Τρίτη 24 Νοεμβρίου 2020

Απόφαση ΒΟΜΒΑ Πορτογαλικού Εφετείου: Aναξιόπιστα τα τεστ PCR- Παράνομα τα lockdown

Απόφαση – σταθμός από πορτογαλικό δικαστήριο, που αποφάνθηκε πως ένα μόνο θετικό τεστ PCR δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως αποτελεσματική διάγνωση μόλυνσης από Covid – 19 ενώ έκρινε ότι και η καραντίνα συνιστά «πράξη παράνομη»
To Εφετείο στη Λισαβόνα απεφάνθη πως το PCR δεν είναι αξιόπιστο τεστ για τον Sars-Cov-2, και ως εκ τούτου οποιαδήποτε επιβεβλημένη καραντίνα με βάση αυτά τα αποτελέσματα των δοκιμών είναι παράνομη.
Η υπόθεση αφορά τέσσερις τουρίστες που εισήλθαν στη χώρα από τη Γερμανία  και οι οποίοι τέθηκαν σε καραντίνα από την περιφερειακή υγειονομική αρχή.

Ο σχετικός νόμος υποχρεωτικού εμβολιασμού ψηφίστηκε τον Μάρτιο και το Μητρώο Εμβολιασμού υπάρχει.


του 
Απόστολου Σαραντίδη 
αρθρογραφεί για katanixi.gr

Επιμέλεια σύνταξης: katanixi.gr


Πρόβλημα εμφανές σε ολίγους

ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ Κ. ΣΑΡΑΝΤΙΔΗ

Ο κόσμος σε όλον τον πλανήτη δοκιμάζεται από τον λεγόμενο covid19 κορωνοϊό ή κορωναϊό. Για την ακρίβεια, η λέξη covid προσδιορίζει το είδος της πνευμονίας που προκαλεί. Μόνο που δεν είναι η πρώτη φορά. Κορωνοϊοί πάντοτε υπήρχαν και μας ταλαιπωρούσαν από την αυγή του ανθρώπινου γένους. Επιδημίες και λοιμοί κατά διαστήματα και κατά κύματα θέριζαν και αποδεκάτιζαν μεγάλες πληθυσμιακές ομάδες από την αρχαιότητα και στον Μεσαίωνα και μέσα στον 20ό αιώνα. Ήτανε πρόβλημα; Τεράστιο.

Παγκόσμιο σοκ! Επίσημη πρόταση του Κινέζου Προέδρου για ‘σφράγισμα’ όλων των ανθρώπων με barcode-«πιστοποιητικό υγείας» για τον κορωνοϊό!

Η Κίνα έχει προτείνει ένα παγκόσμιο μηχανισμό μιας κοινά αποδεκτής διαδικασίας πιστοποιητικών υγείας βασισμένων σε ελέγχους νουκλεϊκού οξέος και σε μορφή κωδικών QR

 

Ο Κινέζος πρόεδρος Xi Jinping (η χώρα του οποίου είναι υπεύθυνη για την πανδημία) πρότεινε ξεκάθαρα το χάραγμα κωδικών QR (του γνωστού barcode) σε όλο τον πληθυσμό ώστε, σύμφωνα με τον ίδιο να «βελτιωθεί το εμπόριο και τα ταξίδια» που έχουν πληγεί από τον κορωνοϊό.
Συγκεκριμένα, μιλώντας κατά τη διάρκεια της συνόδου των G20 ο Κινέζος πρόεδρος είπε:

«Την ώρα που προσπαθούμε να ελέγξουμε τον ιό, πρέπει να αποκαταστήσουμε την ασφάλεια και την ομαλή λειτουργία της παγκόσμιας βιομηχανίας και της αλυσίδας προμηθειών», είπε ο Κινέζος πρόεδρος το Σάββατο στην τηλεδιάσκεψη των G20 κάνοντας επίσης λόγο για ανάγκη «μείωσης των δασμών και των εμποδίων στο εμπόριο» και «φιλελευθεροποίησης» του εμπορίου σε κρίσιμα ιατροφαρμακευτικά προϊόντα για να συνεχίσει λέγοντας ότι για να γίνει αυτό πρέπει να δημιουργηθούν οι μηχανισμοί οι οποίοι θα απλοποιήσουν την ροή των προϊόντων και των υπηρεσιών σε εποχή όπου δοκιμάζεται από τον κορωνοϊό.

