Πέμπτη 28 Νοεμβρίου 2019

Νά γίνουν “Χρυσές Εικόνες” γιά τά Μοναστήρια


Φανταστικά καί Φαιδρά
"ΝΕΟ-ΠΑΠΙΚΟ” ΣΕΠΤΟ ΠΟΡΤΡΑΙΤΟ 
Νά τοποθετηθή στήν Είσοδο Επισκοπείων καί Μητροπόλεων


Περί τής χρησιμότητος τού χρονογραφήματος

«… έλαβα τη ρητή και κανονική εντολή από τη διεύθυνση των «Αθηναϊκών Νέων» (της Ιστοσελιδος), την αρχισύνταξιν (και το λογιστήριο, εννοείται) να σας συγκινώ, να σας ενθουσιάζω, να σας ζωγραφίζω, να σας θυμώνω, να σας ενδιαφέρω, και προπάντων να σας διασκεδάζω από αυτή τη στήλη κάθε μέρα (κατά τακτά διαστήματα)» [Σπύρος Μελάς (1882-1966) καί αντ’ αυτού ο Ο.Β.].



Βασιλικοί ζωγράφοι στό Πράδο

Μετέβημεν στό παγκοσμίου φήμης Μουσείο τού Πράδο στή Μαδρίτη, όπου φυλάσσονται ζωγραφικοί πίνακες τών κορυφαίων καλλιτεχνών τής νεωτέρας εποχής.

Εκεί βρίσκονται πολλοί πίνακες Ευρωπαίων βασιλέων φιλοτεχνημένοι από τούς Λεγομένους “Βασιλικούς Ζωγράφους”. Αυτοί ήσαν οι άριστοι κατά τεκμήριο ζωγράφοι, μέ ταλέντο καί χαρίσματα, πού επελέγοντο από τούς βασιλείς νά κατοικούν στό Παλάτι καί νά αποθανατίζουν όλη τήν ομορφιά, τή λάμψι, τή δόξα καί τήν διασημότητα τών μοναρχών, καί νά τά προβάλλουν στόν απλό λαό.

Λειτουργούσαν ώς δημιουργοί φανταστικής εικόνος γιά τούς βασιλείς εκείνους καί γιά τίς γαλαζοαίματες οικογένειές τους.

Φαντασιώσεις Αυτοκρατορικές

Επειδή ο ευρισκόμενος εις τό “Φανάρι” φαντασιώνεται ότι κατέχει “Αυτοκρατορική”, “Βασιλική”, “Μοναρχική” καί “Νεο-Παπική” εξουσία, παρακαλέσαμε τούς “Βασιλικούς Ζωγράφους”, νά αποτυπώσουν μέ τό χρωστήρα τους τά χαρίσματα τού εν λόγω ατόμου.

Αυτοί, μέ τήν καταπληκτική τους έμπνευσι, μέ τήν βοήθεια τής συγχρόνου τεχνολογίας και τού προγράμματος τού “FotoShop”, μάς παρέδωσαν μοναδικά καί ανεπανάληπτα δημιουργήματα, μέ τό “Πορτραίτο” πού αρμόζει.

Μία Παπική Τιάρα, φανερώνει ολοκληρο τήν εξουσία τού ανδρός. Αυτή είναι σύνθεσις από τρείς Βασιλικές Κορώνες, η μία πάνω τοποθετημένη στήν άλλη. Κατ’ αυτόν τόν τρόπο η Τιάρα είναι δηλωτική μίας υπερεξουσίας. Αποδεικνύει πώς ο Πάπας καί κάθε “Νεο-Πάπας” είναι βασιλεύς τών Βασιλέων, βασιλεύς τών Πριγκίπων καί Βασιλεύς τών Επισκόπων.

Μέ Παπική Τιάρα, αλλά ασκητικός καί λιπόσαρκος μεταφέρει όλα τά μηνύματα τής Ορθοδόξου καλογερικής καί πνευματικής ζωής


Καλλιτεχνικοί Πίνακες πρός χρήσι

Επειδή δέν επιθυμούμε νά στερήσουμε αυτό τό αποκαλυπτικό Έργο Τέχνης καί από τούς “Φαναριωτισμένους” οπαδούς καί υποστηρικτές τών “Παπικών Πρωτείων” τού “Φαναρίου”, γι’ αυτό τό λόγο δημοσιοποιούμε τό παραστατικό “Πορτραίτο”. Τό δωρίζουμε μέ όλη μας τής συμπάθεια στούς προσκυνητές καί σχεδόν λατρευτές αυτού τού ατόμου. Φρονούμε πώς, θά τό χαρούν ιδιαιτέρως αυτοί πού τόν προσφωνούν ως, “Σεπτό Πρόσωπο” (=άγιο), “Ορατή Κεφαλή τής Εκκλησίας”, “Πρώτο άνευ Ίσων”, έχοντα “θεόθεν Συντονιστικό Ρόλο”, “Πρωτόθρονο” μέ “Πρωτείο Τιμής”, “Αρχηγό τής Εκλησίας”, διαθέτοντα “Πρεσβεία Τιμής” καί άλλα παρόμοια ηχηρά φαντασιώδη αυτοκρατορικά.


Τί σημασία έχει πού όλα αυτά είναι αντικανονικά καί ουδαμού αναφέρονται στούς Ιερούς θεοπνεύστους Κανόνες τών Οικουμενικών μας Συνόδων.

