''Τα ατομικά τεστ μπορεί να κάνουν τα πράγματα δυσκολότερα''
''Bόμβες''
έριξε για άλλη μία φορά ο καθηγητής Παθολογίας, Έρευνας, Πολιτικής
Υγείας και Στατιστικής του πανεπιστημίου Στάνφορντ Ιωάννης Π. Α.
Ιωαννίδης.
Άλλοι
συμφωνούν και άλλοι διαφωνούν με τις απόψεις του, αλλά σίγουρα το
επιστημονικό του έργο δεν μπορεί να περάσει απαρατήρητο.
Τι ανέφερε σε συνέντευξή του-Τα σημαντικότερα σημεία
«Η
χώρα μας θα βρεθεί σύντομα αντιμέτωπη με τη μακάβρια εικόνα των 10.000
θανάτων πριν από το τέλος Ιουνίου. Φοβάμαι ότι το φράγμα των 10.000
νεκρών θα είναι πλέον δύσκολο να μη σπάσει έως τότε. Η πορεία όμως
μπορεί να αλλάξει προς το καλύτερο ή προς το χειρότερο – εξαρτάται από
πολλές παραμέτρους, όπως ο ρυθμός εμβολιασμών, η χρήση έγκυρων τεστ, η
χρήση επιδημιολογικής επιτήρησης, η αποφυγή τυφλών επιβλαβών
απαγορευτικών, η χρήση στοχευμένων μέτρων και η δυνατότητα του ιού να
εξελιχθεί με νέες μεταλλάξεις», αναφέρει χαρακτηριστικά και προσθέτει:
«Δεν
εξαρτώνται όλα από εμάς, αλλά πολλά πράγματα εξαρτώνται από εμάς.
Θετικό σημείο είναι ότι σήμερα γίνονται περισσότερα τεστ από ό,τι
παλαιότερα, αλλά στα άλλα σημεία ακόμα υστερούμε. Χρειάζονται ψυχραιμία
και λίγα καλά στοχευμένα μέτρα, όχι πανικός διαρκώς αλληλοσυγχεόμενων
μέτρων», ανέφερε στην εφημερίδα ''Δημοκρατία''.
του Κωνσταντίνου Αθ. Οικονόμου δασκάλου, συγγραφέα
ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ: “H παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του Kράτους και έχει σκοπό την ηθική, πνευματική, επαγγελματική και φυσική αγωγή των Eλλήνων, την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης και τη διάπλασή τους σε ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες." Αυτά διαβάζουμε στον ύψιστο νόμο του κράτους μας, το Σύνταγμα [Άρθρο 16, παράγραφος 2]. Όμως, απαορούμε μήπως άλλαξε ή καταλύθηκε το Σύνταγμα και δεν το έχουμε αντιληφθεί; Ο λόγος που ερωτάμε ρητορικώς θα ήταν προφανής για οιονδήποτε εντρυφούσε στα νέα “εγχοιρίδια” [όχι τυχαία το γράφουμε με οι], των μαθητών του Σχολείου μας.
Παρακάτω θα ανθολογήσουμε λίγα, και αυτά μόνο ενδεικτικά, από τα πολλά αντεθνικά, αντιχριστιανικά, και γελοία διαδήματα του ευρωλιγούρικου 'υφαντού” της σχολικής ύλης που επεβλήθη άνωθεν και μέσω του Υπουργείου της Παιδείας, που έπαψε ουσιαστικά και τυπικά να αποκαλείται και να είναι Εθνικής [Παιδείας]. Στα αποσπάσματα που θα παρουσιάσουμε ο κάθε καλοπροαίρετος αναγνώστης θα αντιληφθεί πόσο αντιπαιδαγωγικά, αντεθνικά, αντιχριστιανικά και φθοροποιά είναι τα κείμενα σε διδακτικά βιβλία Γλώσσας και Λογοτεχνίας στο Δημοτικό και το Γυμνάσιο, που μπήκαν κατά τέτοιο τρόπο στη σχολική ύλη με ξεκάθαρη στόχευση: την αποδόμηση των θρησκευτικών και εθνικών αξιών και η τη γελοιοποίηση των θείων. Ας δούμε όμως κατά σειρά και στόχο που σκοπεύουν τα {εν}χοιρίδια αυτά:
Mετά το ξεμασκάρεμα του Θέμου Κορνάρου,
ας δούμε πώς η βαθιά άγνοια του διαδικτύου μετέτρεψε τον δουλοπρεπή
Λασκαράτο, συνεργάτη των Άγγλων και υβριστή της ελευθεροψηφίας και
ελευθεροτυπίας, σε σύμβολο κοινωνικής… προόδου!
