ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΙΤΡΕΨΟΥΜΕ ΣΤΟΥΣ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΝΑ ΠΑΡΑΔΩΣΟΥΝ ΤΑ ΑΓΙΑ ΤΟΙΣ ΚΥΣΙ. ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΣΥΝΕΝΟΧΟΙ ΣΤΟΥΣ ΔΙΩΓΜΟΥΣ ΑΔΕΛΦΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ.
Ουκρανικό – Το χρονικό μιας προδοσίας, οι ημερομηνίες και φωτογραφίες μιλούν. Στις17 Απριλίου του 2018, ο Τζέφρυ Πάιατ επισκέφτηκε το Άγιον Όρος. Συναντήθηκε, όπως έγραψε ο ίδιος στο Twitter, με τον Ηγούμενο της Μονής Βατοπαιδίου Εφραίμ και τον Μητροπολίτη Ναυπάκτου και Αγίου Βλασίου Ιερόθεο.
Στις22 Απριλίου του 2018, το πατρ. Κωνστ/πόλεως ανακοίνωσε ότι απεδέχθη το αίτημα αυτοκεφαλίας του Ποροσένκο και των σχισματικών. Στις 14 Μαΐου του 2018, αντιπροσωπεία του Φαναρίου (Περγάμου, Γαλλίας, Σμύρνης) συναντήθηκε με τον Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμογια το αυτοκέφαλο της Ουκρανίας.
Από Ελληνικής πλευράς παρόντες ήταν επίσης οι: Νέας Σμύρνης Συμεών (εκ
μέρους της Δ.Ι.Σ.), Διδυμοτείχου Ορεστιάδος και Σουφλίου Δαμασκηνός και Δημητριάδος και Αλμυρού Ιγνάτιος. Σημειωτέον, ότι 10 περίπου μήνες αργότερα κατόπιν αποφάσεως της Δ.Ι. Σ. συστάθηκαν οι δύο συνοδικές επιτροπές
με τους προεδρεύοντες Δαμασκηνό (εκ μέρους της Συνοδικής Επιτροπής
Δογματικών και Νομοκανονικών Ζητημάτων) και Ιγνάτιο (εκ μέρους Συνοδικής
Επιτροπής Διορθοδόξων και Διαχριστιανικών Ζητημάτων) για να εξετάσουν
το Ουκρανικό. Στις 29 Μαΐου του 2018, ο Τζέφρυ Πάιατ συναντήθηκε με τον Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο. Θέματα συζητήσεως: Σκοπιανό, Ουκρανικό.
Στις 23 Ιουνίου του 2018, αντιπροσωπεία της κανονικής Εκκλησίας της Ουκρανίας επισκέφτηκε το Φανάρι.
Βαρθολομαίος συναντήθηκαν στο Φανάρι. Η συνάντηση δεν έφερε αποτέλεσμα.
Από την 1η έως 3η Σεπτεμβρίου του 2018, Έλληνες Μητροπολίτες των λεγομένων «Νέων Χωρών» συμμετείχαν στην «Σύναξη της Ιεραρχίας του Θρόνου».
Πρόκειται περί ενός καινοφανούς και βλάσφημου «θεσμού» του Βαρθολομαίου
ο οποίος επιθυμεί να ελέγχει τους ιεράρχες στις αποικίες του. Σε αυτήν
την κρίσιμη στιγμή και ενώ όλοι καταλάβαιναν ότι η Ελλάδα θα βρισκόταν
ενώπιον τετελεσμένων, η Δ.Ι.Σ. της 27ης Αυγούστου του 2018 δεν ασχολήθηκε δεόντως με το θέμα. Διέρρευσε όμως το ΑΠΕ-ΜΠΕ
ότι
Τελετουργική και επώδυνη σφαγή του ζώου επικαλούμενοι τον Αλάχ.
Βεβηλώνουν τους Χριστιανούς
Σάλος έχει προκληθεί μετά την αποκάλυψη ότι η πασίγνωστη φέτα «Ήπειρος» φέρει σφραγίδα με την πιστοποίηση «Χαλάλ».