Δύνανται ελευθέρως νά κάνουν χρήσι τού “Πορτραίτου”, χωρίς νά πληρώσουν πνευματικά δικαιώματα στούς “Βασιλικούς Ζωγράφους μας”. Έχουμε ήδη αποζημιώσει δεόντως τούς Καλλιτέχνες.

Επιβάλλεται νά τοποθετήσουν τό “Πορτραίτο” σέ χρυσή κορνίζα, στολισμένο μέ πολυτίμους λίθους, ζαφείρια, διαμάντια καί μαργαριτάρια. Μέ λουλούδια λευκοχρύσου καί τά καλύτερα μονόπετρα τής παγκοσμίου χρυσοχοΐας.

Τό συγκεκριμένο “Πορτραίτο” επιβάλλεται νά τοποθετηθή στό σαλόνι τών κατοικιών τους, μάλλον καλύτερα στό “Eικονοστάσι” τους μέ “Aκοίμητο κανδήλι”. Καί νά συμπληρώνονται τά πληθωρικά δημόσια λιβανίσματα. πού δέν αρκούν καί δέν ικανοποιούν τόν πολυδοξασμένο “Νεο-Πάπα” μας.


Ηγούμενοι νά ενθρονίσουν τό “Χρυσό Πορτραίτο”

Οι Καθηγούμενοι τών “Φαναριοπλήκτων” Ι. Μονών τού Αγίου Όρους τής Ελλάδος, ασφαλώς θά εμπνευστούν νά αποδώσουν ξεχωριστές τιμές καί νά οργανώσουν εκδηλώσεις σεβασμού από όλους τούς Μοναχούς καί Πατέρες.

Σέ κάθε εκδήλωσι τών Μοναστηριακών δραστηριοτήτων οι Πατέρες θά είναι υποχρεωμένοι νά γονατίζουν καί νά φιλούν τήν “Χρυσή Εικόνα”. Καί τότε θά περιττεύη η ευχή από τόν Καθηγούμενο, εφ’ όσον θά έχουν λάβει τήν υψίστη “Νεο-Παπική” ευλογία.

Ακόμη καί η προσκύνησις τών Ι. Εικόνων τής Παναγίας καί τών Αγίων μας, κρίνεται ανωφελής, αφού, κατά τόν εμπνευσμένο ανεπανάληπτο Επίσκοπο πού βρίσκεται στή Σπάρτη, ο τού “Φαναρίου”,  αποτελεί τήν  “Ορατή Κεφαλή” τής Εκκλησίας”. Όπου βρίσκεται ο τού “Φαναρίου”,  εκεί τοποθετείται ουσιαστικά ο “Ομφαλός τής Γής”, μά καί εγκαθίσταται ο “Ομφαλός τής Ορθοδόξου Εκκλησίας” («Super TV», 25/10/2019).



Επίσκοποι νά εντοιχίσουν τή “Χρυσή Εικόνα”

Ασφαλώς οι “φιλοφαναριώτες Επίσκοποι” θά εντιχείσουν τήν “Χρυσή Εικόνα” τού “Νεο-Ναβουχοδονόσορος” στήν πύλη τού Επισκοπείου τους καί τού Καθεδρικού Ναού, ώστε νά σκύβουν κάτω από αυτή νά περάσουν, όπως γινόταν μέ τήν Εικόνα τού «Ιερού Μανδηλίου» στά τείχη τών πόλεων, όπου κυβερνούσαν ευσεβείς Βασιλείς.

Επιβάλλεται δέ νά εξαποστείλουν τήν “Εικόνα” καί σέ όλους τούς Ι. Ναούς καί στά Μοναστήρια, μέ ρητές εντολές, ώστε αυτή νά τοποθετηθή σέ περίοπτο θέσι καί δημοσία προβολή. Νά τήν απολαμβάνη καί νά τήν γεραίρη ο ευσεβής λαός μας.



Εξουσιοδότησης Βασιλικών Ζωγράφων

Στά χέρια μας έχουμε τήν γραπτή καί νομίμως επικυρωμένη εξουσιοδότησι τών “Βασιλικών Ζωγράφων”, τού Δομινίκου Θεοτοκοπούλου (El Greco), τού Γκόγια τού Βελάσκεθ, τού Καραβάτζιο, τού Ρέμπραντ κ.τ.λ. γιά νά κάνουμε ελευθέρα χρήσι τών πρωτοτύπων εμπνεύσεών τους.

Οι σύγχρονοι φωτισμένοι Έλληνες ζωγράφοι, όχι οι γελοιογράφοι τών Μ.Μ.Ε., οι διάδοχοι τού κορυφαίου Αρχαίου ζωγράφου τού Μ. Αλεξάνδρου, τού Απελλού, δύνανται νά εργασθούν μέ ζήλο καί νά ομορφύνουν τόν εκκλησιαστικό κόσμο μέ τίς εμπνεύσεις τους.

Νά μάς παραδώσουν νέα ξεχωριστά καλλιτεχνήματα γιά τά Μουσεία, τά εικονοστάσια, τίς Μητροπόλεις καί τά Μοναστήρια.


                                    ΟΜΗΡΟΣ ΒΕΛΑΣΚΕΘ