Σάββατο 19 Μαρτίου 2022

Πανελλαδική Συγκέντρωση 20.03.22 και ώρα 14:00 στο Πάρκο Ελευθερίας από Υγειονομικούς κατά της Υποχρεωτικότητας

ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΠΑΣΗ ΔΥΝΑΜΕΙ- ΥΛΙΚΑ και ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ- ΤΟΥΣ ΔΟΚΙΜΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΣΕ ΑΝΑΣΤΟΛΗ ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΟΥΣ ΑΛΛΑ ΟΜΟΛΟΓΙΑΚΑ και ΗΡΩΪΚΑ ΑΝΤΙΣΤΕΚΟΜΕΝΟΥΣ


Αδερφέ, μην προσπερνάς, ο Αφορισμένος Μητσοτάκης με την ανοχή των 300 βουλευτών εκδικείται 7500  υγειονομικούς  με ασφυκτική αναστολή που για λόγους Ελευθερίας, συνειδήσεως, αυτοδιάθεσης και επιστημονικούς λόγους, αντιστέκονται στην υποχρεωτικότητα των εμβολίων της υγειονομικής δικτατορίας. 

Η Χούντα του Μητσοτάκη και των συν αυτώ δεν θα εμποδίσει την άνοιξη και τα χελιδόνια να έρθουν ξανά!



 Καλούμε όλους τους εργαζόμενους να ενωθούν μαζί μας!

Αυτός ο αγώνας δεν είναι υγειονομικός!

Αυτός ο αγώνας δεν είναι συντεχνιακός!

Αυτός ο αγώνας αφορά τον Άνθρωπο και την αξία του!

Αυτός ο αγώνας αφορά την Δημοκρατία!

Αυτός ο αγώνας αφορά όλους!

Οι Υγειονομικοί Υπάλληλοι κατά της Υποχρεωτικότητας απ΄ όλη την Ελλάδα ενώθηκαν! Με πρόσχημα την πανδημία, μας πέταξαν στο δρόμο, χωρίς μισθό, για να μας προφυλάξουν -όπως είπαν- από τον ιό, και τελικά να μας πεθάνουν από την πείνα. Έξι μήνες μετά, αποδεικνύεται περίτρανα, ότι δεν είμαστε τίποτα άλλο, παρά θύματα μιας πολιτικής απολύσεων και ιδιωτικοποιήσεων, όπως και άλλοι εργαζόμενοι. Αποδεικνύεται, ότι ο απώτερος στόχος ήταν και είναι η υποβάθμιση και η διάλυσή του Ε.Σ.Υ., με τελικό στόχο την ιδιωτικοποίησή του για να «σωθεί». Όμως ο αληθινός ηρωισμός αρχίζει εκεί που τελειώνουν τα χειροκροτήματα. Οι πρώτοι «νεκροί» της κυβερνητικής πολιτικής αφού απαξιώθηκαν, λοιδορήθηκαν, αμφισβητήθηκαν, τώρα «σαν έτοιμοι από πάντα» , ξεκινούν τους νέους αγώνες. · ΑΓΩΝΙΖΟΜΑΣΤΕ ενάντια στην κυβερνητική αυθαιρεσία που θίγει τη δημοκρατία και την ελευθερία στη χώρα μας. · ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ την κατάργηση των Πιστοποιητικών Υγειονομικών Φρονημάτων και την ελεύθερη πρόσβαση για όλους. · ΑΝΤΙΣΤΕΚΟΜΑΣΤΕ στη Νέα Φτωχοποίηση. · ΚΑΜΙΑ εμπλοκή της χώρας μας στον πόλεμο. Ζητάμε τις ζωές μας πίσω. Ζητάμε να γυρίσουμε στις δουλειές μας. Από τις 14 Φεβρουαρίου, βρισκόμαστε νύχτα και μέρα μπροστά στο Υπουργείο Υγείας. Επιστρέφουμε στο τόπο που μας συσπείρωσε μόνο για να «τελειώσουμε» εκείνο που μας επέβαλαν. Μας εξανάγκασαν στη πείνα. Κυριακή 20 Μαρτίου 2022, 14:00μμ, Πάρκο Ελευθερίας (Σταθμός Μετρό Μέγαρο Μουσικής) Υγειονομικοί κατά της ΥποχρεωτικότηταςΔίκτυο 38 Νοσοκομείων/Δομών Υγείας Αττικής και ΕΚΑΒ Αθηνών.

«Που είσαι, Αδάμ;» ΒΙΝΤΕΟ!

 

Enorama Films | Where are you, Adam | "Under the auspices of the Hellenic Tourism Organization""


«Υπό την αιγίδα του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού» «Που είσαι, Αδάμ;» Αλέξανδρος Ζαπορόσενκο, σκηνοθέτης του Φίλμ : Πήρα την κάμερά μου και πήγα στο Άγιο Όρος. Αυτό το ταξίδι ήταν μια αποκάλυψη στη ζωή μου που μου έφερε πνευματική αφύπνιση Ο ίδιος είχα αποφασίσει από την αρχή ότι δε θα κάνω ένα αλμανάκ για το Άγιο Όρος. Ήδη έχουν γυριστεί πολλά. Δε θέλω να ξεκινώ την ταινία με λόγια: «Αυτό είναι το Άγιο Όρος.
 Ο μοναχισμός εμφανίστηκε εδώ τότε. Αυτό είναι ο κλήρος της Υπεραγίας Θεοτόκου». Όλοι την ξέρουν αυτή την ιστορία και αν θέλουν μπορούν να τη βρουν. Αν και στην ταινία υπάρχουν μερικά πλάνα που περιφραστικά μεταδίδουν την ιστορία του Δοχειαρίου.       Περισσότερο, ήθελα να μην μιλάω αλλά να δείχνω, να δημιουργώ εικόνες. Γι’ αυτό, στα πρώτα 12 λεπτά στην ταινία δεν υπάρχει ούτε λέξη. Μεγάλης διάρκειας πλάνα, για πολλή ώρα βρέχει… Και αυτά είναι για να τα βλέπει κανείς στον κινηματογράφο, σε μεγάλη οθόνη. Γιατί; 
Επειδή έχει γίνει πολλή δουλειά όχι μόνο με την εικόνα αλλά και με τον ήχο. Ήθελα να καταφέρω ώστε ο θεατής να διεισδύσει στην ατμόσφαιρα του αγιορείτικου μοναστηριού. Γι’ αυτό, εγκαταλείψαμε εντελώς την ιδέα να υπάρχει εκφωνητής από πίσω για να μην την καταστρέψουμε.

