Τετάρτη 17 Οκτωβρίου 2012

ΑΝΕΧΟΝΤΑΙ ΟΙ ΕΠΙΣΚΟΠΟΙ ΤΟΥΣ ΥΒΡΙΣΤΕΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΑΛΛΑ ΜΗΝΥΟΥΝ ΟΣΟΥΣ ΥΒΡΙΖΟΥΝ ΤΑ «ΑΓΙΑ»ΠΡΟΣΩΠΑ ΤΟΥΣ


ΑΝΑΦΟΡΑ Σ’ ΕΝΑ ΒΑΡΥΓΔΟΥΠΟ ΟΡΘΟΛΟΓΙΚΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ

ΑΝΕΧΟΝΤΑΙ ΟΙ ΕΠΙΣΚΟΠΟΙ ΤΟΥΣ ΥΒΡΙΣΤΕΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ

ΑΛΛΑ ΜΗΝΥΟΥΝ ΟΣΟΥΣ ΥΒΡΙΖΟΥΝ ΤΑ «ΑΓΙΑ»ΠΡΟΣΩΠΑ ΤΟΥΣ

Προχθές, ὁ μητρ. Σιατίστης Παῦλος, βγῆκε χθὲς νὰ δικαιολογήσει μ’ ἕνα βαρύγδουπο κείμενο τὴν ἀπραξία τῆς Ἱ. Συνόδου ὡς πρὸς τὴν θεατρική παράσταση Corpus Christi, καὶ νὰ πεῖ πὼς ἡ ἀνύπαρκτη Σύνοδος «ὄντως ἀπασχολήθηκε μὲ τὸ θέμα, τὸ συζήτησε ...καὶ ἀποφάσισε νὰ ἀντιδράσει μὲ σύνεση», δηλαδὴ νὰ μὴν ἀντιδράσει γιὰ νὰ μὴ δυσαρεστήσει τοὺς ἐργοδότες της, ἐγχώριους μισθο-φόρους καὶ ξένους νταβατζῆδες!
Καὶ συνέχισε: «Περιμένω νὰ μὲ ρωτήσετε: Μὰ δὲν πρέπει νὰ ὑπερασπίσουμε τὴν πίστη μας, τὸν ὑβριζόμενο Χριστό μας; Ναί, ἀλλὰ πῶς; Ὁ Χριστὸς ἀποδοκιμάζει τὴ μέθοδό τους. Θὰ μποροῦσε ὁ Χριστὸς νὰ ὑπερασπισθεῖ τὸν ἑαυτό Του μόνος Του. Μὲ τὶς λεγεῶνες τῶν Ἀγγέλων Του. Θὰ μποροῦσε νὰ ρίξει φωτιὰ καὶ νὰ τοὺς κάψει. Ἀμφιβάλλετε;».
Ἀσφαλῶς κι ἀμφιβάλλουμε, Σεβασμιώτατε. Γατὶ ὁ Χριστὸς δὲν ἐπεμβαίνει, ὅταν μποροῦμε νὰ ἐνεργήσουμε ἐμεῖς, ὅταν εἶναι καιρὸς νὰ τὸν ὁμολογήσουμε, ὅταν εἶναι καιρὸς νὰ δείξουμε ὅτι τὸν ἀγαπᾶμε μὲ πράξεις κι ὄχι μὲ στομφώδη λόγια, πάνω στὴν ἀσφάλεια τῶν δεσποτικῶν θρόνων, μέσα στὴν κούφια λάμψη χρυσοποίκιλτης στολῆς καὶ λαμπιρίζουσας μίτρας! Γιατὶ καὶ ἡ μία καὶ ἄλλη, ἔτσι ὅπως χρησιμοποιεῖται, ἀντὶ νὰ προσελκύει τὴ Θ. Χάρη, τὴν ἀποκρούει!
Ἂν ὅμως, πιστεύετε, ὅτι πρέπει νὰ ἀφήνουμε μὲ ἐμπιστοσύνη τὰ πάντα στὸ Θεό, τότε, γιατί οἱ Ἐπίσκοποι δὲν περιμένετε ἐν ὑπομονῇ τὴν ἐπέμβαση τοῦ Θεοῦ ἢ τῶν Ἀγγέλων του, ὅταν συκοφαντοῦν τὰ τίμια πρόσωπά σας; Γιατί δὲν μιμεῖσθε τὸν Χριστό, δίδοντας καὶ σὲ μᾶς τὸ παράδειγμα, ὁ ὁποῖος «λοιδωρούμενος οὐκ ἀντελοιδώρει, πάσχων οὐκ ἠπείλει»; Γιατί προβαίνουν οι Επίσκοποι  σὲ  μηνύσεις  ἢ ἀγωγές,  γιὰ τὴν ὑπεράσπιση ΟΧΙ τοῦ Ἰησοῦ Χριστοῦ, ἀλλὰ γιὰ τὴν ὑπεράσπιση τοῦ ἑαυτοῦ τους; Νὰ σᾶς θυμίσω μερικὰ τέτοια παραδείγματα συνεπισκόπων σας, τὴν νοοτροπία τῶν ὁποίων κι ἐσεῖς ἀκολουθεῖτε.
Ὁ Ἀρχιεπ. Ιερώνυμος (ὡς Θηβῶν) μήνυσε τέσσερις Ἐπισκόπους τὸ 2004 γιὰ ἀνάμιξη τοῦ ὀνόματός του σὲ οἰκονομικὰ σκάνδαλα καὶ γιὰ συκοφαντία. Τοὺς μητροπολίτες, δηλαδή, Καρυστίας Σεραφείμ, Νικοπόλεως Μελέτιο, Θεσσαλονίκης Ἄνθιμο καὶ Καλαβρύτων Ἀμβρόσιο.
