Σάββατο 16 Νοεμβρίου 2019

Κυριακή Θ΄ Λουκά [Του άφρονος πλουσίου] Λουκ. Ιβ΄ 16-21


από τον Κωνσταντίνο Αθ. Οικονόμου, δάσκαλο

ΠΛΕΟΝΕΞΙΑ: Η πλεονεξία βασιλεύει γύρω μας. Το πάθος της απληστίας είναι ολοφάνερο, σαν τη σκουριά στο σίδερο, στις καθημερινές σχέσεις των ανθρώπων. Πόσες αντιπάθειες και έχθρες γεννώνται απ΄αυτή! «Να μην τον ξαναδώ στα μάτια μου τον ατομιστή!» ή «Ούτε την καλημέρα του δεν θέλω πια, ύστερα απ΄αυτό που μου έκανε!» ακούμε συχνά να λέγονται σαν επίλογος συγκρούσεων για θέματα ειδικά περιουσιακά. Και βλέπουμε δεσμούς φιλίας, και αίματος ακόμη, να θρυμματίζονται και να αντικαθίστανται από μίση. Με έμβλημα, φανερό ή κρυφό, το «άρπαξε να φας και κλέψε νάχης» δεν διστάζει να σκορπίζει γύρω του ο πλεονέκτης πίκρα και θλίψη, αρκεί να ωφεληθεί ο ίδιος. Κάποιοι θα πουν: «Ας τα ακούσουν οι πλούσιοι!» Κι όμως τα παραπάνω δεν αφορούν μόνον αυτούς. Η πλεονεξία είναι αρρώστια διαδεδομένη σε όλες τις τάξεις. Κυριαρχεί στην καρδιά πλουσίων και φτωχών και εκδηλώνεται με ποικιλοτρόπως.

Οι σχισματικοί Ουκρανοί στην Αγ. Μαρίνα Ηλιούπολης

Σχόλιο Πᾶνος: Ἀλλοι δύο προδότες τῆς Ἑλλαδικῆς Ἑκκλησίας προστέθηκαν στὴν λίστα τῶν προδοτῶν καὶ διωκτῶν τῆς Ἑκκλησίας τοῦ Χριστοῦ μας.

Ἄλλοι δύο ἄνανδροι προδότες ἔτρεξαν νὰ ἀνακουφίσουν τὴν δυσαρέσκεια τῶν σχισματικῶν Οὐκρανῶν ἀπὸ τὶς ἀντιδράσεις τοῦ λαοῦ ποὺ εἰσέπραξαν στὴν Αἴγινα καὶ Πάτρα, ἀδιαφορῶντας γιὰ τὴν δυσαρέσκεια τοῦ πιστοῦ λαοῦ μας καὶ γιὰ τὴν τραγικὴ κατάσταση στὴν ὁποία ἔχουν περιέλθει οἱ χριστιανοὶ ἀδελφοί μας τῆς κανονικῆς Ἑκκλησίας τῆς Οὐκρανίας, ἀπὸ τοὺς διωγμοὺς ποὺ ὑφίστανται ἀπὸ τοὺς ἐπαίσχυντους σχισματικούς.

Τὸ λιγότερο ποὺ μποροῦμε νὰ κάνουμε, δείχνοντας τὴν συμπαράστασή μας καὶ ὅτι συμπάσχουμε μὲ τὸ σοβαρότατο πρόβλημα τῶν χριστιανῶν ἀδελφῶν μας τῆς κανονικῆς Ἑκκλησίας τῆς Οὐκρανίας, εἶναι νὰ μὴν πατήση κανένας πιστὸς ξανὰ στὴν συγκεκριμένη ἐνορία, ἔως ὅτου ὁ ἐφημέριός της, ζητήση δημόσια συγγνώμη καὶ μετανοήση γιὰ τὴν ἀπαράδεκτη καὶ ἀντίχριστη πράξη του καὶ καταδικάση τοὺς σχισματικούς τῆς Οὐκρανίας.
 
Ἤδη ἀρχίσαμε νὰ ὑφιστάμεθα καὶ ἐμεῖς τό ἴδιο πρόβλημα μἐσα στὴν Ἑλλάδα ἀπὸ αὐτὴ τὴν γάγγραινα τῶν σχισματικῶν, ποὺ σκοπὸ ἔχουν νὰ μολύνουν ὁλους τοὺς ναοὺς μας καὶ τὰ μοναστήρια μας μὲ τελικὸ στόχο τὴν ἕνωση μας μὲ τοὺς Παπικοὺς καὶ τὴν Οὐνία

Ὁλη αὐτὴ ἡ δράσις τῶν σχισματικῶν Οὐκρανῶν οἱ ὁποίοι βρίσκονται σὲ διατεταγμένη ὑπηρεσία μέσα στὴν Ἐλλάδα, ονομάζεται «Προσκύνημα»...
_______________________
 
Οι σχισματικοί Ουκρανοί επίσκοποι που επισκέπτονται την Ελλάδα, την τελευταία ημέρα παραμονής τους στη χώρα μας συλλειτούργησαν στον Ιερό Ναό Αγίας Μαρίνας Ηλιούπολης, την Παρασκευή 15 Νοεμβρίου, προσκεκλημένοι του εφημερίου Αρχιμ. Σεραφείμ Δημητρίου.

Παρασκευή 15 Νοεμβρίου 2019

Σύντομο σχόλιο για την επαινετέα αντίδραση Πατρινών πιστών στην έλευση Ουκρανών σχισματικών