Η ΜΕΤΑΝΟΙΑ ΜΙΑΣ ΜΑΝΑΣ


 Η ΜΕΤΑΝΟΙΑ ΜΙΑΣ ΜΑΝΑΣ


« Τα παιδικά μου χρόνια χωρίς ιδιαίτερα βιώματα από εκκλησιαστική ζωή. Στη διάρκεια των σπουδών μου, ένταξη στο χώρο της δογματικής αριστεράς, η οποία – τουλάχιστον τότε – περιλάμβανε στο ¨πακέτο¨ και τη μαχητική αθεΐα. Με κλονισμένη την πίστη, γνωρίζω έναν ομοϊδεάτη συνάδελφο και παντρεύομαι….
Γεννιέται η κόρη μας με σπάνιο-σοβαρότατο καρδιολογικό πρόβλημα. Μεγάλος πόνος, που δίνει και τη χαριστική βολή στα τελευταία ψίχουλα της πίστης μου. Πώς να χωρέσει το μυαλό μου ότι αυτό το πανέμορφο λεπτεπίλεπτο πλάσμα έχει μόνο μερικούς μήνες ζωής;
Στο κόμμα μου λένε: Τα βλέπεις;
 Πού είναι ο Θεός;
Φυσικά το παιδί μας δεν το βαφτίσαμε και ήμασταν περήφανοι με τον πατέρα του ότι σταθήκαμε συνεπείς στις αρχές μας.
 Του δώσαμε το όνομα Μαρία, όταν το δηλώσαμε στο ληξιαρχείο.
Παρά τις προβλέψεις η Μαρία δε «φεύγει» στους πρώτους μήνες. Μεγαλώνει με το πρόβλημα της καρδούλας της, με μαρτυρικές κρίσεις άπνοιας, με επιπλοκές. Συμβαίνει όμως κάτι το θαυμαστό.

Παρασκευή 18 Μαρτίου 2022

ΤΟ ΣΥΝΑΞΑΡΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΣΑΒΒΑΤΟ 19 ΜΑΡΤΙΟΥ 2022

Οἱ Ἅγιοι Χρύσανθος καὶ Δαρεία οἱ Μάρτυρες 


Ζῶσι Χρύσανθος καὶ Δαρεία ἐν πόλῳ,
Κἂν ἐκπνέωσι, ζῶντες εἰσδύντες βόθρῳ.
Χῶσαν συζυγίην δεκάτῃ ἐνάτῃ ὁμόλεκτρον.

Οἱ Ἅγιοι Μάρτυρες Χρύσανθος καὶ Δαρεία ἔζησαν κατὰ τοὺς χρόνους τοῦ βασιλέως Νουμεριανοῦ (243 – 284 μ.Χ.). Ὁ Ἅγιος Χρύσανθος καταγόταν ἀπὸ τὴν Ἀλεξάνδρεια καὶ ἦταν υἱὸς ἐπιφανοῦς εἰδωλολάτρου. Ὅμως κατηχήθηκε στὴν Χριστιανικὴ πίστη ἀπὸ κάποιον Χριστιανὸ καὶ βαπτίσθηκε. Ὅταν ὁ πατέρας του πληροφορήθηκε τὸ γεγονός, τὸν φυλάκισε καί, γιὰ νὰ τὸν ἀποσπάσει ἀπὸ τὴν χριστιανικὴ πίστη, τοῦ ἔδωσε γυναῖκα τὴν ὡραία Δαρεία, ἡ ὁποία καταγόταν ἀπὸ τὴν Ἀθήνα καὶ ἦταν εἰδωλολάτρισσα.

Πώς ο Ομπάμα και ο Μπάιντεν εγκατέστησαν νεοναζί στην Ουκρανία

 

Ο σημερινός πόλεμος δεν μπορεί να γίνει κατανοητός χωρίς να κατανοηθεί πρώτα ο ρόλος της αμερικανικής κυβέρνησης στο πραξικόπημα του Μαϊντάν στην Ουκρανία.
 

Αποποίηση ευθυνών: Δεν υποστήριξα το πραξικόπημα της κυβέρνησης των ΗΠΑ το 2014 που ανέτρεψε τη δημοκρατικά εκλεγμένη κυβέρνηση της Ουκρανίας, ούτε υποστήριξα τους βομβαρδισμούς της Ουκρανίας στο Ντονμπάς τα τελευταία 8 χρόνια, ούτε υποστηρίζω την τρέχουσα εισβολή της Ρωσίας στην Ουκρανία. Οι νεοναζιστικές παρατάξεις αντιπροσωπεύουν ένα μικρό ποσοστό της Ουκρανίας, αλλά ένα σημαντικό ποσοστό που έπαιξε σημαντικό ρόλο στο πραξικόπημα του 2014, στον πόλεμο στο Ντονμπάς και στον συνεχιζόμενο πόλεμο με τη Ρωσία. Αυτή δεν είναι μια ιστορία του καλού εναντίον του κακού. Είναι μια ιστορία διεφθαρμένων κυβερνήσεων που μάχονται αδίστακτα για ανταγωνιστικά συμφέροντα, ενώ οι απλοί πολίτες υφίστανται τις συνέπειες.

UKRAINE ON FIRE (2016) | by Igor Lopatonok and with Oliver Stone [GR Subs]

 

Διαβάστε επίσης το άρθρο: Πώς ο Ομπάμα και ο Μπάιντεν εγκατέστησαν νεοναζί στην Ουκρανία ΕΔΩ: https://ethnegersis.blogspot.com/2022/03/blog-post_237.html

Igor Lopatonok: Το όραμα του διευθυντή παραγωγής του Ukraine on Fire (2016)

Ήμουν υποστηρικτής της πορτοκαλί επανάστασης στην Ουκρανία το 2004, αλλά με την πάροδο του χρόνου βρίσκω όλο και περισσότερες αποδείξεις ότι όλες οι "επαναστάσεις" ήταν σχεδιασμένες και σκηνοθετημένες με μεγάλα χρηματικά ποσά και συμμετοχή ξένων κυβερνητικών και μη κυβερνητικών φορέων.