Ὁ μητρ. Λαρίσης Ἰγνάτιος ἔχει ὑποβάλει δεκάδες μηνύσεις καὶ ἀγωγὲς κατὰ τῶν Ἀγωνιζομένων Λαρισαίων Χριστιανῶν, φορτώνοντάς του μὲ τὴν καταβολὴ ἑκατοντάδων χιλιάδων εὐρώ.
Ὁ μητρ. Ν. Ἰωνίας Κωνσταντῖνος ὑπέβαλε μήνυση κατὰ ἱερέως καὶ τοῦ ὁδηγοῦ του γιὰ συκοφαντία.
Ὁ μητρ. Ναυπάκτου Ἱερόθεος κατὰ ἡγουμένου Ἱ. Μονῆς.
Ὁ μητροπ. Πειραιώς κατέθεσε μήνυση κατά διαφόρων.
Ὁ μητροπ. Σύρου Δωρόθεος Β΄ κατὰ ἐκδότη.
Ὁ μητροπ. Μεσσηνίας ἀπείλησε (στὶς τελευταῖες Ἀρχιεπισκοπικὲς ἐκλογὲς) γιὰ προσφυγὴ στὴ Δικαιοσύνη τὸν μητροπ. Σπάρτης, καὶ ἐπίσης τὸν Κυθήρων.
Ὁ πρ. Ζακύνθου Χρυσόστομος ἔκανε τρεῖς τουλάχιστον μηνύσεις ἐναντίον δημοσιογράφου, ἐκδότη καὶ ἀρχιμανδρίτη.
Ὁ μητρ. Καλαβρύτων Ἀμβρόσιος κατήγγειλε στὸ Ἐθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης δημοσιογράφους γιὰ ὑβριστικὲς ἐκφράσεις, μὲ ἀποτέλεσμα νὰ τοὺς ἐπιβληθεῖ ὡς ποινή, ἡ ἐπιβολὴ 15.000 εὐρώ.
Ὁ πρ. Πειραιῶς Καλλίνικος κατέθεσε μήνυση γιὰ συκοφαντικὰ δημοσιεύματα καὶ συκοφαντικὸ βιβλίο.
Ὁ μητρ. Βεροίας Παντελεήμων κατέθεσε ἀσφαλιστικά μέτρα γιὰ συκοφαντία καὶ κατεδίκασε δικηγόρο, κ.λπ.
Καὶ τέλος, ἐσεῖς προσωπικά, κ. Παῦλε, ἀπειλήσατε μὲ μήνυση τὸν πρόεδρο τῆς «Φιλορθοδόξου Ἑνώσεως “Κοσμᾶς Φλαμιᾶτος”», καὶ μόνο στὴν ὑποψία ὅτι... σᾶς κατηγόρησε ὡς Οἰκουμενιστή! (στὴν Ἡμερίδα γιὰ τὴ μετάφραση τῶν λειτουργικῶν κειμένων στὴν Θεολογικὴ Ἀκαδημία Βόλου). Θὰ σᾶς θυμίσουμε τὸ γεγονός:
Ὅταν ἄρχισε ἡ συζήτηση, ἕνας ἀκροατὴς (ὁ κ. Ντετζιόρτζιο, πρόεδρος τῆς ΦΕΚΦ) ἔκανε μιὰ καίρια ἐπισήμανση. Εἶπε:
«Βλέπω ὅτι τὸ ζήτημα τῆς μεταφράσεως τῶν λειτουργικῶν κειμένων, τὸ ἀντιμετωπίζουμε σὰν ἕνα αὐτόνομο ζήτημα. Ἀλλὰ δὲν πρόκειται γιὰ ἕνα αὐτόνομο ζήτημα... Τὸ ζήτημα τῆς μεταφράσεως ἔχει εἰσαχθεῖ στὰ πλαίσια τῆς κατεύθυνσης τοῦ Οἰκουμενισμοῦ καὶ ὑποστηρίζεται ἀπὸ ἐκείνους ποὺ προωθοῦν τὴν παναίρεση τοῦ Οἰκουμενισμοῦ».
Κι ἐσεῖς, τότε, κ. Παῦλε, ἀπὸ αὐτὸ καὶ μόνο τὸν λόγο πειραχτήκατε, καὶ εἴπατε: «Ἡ πρόθεσή μου δὲν εἶχε καμία σχέση μὲ ὅσα εἶπε προηγουμένως ὁ κ. Ντετζιόρτζιο σχετικά, ὅτι αὐτὸ τὸ θέμα ἔχει σχέση μὲ τὸν Οἰκουμενισμό, μ’ ὅλα αὐτά. Γιὰ νὰ καταλάβετε πόσο μ’ ἐνοχλεῖ, ἂν αὐτὸ δὲν ἦταν στὰ ὅρια τῆς συζήτησης, ἀλλὰ ἦταν μιὰ κουβέντα ἐκτός, θὰ τοῦ ἔκανα ἀγωγή...
Ντετζιόρτζιο: Ἀντὶ νὰ μὲ πείσετε Σεβασμιώτατε, ...σὰν ποιμένας καὶ πατέρας θὰ μὲ πηγαίνατε στὰ δικαστήρια; Σᾶς εὐχαριστῶ πολύ, πατέρα».

