Στὸν θίασο τῆς καμουφλαρισμένης δικτατορίας, ὁ ἀόρατος μαριονετίστας-σκηνοθέτης τοῦ ἰατροφασιστικοῦ μάπετ σόου, ἔκανε μιὰ ἀλλαγὴ τῆς τελευταίας στιγμῆς, προκειμένου νὰ ἀνανεώσει τὸ μολυσμένο αἷμα τῶν συνεννοημένων τ ρ υ π ο κ ὰ ρ υ δ ω ν τῆς (ψευδο)δημοκρατίας καὶ ἔτσι νὰ ξεκουράσει τὰ μάτια τῶν κουρασμένων ζομπανθρώπων ποὺ παρακολουθοῦν ἀπὸ τὸν καναπὲ τους παθητικὰ καὶ πληκτικά τὰ ὑπὸ τεκτόνων τεκταινόμενα.
Φυσικά, ὅποιος τρυποκάρυδος κι ἂν ἔμπαινε ἀλλαγὴ γιὰ τὸ κατὰ κόσμον ΚΙΝΑΛ ἔπρεπε νὰ ἔχει ἐκ τῶν προτέρων ὑπογράψει ὅτι ἀποδέχεται τοὺς ὅρους τοῦ ἀπάνθρωπου παιχνιδιοῦ:
Π.χ. φορᾶμε τὴ μασκούλα μας (κατὰ προτίμηση μαύρη), διαφημίζουμε τὸ μπρατσο-διατρητικὸ ὡς μόνη λύση γιὰ τὸ τέλος τοῦ πολέμου κατὰ τοῦ ἀόρατου ἐχθροῦ (sic) καὶ δαιμονοποιοῦμε ὅσους διανοοῦνται νὰ προβάλλουν ἀντίσταση στὸ ἀρραγὲς ὑγειοναζιστικὸ πολυβολεῖο τῆς κυβέρνησης, τῶν ΜΜΕ, τῶν εἰδικῶν καὶ τῶν μητροπολιτῶν.
Μένει νὰ ἀκούσουμε καὶ ἀπὸ τὰ χείλη τοῦ νεοεκλεγέντος τρυποκάρυδου τὴ γνωστὴ ἔκκληση τοῦ "ἀντιπάλου" του, δηλ. τοῦ περιώνυμου Γ.Α.Π., περὶ ἀνάγκης σχηματισμοῦ μιᾶς π α γ κ ὸ σ μ ι α ς διακυβέρνησης, ὥστε νὰ πιστοποιηθεῖ ὅτι τροχοδρομοῦμε πάνω στὶς ρᾶγες μιᾶς ἀμετάκλητης [;] παγκόσμιας δ ι κ τ α τ ρ ὶ α ς μὲ ἐναλλασσόμενες μαριονέττες.
Ἐὰν οἱ πολῖτες-τηλεθεατὲς τῶν πολύχρωμων τρυποκάρυδων δὲν ἀφυπνισθοῦν τάχιστα καὶ δὲν συνειδητοποιήσουν ὅτι τὸ κΥνοβούλιο ἐλέγχεται ἀπὸ τὸν ἀόρατο μαριονετίστα ποὺ κινεῖ τὰ νήματα τῶν τρυποκάρυδων-μαριονετῶν ἀφ᾿ ὑψηλοῦ, ἀλλάζοντας χ ρ ὼ μ α τ α γιὰ τὰ ὄ μ μ α τ α τοῦ κόσμου, τότε ἡ (ψευδο)δημοκρατία τοῦ ἀκροατηρίου θὰ μετατραπεῖ σὲ τυραννία διανοητικὰ τε καὶ ψυχικὰ ἀκρωτηριασμένων.
Μητσοτάκηδες, Τσίπρες, Ἀνδρουλάκηδες κ.λπ. συμμετέχουν σὲ μιὰ καλοστημένη σ κ υ τ α λ ο δ ρ ο μ ὶ α κοροϊδίας τοῦ ἑλληνικοῦ λαοῦ. Τὰ παραπλανητικὰ ἐπώνυμά τους ἀντιστοιχοῦν στὰ διαφορετικὰ χρωματα ἑνὸς ἀ ν θ ε λ λ η ν ι κ ο ῦ οὐράνιου τόξου ποὺ βρίσκεται μόνιμα ἐγκατεστημένο πάνω ἀπὸ τὶς τηλεοπτικῶς ψεκαζόμενες κεφαλές μας.
Εὐχόμαστε στὸν κ. Ἀνδρουλάκη καλὴ σ τ α δ ι ο δ ρ ο μ ὶ α (*) στὴν ἑλληνικὴ ἐκδοχή της ἀ ρ μ α τ ο δ ρ ο μ ὶ α ς «ὁ Asterix καὶ ὁ Υπεριταλικός» (**).
(*) Καλὴ σταδιοδρομία ἐπ᾿ ἀ γ α θ ὼ τῆς κοινωνίας. Ἀλλὰ στὸν ἀνάποδο κόσμο τῶν νεοταξιτῶν προδοτῶν ἡ φράση θὰ διαβασθεῖ καὶ θὰ ὑλοποιηθεῖ βεβαίως-βεβαίως ὡς ἑξῆς: κ α κ ὴ σταδιοδρομία ἐπὶ ζ η μ ὶ α τῆς κοινωνίας.
(**) Ὅπως ἤδη ὑπενθυμίστηκε τὴν Κυριακὴ 12.12.2021 κάτω ἀπὸ τὸ ἄγαλμα τοῦ Μ. Ἀλεξάνδρου τῆς πόλης ποὺ θὰ ἄξιζε νὰ εἶναι ἡ πρωτεύουσα καὶ ὄχι ἡ συμπρωτεύουσα τῆς Ἑλλάδας, τὸ τεῦχος αὐτὸ εἶχε κυκλοφορήσει στὴ γαλλικὴ γλῶσσα τὸ 2017: σὲ ἐκείνη τὴν στημένη αρματοδρομία συμμετεῖχε ἕνας «μασκοφόρος ἡνίοχος», ὁ μεγάλος κορονοϊοὺς καὶ ὁ πιστός του, ὁ βάκιλους.
Ἐκτενὴς ἀνάλυση τοῦ ἐν λόγῳ τεύχους ὑπὸ τὸ πρίσμα τοῦ προγνωστικοῦ προγραμματισμοῦ (predictive programming) ἔχει γίνει στὸν φάκελο "ΚΟΙΤΑ ΚΑΤΙ ΚΟΡΩ(ΠΑΡΑ)ΝΟΪΚΕΣ ΣΥΜΠΤΩΣΕΙΣ", ἀνηρτημένο ἐκεῖ ἤδη ἀπὸ πέρσι, ὅταν ἐλάχιστοι εἶχαν καταλάβει τὸ μέγεθος τῆς πανδημικῆς συνωμοσίας.