Γράμμα
από το Ληξούρι: τόπος εξεγέρσεως των Ριζοσπαστών Επτανησίων (1848 και
1849) κατά των απάνθρωπων γαιοκτημόνων και του βίαιου καθεστώτος της
Αγγλοκρατίας (με συμμετοχή κληρικών, όπως του Παϊσίου Μεταξά, Ευσταθίου
Ζαπάντη και Γρηγορίου Ζαπάντη ή παπα-Νοδάρου[1]).
Ο σύντροφος της (κας) π. δεν είναι
θεσμός να προστατεύεται.
Μία
δικαστής, η εφέτης ε.τ και συγραφέας Σταυρούλα Δημητρίου, είχε το
θάρρος, να αναγνωρίσει και να επικρίνει, τα παρατράγουδα της παρέλασης
της 25η Μαρτίου, με λόγια, που
μας έφεραν στο νου και στην ψυχή, το
γνωστό παραμύθι του Χανς Κρίστιαν Άντερσεν “Ο ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΓΥΜΝΟΣ”.
Με μια ανάρτηση στη σελίδα της, στο Facebook, η εφέτης, χαρακτήρισε τη στάση της Προέδρου της Δημοκρατίας:
Κατάφωρη παραβίαση Πρωτοκόλλου Εθιμοτυπίας Παρέλασης από την Πρόεδρο της Δημοκρατίας
Διαβάστε το:
Σαν
πολίτης αυτής της χώρας και τελευταία σαν γυναίκα, σε μια μέρα Εθνικής
Επετείου, γεμάτη από συμβολισμούς της εθνικής υπόστασής μας σαν Έθνος
για όσα και όσους μας όρισαν, ένοιωσα θλιβερή την εικόνα όταν ο
Υποστράτηγος και Διοικητής της Σχολής Ευελπίδων και αρχηγός της
Στρατιωτικής Παρέλασης, δηλαδή μιας μείζονος στρατιωτικής επιχείρησης,
να χαιρετά το εθνόσημο στο πηλίκιό του, να παρουσιάζει όπλα και να
δηλώνει το τέλος της παρέλασης στην Πρόεδρο της Δημοκρατίας και στον
σύντροφό της.
Στις 6 Φεβρουαρίου 1956, οι μαθητές του σχολείου του βγήκαν ξανά στους δρόμους και συγκρούστηκαν με τον στρατό. Η αποικιακή «κυβέρνηση» διέταξε το κλείσιμό του. Την επόμενη μέρα, πολυάριθμη δύναμη μαθητών του Γυμνασίου και του Εμπορικού Λυκείου Αμμοχώστου συγκεντρώθηκαν στην οδό Ερμού και οργάνωσαν μεγάλη μαχητική διαδήλωση.
Κατά τη διάρκειά της έστησαν οδοφράγματα και λιθοβολούσαν τους Άγγλους στρατιώτες, οι οποίοι ανταπέδωσαν με πραγματικά πυρά.Καθώς οι άοπλοι μαθητές άρχισαν να οπισθοχωρούν μπροστά στα πραγματικά πυρά του κατακτητή, Άγγλος υπαξιωματικός στόχευσε και πυροβόλησε στην καρδιά τον σημαιοφόρο, τον μαθητή που ήταν πάντα στην πρώτη γραμμή κάθε διαδήλωσης, κρατώντας την ελληνική σημαία ψηλά, όντας η ψυχή των αγωνιζόμενων μαθητών.