Ο όρος «Χαλάλ» είναι σχεδόν άγνωστος στην Ελλάδα, αλλά για τον μουσουλμανικό κόσμο αποτελεί υποχρεωτική διατροφική καθημερινότητα. Οι μουσουλμάνοι απαγορεύεται αυστηρά να καταναλώνουν ζωϊκά προϊόντα που δεν έχουν πιστοποίηση «Χαλάλ». Η πιστοποίηση του εν λόγω τυροκομείου προφανώς αφορά την πυτιά που χρησιμοποιείται για το πήξιμο του τυριού, η οποία κατά τον παραδοσιακό τρόπο προέρχεται από εντόσθια νεαρών ζώων που δεν έχουν απογαλακτιστεί. Είναι άγνωστο αν η εταιρεία χρησιμοποιεί φυτικής προέλευσης πυτιά. Η περίπτωση της φέτας «Ήπειρος» έχει ήδη προκαλέσει το έντονο ενδιαφέρον φιλοζωϊκών σωματείων και ακτιβιστών για τα Δικαιώματα των Ζώων, ενώ έχουν ενημερωθεί και βουλευτές του ελληνικού Κοινοβουλίου, αναφέρει το zougla.gr Τελετουργική και επώδυνη σφαγή του ζώου Η πιστοποίηση «Χαλάλ» δεν αφορά κάτι σχετικό με την ποιότητα ή το είδος της τροφής. Πρόκειται για έναν τελετουργικό τρόπο σφαγής του ζώου, όπου ο μουσουλμάνος σφαγέας -μόνο μουσουλμάνος επιτρέπεται να σφάξει το ζώο- διαβάζει μια προσευχή, όπου προφέρεται το όνομα του Αλλάχ, ενώ το σφάγιο κρεμιέται ανάποδα.
Το ζώο πρέπει να πεθάνει χωρίς να έχει χάσει τις αισθήσεις του. Ενώ είναι ζωντανό, σφάζεται αργά με ένα μαχαίρι στον λαιμό μέχρι να χάσει όλο του το αίμα, χωρίς ο σφαγέας να αποκόψει τον νωτιαίο μυελό, γεγονός που επιφέρει ακαριαίο θάνατο. Αυτό σημαίνει ότι τα ζώα βιώνουν έναν αργό και οδυνηρό θάνατο.
Απόσπασμα
ομιλίας που εκφωνήθηκε στις 22/03 του 1981
.. Σκεφθήκαμε αγαπητοί μου
αυτόν τον θησαυρόν τον οποίον μας παρέδωκε ο Κύριος τι ακριβώς είναι;
Σκεφθήκαμε τι πλούτος ανεκτίμητος είναι; Και εμείς οι Ορθόδοξοι έχομε αυτόν τον
πλούτον, που αν έπρεπε να τον καταγράψομε θα μέναμε άφωνοι μπροστά εις τον
όγκον της τιμής του, αν έχει τιμή και αν μπορούσαμε ποτέ να καταγράψομε ό,τι
ακριβώς σαν θησαυρό έχομε.
Μόνο μια κατατομής
αναφορά θα κάνομε εις αυτόν τον θησαυρόν για να μπορέσομε κάπως να εκτιμήσουμε
τα πράγματα.
Και πρώτα-πρώτα είναι η
Αγία Γραφή. Πελώριος θησαυρός. Η Αγία Γραφή. Αν κάποτε
μαθαίναμε τι είναι η Αγία Γραφή, ειδικότερα η Καινή Διαθήκη. Ειδικότατα
γραμμένη εις την Ελληνικήν γλώσσαν. Αυτό, για μας τους Έλληνες.. -σε Ελληνικό
ακροατήριο αυτή τη στιγμή- για μας τους Έλληνες, στην Ελληνική γλώσσα.
Ακόμα. Η
Θεία Λειτουργία. Ω η Θεία Λειτουργία! Δια της Οποίας έχομε το
Μυστήριον της Θείας Ευχαριστίας, δηλαδή το Σώμα και το Αίμα του Χριστού. Αυτές
τις Δεσποτικές Σάρκες με τις Οποίες γινόμεθα σύσσωμοι και σύννομοι.
Είναι οι
Επτά Οικουμενικές Σύνοδοι και αι Τοπικαί Σύνοδοι που με
τους Ιερούς των Κανόνες ρυθμίζουν τον ηθικόν βίον και την κατοχύρωση των
δογμάτων της Πίστεώς μας, που είναι τα κάγκελα εκείνα που δεν μπορούμε να
πέσομε έξω εις την πλάνην και να χάσουμε την σωτηρίαν.
Τέταρτον είναι τα
σοφά συγγράμματα των Πατέρων της Εκκλησίας μας και
προπαντός των Ελλήνων Πατέρων της Εκκλησίας μας.