Αυτό μπορεί να έρθει στη μορφή των κωδικών QR οι οποίοι θα περιέχουν πληροφορίες για την κατάσταση της υγείας του κάθε ατόμου, είπε ο Xi

Ἀλυχτάει ἀπό 21/11/2020 ἡ σορώνητη διανόηση στήν Ἑλλάδα

Γράφει ὁ Χαράλαμπος Μηνάογλου

Ἀλυχτάει ἐπειδή προβλήθηκε στήν πρόσοψη τῆς Βουλῆς ἕνα βίντεο πού ὄντως εἶναι ταιριαστό γιά τόν ἑορτασμό τῆς ἡμέρας τῆς Ὑπερμάχου Στρατηγοῦ καί τῶν ἑλληνικῶν ἐνόπλων δυνάμεων. Τό ζήτημα εἶναι ὁ λόγος πού ὁδηγεῖ σέ αὐτήν τήν συμπεριφορά. Καταρχᾶς νά τονίσουμε ὅτι μέ τόν τίτλο σορώνητη διανόηση δέν ἀναφερόμαστε σέ ὅλους ὅσοι ἀντέδρασαν, ἀλλά μόνο στούς πρωτοστάτες τῆς ἀντίδρασης, ἐκείνους πού φτιάχνουν τό σύνθημα, ὄχι αὐτούς πού ἁπλῶς, πολλές φορές καλόπιστα, τό ἀναπαράγουν. Τί ἐνόχλησε, λοιπόν, αὐτούς τούς σιτιζόμενους ἀπό τίς ΜΚΟ τῶν ἀνοικτῶν συνόρων τοῦ βασικοῦ μετόχου τοῦ φιλελέφτ χώρου παγκοσμίως;

Ἡ προβολή τῆς Παναγίας πάνω στήν Βουλή; Ἤ ἡ προβολή τῶν ἐνόπλων δυνάμεων; Καί τά δύο τούς ἐνόχλησαν, ἀλλά ἀκόμη περισσότερο...

Ἡ τελευταία μέρα τοῦ Ἁγίου Ἰακώβου ἐν Εὐβοίᾳ († 21/11/1991)

21 Νοε 2020

Ὁ μακαριστὸς γέροντας Ἰάκωβος ἀγρύπνησε ἀποβραδὶς μὲ προσευχή. Μὰ ὁ ἐξουθενωμένος δὲ λησμόνησε καὶ τοὺς πονεμένους. Διάβασε τὰ τελευταία γράμματα καὶ ἀπάντησε περίπου σὲ δεκαπέντε. Παρηγόρησε, συμβούλεψε κατὰ περίπτωση. 21 τοῦ Νοέμβρη. Ξημερώνοντας θὰ γιόρταζε τὰ Εἰσόδια τῆς Θεοτόκου. Ἑτοιμαζόταν ὅλη τὴ νύχτα, θὰ κατέβαινε. Κανονικὰ δὲ θὰ ‘πρεπε, μὰ τὸ ἤθελε πολύ. Τόσο πολὺ ποὺ τίποτα δὲν μποροῦσε νὰ τὸν ἀποκλείσει ἀπὸ τὴν τελευταία του Θεία Κοινωνία. Μὲ κόπο κατέβηκε, σκοτάδι ἀκόμα, στὴν Ἀκολουθία. Μερικοὶ μοναχοὶ πρόσεξαν μίαν ἄλλη διάθεση στὸ πρόσωπο τοῦ Γέροντα. Ἱλαρότητα ὑπέρμετρη, ἀγάπη ξεχείλιζε ὁλόκληρος, τὸ ἀγγελικό του χαμόγελο ἀτέλειωτο. Ἔγινε ἡ Ἀκολουθία. Ἔψαλε γονατιστὸς τόσο ἄνετα καὶ ἀναστάσιμα, λὲς καὶ δὲν ἦταν ἄρρωστος.
Ἡ θεία φωνὴ του γέμιζε τὸ ναό, ἐξαίσια μελωδία, λὲς καὶ ψέλνανε πολλοὶ ἄγγελοι μαζί. 
Στὶς 10 ἡ ὥρα ἐξομολόγησε τὸν ἁγιορείτη διάκονο Γεννάδιο, στὸν ὁποῖο εὐχάριστα μὰ σταθερὰ εἶπε μεταξὺ ἄλλων:
- Καλὰ ποὺ ἦρθες, νὰ εἶσαι ποὺ θὰ μὲ ἀλλάξετε, μὴ φεύγεις.
Ὁ διάκος διαμαρτυρήθηκε μὲ διάφορα λόγια γιὰ τὰ περὶ θανάτου τοῦ Γέροντα, μὰ ἐκεῖνος ἐπέμενε.

Αγία Αικατερίνη η Μεγαλομάρτυς 25/11


Αγία Αικατερίνη η Μεγαλομάρτυς 25/11
“ΜΑΧΑΙΡΑ ΤΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ”: Η Αγία Μεγαλομάρτυς Αικατερίνη έζησε επί εποχής Μαξιμίνου,άρχοντα της Αιγύπτου, και ήταν κόρη του αριστοκράτη Κώνστα. Έτυχε μεγάλης μόρφωσης και ήταν κάτοχος της ελληνικής φιλολογίας.
Σπούδασε φιλοσοφία, ρητορική και πολλές ξένες γλώσσες της εποχής της. Νεαρή ακόμη ελκύστηκε από την χριστιανική διδασκαλία την οποία μελέτησε και αφού ασπάσθηκε τον Χριστιανισμό, εργάσθηκε δραστήρια για την διάδοσή του, επιτυγχάνοντας πολλά χάριν της ρητορικής της δεινότητας και των πολλών γνώσεών της. Την Αικατερίνη, όμως, εκτός της σοφίας και των αρετών της, την διέκρινε και το σπάνιο κάλλος της μορφής της. Στην ηλικία των 18 ετών επισκέφτηκε τον Ρωμαίο αυτοκράτορα, που ήταν πιθανόν ο Μαξιμίνος Β΄ή ο Μαξέντιος, και προσπάθησε να τον πείσει να παύσει τους διωγμούς που διεξήγε κατά των Χριστιανών, πετυχαίνοντας μάλιστα να μεταστρέψει στον Χριστιανισμό την γυναίκα του αυτοκράτορα.