του Λυκούργου Νάνη
Η Πάτρα άνοιξε το δρόμο της λαϊκής αντιδράσεως, απέναντι στην απέλπιδα επιχείρηση «εκκλησιαστικής» νομιμοποιήσεως των Ουκρανών σχισματικών, την οποία, δυστυχώς, υλοποιεί, δια της όλης στάσεώς της, η πλειοψηφία των Ελλαδιτών ιεραρχών.
Λίγοι, σχετικά, μα ασυμβίβαστοι και ανένδοτοι, επί θεμάτων προασπίσεως της ιεροκανονικής ευταξίας, αγωνιστές και ομολογητές πιστοί, με επικεφαλής τον κ.Σπυρίδωνα Ζορμπαλά, δια της όλης στάσεώς των, αφ ενός μεν δημοσιοποίησαν στον Πατραϊκό λαό και όχι μόνο, την πρόθεση των σχισματικών Ουκρανών να επισκεφθούν και βεβηλώσουν το ναό του Πρωτοκλήτου και τον ευαισθητοποίησαν σχετικώς, αφ ετέρου δε απέτρεψαν τη βδελυκτή συμπροσευχή, και πολύ περισσότερο, το αποτροπιαστικό συλλείτουργο στον εν λόγω ναό.
Δυστυχώς, δεν αποφεύχθηκε η ασχημία της μεταβιβάσεως στους θρασείς σχισματικούς, υπό του εφημερίου του ναού, των χαιρετισμών και ευλογιών, α-λογιών μάλλον, του μητροπολίτου Πατρών Χρυσοστόμου, του ταχθέντος, ατυχώς, με την πλευρά της αντικανονικότητος και των εν Ουκρανία αντικανονικών.
Ένεκα της επιεικώς απαραδέκτου στάσεώς του κατά την τελευταία, απο-καρδιωτική συνέλευση της Ιεράς Συνόδου της Ιεραρχίας της καθ Ελλάδα Εκκλησίας, ο εν λόγω ιεράρχης, δημιούργησε τις προυποθέσεις για τη θρασεία έλευση των Ουκρανών ψευδο-κληρικών (λαϊκών που φορούν και μολύνουν το ιερό ράσο). Τυγχάνει ο κύριος υπεύθυνος της απευκταίας αυτής εξελίξεως και ένοχος δεινού σκανδαλισμού του ορθοφρονούντος κλήρου και λαού.

Οι αγωνιζόμενοι Χριστιανοί της Πάτρας ΝΙΚΗΣΑΝ!!! Τρέμουν οι Δεσποτάδες την αντίδραση των πιστών



Νίκη της Ορθοδοξίας στην Πάτρα (βίντεο)


Σπυρίδων Ζορμπαλάς
Αγαπητοί αδελφοί. Μία ημέρα μετά την επίσκεψη της ομάδος των σχισματικών Ουκρανών προσκυνητών στην Μητρόπολή μας θα ήθελα στην αγάπη σας να σας κάνω μία όσο το δυνατόν πληρέστερη ενημέρωση για τα όσα συνέβησαν αυτές τις ημέρες.
Αυτή η εβδομάδα (6-14/11) μου φάνηκε σαν ένας αιώνας. Χρειάστηκε να κάνω 3 ραδιοφωνικές παρεμβάσεις, μία τηλεοπτική και να γράψω τουλάχιστον 2 άρθρα για να παρουσιάσω τις θέσεις μου και να απαντήσω σε διαφόρων ειδών επιθέσεις που δέχθηκα.
Επίσης χρειάστηκε να επικοινωνήσω με αρκετούς άγνωστους σε εμένα ανθρώπους που ζητούσαν πληροφορίες ή είχαν απορίες για την κίνηση αυτή, καθώς και να ασχοληθώ με το οργανωτικό κομμάτι αυτής (τηλεοπτική κάλυψη, έντυπο υλικό, κτ.λ.).
Όλα πέρασαν κυριολεκτικά από πάνω μου και αν δεν ήταν η ηθική συμπαράσταση κάποιων πραγματικά αληθινών αδελφών και η Θεία Χάρις δεν θα γινόταν λογικά να ανταπεξέλθω σε όλο αυτό.

ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΑΙ ΟΜΟΛΟΓΙΑΙ ΑΠΟ ΧΕΙΛΗ ΠΡΟΚΑΘΗΜΕΝΩΝ

Ἂν δὲν σεβαστοῦμε ὡς Ὀρθόδοξοι τὴν Θεία Κοινωνία, τὴν Ἀποστολικὴ Διαδοχὴ καὶ τὸ Συνοδικὸ Σύστημα εἴμαστε τελειωμένοι.


Ψευδοουκρανοὶ καὶ Οὐνῖται συνελειτούργησαν τὴν 4ην Νοεμβρίου 2019, εἰς τὸ χωρίον Γερμάκοβκα, εἰς τὴν περιφέρειαν Τερνόμπιλ τῆς Δυτ. Οὐκρανίας
http://orthodoxostypos.gr/wp-content/uploads/2019/11/2282-%CE%A0%CF%81%CF%89%CF%84%CE%BF%CF%83%CE%AD%CE%BB%CE%B9%CE%B4%CE%BF.jpgΓράφει ὁ κ. Ἀντώνιος Χαραλάμπης

Ἡ Ὀρθοδοξία κοχλάζει! Εἶναι ἀνάστατοι, ὅλοι ὄχι μόνον οἱ λαϊκοὶ, ἀλλὰ καὶ οἱ Ἱεράρχαι, παρὰ τὴν ψευδῆ εἰκόνα ποὺ δίδουν ἔνιοι ἐξ αὐτῶν, κυρίως ὅσοι προσεχώρησαν εἰς τὸ μέτωπον τῶν σχισματικῶν τῆς Οὐκρανίας. Αἱ ἀντιδράσεις εἶναι πάμπολλαι καίτοι δὲν ἀνέρχονται εἰς τὴν ἐπιφάνειαν. Συγκρατεῖ ἀκόμη κάποιους Προκαθημένους ἡ ἀξιοπρέπειά των, ἀλλὰ καὶ τὸ γεγονὸς ὅτι δὲν ἐπιθυμοῦν νὰ διασυρθῆ ἡ Ἐκκλησία περισσότερον ἀπὸ ὅσον ἤδη διεπομπεύθη ἀπὸ τὰς ἀσυδότους πράξεις τοῦ «Πάπα τῆς Ἀνατολῆς» καὶ τῶν «παπίσκων» ποὺ τὸν ἀκολουθοῦν. Διὰ πόσον ὅμως; Ὄχι, διὰ πολύ, διότι ἡ κατάστασις ἔχει φθάσει εἰς τὸ ἀπροχώρητον. Συντόμως θὰ «ἀνοίξουν στόματα» καὶ θὰ τοποθετηθοῦν δημοσίως διὰ τὰ «ἄδηλα καὶ κρύφια» τῶν ὑπογείων τοῦ Φαναρίου.
Ὁ «Ο.Τ.» προσήγγισε τοὺς πρωταγωνιστάς τοῦ δράματος ποὺ ζῇ ἡ Ὀρθοδοξία καὶ ἀποκαλύπτει σήμερα τί συζητοῦν οἱ Προκαθήμενοι διὰ τὰ τεκταινόμενα.