Το αποτέλεσμα ήταν φρικτό για την Ουκρανία, οι άνθρωποι έχασαν το όνειρο της ελεύθερης δημοκρατίας - οι δημοκράτες δείχνουν τέτοια πείνα για εξουσία και χρήμα - μοιάζουν πολύ χειρότεροι από τον προκάτοχό τους.

ΤΟ ΣΥΝΑΞΑΡΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 18 ΜΑΡΤΙΟΥ 2022

Β' Χαιρετισμοί 


Ακάθιστος Ύμνος - Β' Στάσις

κουσαν oἱ ποιμένες,
τῶν Ἀγγέλων ὑμνούντων,
τὴν ἔνσαρκον Χριστοῦ παρουσίαν·
καὶ δραμόντες ὡς πρὸς ποιμένα,
θεωροῦσι τοῦτον ὡς ἀμνὸν ἄμωμον,
ἐν γαστρὶ τῆς Μαρίας βοσκηθέντα,
ἥν ὑμνοῦντες εἶπον·
Χαῖρε, Ἀμνοῦ καὶ Ποιμένος Μῆτερ,
χαῖρε, αὐλὴ λογικῶν προβάτων.
Χαῖρε, ἀοράτων ἐχθρῶν ἀμυντήριον,
χαῖρε, Παραδείσου θυρῶν ἀνοικτήριον.
Χαῖρε, ὅτι τὰ οὐράνια συναγάλλεται τῇ γῇ,
χαῖρε, ὅτι τὰ ἐπίγεια συγχορεύει οὐρανοῖς.
Χαῖρε, τῶν Ἀποστόλων τὸ ἀσίγητον στόμα,
χαῖρε, τῶν Ἀθλοφόρων τὸ ἀνίκητον θάρσος.
Χαῖρε, στερρὸν τῆς πίστεως ἔρεισμα,
χαῖρε, λαμπρὸν τῆς Χάριτος γνώρισμα.
Χαῖρε, δι' ἧς ἐγυμνώθη ὁ Ἅδης,
χαῖρε, δι' ἧς ἐνεδύθημεν δόξαν.
Χαῖρε, Νύμφη ἀνύμφευτε.

Πέμπτη 17 Μαρτίου 2022

ΕΓΚΡΑΤΕΙΑ ΣΥΖΥΓΩΝ -ΤΕΚΝΟΓΟΝΙΑ ομιλία Γέροντος Αθανασίου Μυτιληναίου στην κατηγορία « Απαντήσεις Αποριών 184η ».

184η ομιλία στην κατηγορία
« Απαντήσεις Αποριών ».


184η ΑΠΟΡΙΩΝ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΕΓΚΡΑΤΕΙΑ ΣΥΖΥΓΩΝ -ΤΕΚΝΟΓΟΝΙΑ

Πρέπει οἱ σύζυγοι νά ἐγκρατεύονται; Εάν ο ένας αρνείται, τότε τί γίνεται;

  α)Πρέπει οι σύζυγοι να εγκρατεύονται; Υπάρχει όριο ηλικίας; Την απόφαση την παίρνουν μόνοι τους, ή κατόπιν άδειας του πνευματικού των;

  β)Η εγκράτεια των συζύγων, όταν αυτοί είναι σε νεαρά ηλικία, θεωρείται αμαρτία και αποφυγή από την τεκνογονία;

 γ)Είναι αμαρτία, μετά την τεκνογονία, να συνέρχονται οι σύζυγοι; Από ποια ηλικία οι σύζυγοι πρέπει να εγκρατεύονται;

Αντιλαμβάνεστε, είναι ενδιαφέρουσα η απορία αυτή, και ακόμη, υπάρχει μια σύγχυσις στο θέμα αυτό, επιτρέψατέ μου να πω, ακόμη και εις αυτούς τους πνευματικούς. Υπάρχει μια σύγχυσις. Βεβαίως, η Αγία Γραφή δεν λέει τίποτα. Ούτε οι Κανόνες της Εκκλησίας μας, που βγαίνουν από τους πατέρες της Εκκλησίας μας. Κι αυτοί οι Κανόνες βεβαίως απορρέουν από την Αγία Γραφή, δεν υπάρχει τίποτε από όλα αυτά, ή κάτι πολύ λίγο. Εκείνο όμως που θα είχα να πω, είναι ότι, με το πνεύμα της Αγίας Γραφής και το Πνεύμα το Άγιον, που είναι μες στην Εκκλησία , μπορεί η Εκκλησία να βλέπει, να ρυθμίζει και να απαντά εις τα θέματα αυτά.

π. Αθανάσιος Μυτιληναίος: Ποιά εἶναι ἡ κατάσταση τῶν ἐμβρύων πού προέρχονται ἀπό ἔκτρωση ἤ καί ἀπό ἀποβολή;


Τρεῖς Καππαδόκες ἑρμηνεύουν τήν Ἀποκάλυψη


(ἅγιος Ἀνδρέας Καισαρείας, Ἀρέθας Καισαρείας, Ὅσιος Παΐσιος ἀπό τήν Καισάρεια τῆς Καππαδοκίας)


Πρωτ. Ἰωάννου Φωτοπούλου


Εἶναι ἐντυπωσιακό τό γεγονός ὅτι μέ ἀφορμή τόν κορωνοϊό καί τά προβλήματα πού δημιούργησε ἡ μέθοδος ἀντιμετωπίσεώς του στήν ὑγεία καί τὴν ἐλευθερία τῶν ἀνθρώπων, σπεύδουν ὅλοι νά τοποθετηθοῦν ἔναντι τοῦ Ἀντιχρίστου καί τοῦ χαράγματός του.
Οἱ πιστοί στήν Ἀλήθεια τῆς ἁγίας Γραφῆς καί τῆς Ὀρθοδόξου Παραδόσεως βιώνοντας μια παγκόσμια ὀργανωμένη... ἐπίθεση κατά τοῦ ἀνθρώπου, ζώντας καθημερινά τούς περιορισμούς καί τόν ἀποκλεισμό πού ἐπιβάλλονται δυναστικά μέ ἀφορμή τά «μέτρα» καί τά ἐμβόλια, βλέπουν ἀναλογίες μεταξύ τῆς σημερινῆς καταπατήσεως τῆς ἐλευθερίας καί τῶν «μέτρων» πού θά ἐπιβάλλει ὁ Ἀντίχριστος τίς Ἔσχατες Ἡμέρες σέ ὅσους δέν λάβουν τό χάραγμά του.