Ουκρανικό –Δεν ξεχνούμε το χρονικό της προδοσίας, οι ημερομηνίες και οι φωτογραφίες μιλούν.

ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΙΤΡΕΨΟΥΜΕ ΣΤΟΥΣ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΝΑ ΠΑΡΑΔΩΣΟΥΝ ΤΑ ΑΓΙΑ ΤΟΙΣ ΚΥΣΙ. 
ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΣΥΝΕΝΟΧΟΙ ΣΤΟΥΣ ΔΙΩΓΜΟΥΣ ΑΔΕΛΦΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ.


 Ουκρανικό – Το χρονικό μιας προδοσίας, οι ημερομηνίες και φωτογραφίες μιλούν.
 
Στις 17 Απριλίου του 2018, ο Τζέφρυ Πάιατ επισκέφτηκε το Άγιον ΌροςΣυναντήθηκε, όπως έγραψε ο ίδιος στο Twitter, με τον Ηγούμενο της Μονής Βατοπαιδίου Εφραίμ και τον Μητροπολίτη Ναυπάκτου και Αγίου Βλασίου Ιερόθεο.
Στις 22 Απριλίου του 2018, το πατρ. Κωνστ/πόλεωςανακοίνωσε ότι απεδέχθη το αίτημα αυτοκεφαλίας του Ποροσένκο και των σχισματικών.
 
Στις 14 Μαΐου του 2018αντιπροσωπεία του Φαναρίου (Περγάμου, Γαλλίας, Σμύρνης) συναντήθηκε με τον Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο για το αυτοκέφαλο της Ουκρανίας. Από Ελληνικής πλευράς παρόντες ήταν επίσης οι: Νέας Σμύρνης Συμεών (εκ μέρους της Δ.Ι.Σ.), Διδυμοτείχου Ορεστιάδος και Σουφλίου Δαμασκηνός και Δημητριάδος και Αλμυρού Ιγνάτιος.Σημειωτέον, ότι 10 περίπου μήνες αργότερα κατόπιν αποφάσεως της Δ.Ι. Σ. συστάθηκαν οι δύο συνοδικές επιτροπές με τους προεδρεύοντες Δαμασκηνό (εκ μέρους της Συνοδικής Επιτροπής Δογματικών και Νομοκανονικών Ζητημάτων) και Ιγνάτιο (εκ μέρους Συνοδικής Επιτροπής Διορθοδόξων και Διαχριστιανικών Ζητημάτων) για να εξετάσουν το Ουκρανικό.

Στις 29 Μαΐου του 2018ο Τζέφρυ Πάιατ συναντήθηκε με τον Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο. Θέματα συζητήσεως: Σκοπιανό, Ουκρανικό.

Στις 23 Ιουνίου του 2018αντιπροσωπεία της κανονικής Εκκλησίας της Ουκρανίας επισκέφτηκε το Φανάρι.

Του διακεκριμένου δασκάλου Κωνσταντίνου Αθ. Οικονόμου: Συντακτικό και Γραμματική της Νεοελληνικής Γλώσσας σε απλά μαθήματα (με ασκήσεις). Ηλεκτρονική έκδοση (ΔΩΡΕΑΝ)

 Οι συνεργάτες του παρόντος ιστολογίου  αισθανόμαστε την ανάγκη  να επαινέσουμε και να επικροτήσουμε την προσπάθεια αυτή του διακεκριμένου δασκάλου Κων/νου Αθ. Οικονόμου. Της αξίζει κάθε τιμή και προβολή! 

Οφείλουμε  να τον ευχαριστήσουμε για το έργο του και την προσφορά του στην Παιδεία και την Εκκλησία.


Συντακτικό της Νεοελληνικής Γλώσσας σε 60 απλά μαθήματα (με ασκήσεις). Ηλεκτρονική έκδοση (ΔΩΡΕΑΝ)

Ένα νέο ηλεκτρονικό βιβλίο του διακεκριμένου δασκάλου Κων/νου Αθ. Οικονόμου

  Αναρτήθηκε στο διαδίκτυο ένα νέο βιβλίο του Κων. Α. Οικονόμου. Πρόκειται για το “Συντακτικότης Νεοελληνικής Γλώσσας σε 60 απλά μαθήματα με ασκήσεις”. 

Όπως λέει και ο τίτλος του ηλεκτρονικού βιβλίου, πρόκειται για μια συνοπτική, αλλά ουσιώδη, προσέγγιση του Συντακτικού της Νέας Ελληνικής, δοσμένη με απλό και εύληπτο τρόπο, που απευθύνεται κυρίως στους μαθητές του Γυμνασίου, των δύο τελευταίων τάξεων του Δημοτικού, αλλά και όσων ενδιαφέρονται για την Ελληνική Γλώσσα. 