Α΄ Η πρώτη επαναστατική κίνηση του Διονυσίου Φιλοσόφου
Βιογραφικά στοιχεία του Διονυσίου: Το λεγόμενο “Ηπειρωτικό χρονικό” μας αναφέρει ότι ο Διονύσιος ως νέος μοναχός μόνασε στηνΙ. Μ. Του Αγίου Δημητρίου Ραδοβιτσίου, κοντά στο Κεράσοβο, της Ηπείρου. Έτσι οι περισσότεροι ιστορικοί υπέθεσαν ότι ο μελλοντικός μητροπολίτης Λαρίσης καταγόταν από κάποια περιοχή της Ηπείρου. Όμως, σύμφωνα με την παράδοση και κάποιες ενδείξεις από τα αρχεία της Ι. Μ. Αγίας Τριάδας Μετεώρων1, ο Διονύσιος είχε γεννηθεί στο χωριόΜαγούλατης περιοχήςΦαναρίου Καρδίτσας, πιθανότατα το 1541. Το κοσμικό του όνομα ήταν Ευστράτιος Ευσταθίου. Τα πρώτα του γράμματα τα έμαθε στα Τρίκαλα από το δάσκαλο Αρσένιο. Το όνομα αυτού του δασκάλου αναφέρεται στην επιστολή που έστειλαν επίσκοποι της Θεσσαλίας το 1602 στο βασιλιά της ΙσπανίαςΦίλιππο Γ΄. Την πενταετία 1572-7, ο Διονύσιος σπούδασε Ιατρική, Θεολογία και Φιλοσοφία στην Ιταλία (Πατάβιο).
[εκφωνήθηκε στην Ιερά
Μονή Κομνηνείου Λαρίσης στις 22-3-1981] Β45
Σήμερα η Εκκλησία μας, αγαπητοί μου, δευτέρα
Κυριακή των Νηστειών, εορτάζει τη μνήμη του μεγάλου πατρός και θεολόγου του 14ου
αιώνος, του αγίου Γρηγορίου του Παλαμά, αρχιεπισκόπου Θεσσαλονίκης.
Εάν
η Κυριακή της Ορθοδοξίας, που εορτάσαμε την περασμένην Κυριακήν, είναι η εορτή
κατά την οποίαν οι Πατέρες της Εκκλησίας
μας, στην 7η Οικουμενική Σύνοδο έδειξαν ότι ο Υιός του Θεού αληθινά
έγινε άνθρωπος, για να θεωθεί ο άνθρωπος, αυτό με τη σημερινή Κυριακή και
την προβολή του μεγάλου προσώπου και αγίου, του αγίου Γρηγορίου του Παλαμά, που
δεν είναι βεβαίως σήμερα η κανονική του μνήμη, αλλά η προβολή του, ως θεολόγου και μαχητού υπέρ της Ορθοδοξίας, με τον
άγιο Γρηγόριο τον Παλαμά έγινε αυτό πολύ σαφές· διότι ο άγιος Γρηγόριος ο
Παλαμάς ηγωνίσθη ως μοναχός και ως
επίσκοπος, ακριβώς να δείξει ότι είναι
δυνατόν αυτό να γίνει.
Μην ξεχνάτε ότι ζούμε στον Θαυμαστό Ανάποδο Κόσμο: Ο
εορτασμός της Α ν ε ξ α ρ τ η σ ί α ς μεταφράζεται σε εορτασμό της Σ κ λ
α β ι ά ς.
Τα 199 και όχι 200 χρόνια από την Ελληνική Επανάσταση: Ασυγχώρητο λάθος στο μέτρημα!
Γράφει ο ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ Κων/νος Βαθιώτης
σ.σ.: Γράφτηκε Βράδυ 25/03.
Σήμερα
είναι η πρώτη φορά στην Ιστορία του Ελληνικού Έθνους που ο ευαγγελισμός
της κυρίας Θεοτόκου ΔΕΝ συμπίπτει με τον εορτασμό της Ελληνικής
Επαναστάσεως.
Οι α ι χ μ ά λ ω τ ο ι ΔΕΝ έχουν λ ό γ ο να
γιορτάζουν την ανύπαρκτη ελευθερία τους. Αλλά προπάντων ΔΕΝ έχουν καν το
δ ι κ α ί ω μ α: ο Έλληνας Ναβουχοδονόσορ και η κουστοδία του στέρησαν
αυτό το δικαίωμα από τους Έλληνες για να στρογγυλοκαθίσουν με τον
συρφετό των καλεσμένων τους στην α ρ έ ν α των μ α σ κ ο φ ό ρ ω ν και
να γιορτάσουν πριβέ την μαύρη επέτειο της υ π ο δ ο ύ λ ω σ η ς του
Έθνους μας.
Μην ξεχνάτε ότι ζούμε στον Θαυμαστό Ανάποδο Κόσμο: Ο
εορτασμός της Α ν ε ξ α ρ τ η σ ί α ς μεταφράζεται σε εορτασμό της Σ κ λ
α β ι ά ς. Οι αφέντες μας, λοιπόν, δεν παρακολούθησαν σ τ ρ α τ ι ω
τ ι κ ή παρέλαση αλλά παρέλαση κ α ρ ν α β α λ ι σ τ ώ ν, διακωμωδώντας
μία από τις σημαντικότερες στιγμές του Ελληνικού Γένους. Απολύτως αναμενόμενο: κάθε τύραννος ΔΕΝ έχει ούτε ι ε ρ ό ούτε ό σ ι ο.
ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΠΡΟΣ Δ.Ι.Σ. ΜΕ 1900 ΥΠΟΓΡΑΦΕΣ
Επιστολή διαμαρτυρίας κατά της
απόφασης της Δ.Ι.Σ. μέσω της Συνοδικής Επιτροπής Βιοηθικής, υπέρ των
εμβολίων, κατά της βλάσφημης χρήσης της μάσκας εντός των ιερών ναών και
των κλειστών ναών για το πλήθος των πιστών.
Η συλλογή υπογραφών συνεχίζεται στο email – ihsousxristosnika2@gmail.com αυτό που χρειάζεται να αποστείλετε είναι το ονοματεπώνυμο σας, η ιδιότητα και η πόλη διαμονής σας.
ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΠΡΟΣ Δ.Ι.Σ. ΜΕ 1900 ΥΠΟΓΡΑΦΕΣ
Επιστολή διαμαρτυρίας κατά της
απόφασης της Δ.Ι.Σ. μέσω της Συνοδικής Επιτροπής Βιοηθικής, υπέρ των
εμβολίων, κατά της βλάσφημης χρήσης της μάσκας εντός των ιερών ναών και
των κλειστών ναών για το πλήθος των πιστών.
Συντάχθηκε, με τη συνεργασία της
Πανελλήνιας Κοινότητας Ορθοδόξων Χριστιανών ”ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ ΝΙΚΑ” και
την Ορθόδοξη αδελφότητα ”Testimonianza Ortodossa” Ορθόδοξη μαρτυρία. Την
επιστολή έχουν υπογράψει 1900 άτομα μέχρι στιγμής. Μεταξύ αυτών ιερείς,
μοναχοί, αδελφότητες, γιατροί, νομικοί, νοσηλευτές, σώματα ασφαλείας
και απλοί άνθρωποι από όλη τη χώρα. Η συλλογή των ονομάτων συνεχίζεται
και θα αποστέλλεται κατά τακτά χρονικά διαστήματα προς την Δ.Ι.Σ.
Ακολουθεί η κεντρική επιστολή.
Για την επιστολή μαζί με τα παραρτήματα σε μορφή pdf πατήστε εδώ.
Η συλλογή υπογραφών συνεχίζεται στο email – ihsousxristosnika2@gmail.com αυτό που χρειάζεται να αποστείλετε είναι το ονοματεπώνυμο σας, η ιδιότητα και η πόλη διαμονής σας.
23 Φεβρουαρίου 2021
ΠΡΟΣ ΔΙΑΡΚΗ ΙΕΡΑ ΣΥΝΟΔΟ
ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ
Σεβαστοί Αρχιερείς,
Ως μέλη της Μίας, Αγίας, Καθολικής
και Αποστολικής Εκκλησίας και, ειδικότερα, ως πνευματικά τέκνα της
επισκοπικής ευθύνης σας, αισθανόμαστε την ανάγκη να απευθύνουμε σε εσάς,
τους εκκλησιαστικούς μας Ποιμένες, τον προβληματισμό, την ανησυχία, την
αγωνία, αλλά και την αντίθεσή μας σχετικά με την ευθεία εκ μέρους της
Ιεράς Συνόδου προτροπή προς τον πιστό λαό (βλ. απόφαση της Δ.Ι.Σ. από
04/01/2021, απηχώντας πλήρως μια γενικόλογη τοποθέτηση της Συνοδικής
Επιτροπής Βιοηθικής), προκειμένου να αποδεχθούμε στο σώμα μας το
(πολυδιαφημιζόμενο από το κράτος και σύσσωμα τα ελληνικά Μ.Μ.Ε. αλλά και
τον παγκόσμιο μηχανισμό διαμόρφωσης της κοινής γνώμης) «εμβόλιο» ως
πανάκεια, «a priori», άνευ της επιβεβλημένης με αδιάσειστα στοιχεία
επιστημονικής τεκμηρίωσης.
