Τετάρτη 10 Ιουλίου 2013

ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ “μενού” ΤΩΝ ΥΨΗΛΩΝ ΠΡΟΣΚΕΚΛΗΜΕΝΩΝ ΣΤΗΝ ΕΟΡΤΗ ΤΟΥ ΠΟΛΙΟΥΧΟΥ ΑΓΙΟΥ ΑΧΙΛΛΕΙΟΥ ΛΑΡΙΣΗΣ

Αγώνας - Εφημερίδα Αγωνιζομένων Χριστιανών Λαρίσης Α.Φ.192
ΑΓΩΝΑΣ :  ΨΑΛΤΙΚΑ ΛΑΜΠΑΔΑΡΙΟΥ Α.Φ.192
«Στον ΧΛΙΔΑΤΟ κρατικό ξενώνα του Πεκίνου Ντιαογιουτάι διέμενε ο πρωθυπουργός, Αντώνης Σαμαράς, απολαμβάνοντας τις αντίστοιχες τιμές με παγόδες… Υπερπαραγωγή ήταν και το επίσημο γεύμα που παρατέθηκε στην κυβερνητική αποστολή. Ο πρωθυπουργός και οι υπουργοί που τον ακολούθησαν στην Κίνα γεύτηκαν οκτώ πιάτα από σούπες και ψαρικά. Το “κλου”, ήταν το ρεπερτόριο της κινέζικης μπάντας, που έπαιζε το “Μαρία με τα κίτρινα”, το “Πέρα, στους πέρα κάμπους” και έκλεισε με το “Σαμιώτισσα με τις ελιές”» .
(Εφημ. ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟ)
Αυτά ζήλωσε και ο Ιγνάτιος Λάρισας και, προκειμένου η φιλοξενία του ν’ αποτελέσει κάτι, ιστορικά εφάμιλλο με το των Κινέζων, δεξιώθηκε τους υψηλούς προσκεκλημένους (δεσποτάδες, συνοδούς κ.α.) σε υπερπολυτελή ξενοδοχεία. Το δείπνο που παρέθεσε την Τρίτη προς Τετάρτη διήρκησε πέραν του… «Μεσονυκτικού» – πρώτη πρωινή –, το δε γεύμα, ανήμερα της Τετάρτης, αποτελούμενο από εκλεκτά ψαρικά (συναγρίδες, σολομό, γαρίδες κ.α.) ευλογούμενο μεταβλήθηκε σε νηστήσιμο (λαδερό) όπως το επέβαλλε η ημέρα (Τετάρτη γαρ). Ως προς το “κλου”, δεν γνωρίζουμε αν περιελάμβανε στο ρεπερτόριό του τον «αμάραντο», εκτελούμενο από καλλικέλαδο ρασοφόρο, όπως παλαιότερα.
Φέτος είχαμε και άλλο παράδοξο! Το φαγοπότι πραγματοποιήθηκε σε δύο διαφορετικούς χώρους: στον εμφανή και επίσημο (κέντρο) και στον αφανή και ανεπίσημο (επισκοπείο). Στον μεν πρώτο (υπερπολυτελές κέντρο) δεξιωθήκανε – παραμονή και ανήμερα – τους κατά κόσμον επισήμους (δεσποτάδες, πολιτικές και στρατιωτικές αρχές, Μ.Μ.Ε. και μερικούς «μεγαλόσχημους»). Στον δεύτερο δε (επισκοπείο) τον «κόσμο» (συνοδούς δεσποτάδων, ακόλουθους επισήμων κ.α.). Δυσκόλεψε λίγο η μεταφορά των φαγητών από το κέντρο στο επισκοπείο αλλά ξεπεράστηκε. Εκείνο που παραξένεψε τους καθ’ οδόν διερχόμενους ήταν η μυρωδιά. Δεν έφτανε στη μύτη τους μυρωδιά νηστήσιμου φαγητού (μπάμιες, φασολάκια, μελιτζάνες …) αλλά αρτήσιμα (ψάρια αχνιστά) με αποτέλεσμα να σκανδαλίζονται, γιατί άλλα τους λένε περί νηστείας και άλλα οι ίδιοι κάνουν. Αλλά και να αναλογίζονται αν γνωρίζουν τα λόγια του Κυρίου που απευθύνει στους σκανδαλοποιούς (Ματθ. 18,6).
Επειδή ο εορτασμός του αγίου Αχιλλείου και κάθε αγίου αποτελεί δημόσια εκδήλωση και περιλαμβάνει ιερές ακολουθίες, που σκοπό έχουν την ωφέλεια του πιστού, ας μας επιτραπεί – ενεργώντας πάντα καλοπροαίρετα – να υποβάλουμε κάποιες ερωτήσεις προς τους διοργανωτές των «Αχιλλείων»  προκειμένου αυτές να μας βοηθήσουν στον αυτοέλεγχο.
Ρωτούμε:
Ανεβάσατε πνευματικά τους πιστούς, όπως θα ήθελε ο άγιός μας ή τον απογοητεύσατε κι εφέτος με την αμετανόητη εν γένει ζωή σας;
Γιατί κι αυτή τη φορά υπήρξατε αρνητικοί ως ποιμένες;
Γιατί δεν φροντίσατε να γίνετε παράδειγμα προς μίμηση;
Γιατί κλονίσατε την πίστη των αδυνάτων;
Γιατί, ενώ βρισκόμαστε σε περίοδο παντοειδούς κρίσης, εσείς αυξάνετε αυτήν με σπατάλες, κοσμικότητες και στέρησης προς τους ενδεείς αγάπης;
Δεν μας είπατε με πόσες «φτωχές» μερίδες ταΐσατε (300) τους χορτάτους ενώ χιλιάδες «λιμώ απόλυνται»;
Πού βρήκατε τα χρήματα να αντιμετωπίσετε τις δαπάνες των πλούσιων γευμάτων, των δώρων σε δεσποτάδες (κατά το έθος), των ξενοδοχείων για προσκεκλημένους και συνοδούς;
Μήπως η φετινή διάσπαση των καλεσμένων σε εμφανείς και αφανείς αποτελεί προσπάθεια κάλυψης του αριθμού των συνδαιτυμόνων προκειμένου να αποφύγετε την οργή του λαού;
Επειδή, αγαπητοί αναγνώστες, απάντηση δεν θα πάρουμε από τους αρμόδιους – μάλλον δε και θα μισηθούμε – γι’ αυτό και οποιαδήποτε δική σας διευκρινιστική απάντηση στα ερωτήματά μας θα μας ήταν χρήσιμη…


ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΝΑ ΠΡΟΚΑΛΕΙΤΕ

(Το μεταφέρουμε όπως δημοσιεύτηκε σε αθηναϊκή εφημερίδα)

Δεν είμαστε οι μόνοι που το επισημαίνουμε. Όμως θεωρούμε πως πρέπει και εμείς να υψώσουμε τη φωνή μας για να σταματήσει αυτό το εν μέσω κρίσεως και γενικής φτώχειας φαινόμενο της εορτής ονομαστηρίων ή επετείων «αρχιερατικής διακονίας» διάφορων μητροπολιτών. Θρησκευτικές τελετές, μαζώξεις ιεραρχών από όλη τη χώρα, βαρύτιμα δώρα, πολυτελή τραπέζια, φωτογραφίες, φιλμ, αλληλοευλογίες στην ημερησία διάταξη. Τη μια βδομάδα ο ένας πάει στη μητρόπολη του άλλου. Κουβαλάει μαζί του αρχιερατικούς, επιτρόπους, διάκους, σοφέρ, βαρύτιμα εγκόλπια ως δώρα. Την επόμενη βδομάδα ο άλλος πηγαίνει στη μητρόπολη του πρώτου με την ίδια συνοδεία και ίδιας αξίας δώρα. Και βεβαίως, ανταποδίδοντας τους πνευματικούς λόγους του πρώτου, αναλίσκεται σε ύμνους. Και αυτή η ιστορία τραβάει μήνες τώρα. Μήπως είναι καιρός να σταματήσει αυτό το εξοργιστικό φαινόμενο και να κοπεί με το μαχαίρι ακόμη και με μια αυστηρή απόφαση της Διαρκούς Ιεράς Συνόδου;



Και οι εννέα (9) ηταν… υπέροχοι!
ΠΡΩΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ
(δεσπότης Κομοτηνής)
Στον εσπερινό χοροστάτησε και μίλησε ο νεοεκλεγείς αστέρας της Κομοτηνής που θέλησε «να μοιραστεί με τους πιστούς της Λάρισας