Το βιβλίο διατίθεται ΔΩΡΕΑΝ στην ιστοσελίδα www.scribd.com/oikonomoukon, όπου ο ενδιαφερόμενος μπορεί να “κατεβάσει” το βιβλίο στον υπολογιστή του, ή και να το τυπώσει και να το δέσει, ώστε να είναι περισσότερο χρηστικό. 

«Το κλείσιμο των Ι. Ναών»

(Ως Διοκλητιανή ανάμνηση)

 

Τοῦ Ν. ΣΑΚΑΛΑΚΗ

 


«Καιρός κακών, καιρός οργής κατέλαβε, τους ταλαιπώρους ημάς», αναγράφεται στον Παρακλητικό Κανόνα «Εις τον Άγιον Χαραλάμπη», που συνέθεσε ο Άγιος Νικόδημος ο Αγιορείτης προς εξάλειψη του «βροτοκτόνου λοιμού» (της πανώλης). Σήμερα, για το άθεο ελληνικό κράτος η φράση «Παράκλησις εις τους Αγίους» είναι κενή νοήματος.

Σάν σήμερα πρίν ἀπό 60 χρόνια...(21/8.11.1960)

(στή μνήμη τοῦ Σεβασμιωτάτου κυροῦ Ἀρτεμίου, Μητροπολίτου Ράσκας καί Πριζρένης, Κοσσυφοπεδίου καί Μετοχίων ἐν ἐξορίᾳ)



Σάν σήμερα, πρίν ἀπό 60 χρόνια, ὁ ἅγιος Ἰουστῖνος Πόποβιτς περίμενε μπροστά στήν Ὡραία Πύλη τοῦ Ναοῦ τῆς Μονῆς τοῦ Ἀρχαγγέλου Μιχαήλ στό Τσέλιε. Κι ἐνῶ ἐψάλλετο τό «Ἀγκάλας πατρικάς διανοῖξαι μοι σπεῦσον», μέ λαχτάρα, συγκίνηση καί συγκλονισμό ὁ νεαρός τότε Ἀρτέμιος γονάτισε μπροστά στά πόδια τοῦ Ἁγίου καί δέχθηκε ἀπό τά τίμια χέρια του τό ἀγγελικό Σχῆμα. Οἱ Ἄγγελοι μέ χαρά ἄνοιξαν τίς πύλες τοῦ οὐρανοῦ καί ἀνέβασαν τίς μοναχικές ὁμολογίες τοῦ νεαροῦ τότε Ἀρτεμίου ἐνώπιον τοῦ θρόνου τοῦ Θεοῦ. Καί ὁ νέος μοναχός ἔζησε μέσα στήν ἀγάπη καί τήν θαλπωρή τοῦ ἁγίου Γέροντός του, Ἰουστίνου...



Μετά ἀπό 60 χρόνια οἱ Ἄγγελοι ἄνοιξαν καί πάλι τίς πύλες τοῦ οὐρανοῦ καί ἀνέβασαν τήν ψυχή τοῦ –γέροντος πλέον– Ἀρτεμίου εἰς τήν δόξαν τοῦ Θεοῦ.
Ὁ ἅγιος Ἰουστῖνος γέννησε πνευματικά τόν ἅγιο Ἀρτέμιο καί ὁ ἅγιος Ἀρτέμιος γέννησε πνευματικά τόν ἅγιο Χαρίτωνα, τόν Νεομάρτυρα καί Ὁμολογητή.

Ἐμεῖς νοερῶς γονατίζουμε σήμερα μπροστά στό σκήνωμα τοῦ ἁγίου Ἀρτεμίου, τόν ὁποῖο ὁ Θεός χαρίτωσε μέ ὑπομονή, πραότητα, ἀνεξικακία, ἱλαρότητα καί διάκριση.

Δευτέρα 23 Νοεμβρίου 2020

ΜΙΧΑΛΗΣ ΣΠΥΡΟΥ ΝΕΥΡΟΧΕΙΡΟΥΡΓΟΣ: «ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ ΕΜΒΟΛΙΑΣΜΟ»ΒΙΝΤΕΟ

Κάθετα αρνητικός με την υποχρεωτικότητα του εμβολίου δήλωσε στον Focus Fm 103,6 ο Νευροχειρουργός Μιχάλης Σπύρου.

 Η υποχρεωτικότητα είναι ενάντια στη Δημοκρατία και την βιοηθική δήλωσε σε σχετική ερώτηση του δημοσιογράφου Στέφανου Δαμιανίδη. Μεταξύ άλλων ο κ. Σπύρου στάθηκε στα μέτρα που έχουν ληφθεί κάνοντας λόγω για σκληρά μέτρα πολλές φορές χωρίς λογική.
https://www.youtube.com/watch?v=hJEEHCTu5Mo&feature=emb_logo

Ο ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΣ ΣΕΙΕΙ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΝ!