«Καὶἐμβὰς εἰς τὸ πλοῖον διεπέρασε, καὶἦλθεν εἰς τὴν ἰδίαν πόλιν. Καὶἰδοὺ προσήνεγκαν αὐτῷ
παραλυτικὸν ἐπὶ κλίνης
βεβλημένον. Καὶἰδὼν ὁἸησοῦς τὴν πίστιν αὐτῶν, εἶπε τῷ
παραλυτικῷ· ‘’Θάρσει, τέκνον, ἀφέωνταί σου αἱἁμαρτίαι’’(: και αφού μπήκε σε ένα πλοίο, πέρασε στην απέναντι
όχθη της λίμνης, και ήλθε στη δική Του πόλη, την Καπερναούμ. Τότε Του έφεραν
έναν παράλυτο, που τον είχαν βάλει πάνω σ’ ένα κρεβάτι. Και καθώς ο Ιησούς είδε
την πίστη που είχε και ο παράλυτος κι εκείνοι που τον μετέφεραν, είπε στον
παράλυτο, ο οποίος ανησυχούσε και φοβόταν μήπως οι αμαρτίες του γίνουν εμπόδιο
στη θεραπεία του: ‘’Έχε θάρρος, παιδί μου˙ έχουν συγχωρηθεί οι αμαρτίες σου’’)»[Ματθ.9,1-2]
Επετειακό βίντεο
για τα 20Ο χρόνια, από την απελευθέρωση της Πατρίδας μας, από τον τουρκικό
ζυγό και για την προσφορά της εκκλησίας στην εθνική μας παλιγγενεσία.
Στο πόνημα αυτό
αξιοποιήθηκε μεταξύ άλλων και οπτικοποιημένο υλικό το οποίο παρήγαγε το Πολεμικό
Ναυτικό καθώς και η Χριστιανική Φοιτητική Δράση.
Εάν θέλετε να
ενημερωθείτε σχετικά με την Ιερά Μονή Αγίου Νικοδήμου Πυργετού Λαρίσης και να
ακροασθείτε τον διαδικτυακό της ραδιοφωνικό σταθμό, μπορείτε να επισκεφτείτε
την ιστοσελίδα http://www.imagnap.gr
«Ὃταν δὲ πάλιν εἰσαγάγῃ τὸν
πρωτότοκον εἰς τὴν οἰκουμένην, λέγει· καὶ προσκυνησάτωσαν αὐτῷ πάντες ἄγγελοι
Θεοῦ. καὶ πρὸς μὲν τοὺς ἀγγέλους λέγει· ὁ ποιῶν τοὺς ἀγγέλους αὐτοῦ
πνεύματα, καὶ τοὺς λειτουργοὺς αὐτοῦ πυρὸς φλόγα· πρὸς δὲ τὸν υἱόν· ὁ θρόνος
σου, ὁ Θεός, εἰς τὸν αἰῶνα τοῦ αἰῶνος· ῥάβδος εὐθύτητος ἡ ῥάβδος τῆς βασιλείας
σου (:και όταν θα εισαγάγει ο Πατήρ με δόξα και δύναμη τον Υιό που
γεννήθηκε από Αυτόν πριν δημιουργηθεί όλη η κτίση, για να κρίνει την οικουμένη,
λέει: “Να Τον προσκυνήσουν όλοι οι άγγελοι του Θεού”. Ο Υιός λοιπόν που έγινε
άνθρωπος είναι Κύριος και των αγγέλων· και για τους αγγέλους λέει: “Ο Θεός
κάνει τους αγγέλους Του ταχυκίνητους και αιθέριους σαν τους ανέμους, και τους
λειτουργούς που Τον υπηρετούν λαμπρούς και δραστικούς σαν την πύρινη φλόγα”.Για
τον Υιό όμως λέει: “Ο βασιλικός Σου θρόνος, Θεέ, μένει στερεός και ασάλευτος
στους ατέλειωτους αιώνες. Η βασιλική Σου ράβδος είναι ράβδος και εξουσία
ευθύτητας και δικαιοσύνης”)»[Eβρ.1,6-8].
Ιστορικέςδιευκρινήσεις ως προς το τέλος τουΚαποδίστρια
Επειδή τα καλοκάναλα της Δημοκρατίας ξεσαλώνουν πάλι μέρες επετειακές που είναι εναντίον του Καποδίστρια και παρουσιάζουν τους δολοφόνους του Μαυρομιχαλαίους σαν τα καημένα θύματα που σκότωσαν έναν δικτάτορα, παραθέτουμε τα κάτωθι σύντομα ιστορικά στοιχεία προς διευκρίνιση και γνώσιν.