Για χειρισμούς που μεγαλώνουν τον
διχασμό μέσα στην ουκρανική κοινωνία κάνει λόγο ο εκπρόσωπος της Ρωσικής
Ορθόδοξης Εκκλησίας αναφερόμενος στη σχετική συζήτηση της Ιεράς
Συνόδου.
Ένα «αιχμηρό» πρόβλημα που δείχνει την πίεση που ασκείται χαρακτηρίζει ο
εκπρόσωπος της Ρωσικής Ορθόδοξης Εκκλησίας το ζήτημα της «σχισματικής
εκκλησίας» αναφερόμενος στη συζήτηση που λαμβάνει χώρα στην Ιερά Σύνοδο.
«Ο τρόπος με τον οποίο συζητείται από την εκκλησία της Ελλάδας το θέμα
της σχισματικής “εκκλησίας”, καταμαρτυρεί φυσικά την πρωτοφανή
αιχμηρότητα αυτού του προβλήματος καθώς και την πίεση που ασκείται»,
δήλωσε ο Βλαντίμιρ Λεγκόιντα, εκπρόσωπος της Ρωσικής Ορθόδοξης
Εκκλησίας, την Πέμπτη στο κανάλι του στο Telegram.
Εικόνες που κάνουν τον γύρο του διαδικτύου έχουν προκαλέσει έντονο ενδιαφέρον για όλους τους Ορθόδοξους πιστούς ανά τον κόσμο και όχι μόνο.
Ένα νέο θαύμα σύμφωνα με τους πιστούς αυτόπτες μάρτυρες, έγινε στην Παναγία Σαϊντανάγια στη Συρία. Ανήμερα της Αποτομής της Τιμίας Κεφαλής του Αγίου Ιωάννου του Προδρόμου στις 29/8/19 στην εκκλησία του Αγίου Ιωάννη στη Σαϊντανάγια και κατά τη διάρκεια της λειτουργίας η εικόνα του Αγίου Ιωάννη του Προδρόμου άρχισε να ρέει αίμα και λάδι, αναφέρει το dimpenews.com.
Κατά τήν διάρκεια τῶν ἐργασιῶν τέθηκε
καί τό θέμα τῆς ἀναγνωρίσεως τῆς νέας Αὐτοκέφαλης Ἐκκλησίας τῆς
Ουκρανίας. Τό ἐπίσημο ἀνακοινωθέν τῆς Δ.Ι.Σ., γιά τό Οὐκρανικό
ἐκκλησιαστικό ζήτημα ἀναφέρει ὅτι:
«Κατόπιν εισηγήσεως των Συνοδικών
Επιτροπών Δογματικών και Νομοκανονικών Ζητημάτων και Διορθοδόξων και
Διαχριστιανικών Σχέσεων περί του Ουκρανικού Ζητήματος, η Δ.Ι.Σ.
αναγνωρίζει το κανονικό δικαίωμα του Οικουμενικού Πατριάρχου για την
παραχώρηση του Αυτοκεφάλου, καθώς και το προνόμιο του Προκαθημένου της
Εκκλησίας της Ελλάδος να χειρισθεί περαιτέρω το ζήτημα της αναγνωρίσεως
της Εκκλησίας της Ουκρανίας».
Το περιλάλητο Ουκρανικό εκκλησιαστικό
ζήτημα θα έπρεπε εδώ και πολύ καιρό να τεθή προς συζήτηση και λήψη αποφάσεων,
σε ειδική προς τούτο συγκληθησομένη Ιερά Συνοδο της Ιεραρχίας (ΙΣΙ) με τη
διαδικασία του κατεπείγοντος.
Αντί τούτου, και αφού στο μεταξύ
δημιουργήθηκαν τετελεσμένα γεγονότα με την αντικανονική μνημόνευση υπό
Ελλαδιτών ιεραρχών, κανονικώς υποδίκων, των σχισματικών και αυτοχειροτονήτων
Ουκρανών ψευδεπισκόπων, αλλά και με άλλου τύπου ενέργειες που σηματοδοτούν ένα
είδος de facto αναγνωρίσεως των Ουκρανών πραξικοπηματιών,συζητήθηκε στο πλαίσιο
της Διαρκούς Ιεράς Συνόδου (ΔΙΣ), δεκατριμελούς ούσης, που αναγνώρισε το
δικαίωμα του Πατριαρχείου Κωνσταντινουπόλεως να εκχωρή την Αυτοκεφαλία (άνευ
όρων και προυποθέσεων σεβασμιώτατοι;;;;) και εξουσιοδότησε σχετικώς τον
αρχιεπίσκοπο να χειρισθή το όλο ζήτημα!