Γράφει ὁ κ. Γεώργιος Τραμπούλης, θεολόγος

Ἡ θρησκευτική διπλωματία ἐθεωρεῖτο, ἰδιαίτερα κατά τούς βυζαντινούς χρόνους, ἕνα ἰσχυρό ἐργαλεῖο γιά τήν ἐξάσκηση τῆς ἐξωτερικῆς πολιτικῆς. Ὁ Γ. Γραμματέας Διπλωματίας καί Θρησκευτικῶν ὑποθέσεων κ. Κ. Ἀλεξανδρής, σέ   συνέδριο  πού  πρα­γματοποιήθηκε στήν Ἀθήνα προσφάτως στόν χαιρετισμό του μεταξύ τῶν ἄλλων εἶχε τονίσει “ἰδιαίτερα μετά τό τέλος τοῦ ψυχροῦ πολέμου καί ἀκόμα περισσότερο μετά τήν 11η Σεπτεμβρίου, παρατηρεῖται ἕνα ὅλο καί μεγαλύτερο ἐνδιαφέρον τῆς διεθνοῦς πολιτικῆς σκηνῆς γιά θέματα θρησκευτικῆς ὑφῆς. Ἡ σπουδαιότητα τῆς θρησκευτικῆς διπλωματίας τόσο ὡς μέσου πρόληψης ὅσο καί ὡς μέσου ἐπίλυσης διαφορῶν ἔχει γίνει ἀντιληπτή σέ διεθνές ἐπίπεδο. Γι’ αὐτό καί ὅλο καί πιό συχνά, ἀποτελοῦν ἀντικείμενο διακρατικῶν συναντήσεων…”. Μία διπλωματία, τήν ὁποία ἡ προτεσταντική ὑπερδύναμη Ἀμερική στίς ἡμέρες μας ἐξασκεῖ σέ ὑπέρτατο βαθμό μέ μοναδικό στόχο τόν ὑποσκελισμό καί τήν ἀπομάκρυνση τῆς Ρωσίας ἀπό τήν περιοχή τῶν Βαλκανίων.

Κυριακή 22 Νοεμβρίου 2020

Ἅγιος Ἰάκωβος Τσαλίκης: ὁ θεῖος Ἰωάννης ὁ Ρῶσσος πρό ἡμερῶν εἶχε πεῖ ὅτι «νομίζουν πώς κοιμᾶμαι μέσα στή λάρνακα, πεθαμένος ἤ ὅτι εἶμαι νεκρός. Ἐγώ ὅμως εἶμαι ζωντανός...»

Ἀκοῦστε τὴν καταπληκτικὴ συνομιλία…
ΒΙΝΤΕΟ: https://www.youtube.com/watch?v=KG0P8uHBKhc&feature=emb_logo

Ποιός εἶναι ὁ σκοπός ὕπαρξης τῶν Ἁγίων Λειψάνων στήν Ὀρθοδοξία μας καί πῶς μποροῦμε νά σταθοῦμε καί νά ἀξιοποιήσουμε τήν ἰαματική τους Χάρη καί εὐλογία. Συνέντευξη μέ τόν Ἅγιο Ἰάκωβο Ἰάκωβο Τσαλίκη, προηγούμενο τῆς Ἱερᾶς Μονῆς Ὁσίου Δαυίδ Εὐβοίας και τόν πατέρα Κωνσταντῖνο Στρατηγόπουλο.
Ἀκοῦστε τὴν καταπληκτικὴ συνομιλία…

Ἅγιος Ἰάκωβος: Μιά μέρα θ᾽ ἀναστηθοῦν π. Κωνσταντῖνε μου, κατά τή βουλή καί τήν ἐντολή τοῦ Θεοῦ πού μᾶς εἶπε καί ὁ Χριστός μας «καί πάντες ἀναστήσονται». Καί ὅτι ὀστέα γυμνά ἐκβλύζουν ἰάματα, ἀλλά μέσα σ᾽ αὐτά τά λείψανα, τά ἱερά, κατοικοῦσε ἤ κατοικεῖ ψυχή ἀθάνατος κι ὅσο καί νά φθαροῦν μέσα στό χῶμα καί μέσα στή γῆ κάποτε μιά μέρα θά λάβουν ζωή αὐτά τά λείψανα καί τά ὀστά αὐτά, πάτερ Κωνσταντῖνε, καί θά ἀναστηθοῦν καί θά παρουσιαστοῦν πάλι στόν Δεσπότη Χριστό ὅπως, μέ συγχωρεῖτε, ἤμασταν καί πρῶτα ἀλλά καί μέ τό σῶμα, κι ὅτι θά λάβουν ζωή τά λείψανα αὐτά.