τον πόνο και την αγωνία για την δύσκολη πορεία της πατρίδας μας το τελευταίο διάστημα», και κάλεσε «τον πιστό λαό της Λάρισας να περιφρουρήσει την Πίστη και την Πατρίδα του και να τις υπερασπιστεί από οποιονδήποτε τις επιβουλεύεται…».
Εμείς δεν θα προσθέσουμε τίποτε δικό μας. Θα αρκεσθούμε σ’ αυτά που δημοσίευσαν εφημερίδες και τα οποία αποκαλύπτουν την τραγικότητα της κατάστασης.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
(Δημ/μα  «Π» 10-3-13)
«Ούτε ένας ούτε δύο … πενήντα τέσσερις μητροπολίτες δήλωσαν πως θα παρευρεθούν στην ενθρόνιση του νέου Μητροπολίτη Κομοτηνής Παντελεήμονα Μουτάφη. Τα προβλήματα του κόσμου δεν σταματούν (ανεργία, φτώχεια, πείνα, εξαθλίωση…), κι όμως οι μητροπολίτες συνεχίζουν να απολαμβάνουν την τρυφηλή ζωή με τις αρχιερατικές φιέστες. Είπαμε, άγιοι μητροπολίτες, λίγη ταπείνωση δεν θα έβλαπτε στην δύσκολη περίοδο που περνάει ο λαός και την οποία προφανώς δεν έχετε αντιληφθεί στην πράξη αλλά μόνο στα λόγια…».
Και για την Πατρίδα.
(Δημ/μα «Π» 17-3-13). Πριν καλά-καλά πατήσει τα χώματα της Κομοτηνής ο νέος Μητροπολίτης της κ. Παντελεήμονας υπέπεσε σε σφάλμα… αναφέροντας το τοπωνύμιο που είχε η πόλη-Κομοτηνή – επί… Οθωμανικής Αυτοκρατορίας. “Ήρθα – δήλωσε – στην Κιουμουλτζίνα”… Μα το ποίμνιό σας Σεβ/ε είναι χριστιανοί και ξέρουν την πόλη ως Κομοτηνή… Μήπως, πρέπει να σηκώσουν και την ημισέληνο στο επισκοπικό μέγαρο, για να ικανοποιηθεί το μουσουλμανικό αίσθημα…»;
δευτερη ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ
(δεσπότης Σάμου)

Ο πιο απολαυστικός από τους εννέα (9) μητροφόρους υπήρξε ο Σάμου Ευσέβιος – μόνο κατ’ όνομα –, ο οποίος, για να μην ξεχάσει τον ειρμό των λόγων, που κνήθουν την ακοή των αυτάρεσκων, μίλησε από χειρογράφου και πολύ συγκινημένος είπε: «… Σήμερα, που ζούμε και αγωνιζόμαστε μέσα στην έρημο της κοινωνικής και οικονομικής εξαθλίωσης…».
Και να φαντασθεί κανείς ότι τόσο ο ίδιος όσο και οι άλλοι οκτώ, πόρρω απέχουν από τις εξαθλιωμένες μορφές των ποιμενόμενων, και ευχάριστα περιμένουν ανάλογες  προσκλήσεις για να εκφράσουν τα… βαρυσήμαντα και λίαν αποκαλυπτικά: «Η ευγενής και επίμονος πρόσκληση του Λαρίσης Ιγνατίου μας κατέστησε συνεορταστές του αγίου Αχιλλείου».

Καλά, «άγιοι πατέρες», δεν ανοίξατε ποτέ την Παλαιά Διαθήκη (Ιωνάς γ΄ 5-8) για να πληροφορηθείτε τί έπραξαν οι Νινευήτες, ο βασιλιάς, οι μεγιστάνες (και αυτά τα ζώα) σε ανάλογη με τη σημερινή κατάσταση; Ότι ο ίδιος ο βασιλιάς «εξανέστη από του θρόνου αυτού και περιείλατο την στολήν αυτού αφ’ εαυτού και περιεβάλετο σάκκον και εκάθισεν επί σπουδού» (Ιωνάς 3,6), δηλαδή σηκώθηκε (ο βασιλιάς) από το θρόνο του, έβγαλε τη βασιλική στολή από πάνω του, φόρεσε ένα τρίχινο σάκκο σε ένδειξη μετανοίας και κάθισε πάνω σε στάχτη…
Τί περιμένατε, δυστυχείς (;), να πληρώσει το «μάρμαρο» της δικής σας ευωχίας και αφροσύνης η κ. Μέρκελ;
Τα ψαρικά, οι σουίτες στα πολυτελή ξενοδοχεία, τα «φτωχικά» δωράκια, πάλι τα παγκάρια των ναών θα επωμισθούν με τους ταλαίπωρους επιτρόπους να διέρχονται και την κρίση συνειδήσεως.
Μιλάτε για οικονομική κρίση, ενώ μετατρέπετε τα ακριβά ψαρικά (    ) σε νηστήσιμα – λόγω Τετάρτης, δίδοντας αφορμή σε παρευρισκόμενους να σχολιάζουν την «καλή σας όρεξη».
Υ.Γ.Με τους υπόλοιπους εκ των «υπερόχων» λειτουργών θα
ασχοληθούμε στο επόμενο.

Τὸ παιδὶ ποὺ δὲν γεννήθηκε ποτέ

marcin hudacek unborn child sculpture

Ἕνα ἐκπληκτικὸ γλυπτό ἀπὸ ἕναν νεαρὸ Σλοβένο γλύπτη, τὸν Martin Hudacek.
Περιγράφει ὁ ἴδιος. «Κύριος σκοπός μου στὴ δημιουργία αὐτοῦ τοῦ γλυπτοῦ ἦταν, ὄχι νὰ γίνω διάσημος, ἀλλὰ γιὰ νὰ φανεῖ ἡ σημαντικὴ ἀξία τῆς ἀνθρώπινης ζωῆς καὶ τὴν ἀνάγκη γιὰ τὴν προστασία της, ἀκόμα ἀπὸ τὴ σύλληψη.
Ἐγὼ κοιτώντας το καὶ ἔχοντας βαθειὰ ἐπίγνωση τῆς ἀξίας κάθε ἀνθρώπινης ζωῆς, μιὰ καὶ εἶμαι ἕνας ἀπὸ τοὺς πολεμιστές της, σκέφτομαι ὅτι τὸ γλυπτὸ ἀπηχεῖ μαζὶ τὴν ὀμορφιά, τὸν πόνο, τὴ θλίψη, καὶ τὴν ἐλπίδα. Δείχνει πανέμορφα τὸν τρόπο ποὺ βιώνει μία μητέρα τὴν ἀπώλεια εἴτε ἀκούσια, εἴτε ἑκούσια, ἀλλὰ καὶ τὴν συγχώρεση. Ἡ διαφάνεια τῆς μικρῆς, ἡ σχεδὸν ἀγγελική της παρουσία, δείχνει αὐτὸ ἀκριβῶς. Θὰ μποροῦσε κάλλιστα νὰ χρησιμοποιηθεῖ σὰν κυρίαρχη εἰκόνα στὸν ἀγώνα κατὰ τῶν ἀναίτιων ἀμβλώσεων.
Ἔτσι στὸ τέλος γεννιέται πάντα ἡ ἐλπίδα
Ἄρης Τσιγκρῆς, Μαιευτήρας-Χειρουργός Γυναικολόγος
Πηγή: Ο Τήρων

Τρίτη 9 Ιουλίου 2013

ΕΥΛΟΓΕΣ ΚΑΙ ΚΑΛΟΠΡΟΑΙΕΡΕΤΕΣ ΑΠΟΡΙΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΙΣ ΕΝΟΣ ΑΓΩΝΙΣΤΟΥ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΘΕΟΛΟΓΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΕΠΕΚΕΙΝΑ


Με Επιστολες και "Ὁμολογίες..." εγκαταλείπεται η Ορθόδοξος Παράδοση για τη στάση μας απέναντι στους αιρετικούς





  τοῦ Σημάτη Παναγιώτη






πρόφατη Ἐπιστολή τοῦ Μητροπολίτη Πειραιῶς Σεραφείμ, ἐπιδέχεται δύο ἐπιδερμικὲς ἀναγνώσεις. Μία αἰσιόδοξη καὶ μία ἀπαισιόδοξη. Πρέπει νὰ μὴν παρασυρθοῦμε, ὅμως, οὔτε ἀπὸ τοὺς αἰσιόδοξους ποὺ θριαμβολογοῦν γιὰ μιὰ ἐπιστολὴ ποὺ φέρνει σφραγίδα ἄλλης χειρός (καὶ τὶς δικές τους, ἴσως, σκοπιμότητες), οὔτε ἀπὸ τοὺς ἀπαισιόδοξους.