Πύρινος Λόγιος: 2024 – Ἡ χρονιά τῆς Ἀνάκτησης τῆς Πόλης(;)

 
 
Τὸ ξέρετε ὅτι σιχαίνομαι νὰ συνωμοσιολογῶ. Ἐπίσης σιχαίνομαι νὰ ὁριοθετῶ χρονικοὺς προσδιορισμούς. Κάποτε εἶχα τολμήσει νὰ κάνω κάτι τέτοιο καὶ παρ᾿ ὅλο ποὺ οἱ συγκυρίες μὲ εὐνοοῦσαν, ἐν τούτοις τὸ μετάνοιωσα. Εἶχα πεῖ πὼς στὸ τέλος τῆς δεκαετίας τοῦ 2020, ἡ Ἑλλάδα θὰ ἔχει νέα πρωτεύουσα καὶ τὸ Ψευτορωμαίϊκο θὰ ἔχει ἐξαφανιστεῖ (τὸ εἶχα πρωτογράψει τὸ 2016, λίγες μέρες μετὰ τὸ τουρκικὸ πραξικόπημα). Ἐπίσης, ὅταν δημοσιεύτηκε τὸ ἄρθρο μου "2022 - Ἡ χρονιὰ τῆς Ρωσίας καὶ τῆς Τελικῆς Ἀναμέτρησης" τόσο στὸ διαδίκτυο, ὅσο καὶ στὴν ἐφημερίδα "Ἐλεύθερη Ὥρα", εἶχα κάθε λόγο νὰ πιστεύω ἀπὸ πλευρᾶς Γεωπολιτικῆς, ὅτι ἡ Ρωσία ἦταν πλέον ἕτοιμη νὰ χτυπήσει ξεκινῶντας τὸν μεγάλο πόλεμο μὲ τὰ κανόνια καὶ τοὺς πυραύλους αὐτὴ τὴ φορᾷ, γιατί ὁ Γ' Παγκόσμιος εἶχε ξεκινήσει πολὺ πιὸ πρίν, μὲ τὸν λεγόμενο "βιολογικὸ πόλεμο" τοῦ Covid-19. Καὶ ὅτι ὡς ἀποτέλεσμα ἐκτὸς τῶν ἄλλων, θὰ ἔχει καὶ τὴν ἀνάκτηση τῆς Πόλης.

Σήμερα, μετὰ καὶ τίς νέες ἐξελίξεις τῶν γεγονότων, παίρνω τὸ θάρρος νὰ ταράξω γι᾿ ἄλλη μιὰ φορὰ τὸν κυβερνοχῶρο, μὲ μιὰ ἄλλη παράτολμη ἐκτίμηση, τολμῶντας καὶ ρισκάροντας τὰ μέγιστα τὴν ὅποια ἀξιοπιστία μου, πὼς ἡ χρονιὰ τοῦ 2024 θὰ μᾶς φέρει στὴ Πόλη, ἀνακτῶντας τὴν ὕστερα ἀπὸ 571 χρόνια σκληρῆς σκλαβιᾶς, ποταμοὺς αἵματος καὶ δακρύων καὶ ἑκατομμυρίων νεκρῶν Ἑλλήνων, ἔχοντας ἤδη βγεῖ μᾶλλον ἀληθινὸς ὅσον ἀφορᾷ τὸ πρῶτο μου ρίσκο (γιὰ τὸ τέλος τῆς δεκαετίας τοῦ 2020), μιᾶς καὶ ἡ ροὴ τῶν ἐξελίξεων σὲ παγκόσμιο ἐπίπεδο μὲ δικαιώνει...

ΤΟ ΣΥΝΑΞΑΡΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΠΕΜΠΤΗ 17 ΜΑΡΤΙΟΥ 2022


Ὁ Ὅσιος Ἀλέξιος ὁ ἄνθρωπος τοῦ Θεοῦ


Ἄνθρωπος ἐν γῇ τοῦ Θεοῦ κληθεὶς μόνος,
Ἕξεις τὶ καινὸν κἄν πόλῳ, Πάτερ μόνος.
Ἑβδομάτῃ δεκάτῃ, Ἀλέξιε, πότμον ἀνέτλης.

Ὁ Ὅσιος Ἀλέξιος γεννήθηκε στὴ Ρώμη κατὰ τοὺς χρόνους τοῦ αὐτοκράτορος Ἀρκαδίου (395 – 408 μ.Χ.) καὶ Ὀνωρίου (395 – 423 μ.Χ.) ἀπὸ εὐσεβεῖς καὶ εὔπορους γονεῖς.

Τετάρτη 16 Μαρτίου 2022

Ο ΠΟΛΕΜΟΣ και η συνείδηση του χριστιανού - π. Αθανάσιος Μυτιληναίος

 00:30 Επιτρέπεται να αποθηκεύομε τρόφιμα για να έχουμε τρώμε σε καιρό ενδεχομένου πολέμου και πείνας; Ή μήπως προσβάλομε έτσι την πρόνοια του Θεού που έχει για μας;

12:30 Σε καιρό πείνας, αν έχουμε μόνο μία αρτυμένη τροφή και τίποτε άλλο αλλά είναι ημέρα νηστείας, επιτρέπεται να αρτυθούμε, ναι ή όχι; ▶18:19 Οι πάντες και τα πάντα είναι κατά του πολέμου. Γιατί όμως μερικοί άγιοι αναλαμβάνουν την προστασία του στρατού, του ναυτικού και της αεροπορίας; ▶20:30 Όταν ο Κύριος έλεγε αγαπάτε τους εχθρούς ημών, προέτρεπε τους ανθρώπους να αγαπούν ακόμα και αυτούς που επιδιώκουν εθνικά να τους εξοντώσουν; Ποιά πρέπει να είναι η στάση του χριστιανού, απέναντι στο ζήτημα της μετοχής του σε πόλεμο; ▶29:25 Θεωρείτε σωστή την διεξαγωγή πολέμου με τους "γειτόνους" (Αλβανία, Σκόπια, Βουλγαρία, Τουρκία); ▶ 35:48 Ο Θεός είπε "ου φονεύσεις". Πώς όμως επιτρέπει τους πολέμους;

Εἰδωλολατρεία: ἡ ἀντεπίθεση τοῦ Σατανᾶ καί τά ἔσχατα - π. Ἀθανάσιος Μυτιληναῖος 26-1-1986

 Τρεις σύντομες ομιλίες του μακαριστού πατέρα μας Αθανασίου Μυτιληναίου.