«Ὅλα διὰ τὰ λεφτὰ ἔγιναν…»

Οἱ Προκαθήμενοι εἶναι λίαν ἐκνευρισμένοι καὶ χολωμένοι ἀπὸ τὴν στάσιν τοῦ Πατριάρχου Βαρθολομαίου. Ἐφέρθη εἰς τοὺς Προκαθημένους ὡς εἰς παρίας. «Καμία σημασία δὲν μοῦ ἔδωσε παρὰ τὶς ἐκκλήσεις μου», εἶπε μὲ παράπονον εἷς ἐξ αὐτῶν, ἐνῶ ἕτερος ὡμίλησε διὰ τὴν συμπεριφορὰν αὐτὴν μὲ γλῶσσα τοῦ λαοῦ «μαλλιαρή»… Μᾶς ἐξέπληξεν ὅμως, ὅταν κάποιος ἐδήλωσε «Μὲ ἐπισκέφτηκε ἀντιπροσωπία γιὰ ἐνημέρωση. Ὅταν τοὺς εἶπα ὅτι δὲν συμφωνῶ μὲ ρώτησαν γιατί καὶ ἐγὼ τοὺς ἀπάντησα ὅτι τώρα ποὺ μὲ ρωτᾶτε τώρα σᾶς ἀπαντάω, ἂς μὲ ρωτούσατε νωρίτερα»…
Τὸ ἐνδιαφέρον ὅμως εἰς τὰς συζητήσεις ἐστράφη ἀμέσως εἰς τὸ «καυτὸν» ζήτημα.

Αφιέρωμα στον Μητροπολίτη Πενταπόλεως Ιγνάτιο Μαδενλίδη

«Χτυπάτε τις καμπάνες της Ορθοδοξίας σε όλη την Αφρική»    (Ιεραποστόλου π. Χαρίτωνος Πνευματικάκη)



 
 Ο  Μητροπολίτης Πενταπόλεως  π. Ιγνάτιος Μαδενλίδης ο Μεγάλος Ψαράς της Αφρικής


     Ο ακάματος Μητροπολίτης  π. Ιγνάτιος Μαδενλίδης συνεχιστής του ιεραποστολικού έργου του πνευματικού του π. Χαρίτωνος Πνευματικάκη, ο κωδωνοκρούστης της Αφρικής.
     Ο ιεροκήρυκας π. Ιγνάτιος Μαδενλίδης, κάθε Πέμπτη στη ΓΕΧΑ Λαρίσης όντας  πολυτάλαντος και ιεροπρεπής κατηχούσε και ενέπνεε τη φοιτητιώσα νεολαία με αγωνιστικό παλμό κατά περίπτωση, όπως για διαμαρτυρίες κατά της νομιμοποίησης του αυτόματου διαζυγίου, για τα ανθρώπινα δικαιώματα στη Βόρεια Ήπειρο με τη ΣΦΕΒΑ, διαμαρτυρίες εναντίον των βλάσφημων θεατρικών θεαμάτων, των αιρέσεων, την αναίρεση υλιστικών θεωριών και ιδεολογιών κ.ά.

ΑΝΤΩΝΙΟΣ ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ: ΑΓΩΝΕΣ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΥ ΑΣΚΗΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ ΦΛΩΡΙΝΗΣ ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΥ ΚΑΝΤΙΩΤΟΥ


   
                   ΕΙΣ ΜΝΗΜΟΣΥΝΟΝ ΑΙΩΝΙΟΝ 
      ΜΕ ΤΟΝ ΑΕΙΜΝΗΣΤΟ ΑΝΤΩΝΙΟ ΙΩΑΝΝΙΔΗ
Απόσπασμα συνεντεύξεως ἀπο τὸν μαθητή τοῦ π. Αὐγουστίνου Καντιώτου Ἀντώνιο Ιωαννίδη ἀπό τὴν Λάρισα (1927-2019), ὅπως τόν ἔζησε ἀπό τα μαθητικά του χρόνια και ὡς ἐργαζόμενος στην Αθηνα. Ἡ συνέντευξη εἶναι τοῦ 2005. Ἐκοιμήθη στὶς 8.10.2019.

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΦΛΩΡΟΣ : ΠΕΡΙ ΑΞΙΩΝ ΚΑΙ ΑΝΑΞΙΩΝ ΙΕΡΕΩΝ

ΓΡΗΓΟΡΕΙΤΕ,ΠΡΟΣΕΥΧΕΣΘΕ και ΣΗΜΑΔΕΨΑΤΕ ΤΟΥΣ,ΦΕΥΓΟΝΤΑΣ ΜΑΚΡΑΝ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ! 
ΕΙΝΑΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΟΙ ΣΤΟ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΟ ΕΓΚΛΗΜΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ!


ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΦΛΩΡΟΣ : ΠΕΡΙ ΑΞΙΩΝ ΚΑΙ ΑΝΑΞΙΩΝ ΙΕΡΕΩΝ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΦΛΩΡΟΣ. - 9 Νοέ 2019 ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΜΑΞΙΜΟΥ ΤΟΥ ΣΟΦΟΥ
(ΛΟΓΟΣ ΔΕΚΑΤΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟΣ)
Ευλόγησον Πάτερ
«ΠΡΕΠΕΙ ο ιερεύς να ήναι άγιος και ψυχή και σώματι. Να ήναι στύλος πυρός να φωτίζη την Εκκλησίαν, τουτέστι τον λαόν του Θεού, και να ήναι καθαρότερος από τας ακτίνας του ηλίου, δια να μη τον αφήση έρημον το Πνεύμα το Άγιον. Η ιερωσύνη γίνεται εις την γην, και τάξιν έχει επουρανίων Ταγμάτων. Διότι όχι άνθρωπος, ουδέ Άγγελος, ουδέ άλλη καμία δύναμις κτιστή δύναται να ενεργήση, αλλ’ αυτό το Πανάγιον Πνεύμα αυτήν την λειτουργίαν τελειοί, και ο Ιερεύς κάμνει την υπηρεσίαν των Αγγέλων. Δια τούτο πρέπει και ο Ιερωμένος να βάνη εις τον νουν του, όταν λειτουργή, πως στέκεται με τους Αγγέλους  εις τον ουρανόν, έμπροσθεν του Θεού, και πρέπει να ήναι καθαρός  ωσάν και τους Αγγέλους. Ή δεν ηξεύρετε πως δεν ήθελε δυνηθή ποτέ ανθρωπίνη ψυχή να βαστάξη εκείνο το πυρ της Θυσίας, εάν δεν ήτον πολλή  της χάριτος του Θεού η βοήθεια; διότι, εάν γνωρίση τις τον άνθρωπον όπου είναι σαρκί και αίματι συμπεπλεγμένος, πώς δύναται να πλησιάση της μακαρίας φύσεως και ακηράτου; τότε θέλει ιδεί καλά, πόσης τιμής ηξίωσε τους Ιερείς η χάρις του Παναγίου Πνεύματος. 
Την Ιερωσύνην λοιπόν και αυτοί οι Άγιοι και Θεοφόροι Πατέρες πολύ την ευλαβήθησαν, ως υψηλήνουρανίαν, και ένθεον και μετά βίας πρέπει και αρμόζει μόνον των Αγίων να την έχουν, και δια τούτο όποιος Ιερεύς δεν είναι Άγιος ας φεύγη μακράν από την Λειτουργίαν, να μη καή και ψυχικά και σωματικά. 
Τόσον είναι υψηλοτέρα η Ιερωσύνη από την Βασιλείαν, όσον είναι  εις το μέσον της ψυχής και του σώματος η διαφορά. Εκείνοι οι Ιερείς όπου πηγαίνουν να λειτουργήσουν, την φρικτήν Ιερουργίαν, πρέπει να καθαρίζουν και τας μικράς φαντασίας της ψυχής, και κατά το δυνατόν εισιέναι κατά μίμησιν των Σεραφείμ και των Χερουβείμ. 
Διότι είναι τινές των Ιερέων, όπου ούτε πράξη, ούτε λόγω, ούτε γνώσει πολιτεύονται, κατά τους Θείους Κανόνας, αλλά προφάσει φιλοδοξίας και φιλοτιμίας, ήτοι δια να τους τιμούν, και να έχουν  οφφίκια έγιναν Ιερείς, και δια τούτο μήτε του λόγου των, μήτε άλλους ηδυνήθησαν να σώσουν. 
Άλλοι δε πάλιν, δια να ήναι αμελείς και φυγόπονοι, και δεν δύνανται να κυβερνήσουν την ζωήν τους, έγιναν Ιερείς. 