Εἴπατε καὶ κάτι ἄλλο Σεβασμιώτατε:
«Εἶναι θλιβερὸ ὅτι κάποιοι “χριστιανοὶ ἀγωνιστὲς” ταυτίστηκαν μὲ τὴ χρυσῆ αὐγὴ γιὰ νὰ ὑπερασπιστοῦν τὸν Χριστό»!
Πολὺ θλιβερότερο Σεβασμιώτατε εἶναι τὸ γεγονός, ὅτι οἱ Ἐπίσκοποι ἄφησαν ἀνυπεράσπιστο τὸ Χριστό, στὴν διάθεση τῶν ἀντιχρίστως ἐμπευσμένων κουλτουριάρηδων καὶ τῶν Χρυσαυγιτῶν. Ἀλλὰ καὶ τὸ σημαδιακό, ἐπίσης, εἶναι, ὅτι πρὶν χρησιμοποιήσουν οἱ νεοταξικοὶ .................. τὴ «Χρυσῆ Αὐγὴ» γιὰ τὰ ὅποια ἄλλοθί τους τὴν χρησιμοποιεῖτε ἐσεῖς!
Τρίκαλα, 17 Ὀκτωβρίου 2012
«ΦΙΛΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΕΝΩΣΙΣ “ΚΟΣΜΑΣ ΦΛΑΜΙΑΤΟΣ”»

"Γιὰ μᾶς ἡ διαμαρτυρία γιὰ τὴν βλάσφημη ἐκείνη ταινία ἦταν ὁμολογία πίστεως"

Γέροντας Παΐσιος:

"Γιὰ μᾶς ἡ διαμαρτυρία γιὰ τὴν βλάσφημη ἐκείνη ταινία ἦταν ὁμολογία πίστεως"

Ἐξαιρετικὰ ἐπίκαιρο ἀπόσπασμα ἀπό το βιβλίο "Λόγοι Γέροντος Παϊσίου,Πνευματική Αφύπνιση, Τόμος Β"
-Γέροντα, τὰ διάφορα κινήματα, οἱ διαμαρτυρίες ποῦ γίνονται ἀπὸ Χριστιανοὺς ἔχουν κάποιο ἀποτέλεσμα;
-Ἡ παρουσία τῶν Χριστιανῶν εἶναι πλέον ὁμολογία πίστεως. Mπορεῖ κανεὶς μὲ τὴν προσευχὴ νὰ βοηθήση περισσότερο ἀλλὰ τὴν σιωπή του θὰ τὴν ἐκμεταλλευτοῦν οἱ ἄλλοι καὶ θὰ ποῦν: "Ὁ τάδε καὶ ὁ τάδε δὲν διαμαρτυρήθηκαν, ἑπομένως εἶναι μὲ τὸ μέρος μας, συμφωνοῦν μαζί μας".
Ἂν δὲν ἀρχίσουν μερικοὶ νὰ χτυποῦν τὸ κακό, νὰ ἐλέγχουν δηλαδὴ αὐτοὺς ποὺ σκανδαλίζουν τοὺς πιστούς, θὰ γίνη μεγαλύτερο κακό. Ἔτσι θὰ τονωθοῦν λίγο οἱ πιστοί, ἀλλὰ καὶ θὰ ἐμποδισθοῦν λίγο ὅσοι πολεμοῦν τὴν Ἐκκλησία.
Ἡ Ἐκκλησία δὲν εἶναι δικό τους καΐκι, νὰ κάνουν βόλτες. Εἶναι σκάφος τοῦ Χριστοῦ. Ἀυτοὶ εἶναι κατακριτέοι. Τὸ μόνο ποὺ τοὺς ἐνδιαφέρει εἶναι νὰ ἔχουμε μεγάλο μισθὸ, πολυτελὲς αὐτοκίνητο, νὰ τρέχουν στὶς διασκεδάσεις.... Καὶ ὕστερα κάνουν νόμο νὰ παντρεύονται μὲ πολιτικὸ γάμο, νομιμοποιοῦν τὶς ἀμβλώσεις....Τί θὰ κάνη ὁ Θεός, ἄλλο θέμα.
Καὶ μὲ τὶς βλάσφημες ταινίες ποὺ παρουσιάζουν θέλουν νὰ γελοιοποιήσουν τὸν Χριστό. Τὸ κάνουν γιὰ νὰ ποῦν "αὐτὸς ἦταν ὁ Χριστός,τώρα θὰ ἔρθη ὁ Μεσσίας" καὶ νὰ
παρουσιάσουν μετὰ τὸν "Μεσσία"τους. Ἐκεῖ τὸ πάνε.
-Οἱ ἄνθρωποι Γέροντα τὰ πιστεύουν καὶ βλάπτονται!
-Ὁ βλαμμένος βλάπτεται. Τά πιστεύει, γιατί θέλει νὰ δικαιολογήση τὰ ἀδιακιολόγητα καὶ νὰ ἀναπαύση τὸν λογισμό του. Μὲ ὅλα αὐτὰ τὰ βλάσφημα πᾶνε νὰ δικαιολογήσουν ἠθικὲς ἀταξίες. Τὸ ἔχουν παρακάνει. Εἶχαν κάνει μήνυση ὅτι ἡ ταινία "Ὁ τελευταῖος πειρασμὸς" προσβάλλει τὴν θρησκεία καὶ οἱ εἰσαγγελεῖς εἶπαν: "Δὲν εἶναι τίποτε".
Τέτοιες βλασφημίες δὲν ἀκούστηκαν ποτέ! Γιὰ μᾶς ἡ διαμαρτυρία γιὰ τὴν βλάσφημη ἐκείνη ταινία ἦταν ὁμολογία πίστεως. Βέβαια μὲ ὅλα αὐτὰ τὰ βλάσφημα γίνεται καὶ ἕνα καλό, χωρίζει ἡ ἤρα ἀπὸ τὸ σιτάρι,κοσκινίζεται ὁ κόσμος.