Μιὰ ἐξέταση τῆς ἐπιστολῆς μὲ κριτήρια ἀλήθειας (ποὺ δὲν ἐκφράζονται μὲ ψυχολογικοὺς ὅρους), καταδεικνύει ὅτι καὶ αὐτὴ ἀποτελεῖ μία συνέχεια ἑνὸς ἀτελέσφορου χαρτοπόλεμου ποὺ ἔχουν ἐπιλέξει οἱ λεγόμενοι ἀντὶ-Οἰκουμενιστὲς νὰ διεξάγουν κατὰ ἑνὸς ἀόρατου Οἰκουμενισμοῦ. Νὰ δηλώσουμε πρὸς αὐτοὺς, τοὺς ὁποίους σκανδαλίζει ἡ ἐνασχόλησή μας μὲ τὸν Πειραιῶς, ὅτι δὲν ἔχουμε τίποτε μὲ τὸν Σεβασμιώτατο κ. Σεραφεὶμ ὡς ἄνθρωπο, ἀντίθετα θαυμάζουμε τὸ θάρρος καὶ τὸ κουράγιο του νὰ ἀσχολεῖται μὲ ὅλα τὰ κακῶς κείμενα, ἀλλὰ ἀντίθετα ἀπογοητευόμεθα καί στενοχωρούμεθα διὰ τὴν τακτική του νὰ ἀκυρώνει ἀσεβῶς τὴν Ὀρθόδοξη Παράδοση στὸν ἀγώνα κατὰ τῆς αἱρέσεως, νὰ κωλυσιεργεῖ καὶ νὰ συκοφαντεῖ ἐκείνους ποὺ θέλουν νὰ τὴν ἐφαρμόσουν. Καὶ ἐξηγοῦμαι.

1. Ποιὸ ἀπὸ τὰ δύο στοίχισε στοὺς Οἰκουμενιστές; ποιό εἶναι ἰσχυρότερο;

• Αὐτὴ ἡ θαυμάσια κατὰ τὰ ἄλλα ἐπιστολή τοῦ Πειραιῶς, ποὺ ἐπαναλαμβάνει ἄλλη μιὰ φορά, καὶ κατοχυρώνει συστηματικὰ ἄλλη μιὰ φορά, καὶ ἀποδεικνύει πέραν πάσης ἀμφιβολίας ἄλλη μιὰ φορά, ὅτι ἔχει εἰσέλθει ὁ θανάσιμος σαρκοβόρος οἰκουμενιστικὸς ἰὸς στὴν σάρκα τῆς Ὀρθόδοξης Ἐκκλησίας καὶ τὴν κατατρώγει;

• Ἢ εἶναι ἰσχυρότερα, τὰ «ἀναθέματα» ποὺ ἐπὶ δύο συνεχῆ χρόνια ἐξαπέλυσε ὁ Πειραιῶς κατὰ τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, ἀναθεματίζων τοὺς αἱρετικοὺς καί, οὐσιαστικά, τὸν ὄπισθεν αὐτῆς κρυπτόμενο Πατριάρχη Βαρθολομαῖο, ὡς τὸν ἀρχηγέτη αὐτῆς τῆς φοβερῆς παναιρέσεως;

Ἀσφαλῶς ἰσχυρότερα ἦσαν τὰ «ἀναθέματα», διὰ τῶν ὁποίων ἀναθεματίζετο ἔμμεσα καὶ ὁ Πατριάρχης. Ἄρα ἡ Ἐπιστολὴ ἀποτελεῖ «ἕνα βῆμα πίσω», ἀρχίζει –θὰ λέγαμε– ἀπὸ τὴν ἀρχὴ τὴν διαδικασία ἐξετάσεως τοῦ ζητήματος, τὸ ὁποῖο εἶχαν λύσει τὰ «ἀναθέματα» τοῦ Πειραιῶς,! (Βέβαια, τὰ «ἀναθέματα» ἀποτελοῦσαν μία θεατρική πράξη, ἀφοῦ ἐκφωνήθηκαν γιὰ ἐντυπωσιασμό, καὶ ποτὲ δὲν ἐφαρμόστηκαν, καθόσον –ἡ καθ’ ἡμᾶς Ὀρθόδοξος Παράδοση– ἀπαιτεῖ νὰ μὴν ἐπικοινωνοῦμε μὲ τοὺς διὰ τῶν «ἀναθεμάτων» ἀποκοπέντας ἀπὸ τὸ Σῶμα τῆς Ἐκκλησίας)!

Ἕνα πρόβλημα φαντασιακῆς χριστιανικῆς αὐτοκριτικῆς






1. Ἱεραπόστολοι ἐργάτες τῆς ἀνομίας

Στὴν «Ἐπὶ τοῦ Ὄρους» σημαντικὴ ὁμιλία του ὁ Κύριος στηλίτευσε τοὺς ἐργάτες ἐκείνους τοῦ Εὐαγγελίου του, οἱ ὁποῖοι μὲ τὸν τρόπο μὲ τὸν ὁποῖο ἀσκοῦν τὸ ἔργο τους, νομίζουν ὅτι εἶναι πιστοὶ καὶ ἀφοσιωμένοι στὴν ἀποστολή τους, ἀλλὰ στὴν πραγματικότητα ἐκεῖνοι εἶναι ἐργάτες τῆς ἀνομίας.

«Οὐ πᾶς λέγων μοι Κύριε, Κύριε εἰσελεύσεται εἰς τὴν βασιλείαν τῶν οὐρανῶν, ἀλλ' ποιῶν τὸ θέλημα τοῦ πατρός μου τοῦ ἐν οὐρανοῖς. Πολλοὶ ἐροῦσι μοι ἐν ἐκείνῃ τῇ ἡμέρᾳ, Κύριε, Κύριε, οὐ τῷ σῷ ὀνόματι προεφητεύσαμεν, καὶ τῷ σῷ ὀνόματι δαιμόνια ἐξεβάλομεν καὶ τῷ σῷ ὀνόματι δυνάμεις πολλὰς ἐποιήσαμεν; Καὶ τότε ὁμολογήσω αὐτοῖς ὅτι οὐδέποτε ἔγνων ὑμᾶς· ἀποχωρεῖτε ἀπ' ἐμοῦ οἱ ἐργαζόμενοι τὴν ἀνομίαν» (Μάτθ. 7, 21-23).

Κάποιοι, λοιπόν, «καλοὶ» χριστιανοί, κάποιοι ἄνθρωποι τῆς Ἐκκλησίας, φαινομενικῶς ζηλωτὲς καὶ δραστήριοι σὲ ἔργα ἀγάπης καὶ ἱεραποστολῆς, θὰ ἐκπλαγοῦν καὶ θὰ αἰφνιδιαστοῦν κατὰ τὴν ἡμέρα τῆς κρίσης τῆς δεύτερης παρουσίας τοῦ Χριστοῦ, ὅταν ἀποκλεισθοῦν ἀπὸ τὴ σωτηρία καὶ μάλιστα μὲ τὴ βαρειὰ κατηγορία τοῦ «ἐργάτη τῆς ἀνομίας».

Ἑπομένως, οἱ ἄνθρωποι τῆς κατηγορίας αὐτῆς δὲν θὰ εἶναι ἄνθρωποι
ποὺ ἁπλῶς πήγαιναν κάποια φορὰ στὴν Ἐκκλησία, ἀλλὰ θὰ εἶναι, κατὰ τὴ γνώμη τους, συνειδητοὶ χριστιανοὶ καὶ μάλιστα στενοὶ συνεργάτες τοῦ Χριστοῦ, ὅπως θὰ νομίζουν δικαιολογημένα, ἀφοῦ ὅ,τι ἔκαναν γιὰ τὸ Χριστό, τὸ ἔκαναν «ἐν τῷ ὀνόματί του»!