Πέμπτη 14 Νοεμβρίου 2019

Όταν κυβερνούν πολιτικοί που απλά αγαπούν το τόπο τους και δεν είναι ανδρείκελα

«Δεν υπάρχει περίπτωση να κάνετε την Αυστραλία σπίτι σας».

Τολμάει αυτό, να το πει Έλληνας Πολιτικός

στους εποικιστές της Ελλάδος ;



«Δεν υπάρχει περίπτωση να κάνετε την Αυστραλία σπίτι σας», το μήνυμα που προωθεί !
"Σοκ" προκαλεί η αφίσα στους «ευαισθητούληδες» πολιτικά ορθούς το αυτονόητο, για μια ευνοούμενη πολιτεία που θέλει να διατηρεί την ασφάλεια και την ακεραιότητα του πληθυσμού της.
Παγκόσμια κατακραυγή έχει προκαλέσει η νέα αντι-μεταναστευτική καμπάνια Αυστραλίας.
Τα ελεγχόμενα από τη νέα τάξη πραγμάτων social media έχουν πάρει «φωτιά» και τα αρνητικά σχόλια διαδέχονται το ένα το άλλο. Το μήνυμα της αυστραλιανής κυβέρνησης είναι το εξής: «Δεν υπάρχει περίπτωση να κάνετε την Αυστραλία σπίτι σας».

Εάν δε ένας τυφλός οδηγή άλλον τυφλόν, θα πέσουν και οι δύο εις βαθύν λάκκον.

Αν θες να λέγεσαι ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ, πρέπει να  έχεις θάρρος, δύναμη ψυχής, ΟΧΙ θράσος! 
Ρώτα λοιπόν, με αγάπη και σεβασμό τον πνευματικό σου, όποιος και αν είναι…. 
Είναι  ΥΠΕΡ του Π.Σ.Ε. ; 
Είναι ΥΠΕΡ της ΨΕΥΔΟ–συνόδου Κρήτης; 
Είναι ΥΠΕΡ της ένωσης των αιρέσεων και του κοινού ποτηρίου με αυτούς; 
Αν σου πει «ναι» ή διάφορα διπλωματικά-ακαταλαβίστικα  ή ότι «θα κάνουμε ότι μας πει η «εκκλησία» …τότε ΦΥΓΕ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟΝ όσο είναι νωρίς.
ΑΦΗΣΑΤΕ ΤΟΥΣ,  («άφετε αυτούς») είναι οδηγοί τυφλοί που οδηγούν τυφλούς.  
Κάθε άνθρωπος δηλαδή, που λόγω της αναξιότητός του δεν τον προώρισεν ο Πατήρ μου δια την Βασιλείαν  του, θα αποβληθή και θα ξεριζωθή από αυτήν.» (Ματθ.ΙΕ’13-14.)    
Αφήσατέ τους μας λέει, δεν μας λέει «συγχωρέστε τους», ούτε να πάμε κοντά τους. 
ΣΗΜΕΙΩΣΗ:  
Ευλογείτε! Με απέραντο σεβασμό και αγάπη προς τους αδελφούς, που έχουν χάσει την όρασή  τους. Η ωραία απεικόνιση που δανείστηκα και το κείμενο της αναξιότητάς μου έχουν πνευματικό σκοπό και μόνο. 
Παρεμπιπτόντως, επειδή αναφέρθηκε το «άφετε αυτούς» που ερμηνεύεται «αφήσατέ τους» το κρατάμε στη μνήμη μας, διότι αλλού το ερμηνεύουν διαφορετικά «Πάτερ, άφες αυτοίς, ου γάρ…(…)» για το οποίο θα μιλήσουμε άλλη φορά. 
{Στο θέμα μας τώρα.} 
Το θράσος και η τάση αρχηγίας που χαρακτηρίζει τα όργανα του διαβόλου, σε συνδυασμό με την έλλειψη γνώσεως, ανδρείου φρονήματος, θάρρους, τόλμης και θείου ζήλου του «πιστού», είναι οι λόγοι που καθηλώνουν την ψυχή και την υποτάσσουν, μη δυνάμενη να ενδιαφερθεί ακόμα και για τη σωτηρία της. 
Ενώ εξωτερικά, φαίνεται να κινείται από ευσέβεια, η πραγματική αιτία είναι άλλη. Μας την αναδεικνύει ο Κύριος παρακάτω: 
«…Ο λύχνος, που δίδει φως εις το σώμα ,είναι το μάτι. Όπως ο λύχνος, που φωτίζει την ψυχή, είναι ο νους. Εάν λοιπόν το μάτι είναι υγιές, όλον το σώμα σου θα είναι γεμάτον φως, σαν να ήτο ολόκληρον το σώμα σου μάτι. Έτσι θα φωτίζεται και η ψυχή σου, εάν ο νους σου και η καρδιά σου δεν έχουν τυφλωθή από την φιλαργυρίαν και την προσκόλλησιν εις τα μάταια.» (Ματθ.ΣΤ’22.) 
Ιδού πως το αποδεικνύει:  