Τρίτη 16 Οκτωβρίου 2012

" Aλλ' αι σεμναί και τίμιαι γυναίκες της Kωνσταντινουπόλεως, ων πρώτη υπήρχεν η Aγία αύτη Θεοδοσία, ώρμησαν εις την Eκκλησίαν, με λίθους και ξύλα, και ύβριζον τον Πατριάρχην, μισθωτόν αυτόν ονομάζουσαι και λύκον και προδότην Iούδαν, και ούτως αυτόν απεδίωξαν."

Μια αγία που πετροβολούσε έναν Πατριάρχη.. 
   Η Αγία Θεοδοσία η Θαυματουργός η Κωνσταντινουπολίτισα που γιορτάζει πάντοτε την 29η Μαΐου.

Kέρας κριού κτείναν σε Θεοδοσία,
Ώφθη νέον σοι της Aμαλθείας κέρας. *
 
Aύτη η Aγία ήτον κατά τους χρόνους του βασιλέως Θεοδοσίου του Aδραματτινού, εν έτει ψιδ΄ [714], θυγάτηρ γονέων ευσεβών, πατρίδα έχουσα την μεγάλην Kωνσταντινούπολιν.
 Όταν δε έγινεν επτά χρόνων, απέθανεν ο πατήρ της, η δε μήτηρ πέρνουσα ταύτην, την εκούρευσε καλογραίαν εις ένα Mοναστήριον της Kωνσταντινουπόλεως.
 Έπειτα απέθανε και η μήτηρ της, αφήσασα όλην την περιουσίαν της εις την μακαρίαν Θεοδοσίαν, η οποία εκ του πλούτου της κατεσκεύασε τρεις αγίας εικόνας χρυσάς και αργυράς, του Xριστού, της Θεοτόκου, και της Aγίας Mάρτυρος Aναστασίας, τα δε λοιπά υπάρχοντά της διεμοίρασεν εις τους πτωχούς.
 Aφ' ου δε απέρασαν δύω χρόνοι, έγινε βασιλεύς Λέων ο Ίσαυρος, ο και Kόνων ονομαζόμενος, εν έτει ψιΫ΄ [716], ο οποίος με το να ήτον εικονομάχος, διά τούτο εδίωξε βιαίως από το Πατριαρχείον με ραβδία και σπαθία, τον αγιώτατον και μέγαν Πατριάρχην Άγιον Γερμανόν, επειδή και δεν επείθετο να συμφωνήση εις τα ασεβή του δόγματα, και να αθετήση την προσκύνησιν των αγίων εικόνων1.

 Oυ μόνον δε τούτο εποίησεν ο αλιτήριος, αλλά εσπούδασεν ο θηριώνυμος να κρημνίση ακόμη και να κατακαύση την αγίαν εικόνα Xριστού του Θεού ημών, η οποία εστέκετο επάνω εις την πόρταν της Kωνσταντινουπόλεως, την ονομαζομένην Xαλκήν. 
Όθεν εις καιρόν οπού ο σπαθάριος του βασιλέως έβαλε την σκάλαν, και ανέβη διά να κρημνίση εις την γην την αγίαν εικόνα, ευθύς η μακαρία αύτη Θεοδοσία ομού με άλλας ευσεβείς γυναίκας, επίασαν την σκάλαν, και έρριψαν αυτήν κατά γης ομού με τον σπαθάριον, ο οποίος πεσών εις την γην, ετελεύτησεν. 
Έπειτα πηγαίνουσαι εις το Πατριαρχείον, ελιθοβόλουν τον δυσσεβή και εικονομάχον Aναστάσιον. Παρευθύς λοιπόν, αι μεν άλλαι γυναίκες, απεκεφαλίσθησαν.

  Tην δε Aγίαν ταύτην Θεοδοσίαν, ετράβιζεν ένας ωμός και απάνθρωπος στρατιώτης. 
Φθάσας δε εις την τοποθεσίαν, την ονομαζομένην του Bοός, επήρεν ένα κέρατον κριαρίου, και με μεγάλον θυμόν και μανίαν, έμπηξεν αυτό ο θηριώδης και διεπέρασεν εις τον λαιμόν της Aγίας, και έτζι επροξένησεν εις την μακαρίαν του μαρτυρίου τον στέφανον.

Tα δε άπειρα θαύματα, οπού καθ' εκάστην ενεργούνται από το άγιον αυτής λείψανον, είναι δυνατόν να τα μάθη όποιος βούλεται. 
Tελείται δε η αυτής Σύναξις και εορτή εις το Mοναστήριον το ονομαζόμενον Δεξιοκράτους, όπου και το άγιον αυτής ευρίσκεται λείψανον.
 
ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ 
1. Σημειοί δε ο Δοσίθεος, σελ. 626 της Δωδεκαβίβλου, ότι αντί του Aγίου Γερμανού, έκαμε Πατριάρχην τον σύγγελον του Aγίου, Aναστάσιον τον νέον προδότην Iούδαν, τον συμφωνήσαντα τω Kόνωνι, και επιβουλεύσαντα τω γέροντι αυτού. 
Aλλ' αι σεμναί και τίμιαι γυναίκες της Kωνσταντινουπόλεως, ων πρώτη υπήρχεν η Aγία αύτη Θεοδοσία, ώρμησαν εις την Eκκλησίαν, με λίθους και ξύλα, και ύβριζον τον Πατριάρχην, μισθωτόν αυτόν ονομάζουσαι και λύκον και προδότην Iούδαν, και ούτως αυτόν απεδίωξαν.
 