Κυριακή 7 Ιουλίου 2013

Η ΕΚΛΟΓΗ ΤΩΝ ΑΠΟΣΤΟΛΩΝ


«Οἱ δὲ εὐθέως ἀφέντες τὰ δίκτυα ἠκολούθησαν αὐτῷ» (Ματθ. 4,20)

Αφεντες απανταἈπὸ τὴν ἑβδομάδα, ἀγαπητοί μου, ἀπὸ τὴν ἑβδομάδα ποὺ ἀκολουθεῖ μετὰ τὴν Κυρι­ακὴ τῶν ἁγίων Πάντων ἕως τὶς 29 Ἰουνίου εἶ­νε περίοδος νηστείας· εἶνε ἡ νηστεία τῶν ἁ­γί­ων ἀποστόλων. Μὲ τὴν ἀλλαγὴ τοῦ ἡμερολο­γίου δυστυχῶς ὡρισμένες χρονιές, ὅταν τὸ Πάσχα πέφτῃ ἀργά, ἡ νηστεία αὐτὴ μειώνε­­ται καὶ κάποτε μηδενίζεται. Ἡ νηστεία αὐ­τὴ εἶνε σχετικῶς εὔκολη, διότι ἐπιτρέπεται τὸ ψάρι. Δὲν ξέρω ἂν ἐσεῖς τὴν τηρῆτε.
Ἡ νηστεία αὐτὴ θεσπίσθηκε γιὰ νὰ προετοι­μάζῃ τοὺς Χριστιανοὺς γιὰ τὴ μεγάλη ἑορτὴ τῶν ἀποστόλων. Καὶ ἡ σημερινὴ Κυριακή, ἡ δευτέρα (Β΄) Κυριακὴ τοῦ Ματθαίου, τὶς περισσότερες φορὲς πέφτει μέσα στὴ νηστεία τῶν ἁ­γί­ων ἀποστόλων. Γι᾿ αὐτὸ καὶ τὸ εὐαγγέλιο ποὺ ἀκούσαμε σήμερα εἶνε σχετικὸ μὲ τοὺς ἁγίους ἀποστόλους.

"Γιατί μισούν θανάσιμα την Ελλάδα"!



ΑΠΟΦΑΙΝΟΝΤΑΙ  ΟΙ  ΣΟΦΟΙ
ΝΙΤΣΕ-ΓΚΑΙΤΕ-ΣΙΛΕΡ



Friedrich Nietzsche 


“Αποδεδειγμένα σε κάθε περίοδο της εξέλιξής του ο δυτικοευρωπαϊκός πολιτισμός προσπάθησε να απελευθερώσει τον εαυτό του από τους Έλληνες. 

Η προσπάθεια αυτή είναι διαποτισμένη με βαθύτατη δυσαρέσκεια, διότι οτιδήποτε κι αν δημιουργούσαν, φαινομενικά πρωτότυπο και άξιο θαυμασμού, έχανε χρώμα και ζωή στη σύγκρισή του με το ελληνικό μοντέλο, συρρικνωνότανε, κατέληγε να μοιάζει με φθηνό αντίγραφο, με καρικατούρα.

Σάββατο 6 Ιουλίου 2013

Οι Μεγάλοι Προδότες και η Μεγάλη Προδοσία Ειναι αληθεια ολα αυτα;

Οι Μεγάλοι Προδότες και η Μεγάλη Προδοσία

Είναι αλήθεια όλα αυτά;
Χειμαρρώδης ο κ. Σώρρας .
Διαβάστε με προσοχή τι λέει ...
 Η Διοικούσα  Εκκλησία είναι αγκαλιά με τους Ρότσαϊλντ και το ΚΙΣ! Ο ελληνικός χριστιανικός λαός στηρίζει και πιστεύει στην Εκκλησία, για να δείχνει ότι συνταυτίζεται και συμπορεύεται με τους Ρότσάϊλντ;

 Σώρρας: Θέλω αύριο κιόλας, να γίνει ερώτηση απ’ όλους τους βουλευτές και είναι μέσα στον θεσμικό τους ρόλο, να μάθουν ποιοι Έλληνες και πολιτικοί είναι μέσα στον ΚΙΣ. Συζητάνε ότι είναι το 2% του πληθυσμού μας! Δηλαδή το 2% κατέχει το 65% του πλούτου της χώρας μας, αφορολόγητο; Και συζητάνε αυτοί οι κύριοι, τι θα κάνουν για τους εργαζόμενους, τι θα κάνουν για τις εταιρείες; Σας δίνω και μια πληροφορία: ο κ. Κουβέλης έχει 80 ακίνητα και τα έχει γράψει στο ΚΙΣ!

Σώρρας: Θα σας πω το εξής και κρατηθείτε: 11 άτομα από τον ΚΙΣ (Κεντρικό Ισραηλιτικό Συμβούλιο)  βρίσκονται στον 1ο όροφο του Υπουργείου Παιδείας ως σύμβουλοι και ελέγχουν τα βιβλία που βγαίνουν προς τα έξω και διδάσκονται τα παιδιά μας! 

Η ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ : Ερ: Κύριε Σώρρα, πολύς λόγος γίνεται τον τελευταίο καιρό για τους Ρότσαϊλντ και για το ότι κατέχουν το μεγαλύτερο μέρος της Εθνικής και της Τράπεζας της Ελλάδος. 
 Σώρρας: Έτσι είναι. Οι Ρότσαϊλντ έβαλαν πόδι στην χώρα μας από το 1824. Από τους Ρότσαϊλντ είχαμε πάρει τα πρώτα δύο δάνεια για την απελευθέρωσή μας από τους Τούρκους. Τα δάνεια αυτά τα αποπληρώσαμε το 2000. Το 1841 ιδρύθηκε η Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος, με το 55% της Τράπεζας να το κατέχει η οικογένεια Ρότσάϊλντ. Αντιλαμβάνεστε ότι είχαμε καθολική διοίκηση του κράτος μας από τη συγκεκριμένη οικογένεια. Η Εθνική Τράπεζα έκοβε και τα ομόλογα και τα λεφτά και είχε τη διοίκηση. Το παράδοξο είναι ότι το καταστατικό της Τράπεζας έχει ένα όρο στο άρθρο 48 , που λέει ότι ποτέ, κανένας άλλος φορέας ή κράτος δεν μπορεί να ελέγξει την Τράπεζα. Αυτό την κάνει παράνομη. Δεν μπορεί να την ελέγξει το κράτος; Δηλαδή μιλάμε για παρακράτος μέσα στο κράτος; Το μετοχολόγιο όλων των Τραπεζών και του Χρηματιστηρίου, το έχει η Εθνική. Το μετοχολόγιο μπορεί να το έχει μόνο το κράτος. Βέβαια, μας είχανε πείσει ότι η Εθνική ήταν κρατική, σήμερα όμως, μαθαίνεται ότι δεν είναι κρατική. Το μετοχολόγιο μπορεί να αλλοιωθεί, να κρύψουν στοιχεία και το έχει ως ιδιοκτησία της η Εθνική. Όπως επίσης, η Εθνική έχει και το Παρακαταθηκών και Δανείων.
 Ερ:Προφανώς όταν λέτε Εθνική Τράπεζα εννοείτε το πάντρεμα Εθνικής-Ρότσάϊντλ.  
Σώρρας: Βεβαίως. Το 1928 άνοιξε η Τράπεζα της Ελλάδος, με 400 εκατομμύρια δραχμές κεφάλαιο και Εθνική Τράπεζα μεταβίβασε το δικαίωμα στην νέα Τράπεζα, να κόβει νόμισμα.
Ερ:Και η Τράπεζα της Ελλάδος ανήκε στους Ρότσάϊλντ;
Σώρρας: Σχεδόν ολόκληρη. Τα δύο τεράστια ιδρύματα λοιπόν, η Εθνική και η Τράπεζα της Ελλάδος, είναι ιδιοκτησίας του Ρότσάϊλντ. 
 
Ερ: Αυτή τη στιγμή οι Ρότσαϊλντ, τι ποσοστό κατέχουν σε Εθνική και Τράπεζα Ελλάδος;
 Σώρρας: 94% στην μία και 94% στην άλλη Τράπεζα! Και μετά θέλουμε να μάθουμε τι φταίει στην Ελλάδα;  
Ερ:Τι σχέση έχει η οικογένεια Ρότσαϊλντ με το Κεντρικό Ισραηλίτικο Συμβούλιο;  
Σώρρας: Οι Ρότσαϊλντ είναι αυτοί που ίδρυσαν το Κεντρικό Ισραηλινό Συμβούλιο. Συγκεκριμένα, το 1890 μία Κοινότητα Ισραηλινών, 250 άτομα που είναι στην Ελλάδα, στήνουν μία αδελφότητα, το Κεντρικό Ισραηλίτικο Συμβούλιο (ΚΙΣ). Πρόεδρος ήταν ο Κάρολος Ρότσάϊλντ, ο οποίος υπέγραψε ως Ασκανάζι. Το λέω, για να διευκρινίσω ότι οι Ασκανάζι δεν είναι από τους Εβραίους που σφάξανε επί Χίτλερ. Το 1920 ο Βενιζέλος, ο οποίος δεν ήταν Έλληνας αλλά Εβραίος και λεγόταν «Μπενί Σελόμ», παίρνει το Κεντρικό Ισραηλίτικο Συμβούλιο (ΚΙΣ) και το κάνει Πρόσωπο Δημοσίου Δικαίου. Τα στοιχεία σας τα έχω παραθέσει με όλα τα σχετικά ΦΕΚ. Το έκανε κράτος δηλαδή!!!