Δραματικές εξελίξεις στην Πάτρα…

Οι σχισματικοί, γνωρίζοντας ότι την Πέμπτη (14-11-2019) το πρωί θα έβρισκαν μπροστά στον Ιερό Ναό του Αγίου Ανδρέα Πατρών διαμαρτυρόμενους πιστούς, επέλεξαν να πραγματοποιήσουν την επίσκεψή τους σήμερα το απόγευμα.
Τους εντόπισαν πιστοί Πατρινοί οι οποίοι έκαναν σποραδικούς ελέγχους σε περίπτωση που εμφανιστούν εκτός προγράμματος. Υπήρχε μία υποψία ότι θα άλλαζαν το πρόγραμμα δεδομένου ότι έβρισκαν κλειστές πόρτες και το άλλαζαν συνέχεια. Επίσης, όλες αυτές τις ημέρες χρησιμοποιούσαν την ίδια βάση, ξενοδοχείο στην Ιτέα, απ’ όπου θα μπορούσαν εύκολα να κάνουν παραλλαγές.

Ο Άγιος νεομάρτυς Κωνσταντίνος ο Υδραίος (14/11/1800)


http://www.saint.gr/photos/standard/1114/AgiosKonstantinosYdreos02.jpg

Του Κωνσταντίνου Αθ. Οικονόμου, δασκάλου
Ο Υδραίος Κωνσταντίνος, δεκαοκταετής βρέθηκε στη Ρόδο. Εκεί συναναστρεφόταν τον εξομώτη πασά της Ρόδου, Χασάν. Ο πασάς με κολακείες και δώρα κατάφερε να τον εξισλαμίσει, ονομάζοντάς τον Χασάν. Τρία χρόνια έμεινε στο Ισλάμ, όμως δοκίμασε την απόρριψη της μητέρας του, η οποία, όταν ο Κωνσταντίνος την επισκέφτηκε, δεν του άνοιξε, φωνάζοντας ότι δεν τον αναγνωρίζει. Άρχισε, έτσι, η συνείδησή του να τον ελέγχει. Αφού εξομολογήθηκε ζητώντας να ομολογήσει, κατόπιν συμβουλής του πνευματικού του, μετέβη στην Κων/λη, όπου και πάλι εξομολογήθηκε σε έμπειρο πνευματικό. Εκείνος τον παρουσίασε στον Πατριάρχη Γρηγόριο τον Ε1, που τον νουθέτησε πατρικά και τον έστειλε στη Μονή Ιβήρων να δυναμώσει πνευματικά. Παρά τις προσπάθειες των εκεί πατέρων να τον εμποδίσουν, εκείνος φλεγόμενος από πόθο για μαρτύριο, εξασφάλισε τις ευχές τους και σύντομα αναχώρησε για τη Ρόδο. Έτσι, παρουσιάστηκε στον πασά. Ο πασάς δεν τον γνώρισε. Όταν ο Κωνσταντίνος του εξήγησε ποιος ήταν, εκείνος απάντησε: “Εγώ δεν σε γνωρίζω. Γιατί φοράς μαύρα (καλογερίστικα);

Αντιφατικός ο εις Λάρισα Ιερώνυμος, ενώ σε συλλείτουργο στη Ζάκυνθο μνημονεύει τον σχισματικό της Ουκρανίας, τώρα ζητάει Πανορθόδοξο Σύνοδο

Νὰ ὁδηγηθῶμεν εἰς Πανορθόδοξον



  Εἰς συνέντευξιν ποὺ παρεχώρησεν ὁ Σεβ. Λαρίσης ὄχι μόνον ἐδήλωσε τὴν ἐπιφυλακτικότητά του, ἀλλὰ σαφῶς προέταξε τὴν ἀνάγκην διὰ σύγκλησιν Πανορθοδόξου, προκειμένου νὰ ἐπιλυθῆ τὸ «Οὐκρανικόν». Παραθέτομεν ἐλάχιστα ἀποσπάσματα ἀπὸ ὅσα ἀνέφερε καὶ ἐδημοσιεύθησαν εἰς τὴν ἱστοσελίδα orthodoxia.info τῆς 31ης Ὀκτωβρίου 2019:
  «Ἀπὸ ὁρισμένους Ἁγίους Ἀδελφοὺς καὶ σεβαστοὺς ἀρχαιότερους ἐμοῦ στὴν Ἀρχιερωσύνη, ἀναπτύχθηκαν διάφορα ἐπιχειρήματα κατὰ τοῦ Οὐκρανικοῦ Αὐτοκεφάλου καὶ ἀποδόθηκαν χαρακτηρισμοὶ ὅπως «ἀνυπόστατο», «ἄκυρο», «ἀκυρώσιμο» κλπ. Δὲν διστάζω νὰ δεχθῶ τὸ βάσιμο κάποιων ἐπιχειρημάτων τους.
   Γιὰ παράδειγμα κι ἐμένα ὁρισμένες διατυπώσεις τοῦ Τόμου τῆς Αὐτοκεφαλίας πρὸς τὴν Ἐκκλησία τῆς Οὐκρανίας μὲ ξενίζουν, καθὼς τὶς θεωρῶ πρωτόγνωρες καὶ διαφοροποιούμενες ἀπὸ τὴ συνήθη διατύπωση… ἡ λύση ὅμως (τοῦ μοντέλου τῆς Διασπορᾶς), φαίνεται… ἡ πλέον ἱκανὴ νὰ διευκολύνει τὴ συνύπαρξη τῶν Ἐκκλησιῶν στὴν Οὐκρανία, μιᾶς ποὺ ἡ ἐξαρτώμενη ἀπὸ τὸ Πατριαρχεῖο Μόσχας Ἐκκλησία τῆς Οὐκρανίας ὑπὸ τὸν Μητροπολίτη Ὀνούφριο, ἕνα πνευματικὸ καὶ ὑπεύθυνο Ἐπίσκοπο, δὲν ἔχει χάσει τὴν κανονικότητά της ἐξαιτίας τοῦ Αὐτοκεφάλου.

Αἱρετική, παπική ἀνάδοχος εἰς βάπτισιν Ὀρθοδόξου νηπίου!