Θα’ λεγε
πως ήταν μια ιδανική χριστιανική οικογένεια… Ο πατέρας στο παγκάρι του ναού, ο
πεθερός νεωκόρος και η σύζυγος με το μικρό παιδάκι στο σπίτι. Η γυναίκα
διαπίστωσε κάποια αλλαγή στη συμπεριφορά του συζύγου. Ζήτησε άδεια από τις
εισαγγελικές αρχές και ο ντεντέκτιβ ανέλαβε δράση.
Δεν δυσκολεύτηκε
πολύ. Ταραγμένη η γυναίκα βρήκε τον δικηγόρο,υπέβαλε αίτηση διαζυγίου και επισκέφθηκαν τον δεσπότη, του παρέδωσαν όλα
τα πειστήρια…Ένας αρχιμανδρίτης ήταν το τρίτο πρόσωπο που διέλυσε τον γάμο
τους. Ζήτησαν να τιμωρηθεί κατά τους Ιερούς Κανόνες,γιατί αλλιώς θα απευθύνονταν στα ΜΜΕ με
αιχμές ότι ο δεσπότης τον καλύπτει… Μάλιστα έκαναν έκκληση σε εφημερίδες να μη
δημοσιοποιηθεί το θέμα αναμένοντας την απόφαση του δεσπότη…
Το κερασάκι
στην τούρτα…της ανωμαλίας είναι ότι τα «ρεπά» (όπως θα’ λεγε η Σαπφώ Νοταρά), ή
τις υπερωρίες, αν δεν μπορούσε να ανταποκριθεί ο σύζυγος, τονκάλυπτε… ο πεθερός νεωκόρος…
Οι
διαπραγματεύσεις σκληρές, έπεσαν κάποιες χιλιάδες ευρώ και η σύζυγοςέπαθε… αφωνία!!! Το θέμα μεταξύ των
εμπλεκομένων προσώπων φαίνεται να έληξε αφήνοντας ανεξίτηλα τραύματα.
Το θέμα
όμως για την Εκκλησία;
Ας δούμε
λίγο και τον Αρχιμανδρίτη.
Διορίστηκε
στον Άγιο Δημήτριο της Λάρισαςκαι πήγε
στην Εκκλησιαστική Σχολή της Θεσσαλονίκης, καθηγητής της οποίας είναι και ο
σημερινός διευθυντής του ιδιαιτέρου γραφείου του Δεσπότη, κος Σωτήριος
Μπαλατσούκας.
Πρό
δεκαετίας περίπου υπήρξε σκάνδαλο στη σχολή με κάποιους μαθητές ιερωμένους που τους
έπιασαν να φορούν γυναικεία ρούχα, και να σερφάρουν σε ιστοσελίδες
πορνογραφικού περιεχομένου. Η σχολή κλονίσθηκε, τους απέβαλε και γύρισαν στις
μητροπόλεις των. Μεταξύ των «ατακτούληδων» ήταν καιο αρχιμανδρίτης μας και ενώ όλοι οι άλλοι
εμπλεκόμενοι καθαιρέθηκαν από τους δεσποτάδες τους, ο δικός μας, επειδή
ετύγχανε της υψηλής προστασίας του περιβάλλοντος του δεσπότου και κατείχε
εξέχουσα θέση στο λόμπι των Φ…ούστηδων (επειδή φορούσαν…φούστες), «τιμωρήθηκε»
με μετάθεση για λίγους μήνες στην κωμόπολη των Γόννων. Το κύκλωμα προστάτης
του, τον επιβράβευσε επαναφέροντάς τονσε μεγάλο ναό της πόλης μέχρι την καταγγελία… όπου και συνέχισε να
αλιεύει νεαρούς πελάτες σε καφετέριες, γνωστός στον κόσμο και σημειωμένος.
Πολλοί άλλαζαν ενορία, γιατί δεν άντεχαν να τον βλέπουν προ του θυσιαστηρίου.