Ερ:Το έκανε δηλαδή, σαν μια δεύτερη Εκκλησία. Διότι και η Εκκλησία μας, αν δεν κάνω λάθος, είναι Πρόσωπο Δημοσίου Δικαίου.
 Σώρρας: Ναι, αλλά μ’ ένα τελείως διαφορετικό καταστατικό. 

Ερ:Θα μπορούσε να αντιτάξει κανείς από την πλευρά του ΚΙΣ το επιχείρημα ότι “αφού και η Ελληνική Ορθόδοξη Εκκλησία είναι Πρόσωπο Δημοσίου Δικαίου, δεν είμαστε οι μόνοι! Είναι κάτι που υπάρχει ήδη”. Τι απάντηση δίνετε;
 Σώρρας: Και αυτό είναι παράνομο. Πώς μπορεί η Εκκλησία να είναι κράτος μέσα στο κράτος; Μπορεί να έχει ένα κράτος όπως το Βατικανό και να κάνει ό,τι θέλει. Δεν επιτρέπει όμως το κράτος στην Εκκλησία, να λειτουργεί μέσα στο κράτος μου και να κάνει ό,τι θέλει. Το ΚΙΣ έχει αυτή τη χειρότερη δομή. Στο ΚΙΣ έχουν δικαίωμα να κάνουν εισαγωγές απ’ όπου θέλουν, χωρίς να πληρώνουν φόρους ούτε καν χαρτόσημο. 
 Ερ:Ενώ η Εκκλησία δεν κάνει...
 Σώρρας: Δεν κάνει κι αν κάνει, θα κάνει για τις ανάγκες της. Η Εκκλησία δεν παράγει κάτι. Με αυτό που έκανε ο Ελευθέριος Βενιζέλος άνοιξε μια κερκόπορτα, γιατί με την ίδια λογική θα έρθει η αδελφότητα των μουσουλμάνων και θα ανοίξουν άλλο ένα κράτος εδώ μέσα, ή οι ευαγγελικοί, οι χιλιαστές και πάει λέγοντας. Η πράξη του Βενιζέλου ήταν έγκλημα κατά του λαού και του κράτους. Το έγκλημα συνεχίστηκε και επί Σημίτη, που είναι επίσης εβραϊκής καταγωγής. Λέγεται Ααρόν Αβουρί. Το 1996 έβγαλε ένα νόμο, να μπορούν να μπαίνουν στο ΚΙΣ και Έλληνες, που σημαίνει ότι όποιος μπαίνει μέσα, είναι αφορολόγητος.

Ερ:Δηλαδή είναι σαν να έφτιαξαν «off shore» μέσα στο ελληνικό κράτος;
 Σώρρας: Σας είπα, παρακράτος. Και την ίδια ώρα συζητάμε ότι όποιος χρωστάει 5.000 ευρώ θα πρέπει να πάει φυλακή. Την ίδια ώρα που υπάρχει μία ολόκληρη αφορολόγητη Ελλάδα μέσα στο ΚΙΣ. Όταν ο Έλληνας επιχειρηματίας, δεν μπορεί να ανταγωνιστεί τον ΚΙΣ. Φαντασθείτε ένα Έλληνα επιχειρηματία που πληρώνει φόρο εισαγωγής, πληρώνει ΦΠΑ 23%, πληρώνει φόρο εισοδήματος 35%, πληρώνει όλα τα ταμεία του και αυτοί στον ΚΙΣ δεν πληρώνουν τίποτε. Όλο αυτό το σύστημα, σκοτώνει την Ελλάδα, σκοτώνει το εμπόριο και τη ζωή της χώρας. 
 Ερ:Η τρόικα που υποτίθεται έχει έρθει να σώσει την Ελλάδα, αυτά όλα δεν τα έχει δει;
 Σώρρας: Θίγετε ένα μεγάλο κεφάλαιο. Να μας πει η τρόικα τόσο καιρό που ελέγχει τα οικονομικά της χώρας, τι ελέγχει; Δεν είδε το ΚΙΣ; Δεν είδε την Τράπεζα της Ελλάδος; Δεν είδε την Εθνική; Είδε μόνο ότι για την άθλια οικονομική κατάσταση της χώρας φταίει ο φοιτητής, φταίει η γιαγιά; Η τρόικα είδε ότι τα νούμερα στο γενικό ισοζύγιο του κράτους, είναι αλλοιωμένα. Τι έκανε; Απλά γράψανε την κίνηση κι έμεινε εκεί; Δυστυχώς, έχει «κλειδώσει» τη χώρα μας μια λέσχη, οι Ρότσαϊλντ και οι οργανώσεις τους, και μας σκοτώνουν! Ήρθαν στον τόπο μας για να ελέγξουν αυτοί τα πάντα και να σκλαβώσουν έναν ολόκληρο λαό. Και οι υπάλληλοί τους, σκοτώνουν τα ίδια τους τα αδέλφια.

 Ερ:Πού αλλού έχει διεισδύσει το ΚΙΣ;  
Σώρρας: Θα σας πω το εξής και κρατηθείτε: 11 άτομα από τον ΚΙΣ βρίσκονται στον 1ο όροφο του Υπουργείου Παιδείας ως σύμβουλοι και ελέγχουν τα βιβλία που βγαίνουν προς τα έξω και διδάσκονται τα παιδιά μας! 
 Ερ:Σοβαρολογείτε τώρα;  
Σώρρας: Με βλέπετε να κάνω πλάκα; Ναι, υπάρχουν 11 μέλη του ΚΙΣ που ελέγχουν τα βιβλία της ιστορίας ή των Θρησκευτικών που προωθούνται στα σχολεία. Εμείς δεν πήγαμε ποτέ στο Τελ Αβίβ να βάλουμε τέτοια θέματα.
 Ερ:Συγγνώμη κύριε Σώρρα, καλά οι πολιτικοί μας ταγοί, μερικοί από αυτούς μπορεί να είναι εβραϊκής καταγωγής και κάνουν την πολιτική τους, η Εκκλησία όμως δεν θα έπρεπε να μιλήσει γι’ αυτό που συντελείται σε βάρος της διδασκαλίας των παιδιών μας; Τουλάχιστον, έτσι όπως το περιγράφετε. Εάν είναι έτσι.  
Σώρρας: Όπως ακριβώς σας τα λέω είναι κι ακόμα χειρότερα. Τι εννοώ: Γνωρίζετε ότι Αντιπρόεδρος της Εθνικής Τράπεζας, σύμφωνα με το καταστατικό, είναι ο εκάστοτε Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και πάσης Ελλάδος; Όπως το ακούσατε: η Εκκλησία έχει κυρίαρχο ρόλο μέσα στην Εθνική Τράπεζα και είναι αγκαλιά με τους Ρότσάϊλντ! Από το 1841 που ιδρύθηκε η Εθνική Τράπεζα, με ειδικό καταστατικό που δεν μπορεί να αλλάξει, ο Αντιπρόεδρος της Εθνικής είναι ο εκάστοτε Αρχιεπίσκοπος! Εμένα και τον οποιοδήποτε Έλληνα, δεν θα τον έβαζε ο Ρότσαϊλντ μέσα στο μαγαζί του. Βάζει όμως την Εκκλησία, που σημαίνει ότι είχανε πολλά μαζί. Από τότε μέχρι τώρα κοντεύουν να περάσουν 200 χρόνια. Όλα αυτά τα χρόνια από τους Πατέρες της Εκκλησίας, κανένας δεν είδε τίποτε στραβό; Η χώρα μας έχει πτωχεύσει τέσσερις φορές και δεν είδαν τίποτε άσχημο, να μιλήσουν για το τι γίνεται μέσα στην Εθνική Τράπεζα;
 Ερ:Θέσατε τους προβληματισμούς σας στην ηγεσία της Εκκλησίας μας;  