2. Περί των θαυμάτων του λειψάνου της Aγίας ταύτης Θεοδοσίας αναφέρει και ο σοφός Iωσήφ ο Bρυέννιος εν τω δευτέρω τόμω, εν τη μελέτη τη περί των Kυπρίων. 
Σημείωσαι, ότι την Aκολουθίαν της Aγίας Θεοδοσίας ανεπλήρωσεν η εμή αδυναμία, ήτις ευρίσκεται κατά την νήσον Nάξον, εν τη Eκκλησία ή Mονιδρίω της Aγίας Θεοδοσίας, εν η τελείται η Σύναξις αυτής και εορτή.  
Όρα και εις την ενάτην του Aυγούστου το Συναξάριον των αθλησάντων διά την αυτήν αγίαν εικόνα την εν τη Xαλκή Πύλη ισταμένην. 
Όθεν συνάγεται, ότι όχι μόνον γυναίκες ήτον αι τραβίξασαι την σκάλαν και ρίψασαι κατά γης τον Σπαθάριον, αλλά και άνδρες πολλοί. 
Σημείωσαι, ότι εις την Oσιομάρτυρα ταύτην Θεοδοσίαν λόγον έπλεξεν Iωάννης Σταυράκιος ο χαρτοφύλαξ Θεσσαλονίκης, ου η αρχή· 
«O λόγος, Oρθοδοξίας στήλη Θεοδοσία τη καλλιμάρτυρι».
  
(Σώζεται εν τη Λαύρα, εν τω Kοινοβίω του Διονυσίου, και εν τη Iερά Mονή των Iβήρων.)
(από το βιβλίο: Αγίου Νικοδήμου Αγιορείτου Συναξαριστής των δώδεκα μηνών του ενιαυτού. Τόμος Γ΄. Εκδόσεις Δόμος, 2005)

Των Αγίων αυτών γυναικών ο χορός, εύρε πηγήν της ζωής και θύραν Παραδείσου !

Ο ΜΙΣΘΟΣ … Να βγάλουμε και κανέναν δίσκο;