Τι είναι η Μεγάλη Επανεκκίνηση (The Great Reset) και πώς σχετίζεται με τα lock downs της πανδημίας του κορωνοϊού;

Οι 17 Στόχοι του ΟΗΕ για τη βιώσιμη ανάπτυξη και η βίαιη εφαρμογή τους μέσω των lock downs του κορωνοϊού

Τι είναι η Μεγάλη Επανεκκίνηση και πώς σχετίζεται με τα lock downs της πανδημίας του κορωνοϊού;

H Mεγάλη Επανεκκίνηση (The Great Reset) είναι μια «πρωτοβουλία» που παρουσιάστηκε στις 3.6.2020 στην διαδικτυακή συνάντηση του Παγκόσμιου Οικονομικού Φόρουμ (World Economic Forum), ή αλλιώς γνωστού ως Φόρουμ του Νταβός, εν μέσω πανδημίας του κορωνοϊού.

Η πρωτοβουλία στηρίζεται από τον πρίγκιπα της Ουαλίας Κάρολο και το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο (ΔΝΤ) και ισχυρίζεται ότι έχει στόχο την «ανοικοδόμηση του παγκόσμιου οικονομικού και κοινωνικού συστήματος, ώστε να καταστεί πιο βιώσιμο».

Η Mεγάλη Επανεκκίνηση σχεδιάστηκε από τους εγκέφαλους του Φόρουμ του Νταβός, που είναι ένας μη κυβερνητικός οργανισμός που απαρτίζεται από τη διεθνή ελίτ του πλούτου, δηλαδή από μέλη βασιλικών οίκων, το ΔΝΤ, δισεκατομμυριούχους, τραπεζικούς κολοσσούς, και πολυεθνικές εταιρείες.

Η Mεγάλη Επανεκκίνηση στοχεύει, μεταξύ άλλων, να αναδιανείμει τον πλούτο της μεσαίας τάξης προς τους φτωχούς, χωρίς να θίξει όμως κανένα προνόμιο των πολύ πλούσιων.

Α. ΓΙΑΝΝΟΥΛΟΠΟΥΛΟΣ: ΑΥΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΕΜΒΟΛΙΑ ΣΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ

 

 https://www.youtube.com/watch?v=RiRuodV1MBM

Εκοιμήθη ο Άξιος Ιεράρχης Ράσκας και Πριζρένης Αρτέμιος μαθητής του Αγίου Ιουστίνου Πόποβιτς της Σερβικής Έκκλησίας

 artemije2


Εκοιμήθη ένας ακόμη Ιεράρχης της Ορθοδόξου Εκκλησίας της Σερβίας, ο Επίσκοπος  Ράσκας και Πριζρένης κυρός Αρτέμιος το Σάββατο 21 Νοεμβρίου.

Ο Επίσκοπος Αρτέμιος την Τετάρτη 18 Νοεμβρίου εισήχθη εσπευσμένα στην Κλινική του Βάλιεβο.

Ο σεβασμιώτατος ήταν  ένας ενάρετος  ομολογητής αντιοικουμενιστής Ορθόδοξος Ιεράρχης ταπεινός και προσηνής, αγαπούσε την Ελλάδα. 

 Διώχθηκε απο τους οικουμενιστές συνεπισκόπους του και ἀπό την διπλωματία της Αμερικής διότι δεν εξυπερετούσε  τα σχέδιά τους.

  Αιωνία η μνήμη του.  

===========================================

Πρόσφατη Ὁμιλία -μὲ ἀναφορὰ στὴ στάση τοῦ Χριστιανοῦ ἔναντι τῶν ἀπαγορεύσεων γιὰ τὸν κορωνοϊό- του κοιμηθέντος Μητρ. Ράσκας-Πριζρένης, Κοσσυφοπεδίου καί Μετοχίων ἐν ἐξορίᾳ, κυροῦ Ἀρτεμίου.

«Δέν ὑπάρχει πρόστιμο πού μπορεῖ νά μᾶς χωρίσει ἀπό τήν θεία Λειτουργία»

Ἐάν ὑπάρχει σήμερα κρίση στόν κόσμο, τότε ἀναμφισβήτητα ἡ κρίση αὐτή εἶναι κρίση Πίστεως.

νοίγετε αὐτό τό θέμα καί ἐδῶ στό μοναστήρι μας... Ἤλπιζα πώς ἐδῶ τουλάχιστον δέν θά τό συζητούσαμε. 

Τώρα ὅλος ὁ κόσμος ἀσχολεῖται μέ τόν κορονοϊο! Σάν νά μήν ὑπάρχουν πιό σοβαρά θέματα, τά ὁποῖα μᾶς ἀπασχολοῦν καί γιά τά ὁποῖα θά ἔπρεπε νά συζητᾶμε. Ὑπάρχουν καί πνευματικοί ἰοί. Σέ αὐτούς κανείς δέν ἀναφέρεται. Αὐτοί δέν ἀπειλοῦν τό σῶμα, ἀπειλοῦν κυρίως τό πνεῦμα μας. Ποιοί εἶναι αὐτοί οἱ ἰοί; Σέ κάθε θεία Λειτουργία, σέ κάθε προσευχή καί κάθε στιγμή, ἀκόμη μαθαίνουμε γιά αὐτούς τούς ἰούς. Γινόμαστε πολλές φορές καί μεταδότες αὐτῶν τῶν ἰῶν καί αὐτοί οἱ ἰοί εἶναι οἱ ἁμαρτίες. Αὐτοί οἱ ἰοί εἶναι πιό ἐπικίνδυνοι ἀπό ὁποιονδήποτε ἄλλον ἰό.