Σώρρας: Βεβαίως. Επισκέφθηκα πριν από λίγο καιρό τον Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο, μαζί με έναν αξιωματούχο της Εκκλησίας από Αμερική και του έθεσα το ζήτημα. Μου απάντησε ότι ο εκάστοτε αρχιεπίσκοπος, λειτουργεί στην Εθνική μέσω του αντιπροσώπου του, που είναι ο Μητροπολίτης Ιωαννίνων. Ο Μητροπολίτης Ιωαννίνων όμως, όπως και ο κάθε Μητροπολίτης είναι «παιδί» δικό του, είναι ο άνθρωπός του μέσα στην Εθνική Τράπεζα. Δεν είδε λοιπόν κανένας τίποτα; Ωραία, και πείτε ότι μέχρι τώρα δεν ξέρατε. Σας το δηλώνω εγώ λοιπόν ότι είστε αγκαλιά με τους Ρότσαϊλντ και το ΚΙΣ μέσα στην Εθνική Τράπεζα. Τι θα κάνετε από ‘δω και πέρα; Αυτοί λοιπόν οι «Άγιοι Πατέρες» όπως τους αποκαλούν, εγώ δεν τους λέω έτσι, θα πρέπει να βγουν και να μιλήσουν. Να πάρουν πειστική θέση. Η Εκκλησία είναι αγκαλιά με τους Ρότσαϊλντ και το ΚΙΣ! Ο ελληνικός χριστιανικός λαός στηρίζει και πιστεύει στην Εκκλησία, για να δείχνει ότι συνταυτίζεται και συμπορεύεται με τους Ρότσάϊλντ;

 Ερ:Τι θέση θα περιμένατε να πάρει ο Ιερώνυμος;  
Σώρρας: Να φύγει η Εκκλησία από αυτή την πλέμπα. Ποιανού συμφέροντα εξυπηρετεί ο Αρχιεπίσκοπος και η Εκκλησία, αν όχι του λαού; Βγαίνει κάθε μέρα στον άμβωνα. Τι λέει; Στους Έλληνες και στους χριστιανούς μιλάει. Οφείλει να σηκωθεί και να φύγει από την Αντιπροεδρία της Εθνικής Τράπεζας όπου είναι αγκαλιά με τους Ρότσαϊλντ. 
 Ερ:Η τρόικα που υποτίθεται έχει έρθει να σώσει την Ελλάδα, αυτά όλα δεν τα έχει δει;  
Σώρρας: Θίγετε ένα μεγάλο κεφάλαιο. Να μας πει η τρόικα τόσο καιρό που ελέγχει τα οικονομικά της χώρας, τι ελέγχει; Δεν είδε το ΚΙΣ; Δεν είδε την Τράπεζα της Ελλάδος; Δεν είδε την Εθνική; Είδε μόνο ότι για την άθλια οικονομική κατάσταση της χώρας φταίει ο φοιτητής, φταίει η γιαγιά; Η τρόικα είδε ότι τα νούμερα στο γενικό ισοζύγιο του κράτους, είναι αλλοιωμένα. Τι έκανε; Απλά γράψανε την κίνηση κι έμεινε εκεί; Δυστυχώς, έχει «κλειδώσει» τη χώρα μια λέσχη, οι Ρότσαϊλντ και οι οργανώσεις τους, που σκοτώνουν το κράτος. Ήρθαν στον τόπο μας για να ελέγξουν αυτοί τα πάντα και να σκλαβώσουν έναν ολόκληρο λαό. Και οι υπάλληλοί τους σκοτώνουν τα ίδια τους τα’ αδέλφια. Ερ:Προτείνετε κάποια λύση; 
 Σώρρας: Θέλω αύριο κιόλας, να γίνει ερώτηση απ’ όλους τους βουλευτές και είναι μέσα στον θεσμικό τους ρόλο, να μάθουν ποιοι Έλληνες και πολιτικοί είναι μέσα στον ΚΙΣ. Συζητάνε ότι είναι το 2% του πληθυσμού μας! Δηλαδή το 2% κατέχει το 65% του πλούτου της χώρας μας, αφορολόγητο; Και συζητάνε αυτοί οι κύριοι, τι θα κάνουν για τους εργαζόμενους, τι θα κάνουν για τις εταιρείες; Σας δίνω και μια πληροφορία: ο κ. Κουβέλης έχει 80 ακίνητα και τα έχει γράψει στο ΚΙΣ!

Και όχι μόνον αυτό: ο κ. Κουβέλης έχει υπάρξει σύμβουλος του ΚΙΣ. Να μας δώσει η Κυβέρνηση έναν κατάλογο του ΚΙΣ να ξέρουμε ποιοι εθνοπατέρες είναι μέσα και μας κοροϊδεύουν!

Ο Αρτέμης Σώρρας, ο επενδυτής που διατείνεται ότι διαθέτει και έχει καταθέσει 600 δις δολάρια για την εξαγορά του δημοσίου χρέους της χώρας, δεν είναι απλά αυτός, όπως έχει γίνει ευρύτερα γνωστός στην Ελλάδα από τον περασμένο Σεπτέμβριο. Είναι και ο άνθρωπος που ψάχνει στις ατραπούς και τα βάθη της ελληνικής Ιστορίας και έχει βρει τις προδοσίες εκείνες που καταδυναστεύουν την χώρα και τον λαό. Σε συνέντευξή του στους «Νέους Ανθρώπους», αποκαλύπτει ονόματα που ευθύνονται για την καταστροφή του τόπου αλλά που περιέργως έχουν μείνει στο απυρόβλητο. Σύμφωνα με όσα αποκαλύπτει ο κ. Σώρρας, ο Ελευθέριος Βενιζέλος και το Κεντρικό Ισραηλιτικό Συμβούλιο, αλλά και η οικογένεια Ρότσαϊλντ που κατέχει το 94% της Τράπεζας της Ελλάδος και το 94% της Εθνικής Τράπεζας, μαζί με τον Σημίτη έχουν ρίξει στον καιάδα τον λαό και την χώρα. Μεγαλύτερη σημασία όμως έχουν τα όσα αναφέρει για τον Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο και την Εκκλησία η οποία, όπως υποστηρίζει ο επιχειρηματίας, συνταυτίζονται με τους Ρότσάϊλντ και το Κεντρικό Ισραηλινό Συμβούλιο, μια και ο εκάστοτε αρχιεπίσκοπος είναι Αντιπρόεδρος της Εθνικής Τράπεζας. Επίσης καταγγέλλει τον κ. Κουβέλη ότι διαθέτει πλειάδα ακινήτων που τα έχει εγγράψει στο Κεντρικό Ισραηλιτικό Συμβούλιο, για να μην φορολογηθεί. Ως «Νέοι Άνθρωποι» οφείλουμε να κρατήσουμε τις αποστάσεις μας, ωστόσο επειδή όσα αποκαλύπτει ο επιχειρηματίας είναι συγκλονιστικά, καλούμε τον αρχιεπίσκοπο και τον κ. Κουβέλη να απαντήσουν. 
 
από τον Μάκη Βραχιολίδη vrachiolidis@yahoo.gr πηγή
 
 ΥΓ. Σε έρευνα που κάναμε σαν ιστολόγιο βρήκαμε το ΦΕΚ όπου δημοσιεύετε το καταστατικό της ίδρυσης του ΚΙΣ και το παραθέτουμε στην συνέχεια . Ο κ. Σώρρας έχει δίκιο για τον Ρότσιλδ αλλά έχει άδικο ως το πως υπογράφει. Δεν υπογράφει ως Ασκανάζι αλλά ως ΚΑΡΟΛΟΣ ΡΟΤΣΙΛΔ . (εκτός κι άν ο κ. Σώρρας αναφέρετε σε κάποιο άλλο έγγραφο που δεν γνωρίζουμε )
ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΑΠΟ ΤΟ *** ΜΑΚEΔΩΝ ***


ΕΧΘΡΟΙ ΤΟΥ ΤΑΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ΟΙ Rothschild
ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ http://www.youtube.com/watch?v=LJICU86nVq8&list=PLhEXqBkFjSSk9u8hrscqx9snadDzY_9r8&index=13

Αναίρεση των άστοχων θέσεων του καθηγητή Πανεπιστημίου Βασ. Τσίγκου, από τον π. Ευθ. Τρικαμηνά