Από τη σειρά Σύγχρονα καυτά θέματα. Ημερομηνίες ομιλιών: 12,19 & 26-1-1986

Πατήρ Σάββας Αχιλλέως Διάφορες Συμβουλές

 

Κ.Βαθιώτης: «Ζούμε σε καθεστώς υγειοναζισμού – Πρέπει εμείς να κάνουμε το βίο αβίωτο των πολιτικών»

«Ο Κ.Μητσοτάκης υλοποίησε τις καταστροφές που είχε να κάνει εναντίον της χώρας μας»

Σφοδρή επίθεση στην κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη έκανε ο Νομικός, πρώην Αναπληρωτής Καθηγητής Ποινικού Δικαίου της Νομικής Σχολής Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης, Κωνσταντίνος Βαθιώτης.

«Ζούμε σε καθεστώς υγειοναζισμού, ιατροφασισμού. Από την αρχή υλοποιείται ένα ασύλληπτο σχέδιο εναντίον των πολιτών» τόνισε ο Κ.Βαθιώτης.



«Θα πρέπει εμείς να κάνουμε το βίο αβίωτο των πολιτικών. Δεν μπορώ να πιστέψω ότι έχω τέτοιο πρωθυπουργό και τέτοια μέλη κυβερνήσεως»,
 σημείωσε μιλώντας στον «Focus FM».

«Ο Μητσοτάκης υλοποίησε τις καταστροφές που είχε να κάνει εναντίον της χώρας μας. Πιστεύω ότι δεν τον ενδιαφέρει να ξαναβγεί. Έχει βγάλει τέτοιο μεγάλο όφελος, που δεν τον ενδιαφέρει», είπε.

«Γνωρίζει ο κόσμος ότι πριν από 3 εβδομάδες εξεδόθη σύσταση της Εθνικής Επιτροπής Βιοηθικής και Τεχνοηθικής για την καταπολέμηση της παραπληροφόρησης κατά την υγειονομική κρίση του κορωνοιού; Αναφέρει ότι η Ελλάδα είναι μία από τις χώρες με τα χαμηλότερα ποσοστά εμπιστοσύνης των πολιτών προς τα ΜΜΕ. Και γι΄αυτό λέει, θα πρέπει να φτιάξουμε ένα παρατηρητήριο παραπληροφόρησης. Επίσης προτείνει να δοθούν στα ΜΜΕ περισσότερα χρήματα. Όταν συμβαίνουν όλα αυτά, πείτε μου πώς θα δραπετεύσουμε από τον ανάποδο κόσμο στον οποίο μας έχουν εγκλωβίσει;» αναρωτήθηκε.

Ο κος Βαθιώτης εξήγησε και τους λόγους που τον οδήγησαν στο να γράψει κείμενο με τίτλο «Η δολοφονία της Κυριακάτικης Προσευχής από τον αντίχριστο μασκοφόρο Κυριάκο».

«Εμφανίζεται χωρίς μάσκα στις συναντήσεις και μετά φορά μάσκα ενώ είναι μόνος του να μας ανακοινώσει ότι έχει κορωνοϊό. Ή είναι διανοητικά καθυστερημένος τελικά, ή νομίζει ότι απευθύνεται σε διανοητικά καθυστερημένους πολίτες», είπε.

Κωνσταντῖνος Βαθιώτης: Ἡ «δολοφονία» τῆς Κυριακῆς Προσευχῆς ἀπό τόν ἀντίχριστο μασκοφόρο Κυριάκο

 
 
Ἀποκαθήλωση τοῦ Πατερκούλη μὲ ἀφορμὴ τὸ «δολοφονημένο» Πάτερ Ἡμῶν 


Τὴν Κυριακὴ τῆς Ὀρθοδοξίας τῆς 13ης Μαρτίου 2022 ἕνας ἀντίχριστος μασκοφόρος πρωθυπουργός, καὶ δὴ τῆς Ἑλλάδος, ἐπιχείρησε νὰ ἀναγνώσει τὴν Κυριακὴ Προσευχή, δηλ. τὸ Πάτερ Ἡμῶν, στὸ Φανάρι Κωνσταντινουπόλεως μέσα στὸν ναὸ τοῦ Ἁγίου Γεωργίου.

Τὸ θλιβερό του ὄνομα: Κυριάκος Μητσοτάκης, γνωστὸς καὶ ὡς ἘφιαλτάκηςΠατερκούλης Μαριονετάκης ἤ, ὅπως τὸν ἀπεκάλεσε συγκεντρωμένο πλῆθος ἔξω ἀπὸ τὸν Ἱερὸ Ναὸ τῆς Μητροπόλεως τὴν ἡμέρα τῆς κηδείας τοῦ Μίκη Θεοδωράκη (8.9.2021): κάθαρμα1.

Μια προφητική ομιλία του μακαριστού Γέροντα Γρηγορίου πριν 6 έτη για την Ουκρανία




Είναι τα λόγια του μακαριστού Ιερομονάχου Γρηγορίου 
( καθηγουμένου) το 2014
σε Ουκρανούς προσκυνητές που συχνά βρισκόταν στην Ιερά Μονή Δοχειαρίου για να προσκυνήσουν την θαυματουργή εικόνα της Παναγίας Γοργουπηκόου.

Οἱ οἰκολόγοι καὶ οἱ ἀμβλώσεις

 

Οἱ οἰκολόγοι καὶ οἱ ἀμβλώσεις

Κ. Γ. Παπαδημητρακόπουλος

Σὲ πολλὰ πράγματα ἔχει γίνει ἐκτροπὴ ἀπ’ τὸν Ἑλληνορθόδοξο τρόπο ζωῆς σήμερα, καλοί μου φίλοι. Μεταξὺ αὐτῶν καὶ σὲ πολλὰ καίρια καὶ θεμελιώδη κεφάλαια τῆς ζωῆς, ὅπως εἶναι ὁ γάμος καὶ ἡ οἰκογένεια. Ἔτσι ἔχουμε πλέον τὸν πολιτικὸ γάμο, τὴν μονογονεϊκὴ οἰκογένεια, τὴν ἐλεύθερη συμβίωση καὶ τὸν λεγόμενο γάμο τῶν ὁμοφυλοφίλων. Αὐτὲς δὲ οἱ ἐκτροπὲς ἀποκαλοῦνται καὶ «ἐναλλακτικὲς μορφὲς οἰκογένειας»! Ἀνάλογες εἶναι καὶ οἱ ἐκτροπὲς ἀπὸ τὶς σεξουαλικὲς σχέσεις. Περιορίστηκαν πλέον πολὺ (ἢ βρίσκονται στὸ περιθώριο;) ἡ ἁγνότητα, ἡ συζυγικὴ πίστη καὶ ἡ ἐγκράτεια.

ΤΟ ΣΥΝΑΞΑΡΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΤΕΤΑΡΤΗ 16 ΜΑΡΤΙΟΥ 2022

Ὁ Ἅγιος Σαβίνος ὁ Μάρτυρας 


Ῥεῖθρον Σκαμάνδρου, ὡς ἐλέγξεως ὕδωρ,
Εὐανδρίας ἔλεγχος ἦν τῆς Σαβίνου.
Τῇ δεκάτῃ ἕκτῃ ἐντεῦθεν ἀπῆρε Σαβῖνος.

Ὁ Ἅγιος Μάρτυς Σαβίνος ἢ Σαβινιανὸς γεννήθηκε στὴν Ἑρμούπολη τῆς Αἰγύπτου ἀπὸ εὔπορους καὶ εὐγενεῖς γονεῖς. Διακρίθηκε γιὰ τὸν ἱερό του ζῆλο καὶ τὴν εὐσέβειά του.

Μιαρό συλλείτουργο στη Μητρόπολη Φλωρίνης. Ανοιχτή επιστολή λαϊκών μελών της Μητροπόλεως Φλωρίνης, Πρεσπών και Εορδαίας

 




Μιαρό συλλείτουργο στη Μητρόπολη Φλωρίνης

Ανοιχτή επιστολή λαϊκών μελών της Μητροπόλεως Φλωρίνης, Πρεσπών και Εορδαίας

Οι κάτωθι υπογραφόμενοι, ορθόδοξοι χριστιανοί-ενορίτες ναών της μητροπόλεως Φλωρίνης, Πρεσπών και Εορδαίας, πληροφορηθήκαμε, πριν από λίγες μέρες, κατώδυνοι, την πρόσφατη τέλεση ενός μιαρού συλλείτουργου, σε ενορία της Εορδαίας, με την ευλογία, ΔΥΣΤΥΧΩΣ, του μητροπολίτου μας κ.Θεοκλήτου.

Συγκεκριμένα, την Κυριακή, 23η Φεβρουαρίου τρέχοντος έτους, στον ιερό ναό του αγίου Μηνά, του χωριού Εμπόριο Εορδαίας, ο εφημέριος του εν λόγω ναού, αρχιμανδρίτης Ναθαναήλ (Φίλιος), συλλειτούργησε με τον ψευδεπίσκοπο Ολβίας Επιφάνιο (Δημητρίου), της σχισματικής, νεοπαγούς  “εκκλησιαστικής” δομής της Ουκρανίας, παρισταμένου στο Ιερό Βήμα, του μητροπολίτου Αδριανουπόλεως (του πατριαρχείου Κωνσταντινουπόλεως) κ.Αμφιλοχίου, ως συμπροσευχομένου.

Ο συγκεκριμένος σχισματικός “επίσκοπος” Επιφάνιος, προερχόμενος ως πρεσβύτερος  από τη μητρόπολη Δημητριάδος, δεν διαθέτει κανονική εις επίσκοπον χειροτονία, εφ όσον τον “χειροτόνησε” ο στερούμενος ιερωσύνης κ.Επιφάνιος Ντουμένκο, ΔΗΘΕΝ αρχιεπίσκοπος Κιέβου και πάσης Ουκρανίας, της σχισματικής ψευδο-εκκλησίας της Ουκρανίας, ο οποίος, με τη σειρά του, “χειροτονήθηκε” από τον καθαιρεθέντα (εν έτει 1992), και αναθεματισμένο (εν έτει 1997), από το πατριαρχείο της Ρωσίας, κ.Φιλάρετο Ντενισένκο. Σημειωτέον, ότι όλα τα ορθόδοξα Πατριαρχεία και οι τοπικές αυτοκέφαλες εκκλησίες (και το πατριαρχείο Κωνσταντινουπόλεως) ,αναγνώρισαν την καθαίρεση και τον αναθεματισμό του Φιλαρέτου.

Κατά τη διάρκεια του αντικανονικού και  μιαρού αυτού συλλείτουργου, μνημονεύθηκε ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΟΤΑΤΑ,  ΣΚΑΝΔΑΛΩΔΕΣΤΑΤΑ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΑΝΟΝΙΚΟΤΑΤΑ, ο προαναφερθείς ψευδο-αρχιεπίσκοπος κ.Επιφάνιος Ντουμένκο, ενώ ο ψευδεπίσκοπος  Ολβίας κ.Επιφάνιος Δημητρίου, στο κήρυγμα που απηύθυνε στο εκκλησίασμα, έκανε λόγο για την παρασχεθείσα σε αυτόν ευλογία του μητροπολίτη μας κ.Θεοκλήτου,προκειμένου να λειτουργήση σε ναό της επισκοπικής του περιφέρειας!

Ως πιστά μέλη της Ορθοδόξου Εκκλησίας, εκφράζουμε τη βαθειά μας θλίψη, αλλά και την οδύνη και τον αποτροπιασμό μας, για το θλιβερότατο και ανήκουστο αυτό συμβάν. Θεωρούμε αδιανόητο, κληρικοί που προσχώρησαν σε σχισματικές κοινότητες, όπως ο ψευδεπίσκοπος Ολβίας,  σε σύμπραξη με Ελλαδίτες  ιερωμένους, να προβαίνουν σε τέτοιου είδους αντικανονικές πράξεις, με την ευλογία του μητροπολίτη μας!

Αποτελεί δεινή Ύβρι προς το Άγιο Πνεύμα, το θλιβερότατο και εξοργιστικότατο αυτό συμβάν!

Οι θείοι και ιεροί κανόνες απαγορεύουν αυστηρά τέτοιου είδους “συλλείτουργα” και στους παραβάτες επιβάλλουν βαρύτατες ποινές!

Επιπλέον, ευλόγως μπορεί κάποιος να αναρωτηθεί, κατά πόσο είναι έγκυρα τα μυστήρια που τελούνται από κληρικούς που έχουν προσχωρήσει στο σχίσμα!