(Οι υπογραμμίσεις με την μεγαλογράμματη γραφή έγιναν σκόπιμα, υπό τού γράφοντος)
Αντιγράφω έκπληκτος από το αγγλικό κείμενο-ανακοινωθέν (με μετάφραση, εντός εισαγωγικών στα ελληνικά, από το Google με λεξιλογικές διορθώσεις δικές μας) τα αμέσως επόμενα εμετικά γραφθέντα που θα ενθουσιάσουν ιδιαίτερα τους ανά την οικουμένη ομοφυλόφιλους και λεσβίες, είτε αθέους είτε και θρησκευόμενους:
«Μια διεθνής ομάδα «μελετητών, ΠΟΙΜΕΝΩΝ, κλινικών και άλλων εμπειρογνωμόνων» συγκεντρώθηκαν στην Οξφόρδη
από τις 16 έως τις 19 Αυγούστου για να συζητήσουν τις ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΟΥΣ σχετικά με τα σύγχρονα ΘΕΜΑΤΑ ΦΥΛΟΥ, φύλου και σεξουαλικότητας ΣΕ ΣΧΕΣΗ με την ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ.
Αντί να παρακαλούν στα γόνατα, οι αμετανόητοι σχισματικοί της Ουκρανίας κοινωνούν με άλλους σχισματικούς και ο Ναυπάκτου Ιερόθεος τρέχει να τους «οικονομήσει».
ΟΙ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΟΙ ΤΗΣ ΟΥΚΡΑΝΙΑΣ ΣΥΛΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΑΝ
ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΟΥΣ ΤΗΣ ΛΕΥΚΟΡΩΣΙΑΣ!
Όταν το 1992 ο Φιλάρετος καθαιρέθηκε από την Μόσχα και η προσφυγή του στην Κωνσταντινούπολη απορρίφθηκε, διέπραξε επί σειρά ετών σοβαρότατα εκκλησιαστικά εγκλήματα τα οποία κατέστησαν την καταδικαστική απόφαση της Μόσχας «πλέον ἀνέκκλητη σύμφωνα μὲ τοὺς κανόνες 4ο Ἀντιοχείας, 22ο Ἀποστολικό, 37ο Καρθαγένης»[1) και το Πατριαρχείο Μόσχας το 1997 προχώρησε σε αφορισμό και αναθεματισμό του αμετανόητου Φιλάρετου. Όλες οι αποφάσεις του Πατριαρχείου Μόσχας έγιναν τότε αποδεκτές από όλες τις υπόλοιπες Τοπικές Εκκλησίες, συμπεριλαμβανομένου του Πατριαρχείου Κωνσταντινουπόλεως, έως το 2018 όπου το τελευταίο, με προτροπή των Αμερικανών, «αποκατέστησε» τον Φιλάρετο.
Είδες πώς φανερώνει συγχρόνως και τη σοβαρότητα και την πατρική φροντίδα του και τον φιλόσοφο νου του; Είδες πώς αφαιρεί την αλαζονεία; «δοκῶ γάρ ὅτι ὁ Θεὸς ἡμᾶς τοὺς ἀποστόλους ἐσχάτους ἀπέδειξεν, ὡς ἐπιθανατίους, ὅτι θέατρον ἐγενήθημεν τῷ κόσμῳ, καὶ ἀγγέλοις καὶ ἀνθρώποις (:κάθε άλλο όμως παρά βασιλεία απολαμβάνουμε εμείς οι απόστολοι· διότι νομίζω ότι ο Θεός εμάς τους απόστολους μας παρουσίασε δημόσια και στα μάτια όλων ως τελευταίους, ως καταδίκους που πρόκειται να θανατωθούν· διότι γίναμε θέαμα σε όλο τον κόσμο, και στους αγγέλους και στους ανθρώπους. Και από τη μια μας θαυμάζουν οι ενάρετοι άνθρωποι ενώ, από την άλλη, μας περιφρονούν και μας χλευάζουν οι άλλοι)» [Α΄Κορ.4,9], δείχνει πάλι πολλή έμφαση και βαρύτητα με το να πει «ἡμᾶς».