Σὲ Ἡμερίδα γιὰ τὸν ἅγιο Θεόδωρο τὸν Στουδίτη ποὺ πραγματοποιήθηκε ἀπὸ τὴν Ἱ. Μ. Δημητριάδος στὸ Βόλο, ὁ καθηγητὴς θεολογίας τοῦ Ἀριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης κ. Τσίγκος Βασίλειος ὑπὸ τὰ μειδιάματα τοῦ κ. Μητροπολίτου Δημητριάδος κ. Ἰγνατίου Γεωργακόπουλου, ἐκφώνησε ὁμιλία, διὰ τῆς ὁποίας διέστρεψε φρικτὰ τὴν διδασκαλία τοῦ ἁγίου Θεοδώρου τοῦ Στουδίτου, προσαρμόζοντάς την στὶς προδιαγραφὲς τοῦ Οἰκουμενισμοῦ καὶ παρουσιάζοντας τὸν Ἅγιο νὰ ὑποστηρίζει ἐκ διαμέτρου ἀντίθετες θέσεις, ἀπὸ ἐκεῖνες ποὺ συναντοῦμε στὰ συγγράμματά του.
Τὸ χειρότερο εἶναι ὅτι αὐτὸ τὸ ἔκανε συνειδητά, ἀφοῦ εἶναι γνώστης καὶ ἐπὶ χρόνια μελετητὴς τοῦ ἔργου τοῦ Ἁγίου Θεοδώρου καί, ὅπως ἀποκαλύπτει ὁ π. Εὐθύμιος στὸ κείμενο ποὺ δημοσιεύουμε, «ὅταν συνέγραψα τό βιβλίο μέ τίτλο “Ἡ Ἀντιμετώπισις τῆς αἱρέσεως τοῦ Οἰκουμενισμοῦ κατά τόν ὅσιο Θεόδωρο τόν Στουδίτη –Ἡ διακοπή τῆς μνημονεύσεως”, τὸ ἀπέστειλα πρός ἐνημέρωσι καί καλοπροαίρετη κριτικὴ» καὶ στὸν καθηγητή κ. Βασ. Τσίγκο, ποὺ  ἔχει ἀσχοληθῆ εἰδικά μέ τόν ὅσιο Θεόδωρο τόν Στουδίτη, πλήν ὅμως, τά συμπεράσματα τά ὁποῖα ἐξήγαγε εἰς τήν διδακτορική διατριβή του ἦταν τελείως ἀντίθετα ἀπό αὐτά πού ἐπαρουσίαζα στό βιβλίο μου... Τά στοιχεῖα πού ἐπαρουσίαζα τήν κατεδείκνυαν ψευδῆ κατά πάντα, ἀντιπατερική καί κυρίως ἄκρως βοηθητική εἰς τήν σημερινή ἐπέκτασι καί ἑδραίωσι τῆς αἱρέσεως». 
(Ἡ ὁμιλία στὴν ἱστοσελίδα http://synodoiporia.blogspot.gr/2013/04/blog-post_7623)
Ὁ κ. Τσίγκος ἔσφαλε φρικτῶς, καὶ μὲ τὴν ὁμιλία στὸ Βόλο ἀπέδειξε ὅτι συνεχίζει ἀδιόρθωτα νὰ ἐπιμένει στὸ σφάλμα του, χωρὶς νὰ δικαιολογήσει ἢ νὰ ἀντικρούσει τὰ καταγγελθέντα λάθη του καὶ χωρὶς νὰ ἐξηγήσει, γιατί ἀπέκρυψε ἢ διέστρεψε τόσα καὶ τόσα κείμενα τοῦ Ἁγίου Θεοδώρου τοῦ Στουδίτου, τὰ ὁποῖα ἐπεσήμανε καὶ παρουσιάζει ὁ π. Εὐθύμιος στὸ βιβλίο του καὶ κάποια ἀπ’ αὐτὰ καὶ σ’ αὐτὴ τὴν δημοσίευση.
Καὶ κάνοντας περισσότερο συγκεκριμένο τὸ λόγο του ὁ π. Εὐθύμιος, ἐπισημαίνει τὰ «βασικὰ καὶ οὐσιώδη θέματα» στὰ ὁποῖα κατά τήν γνώμη του, ὑπάρχει «οὐσιώδης καί ἐκ διαμέτρου» ἀντίθετη θεώρηση «μεταξύ τοῦ ὁσίου Θεοδώρου τοῦ Στουδίτου καί τοῦ καθηγητοῦ κ. Β. Τσίγκου», ὅπως π.χ. στὰ θέματα «τῆς ἀποτειχίσεως, τῆς διακοπῆς τῆς μνημονεύσεως, τοῦ σχίσματος, τῆς αἱρέσεως, τῆς Ἐκκλησίας, τὴν ὁποία θεωρεῖ (ὁ κ. Τσίγκος) Ἐπισκοποκεντρικὴ καὶ ὄχι Χριστοκεντρικὴ καί ὡς ἐκ τούτου ἡ ἀπόσχισις ἀπό τόν Ἐπίσκοπο σημαίνει, γιά τόν κ. καθηγητή, ἔξοδο ἀπό τήν Ἐκκλησία, δημιουργία σχίσματος κλπ.»!!!
Ὅλα αὐτὰ φανερώνουν (σημειώνει ὁ π. Εὐθύμιος) ὅτι ὁ κ. Τσίγκος συνέβαλε καί συμβάλλει «στήν προώθησι τῆς αἱρέσεως τοῦ Οἰκουμενισμοῦ», καὶ τοῦ καταλογίζει «μία προσπάθεια συνοδοιπορίας μέ τήν αἵρεσι τοῦ Οἰκουμενισμοῦ καί ἀθωώσεως τῶν ἀρχηγῶν της».
Ὁ κ. Τσίγκος ὅμως δὲν θέλησε «νά ἀπαντήση καί νά παρουσιάση τά ἀνάλογα ἀποδεικτικά στοιχεῖα, πού μέ συστηματικό τρόπο εἶχε συγκεντρώσει καί ἐπεξεργασθεῖ ὑπό τήν ἐποπτεία τοῦ π. Θεοδώρου Ζήση καί τίς ὑποδείξεις ὁμάδος καθηγητῶν (συνεχίζει ὁ π. Εὐθύμιος), ὥστε νά μήν ἐπιτρέψη νά ἀλλοιώνεται ἡ διδασκαλία ἑνός μεγάλου Πατρός, καί ἐμένα νά βοηθήση νά διορθώσω τίς τυχόν λανθασμένες θέσεις μου».
Ἀλήθεια, τονίζει ὁ π. Εὐθύμιος, δὲν κατάλαβε ὁ κ. Τσίγκος, ὅτι μὲ ὅσα εἶπε «κατηγορεῖ εὐθέως τὸν ἅγιο Θεόδωρο τὸν Στουδίτη», παρουσιάζοντάς τον «ὡς ἀδιάκριτο καί ἐπαναστάτη», ποὺ ἐπαναστατεῖ συνεχῶς «γιά πράγματα ἀσήμαντα, ἥσσονος σημασίας καί ἀνάξια λόγου» καὶ ἀκόμα περισσότερο ἔμμεσα τὸν ὑβρίζει, δίνοντας τὴν αἴσθηση ὅτι πρόκειται περὶ κάποιου Ἁγίου καινοτόμου καὶ αἱρετίζοντος, ἀφοῦ ἀποφαίνεται ὅτι ὁ Ἅγιος «ἀνάγει σέ θέματα πίστεως καί αἱρέσεως πράγματα ἁπλά καί ἰάσιμα»;
Δὲν καταλαβαίνει, ἀκόμα, ὁ κ. Τσίγκος ὅτι στραγγαλίζει τὴν ἀλήθεια, παρουσιάζοντας τὸν ἱερὸ Χρυσόστομο νὰ διδάσκει ὑπακοὴ στοὺς αἱρετικοὺς ποιμένες, ἐνῶ ὁ ἱερὸς πατὴρ διδάσκει τὰ ἐντελῶς ἀντίθετα; «Πείθεσθε τοῖς ἡγουμένοις ὑμῶν, καὶ ὑπείκετε. Τί οὖν, φησίν, ὅταν πονηρὸς ᾖ, καὶ μὴ πειθώμεθα; Πονηρός, πῶς λέγεις; εἰ μὲν πίστεως ἕνεκεν, φεῦγε αὐτὸν καὶ παραίτησαι, μὴ μόνον ἂν ἄνθρωπος ᾖ, ἀλλὰ κἂν ἄγγελος ἐξ οὐρανοῦ κατιών»!
Καὶ ὅλα αὐτὰ γιὰ νὰ ἐξυπηρετήσει τὸν καλέσαντα αὐτὸν μητροπολίτη Δημητριάδος, στὴν προσπάθειά του νὰ φιμώσει τὶς φωνὲς διαμαρτυρίας μελῶν τῆς Μητροπόλεώς του, οἱ ὁποῖοι εἴτε διαμαρτύρονται, εἴτε ἔχουν ἀποτειχισθεῖ γιὰ τὴν αἱρετίζουσα οἰκουμενιστικὴ του δράση.
Καὶ ἐρωτᾶ ἔμμεσα τὸν κ. Τσίγκο ὁ π. Εὐθύμιος:
«Ἐφ’ ὅσον λοιπόν, σύμφωνα μέ τίς θεωρίες σας, ἡ ἀποτείχισις ὡς πρᾶξι μαρτυρεῖ ἔλλειψι ταπεινώσεως, ἡ παραμονή εἰς τούς αἱρετικούς ποιμένες καί Ἐπισκόπους θά μαρτυρεῖ (σαφῶς) ἔλλειψι ἐγωϊσμοῦ καί συνεπῶς πλούσια ἀρετή ταπεινώσεως. Δηλαδή τό νά φύγη κάποιος μακρυά ἀπό τόν λύκο καί τό φαρμακερό φίδι (ἔτσι ἐχαρακτήριζαν οἱ Πατέρες τούς αἱρετικούς) σημαίνει γιά ἐσᾶς κ. Καθηγητά, ἔλλειψι ταπεινώσεως, καί τό νά παραμείνη εἰς τό στόμα τοῦ λύκου σημαίνει ταπείνωσι καί παραμονή στήν Ἐκκλησία. Θεωρῶ κ. Καθηγητά ὅτι, ἄν δέν χάσαμε τίς ἔννοιες τῶν λέξεων, ἀσφαλῶς κινδυνεύουμε διά τῆς ἐπιστήμης νά χάσωμε τά λογικά μας. Πάντως ἐδῶ φαίνεται καθαρά ὁ σκοπός τῆς εἰσηγήσεώς σας εἰς τό ἱερατεῖο τοῦ Βόλου καί τό τί ἤθελε ἀπό ἐσᾶς ὁ Δημητριάδος Ἰγνάτιος, ὅταν σᾶς προσκάλεσε γιά νά ὁμιλήσετε στούς ἱερεῖς του».
"Πατερικὴ Παράδοση"