Αξίζει στο σημείο αυτό  να αναφέρουμε, ένα συγκλονιστικό γεγονός, που έλαβε χώρα πέρυσι: όταν “αυτοκεφαλιστές” Ουκρανοί ψευδεπίσκοποι, επισκέφθηκαν τη γυναικεία μονή του Ηγαπημένου, στην ιερά νήσο Πάτμο (την οποία ίδρυσε ο όσιος Αμφιλόχιος Μακρής), την ημέρα της πανηγύρεώς της (του Ευαγγελισμού της Θεοτόκου), ουδεμία μοναχή κοινώνησε!  

Υπενθυμίζουμε, ότι ο ψευδεπίσκοπος Ολβίας, έλαβε μέρος στις 23 Ιανουαρίου τρέχοντος έτους σε ένα άλλο μιαρό συλλείτουργο, στην Ιερά Μονή Αγίου Διονυσίου, του εν Ολύμπω, με συνέπεια να προκληθή σάλος, να αποχωρήση από το ναό ο π.Στέφανος (αγιορείτης μοναχός, αντιπρόσωπος της ιεράς μονής Φιλοθέου) και να ερωτήση παριστάμενος κανονικός Ελλαδίτης μητροπολίτης τον ψευδεπίσκοπο Επιφάνιο εάν έχει κανονική χειροτονία και εκείνος απάντησε ψευδόμενος ότι χειροτονήθηκε από τον πατριάρχη Βαρθολομαίο!

Και δεν είναι μόνο ο ψευδεπίσκοπος Ολβίας που περιφέρεται ανενόχλητος, ανά τις μητροπόλεις της Εκκλησίας της Ελλάδος, αλλά και άλλοι σχισματικοί ψευδοκληρικοί, όπως καταδεικνύεται από το παρακάτω διαδικτυακό κείμενο (βλέπε https://tasthyras.wordpress.com/2019/08/23/ουκρανικα-προσοχη-κυκλοφορουν-σχισμ/ ) Το κείμενο αυτό είναι και προειδοποιητικό για μας αλλά και μας θέτει προ των ευθυνών μας, για τη στάση μας, απέναντι στους σχισματικούς που επισκέπτονται τη χώρα μας).

Το νεοφανές  ψευδο-εκκλησιαστικό μόρφωμα της Ουκρανίας, το έχουν αναγνωρίσει, ανατρέποντας άρδην την κανονική τάξη της Ορθοδόξου Εκκλησίας, πρώτα το πατριαρχείο Κωνσταντινουπόλεως,  και κατόπιν, διαδοχικά, η Εκκλησία της Ελλάδος και το πατριαρχείο Αλεξανδρείας, προκαλώντας σκάνδαλο μεγατόνων και διακυβευοντας την πανορθόδοξη ενότητα.

Τα υπόλοιπα πατριαρχεία και οι λοιπές αυτοκέφαλες Ορθόδοξες Εκκλησίες, το θεωρούν, όπως και πράγματι είναι, σχισματικό.

Ειδικά, για την Ελλαδική Εκκλησία, και αυτό το τονίζουμε με πολλή λύπη, πρέπει να σημειωθή ότι η απόφαση αναγνωρίσεως λήφθηκε χωρίς να τεθή το ζήτημα σε ψηφοφορία, όπως προβλέπεται, από τον κανονισμό λειτουργίας της Συνόδου της Ιεραρχίας, με συνέπεια να γίνει προσφυγή στο Συμβούλιο της Επικρατείας η συζήτηση της οποίας προσδιορίσθηκε για τις 6 Μαρτίου και συζητήθηκε, όπως πληροφορηθήκαμε. (ΒΛΕΠΕ, ΒΑΡΥΣΗΜΑΝΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΟΥ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΗ ΤΗΣ ΚΑΝΟΝΙΚΗΣ ΤΑΞΗΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ ΚΥΘΗΡΩΝ ΣΕΡΑΦΕΙΜ https://www.imkythiron.gr/index.php/eidiseis/teleftaia-nea/5258-diloseis-mitropolitou-kythiron-serafeim-dia-tin-oukraniki-aftokefalia ).

Ώστε, φθάσαμε στο φοβερό, στο αδιανόητο και ανήκουστο  σημείο, σε ιερό ναό της μητροπόλεώς μας, να λειτουργούν από κοινού σχισματικοί  με κανονικούς κληρικούς; Κοινό ποτήριο, λοιπόν, με αυτούς, τους εκτός Εκκλησίας; Δεν είναι φρικαλέο και αποτρόπαιο κάτι τέτοιο;

Δεν πρόκειται για παρωνυχίδα αδελφοί, αλλά για πολύ σοβαρή, αρνητικότατη εξέλιξη, που προκαλεί δεινή προσβολή του αγίου Τριαδικού Θεού, κατά πάντα δικαιολογημένο  σκανδαλισμό του πιστού λαού και υπονομεύει την ενότητα της τοπικής Εκκλησίας.

Δυστυχώς, βρισκόμαστε στη δυσάρεστη θέση να υπενθυμίσουμε στην εκκλησιαστική παρεμβολή, το επίσης θλιβερότατο γεγονός, της  μνημονεύσεως, από την πλευρά του μητροπολίτου μας κ.Θεοκλήτου, στον εορτάζοντα ιερό ναό του αγίου Στεφάνου Πτολεμαίδας, στις 27 Δεκεμβρίου του 2018, του ψευδοαρχιεπισκόπου Επιφανίου Ντουμένκο, τη στιγμή κατά την οποία κανένα πατριαρχείο και καμία τοπική Ορθόδοξη Εκκλησία δεν είχαν αναγνωρίσει την νέα ψευδοεκκλησία της Ουκρανίας!

Μπορεί να φαντασθή κανείς, το μακαριστό μητροπολίτη Φλωρίνης Αυγουστίνο, να μνημονεύει ένα σχισματικό ψευδοκληρικό και να παρέχει την ευλογία του, προκειμένου να τελεσθή σε ναό της μητροπολιτικής περιφερείας του, συλλείτουργο σχισματικών με κανονικούς κληρικούς;΄Άπαγε της βλασφημίας!