Επιστολή 1η Προς τον αδελφόν του Ιερομονάχον Χρύσανθον, Σχολάρχην Νάξου Πανοσολογιώτατε αγαπητέ μοι αδελφέ κυρ Χρύσανθε, ασπαζόμενος προσκυνώ σε και παρακαλώ των Άγιον Θεόν δια την ψυχικήν σου και σωματικήν υγείαν. Χάριτι θεία, αδελφέ υγιαίνω οπωσούν, ψυχικά δε Κύριος οίδε. Τα κατ’ εμέ δε και περί εμέ φαίνονται πολλά και απίστευτα εις τους πολλούς και μήτε εγώ δύναμαι να τα καταλάβω. Τόσον δε μόνον λέγω σοι, δια να δοξάσης τον Κύριον και να χαρής, ότι γίνεται αρκετή μετάνοια εις τους αδελφούς. Έως τριάκοντα επαρχίας περιήλθον, δέκα σχολεία Ελληνικά εποίησα, διακόσια δια κοινά γράμματα, του Κυρίου συνεργούντος και τον λόγον μου βεβαιούντος δια τινών επακολουθησάντων σημείων. Πλην δόξα τω λέγοντι, η γαρ δύναμίς μου εν ασθενεία τελειούται. Περιέχομαι δε κατά το παρόν την Παραμυθίαν και Μαργαρίτην, ελπίζω δε εις ολίγον καιρόν να σας απολαύσω, αν ο Θεός θέλη. Περιήλθον δε και την πατρίδα και πάντες οι συγγενείς σε προσκυνούσι και οι φίλοι.
1)«Αυτό μία μέρα θα γίνη Ρωμαίικο και καλότυχος όποιος ζήση σε εκείνο το βασίλειο» (Συνήθιζε να λέγη εις διάφορα μέρη της υποδούλου Ελλάδος, τα οποία μετά ταύτα απηλευθερώθησαν).
2) «Ω ευλογημένο βουνό, πόσες ψυχές γυναικόπαιδα θα σώσης όταν έλθουν τα χαλεπά χρόνια!» (Είπε την προφητείαν αυτήν εν Σιατίστη και αλλαχού αντικρύζων τα βουνά, τα οποία κατά τους χρόνους της Ελληνικής Επαναστάσεως έγιναν κρησφύγετα των γυναικοπαίδων).
3) «Καλότυχοι σεις, οι οποίοι ευρέθητε εδώ πάνω εις τα ψηλά βουνά, διότι αυτά θα σας φυλάξουν από πολλά δεινά. Θα ακούτε και δεν θα βλέπετε τον κίνδυνο. Τρεις ώρες ή τρεις μέρες θα υποφέρετε» (Ελέχθη εις την περιφέρειαν Σιατίστσης)
Ο τρόπος με τον οποίο αντιμετωπίζουμε την Επιστήμη και τους επιστήμονες στην Ευρώπη, είναι θρησκευτικός. Η Επιστήμη, ιδίως οι θετικές επιστήμες, μετατράπηκε σε θρησκεία, η Γνώση αντιμετωπίζεται σαν θεά. Τα Πανεπιστήμια είναι οι ναοί της θεάς Γνώσης και οι καθηγητές των Πανεπιστημίων είναι οι ιερείς της θεότητας.
Η σύγχρονη ευρωπαϊκή Επιστήμη ξεπέρασε σε αλαζονεία και αυταρχικότητα ακόμη και τον Πάπα. Το αλάθητο, από την εποχή του Γαλλικού Διαφωτισμού, πέρασε στον χώρο των επιστημόνων. Ωστόσο, ελάχιστοι γνωρίζουν ότι δεν έχει κοπεί ακόμη ο ομφάλιος λώρος, που συνδέει την Επιστήμη με τον αποκρυφισμό, τα Πανεπιστήμια με τον Σιωνισμό και τις μασονικές στοές. Ουσιαστικά, η ευρωπαϊκή Επιστήμη είναι η συνέχεια του αρχαίου εβραϊκού Γνωστικισμού, που υπόσχεται να κάνει τον άνθρωπο θεό χωρίς τον Θεό, μέσω της Γνώσης. Μέσα από αυτήν την ένοχη σχέση επιστήμης και αποκρυφισμού γεννήθηκε και η περίφημη θεωρία της εξέλιξης, ο δαρβινισμός.
Κάθε εορτή στον εορτολογικό κύκλο της Εκκλησίας ενός προσώπου ή ενός γεγονότος έχει τρία στάδια, τα προεόρτια, την κυρίως εορτή και τα μεθεόρτια (δηλαδή τον απόηχό της).
«Απόδοσις» στην εκκλησιαστική γλώσσα σημαίνει την μετά πάροδο οκτώ συνήθως ημερών επανάληψη της εορτής ώστε με αυτόν τον τρόπο η διάρκειά της εορτής παρατείνεται μεθεορτίως μέχρις την ημέρα της αποδόσεως. Αυτό σημαίνει ότι ο εορτασμός δεν είναι στιγμιαίος.