Ἀκολουθεῖ ἡ Ἀπάντηση τοῦ π. Εὐθύμιου Τρικαμηνᾶ:



απαντησι προς τον κ. Βασιλειο Τσιγκο
ἀναπληρωτή καθηγητή τοῦ Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης
σχετικά μέ τήν
εἰσήγησί του στήν ἱερατική σύναξι τοῦ Βόλου
στίς 15 Ἀπριλίου 2013
«Κοινωνία τῶν πιστῶν μέ τήν Ἐκκλησία καί τόν Ἐπίσκοπο ἢ διακοπή της χάριν τῆς ἀλήθειας;
Τό παράδειγμα τοῦ Ἁγίου Θεοδώρου τοῦ Στουδίτου
 ἔναντι τῶν προκλήσεων τῶν καιρῶν μας».
Πρόσφατα, καί συγκεκριμένα στίς 15/4/2013, ἔγινε ἀπό τόν ἀναπληρωτή καθηγητή τοῦ Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης κ. Βασ. Τσίγκο μία εἰσήγησι στήν ἱερατική σύναξι τοῦ Βόλου μέ θέμα: «Κοινωνία τῶν πιστῶν μέ τήν Ἐκκλησία καί τόν Ἐπίσκοπο ἢ διακοπή της χάριν τῆς ἀλήθειας; Τό παράδειγμα τοῦ Ἁγίου Θεοδώρου τοῦ Στουδίτου ἔναντι τῶν προκλήσεων τῶν καιρῶν μας».
Ἡ ἐπιλογή τοῦ θέματος, ἡ ἐπιλογή τοῦ προσώπου πού ἔκανε τήν εἰσήγησι, καθώς καί ἡ χρονική αὐτή περίοδος τῆς αἱρέσεως τοῦ Οἰκουμενισμοῦ πού διερχόμεθα, ἦταν ἀσφαλῶς κατάλληλα, εἰς τρόπον ὥστε νά διατηρήση ὁ παμπόνηρος Ἐπίσκοπος κ. Ἰγνάτιος τό ἱερατεῖο του σέ πειθαρχία, προκειμένου νά ἔχη –κατά τό δή λεγόμενο– ἥσυχο τό κεφάλι του στήν περαιτέρω ἐξέλιξι τῆς αἱρέσεως.
Δέν θά εἶχα τήν πρόθεσι νά ἀσχοληθῶ μέ τήν ὑπόθεσι αὐτή, ἐπειδή εἶναι πολλά αὐτά πού πιστεύει καί πράττει ὁ Ἐπίσκοπος κ. Ἰγνάτιος (τά ὁποῖα ἀδιαμφίσβητητα τόν κατατάσσουν στόν κατάλογο τῶν συγχρόνων ἀρχηγῶν τῆς αἱρέσεως τοῦ Οἰκουμενισμοῦ) ἄν, ἀφ’ ἑνός μέν δέν ὑπῆρχε κατάφωρη διαστρέβλωσι τῆς ἀληθείας, σχετικά μέ τό θέμα τῆς ἀποτειχίσεως τοῦ ὁσίου Θεοδώρου τοῦ Στουδίτου καί, ἀφ’ ἑτέρου, ἄν δέν εἶχα ἀσχοληθῆ ἐπισταμένως μέ τό θέμα αὐτό. Ἡ ἐνασχόλησίς μου λοιπόν μέ αὐτήν τήν ὑπόθεσι μοῦ ἐπιβάλλει νά καταθέσω τίς ἀπόψεις μου, τίς ὁποῖες θά προσπαθήσω νά κατοχυρώσω ἀπό τά ἴδια τά λόγια καί τά ἔργα τοῦ ὁσίου Θεοδώρου τοῦ Στουδίτου, ὥστε νά φανῆ ἡ ἀλήθεια καί νά μήν ἔχωμε συνειδησιακά προβλήματα γιά τό δέον γενέσθαι εἰς τήν περίοδο τῆς αἱρέσεως τοῦ Οἰκουμενισμοῦ πού διερχόμεθα.
Κατ’ ἀρχάς πρέπει νά ἀναφέρω ὅτι ὅταν συνέγραψα τό βιβλίο μέ τίτλο «Ἡ Ἀντιμετώπισις τῆς αἱρέσεως τοῦ Οἰκουμενισμοῦ κατά τόν ὅσιο Θεόδωρο τόν Στουδίτη –Ἡ διακοπή τῆς μνημονεύσεως», μεταξύ τῶν ἄλλων εἰς τούς ὁποίους τό ἀπέστειλα, πρός ἐνημέρωσι καί καλοπροαίρετη κριτική, ἦταν καί ὁ καθηγητής κ. Βασ. Τσίγκος. Αὐτό τό ἔπραξα γνωρίζοντας ὅτι καί αὐτός ἔχει ἀσχοληθῆ εἰδικά μέ τόν ὅσιο Θεόδωρο τόν Στουδίτη καί τά συγγράμματά του, πλήν ὅμως, τά συμπεράσματα τά ὁποῖα ἐξήγαγε εἰς τήν διδακτορική διατριβή του ἦταν τελείως ἀντίθετα ἀπό αὐτά πού ἐπαρουσίαζα στό βιβλίο πού τοῦ ἀπέστειλα.

Δυστυχώς! Η ανυπαρξία ποιμένων διαπιστώνεται σε όλους τους τομείς κι όχι μόνο στα δογματικά θέματα

 Πηγή:   Ας Μιλήσουμε Επιτέλους



 
 

Τι κάνει σήμερα η Ελληνική Ορθοδοξία; Τι κάνει η ιεραρχία της Ελληνικής Εκκλησίας; Πως αντιμετωπίζει τους ολετήρες που κυβερνούν δολοφονώντας με αργό θάνατο τους πολίτες, που στέλνουν καθημερινά σε ανείπωτη απελπισία και οδηγούν ανθρώπους σε απονενοημένες πράξεις αυτοχειρίας;

Η απάντηση είναι τραγική. Η απάντηση είναι τόσο ισοπεδωτική όση είναι και η παντελής απουσία των ιεραρχών. Των ιεραρχών που ευλογούν κυβερνήσεις λαθρελλήνων, των ιεραρχών που συναγελάζονται

ή σιωπούν σε πολιτικές που δολοφονούν και που στηρίζουν με την φυσική τους παρουσία (ως ιεράρχες) πολιτικούς που δεν ανήκουν στο σώμα της Εκκλησίας και λειτουργούν εξόφθαλμα τόσο κατά του ποιμνίου της Εκκλησίας όσο και κατά της ίδιας της Εκκλησίας στην οποία έχουν κηρύξει έναν ανηλεή πόλεμο (έχοντας στοχεύσει όχι μόνο στην περιουσία της, αλλά στην αλλοίωση της πίστης των ίδιων των χριστιανών…).

Γιατί, άραγε, αυτοί οι σημερινοί ιεράρχες δεν ακολουθούν το παράδειγμα λαμπρών προσωπικοτήτων της Ορθοδοξίας, που στύλωσαν τα πόδια τους, που αντιστάθηκαν απέναντι σε απάνθρωπες εξουσίες και κυβερνήτες, που δεν δίστασαν να υπερασπιστούν τους αθώους πολίτες και διακύβευσαν όχι μόνο τις θέσεις τους και την ελευθερία τους, αλλά και την ίδια τους τη ζωή;