Εφημερίδα Αγωνιζομένων Χριστιανών Λαρίσης A. Φ. 184   http://www.agonas.org
Κυριακή πρωί (9-9-12). Περιδιαβαίνοντας την κεντρική πλατεία διαπιστώνεις ότι μπήκαμε στο Φθινόπωρο κι απ’ το γεγονός ότι γέμισε ο χώρος από κόσμο. Συνταξιούχοι, άνεργοι πολλοί – λόγω της κρίσης, σχηματίζουν πηγαδάκια, βολτάρουν, κάθονται στα παγκάκια, και μερικοί, που στο πορτοφόλι τους βρίσκονται ακόμη λίγα ψιλά, πίνουν το καφεδάκι τους αραχτοί στα τραπεζάκια καφετεριών.
Στη νότια πλευρά, προς τη μεριά των δικαστηρίων, την ονομαζόμενη «μικρά Βουλή», η συζήτηση έχει ανάψει για τα καλά. Οι συγκεντρωθέντες “πολιτικοί αναλυτές” συνεχώς αυξάνουν και τα πνεύματα άρχισαν να οξύνονται όταν το θέμα συζήτησης περιστράφηκε στο ανύπαρκτο σχεδόν μεροκάματο και στα παράπονα μερικών με χοντρές απολαβές.
- Ακούσατε τον Μητροπολίτη Χαλκίδας που παραπονούνταν για τις περικοπές του μισθού του; είπε κάποιος.
Τι ήθελε να το πει αυτό; Ένα εξαγριωμένο πλήθος άρχισε να χειρονομεί, να διαμαρτύρεται και να φωνάζει:
- Μα είναι στα καλά τους; Από ποιον πλανήτη ήρθαν;
- Εγώ παίρνω 565 ευρώ και πρέπει να ζήσω 4 άτομα, να πληρώσω ενοίκιο, φως, νερό, να σπουδάσω παιδιά…
- Κλαίνε οι χήρες, κλαίνε και οι παντρεμένες.
- Αυτοί και η σκούφια τους είναι. Τρώνε, πίνουν, κοιμούνται, θερμαίνονται και ταξιδεύουν χωρίς να πληρώνουν ευρώ.
- Γιατί, δεν τους φθάνουν 1707 ευρώ το μήνα καθαρά;
- Κι αν δεν τους φθάνουν, πώς γίνεται, όταν πεθάνει κάποιος απ’ αυτούς, να εμφανίζονται καταθέσεις εκατομμυρίων;
Ξαναμμένοι όπως ήταν, δεν έλεγαν να σταματήσουν. Και δεν είχαν άδικο.
Κάποιος απ’ αυτούς άρχισε να φωνάζει:
- Τι συμβαίνει με τους δημοσιογράφους, που, όταν φέρνουν στο φως τέτοιους “φτωχούς” δεσποτάδες, η είδηση κρατάει το πολύ μια μέρα και μετά χάνεται; Δεν θυμάστε τι έγινε με τον δεσπότη των 35 εκατ. στο πορτ-μπαγκάζ; ή εκείνον της δραμα-τικής πόλης της Μακεδονίας, με τα εκατομμύρια στο προσωπικό βιβλιάριο; Κι εκείνο… το σήριαλ της “ΖΟΥΓΚΛΑΣ” με τους εμπλεκόμενους στη διαχείριση του Προσκυνήματος της αγ. Παρασκευής Τεμπών, ενώ είχαν προγραμματιστεί 8 επεισόδια, τελικά περιορίστηκε σε ενάμισυ και μετά χάθηκε; Ή μήπως το άλλο με τις OFF-SHORE εταιρίες;
Σταμάτησαν για λίγο συλλογισμένοι…, όταν κάποιος, απλός, βασανισμένος από τη ζωή, αλλά σκεπτόμενος άνθρωπος, πήρε το λόγο.
- Οι δεσποτάδες δεν καταλαβαίνουν τίποτα. Δεν βλέπετε τον δικό μας, που οι αρχιερατικές του στολές ξεπερνούν τις 200 και συνοδευόμενες από τις ανάλογες μίτρες, πατερίτσες, εγκόλπια, κ.α. η αξία τους ανέρχεται στα κάποια εκατομμύρια, ενώ άλλοι ψάχνουν στους σκουπιδοτενεκέδες για να βρουν κάτι να φάνε;
- Φίλε-φίλε, (φωνάζει δυνατά κάποιος, ζητώντας να του δοθεί ο λόγος, και πηγαίνοντας στο κέντρο της ομήγυρης άρχισε με βροντηρή φωνή να εξαπολύει κεραυνούς) οι δεσποτάδες μας δουλεύουν και μεταξύ τους αλληλοκαλύπτονται. Θυμάστε πόσες φορές αθώωσαν τον Αττικής Μπεζενίτη, τον Δωδώνης-Ζακύνθου Χρυσόστομο, τον Θεόκλητο, τον Ιάκωβο κ.ά. ενώ κάποια παπαδάκια, που πέφτουν στα χέρια τους, τα εξουθενώνουν κυριολεκτικά.
Και συνέχισε να ξιφουλκεί:
- Στα τέλη Αυγούστου έγινε κάτι κωμικοτραγικό στο Συνοδικό Δικαστήριο. Μετά από 5-6 χρόνια και δεκαπέντε περίπου αναβολές, είπαν να δικάσουν τον Ιάκωβο Γιοσάκη. Απολογούμενος ο Γιοσάκης άρχισε να περιγράφει με “γλαφυρό” τρόπο την “καθαρή και αγία ζωή” του καθενός εκ των συνοδικών δικαστών δεσποτάδων. Τότε συνέβη το … “έλα να δεις”. Ένας εκ των “καθαρών” έπεσε κάτω ξερός και οδηγήθηκε με φορείο στον Ευαγγελισμό. Άλλος “άγιος” λιποθύμησε και για να συνέλθει τού ’ριχναν νερό. Και οι υπόλοιποι εξαφανίστηκαν και άφησαν το Γιοσάκη μόνο!!! Αυτό αν είναι κατάντημα…
Κάποιος εξαγριωμένος άρχισε φωνάζει… Οι δεσποτάδες ζουν στο δικό τους κόσμο, είναι καλοπερασάκηδες, άλλα λένε και άλλα κάνουν ενώ ο κόσμος χάνεται. Ο οικουμενισμός έχει διαφθείρει το ορθόδοξο φρόνημα… Οι νέες ταυτότητες αρχίζουν να μπαίνουν στην τσέπη μας… Την ιστορία μας σιγά-σιγά την αλλοιώνουν… Την γλώσσα και το αλφάβητό της τα αλλάζουν τα φώτα κι αυτοί τρώνε, πίνουν, βολτάρουν και κοιμούνται! Ξύπνησαν, μόλις έμαθαν ότι θα κόψουν τους μισθούς τους και ζήτησαν άμεσα συνάντηση με τον Πρωθυπουργό! Τι κρίμα!
- Για ποιους τάλεγε ο μακαρίτης Χριστόδουλος – φώναξε κάποιος από το πλήθος – ότι, οι Εκκλησίες έγιναν «ανθοκήπια αθλιοτήτων», ότι γεμίσαμε από «φιλοχρήματους κληρικούς»  και «φιλήδονους»;
- Ένας γέροντας – αξύριστος και με μεγάλο μουστάκι – ο οποίος για ώρα άκουγε τα διαδραματιζόμενα – ζήτησε τον λόγο, και με γεροντίστικη φωνή άρχισε να λέγει:
- Πώς γίνεται οι παλαιοημερολογίτες δεσποτάδες να μην πληρώνονται από κανένα δημόσιο κουρβανά και να συντηρούν γραφεία, ιδρύματα, ναούς κ.ά. τους δε δικούς μας – νεοημερολογίτες – να μην τους φθάνουν να… ζήσουν αφού όλα τα έχουν δωρεάν;
Άρχισαν να χτυπούν παλαμάκια και ζήτησαν να γίνει δημοψήφισμα: Να πληρώνονται οι δεσποτάδες ή όχι;
Το αποτέλεσμα ήταν 91 υπέρ του κοψίματος και 2 δεν ψήφισαν.
Τακούτε; Να τι λέει ο κόσμος.
Εάν δεν σας φθάνει “άγιοι” αρχιερείς ο μισθός, να βγάλουμε και κανένα… δίσκο!


Το ΙΣΛΑΜ και οι υποκριτές!