ΜΠΟΡΕΙ ἕνας αἱρετικὸς ἑτερόδοξος νὰ γίνει ἀνάδοχος σὲ βάπτιση ὀρθοδόξου; Ὄχι, σύμφωνα μὲ τὸ Κανονικὸ Δίκαιο τῆς Ἐκκλησίας μας· ὅμως, «μπορεῖ», ἂν εἶναι πριγκίπισσα, κατὰ τοὺς «μοντέρνους» κληρικούς! Ὁ λόγος γιὰ τὴν φανατικὴ παπικὴ πριγκίπισσα τοῦ Μονακὸ Σαρλίν, ἡ ὁποία, πρὶν λίγο καιρό, ἔγινε ἀνάδοχος σὲ βάπτιση ὀρθοδόξου νηπίου στὰ νότια προάστια τῆς Ἀττικῆς! Δεῖτε τὴν εἴδηση: «Συντέκνισσα… μὲ ἕνα Κρητικὸ ἔγινε ἡ πριγκίπισσα Σαρλὶν τοῦ Μονακό, ἡ ὁποία βρέθηκε στὴν Ἀθήνα πρὶν ἀπὸ λίγες ἡμέρες γιὰ τὴ βάφτιση τοῦ μικροῦ Λεωνίδα. Ἡ σύζυγος τοῦ πρίγκιπα Ἀλβέρτου ἦρθε στὴν Ἑλλάδα, χωρὶς τὸν σύζυγό της, γιὰ νὰ βαφτίσει τὸν γιὸ τοῦ Χρήστου Φωτάκη, ὁ ὁποῖος εἶναι προπονητὴς της ἀλλὰ καὶ ἰδιοκτήτης τοῦ Elite fitness MC στὸ Μονακό, ποὺ γυμνάζει κορυφαίους ὁδηγοὺς τῆς Formula 1. Ἡ βάφτιση ἔγινε σὲ παραθαλάσσιο κτῆμα, μέσα σὲ μία ὀνειρικὴ ἀτμόσφαιρα, ἐνῷ ἡ πριγκίπισσα…» (Ἱστ. Τὸ Ποντίκι)! Διερωτόμαστε: ὁ Μητροπολίτης τῆς περιοχῆς ἐνημερώθηκε γιὰ τὸ συμβάν; Ἂν ναί, τί ἔκαμε γιὰ νὰ ἐπαναφέρει στὴν κανονικότητα τὸν «μοντέρνο» φάδερ, ποὺ τέλεσε τὸ Μυστήριο; Ἀλλὰ τί ρωτᾶμε; Πρὶν λίγα χρόνια στὸ «Κέντρο τῆς Ὀρθοδοξίας», στὸ «σβησμένο Φανάρι», ἔγινε βάπτιση μὲ «κουμπάρους» τούρκους μουσουλμάνους! Δυσ­τυχῶς αὐτὴ εἶναι ἡ κατάντιά μας!

ΤΑ «ΟΡΦΑΝΑ τοῦ Μάρξ» έπιχειρούν την Ἀπαγόρευσιν της πρωϊνῆς προσευχῆς εἰς παιδικοὺς σταθμούς!

ΤΑ «ΟΡΦΑΝΑ τοῦ Μάρξ», ἂν καὶ ξεδοντιασμένα ἰδεολογικά, προσπαθοῦν νὰ «δείχνουν τὰ δόντια τους», ὅσα τοὺς ἔχουν ἀπομείνει, ἐπιχειρώντας νὰ ἀπαλείψουν ἀπὸ τὴν ἑλληνικὴ κοινωνία τὸ «ὄπιο τοῦ λαοῦ», δηλαδὴ τὴν πίστη στὸ Θεό. Καὶ ἐπειδὴ δὲν τοὺς «παίρνει» νὰ τὴν ἀπαλείψουν ἀπὸ τοὺς ἐνήλικες, τὸ ἐπιχειροῦν στὰ νήπια! Δεῖτε τὴν εἴδηση γιὰ νὰ καταλάβετε τί ἐννοοῦμε: ὁ κομμουνιστὴς δήμαρχος τῆς Πάτρας Κώστας Πελετίδης ἀπαγόρευσε τὴν πρωινὴ προσευχὴ στοὺς Βρεφικοὺς καὶ Παιδικοὺς Σταθμούς.

Ντροπή σας, κ. Τσιάρα!

Οι ύβρεις στο πρόσωπο του Χριστού, της Παναγίας, των αγίων, η βλασφημία των θείων επιτρέπονται στην Ελλάδα, με τις ευλογίες της κυβέρνησης της Νέας Δημοκρατίας! Κάθε συμπλεγματικό πρόσωπο, που φέρει εντός του μεγάλο πλεόνασμα κακότητας και καλπάζουσα πνευματική νόσο, θα μπορεί να προσβάλλει τις θρησκευτικές πεποιθήσεις της πλειοψηφίας χωρίς το κράτος να ασκεί κανένα δικαίωμά του ώστε να διατηρηθεί η κοινωνική ειρήνη και να προστατευτούν οι χριστιανοί από τις ανόσιες ροπές μιας προβληματικής μειοψηφίας.

Δίνουν την ιστορική Ι.Μ. Πορετσού για φιλοξενία μουσουλμάνων

Αίσχος έως πού θα φθάσουν;; Δίνουν την ιστορική Ι.Μ. Πορετσού για φιλοξενία μουσουλμάνων- Αντιδράσεις από τους κατοίκους της περιοχής

Οι πρώτοι πρόσφυγες φτάνουν στη Δυτική Ελλάδα, στο πλαίσιο του σχεδίου της κυβέρνησης για την αντιμετώπιση του προσφυγικού ζητήματος και τον διασκορπισμό τους, προκειμένου να αποσυμφορηθούν τα νησιά από το κύμα της προσφυγικής ροής που συνεχίζεται και έχει κατακλύσει τις αντίστοιχες δομές.

Σύμφωνα με πληροφορίες του patrasevents.gr οι πρώτοι πρόσφυγες πρόκειται να πάνε στην Ιερά Μονή Πορετσού στα σύνορα της ορεινής Αχαΐας και της Ηλείας, κοντά στο χωριό Αγράμπελα.

Όπως αναφέρουν μαρτυρίες κατοίκων της περιοχής που ζουν κοντά στη Μονή, πρόκειται για γυναικόπαιδα και οικογένειες που προέρχονται κυρίως από τη Συρία και έχουν χαρακτηριστεί πρόσφυγες, διαθέτοντας τα αντίστοιχα χαρτιά.