Ο Καποδίστριας είχε φυλακίσει στο Ναύπλιο τον Πετρόμπεη Μαυρομιχάλη, πολιτικό ηγέτη, δημογέροντα και πρωτοπόρο της επαναστάσεως στην Πελοπόννησο, κάτω στη Μάνη. Για τη νομή της πολιτικής εξουσίας η διαμάχη. Η γνωστή ελληνική διχόνοια που φυλάκισε επανειλημμένα και καταδίκασε σε θάνατο και τον ίδιο τον Κολοκοτρώνη το 1832 αμέσως μετά από τον Καποδίστρια και που η ποινή την τελευταία στιγμή δεν εκτελέστηκε με την παρέμβαση των δικαστών Γεωργίου Τερτσέτη και του Προέδρου Αναστάσιου Πολυζωίδη, για να λάβει κατόπιν χάρη από τον βασιλέα Όθωνα μόλις αυτός ενηλικιώθηκε και ανέλαβε την εξουσία από την Αντιβασιλεία. Διαφορετικά, θα είχαμε καταγράψει στην Ιστορία μας άλλο ένα φρικτό έγκλημα εμφύλιου σπαραγμού και πολιτικής δολοπλοκίας.
Επειδή οι μέρες πλησιάζουν ας θυμηθούμε κάποιες σκηνές "ΑΡΜΟΝΙΚΗΣ ΣΥΜΒΙΩΣΗΣ" μας με τούς Τούρκους, σύμφωνα πάντα με τούς παραχαράκτες τής Ιστορίας (που συνεχώς αποθρασύνονται). Περιγράφει, λοιπόν, ξένος αυτόπτης μάρτυρας: «Οι Τούρκοι σκότωσαν επιτόπου πολλούς Έλληνες ενώ άλλους τούς έδεσαν με σκοινιά και τούς έσερναν στα καλντερίμια, ώσπου οι σάρκες αποκολλήθηκαν από τα οστά και οι δύστυχοι βρήκαν φρικτό θάνατο». «Το άλλο πρωί είδα πολλούς Έλληνες, άνδρες και γυναίκες, κρεμασμένους ανάποδα στα παράθυρά τους. Τα θύματα ακόμα σπαρταρούσαν, ενώ στα οπίσθια πολλών είχαν καρφώσει μαχαίρια και σπαθιά.
θα είχε ενδιαφέρον να μας πει ο εικονιζόμενος αρχιερεύς εάν το άγιο λείψανο που λιτανεύει , θεωρεί πως μεταδίδει , δια των αλλεπάλληλων ασπασμών των χριστιανών, λοιμώξεις .... Αν έτσι νομίζει , προς τι η λιτάνευσις ;; αν δεν πιστεύει πως το άγιο λείψανο μεταδίδει θάνατο , προς τι η μασκοφορία ;;
Το Άγιο Λείψανο του Αγίου Αποστόλου και Ευαγγελιστή Λουκά
Το Ιερό Λείψανο είναι του Αγίου Λουκά του Ιατρού, του πολιούχου και προστάτου της πόλεως Λαμίας και ολοκλήρου της Φθιώτιδος
Καποδίστριας: Ποιοι ήταν οι ηθικοί αυτουργοί της δολοφονίας του
Το χρονικό της δολοφονίας ενός μεγάλου Έλληνα ανάμεσα σε τόσους σκάρτους
Στο
εξωτερικό όταν οι πολιτικοί επιστήμονες, οι ιστορικοί και οι καθηγητές
πανεπιστημίων αναφέρονται στο έργο του Ιωάννη Καποδίστρια, μιλούν για
την Δεύτερη Μεγάλη Ελληνική Αφύπνιση. Η Πρώτη ήταν ο αγώνας που έδωσε το
Γένος και η οποία έγινε γνωστή στο εξωτερικό μετά τις φρικαλεότητες που
έπραξαν οι Οθωμανοί σε μέρη όπως την Χίο. Ο ομώνυμος πίνακας του
Ντελακρουά με την Σφαγή, ήταν εκείνος που όχι μόνο συγκλόνισε την κοινή
γνώμη αλλά που υπενθύμισε πως ο κίνδυνος της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας
παραμένει – άλλωστε κάποια στιγμή στο παρελθόν έφτασαν έξω από την
Αυστρία, γράφει ο Κώστας Χρήστου στο ratpack. gr.