Εφημερίδα Αγωνιζομένων Χριστιανών Λαρίσης A. Φ. 184
http://www.agonas.org
      (Όταν προσβάλλεται το Ισλάμ, το Κοράνι, ή ο Μωάμεθ, αυτό θεωρείται «έγκλημα μίσους». Όταν προσβάλλεται η χριστιανική πίστη, η Αγία Γραφή, ή ο Χριστός αυτό λέγεται «Τέχνη».
   Η υποκρισία των «Χριστιανών προοδευτικών» είναι απίστευτη, ιδίως μετά τα τελευταία γεγονότα των εξαγριωμένων μουσουλμάνων που καίνε τα πάντα και σκοτώνουν εξ’ αιτίας της «βλάσφημης» ταινίας για τον Μωάμεθ.
     Οι απανταχού «Χριστιανοί προοδευτικοί» μιλούν για «σεβασμό της θρησκευτικής τους πίστης» και θεωρούν «έγκλημα μίσους» το πέταγμα του Κορανίου.
     Όταν υβρίζεται και εξευτελίζεται , με τον πιο χυδαίο και αρρωστημένο τρόπο, η χριστιανική πίστη, ο Χριστός, η Παναγία... σε ταινίες, θέατρα..., αυτό το λένε «Τέχνη». Παράλληλα δε ηρωοποιούν τον Ιμάμη της Αιγύπτου Άμπου Ισλάμ διότι έσκισε, έκαψε και ...ούρησε την Αγία Γραφή σε συγκέντρωση χιλιάδων ανθρώπων χαρακτηρίζοντας την ενέργειά του πράξη «ιερή». Ω της υποκρισίας των «χριστιανών προοδευτικών, ντόπιων και ξένων!!!

Η ΣΚΟΥΡΙΑ ΤΩΝ ΑΙΩΝΩΝ ή Η ΟΞΕΙΔΩΣΗ ΤΩΝ ΚΑΡΔΙΩΝ ΕΞΟΡΙΣΕ ΑΡΑΓΕ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ;

Εφημερίδα Αγωνιζομένων Χριστιανών Λαρίσης ΑΓΩΝΑΣ : Α.Φ.184
http://www.agonas.org 
       Μέσα στην ψυχική ομίχλη από την οικονομική κατακρήμνιση και την πνευματική ανεστιότητα ξετρύπωσαν πάλι οι μεγάλες προφητείες και οι ευρηματικά στυγνές αναλύσεις γύρω από την υπόθεση των μεταφράσεων των λειτουργικών κειμένων.

Δευτέρα 15 Οκτωβρίου 2012

περί αντιπολυτεκνικής πολιτικής, κοινού αισθήματος και Δικαστών

ΕΛΛΕΙΜΜΑ ΛΟΓΙΚΗΣ ΚΑΙ ΣΘΕΝΟΥΣ (σ.σ. περί αντιπολυτεκνικής πολιτικής, κοινού αισθήματος και Δικαστών)