Aλήθεια, τι έχουν να πουν για το πρωτάκουστο αυτό συμβάν, ο πρωτοσύγκελος της μητροπόλεώς μας καθώς και οι τέσσερις αρχιερατικοί επίτροποι; Πώς το ανέχεται η ορθόδοξη χριστιανική τους συνείδηση; Εφ όσον έγιναν γνώστες του θλιβερού γεγονότος, αντέδρασαν καθόλου ή το αποδέχθηκαν ελαφρά τη καρδία;

Από την πλευρά μας θεωρούμε, ότι εν όψει τέτοιου είδους συλλείτουργων, μιαρών συλλείτουργων, όπως πολύ ορθά έχουν χαρακτηρισθεί, στα οποία μνημονεύονται σχισματικοί ψευδοκληρικοί και συμμετέχουν σχισματικοί από κοινού με κανονικούς κληρικούς, ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ να αποχωρούμε και να διαμαρτυρόμαστε.

Το εν λόγω μιαρό συλλείτουργο, έλαβε χώρα σε καιρούς δύστηνους. Σε μέρες χαλεπές, στις οποίες  κάποιοι ταγοί  της Εκκλησίας, αποξενωμένοι από το πνεύμα των Πατέρων και σε καταφανή αντίθεση προς το φρόνημα του πιστού λαού, που εκφράζει τη γρηγορούσα και αγρυπνούσα εκκλησιαστική συνείδηση,  αυθαιρετούν καταπατώντας τον ευαγγελικό και αγιοπατερικό λόγο και την ιεροκανονική παρακαταθήκη (βλέπε ψευδοσύνοδος της Κρήτης, Ουκρανικό ψευδο-αυτοκέφαλο, συμπροσευχές εκκλησιαστικών ηγετών με αιρετικούς και αλλοθρήσκους, διατύπωση φρικαλέων ετεροδιδασκαλιών, εκκοσμίκευση και νόθευση του ορθοδόξου Ήθους ).

Απαιτείται, λοιπόν, εγρήγορση και ανησυχία, από τη μεριά του ορθοδόξου πληρώματος, (κατά τον άγιο Παίσιο) και επ ουδενί απογοήτευση, εφησυχασμός και συμβιβασμός. Οδηγός μας, εν προκειμένω, είναι η μνημειώδης απάντηση  των πατριαρχών της Ανατολής, του Μαίου του 1848, απευθυνόμενη προς τον αιρετικό πάπα της Ρώμης, σύμφωνα με την οποία «Ἔπειτα παρ᾽ ἡμῖν οὔτε Πατριάρχαι οὔτε Σύνοδοι ἐδυνήθησαν ποτὲ  εἰσαγαγεῖν  νέα, διότι ὁ ὑπερασπιστὴς  τῆς  θρησκείας ἐστὶν αὐτὸ  τὸ  σῶμα τῆς Ἐκκλησίας, ἤτοι αὐτὸς ὁ λαός, ὅστις ἐθέλει τὸ  θρήσκευμα αὐτοῦ  αἰωνίως ἀμετάβλητον καὶ ὁμοειδὲς τῷ  τῶν Πατέρων αὐτοῦ ».

Οι υπογράφοντες

Ἀρχιμ. Κυρίλλου Κωστοπούλου Η Θέση της Γυναίκας στην Θεία Λατρεία




«Ὡς ἐν πάσαις ταῖς ἐκκλησίαις τῶν ἁγίων, αἱ γυναῖκες ὑμῶν ἐν ταῖς ἐκκλησίαις σιγάτωσαν· οὐ γάρ ἐπιτρέπεται αὐταῖς λαλεῖν […] αἰσχρόν γάρ ἐστι γυναιξίν ἐν ἐκκλησίαις λαλεῖν» (Α΄ Κορ. 14, 34–36).

 Ἄς τό ἀκούουν αὐτό οἱ Ἱερεῖς, οἱ ὁποῖοι ἐπιτρέπουν στούς ἱεροψάλτες νά ἀναβιβάζουν γυναῖκες στό ἀναλόγιο καί νά συμψάλλουν μετ᾽ αὐτῶν.    

Ἀρχιμ. Κυρίλλου Κωστοπούλου

Ἱεροκήρυκος Ἱ. Μ. Πατρῶν
Δρος Θεολογίας
 
Η Θέση της Γυναίκας στην Θεία Λατρεία

   Ὅπως γνωρίζουμε ὅλοι, ὁ Χριστιανισμός ἀνύψωσε τήν γυναῖκα καί ἐξίσωσε τά δύο φύλα. Ὀντολογικά, θεολογικά καί ὑπαρξιακά γκρεμίσθηκε ὁ μεσότοιχος πού χώριζε τά δύο φύλα: «οὐκ ἔνι ἄρσεν καί θῆλυ» (Γαλ. 3, 28), διατρανώνει ὁ Ἀπόστολος τῶν Ἐθνῶν Παῦλος. Καί τοῦτο γιά τόν λόγο ὅτι ὁ ἄνθρωπος δέν σώζεται ὡς φύλο, ἀλλά ὡς πρόσωπο.

    Μέσα στήν ἀνθρώπινη κοινωνία ὁ ἄνδρας κινεῖται ὡς κεφαλή, ὅπως χαρακτηρίζεται καί στήν Ἁγία Γραφή (Α΄ Κορ. 11, 3), ἐνῶ ἡ γυναῖκα λειτουργεῖ ὡς καρδία. Ὁ Ὅσιος Μάξιμος τό προσδιορίζει μέ σαφήνεια: «Ἀνήρ ἐστιν ὁ τῆς φυσικῆς ἐν πνεύματι θεωρίας ἐπιμελούμενος νοῦς […] γυνή δέ τοῦ τοιούτου νοός ἐστιν ἡ σύνοικος αἴσθησις» (Πρός Θαλάσσιον, 25, PG 90, 332A). Ὁ ἐγκέφαλος διαθέτει τήν λογική, τήν κρίση, τήν σκέψη. Ἡ καρδία διαθέτει τό συναίσθημα, τήν ἀγάπη, τό μυστήριο. Ἄν ποτέ ἤθελε ὁ ἐγκέφαλος –στόν ἀνθρώπινο ὀργανισμό– νά γίνη κι αὐτός καρδία ἤ ἡ καρδία νά γίνη καί αὐτή ἐγκέφαλος, τό ἀποτέλεσμα θά ἦταν νά μεταβληθῆ ὁ ὀργανισμός αὐτός σέ ἕνα τέρας.