22 Νοεμβρίου: Οσίου Ιακώβου (Τσαλίκη)

Ο άγιος Ιάκωβος Τσαλίκης της Μονής Οσίου Δαυΐδ στην Εύβοια (1920-1991)

*Δέκα έτη είχαν περάσει όταν πρωτοδημοσιεύθηκε στην Πεμπτουσία το εν λόγω άρθρο του γέροντος Κυρίλλου· ενώ σήμερα έχουν περάσει 18 ολόκληρα χρόνια από την κοίμηση του οσίου Ιακώβου. (μέρος α΄)

Συμπληρώνονται φέτος δέκαχρόνια απ’ την οσιακή κοίμηση του αγίου γέροντος π. Ιακώβου Τσαλίκη, ο οποίος έζησε στην Ι. Μονής Οσίου Δαυΐδ του Γέροντος στην Εύβοια (1952-1991). Στο πρώτο μέρος ενός αφιερώματος στη μορφή του, παρουσιάζουμε γεγονότα από τη ζωή του χαρισματούχου γέροντος.

Ανταποκρινόμενοι στην ευγενική και φιλάδελφη πρόσκληση του εγκρίτου περιοδικού ΠΕΜΠΤΟΥΣΙΑ και παροτρυνόμενοι απ’ την προτροπή του μακαριστού πλέον κι αυτού αγίου Γέροντος Παϊσίου, η οποία περιέχεται στον πρόλογο του βιβλίου του για τον Χατζη-Γιώργη, σύμφωνα με την οποία «οι απόγονοι πάντοτε έχουν ιερό καθήκον να γράφουν τα θεία κατορθώματα των αγίων Πατέρων της εποχής τους και τον φιλότιμο αγώνα τους για να πλησιάσουν τον Θεό», προσπαθήσαμε με τη βοήθεια του Θεού και επικαλούμενοι την ευχή του μακαριστού αγίου Γέροντος Ιακώβου, να γράψουμε, όσο το δυνατό πιο συνοπτικά, το κείμενο αυτό, το αφιερωμένο στη μνήμη του μακαριστού Γέροντος.

Τί συμβολίζει η σφραγίδα στο Πρόσφορο;



Το Πρόσφορο είναι το ψωμί που προσφέρουμε στον Ναό, για να τελεσθεί η Θεία Ευχαριστία. Μαζί με το κρασί, ως Τίμια Δώρα (άρτος και οίνος), προτού μεταφερθούν με τη Μεγάλη Είσοδο στην Αγία Τράπεζα, τοποθετούνται στην Πρόθεση (προ + τίθημι = προθέτω), όπου με την τελετή της Προσκομιδής θα προετοιμασθούν για τη Θεία Λειτουργία.
Στην Προσκομιδή τμήματα του Προσφόρου θα τοποθετηθούν τελετουργικά στο Δισκάριο και λίγο κρασί στο Άγιο Ποτήριο.

Το στρογγυλό σχέδιο του Προσφόρου συμβολίζει την κοιλιά της Παρθένου Μαρίας, απ' όπου προήλθε (γεννήθηκε) ο μονογενής Υιος της. Πάνω στο Πρόσφορο υπάρχει ανάγλυφο σχέδιο, που σχηματίζεται από σφραγίδα.

Κυριακή Θ΄ Λουκά - Ερμηνεία της Αποστολικής περικοπής από τον Ιερό Χρυσόστομο.

 


ΚΥΡΙΑΚΗ Θ΄ΛΟΥΚΑ [: Eφ. 2, 14-22]

ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΣ ΠΕΡΙΚΟΠΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΕΡΟ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟ

   «Νυνὶ δὲ ἐν Χριστῷ Ἰησοῦ ὑμεῖς οἱ ποτὲ ὄντες μακρὰν ἐγγὺς ἐγενήθητε ἐν τῷ αἵματι τοῦ Χριστοῦ. Αὐτὸς γάρ ἐστιν ἡ εἰρήνη ἡμῶν, ὁ ποιήσας τὰ ἀμφότερα ἓν καὶ τὸ μεσότοιχον τοῦ φραγμοῦ λύσας, τὴν ἔχθραν, ἐν τῇ σαρκὶ αὐτοῦ τὸν νόμον τῶν ἐντολῶν ἐν δόγμασι καταργήσας

Κυριακή Θ' Λουκά – Ο Ιερός Χρυσόστομος για το ψυχοφθόρο πάθος της πλεονεξίας

Ο ΙΕΡΟΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΨΥΧΟΦΘΟΡΟ ΠΑΘΟΣ  ΤΗΣ ΠΛΕΟΝΕΞΙΑΣ