Η ποιότητα των Οικουμενιστών: Ψευτο-Θόδωρος και Ιούδας!

Το γράμμα που διάβασε ο Αλεξανδρείας Θεόδωρος στην Κύπρο:

Ο πατριάρχης Αλεξανδρείας Θεόδωρος πραγματοποίησε το Σάββατο 9 Νοεμβρίου μία ήδη προγραμματισμένη επίσκεψη στην Κύπρο. Την προηγούμενη ημέρα είχε μνημονεύσει για πρώτη φορά στην Θεία Λειτουργία τον Επιφάνιο Ντουμένκο, προκαθήμενο της σχισματικής «Ορθόδοξης Εκκλησίας της Ουκρανίας».

Ο πατριάρχης Θεόδωρος κινήθηκε μονομερώς χωρίς την συναινετική απόφαση των ιεραρχών του Αλεξανδρινού θρόνου. Η απόφαση αυτή εξέπληξε πολλούς και δημιούργησε ανησυχία στους Κύπριους ιεράρχες, οι οποίοι του ζήτησαν να μην μνημονεύσει τον Επιφάνιο Ντουμένκο στην Θεία Λειτουργία που θα γινόταν στην Κύπρο.
Το αίτημα να αποφύγει την μνημόνευση του Ντουμένκο έγινε ειδικά από τον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Αθανάσιο στην Λεμεσό, όπου ήταν προγραμματισμένο να παραστεί ο πατριάρχης κατά την εορτή του Αγίου Ιωάννη του Ελεήμονα, προστάτη της Λεμεσού όπου υπάρχει και σημαντικός Ρωσσικός πληθυσμός.
Ωστόσο, όπως δείχνει το βίντεο από τη Λειτουργία, το οποίο δημοσίευσε ο Ορθόδοξος δημοσιογράφος Αλέξανδρος Βοσνεσένσκυ [Alexander Voznesensky] που ήταν παρών, ο πατριάρχης Θεόδωρος αγνόησε αυτό το αίτημα και μνημόνευσε τον Επιφάνιο:

Δημήτριος Τσελεγγίδης, Ο Θεολογικός Διάλογος του Αγίου Γρηγορίου Παλαμά με το Ισλάμ

Εισήγηση του κ. Δημητρίου Ι. Τσελεγγίδη, Καθηγητού Θεολογικής Σχολής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης στο Αντιαιρετικό Σεμινάριο της Ιεράς Μητροπόλεως Γλυφάδας, Ε.Β.Β. & Β., την 30ή Μαΐου 2016

    Ο Άγιος Γρηγόριος ο Παλαμάς είναι ένας εκ των σπουδαιοτέρων και μεγαλυτέρων Πατέρων όλης της Εκκλησίας, όλων των αιώνων. Είναι όμως και ο πλέον επίκαιρος, ως προς τα προβλήματα που αντιμετωπίζει σήμερα η Εκκλησία ανά την οικουμένη. Το σημαντικότερο από αυτά τα προβλήματα, που συνιστά και την πρωτογενή αιτία όλων των άλλων, είναι ο ανθρωποκεντρισμός της εποχής μας, με την συνεπαγόμενη εκκοσμίκευση του φρονήματος μεγάλου μέρους των πιστών της Εκκλησίας. Συγκεκριμένα, τον ΙΔ΄ αιώνα επιχειρείτο, συστηματικά, από την προ πολλού εκκοσμικευμένη Χριστιανική Δύση, να επιβληθεί ο ανθρωποκεντρισμός και στην θεανθρωποκεντρική καθ᾽ ημάς Ανατολή. Ο Άγιος Γρηγόριος ο Παλαμάς, ως ο κατεξοχήν εκπρόσωπος του Ορθοδόξου δόγματος και της αγιοπνευματικής εμπειρίας της Εκκλησίας, πρόβαλε τότε, λίαν επιτυχώς, την ησυχαστική εμπειρία ως ανυπέρβλητο πνευματικό «ανάχωμα» έναντι της αιρετικής Χριστιανικής Δύσεως, ανάγοντας την ησυχαστική εμπειρία σε φανέρωση βιουμένου δόγματος, του δόγματος για τον άκτιστο χαρακτήρα του θείου φωτός και της θείας Χάριτος.

Αγίου Νικοδήμου του Αγιορείτου Γιά τόν Ἅγιο Γρηγόριο τόν Παλαμᾶ


imagesCA8NRMZ4 

  «λλοίμονο στόν καιρὸν ἐκεῖνο πού δέν σὲ ἀγαποῦσα», λέγει κάπου πρὸς τὸν Θεό, φλεγόμενος ἀπὸ ἔρωτα, ὁ ἅγιος Αὐγουστῖνος. Ἐγὼ δὲ μεταβάλλοντας ἐλαφρῶς τὸν λόγο, θὰ ἔλεγα ἀναλόγως: ἀλλοίμονο στόν καιρὸν ἐκεῖνο πού δέν εἶχαν ἐκδοθῇ διὰ τοῦ τύπου τὰ πάνσοφα καὶ θαυμαστὰ καὶ θεόβροντα συγγράμματα τοῦ μεγάλου φωστῆρος τῆς Θεσσαλονίκης Γρηγορίου. Ἂς χαθῆ ὁ φθόνος! Μᾶλλον δὲ ὁ πατὴρ τοῦ φθόνου, ὁ ὁποῖος ἄφησε τὰ συγγράμματα αὐτὰ κάπου τέσσερις αἰῶνες καὶ πλέον μέσα στό σκότος, παραπεταμένα σὲ μίαν ἄκρη, καὶ μόλις νά σωθοῦν ἀπὸ τὴν
φθορά, αὐτά πού ἦσαν ὄχι μόνον ἄξια ἀλλὰ καὶ ὑπεράξια νά ἰδοῦν τὸ φῶς τῆς οἰκουμένης ὁλοκλήρου, γιά νά μὴν εἴπω ἄξια καὶ τοῦ ἰδίου τοῦ οὐρανοῦ.

Τετάρτη 13 Νοεμβρίου 2019

ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗΣ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑΣ 2019--ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΟ ΑΠΟ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΥΣ ΜΙΛΗΣΕ ΚΑΙ Ο ΠΑΪΑΤ, ΓΙΑ ΟΥΚΡΑΝΙΚΟ ΚΑΙ ΡΩΣΟΥΣ


Ὁ Πατριάρχης Βαρθολομαῖος, τό οἰκουμενιστικό Συνέδριο καί ὁ λόγος περί ψευδο-εἰρήνης καί ὄχι σωτηρίας!