  • Από τον Βασίλειο Κόκκινο


        Από το 1955, οπότε και επεβλήθη η φορολογία εισοδή­ματος φυσικών προσώπων, διά του Ν.Δ. 3323/55 καμμία κυβέρ­νηση, ομαλή ή ανώμαλη, δημο­κρατική ή δικτατορική, δεν τόλ­μησε να καταργήσει το αφορο­λόγητο ποσό εισοδήματος για κάθε τέκνο. Μπορεί να υπήρξαν αυξομειώσεις τούτου, αλλά ου­δέποτε κατηργήθη η έκπτωση μέρους του εισοδήματος για κά­θε τέκνο. Το αυτό συνέβη και με τον Ν. 2238/94, που κωδικοποίη­σε όλες τις τροποποιήσεις του άνω βασικού νόμου.
        Σε μια χώρα με μέγα δημογραφικό πρόβλημα, όπου ο αριθ­μός των θανάτων είναι μεγαλύ­τερος εκείνου των γεννήσεων, που μειούται συνεχώς, και ο α­ριθμός των αμβλώσεων μεγαλύ­τερος αυτού των γεννήσεων, η κατάργηση του αφορολογήτου ποσού για κάθε τέκνο είναι α­συγχώρητο σφάλμα. Και τα σφάλματα τιμωρούνται πάντοτε.
       Το συγκεκριμένο θα έχει ως αποτέλεσμα τη μείωση της ελληνικής φυλής. Σε λίγα χρο­νιά, οι Έλληνες θα αδυνατούν να αναδείξουν την κυβέρνηση της χώρας τους, την οποία και θα ε­κλέγουν οι σημερινές μειονότη­τες, που θα αποτελούν την πλειοψηφία. Αυτό επιδιώκουν οι κυ βερνώντες; Εκτός εάν έχουν υπ’ όψιν τους άλλη ρύθμιση, μη ανακοινωθείσα ακόμη, η οποία ε­ξουδετερώνει το άνω σφάλμα.
     Διότι, κατά ποια λογική και για ποια σκοπιμότητα θα πληρώ­νει τον ίδιο φόρο ο άγαμος και ο άτεκνος έγγαμος, με τον πατέ­ρα δύο, τριών, πέντε ή και πε­ρισσοτέρων τέκνων; Είναι αυτό φορολογική δικαιοσύνη ή κατά­φωρος και απάνθρωπος αδικία;
Αυτή είναι η, κατά το Σύνταγμα, οφειλομένη προστασία του Κρά­τους προς την οικογένεια, ως θεμέλιο της συντήρησης και προαγωγής του έθνους (άρθρο 21 παρ. 1) και ειδική φροντίδα τούτου (άρθρο 21 παρ. 2) προς τις πολύτεκνες οικογένειες;
      Και ενώ δεν γίνεται καμμία έκπτωση του εισοδήματος για τα τέκνα, απαλλάσσονται της φορολογίας οι αποζημιώσεις των βουλευτών εκ της συμμετοχής τους στις Ε­πιτροπές της Βουλής, οιουδή- ποτε ύψους είναι αυτές.
       Κατά το Σύνταγμα (άρθρο 4 παρ. 5), «οι Ελληνες πολίτες συνεισφέρουν χωρίς διακρίσεις στα δημόσια βάρη, ανάλογα με τις δυνάμεις τους». Στην πραγμα­τικότητα όμως φορολογούνται οι ιδιοκτήτες ακινήτων, οι δημόσιοι υπάλληλοι και οι συνταξιούχοι. Ό­λοι οι άλλοι φορολογικώς «χαϊ­δεύονται». Οι ελεύθεροι επαγγελματίες συγκεντρώνουν απο­δείξεις των δαπανών τους, που εκπίπτουν του εισοδήματος.
     Αυτό όμως δεν ισχύει για τους μισθωτούς και τους συνταξι­ούχους. Το προσφάτως αποκαλυφθέν γεγονός, ότι οι δημόσιοι υπάλ­ληλοι και οι συ­νταξιούχοι δηλώ­νουν φορολογη­τέο εισόδημα 83 δισ. ευρώ, ενώ ό­λοι οι ελεύθεροι επαγγελματίες, ε­πιστήμονες, τε­χνίτες και επιχει­ρηματίες, εισόδη­μα μόνον 3,6 δισ. ευρώ, καταδει­κνύει την αδικία που γίνεται σε βάρος των μι­σθωτών και των συνταξιούχων.
       Η αυθαιρεσία των κυβερνώντων και οι παραβιάσεις του Συντάγματος από αυτούς έχουν υπερβεί κάθε όριο. Επεβλήθη α­ντισυνταγματικούς στους συντα­ξιούχους δικαστές εισφορά αλ­ληλεγγύης 17% (14% αρχικώς, +3% μεταγενεστέρως). Όχι ό­μως επί των καταβαλλόμενων σήμερα πραγματικών αποδο­χών, αλλά επί των ονομαστικών, που προβλέπονταν προ διετίας.
        Η νομολογία του Συμβουλίου  της Επικρατείας έχει δεχθεί παλαιότερα ότι η εισφορά αυτή (ΛΑΦΚΑ) είναι αντισυνταγματι­κή. Εν τούτοις ο σημερινός νομοθέτης αγνοεί την άποψη του αρμοδίου Δικαστηρίου και επι­βάλλει εισφορά, βάσει αποδο­χών που δεν καταβάλλονται. Η ενέργεια αυτή είναι ληστρική. Και δεν γνωρίζει προηγούμενο.
       Η νομοθετική και η εκτελεστι­κή εξουσία έχουν ταυτισθεί πλήρως και ρυθμίζουν ενιαίως τις αποδοχές και συντάξεις των άμεσων εν ενεργεία και συντά­ξει οργάνων τους.
Αλλά, αν και τα άμεσα όργανα της δικαστικής εξουσίας δικαιούνται των αυτών αποδοχών λόγω της ισοτιμίας και ισοδυναμίας των τριών ε­ξουσιών, άνευ της οποίας δεν υφίσταται η διάκριση τούτων, που είναι θεμέλιο του κράτους δικαί­ου, οι αποδοχές των δικαστών ορίζονται κατά το δοκούν από τον υπουργό των   Οικονομικών.
     Προφανώς διότι εκλαμβάνει τους δικαστάς ως υποτεταγμένους στην εκτελεστική ε­ξουσία και όχι ως άμεσα όργανα ισοτίμου, ισοκύρου και ισοδυνά­μου εξουσίας, προβλεπομένης και προστατευομένης από το Σύνταγμα. Αν τολμούν οι κυβερνώντες, ας πουν στον λαό ότι θεωρούν τη Δικαιοσύνη όχι ως ι­σάξια λειτουργία, αλλ’ ως υποτεταγμένη στις δύο άλλες. Για να καταφανεί ότι ενεργούν και σκέπτονται ως φασίστες.
       Βεβαίως, η κοινή γνώμη εί­ναι εναντίον των δικαστών. Όχι διότι δεν τους αναγνωρίζει ως φορείς και εκφραστές της δικαστικής εξουσίας, αλλά διό­τι σε κρίσιμες στιγμές δεν στάθηκαν εις το ύψος της αποστολής τους. 
       Ιδιαίτερα με­ρικοί δικαστές του Συμβουλίου της Ε­πικράτειας, όταν οι πολίτες προσέφυγαν στο ΣτΕ για την περικοπή μισθών και συντάξεών τους.Η πλειοψηφία του Δικαστηρί­ου τούτου έκρινε ότι οι περικοπές αυτές είναι δικαιο­λογημένες, λόγω των εκτά­κτων περιστάσεων και προς προστασία του δημοσίου συμ­φέροντος! Τώρα που η κυβέρ­νηση περικόπτει τις αποδοχές τους βαναύσως, είναι υποχρε­ωμένοι να αναγνώσουν και πά­λι καλύτερα το Σύνταγμα.
     Ομοίως, όταν οι πολίτες ζή­τησαν την ακύρωση του μνημονίου ως αντισυνταγματι­κού, διότι δεν ψηφίσθηκε από 181 βουλευτές, όπως ορίζει το Σύνταγμα, η πλειοψηφία του ΣτΕ δέχθηκε το αντίθετο. 
    Ένας των μελών αυτής μάλιστα, προ της δημοσιεύσεως της αποφάσεως, έσπευσε να γίνει σύμ­βουλος του Γ. Παπανδρέου και στη συνέχεια υπουργός Επι­κράτειας. Αμφιβάλλω αν τούτο έχει προηγούμενο παγκοσμίως.