   Έχεις λίγα χρήματα και ζητάς πολλά. Έχεις πολλά και ονειρεύεσαι περισσότερα. Όσα κι αν έχεις, δεν είσαι ικανοποιημένος. Γιατί άφησες την πλεονεξία να σε αιχμαλωτίσει, άνθρωπέ μου; Δεν ξέρεις ότι σε άλλους θα μείνουν το χρυσάφι και το ασήμι, ενώ σε εσένα οι κατάρες και οι κατηγόριες; Δεν αντιλαμβάνεσαι ότι θα σε καταδιώκουν αμείλικτα, και σε τούτη τη ζωή και στην άλλη, τα δάκρυα, οι βαρυγκώμιες και οι αναστεναγμοί του φτωχού που εξουθένωσες, του συνεργάτη που αδίκησες, του δουλευτή που εκμεταλλεύτηκες, του οφειλέτη που φυλάκισες; Όταν όλοι οι ζημιωμένοι από σένα θα παρουσιαστούν μαζί σου στο φοβερό δικαστήριο του Χριστού, τι θα πεις στον αδέκαστο Κριτή, μην έχοντας μάλιστα κανένα συνήγορο για να σε υπερασπίσει;

Σάββατο 21 Νοεμβρίου 2020

Ο "υιός" του αρχιεπισκόπου Ιερωνύμου έφη

«Μακαριώτατε, θα νικήσετε και αυτόν τον ιό». Μήνυμα με πολλά νοήματα του Σεβ. Φθιώτιδος Συμεών προς τον εμπερίστατο Αρχιεπίσκοπο.

«Μακαριώτατε, θα νικήσετε και αυτόν τον

ιό». Μήνυμα με πολλά νοήματα του Σεβ. Φθιώτιδος Συμεών προς τον εμπερίστατο Αρχιεπίσκοπο.

Από την πρώτη μέρα της πανδημίας όλος ο Ιερός Κλήρος και οι ευλαβείς χριστιανοί της Φθιώτιδας προσευχόμαστε, είτε με ανοιχτές είτε με κλειστές εκκλησίες, πάντα όμως με ανοιχτές καρδιές και ικετευτική διάθεση, για να παρέλθει αυτή η δοκιμασία της οικουμένης το συντομότερο, για την από Θεού στήριξη και ενδυνάμωση του υγειονομικού προσωπικού, που μάχεται στην πρώτη γραμμή της προσφοράς και για την αποκατάσταση της υγείας, όσων αδελφών μας νοσούν, είτε σε ήπια είτε σε πιο σοβαρή κατάσταση.

Πάθος ακόρεστο (η πλεονεξία)

p. Augoust«Τί ποιήσω…;» (Λουκ. 12,17)

«Τί ποιήσω…;». Εἶνε, ἀγαπητοί μου, τὸ ἐρώτημα, ποὺ ὑπάρχει σήμερα στὸ εὐαγγέλιο (Λουκ. 12,17). Εἶνε ἡ ἀπορία ἑνὸς ἀνθρώπου, ποὺ βρίσκεται σὲ δυσκολία, ἀμηχανία, ἀδιέξοδο. «Τί ποιήσω…;», τί νὰ κάνω;
Ποιός τὸ λέει αὐτό; Τεντῶστε τὸ αὐτί σας καὶ θὰ τ᾽ ἀκούσετε ἀπὸ πολλὰ στόματα. «Τί νὰ κάνω;» λέει ἐκεῖνο τὸ ὀρφανό, ποὺ ἔμεινε στοὺς πέντε δρόμους καὶ ζητάει στοργὴ ἀπὸ τὴν ἄσπλαχνη κοινωνία. «Τί νὰ κάνω;», τὸ λέει ἡ χήρα μὲ τὰ μικρά της, ποὺ ζητάει προστασία. «Τί νὰ κάνω;», τὸ λέει ὁ ἄντρας, ποὺ πέθανε ἡ ἀγαπημένη γυναίκα του κ᾽ ἔμεινε δίχως ταίρι. «Τί νὰ κάνω;», τὸ λέει ὁ ἐργάτης, ποὺ τὸν ἀπέλυσε ἡ ἑταιρεία ἢ τὸ κατάστημα ἢ τὸ ἐργοστάσιο, καὶ τώρα τρέχει νὰ βρῇ δουλειὰ ἢ ἑτοιμάζεται νὰ πάρῃ διαβατήριο γιὰ τὰ ξένα. «Τί νὰ κάνω;», τὸ λέει ὁ μικρέμπορος, ποὺ τὸ γραμμάτιό του διαμαρτύρεται κι αὐτὸς τρέχει νὰ δανειστῇ φοβούμενος τὴν κατάσχεσι.
«Τί νὰ κάνω;», τὸ λένε πλήθη φτωχῶν καὶ δυστυχισμένων. Στὸ εὐαγγέλιο λοιπὸν ποιός τὸ λέει σήμερα; Δὲν τὸ λέει οὔτε ὀρφανό, οὔτε χήρα, οὔτε ἐργάτης, οὔτε μικρέμπορος, οὔτε κάποιος ἄλλος ἄνθρωπος τῆς ἀνάγκης· τὸ λέει – ποιός· ἕνας πλούσιος! Μὰ τί τοῦ συμβαίνει; Τὸ λέει ἡ παραβολή (βλ. Λουκ. 12,16-21· 14,35).