και την προσωπική σας κόντρα –μίσος με τους Ρώσους, όπως ο ίδιος γράφετε... Γεροντικό πείσμα και εμμονή…
Κλείνοντας ..λένε πως τα επίθετα έχουν σχέση με επαγγέλματα ή ιδιότητες των προγόνων..Εσείς ως π. Σωτήριος Τράμπας φαίνεται νά στε καλός στις τράμπες- συναλλαγές…
Μοιάζει, ως νά λάβατε μέρος στην τράμπα του Πατριαρχείου με τους Αμερικάνους;!!!
Υ.Γ. Στο meeting της συντακτικής μας ομάδας  ένα μέλος είχε διαφορετική άποψη  για την ανάρτηση του Πισιδίας στον ιστότοπο της μητρόπολης  και καταγράφεται, κατά τις δημοκρατικές διαδικασίες.
Επιπρόσθετα σημειώνουμε πώς, η ανάρτηση τού κειμένου πραγματοποιήθηκε κατά την “Παγκόσμιο Hμέρα των Hλικιωμένων”, ίσως, ως ένδειξη τιμής πρός τον 90-χρονο Δεσπότη. Ίσως γιά τόν ίδιο λόγο δέν ήτο δυνατόν νά γίνει κάποια κριτική εις βάθος γιά τό πράγματι ατυχέστατο κείμενο τού Γέροντος.
          Λαρισαίος