Αποτέλεσμα εικόνας για Ἡ Θρησκεία στόν Σύγχρονο Κόσμο: Προκλήσεις καί Προοπτικές γιά τόν Διάλογο καί τήν Εἰρήνη
Ὁ Πατριάρχης Βαρθολομαῖος, τό οἰκουμενιστικό Συνέδριο
καί ὁ λόγος περί ψευδο-εἰρήνης καί ὄχι σωτηρίας!
Μαρία, Ἐκπαιδευτικός
Δυστυχῶς, ἕναν ἀκόμη οἰκουμενιστικό λόγο ἀπό τούς πολλούς, καταθέτει ὁ Πατριάρχης Βαρθολομαῖος στό Διεθνές Συνέδριο Θρησκευτικῆς Διπλωματίας μέ θέμα:

«Ἡ Θρησκεία στόν Σύγχρονο Κόσμο: Προκλήσεις καί Προοπτικές γιά τόν Διάλογο καί τήν Εἰρήνη» (βλέπε: http://aktines.blogspot.com/2019/11/blog-post_14.html).
Τό Συνέδριο αὐτό (http://aktines.blogspot.com/2019/11/blog-post_75.html) εἶναι ἕνα ἀπό τά πολλά οἰκουμενιστικά Συνέδρια πού προωθοῦν τήν ἕνωση τῶν θρησκειῶν μέ τά δαιμόνια τῶν ἐθνῶν (ἄλλων θρησκειῶν)· «ὅτι πάντες οἱ θεοὶ τῶν ἐθνῶν δαιμόνια» (Ψαλμ. 95, 5), διά τοῦ ἐκ τοῦ πονηροῦ «διαλόγου»· «αἱρετικὸν ἄνθρωπον μετὰ μίαν καὶ δευτέραν νουθεσίαν παραιτοῦ» (Τίτον, 3, 10), διά τῆς ἐκ τοῦ πονηροῦ «διπλωματίας» καί ὄχι διά τοῦ εὐθέως πνεύματος τοῦ Κυρίου· «καρδίαν καθαρὰν κτίσον ἐν ἐμοί, ὁ Θεός, καὶ πνεῦμα εὐθὲς ἐγκαίνισον ἐν τοῖς ἐγκάτοις μου» (Ψαλμ. 50, 12), τό ὁποῖο λέγει τό ναί ναί καί τό οὔ οὔ· «ἔστω δὲ ὁ λόγος ὑμῶν ναὶ ναί, οὒ οὔ· τὸ δὲ περισσὸν τούτων ἐκ τοῦ πονηροῦ ἐστιν» (Ματθ. ε´ 37).
Δέν ἔχει ἀλλάξει κάτι στό οἰκουμενιστικό «ὅραμα» τοῦ Πατριάρχη νά ἰσοβαθμίσει ὅλες τίς παγκόσμιες θρησκεῖες καί νά τίς ὀνειρεύεται συμπορευόμενες καί ἀλληλοσυνεργαζόμενες γιά ἕναν κόσμο εἰρηνικό, χωρίς τήν μετάνοια ὅλων καί τήν λατρεία στόν Ἕναν καί Ἀληθινό Τριαδικό Θεό!

Τώρα πιέζουν τον Πατριάρχη Σερβίας Ειρηναίο -- Βρόμικος ο ρόλος του αμερικανού πρέσβη στην Αθήνα Geoffrey Pyatt

Πρέσβεις των ΗΠΑ είχαν συνομιλίες με τον Πατριάρχη Σερβίας Ειρηναίο.


Στις 11 Νοεμβρίου 2019, ο Αμερικανός Πρέσβης, Υπεύθυνος για τις Διεθνείς Θρησκευτικές Ελευθερίες Sam Brownback επισκέφθηκε τον Προκαθήμενο της Σερβικής Ορθόδοξης Εκκλησίας, Πατριάρχη Ειρηναίο, όπως αναφέρει η ιστοσελίδα της Σερβικής Εκκλησίας.

Στην επίσημη συνάντηση κατά την οποία μεταξύ των άλλων συζήτησαν και τα θέματα της θρησκευτικής ελευθερίας στο Κοσσυφοπέδιο, παραβρέθηκαν επίσης ο Πρέσβης των ΗΠΑ στη


Σερβία, Anthony Godfrey και ο βοηθός του.

Νωρίτερα, ο πρώην διοικητής του αμερικανικού στρατού στην Ευρώπη, ο στρατηγός Ben Hodges, αποκάλεσε τη Σερβική Εκκλησία, "απειλή" για τις ΗΠΑ στα Βαλκάνια.
Την ίδια μέρα και σύμφωνα με τον Αντώνη Τριανταφύλλου του Πρακτορείου Eκκλ. Eιδήσεων "Orthodoxia Info", ιδιαίτερα αιχμηρός κατά της πολιτικής της Ρωσίας στις εκκλησιαστικές υποθέσεις ήταν ο αμερικανός πρέσβης στην Αθήνα Geoffrey Pyatt  κατηγορώντας την Μόσχα ότι χρησιμοποιεί την Εκκλησία «ως σφήνα για να προκαλέσει αστάθεια και να υπονομεύσει τη δημοκρατία».

Αγίου Ιωάννου Χρυσοστόμου: ΘΑΥΜΑΤΑ, ΕΡΓΑ και ΠΙΣΤΗ και αναφορά στην αντιμετώπιση του Οικουμενισμού.

Παραθέτουμε να μικρ τμμα π τν θαυμάσια ρμηνεία το γίου ωάννου το Χρυσοστόμου στ λόγο το Κυρίου: «Ο πς λγων μοι, Κριε, Κριε, εσελεσεται ες τν βασιλεαν τν ορανν, λλ' ποιν τ θλημα το Πατρς μου το ν ορανος».
Στ τμμα ατ θίγονται τ ξς θέματα:
Εναι δυνατν πονηρο νθρωποι ν πραγματοποιον θαύματα;
πίστη κα πίτευξη θαυμάτων θ φελήσουν σ κάτι ατν πο τ πιτελε, χωρς μως ν χει κα ργα;
 χάρις ποκτται δικαιωματικ κα φείλεται στ καλά μας ργα δίδεται π τν Θε γιτν ξυπηρέτηση τν σχεδίων Του;
κενος πο χει γαθ διάθεση, κόμα κι ν πλανηθε, πς ντιμετωπίζεται π τ Θεό;